Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Marktplaats loopt vol na kaartjesloterij Formule 1

Vol met journalisten

Kijk. Niets menselijks is ons vreemd natuurlijk. Als je op een simpele manier van de pech van een ander kunt profiteren zonder dat iemand er ooit achter komt, waarom zou je dat niet doen? Maar er moet ons toch echt iets van het hart. Wij vinden het gewoon niet kunnen. En elke keer nadat er ergens kaartjes voor een groot evenement in een mum van tijd zijn uitverkocht gebeurt er weer hetzelfde. Dus daarom zeggen wij: dit moet stoppen. Voor eens en voor altijd. Toen niet. Nu niet. Nooit meer artikelen over kaartjes op Marktplaats svp. Wall of shame na de breek.

Hart van Nederland erbovenop natuurlijk

alsof john de mol geen vrijkaarten kan regelen

Kwaliteitsmedium RTL Nieuws

te laat maten, hvnl was eerder

Ja en die makker van Ziggo ook meteen natuurlijk

lekker gewerkt met de emoji wel

Niet zo Bright dit

dank voor de andere titel dan rtl

GPBlog op zijn moral high horse

okee tim

Tu quoque, Autobahn?

groot gelijk maten

Reaguursels

Inloggen

Zandvoort is een verlopen badplaats met een infrastructuur dat doet denken aan de voormalige DDR. Prins bril koop lekker goedkoop pandjes en wil die met winst verkopen maar dan moet Zandvoort aantrekkelijk. Dus wat is dan de oplossing? We hebben een (vervallen) circuit en een F1-piloot uit NL (al woont die in Belgie/Monaco) die aardig kan sturen. 1 +1 =3 in dit geval. Die sneue bril wil F1 naar zanvoort dat is zogenaamd goed voor de economie en aanzien en weet ik veel waar nog meer voor maar vooral voor zijn eigen bankrekening. Infrastructuur en circuit wordt opgeknapt op kosten van de belastingbetalert en zie daar.... Zandvoort wordt aantrekkelijker en wat doen zijn vervallen pandjes die Bril zo goedkoop op de kop heeft getikt? Juist, die worden meer waard zonder dat Bril er zelf iets voor hooft te doen. Beetje hype creeeren en dan loopy half debiel Nederland er wel achteraan.... Met als gevolg dat er inderdaad zoiets als 2000 euro voor een kaartje wordt betaald. Bah, zo doorzichtig maar nee iedereen komt voor onze Max. Die zie je nogal veel als die met 280 voorbij scheurt. Of als'ie weer een te grote jas aantrekt en voor Nederlands publiek nog effe wil inhalen waar niet kan en dan de vangrail ingaat en uitvalt. Zit voor 2000 euro naar 19 auto's te kijken die met 280 voorrijden en waarbij de finish volgorde gelijk is aan de start volgorde omdat op Zandvoort niet is in te halen. En prins Bril maar lachen.....

Pete_1968 | 24-07-19 | 14:37

Het circuit is zo ontworpen dat er moelijk ingehaald kan worden, zo bleek eerder uit een best wel doorwrochte reportage van de NOS. Tel daarbij op dat kaartjes extreem duur zijn, de faciliteiten doen denken aan het oostblok en de bereikbaarheid zeer problematisch en je weet dat er heel veel geld bij moet komen om het een topevenement te maken. Vroeg of laat zal de staat wel weer bijspringen...

www.youtube.com/watch?v=1JdSj04KV6w

drs. Levi Samsonov | 24-07-19 | 12:37

Maar hebben ze pitspoezen?

marrretje | 24-07-19 | 12:16

Voor 5000 Euro toe ga ik nog niet heen. Want reken er op dat je ruim een week in de file zult staan.

De Ana(a)list | 24-07-19 | 10:36

Ik ga live kijken naar de tv. Biertje erbij. En als het moet even pissen.

Kamervraag | 24-07-19 | 10:18

Die mensen doen preciés datgene waar het in de Formule 1 om draait: geld graaien. Want je dacht toch niet dat Bernie Ecclestone en Prins Bril het doen uit liefde voor de 'autosport' hè (*proest*)

Zenzeo | 24-07-19 | 09:47

Wat een ophef over een paar rondjes rijdende race auto’s.

swassannuf | 24-07-19 | 09:39 | 1

Waar honderden miljoenen in omgaan. Dit is geen rondeje-rond-de-kerk van plaatselijke fietsklup.

Swoop | 24-07-19 | 12:39

Dit wordt de vreselijkste F1 van de kalender.
Hele tribunes en duinpannen hossend in oranje. Jack Plooij 3 dagen lang aan de viagra en ritalin op de grid. Ganz bekend en onbekend Nederland in de pitboxen.... pfff

popeye-de-zeemeermin | 24-07-19 | 08:35 | 2

Zet 3 of meer Nederlanders bij elkaar en het wordt carnaval met polonaise lopen en allemaal een plastic kaas of klomp op het hoofd en een bril in de vorm van molentjes. Bah, doodziek wordt je ervan. En het is ook allemaal gezellig enzo. Dan idd die Jack Plooij die geen vragen stelt maar meer zijn eigen mening verkondigd en als er al een vraag gesteld wordt er dan ook maar zelf antwoord op geeft. En dan Olav Mol die per woord wordt betaald. Die blijft maar doorlullen en denkt dat wij als kijkers debiel zijn. Ziet hij een wolk dan zou het volgens hem weleens kunnen gaan regenen maar het kan ook overtrekken. En daar lult'ie dan 5 minuten over. Dan die verschrikkelijke gast in de Ziggo studio.... Tim & Tom die als er een cent te verdienen valt vooraan in de rij staan. Die Rob Kamphues die denkt dat'ie door te schreeuwen autoriteit uitstraal terwijl het gewoon een sneue sukkel is. Dan die Doornbos die in het verleden zo succesvol was in de formule 1 met een auto zonder geldige apk en alleen maar open deuren intrapt. En dan als opper sneue zak die gozer met dat petje en dan leuke filmpjes laat zien van de interwebs. Ja, en dan idd heel bekend Nederland die langskomt en aan het woord worden gelaten omdat ze in 1996 weleens een rondje Zandvoort in de Renault Clio cup hebben gereden... Brrrr, ik kijk wel op de Duitse RTL. En die prins met die achterlijke bril maar lachen......

Pete_1968 | 24-07-19 | 09:12

@Pete_1968 | 24-07-19 | 09:12: je vat mijn twijfels bij het dappere volk der Nederlanders en de verslaggeving van Formule 1 goed samen. Het blijft niet bij Formule 1 trouwens, tijdens het WK (mannen)voetbal was de Belgische verslaggeving ook stukken beter, om van de Tour nog maar te zwijgen.

drs. Levi Samsonov | 24-07-19 | 12:39

Ik zie in het mailtje van toewijzing dat de organisatie begin 2020 een eigen reseller site opzet. Wellicht dat dat de excessen van Marktplaats voor F1 kaartjes tegengaat.

devil13 | 24-07-19 | 07:23

Paar jaren terug, geregeld op de bonnefooi naar de Kuip. Maakte niet uit wie concert gaf, 1000 meter voor de ingang 150 euro voor een kaartje, 500 meter voor de ingang 100 euro, paar meter voor de ingang tegen de kostprijs of minder !! Gewoon niet bieden zou de oplossing zijn, helaas waren er toen al mensen die voor 150 euro kochten, en dat zal niet veranderen. Vrije handel, vraag en aanbod, wat de gek er voor geeft, en oh ja, had ik al gezegd dat mijn zomerhuisje in Zandvoort volgend jaar mei te huur komt op marktplaats ??

club2001 | 24-07-19 | 03:33

Het zou pas leuk worden als de F1 om een of andere reden afgelast wordt en iedereen zijn ticket kan inleveren om zijn geld terug te krijgen.
Daar zit je dan met je ticket waar je net 2k voor hebt neergeteld...

Flatulent | 24-07-19 | 00:55

Als ik een kaart koop dan is dat mijn kaart. Ik bepaal of ik de kaart gebruik, of bijvoorbeeld in de fik steek, of em op youtube in een blender gooi. Of met een winstje doorverkoop. Niet zeuren.
Als iedereen dat kudt vindt, dan gaan niet genoeg mensen bieden en zakt de prijs. Maar je zult zien dat ze grof verkocht worden. Ergo die tickets hebben blijkbaar die waarde. Zo zijn er ook mensen die een bitcoin voor 1.- kochten en mensen die dat voor 10.000,- deden. Tja.

Shareholder II | 24-07-19 | 00:55 | 1

Precies!

Neerlandschbloed | 24-07-19 | 04:36

Zet gewoon een hoop persoonlijke info op die kaarten, naam, adres, telefoon, sofi nr, pincode, handtekening, naam en insta van je dochter en een pasfoto en dan worden ze al een stuk minder verhandeld.

Henk de Vries2074 | 24-07-19 | 00:37 | 1

Wat doorgaans gebeurt is dat je max 2 of 4 kaarten kan halen. Iemand die 1000 kaarten in zijn handeltje heeft is dus gewoon een criminele mattie van die GP bende he? Houd t gewoon kleinschalig.

Shareholder II | 24-07-19 | 00:58

Kan je toch nooit voorkomen tenzij er maar 1 kaart op 1 naam mag staan en er bij de poort op gecontroleerd word. Dat gaat never nooit gebeuren. Ben je blij om na 4 uur file rijden bij het circuit aan te komen en dan kan je nog eens een uur voor de poort wachten want alle paspoorten moeten gecontroleerd worden

Sprinkhaan | 24-07-19 | 00:35

Ik werk bij de organisatie en weet wie die 100 000 kaarten hebben gekregen. Mijn vrienden weten waar ze die zondagmiddag naar toe moeten, wolla!

skoftig | 24-07-19 | 00:04

Ik heb er ook een paar te koop gezet voor 5.000,- Indien iemand ze wil. Leuk. Heb ook mijn kamer verhuurt dat weekend voor 24.500
Lekker makkelijk verdienen zo.

Harris Pilton | 23-07-19 | 23:38 | 4

Heb je meteen een goed moment uitgekozen voor de weekendcursus "Spellen en de Nederlandse taal: De d, de t en het kofschip".

Arie Boom-SWA | 24-07-19 | 03:54

@Arie Boom-SWA | 24-07-19 | 03:54: ik heb jou toch al als grammar nazi des bureels?

Harris Pilton | 24-07-19 | 10:52

@Harris Pilton | 24-07-19 | 10:52: Wel goed dat je weekend met een d hebt geschreven.

Swoop | 24-07-19 | 12:41
▼ 1 antwoord verborgen

Het is strikt verboden om een ticket door te verkopen of aan te bieden op iedere andere commerciële wijze. Het is wel toegestaan tickets over te dragen of door te verkopen aan andere natuurlijke personen (van wie de gegevens online gekoppeld worden aan de kaarten) op voorwaarde dat:

-de entreekaarten voor persoonlijk gebruik zijn;
-deze doorverkoop nooit geschied tegen een vergoeding hoger dan de gepubliceerde prijs van de entreekaart op www.dutchgp.com, eventueel vermeerderd met handling fee zoals betaald door de ticketeigenaar; en
-de nieuwe tickethouder, de algemene voorwaarden aanvaardt zoals die gepubliceerd zijn op deze website.
https://dutchgp.com/faq/

AntonJensen | 23-07-19 | 22:28

Die kaartjes staan op naam dus een eenvoudige controle aan de poort kan dit voorkomen.

BozePaarseMan | 23-07-19 | 22:20 | 1

Dat worden lange rijen dan

Sprinkhaan | 24-07-19 | 00:31

In verschillende staten in de VS, toch het land van de vrije markt, is ticket scalping illegaal. Dan mag je alleen doorverkopen tegen aangegeven prijs, soms is een kleine verhoging toegestaan.
Terecht deze wetten tegen woekerhandel.

PPT | 23-07-19 | 21:38

Tickets op naam verkopen en enkel tegen een kleine administratieve fee door evenement aanbieder terug te nemen en opnieuw te verloten.

Joostmochtnietsweten | 23-07-19 | 21:30

Ik vind t erg jamme dat ik geen kaarten heb. Had ze graag door verkocht.

Randall3.0 | 23-07-19 | 21:29 | 1

Als ik zeg maar 4 kaarten zou hebben, en er een gek is die 2000 euro per stuk wil neertellen, dan vind ik het helemaal niet erg om dan maar 2 weken all inclusief op een tropisch eiland te moeten vertoeven ipv naar de F1 te kunnen.

Ronnie D. | 23-07-19 | 21:47

Tja, Ik geloof niet dat je dit kunt stoppen, er zijn altijd wel personen die geld zat hebben en kopen. Neem maar een voorbeeld, een OM met twee vriendinnen en een broer die er graag heen willen, koopt 4 kaartjes voor 4000 euris en schrijft het af als meeting want alle werken bij OM, ik noem maar wat.

jan huppeldepup | 23-07-19 | 21:21 | 5

@Ronnie D. | 23-07-19 | 21:35: Hoef je niet op te lossen want doorverkoop is niet toegestaan. Dus gewoon pech aan de ingang dan.

Flatulent | 24-07-19 | 00:57

@Ronnie D. | 23-07-19 | 21:35: Doorverkoop verbieden. Gezien grote belangstelling slechts een kaartje per persoon. Het is mij een raadsel dat je voor meer kaarten kan inschrijven. In dit land kan iedereen toch zijn eigen kaartje kopen?

Swoop | 24-07-19 | 07:45

@Ronnie D. | 23-07-19 | 21:35: die worden geweigerd bij de ingang
Er komt een officieel kanaal om de naam te wijzigen

frickY | 24-07-19 | 07:52
▼ 2 antwoorden verborgen

Dom links geneuzel. Is gewoon handel iets met VOC mentaliteit enzo

Henk de Vries2074 | 23-07-19 | 21:15

Echte Hollandse VOC mentaliteit, zijn er nog slaapplekken in Zandvoort of zijn de inwoners van Zandvoort ook al van die woekeraars?

klaas24 | 23-07-19 | 21:06

Je zou de betrapten verplicht de wedstrijd uit moeten laten kijken. Een ergere straf is niet denkbaar.

echtpaul | 23-07-19 | 21:03

Heb 4 kaartjes, gewoon omdat het kon. Verkoop ze door aan van die f1 lovers. Die betalen toch wel een belachelijk bedrag. Ga lekker cashen... Onzin die f1, interesseert me geen roggel. Maar een paar honderd erui maken op f1 lovers, waarom niet.

middelman | 23-07-19 | 21:00 | 5

Joh! Wát een zakelijk inzicht. Jij komt er wel hoor.

demaup | 23-07-19 | 21:09

Je doet me denken aan die beklaagde voor de rechter. Rechter: u heeft ingebroken in een drankwinkel, met veel moeite en schade de kassa geopend en al het geld meegenomen. Wat heeft u met al dat geld gedaan? Beklaagde: in een bar verzopen edelachtbare.

jan huppeldepup | 23-07-19 | 21:13

@jan huppeldepup | 23-07-19 | 21:13: Dat doet mij weer denken aan die keer dat ik 20.000 euro won in de Lotto: Ik besloot toen om de helft op te maken aan drank, hoeren en drugs en de andere helft lekker over de balk te smijten.

R. Skickr | 23-07-19 | 21:19
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik kijk nooit naar wedstrijden. Ik hoor achteraf wel wie er gewonnen heeft, voor zover mij dat interesseert.

matatwork | 23-07-19 | 20:53

Volgens mij kan je dit soort shit makkelijk voorkomen door het in de algemene voorwaarden voor de verkoop van die tickets te zetten; niet overdraagbaar o.i.d.
Aangezien het wetsvoorstel om het te regelen gesneuveld is....

Voor de rest neem ik aan dat de zwendel met e-tickets nogal voor de hand ligt. Je ken ze namelijk oneindig keer mailen.

knutsel_ | 23-07-19 | 20:45 | 5

@knutsel_ | 23-07-19 | 21:07: Ja, staan op naam. Maar 1 iemand kan wel meerdere kaarten kopen. Dus waterdicht is het niet.

Kuifje-in-de-EU | 23-07-19 | 21:27

Ghehe, moet je dus tegelijk met die lul van een verkoper naar binnen, die je de tickets net tegen een woekerprijs heeft aangesmeerd. :)

knutsel_ | 23-07-19 | 21:30

@knutsel_ | 23-07-19 | 21:30: Als hij je een kopie van zijn ID geeft, met een handtekening daarop, kan je ook zonder hem naar binnen. Tenminste, als ik het allemaal goed heb begrepen.

Kuifje-in-de-EU | 23-07-19 | 22:42
▼ 2 antwoorden verborgen

er is een hele goede manier om die soort advertenties steeds minder interessant te maken: gewoon massaal kapot bieden. Zij hypocriet doen, wij hypocriet terug doen.

vanFleppensteijn | 23-07-19 | 20:35 | 2

Volgens mij snap je niet wat ‘hypocriet’ betekent...

Neerlandschbloed | 24-07-19 | 04:39

Ach, er zijn al leukerds die eur 10m bieden. Voor dat soort ongein moet je echt high of dronken zijn.

Swoop | 24-07-19 | 07:48

Mag ik iedereen de 24 uur van Le Mans aanbevelen. € 75,- voor een weekendkaart met enorm veel ruimte om de race te volgen. Echt smullen is de Le Mans classic, eens in de twee jaar en volgend jaar juli weer op de kalender.

NeedIsaymore? | 23-07-19 | 20:11 | 3

Fully agree. En ook geen betuttel-overheid, behalve als het gaat om de verkoop van alcohol in de wijde omgeving. Maar wijn bevat volgens de Franse overheden geen alcohol en is dus vrij en ongelimiteerd verkrijgbaar. Bier niet.

Chiant | 23-07-19 | 20:34

Diverse sites bieden kaartjes aan voor Eur20 voor de zaterdag van Franchorchamps. Zie je de 3e training en kwalificatie. Komen ze net zo vaak langs als in de race op zondag. En nog paar andere races (o.a. Porsche cup). Goed te rijden, parking naast het circuit (kost wel eur 15), maar dan heb je de hele dag fun.

Swoop | 24-07-19 | 08:05

Legendarisch topevenement. Als idioten echt 1.000 euro willen uitgeven, kunnen ze trouwens ook naar Japan vliegen, een paar dagen lekker in een spa-resort hangen en dan een Super Formula race bezoeken. Sneller dan Formule 2, gelijkwaardige auto's en superveel inhaalacties.

drs. Levi Samsonov | 24-07-19 | 12:47

Even keihard off topic, zo ben ik nou eenmaal: ik vertrouw dat hele Tikkie voor geen meter. Maar ik kom wel graag met jullie paintballen. Mijn kroontjesgebeuren ging soepel genoeg, dus waarom die flauwekul? Voor ondergetekende een showstopper. Nogmaals ik wil wel, maar mijn zeer beperkte portemonnee is me nog dierbaarder.

Met excuses voor deze zeer ongracieuze interruptie. Maar toch.

Hetkanverkeren | 23-07-19 | 20:10

Stormageddon | 23-07-19 | 20:09 |

Ik kan hem niet verstaan vanwege zijn wenkbrauwen.

Rammstein | 23-07-19 | 20:52

Friendly reminder dat er veel Marktplaats ticket oplichters zijn. Markplaats zelf doet niets als je opgelicht wordt en ook de politie laat aangiftes links liggen. Koop met eigen risico (zou de slogan voor Marktplaats moeten zijn).

Blauwe Wafel | 23-07-19 | 20:03

Best flauw dat die mensen nu al van hun kaartje af willen. Natuurlijk is Formule 1 niet echt leuk om te kijken, maar wie weet valt die race best mee.

Toine Rorije | 23-07-19 | 20:01 | 1

Waarom zou deze race meevallen?

demaup | 23-07-19 | 21:13

Je zou toch zeggen dat het een mooi klusje voor de FIOD/fiscus is. Er wordt toch een flink bedrag BTW ontdoken, lijkt me. Levert meer op dan het hele toeslagencircus voor kinderopvang, denk ik.

Stormageddon | 23-07-19 | 19:48 | 2

Dan kunnen ze Marktplaats wel sluiten

Sprinkhaan | 23-07-19 | 19:54

Hahahaha, #backtoschool

Neerlandschbloed | 24-07-19 | 04:42

Als je nou eens een echte grandpix sfeer wilt meemaken met mooie inhaalacties, ga dan eens naar de MotoGP in Assen. Kaartje kan je gewoon bij de kassa kopen, tenzij je een tribuneplek wilt, en je kan heerlijk rondom het circuit scharrelen.

Sprinkhaan | 23-07-19 | 19:42

Kaartjes-met-winst-doorverkopers zijn bloedzuigers. Ik heb nog nooit een kaartje gekocht via Marktplaats, enz. dat duurder was dan de oorspronkelijke prijs. Duurder betekent voor mij wat anders verzinnen voor die dag. Als iedereen zo zou redeneren en handelen was het snel afgelopen met dit soort smeerlapperij.

Crusher | 23-07-19 | 19:41 | 1

Heeft iemand een pistool tegen je hoofd gezet en gezegd dat je die kaarten MOET afnemen tegen die woekerprijs? Nee he? Dus wie houd nou de handel in te dure kaarten in stand? Juist! Lullo's als jij! Ik doe het juist andersom, ik wacht tot ze bijna weggegeven worden, zo niet, jammer dan en dan op naar de 1001 andere evenementen waar ik wel voor peanuts naar binnen kan, en anders zijn er altijd mensen die gewoon niet kunnen en de kaarten gewoon tegen het normale bedrag op mp zetten, dus moet het wel heel erg gek lopen als je
altijd en overal naast de pot zou pissen zonder meteen uitgekleed te worden.

Ronnie D. | 23-07-19 | 21:22

Als je niet als VIP hier wordt uitgenodigd via een bedrijf ofzo en je gaat meer dan 500 euro betalen voor een kaartje waarvoor je een kutplek krijgt met je vrienden en niet de paddocks in mag terwijl je wel lauwe pis moet drinken, ja dan doe je iets niet goed. Kijk er nu naar uit!

R. Skickr | 23-07-19 | 19:36 | 2

Stoer

Sprinkhaan | 23-07-19 | 19:55

@Sprinkhaan | 23-07-19 | 19:55: Stond twee jaar geleden 8 uur stil op Spa om terrein af te komen. Verstappen lag er gelijk af door Raikonnen. Had gezworen nooit meer te gaan. Maar ja, tijden veranderen.

R. Skickr | 23-07-19 | 20:29

Ben ik dan de enige die F1 gewoon kudt vindt ..?

Den_Hertogje | 23-07-19 | 19:35 | 7

@fred uit aveen. Er zijn ook mensen die van ruïnes houden.

c02JEuk | 23-07-19 | 20:25

Nee hoor het interesseert mij ook voor geen meter.

matatwork | 23-07-19 | 20:43
▼ 4 antwoorden verborgen

Er is toch niemand die jou dwingt om voor €1.250 naar de F1 te kijken in Zandvoort? Laat zo'n lul van Marktplaats dat kaartje zelf houden.

namensmijnhond | 23-07-19 | 19:34 | 3

Beter. In zijn eigenste rectum duwen.

suscrofa | 23-07-19 | 19:39

Inderdaad, koop dan voor het geld een leuke tv met alles erop en eraan en een F1-abbo. Ik mag graag F1 kijken, maar ik moet er niet aan denken om voor zoveel geld al die ongemakken te moeten ondergaan: files, heel veel mensen om je heen en een slecht zicht op de totale race en dan weer in de file naar huis. En dan nog hopen dat Verstappen er in de eerste bocht niet afgereden wordt.

FrankVeer | 23-07-19 | 19:43

F1
#Fuck it

Ars Vivendi | 23-07-19 | 19:33

Marktplaats, niet wat het ooit geweest was. Sleutelgeld betalen vanaf heden. Via Ideal nu ook vanaf eergisteren dus das wel ideaal voor wie er graag wil instinken.

suscrofa | 23-07-19 | 19:31

Ik ben lid van een belangrijke politieke partij en heb via wat partijgenoten - bedankt Berbaar! - nog wat kaartjes op de kop kunnen tikken. Voor een vriendenprijs en fiscaal aftrekbaar.

Kuifje-in-de-EU | 23-07-19 | 19:30 | 7

@ kuifje. Fvd?

c02JEuk | 23-07-19 | 20:28
▼ 4 antwoorden verborgen

Gewoon kuddegedrag.
Ik heb het ook gezien .

likmegaties | 23-07-19 | 19:30 | 1

Koeienrace ? Liekt me leuk.

suscrofa | 23-07-19 | 19:34

En nooit meer comments over kaartjes op Marktplaats. Toen niet. Nu niet. Nooit meer.

mozaard | 23-07-19 | 19:29

Ik raad elke F1 liefhebber aan om kaarten te kopen voor bijvoorbeeld Duitsland of Hongarije, zelfs inclusief verblijf en kaarten bent u vele malen goedkoper uit dan op dat veredelde kart baantje.

Terugkruizen | 23-07-19 | 19:28

"The U.S. finally gets tough with Erdogan." Maar die was toch overleden? Afgelopen nacht? Dat zei Twitter zelluf.

mozaard | 23-07-19 | 19:30

Zijn ze er eindelijk achter dat Turkije niets met Europa te maken heeft?
Turkije was (is?) bondgenoot van Duitsland. Daarmee is genoeg gezegd.

Lentehaas | 23-07-19 | 19:34

Wat een vervelend nieuws toch. Gelukkig is Barbie zwanger.

Kuifje-in-de-EU | 23-07-19 | 19:27 | 3

Staat die baby al op Marktplaats?

Titaantje | 23-07-19 | 20:21

@Titaantje | 23-07-19 | 20:21: Eerst nog een DNA-test, want het is niet duidelijk welke porno-acteur de verwekker is.

Kuifje-in-de-EU | 23-07-19 | 20:52

@Kuifje-in-de-EU | 23-07-19 | 20:52: Arm kind van twee gekko’s. Alles om in de spotlights te komen. Kan ze het verhaal weer verkopen aan een roddelblaadje of de reality bevalling voor TV. . Soms is verplichte sterilisatie zo gek nog niet.

Swoop | 24-07-19 | 08:26

Het blijft grappig om te zien hoe heel Holland achter Max Verstappen aan holt. Max Verstappen is een Belg!
Ik weet dat iedereen dit met man en.macht ontkent. Dat is nu juist het komische aan het geheel.

Lentehaas | 23-07-19 | 19:25 | 3

Maar het is dan wel onze Belg

Terugkruizen | 23-07-19 | 19:32

Dit moet fakenews zijn. Belgen kunnen zo'n snelle automobiel/voiture niet onder bedwang houden.

suscrofa | 23-07-19 | 19:46

Ach me loopt in Nederland al decennia achter het koningshuis aan en zeg eens wanneer daar een Nederlander bij zat? Meer zuurkool dan boerenkool in die moffenfamilie.

miko | 23-07-19 | 20:00

Het vale is dat veel meer mensen een veel goedkoper kaartje hadden kunnen bemachtigen als het evenement in Assen had plaatsgevonden. Maar ja, om die familie kun je blijkbaar niet heen.

Maris v.d Hof5393 | 23-07-19 | 19:20 | 1

Denkhetniet. Daar waren er ook een paar honderdduizend op af gekomen. Zat vroeger bij de TT al met 150.000 man.

Swoop | 24-07-19 | 08:27

Voor €1250 kan je ook in een hotelkamer de F1 kijken met een gehuurde pitspoes naar keuze en gekoelde drankjes uit de minibar met deels gesloten gordijnen.

steekmug | 23-07-19 | 19:19 | 1

briljant idee!

Arietjuh | 23-07-19 | 20:05

Als aspirantacteur wil ik graag weten hoe het is om EPO aan de Max Verstappens van deze wereld te verkopen. Daarom zal ik als male pitscougar Zandvoort onveilig gaan maken. Netflix weet er al van. Voor de zekerheid heb ik ze al uitgelegd dat Assen ook in Nederland ligt. Het zal de promotionele vaasjes Heineken er trouwens de lauwe pissmaak niet doen minderen. Die laatste zin is niet helemaal correct, maar fuck it, dat is een Formule 1 Grand Prix op Zandvoort ook niet.

Hetkanverkeren | 23-07-19 | 19:18

Whatever, tv is een prima surrogaat. (berust in het feit dat een F1 race bezoeken dit leven niet mogelijk is)

snapal | 23-07-19 | 19:16

Vrijemarkteconomie. Altijd lastig als je te laat bent om er zelf van te profiteren. Vraag en aanbod bitches. Leer er mee leven.

Ignatius J Reilly | 23-07-19 | 19:14

Je kan net zo goed stellen dat de kaartjes dan bij de echte liefhebber terecht komen.
Elk nadeel hep zijn voordeel.

snapal | 23-07-19 | 19:09 | 3

De echte liefhebber die het geluk heeft zich dit te kunnen permitteren. Is wel een belangrijke nuance.

Realism Is All | 23-07-19 | 19:36

De echte liefhebber staat dan synoniem voor de geobsedeerde racegek met een kleine piemel maar dure leasebak die alles opoffert om erbij te kunnen zijn. Ja heb ik er ook vrede mee dat het nooit een volkssport kan worden.

suscrofa | 23-07-19 | 19:37

@Realism Is All | 23-07-19 | 19:36:
hobby kost geld.

miko | 23-07-19 | 19:58

E1250,-- * 2 = E2.500,--
Voor dat bedrag kun je met een beetje pingelen een helikopter huren die dan 2 uur boven het circuit blijft hangen. Heb je nog goed zicht ook.

Haberdoebas | 23-07-19 | 19:06

Ik ben een groot F1 fan maar dit was toch al lang voorzien? Iedereen die wat van F1 weet wil niet te vaak aanwezig zijn bij een F1 wedstrijd omdat het beter te volgen is via TV.

De Treinende Rechter | 23-07-19 | 19:05

Zou je in Noord-Korea een F1 race kunnen houden?
Met al die lange brede lege wegen.?

kloopindeslootjijook | 23-07-19 | 19:05

Er zijn geen zwarte F1-coureurs. Wij weten waarom.

Montgomery Burns | 23-07-19 | 19:03 | 6

@De Treinende Rechter | 23-07-19 | 19:07: Oeps, die was ik vergeten.

Montgomery Burns | 23-07-19 | 19:18

@Montgomery Burns | 23-07-19 | 19:18: ok het is je vergeven.

R. Skickr | 23-07-19 | 19:31

Echt,hoed af. Er komt hier wat voorbij maar de kneuzen opmerking en grootste blunder is nu wel door jou gemaakt. Succes burns met dat nog goed te maken dit jaar.
;-)

miko | 23-07-19 | 19:57
▼ 3 antwoorden verborgen

Google eens GUTS tickets, verkoop van tickets op de blockchain. Niet door te verpatsen voor belachelijke prijzen.
Blockchain is de toekomst mensen.

Woepsie1 | 23-07-19 | 19:01 | 2

gebruikt overigens de GET protocol token, te koop op de Nederlandse exchange Nocks.com

Woepsie1 | 23-07-19 | 19:04

Smart blockchain schijnt ook erg goed te beschermen tegen DDoS aanvallen volgens Rian van Reibroek.

Titaantje | 23-07-19 | 20:30

Misschien wordende kaarten waardeloos want de linkse milieu zijn weer wat aan het uitbroeden hoe ze het tegen kennen houden ivm het millieu en lawaai en fijnstof .en als het voor het gerecht komt zullen onze D66 rechters die clubjes wel steunen

gerrit5042 | 23-07-19 | 19:01 | 2

komkom m'n beste, niet zo sombertjes

Arietjuh | 23-07-19 | 20:08

Kennen? Seriouslyyyy??

Titaantje | 23-07-19 | 20:31

Voor die prijs een 4k uhd tv met surroundset. Ziggo abonnement en een krat bier.

Jos Tiebent | 23-07-19 | 18:55 | 4

Ziggo? Da's toch die club die Piratebay tegenhoudt?

mozaard | 23-07-19 | 19:33

@mozaard | 23-07-19 | 19:33: Wel eens van de TOR-browser gehoord? Piratebay kan je dan gewoon doorzoeken naar geschikte torrents/magnetlinks en die kan je dan vervolgens in je normale browser plakken en openen.

Crusher | 23-07-19 | 19:51
▼ 1 antwoord verborgen

Dan is het abonnement van Ziggo sport van van 15 euro nog zo gek nog niet. Zie je ook wat meer. Met een pilsje, zak chips op schoot en het verplichte bezoekje van vrouw en kids naar oma op zondag vanaf een uur of 12. Is het vredig hier.

miknic | 23-07-19 | 18:55

Zijn er ook al arrangementen met logies is de Royal Bernhard suite?

Simon_GS | 23-07-19 | 18:55 | 1

Kaartjes van Ajax-Spurs gingen naar 3000 Ekkies.
Max is dus niet zo heel populair.

Ruimedenker | 23-07-19 | 18:54 | 2

Dat was net even iets dichterbij de evenementendatum,

amateurrr | 23-07-19 | 18:56

Kwam louter door die Engelsen.

Swoop | 24-07-19 | 08:29

Dit soort k*tgeintjes heeft mij verschillende concerten gekost, want ik vertik het om die patjepeeërs een cent te laten verdienen. Ga op een normale manier geld verdienen stumperds.

Rico Tampeloerus | 23-07-19 | 18:53 | 2

Ik ging vroeger nog wel eens naar 'grote' bands en festivals. Maar ben daar wel een beetje klaar mee.Te veel geld voor te weinig originaliteit. Kun je nog beter gaan kijken naar hasbeen bands die het nog voor hun lol doen.

miko | 23-07-19 | 19:54

@miko | 23-07-19 | 19:54:

Het is een "nieuwe" manier om geld te "verdienen". En mensen weten niet meer wat ze met hun vrije tijd moeten. Wat in de Kuijp bij Rammstein zat, zat de week ervoor nog bij die jankerd met zijn weet-ik-veel-hoe-veel concertreeks.

Rammstein | 23-07-19 | 20:18

Ik heb 2 kaarten voor zaterdag weten re bemachtigen, gewoon voor onszelf. Alleen de zaterdag leek mij de grootste kans en vermoedelijk ook het leukste moment van de hele GP. Ik denk dat de race niet zo wordt (en toch veel beter te volgen op de buis).

LuNaTeeQ | 23-07-19 | 18:52 | 2

Dat was ook mijn gedachte en in de duinen, helaas toch ernaast gevist.

R.F.Pickering | 23-07-19 | 19:18

Voor dat geld mag je toch zeker bij Max achterin zitten?

Ruimedenker | 23-07-19 | 18:51 | 3

Maxima is van Wim-lex niet van Bernhard jr. , das Annette Sekrève.

miko | 23-07-19 | 19:52

Dan moet het zijn:
“Voor dat geld mag je toch zeker bij Sekreet achterin zitten”?

Ruimedenker | 23-07-19 | 19:58

Misschien mag je van max ook wel een keer toeteren.

jitro | 23-07-19 | 20:07

Tsja. Dan ga je lekker niet naar Zandvoort. Genoeg GPs op de kalender...

Enter Yeti | 23-07-19 | 18:51

Misschien kan GeenStijl een kaartjesdoorverkoopservice oprichten, waar kaartjes alleen voor 3 euro boven de originele prijs kunnen worden gekocht.
Als iedereen uit principe daar koopt, is het beter voor Geen Stijl en iedereen, want de kaartjes blijven betaalbaar en die doorverkoopparasieten gaan maar zelf een evenement organiseren.

kloopindeslootjijook | 23-07-19 | 18:50 | 3

Een aangezien er veel mensen meelezen en reaguren, heb je meteen een goed verkoopkanaal.

kloopindeslootjijook | 23-07-19 | 18:52

Ticketswap toch gewoon?

2tribes | 23-07-19 | 19:17

Als ze zoveel geld waard zijn zullen er ook wel valse kaarten op de zwarte markt komen.

Simon_GS | 23-07-19 | 18:48 | 1

Daar kun je op wachten...

Wijze uit het Oosten | 23-07-19 | 19:17

Ik kijk het lekker op kanaal 14 bij Ziggo met een bakje Popcorn, met een pintje.

born2killn00bs | 23-07-19 | 18:47

Niet kopen dus.
Dan zakt wellicht de prijs weer.
Marktwerking.
Wie wel 1000€ + wil betalen moet dat vooral doen.
Lekker Jolo man!
Knip een gat in het hek en doe een stormloop als in Melilla.

Ruimedenker | 23-07-19 | 18:45 | 2

Krijg je op Zandvoort ook een levenslange gratis vakantie met een gat in het hek knippen?

Jan Passant mk2 | 23-07-19 | 18:55

@Jan Passant mk2 | 23-07-19 | 18:55:
Koninklijk onthaal, maar niet als je Henk of Ingrid heet.

Ruimedenker | 23-07-19 | 19:02

Voor dat geld koop je een volledig verzorgd formule 1 weekend op een exotisch circuit. Dat is nog veel mooier en zelfs Max Verstappen is er dan ook! Nooit kopen dus!

priwax | 23-07-19 | 18:44

Gewoon thuis voor de buis, zoals al 30 jaar. Colaatje, chipie en alles prima zien. Daarna gewoon lekker koken en zondagavond hebben.
Voor een paar Euro klaar. Klaar.

WasHetMaarMakkelijk | 23-07-19 | 18:43 | 2

U lijkt mij wel!

NeedIsaymore? | 23-07-19 | 20:18

Op ern warme zondag is Zandvoort al nauwelijks te bereiken. Alleen als je om 6 uur weggaat en om 24.00 terugrijdt.

Swoop | 24-07-19 | 08:32

Tja, d'r zijn talloze oplossingen voor. Naam op het ticket en legitimeren bij de ingang, bijvoorbeeld. Simpel en effectief.

Hoe dan ook, als je überhaupt bereid bent meer dan 40 euro uit te geven om vier dagen in de file te staan, lauwwarm bier achterover te slaan en 54 keer hetzelfde clubje opgevoerde kartwagentjes door dezelfde bocht te zien rijden, dan verdien je het ook wel gewoon om een poot uitgedraaid te worden.

Knisperende_Tissue | 23-07-19 | 18:42 | 1

En in de zelfde volgorde.

miko | 23-07-19 | 19:49

Daarom GUTS Tickets.... Nederlands bedrijf dat deze praktijken tegengaat middels Blockchain.

Binance | 23-07-19 | 18:41 | 3

Nou nou, is dat niet een beetje overdreven om hier Blockchain bij te halen?

Papa Jones | 23-07-19 | 18:59

Pfff. Ouderwets
Je moet Smart Blockchain hebben

frickY | 23-07-19 | 19:03

@frickY | 23-07-19 | 19:03:
Rondjes rijden op ontploffingsmotoren is ook ouderwets.
Wel gaaf.

kloopindeslootjijook | 23-07-19 | 19:06

Ik had begrepen dat die tickets op naam staan en dat je alleen toegang krijgt wanneer je de oorspronkelijke koper bent of meegaat met de koper van meerdere kaarten, dit alles om doorverkopen te voorkomen.
De handel in kaartjes is niet alleen schofterig als ik zo de prijzen zie, het is dus oplichting.
Of is dit de stage voordat er werkelijk tickets zijn verstrekt en kan het verkopen van de bevestiging dat je tickets mag kopen dan ineens wel op een andere naam gezet worden? In dat geval hebben er een paar zitten slapen, maar ik vermoed dat de handel gewoon strafbaar is, wanneeer straks blijkt dat hele volksstammen er niet in komen vanwege identificatiechecks.

De waard zijn gast | 23-07-19 | 18:39 | 2

Volgens mij kan je straks alleen via het officiële platform de naam overzetten.
Die marktplaats tickets zou ik ver van weg blijven inderdaad.

Harry Turtle | 23-07-19 | 19:00

De waard zijn gast | 23-07-19 | 18:39 |

In Duitsland is mijn paspoort wel gecontroleerd, maar bijvoorbeeld bij onze zuiderburen kachel je zo naar binnen met je kaart.

Rammstein | 23-07-19 | 20:13

De politiek had dit allang moeten oplossen. Er zijn pogingen gedaan, bijvoorbeeld door de SP, om doorverkoop van tickets boven een bepaalde marge strafbaar te stellen, maar uiteindelijk zijn die plannen gesneuveld in de Eerste Kamer. Jan met de Pet is de klos: mensen vullen hun zakken zonder aanwijsbare prestatie.

stefanboy78 | 23-07-19 | 18:38 | 2

Mensen doen het zelf, door de tickets te kopen creëren ze een markt.
Maar ja: Ignore the blond... dat is moeilijk.
www.youtube.com/watch?v=rKCF3_iwBTI
Als niemand die kaarten koopt tenzij voor originele prijs, dwing je de markt. Maar dat doen we niet. Ikke ikke ikke.

kloopindeslootjijook | 23-07-19 | 18:44

Typisch Hollandse kruideniersmentaliteit.

Superior Bastard | 23-07-19 | 18:36 | 1

Wat SB zegt.

Kuifje-in-de-EU | 23-07-19 | 19:47

1250 euro neertellen om wat auto's te zien ronken. Dan is er wat mis met je.

Deflatiemonster | 23-07-19 | 18:35

Hee, vrije markt, beter voor iedereen.

kloopindeslootjijook | 23-07-19 | 18:35

Waarom zou je gaan, kijk lekker thuis. Zo typisch Nederlands erbij horen en dan zeiken over prijzen van kaartjes. Laat ze fijn hun kaartjes houden maar die gaan allemaal verkocht worden zeker weten. Afijn 5 jaar later Max is gestopt de meute ook tis allemaal zo lekker voorspelbaar en dan zeggen dat De Nederlander niet bestaat, echt wel. Ben benieuwd wat de prijzen van de kaartjes voor het eurovisie songfestival gaan doen.

pajans | 23-07-19 | 18:34 | 1

Het geluid is natuurlijk met de beste stereo nog niet te reproduceren. Het is echt totaal anders als je naast die baan zit. Niet te vergelijken.

Swoop | 24-07-19 | 08:35

Ik wacht op de eerste ingelote geneeskunde student die zijn plekje op marktplaats zet.

SosKoning | 23-07-19 | 18:34

Zandvoorts afbakbar, 80% haram. Ook voor blankOn.

Verderkijkert | 23-07-19 | 18:34 | 3

Voor 1250 euro is de kans erg klein dat u getintiers tegenkomt inderdaad

kapotte_stofzuiger | 23-07-19 | 19:18

@kapotte_stofzuiger | 23-07-19 | 19:18: Zijn wel meesters in hek door knippen. Je mag Mo zijn betonschaar wel even lenen. Oh nee, die heeft de politie toen in beslag genomen toen ie die homos mepte.

Swoop | 24-07-19 | 08:36

Gewoon wachten op t reseller platform! Koop geen kaartjes van anderen want die blijven op naam van de aanbieder. Zelfs DutchGP heeft geen kaartje kunnen bemachtigen. Ik ga in het hoekje van mijn zolder huilen! Nu hopen dat de het platform eerlijke prijzen hanteert!

DutchGP | 23-07-19 | 18:33 | 1

Dat dus. Kopen is het systeem aanmoedigen.

Deflatiemonster | 23-07-19 | 18:40

Mieters toch. Zo kunnen de mensen met pecunia op hun gemak een kaartje kopen, zonder dat online gestress en wachttijden en zo

Papa Jones | 23-07-19 | 18:32

Gewoon 5 dagen wachten. DNA moeten ze betaald hebben , zo niet verlopen de kaartjes en zijn ze weer via de officiële kanalen goedkoop te krijgen.. lees de protocollen er maar op na

Kees netals me Broer | 23-07-19 | 18:32

Wat wel grappig is dat al die paupers die zo en masse stonden te pleiten voor die GP nu zelf financieel niet in staat zijn om te kijken.

Het elitefeestje dat je wist dat zou komen.

Titaantje | 23-07-19 | 18:32 | 4

Wat een kudtopmerking. Jij bent zo'n geval dat enkel mensen kan afzeiken omdat ze gewoon geloven in simpelheid? Sterpht dan lekker! Beetje popie jopie doen maar niet de ballen in je broek hebben om er daadwerkelijk wat aan te doen. Gatver! Liever een pauper als vriend dan jou als buur.

Promedio | 23-07-19 | 18:46

@Promedio | 23-07-19 | 18:46:
De kans dat ik uw buur zou zijn is sowieso verwaarloosbaar. Ik woon namelijk niet in een vinexhel.

Titaantje | 23-07-19 | 20:06

@Simon_GS | 23-07-19 | 18:46: het is op TV inderdaad beter te volgen. Soms gaat het zo snel dat je de helm van de coureur niet eens ziet ( was datnou Verstappen of Gasly?). Maar de beleving is totaal anders.

Swoop | 24-07-19 | 08:40
▼ 1 antwoord verborgen

Handelaren, hosselaars en oplichters, die populaire evenementen misbruiken, zijn er altijd geweest. Iemand een solide oplossing?

padbuffel | 23-07-19 | 18:32 | 4

- Uit principe niet kopen bij dat soort lui, anders hou je het probleem in stand. Alleen kopen bij de organisator van het evenement. Die mee-eters en parasieten liften mee op het harde werk van makers het evenement.
- Accepteren dat je soms achter het net vist.
- Je kaartje alleen doorverkopen tegen de originele prijs of lager.

kloopindeslootjijook | 23-07-19 | 18:38

In Denemarken kan het je een dure boete opleveren als je kaartjes doorverkoopt voor een hogere prijs dan dat je zelf betaalt hebt.

Tuborg øl | 23-07-19 | 18:41

Alleen verkoop aan de kassa. Maximaal 2 per persoon.
Echte fans gaan twee dagen vóór de verkoop in de rij staan.

Ruimedenker | 23-07-19 | 19:05
▼ 1 antwoord verborgen

Moeten ze maar direct tickets op naam doen. Verder weinig interessant.

sjef-van-iekel | 23-07-19 | 18:31 | 1

Precies. Op naam en met geboortedatum. Legitimatie verplichten bij de ingang. Geen legitimatie->geen toegang. Probleem opgelost.

vokjoe | 23-07-19 | 20:17

Wat de gek er voor wil geven. Kneuzen zat die 1250 eipo per kaartje willen neertikken. Wat is het probleem nou eigenlijk? Vrije marktwerking enzo, mensen

Titaantje | 23-07-19 | 18:29 | 3

Het probleem is dat de organisatie in gebreke blijft. Ze zijn afhankelijk van hun fans en het zou ze sieren als ze het fatsoen hebben om een eerlijk systeem te hanteren. De zorg is ook gebasseerd op marktwerking. Zou u het fijn vinden als het volgnummer van uw voorgangers voor een levertransplantatie ook per opbod verkocht zou worden? Of dat de ontmaagding van uw dochter oo Marktplaats zou belanden? Principes. Normen en waarden.

Promedio | 23-07-19 | 18:53

@Promedio | 23-07-19 | 18:53:
Hoeveel eerlijker als loting wilt u het hebben?

En ja, uitgeloot worden en vervolgens een ongeinteresseerd persoon wel is zuur

kapotte_stofzuiger | 23-07-19 | 19:15

@Promedio | 23-07-19 | 18:53:
Ze zijn afhankelijk van hun fans? Mwaah, de organisatie is primair afhankelijk van sponsors, reclame inkomsten en uitzendrechten. Die fans zijn enkel op indirecte wijze belangrijk.
En wachtlijstplekken voor transplantaties op Marktplaats of de ontmaagding van mijn dochter is echt zoooo ridicuul als vergelijking dat u niets anders dan een troll kunt zijn.

Titaantje | 23-07-19 | 20:11

Live Nation van onder andere Metallica verkocht de kaarten direct door via tweedehandsticketsites om op die manier extra geld op te halen. variety.com/2019/biz/news/live-nation... Dat had Prins Bernard Junior ook moeten, doen, of doet dat nu. Gewoon via Marktplaats het gat in de boekhouding dichten, omdat er eigenlijk bijna niemand ingelood is.

Feynman | 23-07-19 | 18:28 | 1

Reken maar dat ze niet zo dom zijn om zelf niet van die tweedehandsmarkt profijt te trekken.

mozaard | 23-07-19 | 19:37

Hebben Prins Bril en Co ook al kaarten direct geleverd aan wederverkoopsites? Je kan natuurlijk niet achterblijven bij kanonnen als Metallica.

Snikkeldrift | 23-07-19 | 18:28 | 1

Idd voor de buehne nette prijzen, maar stiekem de hoofdprijs vragen

Hemmenaar7 | 23-07-19 | 19:17

Marktwerking. Meer kaarten verkopen, of ze zijn te goedkoop.

Hemmenaar7 | 23-07-19 | 18:27 | 2

Of persoonsgebonden en niet overdraagbaar maken,
alleen mensen die er echt voor hun plezier bij willen zijn
en geen woekeraars.

Halul gebakken | 23-07-19 | 18:55

@Halul gebakken | 23-07-19 | 18:55: Je was me voor. Het enige om dit soort praktijken te voorkomen.

Muuke | 23-07-19 | 19:32

Autobahn, bestaat dat nog steeds joh?
Dacht dat broddelblogje allang in het mausoleum bijgezet was naast Glamorama.

Harry Turtle | 23-07-19 | 18:27

De Hollandse handelsgeest.Niks mis mee.

Tishetnetnie | 23-07-19 | 18:26 | 2

VOC-mentaliteit.

VanBukkem | 23-07-19 | 18:28

Mee eens, en nu kan diegene die er het meest voor over heeft leuk naar het f1 feest, dat is marktwerking en ook eerlijker ergens.

kapotte_stafzuiger | 23-07-19 | 19:49

Eikols!

Fatwabuster | 23-07-19 | 18:22 | 1

Sommigen kunnen er niet van slapon.

mozaard | 23-07-19 | 19:35

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken