Meisje neemt het op voor andere meisjes
Vrouwen die voor elkaar door het vuur gaan, waar zie je dat nu nog tegenwoordig.
Social
Nu is GeenStijl al jaren een vurig voorstander van een open geest omtrent het transgendervraagstuk, en zo waren we ook weer aangedaan door het bovenstaande pleidooi. Centrale take: "Because even if I have my bulge out like this, or if you see a trans* woman on the street with a visible bump or bulge in her pants, she still identifies as a WOMAN and a bump or bulge doesn’t make her ANY LESS of a woman!" En zo is dat Imogen! Blijft toch een moeilijk dossier wel hè. Want natuurlijk is het leven nagenoeg onmogelijk als je je echt in het verkeerde lichaam voelt. Maar als die excentriciteit dan zoals onderstaand met een aan agressie grenzende assertiviteit geweaponized wordt om daadwerkelijke biologie het raam uit te trappen. Ja, da's dan weer vervelend. Maar goed, zin in pik nu.
Social
Reaguursels
InloggenMag ik "Geboren in een verkeerd lichaam" van Arjan Ederveen aanbevelen?
www.vpro.nl/speel~VPWON_1155451~gebor...
Wel prachtig om te zien hoeveel mensen hier denken van de genderpolitie te zijn. Alsof de vrouwelijke identiteit van een transvrouw staat of valt met jouw oordeel daarover. . Het doet er niet toe dat jij verward raakt als iets niet in jouw binaire plaatje van gender en sekse valt. Wat er vooral toe doet is of je in staat bent mede burgers die anders zijn dan jij te respecteren, of dat je een stuk vuil bent dat bijvoorbeeld transvrouwen op straat gaat uitschelden, geweld legitiem vindt of uitoefent.
Wat er voor mij vooral toe doet is dat ik niet langer bereid ben de last te dragen voor een samenleving die een schijnbaar alsmaar groeiende hoeveelheid "nutt cases" in zijn midden schijnt te moeten tolereren/respecteren. Daar heb ik als sterkhouder geen zin (meer) an.
Inderdaad, het doet er niet toe..
Maar verplicht mij dan ook niet om biologische wetenschap het raam uit te gooien om een waanwereld te creëren die niets met de werkelijkheid te maken heeft..
Een man die zich als vrouw identificeert is geen vrouw, maar een transvrouw..
Als je daar niet mee eens bent, moet je jezelf afvragen waar dat identiteit van “biologische” vrouwen doet, want daarmee reduceer je ‘de vrouw’ tot niets..
Btw, dit betekend niet dat je een transgender moet afserveren of iets dergelijks.
Dat zijn ook gewoon mensen met issues zoals iedereen..
Cis vrouwen schrijf je dus als C♯ vrouw.
Klinkt wel intelligent.
Ik snap de ophef niet. Ik zit als man regelmatig in een vrouwenlichaam en dat bevalt prima.
hahahahahahahahhaha
Als ik als vrouw een 'vrouw' met een penis zie, dan is het voor mij direct een man. Want alleen mannen hebben een penis. Punt. Als je je vrouw voelt, in het verkeerde lijf zit prima. Luliig maar laat je dan maar opereren. Al denk ik eerlijk gezegd dat je niet in het verkeerde lijf zit maar dat je gewoon in de war bent en niet zo moeilijk moet doen en tevreden moet zijn met je lijf. Ik zal vast heel kortzichtig zijn maar ik vind al die figuren die in de war zijn met hun gender gedoe maar verward. Ik kan er niks mee. Ik heb er niks mee. Overigens kun je in deze wereld maar beter man zijn. Dan ben je heel wat vrijer en veiliger dan als vrouw. Vrouwen kunnen niet zo veilig alleen over straat, alleen in vreemde landen reizen en zelf in Nederland worden ze niet met rust gelaten door het importtuig. Als je een piemel hebt wees dan godverdomme blij!!!
Dat Spartacus zo angstig is uitgevallen dat hij de aanwezigheid van iets onschuldigs dat schijnbaar niet binnen zijn wereldbeeld past "weaponized" noemt, zegt natuurlijk heel veel over Spartacus en niets over die afbeelding. Deze vrouw laat gewoon zien wie ze is en het zonder schaamte tonen van een trans lichaam is geen wapen. We hoeven ons niet te verbergen voor kleingeestige kutventjes.
Deze foto werd gemaakt in reactie op verbaal geweld van wat kutventjes in Australië. en wat doet Spartacus? Ook hier wat extra verbaal geweld van wat Nederlandse kutventjes uitlokken. Grote vent hoor.
Ik denk dat het probleem vooral de micropenii van de reaguurders alhier zijn. Zelfs een vrouw is nog groter geschapen dan jullie, dat zal wel hard aankomen.
Foutje mevrouwtje, if a men has tits, those tits are still male.
Er zijn geen dames met een piem0l, alleen heren met tieten. Feiten graag geen krankzinnige onzin.
Wanneer ik me identificeer als adelaar en in vol geloof al wapperend met mijn armen van een klif spring, maakt niet dat de natuur me ontziet en ik minder te pletter sla.
Nature could not give two shits about your fucking feelings!
If a woman has a penis, then she is most likely a hyena.
Mannen komen van Venus, vrouwen komen van Penus...
Ik weet, zeg en type al ruim 15 jaar dat de maatschappij kaput is. Ook hier! Paars (maar ook al daarvoor) eigenlijk sinds ‘65 Mede dankzij progressieve en vooral links progressieve zieke geesten en dit is nog maar het begin mensen. Blijf lekker stemmen op de VVD/GL/SP/pVDA/PvdD/D66/50+/CDA hoe meer stemmen hoe sneller het gaat. Succes nog zogenaamd vrijgevochte verlichte proggresieve mensen hahahah.
Wij deden er in 1968 minder moeilijk over, Walk On The Wild Side was gewoon een hit.
Dat nummer straalde dan ook een zekere stoerheid, zelfbewustheid en kracht uit. De transgenders van tegenwoordig worden vooral vertegenwoordigd door middelmatige jankers die een vrouwelijke stijve krijgen van hun eigen slachtofferrol
Een schreeuwende minderheid die vooral geen transgender zijn, maar vooral transtrenders, zoals ze genoemd worden..
Je weet wel, die met 97 verschillende genders..
Er is een verschil tussen geslacht en identiteit, daar kan ik prima in meekomen en je identiteit mag je naar believen zelf veranderen zolang je anderen en jezelf geen schade berokkent. Klinkt best een redelijk principe, toch?
Als een vent een jurkje aan wil trekken dan doet die dat toch lekker. Als hij zichzelf wil castreren omdat hij dan een surrogaat vagina in de vorm van een open wond tussen zijn benen die zo nu en dan moet worden opgerekt (en.wikipedia.org/wiki/Vaginal_dilator...). Dan biedt je ze psychologische hulp aan in plaats van dat ze zichzelf wat aandoen.
MAAR in alle gevallen ga je ze niet lopen pesten want daar heeft niemand wat aan.
Nou, hoezo niet? Dat ik VOEL me vrouw ik BEN een vrouw komt mij
mijlenver de strot uit. Net George Bush die rustig het sprookjesboek blijft
lezen. Sodemieter 'n keer op met dat debiele gezeik.
Het is 0.0000000001 procent van de bevolking. SFW.
Dag mevrouw, veel plezier met Uw bobbel / bobbels!! Doei!
Ik, als blanke, voel me als neger, dus ik ben een echte neger, dus ik ga me "zwart" noemen. Bocendien voel ik me ook als vrouw, dus ben ik een echte vrouw. Zo, iemand die mij nu nog een witte oude man noemt, beledigt mij; die krijgt daarom eerst een klap in zijn/haar/hets smoel en ik sleep hem/haar/het daarna voor de rechter.
Amen.
Ik voel mij steenrijk. Morgen maar eens bij de Bugatti dealert langs gaan.
Hey, my name is Yurgd Zwargn. I am from outerspace (proximity Alpha Centaurii) and i am here on earth to find interesting specimen of homo sapiens for biopsy and neural investigation. You seem to be our ideal candidate forthis purpose for the category "white old man". We hope you are willing to come with us. We will give you free shelter and food during your stay with us. We will meet you at saturday around 3:00 AM. Bye bye.
Mannen die trans zijn, ok moeten ze zelf weten. Travestieten? Hetzelfde. I don 't care. Hetzelfde voor al die andere varianten. Live and let live. Doe je ding. Ik wens je alle geluk en liefde. Maar ...
Als ze (trans-vrouwen, that is) zeggen dat ze net-zoveel-vrouw zijn als alle andere vrouwen, of vrouwen plots cisvrouwen gaan noemen, dan vind ik dat een diepe belediging naar (echte, d.w.z. van nature geboren) vrouwen.
Een man is een man, trans is trans, travestiet is travestiet, homo is homo, lesbo is lesbo, etc. Wat is daar nou moeilijk aan? Wat is het probleem? Waarom mogen vrouwen ineens niet meer zijn wat ze zijn? Vrouwen.
Waarom moeten vrouwen (door die gender geobsedeerde koekwausen) nu ineens cis-vrouwen heten?
Cis-vrouw vind ik een beledigende term voor vrouwen.
Een vrouw is een vrouw.
Welkom in de wondere wereld van de identiteitspolitiek, waar iedere gekwetstheid altijd weer kan worden overtroffen door een grovere kwetsuur. Vrouw zijn is erg, met al die nare dominantie seksistische patriarchale mannen, maar trans-vrouwen worden ook nog eens onderdrukt door die nare gewone alledaagse cis-vrouwen met hun hobbies! Er is altijd slachtoffer boven slachtoffer. Houdt dat dan nooit op? hoor ik je vragen. Nee, dat is dus eindeloos en daarmee is ook meteen het failliet van de hele SJW ideologie aangetoond. Het is nooit goed genoeg. Hoeveel 'affermative action' je ook toepast op de redactie van het NRC, er is altijd wel weer een minderheid ondervertegenwoordigd. Er zitten gewoon niet genoeg procenten in de volle honderd om alles een equal share of outcome te bieden. Maar als je het nooit goed kunt doen, waar dient het dan voor? Het dient om groepen mensen te mobiliseren. mensen die zich onderdrukt voelen zijn makkelijker te mobiliseren. Het dient dus om een machtsverschuiving te realiseren. Precies zoals het Marxisme dat poogde in tal van regimes, met meer doden tot gevolg dan de Holocaust.
@Joostmochtnietsweten | 03-05-19 | 20:42:
Aha!
Dus, kort samengevat: .. omdat onderdrukte trans-vrouwen gemobiliseerd moeten worden, hebben ze een beledigend woord (cis-vrouwen) verzonnen voor vrouwen?
Nee. Ok. Nu snap ik het helemaal!?!? Hartstikke logisch. (Not!)
Op zich wel makkelijk. Kun je je eigen mooie hoofdje met onderstel vragen om jezelf af te zuigen. Oeps. Joris aan de weekendborrel, mag ik hopen.
Mannelijke en vrouwelijke hersenen zijn een feit. Soit. maar als ik me sexueel identificeer als de reïncarnatie van Willem I, mag ik dan verwachten dat u me aanspreekt als Majesteit?
Vanzelfsprekend. In het gekkenhuis. Maar dan ben ik de Zonnekoning en Peter de Grote in een. Zo verwacht ik dan ook te worden aangesproken door u.
Mannelijke en vrouwelijke hersenen zijn een feit. Soit. maar als ik me sexueel identificeer als de reïncarnatie van Willem I, mag ik dan verwachten dat u me aanspreekt als Majesteit?
Alles kan heden ten dage, waarom dit dan niet uwe Majesteit? Als het u niet ontrieft zou ik nog willen aanvullen dat uw verzoek zo ongeveer het minst gekke is dat ik vandaag heb gelezen.
Vrouwen begrijpen elkaar niet eens...
"Because even if I have my bulge out like this, or if you see a trans* woman on the street with a visible bump or bulge in her pants, she still identifies as a WOMAN and a bump or bulge doesn’t make her ANY LESS of a woman!" Seksisties hoor. Als ik een "vrouw" met een lul in de broek zie, is het niet aan jou on te bepalen of die persoon zich indentificeert als vrouw. Kan ook best iemand zijn die juist man wil zijn. Een vrouwlul dus ipv een lulvrouw.
Die pratende kut Halsema net op AT5: Bij een Entrada bij Ajax is vuurwerk verboden, dat verbod staat in de Wet. Ja, kut. Boerka''s zijn ook verboden bij Wet. Maar dan geef je niet thuis. Zum Kotzen.
Is wel waar.
En dan vinden we het vreemd dat de gristenen het weer eens tijd vonden er een manifest over op te stellen.
Wat daar tussen hangt is menig vent jaloers op. Beetje erg grote clit. Zou het een hyena vrouwtje zijn?
Powerclit. Knop staat altijd aan.
Ik hou het gewoon op het alfabet dat ik op de lagere school heb geleerd. Ik ga niet proberen dit allemaal te begrijpen.
Ik snap niet waarom ik ben gezakt voor biologie......
Dat moet je positief uitleggen miejong. Als je trouw aan de biologie bent gebleven heb je je zak niet laten afpakken.
Wat lult die meisje nou joh.
Vind het wel kudt voor dr
Moeten die mensen toch lekker zelf weten. Dat gebemoei altijd over hoe je wel of geen gender zou moeten hebben en hoe en wat.
Ik krijg het idee bij dit soort onderwerpen van de masterplan van de elite om het probleem van overbevolking op te lossen. Zie ook het filmpje van UN agenda 21 www.youtube.com/watch?v=govL-fUAwMA
Ik vind het prima om de overbevolking op te lossen, maar wel handig om dan te beginnen in de landen waar nog veel bevolkingsgroei is zoals Nigeria etc.
@zeertegendradig | 03-05-19 | 20:51: Zeker ik ook maar de manier waarop de massa wordt bespeelt om het door te voeren bevalt me niet.
Het is tegenwoordig ook lastig, ik bedoel toen ik een foto van Asha ten Broeke zag dacht ik ook dat het een vent was. Pas later kwam ik erachter dat het voor een vrouw door moest gaan.
Hier in Nederland valt het nog mee, al gaat het ook de kant op van de UK. Daar zijn heel veel lagere scholen helemaal in de transgender circus beland, ze sturen twaalfjarigen naar klinieken voor de broodnodige prikjes tot transformatie, als het niet zo ernstig was zou je je doodlachen. Plotseling is minstens een derde van de klassen trans, er is al diverse keren alarm geslagen, een soort van massa trauma, allemaal een bepaalde kapsel, bepaalde maniertjes, dezelfde psychische problemen wat veel op een aandachts probleem lijkt van de gevierde minderheid.
Y-chromosoom -> man. Einde discussie.
Tenzij dat Y-chromosoom niet actief is.
Jamie Lee Curtis is genetisch een man.
"The specific condition most often attributed to Ms. Curtis is AIS or Androgen Insensitivity Syndrome. People born with AIS are genetically male (defined as having one X and one Y chromosome) but are resistant to androgens, the hormones responsible for male sexual development. As a result, they display female physical characteristics despite being genetically male. "
toch mooi hoe deze ontwikkeling past in het overbodig maken van de mens als soort, tijd voor AI, de mens is op.
Evolutie bracht ons altijd verder, maar zorgt er nu ook voor dat we de-evolueren en langzaam uitsterven.
Die gendergekkies denken dat ze boven de natuur staan met hun, vrijvertaald: "je bent nog steeds een vrouw al heb je een pik". Eh, nee. 1. Je DNA zegt dat je een man bent. 2. Je hebt geslachtskenmerken die dat bewijzen.
Dan kan je op je kop gaan staan, je zal altijd een man blijven. Biologische waarheid.
Er is zoiets als AIS or Androgen Insensitivity Syndrome. Genetisch een man, maar het Y chromosoom doet niet mee. Dus daar gaan je 1 en 2 op de helling.
@kloopindeslootjijook | 03-05-19 | 18:14:
Onzin.
Je bent niet ineens een 'vrouw' omdat je bent geboren met een piemel en een chromosale (of hormonale) afwijking. Dan ben je gewoon een man.
Net zoals je ook niet ineens een 'man' bent omdat je bent geboren met een plassertje en een chromosale (of hormonale) afwijking. Dan ben je een vrouw.
Dat laatste is nu ook actueel. Google maar eens op 'atlete Caster Semenya'.
@kloopindeslootjijook | 03-05-19 | 18:14:
Er is zoiets. Goed dat we het nu weten. Ben benieuwd hoeveel van
die welles/nietes gevallen ik volgende week tegenkom op straat.
Beetje hoop dat het haar hand was in haar broekje....
Een zeemeerman is geen vis noch vlees.
Heel erg scary, die Imogen.
Waarom schrijft ze trans als trans* ?
Wat betekent dat sterretje?
Is het omdat het woord trans niet inclusief genoeg is en er weer een of andere groep niet meegenomen wordt in dat begrip? Let als LHBT, als je dat zegt ben je ook vreselijk 1997. De afkorting is ondertussen LHTBIQ+WTFBBQ en jaarlijks komen er twee letters bij.
Vermoeiend subcultuurtje.
DeJemelscheet | 03-05-19 | 15:55
Ik snap wat je bedoelt qua ingebakken intentie van de natuur - gericht op voortbestaan, overleving van de soort.
Stellen dat afwijkingen van die intentie een faal van de natuur zijn, daar denk ik anders over.
De fysieke mogelijkheden van iedere soort, om zich te blijven voortplanten, zijn ook aanwezig bij homo's en lesbo's - ze doen dit, indien gewenst, meestal ook.
Bij de varianten van dit topic zie ik het als de speling der natuur, dat feitelijk ook maar een experiment is qua vruchtbaarheid - een klein percentage vertoont zich anders dan het gros.
Is dat een faal? Als het leeft en ook bestaat, kan het eigenlijk geen faal zijn.
Jij haalt de referentie aan met jouw epilepsie, waarvan een gemankeerde aanleg in de hersenen er debet aan is dat je af en toe 'uitvalt'.
Dat is een faal van de natuur te noemen, biofysisch klopt er iets niet.
Gedankt natuurlijk dat er met medicatie een en ander op te vangen is.
Toch is er een verschil met de varianten van niet-hetero's.
En dat is de mentale staat, de beleving van eigen seksestatus - ja jee, gééf het een naam.
Die (kleine) variatie is inherent aan het hele experiment genaamd voortplanting.
En vanwege het kleine percentage ook weer niet bedreigend voor het totale voortbestaan van de soort.
Het faalconcept blijft hiermee niet overeind wat mij betreft.
In iets andere zin gaat jouw vergelijking ook nog mank, want epilepsie treedt af en toe op, maar algemeen afwijkende genderbeleving is een permanente staat van zijn. De hinder die laatst genoemde groep treft zit ook nog in sociale acceptatie.
De kans tot behandelen, in beide gevallen gericht op zo goed mogelijk door het leven te ploeteren, daarin zie ik wel een parallel.
En tot slot ook best je oproep tot niet zo overdreven jubelen, of blijven bevechten dat men er ook (dus geen faal...) mag wezen.
www.youtube.com/watch?v=T44WHLhx7Yo
Chicks with dicks.... euhm.... ik pas.
Als je een penis hebt ben je gewoon een man, iets met biologie. Als je in je hoofd een konijn bent die met pasen invalt voor de paashaas ben je nog steeds een mens.
Zoals Shakespeare het zo treffend heet beschreven:"To penis, or not to penis...!!"
Een transgender heeft gewoon een ernstig psychisch probleem. Als ik naar de dokter ga en hem vraag of hij mijn been afzaagt en een oog uitsteekt, omdat ik mij al sinds mijn jeugd "Piraat" voel, dan word ik in een wit busje afgevoerd naar de paars afdeling van het dichtstbijzijnde ziekenhuis. Zodra ik een arts vraag of hij mijn piemol afzaagt en plastic achter mijn tepels wil plaatsen, is het ineens geoorloofd. In beide gevallen is het zelf mutilatie en mag het niet worden geaccepteerd na een zeer uitgebreid psychisch onderzoek en een poging het psychische probleem op te lossen.
Onder heaumeaus is dit type vrouw erg in trek. Hebben ze toch nog het idee dat ze een man zijn... Maar echte vrouwen doen er goed aan om dit soort types uit hun wereld te houden. het vrouwen'domein' wordt overgenomen door alle nepsoorten en -smaken die heden ten dage opgeld doen... arme wereld...
Als je piemel verbergt dan doe je best een beetje raaaaaaar. Maar goed als je een pillenkuur neemt om toch maar borsten te hebben ben je best een beetje rAr. Enfin als je je beter voelt als ik je mevrouw noemt als je een baard hebt; is gewoon ràær. Dus als je met je bump onder je onderbroek een vrouw wilt zijn, laat dan het empatisch vermogen van mainstream people intact. Doe beter je best, lelijke mensen krijgen lelijke reacties. Zo werkt dat nou eenmaal. Niks fobie
waarom mensen met de een of andere afwijking dit zo nodig moeten etaleren en anderen ermee lastig vallen is mij een raadsel. Waarom moet ik weten dat iemand het met iemand van hetzelfde geslacht wil doen of dat iemand liever iemand van het andere geslacht wil zijn ? Beste mensen met afwijking, ik loop u toch ook niet lastig te vallen met mijn seksuele voorkeur, ik zou zeggen doe je best maar en zolang het gaat om mondige personen zal het mij worst zijn.
Joepie, fijne flashback door dit bericht. Uit ballorigheid en lichte penisnijd bedachten ik een een vriendinnetje vroeger ook al zoiets: joelend gingen we door de tuin, met het vrolijke reffrein "Ik? Ik heb een meisjespiemel onder mijn oksel!"
En nu, vele jaren en ook grijze haren verder, moet ik bekennen dat ik het nog steeds geinig vind om af en toe te zeggen dat ik een stijve heb als mijn spijkerrok vreemd opkruipt tijdens het lopen, of dat ik impotent ben als de zaken tegen zitten. Dus ik ben de eerste om te zeggen: gun een ieder zijn of haar ingebeelde alles-erop-en-eraan..
Ik word zo moe van dat gedram van een deel van die transseksuelen en de linkse deugers die ze op een voetstuk zetten. Alsof ze als helden gevierd moeten worden. Acceptatie is één ding, maar het slaat volledig door. Ondertussen moet je je zowat schamen als je gewoon een man of een vrouw bent en dan ook nog hetero.
En dan dat kromme gelul (excusez le môt) over "geboren in het verkeerde lichaam". Het lichaam is wat het is, bepaald door je chromosomen; in hun hoofd kunnen mensen de gekste dingen denken. Als je in je hoofd denkt dat je iets anders bent, dan heb je een psychische stoornis. En dat is ongetwijfeld knap lastig. Dat de medische wetenschap tegenwoordig in staat is om je dan tot op zekere hoogte om te bouwen naar wat je in je hoofd denkt te zijn of wilt zijn, dat is fijn voor wie zo ver wil gaan. Als dat iemand gelukkig maakt, prima, het is ze van harte gegund. Maar ga niet van anderen eisen dat ze het volkomen normaal moeten vinden, je 100% vrouw of man moeten vinden, en dat ze er geen andere mening over mogen hebben. Ze waren zelf niet in staat om te accepteren dat ze een man of een vrouw waren, maar verwachten vervolgens wel van alle anderen dat ze accepteren wie of wat ze nu zijn.
Mooi gezegd
Het gaat om tolerantie, acceptatie is echt 5 stappen verder. Mensen hebben het recht om te leven zoals ze willen maar dat geld voor mij dus ook als ik de mening heb dat het onnatuurlijk is.
Bugis street, beter bekend onder zeelieden van de oude stempel als Boogiestreet in Singapore jaren 60, 70. Transgenders bij de fleet en ach wat zou het. En als je viel voor het mooie koppie en de tieten, tja, dan was je wel eens de lul, of niet, al naar gelang.
Ja maar was je nou dronken, of eigenlijk maar half zo ongeveer?
chicago river | 03-05-19 | 15:48
Nee, fonetisch, als in sissen, na sissen.
Dat je naar me mag sissen, puur omdat ik 'n kippie ben.
Voorbehouden aan bepaalde sissers van zekere signalement.
Ja die met pinkeltjes in hun broekjes van zekere persuasie, zou @Spartacus zeggen.
Ja, ik jou begrijpen nu, siskip dus.
*iets over laatbloeier tegen zichzelf mompelen doet*
Een vent in een jurk is wat het is, een vent in een jurk, leuker kunnen we het niet maken.
Een lul is een mannending. Een kut een vrouwending. Binair. Is in de hele natuur hetzelfde. Simpel.
Alles wat fysiek afwijkt van hoe de biologie bedoeld is te werken (want gericht op voortplanting) is uiteindelijk een faal.
Net zoals mijn epilepsie een faal van de natuur is (dat overleef je niet in de vrije natoer), is dat transgedoe dat ook.
En net zoals ik mijn epilepsie laat behandelen en niet ga vieren, zo moet je dat transgedoe ook behandelen en niet vieren. Met GGD en GGZ lijkt me, want kut genoeg. Of te weinig in dit geval. Naja.
Dat hele transgedoe is zoiets van de laatste jaren. Puur westers probleem dat we biologische falen (door schuld of door geboorte) gaan vieren. Hou daar eens mee op.
Oh, en als dat niet de geldende popiejopie mening is anno nu; Dat is dan maar zo...
here here
Idd
Ja, een beetje rationeel kunnen nadenken en beredeneren is tegenwoordig geen vereiste meer om discussies te voeren. Veel schreeuwen, beledigd zijn en daar dan van vinden dat je er recht aan kan ontlenen maakt mij tegenwoordig overtuigd dat praten bijna geen zin meer heeft. Iedereen zit vast in zijn eigen wensdenken.
@Kwastenbederver | 03-05-19 | 16:03: waar?
Met alle respect voor de immense problemen die transpersonen hebben in het dagelijkse leven. Maar dit is gewoon niet serieus te nemen:
"If a woman has a penis, her penis is a biologically female penis."
Dit is dus zotteklap van de hoogste orde. Er ìs geen vrouwelijke penis, alleen een clitoris. En die mag dan qua weefsel homogeen zijn aan een penis, een echte fallus is het zeker niet! En biologische vrouwen hebben simpelweg géén penis, anders zouden ze namelijk een man zijn.
Bollocks...
Dus als ik mij miljonair voel, dan ben ik dat ook? Zoiets?
Maar men kan het de ander ook niet kwalijk nemen dat die ook een bepaalde voorkeur heeft. Moet er nu dus standaard eerst 'aangebeld' worden of krijgen wel dan weer me too?
koter | 03-05-19 | 15:44
Wh00t?!?
Moet ik me nou in ene indelen bij de kerels?
Jij gaat nu heel rap bier voor me halen of neemt het terug.
Wel eens bij een tv programma, meen dat het Ivo Niehe was, een interview gezien met een man die meende dat hij in het verkeerde lichaam zat. Hij voelde zich namelijk een tijger. Had al tig chirurgische ingrepen achter de rug (katte ogen laten maken, snorharen geimplanteerd, tanden af laten vijlen, etc, etc. Tot een staart aan toe) Verder ook nog in de juiste kleuren laten tatoeren.
Compleet wappie ntuurlijk en het beroerde is: de gemeenschap draait er op de een of andere manier nog voor op ook. Hij zal geen baan hebben om het allemaal te bekostigen, of hij moet ergens op een kermis staan.
Is dat nou het gevolg van leven in een decadente maatschappij als de westerse?
In derde wereld landen zul je deze gekkigheid niet tegen komen.
The leopard man
www.telegraph.co.uk/news/newstopics/h...
Tiger man
perezhilton.com/stalking-cat-dennis-a...
Snake man
www.google.com/search?q=snake+man+tat...
Puzzle man
en.wikipedia.org/wiki/The_Enigma_(per...
Denk niet dat het per se een probleem is van de westerse wereld. Het is alleen dat in onze maatschappij dit soort mensen de middelen krijgen om zich zo te uitten. In een derde wereld land zullen dit soort mensen er ook zijn, alleen hebben ze niet de mogelijkheid dit soort absurde taferelen tot werkelijkheid te maken.
Vind alles best zolang je het maar achter de voordeur houdt. Niemand hoeft te weten met wie je doet of door wie je gedaan wordt. Volgens mij heeft zoiets 'discretie'.... in ieder geval heb ik me dat laten vertellen.
Stormageddon | 03-05-19 | 15:37
Wraaarrw - deal.
Wel stilletjes hè? Niemand zeggen.
Ik zal wel ouderwets zijn, maar als een 'persoon' zo over de zeik gaat tegen een winkelbediende die per ongeluk niet de juiste aanspreektitel gebruikte, heb ik toch de sterke neiging hem/haar een dreun te geven.
Niet omdat het een hem/haar is, maar omdat ik niet van zwaar onbeschofte personen hou, die op agressieve wijze hun punt proberen te maken.
Maar dan zal je wel nat gaan omdat je een 'vrouw' slaat.
www.youtube.com/watch?v=4PHHM6tmsEA
Vlakke hand dus
" I'm a Lady, I do Ladythings". Oh, wacht...... *proest*
@LoesjeP | 03-05-19 | 16:00:
Haha ja, prachtig! Little Britain was briljant.
En stug vol blijven houden die medewerker met SIR zeggen lol
"(...) waar zie je dat nu nog tegenwoordig."
Laatst nog met Koningsdag: als vrouwen zitten te pissen gaan er andere vrouwen in een kring omheen staan. Als een stel waterbuffels die een kalf beschermen
Vrouwen deden dit in het verre verleden al. Een hurkende, plassende vrouw is bijzonder kwetsbaar.
Wat een gemekker.
Heb je een pik, dan ben je een vent. Klaar.
En een vent mag zich gewoon als een vrouw kleden en gedragen. Klaar.
Waarom moet het altijd zo ingewikkeld.
helemaal mee eens, iedereen is vrij zich een vrouw te voelen en zich daar naar te kleden en gedragen maar geboren als man altijd een man. dus niet hardlopen met de vrouwen op de olympische spelen enz.
@De_Helderse_Kaaskop | 03-05-19 | 15:39:
Ik stel voor dat we de criteria veranderen. Alles met een IQ boven de 110 is een man.... alles met een IQ van 100 en lager een vrouw, en wat er tussenin zit is homo.
@De_Helderse_Kaaskop | 03-05-19 | 15:39:
Nou ja, je bent natuurlijk niet altijd geboren als een 'man' of een 'vrouw', soms zelfs als beide of iets er tussenin. Of je bent geboren als man maar je ziet eruit als een vrouw. Kan allemaal. Maarrrr, ik hoef het niet te weten, en wil er met nadruk op wijzen dat de meeste transmensen er niet op vooruitgaan na het ombouwen. Zowel fysiek als psychologisch niet, zoek de zelfmoordcijfers maar op. Kortom, eens, doe wat je wilt, maar vraag niet aan mij om dat 'normaal' te vinden.
@koter | 03-05-19 | 15:44: oké, mevrouw
@koter | 03-05-19 | 15:44:
De homo dichtheid op de universiteit is veel hoger dan dat van de gemiddelde man, terwijl potten over gepresenteerd zijn op de lagere niveaus en slechter presteren dan de gemiddelde vrouw. Zijn ook een boel studies die deze relatie aantonen, maar denk dat ze Gordon vergeten zijn mee te nemen in deze studies ;)
Gatverdamme, de wereld wordt echt steeds gekker.
Vrouw === Vrouw
Man === Man
Vrouw !== Man
Het is niet zo moeilijk allemaal. Trans staat gelijk aan gekte, prima dat je het wilt zijn, maar ga mij niet vertellen dat het biologisch klopt.
Het is uiteraard een keuze, net als homo zijn, sociopaat zijn zijn en geboren worden met zes tenen en drie handen. 100% nurture.
Female penis! Newspeak! Huxley!
Alle Ben Shapiro wannabee's verzamelen!
Stormageddon | 03-05-19 | 15:20
LOL! LOL! LOL!
Neuqen?
Morgen, 20.00u heb ik wel 2 minuutjes tijd.
Ik vind alles prima, maar val mij niet lastig met je gezeik. Ik ben een lesbiënne gevangen in een mannenlichaam. Ik heb voor de moeilijke weg gekozen dit lichaam te accepteren en daar het beste van te maken. Ik val anderen niet lastig met dit verhaal (ok, behalve nu dan) en ik hoef geen sympathie of erkenning van anderen, ik ben immers geen 14 meer.
Ja, dat heb ik ook. Men vertelde me dat je lesbisch bent als je op vrouwen valt. Nou dat is zo.
Hahaaaa. Dank. Ik rol van het lachen
Briljant.
Dus iedereen mag voor zichzelf uitmaken of hij zich man of vrouw voelt ? Het recente vonnis in een zaak voor het atletiek tribunaal laat zien hoe absurd dat is. Terecht heeft het tribunaal gekozen voor het voortbestaan van de sport als geheel. Zeer spijtig voor de appellante, dat wel. Het loslaten van objectieve categorieën, hoe discriminatoir dan ook, had het einde betekend van vrouwensport. Niets stond het meedoen van mannen aan vrouwenonderdelen dan nog in de weg.
Homoseksuelen bestaan pas sinds 1869 en heteroseksuelen bestaan pas sinds het begin van de 20e eeuw.
Toen werden deze woorden pas verzonnen.
Zo is in 1795 de ijstijd ook uitgevonden.
there are only 2 genders. xx xy.
How about xxy. There many different flavors.
Nu begrijp ik die XXX van Amsterdam pas. Dank u.
Propaganda <-> Proper Gender
Voor iedereen
-die op dezelfde sekse valt: doen!
-die een piel/paal wil ipv een poes: doen!
-die op beide seksen valt: mazzelpik/mazzelpoes!: doen!
-die poes in paal wil laten veranderen/en andersom: doen!
-die a-seksueel is: doen!
-die necro-fantasieen heeft; kijk Louis C.K. sketch; he'll help: doen!
-die slecht een boomstammetje krijgt van trannys, T-boys etc.: doen!
-die slechts nat wordt van gay-porn: doen!
-die op oudere rijpe vrouwen wil, en dan alleen op die panty wil komen; doen!
-die heet op plasseks (brrr...) losgeet; doen!
-die lekker naaldhak op balzak geprakt wil; kijk toch uit!, maar: doen!
--die het allemaal wil, x alle andere miljoentriljard tussenvormen van seks wil: DOEN!
-die kickt op kinderen: NIET DOEN (en meld je bij de pliesie!)
-die alles bovenstaande wil maar partner of toevallige passant niet: NIET DOEN!
.
Maar wat je vooral niet moet doen, is het beestje het "enige en juiste" naampje proberen te geven.
Hopeloos. Zo hopeloos. Het gezanik, het gedram, het gestampvoet.
Met je female penis.
In mijn wereld heet dat gewoon een clit. Maar van mij mag je het allemaal anders opschrijven in je eigen woordenbroekje/Dikke van Pale.
.
Mensch, ga van bil, met wie je wil, en houd je muil.
/preekmodus OFF *KLOK!*
Haha, mooi. 100 % waarheid.
Die liep lekker, chicago, krijg je vast dorst van...
@Langshetrandje | 03-05-19 | 15:39:
Nou en of.
Wel had ik graag ook de categorie "elephant asses" nog speciaal willen vermelden. Want dat die categorie ook bestaat, staat als een paal boven water.
Speciaal vooral voor sommige dames hier, die blijkbaar al raar opkijken als mannen zeggen te kicken op een "gewone/evt. buitenboordmaat" dikke bil (mannen als in: chicago river).
@chicago river | 03-05-19 | 16:00:
T H I C C (wat voller met oldskool colafles figuur)
@Kop Kaaz | 03-05-19 | 16:09:
U kent uw klassiekers. You my man!
@chicago river | 03-05-19 | 16:46: U vergat nog "gay for business purposes". Zijn er ook een hoop.
@threeheadedmonkey | 03-05-19 | 16:57:
Tjiezus, ja, maar als we de hele lijst moeten gaan "afwerken", dat kan de GS-server dus niet aan.
Kende deze tak van sport overigens niet. En dat blijft zo.
@chicago river | 03-05-19 | 16:46:
Damn straight (pun), brotherman. Wat extra's aan de vrouw is altijd fijn, er gaat niet boven heerlijke zachte grote dikke stevige tieten, nietwaar?
Echte dan, he? Niet die plastic rotzooi.
Vrouwen met lullen bestaan niet. Wel mannen met borstimplantaten.
Ik wordt zo moe van dat Inclusiviteitsgedoe. Dat als een man een jurk aan trekt dat we hem ineens met mevrouw moeten gaan aanspreken. Ga lekker inclusief doen op de werkkamer van Rob Jetten, die vindt dat lekker, maar val ons er niet mee lastig.
Als je nou je penis laat verwijderen maar je balzak laat je zitten, wat ben je dan?
Een Belg?
Uitgeluld.
Frans Timmermans?
Een omgekeerde hermafrodiet, denk ik. Niet?
Afgepikt.
Ps, ik hoop niet dat ik mensen op ideeën breng.
een freak
Dan ben je een lafaard.
Ik heb er allemaal niks op tegen, maar dit is gewoon een travestiet. Zullen we het lexicon wel gewoon een beetje zuiver houden? Wie zich als wat identificeert zal mij worst zijn, al identificeer je je als doodgeboren koolmeesje, letterzetterkever of bipolair genderfluïde boskat, kan me niks schelen, maar zullen we “trans” gewoon blijvend reserveren voor meisjes die operatief jongetje zijn geworden of jongens waarbij van het klokkenspel een kutje is gekleid, en “trafo” voor mannen die graag jurkjes dragen en geen moslim of katteliek priester zijn (of Demis Roussos heten).
Het leven is al ingewikkeld genoeg zonder dit soort postmodernistische, lexicografische en semantische genderbender LHBGTQIAWTFBBQ+ epistemologie.
Hoho, laten we trafo gewoon blijven gebruiken voor een apparaat voor het omzetten van een wisselstroom van hoge elektrische spanning in een wisselstroom met lagere spanning, of omgekeerd.
Voor mannen die jurkjes dragen blijven we dan het aloude travo gebruiken.
Mag ik U een hele dikke pakkerd geven?
@JanVergoor | 03-05-19 | 15:34: Hahaha! +1!
@JanVergoor | 03-05-19 | 15:34: Wij zeggen transfo, maar ik snap u wel.
@LoesjeP | 03-05-19 | 15:40:
Achter aansluiten.
Stormageddon | 03-05-19 | 15:20 |
LOl!
Het lijkt anders wel of je zelf dat lexicon persoonlijk hebt geschreven, zoveel kennis die hier even in een tegel wordt tentoongespreid/getentoonspreid ;-
@Stormageddon | 03-05-19 | 15:47: *trekt pruillipje* :)
Lost in translation. In het engels is het transsexual en transvestite, in beide gevallen dus trans.
En aangezien we in Nederland van de anglicismes is, vindt maar eens iemand van een jonge generatie die Nederlands volzinnen kan spreken of schrijven, wordt in Nederland ook trans gebruikt.
@Dauthi | 03-05-19 | 16:15: Vind*, want dit is gebiedende wijs. Ik ben twintiger. Of bedoelt u nog jonger?
Wie zegt er trouwens dat er een lul in dat broekje zit en geen Inventum stoomstrijkijzer?
Er komt geen stoom uit die onderbroek.
De aanwezigheid van een penis maakt haar welzeker minder vrouwelijk. Duh.
Als je een lul hebt ben je een man, heb je een vagina ben je een vrouw. En als je verkleed bent als het andere geslacht is het waarschijnlijk carnaval.
Niets meer en niets minder.
Laat je je ombouwen omdat je zelf vind dat je in het verkeerde lichaam zit dan kan ik daar begrip voor opbrengen, maar wel pas als je geheel getransformeerd bent. Pas na die transformatie mag het geslacht in je paspoort veranderd worden, mag je naar de juiste wc en al dat soort dingen.
Man, vrouw, homo, lesbo en omgebouwde, ik accepteer het allemaal maar daar houd voor mij het hele gendergezeik ook op.
PS: bovenstaande is mijn mening en hoeft niet perse jouw mening te zijn. Meningen zijn nu eenmaal persoonlijk. Hier kun je over discussiëren zonder elkaar aan te vallen of te beledigen.
Volkomen acceptabele mening Smurfin!
Net als met die Zuid-Afrikaanse hardloper/ster...
Mag niet meer meedoen als vrouw,want in de ogen van IOC geen vrouw,en terecht natuurlijk.
Wat allerlei "freaks" bezield om hun stoornis om te zetten in penisamputatie,dat moeten zij zelf weten. Wel jammer alleen dat het ziekenfonds dit alles betaald. Ware dit niet het geval,waren er ook geen tot héél weinig omgebouwde mannen die zich vrouw noemen.
Hm, ik ben dus eigenlijk een cis-kip?
Tricky - dat associeert fonetisch met iets dat me weinig bevalt...
Voor de rest alleen maar lof voor mensen die het voor elkaar opnemen.
Of ik een dame met bobbel in de rok zou doen?
Waarom niet.
Als maar niet zo soft zoent, da's pas een afknapper.
*pomtidomtiedom*
cis-kip. Tricky - dat associeert fonetisch met iets dat me weinig bevalt...
Kudtkip | 03-05-19 | 15:17
Wegens Ciska Dresselhuys?
Dat is geen vrouw. Dat is een gevechtshelikopter in een roze jurk.
Je reinste gender appropriation.
Gadverdamme, je zal dit mens gedate hebben, en kom er dan achter, wat er onder hangt. Ik hou het maar bij mevr Predeker.
I met her in a club down in North Soho
Where you drink champagne and it tastes just like cherry cola
C-O-L-A cola
She walked up to me and she asked me to dance
I asked her name and in a dark brown voice she said, "Lola"
L-O-L-A Lola, lo lo lo lo Lola
Mary-Ann, I'm really crazy about you, deed I am
I just can't live without you, Mary-Ann
Mary-Ann
Mary-Ann
My life was built around you
Stars and sand, your eyes were pools of laughter, Mary-Ann
I thought you were my... man
(Alice Cooper)
Als ik de chromosomen onder de loep neem staat daar gewoon 'man'.
Succes met je hersengymnastiek.
you tellin' me 9-hot and below 3-crazy?
Ben voor een putin methode. Prima dat ze er zijn maar vindt de propaganda omtrent lgbt en de andere letters de spui gaaten uitlopen een witte hetero seksuele man zijn wordt tegenwoordig als iets abnormaals gezien als wij de media moeten geloven. Iets met niet inclusief genoeg.
In gevallen als deze beveel ik de 'eendentest' aan.
'Als iets eruitziet als een eend, zwemt als een eend en kwaakt als een eend, dan is het waarschijnlijk een eend.'
Het is dus waarschijnlijk een vrouw maar nog steeds geen vrouw!
Ik zou liever de pistest doen.
Als ze staand pist, is het een gemakzuchtig wijf.
Gaat ie zittend pissen is het een mietje van een kerel.
Bestaan er nog gewone vrouwen zoals ik?
Definitie van een vrouw: alles waar een piemel in moet. Als we dan toch lekker ruimdenkend bezig zijn......
Iedereen lult maar. Dit gaat ver over mijn bolletje. Moet Sylvana Simons Academie nog volgen.
Een vrouw met een penis is een hyena.
Gauw weer 'terugdrukken' in de DSM, waar het thuis hoort en hem er vooral niet afhakken voor het geval je je later bedenkt.
Kwam dit in vroeger tijden ook voor of is het iets van de laatste decennia? Blijf het verwarrend vinden maar ieder zijn ding. Wel moeten deze mensen naar mijn mening hun eigen hobby betalen. Ik heb gezegd Ugh
Natuurlijk, lang geleden had Ria Valk al worstjes op haar borstjes.
Vroeger was het nogal lastig om de genotsknots operatief te verwijderen. en quasi onmogelijk om er een vagijn van te boetseren. Je zou er ook voor op de brandstapel gegooid zijn trouwens. (het spelen voor god zou men nogal ketters gevonden hebben. )
Transseksualiteit is al zo oud als de mensheid. Zo is de Hijra gemeenschap in India meer dan 5000 jaar oud, de Thaise Kathoey zijn duizenden jaren oud, de "two spirit people" bij de Indianen zijn er altijd al geweest, waren er zelfs in het gevolg van de profeet Mohammed wat transvrouwen aanwezig die zonder meer geaccepteerd werden, had je al in Babylonische tijden transgender priesteressen van de Godin Ishtar en nog wat godinnen, is er zelfs een Romeinse Caesar geweest die priesteres was en zich wilde laten opereren (Elagabalus). Wat recenter had je in het Frankrijk van de 18e eeuw de Chevalier d'Éon die door de koning verplicht werd om als vrouw te leven.. Dit zijn alleen de historisch bekende voorbeelden. Maar het komt erop neer dat transseksualiteit altijd bestaan heeft en in andere culturen dan de gristelijk-westerse zonder meer geaccepteerd werd.
En zo werd de operatie al duizenden jaren geleden uitgevoerd: drive.google.com/file/d/1r2yLR3FmTuLP...
"This recitation appears to produce a trancelike state. Once this state is achieved, the dai ma takes her knife, the one that was blessed by the Mata, and swiftly cuts off both of her client’s sex organs; one cut for each organ (Nanda 1999: 28). All of the hijras that had this operation, and were surveyed by Nanda (1999: 28), said that they felt no pain when the cut was made. No attempt is made to stop the ensuing blood flow because this blood is seen as the essence of masculinity which, if the initiate is to be “reborn” without maleness, must be allowed to drain out. Due to the possibility of death in the first few hours after the surgery, the hijras view this critical time as the struggle between the goddess of life (Bahuchara Mata) and the goddess of death"
Een Multiversum binnen een Parallel universum.
Ingewikkeld hoor, al die werelden binnen één wereld.
I’m lost.
Een biologisch vrouwelijke penis? Als we daar niet meer om mogen lachen dan verwacht ik geen grappen over mijn man boobs aub
Sow.. Die heb een aardige jetser hange zeg.
was haar tweet zo spot on, dat ze kan zeggen: 'pik,ik heb je'
...?
Een facebookpost uit Australië...
Niettemin zou ik haar doen.
Oké, het is lente.
Gay.
ja? Je zou je haar pijpen ?
@Stormageddon | 03-05-19 | 15:07:
Het sensuele van de vrouw, gecombineerd met het ongeremde van de man.
@Count_Bassie | 03-05-19 | 15:15:
Nee.
@Superior Bastard | 03-05-19 | 15:17:
Nog steeds gay.
@Superior Bastard | 03-05-19 | 15:17:
All the Way SB anders telt ‘t niet.
Niet alleen de lusten.
Swallow Bastard!
Ok, hier dan van een andere trans vrouw: "girldick" of "shenis" -de piemel van een transvrouw- die langer dan een jaar op hormonen en testosteron blockers zit, is fundamenteel anders dan een mannelijke penis, een heel ander orgaan. Verschillen zijn dat hij anders, lekkerder ruikt, veel kleiner is (piemels verschrompelen op hormonen), de kleur verandert, de huid wordt veel zachter (andere "mouthfeel"), krijgt niet tot nauwelijks een erectie, ejaculeert niet. Het is eerder een soort clitoris geworden.
Informatief en leuk dat je nog steeds reageert op dit soort onderwerpen.
Bedankt voor deze info mevrouw, u lijkt me een aardige jongen.
Bij een gebrek aan deugvoer, nemen linksgekkies hun deugen naar nieuwe en verre grenzen. Zij doen met deugen wat Star Trek deed met ruimtereizen:
Virtue-signalling: the final frontier. These are the voyages of the left. Its continuing mission: to explore Brave New Worlds. To seek out new oppressors and new victims. To gender-neutrally virtue-signal where no lefty has virtue-signalled before!
Mooi!
GekkeHenkieNiet out.
Ben je op deze wereld gekwakt met een vagijn en de (al dan niet functionerende) onderdelen om nageslacht te werpen, dan ben je een vrouw. Anders ben je een man. Hoe je je voelt, wat je graag wilt zijn, of hoe je er pre- of post-op uitziet heeft daar niets mee te maken. Het is prima als je je als man zijnde een vrouw voelt en als zodanig presenteert, en vice versa. Maar geslacht is in de basis toch echt binair. En waarom is dat zo erg? Clown world indeed.
Volgens mij wordt man/vrouw bepaald door een X of Y chromosoom. Dat is de basis.
@boerk | 03-05-19 | 15:11: Ja, maar ik weet niet hoe die eruit zien.
Weet je waarom ik die dude met een vagina meer mag dan een chick met een dick? De eerst genoemde spregt zijn seksualiteit niet om de 2 minuten uit asof die een tourette syndroom heeft en autisme.
Mannen die vrouw willen worden hebben een hoop mentale issues, zijn homoseksueel en zowel de medische als de media doet alsof het verminken van je geslachtsdelen een heel normale zaak is. Ze snijden het eraf, dumpen je op straat met flinke schulden en levenslange afhankelijkheid van zware medicatie en routines maar owee als je in de nasleep nog depri bent of nog steeds issues hebt! Dan sta je er alleen voor! Zelfs binnen de community helpt niemand je mee als je erna suïcidaal bent. En waarom? Omdat ook de community zelf geheel niet functioneert en elkaar aanspoort om een verminking te ondergaan die je niet kan terudraaien en waarvan men denkt dat deze je gelukkig maakt.
De hardste roepen zijn de meest arrogante kwallen die niets geen zelfreflectie noch feiten kunnen bezien. Van Jazz hoor te tegenwoordig ook niets meer nadat haar improv vagina uit de stitches is ontploft bij het opstaan uit de roelstoel.
Stop maar met zoeken, ik heb de paarse krokodil gevonden.
We leven in verwarrende tijden. Toch maar snel even gecheckt en - gelukkig- de mijne is toch echt male.
Heb je de microscoop weer tevoorschijn gehaald?
There are no chicks with dicks, just men with tits.
Maar het maakt me geen ruk uit hoe iemand zich voelt, of wilt kleden. Leven en laten leven, ook al hoef ik niet alles te begrijpen.
Moeder natuur heeft een goed gevoel voor humor.
Weet je wie ook etc
Vrouwen met een piemel zijn mannen, wat ze ook zeggen.
Vrouwen die kindjes maken zijn vrouwen.
Dus.. volgens jou is 10% van alle vrouwen helemaal geen vrouw aangezien die nooit kinderen krijgen (of willen). Met mannen zoals jij verbaasd mij dat trouwens ook weer niet dat ze liever geen kinderen krijgen...
@ZwarteDag | 03-05-19 | 15:01:
Vrouwen die het instrumentarium hebben om kindjes te maken zijn vrouwen. Daarom het het fenomeen ook vrouw.
In de evolutie is maar een ding van belang. Het krijgen van kinderen. Als je denkt dat dat niet zo is, ben je snel uitgestorven.
@Mr.Crowley | 03-05-19 | 15:07: Jammer dat je moeder kinderen heeft gekregen...
@ZwarteDag | 03-05-19 | 15:16:
Laffe opmerking. Zeg dan ten minste waarom het niet waar is wat ik zeg.
By the way, wiskundigen hebben uitgerekend dat als de menselijke soort niet wil uitsterven, ze minimaal 2,1 kind moeten krijgen per paar.
Nederland zit op 1,6. Hoe lang gaat het nog duren?
@ZwarteDag | 03-05-19 | 15:16:
Gelukkig duren dit soort problemen maar een generatie. Daarna is het over.
@Mr.Crowley | 03-05-19 | 15:36: Al 50 jaar wordt verteld dat Nederland uitsterft en nog altijd groeit de bevolking...
@ZwarteDag | 03-05-19 | 17:26:
Ik heb het over het aantal kinderen dat hier geboren wordt. De toename wordt niet veroorzakt door het aantal geboortes.
@Mr.Crowley | 03-05-19 | 17:58:
Nederland is over 200 jaar koffiebruin en zijn de originele Nederlanders uitgestorven.
Vrouwen met piemels zijn enorm zeldzaam.
Mannen met tieteb daarentegen...
Tieteb = tieten
Als een vent eruit ziet als een vrouw is het geen vrouw met een pik, maar een vent die eruit ziet als een vrouw.
Sorry, die "LHB" kan ik nog ergens snappen, maar bij de "T" haak ik toch af. Ik snap niet waarom mensen met body dysmorphic disorder zo geaccepteerd moeten worden. Dat is gewoon een psychische stoornis. Ik zal hier wel voor
-gejorist- worden, maar ik ken een aantal mensen uit deze categorie en stabiel zijn ze niet te noemen.
Soort identity politics..
Het recht je man/vrouw/onzijdig te voelen, het recht je gekwetst te voelen, het recht om je tor ras te definiëren, het recht.. alsof er niets beters meer te doen is.
BDD is iets anders dan GD (voorheen GID). Daarom staan ze ook verschillend in het DSM 5.
Really? I couldn't care less. Doe je ding allemaal en val een ander er niet mee lastig. Al dat gezeur om bevestiging. Lijkt wel of de wereld alleen maar bestaat uit zoekers, ongeacht kleur, geslacht of andere kenmerken. Wat is er gebeurd met 'leven en laten leven'?
Noem me een bekrompen boerenlul, maar ik vind dit gewoon goorlapperij. Je hebt een lul. Doe ff normaal, kerel(s).
Bekrompen boerenlul, zo goed?
Volgens moet het trouwens zijn bekrompen linkse boerenlul die beter kan opzouten naar Joop...
@ZwarteDag | 03-05-19 | 14:59:
Prima. Maar links? U hoeft niet te schelden. Nergens voor nodig.
Nous sommes rapper Sjors!
De vrouwenpenis, ook wel katertje genoemd.
Ik ben duidelijk een niet inclusieve provinciaal en ik ben er trots op.
Kappen met dit soort items graag, ik zie niet graag vrouwen met een piemol!
En deze provinciaal zal het worst (ha!) wezen. Maar laat mij dan ook lekker witte cis man spelen. Dank.
Dus ik heb een uitwendige vagina van 24cm?
In de lengte of in de breedte?
@Mr_Natural | 03-05-19 | 14:51: Kaas heeft de helft, een kloeke 12 cm Heeft zijn vrouw mij zelf verteld.
Nee dat is je IQ.
Die horizontale spleet onder je pens? Nee, dat is geen orgaan.
A male pussy !
Een van 2,4cm zul je bedoelen...
Heeft ze niet gewoon net haar haar geföhnd?
Ben ik blij dat ik hier geen verstand van heb. En raad eens..... ik houd het graag zo. Doorlopen!
Ik onderga liever een pijpbeurt van deze mevrouw/neer dat dat ik moet gaan trouwen met een veganiste.
Die nemen geen vlees in de mond natuurlijk.
Volgens mij heeft Imogen een flinke rookworst in haar onderbroekje verstopt.
Piek clownwereld. Laten we dit soort rare uitwassen niet verder normaliseren zeg, van de rare newspeak termen (gender, feminine x, etc) tot en met genitaliën verminkende operaties en ongekende suïcide statistieken. Als jij een leuter van 20 cm in je broekje hebt hangen en mensen hier om moeten giechelen als jij je als een vrouw kleedt moet je niet raar opkijken, stomme instagram persoontjes die daarna hun “pikbult” uit solidariteit menen te moeten tonen zijn ook niks anders dan domme aandachtshoeren.
In essentie eens.
Is vast de middelvinger van haar vriend in de sofa.
Toch even duidelijkheid hierover: een chick with a dick is toch echt een man met issues en zijn vrouwelijke evenknie blijft een vrouw met issues. Hoe zeer we op persoonlijk niveau kunnen sympathiseren met iemand of iemand's (vervelende) situatie, feit blijft dat het geslacht niet werkelijk verandert. Wij zijn flexibel/tolerant in de omgang, maar meer ook niet. Al die trans kampioenen die vrouwelijke records breken - gewoon mannen met isssues - enough said.
Dat flexibel/tolerant is vooral de schone schijn, zeg maar hoe GL duurzaam misbruikt...
Ook lekker makkelijk het op issues te gooien.
Leven en laten leven. Je kan best biologisch een man zijn en qua gender een vrouw. Zodra mensen het verschil begrijpen tussen de rol die ze opnemen in hun leven en welke chromosomen ze hebben, hoeven we er over te discussiëren.
jazeker en nog wat: de meeste mannen hier op dit blog, zeiken ook als wijven....
De vrouw uit het artikel begrijp dit verschil bijvoorbeeld niet. Piemels zijn per definitie biologisch mannelijk.
Female Logic. I rest my case.
Het is de omgekeerde vorm van de logica die gemeengoed is onder de bekrompen pubers hier, namelijk dat je je zo moet gedragen als je geslachtsdelen je voorschrijven.
@Diotima | 03-05-19 | 14:52: Om gelukkig te worden, moet een mens luisteren naar zijn/haar lichaam. Als de geest ongelukkig is met het lichaam, dan is dat meestal een teken dat hij/zij met zichzelf in het reine moet komen. En niet om het mes erin te zetten. De patiënten die na een gender reassignment surgery en de initiële euforie nog ongelukkiger zijn dan voorheen, daar hoor je niet van. En wat te denken van diegenen die een reversal surgery willen ?
@Diotima | 03-05-19 | 14:52: Ik denk dat de meesten hier vallen over de aandacht die deze 'typen' voor zich opeisen en niet zozeer het feit dat deze 'typen' issues hebben met hun eigen lichaam, op specifieker hun geslachtsdelen. Maar klaarblijkelijk voelt u zich geroepen het voor deze 'typen' op te nemen... want niet geaccepteerde minderheid ofzo ?
En nu is het uw beurt weer om te vallen over 'typen', want we hebben het hier wel over mensen ja! Snif.
@ChupaChupa | 03-05-19 | 15:09:
Aandacht? Vooral GS pikt de sufste berichtjes over identity politics op. Dit bericht over slavernij-gejank is overigens wel het lezen waard: www.volkskrant.nl/columns-opinie/niet...
@ChupaChupa | 03-05-19 | 15:09: Ik heb 2 TG collega's die, net als de meesten van, gewoon als normale mensen behandeld willen worden en gelukkig gebeurt dat bij ons ook. Zo als de meeste homo's niet zitten te wachten op de Gay Pride, zitten zij niet te wachten op al die aandacht. Zij willen gewoon hun leven leiden dus laat ze alsjeblieft lekker. Wie doen ze er kwaad mee? Niemand toch?
Ik identificeer me als een boze blanke man... mag dit?
Ja, maar dan moet je achter in de bus zitten.
@Koning Willy | 03-05-19 | 14:58:
Daar word ik nou boos van..
@Barkruk2 | 03-05-19 | 15:42: Ah! U voelt zich gekwetst! Dan maakt de SJW community voor u een uitzondering en mag u vooraan zitten.
@marcoplarco | 03-05-19 | 15:55: Als hij het mag, wil ik het ook.
Een vent met lipstick en plastic tieten is geen vrouw.
Sorry dat ik besta.
Maakt mij niet uit wat het is... als het er lekker uit ziet is het lekker.
gwn een hele grote clitoris.... ;-)
Ik heb liever een echte vrouw zonder penis.
Toen ik nog op sgool zat in de vorige eeuw was een man iemand met een X- en een Y-chromosoom en een vrouw iemand met twee X-chromosomen.
Maar blijkbaar is erin de tussentijd iets fundamenteel veranderd in de natuur.
Ik denk eerder dat je wilde sex fantasieën had van het meisje naast je en dat je niet goed hebt opgelet tijdens de les...
Dit is dus volgens jou geen man in je beperkte geest:
nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Kl...
Even voor de duidelijkheid: 'Het komt voor bij 1 op de 660 mannen'
De vrouwelijke variant: en.wikipedia.org/wiki/Turner_syndrome...
Dan hebben vrouwen een X0 chromosoom...
'Turner syndrome occurs in between one in 2,000[6] and one in 5,000 females at birth.'
Ik vermoed dan ook dat jij het mongolen gen hebt...
Er is niks fundamenteel verandert. Er is alleen een verschil tussen geslacht en gender.
@ZwarteDag | 03-05-19 | 14:52: Goed, als je die 0.1% wil meenemen, be my guest. Veranderen er de definitie naar '1 of meer Y-chromosomen = man, anders vrouw'.
Beter? Maar het is natuurlijk gerommel in de marge, dat weet jij ook best. In principe heeft @2voor12 gewoon gelijk.
@Mbovenka | 03-05-19 | 15:13: Transgenders zijn ook gerommel in de marge...
@Mbovenka | 03-05-19 | 15:13: Alweer fout, ook vrouwen kunnen een Y-chromosoom hebben:
www.cyberpoli.nl/dsd/interviews/intvw...
@ZwarteDag | 03-05-19 | 15:18: Inderdaad, Zijn ze ook. Alleen wel een heel lawaaiige marge, die buitenproportioneel veel aandacht opeist. Dat iemand problemen met zichzelf heeft, soit. Dat gebeurt. Maar doe niet alsof de rest zich daar iets van aan moet trekken.
"Dat gebeurt"
@Mbovenka | 03-05-19 | 15:23:
Genieten gewoon!
Nee hoor, er is funcamenteel niets veranderd aan de natuur. Alleen is er iets fundamenteel misgegaan in het hoofd van een grote groep mensen. Die beweren dat als je je iets *inbeeldt*, dat dat dan ook realiteit is. Sommige voelen zich een spruitje. Daar moeten we dan kennelijk begrip voor hebben.
Wat mij betreft zijn er twee genders. Man en Vrouw. De rest zijn psychische aandoeningen.
Hahahaha, "biologically female penis". Good one!
Nou, nou, poe, poe, wat ligt het allemaal toch weer gevoelig.
Op het Rembrandtplein en op de Zeedijk wordt er gelukkig minder gezeurd
tijdens het "gemengde" uitgaansplezier ;-))
Een lul is een stukje manlijkheid. Kan je 100 keer in je paspoort laten zetten dat je tegenwoordig een vrouw bent, die lul is nog steeds een stukje mannelijke anatomie uit de tijd dat je nog een man was. Toen je als man werd geboren had je die lul al. Daarom wist de verloskundige ook dat jij een jongetje was. Vrouwelijke lullen bestaan niet.
@Osdorpertje | 03-05-19 | 15:37: Vrouwelijk lullen bestaat wel, dat heet bijkletsen.
Wholla, volgens mij heb ik een kleiner penis dan die meisje.
Dan rijd u ook vast BMW
@2voor12 | 03-05-19 | 14:45:
Audi, vriend.
@Mr_Natural | 03-05-19 | 14:46: Audi TT vermoedelijk, dat verklaart veel!
Mijn bolide is ook zo'n compensatie auto. Ik rij een Toyota Yaris.
@James Lastig | 03-05-19 | 14:54:
Daar past maar net een grote lul in.
Ik hoop voor d’r dat ie niet hard wordt bij het tucken, dan wordt het pas echt een pijnlijke ervaring.
?
Tucken, is dat *fluistert*, dat ze "hem" naar achteren vouwen? Wilde gok.
U klinkt als een ervaringsdeskundige.
Heeft u het al eens met een schiethamer geprobeerd, inplaats van ducttape?
Bij female penis ben ik gestopt met lezen.
Hoe krijg je dit van je netvlies?
@antagonist | 03-05-19 | 15:24:
Gewoon door een Irakees in je bek laten spugen:
www.telegraaf.nl/nieuws/3532955/recht...
@gemeentereiniging | 03-05-19 | 15:56:
me afvragend wie die 15.000 euro gaat ophoesten.
Dit wordt toch geen opmaat naar de vrijmibo heren redactie?
Anders haak ik subiet af.
Jullie hebben makkelijk praten als witte cisvrouwen.
Wat is een cisvrouw? Een vrouw die cist?
Als dat een meisje is, ben ik een boa constri(u)ctor.
@Jezus_Boeddha | 03-05-19 | 14:47:
www.google.com/search?q=cis+gender&am...
Er ging een wereld van onbegrip voor me open...
@hotnot | 03-05-19 | 14:55: Vroeger was het makkelijker. Mannen en vrouwen deden iets en dan baarden de vrouwen kinderen. Kinderen groeien tegenwoordig in de kool?
@Jezus_Boeddha | 03-05-19 | 15:10: Vrouwen met baarden?
Het wordt mij niet veel duidelijker zo.
@hotnot | 03-05-19 | 14:55:
Christusjezus in hell, als dit een schoolvak was, had ik het knap moeilijk gehad daar een klein 6'je uit te slepen, denk.
REAGEER OOK