Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Mourad Tati, verdachte verkrachting in Hoorn, in 2015 ook al veroordeeld voor verkrachting

De vorige keer had Mourad zijn enkelband doorgeknipt

lul

Hallo Nederlands rechtssysteem. U krijgt de hartelijke groeten en een hele grote middelvinger van Mourad T. (staat voor Tati), die ervan verdacht wordt afgelopen mei een 23-jarige vrouw in Hoorn op gewelddadige wijze te hebben verkracht. De Telegraaf schrijft vandaag dat hij dezelfde Mourad T. is die in 2014 ook al een zestienjarig meisje verkrachtte, terwijl hij net op verlof was met "een strafblad waar je een Ikea boekenkast mee kan vullen" wegens drugsdealen. Mourad knipte daarna zijn enkelband door, zodat hij drie weken lang op de vlucht kon blijven voor de politie. Toen hij uiteindelijk gearresteerd werd gebruikte hij pepperspray tegen een agent. In 2015 werd hij daarom door de rechter, die erg streng straft want straffen in Nederland zijn nu eenmaal erg streng, tot maar liefst 27 maanden cel veroordeeld. Vandaar dat hij in mei al weer vrij rondliep in Hoorn. Tip voor de volgende rechter: knip de band tussen deze koekwaus en de samenleving door. 

Reaguursels

Inloggen

Winst is sowieso dat geen stijl een begrip als koekwaus gebruikt. Laten we kijken naar wat zulke cases voor positieve uitwerking hebben.

Het brein erachter | 26-06-19 | 01:12

Als je beseft wat de ernstige gevolgen zijn voor de slachtoffers, zijn deze lage straffen onbegrijpelijk. Tot wel de helft van de slachtoffers houdt hier blijvende psychische schade aan over of op latere leeftijd komen de traumatische angstgevoelens in volle hevigheid weer terug. Het houdt ook de familie en de omgeving in zijn greep, ook omdat de draaideurmisdadiger vaak weer na relatief korte tijd door de buurt zwerft, op jacht naar een volgend slachtoffer. De samenleving moet langdurig tegen deze berekenende, hardleerse en nietsontziende misdadigers beschermd worden.

Middenmoter | 24-06-19 | 23:01
-weggejorist-
Dr_antonickx | 24-06-19 | 22:12

Ik schaam me voor de Nederlandse staat, walgelijk!!!

Roy_01 | 24-06-19 | 20:56 | 2

Ze zijn in dit land inderdaad alle zin voor realiteit verloren.

LimbabweWillem | 24-06-19 | 21:45

Verkrachters zijn ook slachtoffers. Want zielige jeugd ofzo. Dus die verdienen natuurlijk een tweede en derde kans, want lievvvv...

Dr_antonickx | 24-06-19 | 22:14

Wat ik me dan afvraag...
Waarom wordt verkrachting dan niet gewoon gelegaliseerd?
Of in ieder geval gedoogd, net als drugs, diefstal met geweld en antisemitisme?

Alle Nederlandse rechters zijn het er kennelijk over eens dat verkrachting niet echt bestraft mag worden. Overheid, justitie, politiek en MSM vinden dat kennelijk ook allemaal best, want niemand trekt aan de bel.
Dan is het pure verspilling om geld, tijd en mankracht te verspillen aan het opsporen van lieden die na hun vrij dure voorarrest vrijwel direct weer vrij rond mogen lopen.

Laat justitie haar tijd dan volledig besteden aan criminaliteit die er volgens het kartel wel toe doet zoals oppositiepartijen, blokkeerFriezen, kinderfeestjes, varkensmutsjes en vrij los lopende joden.

Dandruff | 24-06-19 | 20:24 | 2
-weggejorist-
Frau Merkel | 24-06-19 | 21:10

Daarom lopen verkrachters ook vrij rond met doorknipbaar enkelbandje. Onze dochters zijn vogelvrij... tis om te janken.

Dr_antonickx | 24-06-19 | 22:17


Iets met D66 rechtstaat en heel zieluge allochtoon is altijd +1 voor zieluge allochtoon.

Een verkrachting moeten we daar zo moeilijk overdoen. Het welzijn van deze knaap wiens voorouders zo onder ons geleden hebben staat op het spel.

Ervaringsdeskundige | 24-06-19 | 20:12 | 1

Enkelbandje en hup hup, zo de maatschappij weer in. Doorlopen, niets aan het handje...!

Dr_antonickx | 24-06-19 | 22:18
-weggejorist-
Frau_Ferkel | 24-06-19 | 18:33

Onkruid moet je WIEDEN! Dus gewoon even onder de guillotine voor de laatste onkruidbehandeling. Want dit soort onkruid woekert maar door. Paal en perk aan stellen!

Du-u-u-h | 24-06-19 | 17:07 | 1

Wat had je gedacht van castratie

likdoorn | 24-06-19 | 18:20
-weggejorist en opgerot-
Accident_Prone | 24-06-19 | 17:05

-weggejorist en opgerot-

Accident_Prone | 24-06-19 | 17:04
-weggejorist-
Accident_Prone | 24-06-19 | 17:03
-weggejorist-
Accident_Prone | 24-06-19 | 17:02
-weggejorist-
Accident_Prone | 24-06-19 | 17:02
-weggejorist-
ratelaar | 24-06-19 | 15:51

En zo rolled Nederland....

Muskatnuss!!! | 24-06-19 | 15:47

Terug in zijn moeder schoppen dit ongedierte...

Bill le Koek | 24-06-19 | 15:36 | 1
-weggejorist-
Pelforth | 24-06-19 | 17:08

Voor het politieke establishment en voor het OM is Wilders het echte kwaad

frisenfruitig | 24-06-19 | 15:07

Prima kaak voor voorhamer consumenten test.

G. Temmes | 24-06-19 | 15:04

gewoon oud germaans recht.. verkrachten is met een gloeiende tang je pik kwijt. dan leer je het van zelf.

zeg maar brabo | 24-06-19 | 14:53

Weet nog wel wat anders dat ze door mogen knippen bij zo een.

bleached | 24-06-19 | 14:50

Nam hij ook niet toevallig de bus in Rotjeknor ? Of is dat weer een ander....?

Elder of Z. | 24-06-19 | 14:48 | 1

Die negert krijgt alsnog excuses voor de slavernij aangeboden.

Pelforth | 24-06-19 | 17:09

Als mijnheer T. een lagere straf krijgt omdat hij al is gestraft via de media dan wordt GeenStijl namens het slachtoffer hartelijk bedankt. Robert Vinkenborg - Hoorn

Rutger Bakkum | 24-06-19 | 14:23 | 3

Wellicht besluiten de D66 rechters hem langer vast te houden, vanwege zijn eigen veiligheid en de maatschappelijke onrust die is ontstaan door MouRAT zijn daden als veelpleger.

LostSandWich | 24-06-19 | 14:36

Alsof een rechter zo'n excuus nodig heeft om een gevaarlijke gek los te laten op de samenleving...

obominotie | 24-06-19 | 14:51

Mourad T. is al eerder veroordeeld tot 27 maanden. Dus niet vrijgelaten. Ik zou naar het slachtoffer toe niet op mijn geweten willen hebben dat hij eerder vrijkomt omdat hij al 'berecht is via de media.' Dat is in de andere Hoornse zedenzaak - waar ik nogal bij betrokken was - bijna gebeurd. Robert

Rutger Bakkum | 24-06-19 | 16:20

Over een jaartje is ie weer vrij en pakt ie de volgende, enz enz .

Castor12 | 24-06-19 | 14:11

Klopt die foto wel? Of is die willekeurig van een naamgenoot op facebook geplukt?
Want zoveel vrienden heb je dan toch niet meer na de eerste verkrachting of ben ik gek?

RechtseKnakker | 24-06-19 | 13:59 | 3

In bepaalde kringen is hij een bewonderenswaardige figuur omdat hij dit gedaan heeft.

Mr.Crowley | 24-06-19 | 14:59

@Mr.Crowley | 24-06-19 | 14:59:
Zat even te checken maar een diverse vriendenkring. Als het hem de vorige keer al was had ik hem ontvriend maar 83 vrienden besluiten van niet. Ik vind het een mager bewijs dat deze man het ook is. Digitale schandpalen zijn gevaarlijk. Als hij het wel is. Strafeiland bij Antarctica maken met alleen 1 bontjas aan.

RechtseKnakker | 24-06-19 | 15:13

@RechtseKnakker | 24-06-19 | 15:13: De meeste van die vrienden, houden er hetzelfde gedachtegoed op na of houden hem in zijn vriendenlijst vanwege zijn 'apothekerskwaliteiten'. Zie ook dat zijn profiel als sedert 2014 geen berichten meer had...(hij heeft natuurlijk ook lang vast gezeten) dus ongetwijfeld zijn er mensen die niet eens meer weten dat ze in 'Rati' zijn lijst staan. Maar net zoals zijn DNA waarschijnlijk een 100% match is, is dit profiel het ook.

LostSandWich | 24-06-19 | 15:28

Nooit gedacht dat het weer licht getint zou zijn.

Bataaf | 24-06-19 | 13:51 | 2

Ja, ik was ook flabbergasted.

Dr_antonickx | 24-06-19 | 22:19

En het gaat maar door. Zojuist ook weer, petje, schoudertasje, maar verder ontbreekt natuurlijk een signalement in de berichtgeving.
www.at5.nl/artikelen/195007/twee-gewo...

Afgeschminkte Bassie | 24-06-19 | 13:43

Deze draaideurmisdadigers vormen in wezen een aparte categorie veelplegers. Álle misdrijffeiten (dus niet alleen maar de officiële processen-verbaal en de veroordelingen) moeten dan worden meegeteld, zodat men veel beter het patroon van minachting voor de slachtoffers en onze maatschappij kan zien.
De huidige ISD-maatregel voor veelplegers (twee jaar in een Inrichting voor Stelselmatige Daders) moet voor deze zware categorie worden uitgebreid naar ten minste vijf jaar of een veelvoud daarvan, zodat de samenleving veel beter beschermd wordt en er meer tijd is om deze daders stevig aan te pakken.

Middenmoter | 24-06-19 | 13:39 | 2

Zie mijn schrijfsel over de Duitse Sicherungsverwahrung. Bij ISD ligt de nadruk nog steeds op heropvoeden van stelselmatige daders. Dat is beter dan niets. Een wettelijke basis voor “insluiting voor de veiligheid van de samenleving” zou nog beter zijn. Juridisch is er geen bezwaar. Het EHRM staat het Duitse stelsel immers toe.

theo-is-dood | 24-06-19 | 15:18

De Duitse 'Sicherungsverwahrung' doet mij sterk denken aan onze TBS (terbeschikkingstelling). Ook in Nederland kan iemand worden vastgezet vanwege een kennelijke geestesstoornis.
ISD (Inrichting voor Stelselmatige Daders) zou juist een oplossing kunnen zijn voor situaties waarin een geestesstoornis onvoldoende kan worden aangetoond, maar wel een langdurig patroon van misdrijffeiten aanwezig is, waaruit blijkt de dader hardleers is en alleen een flinke tijd achter slot en grendel de maatschappij afdoende kan beschermen.

Middenmoter | 24-06-19 | 16:23
-weggejorist-
Accident_Prone | 24-06-19 | 13:37 | 3

Toch opvallend hoe het "trollenleger" onder aanvoering van Deen en Beste landgenoten spontaan afwezig is...... Geen zin of argument om dit onderwerp aan Wilders te koppelen? mmm?

Vandaag ietsje minder dan normaal nadrukkelijk aanwezig wegens wegduiken voor onwelgevallige feiten?

dijkbewaker | 24-06-19 | 13:29

"Mensen", die dit soort misdaden plegen zouden minder rechten moeten hebben.
Als je zoiets doet kun je geen burger meer zijn zoals andere burgers rechten hebben, zoals privacy bijvoorbeeld of het recht om te wonen waar je wilt..

Mr.Crowley | 24-06-19 | 13:07
-weggejorist-
Rene100100 | 24-06-19 | 13:04

Deed ie het voor zijn profeet of voor zichzelf?

Heiner | 24-06-19 | 13:04

Ik hoop dat nog iemand de Duitse taal kan lezen:
Der Menschenrechtsgerichtshof (EGMR) hat die deutsche Sicherungsverwahrung eines verurteilten Sexualmörders abgesegnet. Damit ist der Mann, der seine Menschenrechte verletzt sah, in Straßburg endgültig gescheitert.

Das deutsche System zur Sicherungsverwahrung hat sich erneut vor dem Europäischen Gerichtshof für Menschenrechte (EGMR) bewährt: Die Straßburger Richter billigten die Sicherungsverwahrung eines verurteilten Sexualstraftäters, der dagegen vorgegangen war. Die deutschen Gerichte hätten mittels Expertengutachten hinreichend dargelegt, dass der Mann an sexuellem Sadismus leide und in Freiheit weitere Straftaten begehen könnte, argumentierte das Gericht. Seine Sicherungsverwahrung sei daher nicht willkürlich gewesen und habe nicht gegen das Recht auf Freiheit verstoßen.

Welk Kamerlid dient een initiatief-wetsvoorstel in voor invoering van de ‘Veiligheidsbewaring’. Geen straf, naar een maatregel ter bescherming van de samenleving tegen onverbeterlijke daders? Kwestie van copy/paste uit het Duitse Wetboek van Strafrecht. Waarom bestaat in Duitsland WEL de juridische mogelijkheid om de samenleving te beschermen?

theo-is-dood | 24-06-19 | 12:59 | 1

De Nederlandse wetgeving is deels nog gebaseerd op de Duitse. Net als de kinderbijslag overigens.

Frau Merkel | 24-06-19 | 15:18

Weet iemand of het veroordelend vonnis is gepubliceerd op rechtspraak.nl
Daarin staat misschien iets uitgelegd over de strafmaat.

theo-is-dood | 24-06-19 | 12:50 | 5

Z'n pikkie en handen er maar eerst afhakken.

Rest In Privacy | 24-06-19 | 13:08

zie link voor motivering:
"Volgens de landelijke richtlijnen voor rechters had de verkrachter twee jaar cel kunnen krijgen. In zijn voordeel spreekt dat hij nooit eerder een zedenmisdrijf heeft gepleegd, maar de rechtbank laat zwaarder wegen dat hij zich heeft vergrepen aan een minderjarige. Ook in zijn nadeel spreekt dat hij in zijn proeftijd misdrijven beging. Daarom is er drie maanden bovenop gekomen."

LucaBrasi | 24-06-19 | 13:15
▼ 2 antwoorden verborgen

Worden er alleen maar Meer, Meer, Meer.

Handeltje in oogkleppen beginnen, ga je rijk mee worden.

Rest In Privacy | 24-06-19 | 12:48

Altijd nog zo blij met Geenstijl. Gewoon met naam, toenaam en zijn rotkop in beeld brengen. Hulde!

Jemoesteensweten | 24-06-19 | 12:47

Altijd nog zo blij met Geenstijl. Gewoon met naam, toenaam en zijn rotkop in beeld brengen. Hulde!

Jemoesteensweten | 24-06-19 | 12:47 | 2

Zo krijgt die jongen natuurlijk nooit meer een stageplek.

theo-is-dood | 24-06-19 | 13:04

@theo-is-dood | 24-06-19 | 13:04: Jawel hoor, even het bureau ondersteuning burgemeester amsterdam bellen of de hoofdredactie van de NPO en het is gefikst.

Rest In Privacy | 24-06-19 | 13:21

Ik denk zo langzamerhand dat de immigratie meer slachtoffers heeft gemaakt dan de amsterdamse slavendrijvers.

wijsvinger | 24-06-19 | 12:39 | 3
-weggejorist en opgerot-
Heiner | 24-06-19 | 13:03

@Heiner | 24-06-19 | 13:03:
Tijden veranderen.Voor het gebruik van het woord apen ter duiding van een groep caribische criminele medelanders heb ik in het verleden een ban gekregen van joris.

swassannuf | 24-06-19 | 13:12

Geduld, Joris is bijna klaar met z’n lunch.

Bennie Verbaasd | 24-06-19 | 13:17

elke gek kan dus rechtertje worden. opzich positief nieuws voor werkzoekenden.

tussen_de_koeien | 24-06-19 | 12:36

Knip knip Habibi

Super Vaagstra | 24-06-19 | 12:33

Het is hier hoog tijd voor three strikes, you’re out. Gevangenis bouwen in land van herkomst, dan zorg je meteen voor werkgelegenheid aldaar

ongure_reaguurder | 24-06-19 | 12:28

Hoe kan een enkelbandje nou die Moslims ervan weerhouden om jonge grietjes te verkrachten? Een kuisheidsgordeltje met plasgaatje zal meer wonderen verrichten! Bosjes knippen staat al op ons verlanglijstje!

thepinkpainter | 24-06-19 | 12:19

Goed dat dit nu op GeenStijl komt.

Gaat lekker he met die TBS klanten. In 2015 met verlof: verkrachting. Was hij nu weer met verlof? Of zeker "begeleid" wonen. Woest wordt ik ervan!

Wanneer gaat Nederland eens SORRY zeggen tegen Nederlanders voor deze krankzinnige gekken.

Badr Haary | 24-06-19 | 12:10 | 2

Amsterdam gaat sorry zeggen.

Orderic | 24-06-19 | 12:20

Ik kan echt niet begrijpen door welke bril rechters naar zo'n persoon kijken. Altijd er maar van uit gaan dat hij toch ook goede kanten zal hebben? Op de blauwe/bruine ogen geloven als hij zegt dat hij het echt nooit meer zal doen? Zijn deze mensen wereldvreemd? Dit kan je toch niet voor je rekening willen nemen?

Choco Chanel | 24-06-19 | 12:06 | 4

@BBRDWR | 24-06-19 | 12:17: Als de dochter van zo'n rechter verkracht zou zijn door een dergelijk type, zou hij met zijn ogen neergeslagen tegen de dader zeggen: "het is mij een grote eer, o edele strijder van allah, dat u mijn onwaardige dochter de geneugten van de liefde uit 1001-nacht heeft laten ervaren".

wijsvinger | 24-06-19 | 12:36

het zijn niet de rechters, het is de wet

Rest In Privacy | 24-06-19 | 12:50

@Sjaak Faal | 24-06-19 | 12:50:
Het is beiden. De wet is niet toereikend om de samenleving te beschermen tegen apen als Mourad Tati. Panhuys, die andere NLer en die Turk Gökmen Tanis (want die wordt al bijna vergeten, tewijl ie 4 mensen heeft gedood en 4 anderen zwaar verwond) En rechters die bang zijn om voor racistisch te worden versleten en dus niet volharden in maximum straffen en de wetgever niet aanspreken op de gevolgen van hun beleid.

Heiner | 24-06-19 | 13:11
▼ 1 antwoord verborgen

Totale weggooier deze Mourad.
Kan GS niet een lijstje samenstellen van deze gekken, hun trackrecord en het uiteraard gekoppelde falen van justitie.

Dirk III | 24-06-19 | 12:04

Wat een fantastisch land.... voor verkrachters.

azijnseikerT | 24-06-19 | 12:03 | 1

Vragen jullie je niet af hoeveel probleemgevallen er nog los rondlopen?

Mr.Crowley | 24-06-19 | 12:01 | 1

Zeker wel. Maar ik denk dat dat zelfs bij justitie niet bekend is. Straf uitgezeten en dan wordt zo iemand gewoon weer losgelaten in de maatschappij. Alleen DNA opgeslagen, dat is dan wel makkelijk voor als hij weer de fout in gaat. Maar die DNA databank is er natuurlijk voor iedere crimineel, zoals bijvoorbeeld de Blokkeerfriezen dat ook zijn.

Choco Chanel | 24-06-19 | 12:15

"Na een eis van 2,5 jaar veroordeelde de Haarlemse rechtbank T. in september 2015 tot 27 maanden cel. Die straf was hoger dan gebruikelijk bij vergelijkbare zaken, omdat de rechtbank de jeugdige leeftijd van en psychische gevolgen voor het slachtoffer extra zwaar liet meewegen. "

"27 maanden cel is al hoger dan bij vergelijkbare zaken." 12 jaar is al extreem kort voor een verkrachting mijns inziens. Ophogen naar maximaal 50 jaar, minimumstraf op 25 jaar. Anne zou nog leven met zo'n regime, hoeveel andere slachtoffers had het voorkomen?

UHeeftGelijk | 24-06-19 | 11:58
-weggejorist-
Lt-Kol Kilgore | 24-06-19 | 11:57

Onderhand mogen we wel eens vaststellen dat de RM en het OM mede een handje hebben in misdadigheid jegens de bevolking in het algemeen en tegen vrouwen in het bijzonder, met een nog grotere rol voor het Ministerie van Justitie en de naam ‘Veiligheid’ erbij om ons allemaal een rad voor ogen te draaien zodat we de valsheid van misplaatste bezuinigingen niet opmerken.

eastender | 24-06-19 | 11:56 | 1

Precies!! Meisjes en vrouwen worden in Nederland gewoon opgeofferd aan dit walgelijke soort verkrachters cq moordenaars.
Ik zou willen weten wat er voor straf gegeven wordt wanneer hun eigen familie (van de rechters) eens worden verkracht en/of vermoord. Zouden ze dan pas wakker worden? Lijkt er wel op.

AnnaJL | 24-06-19 | 12:37

Gooi deze man maar direct naar de kliniek in den dolder voor 2 maanden. dat zal hem leren!

76435 | 24-06-19 | 11:54

Ho ho, hij heeft trouwplannen dus een gevangenisstraf is inhumaan.
En dat meisje liep ook nog eens zonder burka.
Come on.

Mammeloe | 24-06-19 | 11:52

Die arme Alain Clark. Zijn carrière ging niet zo goed zeker.

Blote Bertus 2000 | 24-06-19 | 11:52

Vorige week woensdag .... zucht.

Mammeloe | 24-06-19 | 11:54

Hij wilde haar natuurlijk huwen. Als het meisje 10 is, dan zal de man wel 55 zijn, volgens de overleveringen.

wijsvinger | 24-06-19 | 12:18

“ De verdachte die de politie voor ogen heeft, is een man van ongeveer 40-50 jaar die ’een buitenlandse taal’ spreekt. Hij is 1.70 meter lang en heeft een getinte tot donkere huidskleur. Verder heeft hij stijl zwart met grijs haar, droeg hij een baard, donkerblauwe spijkerbroek en een zwart shirt met een zwart vest.“
Bron: Telegraaf

theo-is-dood | 24-06-19 | 12:43
▼ 1 antwoord verborgen

Cingulotomie.
-
Google it.

bisbisbis | 24-06-19 | 11:51 | 4

Penectomie. Lijkt me effectiever.

Stormageddon | 24-06-19 | 11:59

@Lt-Kol Kilgore | 24-06-19 | 11:58:
Op die manier, inderdaad.

Stormageddon | 24-06-19 | 11:59

@Lt-Kol Kilgore | 24-06-19 | 11:58: precies.. je bent me voor. met een gloeiende tang en het probleem is opgelost.

zeg maar brabo | 24-06-19 | 14:56
▼ 1 antwoord verborgen

laat er een sharia strafrechtsysteem in nederland komen .voor moslims die 2 paspoorten hebben .

spiegelvoorjekop | 24-06-19 | 11:51 | 1

En dan slachtoffer stenigen omdat er geen 4 getuigen bij waren...

Rene046 | 24-06-19 | 13:43

Teelballen inleveren.

Go_Vegan2.0 | 24-06-19 | 11:51 | 3

Uiteraard niet voor consumptie.

Go_Vegan2.0 | 24-06-19 | 11:52

Go_Vegan2.0 | 24-06-19 | 11:51
Pcies. Iets in die trant roep ik vaak ook.
Dat zint de mensen niks, en ik weet niet waarom.
Wie zijn die mensen? Hoe komen zij zo?

chicago river | 24-06-19 | 11:53

Politieke correctheid? Dan kun je ook naast het zebrapad oversteken. Zoiets, denk ik.

Go_Vegan2.0 | 24-06-19 | 11:56

Wacht maar tot een dochter van Mark Rutte en Ma Rektrut of van Rob Jetten te grazen genomen wordt, dan zul je ze eens horen.

Hallalieheliaal | 24-06-19 | 11:50 | 6

Die zijn van de mannenliefde, hebben geen kinderen en dus interesseert het ze geen zak.

Dirk III | 24-06-19 | 11:54

daar gebeurt zoiets niet, want er rijd zeer regelmatig politie door de omgeving.

Rene046 | 24-06-19 | 13:44
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik vraag me af of rechters niet onder druk worden gezet om laag te straffen om de kosten van het gevangenis systeen zo laag mogelijk te houden.

Mr.Crowley | 24-06-19 | 11:46 | 1

Denk eerder dat ze een telefoontje krijgen van kennissen van de dader.

Beefbus | 24-06-19 | 11:54

Check zijn nationaliteit en zet hem na zijn straf het land uit.

Bigi Bana Boy | 24-06-19 | 11:45 | 1

Klinkt leuk en aardig maar ik zie het niet gebeuren. Is geen draagvlak voor en daarenboven heel zielig.

Cobalt bomb | 24-06-19 | 11:50

Op verkrachting is een gevangenisstraf gesteld van maximaal 12 jaar. Waarom krijgt dit stuk stront dan maar 27 maanden. Wat moet je wel niet doen om die 12 jaar te krijgen.

RickRD | 24-06-19 | 11:44 | 5
-weggejorist-
Breinbrouwsels | 24-06-19 | 11:55

De geit van je Marrokaanse buurman verkrachten bvb, dat is zeker 12 jaar cel.

Lt-Kol Kilgore | 24-06-19 | 12:00
▼ 2 antwoorden verborgen

*opgerot voor eeuwig en weggejorist voor altijd*

Hier boven stond wat DrBukkake voorstelde met hem te doen

drbukkake! | 24-06-19 | 11:44

Nou, ik zie anders wel een stijgende lijn in zijn aantal kansen hoor, stelletje negatievelingen!

Cobalt bomb | 24-06-19 | 11:44

En het kan nog vééééél gekker: 'Man bij wie keel werd doorgesneden: ‘Ambulance ging eerst dader Malek F. helpen’

Mr_Natural | 24-06-19 | 11:44 | 2

Als het in Den Haag plaatsvond is dat helemaal niet gek.

Cobalt bomb | 24-06-19 | 11:52

Wel logisch. De crimineel krijgt altijd een fantastische advocaat, die wil je niet op je dak hebben. Het slachtoffer daarentegen, die kan niemand wat maken dus boeiend.

UHeeftGelijk | 24-06-19 | 11:53

Ik vraag me dan echt af wat je in Nederland moet doen om wél in de gevangenis te belanden. Behalve een waxinelichtjes houder gooien natuurlijk.

Dirk III | 24-06-19 | 11:42 | 1

Financiële delicten plegen.

lacucaracha | 24-06-19 | 11:53

Beschermde status voor kansenpareltjes...?

lulleficatie | 24-06-19 | 11:42 | 2

Status aparte voor Marokko en zijn bewoners in het bijzonder. Kom hierheen stelen, mishandelen en verkrachten. We zullen u ongemoeid laten. Beloofd! Aldus de boven ons gestelden. Want wat voor andere boodschap geef je hiermee af?

Dirk III | 24-06-19 | 11:45

@Dirk III | 24-06-19 | 11:45: dat klopt precies en in het verdrag van marrakesh wordt dat nog eens bevestigd: Goede pers en vrij baan voor de islam.

eastender | 24-06-19 | 12:01

meer meer meer, "daar gaan wij dan voor zorgen"
Aldus de EU en de Verenigde Nazi's, toegejuicht door vak K en de media.

Jan Passant mk2 | 24-06-19 | 11:42

Verkrachting van een 16-jarig meisje door een veelpleger? Die slappe rechter ligt er niet wakker van.

jochum1980 | 24-06-19 | 11:42 | 2

Rechtertje incasseert maandelijks zijn 7000+ fee en spreekt met niemand over zijn misdaad. De vrije interpretatie van de wet geeft hem een gigantische macht en dat doet hem goed. Waarschijnlijk de meeste rechters narcistische figuren, een andere zienswijze houd ik er niet op na. Viva la Hollandia

Bill Cosby | 24-06-19 | 12:20

Zo scheppen de rechters jurisprudentie voor hun pedoseksuele collega's.

obominotie | 24-06-19 | 14:57

Dus deze meneer drukt herhaaldelijk zijn klabanus ongevraagd en met geweld bij een meisje naar binnen en staat met anderhalf jaar weer op straat?
Ik voel een eigengerecht aankomen.

wilmeister00 | 24-06-19 | 11:41 | 8

@Mr.Crowley | 24-06-19 | 11:53: Te zot voor woorden. Het OM is volledig rot. De overheid verzaakt keer op keer. Wie was de OvJ in deze zaak? Tijd om eens te gaan turven.

Frau Merkel | 24-06-19 | 12:07

word gewoon tijd dat zulke rechter eindverantwoordelijk zijn voor de daders.
van mijn part geld inleveren en oprotten na x tal fouten.

Rene046 | 24-06-19 | 13:51
▼ 5 antwoorden verborgen
-weggejorist en opgerot-
Rest In Privacy | 24-06-19 | 11:41

een jurist vertelde me ooit dat het niet door de rechters kwam maar vooral door de wetten in dit land, dat dit soort tuig lage strafjes krijgt. volgens mij is het gewoon een combinatie, prutsrechters die de laagste mogelijke straf geven want verzachtende omstandigheden blabla terwijl wetgevers bij die wetten wel de bovengrens aanpassen maar de ondergrens ongemoeid laten zodat de rechter er weer onderdoor kan. Dit land, het is toe aan een reset.

ikworstelengadouchen | 24-06-19 | 11:41 | 2

Wij hebben nog wetgeving en strafmaat uit de jaren 50. Toen hadden we nog respect voor de boswachter en normbesef.
Sinds we iedereen binnenhalen, met een lager normbesef, is bovenstaande hopeloos verouderd. Dus: strafmaat/wetgeving aanpassen ('Three strike is out") naar 2019 en gevangenissen bij bouwen.

Maytheforcebewithyou | 24-06-19 | 12:17

@Maytheforcebewithyou | 24-06-19 | 12:17: lijkt me mooie oplossing, incl het afnemen van nl nationaliteit bij dubbele nationaliteit en ongewenst vreemdeling verklaren.

ikworstelengadouchen | 24-06-19 | 12:49

Hoe vaak zijn er meisjes of vrouwen verkracht of vermoord door een recidivist?
Hoe vaak was die dader een zogenaamde lichtgetinte?
Waarom geven rechters nog steeds belachelijk lage straffen?
Ik weet de antwoorden niet maar ik zou willen dat er een eind aan kwam.

pejoar | 24-06-19 | 11:41 | 1

Hiddema heeft prima oplossingen. Nu nog de verziekte linkse cultuur in de Justitiële bureaucratie ombuigen om het ook mogelijk te maken. Het einddoel moet is dat deze knulletjes in een doorgangscentrum naar land van herkomst komen te zitten. Enige optie om uit het centrum te komen is om vrijwillig op te rotten. Anders blijf je zitten.

Er is ook nog een andere optie, maar dan hebben we diplomaten en BuZa met ballen nodig om een dealtje met de MocroKoning te sluiten.

UHeeftGelijk | 24-06-19 | 11:52

Wederom echt niet te geloven hoe achterlijk lafjes we omgaan met beesten zoals Mourad. Ik kan weer een heel epistel gaan schrijven maar het heeft toch geen zin.

Weer een leven verwoest, bedankt links Nederland.

UHeeftGelijk | 24-06-19 | 11:40

wat ik dus niet begrijp is waarom dit soort randdebielen niet meteen op een vliegtuig richting Marokko worden gezet. hij was al af, al meerdere malen. nederlands paspoort afnemen en NRB-en. deze is stuk en rekening voor alle opgelopen kosten direct deponeren bij het ministerie van justitie in Marokko. hij is per slot van rekening Marokkaans onderdaan dus mogen zij ook voor de kosten opdraaien. kunnen ze deze weer terugverhalen op hem. daar zal hij niet aan kunnen voldoen dus draait hij in Marokko de bak in.

clockandhammergame | 24-06-19 | 11:40 | 4

Dat gebeurd niet vanwege verdragen met dat kut land.
Verdragen die maar door 1 partij worden gehonoreerd.
Wij betalen en stellen geen enkele eis omdat wij graag het geld weggeven van onze belastingbetalers die toch nergens anders goed voor zijn.Ja nog meer laten betalen.

pejoar | 24-06-19 | 11:47

hij hoeft natuurlijk niet in Marokko aan te komen, heer Poch inhuren voor een transavia vluchtje naar de"Canarische eilanden ".....

clockandhammergame | 24-06-19 | 11:48

hoog tijd dat de politiek dit verdrag dus naar de afvalbak verstuurt en Marokko de wacht aanzegd. waar gaan ze mee dreigen, dat we geboycot worden bij de import van kikkererwten?

clockandhammergame | 24-06-19 | 12:03
▼ 1 antwoord verborgen

En wederom faalt de politie. Deze man was in het bezit van een vuurwapen (eventueel post-mortem verstrekt) tijdens zijn arrestatie, en moest helaas, na het afvuren van een waarschuwingsschot in het hoofd en een gericht schot in de lucht, worden begraven in zijn thuisland. Zo moeilijk kan het toch niet zijn als er verder geen getuigen in de buurt zijn.

The2Amendment | 24-06-19 | 11:37 | 1

Justem. Of en flesje GHB in zijn tas. Doen ze bij loco-burgemeesters ook.

Mammeloe | 24-06-19 | 11:58

Hoe krijg je het als rechter voor elkaar om zo'n lage straf te geven voor verkrachting.... Dan moet er toch een enorme steek los zitten. We zitten in dit land met rechters die compleet de weg kwijt zijn, dat is echt heel beangstigend.

ILF2 | 24-06-19 | 11:35 | 4

Justitie is compleet gefeminiseerd. Zit geen PVV/FvD-er tussen. Nul. Unerwunscht.

Mammeloe | 24-06-19 | 12:05

@wilmeister00 | 24-06-19 | 11:43: de wet staat veel en veel zwaardere straffen toe dan in deze zaak gegeven. Kennelijk zien rechters altijd weer verzachtende omstandigheden. Ik blijf erbij: ze zijn hartstikke gek!

ILF2 | 24-06-19 | 13:16
▼ 1 antwoord verborgen

Misschien is een oplossing om de rechter persoonlijk aansprakelijk te stellen voor de schade van een volgend misdrijf met slachtoffers van dezelfde dader.

Mr.Crowley | 24-06-19 | 11:32 | 8

Allemaal losse flodders hier.

Rest In Privacy | 24-06-19 | 12:24

@Mr.Crowley | 24-06-19 | 11:48: Wennen? Nooit! Wat ik bedoel te zeggen is dat het merendeel rechters hele lage straffen opleggen

MoonBeebe | 24-06-19 | 14:54
▼ 5 antwoorden verborgen

Waarom geen quota bij de aanstelling van rechters? Het overschot aan vrouwelijke rechters, met van nature karrevrachten begrip voor arme allochtonen, maakt wel heel veel kapot.

spanarchist | 24-06-19 | 11:30 | 1

In het geval van verkrachting lijkt me dat sterk, maar dat kan ik net zo min bewijzen als jij het tegenovergestelde.

wilmeister00 | 24-06-19 | 11:44

Naast Rutte is net een woning vrij gekomen. Laat Mourad maar naast de moeder van Rutte gaan wonen. Problemen moet je laten waar ze thuis horen. Op de stoep van Rutte dus.

Frau Merkel | 24-06-19 | 11:29

Dit is gewoon triest - Nederlandse vrouwen zijn gewoon lopend wild ...
Politiek is een verzameling zakken en lafaards. Bah moet ervan kotsen. Hang deze klote marrokaan op aan een lantaarnpaal .

lasttango2016 | 24-06-19 | 11:27 | 2

Mee eens en ik vind ook dat je zoiets in dit specifieke geval vrijelijk mag zeggen.

Beefbus | 24-06-19 | 11:29

Het loslopend kufar wild stemt elke keer weer op de verkeerde personen, wellicht zit daar de crux.

Bill Cosby | 24-06-19 | 12:16

Hoe krijg je het als rechter verzonnen. 27 maanden na een gewelddadige verkrachting. Dat is effectief dus anderhalf jaar. Dat meisje heeft er volgens de Telegraaf PTSS aan overgehouden. Waarschijnlijk liep hij dus alweer vrij toen zij net weer een beetje naar buiten durfde zonder direct paniekaanvallen te krijgen. Daarbij zal ze waarschijnlijk haar leven lang ook last blijven houden met seksuele relaties. Is nog maar de vraag of ze ooit zal kunnen genieten van een intiem samenzijn.
Maarja, dader heeft ongetwijfeld een moeilijke jeugd gehad en hij zei in de rechtszaal dat hij zijn leven écht ging beteren. Dat daar na de vorige twintig veroordelingen niets van terecht kwam doet er even niet toe, dat zien we door de vingers.
De mogelijkheden om zwaarder te straffen zijn er gewoon. In de wet staat er maximaal 16 jaar op dit delict...

deBelastingplichtige | 24-06-19 | 11:25 | 6

@Frau Merkel | 24-06-19 | 11:35: Ja je hebt gelijk dat het per persoon verschilt. Maar de aannames die ik doe zijn niet helemaal uit de lucht gegrepen, heb dit soort dingen van dichtbij meegemaakt. Daarbij zijn de gevolgen die ik schets niet zo extreem hoor. Jij noemt de het meest extreme gevolgen? Ik kan nog wel wat extremere gevolgen bedenken hoor. Waarvan PTSS al extremer is dan de overige gevolgen die ik hierboven opsomde.
Maar oké, misschien had ik het iets anders moeten formuleren. Spreken van "het is niet te hopen dat" in plaats van "waarschijnlijk".

deBelastingplichtige | 24-06-19 | 11:54

@wilmeister00 | 24-06-19 | 11:48: Ik wilde er niet mee aangeven dat je geen goed slachtoffer bent als je die gevolgen niet hebt. Wilde alleen aangegeven dat de strafmaat absurd laag is. Dat de gevolgen voor het slachtoffer nog dagelijks een rol kunnen spelen terwijl de dader zijn boetedoening heeft gehad. Daarmee wilde ik vooral aangegeven dat in mijn ogen het stuk vergelding in de straf in Nederland wat laag lijkt te zijn.

deBelastingplichtige | 24-06-19 | 11:58

@deBelastingplichtige | 24-06-19 | 11:54: Ik snap wat je bedoelt. Ik weet ook waar ik over praat en heb het van dichtbij meegemaakt. De omgeving heeft vaak een behoorlijke invloed hoe iemand het zelf beleeft. Als de omgeving blijft herhalen hoe erg het was, blijft het erg en kan een slachtoffer niet verder omdat de omgeving niet meewerkt.

Frau Merkel | 24-06-19 | 12:18
▼ 3 antwoorden verborgen

Daders zijn ook altijd slachtoffer in dit land. De echte slachtoffers houden we daarentegen liever buiten het publieke zicht, dat speelt alleen maar populistische populieren in de hand.

Phreack | 24-06-19 | 11:25

Tijd geleden op een "feestje" in Schiedam per abuis terecht gekomen in een groepje millenial-knotjes-gasten.
Wat die daar deden was al een raadsel to begin with...
Kwamen in discussie over straffen, immigratie, wegkijk-politiek.
Ik haalde de kwestie aan van die Antilliaanse "Groningers", die zijn eigen onvolwassen nichtje aan een groep vrienden van hem verhoereerde. PLus overig cientele.
Gasten kregen, even uit het hoofd, van de rechter tussen de 3 mnd- en 3 jaar (hoofdverdachte, oom van nichtje, nota fucking bene).
.
Dus ik zeg tegen die knotjes; dat is niet straffen, dat is waanzin. Je had die koppen moeten zien.
Goed, ik was uiteindelijk doorgegaan op lijfstraffen e.d., maar toch.
Het was meteen over, tussen dat knotjestuigh en mij.
Laat ze d'r in stikken, kutknotjes, met hun vaders/moeders de X66-rechter met hun gated community in Blaricum.

chicago river | 24-06-19 | 11:24 | 3

Yep,.. ik ken deze situaties met links tuig. Maar (echte naam) horsteknots, jij als inteligente man, die we respecteren, hoe kun je zo denken Hoe kun je met deze kortzichtige incidenten aankomen. etc etc... Ik heb met diverse sociale contacten afgesproken niet meer over politiek, relevante maatschappelijke thema's te praten... Nu beginnen ze over voetbal god nog an toe.

horsteknots | 24-06-19 | 11:28

@horsteknots | 24-06-19 | 11:28:
Ja precies. Maar dat is toch eigenlijk te zot voor woorden, dat je zo'n deal met je sociale omgeving moet maken om elkaar anders niet in de haren (knotjes) te vliegen?
Voor de duidelijkheid; deze gasten had ik nooit eerder ontmoet, het was een samenloop van omstandigheden en daardoor figuren van diverse pluimage.
Onder mijn vriendenkring en familie kan ik, en doe ik, ronduit hardop uitspreken wat ik vind van immigratiepolitiek, de EU, naffers/Islam, noem mijn stokpaardjes maar op.
Hart op de tong en GAAN, zeg ik samen met Kaïn.

chicago river | 24-06-19 | 11:37

Dat is niet mijn Schiedam. Schiedam is niet zo lief voor dit soort knotjes.

SmaritesII | 24-06-19 | 12:25

Dit is exact de situatie waarna het tweede paspoort ingeleverd moet worden. De koning van Marokko ontvangt deze onderdaan met open armen.

Willem_Oltmans | 24-06-19 | 11:22 | 1
-weggejorist-
The2Amendment | 24-06-19 | 11:39

Ik vraag me oprecht af hoe veel schade het gemeenschappelijke vertrouwen in de rechtspraak nog kan hebben. De hoeveelheid aan fouten en de waanzinnige incompetentie is bizar.

mundusvultdecipi | 24-06-19 | 11:22

Het begint toch allemaal wel wat te wringen hè; hoe geweldig onze rechterlijke macht werkt en dit soort parasitaire zandapen niet straft of “rehabiliteert”.
.
Je begint je toch af te vragen of er maar eens openlijk getwijfeld moet worden aan dat monopolie op geweld wat ze voor zichzelf hebben afgedwongen en of het Nederlandse volk er niet meer bij gebaat is dit in eigen beheer te nemen.

HaatAth3ist | 24-06-19 | 11:22

Zijn jullie er nog niet aan gewend?

Mr.Crowley | 24-06-19 | 11:22 | 3

Dat komt nog wel.

Mr.Crowley | 24-06-19 | 11:23

Ons rechtssysteem is niet toereikend om de maatschappij te beschermen tegen dit soort uitwassen. Tezamen met slappe rechters en een slap bestuur zal er niets veranderen.

BozePaarseMan | 24-06-19 | 11:22
-weggejorist-
De Briemusketier | 24-06-19 | 11:21

En wat heeft deze rif-aap de NL samenleving inmiddels gekost aan leed en euros ?

daytripper | 24-06-19 | 11:20 | 1

Daar staat een hoop verrijking volgens links tegenover....

Pelforth | 24-06-19 | 11:22

Tijd voor een enkeltje Maroc...

Rest In Privacy | 24-06-19 | 11:16 | 4

naar zijn door de bijstand betaalde tweede huis..

BozePaarseMan | 24-06-19 | 11:23

Crematorium

Pelforth | 24-06-19 | 11:23

Uw pessimisme gaat uw 'samenleving' niet verbeteren, dat is 1 ding wat zeker is.
Ik tel zo en zo al 50 personen die direct of indirect hun brood verdienen aan dit soort verzameling van problematische menselijke cellen. Dan hebben we het niet over allerlei juridische beroepen en functies, maar denk ook aan psychiaters en ander medisch personeel.

De probleemindustrie is enorm in Nederland

litebyte | 24-06-19 | 11:25
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
ja,diedus! | 24-06-19 | 11:16 | 1

Geen familie van Jacques, en komisch is hij sowieso al niet niet.
Rechtspraak in Nederland mag een aardige opdonder krijgen.
x66-rechters moesten wat meer humor hebben, dat relativeert, en dan zouden de straffen ook wat realistischer uitpakken.
.
Die "rechter" van Tati mag zich thuis in een hoekje KApODt gaan lopen schamen, inclusief huisbezoekje aan slachtoffer met excuses.

chicago river | 24-06-19 | 11:15

Rot toch op met dit soort gasten. Bah, bah.

Thoth | 24-06-19 | 11:15

27 maanden.... 27 maanden... on-be-staan-baar.

Lood om oud ijzer | 24-06-19 | 11:14

Ik wacht rustig het verklarend filmpje van het OM af.

Mammeloe | 24-06-19 | 11:13 | 6
▼ 3 antwoorden verborgen

Ongetwijfeld een hematoloog uit Homs. Direct vrijlaten want koeltoer. We geven die mensen ook veel te weinig respect, het is onze schuld ! Veel te veel discriminatie en racisme hier...

Motleycrew | 24-06-19 | 11:12

In een echte beschaving was dit creatuur al door een paar dorpelingen aan de rieken geregen en in een bos gedumpt.

Beefbus | 24-06-19 | 11:12 | 1

Precies.

Willem_Oltmans | 24-06-19 | 11:23

Het jaar 2014: wij zijn op een verjaardag in Zwaag (Hoorn) en de kinderen gaan spelen in een naburig parkje. Ik druk mijn dochter op het hart om bij de anderen te blijven. Een andere moeder kijkt mij meewarig aan en vraagt een tikkeltje smalend "Wat denk je dan dat er kan gebeuren?".

MickeyGouda | 24-06-19 | 11:12 | 7

@CalamityJane | 24-06-19 | 12:32:
Denk eerder dat dit komt omdat personen van slachtoffers niet een rechter gaan bedreigen of de boel vernielen over straat gaan zoals de aanhang van de verdachten.
Dan het grootste probleem, angst om als racist bestempeld te worden....
Was het 2e paspoort dat ze krijgen van Nederland maar een tijdelijke beloning voor goed gedrag.....

Rene046 | 24-06-19 | 14:22

@Rene046 | 24-06-19 | 14:22: Ik begrijp je niet Rene. Je kunt je kind niet genoeg waarschuwen. Dat... zonder ze bang te maken. Wel realistisch.

Rest In Privacy | 24-06-19 | 15:24
▼ 4 antwoorden verborgen

Zijn moeder heeft in iedergeval het record stront ophouden verbroken. Negen maanden om precies te zijn.

ja,diedus! | 24-06-19 | 11:12

Geef die jongen een hangplek.

Mr_Natural | 24-06-19 | 11:12 | 2

In het land van herkomst heeft het woord hangjongeren een heel andere betekenis.

keestelpro | 24-06-19 | 11:18
-weggejorist-
biebop | 24-06-19 | 11:12

Als ik met linkse vriendjes praat, zijn dit allemaal incidenten. Het is moeilijk uit te leggen dat hier een veel diepere haat voor alles wat Westers, mooi en vrij is onder schuil gaat. Sterker nog, het komt niet over.

Bvdb | 24-06-19 | 11:10 | 2

Volgens goed islamitisch gebruik is verkrachting een nobele zaak. Zeker wanneer het een kufar betreft.

Bill Cosby | 24-06-19 | 11:20

@Bill Cosby | 24-06-19 | 11:20:
En wat houd je tegen... zolang er niet 4 mensen bij staan die tegen je willen getuigen.. lol

Rene046 | 24-06-19 | 14:24

Daders van ernstige zedenmisdrijven zouden levenslang moeten krijgen, de slachtoffers hebben dat namelijk ook. Of er zouden minimumstraffen moeten komen waarbij bij recidive de straf verdubbelt. Dus verkrachting bijvoorbeeld minimaal tien jaar cel (kan hoger bij excessief geweld) en als je voor de tweede keer gepakt wordt dan wordt dan minimaal 20 jaar. Bij de derde keer is het klaar, nooit meer eruit. Maar goed deze dader zal ook wel weer zielig zijn en dus nog meer kansen krijgen. Welzijn daders gaat in dit land altijd voor het welzijn van de slachtoffers.

osolemio | 24-06-19 | 11:10 | 8

@Frau Merkel | 24-06-19 | 11:27: Ik denk dat dit jouw aanname is. Een slachtoffer hoeft niet zichtbaar levenslang uiterlijke kenmerken te hebben van haar lijden maar zij draagt dit wel degelijk levenslang mee. Goed verborgen, diep weggestopt en soms vliegt het deksel van die pot en herbeleeft alles opnieuw.

MoonBeebe | 24-06-19 | 11:46

@Frau Merkel | 24-06-19 | 11:27: U heeft gelijk, excuus, de verwerking is voor iedereen natuurlijk anders, ik kan inderdaad niet voor anderen praten. Verder kan ik er niet op in gaan, te persoonlijk voor hier.

osolemio | 24-06-19 | 11:48

@osolemio | 24-06-19 | 11:48: Ik heb ook mijn ervaringen en dat is ook te persoonlijk voor hier. Excuses zijn wat mij betreft niet nodig, ik snap heel goed waar het vandaan komt.
@ MoonBeebe | 24-06-19 | 11:46 Mijn aanname is dat iemand niet per definitie levenslang heeft. Het laat zijn sporen na, maar dat is wat anders dan dat iemand levenslang heeft. De formuleringen hierbij komen heel nauw.

Frau Merkel | 24-06-19 | 13:59
▼ 5 antwoorden verborgen

Het is gewoon een feit dat moslims ons gewoon als een hoop strond ziend zien. Ee volgens de islam ons moeten onderwerpen. Bedankt Rutte

T.R.U.M.P. | 24-06-19 | 11:10

Knip mourad anders helemaal door

laurentius | 24-06-19 | 11:10

Heeft Jan Mulder Mourads verschrikkelijke jeugd al geduid?

jos verstoppen | 24-06-19 | 11:09

Ben nu een paar dagen terug van vakantie, was bijna vergeten in wat voor ziek land ik leef. Elke dag word ik alweer overspoeld door ellende veroorzaakt door allochtoon tuig. Het roer moet om, of we gaan ten onder!

huistuinkeukenlul | 24-06-19 | 11:09

Binnenkort is het verkrachten van Kufars gewoon legaal (en zelfs verplicht).
Probleem is dan dus opgelost.

b3n | 24-06-19 | 11:09

Waar zijn de radicale feministen nou?

Waarschijnlijk spandoeken met menstruatie bloed besmeuren om aandacht te vragen waarom roze scheermessen zo duur zijn...

killRoy1982 | 24-06-19 | 11:09 | 2

Die zijn nog druk bezig om 'de blanke man' te verketteren.

Goldfinger | 24-06-19 | 11:22

Dat vraag ik me ook af. Feministen zijn zo verdomd selectief. Laten vrouwen be-sisssen en aanranden alsof we nog in de middeleeuwen leven en je hoort ze niet.

Willem_Oltmans | 24-06-19 | 11:25

Ik zou er wel een paar jaar voor willen zitten als het mijn dochter was geweest. Liever alles kwijt dan mijn eigenwaarde en het respect van mijn dochter.

RdeFriesch | 24-06-19 | 11:08 | 4

Dat is niet waar. Je kunt zelf afrekenen met de dader.

Willem_Oltmans | 24-06-19 | 11:26

@Willem_Oltmans | 24-06-19 | 11:26: Jullie gaan ervan uit dat je gepakt wordt. Het zou zomaar eens kunnen zijn dat meneer gewoon op een dag verdwenen is. Dat zou in iedergeval mijn aanpak zijn.

Lochos | 24-06-19 | 11:43

en je kunt altijd nog wat geld investeren om af te rekenen.

Rene046 | 24-06-19 | 14:28
▼ 1 antwoord verborgen

Jammer dat zo'n jonge West-Friese kerel dan weer meteen ontspoort.

Rest In Privacy | 24-06-19 | 11:08 | 2

Eens, leg hem op het goede spoor.

Pelforth | 24-06-19 | 11:25

Haha, ik kende deze gast vroeger. Die liep al met messen te zwaaien voordat 'ie een rijbewijs had.

Balzakius | 24-06-19 | 13:46

Waarom? Omdat het kàn.
Hetzelfde geldt voor chemische castratie, maar simpele oplossingen zijn hopeloos uit de mode.

Notenkraker | 24-06-19 | 11:07 | 1

Jouw nick geeft ook een leuke indicatie van je oplossing.

Gele Beer | 24-06-19 | 11:22

Wen er maar aan, brute verkrachting in Hoorn met DNA Bewijs. Politie heeft 3 weken, DRIE weken nodig om mourad.T op te sporen die om de hoek woonde en op proeftijd was van een eerdere brute verkrachting van een16 -jarige. Misschien niet 3 weken iftaren en daarna een half uurtje besteden om de dader te zoeken maar andersom. ( hoofd op tafel beuken doet).

jan huppeldepup | 24-06-19 | 11:07 | 2

Zó mee eens!!

Goofje | 24-06-19 | 11:17

Hier nog iemand.

Rest In Privacy | 24-06-19 | 11:22

als het in dit tempo doorgaat duurt het nog een jaar of 12 voordat iedereen wel een dochter, nicht of oma heeft die door een iligaal,crimineel, tbs-er of combinatie daarvan is verkracht. Heel misschien dat mensen dan eindelijk bereid zijn om dingen aan te pakken. Helaas is het dan veel te laat

De_Helderse_Kaaskop | 24-06-19 | 11:07 | 1

12 Jaar?? U bent een geboren optimist?

jan huppeldepup | 24-06-19 | 11:08

Aan zijn testikels ophangen , met een gloeiende BBQ eronder.
En dan heb ik nog een goed humeur vandaag.

joppo0 | 24-06-19 | 11:07 | 1

Gaat me wat snel. Aan de beentjes en dood laten spartelen lijkt me humaner.

schoon-schip-maken | 24-06-19 | 11:07

Wij importeren in ieder geval een bak ellende en er is geen plan B voor als het fout gaat. De overheid is er niet voor ons, wij zijn er voor de overheid.

pibasso | 24-06-19 | 11:06

Mourad blijkt dus onverbeterlijk en is dus af voor deze maatschappij. Doei Mourad, have fun op de longstay de rest van je leventje.

brutus68 | 24-06-19 | 11:05 | 1

Hij wordt ter beschiking gesteld en met kerstmis krijgt hij in den Dolder weer proefverlof van een week.

jan huppeldepup | 24-06-19 | 11:09

<JanMulder>'Dit gedrag lijkt me het gevolg van een verschrikkelijk bestaan.' </JanMulder>

Blote Bertus 2000 | 24-06-19 | 11:04 | 1

Ja ! Hij ziet er ook zo erbarmelijk uit. Zo´n uitgemergeld type uit een groot armoegezin jaren dertig.

Rest In Privacy | 24-06-19 | 11:07

Het houdt niet op. Niet vanzelf.

SamV | 24-06-19 | 11:04

Een meisje verkrachten levert deze jongen steeds extra aandacht en gratis kost en inwoning op. Wie is hier echt gek?

Feynman | 24-06-19 | 11:04 | 1

En als de pleuris uitbreekt zit hij veilig.

Rest In Privacy | 24-06-19 | 11:07

Waarom heten de rechters niet linkers?

kwark001 | 24-06-19 | 11:04 | 3

Omdat de griffier links zit en de rechter rechts ?

ja,diedus! | 24-06-19 | 11:09

Heel scherp. Chapeau.

Muuke | 24-06-19 | 11:10

Twee verkrachtingen? Een vrouw stelt dus niks voor. Waar zijn die rooie vrouwen met hun protest.

RdeFriesch | 24-06-19 | 11:03 | 1

Die hebben alleen een hekel aan blanke mannen, dat is ze vanaf de kleuterschool door onze linkse leraren ingeprent.

Pelforth | 24-06-19 | 11:32

Wim de Bie zou het niet beter kunnen hebben verwoorden.

jos verstoppen | 24-06-19 | 11:08

Hij had wel gelijk. Toen al. Heeft ook op GS gestaan geloof ik.

Parsons | 24-06-19 | 11:10

Nou nou nou wat een cultuur verrijking deze ochtend weer,eerst een buschauffeur die van de geneugten van all inclusive maatschappij mag genieten en dan nog eens een meisje in Hoorn die de liefdevolle multicul aandacht kreeg van Mourad eigenlijk zouden we hun in het zonnetje moeten zetten(tot hun kop ingegraven in de Gobi woestijn)

Kappie62 | 24-06-19 | 11:02

Je kunt ook een van zijn oren afknippen, het is maar om hem te herkennen.

topsporter | 24-06-19 | 11:01 | 4

Bij diefstal: hand. Bij verkrachting: snaak.

Blote Bertus 2000 | 24-06-19 | 11:52

@Jee-dee | 24-06-19 | 11:56: Beterder. Maar met ´n oor minder weet je meteen wie je voor je hebt.

Rest In Privacy | 24-06-19 | 12:37
▼ 1 antwoord verborgen

Mislukt mens.

ja,diedus! | 24-06-19 | 11:01 | 3

Bij mij valt die niet in die categorie.

kwark001 | 24-06-19 | 11:02

Mens?

Fatwabuster | 24-06-19 | 11:04

Dit stuk stront kwalificeert niet als mens.

Solar666 | 24-06-19 | 11:07

Op die foto kijkt hij alsof hij nog lang niet klaar is…

Blote Bertus 2000 | 24-06-19 | 10:59 | 1

Viel mij ook op!

De Profundus | 24-06-19 | 17:37

27 maanden celstraf voor verkrachting van een 16-jarig meisje, door een dubbelpaspoorter met een ellenlang strafblad. Hoe zou zo'n rechter 's nachts kunnen slapen, vroeg ik me af. Blijkt dat de richtlijn voor verkrachting slechts twee jaar is en Tati drie maanden extra kreeg omdat het een minderjarige betrof.

Guido | 24-06-19 | 10:59 | 1

Die rechter kan heerlijk slapen want houdt zich aan de richtlijnen.. Er moet dus nodig het e.e.a. aan de wet worden veranderd. Dat gaat niet lukken zolang PVV en FvD geen meerderheid hebben.

Goofje | 24-06-19 | 11:09

Opzouten.

lacucaracha | 24-06-19 | 10:58

MouRAT is zelf natuurlijk slachtoffer.

Mahatma | 24-06-19 | 10:58 | 2

Van slechte genen wel te verstaan.

Solar666 | 24-06-19 | 11:09

Ja, valt tussen wal en schip: mislukt als rat, mislukt als mens.

Pieter Breydel | 24-06-19 | 11:10

Stel dat zulke lui niet recidiveren, hoe hou je al die advocatenkantoren dan nog draaiende? Kijk, daar hoor ik nou niemand over.

Ridde Rogter | 24-06-19 | 10:58

Ook goedesmorgens: www.1limburg.nl/burenruzie-leidt-tot-...

Anderhalf jaar cel, waarvan zes maanden voorwaardelijk; er zijn wel eens strengere straffen gegeven voor dergelijke ongein.

Boris Poepnagel | 24-06-19 | 10:57
-weggejorist-
Edelschweiss | 24-06-19 | 10:57 | 5
▼ 5 antwoorden verborgen

Minder, minder en nog eens minder!

pibasso | 24-06-19 | 10:56

ons land is echt verrijkt met de import, vooral die uit moslimlanden.

langzullenweleven | 24-06-19 | 10:56 | 1

Islam is een achterlijke religie en dat uit zich vooral in de hoge mate van inteelt.

Solar666 | 24-06-19 | 11:10
-weggejorist-
RelativeTruth | 24-06-19 | 10:55 | 1

Vrouwen zijn vogelvrij verklaard door de homocratie NV Nederland...

pigadaki | 24-06-19 | 10:54 | 1

Anarcho-tyranny.
Wel op tijd de flitsboete betalen, he?!

Mammeloe | 24-06-19 | 11:10

We vragen er toch zelf om op deze manier....

NeetNormaal | 24-06-19 | 10:54

Gewoon de volgende keer de teennagels knippen ter hoogte van de nek

ScumbaggusMaximus | 24-06-19 | 10:54

De gevangenissen waren toch leeg?

van heinde en verre | 24-06-19 | 10:53 | 1

Dat blijven ze zo ook

ScumbaggusMaximus | 24-06-19 | 10:54

Mourad, mooie West-Friese voornaam.

Kapitein Stijlvol | 24-06-19 | 10:53 | 1

haha hij is leuk Mourad Sipkema

Kappie62 | 24-06-19 | 11:05

En zo hoort het ook.
Niet te lang vasthouden, laat de maatschappij het maar oplossen.
En als het mis gaat, organiseer je gewoon een stille tocht of zo.
Niets aan de hand dus..

Het leven is zwaar | 24-06-19 | 10:53

Voor sommige exemplaren zou een post-natale abortus best een oplossing zijn..

Wijze uit het Oosten | 24-06-19 | 10:53

Vanochtend is mijn vaasje gebroken.
Begrijp nu waarom.

Croxifoxio | 24-06-19 | 10:53 | 2

Dik vaasje in zijn kaketoe proppen!

Blote Bertus 2000 | 24-06-19 | 10:57

@Blote Bertus 2000 | 24-06-19 | 10:57: Wel het vaasje van te voren breken.

Solar666 | 24-06-19 | 11:11

Dit land is stuk. Al jaren.

Parsons | 24-06-19 | 10:53 | 5

@kwark001 | 24-06-19 | 11:00:
Dat was het startschot voor grootschalige import. U weet toch, het is allemaal familie van elkaar.

Ommezwaai | 24-06-19 | 11:06

@langzullenweleven | 24-06-19 | 10:57: Had in die tijd een hyperlinkse vriendin die boos was over iets dergelijks toen in het nieuws. Heftig geemotioneerd vertelde ze me over haar ongenoegen. Totdat ik haar gespeeld serieus vroeg met wie ik medelijden moest hebben, met de dader of het slachtoffer. Ze had geen antwoord. Dit al in de tijd van Den Uyl.

Rest In Privacy | 24-06-19 | 11:32
▼ 2 antwoorden verborgen

Dit is geen Nederlander, maar een crimineel waarvan er minder in Nederland moeten zijn.

van Oeffelen | 24-06-19 | 10:51 | 1

Kun je nagaan hoe je je tekst moet opstellen heden ten dage om niet voor de rechter gesleept te worden.

kwark001 | 24-06-19 | 10:53

De volgende keer zowel beide enkelbanden alsook de kruisbanden doorknippen!

keestelpro | 24-06-19 | 10:51 | 1

Betonen enkelband omdoen en een rondje laten zwemmen.

Solar666 | 24-06-19 | 11:12

Mensen met 2 nationaliteiten moeten gewoon uitgezet kunnen worden. Blijf ik bij.

Opbokken.

KollenbergSittard | 24-06-19 | 10:51 | 5

Mijn vader zei dat al toen hij jong was.

Beefbus | 24-06-19 | 11:06

mijn ex schoonmoeder vond juist van niet, maar die is al jaren geleden overleden.......

KeesZet | 24-06-19 | 12:46
▼ 2 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl