Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Tolerant Amsterdam pruimt vluchtelingen niet

G. Wassink doet snel vijf stresspeukies.

Daar sta je dan. Met je eerlijk-zullen-we-alles-delen dikke pens ternauwernood in een overhemd gepropt. Colbertje C&A erover. Broek van Wrangler. Bristolschoenen van 9,95. Zelfgemaakte peuk L&M-roltabak in de klauw. En hoppa ongedocumenteerde vluchtelingen niet terugsturen, maar droppen in de oude brandweerkazerne bij het Gelderlandplein. Blijkt plots dat heel Amsterdam weliswaar GroenLinks stemt, maar zodra ongedocumenteerde vluchtelingen om de hoek worden geklapt de principes ineens wat minder heftig tegen de plinten klotsen. HoE DeNkT u HoE diE MeNseN gAaN dEnKeN oVeR DiT zÉéR LuXuEuzE WinKeLcEnTrUm??? Filmpje na de klik.

Reaguursels

Inloggen

In ons land lopen 2 uieenlopende berichten rond; de woningnood komt door al die vluchtelingen en vluchtelingen in Amsterdam zoeken al jaren onderdak. , ook bijna 10 jaren ofmeer. En: Wij moeten in Amsterdam meer dan 10 jaren wachten op een woning. Die vluchtelingen krijgen er alles gratis. Komt dat door hen of door te weinig bouwvakkers en onwil van de Gemeente?

Jan Onbewoond | 27-03-19 | 13:14

Mark zit te dutten 22.22: Waarom die gasten niet dumpen in een grachtenpandje of in een woonboot? Di zijn er al. Ze worden er soms gebruikt als hulpje. En sommige statushouders kregen ook onderdak van een Biljonair.

Jan Onbewoond | 27-03-19 | 00:49

Gaat daar nou een lichtje branden? Jammer dat je wat veel mensen al weten steeds hebt ontkend, het is dan mooi om het zelf te ervaren, dan ben je namelijk ervaringsdeskundige en stem je misschien ook anders . Succes

foxhunter | 26-03-19 | 23:43

Lekker links stemmen, maar als het er op aankomt denkt de gemiddelde Amsterdammer dus ook: NIMBY ! Waarom niet een paar honderd van die lui droppen in een 17-eeuws pandje in de grachtengrondel bij Matthijs van Nieuwkerk in de buurt of in een woonbootje pal naast Jeroen Pauw ????

Mark zit te Dutten | 26-03-19 | 22:22

Amsterdam was en is nooit tolerant geweest. Het hardnekkig sprookje blijft ook bij de toeristen, zoals ze altijd zeggen , dat wij ook in Amsterdam op klompen lopen.

Jan Onbewoond | 26-03-19 | 22:04 | 1

Niet dan?

Mazzelstof | 27-03-19 | 06:29

Als wij ook illegaal naar een ander land zouden gaan, accepteert het land ons ook niet. Als je normaal emigreert en vantevoren netjes schriftelijk toestemming vraagt aan het land waar je graag wilt wonen, is er niks aan de hand.

Jan Onbewoond | 26-03-19 | 21:59

De Fvd had succes en werd de grootste. Wellicht bleven veel mensen die op andere partijen stemden thuis en waren het zat.

Jan Onbewoond | 26-03-19 | 21:54 | 1

Denk je zelf?

MoltisantiBeer | 26-03-19 | 22:57

Neem aan dat de stemverhouding PVV/FvD in verhouding met de rest ook 8 - 1 was.

Hoen | 26-03-19 | 21:17

Ongedocumenteerd betekent gewoon illegaal. Linkse deugtaal onder het linkse motto geen mens is illegaal. Het staat gewoon nog in de wet!

sallandstrots | 26-03-19 | 20:47 | 1

Daarom begrijp ik ook niet waarom deze illegalen niet gewoon ondergebracht worden in een detentiecentrum op schiphol en dan de volgende dag meteen op het vliegtuig naar het land van herkomst worden gezet. En wil men niet zeggen welk land dat is, omdat men moedwillig/per ongeluk het paspoort door de plee heeft gespoeld, dan gokken we gewoon welk land het meest van toepassing is. Eritrea, Somalië, Ethiopië etc.

Mark zit te Dutten | 26-03-19 | 22:39

En op de vraag: waar dan wel? Antwoorden ze allemaal in koor: we moeten ze onderdak bieden!!!! (Deug deug deug). Maar deze buurt is niet geschikt. gewoon even buiten Amsterdam. Wat landelijke want daar voelen ze zich beter thuis. Want we moeten ze wel onderdak bieden 1!!1!1!!1! (Deug deug deug)

Sliptong | 26-03-19 | 20:17

DENK dat ik ook maar illegaal word, geen plichten, maar wel alle rechten! Mooi man, wat een gaaf land!

H.Teeuwen | 26-03-19 | 20:09

Zou een hilarisch plan zijn als de FvD of PVV zou voorstellen om voortaan asielzoekers en immigranten met een kansachterstand te verdelen in proportie tot het aantal voorstanders in een gemeente\wijk van asielopvang en migranten met een vlekje? Dus A'dam mag zich dan bijvoorbeeld bij een dubbel zo enthousiast percentage Welkominmijnlanders ook verheugen op een dubbele dosis dobberaars, dertien-in-een-dozijn-Polen per kamer, "vluchtelingen" uit Eritrea en nog meer van dat soort heuglijk nieuws waar ze zo dol op zijn.

De rationele redenen (evenals de heerlijk rancuneus-ironische bijwerking) zijn meervoudig:
1. Het draagvlak is theoretisch groter, dus minder kans op conflict met die nare "racisten" van PVV en FvD (en Policorea krijgt de bal die ze kaatst recht in haar zure smoel).
2. De groeiende aanhang van PVV en FvD wordt misschien gematigd (maar de aanhang van GL en alle open-grenzenpartijen nog meer).
3. Veel van die gebieden zijn toch al totaal Verontnederlandst door deugers en multiculti import, terwijl de nog in meerderheid Nederlandse gebieden dat ook langer blijven.
4. Geef het een paar jaar, en ook GL\PvdA en alles tot aan de PVV roept om grenzen dicht of heeft geen aanhang meer...

Als we dan toch achterlijk beleid moeten voeren, laat dan de voorstanders daarvan het hoofdgerecht als eerste geserveerd krijgen. Kunnen wij toekijken en vragen hoe het smaakt.

Wol | 26-03-19 | 20:05 | 3

Vóór/+1/kudoos enzo....

vic_typh | 26-03-19 | 20:09

Ook voor +1.

Nieuwepieper | 26-03-19 | 20:45

Een vijfde voordeel dat aansluit bij het derde is dat je kunt aanvoeren dat dit daadwerkelijk ook diversiteit bevordert. Het is in wezen hetzelfde argument, maar het woord diversiteit overtroeft alles en maakt verdere argumentatie ook overbodig. Dat scheelt tijd en moeite.

Mazzelstof | 27-03-19 | 06:35

Warm houden tot het volgende pardon , enzovoorts enzovoorts .

Castor12 | 26-03-19 | 19:59

Rutte de opper VVD-er wil graag met GL samenwerken in de 1e kamer en wou zelfs GL in zijn regering. Dus als deze bewoners in Buitenveldert VVD gestemt hebben dan heb ik geen meedelijden met ze. Rutte zal wel tegen G.W. gezegd hebben plaats ze maar in Buitenveldert daar heeft mijn achterban geen problemen mee want ze wisten dat we met jullie zouden gaan samenwerken.

johnelec | 26-03-19 | 19:58

Ik gun ze zo GL

zeefert | 26-03-19 | 19:52

Gaat nog leuk worden daar, misschien gaan de oogjes dan in Amsterdam open,\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Het moet gewoon eerst een grote bende worden daar voordat de Amsterdamse oogjes opengaan, maar ja velen zijn nog steeds hardleers.
Ff. wat anders, die dikzak op die foto met een shagje en die sjofele kleren hoort die ook bij de ongedocumenteerden? ( Leuk scrabblewoord trouwens )

oakmont | 26-03-19 | 19:28 | 1

is al een grote bende

bigb28 | 26-03-19 | 19:57

Het is Amsterdam van harte gegund. Dit soort acties kun je verwachten als je op GL stemt. Het winkelcentrum kan als verloren worden beschouwd, vraag de winkeliers maar die nu al slachtoffer zijn van stelende en rondhangende veiligelandiërs in bijvoorbeeld Ter Apel, waar de overheid werkelijk niets voor doet of echt ingrijpt.

Ruikbaard | 26-03-19 | 19:26

Ik zeg goed plan. Weet je wat? Stop alle asielzoekers maar in Amsterdam! (En dan een groot hek eromheen! Ze denken toch altijd dat zij de maat van Nederland zijn. En vooral veel in Buitenveldert! Kutkakkers!

ECLP | 26-03-19 | 19:24

Moge de uil van minerva hun tot inkeer en bezinning brengen. Maar waarschijnlijk gebeurd het na tal van verkrachtingen en berovingen. Uitgeprocedeerd zijn ze. Stuur ze terug. Wat is daar zo moeilijk aan om te begrijpen.

Wim Venijn | 26-03-19 | 19:02

Even helder houden; het betreft hier m.i. opvang voor uitgeprocedeerden die dus niet in aanmerking komen voor een verblijfstatus. Dus na een jaartje of 5 geprocedeerd te hebben op kosten van de gemeenschap trekt A'dam opnieuw de gemeenschapsportemonnee om ze gedurende ca. 1,5 jaar een perspectief te bieden op hun toekomst middels onderdak, coaching en leefgeld. Iedereen snapt waar die mensen ná 1,5 jaar naar toe gaan; NL

Rest In Privacy | 26-03-19 | 19:00

Ik gun die GL stemmers uitgeprocedeerde testosteron ellende...

theJ71 | 26-03-19 | 18:55

Amsterdam gaat altijd prat op hun multi culti, Groen (s)Links is de grootste aldaar, dus ik zeg zo snel mogelijk nog meer in Amsterdam

Mo het varken | 26-03-19 | 18:05

In Buitenveldert wonen bijna geen Groenlinks stemmers. In Buitenveldert wonen namelijk voornamelijk mensen met (veel) geld.

Weerduivel | 26-03-19 | 17:56

Het probleem van de ongedocumenteerden (ook wel illegale opvreters) lost zich vanzelf op. Het pact van Marrakesh: migratie is een recht immers. Kom maar hier met die papieren gaat het dus binnenkort. En waar blijft mijn gratis geld?

HaatbaardKnipper | 26-03-19 | 17:50

Blonde Truus: zijn alleenstaande mannen met seksuele behoeften, ik ben ook alleenstaand met mijn hondje. Doet ze nu een uitnodiging aan die gasten om langs te komen? Ach ze gaat nu de vruchten plukken van haar keuze in het stemhokje.

Rotterdammert1965 | 26-03-19 | 17:48 | 2

Denk niet dat ze GL stemmer zal zijn. Heeft met haar man een asielzoekerscentrum gehad, ze weet uit ervaring wat de problemen kunnen zijn. Zeker nu met 70% ongedocumenteerde mannen die zijn uitgeprocedeerd.

Jan, Leiden | 26-03-19 | 19:08

Arm hondje.

Wim Venijn | 26-03-19 | 19:13

Ik zou zeggen: plaatsen!

Rest In Privacy | 26-03-19 | 17:40 | 3

Absoluut ja ! GL is daar de grootste geworden door hun eigen toedoen , nu niet achteraf janken .

ghetto-is-back | 26-03-19 | 17:58

Precies ghetto, nu mogen ze meemaken wat ze zo bejubelen: we halen ze hierheen!

Rest In Privacy | 26-03-19 | 18:05

@lingo star | 26-03-19 | 18:05: En wie ze krijgt mag ze houden , veel succes ermee daar hehehe

ghetto-is-back | 26-03-19 | 18:15

'Mensen komen uit een land waar helemaal geen luxe bestaat. Hoe denkt u dat die mensen gaan denken over dit zeer luxueuze winkelcentrum?' Vraagt een buurtbewoonster zich af. Jah, mevrouwtje, had u maar niet op GroenKnmer moete stemmen...... Daar gaat u, met uw goed gedrag......

AdPatat1960 | 26-03-19 | 17:26 | 1

het gros uit Buitenveldert zal op de VVD hebben gestemd. Dit is hun straf
je bent marxistisch of je bent het niet, aldus GL

theJ71 | 26-03-19 | 18:57

Zou een burgermilitie dit probleem niet op kunnen lossen ?

xmas | 26-03-19 | 16:22 | 1

met hooivorken fakkels en brandende kruizen

brie-de-penis | 26-03-19 | 17:57

Dit is juist een ontzettend goede plek voor mensen die eigenlijk het land uit moeten. Valt voldoende te stelen en te beroven. En waar mevrouw bang voor is,te verkrachten. Dit is toch waar we naartoe willen? Illigaal bestaat niet. Wereld is van iedereen. Pakken wat je nodig hebt. Maakt het allemaal nog uit joh. Gewoon tolerant wezen. Komt het allemaal goed. Problemen bestaan niet. Elke zorg of negatieve gedachte komt door bangmakerij. Gewoon blijven herhalen.. alles is liefde.

KlompBreker | 26-03-19 | 16:09 | 1

Maar dan oo k eigen rechter mogen spelen, dan ben ik voor

brie-de-penis | 26-03-19 | 17:58
-weggejorist-
Ad Hominem Tu Quoque | 26-03-19 | 15:51

Mooi zo'n waarschuwing, zodra de Groene Kmer landelijke macht verkrijgt, wordt dit 020 beleid standaard uitgerold over gansch het land

glaaf | 26-03-19 | 15:47

Laat Groot Wassink eerst vijftien asylzoekers/gelukszoekers in zijn eigen riante appartement onderbrengen. Pas daarna praten we verder.

ljcoster | 26-03-19 | 15:35 | 3

Heb je die arrogante kop gezien.

Trumme | 26-03-19 | 17:58

Moet ie wel eerst Annabel Nanninga feliciteren!

Mark zit te Dutten | 26-03-19 | 22:30

Vraag: "Wilt u een stuk overbevolking in uw buurt?"
Hele wereld: "NIET HIER!"
Oftewel, zet ze maar op dat leefbare stukje van deze planeet waar nog niemand woont. Oh wacht...

Expert Homo | 26-03-19 | 15:34

De letters "I AMSTERDAM" kunnen beter maar worden vervangen door "I AM NIMBY"

Rest In Privacy | 26-03-19 | 15:26

AT5 framet met deze mevrouw (die ook nog als enige apart in het AT5-artikel genoemd wordt) alle bezorgde Buitenveldertbewoners als bontjasdragende patjepeeër-nouveaus die je altijd bij bosjes in de kunstbeurs in de RAI ziet rondsjokken. Lekker objectief weer.

Rest In Privacy | 26-03-19 | 15:16 | 1

Als je goed naar haar luistert droomt ze stiekum van een flinke gangbang met minstens 20 alleenstaande asielzoekers.

Rest In Privacy | 26-03-19 | 15:23

Ze moesten zonodig GroenLinks stemmen, dus dan moeten ze niet zeiken als ze GroenLinks beleid krijgen.
Ik gun het hen van harte.

McPhart | 26-03-19 | 15:13 | 5

Zo werkt het dus niet. Rutger G.W. dumpt de BBB opvang in de buurten waar GroenLinks niet heeft gewonnen. Nu is eerst Zuid aan de beurt, Noord (waar FvD won, of de tweede was) volgt en dan Oud-Zuid. Die oo angcentra komen echt niet in Centrum, West, Nieuw-West, Oost of Zuid-Oost waar GL de grootste is of tweede is. Rutger wil immers nog minstens één periode door als wethouder. En dan hou je dus de problemen ver weg uit de buurten waar je kiezers zitten. Socialisten zijn wel gek, maar niet helemaal debiel.

Stormageddon | 26-03-19 | 16:44

Nu nog windmolens aan de keizersgracht en zonnepanelen op de Dam en Amsterdam is groen-links zoals ze het willen.

sallandstrots | 26-03-19 | 17:01
▼ 2 antwoorden verborgen

Emigreren naar een conservatief ver land, buiten de EU. Of je huis verbouwen tot een vesting. Er is geen ontkomen aan.

wegrenner | 26-03-19 | 15:08 | 2

Ach. Hoe meer vestingen, hoe meer werk. 3x raden wie wel van aanpakken houdt? Hint: hij of zij is blank.

FijneDik | 26-03-19 | 15:26

@FijneDik | 26-03-19 | 15:26:
Na een maand is het niet af als ze weer fluks teruggaan om van hun uitkering te genieten.

Wim Venijn | 26-03-19 | 19:58

Volgens mij zijn het niet eens asielzoekers (meer) maar 'ongedocumenteerden', lieden waarvan de asieleis kansloos is gebleken en die terug moeten naar eigen zandbak. Waarom zou je die op willen vangen in Buitenveldert?

Guido | 26-03-19 | 15:06 | 1

Asielzoekers bestaan niet meer, je zou je nog eens moeten weigeren als ze niet echt op de vlucht zijn.
De juiste term is "migrant",klopt altijd en hé, de wereld is van iedereen.

Zorc | 26-03-19 | 15:28

waarom roken die Groen Links drammers toch altijd?

Heisenberg74 | 26-03-19 | 15:01 | 1

Dat is goed voor het millieu.
Gaan ze sneller deaud van.

Rest In Privacy | 26-03-19 | 15:27

Het komt wel goed. Bijna 25% van de Amsterdammers heeft onlangs op GroenLinks gestemd. Dat betekent flink wat draagvlak voor deze coalitiemaatregel. Amsterdammers zijn bovendien lieve en verbindende mensen. Die helpen het bestuur graag om hier iets iets bijzonders van te maken, toch?.......

Amsterdamsko | 26-03-19 | 14:59 | 1

Dit past zo bij Amsterdam....

Julianalaan | 26-03-19 | 16:19

Als er een Jan Spekman bokaal had bestaan voor meest morsig voorkomen had Rutger die glansrijk gewonnen. Zelfs Lenin kleedde zich beter.

Rest In Privacy | 26-03-19 | 14:57

Wassink lijkt een beetje op Lenin. Dezelfde trekken om de mond. De wenkbrauwen van Wassink lijken weer niet op die van Lenin. De vergelijking is niet als compliment bedoeld.

Rest In Privacy | 26-03-19 | 14:50 | 1

Lenin gebruikte de Rode Terreur om de oppositie de mond te snoeren. Met Rode Terreur bedoelt men een revolutionair bewind dat zijn toevlucht neemt tot geweld en andere draconische maatregelen die ten doel hebben de mensen zo bang te maken, dat ze blindelings het regime gehoorzamen. Het is in feite een vorm van staatsterrorisme tegen de eigen bevolking. En wat zijn de stoottroepen of doodseskaders van Links... Antifada.. de geschiedenis gaat zich herhalen..

MINDER | 26-03-19 | 15:02

Heerlijk om te zien. Hypocrisie in de praktijk.

superjan | 26-03-19 | 14:49 | 1
-weggejorist-
FijneDik | 26-03-19 | 15:29

Ik blijf vinden dat ie op Volkert lijkt. Zou ik ze beiden tegelijk tegenkomen dan zeg ik met een vuil glimlachje: "Jullie lijken op elkaar".

Nelis SplitBloes | 26-03-19 | 14:44

Volgens mij is het een duur maatpak met een overhemd van 100 euro bij de Bijenkorf. Alleen die schoenen zijn wat minder socialistisch. De kleur van de riem past niet bij de kleur van de schoenen. De peuk zal wel een prijzige cigarillo zijn, mogelijk Cubaans.

Rest In Privacy | 26-03-19 | 14:44

Complimenten voor de Foto, GS. Dit soort beelden zegt meer dan duizend overvliegende uilen van Minerva.

van Oeffelen | 26-03-19 | 14:39

Als Wassink zo doorgaat is FVD bij de volgende verkiezingen de grootste.

laat ik het zo zeggen, FVD doet er goed aan met een goed gevulde lijst te komen.

buster24 | 26-03-19 | 14:26 | 1

In elk geval in Buitenveldert.

Rest In Privacy | 26-03-19 | 14:39

Rutger Groot Wassink volgde de mavo en de havo. Hij bleef twee keer zitten en ging uiteindelijk als eerste in zijn familie aan de universiteit studeren. Hij studeerde eerst een jaar Ruslandkunde aan de Universiteit Utrecht, en stapte daarna over op geschiedenis, iets dat hij zich al jaren eerder had voorgenomen. Hij studeerde af in de politieke geschiedenis met een scriptie over de ideologie van de Rote Armee Fraktion (RAF).

Bron: wiki.

I rest my case.

Dutchbeaurouge | 26-03-19 | 14:25 | 6

@Jezus_Boeddha | 26-03-19 | 14:47:
Volgens mij alleen naar het HBO en pas daarna naar de uni. Dat was althans zo bij mijn oudste zoon. Nummer twee stroomde direct door naar de uni, maar die had VWO.

toetssteen | 26-03-19 | 17:34

@toetssteen | 26-03-19 | 17:34:
Er is/was nog een mogelijkheid, het colloquium doctum ( nl.wikipedia.org/wiki/Colloquium_doct... ), een soort toelatingsexamen voor mensen boven de 21 zonder een geschikt papiertje. Gezien het feit dat deze meneer kennelijk een détour via de mavo en de have, en desondanks nog een aantal keer is blijven zitten denk dat hij wel boven de 21 was toen hij zich uiteindelijk aanmonsterde bij de universiteit.

EefjeWentelteefje | 26-03-19 | 18:50
▼ 3 antwoorden verborgen

De grap met de Wassink is toch wel dat zijn wenkbrauwen het volgens mij ook niet met hem eens zijn.

Dirk III | 26-03-19 | 14:15

Wat zijn het ook een smmerlappen die linksen van GroenLinks.
Lekker de uitgeprocedeerden - illegalen dus - in Buitenveldert plaatsten, een VVD-buurt, zie linkje van de

maps.amsterdam.nl/provincialestaten20...

Want de smerige GroenLinks-politici, en hun stemmers, willen de uitgeprocedeerden blijkbaar niet in het Centrum en omgeving hebben: NIMBY.

Groenlinks en hun stemmers: de meest hypocriete smerige infame mensen die er zijn.

Jan3863 | 26-03-19 | 14:08 | 4

groenlinkers maken alles kapot
altijd
overal
net als moslims

swassannuf | 26-03-19 | 14:47

Het zijn een stelletje communisten van het ergste soort. Van vroeger uit een communistische partij die na de 2e wereldoorlog werd verboden. P Rosenmuller maakt er ook geen geheim van dat hij de ideeen van mao en marx best ziet zitten. Zo ook bij de rest van de partij anders werkt het niet

brie-de-penis | 26-03-19 | 18:05
▼ 1 antwoord verborgen

Maar nou gaat het weer hier over. Het op de achtergrond liggende probleem is feitelijk dat er in Afrika heel veel mensen zijn, waar gewoon geen plek meer voor is. Logisch dat die verder op zoek gaan naar een plek om een leven op te bouwen. Dit is pure overbevolking, maar zoals altijd wordt dat probleem weer, overal zwaar overstemd door lokale problematiek.

Expert Homo | 26-03-19 | 14:06 | 10

@ProfessorX | 26-03-19 | 14:21: De jonge mannen zijn diegene binnen een maatschappij die opportunistisch op zoek gaan naar een plek om een leven op te bouwen.

Expert Homo | 26-03-19 | 17:44

@ProfessorX | 26-03-19 | 14:21:
@Steakduboeuff | 26-03-19 | 14:12:
@Ollie B. Bommel | 26-03-19 | 14:14:
@Sjefke7807 | 26-03-19 | 14:18:
Het punt is dat er in Afrika op dit moment geen draagvlak is om een nog grotere bevolking te kunnen dragen. M.a.w. de bevolking groeit sneller dan de ondersteuning ervoor. Dat draagvlak kan op zich wel groter, maar ook daar zitten limieten aan, echter zijn di limieten nooit stellig.

Expert Homo | 26-03-19 | 17:46

@Expert Homo | 26-03-19 | 17:46: daarom meteen beginnen met een verbod op voortplanting totdat ze zichzelf kunnen onderhouden. Mijn opa en oma moesten 100 jaar geleden al zilverpapier sparen voor de zielige kindjes in de missie zodat ze een opleiding kregen en te eten. Als dat na 100 jaar nog niet gelukt is is het een kansloos project en moet er snel de stekker uit getrokken worden.

brie-de-penis | 26-03-19 | 18:09
▼ 7 antwoorden verborgen

Het is een misverstand dat heel Amsterdam Groen Links stemt. Bij een opkomst van 53,2% haalde GL 23,7% van de stemmen. Van alle kiesgerechtigden koos dus slechts 12,6% voor GL en dat waren voor een groot deel studerende bakvisjes.

bintang | 26-03-19 | 13:49 | 4

Dat zegt ook niemand, maar GroenLinks is in Amsterdam wel de grootste partij. Echter in de buurt waar het hier om gaat bij lange na niet. Er zijn vast wel betere locaties in Amsterdam waar er meer draagvlak voor de opvang is. Zoals bij meneer Wassink of mevrouw Halsema om de hoek.

praat_poep | 26-03-19 | 13:58

@praat_poep | 26-03-19 | 13:58:
Lees het topic nog eens goed: 'Blijkt plots dat heel Amsterdam weliswaar GroenLinks stemt...' En ook Wassink stelt het graag voor alsof de hele stad achter GL staat. Ik plaats dat graag een beetje in perspectief.

bintang | 26-03-19 | 14:53

En GroenLinks trok in Buitenveldert relatief veel stemmen van studenten en personeel van de Vrije Universiteit die een stemlokaal in zijn gebouw had.

Rest In Privacy | 26-03-19 | 15:02
▼ 1 antwoord verborgen

Blonde mevrouw met bontjas en gouden hanger heeft goed geboerd met haar AZC... "wij hebben zelf een AZC gehad"

LostSandWich | 26-03-19 | 13:43 | 7

Ze doet mij denken aan Diana Charité.

NeedIsaymore? | 26-03-19 | 15:17

Maar voor heer was het een Amsterdams zalen centrum, waar de buurt feestjes kon houden etc

brie-de-penis | 26-03-19 | 19:24
▼ 4 antwoorden verborgen

Hier heeft u voor gestemd:
"In Nederland laten we niemand op straat slapen. GroenLinks wil daarom dat asielzoekers zonder verblijfsstatus onderdak en voedsel krijgen tot voor hen een oplossing is gevonden. Veel asielzoekers belanden op straat omdat ze volgens het COA uitgeprocedeerd zijn, maar ze niet gedwongen kunnen worden uitgezet naar hun land van herkomst. GroenLinks wil dat de overheid door het HELE LAND vrij toegankelijke opvang organiseert, waar elke asielzoeker een vertrouwenspersoon krijgt toegewezen die hem of haar helpt bij het werken aan een toekomstperspectief, in Nederland of het land van herkomst."
groenlinks.nl/standpunten/vluchteling...

Expert Homo | 26-03-19 | 13:42 | 2

Een mooie vrijwilligerstaak voor elke idioot die GroenLinks gestemd heeft. Geen taak voor de overheid.

obominotie | 26-03-19 | 13:52

hoezo niet terug kunnen sturen? boven het land vliegen, kijken dat iedereen een parachute heeft en carnavalsmuziek op zetten zodat ze in de polonaise naar buiten gaan. En hier in nederland zingen we dan wij vieren feest, dus weg met de malaise want het is nu tijd voor....... ons zelf

brie-de-penis | 26-03-19 | 18:12

Perfecte locatie, lijkt mij. Nederland is van iedereen toch.

LostSandWich | 26-03-19 | 13:37 | 1

Nope, net zo min als jouw woning een woning voor iedereen is, en jouw bed een bed voor iedereen is.

Peerkeoud | 26-03-19 | 14:35

De buurt Amerbos verschilt op één punt van de rest van Amsterdam: de PVV is er deze verkiezingen de grootste partij geworden. De kort daarvoor aangekondigde komst van een 24 uursopvang voor uitgeprocedeerden lijkt van invloed.
www.parool.nl/amsterdam/alleen-in-ame...

Jan Leul | 26-03-19 | 13:32 | 1

Een voordeel van dat linkse beleid is wel dat het aantal stemmers op partijen die wel voor het welzijn van de autochtonen Nederlander zijn, meer en meer stemmen krijgen.

Rheia | 26-03-19 | 13:54

Volgende AZC graag naast Artis. Tussen GroenLinks-stemmers zou er immers toch de meeste draagvlak voor moeten zijn?

Expert Homo | 26-03-19 | 13:30 | 2
-weggejorist-
Rheia | 26-03-19 | 13:55

@Rheia | 26-03-19 | 13:55: Nee, in 2 kilometer rond dat punt heeft iedereen alléén maar GroenLinks gestemd.

Expert Homo | 26-03-19 | 14:02

Ik stem FvD en in het verleden PVV en van mij mogen er best 70 stakkers in m'n straat wonen, totaal geen problemen mee, gezellig, ga ook nog wel een kopje thee met ze drinken ook. (puur theoretisch dan)

Dus ik snap totaal niet hoe een GLer, D66er, PVDAer, SPer er wel problemen mee heeft, ik vind dat zeer racistisch, stimatiserend en fascistisch.

allesofniks | 26-03-19 | 13:29 | 2

Klinkt heel geloofwaardig.

Rheia | 26-03-19 | 13:56

niks dus......

D-Fens_1963 | 26-03-19 | 15:09

Ik als bijna buurman van dit winkelcentrum en fvd stemmer, hoop ik stiekem dat als het doorgaat, dit volledig uit de hand loopt.
Buiten dat om, hoop ik dat buitenveldert een mooie rustige wijk.

Schepvogel | 26-03-19 | 13:29 | 4

Hoop doet leven. Maar vergeet het maar. Ik spreek uit ervaring. De laatste tijd nog nooit zo veel politie in mijn buurt gezien. Zal volgens de SP vast helemaal niet te maken hebben met de recente komst van 125 statushouders die geen woord Nederlands spreken en met hun stripfiguren onderbroeken rondlopen met hun spijkerbroek op de knieën. Zal wel de laatste mode zijn in Somalië denk ik?

Rheia | 26-03-19 | 13:58

@Rheia | 26-03-19 | 13:58: Rennen kan je niet met een broek op de knieën, gelukkig zijn er in de buurt van het Geldermanplein veel minder valide oude dametjes waar de Somaliërs zich aan kunnen vergrijpen.

praat_poep | 26-03-19 | 14:06
▼ 1 antwoord verborgen

Wat is toch met die wenkbrauwen bij groen-links moet je die hebben om lid te worden (iets met Rozenmuller)

dedwarsligger | 26-03-19 | 13:24 | 1

Iets met Lombroso?

Arnold Layne | 26-03-19 | 13:37

Ik woon op 2 min loopafstand, maar heb die avond helaas gemist. Stond nergens aangegeven. Jammer.

Roy020 | 26-03-19 | 13:23

In het FvD/PVV-bastion Amsterdam-Noord is hij ook komen 'discussiëren', lees zijn beslissing toelichten een centrum te openen bij mij om de hoek. Gelukkig gaat het om 'slechts' 16 man, maar heb er totaal geen vertrouwen in dat het hierbij blijft.

Ruud Hazes56616330 | 26-03-19 | 13:21

Groot W. is niet alleen Groen links maar ook Trotski aanhanger. Dat houdt o.a. in dat het socialisme met dwang opgelegd kan worden. Hij is feite geen democraat maar een despoot. Om daar 70 documentlozen neer te zetten zal hem aan zijn reet roesten. Drammen door de strot. Hij wil ze n.l. niet in zijn achtertuin hebben, het Westerpark waar ie om de hoek woont. Zo doet deze Trotski streng gelovige het.

Breakdance | 26-03-19 | 13:20 | 1

Groen links zijn van oudsher communisten, die bepalen wat goed is voor ons

brie-de-penis | 26-03-19 | 18:15

Tjah, wanneer je als Amsterdam zo massaal GL stemt moet je niet zaniken over uitgeprocedeerde asielzoekers in je buurt.

Alhoewel? Komen die ook te wonen binnen de grachtengordel waar de rijke slinkse hotemetoten wonen, zoals rond de Amstel?Vast niet.

Jan, Leiden | 26-03-19 | 13:19

Als een ongedocumenteerde vluchteling/asielzoeker is wat ik denk dat het is, zou ik ze ook niet in mijn buurt willen hebben.
Dan mogen de Linkse boomknuffelaars ze lekker zelf in huis nemen en de gevolgen van deze verrijking ervaren.

tsjajaja | 26-03-19 | 13:17

Dus heel Amsterdam stemt Groenlinks of denk, maar het AZC word in dat ene VVD hoekje neergezet. Wat zijn linkse mensen toch walgelijk.

naraga | 26-03-19 | 13:16 | 5

Volgens mij zijn VVD-regeringen verantwoordelijk voor verreweg het grootste deel van de massa-immigratie, dus dat zou wel volkomen terecht zijn.

obominotie | 26-03-19 | 13:55

@obominotie | 26-03-19 | 13:55: Ho ho, de VVD is een sterke aanhanger van het NIMBY-principe, dus ze hebben er alleen maar voor gestemd anderen op te zadelen met het probleem, niet zichzelf.

praat_poep | 26-03-19 | 14:10
▼ 2 antwoorden verborgen

Die G. Wassink heeft echt een regentenpens net als Frans Timmerpens overigens. Is hier een verklaring voor?

Vies washandje | 26-03-19 | 13:15 | 1

Jarenlang PVDA, D66 en GL stemmen en nu zaken concreet worden in 1 keer de zwaai naar rechts maken.
Gevalletje 'maar niet in mijn achtertuin'.

kenny harder | 26-03-19 | 13:13

Zo, weer een bak FvD stemmers erbij.

Expert Homo | 26-03-19 | 13:12

Gelderlandplein e/o, is zo’n beetje de laatste jodenbuurt van Amsterdam.
Logische keuze dus van Führer Wassunk.
Stom dat de rest het niet ziet.
Geïnstitutionaliseerde jodenhaat.
De viespeuk heeft er echt wel over nagedacht.

Ruimedenker | 26-03-19 | 13:11

Marxisme geldt zeker niet voor extra karbonades opscheppen? Links lullen, groen dicteren, maar rechts vetkleppen.

jos verstoppen | 26-03-19 | 13:11 | 2

Hij schijnt van plofkip te houden.

Rest In Privacy | 26-03-19 | 13:25

@Kuifje-in-de-EU | 26-03-19 | 13:25: Scharrelkip uiteraard. Is toch een hele vooruitgang van 20 naar 12 kippen per vierkante meter. Zo kun je heerlijk zonder schuldgevoel je buikje rond eten.

jos verstoppen | 26-03-19 | 13:30

TV-momentje van het jaar tot dusver. Madammeke in een bontjas over de seks juwelen van haar hondje, een onuitstaanbare vetzak die daar onuitstaanbaar staat te staan, een best wel sympathieke buurman en een dame die vertelt dat zij wel eens televisie kijkt.
AT5 op zijn best, dit is elke belastingcent waard!

Arnold Layne | 26-03-19 | 13:05

Ik begrijp het probleem niet. Amsterdam is toch een GL bolwerk? Daar hoort de opvang van veel instromers bij. Nu nog het IJ volzetten met molens, dan komen we die kiezers optimaal tegemoet.

Kopuithetzand | 26-03-19 | 13:05

Waarbij je dus wel even moet aantekenen dat in Amsterdam-Zuid de VVD heeft gewonnen en in de meeste stembureaus FVD de tweede partij was.
Enige uitzonderingen waren de stembureaus UMC/VU. Dus de Groen-Linkse wethouder dumpt de problematiek niet in de buurten waar zijn electoraat woont, maar het electoraat wat het hij het meest haat. (En ja, hij haat het, want hij liep afgelopen zaterdag voorop in de anti-Baudet mars.)
www.parool.nl/amsterdam/zo-werd-er-ge...

Stormageddon | 26-03-19 | 13:02 | 3

En wie stemmen er in de stembureaus VU/UMC? Niet de bewoners, maar de scholieren die daar naar school gaan, de werknemers en de patienten van het ziekenhuis en standaard schooiers die in alle ziekenhuizen van koffiekamer naar koffiekamer hoppen voor gratis koffie. (‘s Ochtends de ziekenhuizen, ‘s middags de crematoria, ‘s avonds de ledenvergaderingen, huwelijksrecepties en dergelijke. Je kent die types wel, “there IS such a thing as a free lunch”, het motto van menig socialist.)

Stormageddon | 26-03-19 | 13:10

Met zijn AFA terroristen vriendjes die tot moord oproepen dus en geweld plegen. Altijd maar weer.

Rheia | 26-03-19 | 14:04

Dan moeten we met zijn allen zorgen dat het hier niet zo fijn is voor die uytvreters. Alleen water en brood en een tent. Dan is het net of ze op vakantie zijn en zijn ze na drie weken bouwvak ook blij dat ze weer naar huis kunnen, zoals iedere werkende nederlander die op vakantie geweest is

brie-de-penis | 26-03-19 | 18:18

Als je zijn foto bekijkt lijkt het net een volgevreten Europarlementariër, o wacht.

Dutch_Holland | 26-03-19 | 12:50 | 1

Al die marxisten letten niet zo op de calorietjes, zitten we dan echt nog in de verelendungsfase?.

Pelforth | 26-03-19 | 12:52

Met dit soort flauwe teksten over kleding en uiterlijk niet straks weer gaan janken dat rechtse media nooit serieus worden genomen. Dat die Groot Wassink verder een lul-eerste klas is geloof ik best, maar dit gaat helemaal nergens over.

Juslin | 26-03-19 | 12:47 | 5

Tendentieus, ongefundeerd&nodeloos kwetsend allemaal hè.

Aap Noot Miesje | 26-03-19 | 12:54

Mee eens als je niet in een maatpak van mile kan of wil lopen is dat verder niet relevant.

lacucaracha | 26-03-19 | 12:54

On second thoughts, die kleding is waarschijnlijk wel allemaal met Aziatische kinderhandjes gemaakt, dus dan is het idd. weldegelijk relevant.

Juslin | 26-03-19 | 13:09
▼ 2 antwoorden verborgen

Leuk altijd, oh zo betrokken zijn, tot het dichtbij komt. Jammer dat deze types meestal wel de opleidingen en de spreekvaardigheid hebben om dingen inderdaad tegen te houden.

captainobvious | 26-03-19 | 12:46

Nou die 70 ILLEGALEN gaan daar toch komen. Immers wat moet Klein Wassink dan met zijn 'hobby' doen....... uitzetten hahahaha.
Zet daar alvast maar een nieuwsploeg neer, welke iedere dag de overlast in beeld gaat brengen.
Mogelijk zal Klein Wassink dan proberen om de media te verbieden om daar te filmen.

Gemeen Mosje | 26-03-19 | 12:44

Eindelijk best typisch. Ze willen van alles, de wereld verbeteren, etc. Maar het moet wel zo gebeuren dat een ander betaalt en de lasten draagt.

Zodra er offers moeten worden gebracht, begint men te piepen.

Statler en Waldorf | 26-03-19 | 12:44

Hum. Ja kan nu dus 2 dingen uittekenen over 1 jaar:
- Prolatarisch winkelen op het Gelderlandplein sterk gestegen.
- Er zal tenminste 1 Joods slachtoffer zijn van grof geweld door een 'gast'.
.
Echt te bizar voor woorden dat we illegale gelukzoekers niet tijdig kunnen uitselecteren en terugsturen, maar wel woningen voor ze regelen.
Met de aangetoonde maatschappelijke gevolgen van dien.
Een gotspe, zogezegd.

hotmint | 26-03-19 | 12:43 | 1

Om over het binnenhalen maar te zwijgen.

bqbq | 26-03-19 | 12:44

Hij heeft wel wat van Lenin hè, als je hem zo ziet.

paulvink | 26-03-19 | 12:41 | 2

Rutgert is alleen een stuk linkser.

Rest In Privacy | 26-03-19 | 12:45

Lekker dan, die Lenin is 54 geworden.

Pelforth | 26-03-19 | 12:58

Wat een censuur hier zeg. Einde VvMU?

vrijstijler | 26-03-19 | 12:39

Tijd voor een nieuwe regeling: Geen papieren? Geen toegang. Succesvol in Zweden, kan hier ook. Dat eeuwige gedraal van de overheid is EU beleid. Tijd voor een democratische machtswisseling in dit land.

eastender | 26-03-19 | 12:32 | 1

En wel papieren? Ook geen toegang. Succesvol in Japan en Australië.

Rest In Privacy | 26-03-19 | 13:01

Fout na de oorlog.

Rest In Privacy | 26-03-19 | 12:31 | 3

Niet alleen na de oorlog.

Musashi | 26-03-19 | 12:36

En tijdens.

Rest In Privacy | 26-03-19 | 12:36

Als het aan GL ligt gaat het door. Het zou echt nieuws zijn dat een info avond ook zou leiden tot het horen van de bevolking. In geen enkele stad of dorp doet men zoiets raars, hoor. Bovendien zijn marxisten en socialisten geen democraten en de pseudo democraten die zo populair zijn in Amsterdam, die van D66, die houden niet zo van democratie. Nee, als Buitenveldert een VVD bolwerk is, is dat hun enige hoop: De VVD kon overal in NL asielzorg in de eigen achtertuin voorkomen onderwijl ze het de rest van het land door de strot duwde.

eastender | 26-03-19 | 12:30 | 1

Aan zijn houding en antwoorden tijdens het interview wordt duidelijk dat ie schijt heeft aan de mensen en gewoon z'n eigen zin gaat doordouwen.

FrankVeer | 26-03-19 | 12:45

Het gaat nu nog maar over 70, nog 430 te gaan. Dat worden pittige bijeenkomsten met de tolerante Groen Links-stemmers. Grappig dat de provincie Utrecht ook voor Groen Links heeft gekozen en dat de bevolking vervolgens onwijs moeilijk doet over het plaatsen van windmolens. Dat klopt toch niet echt met het stemgedrag aldaar. Het klimaat en vluchtelingen zijn heilig zolang het kennelijk maar niet te dichtbij komt.

BozePaarseMan | 26-03-19 | 12:27 | 4

Haha, denk je? Na deze ervaring wordt de rest gewoon bij PVV paupers gedumpt.

bleached | 26-03-19 | 12:34

Ach ja, weet je wat 't is met rood?
Als het ouder wordt slijt het ...

Pierke Pierlala | 26-03-19 | 15:11
▼ 1 antwoord verborgen

Mag hij zomaar binnen roken in een buurthuis?

Kokossss | 26-03-19 | 12:25 | 1

Als je boven de wet en de rest van Nederland staat wel!

BaldEagle | 26-03-19 | 12:32

Mijnheer Rutger Groot Wassink mag wel uitkijken met zijn overgewicht, kettingrokerslongen en ongetwijfeld ook nog overmatige alcoholconsumptie... een hartinfarctje ligt op de loer! Magere Hein maakt geen onderscheid in politieke voorkeur want die is volkomen neutraal hoor, Rutger!

BaldEagle | 26-03-19 | 12:25 | 2
-weggejorist-
Musashi | 26-03-19 | 12:40
-weggejorist-
Francisca | 26-03-19 | 12:43

In Amsterdam hebben ze allemaal affectueuse bijnamen voor deze man en zijn partij: "De Lenin van de Stopera", "De Groene Khmer".
Hij zal ook wel gedacht hebben "Hoe zorg ik ervoor dat de overlast vooral terecht komt bij mensen die geen Groene Khmer hebben gestemd terwijl ik tegelijkertijd zo veel mogelijk economische migranten onderdak verschaf om mee te laten delen in onze westerse welvaart?"
Deze man bevestigt weer een groot aantal vooroordelen die we allemaal hebben tegen de Groene Khmer:
- Voormalig kraker die zijn kraakpand voor een prikkie kocht.
- Hardline communist.
- Was voorstander van een gewelddadige revolutie.
- Bewondert massamoordenaars en dictators.
www.dagelijksestandaard.nl/2018/03/am...

Osdorpertje | 26-03-19 | 12:25 | 2

Ik zie hem eerder als de Hitler aan de Amstel.

Musashi | 26-03-19 | 12:41

Ik zie hem eerder als de Hitler aan de Amstel.

Musashi | 26-03-19 | 12:41

B&W Amsterdam bestaat uit GroenLinks, PvdA, D66 en de SP.

Bij de afgelopen verkiezingen voor de Provinciale Staten heeft alleen GroenLinks gewonnen. En dan vooral omdat zij stemmen bij de andere linkse partijen (zal we vooral D66 zijn) heeft weggepakt.

De stemverhouding in de Provinciale Staten is met goed recht landelijk uit te leggen. Dus links vormt landelijk een steeds kleiner wordende minderheid.

Wat we hier zien lijkt een beetje op de tactiek van de verschroeide aarde. Links weet dat ze gaan verliezen, dus zij laten zich nog even van hun slechtste kant zien voordat zij definitief in het stemhokje worden afgestraft en weer in de oppositiebankjes plaats moeten nemen.

Jammer voor de (echte!) Amsterdammers, maar deze bittere pil moeten jullie nog even een paar jaartjes slikken alvorens er weer licht aan het einde van de tunnel is.

Kompromat | 26-03-19 | 12:25

Ik vermoed dat dames niet bepaald links stemmen. Maar het is natuurlijk makkelijk om heel veel gevoel te hebben voor vluchtelingen totdat ze bij jou in de komen.
Misschien wordt daar in de rotary ook eens wat realistischer over de import gesproken. De wal keert het schip.

metdedag | 26-03-19 | 12:23

Geweldig!! Die nimby's.

Agent 421 | 26-03-19 | 12:23 | 1

Het wrange is dat deze criminelen (want uitgeprocedeerd en hadden al weg moeten zijn) op lokaties gedumpt worden waar juist niet op GL gestemd is.

2voor12 | 26-03-19 | 12:25

Autochtone Nederlanders voelen zich niet meer veilig door het walgelijke zieke beleid van GroenLinks en de SP. Een dat onveilige gevoel komt niet uit de onderbuik maar is gebaseerd op keiharde KUT ervaringen en groeiende criminaliteit in de buurt. Evenredig groeiend met het aantal import gespuis figuren van GroenLinks en SP.

Rheia | 26-03-19 | 12:23

Geen greintje medelijden mee. Zet die brandweerkazerne maar vol. Amsterdam heeft dit zelf zo gewild.

M_Bulu | 26-03-19 | 12:22 | 4

@ventilatiesysteem | 26-03-19 | 12:52:
Nee hoor laat ze het maar lekker volbouwen ook in buurten waar anders gestempt is, geen medelijden mee. Het mens roept notabene dat ze zelf asielzoekers centra heeft gehad.

marrretje | 26-03-19 | 13:21

@ventilatiesysteem | 26-03-19 | 12:52:
Dan hoop ik niet dat die anders stemmende Amsterdammers op de VVD hebben gestemd, want via staatsecretaris Harbers (VVD) is de Rijksoverheid akkoord met (en draagt bij aan) de opvang van uitgeprocedeerde asielzoekers.
wnl.tv/2019/02/16/amsterdam-en-harber...

Amsterdam (en de VVD) willen opvang van uitgeprocedeerde asielzoekers, simple as that.

M_Bulu | 26-03-19 | 13:48
▼ 1 antwoord verborgen

Discussie binnen Groen links Amsterdam:
“Het rijk wil dat wij ook asielzoekers en uitgeprocedeerden gaan opvangen.”
“Oei, dat gaat ons stemmen kosten, welke wijk stemde het minste Groen links?”
“Buitenveldert stemde vooral veel VVD.” “Dan doen we het daar.” “Maar er wonen ook veel joodse mensen die aangevallen zouden kunnen worden door islamitische asielzoekers.” “Eigen schuld, hadden ze maar wat liever moeten zijn voor die zielige Palestijnen.” Groen links: een ander woord voor uiterst hypocriet en anti-semitisch.

dark light | 26-03-19 | 12:21 | 1

Richtig

Pelforth | 26-03-19 | 13:06

Ik begrijp iets niet. Als Lieve Linkse mensjes denken dat als je de ander maar lief en aardig behandelt, diegene vanzelf lief en aardig terug doet (ook al komen ze uit een (gebrek aan) cultuur waar ze van wieg af aan leren te pakken wat je pakken kan) omdat het nou eenmaal mensen zoals zij zijn, waarom doen ze dan niet wat liever tegen Baudet?

Sans Comique | 26-03-19 | 12:21 | 2

Raak.

ja,diedus! | 26-03-19 | 12:24

Baudet wordt door deze categorie linksjes niet als mens gezien.

Rest In Privacy | 26-03-19 | 13:06

Werd 20 maart in Amsterdam GroenLinks niet alweer de grootste? Dan nu niet meer zeuren!!!

echtpaul | 26-03-19 | 12:20 | 3

Dat komt door alle studenten.

Dutch_Holland | 26-03-19 | 12:22

@Rheia | 26-03-19 | 12:24:

De meeste worden wel weer wakker als ze hun eerste loonstrook en alle andere heffingen in de brievenbus krijgen.

Dutch_Holland | 26-03-19 | 12:46

Morgenavond is er een inspraakavond over de plaatsing van 48 illegalen nabij het Haarlemmerplein. Volgens de brief gaat het om "een groep ongedocumenteerden die door de praktijk van het vreemdelingenbeleid in de knel is geraakt." Was getekend Rutger Groot Wassink.

harbi | 26-03-19 | 12:20 | 6

@GS redactie : mooi item voor Tom Staal

ole guapa | 26-03-19 | 13:39

Hoe kom je aan die informatie?

Frans1156 | 26-03-19 | 15:11

@Frans1156 | 26-03-19 | 15:11: Brief van de gemeente. De bijeenkomst is in Het Marnix van 19:30 tot 22:00. De beoogde locatie is het Rijksmonument waar vroeger Demmenie Sport in was gevestigd.

harbi | 26-03-19 | 18:36
▼ 3 antwoorden verborgen

Kan het zijn dat er een Joodse lobby tegen dit plan was daar in Buitenveldert? Ik gok van wel en logisch ook.

Halal gehaktbal | 26-03-19 | 12:19

Dat Groot Hamassink ze in een wijk met veel joodse inwoners wil dumpen ligt voor de hand.

isitsoornot | 26-03-19 | 12:19

Is zo’n dikke pens wel biologisch dynamisch duurzaam?

Dutch_Holland | 26-03-19 | 12:18 | 2

NEE, NEE en nog eens NEE, overconsumeren is een onnodige belasting voor het milieu, GroenLinks figuren behoren het goede voorbeeld te geven.

JI-HAAT | 26-03-19 | 12:25

@JI-HAAT | 26-03-19 | 12:25:
Groen(s)links heeft helemaal niets met het milieu en duurzaamheid hoor! Dat was heel vroeger zo, toen ze net opgericht waren! Het is een heel ENG verdeel- en heerskliekje, een soort EU in het klein zeg maar!

BaldEagle | 26-03-19 | 12:36

vluchtelingen proportioneel verdelen over de groenlinks en d66 stemmers. Lijkt me niet meer dan fair.

Lt-Kol Kilgore | 26-03-19 | 12:18 | 1

dan zou het rechtvaardig zijn als er van die demonstranten met spandoeken zouden staan met leuzen als "welkom in hun wijk !" en liedjes zingen "welkom tussen de goedmensen" En discussies uitlokken hoe hunnie nou zo discrimineren... LOL

Pansekevertje | 26-03-19 | 12:17

Illegale uitgeprocedeerde azielgeweigerden die uitgezet hadden moeten geworden en niks anders te doen hebben dan te stelen, mensen intimideren en te bedelen. “What could possibly go wrong”?

echtpaul | 26-03-19 | 12:17

Groen Links propagandeert “ Koop niet bij Joden” de volgende stap van GL is om Joden te verdrijven uit Buitenveldert door plaatsing van uitgeprocedeerde asielzoekers. Immers er wonen veel Joodse gezinnen daar. Deze partij laat steeds meer en meer haar ware gezicht zien.

MINDER | 26-03-19 | 12:17 | 1

Vieze partijen, zowel GL alsook D666!

BaldEagle | 26-03-19 | 12:29

De bewoners van Buitenveldert houden van hun buurt en houden het schoon en veilig.

Het is ook 1 van de weinige plaatsen in A'dam waar joden nog redelijk veilig kunnen wonen en mannen met keppeltjes niet agressief worden bejegend.
.
Dat moet dus kapot van de antisemieten van Groenlinks.
Het prachtige winkelcentrum Gelderlandplein zal zonder meer een hangplek gaan vormen in een buurt waar verder niets te beleven valt.

Bolhoed | 26-03-19 | 12:16 | 2

Klopt want zo is het met mijn buurt ook gegaan.

Rheia | 26-03-19 | 12:26

Ze moeten GroenLinksers en SP'ers in hun eigen inteeltkazernes laten wonen. Tussen de "wij blijven hier" figuren en tussen de Somaliërs van Laurens Ivens die winkels leegroven en waarvan Laurens denkt dat het goed is om autochtone studenten met hen in wooneenheden te proppen omdat die studenten geen kant op kunnen.

Rheia | 26-03-19 | 12:16

Heerlijk. Buitenveldert kan best een beetje saai zijn. Maar over een tijdje, zodra de ongedocumenteerden hun documenten met ingericht huis hebben, gaan ze heel vaak de straat op om te demonstreren tegen racisme en afrofobie.

Poesmobiel | 26-03-19 | 12:14 | 2

Wassink figuren hopen stiekem dat die exotische racisten de autochtonen verdrijven en politici die dit land nog willen redden vermoorden. Want dit land moet kapot en de witte mens moet verdwijnen en ruimte maken voor Afrikaanse import die hier ook een Afrika van zullen maken. Want ze zijn hier echt niet gekomen om te werken.

Rheia | 26-03-19 | 12:19

Wordt niet snel agressief, en zeker niet snel in de buurt van de fysiek aanwezige "De Ander", maar elke keer dat die Rukker GrootMoefti Zakkenwasser op mijn netvlies verschijnt, ervaar ik praktisch een welhaast fysieke afkeer, een oprechte, rechttoe-rechtaan ongekanaliseerde haat.

Ik ervaar het Kwaad bij die man.

En dat gaat dan allemaal nog eens via een monitor. Kan de man z'n lichaamsgif-stoffen niet eens opsnuiven. Maar beter ook. Als er iemand een "haatbaard" genoemd mag, is het die Groot-Wassink wel.

Skeletor's (die van He-Man) een van zijn tofste uitspraken is: "I could write a book about what you don't know." Naja, dat zou ik bij deze tegen Gross-Wassink willen zeggen.

Dus bij deze. En de 12 zit dubbel in de klok. *PLOP, KLOK*

chicago river | 26-03-19 | 12:13 | 1

Weet u wel hoe machtig hij zich op dit moment voelt? Hij die net in A'dam kwam en weggezet werd als een provinciaaltje? ( we kennen de Amsterdammers toch?). Een menner, een Ben Hur hij zal ze eronder krijgen. Sorry zomaar een gedachtegang.

meerkat | 26-03-19 | 18:56

Joe! Geenstijl! Tolerant Amsterdam?! Da's wel heel makkelijk. En onjuist. Kijk naar de verkiezingsuitslagen per stadsdeel... Realiteit is: Noord is FvD en PVV. Grachtengordel Groenlinks. (u weet wel, van die bubbel). Zeeburg (dankzij IJburg) doet vooral D66. (ging toen ook heel soepel met die vluchtelingen). West is DENK. Zorgelijk, maar ook weer niet verrassend. En Buitenveldert? VVD all over. Groenlinks is voor heel de stad inderdaad de grootste, maar tegelijkertijd ook NIMBY als geen ander. Waarom denk je dat de eerste opvang niet binnen de grachtengordel is gepland? Dan breekt de pleuris uit. En lul je daar maar eens sociaal gewenst uit.... Lukt niet. Dan die VVD-ers maar fucken.

Tom Hagen | 26-03-19 | 12:13 | 1

Tom Hagen | 26-03-19 | 12:13
Prima analyse. Echter 1 dingetje: met nimby zijn is niks mis: ben zelf de Grootste Nimby.

Met dat verschil: ik doe me niet anders voor naar de buitenwacht toe, zoals de grachtengordeldieren.

chicago river | 26-03-19 | 12:22

NIMBY
Waarom mogen ongedocumenteerden eigenlijk sowieso aan een assielprocedure beginnen?

malle_eppie | 26-03-19 | 12:12 | 2

Dat mogen ze niet, dat hele traject is al doorlopen, maar ipv dat de overheid handelend optreed krijgen ze een document dat ze binnen een x-termijn het land dienen te verlaten, dat doen ze niet en begint het grote rekken en der bij blijven, hier dus gefaciliteerd door Groenlinks, met de hoop als je maar lang genoeg rekt dan kan je alsnog blijven, wat vervolgens ook nog eens verassend vaak toegestaan wordt. Denk nog maar aan Kahlid de Soedanees, na 16 jaar plotsklaps, je mag toch blijven. Waarom? dat weet geen hond, behalve die halfslachtige excuses die in zijn asielprocedure niet als van belang zijn aangemerkt. Het stinkt, net zoals Groot Hamasslinks handen, net gerookt en dan iemand de handschudden, bbbrrrr..........

bwanabanjo | 26-03-19 | 12:25

Daarvoor hebben we in Belgie een etablisement met uitzicht over de startbaan.

Lt-Kol Kilgore | 26-03-19 | 12:26

Leo Lucassen kan beamen dat de moslim immigranten geen antisemitische gedachten meenemen. Met name voor Buitenveldert van belang.

Willem_Oltmans | 26-03-19 | 12:12

Wedden dat ie die peukies op de grond heeft geflikkerd en daarna niet opgeruimd?
Dat is gelijk de metafoor voor het beleid dat GL voorstaat en aan anderen door de strot wil rammen.
Uiteraard worden deze mensen eerst zogenaamd aangehoord (verplicht rondje inspraak), daarna geframed en klakkeloos opzij geschoven (want u bent het niet met ons eens dus u moet verketterd worden) waarna "het feest der ongedocumenteerden", dit zijn dus illegalen die alle procedures doorlopen hebben en afgewezen zijn maar weigeren te vertrekken, kan beginnen. De kosten en de rotzooi daar ben ik dan als Amsterdammer voor verantwoordelijk hoewel ik tegen ben en mij niets gevraagd is
Een machteloze overheid waarvoor vreemdelingenbewaring een brug te ver is, eigenlijk alles wat riekt naar handhaving eigenlijk tenzij het de autochtone bevolking betreft, en deze geïntimideerd (blokkeerfriezen) of uitgeknepen (heffingen op stroom om de groene utopie na te kunnen blijven jagen).
En dan verbazing veinzend in je reactie, als een nieuwe partij met in ieder geval duidelijke standpunten een eclatante verkiezingsoverwinning boekt, hè Hugo de Jonge die Rutte verving op 22 maart in het praatje met de minister president.

bwanabanjo | 26-03-19 | 12:12

Tja, vervelend.. *proest*
Dat krijg je ervan, als je daarop stemt.
Nu zal het wel zo zijn, dat deze mensen er niet voor of op gestemd hebben, maar ‘den Linkschen klieck’ heeft nu eenmaal een hekel aan de Nederlander.
En dan krijg je dit soort acties.
Succes ermee.

Hollander01 | 26-03-19 | 12:12

Ongedocumenteerden. Wat lijkt dat toch veel op ongedierte...

Heppie-even-voor-mij | 26-03-19 | 12:11

Vadsig onverzorgd mens, dus een linksert.

Mark_D_NL | 26-03-19 | 12:09 | 3

Poolse voorouders.

Rest In Privacy | 26-03-19 | 12:10

Sterk topic. Waar iemand zijn kleren koopt, wat die rookt en of hij een buik heeft doet er niet toe.

Willem_Oltmans | 26-03-19 | 12:09 | 5

@Kuifje-in-de-EU | 26-03-19 | 12:10: Hij koopt zijn kleren niet, hij krijgt er waarschijnlijk een subsidie voor. Je kent ze toch die linkse uitvreters.

Mark_D_NL | 26-03-19 | 12:12

Onzin, hij is een mega lul maar ook rechts heeft smerige vadsige stinkerds.

Willem_Oltmans | 26-03-19 | 12:15

Wel als je daarmee een 'schijt aan de hele wereld'-imago uitdraagt!

BaldEagle | 26-03-19 | 12:41
▼ 2 antwoorden verborgen

De Lenin van de Amstel will dat wat nog over is van Joods Amsterdam even een extra mesje in de rug steken.... Want weg is de gein.... Btw jij besteed geen aandacht aan kleding maar z'n wenkbrouwen full throttle Lenin style

ZwarteRiek | 26-03-19 | 12:09 | 2

Ja, zijn wenkbrauwen deden de mijne fronsen...

bitterpete | 26-03-19 | 12:17

De 'Lenin van Amsterdam' hoopt waarschijnlijk stiekem ook op een standbeeld van zichzelf!

BaldEagle | 26-03-19 | 12:59

Helaas meneer, ook rapalje wordt niet weggestuurd maar liefdevol gepamperd in uw fijne stad. Indien u het daar niet mee eens bent bent u een racist. Fijne avond.

BozePaarseMan | 26-03-19 | 12:08

Een overheid met ook maar iets dat lijkt op ballen, kan toch niet toestaan dat UITGEPROCEDEERDE gelukzoekers gewoon opvang krijgen in vrijstaat Islamsterdam? Gewoon uitzetten. Of wil het Partijkartel stiekem toch meer FvD?

benjeallanggek | 26-03-19 | 12:08

Amsterdam wordt veel te veel met geld uit de provincie beschermd tegen de gevolgen van eigen beleid. Het stemkaartje beeldt dat prima uit.
Heel jammer dat.

Jan Passant mk2 | 26-03-19 | 12:08

Buitenveldert. Waar veel Joodse mensen wonen. En daar dan ongedocumenteerden ( lees: ISlamieten die hier niet mogen zijn en waar wat mee is, anders hadden ze allang hun papieren al op orde gemaakt ) op droppen.
Het is overduidelijk, GL en Groot-Hamassink hebben een bloedhekel aan Joden.

Graaisnaaiert | 26-03-19 | 12:06 | 1

Vandaar hun BDS motie, de 'koopt niet bij Joden'- actie.

eastender | 26-03-19 | 12:17

Mooi
Heel goed idee.

Bat-Adam | 26-03-19 | 12:05

Die 'ongeregisteerden' horen hier helemaal niet thuis.
Maar als het dan toch zo nodig moet, dan maar in het riool dat Amsterdam heet.

Wobbelplatte | 26-03-19 | 12:04 | 1
-weggejorist-
Helder_Mientje | 26-03-19 | 12:14

Ik vindt dat iedereen die niet minstens 5 jaar aantoonbaar in een kansenparel prachtwijk heeft gewoond ,absoluut zijn BEK moet houden over alles wat met immigratie te maken heeft.

streknek | 26-03-19 | 12:03 | 6

@General Dripple | 26-03-19 | 12:07:

Links heeft als twijfelachtig talent om mensen te laten geloven dat het cholademousse is. En dat houden zelfs na de eerste hap vol. Tot ze het zelf moeten proeven, dan is de ander ineens een gevaarlijke gestoorde racistische fascist die hen dwingt om poep te eten.

Ton8695 | 26-03-19 | 12:11

Het is 'mond'! En je hoeft tegenwoordig helemaal niet meer in zo'n prachtwijk te hebben gewoond om overlast van dat zooitje te hebben! De kansenpareltjes verspreiden hun pest inmiddels over heel Nederland en komen vanzelf naar je toe! Het is net Veronica!

BaldEagle | 26-03-19 | 12:45

Daar sluit ik me volledig bij aan!

Agent 421 | 26-03-19 | 12:46
▼ 3 antwoorden verborgen

“Ik ben geschrokken van mijn mede-buurtbewoners” dat ze zomaar een andere mening hebben.

azijnseikerT | 26-03-19 | 12:03 | 2

Je kunt die fake vluchtelingen het beste in wijken stoppen met de meeste GL kiezers.
Das wel zo eerlijk.

Pelforth | 26-03-19 | 12:06

Kap met die mensen ongedocumenteerd noemen. Ze zijn gigantisch gedocumenteerd. Kasten vol met ordners met documenten van rechtbanken, rechtszaken, beroepen, advocaten, enzovoort. Van dat geld hadden we ze allemaal vrijstaand kunnen laten wonen.

zik | 26-03-19 | 12:02 | 1

Van dat geld hadden we allemaal vrijstaand kunnen wonen.

geile pater | 26-03-19 | 12:17

Gezien het huidige debatklimaat is een opmerking over het stoppen met roken van de linkse neu-fazist ongepast. In het huidige klmaatdebat is een opmerking over het stoppen met roken van deze neu-fazist zeer terecht. Vijf peuken! Daar zit heel wat CO2 in!

Frau Merkel | 26-03-19 | 12:02 | 2

Elke peuk vergiftigt 8 liter water en met zijn neo marxistische ideeen vergiftigt dikke Big Wassink het leefklimaat in Amsterdam e.o..

Pelforth | 26-03-19 | 12:09

Integendeel, roken is uitstekend voor het klimaat! Een roker kan niet uitblazen wat een tabaksplant niet eerder aan CO2 uit de atmosfeer heeft opgenomen. Dus roken is sowieso CO2 neutraal. Een roker bewijst deze planeet bovendien een dienst door gemiddeld 10 jaar eerder te stoppen met CO2 uitstoten.

Joris Beltsin | 26-03-19 | 12:31

Ja 020, dat krijg je als je kneiter links stemt. Dan krijg je dat mensen die van de rechter ons land uit moeten naast je voordeur worden gehuisvest.

Joostmochtnietsweten | 26-03-19 | 12:02

Een streek van een marxist dit, hij zal die luxe buurten wel even pakken!

lanexx | 26-03-19 | 12:02

Die dooie nerts zegt : “Ze hebben ook sexuele behoeften, en ik ben ook maar alleen met mijn hondje”. Win,win,win situatie toch?

Tjemig | 26-03-19 | 12:01 | 3

Mooi he. En vlak daarvoor zegt ze "ik heb met mijn man". 2 minuten later "ik ben ook alleen". Die man heeft vast de 100m onder de 10s gelopen.

zik | 26-03-19 | 12:03

Arm hondje.

Glasgow Argus | 26-03-19 | 12:09

@zik | 26-03-19 | 12:03:
Waarschijnlijk is deze mevrouw weduwe. Verder heel tacvolle reactie.

malle_eppie | 26-03-19 | 12:15

Dus die karikatuur van een temeier met pensioen heeft toen ze nog werkte een asielzoekerscentrum gehad? En ze weet dat dat meer criminaliteit oplevert? En nu is zijzelf aan de beurt? WHAHAHA!!
Wacht ff; dat moet ik toch verkeerd begrepen hebben..

Zoltan | 26-03-19 | 12:01 | 2
-weggejorist-
Agent 421 | 26-03-19 | 12:49

Als ik met de asielhandel mijn zakken had gevuld dan zou ik toch maar mijn mond houden.Mevrouw bewijst hier des te meer eens dat domheid en arrogantie hand in hand gaan.

linus | 26-03-19 | 13:22

Hier een twitter filmpje van Wierd Duk van in de zaal, met onderaan een comment van Sebastian Proos ( die sla-de-camera man van 2 topics geleden )
twitter.com/wierdduk/status/111031139...

cheops | 26-03-19 | 12:00 | 2

Kansloze gast, met zijn HvA-cursus om maatschappelijk werkster te worden.

Rest In Privacy | 26-03-19 | 12:04

@Kuifje-in-de-EU | 26-03-19 | 12:04:
Gezien het feit dat je wederom meent de boodschapper te moeten aanvallen in de ijdele hoop dat je daarmee ook zijn boodschap discutabel maakt kan ik je melden dat het "kunstje" doorzien wordt, slecht is uitgevoerd, geen argument bevat en geen niveau heeft.
De boodschap daarentegen wordt er interessanter door.

bwanabanjo | 26-03-19 | 12:43

Volgens Groot Waanzin was het toch een kleiner verschil dan 8 tegen 1. Met andere woorden: leuk dat iemand zijn mening heeft gegeven maar we doen toch lekker wat we zelf willen. Of zou er nog een verrassing volgen?

ArieR68 | 26-03-19 | 11:57 | 1

Nee. Gl drukt dit gewoon door. Willen ook het liefst dat er niks openbaar komt. Ze hebben een bloedhekel aan openbaarheid, en inspraak.

Shortganger | 26-03-19 | 12:02

Ik weet de oplossing: laat ze de asielzoekers die uitgeprocedeerd zijn toe in panden die reeds gekraakt zijn. Dat is hetzelfde volk dat van de zijlijn roept dat ze moeten blijven. Laat ze hun ruimte delen dan! Twee vliegen in 1 klap!

BrokenTipi | 26-03-19 | 11:57

Wie geen buikje heeft schrijft de eerste tegel!

Einde van de Domheid | 26-03-19 | 11:56

Geinig hoor, die man die wel schrikt van zijn buurtgenoten maar niet beseft dat het juist die buurtgenoten zijn die de buurt veilig en gezellig maken.

Reaaalist | 26-03-19 | 11:55

Ik ken dat plein vrij goed, ben benieuwd hoe het zal gaan. Bij stront maken moeten deze uitgeprocedeerde indringers er goed rekening mee houden dat het advocatenechtpaar Knoops in de hoge woontoren aldaar huist. Dus als de winkeliers, AH voorop, overlast ondervinden, dan hebben ze een prima advocaat dicht bij de hand.

Die ondernemers zullen zich niets laten welgevallen gezien de gigahuurprijzen die ze moeten betalen. De slager die er vroeger zat en nu verhuist is naar een andere plek vlak in de buurt, heeft me verteld wat de huurverhoging was als hij wilde blijven zitten. Nou dan schrik je je de Pieten, Sinterklaas en de Paashaas tegelijk
We wachten oplettend af! Evocatus

Evocatus | 26-03-19 | 11:55 | 2

De politie zit wel lekker dichtbij (als die al van plan zijn iets te doen).

Dorst | 26-03-19 | 11:58

@Dorst | 26-03-19 | 11:58: die treden enkel de-escalerend op, maw. die zeggen 'foei, niet meer doen he' en gaan over tot de orde van de dag.

K. Letskoek | 26-03-19 | 12:04

nouveau riche en oud geld Boreaal Buitenveldert ' nu komt het wel heel erg dichtbij ' . volgende verkiezingen wordt het een FvD postcodegebied

HetOorAakel | 26-03-19 | 11:54

Ik hoop echt dat het daar komt in die kazerne. Puur om reden dat de mafklappers het eerst allemaal moeten ervaren en dan een mega draai om de oren krijgen.

daytripper | 26-03-19 | 11:54 | 1

De meeste Buitenveldenaars hebben echt niet op GL gestemd hoor.

lanexx | 26-03-19 | 12:18

Zelfde vette pens, zelfde smerige kontje, zelfde kale plaat. Gadverredamme TimmerFrans wat ben je lelijk.

JohnJames_001 | 26-03-19 | 11:53

De kiezer beslist

larie | 26-03-19 | 11:52 | 1

en dat is ook wat GL bij elk protest roept. Letterlijk. ''wij zijn de grootste, dus wij bepalen het''. Waarom denk je dat ze zo'n hekel hebben aan bv het FvD. Die partij straat voor transparantie, en laat dat nu net de rotte kies van GL zijn.

Shortganger | 26-03-19 | 12:05

Wenkbrauwen van Wassink krullen vanzelf op tot kleine duivels hoorntjes. 1:30 Aard kan niet onderdrukt worden blijkbaar wil het zich naar buiten manifesteren.

Nauw Gaatje | 26-03-19 | 11:52 | 2

Ik wilde net posten: hij moet bij de kapper zijn wenkbrauwen eens laten fatsoeneren. Hij lijkt nu een te dikke Mephisto.

En voor de rest: ongedocumenteerde, uitgeprocedeerde klaplopers uit de derde wereld moet je het land uitzetten, daar moet je niet weer rare opvangcategorieën voor creëren. GL wil er 500 opvangen, begrijp ik, en daarna? Wat gaan ze doen zodra nr 501 zich meldt? (Dan gaan ze het natuurlijk uitbreiden naar 800 plaatsen of zo, de landelijke politiek chanteren om die lui toch maar weer een verblijfsvergunning te geven, zodat ze een ingericht huis en gratis geld krijgen, zoals die Khalid Jone, en dan kan in die kazerne de volgende tranche uitgeprocedeerde klaplopers zijn intrek nemen.

Die Howick/Liki klucht, het verruimde kinderpardon, 70.000 Syriërs die zeggen nooit meer terug te gaan, smerige IS ratten die hun tweede kans in Nederland opeisen en nog steeds niet gedenaturaliseerd zijn, en deze SJW dictatuur in A'dam, het verbaast mij alleen nog dat FvD niet nog veel meer zetels heeft gewonnen.

Dr_Johnson | 26-03-19 | 12:06

@Dr_Johnson | 26-03-19 | 12:06:
U vergeet de politiek correcte druk, die er heerst in Amsterdam, maak het dagelijks mee.

Pelforth | 26-03-19 | 13:43

Even denken. Amsterdam, is dat niet die stad die meent het geweten van heel Nederland te zijn en zijn dwingende linkspopulistische brol ongevraagd door de strot van de rest van Nederland propt? Eet kraai.

FustViking | 26-03-19 | 11:51 | 4

@CocaCola | 26-03-19 | 12:36:
Ik woon ook 'in de provincie' maar ik heb hier nog nooit een bakfiets gezien! Hooguit een trekker!

BaldEagle | 26-03-19 | 13:08

@CocaCola | 26-03-19 | 12:36:
Eens, en dan mik ik er naar believen voor allemaal een whisky, wodka rum of een kejakkie in.

Pelforth | 26-03-19 | 13:45

@BaldEagle | 26-03-19 | 13:08:

Nee, dat bakfietsvolk uit de 'provincie' zit nu hier. Amsterdam is hip!

Alle echte Amsterdammers zitten nog in Amsterdam- Noord en in dat gedrocht wat Almere heet. Uiteraard is FVD in die gebieden het grootst geworden.

De echte Amsterdammer, die is niet op zijn achterhoofd gevallen

CocaCola | 26-03-19 | 14:03
▼ 1 antwoord verborgen

Nou, de comments nog niet gelezen, maar een ding garandeer ik jullie; die nieuwe Europese WW-regeling zal de échte doodsteek voor Nederland zijn. Heel veel volk dat minder verdient dan wat we hier verdienen zal zich klaar gaan maken om onze ruif helemaal leeg te komen vreten.
En Koolmeesje kan er weer niets aan doen want "EU-regels" ....
Is er in de beginne niet gezegd dat elke staat een veto-recht had ???
Recht op soevereiniteit ?
Ook al weer "afgeschaft" door die onbetrouwbare kliek ?
En we betalen al de hoogste belastingen....
Maar ja, das wat ze willen; chaos en opstanden, die dan met extreem geweld neergeslagen kunnen worden.
In Frankrijk loopt zowat iedereen in elke stad te loop.
Telde meer dan 40 steden op een "andere" site !

A333aan | 26-03-19 | 11:50 | 4

@Frau Merkel | 26-03-19 | 12:42:
Bij 6 maanden voldoe je de volgende keer ook weer aan de wekeneis en kan je dit tot in de lengte der dagen blijven herhalen...

cheops | 26-03-19 | 13:11

@Frau Merkel | 26-03-19 | 12:42: Ja en er is altijd wel zo'n eerlijke werkgever die verklaart dat de persoon in kwestie eerlijk waar maanden bij hem in dienst is geweest. Haha, tranen met tuiten hier. Ik zie het al, weet u nog, kinderbijslag... iedereen had ineens 6 tot 10 kinderen. Doktersverklaring , kan niet werken moet hier blijven (in welk land dan ook)

meerkat | 26-03-19 | 18:31
▼ 1 antwoord verborgen

Amsterdam is en blijft een mooie proeftuin om het ongelijk van GroenLinks beleid te tonen.

Crusher | 26-03-19 | 11:50 | 1

Het vervelende is dat het toerisme, Schiphol, de financieele sector en de haven zoveel muntjes de kassa doen inrollen, zodat die marxistische gekken naar believen kunnen blijven experimenteren en hun eigen kiezers creeeren.

Pelforth | 26-03-19 | 13:49

Dit verbaast mij helaas dus niet. Een ranzige GL nimby truc. Buitenveldert stemt voornamelijk VVD en in opkomende mate FvD dus plaatst die GL vetklep zijn nimby spul bij de buren die niet op hem hebben gestemd. Man man man.

Basil Fawlty | 26-03-19 | 11:49 | 2

Zodat de paar laatste groene hippies ook FvD gaan stemmen. Als daar de mensen met geld zitten, zal FvD een aardige steun in de rug krijgen bij de volgende verkiezingen. Naast geld hebben deze mensen hun netwerken. Ook bij GifLinks gaat het uiteindelijk om de centen.

Frau Merkel | 26-03-19 | 11:52

Het gehele systeem is volledig pervers en gecorrumpeerd. Politiek is slechts een handpop van de elite en haar groei economie. Alles voor de winst, de rest is maar een middel.

Ton8695 | 26-03-19 | 11:52

Amsterdam is al verloren dus die klagers kunnen alleen nog verhuizen.

Mahatma | 26-03-19 | 11:48

Eigenlijk willen ze het wel zeggen, maar de verslaggever kan net niet dat laatste duwtje geven zodat ze helemaal los gaan... Ze blijven nog iets voorzichtig want oh, oh je zou maar als racist worden weggezet.

RenHoek | 26-03-19 | 11:48 | 1

Ik zeg het al jaren, links is slachtoffer geworden van hun eigen ideologie. Ze hebben van zichzelf een beetje een homosexueel gemaakt in de jaren 50 dat uit de kast wilt komen maar dat niet mag van de samenleving.

Suncatcher | 26-03-19 | 11:51

Die VVD troela met die gooische rrrrr heeft samen met heur mannn ook een asielzoekerscentrum gehad. Flink gecashed zo te zien aan de bontjas en opsmuk.
Nu is het haar beurt om de overlast te ervaren ipv al die mensen die bij haar asielzoekerscentrum in de buurt woonde, en dan is Leiden in last.

Tronald_dump | 26-03-19 | 11:48 | 2

Geef haar eens ongelijk. Het gros van de bevolking wil blijkbaar meer import hebben, want er wordt nog steeds massaal op gestemd. Met alle nadelen die het voor iedereen heeft, is een van de voordelen dat het geld op kan leveren. Geld verbranden doen ze toch, zorg er dan voor dat je er nog van weet te vangen. Het systeem zal pas aangepast worden als het echt niet meer houdbaar is. Hoe sneller en hoe meer er uit getrokken wordt, hoe sneller de reset zal komen.

Frau Merkel | 26-03-19 | 11:56

Precies dat is wat ik ook dacht; dame het heeft u in ieder geval geen windeieren gebracht. En nu janken dat de ellende in uw achtertuintje wordt gekieperd. Loontje komt om zijn boontje?

meerkat | 26-03-19 | 18:21

Betweterige pauperkoppen die over pauperkoppen regeren. De grote stad in Nederland, daar moet je echt nooit zijn.

van Oeffelen | 26-03-19 | 11:47

Waarom zijn die Linkse Leiders toch altijd van die volgevreten zwijnen.

Sans Comique | 26-03-19 | 11:47

Vervoeging van het werkwoord NIMBY:
Ik NIMBY
Jij NIMBY-t
Hij/Zij/U NIMBY-t
Wij NIMBY-en
Zij NIMBY-en
enz...

gasboer | 26-03-19 | 11:46 | 2

Die asielzoekers wórden dan geNIMBIED? GE-NIMBY'D

Sans Comique | 26-03-19 | 11:53

Nederland is een klein land en de rek is eruit. Ieder jaar een middelgrote stad aan migranten erbij en zo langzamerhand is het in iedereens achtertuin. Er is namelijk geen plek meer, niet voor statushouders, niet voor arbeidsmigranten en niet voor illegalen. Onze kinderen kunnen niet wonen, alleen statushouders en mensen die net uit een GGZ traject komen krijgen nog een urgentiebewijs. De rest van de bevolking kan het vergeten. Het is een gotspe.

osolemio | 26-03-19 | 12:02

Nu is Amsterdam wel de stad van Groen Links, maar ik denk niet dat dat ook voor Buitenveldert opgaat: ik vermoed dat die meer van de VVD zijn. Zij krijgen wel de rotzooi van Groen Links over zich heen. Het voorstel van Annabel Nanninga om die lui te dumpen in de buurten die GL hebben gestemd was natuurlijk helemaal niet gek.

JvanDeventer | 26-03-19 | 11:46 | 2

P'cies.

Basil Fawlty | 26-03-19 | 11:52

So what, VVD stemmen is Groen Links stemmen, zij hadden beter op moeten letten. Maar dachten stiekem dat dit hen nooit zou kunnen overkomen. Billen branden blaren zitten.

meerkat | 26-03-19 | 18:14

Het is helemaal niet interessant waar deze mensen vandaan komen. Het winkelcentrum is totaal oninteressant, de buurt is oninteressant.... de enige vraag die interessant is is waarom deze mensen überhaupt opvang krijgen ipv subiet het land uitgezet te worden. Regels hebben alleen zin wanneer we ons er aan houden. Als de overheid het goede voorbeeld niet geeft waarom moet ik mij als burger dan wel aan die regels houden? Als mensen niet mee willen werken aan terugkeer zet je ze vast. Klaar. Met alle leegstand in de Nederlandse gevangenissen is er plek genoeg. We hoeven helemaal geen nieuwe wetten, nieuw beleid etc. Gewoon handhaven wat we al aan regels hebben zou fijn zijn. Waarom moet ik vertrouwen hebben in nieuwe regels als we de bestaande al niet handhaven??

NemesisNL | 26-03-19 | 11:46 | 2

Marrakech... pact.. precedenten.. juridisch spel.. fascisten.. zomaar een paar steekwoorden die bij mij opkomen.

Ton8695 | 26-03-19 | 11:50

Het antwoord op uw vraag is de man op de foto. De volgende vraag is waarom gemeenten die bewust nationaal beleid saboteren hiertoe de gelegenheid krijgen. Een deel van het antwoord is dat het nationale beleid óók niet deugt. Als deze nietsnutten slagvaardig uitgezet zouden worden zou Lenin in Amsterdam ook zijn 500 woningen niet hoeven weg te geven. Lenin krijgt de kans omdat Rutte en Ollongren het ook niet weten.

JvanDeventer | 26-03-19 | 11:52

Tja, moet je maar niet in die kutstad gaan wonen. Vragen om ellende dit. You made your bed....

RenHoek | 26-03-19 | 11:45 | 2

Buitenveldert is amper nog Amsterdam te noemen, maar een enclave waar het laatste, nog niet verjaagde/uitgeroeide restje Joodse bevolking zich veilig waande van haatmoslims. Het is geen toeval, dat het antisemitische Groen-extreem-Links juist deze wijk heeft uitgekozen.

kapoerewiet | 26-03-19 | 12:00

Met volle teugen genoten van de berichtgeving en het AT5 filmpje, weer tekenend dat er niet gefilmd mocht worden (stel je voor dat de mensuh thuis ook zien dat er verzet is tegen debiele migrantiër huisvesting). Benieuwd naar de stemverdeling in de buurt, maar ik kan wel een gokje doen.
.
Overigens stoor ik me ellendig kapot aan het meedoen met newspeak van de smerige corrupte en verkankerde Nederlandse media die naar dezelfde journalistieke prutopleidngen zijn gegaan; opgedonderd met termen als “ongedocumenteerden” welke direct zijn gestolen van de Democrat losers en leugenaars in de USA. Dit zijn illegale en uitgeprocedeerde lijers die vooral op moegen tyfen of in detentie moeten. Dat heel die kut-gemeente nog niet opgedoekt is voor het belemmeren van de rechtsgang spreekt boekdelen in deze kwestie.

HaatAth3ist | 26-03-19 | 11:45 | 1

https://www.parool.nl/amsterdam/zo-werd-gestemd-in-jouw-buurt~a4480339/

BekiekUtMoar | 26-03-19 | 11:50

Mocht het ooit gebeuren dat er om mijn ID gevraagd word fan ik het eens uittesten.
Nee ik heb geen ID, ik ben iligaal.
verder niks zeggen en volhouden.
Benieuwd hoe lang het duurt tot in weer door kan.

De_Helderse_Kaaskop | 26-03-19 | 11:44 | 2

Als u blank bent gaat u mee. Als u een neger of zandbakkiër bent mag u doorlopen.

Frau Merkel | 26-03-19 | 11:58

sterk,,,ga t proberen... als ik aangehouden wordt tenminste.... een illegaal in paradiso :-)

Y&T | 26-03-19 | 12:02

Goed te zien dat het doodgewone gezonde verstand kennelijk toch nog hier en daar voorkomt in GL-city.

daytripper | 26-03-19 | 11:44 | 1

Ach, 75% van de Amsterdammers stemt níet op het groene geboefte.

Typisch GL-beleid: begeleid wonen op peperdure grond in A'dam voor lieden die nooit iets hebben bijgedragen aan de maatschappij. Tegelijkertijd wordt er verderop woonruimte gecreëerd voor miljonairs. De middenklasse zal 'm aan z'n groene aars roesten.

Festen | 26-03-19 | 11:57

Heeft deze Lenin niet nog een kamertje over?

balustrade | 26-03-19 | 11:43 | 1

De lokale Lenin heeft stress is te dik en rookt, dus..........

Uw Verzekeringsadvis | 26-03-19 | 11:54

maar 53% heeft vorige week gestemd dus eat your dust.

Fedde71 | 26-03-19 | 11:42

Qua aangezicht begint onze corpulente Rutger steeds meer op Timmerfrans te lijken.

Bakje Friet | 26-03-19 | 11:41

Kutboertje uit Doetinchem, beter trekt ie een overall aan en gaat ie Somaliër-stront scheppen

burgertime | 26-03-19 | 11:41 | 2

In Doetinchem missen ze hem niet en willen ze hem ook absoluut niet terug!

HD50 | 26-03-19 | 11:45

@HD50 | 26-03-19 | 11:45: juist! Ongewenst individu in Doetinchem. Liefdevol opgevangen in Amsterdam. Hij is welkom, zongen ze nog!

ole guapa | 26-03-19 | 13:51

Je zult als burger maar de gevolgen van de acties en principes van deze vent voor je harses krijgen. Brrr, echt vreselijk.

van Oeffelen | 26-03-19 | 11:41 | 1

Men heeft toch op deze partij gestemd op enig moment.
RGW zou je kunnen beschouwen als collateral damage.
Ik woon er niet dus het interesseert mij geen meter als de stemmers hun trekken thuis krijgen.
Ongezien ... U weet wel.

F. Jacobse | 26-03-19 | 11:44

Huisvesten van illegalen is gewoon bij wet verboden. Die slappe zak van een Rutte had dit plan dus al lang kunnen afschieten. Maar ach je moet natuurlijk wel vriendjes blijven met die groen linkserts om de burger verder uit te knijpen!

nietmijnbaardvriend | 26-03-19 | 11:41

Echt zo'n volgevreten arbeider die het allemaal wel weet en 'met zijn poten in de klei heeft gestaan' en nu van alles, alles afweet. Neerkijkt op mensen die wel eens een boek hebben gelezen en zijn salaris heel terecht vindt. Ook al heeft hij drie danslessen en LTS zwakstroom. Bij gebrek aan gewicht omhooggevallen.

RenHoek | 26-03-19 | 11:41 | 1

Haha, danslessen. +1. Zal wel de horlepiep zijn geweest.

laatste_waarschuwing | 26-03-19 | 11:59

Whahahahahahahaha... snap.. back to reality. Antiracisten en antifascisten kom er maar in..

Ton8695 | 26-03-19 | 11:40

Jammer voor die mensen die niet GL gestemd hebben, maar het geeft toch een soort van rechtvaardigheidsgevoel dat de GL-stemmers op deze manier geconfronteerd worden met de gevolgen van hun keuze.

spanarchist | 26-03-19 | 11:40

Nu moet je in Buitenveldert natuurlijk wel uitkijken met wat je zegt. 1 verkeerd woord en je hebt een zevenarmige kandelaar in je nek.

Skunk57 | 26-03-19 | 11:40 | 3

lachen en gieren...... mazzeltof..!

grapjasz | 26-03-19 | 11:44

Of een Samoerai zwaard, alhoewel die zich niet met de Nederlandse politiek bezighouden.

Sans Comique | 26-03-19 | 12:13

Ik parkeerde er laatst nog en had geen keppeltje op. De matzes en dreidels vlogen me vanaf de balkons om de oren en bakken gefillter fisch waren over de auto heengesmeerd. En toen kon ik me niet meer beheersen en zong: Hamas, Hamas, ik parkeerde niet op het gras.

Graaisnaaiert | 26-03-19 | 12:42

Nog twee jaar wachten op TK verkiezingen... Man, wat zal dat een aardverschuiving tot gevolg hebben.

Injegezicht | 26-03-19 | 11:40 | 1

Prognose:
EK: FvD wins
EU: FvD wins?
TK: FvD wins?
GR: FvD wins?
Zou het???

Injegezicht | 26-03-19 | 11:47

desi bouterse incognito..?

grapjasz | 26-03-19 | 11:39

Kleine correctie... Buitenveldert is van oudsher een VVD buurt dus reacties verbazen me sowieso niet.

de broer van theo | 26-03-19 | 11:39

De propaganda heeft zijn werk goed gedaan. Oudere Joodse mensen zullen daarom nooit PVV stemmen.

Graaisnaaiert | 26-03-19 | 12:36

Four legs good, two legs better.

JWZ_JMK | 26-03-19 | 11:39 | 2

Ken uw klassiekers..

Wijze uit het Oosten | 26-03-19 | 11:40

Dat roken lijkt me niet erg goed voor de natuur...

Rest In Privacy | 26-03-19 | 11:38 | 1

Rook en vuur zijn heel natuurlijk hoor. Australië is lang geleden bijna volkomen afgebrand door de Nobele Natuurbewoners (je weet wel, die nog zo in harmonie met de natuur leven) omdat ze geen zin hadden om door het achter de walibi's aan te rennen. Vandaar dat het eigenlijk één grote woestijn is.
En ook door bliksem kan brand ontstaan. En laatst zag ik een aap roken.

Sans Comique | 26-03-19 | 12:06

Bewoners hebben groot gelijk. Plaats die illegale gelukszoekers, die al jaren geleden het land uitgeknikkerd hadden moeten worden , maar fijn bij hun DENK vrinden in 020 west.
maps.amsterdam.nl/provincialestaten20...

Jan Leul | 26-03-19 | 11:38 | 2

Wow, interessant kaartje. Stemlocatie Katholieke basisschool: een groot DENK-bolwerk. Als mensen deze culturele aardverschuiving niet zien, wrijven ze zich elke ochtend stront in de ogen.

kapoerewiet | 26-03-19 | 11:53

Is dit de broer van Timmerfrans?

de directeur | 26-03-19 | 11:38 | 1

Zijn drinkebroer dan toch.

Sans Comique | 26-03-19 | 12:14
-weggejorist-
vrijstijler | 26-03-19 | 11:38

Ook de duizenden Somaliërs die vanuit Engeland naar Nederland willen komen zijn van harte welkom in Amsterdam.

blauwe zander | 26-03-19 | 11:37 | 1

Zeker. In Tilburg zijn ze al de deur gewezen. De daklozen opvang hanteert hier een eigen daklozen eerst beleid.

JanVergoor | 26-03-19 | 11:47

Is dat t broertje van Timmerfrans??
Hypocriete vreetschuur.

schoon-schip-maken | 26-03-19 | 11:37 | 3

Maar Annabel is een lekker wijf...

Rest In Privacy | 26-03-19 | 11:42

@Frau Merkel | 26-03-19 | 12:00:
You're right, but so am I.

Rest In Privacy | 26-03-19 | 12:05

Hoeveel komen er in de straat bij Rutger zelf wonen?

Goofy Goofball | 26-03-19 | 11:37

Nee die schoenen kunnen echt niet.

Rest In Privacy | 26-03-19 | 11:37

Tante Poes!

skoftig | 26-03-19 | 11:37

Dat kleine partijtje met die schamele 26 zetels in de peiling kan nog wel eens héél groot worden.

keestelpro | 26-03-19 | 11:36

Waar komen deze gasten vandaan??? Welk land??
Jonge alleen staande mannen tja..............
Zet ze aan het werk: 12 uur per dag anders kun je echt grote moeilijkheden verwachten. Ik snap dat maar hoe zit het met deze ketting rokende wethouder? Hij is al erg nerveus

AnnaJL | 26-03-19 | 11:36

NIMBY geldt dus ook in Amsterdam en niet alleen in de provincie waar de ongedocumenteerden al jaren eerder waren en voor dito overlast zorgden, whahaha!

pibasso | 26-03-19 | 11:36

Wie GroenLinks zaait, zal vluchtelingen oogsten.

The_Black_Knight | 26-03-19 | 11:35

Wat een proleet ook, deze Doetinchemse Lenin. Dit soort provincialen maken van Amsterdam een onleefbare stad.

Rest In Privacy | 26-03-19 | 11:34 | 4

en helaas eerdaags (hoe lang nog?) ook van Nederland een onleefbaar land

telelezer | 26-03-19 | 11:47
▼ 1 antwoord verborgen

Buitenveldert met zijn etnische samenstelling kan best 70 radicaalislamitische ongedocumenteerde vreemdelingen herbergen.

Glasgow Argus | 26-03-19 | 11:34 | 2

Als je het met kwantiteit niet diverser kunt maken dan maar met kwaliteit. Dus 70 radicale illigale ongedocumenteerde moslims in een wijk met voornamelijk Joden, geen probleem. De problemen moeten eerlijk verdeeld dus Amstelveen móet en zál problemen krijgen. Niet uit de lengte? Dan maar uit de breedte.

Sans Comique | 26-03-19 | 12:18

@Sans Comique | 26-03-19 | 12:18: Het Gelderlandplein ligt niet in Amstelveen, maar in Amsterdam- Buitenveldert.

Sufaoner | 27-03-19 | 17:11

Groenlinks, dan weet je genoeg toch... oh nee toch niet, de deugmeisjes uit 020 willen het zelf ondervinden en als ze dat gedaan hebben staat er weer een nieuw leger klaar...

SterF... | 26-03-19 | 11:34

Die socialisten, ook altijd hetzelfde met die lui.

Kaas de Vies | 26-03-19 | 11:33

Was daar zaterdag nog en er loopt een heel ander slag mensen dan, zeg maar, op het Onderbuikslotermeerplein. Bij ons zijn wel een sloot jonge statushouders uit Somalie geplaatst. In fonkelnieuwe appartementen. Kan er niet aan wennen, in de rij voor me in de supermarkt.

Mammeloe | 26-03-19 | 11:32 | 5

@Kuifje-in-de-EU | 26-03-19 | 11:59:
Dat hoofddoekje is omdat mannen niet te vertrouwen zijn en zich zouden kunnen vergrijpen aan een kind, als al dat wulpse haar maar on de rondte waait.
Maar die moeders hebben alleen ervaring met Afrikaanse mannen dus Who can blame them.

Sans Comique | 26-03-19 | 12:09

Wedden dat die jongens en meisjes uit Somalië mooiere gympen droegen dan Lenin II?

OverdaanDerOnderheid | 26-03-19 | 16:20
▼ 2 antwoorden verborgen

Asielzoeker niet meer spreiden over Nederland, gewoon allemaal in Amsterdam en Utrecht plaatsen

Boemibol | 26-03-19 | 11:32 | 2

Percies, overal waar links het groots is, plaatsen die hap.

Tronald_dump | 26-03-19 | 11:33

Maar dan heb ik, als geboren niet linkse Amsterdammer, recht op een woning ver van hier. Ik zit al lang genoeg midden in die multicultishit.

Cammy | 26-03-19 | 17:18

Dat voorstel van Annabel om de asielzoekers in wijken met veel GroenLinks stemmers te plaatsen heeft het zeker niet gehaald.

GroetenVanUrk | 26-03-19 | 11:31

Brexit is nog niet eens een feit en de voordelen ervan zijn dus al te zien.

Jan Passant mk2 | 26-03-19 | 11:44

@pibasso | 26-03-19 | 11:44: En vervolgens gaan ze met dat geld op vakantie naar het land wat ze zogenaamd ontvlucht zijn.

DMaN | 26-03-19 | 12:00

"De veiligheidssituatie in Somalië inclusief de regio Somaliland is slecht. In de steden Hargeisa en Berbera in het westen van Somaliland is het minder onveilig. Wel is het advies: reis alleen als het noodzakelijk is naar de steden Hargeisa en Berbera."
En dat is voor westerse toeristen, niet voor Somaliers zelf. Dus ze kunnen prima door naar die 2 Noordwestelijke regio's aan ( liggen tegen Djibouti en Ethiopie
aan ). Dus deze uitkeringshoppers hoeven hier echt niet te zijn.

Graaisnaaiert | 26-03-19 | 12:30
▼ 2 antwoorden verborgen

Als je illegaal een bouwwerk neerzet is de gemeente er als de kippen bij om op te treden. Als je meerdere mensen in huis neemt is de gemeente er als de kippen bij om op te treden. Als je je eigen woning illegaal in de verhuur gooit idem. Wat hier nu gaande is kan volgens de wet niet. Illegaal is illegaal. Punt. Ik moet mij kunnen legitimeren als de politie erom vraagt. Hoe zit dat met een illegaal ? Is dit geen rechtsongelijkheid ?

ja,diedus! | 26-03-19 | 11:30 | 1

Is dit geen rechtsongelijkheid ? Ja

BerryCitroen | 26-03-19 | 13:19

Tsja deugridders succes he!

Repetitive Beats | 26-03-19 | 11:29

Ik ben geen racist maar ik heb gewoon geen affiniteit met mannen in de bloei van hun leven die zich niet sterk opstellen maar die komen steunen op de zogenaamde sterke schouder van een ander. En dat in een godvergeten land ver van het hunne.

keestelpro | 26-03-19 | 11:29 | 5

Kan deze in een lijstje ?

Wijze uit het Oosten | 26-03-19 | 11:39

Ze komen in de eerste plaats voor vrouwen! Da's zo'n nadeeltje van polygamie: als er in land van herkomst één kerel is met zeven vrouwen staan er zes mannen zonder vrouw bij te kijken. Lang leve de islam. NOT.
(Daarom zijn de 72 maagden in de hemel ook zo aanlokkelijk!)

Aristotalloss | 26-03-19 | 11:41

Gratis geld, gratis zorg, gratis woonruimte, gratis veiligheid en gratis onderwijs is kennelijk nog niet voldoende. Ze hebben kennelijk ook recht op gratis vrouwen, gratis Joden in elkaar timmeren en gratis luxeartikelen meenemen.

Graaisnaaiert | 26-03-19 | 12:17
▼ 2 antwoorden verborgen

Hij zorgt voor meer fijnstof met z’n rookgedrag dan ik met m’n houtkachel

laurentius | 26-03-19 | 11:28

Gniffel

Buddingpuks | 26-03-19 | 11:28

Lekker volgevreten pens. Woont hij ook in een voormalig kraakpand die hij voor een vriendenprijsje heeft mogen aftikken? Hij lijkt me wel zo'n type.

Deflatiemonster | 26-03-19 | 11:28 | 2

Ja, in GroenLinks-complex in het Westerpark.

HypodePipo | 26-03-19 | 11:38

Tofu is zo te zien wel een dikmaker. En deugen ook.

Graaisnaaiert | 26-03-19 | 12:14

Wel de lusten, de lasten graag bij anderen.

NaughtiusMaximus | 26-03-19 | 11:27 | 1

Groenlinks kort je af als NIMBY.
Of het nou gaat om gemengde scholen, gemengde wijken, energiebesparing, windmolens in de buurt, de wereld over vliegen, en dus ook asielzoekerscentra. Tja, op welk gebied eigenlijk niet.

TheEgg | 26-03-19 | 12:05

GL stemmen is GL krijgen. Veel plezier ermee mensen.

jos verstoppen | 26-03-19 | 11:27 | 4

Precies. In feite zouden ze alle 500 'ongedocumenteerden' bij de GL kiezers in de voortuin moeten plaatsen.

marcoplarco | 26-03-19 | 11:39

In Buitenveldert stemt men geen GL. Daar woont het laatste plukje Joden dat nog niet vergast/de stad uitgetreiterd is.

kapoerewiet | 26-03-19 | 11:45

In Buitenveldert is de stemming VVD volgens het kaartje van de gemeenteraadsverkiezingen 2018. Behalve de stemlocaties in de VU, daar zouden ze dan ook maar ruimte moeten creëren.

Dorst | 26-03-19 | 11:51
▼ 1 antwoord verborgen

Zelf voor gekozen toch?

nope | 26-03-19 | 11:27

Gympen onder een colbert. Die man begrijpt zoveel dingen op zoveel levels niet.

pendajo | 26-03-19 | 11:27 | 8

Het was georganiseerd in de gymzaal.

Mahatma | 26-03-19 | 11:49

Links lullen, rechts vullen. Een colbert heeft nou eenmaal lekker veel zakken.

WillemWordtWakker | 26-03-19 | 12:07

@pendajo
Wellicht binnenkort door zijne doorluchtigheid Kantelberg in de Azijnbode op het hakblok gelegd
waar Hamassink thuis hoort

Tobi | 26-03-19 | 14:10
▼ 5 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland