VIDEO. Dierenactivisten verstoren Efteling-show
Je mag tegenwoordig blijkbaar niet eens meer paarden levend in de fik zetten.
Bovenstaande actie, allemaal ge-livestreamd door Vegan Strike Group, is het resultaat van een discussie die vorige week gestart werd door PvdD'er Leonie Gerritsen die zo haar bedenkingen had bij de act. Ridder Arthur Dayne had de situatie trouwens al snel onder controle en er is niemand gevierendeeld. Het ONTDANE publiek werd verzocht de arena te verlaten, maar er waren zat vaders present die de demonstranten eerst even wilden laten weten hoe ze hierover dachten. Enfin, vanaf heden de act zonder vuur, gokken we zo.
Social
Social
Vroeger in het buitenland, toen zetten ze pas paarden in de fik.
Reaguursels
InloggenSnelrecht, 100u taakstraf alle 4 (2m+2v) en 3 maanden parkverbod.
Geitenneuk of poepveulenslingeren, mag dat wel nog ? Schapendruk, marmottenfik ? Verboten ?
Ik stel voor dat dit wijf de taak van dat paard overneemt.
Ja als ik zo dat fikkende paard zie snap ik ook niet helemaal hoe een kind dat moet plaatsen. Leuk voor in een film ofzo maar doe verder even normaal zeg
Dierenactivisten beloven meer acties in Efteling: ‘Ze hebben oogkleppen op’
KAATSHEUVEL/VUGHT - De vier dierenactivisten die zondagmiddag in de Efteling zijn gearresteerd, zijn 's avonds weer vrijgelaten. Dat laat woordvoerder Peter Janssen van de Vegan Strike Group weten. De Vughtse activist was zelf één van de vier demonstranten die werden aangehouden bij paardenshow Raveleijn. Het viertal kwam er vanaf met een geldboete en een waarschuwing.
Bron: bd.nl
Leonie Gerritsen van de PvdD, overtuigd veganist.
Vegan Strike Group, de naam zegt het al, veganisten.
Folkert van der G., veganist.....
Ok goed. Identity politics aside. Maar je bent toch gewoon een lul van een marketingbozo of welke idioot dit bedenkt? Man, denk na. Dom paard, weet niet beter, maar krijgt dit shit op zijn rug. Het beest is is dom, weet niet beter. En dat alles om dat debiele klootjesvolk te entertainen. Het is gewoon niet kosher man, denk na.
@Masturwasbeert | 15-04-19 | 00:58: Oh, wist niet dat Halacha daar wat specifieks over te melden had, maar dat maakt volgens mij ook niet uit in Nederland. Ik heb het vooral te doen met paarden dat ze geen inspraak hebben in wie hen hier zo allemaal vertegenwoordigt en zo hun imago van coole dieren onherstelbare schade toebrengt.
Hitler. Ja, de Godwin is waar.
Daarnaast was hij ook zwaar aan de meth. Ook waar.
Wordt tijd voor een uitbreiding van de Dikke Van Dale: “Veganist: schuilnaam voor fascist, wolf in tofu-schaapskleding”
Mwa, Persoonlijk heb ik t niet zo op die zogenaamde circus dieren acts , maar ieder z’n meug.
Vegan strike group ? Wat een wazige naam, kwamen ze nou voor een BBQ of juist niet?
Prima actie. Het is gewoon totaal idioot om dit te doen? Een paard met vuur op zijn rug. Hoe bedenk je het? Mallotig gedoe voor paupergezinnen met een Opel uit Vinexwijken, dat is het. Het beest weet niet beter, maar schrikt zich elke dag de typhus. Ga godverdomme iets normaals verzinnen, stelletje marketingdebielen. En over die jankende kindertjes, sois, daar komen ze wel weer overheen.
Je bent slecht geïnformeerd, deze paarden worden beter verzorgd dan in menig manege. Maar ja, wat wil je anders als je zwaar verheven bent boven die pauper gezinnen met hun Opel uit de Vinex. Zucht...
Weer een triest figuur.
@Batavi Magistralis | 15-04-19 | 00:11:
Nee hoor. Maar in een geciviliseerd land doe je dit soort decadente shit niet. Luister, ik ben zo rechts als de pest, maar dit soort lulkoek verdient de ultieme ridicuul. Verzonnen door een marketinglul van de Efteling. Rot op man, bedenk wat leuks. Maar niet dit. Oh ja en ik ben geen vegetarier. Maar, je kunt ook gewoon normaal doen. En dat betekent: dieren zijn dom en ze weten niet beter. Dus niet dit soort stupide fratsen graag.
@Masturwasbeert | 15-04-19 | 00:27: hmm denk dat we weer zoals vroeger de dieren de restjes mogen laten op eten (als die er waren) en te paars het slachtveld op.
Nee, dit soort dieren worden beter verzorgd dan menig ouderen in tehuizen, of menig kinderen in gezinnen onder de armoede grens.
En ga dan gewoon het gesprek aan met de Efteling en zoek de media op ipv het verstoren van een optreden.
Daar zet je alleen jezelf voor lul.
Ik las heel even Dierennarcisten.
Waarom ging Halbe wel voor de bijl en Pinokkio nog steeds niet?
Ik zeg deze keer maar nix, want moe....
P.S. Volgens mij was Halve er helemaal niet bij!
KOZP. Over de ruggen van kinderen terwijl we een rechtsstaat en democratie hebben. Die instituties waardoor je mag procederen en protesteren.
Vreemd dat deze activisten nooit een rituele slachting bij een halal slachterij komen verstoren
Waarom niet eigenlijk?
@Willem_Oltmans | 14-04-19 | 22:44: Retorische vraag natuurlijk, maar ik beantwoord 'm toch; het is omdat ze bang zijn voor moslims.
Waarom zou je bang zijn voor moslims? Dat zie ik niet. Zijn gewoon mensen.
@Willem_Oltmans | 14-04-19 | 23:04:
www.thereligionofpeace.com/attacks/at...
Deze paarden hebben het veel en vel beter dan vele andere, ze zijn zo enorm getraind dat ze bergen met geld waart zijn.
Daar gaat men dan ook enorm voorzichtig mee om.
Of dacht men dat ze iedere dag een aantal nieuwe aanschaffen omdat er eentje zich niet ok voelt..
Waart ja? Man man man
Wat te denken van stuntlui? Ik heb het genoegen gehad om in de fik gestoken te zijn..... zolang je blijkt rennen prima te doen.... en altijd hulp bij de hand.... dat paard vind t prima, heeft nergens last van!
Dit is veroorzaakt doordat we op andere thema's vrijwel direct gezicht zijn voor actiegroepjes als KOZP, Grauwe Eeuw etc. Nu denkt elke actiegroep dat ze een podium verdienen en hun standpunt kunnen afdwingen. Alles moet kapot. Iedere traditie, ieder gebruik, iedere onschuldige vorm van vermaak. Want er is altijd wel een malloot die zich er aan stoort en dan passen we ons direct aan. Om niemand te kwetsen en niemand buiten te sluiten. De dictatuur van de grauwe middenmoot, met de continu gekwetstende aan de macht! Iets waar dominee Gremdaat ons jaren geleden al op sublieme wijze voor waarschuwde: youtu.be/VNWmzwHCIRE
Door hun protest actie zitten vele hier op GS te reageren en bereiken zij hun doel.... aandacht !
Een paard wat in paniek raakt van een "echt" brandende deken zal toch toch op hol slaan? Dat willen die Eftelingers toch ook niet; een oncontroleerbaar paard, en gebeurt toch ook telkens niet, ook na telkenmale opvoeren van deze show?
Debielen, dat zijn het. Het is onderzocht en volkomen dierviendelijk. En dan dit bij kinderen, wat een laag niveau.
Vind dat ze an sich wel een punt hebben. Sorry.
Absoluut. Dieren zijn er niet voor ons vermaak. Maar het gedram stoort me. Er is een tijd en een plek voor alles en een kindershow in de Efteling is niet de plek.
Ik denk dat het moeilijk wordt om paarden te vinden die beter verzorgd worden en die (met een beetje paardenkennis) zichtbaar plezier hebben in de samenwerking met de ruiter. Daarnaast lopen ze op geen enkele manier risico op verwondingen en wordt er in deze business eindeloos gecontroleerd op dieren-welzijn. Dus wat is precies het punt?
Dieren zijn er wel voor ons vermaak, en om te eten, en om te bewonderen en soms ook omdat ze er gewoon zijn. Sowieso zouden katten en honden in hun huidige vorm niet bestaan als mensen het niet hadden gewild, om nog maar te zwijgen over alle veedieren die naar ons gemak zijn gefokt.
Als je echt denkt dat dieren en vermaak compleet los van elkaar moeten staan moet je huisdieren, veedieren, wilde dieren in reservaten/dierentuinen en hulpdieren allemaal aan banden leggen.
@sarcastro | 14-04-19 | 21:41: ? Dieren zijn er voor ons omdat ze er gewoon zijn? Katten zouden in hun huidige vorm niet bestaan als mensen dat niet gewild hadden? Wat bazel je nu toch man?
@Kabouteraap | 14-04-19 | 21:55:
Ben je dom of zo? Katten zijn gefokt door mensen voor mensen, of dacht je dat de tegenwoordige huiskat van nature ergens op de savanne rondliep?
Dieren zijn er om voor ons te werken en op te eten. Iets met voedselketen. Idioot.
Hmmm dit topic trekt veel kleuters met passend IQ. Lachen!
Ik ben moe jongens, zo ongelooflijk moe.
De Efteling moet kapot geloof ik.
Eerst Carnaval Festival, nu weer dit en de rest volgt nog.
Was vorige week nog in de Efteling ... ik moest van mezelf een ritje in Monsieur Cannibale maken... schaamteloos genoten als een kind zo blij (met mijn 38 jaar)
@CododerDritte | 14-04-19 | 20:33: met kerst geweest, seks 2x achter elkaar. Heerlijk.
@Rotterdammert1965 | 14-04-19 | 20:36: nou mijn typen is ook niet meer wat het geweest is. Moet zijn zelfs ipv seks. Seks met een kannibaal lijkt me zo en zo niks
@Rotterdammert1965 | 14-04-19 | 20:39: in het sppokslot schijnt er nogal gelegenheid te zijn voor handtastelijkheden dus zo raar leek je post me in eerste instantie niet.
@Rotterdammert1965 | 14-04-19 | 20:39: dat van het spookslot heb ik slechts gehoord van iemand anders hè. Ahum.
@Rotterdammert1965 | 14-04-19 | 20:39:
Het lijkt mij ook niets... Misschien meer iets voor een SM liefhebber, je worstje in de mond van een kanibaal stoppen....
@Rotterdammert1965 | 14-04-19 | 20:39: Lol! :) .. Ach al had je t daar 2x gedaan je moet hard kreunen in die attractie om boven die muziek uit te komen..
Hetzelfde als die vieze krakers die op andermans terrein denken de baas te zijn. Flikker op. Ga ergens op straat demonstreren, maar blijf weg uit andermans terrein!
Efteling - het synoniem voor de NLse tokkie. Wie wil er nou gezien worden?
Wat doet dat er verdorie toe, zeikerd met je tokkies gezanik.
Jij vast niet, intellectueel dat je er bent.
@Batavi Magistralis | 14-04-19 | 20:03: Batavi, een echte intellectueel zegt zoiets juist niet! Laat je niks wijsmaken.
@CalamityJane | 14-04-19 | 20:12: Het was ook min of meer sarcastisch bedoeld :)
De Efteling is een waanzinnig mooi park met een prachtige historie en enorm oog voor detail. Ik kom er graag.
@Kabouteraap | 14-04-19 | 20:41: dank je wel, wilde net even kwaad worden op redanx. Dit is beter.
Nooit geweest, mijn kinderen ook niet en klei kinderen ook niet. En dat geldt ook voor Disney-en Ploplanden. Is voor fantasiedode tokkies.
@Willem_Oltmans | 14-04-19 | 22:48: ach, beter fantasiedood dan hersendood. Doet dat nou pijn, azijn pissen?
Nee hoor Durk. Wij gaan altijd zeilen met de kinderen. Heerlijk.
Er is flinke verdeeldheid onder de reaguurders als ik het zo lees; voor- en tegenstanders van deze actie. Punt is; iedereen mag demonstreren tegen deze vorm van vermaak. Als je het echter gaat doen door een show te verstoren en daarmee je wil op te leggen aan een ander die er een verschillende mening op nahoudt, dan ben je dus het zoveelste schoolvoorbeeld van militant, agressief links. De tolerantie met betrekking tot dat militarisme wordt met de dag kleiner.
Eindelijk zien de kinderen eens een paar echte randdebielen in de Efteling en is het weer niet goed (zet groene bril op)
Die show is ooit gemaakt (misschien nu nog wel) door mensen van een Frans attractiepark Puys du Fou, die echt spectaculaire shows weten neer te zetten. Ze hebben daar vast een team van mensen die dagelijks paarden trainen en ook van die dieren houden.
Die mensen weten meer van paarden dan een paar van die groene stadsmensen. Met een paard in paniek of die iets echt niet wil kun je geen show maken, de lichaamstaal van die paarden is dan ook niet die van treurnis. Die beesten worden optimaal verzorgd in de Efteling en iedere stunt is veilig, ook die met het vuur dekentje.
-
Door nu de wijsneus uit te hangen, zal de show ongetwijfeld worden aangepast. Niet omwille van dierenwelzijn, niet omdat die kindertjes het na gaan doen eigenlijk alleen om van die deugdrammers af te zijn. Enkel en alleen daarom.
En nee paarden in Europa in de vrije natuur is er bijna niet meer, dus.
-
Straks ook met spandoeken naar de islamitische slager, voor het op een walgelijke manier slachten? Of is het beter om daar nu juist de andere kant op te kijken en alleen bij normale en onschuldige activiteiten je waanzin op te leggen?
Hear hear. Je zult de partij voor de dieren nooit een rituele slacht zien verstoren. Omdat ze weten dat ze dan een kopje kleiner worden gemaakt door de moslims (de activisten, de dieren gaan er sowieso aan). En weer; de haat en de dood zegeviert. Agressie, de vuist en de kogel, dat is de enige taal die links en en de islam verstaan.
@Arkan Sonney | 14-04-19 | 19:41: precies. Het is heel veilig om kritiek te leveren op religie als je het bij christenen en joden laat omdat die niet zo extreem reageren. Hypocriet gedrag is het.
Volgens mij heeft de Efteling al laten weten helemaal niet in te gaan op eisen deze schreeuwers.
Vertel die mensen nou niet over Puy du Fou. Straks gaan ze daar nog lopen mauwen. We zijn daar een paar jaar geleden geweest en wat was dat goed. Beste park ooit, we gaan zeker terug. We hadden ogen en tijd tekort. En inderdaad is Ravelijn in zijn huidige vorm gemaakt door hun mensen. De eerste versie niet, maar die flopte dan ook. En hoewel de honderden dieren daar in topconditie zijn, zou de gemiddelde vegan drammer daar spontaan een hartinfarct krijgen.
@schijtzat | 14-04-19 | 21:07: Klopt. Mooi dat een bedrijf gewoon een rechte rug toont tegen dit soort dierenterroristen. Complimenten voor de Efteling.
Fleur en Sterre , 48 uur opsluiten bij de Indische Waterlelies ... tadadadam .. dam .. dam .. dam.. tadadadadadadam..
Goeie actie! dat er nog VELE mogen volgen!
Goeie actie van wie?
Wel gelijk dreigen met Californian kickcurbs en verkrachtingen willen. Das rechtste "moraal" voor je aan de andere kant. Want dat is natuurlijk VVMU. Das minder erg dan een paard in de hengst steken, pun intended
Dit mag allemaal WEL in Nederland: "Bij 'onbedwelmde' slacht wordt bij een dier dat volledig bij bewustzijn is de keel doorgesneden, waarna het minutenlang een doodsstrijd voert tot het is doodgebloed. Bij runderen kan dit soms tot wel 15 minuten duren. Een rund heeft namelijk een extra slagader die langs de wervels (aan de achterzijde van de kop) naar de hersenen loopt. Bij het doorsnijden van de hals neemt deze tak de bloedvoorziening naar de hersenen over waardoor het dier bij bewustzijn blijft. Het ervaart de pijn van de enorme wond in de halsspieren en vanuit de doorgesneden aderen en slokdarm stromen bloed en pensvloeistof de luchtpijp in, wat ook uitermate pijnlijk is. Hierdoor en doordat de zenuw (Nervus Vagus) ook doorgesneden is, ervaart het dier naast deze heftige pijn ook nog eens het gevoel te stikken.” (bron: Trouw)
Liever niet te veel van deze feiten benoemen, blijf het lekker halal slachten noemen en beroep je op het feit dat dit nou eenmaal zo moet van de islam. Je lijkt Hiddema wel die eerst het monster omschrijft en daarna in de bek kijkt.
We moeten gewoon wegkijken en selectief deugpunten scoren, beetje ouderwetse tegel.
@bananabanana | 14-04-19 | 19:39: wijs. Dank
Oogkleppen op en wegkijken.
Die Linkse Mensjes gaan het nog zwaar krijgen de komende jaren.. Triest volk.
De maatschappij heeft het al zwaar met deze linkse mensjes.
Wordt tijd dat ze van hun potentaten sokkel afkomen...
Graag de kosten in rekening brengen. Deze malloten verstoren een show waar mensen geld voor hebben betaald, kijken hoe diep dat activisme gaat in hun geldbuidel.
Dat paard heeft er sowiezo geen last van, het zijn vluchtdieren en echt niet in bedwang te houden als het erop aankomt, komt nog eens bij dat de Efteling helemaal geen zin heeft in problemen met de wet. Bevalt de wet je niet is er een Malieveld.
paarden hebben tegenwoordig geen nut meer. als ze deze niet voor de show kunnen gebruiken, wat gebeurt er dan? zuur vleesch....
Waarom zou je het dekje in de fik steken. Stom doorgeslagen volksvermaak.
Kan zelden begrip opbrengen voor deze mensen maar in dit geval ben ik het met ze eens. Dieren zijn er niet voor ons vermaak. Wil je vermaak en vuur, steek dan de achtbaan in de fik terwijl de bakjes over de tracks razen. Van dieren blijf je af. Dom vermaak ten koste van dieren. Erg intelligent.
KAATSHEUVEL - De paardenshow van Efteling-attractie Raveleijn overtreedt geen regels. Dat concludeert de Nederlandse Voedsel en Warenautoriteit (NVWA) na een inspectie. De controle volgde na een tweet van medewerker van de Partij voor de Dieren over een brandende deken die wordt gebruikt tijdens de show.
Konijnen hebben rechten!!1!
Dieren zijn er ook voor ons vermaak, je moet ze alleen geen kwaad doen. Maar je vraagt je hond toch ook om te gaan zitten?
We eten dieren, laten ons vermaken door dieren, gebruiken dieren in het leger en de politie, maken er kleding van etc etc. Als jij dit niet wilt is het jou keuze maar leg dit niet aan anderen op.
Oen! De paarden zijn hier, net zoals politie paarden met vuurwerk, op getraind. Ze ervaren geen last nog pijn, doen gewoon waar tamme paarden voor gefokt zijn. En paarden, net als kleinere huisdieren heb je voor de lol, liefde en vermaak. Huis-katten, -honden e.d. leven ook niet (meer) in natuurlijke staat maar om hun baasje te bevredigen. Ga je liever druk maken om de triljoenen dieren die door de islam -halal- werden en (zullen) worden doodgemarteld.
Manman, wat een blaartrekkende tegel.
@BootleggersSmurf | 14-04-19 | 18:52: ik heb geen hond. En als je je laat vermaken door dieren is het slecht met je gesteld.
@poiuytrewq | 14-04-19 | 18:41: Jij hebt vertrouwen in de NVWA?
@BozePaarseMan | 14-04-19 | 18:57: Ja, echt hè? Maar mensen die voor eigen vermaak dieren misbruiken zijn geen knip voor de neus waard en getuigt ook van weinig intelligentie.
@Peter-Rissing | 14-04-19 | 18:53: Wie zegt dat ik mij niet druk maak om dieren die halal worden geslacht door onze islamitische landen pareltjes? Ook aannames zijn niet zo slim.
Maar goed: als jij kunt genieten van een galopperend paard met een brandend dek, dan snap ik dat ook wel weer. Peace.
@BozePaarseMan | 14-04-19 | 18:57: blaartrekkend?
Leg eens uit wat er vermakelijk is aan een brandend galopperend paard?
Heb jij ook dieren nodig om te worden vermaakt? Of kan dat op een intelligentere wijze?
@Opblaas_boot | 14-04-19 | 18:58: Nee, het is HOE jij je laat vermaken.
Je neemt geen huisdieren voor het beestje maar voor jezelf, het is dus per definitie vermaak. We leven niet meer op de boerderij waar de kat tegen de muizen genomen word.
Een paard is een vluchtdier, gaat echt niks doen waar hij bang voor is. Een hond kun je nog enigzins dwingen maar een paard niet.
Het zit dus ook in jouw hoofd dat dit beest mishandeld word, ongeveer vergelijkbaar met mensen die hun hond niet leren luisteren want "dat beestje heeft ook gevoelens en dwang is niet goed" en mensen die besluiten vega te gaan en vervolgens hun kat ook vega maken.
Dierenmishandeling ben ik pertinent tegen maar deze paarden worden niet mishandeld.
Zeer mee eensch broeder
@BootleggersSmurf | 14-04-19 | 19:11: ik heb geen huisdier. Ik heb geen vervanging nodig voor wat voor gemis dan ook.
Hoe het ook is: wat is de volgende stap om onze honger in vermaakt te worden te stillen? Kunnen we onszelf niet meer vermaken?
@Opblaas_boot | 14-04-19 | 19:06: landen = kansen
www.geenstijl.nl/5147184/video-dieren... De meeste mensen flippen al als ze een paar uur alleen zijn, zelfvermaak houd voor de meeste mensen wel op met een beetje rukken denk ik.
Enfin, de vraag is of deze paarden last hebben van dit vermaak. Naar mijn mening hebben zij er geen last van. Dan de vraag of je dit zou moeten willen doen en daar is geen simpel ja of nee op omdat de beestjes niet lijden of last hebben. Ik zou het niet doen maar aangezien de beestjes er geen last van hebben zie ik ook geen bezwaar.
Een huisdier kun je trouwens ook nemen als toevoeging aan je leven, niet per se om een gemis op te vullen. Wel is het zo dat je je beestjes ontzettend gaat missen als ze er niet meer zijn.
@BootleggersSmurf | 14-04-19 | 19:38: Goedenavond. Ik begrijp je wel. Er is niets mis met een huisdier. Ik zal nooit zeggen wat een ander moet doen of laten. Afgezien of deze paarden wel of geen last hebben van de "vuurdeken", ben ik van mening dat er grenzen zijn aan het misbruik, of zoals u wil gebruik, van dieren voor ons vermaak op commerciële basis. Ik heb het uiteraard niet over huisdieren.
Helaas loert er altijd het gevaar dat er een stapje verder wordt gegaan als men hier ook weer genoeg van heeft. En dat is met de verwende jeugd en dito ouders niet ondenkbaar. Dát is mijn zorg.
Rest mij niets meer dan te zeggen: geniet van uw huisdier. Maak lange wandelingen, indien het een hond betreft. Goed weekend (wat er nog van over is)
@Opblaas_boot | 14-04-19 | 19:17: Begrijp u best. Zo onnodig dit vermaak. Dieren zijn voor de meeste mensen geen partij, niet eens een onderliggende. Deze paarden lijden niet. Daar troost ik me mee. En verder, heb twee wegwerphonden die een gelukkig hondenleven leiden.
@Opblaas_boot | 14-04-19 | 20:09: Goedenavond,
Ik heb zelf ook niet meer dan een huisspin op het moment hoor. Vroeger heb ik inderdaad verschillende soorten huisdieren gehad. In een flat is het verantwoord houden van huisdieren iets moeilijker al ben ik wel een wormenhotel aan het bouwen. Zijn ook huisdieren, soort van.
Het gevaar met steeds een stapje verder blijft met alles, daarom is er een inspectiedienst of kun je via de politiek dingen bereiken. Het veroorzaken van een ontruiming en daarmee de dag van tig mensen verpesten omdat iemand een mening heeft ben ik geen voorstander van. Dat is wel wat hier gebeurd en valt niet goed te praten.
Er gebeuren zat andere dingen met dieren waar ik mij drukker om zou maken, verminkingen aan snavel, tanden en uitstekende delen alsook het geslacht bijvoorbeeld. Dat is voor ons vermaak want een eitje ziet er toch best lekker uit of niet dan?
Zit net te denken en er zal een vergunning zijn aangevraagd en daarom de inspectie, al ziet meneer agent je dit doen wil hij toch even met je praten mag ik hopen.
Ik hoop nog een tijdje van mijn spin en wormen te kunnen genieten en wens jou hetzelfde plezier zoniet meer plezier toe met jouw huisdieren. Geniet van het weekeind of wat ervan over is, 2 minuten, en een mooie dag morgen.
@Opblaas_boot | 14-04-19 | 20:09:
Iemand had die jassen natuurlijk meteen in het water moeten gooien. Net zoals je bij een overval met een scooter die scooter omduwt en/of het sleuteltje eruit haalt. Je moet het zulke lui zo lastig mogelijk maken, maar men is aan de grond genageld.
Ik kan mijn vinger er niet opleggen... zit er iets in het drinkwater er is iets aan de hand met demense. Iemand?
Ik drink nooit kraanwater, zou kunnen dus.
In het circus mogen gelukkig geen dieren meer. Dit mag wel? Ik was ook over het hek gesprongen dus. Mafklappers bij de efteling...
Niet zo ongeduldig. Je moet eerst wachten tot het paard gaar is voor je het eten kan.
Waar bemoei je je mee, typh een eind op. Neem zelf een paard en ga er mee knuffelen. We hebben niet voor niets de wet en die wordt hier niet overtreden. Mensen als u zijn de nagel aan de doodskist van een goed functionerende democratie.
In het circus mogen wel degelijk dieren optreden, alleen geen wilde dieren,
en als ik in een circus zou zitten en jij de boel komt vergallen, dan stap ik ook in de piste en schop jou 20x de piste rond, want wie ben jij om jou willetje
op te leggen aan mensen die het wel leuk vinden, meneer de eigen rechter?
@amateurrr | 14-04-19 | 18:30: VVMU, dan mag je een mening hebben, waar bemoei jij je mee?
Zijn dit weer een paar van die Friezen die een ander het recht op ontspanning ontnemen. Eens kijken wat het OM gaat doen met déze "eigen rechtertjes"?
Wacht... ik weet het al!
Zijn er dan aanhoudingen geweest? Is er aangifte gedaan?
Mwah, da's gewoon theatervloeistof dat in de fik gaat. Gebruiken ze ook in films.
Ik doe even een "Roos Vonkje " omdat het kan .Het niet eten van dierlijke eiwitten met daarin essentiële vitaminen en mineralen leidt tot een anti-sociale persoonlijkheid .Wat ben je toch laag gezakt op de evolutionaire ladder als jouw eigen drammerige mening het toelaat om een middag voor kinderen te verzieken.
Maar als papa hassan aan zijn achmedje in de douche laat zien hoe je voor het offerfeest sjgaaapie met een kromzwaard de strot doorsnijdt zodat sjgaaapie in doodsangst de pan ziet naderen en achmedje zijn eerste erectie krijgt, zwijgt men als het graf. Volgens deze volkertiaansen heeft noch het dier noch het kind daar last van.
Precies!! En nog veel meer van dat.
Laten we het dan ook over insecten- en vogelvernietigende windmolens hebben.
Jammer dat deze lieden geen dreun krijgen van een ridder die even lekker diep in zn rol zit.
Waarom gaan deze "helden" of "dierenvrienden" niet in de .... wijken tegen onverdoofd ritueel slachten demonstreren? . zijn ze niet goed in het stellen van prioriteiten?
Die ridder wil niet in de DNA-databank van Justitie komen.
Ik vraag me af hoe hun collega's morgen zullen reageren!
@Harrie7949 | 14-04-19 | 17:55: hebben ze niet.
Kinder gezondheid ziekmakende inent weigeraars.
inderfeesten verstiert door kleur drammers.
Kinder vermaak verstiert door vegan vleeshaat drammers.
Kinder misbruikende klimaat hoaxer.
Kinder pijnigende verminkende besnijdenders.
Misschien de dag voor Prinsjesdag in Scheveningen actie voeren tijdens de oefeningen met rookbommen en vuurwerk waar paarden aan blootgesteld worden. Daar zie je Ze niet..!
Demo-video van pyrogel.
Op mensen.
Die er relaxed bijstaan.
www.youtube.com/watch?v=lCzQJQJNd4o
www.youtube.com/watch?v=1xdKa-1KTw4
www.youtube.com/watch?v=hOAiAa3oyHQ
Mooi decor trouwens.
Het is net een scene uit game of Thrones.
Mag je van de Vegan Strike Group wel spinnen in je huis laten zitten tegen de muggen eigenlijk?
Verzieken van kinderfeest.
Waar hebben we dat meer gezien?
Links = verzieken
@Papa Jones | 14-04-19 | 18:52:
Links is een ziekte
Iedere dag weer een vraagstuk. Wat zullen we eten?
Maar voor vandaag zijn we eruit, dankzij de Efteling.
Paardenbiefstuk met Dwergen op Room toe.
Dat wordt smullen!
Ik was van plan iets minder vlees te gaan eten... maar dit motiveert mij om meer vlees en vleeswaren te gaan consumeren... ik wil er dan ook wel eens een paar horen janken!
Goed voor de stemmen van M Tiemen dit? NOT!
Anderhalve man en een paardekop springt over de hekken, om het paard achter de wagen te spannen. Goede mens dier verhouding en training maakt dit niet tot mishandeling,. Wat deze gasten doen is shock, een paardemiddel. Kindertjes laten schrikken? Wie geeft jou dat recht? Vraag een vergunning aan om je grieven te uiten, maar ga niet als een blind paard door de straten. Je stokpaardje hou je maar mooi bij je toetsenbord.
Dit zijn de vieze eigengereide eigen rechter spelende minderheid,.. die over het paard getilde deug bedreigers van onze maatschappij tegenwoordig.
Groen Links tuig met als voorbeeld Volkert vd Graaf!
W/N, bedoel je niet de vegetariër Adolf Hitler?
Ze hebben op Facebook geen 'vind ik niet leuk'. Moet allemaal positief blijven natuurlijk.
Iedere vorm van dierenmishandeling is verwerpelijk en weerzinwekkend, dat heeft niks met politiek links of rechts te maken. Je laat een paard niet met een brandend kleed op de rug door een arena rennen. Kwestie van beschaving.
Ach, daar zal heus wel over nagedacht zijn. Er is al een controle geweest, en er blijkt niks aan het handje voor het dier.
Paard is daarop getraind. Net als politie paarden met vuurwerk.
Paard zag er relaxed uit. Geloof me, als paard er last van zou hebben dan valt er geen show mee te doen.
Ik weet best wel iets over paarden btw.
Zoek zoek iets wat er niet is.....
Misschien beter bezig houden met ritueel slachten van dieren.. das echt stress en leed.
Aangenomen dat dat voor een paard dierenmishandeling is.
Weet je wat beschaving is ? Zorgen dat kleine kinderen niet in janken uitbarsten door je slinkse punt een ander door de strot te rammen !! Maar daar hoor ik je uiteraard niet over !!!!
Check deze video even: www.youtube.com/watch?v=hOAiAa3oyHQ
De ridderacteur op het paard staat ook in vlammen.
Gaan we het nu ook hebben over mensenmishandeling?
Nee. Zal je geen een erover horen, want mensen in vlammen door een arena jagen is heel normaal.
Jankers gonna jank. Dat is aan de hand.
Jankerd. Je hebt zeker niks beters te doen dan je druk maken om een kutpaard.
@kloopindeslootjijook | 14-04-19 | 17:05:
Hee deze kende ik nog niet . Wel gaaf spul ! En als ze dit ook bij het paard hebben gebruikt dan moeten ze zich helemaal diep schamen !! Sowieso trouwens al omdat ze slinks zijn punt
@tragic1911 | 14-04-19 | 17:08: kutmens !
Niemand die het fatsoen even kan opbrengen om het paard te vragen? Er wordt constant over het paard gesproken maar nooit met het paard. Paarden zijn geen mietjes - van veulen af aan al niet - en die kunnen heus zelf wel beslissen. En je kunt het behoorlijk minder treffen als paard dan een beetje toneelspelen tussen het relaxen door in een pretpark.
Het paard is duidelijk van slag door dat decadente kutvolk dat maar de bühne oprent als het daar zin aan heeft en geen enkele consideratie heeft met het feit dat je van een paard niet kunt verwachten voor zijn eigen beveiliging te zorgen.
Ik vraag me af of deze koekerts überhaupt onderzoek hebben gedaan of het dier in kwestie er ook maar iets van voelt?! Want als dat daadwerkelijk zo zou zijn, zou het paard zich geen tweede keer hiervoor op laten tuigen, althans dat lijkt mij logisch! Het zijn gewoon een stelletje aandachtshoeren, die op een verkeerde manier aandacht vragen, blijft leuk he kinderfeestjes verzieken!!!
Dat zou je ook zeggen van beren op de Balkan. Machtige beesten met machtige klauwen. Toch doen ze braaf hun kunstje en mag je er soms zelfs mee boksen. Kennelijk vindt die beer dat relaxed. Het protesteert immers niet. Ik ben gaan fan van die veganisten of hoe ze ook allemaal heten, en het is absurt om in een pretpark te demonstreren, maar sommige zaken kan een mens niet maken. Je laat de beer niet dansen, omdat hij dat voor € 5,- laat zien. Ook die vette wijven op ezels of ander klein spul is sadistisch vermaak. Die paarden in de Efteling reken ik daar niet onder, want de Efteling houdt niet van relletjes. Het is een miljoenenbedrijf waar heel Europa/Wereld naar toe komt. Die denken wel drie keer na.
Linkse dwazen en feiten horen niet bij elkaar .Heeft u ooit een linksmensch kunnen betrappen op een met feiten onderbouwde mening ?
Blikjes gemalen paard in de dierenwinkel op dierendag voor de kat en de hond. Dieren in kooitjes houden thuis, vissen in een aquarium.
Dat doen ze voor de dieren.
Not.
Dat doen ze voor zichzelf.
Zodat zij zich zelf eventjes goed voelen.. en vooral door anderen goed gevonden worden, maar ondertussen lijdt en sterft het dier.
Mijn god wat een kolder weer. Weet je wanneer een paard stress heeft? Als hij moet vluchten voor een prairie- of bosbrand. Echt vuur waar je echt au van krijgt en eindigt als verkoolde paardenbiefstuk die daarna wegrot en opgevroten wordt door maden i.p.v. dankbaar smullende mensen. Of een wolf, tijger of hyena achter je aan krijgen die je daadwerkelijk levend wil ontweien en opvreten.
Het wordt tijd dat die veganistjes eens uit hun wolkenwerend met regenbogen donderen en met een flinke klap op het harde fundament van de realiteit terecht komen. De Natuur is niet (alleen) lief en mooi en pluizig en schattig. Een dier heeft het in een doorsnee Nederlandse boerderij ongeveer net zo goed als een mens die in een vakantiepark verblijft i.p.v. op de savanne rondslentert. Of op z'n allerergst, als je je al inbeeldt dat dieren een menselijk concept van "vrijheid" hebben, de keuze tussen een (Nederlandse) gevangenis of in de wildernis gedumpt worden om het voortaan zelf te rooien en zonder onderdak, voedselzekerheid of zorg omringt te worden door roofdieren, parasieten en ziektes die je naar het leven staan.
Een volledig angst- en stressvrij leven, is dat een mensenrecht? Klinkt meer als een totalitaire gruwel. Laat staan een dierenrecht.
Een tijdje geleden ook iets over de dierenambulance. Die krijgen dan dieren mee die onderweg in de ambulance worden afgemaakt omdat ze geen schijn van kans hebben. Een duif met een hersteld vleugeltje is prooi.
Alleen willen de mensen die de dierenambulance bellen daar niets van weten, die leven in een droomwolk of zo. Met name stadsmensen.
Die laten liever dieren onnodig lang lijden zodat zij zich een goed mens kunnen voelen. En daarna zetten ze gehaktbal op het vuur.
@kloopindeslootjijook | 14-04-19 | 16:48:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik zelf ooit een kauwtje heb "gered" van een kat. Dacht dat hij\zij gewond was omdat ie niet kon vliegen. Dus schaaltje water gegeven en in de schuur gezet en de dierenambulance gebeld die de volgende dag langskwam. Blijkt dat al die beestjes in het begin niet kunnen vliegen. Wist ik veel...
Binnenkort een filmpje van het OM waarin uitgelegd wordt dat je hier best tegen mag zijn, maar dat dit niet de juiste manier van protesteren is. Toch? Of geldt ook hier weer de bekende dubbele maat?
Voorspelling: dubbele maat
Het bestuur van de efteling moet eens stoppen met het buigen voor dwingende linkse zuigers.
Carnaval festival al aangepast. Gezeik over monsieur canibale. Nu weer deze paarden.
In algemenere zin verpest hatend links nu al een paar jaar het sinterklaasfeest.
Tijd voor tegengas.
Aanpassing of geen aanpassing, that's the question. Ik weet het antwoord al.
Tja, die mensen moeten een park draaiende houden. ...
De overheid moet de orde bewaken, maar als het om links-activisme gaat wordt er een oogje dichtgeknepen. Nertsenfokkerij in de hens? "Tja, vervelend mijnheertje." Boerenbedrijf voor tonnen schade? "Vervelend, maar we kunnen niks doen." De vriendin van een politicus levend verbrand in een -door links aangestoken- Hotel? "Sorry, maar we kunnen niks doen". Je VOC-cafe bedreigd met brandstichting? "Sorry, maar we kunnen niks doen."
Maar oh,oh,oh als een paar friezen een keer een opstoppingkje veroorzaken op een kleine provinciale snelweg. Dan is het land te klein. Dan komt de vrijheid van meningsuiting érnstig in gevaar. Dan laat Justitie haar tanden zien! Door deze hypocriete houding van de overheid ben je in feite aan de wolven overgeleverd.
Zag ik maar net zoveel weerstand als hier en de Zwarte Piet-discussie als bij terugkerende, yezidi-houdende creaturen en VIP-bussen voor amokmakende lichtgetintiërs.
Oh, en Raveleijn is saai.
pyro gel . Thats it. Niks ergs aan .
waardeloos om dit zo te doen dat actie voeren. Als ze nog echt dieren mishandeling willen aanpakken ga je dan inzetten voor stichting Brooke waarin werkpaarden en ezels werkelijk echt worden mishandeld. Zoals ondervoeding, doorwerken met grote wonden op hun lichaam, dood neervallen tijdens het werk. Dit is echt weerzinwekkend . Ga daar iets betekenen voor dieren.
Gaan deze mensen ook voor een moskee staan om te protesteren tegen het offerfeest? Of bij Urkse vissers? Of de supermarkt? Of kinderboerderijen? Of nog erger.... huisdiereigenaren????
De mensen van de Efteling lijken mij bekwaam en deskundig genoeg en hebben al een klap moeten verwerken met de aanpassing van het carnaval.
Laat de Efteling met rust!
Tieft gewaun ff op en ga met je flamoes spelen ofzo, heeft niemand last van je.
Als die linkse koekwausen hier voor de deur zouden staan, laat ik beide honden direct los!
Niet dat twee teckels nu zo'n indruk achterlaten.... De een staat te bibberen als je hard praat, de ander vind alles liev en als je niet uitkijkt, springt'ie in je gezicht en likt'ie je oogbal.
@EEnzame SchizofrEEN | 14-04-19 | 17:57: Tering. Moet natuurlijk vindT zijn, lutser!
En meteen omroepen dat iedereen moet vertrekken.
Paniek zaaien.
Sorry voor deze onderbreking zou een betere omroep zijn.
Beveiliging sleept die gasten wel weer weg.
De politiekcorrecte waanzin woekert voort. Steeds vaker richten de stormtroopers van het grote gelijk zich op onze kinderen. Achterbakse indoctrinatiepogingen via onderwijsminions worden meer en meer vergezeld van het blootstellen aan intimidatie en agressie.
.
Op welk punt in tijd is het genoeg?
De tering... wat een manier om je zondag door te brengen. Zowel van die activisten als van die bezoekers.....
Is ook gewoon dierenmishandeling natuurlijk.
Waar blijkt dat uit?
Ja zeg, wat is géén dierenmishandeling tegenwoordig? Je mag geeneens zelf een huisdier meer houden als het aan die menshatende sla-vreters ligt.
@HetPhantom | 14-04-19 | 16:25
Ja, waar blijkt dat uit? Zeg op. Of ziet u dingen zoals u ze graag denkt te willen zijn?
Nee, het is pas dierenmishandeling als je het paard in de fik steekt. Dit is pyro gel; voelt en ziet het paard niets van. Maar het kan natuurljk best zonder, daar niet van. Voordat de kinderen thuis het dekje van de hond in de hens steken.
Er zijn zoveel ergere vormen van dierenleed te noemen. Hoef ze toch niet op te sommen neem ik aan?
Wat goed is moet je goed laten. Daar hoort dit ook bij.
Circussen met dieren mogen ook niet meer.
Dan moet paardensport ook worden afgeschaft en is iedereen die op een paard zit een dierenbeul.
Kinderboerderijen. Wildlands. Schaapjes in het park. Allemaal weg weg weg.
En wat dan? Vrij loslopen in de polder is ook geprobeerd, maar dat blijkt ook geen succes. Want dat is ook sielugh! Dan gaan die beesten dood van de honger als het koud is. En dan is dat weer dierenmishandeling! Je kunt het niet winnen van die lui hoor.
Nederlanders blijven toch beschaafd. Aanwezige vaders hadden ook massaal de piste op kunnen springen om dit volk duidelijk te maken wat ze van hun actie vinden, maar verder dan wat geschreeuw gaat het niet.
Moeders mogen ook hoor. Zitten vast wel waar paardenmeisjes bij.
Fysiek worden? Geen oplossing en ik weet dat jij dat ook wel weet. Roadhouse! Och. Heerlijk. :)
@Ashtrey | 14-04-19 | 16:30: In Spanje besloot een aantal anti-stierenvecht activisten ook de arena in te springen. Die zijn door een aantal bezoekers vervolgens op een dusdanig hardhandige wijze verwijderd dat ze daarna besloten om maar voor de ingang te gaan protesteren, het betreden van de arena was geen optie meer. Geweld is soms best effectief.
Gewoon even nadenken en coordineren.
Burgerarrestaties uitvoeren en later uitleggen aan autoriteiten dat je als vader het risico niet kon nemen dat dit weer zo’n prikker, schutter of bloedsuikerwaanzinnige had kunnen zijn.
En dat het als amateur vrij lastig was om de juiste technieken tot arresteren toe te passen waardoor structurele schade aan arrestanten niet te vermijden was. Het was in ieder geval niet de intentie enzo...
@spanarchist | 14-04-19 | 16:34:
Niet een erg subtiele vergelijking, ik hoef de verschillen niet uit te tekenen, want ook hier weet jij wel beter, maar eens, een pak slaag kan soms tijdelijk iets oplossen, zoals het daar deed, maar de strijd ging en gaat door, met nog meer volharding omdat ze het zagen als extra bevestiging dat ze een goede strijd strijden? Denk ik zomaar.
Mensen. Gezeik. Altijd. Overal. :)
Wat een zielig volk. Zeker vrienden van de Vegan Streaker, bekend van dit interview wie ie alleen maar 'uh" zegt. www.dumpert.nl/mediabase/43931/8ecbff...
Anyway, dit is juist leuk voor die paarden, komen ze ook weer eens buiten, beetje lopen, beetje rennen.
Zal wel weer van dat Groene Khmer volk zijn dat vindt dat als paarden werken dat ze dan uitgebuit worden. Als die paarden niet zouden werken zouden er allang Febo kroketten van gemaakt zijn.
Sterf, smerige kudt activisten.
Hallo actievoerders!
In Nederland worden dieren levend geslacht omdat dat 'rein' is. Gewoon met een mes in een levend dier gaan snijden en laten doodbloeden. Misschien kunnen jullie daar iets mee?
Nee, dat is cultuur. Hoe vaak moeten wij dat nou nog herhalen?
“Juncker stopt bij een café en bestelt voor zijn paard een grote emmer bier. Als het paard de emmer heeft leeg gedronken, brengt Juncker de emmer weer terug. “Wilt u zelf niets drinken?” vraagt de man achter de bar. “Nee”, zegt Juncker, “Ik moet nog rijden.”
Zo is het
Misschien compleet apathisch niet reageren ook een reactie Staan ze daar, 0 respons.
Met z'n allen uitlachen
@litebyte | 14-04-19 | 16:20:
Zoiets ja.
Je zou bijna ook eens een keer 1 van hun feestjes willen verpesten, maar ik vrees dat dat humorloze activistenvolk nooit eens iets vrolijks doet.
Zoals een zomerse barbecue met sappige steaks
Voor een film waar je wellicht een paar keer een stunt doet met een paard ok, maar dagelijks zo'n beest blootstellen aan mogelijke verbranding is niet in orde.
Het gaat er niet om dat linkse gekkies dit aan de kaart stellen, de Efteling zit gewoon fout hiermee en moeten ermee stoppen.
"Mogelijke verbranding". In een normaal land stel je zoiets aan de kaak bij de dierenbescherming of wat dan ook, waarom er een onderzoek volgt in hoeverre dit echt gevaarlijk of traumatisch is voor dat dier. Ratio, geen emoties. Discussie, en geen terrorisme.
Dus u vindt het niet ok.
En de rest van de wereld dient zich natuurlijk te voegen naar uw grote gelijk.
Schaf prinsjes dag dan even af, die paarden die daar voor getraind worden zullen ook niet blij zijn.
www.youtube.com/watch?v=TT24_mbttmw
Zeikwijf
Kunt u mij uitleggen waarom De Efteling fout zit ? Wat weet u wat de autoriteiten niet weten ?
Als er één park serieus met veiligheid omgaat, is het de Efteling. Waarmee zit de Efteling fout? Laat u goed informeren voordat u met het vingertje gaat wijzen.
Jamaar jamaar, en paardenrookvlees dan?
Meer protest tegen mishandelingen
www.parool.nl/amsterdam/open-brief-aa...
Dan had dat kutjong maar niet naar een ME'er moeten trappen. Dat zijn matties van elkaar, die komen voor elkaar op. Als een andere supporter naar een van zijn cluppie trapt krijgt 'ie ook de hele horde over zich heen. Dus niet janken, je verlies pakken en doorgaan met ademhalen.
@De waard zijn gast | 14-04-19 | 16:27:
Hij trapte niet tegen een Me-er.
Ook nu blijkt het volk weer gelijk te hebben. Er is vantevoren ruim aandacht geweest voor het gebrek aan ervaring en vaardigheden van Halasema met haar gebrek aan inclusiviteit door haar kinderen die geen sociaal experiment zouden zijn. Dat blijkt nu te kloppen en mevrouw mag blijven zitten, want lid van het partijkartel.
Misschien zijn ze bang dat kinderen thuis de hond in de fik gaan steken of zo
Dus @efteling capituleert voor extremisten en is niet in staat extremisten buiten het park te houden.
.
Eurodisney it is then...
Volgens de VN hebben kinderen het Mensenrecht op een onbezorgde jeugd. Graag wangslijm afnemen a.u.b. Ook dit is een absoluut en heilig EU kinderrecht. Een infantiel OM filmpje kan achterwege blijven.
Paard met of zonder vlammen is natuurlijk bespreekbaar.
Wat niet bespreekbaar is, is elke vorm van activisme voor, tijdens en na activiteiten met, voor en/of ook kinderen.
En het zou me aan mijn lovely goldy behind roesten wat dat voor activisme is en welke motivatie er achter steekt.
#Van de kinderen blijf je af.
Zo gaat dat in Nederland. Niet de discussie aangaan maar meteen als een terrorist de lol van anderen verpesten. Met allemaal excuses als "exposure" en "aandacht" en "het is te erg om niet in te grijpen". Ook maar als terroristen berechten, dan.
Raarrr, gezien dat politiepaarden althans in NL het veel zwaarder te voorduren hebben.
Ik zou zeggen ga een vergelijkbare demonstratie houden als de volgende keer ergens politiepaarden worden ingezet... maar dat zullen die laffe frenie demonstanten wel niet durven
@Muxje | 14-04-19 | 16:16:
Killjoy was here.
Wat willen ze dan, zelf rondrennen in plaats van dat paard?
Hoi Brechtje en hoi Volkert, “wat doen jullie voor de kost”
“Wij zijn professionele kinderfeestbedervers”.
“Zwarte Piet is er niet, dus pikken we willekeurig een kinderfeestje”.
“Jullie hebben wellicht een punt, maar is er geen beter moment om actie te voeren?”
“Nee, we willen kinderen zien janken en ongelukkig maken, want dat zijn wij tenslotte ook”.
“Ik denk dat je op een ander moment de Efteling kunt verzoeken, deze show op een nieuwe manier te presenteren”.
“Jij vuile vieze fascist, smerige witte man,”.
“Oh ok, nu begrijp ik je beter”. “Fijne dag verder”.
Als dit het ergste waar kindjes in Nederland om moeten huilen, leven we in een gezegend land.
Vind het achterlijk om zo'n paard weet ik hoeveel keer per dag in de fik te zetten, Hoewel paardenrookvlees heerlijk is, maar ga dan ook effe fijn protesteren bij halal slachterijen tijdens het offerfeest.
Dit.
Gezellig dit soort mensen, ook voor al die van streek huilende kinderen. Normaal een brief schrijven ging zeker niet?
Al wattenstaafjes erbij gepakt OM?
Je paard parkeren in Amsterdam kost niks.
Geen kentekenplaten, en geen ruitenwissers.
Bedankt voor de tip cowboy!!
*rand van Stetson aantikt*
En een paard mag alles laten lopen waar hij wil.
Net zoals bij hondenbelasting, de gemeente ruimt alles op.
Oh nee, wacht.
@miko | 14-04-19 | 16:18:
:)
amsterdam.partijvoordedieren.nl/data/...
Er is afgelopen week door verschillende overheidsinstanties, onder andere de dierenbescherming en de dierenpolitie, onderzoek gedaan hiernaar en de uitslag was dat er helemaal niets aan de hand is. Alles gaat veilig voor dier en mens en er worden geen wetten overtreden.
Natuurlijk is dat zo. Je denkt toch niet dat de Efteling een risico gaat lopen op een show danwel negatieve publieke opinine m.b.t. dierenmishandeling.
Maar dit soort frenie bewegingen hebben maar een doel: dat is zoveel moglijk aandacht voor hun tunnelvisie. Elkaar tijdens bijeenkomsten en in Twitter discussies lekker opnaaien dan op een publieke locatie wat veel media aandacht kan krijgen uitvoeren. En als de massamedia of een GeensStijl dat dan ook nog toehapt... AANDACHT
Dus dan betaal je 40 euro entree om een show te verstoren door een papiertje omhoog te houden dat niemand kan lezen. En dan hoop je en denk je serieus dat je met dat verstoren van een voorstelling waar anderen ook 40 euro hebben gedokt sympathie te kunnen kweken. Nou ja, lijkt mij het zoveelste bewijst dat veganisme dom maakt.
Jij hebt het er over op geenstijl, doel is dus bereikt, mucho aandacht.
Het gaat niet om de boodschap ansich, het gaat om de aandacht. Het AD en al dat andere kleurloze overtiep vuilnis neemt het (morgen) lekker mee... als nieuws.
@Wiezewalakristalix | 14-04-19 | 16:11:
De enige aandacht hier is negatief voor hun zaak en juist reclame voor de Efteling. Ik heb helemaal niks met pretparken in het algemeen en de Efteling in het bijzonder, maar uit pure afkeer van dit soort veganistische mafkezen word ik aangespoord om er toch naar toe te gaan. Ik wil die show dan ook wel eens in het echt zien. Sterker nog, ik ga eens informeren of die show ook te boeken is voor evenementen in het land. Spectaculair!
Waarom denk je dat de LPF destijds 26 zetels kreeg? Minstens 10 daarvan werden gewonnen dankzij Volkert. Dat soort mafkezen snapt blijkbaar niet dat hun wijze van actievoeren vooral averechts werkt. Dus dan deugt niet alleen hun wijze van actievoeren niet, als aandacht dan het doel is, dan deugt dat doel dus ook niet. Kortom: veganisme maakt dom. Het onderschrijft mijn bewering eens te meer.
@Stormageddon | 14-04-19 | 16:20: De negatieve reacties zijn hier te vinden inderdaad, maar er zijn ook mensen die door deze actie na gaan denken en tot inkeer komen. Dus deze vreedzame actie heeft wel degelijk zin.
@me | 14-04-19 | 16:37: De inkeer bestaat uit een andere keuze in het stemhokje: PVV of FvD. Dit soort gezeur en SJW geneuzel moet maar eens ophouden.
@Frau Merkel | 14-04-19 | 17:08: Waarom moet het ophouden?
Levert het wat op? Het is prima om aandacht voor misstanden te vragen. Ook hier blijkt feitelijk niets aan de hand te zijn. Het is gezeur en gedram van snowflakes die in hun eigen realiteit leven en hun mening een ander op willen dringen. Het maakt de maatschappij kapot.
@Frau Merkel | 14-04-19 | 17:27: Het levert zeker wat op. Er zijn zoals ik al zei ook mensen die niet hier reageren maar wel aan het denken gaan over dierenleed en tot inkeer komen.
Wanneer houdt het anders op , het dierenleed? Het onnodig laten lijden en afslachten van dieren voor ons eigen vermaak. www.reddit.com/r/vegan/comments/b97u2...
Dat paard heeft ook geen kniebeschermers. Onverantwoord gewoon!
Ik mis overigens ook een helm...
En ja hoor. Jankende kinders op de achtergrond.
De zelfverklaarde, wereldverbeterende, niets en niemand ontziende geitewollensokken Deugdodo's kunnen weer trots zijn op zichzelf. Wat.een.volk.
Beter gaan die softe huilbaby's gauw kniebeschermers kopen, altijd handig, voor als je tussen mensen als ridder Arthur Dayne en zijn peerden gaat lopen muiten.
KOOPDAN! *pftoe*
Kunnen ze niet beter die actievoerders in de fik steken? Ook leuk voor de kinderen!
Ze hebben gelijk met hun actie. Wat een achterlijke vruchten daar bij de organisatie van de efteling.
Los ervan dat paarden smaken zijn het eignelijk hele zielige dieren, het geslachtsdeel zit er altijd bovenop.
De Efteling. Gewoon weer capituleren. Jullie kennen de procedure inmiddels. Aanpassen. Tot het volgende akkefietje. En die daarna. En daarna. En daarna.
Lutsers. Allemaal.
Oh ja die hebben het Carnaval Festival ook flink moeten strippen.
Strippen? Niet letterlijk natuurlijk want dat zou weer opnieuw commotie opleveren.
Waarom komt er nu niemand op het idee om dat bord uit hun handen te rukken en daarna die sneuhaas in het water flikkeren. Of is dit weer te extreem?
Ik zou zeggen poedel naakt met pek en veren...
@litebyte | 14-04-19 | 15:59: De pek wel aansteken, anders slaat het protest nergens op. Geef ze dan tenminste een reden om te klagen.
Ach joh... moesten de kinderen huilen van mensen met tekstbordjes, wat een shock voor ze zeg. Maar een paard dat in de fik staat dat voorbij rent.. daar moeten ze dan weer niet van huilen die jankerts.
Voor mij in ieder geval een reden om maar weer eens een paardebiefstukje te bestellen (en geloof me, dat is aan deze kant van de wereld nog stukken moielijker dan bij u.)
@litebyte | 14-04-19 | 16:00:
Het curieuze is dat het meeste van 'ons' paardenvlees uit Zuid-Amerika komt, maar dat is dan waarschijnlijk niet het continent waar u verblijft. In Nederland worden, als een van de weinige landen ter wereld overigens, geen paarden worden gefokt voor de slacht.
Die agressieve gestoorde linkse schepsels daar hebben kinderen schrik van. Kinderen voelen dat goed aan.
@De waard zijn gast | 14-04-19 | 16:03: Ah! Wist ik niet, dank leuk weetje!
Tja. Volkert van der Graaf had ook zo'n dierenactivisten achtergrond. Stel dieren boven mensen en je verandert vanzelf langzaam in een beest.
Ik vond het eigenlijk te koud om vandaag te BBQ'en, maar ja, nu moet het maar.
@Lafayette, exact. Als je het ergens niet mee eens bent, ga je gewoon de boel traineren of stilleggen. Op een dusdanige manier, dat het hele feest of evenement verpest wordt. Dat heet 'ludiek' te zijn. Degenen die daar (eveneens op ludieke wijze) een stokje voor wensen te steken worden vervolgd en komen in de DNA-databank terecht als zijnde crimineel.
Juist! Spijker-kop
Exact. Een buitengewoon agressieve manier van activisme waar links het patent op heeft.
Zo verpesten ze dit optreden in de efteling, zo is het carnaval festival ontdaan van leuke Afrikaanse en Aziatische poppen, monsieur canibale zal er ook wel aan moeten gaan geloven en het Sinterklaasfeest zijn ze ook aan het vernaggelen. Er moet echt meer tegengas komen want justitie is grotendeels in handen van extreem-links gekomen.
@kempenaer | 14-04-19 | 16:13: Er moet meer tegengas komen tegen het misbruiken van dieren.
@me | 14-04-19 | 16:38: Als het daadwerkelijk misbruik is wel. Als het niet het geval blijkt te zijn mag alle schade op de tegengassers verhaald worden en mag de maatschappij beschermd worden tegen deze beroepsquerulanten.
Het werd tijd dat die ezel eens kon stoppen met strekken, of wacht nee die poepte gouden eieren wat ik eigenlijk al niet snapte. Maar eindelijk.
Ow wacht, die ezel staat er nog. Wie leest die topics nou echt.
Goed, euuhh, dan goede actie toch. Het is toch brandhaard ipv brandpaard.
Paarden zijn lastdieren... Van deze Partij van de Dieren figuren hebben ze nog wat extra last.
Ja maar om ze nu in de fik te steken.
@Remus McMillan | 14-04-19 | 15:54: dat is een historische wink naar de verlichting...
Dat was ook niet zo voordat de mens ze als lastdier ging gebruiken. En nu nog steeds niet, behalve dan de paarden die als lastdier worden ingezet.
Dit neemt fundamenteel religieuze vormen aan. Nederland wil blijkbaar gebukt gaan onder de klimaatgekke deugtirannie en hard genomen worden. Met dank aan uw deugvrienden die PVV en FvD maar engerds vinden.
Gelukkig maar dat ze nog geen snelwegen blokkeren....(iets met DNA afnemen...)
De tartaren legden biefstuk onder hun zadel, zo is biefstuk-tartaar uitgevonden, maar die zijn nooit op het idee gekomen om het gelijk ook te bakken.
Haha
Ieder kind verdient u als geschiedenisleraar! XD
Ik hoop dat geenstijl er nog een reaguurders bokaal bijplaatst voor de grappigste reaguurder.
Juist, net zoals huzarensalade.
@Aap Noot Miesje | 14-04-19 | 16:11:
Hoeveel huzaren heb je nodig voor een salade voor 4 personen?
@Meester_Natural
Ongeveer acht gestampte turken. Denk twee moestafa's per persoon.
@Aap Noot Miesje | 14-04-19 | 16:44:
Die kan ik het best op de markt halen zeker?
@Mr
Dat, of in de supermarkt naast het schap met urks fruit.
Schizo-hufters
Dit was een van de weinige acttracties waar de onhandzame rolstoel van mijn moeder naar binnen kon. Ik heb niet zozeer gekeken naar de act, als wel genoten van haar: ze kwam ogen tekort en was totaal in vervoering. Het maakte haar dag. Dierenleed is dom genoeg geen moment bij mij opgekomen.ik zag alleen een geoliede show waarin mensen en dier perfect op elkaar waren afgestemd.
Hoezo "dom genoeg" jouw hersens werken blijkbaar nog normaal.
Voorgebakken biefstuk?
Was jaren geleden met de klas van mijn zoontje in de Archeon. In de Romeinse Arena werd meester David de ring in gevraagd. Een gladiator stond dreigend met een enorme bijl achter zijn rug. Dit was voor Thijn van 7 de limit. Krijsend en huilend stond hij op de tribune. Ontroostbaar.
Een tip voor ex-gedetineerden en ander bajesvolk: Ze zoeken daar altijd acteurs voor de rol van gladiator. Een beetje spieren en tatoo's zijn de enige criteria. Lekker buiten werken: www.archeon.nl/nl/vacatures.html
Is al lang zo. Zelfs in Rome was er altijd wel een vacature voor een gladiator.
@miko | 14-04-19 | 16:02: Zeker. En voor Christenen en leeuwen.
@Mammeloe | 14-04-19 | 16:08:
Ach de goede oude tijd, toen de heersers nog voor voldoende werkgelegenheid zorgde.
Nu we toch met bewustwording en zo bezig zijn; Het is ook niet meer van deze tijd dat grote (vecht) honden zonder muilkorf de straat op gaan. Ik werd afgelopen week nog bijna aangevlogen door een Rottweiler. De eigenaar kon het beest nog net in toom houden met z'n hondenriem die gelukkig niet van Aldi of Action was.
"Hij doet niets hoor"...
'Dat doet hij anders nóóit'...
Sinds wanneer iss een Rottweiler een vechthond?
Groot of klein, honden behoren niet op de openbare weg. Ze zijn ten alle tijde onbetrouwbaar.
Zo’n lief beest, u zult hem wel verkeerd hebben aangekeken. Nee? Een rare beweging richting Hector gemaakt misschien?
@miko | 14-04-19 | 16:00: Bange poeperd.
@CalamityJane | 14-04-19 | 16:07:
Nee hoor,ik heb zelf een paar grote monsters.Ik weet echter ook heel goed wat ze kunnen aanrichten als ze gaan bijten.
Ik vind dat honden niet op de openbare weg mogen, heeft niks met bangheid te maken. Houd je blafbeest op eigen terrein en niet meer. Bijna alle bijtincidenten zijn per ongeluk en zag de eigenaar niet aankomen. Als ik een kater heb en je zeikt aan mijn kop kan ik je nog in mensen taal duidelijk maken dat je dat niet moet doen. Een hond doet dat in hondentaal en dat is bijten.
@laagvliegert | 14-04-19 | 15:59:
newsmonkey.be/article/36407
@miko | 14-04-19 | 16:15: In dat geval, consequent, heb ik niks gezegd. Maar hoe komen jouw honden aan de nodige beweging? Honden kunnen ook agressief worden van het altijd opgesloten zijn als het om een hond gaat die beweging nodig heeft, praat ik dan over. Nederland is te vol. Heb ook honden trouwens.
Ik vind het ook eng.
Trek snel mijn kniebeschermers aan en mijn valhelmpje op.
Trouwens: van vacinaties krijg je autisme
Ben zelf het levende bewijs.
Als ik mocht kiezen tussen polio of autisme, nou, dan wist ik het wel.
Het valt onder de noemer Terrorisme, als je de definitie daarvan hanteert.
Dus graag berechten als zodanig.
Tevens de dierenpoes politiekert aanpakken, wegens aanzetten tot...
Terrorisme geldt alleen voor extreem rechts en moslims. Het enige punt waar zij over één kam geschoren worden. Wanneer (extreem) links iets onderneemt dan is het gewoon actievoeren
Och God, daar hebben we links weer in de bocht. Op een normale manier je wenden tot de directie van de Efteling of een handtekeningenactie behoorden weer eens niet tot de mogelijkheden? Nee, meteen moet het gezellige dagje uit van een heleboel gezinnen verpest worden. En mag papa gaan uitleggen wat een ontruiming is, i.p.v met zijn kroost te genieten. Flikker toch op!!!!!
Schade op dat soort mutsen herhalen!
@Cobalt bomb | 14-04-19 | 15:39:
right, verhalen dus.
Als zo'n paard niets voelt van dat vuur, en daar ga ik vanuit, is er geen verschil tussen deze show en welke andere gelegenheid 'voor de entertainment' dan ook met paarden. Voor een paard maakt het echt geen ruk uit of ie een rondje moet rennen met of zonder vlammen, nogmaals: zolang ie er niets van voelt. En in het algemeen is paarden gebruiken bij entertainment volgens mij voor vrijwel iedereen acceptabel; persoonlijk zeg ik: die dieren zijn ervoor gemaakt. Kortom: deze actie slaat nergens op.
Als een paard het op zijn zachts gezegd het onprettig zou vinden mag je het de volgende keer nog eens proberen.
Paarden kunnen echt wel laten weten als ze iets niet bevalt of pijn hebben.
@botbot | 14-04-19 | 15:45: Ik vind sommige collega's ook onprettig om mee te werken. Soms zit ik op locaties die om te huilen zijn. Maar zolang mijn leven niet in gevaar en zorgt voor mijn eten en onderdak, prima!
Spitsvondige nick trouwens.
@cees2025 | 14-04-19 | 15:54:
Maar u bent ook geen knol die had het allang vertikt.
Zijn waar voor gemaakt? Door wie?
Het gaat mis bij je veronderstelling dat zo’n paard er niks van voelt. Waarom draai je dat niet om? Dieren hebben wel degelijk gevoel.
@me | 14-04-19 | 16:02:
Dat zo,n paard er niets van voelt staat buiten kijf daar hoef je niets voor om te draaien.
@me | 14-04-19 | 16:02:
Gekkie, een paard wat alleen maar denkt dat hij ergens last van heeft begint te bokken en trappen.
@botbot | 14-04-19 | 16:04: Hoezo staat dat buiten kijf? Waar haal je vandaan dat dit niet erg is voor het dier?
@miko | 14-04-19 | 16:11: Goh , wist ik niet. Vandaar dat ze bij dressuur paarden gember in de kont stoppen zodat door de reactie daarvan de staart zo mooi omhoog staat.. wtf?
Enne paardenbiefstuk blijft toch wel de beste biefstuk. Paardemeisjes -weggejorist-
Hebben zelf paarden en zijn daar heel goed voor. Maar een lekkere paardenbiefstuk lust iedereen hier.
@Het leven is zwaar | 14-04-19 | 15:41:
Uit de kunst! En zo hoort het ook.
Stelletje maatschappij-ontwrichtende kinderhaatsters. Bah.
Ik zou er best wat van willen zeggen maar dierenactivisten staan er om bekend tegenstanders te bedriegen, hun huis in de fik te steken of zelfs om te brengen.
Rust zacht, huis.
Met een beetje weinig korrelvoer en dergelijke hoor de kippen niet over die dierenactivisten hoor. Alleen die nare activistenkleding moeten ze niet.
Ik vind dat je activisme met activisme dient te bestrijden. Hoeveel boze papa's waren daar? Helpt een simpele boe-roepen? Nee, je zit net naar het voorbeeld te kijken. Ridder te paard en laten zien wie de sterkste is.
Daar hebben we de politie voor, die dit activisme-tuig netjes hebben afgevoerd. Activisme bestrijdt je niet met activisme, daar krijg je alleen maar nare situaties van.
Waar heb je dan zo'n zwaard voor, vraag ik mij af.
Vegans voeren aan varkens, dat is ontzettend diervriendelijk!!
Waren deze 'activisten' ook maar zo betrokken als er weer eens hoogbejaarde mensen in hun eigen woning worden overvallen, beroofd van hun bezittingen en het ziekenhuis in worden geslagen (of nog erger) zoals regelmatig bij 'Opsporing Verzocht' is te zien...
Laat ze bij windmolens gaan staan.
www.youtube.com/watch?v=na6HxKQQsAM
Nee joh, ben je mal. Als je dat aan de kaak stelt loop je daadwerkelijk gevaar en kun je niet deugen. Bovendien vinden steeds meer Nederlanders dieren belangrijker dan mensen gezien de constante groei die de PvdD laat zien... dus het wordt alleen maar erger.
Ok. Hier een brandende beer.
m.youtube.com/watch?v=UCwf5YjEuws
Een flambeer.
@Mr_Natural | 14-04-19 | 15:44:
Het zou zo een tegenhanger van het vlammetje kunnen zijn. Nu verkrijgbaar: de vlambeer!
Nu heb ik zin Brand Beer.
@Mr_Natural | 14-04-19 | 15:44:
*Gaaikema trofee uitreikt*
Tsja, judith sneeuwvlokje. Wanneer moeten de actievoerders het dan doen? En wat hadden ze anders moeten doen om aandacht te krijgen voor deze stomme niet noodzakelijke act met een in brand staand paard. Denkt u ook even aan het paard dankuwel. Met zulke moeders krijg je dus jankende GroenLinks meisjes die met spandoeken gaan lopen "Ik ben een hoer voor het milieu".
Denkt u écht dat de Efteling aan dierenmishandeling doet tijdens hun openbare shows?
Zoek eens op, "special effects". En reageer dan met de tekst en uitleg. Dank u wel!
www.geenstijl.nl/5147184/video-dieren... Zoek eens op paard en bang voor vuur ;) Duhhhh. Als ik jou met een fakkel achterna ga zitten gebeurt er ook niets maar ik wed dat je toch bang bent. Overigens kleven er aan stunts altijd risico;s.
Dat gejammer over dieren altijd. Als deze fascisten zo graag aandacht willen hadden zichzelf in de hens kunnen zetten op het binnenhof. Dan hadden ze er alleen zelf last van gehad.
Als een paard bang is, dan kan je er geen stad of land mee bezeilen. Deze paarden zijn getraind.
Domme actievoerders moeten zich eens druk maken om echt dierenleed.
@Highwoodman | 14-04-19 | 17:40: zoals halal slachten, stieren vechten....
Dus iedereen hier vindt het een mooie show?
Nee, stelletje lelijke wijven zijn het.
De show kan niet tippen aan de VrijMiBo.
Nee, daarom ga ik er niet heen.
Ik ben het wel eens met Leonie. Stop maar snel met dat vuur.
a. het slaat nergens op (reden er vroeger ook in brand staande paarden door arena's? Nee dus.)
b. Er kleven risico's aan
c. dit is zeker weten eng voor dat paard. Ook al is het er op getraind.
d. deze act heeft helemaal geen brandende deken nodig.
En ik weet toevalig best wel redelijk wat van paarden. Dus.
100 pct eens met a, b, en c. Maar men kan het ongenoegen daartegen ook minder invasief tot uitdrukking brengen.
Ik zou ook stoppen met ademhalen. Er kleven risico's aan en vroeger ging de zuurstofvoorziening door de kieuwen. Al die nieuwerwetse fratsen zijn ergens voor nodig. En ik weet toevallig best wel redelijk wat van hete lucht, liefst gebakken. Dus.
Je moeder lijkt ook op een paard, zowel van voor als van achter.
Zo lust ik er ook wel een paar. Huisvrouwen die op 10 min. van school toch de auto pakken --> Slecht voor de natuur. Wie gaat er vrijwillig naar een heavy metal band? --> slecht voor het gehoor. etc. Wie gaat er nou met het vliegtuig op vakantie? toch slecht voor de natuur ook?
Wie gaat er vrijwillig naar een heavy metal band?
@cees2025 | 14-04-19 | 16:00:
Present!
@chicago river | 14-04-19 | 16:06:
Nog sterker, er voor betalen!
Het hebben van een paardenreet is natuurlijk niet hetzelfde als “best wel redelijk wat weten”.
@chicago river | 14-04-19 | 16:06: Wie gaat er vrijwillig naar een metal band die zichzelf in de fik steken ?
Present.
Bij dieren trek ik de grens. Dit hoeft niet.
Een mens kan zelf beslissen of-ie zichzelf wel of niet in de hens wil steken. Zo'n paard duidelijk niet. Die moet het maar ondergaan. Ik ben zeker geen linkse vegan-activist en keur de manier van protesteren ook af, maar ik vind dit soort 'entertainment' met dieren absoluut verwerpelijk anno 2019. En al helemaal in een 'pret'-park als De Efteling. Schande!
@Tinus Oudestraat | 14-04-19 | 18:07:
#hethuidigejaar
ik dank haar daarvoor... wist eigenlijk niet meer wat ik aankomende week op den boterham moet kwakken.... en daar was het.... lekker paardenworstje en dan bij het diner een 200 grams paardesteakie.
Y&T | 14-04-19 | 15:34
Ik snap dat u als boer een hekel heeft aan de PvdD. Maar denkt u ook even aan het welzijn van het paard?
www.geenstijl.nl/5147184/video-dieren... U denkt werkelijk dat dat paard hier dag in dag uit mishandeld wordt? Ga dan liever op zoek naar afgelegen weilandjes en stalletjes met verwaarloosde paarden ipv spijkers op laag water zoeken als dit.
sjw cry babies!
www.youtube.com/watch?v=wDYNVH0U3cs
Alweer een succes voor het kraker volk. Zou ze meteen een maandje in de cel pleuren zonder licht brood en vloerverwarming. Schande dat we drammers de ruimte geven in dit land.
Jammer dat er geen normaal publiek over de rand klimt om hun linkse showtje in de kiem te smoren. Dit soort ellendelingen moet men niet hun gang laten gaan.
Dit soort ellendelingen hebben er ook voor gezorgd dat het V.O.C. café in 020 in de Schreierstoren onder soortgelijke terreur de naam doet veranderen.
Keihard aanpakken dit soort volk.
Vroeger werd er nog wel eens een gezonde muilpeer uitgedeeld maar dat komt ook niet meer voor.
Elk nadeel hep ze voordeel:
Door de massale uitloop van de menigte zijn de wachtijden in de Efteling eindelijk eens normaal op zondag.
Ik zat nog in dubio wat ik vanavond moest gaan eten.
Dank voor de tip Spartacus. Het wordt paardenbiefstuk van de grill.
je was me voor ;-0
@Y&T | 14-04-19 | 15:35: Ga je het paard wel zelf slachten , of ga je mannelijk als je bent het stukje voorverpakt in plastic halen bij de supermarkt?
@me | 14-04-19 | 16:56: Ja want iedereen slacht een heel paard voor zichzelf. Diervriendelijk ben je!
Paardenmishandeling met keihard geluid is wel in orde, volgens extreem-links. Zie de krakersrellen in A’dam. Geen heiligen maar schijnheiligen dus.
U vergeet de katapult en de brand -en verfbommen nog. Baudet heeft het eindelijk eens gezegd, fascisme is een linkse stroming.
Goed geheugen! Dank. Maar iedere onnodige dierenkwelling is er eentje te veel.
Nationaal-socialisme is ook een linkse beweging. Communisme ook.
Het was weer een betoverende dag voor de kids.
Nier voor de betovergrootvader?
vaders?..... echte vaders sloegen die worteleters de ring uit...
Heeft zeker niks te maken met het feit dat het hier een zwart paard betreft?
Voor de voorstelling was ie nog wit. #sielug
@keestelpro | 14-04-19 | 15:26:
Hier moest ik wel even om hinniken.
@keestelpro | 14-04-19 | 15:26: :-))
Release the war pigs!
Generals gathered in their masses...
Dierenmishandeling door de Efteling? Nee kindermishandeling door deze activisten!
Activisten!? Nee hoor, het zijn fascistoïde handelingen als je niet eerst het dialoog aangaat maar direct met je eigengereide waarheid de verstoringen forceerde en over de ruggen van kleine kinderen, waar heb ik dat nou al meer gezien? Over dit soort sujetten hangt een zurige dierenpoes/afa=groenlinks geurtje over!
De vraag blijft natuurlijk waar Volkert is.
Als je merrie af wil schieten zeg dan paf.
Volkert zetten we achterop dit paard...
@Ommezwaai | 14-04-19 | 15:32:
ONDER het paard...
Vraag dat maar aan Halbe. Die was er bij.
REAGEER OOK