Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV duikt in zwembadterreur Belgische jongeren

Zijn ze in Den Haag alleen maar met hun baantje bezig of wat?

De J zit weer in de maand. De J van """jongeren""", """jeugd""" en  """ja daar gaan we weer met de zwembaddiscussie""". Want zijn Belgische jongeren nou wel of niet een apart ras en zo ja, mag de minister zich bemoeien met het vervolgingsbeleid van de openbare zwembaden? Tijd voor onze eigen jongere Tom Staal om op zijn roze fluitje te blazen en verhaal te halen bij badmeesters Bosma en Baudet. 

Reaguursels

Inloggen

En Rutte noemde Keulen een 'daad van individuen. Een dergelijke kortzichtige analyse van groepsdynamjca verwacht je niet van een historicus.
Je kan blijven afgeven op PVV en FvD. Maar Mark Rutte is van de partij van de woorden en niet van de daden blijkt. Het maakt geen enkel verschil als je het tegendeel op je verkiezingsposter zet. De populariteit van FvD en PVV is als slechts een indicator van het falen van dit kabinet om de problemen echt aan te pakken.
Ergo, los het probleem op en niet het symptoom.

McFlym | 03-07-19 | 18:39

Nou ben ik al een héle tijd niet meer in een zwembad geweest (dat is beter voor iedereen) maar speciaal hierom overweeg ik toch ernstig om de plaatselijke zwemvoorziening alhier eens met een bezoek te gaan vereren. Niet om te zwemmen, maar om eens met eigen ogen te aanschouwen hoe dat gaat. En áls het dan gebeurt, heb ik zo'n vermoeden dat ik meneer de badmeester wel even een handje zal helpen om Mo en zijn rattengevolg "te verwijderen"

GraafSteno | 03-07-19 | 14:39 | 1

Ja, doen!

zwarte_weduwe | 03-07-19 | 15:01

Ahhhhhhhhhhhhhh, het is de schuld van de "hitte", ja tuurlijk,,,,,,,

Wienerschnitzel mit | 03-07-19 | 14:20

Wie wilde er ook al weer minder van die gasten?

MooseNL | 03-07-19 | 12:34 | 1

En NDLsche rechters ik bedoel linkers vinden dat Wilders het fatsoens norm heeft overschreden. Aanranders en verkrachters dienen beschermd te worden in dit land. Hoe waanzinnig ziet deze rechtstaat er niet uit. sjonge jonge

kwartjes | 03-07-19 | 13:26

Afgelopen Zaterdag.

Zwembad De Waterman, aan de Dorpskade in Wateringen, is zaterdag vroegtijdig dichtgegaan, omdat een grote groep personen er overlast veroorzaakte. Volgens een getuige ging het om zeker vijftig mensen, van wie de meesten jongeren waren. Ze vielen andere bezoekers lastig en probeerden zonder te betalen binnen te komen.

vinzDH | 03-07-19 | 10:36 | 1

Je hebt het gehoord in het filmpje. Opblaasbare zwembandjes meenemen en alles komt goed.

jos verstoppen | 03-07-19 | 11:33

Tijd voor drastische maatregelen. Dubbele paspoorten ongeldig verklaren om te beginnen. Dan verdragen met Rusland sluiten i.v.m Goelags.

K. Westergaard | 03-07-19 | 10:14 | 1

Nee nee nergens voor nodig. Zwembandjes kopen en je bent klaar voor de zomer.

jos verstoppen | 03-07-19 | 11:33

Het is een beetje dat verhaal van die paarse krokodil.. daar staat ie, daar pak em dan.. nee hoor ik zie geen paarse krokodil, als u even dit wilt invullen dan gaan we ernaar kijken en dan hoort u op termijn hoe wij de paarse krokodil van u gaan vinden..
vertaalslag, het zijn allochtone jongens en jonge volwassen mannen die meisjes en vrouwen lastig vallen en aanranden, wat zegt u de jeugd die last veroorzaakt.. nee het zijn allohtonen jongeren dus niet alle jeugd! die meisjes en vrouwen onzedelijk betasten en terreur plegen.. als u dat meldt met bewijs dat het hier gaat om Nederlandse jeugd dan gaan wij onderzoek doen en maatregelen treffen.... nou nee, het zijn dus groepen allochtonen jongens en jonge mannen die mijn dochter, vrouw, zus, kind aanvallen en betasten.
als u dat even wilt melden op dit formulier dan zorgen wij dat dit bij betreffende bestuur terecht komt zodat onderzoek plaats kan vinden en maatregelen kunnen worden getroffen.

8 jaar verder; hallo het is nog erger geworden nog steeds zijn er groepen allochtonen jongens en jonge mannen die mijn zus, kind, vrouw aanranden en terreur uitoefenen. Klopt mijnheer we zijn bezig met een onderzoek over de jeugd en de maatregelen die we gaan treffen is de jeugd zonder abo niet meer binnen kan komen en apart zwemmen voor jongens en meisjes. Ook zijn er overal camera ook in de badhokjes zodat de jeugd in de gaten kan worden gehouden.
wat zegt u, het gaat niet om alle jeugd maar de allochtonen jeugd en jonge volwassen mannen en u vind camera's schokkend vooral voor vrouwen en meisjes nu ze in badsuit constant op beeld worden gezet? Bent u bang dat deze in verkeerde gehackte dark web sites terecht komen of het gehele internet over gaan...En u wilt geen abonnement maar af en toe komen zwemmen..
Ja u kunt er natuurlijk voor kiezen om elders te gaan zwemmen..dan is het probleem voor u en ons meteen opgelost.. doei!

fikkieblijf! | 03-07-19 | 10:07

Al 20 jaar hebben we deze besneden snikkelterreur Dat het Rotterdamse Tropicana er indertijd aan kapot ging is intussen al vergeten. En dan dat VVD met hun 'fatsoen moet je doen.' Nee dat maakt indruk.

RickRD | 03-07-19 | 10:07 | 2

en dat de toenmalige en huidige Burgemeester van Rotterdam (als hoofdverantwoordelijke voor de politie) pertinent weigerde in te grijpen is ook al lang vergeten. De man is immers zo'n goed verbinder...

kunnenzedanniks | 03-07-19 | 11:41

Moest je niet roepen: “Pas op, een groene ijsbeer”, of was dat ergens anders voor?

Alco-de-Holist | 03-07-19 | 11:43

En nou maar hopen dat de ouders eens wat beter opletten als ze in het stemhokje staan.
Dus niet.

komtdatschot | 03-07-19 | 09:24

Kortom, alles zo doorlezend, leven wij aks gevangenen in ons eigen land. Triest.

Muuke | 03-07-19 | 08:40 | 3

Mooi samengevat, Muuke. "Triest" dekt de lading wel. Toch een vrolijk "Goedemorgen!" toegewenst. Ons krijgen ze niet gek, toch? ;-)

MickeyGouda | 03-07-19 | 08:55

@MickeyGouda | 03-07-19 | 08:55: Goedemorgen Mickey. Nee, wij doen daar niet aan mee. Ongeacht afkomst, kleur etc., klierende jongetje krijgen het te horen.

Muuke | 03-07-19 | 09:10

In het alledaagse kom ik zoveel vriendelijke, welwillende, realistische mensen tegen. Op die momenten lijkt het even alsof het oude Nederland nog bestaat. In mijn hoofd krijg ik dat niet gerijmd met al die excessen en ongebreidelde hufterigheid. Ik weet inmiddels oprecht niet meer aan wie ik een grotere pesthekel heb. Zijn dat degenen die onze maatschappij systematisch vernielen of de wegkijkers?

MickeyGouda | 03-07-19 | 08:40 | 18

De wegkijkers!!

Hertenjong | 03-07-19 | 13:10

@Roadblock | 03-07-19 | 11:59:
Goh.
Zijn we het eens.
En dat zonder disciriminerende generalisaties.
Proficiat.

Beste_Landgenoten | 03-07-19 | 13:51

@Tee Of Cup | 03-07-19 | 10:42:
Het is heel simpel:
Als je iedereen gewoon beoordeelt op zijn/haar individueel gedrag, zonder aanziens des persoons kan er weinig verkeerd aan zijn. Als je echter iedereen alvast op voorhand crinminaliseert wegens groepskenmerken, ben je fout bezig en dat laatste zie ik hier continu, dagelijks, onversneden, keer op keer, herhaald worden.

Beste_Landgenoten | 03-07-19 | 13:53
▼ 15 antwoorden verborgen

Lang, lang geleden bracht ik het onderwerp gedifferentieerd straffen ter sprake en werd weggehoond. Dat wil zeggen dat als een Nederlands jongetje en een Marokkaans jongetje samen snoep stelen, het Nederlandse jongetje een standje krijgt en het Marokkaanse jongetje zijn hand eraf gaat. Nu is het zo dat het Nederlandse jongetje een taakstraf krijgt omdat het Marokkaanse jongetje zegt dat hij niets gedaan heeft. In perspectief; hoogte boete snelheidsovertredingen naar hoogte inkomen is best eerlijk.

Skunk57 | 03-07-19 | 08:36 | 6

@ beste landgenoten: het is best een logisch verhaal. Als bepaalde mensen niet terugdeinzen voor de huidige strafjes, dus moeten ze zwaarder gestraft worden. Als bij andere mensen strafjes wel werken is het legitiem om bepaalde groepen zwaarder te straffen. Maatwerk zeg maar. De overheid (rechter) is een bepaalde doelgroep zelf een ras gaan noemen, dus het paspoort doet niet meer ter zake. Je kan dus objectieve criteria nu bedenken , je kan dus bijvoorbeeld wangedrag van een groep bij een incident opleggen dat de hele groep een gevangenisstraf ipv een taakstraf.

Tee Of Cup | 03-07-19 | 09:54

@Tee Of Cup | 03-07-19 | 09:54:
Je ziet hiervan duidelijk niet het probleem. Dit botst met artikel 1 van de grondwet. Als je die wil afschaffen, zie maar die 2/3e meerderheid te krijgen.

Beste_Landgenoten | 03-07-19 | 10:30
▼ 3 antwoorden verborgen

In het filmpje zit een erg kort fragment van iemand die iets zinnigs zegt. "Wat moet je meenemen als je gaat zwemmen?". "Een marokkanenmepper".
Dat is het enige juiste antwoord. Lastige zoemende en sissende strontvliegen zijn het, die paarse jochies.

Nivelleermarionet | 03-07-19 | 08:22

Uiteraard liggen de oorzaken dichter bij hormonen, hoge temperatuur en schaarse badkleding dan bij de enige conservatieve Islamistische overtuigingen van het tuig. Wat je ziet zijn geheel natuurlijke reacties zonder de gewenste sociale repressie, dwz beschaving. Wat je je moet afvragen is niet waar het gedrag vandaan komt (het zit ook in u!) maar waarom het mechanisme ontbreekt in deze groepen om het te onderdrukken. Bij het verontwaardigde deel van de bevolking, die vaak in pure ontkenning leeft van wat zij zelf zijn, is de repressie goed geslaagd vanwege allerlei factoren in de opvoeding, social-peering, ingebakken normen enzovoorts. Je kijkt dus nu naar het resultaat van samenklonterende jongeren die tussen "wal en schip" vielen: ze staan niet onder de conservatieve islamitische norm (niet meer dan in naam) en zijn verder ook niet zo blootgesteld (niet met programmerende drang) aan de westerse ideologische programmering, die wij met z'n allen onze cultuur en gewoontes noemen.

Je gaat het bovenstaande probleem niet snel oplossen maar je kunt wel de groepsvorming ter plekke voorkomen en zo 90% minder problemen hebben. Je moet ook de mensen kunnen identificeren en ze na een eerste incident gewoon buitensluiten van dit soort activiteiten en tegelijkertijd elders sturen voor vorming. Ja, noem het opvoedingskampen, maar dat is een functionerend gezin ook trouwens, in principe. Het ligt er maar aan hoe je het framed.....

GeenAccount | 03-07-19 | 08:21 | 2

lees dit https://www.elsevierweekblad.nl/buitenland/article/2016/01/waait-aanrandingsfenomeen-taharrush-nu-over-naar-europa-2743438W/

kwartjes | 03-07-19 | 08:55

GeenAccount | 03-07-19 | 08:21 | 1 | reageer

Helemaal met je verhaal eens behalve het gedeelte over opvoedingskampen. klinkt op papier mooi maar in de praktijk werkt het niet. Hoge geldboetes, toegangsverboden en in het uiterste geval gevangenisstraffen, dat is waarmee de autoriteiten het moeten doen.

koter | 03-07-19 | 12:52

GeenStijl fix jullie app maar eens. dagelijks moeite met het afspelen van filmpjes...

Joostmochtnietsweten | 03-07-19 | 08:16

Een zwembad bouwen waar vroeger een varkensstal heeft gestaan.

kloopindeslootjijook | 03-07-19 | 08:01

En het OM vindt Wilders onfatsoenlijk en onbeleefd toen hij minder van dit gespuis wilde. Wat een lachertje. Iedereen weet over welke bevolkingsgroep dit gaat en het zijn altijd dezelfden.

azijnseikerT | 03-07-19 | 07:57 | 1

het zwembadjournaal komt er niet doorheen bij de NPO. u mag verzuipen.

tussen_de_koeien | 03-07-19 | 08:06

De Chinezen pakken het wat dat betreft beter aan met dit soort gasten, hup een opvoedingskamp in.

Papierversnipperaar | 03-07-19 | 07:37 | 2

Vanochtend de detentie-opvang migranten in Tripoli gezien. Wat mij betreft mogen figuren die zich hier misdragen zich daar direct aan melden.

EEnzame SchizofrEEN | 03-07-19 | 07:47

Oh ja, gewoon een hele provincie opsluiten, 22 miljoen mensen in een openlucht gevangenis stopp[en. Wat een fraaie methode.

Beste_Landgenoten | 03-07-19 | 09:45
-weggejorist-
kloopindeslootjijook | 03-07-19 | 07:36 | 2

nu is de term zwembad terreur.. zoals een beetje, aanranding, mishandeling en geweld onder het kopje overige stoppen.. klinkt dan beter, zwembad terreur..wat mij betreft mag dat zwembad er wel af. Vind dit op openbaar terrein plaats dan komt een peloton ME erop af om de 'jeugd' op te pakken en voor het gerecht te brengen, strafblad aanmaak. In een zwembad waar je dus als gezin en als meisje gewoon wat wil zwemmen en plezier maken is het zwembad terreur, klinkt als baldadige jongens.

ik snap werkelijk niet dat weer een 'oplossing' wordt gekozen voor camera's overal hangen ( lekker als je als vrouw met je peuter in badpak gefilmd wordt)en nog strengere abonnementen worden ingezet. Hoorde zelfs gisteren dat er speciaal gescheiden zwemmen komt voor gezinnen tot 14.00u. komt jeugd niet binnen daarna zijn meisjes en vrouwen dus weer vogelvrij verklaard.. die armlengte afstand methode.. nog even en de boerkini en thuisblijven voor vrouwen en meisjes is standaard.
De kans is groot dat het rellen nog veel ergere vormen gaat aannemen en de kans is daar dat de aandacht vooral blijft uitgaan naar waken op dit tuig niet gaat aanranden dan waken in het zwembad voor verdrinking.

Zet er wat potige kerels in en de brandslang er vol op iedere keer.. hang daarvoor bij de ingang een bord.. bij aanrakingen die in ogen van niet aanvaardbaar zijn , achten wij ons gemachtigd om hulpmiddelen in te zetten om meteen af te koelen.

fikkieblijf! | 03-07-19 | 07:25 | 3

Digitale controle door camera’s, pasjes, crowdcontrol microfoons, gezichtsherkenning, toegangssystemen, iris-scan, data-mining systemen zijn nuttige technische middelen. Maar je hebt wel mensen nodig die er naar kijken en het kunnen interpreteren. Daarna ook nog een paar die reageren en ingrijpen op de juiste manier. Oh ja, ook nog een paar die checken of de techniek het nog doet….en op tijd nieuwe maakt…De keten is best simpel op een A4tje met een potlood te tekenen…ziet er uit als een trechter…

hetgingperongeluk | 03-07-19 | 07:46

Ik vind het te gek voor woorden dat dit soort maatregelen überhaupt genomen moeten worden om, als normaal mens, een dagje plezier te kunnen maken.

Muuke | 03-07-19 | 08:34

Beste Fikkie, het probleem zijn de mede-Nederlanders die bij elke maatregel tegen deze groep onmiddellijk onder het tapijt te voorschijn springen en discriminatie of racist roepen.
Iedereen is het er over eens dat het marokkanen zijn de de meeste overlast in zwembaden geven.
Maar van de linkse allochtonen vertroetelaars mag je dat niet eens duiden.
Door elke keer weer te roepen: "Ja, maar dan scheer je ook de goeden over 1 kam", "Het is maar een kleine groep, de grote meerderheid heb je geen last van", "Etnic Profiling", etc etc. verhinderen deze goedpraters dat er effectieve maatregelen genomen worden, en er harde straffen vallen.
Je kan het marokkaanse gespuis in de zwembaden niet kwalijk nemen dat zij toepassen wat ze van thuis en vanuit hun ideologie hebben meegekregen:
"Westerse meisjes zijn hoeren, en de westerse mannen zijn te schijterig om ze te verdedigen", en gaat het fout roep je -"Ik was het niet" of "Discriminatie/Rassies".
Nee, ik neem het die mede-nederlanders kwalijk, dat zij niet solidair zijn, en niet helpen onze leefregels en cultuur te verdedigen.
Ik neem het die mede-nederlanders kwalijk dat je tegenwoordig moet uitkijken wat je zegt wil het je je baan en je sociale contacten niet kosten.
Ik neem het vooral kwalijk, dat als zaken benoemd worden, er onmiddellijk door die mede-Nederlanders met Godwins gezwaaid wordt.
Laat mij dit zeggen.
Waarom reageert de overheid zo krampachtig?
Waarom wordt er naar de kant van de daders gebogen, en de slachtoffers genegeerd, of zelfs zelf als dader behandeld?
Omdat de overheid als de dood is voor escalatie.
Vroeg of laat slaat een keer een vader de hersens in van zo'n gast die in het zwembad aan zijn minderjarige dochter zit.
En dan zijn de poppen aan het dansen, en zullen wij het ware gezicht van de Islam zien, en natuurlijk weer de reactie daarop.
De overheid weet dit, en probeert met alle macht de boel te sussen.
En geeft dus toe aan de meest aggressieve kant. (Iftar maaltijden).
Het is dus allemaal een kwestie van tijd.
De linkse allochtonen vertroetelaars weten dit ook, en weten ook dat zij totaal geen invloed op die allochtonen hebben.
Dus proberen zij met alle macht de partij te muilkorven waar zij wel invloed op hebben: Hun mede-Nederlanders.
Alles in de naam van het voorkomen van escalatie.
Een ieder die zich verdiept heeft in de Islam en het gedrag van moslimminderheden in welk land dan ook weet, dat de problemen voorspelbaar en onvermijdelijk zijn.

Roadblock | 03-07-19 | 10:19

Diegenen die hier steeds roepen dat dit soort toestanden in zwembaden vroeger nooit voorkwam: ik herinner mij in de 60’er en 70’er jaren nog goed de groepen oervervelende Ambonnezen die als horzels om de Nederlandse meisjes heen hingen. Als je er wat van zei had je meteen een dertig man (“groepssolidariteit” werd dat door de wegkijkers in die tijd genoemd) in je nek hangen.

Ridde Rogter | 03-07-19 | 07:19 | 5

@Afrikanerhart | 03-07-19 | 07:28: en jongens geen meiden..ook best wel noemenswaardig.. begin eens met het benoemen van de groep. Jonge Allochtonen mannen en jongens...zolang je vaag blijft benoemen zet het echt geen zoden aan de dijk.. en verder aanpakken!

fikkieblijf! | 03-07-19 | 08:29
-weggejorist-
LV-224 | 03-07-19 | 10:53
▼ 2 antwoorden verborgen

Duitse Herders, Rottweilers en bewakers uit Duindorp, geen gekleurdio die nog gaat lopen kloten. Alleen hebben we daar te weinig van, dat is zo lastig…

hetgingperongeluk | 03-07-19 | 07:13
-weggejorist-
nerugaer | 03-07-19 | 07:03

Ach het zijn nu de zwembaden ,maar kermissen is er precies hetzelfde aan de hand uitgaangelegenheden etc etc . Dit volk past hier niet,maar daar hebben ze in den haag schijt aan.Bek houden en gewoon slikken.
Stem nou eens een keer verstandig ipv op de oude kliek,die doen helemaal niks voor ons

WegmetdeEU | 03-07-19 | 06:10 | 1
-weggejorist-
kwartjes | 03-07-19 | 06:52

De oplossing is volgens mij heel simpel: Marokkanen hebben toch een tyfushekel aan honden? Bij de ingang van ieder zwembad waar dit probleem speelt, een aantal potige kerels neerzetten met een paar Rottweilers. En niet 1x, nee, de hele zomer. Blijven ze vanzelf weg.

DianaSpencer | 03-07-19 | 05:41

De PvdA kwam met het lumineuze idee om geen Luikse wafels en frites meer te verkopen bij zwembaden. Lijkt mij een prima plan.

kotelet | 03-07-19 | 03:30 | 1

Wat ook eens op de agenda zou moeten staan daar in Den Haag. Al die lege gemeentelijke kantoorruimtes. Verhuizen is geen makje wanneer er 200.000 asielzoekers in alles voorrang krijgen. Laten ze dan om de mobiliteit de lege kantoren voor ondernemers gratis beschikbaar stellen. Of ambtenaren gaan maar thuiswerken wanneer er een ondernemer hun kantoorruimte nodig heeft.

klowiepowie | 03-07-19 | 01:28
-weggejorist-
chicago river | 03-07-19 | 01:28

Misschien de burkini verplichten?

de honden blaffen... | 03-07-19 | 01:04 | 2

Dat willen die ventjes zelf ook niet.
Veel te leuk zo blijkbaar.
Lekker consequent ook. Maar dat schijnt voor dat soort types niet zo belangrijk te zijn.

kloopindeslootjijook | 03-07-19 | 01:09

De schuldige personen zijn volgens de Links kerk
Lees: https://tpo.nl/2019/07/01/pvda-burgemeester-ridderkerk-gooit-directie-zwembad-voor-de-bus-na-rellen-met-jongerenpvda-burgemeester-ridderkerk-gooit-directie-zwembad-voor-de-bus-na-rellen-met-jongeren/

kwartjes | 03-07-19 | 06:56

Zo zo Staal is ook total PVV gegaan? Wat een droeftoeter door er per se weer iets exclusief allochtoons van te maken. Zwembadterreur bestaat werkelijk al zolang er zwembaden zijn. Is ook niet zo gek. Je hebt
1. praktisch naakte meiden
2. bloedgeile pubertjes
3. weinig tot geen toezicht
4. geen handhaving

Wil je dit werkelijk uitroeien dan zit er maar één ding op.... gescheiden zwemmen. Het minste wat je kan doen is iets aan de straffeloosheid doen.

koter | 03-07-19 | 01:03 | 27

Hm, ik lees hier eigenlijk alleen
A.Uw eigen jeugdervaringen in zwembaden in.
B.Een totaal gebrek aan kennis aan hoe de gedragingen zijn van de mocro's in zwembaden.
C. De zoveelste anti PVV downplayer.
D. Iemand die een handje wil helpen met de Islamisering.
Gescheiden zwemmen. Right. Misschien ook nog een aparte ingang voor vrouwen?

Roadblock | 03-07-19 | 11:31

1. al zwemmen ze helemaal naakt, je blijft er met je gore poten vanaf.
2. dat is de natuur, zijn we allemaal (geweest), geen excuus voor aanranding
3. klopt, is geen geld voor want al het geld gaat naar AZC's en uitkeringen en de daarbij gepaard gaande fraude
4. klopt, geen geld voor zie 3.
Gescheiden zwemmen? Ben je niet goed? Ik wil niet in een moslim land wonen. Jij misschien wel maar ga dan!

ILF2 | 03-07-19 | 12:07
▼ 24 antwoorden verborgen

in eigen land weten ze wel wat straffen zijn, blijkbaar is het daar ook echt nodig:
"Marokkanen eisen doodstraf voor moordenaars Scandinavische toeristen"

timmey | 03-07-19 | 00:55 | 1

de doodstraf wordt daar niet uitgevoerd. laten we hopen dat ze levenslang moeten wachten tot de doodstraf wel wordt uitgevoerd.. levenslang in afzondering dan.

fikkieblijf! | 03-07-19 | 07:30

Bij een hoog frequent allochtoon zwembadbezoek zijn er sowieso veel meer badmeesters nodig. Volgens het CBS lopen allochtone kinderen een drie tot vier keer zo groot risico om te verdrinken dan geboren Nederlanders. En dat willen we natuurlijk niet.
bron: https://www.rtlnieuws.nl/node/477536

AntonJensen | 03-07-19 | 00:52 | 4

ook weer zo iets.. het zijn allochtonen jeugd.. jongens dus en mannen. Allochtonen mannen en jongens die mee hebben gekregen dat vrouwen half naakt in gemend gezelschap hoeren zijn. Thuis predikt men de zedigheid en het moraal en buiten de deur gaan ze volledig los op de cultuur die ze binnen heeft gehaald in het vrije westen..dat is wat mis is!

fikkieblijf! | 03-07-19 | 07:32

@fikkieblijf! | 03-07-19 | 07:32:
Je zou zeggen dat je als gelovige met een grote boog om die ongelovige onzedige vrouwen heen zou moeten lopen. Je zou niet eens naar dat zondige zwembad toe moeten gaan.
Maar wat komt het goed uit en wat gaan ze er graag naar toe.

kloopindeslootjijook | 03-07-19 | 08:07

@kloopindeslootjijook | 03-07-19 | 08:07:
Het ligt anders.
Eigenlijk zijn de vrouwen en dochters van ongelovigen legitieme oorlogsbuit volgens de Hadith.
Verder is er altijd veel belangstelling geweest vanuit de arabische wereld voor blanke vrouwen.
Ik heb eens een artikel gelezen, dat veel van de raids van de noormannen waarbij slaven gemaakt werden, zo lucratief waren om aan de grote arabische vraag te voldoen.
In de Barbarijnse tijd haalden de moslimsraiders blanke slavinnen uit alle christelijke landen tot aan de zuidkust van Engeland toe.
En de dubbele moraal: Je trouwt met een net moslimmeisje die dan ook maagd moet zijn. Je lusten mag je botvieren op een ongelovige hoer.
Typisch is ook dat het moslimparadijs voorgesteld wordt als 1 grote hoerenkast.
Geeft toch het primitieve niveau van Mohammed en zijn "Openbaringen", en hoe er tegen vrouwen werd en wordt aangekeken binnen de Islam duidelijk weer.

Roadblock | 03-07-19 | 10:44
▼ 1 antwoord verborgen

dilan kan vast lekker zuigen maar waarom dat holle geblaat voor de stijlloze plopkap, houdt ze van sm ofzoietsdergelijks?

tussen_de_koeien | 03-07-19 | 00:42

Tom Staal, je bent een kei met e, i.!!!

wiener mit pommes | 03-07-19 | 00:37

Een treurig excuus van een "man" die paternotte (stront schrijf ik ook zonder hoofdletter). Wat zou ik dat ventje graag eens wat bijbrengen.

GebaoreEnGetaoge | 03-07-19 | 00:25 | 4
-weggejorist-
Beste_Landgenoten | 03-07-19 | 07:28

Beste_Landgenoten
"zijn PVV voorkeur druipt er met dikke klodders vanaf"
Prima toch als het zo is.
In ieder geval beter dan lid zijn van de Folkert vd Graaf fanclub lijkt me.....

dijkbewaker | 03-07-19 | 12:30

Paternotte een stuk stront of een arrogante hautaine lul noemen kan blijven staan maar een reporter uitmaken voor PVV-er niet. Maar inderdaad, dat laatste is ook wel flink over het randje.

Beste_Landgenoten | 03-07-19 | 14:16
▼ 1 antwoord verborgen

In de Telegraaf een colum van Marcel Peereboom met de titel:
Handhaven zijn we verleerd.

Jan Dribbel | 03-07-19 | 00:24 | 1

A gut, kunnen de ventjes nu nog niet overweg met hun testosteron?

kloopindeslootjijook | 03-07-19 | 00:22

Bosman en Baudet.... wie neemt deze populisten nog serieus?

Red shirt | 03-07-19 | 00:18 | 29

@katwijkse kuil | 03-07-19 | 01:04: Er zit nogal wat ruimte tussen decennia lang uit schuldgevoel over je heen laten lopen en de treinen weer naar het oosten laten rijden. Dit soort godwins is typerend voor links zodra ze geen enkel zinnig argument meer hebben.

En wat kuil zegt: het decennia lang wegkijken, vergoelijken, voortrekken en bagatelliseren zorgt alleen maar voor polarisatie.

5611 | 03-07-19 | 09:33

@5611 | 03-07-19 | 09:33:
Zonde van uw tijd.
Red shirt is er van overtuigd, ik citeer: 'dat de multiculturele samenleving het beste is wat zijn kinderen kon overkomen'.
Een welkom in ons land zinger dus.

Roadblock | 03-07-19 | 11:22
▼ 26 antwoorden verborgen

Moslims mogen van jongs af niks met hun meisjes, dus oefenen ze met elkaar, de jongens dus. Kijken naar eigen vrouwen heeft meestal tot gevolg klappen met de riem van vader. Westerse vrouwen/meisjes zijn in hun ogen hoeren. Tel daarbij op laaggeletterdheid en geen opvoeding en kansloos in de westerse maatschappij. Ook het zich niet willen aanpassen aan onze normen en waarden is een factor. Het groepsverband geeft ze nog enig houvast, waaraan is mij een raadsel, maar dan voelen ze zich sterk. Individueel zijn het laffe trekhonden.
Verder ben ik blij dat die mensensmokkelaar Frans T. het niet geworden is, dat kan ik er bij een aantal buren heerlijk inwrijven straks.
Wordt het trouwens nog wat met de aangifte van Arnold Karskens tegen Frans T. ?

Hebbiehemookweer | 03-07-19 | 00:17 | 2

Kortom,... een echte verrijking van onze maatschappij

tsjajaja | 03-07-19 | 01:21

(..)Kijken naar eigen vrouwen heeft meestal tot gevolg klappen met de riem van vader. Westerse vrouwen/meisjes zijn in hun ogen hoeren. Tel daarbij op laaggeletterdheid en geen opvoeding en kansloos in de westerse maatschappij. Ook het zich niet willen aanpassen aan onze normen en waarden is een factor. Het groepsverband geeft ze nog enig houvast, waaraan is mij een raadsel, maar dan voelen ze zich sterk. Individueel zijn het laffe trekhonden.

Juist.

Thoth | 03-07-19 | 09:07

Ik ga het filmpje niet eens bekijken. Net 3 kwartier Opsporing Verzocht achter de kiezen.... Vanaf vandaag zijn we voor eens en voor altijd van de PvdA verlost, en das pure winst. Nu nog van de lachende leugenaar en zijn partijtje. En niet te vergeten D66.

kotelet | 03-07-19 | 00:15

Het enige verschil is dat het beestje toen nog gewoon bij de naam genoemd werd. Voor hetzelfde stuk zou de betreffende journalist nu door een zenuwachtige hoofdredacteur ontslagen zijn. Uiteraard pas na vragen in de Tweede Slaapkamer, diepe verontwaardiging vanuit de hardwerkende Marokkaanse gemeenschap, excuses van de krant en stenen door de ruiten.

5611 | 03-07-19 | 09:43

De enige taal die ze verstaan is gebarentaal met een gummiknuppel als aanwijsstok.
Een goede hengst op hun poetsgoed brengt ze de eerste weken wel tot bedaren.

botbot | 03-07-19 | 00:09

Blijkbaar moet en we mensen gaan chippen anders kan je het zwembad niet in. Bij gedonder halen ze zo'n gast eruit, lezen de chip en zetten hem met handboeien vast. Ouders bellen en laten ophalen.
Bij herhaling alle zwembaden, sportscholen, OV koppelen aan die chip.
Chinese toestanden, maar dan hou je de ellende buiten.

kloopindeslootjijook | 03-07-19 | 00:08 | 2

Op zich een goed idee. Maar je zult teveel tegenstanders treffen.
Facial-recognition software is (weldra) meer dan capabel. Iedereen langs 1 weg via die scanner naar binnen, of niet. Zoals op een vliegveld bij de douane dus.

Shareholder II | 03-07-19 | 01:41

@Shareholder II | 03-07-19 | 01:41:
Dat is waar ook, dat komt er ook aan. Iets waardoor ze lui buiten de deur kunnen houden, en iets dat grotere gevolgen heeft dan alleen dat zwembad. Je kunt dan meteen nergens meer naar binnen want je bent een onruststoker. Ga maar naar je eigen clubhuis vervelend doen.

kloopindeslootjijook | 03-07-19 | 07:43

Het is eigenlijk best wel droevig gesteld met onze volksvertegenwoordigers. Wat een policor gestuntel van een aantal in dat filmpje.

ArieR68 | 03-07-19 | 00:06
-weggejorist-
Einde van de Domheid | 03-07-19 | 00:05 | 2
-weggejorist-
Peter777 | 03-07-19 | 00:02 | 8
▼ 8 antwoorden verborgen

Ja hoor... meer veiligheid roepen ze weer... meer camera's, meer beveiligers..... meer durven ze niet te verzinnen.
Oja, de grote oorzaak is het weer, de hitte... en ook wel de hormonen.
Direct oppakken en zwaarder straffen?
Nee... dan roepen ze 'milder, milder, milder....!

Premier Trutte | 03-07-19 | 00:02 | 5

Verwarde mannen met gedragsstoornissen daar wordt doorgaans wat tegen gedaan. Dus verwarde jochies met gedragsstoornissen omdat ze hun testosteron niet aankunnen en achterlijke dingen gaan doen ook.
Maar nee.

kloopindeslootjijook | 03-07-19 | 00:26

@SterF... | 03-07-19 | 00:10:
1) criminelen met dubbel paspoort pak je NL paspoort af. 1 strike you're out beleid. Landen die niet terug willen nemen aanpakken/danwel degene die terug moet opsluiten tot deze wel uit zichzelf gaat. Desnoods na vonnis uitzetten een geheime operatie starten. Landen die aan zee/internationaal water liggen op internationaal water uitzetten. Indien europese afspraken in de weg liggen deze opzeggen, "zoals rechten van de mens" ben ik niet voor rechten?!? tuurljik wel maar er zitten een paar achilleshielen in dat document wat het moeilijker maakt voor landen om criminelen aan te pakken.
2) bij deze zwembaden politie bellen, direct die relschoppers oppakken, niet luisteren is knuppel/taser in de nek.
3)mininum straffen verhogen
4) recht op zelfverdeding uitbreiden.. nu is het gepast geweld terug. Stel je wordt aangevallen met vuisten, moet je ook met vuisten reageren. Als jij wordt aangevallen moeten meer middelen beschikbaar worden om te reageren. Als dader sterker is, is slachtoffer altijd de sjaak bij dezelfde middelen.

timmey | 03-07-19 | 00:34

Ja hoor... meer veiligheid roepen ze weer... meer camera's, meer beveiligers..... meer durven ze niet te verzinnen." nee, niks, minder minder minder Marokkanen gewoon. Er was eens iemand die dit zei maar die is weer de zondebok omdat de laffe Hollanders hem niet backen maar wel klagen.

clockandhammergame | 03-07-19 | 01:33
▼ 2 antwoorden verborgen

Mss moet de SP haar 1983 beleid herinvoeren, gaat ze zomaar heel wat stemmen opleveren,

“Men moet zich eens indenken, welke ghetto’s er zullen ontstaan van verouderde, en voor ons gevaarlijke, immigranten, als we niet alleen hun gruwelijke slachtgewoonten aanvaarden, maar ook hun diskriminatie van vrouwen, hun patriarchaal-autoritaire aanmatiging, hun onderwerping van kinderen, hun stamveten. Waarom van nieuwkomers aanvaarden, wat we zelf in gewoonten en wetten hebben opgeruimd?”
https://sptransparant.wordpress.com/gastarbeid-en-kapitaal/

AntonJensen | 02-07-19 | 23:58 | 1

'... wat we zelf in gewoonten en wetten hebben opgeruimd'
en het woord
'aanvaarden'
Dat is ook het punt met multiculti: de vraag wanneer van alles naast elkaar laten bestaan, niet meer kan en op basis waarvan. Olifant in de kamer.

kloopindeslootjijook | 03-07-19 | 00:14

De SP wijst naar de VVD omdat zij de politie hebben wegbezuinigd. En wat heeft de SP gedaan dan? Al jaren de grenzen open gehouden, zieligheid gefaciliteerd, illegaliteit niet strafbaar en ga maar door. De SP is er mede schuldig aan dat de politie überhaupt nodig is. De vuillak. Staal kan volgende keer naar de SP site uit 1983 verwijzen. Laat hem daar maar eens antwoord op geven!
sptransparant.wordpress.com/gastarbei...

Frau Merkel | 02-07-19 | 23:58 | 3

Toch heeft die gast een punt over de politie.

kloopindeslootjijook | 03-07-19 | 00:15

@kloopindeslootjijook | 03-07-19 | 00:15:
Jazeker dat heeft hij. Als ik de brandblussers uit een woning haal en daarna de woning in de fik steek heb ik ook een punt als ik begin over niet aanwezige brandblussers. Toch?

peterdh | 03-07-19 | 00:47

@peterdh | 03-07-19 | 00:47:
Als er om een andere reden een brand ontstaat zit je ook mooi zonder.

kloopindeslootjijook | 03-07-19 | 01:16
-weggejorist-
Patatter | 02-07-19 | 23:55 | 3

Ik ben Pauw aan het kijken en hij praat met psychisch behandelaars van gestoorden en TBS ers.
Top interview.
Echt even terugkijken.

HoerieHarry | 02-07-19 | 23:54 | 3

Die behandelaars krijgen geen rust zo. Nu werken ze ook al voor de camera.

Frau Merkel | 02-07-19 | 23:59

Zeer de moeite waard. Ruim de tijd voor het onderwerp. Een vraag die niet gesteld werd en die bij mij opkwam na het herhaaldelijk opmerken dat wij een van de beste systemen ter wereld hebben: welke systemen zijn beter dan ons systeem en waarom. Maar helemaal met je eens. Fijn interview door Jeroen.

Willem_Oltmans | 03-07-19 | 00:00

Krijgen ze eindelijk een enkelband en moeten ze continu te vinden zijn?
Hehe....

kloopindeslootjijook | 03-07-19 | 00:16
-weggejorist-
Dirk III | 02-07-19 | 23:50 | 3

Worden hier geen kamervragen over gesteld of durven ze het daar niet over te hebben?

schimanski70 | 02-07-19 | 23:50

Kan de Nederlandse politie niet mee zwemmen ? Ik bedoel, bij de iftar schuiven ze ook vrolijk aan en is het ook een vrolijke boel en ouwe jongens krentenbrood.

ja,diedus! | 02-07-19 | 23:48 | 1

Dat vind ik een heel mooie! Dat initiatief had het politieapperaat al vele jaren eerder kunnen nemen. Maar het kan nog. Kom op mannen en vrouwen van de politie, wees creatief en zwem tegen alle formele beknottingen in!

zijvanhiernaast | 02-07-19 | 23:54

De getallen uit het item: 1998/2019.
Denk je maar eens in hoe 2039 eruit gaat zien.

Daarnaast maakt dit GSTV stukje wel weer heel mooi duidelijk dat we bestuurd worden door volstrekte (onwetende) idioten.

laagvliegert | 02-07-19 | 23:47 | 1

Ik word ook doodsomber als ik die malloten in het videootje aanhoor.
Kudos voor de Staal. Meesterinterviewer, zoals Frénk -maar dan echt.

Shareholder II | 03-07-19 | 01:20

Vroeghur hete het Holland toen Nederland nu heten we waterlanders !? RARA hoe kan dat?

Datgingniegoed | 02-07-19 | 23:47 | 1

Ohh jaa, Dit was niet die stoere kerel met die kieuwen achter z’n oren maar de gene met z’n zeehonden oogjes die op de zandplaat dood geknuppeld werd. FYI.

Datgingniegoed | 02-07-19 | 23:59

Wat is het verschil tussen de plaag van de eikenprocessierups en de marokkanenplaag?
De eerste plaag wordt keihard aangepakt, de tweede plaag wordt weggebagataliseerd door types als Paternotte (D66) en consorten.

Jan Dribbel | 02-07-19 | 23:47 | 2

een hond die 1x vals is wordt ingeslapen.. preventief bla bla...
In t geval van mensen blijven ze herkansingen geven, bij kleine vergrijpen is het logisch. Bij grote vergrijpen mogen we achter onze oren krabben of dat wel logisch is.

timmey | 03-07-19 | 00:37

@timmey | 03-07-19 | 00:37:
Ik krab mij wel eens vaker achter de oren bij enkele onderwerpen..
De logica is vaak ver te zoeken..

Jemaintiendrai | 03-07-19 | 02:10

Willen ze nu ook al een eigen zwembad?

kloopindeslootjijook | 02-07-19 | 23:47 | 1

Dat zou wel een oplossing zijn... maar dan ook zelf betalen en organiseren... doen de protozoa en bacterien de rest van het werk...

SterF... | 03-07-19 | 00:14

De kern is dat onze samenleving totaal niet is ingedeeld op dit type mens.
Justitie ook niet.
Dit is alleen te regulieren door je samenleving compleet om te buigen naar dit gedrag.
Je moet jezelf de vraag stellen of je dat je bevolking aan wil doen.
Is dat het allemaal waard.

Ray69 | 02-07-19 | 23:46 | 7

Ik heb een oplossing, maar die werd weg gejorist in een ander topic over dit onderwerp haha.
Maar of je moet naar een Sharia achtige samenleving, of je moet afscheid nemen van elkaar.
Een tussenweg zie ik niet werken.

Ray69 | 02-07-19 | 23:55

Ja Ray , simpele doel treffende oplossingen zijn voor onze “water landers” blijkbaar te confronterend. Ee; beetje bloed van onze krulstaart frind door het zwemwater heen doet wonderen!

Datgingniegoed | 03-07-19 | 00:39

Goed gezegd Ray69. Deze maatschappij is heel anders, gewoon "normale" mensen, nuchtere mensen, weinig gewelddadig en opgefokt in de regel.
Helaas is opgefokt zijn bij deze culturen veel vaker voorkomend. Ik merk het al bij kinderen uit die culturen,heetgebakerd. Men (op een paar na zoals Baudet) weet zich geen raad hiermee. In zweden was dat ook het geval, ze zijn aan het bijtrekken. Maar de politie was amper nodig in zweden.. je hoeft daar niks op slot te zetten.. totdat er zich steeds meer immigranten uit oostblok en noord afrika kwamen.. dit vereist een compleet andere mindset. Maar het is eigenlijk van de zotte dat het gewoon geaccepteerd word. In je huis zeg je ook daaag tegen gasten die zich niet gedragen. Maar in Nederland mogen ze de vaasjes gewoon stukgooien.

timmey | 03-07-19 | 00:41
▼ 4 antwoorden verborgen

Marokkaanse badmeester regelen die samen met Nederlandse badmeesters ingrijpt. Gaat bij de Politie ook prima, komst best handig uit, een paar Marokkaanse politieagenten met een wapenstok, Dan gaat de discriminatie-kaart spelen niet meer op.
Het is treurig dat et nodig is, dat wel. Heel treurig.
Wat ben je voor een vent als je een zwembad gaat terroriseren waar vrouwen, ouderen, kinderen en jonge meiden komen.
Doe het omgekeerde, maak de wereld mooier, let een een beetje op, en grijp in als het nodig is, dan krijg je respect. Snappen ze niet. Bizar.

kloopindeslootjijook | 02-07-19 | 23:44 | 2

Sorry dat de intergratie al 3 generaties niet gelukt is,
Ich habe das nicht gewusst!
Wat ons rest is autoritair gezag!

Datgingniegoed | 02-07-19 | 23:53

Onzin. Dat deed je bij de 1ste generatie, misschien een paar uit de 2de. Maar deze jongens zijn hier allemaal geboren.
Als ze het thuis al niet zouden meekrijgen, dan alsnog van oudere buurt mo's, en anders wel op school. We gaan geen uitzonderingen maken. De regels, of wegwezen. Wie je ook bent.

Shareholder II | 03-07-19 | 00:12

Maar goed, even zonder dollen. Je zult maar Belgische Marokkaan zijn. Dat is toch als shoarma van reepjes varkensvlees voor €5,- per kilo bij de Jumbo. Of friet met knoflooksaus. Enfin. Als het allemaal niet zo treurig was, was het grappig.

Rest In Privacy | 02-07-19 | 23:43

Mijn zwembadjaren liggen in de jaren 80. Toen had een zwembad helemaal geen beveiliging. Alleen personeel die als er al een keer een opstootje was de lui uit elkaar trok en eventueel uit het zwembad zette en klaar.
Er waren wel, ook toen al, regelmatig turken bij betrokken. Met van die gekrulde matjes in hun nek en zo'n giga grote kickboksbroek. Het waren er alleen véél minder minder minder.
Ook toen mochten we daar trouwens niks van zeggen want Janmaat.

Pieter_Auper | 02-07-19 | 23:43 | 1

Janmaat - SP - Bolkestijn - Fortuyn - Wilders - Trump - Baudet

ikbenerweer! | 02-07-19 | 23:47
-weggejorist-
Shareholder II | 02-07-19 | 23:42 | 12
▼ 12 antwoorden verborgen

Ook de 'feminisering' (verjuffing) speelt een rol. Tientallen jaren geleden op de lagere school, was het overgrote deel van de leraren nog man, en die keken nog wel 's (héél eventjes maar) 'de andere kant op' als een pestkop een spontaan pak slaag kreeg van de sterke, rechtvaardige jongens op ons schoolplein, die het getreiter niet meer konden aanzien. Na de 'corrigerende tikken' riep de leraar de jongens dan tot de orde en werd de strijdbijl met een symbolische handdruk begraven: de machtsverhoudingen waren met gedoseerd 'powerplay' hersteld. Later, bij mijn zonen op de basisschool, waar alleen nog maar juffen voor de 'groep' stonden, heb ik regelmatig gezien en gehoord, dat in dergelijke situaties de "beschermende jongens" metéén vermanend werden toegesproken. Vervolgens moesten de beschermende jongens 'praten' met en nota bene excuses aanbieden aan de pestkop, die in de slachtofferrol kroop. Dit soort feminisering tart elk rechtvaardigheidsgevoel en zelfcorrigerend vermogen binnen de groep. Er wordt gepleit voor een vrouwenquotum op de universiteit en in het bedrijfsleven, maar mag er dan ook een mannenqoutom komen in het basisschoolonderwijs?!

Middenmoter | 02-07-19 | 23:40 | 1

Jep, zelf ook meegemaakt. Feminisering is echt slecht voor jongens. Laatst ook iets op tv dat jongens slechter scoren op de middelbare school omdat ze hun energie niet kwijt kunnen. En idd het pesten: de pestkop wordt door de juffen niet gezien, hij heeft toch immers zo'n leuk koppie en de gepeste niet. Ik heb ook al excuus moeten aanbieden aan pestkopen toen ik ze de tanden door de lip had gerost. Omgekeerde wereld.

timmey | 03-07-19 | 00:45

Ooit kreeg mijn toen 10-jarige zoon door drie van die mocro's uit een buurtje verder een klap op zijn borst onder de mom dat hij zgn naar ze keek. Huilend kwam hij thuis waarop ik met medeneming van een honkbalknuppel in mijn auto sprong en ze terugvond vlak bij hun huis. Heb hun en hun op mijn luide toon afkomende vaders duidelijk gemaakt niet meer in mijn buurt te komen. één vader gaf z'n zoon een klap voor z'n harses en bood z'n excuus aan. Heb die koters nooit meer gezien. Tis helaas de enige remedie.

AntonJensen | 02-07-19 | 23:40 | 11

@Beste_Landgenoten | 03-07-19 | 09:33:
Waarom deze reactie Beste_D66_Landgenoten?
Heb je eigenlijk zelf kinderen?
Wonen er eigenlijk wel allochtonen in dat dorp van je?
Hoe kan je iedereen hier zitten afzeiken of als nazi zitten uitmaken als je zelf geen enkele ervaring met het gedrag van allochtonen hebt?

Roadblock | 03-07-19 | 11:48

@zijvanhiernaast | 03-07-19 | 00:07:
Iemand die mij in het gezicht spuwt krijgt een lel.
Maakt mij niet uit of het een man of vrouw is.
Is gewoon een reflex.
Ik vind spuwen zo smerig.

Roadblock | 03-07-19 | 11:49

@Roadblock | 03-07-19 | 11:48:
Ja ik heb kinderen. En ja ik heb tien jaar tussen de Marokkanen gewoond. Nooit enig probleem van ondervonden. Op een paar Turken na die een slaatje wilden slaan uit een parkeerongelukje. Maar dat was snel afgehandeld toen bleek dat ik geen trek had in hun plannetjes. Maar dat is alles. Verder geen onvertogen woord, geen overlast, geen scheldpartijen, geen ellende. Nul. Met een moskee in de straat zelfs. Mijn vrouw is 1 keer nagesist toen ze een paar pubers passeerde. Hee maisje... Nou goed, dat is alles. Oh en nu woon ik in een dorp met 800 asielzoekers. Gaat allemaal prima. Ik sluit niet eens mijn garage af. Hoeft namelijk niet. Spullen staan voor het grijpen in de tuin. Nooit iets gestolen.

Dat, in tegenstelling tot molesteren en overvallen van passanten door (blanke) pubers, het terroriseren van ouderen in het centrum door lokale (blanke) jeugd en vernielingen en autobranden waarvoor een paar jaar geleden een groep van zo'n 30 (blanke) jongens is aangehouden.

Beste_Landgenoten | 03-07-19 | 14:02
▼ 8 antwoorden verborgen

Niet genoeg bewaking wegens bezuinig? Vroeger had je geen bewaking nodig man.

jip_86 | 02-07-19 | 23:37 | 2

Vroeger kon je ook gerust zelf een knal uitdelen. Nu ben je meteen de sjaak op x vergrijpen. En de weg naar de goot is voor je gereserveerd.
Doe wat de politiek wil.. laat het maar ontsporen. Martial Law staat klaar; blauw met gele sterren. Europe, or how to fuck oneself.

Shareholder II | 02-07-19 | 23:54

Bewaking in zwembaden! Bewakers die in zwembaden rondlopen en het afleggen tegen tuigh. Man man, zum kötzen!

zijvanhiernaast | 03-07-19 | 00:18

Wat ik niet snap is dat zwembaden dit op z'n beloop laten. Kennelijk denken ze dat mensen terug blijven komen naar hun zwembad. Laat mij ze even helpen, mensen komen niet terug naar een zwembad waar dat tuig vrij spel heeft. Wat gebeurt er als mensen, betalende klanten die gewoon een fijne dag willen hebben zonder dat ze bang hoeven te zijn dat hun dochter wordt aangerand door zo'n geïmporteerd stuk vreten hiermee worden geconfronteerd. Dan komen ze niet terug, geen rocketscience. Zeker in de tijden van internet waar online recensies binnen een mum van tijd online staan. Paar jaar achter elkaar trammelant en géén maatregelen en je kan de tent opdoeken.

lacucaracha | 02-07-19 | 23:36 | 3

Wat kan een zwembad hier tegen doen?

Gulliver | 02-07-19 | 23:39

Een pasjes systeem invoeren, beveiliging verbeteren. Entree kosten verhogen. Lidmaatschap invoeren. Ik durf te wedden dat wanneer je een zwembad exclusief maakt in plaats van inclusief. Zelden verhaal met sportscholen, daar in echt een grote markt. Triest dat het zo moet en lost verder het terreur van dat volk ook niet op. Want dat verplaatst zich gewoon. Maar als het niet anders kan. Ik zie een grote markt.

lacucaracha | 02-07-19 | 23:47

@Gulliver | 02-07-19 | 23:39: Het zwembad kan hier helemaal niets tegen doen, die totaal falende in incompetentie uitblinkende ouders hadden er iets tegen moeten doen Ook politci hadden er iets tegen kunnen doen.

Bab01 | 03-07-19 | 01:55

Die Belgische jongeren in het zwenbad van Koewacht zijn geen Belgen maar Marokkanen. Op de teletekst van Omroep Zeeland en de PZC (onderdeel van Het Perrsvod.. eh.. ik bedoel De Persgroep), werd dit angstvallig vermeden. De Telebelg noemde de beesten wel bij hun naam.

Bijtendehond | 02-07-19 | 23:36 | 4

Goed denkwerk!

SterF... | 03-07-19 | 00:16
-weggejorist-
Bijtendehond | 03-07-19 | 11:31
▼ 1 antwoord verborgen

Check de Amerikaanse submarine bemanningen records deze weken

zoefff3 | 03-07-19 | 00:04

"Want zijn Belgische jongeren nou wel of niet een apart ras (...)"

Neen, dat zijn ze niet. Genetisch zijn de verschillen binnen een groep groter dan de verschillen tussen de groepen.
Het enige wat je kunt zeggen is dat kennelijk het één en ander cultureel bepaald is dan wel, om reden dat enkele reaguurders hebben opgemerkt dat zij altijd in roedels opereren, dat er sprake kan zijn van groepsdruk.

De enige oplossing is mijns inziens om sociaal psychologen te raadplegen om dit voor eens en altijd op te lossen.
En anders het leger er maar opzetten.

ProAsfalt | 02-07-19 | 23:32 | 1

Groepsdruk in dezen vloeit voort uit het feit dat als je als ‘moslim’ ‘geboren’ wordt, je levenslang een ‘moslim’ ‘bent’. De regel is: ga je zelf denken en mocht je op het punt komen om geen ‘moslim’ meer te zijn, dan ben je vogelvrij. Zo zijn ook wij, atheïsten, niksisten, christenen, agnosten, of gewoon: man, vrouw, kind vogelvrij.

zijvanhiernaast | 02-07-19 | 23:51

Eigenlijk een matig item.

Het handhaven is 20 jaar te laat. Het wordt een numbers game die we keihard gaan verliezen. De enige oplossing was geweest als we op tijd na hadden durven denken over de samenstelling van de bevolking.

Bvdb | 02-07-19 | 23:25 | 3

Daar is het nu inderdaad al te laat voor. Dat worden excessen waar men nu nog niet over durft na te denken. Maar die al lang in scenario's klaar liggen. Gespeeld door historische figuren.

azijnseikerT | 02-07-19 | 23:37

We gaan niks verliezen. Het wordt wel eerst erger voordat het beter wordt.

lacucaracha | 02-07-19 | 23:38

Heel goed. Blijven roeren.
Voor de NOS & Pluche 3 het was het zaterdag al klaar door "jongeren" en "je komt er alleen in met een pasje" te roepen.

MediastadInwoner | 02-07-19 | 23:22

Was het niet ooit zo dat de overheid de burgers beschermde tegen tuig? Waarom doen de politieke partijen dan allemaal net alsof wij dat (rechtse) tuig zijn die aan discriminatie en overdrijven doet en kijkt ze steevast de andere kant uit? Als we tenslotte wanhopig dan maar op partijen met een vers geluid stemmen zijn ze niet alleen stomverbaasd, maar doen ze er alles aan om die nieuwe partijen buitenspel te zetten, zoals nu weer in de provincies en in de eerste kamer. Wat moet onze volgende wanhopige stap nu worden? Iemand een idee?.

zorgeloos-type | 02-07-19 | 23:22 | 5

Co 2 uitstoot he die moet naar beneden.

Lt-Kol Kilgore | 03-07-19 | 07:10
▼ 2 antwoorden verborgen

Als je die o zo voorzichtige reacties van die kamerleden ziet, snap waarom hier voorlopig neit echt iets aan gaat gebeuren. "Als de grote jongens kwamen". Lekker wegkijken van wat het werkelijke probleem is: je kunt hier alles maken zonder echt aangepakt te worden, zeker als je allochtoon bent, want voor je het weet is de politie racistisch. Waarom rekenen we iemand niet gewoon af op zijn daden, onafhankelijk van wie of wat hij is? Je kunt fan zijn van Baudet of niet, maar in dit geval zegt hij precies het juiste.

xspalm | 02-07-19 | 23:21 | 2

Ik mis de clue wat Baudet zegt over dit specifieke item, behalve de instroom ‘on hold’ zetten. Het gedrag van deze groepen wordt niet onderkend en is is lastig aan te pakken. Zo vaak meegemaakt, ze omsingelen, bedreigen als je ze aanspreekt, en schieten vervolgens als kakkerlakken weer weg. De erfenis van decennia pamperen van generaties, faciliteren van moslims op elk gebied en het uitsluiten van progressieve -ex- moslims. Het nare is dat veel moslims en en ex-moslims in Nl zich willen uitspreken maar hen ook de mond gesnoerd wordt. Niet voor lang meer, het gros van de mensen is het zat!

zijvanhiernaast | 02-07-19 | 23:34

Ah well... wellicht kunnen zwembaden dezelfde methodes gebruiken als sommige clubs en uitgaansgelegenheden om bepaalde elementen te weren. Alleen leden mogen naar binnen en lid worden kan alleen als je wordt geïntroduceerd.

Onno Barendsen9337 | 02-07-19 | 23:21

Wel, als we nu eens met z’n allen besluiten om badkleding te verbieden in alle zwem-en natuurbaden. Dan zijn we weer vrij, bevrijd en verschoond van dit walgelijk, ziek terrorisme.
Ik weet, sommige mensen zullen even over een drempel moeten stappen, maar dit plan lijkt me op dit moment de meest efficiënte en creatieve manier om in onze maatschappij nog kansen voor de toekomst van beschaving te creëeren.

zijvanhiernaast | 02-07-19 | 23:20 | 2

Heb jij wel eens gezien wat voor volk er op minder zomerse dagen in een zwembad rondspartelt? Die wil je echt niet zonder zwemkleding zien.

Gulliver | 02-07-19 | 23:44

Deze vieze knullen en meneren zullen echt nooit in hun blote reedt een zwembad of bosbad betreden. Dan zijn de doorsnee gezinnen, kinderen & jongeren verschoond van die zieke geesten en kunnen zij weer in alle rust recreëren.

zijvanhiernaast | 03-07-19 | 00:51

Meer politie en strenger straffen zou misschien een oplossing kunnen zijn. Maar da's te makkelijk. Of te moeilijk, want dan ga je de confrontatie aan. Kun je beter een kopje thee gaan drinken om te kijken of dat ons verder gaat helpen. Is echt een succes ja.

ArieR68 | 02-07-19 | 23:11 | 1
-weggejorist-
Blowup | 02-07-19 | 23:19

Belgische mocro's: Mocroben.

Zaadhaan | 02-07-19 | 23:09

Gewoon de badmeester vervangen door een scherpschutter.

Gulliver | 02-07-19 | 23:08

Ach het komt al tientallen jaren voor. Niks nieuws. Altijd hetzelfde tuig in de zwembaden, op de stranden en op straat. Moeten we het hier echt weer over hebben. Weer boos worden. Weer luisteren naar deugende laffe nitwits in Den Haag.
Politiek en overheid deed niks en doet niks.
Dit is wat NL wil, stemt en krijgt. Softe shit. Deal with it.
Oplossing is opzich vrij simpel.
Zet bijvoorbeeld een team van de Spaanse politie een paar weken in zo'n zwembad. Die stampen iedereen met een grote smoel of losse handjes zo onder het gras, dan is dat naffer tuig er snel klaar mee.

envelopepusher | 02-07-19 | 23:06 | 2

Eigenlijk winnen ze dan nog, We konden het zonder dat soort gedoe aan.

kloopindeslootjijook | 02-07-19 | 23:50

@kloopindeslootjijook | 02-07-19 | 23:50:
Soms moeten we even terug in de tijd om dingen recht te zetten, we hebben hier te maken met lui die ook nog behoorlijk neanderthalers zijn in hun doen en laten en waarschijnlijk beledig ik hier de neanderthalers. Het is jammer dat het moet.. het kan hier wel leuk en veilig zijn.

timmey | 03-07-19 | 00:52

Om in de woorden van Rob Oudkerk spreken:

Heleen van Royen is wel te vertrouwen.

Turbulentie? | 02-07-19 | 23:01 | 1

like haar op tinder.

klowiepowie | 02-07-19 | 23:06

Dan kom ik toch terug op de filosofie van dat "minderwaardig mens" Pim Fortuyn: daar waar jongens en meisjes in gelijkwaardigheid opgroeien, zul je minder misstanden zien. Zoiets zie je dan niet op islamitische scholen. Het is al raar dat we islamitische scholen toestaan omdat bijzonder onderwijs alleen toegestaan zou mogen worden, wanneer zoiets "bijzonders" een bijdrage aan onze economie heeft laten zien. Scheiding van kerk en staat is één ding, bijdrage aan de welzijn van allen hoort bij onderwijs op nummer 1 te staan. Dat is niet het geval wanneer je vrouwen of ongelovigen al minderwaardig hoort te beschouwen óf gescheiden lessen praktiseert. Omgekeerde van integratie.

klowiepowie | 02-07-19 | 23:01 | 3

Volgens mij kunnen de kinderen wel ongestoord naar de zwembaden in Polen en Hongarije. Dat dus.

Dirk III | 02-07-19 | 23:05

@Dirk III | 02-07-19 | 23:05:

Geen buitenlander durft meer te douchen in Polen.

Gulliver | 02-07-19 | 23:10

@klowiowie,
Intergratie?
Infiltratie

Datgingniegoed | 02-07-19 | 23:41

De reden dat er bij een Elfstedetocht vrijwel niets gebeurt, is dat er geen finnen bij zijn. Heeft totaal niets met temperatuur te maken. Carnaval idem dito.

cheops | 02-07-19 | 22:59 | 4

@ja,diedus! | 02-07-19 | 23:01:
In deze context gezien zou je kunnen stellen ; "Hoe blanker de geest, des te groter het feest."
Met blanke geesten bedoel ik uiteraard mensen die vrij kunnen denken en niet zij die een fascistisch totalitair geloof aanhangen.

cheops | 02-07-19 | 23:17

hier in t noorden is het sowieso wat rustiger met grote events. Maar rondom steden en ter apel is het andere koek.

timmey | 03-07-19 | 00:53
▼ 1 antwoord verborgen

Die etterbakjes hebben toch allemaal een dubbel paspoort? Nou dan: NL'-schap intrekken wegens terrorisme. Want dat is het gewoon: terreur.

MacMiep.nl | 02-07-19 | 22:58

Bla bla bla. Overheid geeft niet thuis. Op alle fronten. Einde verhaal.

Rest In Privacy | 02-07-19 | 22:56 | 8

Inderdaad: overheid doet niets, dus moeten we het zelf maar doen. Kopie van mijn reactie bij eerdere topic over de zwembadagressie:
Volgens mij is 80% van de reaguurders/lezers hier op GS jongen/man. Ik zou zeggen: DOE ER WAT AAN! Grow some balls en laat zien wie er de baas is. Ik ben er zo klaar mee: de lijdzaamheid is bedroevend. Met wat tekstueel geklaag gaan we deze oorlog, want dat is het, niet winnen. Vorm een groepje, net als zij doen, en grijp in, als het nodig is mét geweld! Da's de enige taal die deze groep begrijpt. Soms zou ik willen dat ik een kerel was. Ergerlijk dit.

Benoite | 02-07-19 | 21:08 | 6 | reageer

Benoite | 02-07-19 | 23:46

@Hollende_Kleurling | 02-07-19 | 23:15: Je moet gewoon een soort groep maken via een app. Bel niet 112 maar app die groep. Die wachten dan geduldig tot die gasten naar buiten komen om ze daarna te "knuffelen".

Dirk III | 02-07-19 | 23:55
▼ 5 antwoorden verborgen

Hier gaat niemand meer naar een zwembad. Het Nederlandse ras wordt op geen enkele manier beschermd.

Muuke | 02-07-19 | 22:56

Wat een verschrikkelijke dingen moeten dit soort jongens hebben meegemaakt.
Inderdaad, je zult maar in hoog tempo gedragen en gebaard zijn door een
Finse fokzeug met een snor die even breed als hoog is met de intelligentie van een dronken travestiet op naaldhakken op een grindpad met tegenwind en die alleen maar denkt aan haar volgende dracht

varkenshouder | 02-07-19 | 22:55 | 1

Zoiets ja. Zie ze vaak lopen. Zwanger met 5 kinderen achter de kinderwagen uit de sociale huurwoning buurt. Geen geld voor een woning maar wel voor 7+ kinderen. De straat voedt ze verder zelf wel op ofzo. Klaar met deze achterlijkheid.

Dirk III | 02-07-19 | 23:04

Aan meisjes zitten die schaars gekleed gaan en 1 toevallig kijkende jongen (ja, wat nou?) met groep rammen in zwembad, man met honkbalknuppel op slaap slaan en auto ruiten doorslaan, witte oudjes blauw slaan en overvallen, supermarkten en tankstations overvallen, homo's en lesbiennes wijk uitjagen, aantal uitkeringen zere rug pakken, het is allemaal gewoon cültür.

En oh ja, witten van nu schuldige slavendrijvers, veroorzaken zelf achterstand bij anderen, en "diskriminazie". Ga je schuldig voelen, witmens! Doen wij selecte groep waar wij goed in zijn. Is ook cültür.

Nog een moskee gesponsord deze week door Saudi Arabië voor radicaal salafisme? Fijn, ook afstrepen. Is geen cültür, maar geloofsovertuiging, bij voorkeur in de Europese shariawet later.

Jan, Leiden | 02-07-19 | 22:55

Vraag mij toch oprecht af wat er te discussiëren valt in dit geval.
Kutvolk is kutvolk.

Turbulentie? | 02-07-19 | 22:53 | 1

Amen.

lacucaracha | 02-07-19 | 23:40

Waarvoor voegen we niet wat varkensvetconcentraat toe aan het zwembadwater?

laurentius | 02-07-19 | 22:52 | 1

Briljant idee! Droogt je huid ook niet zo uit van het chloorwater.

MacMiep.nl | 02-07-19 | 23:00

Dit Marokkanenprobleem speelt ook in de horeca.
Dus nu ook maar wat uitsmijters (die er zin in hebben) in de zwembaden.

Carmelita | 02-07-19 | 22:47 | 2

Het marokkanenprobleem speelt in de hele maatschappij.

Jan Dribbel | 02-07-19 | 22:50

@Jan Dribbel | 02-07-19 | 22:50: overal waar ze zich manifesteren. Het is gewoon fout volk. Punt.

Dirk III | 02-07-19 | 22:53

Bij mij doet het filmpje het gewoon.

roodborstje1 | 02-07-19 | 22:43

Waar blijven de zwembadburgerwachten? Als de overheid het niet meer aankan, kunnen de stoere binken van de locale motorclub misschien een handje helpen, of hebben die het te druk met blikjes platdrukken als ze leeg zijn?

g[E]ulden | 02-07-19 | 22:42 | 1

Wie een handje helpen? Het zwembad? De overheid? Nee man, die gasten zitten dan binnen no time tegenover een verbaliserende agent. Stank voor dank. Ga er zelf staan zou ik zeggen.

Onno Barendsen9337 | 02-07-19 | 23:28

Het is precies zo als Thierry Baudet zegt, je moet gewoon niet meer op partijen stemmen die al dat volk maar binnen laat en dezelfde partijen laten het ook na om strenger te straffen. Dus daarom FVD, PVV of SGP.
En dan dat nivo van een Paternotte en Yezilgoz, te dom om te poepen.

oakmont | 02-07-19 | 22:38

Baudet heeft gewoon gelijk. De mensen blijven stemmen op partijen die diet mogelijk maken. Dus....

johnelec | 02-07-19 | 22:38 | 2

Ergens gun ik het de Groen Links stemmende moedertjes wel, dat ze de angst voor deze groep meemaken en met hun naïeve Jessica's stemgedrag geconfronteerd worden.

ik.zou.haar.doen | 02-07-19 | 23:16
-weggejorist-
katwijkse kuil | 02-07-19 | 23:26

Dit is het meest enge wat je als burgermeesteres kan zeggen:
-
"Burgemeester van Ridderkerk Anny Attema (PvdA) geeft de leiding van zwembad De Fakkel nog één kans om orde op zaken te stellen, na de ontruiming van afgelopen weekeinde. “Het vertrouwen in het management van het zwembad is door de ernstige incidenten ernstig geschaad en daar kunnen we niet verder mee.” Dat zegt ze maandag tegen RTV Rijnmond. De burgemeester verwijt het management onder meer zelf niet aanwezig te zijn in het zwembad en alles over te laten ‘aan slecht toegerust personeel’."
-
Wat ze hier doet is het personeel letterlijk monddood maken op straffe van ontslag, terwijl die mensen economisch afhankelijk zijn van hun baan. Bahhh. Terwijl de badmeester (die blijkbaar wereldwijzer is dan een burgermeester) nog politiek correct eraan toevoegd dat de maatschappij veranderd is en letterlijk verwijst naar de andere 'incidenten' verbloemd de burgermeester at all cost wat er echt aan de hand is. Met de meest smerige middelen die haar ter beschikking staan.
Echt eng volk dat PvdA gebeuren, onbegrijpelijk dat mensen daarop stemmen. Ze durven niet eens het beestje bij naam te noemen, baaahhh. Zo 1984 dit.
Maar ach ze is wel beschermengel van haar lievelingsburgers, tja zo kan je het ook zien.

bananabanana | 02-07-19 | 22:37 | 4

Ze schuift een maatschappelijk probleem af op het personeel van een zwembad.

Gulliver | 02-07-19 | 23:12

Het is allemaal de schuld van het zwembad? Tuurlijk burgemeester. Zij hadden zich daar op voor kunnen bereiden. Even een vraag: Wie gaat gaat er ook alweer over de openbare orde?

ArieR68 | 02-07-19 | 23:23
-weggejorist-
katwijkse kuil | 02-07-19 | 23:29
▼ 1 antwoord verborgen

Het probleem met de terreur van Marokkaanse jongeren stopt pas als er strafkampen komen tot die tijd blijft het pappen en nat houden.

Gulliver | 02-07-19 | 22:36 | 2

Gewoon uitzetten denk ik nu na 30 jaar finnen terreur. Ben het volk gewoon zat.

Dirk III | 02-07-19 | 22:55

@Dirk III | 02-07-19 | 22:55:

Waar zit de schakelaar?

Gulliver | 02-07-19 | 23:00

Bosma moet baudet gaan ondersteunen
Goeie combi !

laurentius | 02-07-19 | 22:35 | 3

Oh, En dat heeft meneer Bosma nog niet gedaan dan?

Datgingniegoed | 02-07-19 | 22:47

Nha ja, Volgens mij is die Patrenote echt wel af nou?
Kijk struisvogels waren al een beetje vreemd maar als je je kop in t zand steekt met dit soort situaties mag je van mij uitsterven.

Datgingniegoed | 02-07-19 | 22:35 | 1

Wacht. Wat was dat over die elfstedentocht? Zei die gast dat nou echt?

ongure_reaguurder | 02-07-19 | 22:34 | 3

Kun je na gaan in wat voor wereld hij leeft.
Hij wist niet eens dat zo’n groot rond ding met lucht gevuld een zwemband heet.
Nooit op de harde weg geweest, maar wel in de politiek. Hahaha wat een lachertje

Het leven is zwaar | 02-07-19 | 22:42

Die mogen ze wel even aan een drugstest onderwerpen. Het kan gewoon niet dat iemand in heldere toestand dit soort onzin uitkraamt.

Gulliver | 02-07-19 | 23:15
-weggejorist-
katwijkse kuil | 02-07-19 | 23:30

Wat een schitterend voorbeeld van politiek correcte kramp bij vooral Paternotte van D66. Het ongemak waarmee hij antwoord geeft, die blik.. Problemen kun je alleen maar oplossen wanneer je de juiste analyse durft te stellen.

therealbraindump | 02-07-19 | 22:31 | 4

Dit is het traditionele gezicht van de onvrijwillige NSBer. Hij kon écht niet anders dan bazelen dat het aan het gebrek aan vorst ligt.

Langshetrandje | 02-07-19 | 22:34

Bij het ijsvissen zijn ook nooit problemen met marokaanse jongeren.

Gulliver | 02-07-19 | 23:18

Hij heeft gewoon geen zin mee te gaan in de hetzerige voorzetjes van Tom Staal. Die wil je als intervieuwer bijna dwingend opleggen dat je meegaat in de veroordeling van Marokkanen. Behoorlijk irritante intervieuwstijl en uitstekend dat Paternotte niet meegaat in die onzin.

Anderzijds hangt Tom bijna kwijlend aan de lippen van Bosma, zijn idool kennelijk, en likt hem de woorden bijna uit de mond. ja het ligt aan de islam. Uiteraard! Maar verbieden? Ja maar verbieden.

Beste_Landgenoten | 03-07-19 | 09:27
▼ 1 antwoord verborgen

Als je als nou totaal non-discriminerende maatregel kon instellen dat er voor elke knul ook een meisje mee moet... Tja...

bitterpete | 02-07-19 | 22:30

Vroeger was er ook hitte en doken de kinderen in het zwembad om af te koelen. Toen was geluk heel gewoon. Tegenwoordig moet je Korps Mariniers inzetten als badmeesters.

Peter_la_Selie | 02-07-19 | 22:29 | 1

Ik ging vroeger met mijn buurkinderen zelfstandig naar het zwembad als 10 jarige. En mijn kinderen nu? Bedankt PvdA, GL, D66, VVD, CDA de tyfus voor jullie.

Dirk III | 02-07-19 | 22:58

Elfstendentocht tereur... breng ze niet op ideeen, Jantje.

Harry Turtle | 02-07-19 | 22:28

Ik hoor hier precies twee kamerleden verstandige met de werkelijkheid verband houdende dingen zeggen. Scherpe observatie van Baudet dat het de schroom is om openlijk niet te deugen en je schuldig te maken aan kolonialisme en slavernij die deze dwazen ertoe brengt (stamelend) flauwekul uit te kramen.

HoogToontje | 02-07-19 | 22:28

Geachte zwemmers en surfers!
Mag ik u verdacht maken op een hele verdachte Riff curl in het zwembad!!?
Waar u zomaar onbehoed ,onjuist bejegend en betast kan worden.
Gelieve u tussen de gemerkte vlaggen te begeven om uw veiligheid te verzekeren.

Kinky groet,
David van Hasselthof
XXX

Datgingniegoed | 02-07-19 | 22:24 | 1

Krijg nou een bakkie pleur!

ongure_reaguurder | 02-07-19 | 22:34

Jan Paternotte van D66 zou eens naar een terror zwembad moeten gaan. Of met een keppeltje door een marokkaanwijk lopen.

i-Wonder | 02-07-19 | 22:22

Bij veel zwembaden gaat het buitenbad met ligweide al niet meer open als het mooi weer is. Dan moet je namelijk 20 beveiligers inhuren om alles goed te laten verlopen, maar dat is onbetaalbaar,

Leon Tosti | 02-07-19 | 22:21
-weggejorist-
Berbaar | 02-07-19 | 22:20 | 10
▼ 10 antwoorden verborgen

Naast verdachmakingen van aanranding, verkrachting, baldadigheid en hogere straffen opzetten tegen dit soort groepsgeweld mogen ze ook nog wel even dit soort 'incidenten' als racistisch veroordelen. Want dit doen ze natuurlijk overwegend en selectief bij blanke tieners.

TijgerMuis | 02-07-19 | 22:15

En dit zijn onze volksvertegenwoordigers?
Degenen die het probleem erkennen, zoals iedereen, dat zijn politici waar je iets mee kunt.
Degenen die met achterlijke redenen een andere verklaring denken te hebben, die zijn totaal van de pot gerukt.
Dit is gewoon een feit, punt!

HoerieHarry | 02-07-19 | 22:14 | 6

@RickTheDick | 02-07-19 | 22:17: In combinatie met een lage bloedsuikerspiegel en een volle zak kun je dan een soort Tasmanian Devil worden die spugend en scheldend om zich heen graait, op zoek naar borsten en billen.

Slogra | 02-07-19 | 22:23

@Slogra | 02-07-19 | 22:23:

Als je ze laat castreren worden ze rustiger en plassen ze niet overal meer tegenaan.

Gulliver | 02-07-19 | 22:40
▼ 3 antwoorden verborgen

Open luchtzwembaden alleen 's winters open, hoor ik dat nu goed?

Jan Dribbel | 02-07-19 | 22:13

Ga voortaan met me schaatsen aan in het zwembad, wordt ik niet lastigevallen volgens Den-haag.

jan huppeldepup | 02-07-19 | 22:13

Gewoon straks iedereen iedere dag als er weer zuinig aan gedaan moet worden met water, het zwembad vullen... achter in de tuin dat zal ze leren....
Of het ligt aan de opvoeding... "ouders fikse boete laten betalen" of het ligt aan de hormonen.. "geen moslim mensen toestaan in zulke zwembaden"
helaas je mag niet binnen omdat het bekent is dat jullie alleen dames in boerka aankunnen "doen wat manlief wil"

Rene046 | 02-07-19 | 22:09

'Het schijnt sowieso dat als het heel warm is, dat de gemoederen sneller verhit raken.'
'Aaaaaah.'

Slogra | 02-07-19 | 22:08

Dat clipje van de zwembadterroristen is ook zo bizar omdat hat hele bad gevuld is met mannen. Wat een gay parade.

RickTheDick | 02-07-19 | 22:08 | 1

Jezus, bijna iedereen in dat clipje is een klootzak.

RickTheDick | 02-07-19 | 22:11

Ik betaal en kijk reclame. Verander dat eens.

Marcello Christiani | 02-07-19 | 22:07
-weggejorist-
Justhenk | 02-07-19 | 22:05 | 2

Onderbroek onder zwembroek verbieden en verplicht naakt douchen in open doucheruimtes met alleen mannen. Problem solved.

penis-aqua-rosA | 02-07-19 | 22:05 | 1

Of of of... de islam in NL verbieden!

Ton8695 | 02-07-19 | 22:16

"Het zijn toch Marrokanen"
Dilan:"Ja, Het is inderdaad echt tuig!"
Lampje gaat aan!

Dlareg | 02-07-19 | 22:03 | 3

Denk meer dat ze helemaal niet geluistert heeft dus lampje al jaren doorgebrand.

jan huppeldepup | 02-07-19 | 22:15

@jan huppeldepup | 02-07-19 | 22:15: Die heeft een LEDje in haar keeltje gestoken.

Langshetrandje | 02-07-19 | 22:31

En ze komt nog steeds niet concrete oplossingen.

Frau Merkel | 02-07-19 | 23:50

Je zal toch Jan Paternotte heten en een probleem moeten oplossen. Je ziet gewoon de kortsluitingen. En dan te bedenken dat er mensen zijn die gedacht hebben: Ja, dit is een goeie om mijn belangen te vertegenwoordigen.

Blauwpetje | 02-07-19 | 22:02 | 5

@devil13 | 02-07-19 | 22:06: paternotte denkt: nog drie dagen, dan drie maanden vakantie én in mijn vakantievilla geen marokkanenprobleem.

Langshetrandje | 02-07-19 | 22:09

Je zal Bas heten en er familie van zijn.

Zwizalletju | 02-07-19 | 22:10

En dan te bedenken dat er mensen zijn die gedacht hebben: Ja, dit is een goeie om mijn belangen te vertegenwoordigen.

Blauwpetje | 02-07-19 | 22:02

Die mensen krijgen nooit deze beelden te zien en zijn volkomen onwetend omdat ze te lui zijn om de macht te controleren via meer dan 1 van de vele nieuwskanalen en websites.

Ton8695 | 02-07-19 | 22:11
▼ 2 antwoorden verborgen

In mijn jeugd was er geen zwembadterreur.
In mijn jeugd waren er nog geen Belgen in Nederland. Belgen krijgen geen opvoeding. Zij worden slechts gebaard door fokzeugen die even breed als hoog zijn.
Gaat het daarna mis is het altijd de sgoeld van Nederland.

varkenshouder | 02-07-19 | 22:01

Beenlengte afstand houden. Probleem opgelost, toch?

lulleficatie | 02-07-19 | 22:01 | 1

Je vergeet oogcontact vermijden door naar de grond te kijken, braaf je vrouw en kinderen laten betasten en vooral niet assertief reageren. Hoor je wat je zegt. Dit houdt niet op door afstand te houden, dat maakt het alleen maar erger. Kijk maar hoe de minderheden in islamitische landen zichzelf hebben opgeheven door alles maar te laten gebeuren. Maarja.. zodra je een minderheid bent is het te laat en kan je alleen nog maar buigen of breken.

Ton8695 | 02-07-19 | 22:08

Thaibokslessen? Ik onderbuik maar wat joh. Zulke lieve jongens altijd.

Aap Noot Miesje | 02-07-19 | 22:00 | 4

Dat zou een serieuze oplossing zijn, bedoelde eigenlijk voor de kansenparels. Maar dawistegijwel.

Aap Noot Miesje | 02-07-19 | 22:23

@Aap Noot Miesje | 02-07-19 | 22:23:
Klopt. Sorry, beetje flauwig.

Langshetrandje | 02-07-19 | 22:33

Geeft niks, ik ben ook niet echt tegen flauwe grappen. Dat zou wat zijn.

Aap Noot Miesje | 02-07-19 | 22:48
▼ 1 antwoord verborgen

Haha.. kijk de deugmachine haperen en stotteren. Tegelijk word ik er verdrietig van om te zien wat voor verraders onze politici zijn. Echte veranderingen komen niet van boven, maar de massa in het midden is nog niet wakker. De wal gaat het schip keren of afzinken.

Ton8695 | 02-07-19 | 22:00

T.o.v. hetgeen men in een zwembad doet verstaat men in den haag onder 'baantjes trekken' heel wat anders.

pa_niek | 02-07-19 | 21:59 | 1

Scherp.

Muuke | 02-07-19 | 22:37

Grappig. Ik heb in eerste instantie het artikel uit de PZC ingestuurd als linktip. Niks mee gedaan, en vervolgens wel meeliften op het AD. Ach ja.

ongure_reaguurder | 02-07-19 | 21:58

Ik hoor dus net onze volksvertegenwoordigers zeggen:
"vroeger had je ook grote stoere jongens, dan moest je aan de kant"
en
"het komt door de hitte, dan raken mensen wat oververhit".
.
Hoe KUNNEN ze dit beweren en ermee wegkomen? Stotterend? Overduidelijk niet in hun eigen woorden gelovend?
Dit KAN toch zo niet?

Captain Pervert | 02-07-19 | 21:58 | 4

De hitte, we moeten dus nu echt wat aan het klimaat doen, het is weer onze schuld, er moeten nieuwe belastingen komen. Walgelijk volk en dat noemt zich volksvertegenwoordiger...

5611 | 02-07-19 | 22:00

Wacht maar. Binnenkort komt het advies om je maar eens wat minder verleidelijk te gaan kleden in de openbare ruimte. Iets met islam en aanstoot nemen aan alles teneinde alles en iedereen te onderwerpen.

Ton8695 | 02-07-19 | 22:02

straks het advies om met warm weer niet het huis verlaten en rustig thuis in de stoel ontspannen..
echt actie ondernemen... nu nog voor de vakantie,..... zodat mensen dit jaar toch nog kunnen genieten van een dagje zwemmen... nee zo gaat het niet in Den haag....
nou wie gaat hier wat aan doen,,, goede actie telt mee voor de volgende verkiezingen... ... wie weet help het...

Rene046 | 02-07-19 | 22:16
▼ 1 antwoord verborgen

Waarom lopen er geen politieagenten in burger tussen de badgasten? Respect moet je soms afdwingen.

MickeyGouda | 02-07-19 | 21:57 | 4

@MickeyGouda | 02-07-19 | 22:04:
Tanga? Haaol je toch de pliesie erbij!
https://www.youtube.com/watch?v=-Ky1QU8OMt0
Maar de 2 halve haantjes zijn in de aanbieding!
Maak niet uit JOH!

chicago river | 03-07-19 | 01:08
▼ 1 antwoord verborgen

Zo dus de oplossing is weg met de islam? Jonge jonge jonge zeg. Wat een overtrokken reactie van Bosma. Je zou ook kunnen zeggen meer handhaving en lik op stuk beleid bijvoorbeeld. Kan ook zomaar helpen. Maar goed, Bosma zit bij die one-issue partij met als programmapunt "weg met de islam". Dus die plakker mag overal op blijkbaar.

Beste_Landgenoten | 02-07-19 | 21:56 | 18

@Pierre Tombal | 03-07-19 | 08:07:
Ik heb helemaal geen enkel probleem om te kunnen zien dat een bepaalde religie of overtuiging een zeker gedrag kan stimuleren. Ik heb er ook geen enkele moeite mee om deze jongens te veroordelen voor wat zij doen.

Waar ik heel veel moeite mee heb - en iedereen zou dat moeten hebben - zijn de smerige generalisaties aan het adres van al die mensen die dat gedrag NIET vertonen en toevallig toch ook moslim zijn of van Marokkaanse afkomst. Die worden hier even tot crimineel gemaakt in 1 moeite door. Waar dat toe leidt is niet moeilijk te raden. Maar vrijwel niemand die zich hier kan inhouden wat dat aangaat, Blijkbaar zijn de lontjes weer erg kort de laatste tijd en de vooroordelen weer talrijk. Walgelijk gedrag. Zou het komen door onze cultuur misschien? Of zijn het de hormonen? Of is het ingebakken buitenlander-haat al bij de geboorte?

Beste_Landgenoten | 03-07-19 | 09:07

@Beste_Landgenoten | 03-07-19 | 09:07: Jij bent echt geen geboren Nederlander,of je bent een jaar of 15 . Die ingeboren haat jegens buitenlanders heeft hier nooit geheerst maar is gegroeid door buitensporig vulgair en gewelddadig gedrag en als er dan een complete groep mensen wordt bekritiseerd komt dat omdat die mensen in diezelfde groep niets ondernemen om hun 'rasgenoten 'tot orde te roepen . De Nederlander van oudsher is geinteresseerd in andere culturen ,maar daar heb jij kennelijk als linksstemmer geen weet van

Koning BongoBongo | 03-07-19 | 12:01

Onze rechtsstaat heeft al decennialang geen enkele oplossing...... ook die simpele oplossingen van jou zijn al niet haalbaar . Wat moet je dan ?.

Koning BongoBongo | 03-07-19 | 12:08
▼ 15 antwoorden verborgen

Filmpje doet het niet prutsers (gematigd ongefundeerd en mild nodeloos kwetsend, eens richting jullie)

Willem_Oltmans | 02-07-19 | 21:56

Kan die Bosma niet eens stoppen met zoveel waarheid te verkondingen? Mijn stemgedrag wordt erdoor beïnvloed!!1!

nerugaer | 02-07-19 | 21:55 | 3

Juist, en hij moet zich ook op de kortst mogelijke termijn melden bij de Borealen.

joepiedepeopie | 02-07-19 | 22:02

Nou, laat geert eens een stapje terug doen. Dat is een grote levervlek geworden...

SterF... | 02-07-19 | 22:02

Nou , wat een populist , ik wordt er helemaal naar van en ga maar weer op PVV stemmen .

Koning BongoBongo | 03-07-19 | 11:55

Ergens bij de eerste berichten over begrafenisterreur begon ik rooie rakker af te zijn – en dat is inmiddels jaren geleden.

Slogra | 02-07-19 | 21:55

“”Belgische”” jongeren

priks | 02-07-19 | 21:55

Moet je zo’n pronkkroontje hebben om dat filmpje te zien?

Superior Bastard | 02-07-19 | 21:53 | 4

Meestal helpt je kop uit het zand steken ook wel.

azijnseikerT | 02-07-19 | 21:55

Bijna. Je hoeft dan het filmpje niet te zien om er wat over te zeggen. Of dat is mijn interpretatie maar die vind ik vaak het leukst, ook nu weer. Komt goed uit allemaal.

Aap Noot Miesje | 02-07-19 | 22:09
▼ 1 antwoord verborgen

Wat moeten deze - Marokkaanse - jongeren een verschrikkelijk bestaan hebben.

Wie zei dat ook al weer?

Dr_Johnson | 02-07-19 | 21:53 | 1

Wilders ?

Baron Clappique | 02-07-19 | 21:55

Vroeger had je komkommernieuws, Tegenwoordig heb ik al zwartepietdiscussies in Juni en zwembaddiscussies in Julei.

pendajo | 02-07-19 | 21:53

Ik begrijp nu dat het allemaal de schuld is van de hitte, want tijdens de Elfstedentocht zijn er geen problemen.
Het is het gevolg van de opwarming van de aarde.

BrutusBosch | 02-07-19 | 21:53 | 3

Er zijn al 'licht-getinten' betrokken bij mishandelingen op de TT in Assen. Godverdom de dag dat ze leren schaatsen.

pendajo | 02-07-19 | 21:56

Er zijn ook helemaal geen elfstedentochten.

Wim Venijn | 02-07-19 | 22:07

Heb jij al wel eens een Marrekaan op schaatsen gezien.

kneuterzak | 03-07-19 | 00:28

Komt gewoon door de warmte. Zo, dat is ook weer opgelost.

azijnseikerT | 02-07-19 | 21:52
-weggejorist-
naraga | 02-07-19 | 21:49 | 11
▼ 11 antwoorden verborgen

Oplossing is lange zwembroek voor jongens verbieden. Alleen nog strakke speedo's toegestaan.

J. Jarig | 02-07-19 | 21:47 | 5

U zegt dat, maar het is echt zo.
Als mocro's niet in een lange zwembroek mogen blijven ze weg.

Roadblock | 03-07-19 | 11:54
▼ 2 antwoorden verborgen

Nou, van Jasper van Dijk van de SP hoeven we het ook niet te verwachten.
Ehhhhm.....

hotnot | 02-07-19 | 21:47 | 1

Door de hitte, mijn god, wat een antwoord!

vluchtelingallergie | 02-07-19 | 21:49

Een riot gun die bij een treffer de stukken 12 meter verderop in onherkenbare staat doen landen.

devil13 | 02-07-19 | 21:44 | 1

Wil je dit aanpakken moet het gelijk goed!

vluchtelingallergie | 02-07-19 | 21:50

This video is unsustainable

autrion | 02-07-19 | 21:44

Er is een oplossing voor dit soort zwembadterreur, maar dat vereist drie woorden.

Maar voor die drie woorden ga je wel voor het hekje staan.

Wijze uit het Oosten | 02-07-19 | 21:43 | 5

let maar op mijn woorden alle zwembaden overal camera's dat wordt hun oplossing, en niemand hoeft wat te doen.
Dan hoop ik dat slachtoffers het recht krijgen om opnames mee te krijgen zodat ze bij het politiebureau deze kunnen tonen en de daders kunnen aanwijzen..
Het gaat druk worden bij opsporing verzocht.
maar daar heb ik een hard hoofd in.
De bewijs filmpjes worden netjes uitgewist zodra het er ook maar iets in de buurt komt van iemand met dubbel of vers paspoort.

Rene046 | 02-07-19 | 22:47
▼ 2 antwoorden verborgen

Top film

R. Skickr | 02-07-19 | 21:42 | 1

Vond het boek beter !

Jimmy Mc Clure | 02-07-19 | 21:44

Geweldige video, lekker kort. Altijd mensen die wat te zeuren hebben.

spanarchist | 02-07-19 | 21:42 | 1

Kom op zeg, bij GS huizen geen azijn zeikers.

botbot | 02-07-19 | 21:45
-weggejorist-
laagvliegert | 02-07-19 | 21:39 | 9
▼ 9 antwoorden verborgen

'Deze video is niet beschikbaar'

thefonz | 02-07-19 | 21:39

Op het risico af in herhaling te vallen, maar hij doet het dus niet. Dacht dat het aan mijn 13 jaar oude laptop lag.

GKJP | 02-07-19 | 21:36 | 1

GKJP | 02-07-19 | 21:36
Prachtig toch.
Laat me raden.
Is het zo'n dikbuik zware Toshiba sumo worstelaar?
Een Fujitsu Siemens Amilo karateka met die rammeltoetsen waar je als eerste een nieuw streepje van dit of van dattum erbij plugde>
Of toch een degelijke ouderwetse HP op XP met een extended toetensbord?
*love for good ol' machines neurien doet*
*ouwe Linux based Bodhi op oude Toshiba zetten gaat*

chicago river | 03-07-19 | 00:51

"Vervolgingsbeleid van openbare zwembaden"?? Wat dacht je van handhaving van de wet en het beschermen van andere badgasten?

professorinopleiding | 02-07-19 | 21:35

This video is unavailable.

kokkowitz | 02-07-19 | 21:35

This video is unavailable, reclame doet het wel.

Zwizalletju | 02-07-19 | 21:34

'Deze video is niet beschikbaar'

Tha Analyzer | 02-07-19 | 21:33 | 1

Bent u al boven de 18?

BrutusBosch | 02-07-19 | 21:34

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken