Afgelast! Pegida vs. Antifa bij moskee
Streep door superspannende wedstrijd
Social
Pegida heeft geen zin meer in het gehannes bij het gebedshuis. Geen idee wat Pegida sowieso bij die Eindhovense Al-Fourqaanmoskee zou gaan doen, want islam is zoals iedereen weet een geloof van vrede, islam is peace zeg maar - behalve dat er soms uit naam van de profeet wat lichaamsdelen door de concertzaal vliegen, maar kleinigheidjes houd je toch. Pseudoboswachter Erwin Waddinxveld en zijn speklap-brotherhood wilde met zijn Rollende Keukens-parodie de moslims in ieder geval haarfijn komen uitleggen dat het anno 2019 (genderneutrale toiletten enzo) echt niet normaal is dat de vrouwtjes niet door dezelfde ingang naar binnen mogen als de mannetjes. Openlijke kritiek op regressieve gebruiken binnen de islam is volkomen gerechtvaardigd, maar Waddinxveld en zijn kornuiten hebben door hun sneue gestakker nou eenmaal de gunfactor van een pak pannenkoekenmix (volkoren). En op die vloedgolf van ongeriefelijkheid komt het langharige rapaille van Antifa binnensurfen, om de bijeenkomst aldaar nog net even wat kutter te maken dan het zonder geweldsverheerlijkende idioten al was. Die Antifa-gasten hebben hun verstand reeds kapot geblowd, maar die bomenknuffelaars die gisterenavond in Timmerfransiaanse retoriek 'een haag van liefde' rond die moskee hebben aangelegd zijn simpelweg compleet achterlijk.
De leiding en bezoekers van de fundamentalistische en salafistische haathut Al-Fourqaan zijn namelijk best wel dubieus, om niet te zeggen ongelooflijk kudt. Zo ongelooflijk kudt, dat zelfs Antifa-Light van Doorbraak de tegendemonstratie maar even laat schieten (paf): "In die publicaties hebben we blootgelegd dat het salafisme in woorden en met daden vijandigheid koestert tegen elementaire linkse waarden als directe democratie, secularisme, seksuele vrijheid en zelfbeschikking, gelijke rechten ongeacht gender en/of levensovertuiging, vrijheid van gedachte, geweten en godsdienst, en het in gemeenschapshanden brengen van de economie. Fundamentalistische moskeeën zijn bastions van een beweging die als eerste en laatste doel hebben de vernietiging van alles dat links en feministisch is." Well well well! Dat is gewoon. EEN UITSTEKEND VERHAAL! Maar goed, de Pegida-demo gaat vanwege hekken en kooien dus niet door, en nu is het alleen nog maar wachten op juichfilmpjes van blije salafisten en AFA-wappies, want de tegendemonstratie gaat ondanks de no-show van de tegenstander wél gewoon door.
Boze Waddinxveld
Social
Reaguursels
InloggenDeze kartelburgemeester moet dat zorgvuldig in elkaar geknutselde animatiefilmpje van het OM over de blokkeerfriezen nog maar even een paar keer goed bekijken.
De religie van de uitroeiing.
Er zijn ca. 1,7 miljard moslims. Volgens die moslims moeten Joden, homo´s, christenen, andersgelovigen en atheisten dood.
Vrouwen worden gereduceerd van mens tot bezit of huisdier.
Ongeveer 800 miljoen van die moslims zijn man.
De wereldbevolking is ca 7 miljard.
Het kom er op neer dat 11,4% van de wereldbevolking de overige 88,6% wil uitroeien, vermoorden, onderwerpen of tot bezit/slaaf/huisdier wil maken.
En van Westerse politici krijgen ze alle ruimte.
En wie er wat van zegt is een racistische extreem rechtse neo-nazi. Volgens de links dan.
Maar we hebben toch een hekel aan mensen in hokjes plaatsen?...........
Ik vind het jammer dat zo'n pegida het niet net wat slimmer aanpakt maar het zijn alsnog nuttige acties omdat ze de hypocrisie in dit kutland mooi blootleggen. De iets slimmere islam criticus zul je nog niet snel treffen op een demonstratie tegen islam omdat hij wat te verliezen heeft. De tendens is dankzij linkse kutmedia nog steeds dat je een nazi bent als je tegen islam bent. Helaas zal een wagensfeld of een wilders niet snel iets veranderen aan dit klimaat. Daarom ben ik blij met een Hiddema. Als meer mensen met aanzien en maatschappelijke posities zich uitspreken kan een kritische massa bereikt worden. Want er zijn al genoeg mensen die de islam uitkotsen, ze moeten alleen nog even voelen dat ze uit de kast kunnen komen.
ze hadden gewoon in hun kooi moeten gaan staan om te laten zien hoe belachelijk met hun demonstratie recht wordt omgegaan.
@Fedde71 | 07-05-19 | 10:07: Door in die kooi te staan, breng je jezelf in reëel gevaar. Wat als een of achterlijke aap er iets in gooit, afvoerontstopper of een fles brandend spul. Er zit geen dak op of kippengaas omheen en de politie kan je dan veel moeilijker helpen of ontzetten.
Ik heb helemaal geen tijd voor dit soort strapatsen, precies wat kat-de-kat zegt. In het weekend kan ik demonstreren, maar daarbuiten moet ik werken. Dat is dan ook gelijk het probleem van de autochtone bevolking. Aan de ene kant, waarom moet je in vredesnaam staan barbecuen met varkens op het spit voor een moskee waar mensen de hele dag honger hebben? Je zou dit als als onnodig uitdagen kunnen zien. Net als korans verbranden. Wil je daarmee laten zien hoe dom sommige moskeebezoekers zijn die hier agressief op reageren? Is dat hoe je je punt wilt maken?
Je kunt beter de grote meute wakker maken zodat men en massa FvD of PVV stemt. Dan kan er wat gebeuren. Anders blijft het mijns inziens niets meer dan wat gepruts in de marge dat ook nog eens op weinig sympathie kan rekenen.
Ik vind Wagensveld een held, maar dit soort acties vind ik onnodig kwetsend. Begrijp me niet verkeerd, ik zie de islam als bedreiging en ik zou de islam het liefst het land willen uitschoppen.
Tjah:
1 - In een moslim land kun je niet tegen de islam demonstreren,
want dan gaat je kop er af.
2 - In een democratisch land kun je niet tegen islam demonstreren,
want de overheid is bang dat iemand uit de doelgroep toch voor 1 gaat...
Wagensveld heeft helemaal gelijk, als het een demonstratie tegen zwarte piet is gelden er ineens andere regels, en wordt ze geen strobreed in de weg gelegd. Er wordt hier overduidelijk met twee maten gemeten, dus goed dat hij naar de rechter stapt. Wel jammer dat de rechter links is.
Wat me nog altijd verbaast, is dat zij die het meest te vrezen hebben van een oprukkende islam, namelijk homoseksuelen en vrouwen, vooral op politieke partijen stemmen die de poorten van Nederlandje maximaal open zetten voor moslims en de islam qua expansie en uitwassen het minst in de weg leggen.
Een bizar fenomeen. Een soort Stockholm-achtig syndroom. Je eigen ondergang faciliteren en aanjagen. Dit soort collectief suïcidale neigingen zouden eigenlijk groepen met meer gezond verstand niet in gevaar mogen brengen en dat gebeurt nu wel. Het democratisch systeem, waarbij de stem van een waanzinnige net zo zwaar telt als die van een verstandig mens, sloopt ons land nu het aantal waanzinnigen tot enorme proporties is opgelopen.
Verder hebben Pegida en Wagensveld zeker de gunfactor wel, zij doen tenminste iets, in plaats van hypocriet het linkse discours na te blaten.
Uw betoog over vrouwen en politieke voorkeur kan ik volgen.
Maar zover ik dat kan overzien, hebben een heleboel homoseksuelen de laatste jaren de overstap van links naar rechts gemaakt.
Ben eigenlijk wel benieuwd of dit onderzocht is, of hier cijfers van zijn?
wagensfeldwebel moet niet zeiken. Als je je als varken wilt verkleden en gedragen moet je ook achter een hekje.. hoort erbij... knor
Kruipen voor de muzelman zoals u doet, is geen deugd.
Als je een misdadige doctrine aanhangt ook. Bijvoorbeeld de Islam zoals ie in apenrots Al Fourqaan verkondigd wordt.
Ik heb die tegendemonstratie bekeken. Niet binnen een hek, mochten gewoon rondlopen.
Het is die gender-griezel met die piepstem van "Nu niet, nooit meer fascisme" weer, en een paar puisterige hoodies, die er duidelijk moeite mee hadden dat hun gezicht zichtbaar was.
www.ed.nl/eindhoven/pegida-blaast-bet....
Geen moslim die iets met deze linkse AFA wappies te maken wil hebben. Wat een naïeve lui zijn het.
@BozePaarseMan | 06-05-19 | 22:10:
Die zijn niet naief maar gevaarlijk.
Ik vraag mij trouwens af hoe D66 gaat verklaren, dat hun 'áanstormend talent' Felix (Nu niet, nooit niet) Woudenberg:
"Dutch spoken word artist, political activist, retired gaming personality, propagandist, and politician"(Klinkt als nog nooit ene steek gewerkt), zich zo verweven voelt met AFA.
Ik heb ze pas nog horen zeggen dat ze niets met AFA te maken hebben.
Waar blijft het Heilige Recht op Demonstratie waarmee de Blokkkeerfriezen werden gedemoniseerd?
De demonstratievrijheid geld niet voor rechtse meningen. Zo rolt onze overheid.
Pegida kap gewoon met dat demonstreren. Laat NL toch lekker een moslimland worden. Who cares? De mensen hier willen het tenslotte zelf toch? Je zet hiermee alleen je eigen leven op het spel en de media kotsen je nog uit ook.
En de poll staat inmiddels op bij elkaar 80% voor FvD en PVV...
We zullen en moeten ONS land niet laten afpakken.
De lokale roverheid staat zo wel mooi voor penis, dat is wel positief.
Wel "een haag van liefde"
Toch wel het nieuws van de dag, een inkijkje in het besef bij een deel van links dat die islam toch wel gortige trekjes heeft.
Godverdomme.
Raar dat omheinde mini terrein. Terecht laten ze van Pegida zich daarin niet opsluiten. Reden van protest lijkt me gerechtvaardigd.
Het willen kooien van protestanten achter hekken en nog hogere doekhekken wordt terecht niet geaccepteerd. Welke zieke geest bedenkt eigenlijk zoiets?
Kan niet anders of de rechter keurt dit af, beesten worden gekooid, mensen moeten in vrijheid kunnen protesteren en worden gehoord in een democratie. Denk niet dat een rechter een uitspraak kan en mag doen die een recht in onze democratie geheel ondermijnd: het vrije recht om vrij te mogen demonstreren.
Dat AFA-aanhangers die blijkbaar Baudet "paf" willen toezingen en wel vrij buiten die hekken mogen demonstreren geeft aan hoezeer onevenredig er bedenkelijk wordt gedacht in welke mate groeperingen wel of niet worden beperkt in hun demonstratierecht, hén wordt geen enkel beletsel opgelegd.
Derhalve heeft dit verschil meer weg van opgelegde dictatoriale neigingen dan van een democratie. Het is een grove schande.
Een cartoonwedstrijd over Mohammed kon ook al niet doorgaan vanwege geweldsdreiging. Dat zegt genoeg. Men durft inmiddels geen grappen of spotprenten over Mohammed meer te maken. Men doet in dit land aan zelfcensuur, omdat men in eigen land doodsbang is voor de aanhangers van Mohammed die dit landje zijn binnegedrongen.
Dat zegt alles.
En als dat linkse waarden zijn, hoe zien die gasten dan rechtse waarden?
Het Parool wist het zaterdag al: "Moskeeën extra beveiligd tijdens ramadan"
beta.parool.nl/nederland/moskeeen-ext...
Geweld komt meestal uit islamitische of linkse hoek en die twee zijn knuffelmaatjes, dus welk gevaar.
Die Antifa light mevrouw of meneer zal vanavond wel gruwelijk hard in de bips genomen worden, ongeacht het geslacht want diversiteit.
Ik schrik bijna van die wijze woorden....
"islam is vrede" is Amerikaanse oorlogspropaganda. De USA heeft een lange traditie van militair ingrijpen in het Midden Oosten en is altijd bang dat militaire actie tegen specifieke moslims uitgelegd wordt als een militaire actie tegen de hele islam, waardoor ze mogelijk alle moslims tegen zich in het harnas zouden kunnen jagen. Daarom gaat elke Amerikaanse militaire actie in het Midden Oosten gepaard met stroop om de mond smeren van de islam door wie op dat moment de Amerikaanse president is. Alleen Trump doet daar niet aan mee. Maar Trump houdt zich dan ook redelijk koest wat betreft direct militair ingrijpen in het Midden Oosten.
Redelijk is hier eufemistisch gebruikt. Een beetje POTUS had al vier vijf oorlogen opgestart. Trump?
Trump gooit anders aardig olie op het vuur door de ambassade naar Jeruzalem te verplaatsen.
Al zou het geen reet uit moeten maken waar dat hok gevestigd is maar je maakt er geen vrienden mee in het midden oosten, niet zijnde Israël.
Trump is nu al één van de beste presidenten die de VS ooit gehad heeft. Wat een verademing ivm die oologshitsers hiervoor. Nobelprijswinnaar voor de vrede Obama, proest, en de moordzuchtige en corrupte Hellary Clinton.
@Superkwatta | 06-05-19 | 23:30: voor de EU en China is hij ook heel nuttig trouwens. Met zon hork in de VS is het gewoon makkelijk tot elkaar komen.
@theJ71 | 06-05-19 | 20:28: trump deed dat terwijl AL zijn voorgangers het tijdens hun verkiezingen hadden beloofd, maar niet hebben gedaan. Goed om even te weten.
@Geenstijl
Erwin een sneue sukkel? Hij laat hiet prachtig zien wat voor een krankzinnige kronkels men zich wringt om mensen te verdedigen die een diepe haat koesteren tegen alles waar die verdedigers voor staan.
Wanneer hebben jullie voor elkaar gekregen wat Erwin voor elkaar heeft gekregen: Dat extreem linksen zich gaan realiseren wat er schuilt in die moskee?
Die kooi zegt alles. En Erwin, met zijn slungelige acties, legt het bloot. Het is de moderne tegenhanger van krenten uitdelen bij het Lieverdje.
www.demorgen.be/tv-cultuur/houellebec...
-Onderworpen
Auteur: Michel Houellebecq
www.bol.com/nl/p/onderworpen/92000000...
Erwin is een beetje een amateurnazi en dat zijn de minst bruikbare sujetten om dan ook maar iets voor elkaar te krijgen. Sterker nog.. hij is *het* excuus om niets maar dan ook niets te hoeven doen want hij veegt persoonlijk elke gerede islamproblematiek onder xenofobie. Jennen is misschien stoer en leuk, maar de domheid die uitgaat van het idee dat dit gedrag productief is, is zo enorm groot dat het feit dat er daardoor niets zal veranderen volkomen terecht is.
Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee heel verschillende zaken, en sommigen hebben dat na 15 jaar PVV onvermogen in de tweede kamer nu nog niet door.
Dus.. toma en el orto dan..
@Epistulae_Morales | 06-05-19 | 23:23:
Wat een zeldzaam onnozel stukje van iemand die zelf te laf is om iets te doen en vervolgens mensen die wel iets doen van de zijlijn gaat lopen afzeiken. Beschamend en laag gedrag.
@Superkwatta misschien mis je het punt nog steeds,, is ook moeilijk natuurlijk., Wagensfeld en dat soort gedrag zijn *de* redenen dat er niets zal veranderen. Dus niet zeiken dan.. hij creëert het probleem zelf mede
Juist! Je kunt van alles van Wagensveld vinden, maar met zijn ludieke akties toont hij aan hoezeer de vrijheid al is aangetast. En deze vrijheid is inmiddels nog meer aangevreten dan destijds met de provo's. De herdenkingen mbt WO2 lijken in dit licht lachwekkend en zijn een belediging voor hen die daarvoor hebben gestreden. Als deze helden zouden meemaken hoe onze vrijheid er tegenwoordig voor staat...
@Reflectie | 07-05-19 | 00:25: Het mooie van de ideeën van Wagensveld is dat alleen de aankondiging van zo'n actie al aantoont wat het probleem is, nl een overheid en een bestuur die keer op keer laten zien dat ze die 825.000 Moslims in NL voor geen cent vertrouwen. Daar zullen ze ongetwijfeld wel een goede reden voor hebben. De reden dat men van alles doet om
Wagensveld of Pegida of Wilders te belemmeren in hun vrijheden (demonstraties zijn een onderdeel van de democratie en de vrijheid van meningsuiting) heeft zeker niet alleen te maken met de redenen voor die demo, maar alles met de angst voor gewelddadig Jihadisme. Het klinkt vreselijk om te zeggen, maar het gedonder rondom de moordenaar en verkrachter Michel Panhuys kwamen politiek, bestuur en justitie eigenlijk heel goed uit. Daardoor hoefde men het niet zo vaak te hebben over de Turkse Moslim Gökmen Tanis die niet één moord maar een viervoudige moord pleegde (met het oogmerk nog meer slachtoffers te maken) en voor de rest eigenlijk net zo'n stuk vuil als die Panhuys is. Maar dan wel een Islamitisch stuk vuil.
@Epistulae_Morales | 06-05-19 | 23:49: Het probleem is er al lang, alleen Wagensveld toont het aan, zoals een testje aantoont of iemand dronken of ziek is. Wat meer is, is dat hij aantoont dat de overheden en opsporingsdiensten ook weten dat er binnen de Moslimgemeenschap in NL nogal wat niet deugers zijn en dat de Moslims dat niet echt erg schijnen te vinden.
-Uitgebakken speklapjes met tabasco bereiden voor een moskee, en bier moet van de Heere Wodan - onze Hoofdgod tot het jaar 800.
-Trouwens, demonstraties pal voor het raam van een kleuterschool vol mohammedaantjes ook.
-Immers heilig demonstratierecht en blokkeerverbod daarvan.
Samenvattend:
Antifa rommelt wat in de marge, Pegida rommelt wat in de marge.
En de meerderheid van Nederland blijft rustig Netflix kijken en zich zorgen maken over de hypotheek.
Intussen snappen de moslims dat de strijd gewonnen wordt in de baarmoeder en fokken rustig door.
Misschien kunnen we een nieuwe poll maken. In welk jaartal installeren Sultan Kuzu en Ayatollah Azerkan de sharia in het Islamitische Rijk Der Nederlanden..?
De meerderheid van Nederland heeft dan ook helemaal geen reden om zich ergens echt druk om te maken. Ja,. Keuzestress waar we het goedkoopste op vakantie kunnen.. dat dan weer wel..
Waar zijn die hekken als Antifa demonstreert?
Heau, als Antifa zich laat horen is het geen demonstratie, maar simpelweg je vrije mening uiten. Komop, ken uw dubbele standaarden..!
@Padjepejer | 06-05-19 | 20:21: In de roos geconcludeerd!
Los van wat je van Pediga vindt maar dit is natuurlijk belachelijk. Nog niet eerder gezien. Zou je niet verwachten van een VVD burgemeester maar kennelijk is die ook al meer naar links opgeschoven dan verwacht.
Er wordt goed op de veiligheid van Wagensveld gelet. En er mocht gedemonstreerd worden. De gemeente heeft het perfect geregeld. Hij kan alleen jammeren over de niet al te grote opkomst van 1 man,
Goh, da's jammer. Geen lekkere bratwursten op de barbecue. Alleen de geur al wanneer de sappen/vet op het hete houtskool valt... mmm mmm mmm het water loopt me al in de mond.
Kennelijk hebben turken en antifa het monopolie op vrijheid......
Via de rekken opstellen voor het slacht(offer)huis......
De islam is ook een sekte. Afvalligen worden gestraft (Ayaan), kritiek wordt gestraft (WIlders). Iedereen met een afwijkende mening wordt gestraft en helder onderbouwde kritiek wordt direct tot haat bestempeld.
Als dat geen kenmerken van een sekte zijn, mogen ze het woord sekte uit het vocabulair gummen.
Maar een ander kenmerk van sektes is dat je er niet zomaar uit kunt stappen.
En dat is in de islam dan weer prima geregeld....... die Ridda-uitstapregeling.
Zelfs schriftelijk vastgelegd, iets met hoofd inleveren of zo.
Even toch wat tegengas voor het belachelijk maken van Wagensveld.
Een prima interview door dezelfde hindoestaanse heren die ook het item over "Roep dan PAF" gefilmd hebben van UP!.
Bekijk het interview eens. Wagensveld komt alleszins redelijk over.
www.youtube.com/watch?v=wX8aK_lHzV0
www.youtube.com/watch?v=eIT1v8-BsAo
Geen Stijl ga eens pers spelen daar.
@NielsWenstedt
3h3 hours ago
More
Zojuist Politie gesproken in #Eindhoven, media is niet welkom op het terrein bij de moskee waar #Pegida wilt gaan demonstreren, pas vanaf 18:00u is media welkom en dan in een persvak. Deze maatregelen voor pers heb ik nog nooit meegemaakt in welke gemeente dan ook. @gem_Eindhoven
En gisteren nog de bek vol over vrijheid...
Dus tegelijkertijd én de vrijheid van demonstratie (de facto) ontnomen, én persvrijheid beknot.
Voordeel is dan wel weer dat je de Sylvana Simonsen (JOOP, GL, NU, NRC etc.) van deze wereld aan je kant krijgt........
Wie niet horen wil die moet maar voelen. Over 10 jaar komt men er wel achter hoe stom men geweest is deze zgn. vluchtelingen binnen te halen en ze nog te financieren ook. Waarom stemmen de mensen niet op een partij die dit stopt!
Het lijkt wel of iedereen hier in NL zijn verstand verloren heeft. Iedereen praat er maar omheen en niemand benoemd de werkelijke oorzaken. Vandaag op de NPO: er zijn te weinig sociale huurwoningen bla, bla, bla. Komt volgens hun omdat er te weinig gebouwd wordt. Dat er niet tegenaan te bouwen is en dat alle sociale huurwoningen naar de zgn. vluchtelingen met voorrang gaan zodat er voor de NL-er niets meer overblijft dat benoemd men niet. Als voorbeeld gaf men Amsterdam daar waren geen sociale huurwoningen meer beschikbaar voor bijv. leraren, politie, zorgmedewerkers enz. en deze vacatures werden niet vervuld. Ten 1e wie wil er in Amsterdam gaan werken als politie of leraar? ten 2e een woning is niet beschikbaar want die zijn allemaal bezet door de nutteloze import. Dan zit men tegenwoordig ook te zeiken dat er een drinkwater tekort aan het ontstaan is maar dat dit mede veroorzaakt wordt door bevolkingsgroei dat benoemt men niet. CO2 probleem precies hetzelfde. Hoe denkt men dit allemaal te kunnen bolwerken in de toekomst als we meer dan 20 miljoen inwoners hebben? Kortom ze hebben geen benul waarmee ze bezig zijn.
Tsja, als je nu niets doet, kan je over tien jaar wel zeggen:
'Ik was tenminste niet xenofoob..!'
Ook wat waard, als ik mijn maatschappijleraar moet geloven.
Ik denk nog steeds aan een deal tussen onze regering en de moslims.
-Jullie plegen geen grote aanslagen in Nederland, en dan leggen wij jullie geen strobreed in de weg bij het islamiseren en de Dawa.
Een en ander gesmeerd door de Saoudi-Arabie miljoenen.
Er is geen co2 probleem
Ga eerst je VMBO maar even afronden.
"Onderworpen" ; Auteur: Michel Houellebecq
-"In 2022 heeft de Moslimbroederschap in Frankrijk de verkiezingen gewonnen en krijgt Frankrijk een islamitische president, Ben Abbas. De samenleving verandert snel en geruisloos, de islam wordt de staatsgodsdienst, het onderwijs op islamitische leest geschoeid, polygamie doet zijn intrede en vrouwen worden uit werk en studie weer het huis in gemanoeuvreerd waardoor de werkloosheid afneemt. "-
Volgens mij ligt de bron van dit probleem bij voornaamelijk blanke luie tokkies die het verdomden om zelf vuil werk op te knappen en vergaten dat daarvoor wel Turken en Marokkanen werden ingevlogen, inclusief een stukje cultuur.
@ik zei het toch | 06-05-19 | 20:20: behalve dat hij benoemt met een d schrijft valt er volgens mij niet heel veel op te merken over dit verhaal.
Ik heb alles gesaved, het kan dus wel!! Bij de volgende grote demonstratie tegen zwarte pieten of voor de isis in de schilderswijk ook deze dranghekken neerzetten aub.
Ja lijkt mij ook. En daar dan nog een no go area omheen met zwarte uuuuuuh blanke o nee witte hekken!
En een hek voor scootergekkies en een hek voor luidruchtige bruiloftsgasten.
@am*dam | 06-05-19 | 19:57: En een speciaal hek zodat de hekkenrijders er t.a.t doorheen kunnen om elders hekwerk te plaatsen.
Tja je moet ook een geloof hebben waar geiten neuken om de eerste plaats staat.
Maar wat vind de geit daarvan he. Daar hoor je weer niemand over. Dion heb jij nog wat kilometer vergoeding over voor deze zielige geitjes?
Nu DNA afnemen bij AFA Omdat ze een demonstratie onmogelijk maken?!
En terecht. Je gaat toch geen feestjes van een sprookjesfiguur met een baard en schimmel tussen de benen verpesten?
De man die het goed zag met de islam, is vandaag 17 jaar geleden doodgeschoten.
Pim wilde de grenzen dichtgooien en het vluchtelingenverdrag opzeggen. Net als het grootste deel van waakzaam Nederland, maar de linkse kliek heeft dat gedwarsboomd. Dankzij figuren als Marcel van Dam is Nederland daardoor anno 2019 het voorstadium van een salafistisch regime.
@K. Westergaard | 06-05-19 | 19:31: onbegrijpelijk wel dat de LPF zelf, die de verkiezingen toch eigenlijk wel won en in de regering kwam, daar helemaal geen flikker tegen heeft ondernomen.
Wel eerlijk zijn over wie degene is die u *echt* genaaid heeft he?
Volgend jaar op 6 mei gewoon in de isoleercel zetten.
Geen haat... Op de stoep gekalkt... Het staat er écht! LOL
De ironie ontging mij in deze ook niet.
Geen nood, een paar passerende boerka's stralen het er zo weer af met hun zuremutsenpis.
Goh, die moslims hadden zo maar kunnen begrijpen dat deze tekst tegen hun gericht was. En waar blijf je dan met je bloemen als ongelovige Kech?
Gelukkig hebben we in Nederland een elite van opiniemakers in kranten, internet en overige media en indrukwekkende intelligentsia die principieel op blijven komen voor het democratisch recht op demonstreren als een condicio sine qua non.
Gelukkig hebben we een OM die in actie komt wanneer actoren of agitatoren in het veld individuen hun grondrecht tot demonstreren dreigen te ontnemen.
Het zal wel niks met islam te maken hebben dat hier kennelijk nogal scherpe grenzen aan gelden.
Humor.
Ik geef van Wagensveld groot gelijk.
Zijn club achter hekken en weggemoffeld achter zwart plastic, en die neo-fascisten van AFA mogen vrij door de straten marcheren?
Eens even spiegelen.
Stel dat er zo'n opstelling voor KOZP was verzonnen. Die zouden discriminatie gorgelend door de media ondersteund worden.
Sterker nog, in Rotterdam verdomde KOPZ het gewoon, om in het door de gemeente aangegeven vak plaats te nemen, met het argument, dat niemand hun dan zou horen, en hun werd geen strobreed in de weg gelegd om daarna een vechtpartij tegen anders denkenden op de Erasmusbrug te beginnen.
U heeft meer dan een punt.....
Haha, ironie, zwart scherm bij anti-KOZP!
Over islam gesproken...................... geen een van de 20 democratische kandidaten in de VS hebben de raket aanvallen door Hamas op de burgers van Israël veroordeeld.
Maar ze hebben wel veel tweets geschreven over de Ramadan en moslims een prettig Ramadan gewenst.
Dat zegt iets over de richting waar de Democratische partij in de VS heengaat.
twitter.com/HikindDov/status/11251382...
Een Democraat heeft het zelfs opgenomen voor Hamas.
hotair.com/headlines/archives/2019/05...
Doet me er aan denken: heeft teflon Mark al op kruiperige wijze onze medelanders een prettige ramadan toegewenst?
Maar waarom zou je Amerikaanse moslims geen prettige ramadan mogen wensen? Omdat Hamas met raketten op Israël staat te knallen?
@Wolfje_Tungsten | 06-05-19 | 19:19: waarom wel? Wensen moslims ons een prettige Kerst?
@paartjehop | 07-05-19 | 06:27:
De vraag is -nogmaals- waarom zou je die moslims dat niet mogen toewensen? Of zij ons wel of niet prettige kerst wensen verandert daar geen zak aan.
En doet u enkel dingen voor anderen als daar de garantie van wederkerigheid aan hangt, zelfs als het u helemaal niets kost?
Nederland lijkt wel een beetje op facebook
Het trieste van dit alles is dat volkoren producten wéér een slechte naam krijgen. Terwijl volkorenproducten liefde is en vrede en een goede stoelgang bovendien. Jammer dat ook GS meedoet aan deze demonisatie van volkorenproducten. Dat wou ik even kwijt.
ik schijt me leeg van omvolkprodukten als ik niet oppas
@Theo-Pim-Riv | 06-05-19 | 19:01:
Volkoren = meel = liefde = a good shit.
Al het andere = bloem = koekjes = jihad in uw darmen. Wollah!
Racist! Zuurdesembrood! Recht in je mik. Kwaliteit van het gebruikte meel.
Overigens is "flatbread" onwijs lekker. Maar in het hoe en waarom van deeg moet ik me eige nog gaan verdiepen. Dat mag ik mezelf verwijten.
@Hetkanverkeren | 06-05-19 | 19:08:
Volkoren is meel. Al het andere is homeopathische verdunning.
@Hollende_Kleurling | 06-05-19 | 19:10:
Ben jij eigenlijk wel boreaal genoeg, Hollende_Kleurling..? ;-)
@Padjepejer | 06-05-19 | 19:21:
Ik ben lid van FvD omdat ik er heel graag bij wil horen. Telt dat ook?
@Hollende_Kleurling | 06-05-19 | 19:24:
Een beetje zoals Yernaz dus..?
Ok, dat mag ook. Weet je wat, als we gaan katoenplukken mag jij ook af en toe de zweep vasthouden. ;-)
@Hollende_Kleurling | 06-05-19 | 19:24:
Het hart op de goede plaats. De enige vereiste.
@Repetitive Beats | 06-05-19 | 19:29: Dat zit wel goed. Denk ik.
Turks brood werkt dan weer verstoppend. Is ook niet je dat.
En nog een feestje voor honderdduizenden Turkse terreurmoslims met Nederlands paspoort: De verkiezingen in Istanbul moeten overnieuw, want een deel van de bevolking heeft op de verkeerde partijen gestemd. De islamo-fascisitische AKP - zusterpartij van het CDA - mag er dus nog een paar jaar blijven zitten.
Haha, je bedoelt zusterpartij van DENK vermoed ik.
'overnieuw' > 'opnieuw'/'overgedaan worden'
Pegida spoort niet maar ze hebben wel een punt. De islam is een sekte die verboden moet worden.
Dat zegt die meneerhieronder ook en hij wil het nog wel in een wet vastleggen ook
www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnenland/p...
Om eerlijk te zijn heb ik ze, los van wat provocatie, nog weinig zien doen of horen zeggen dat niet spoort. Ze leggen de intolerantie van de Islam bloot en ze leggen gelijktijdig de intolerantie van links bloot jegens anti-islam sentiment.
Er is er maar één 1 die er echt wat aan wil doen, maar die heeft Uw stem nodig;
www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnenland/p...
Zekers. Team Geert..!
Al die windvanen die naar die pianoliggende meneer zijn overgelopen zouden zichzelf eens in de spiegel aan kunnen kijken en zichzelf afvragen:
'Wat betekent loyaliteit voor mij..?'
Geert mag best minister van binnenlandse zaken worden in Baudet-I.
@Joostmochtnietsweten | 06-05-19 | 19:30: ha ha ha. Oké je weet het maar nooit met politici. Maar dat zou ik zo debiel vinden. De FvD zou dan snel imploderen. Maar ik heb geen groene broek aan. Wie weet in wat voor posities Baudet zich nog laat manoeuvreren.
Het is een mongool maar heeft wel een punt.
Iemand die middels ludieke acties een misstand aantoont zonder geweld te gebruiken is geen mongool maar een fatsoenlijke burger die zijn recht op demonstratie op de meest vriendelijke wijze gebruikt. Beetje zoals mandela en king deden. Leg dat nou eens naast de acties van de mossels, valt je iets op en zou je dan ook niet zeggen dat zij de mongols zijn ipv wagensveld?
Ik vind iemand die zoiets roept over Wagensveld zonder u ooit verdiept te hebben in de man en zijn beweegredenen ook een mongool, maar u mag uw mening hebben.
elfenstein, goed punt
@elfenstein | 06-05-19 | 19:02:
Hm Mandela, een veroordeelde terrorist.
"Mandela is één van de oprichters van de militaire tak van het ANC Umkhonto we Sizwe. Ze plannen aanvallen op de regeringen en ondergaan guerrillatrainingen in het buitenland. Daarbij kwam dat het ANC steun kreeg van internationale communistische regeringen"
Onze volksvertegenwoordigers en het maatschappelijke apparaat voeren gewoon resolutie 1743 uit. Het volk kijkt niet verder dan haar neus lang is, helaas. Ik heb niks met Pegida, maar terwijl wij hier om ons heen fulmineren over de ziekte waar ons land aan kapot gaat, de Islam.. gaan deze gasten demonstreren.. respect daarvoor.
Als Afa-lul hoef je slechts 1 maal iemand met geweld je ideologie op te dringen om in het paradijs te mogen genieten van 72 maagdelijke salafisten.
Ahum, AFA zijn geen moslims btw.
@Roadblock | 06-05-19 | 19:07:
Nee, dat zijn fucking ninja’s.
Een "haag van liefde" rond een moskee van sala-fisters. Manmanmanman.
Op de foto's van die omhelzers van het nieuwe fascisme, zie ik voornamelijk duujjjzaamheidsvrouwtjes.
Geen idee, hebben ze. Doof & blind zijn ze. In hun grenzeloze domheid, mutsigheid & naïviteit. Van het zelfde soort als die trutten van dat tenenkrommende "Welkòòòm in mijn láááhááánd"-koortje.
Overigens: vooralsnog zijn bewegingen als Pegida en Identitair Verzet de enigen die daadwerkelijk in actie komen tegen de dominantie van de islam.
Alleen al dáárom, verdienen ze, in plaats van afgezeken te worden, op zijn minst het voordeel van de twijfel.
Zíj gaan tenminste de straat op.
Terwijl wij, reaguurders, mijzelf incluis, niet verder komen (of dúrven te komen) dan wat gerammel op ons toetsenbord.
Domme mensen zijn afstotelijk.
Die Al Fourqaan is één van de meest dubieuze moskeeën van Nederland als het radicaliserende preken gaat. Als iets geen liefde maar juist haat is is het de Al Fourqaan.
Het is jammer dat we ook hier in Eindhoven van dit soort kwezeltypes hebben, ik vermoed dat ze van westerse origine zijn. Wij Brabanders hebben niet zoveel met de gereformeerde zelfhaat en schuldgevoelens. Overigens opmerkelijk dat zelfs Antifa hier enige afstand van neemt.
@Peter Emile | 06-05-19 | 18:51
Eens, het blijft bij gerommel op het toetsenbord. Maar waar anders het ongenoegen laten blijken?
Ik heb niets met islam, maar niets tegen kleurtjes. Als ik zo kijk waar ze voor staan, ben ik bij Identitair Verzet ook niet op mijn plaats.
Ik zie dat soort mensen niet als dom, maar als gevaarlijk.
Hij moest presenteren vanuit een kooi van 2 bij 2? Zoiets bizars heb ik nog nooit gelezen over een demonstratie... Ik geloof dat onze 'bestuurders' de aard van het islamofascistische beestje een klein beetje door beginnen te krijgen en tegelijk weten dat ze niet in staat zijn tot handhaving. Een onmetelijke laffe 'oplossing' om uitgerekend de agressors in toom te houden.
Kweenie waar jij vandaan komt, maar hier in 040 vinden ze dit soort idioterie geheel normaal. Is zo'n beetje het meest schijnheilige ende hypocriete dorp van Nederland.
Wat die dranghekken betreft: ga eens op een fraaie dag naar de Efteling c.s. Je helemaal krom betalen om maar in de rij te kunnen staan. Het schijnt een soort van oer-Nederlands dingetje te zijn. Inhalen niet gewenst: zo'n kruistocht met je koters is en blijft een christelijk/humanistisch/joodsch (nou ja, katholiek dus) dingetje. Zijn we er al? www.youtube.com/watch?v=uJMPom6-xmA
Probeer eens drievliet, een verademing tov dat hellhole in Kaatsheuvel!
@Behangdelul | 06-05-19 | 18:50:
Gvd, luldebehanger! Slapende reaguurders wakker maken...
Is er een noodverordening afgegeven? En wie mogen er wel achter het hek?
Met een plakje ham bij een moskee gaan zwaaien is best wel sneu. Dan ben je geen haar beter qua tolerantie.
Want met plakjes ham ergens gaan staan is moreel verwerpelijk omdat?
Vrouwen lastig vallen, bejaarden overvallen, grenrechters doodtrappen en een filmmaker van z'n fiets schieten is ook best wel sneu.
Dan ben je ook niet echt tolerant naar het land dat je verwelkomt heeft.
Tsja de paradox van Popper. Maar een plakje ham is idd sneu. Dan zou ik toch een varkenspoot meenemen.
@elfenstein: ik vind uw vraag al moreel verwerpelijk..
En zo IS er idd geen waarheid, vrienden. De realiteit is slechts een grote verzameling meningen waarover we -individueel- overlappende consensus waarnemen en als zodanig eilandjes vinden, al dan niet overbrugbaar, veiligheden, geborgenheid en shelter. De hoogste is hoger. Amen.
@Shareholder II | 06-05-19 | 18:49: wow jij degradeert alles gewoon tot nul. Het ultieme nihilisme. Niks is beter, niks is slechter. Jouw mening heeft dezelfde waarde als elke andere mening. Als we zo door het leven zouden gaan. Dan spelen argumenten geen rol meer.
@Shareholder II | 06-05-19 | 18:49:
Een vraag moreel verwerpelijk vinden zonder onderbouwing. Juist ja.
Ik stel hem nog een keer, beetje anders zodat u het ook snapt:
Wat is er mis met bv een boterhammetje ham eten daar voor de deur?
Moet ik als religieloze rekening gaan houden met de lange tenen van meer dan honderd verschillende godheden die ik helemaal niet ken? Wat is het feitelijke verschil met een speklapje? Kunnen die kudtmoslims misshien eens een keertje wat respect tonen voor ONZE eetgewoonten en voorkeuren?
Zolang het antwoord op die laatste vraag nee luidt kunnen ze me allemaal de pot op en mag, nee, MOET pegida daar staan. Om dat punt pijnlijk duidelijk te maken. Het is blijkbaar nodig.
@azijnseikerT | 06-05-19 | 18:54:
Argumenten horen een rol te spelen, maar we zijn vergeten om constructief te praten. Samen een probleem aanpakken, samen leven.. alles is winnen en winnen is alles. We gaan niet vooruit, we praten niet meer over inhoud en nieuwe inhoud, maar enkel nog over vorm. Kijk maar om je heen. Problemen worden niet opgelost, er wordt vooral geld verdient aan de symptomen en gevolgen van die problemen.
@Ton8695 | 06-05-19 | 19:01: je bedoelt dat we vergeten zijn naar de argumenten van een ander te luisteren. Belangrijker is onze eigen mening en lekker ingraven.
@elfenstein: u maakt zich er nogal druk over. maar u onderbouwt m.i. geen zak. dat hoeft ook niet, was mijn betoog al. en ja, u moet altijd rekening houden met anderen. u woont hier niet alleen. en dat malle pegida staat voor de kleinst denkbare ondergrens waarvoor de media tegenwoordig uitrukt.
Zwaaien met een plakje ham is niet intolerant natuurlijk, enkel bespottelijk. Hoe kun je jezelf zo snel mogelijk buiten de discussie plaatsen? Nou, zo dus.
@Shareholder II | 06-05-19 | 19:18: gelukkig is dat ook maar een mening, een inferieure, maar een mening.
@azijnseikerT | 06-05-19 | 18:54: Fraaie interpretatie. Ik druk me graag afwijkend uit, maar ik waardeer en apprecieer de meeste dingen. En daarbij parafraseerde ik beroemde anderen. Maar dat terzijde. Want het is inderdaad maar waar je staat en wat je gelooft. Of niet.
GS is niettemin -toch echt- een riool voor de koekwaus. Dus wees welkom en voel je thuis. Doe ik ook.
Sterker nog, het uitdelen van een typische Straatsburgse soep is haat verspreiden: fr.wikipedia.org/wiki/Soupe_identitai...
@Shareholder II | 06-05-19 | 19:18: Definieer de afstand die ik moet nemen tot een moskee voordat het eten van een stukje ham niet meer verwerpelijk is.
@omanders | 06-05-19 | 20:04: Nee. Ik hield iemand anders voor dat ik diens standpunt -dan- ook moreel verwerpelijk vond. Wat jij en je plakje ham doen moeten jullie zelf weten.
@Shareholder II | 06-05-19 | 21:50: OK, dus het eten van een plakje varkensvlees is *niet* verwerpelijk? Stop dan ook met zeiken erover. Of vond je het uitdelen van krenten bij het Lieverdje ook verwerpelijk vanwege de standpunten?
@azijnseikerT | 06-05-19 | 18:43:
Gewoon een knorrend moddervet varken meenemen.
Om maar even niet te noemen dat de heren en dames van Pegida als ratten in de val zouden zitten in die kooi van hekwerk als de AFA (al dan niet met wegkijken/hulp van de politie) ze aanvalt. Demonstranten en het publiek beschermen tegen elkaar is prima, maar wat ze hier hebben gedaan is een fuik creëeren.
Precies dit dus.
En het probleem blijft meneer, aldus wijlen pim Fortyn.
Het probleem vreet zich dwars door alle lagen van de samenleving!!
Pegida ,de laatste buffer,trieste constatering.
Zat ik ook te bedenken bij het bekijken van die constructie.
Als de waanzinnige schuimbekkende eh, vreedzame moslims over die zwarte hekken klimmen, zit je als een syrische piloot in die kooi af te wachten tot je aangestoken wordt.
Het is wel weer duidelijk wie door onze machthebbers als de vijand beschouwd wordt.
Je verwacht het niet.
Dat wel ja.
Waar maken de leden van Pegida zich druk over? Bij ons zeggen we: 'wa boer nie ken vret nie'. Wat een petit bourgeois.
Kent u varkensvlees?
Hoelang nog?
Volgens die logica hoef je dus nooit meer halal vreten te accepteren. Ik ken die fictieve oom niet, dus mot ik het niet.
Is dat verbod op gezichtsbedekkende kleding al ingegaan?
Jammer. We hadden via via moeten verspreiden dat Pegida een horde gemaskerde zwarthemden had gerecruteerd om de moskee aan te vallen.
*Leer* nou eens wat van de Byzantijnen.
Antifa heeft namelijk dezelfde vlag als de antifascisten die met de YPG meevochten in Syrië. God, dat had je mooi kunnen spinnen...
66.media.tumblr.com/7cfd120fb32348325...
Permanent laten staan die “beveiliging”.
Dan hoeven Eindhovenaren niets te zien van dat gespuis.
De moskee moet dat zelf betalen natuurlijk.
Wanneer wordt de samenleving beveiligd tegen de Islam?
@azijnseikerT | 06-05-19 | 18:35:
Door de moskeeën in te pakken.
Maar ja, iedereen mag hier loslopen.
Dat wordt een zware opgave.
@Ruimedenker | 06-05-19 | 18:38: Christo inhuren. Zoiets moet je idd creatief oplossen.
@azijnseikerT | 06-05-19 | 18:35: Als je jouw stem goed gebruikt
www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnenland/p...
Amerikaanse toestanden bij het Eindhovens Dagblad-filmpje. Die spierwitte mevrouw op twintig seconden verdwijnt zodadelijk onder een hoofddoekje. Zo'n keumes heb ik er al eens eerder onder gezien.
Ik heb meer respect voor die lui van Pegida dan voor de toetsenbordhelden van GS.
Eens.
GeenStijl zou zoveel meer kunnen zijn.
Duizenden reaguurders, maar we kunnen niet privé met elkaar in contact komen.
Dus blijft het bij een beetje boos worden en verder niks.
Je loopt te dollen, hè gekkie!
Is leuk als je weer eens opgepakt wordt en je moet je werkgever weer bellen....
Dan liever toetsenbord ridder.
@Padjepejer | 06-05-19 | 18:35: ik verwijt hen niks. We kunnen nu niet allemaal vooraan staan.
Is wel zo.
@Padjepejer: DuIzEnDeN rEaGuUrDeRs :-p
Ach, wellicht hebben jullie gelijk en is het beter om niets te doen.
Laat ik alvast met Koranstudie beginnen, dan mag mijn hoofd er straks op blijven zitten.
Hoe toch je land weg te geven? Nou, zo dus.
Samen hand in hand naar de afgrond, mijn dappere *proest* landgenoten..!
Ik ook.
@Padjepejer: Heel goed. Focus op de verzen. Laat het klank als kleur voor u brengen. U bent vrij de Koran te bestuderen. Als vrij erover te spreken, broeder Padje.
@Shareholder II | 06-05-19 | 18:58:
Salaam aleikum, insjha'allah, Allahu Akbar..!
*kaboem*
:P
@Padjepejer: maar reaguurders "je suis Padje" plempen.
Die lui, als in de zin van meervoud, is al wel schromelijk overdreven.
Nu bij Eenvandaag: Timmermans krijgt volop zijn politieke zendtijd ter beschikking
Als je nou een pand van Antifa onderplakt met Mohammed-cartoons, daar foto's van neemt en die in een islamitische nieuwsgroep gooit...
.. Zou best wel een flinke rode pil kunnen zijn, voor Antifa.
Jottem
***kinder ziel***
Ik dacht meer aan een aantal in Antifa tenue gehulde figuren, die met een duidelijke AFA vlag onder het zingen van "Als je Mohammed een pedo vindt roep dan POF", een koran in de fik steken.
Ik las even:
Afgelast! Pegida & Antifa tegen moskee....
Oeps.
ZML - Demonstraties: www.youtube.com/watch?v=DAPizM1KfdU
Goed idee voor anti-Zwarte Piet demonstraties!
Hekken zijn rasies!
Zalig ram me dan. Na zwarte piet afschaffen en de politie (want maakt donkergekleurde mensen bang) moeten en zullen we bukken voor mo & co. Ben zo blij dat ik dit verloren land al 17 jaar verlaten heb.
Voor klimaatkolder mag je op koningsdag zonder vergunning primetime protesteren, Zo werkt bestuursrecht.
Yep, en ook nog eens op de beste plaats, vol in beeld en geluid van de MSM en andere deugmeuk. Maar als het om die kut-haathut hier in 040 gaat is alles ineens hemelaal anders. Uiteraard. God, wat een walgelijk kut-land is het toch geworden.
Om te demonstreren heb je geen vergunning nodig:
youtu.be/DAPizM1KfdU?t=166
En de NPO zendt het live uit. Met close up.
Snap niet dat Pegida altijd maar wordt weggezet als sneu. Ze hebben toch gewoon gelijk? We zouden ze allemaal moeten steunen ipv ze altijd maar een beetje weg te lachen....
Joh. Dat maakt iedereen zelf wel uit. Pegida heeft recht te demonstreren. Zoals maf-links het gelijk op voorhand claimt doet maf-rechts dat ook. Men doet maar. Sneu is het wel.
En de gemeente maar met het hekwerk zeulen. Om de openbare orde een beetje schappelijk aan te bieden. Tja, maak maar normaal je punt of sodemieter op. Maar dat is dan weer mijn mening erop he.
Helemaal mee eens, Tony.
Dat wat sneu is mag toch ook zo benoemd worden? Als je daar niet tegen kunt lees je die tegels toch gewoon niet. Neem dan de Donald Duck ofzo
@Shareholder II | 06-05-19 | 18:34:
En wie bepaalt wat 'normaal' is? U?
Jawel - het kiezen is voor de Toetsenbordheld:- 'Pegida' sneu of 'Toetsenbordheld' sneu. En raad eens waar de Toetsenbordheld voor kiest Verrassend hè!
Dan kan antifa toch mooi in die kooi gaan staan bleren? Wel graag even allemaal de gezichtsbedekking af, dat mag namelijk niet. Wat we dan moeten doen met de reguliere bezoekers van die tent, vooral die aan de achterkant binnenkomen is nog even onduidelijk.
Ook gezichtsbedekking af.
Religion of pieces
" elementaire linkse waarden als directe democratie, secularisme, seksuele vrijheid en zelfbeschikking, gelijke rechten ongeacht gender en/of levensovertuiging, vrijheid van gedachte, geweten en godsdienst, "
Wat is daar links aan?
Claimen ze dat nu als links?
Ze zijn geschift!
Zijn gewone liberale waarden en zeker niet zozeer links. Met uiterst links hebben deze waarden al helemaal niks te maken.
De toe eigening hiervan door links is inderdaad gestoord. Links trekt wel vaker een te grote broek aan, dat moge bekend zijn.
Nou nou nou, wat een realiteitszin opeens bij dat Doorbraak. Ik wist al wat decennia dat de islam een anti-democratische, anti-feministische, anti-democratische, homofobe, antisemitische, totalitaire, patriarchale, discriminerende en gewelddadige clan-ideologie is. Staat in hun boek met marsorders.
hoho, ze hebben het over Salafisme he.
@kloopindeslootjijook | 06-05-19 | 18:22: Ow. Te vroeg gejuigt.
Echte vrijheid van demonstratie bestaat alleen in de USA. Hier wordt je aan de uiterst rechter flank de mond gesnoerd door het openbare bestuur met dit soort achterlijke maatregelen, en de man heet Wagensveld , trouwens.
Pegida afzeiken.
Je bent een echte held, Mosterd.
Nee Pegida is stoer. Met hun BBQ’s. Zelden zo’n infantiel plan gezien.
@Wolfje_Tungsten | 06-05-19 | 18:43:
*moslim spotted*
@Padjepejer | 06-05-19 | 18:48:
*incel spotted*
Saoedi konthoer gepot.
Zit die klabanus,een beetje comfortabel,in je reet???
Voor het denkwerk,maakt het niets uit.
@brutus59 | 06-05-19 | 22:03:
"Saoedi konthoer gepot.
Zit die klabanus,een beetje comfortabel,in je reet???"
Waar het hoofd vol van zit loopt de mond weer eens van over.
Vind je dat nou echt stoer om dat soort taal uit te slaan? En dat op je 50e, man man
Als zelfs bord-voor-de-kop-links begint door te krijgen dat ze aan de verkeerde kant staan dan heb je te maken met een hele foute club. Aan de andere kant als je dwaas-links op nieuwe inzichten kan brengen mmm
Goed geschreven Mosterd, en de beelden zijn hilarisch en triest tegelijk.
In December graag ook al die anti-piet demonstranten achter zulke hekken dan graag. Onee, links mag altijd vrij protesteren.
Precies dat!
Hypocriete klootzakken!!
@Fatwabuster | 06-05-19 | 18:18: Volkert van der Graaf is ondertussen op vakantie in het buitenland, terwijl hij levenslang had moeten hebben. Links komt overal mee weg. Ondertussen weer veel npo moslimofiele berichtgeving, over de hongerstaking bij daglicht. Doet toch erg aan vampirisme denken.
@bqbq | 06-05-19 | 18:25: is Volkert op vakantie?
@Is dit nog nieuws? | 06-05-19 | 18:33:
Volkert heeft altijd vakantie want Volkert heeft een hekel aan werken, de samenleving mag uiteraard zijn rekeningen betalen.......... daar heeft Volkert dan weer geen hekel aan!
En dat voor drie of vier hele demonstranten. Zonder gezichtsbedekkende kleding. Tja. Want Christchurch.
En Sri Lanka! Oh... Wacht...
Antifa en salafistische moslims hebben dus dezelfde agenda......... AIVD, let u even op!
Islamisten en fascisten hebben het altijd al uitstekend met elkaar kunnen vinden, dus de aanwezigheid Islamo-Fascistische Aktie is vrij logisch.
Benieuwd naar de gezamenlijke spreekkoren. Iets ludieks over joden, Hamas, paf en gas, verwacht ik.
Ik denk dat de AIVD dit allang doorziet. Alleen zullen zij ook inzien dat die twee partijen enkel met elkaar optrekken als een rechts-extremistische partij bij de zaak betrokken is. Verder zal AFA ook niet veel op hebben met Salafisten.
In dit geval echter zal de gedachte zijn: uw vijand is ook onze vijand.
Dit is inderdaad wel echt lekker tekenend. De overheid kan de aapjes in Vught niet stil houden maar de vrije man met een mening over de olifant moet geblindeerd en stil in zijn kooi blijven.
Mooi verwoord!
Je mag ook niets meer tegenwoordig
Oink !1!!
Dat hek vind ik wel een mooi idee. Alleen nog wat hoger, van gewapend beton, een mooie rol concertina onder hoogspanning er bovenop en als klapstuk een sluis die enkel fanatieke moslims erin laat maar niet meer naar buiten. Oh, en al die niet-moslimgefundeerde volwassen schapen die bloemen in de haag hebben gestoken mogen van mij ook naar binnen om eens te ervaren hoe barmhartig en vredelievend die door hen vereerde moslims in de praktijk zijn. je zal zo'n nsb-wijf hebben zeg, gatver.
iets met anti-geluid zo ook wel aardig zijn op 5 mei.
Dat donkere hek staat niet om de moskee, maar om de parkeerplaats waar de demonstratie plaats zou vinden. Je kunt van Wagenveld vinden wat je wilt, maar dan kunnen ze net zo goed op Rottumerplaat of in de kelder van de Stopera een demo houden, dan ziet en hoort ook niemand je.
Kooi gevechten?
@goedverstaander | 06-05-19 | 18:27:
WagenSveld.
Door dat logootje denk ik steeds dat 't een nieuw soort afvalscheiding betreft.
Oh wacht..
Nederland was eerder al fout in de oorlog, Nederland is nu weer fout bij de islamitische invasie.
Hoe gaat dat in zijn werk, goed zijn bij een islamitische invasie?
Heeft u instructies?
Helemaal met je eens, sterker nog de rode loper wordt uitgelegd voor de islam.
De moslims lachen zich te barsten bij zoveel lafheid van de politiek.
Wij hebben een mooi land gekregen van onze ouders en voorouders maar laten een kapotstuk land achter voor onze kinderen en kleinkinderen.
De allergrootste boosdoeners zijn al die laffe politici die sinds het overlijden van Pim Fortuin het voor het zeggen hebben gehad met als koploper kinderloze Mark Rutte.
@oakmont | 06-05-19 | 18:14: en juist die politici zouden we moeten opslaan in een database voor als we ooit eens schuldigen gaan aanwijzen en ze berechten wegens landverraad.
@keestelpro | 06-05-19 | 18:13: Dat is onmogelijk: de toenemende invloed van islamitische activisten belemmert de vrijheid die wij hier tot voorkort kenden. Daar moet een einde aan komen. Goed zijn bij een islamitische invasie is dus de grenzen dicht en zij, die zich hier niet willen aanpassen, terugsturen naar een door hen zo geliefde islamitische heilstaat.
@keestelpro | 06-05-19 | 18:13: ik kan er wel bedenken maar heb geen zin in een permanam.
@pijko | 07-05-19 | 13:16: *permaban. Te vette duim.
Mooi dicht laten. Prima zo.
Juist, hekken laten staan, ziet er goed uit zo.
@Gokmaar | 06-05-19 | 18:07:
Men begint in steeds meer landen het Probleem te zien:
www.reuters.com/article/us-denmark-el...
De mensen die wél demonstreren, in plaats van halfbakken Islamkritische stukjes typen op een blog, hebben de gunfactor van een pak volkoren pannenkoekenmix? Ik gun ze anders het beste, en volkoren pannekoeken eet ik niet.
,en
Is de pannenkoekmix wel glutenvrij?
Wahed.. U heeft volkomen gelijk.
Waar hebben die mensen allemaal tijd voor...
REAGEER OOK