Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Asielzoekers vanaf nu crimineel. Allemaal

dit gaat over voetbalhooligans

Asielzoekers in Nederland hebben nu echt geen leven meer.

Ze gaan namelijk behandeld worden als voetbalfans: de politiek 'steunt de invoering van een landelijke database met informatie over criminele bewoners van asielzoekerscentra. Dit om te voorkomen dat veelplegers elke keer opnieuw kunnen toeslaan, als ze van azc-locatie wisselen'. Er moet een voorbeeld genomen worden aan voetbalhooligans, vindt PvdA-Kamerlid Attje Kuiken. Aha, vanaf nu zijn alle asielzoekers dus crimineel! De criminalisering van asielzoekers is begonnen bij Attje Kuiken!

Asielzoekers krijgen een pasje van hun eigen azc, een soort clubcard. Als ze naar een ander azc willen, moeten ze een uit-registratie hebben. Sommige asielzoekers hebben een meldingsplicht. Die moeten iedere zondag voor Jan Joker naar het politiebureau. Asielzoekers die wel van regio mogen wisselen, doen dat middels een buscombi. We moeten natuurlijk niet willen dat er een asielzoeker in een vreemde stad terechtkomt. Dankzij de buscombi komen asielzoekers ze niet in contact met de plaatselijke bevolking maar worden ze zo, hup, het azc ingekieperd. Bij hun aankomst bij het azc staan politiemannen in gele hesjes, 'stewards' genaamd. Die slaan op alles wat los en vast zit en bovendien: stewards hebben altijd gelijk. Asielzoekers die zich niet gedragen, worden linea recta terug gebonjourd naar hun oude azc. Een beetje sfeer creëren in het nieuwe azc is overigens streng verboden. We moeten toch geen sfeer willen met z'n allen. Prijzen in het azc zijn schandalig, de hele tent is behangen met netten, hekken en camera's en wie ook maar een beetje scheel kijkt naar een steward of agent wordt in elkaar geslagen. Er is een alcoholverbod, een groepsverbod, een rookverbod, een samenscholingsverbod, een sfeerverbod, een zangverbod, een klapverbod en een verbod op het uitdragen waar je vandaan komt. Eigenlijk is gewoon alles verboden.

Eindelijk, asielzoekers behandelen als voetbalfans. Als dit niet werkt.

Reaguursels

Inloggen

Gisteren liepen er (vermoedelijk) asielzoekers over de snelweg, bijna groot ongeluk, ze renden weer weg, ging allemaal net goed. Bij navraag blijkt dit al zo lang als dat het AZC er is te zijn. Schijnt een kortere weg te zijn. Op de terugweg waren er weer andere die hetzelfde deden.

Geen politie gezien. Ik geloof niet meer zo in handhaven...

minderweter | 25-02-19 | 22:54 | 1

Die hebben geen geld dus dan is handhaven niet belangrijk

Leeke040 | 26-02-19 | 07:01

Mensen die om wat voor reden dan ook, niet in staat zijn een criminele asielzoeker terug te sturen.... moeten wel in staat zijn een land te regeren ?
I rest my case... en ga mijn OZB maar weer betalen.

Andorian | 25-02-19 | 20:49

Binnenkort zeker verkiezingen ?

Bolder | 25-02-19 | 19:09

Nederland en handhaven, pffff

rifraf | 25-02-19 | 19:07 | 1

Inderdaad. Het is hier altijd administratie, administratie, administratie, alsof je de hele wereld kunt beheersen met een excelsheet.
Terwijl de hele goegemeente (dat overgrote deel van de bevolking waar niemand nooit naar luistert) vindt dat als je je niet gedraagt, je gewoon eruit getrapt moet worden. Maar common sense bestaat niet meer hier.

Datsun_Cherry | 25-02-19 | 19:29

Eerst zien of het wettelijk allemaal mag, dan pas geloven. Eigenlijk geloof ik er geen snars van dat ze dit voor elkaar gaan krijgen. Specifieke doelgroep lijkt vreemd genoeg nogal te worden beschermd door advocaten.

Jan, Leiden | 25-02-19 | 18:48

Waarom zo'n ingewikkeld systeem als je ze ook gewoon retour afzender kunt sturen? Het lijkt wel of er voor onze regering niet genoeg criminelen in ons land kunnen rondlopen.

MAD1950 | 25-02-19 | 17:45 | 2

Exact.

Datsun_Cherry | 25-02-19 | 19:29

Hoe kan je het zo zeggen

Andorian | 25-02-19 | 20:50

AZC. Dat clubje uit Alkmaar?

Pleegzuster B | 25-02-19 | 17:17

En als je nou alles wat criminele handelingen ( dus ook kleine ) uithaalt meteen achter slot en grendel flikkert ? Lijkt me goed voor het draagvlak onder de bevolking

Zorc | 25-02-19 | 16:58

21 maart gebiedt één of andere rechter dat deze maatregelen weer terug gedraaid moeten worden. 21 maart maar geen dag eerder. Waarom? Wat denkt u?

Mart6037 | 25-02-19 | 16:42

En chippen, met naam, burgerservicenummer en telefoonnummer van de vorige eigenaar

LickmyNick | 25-02-19 | 16:31

Attje heet eigenlijk Alie en vroeger werkte ze bij de wegenwacht .
youtu.be/BbhrUTscYbY

Minus Richels | 25-02-19 | 15:49

Tja,

De SP wil “daadkrachtig” overkomen op het immigratie- en integratiedossier, dus de PvdA kan dan uiteraard niet achter blijven, zo vlak voor de verkiezingen. Want die potentiële blanke kiezer, die door de PvdA en andere linkse partijen in achterstandswijken zo keihard in de steek is gelaten zou wel eens zo dom kunnen zijn om erin te trappen.

En dan wordt er zo samen opgetrokken met de VVD en zelfs de PVV. Men is bij de PvdA klaarblijkelijk behoorlijk wanhopig.

Echt niemand hier is vergeten wie - decennialang, tot op de dag van vandaag - de WERKELIJKE schuldigen zijn aan alle multiculturele ellende.

Zolang PvdA-politici niet persoonlijk hinder ondervinden aan al dit import tuig, kunt u allen, vooral de blanke kiezer in de achterstandswijken, gewoon - zoals altijd - na de verkiezingen de typhus genieten.

Kompromat | 25-02-19 | 14:47 | 2

Ach, de SP. Die partij decimeert zichzelf.

Wat is de SP nu anders dan een communistische partij met een leiderschap door eerfopvolging naar Noord-Koreaans model.

gaffelbaard | 25-02-19 | 17:54

SP en daadkrachtig in een zin. LOL

Andorian | 25-02-19 | 20:52

Afgelopen jaar ben ik gillend weggelopen bij het EBTL (AsoAzc) omdat het werkelijk te gevaarlijk werd om daar nog te werken net als vele met mij. Ik heb veel ervaring in het publieke domein, justitie, met verslaafden en het LDH dus ik kan wel wat aan na 20 jaar maar dit ??? Waar zijn we me bezig in dit land ?

wattenstaafje | 25-02-19 | 14:40 | 6

Slopen, door wilden massaal toe te laten.

lacucaracha | 25-02-19 | 17:03

In en in verdrietig. Heb zelf in het Midden-Oosten gewoond en gewerkt, evenals op de afdeling sociale zaken bij een middelgrote gemeente. Tot op heden geregeld werkzaam in de mindere Haagsche wijken. Ervaringsdeskundigen zoals wij worden compleet genegeerd door de politiek. Zojuist even gefietst in het schone Kijkduin gebied. Alleen bevuild door een groep asielzoekers, breed uitgewaaierd over het fietspad, troep achterlatend [hoezo milieu???] en mensen provocerend als deze wilden passeren. Alleen algehele deportatie van deze bevolkingsgroep kan NL redden. En tevens zware straffen voor de verantwoordelijken, zodat dit nooit meer zal gebeuren. Alles terug naar het Midden Oosten. Christenen daar vandaan kunnen gewoon hier komen. Die passen zich wel aan.

Peter777 | 25-02-19 | 17:44

Dat je er uberhaupt wilde werken zeg , pfffff.

ghetto-is-back | 25-02-19 | 17:47
▼ 3 antwoorden verborgen

Ach, ze riepen al hetzelfde over joden.

Godsammekraken | 25-02-19 | 14:37

Vanaf heden strikte voorwaarde voor kamerlidmaatschap: één week lang aaneengesloten doorbrengen in een AZC, compleet met eten en slapen. Toch eens kijken hoe je dan nog uit je nek durft te zwammen. Ik wens vooral de dames aspirant parlementariërs bij voorbaat een gezegende nachtrust. Goedemorgen.

bisbisbis | 25-02-19 | 14:35 | 2

Per direct invoeren.
Ook graag alle leden van het OM toevoegen.
Zal ze leren,en confronteren.

De Profundus | 25-02-19 | 15:57

@De Profundus | 25-02-19 | 15:57: het is niet alsof ze het niet weten hoor. Het boeit ze alleen geen snars om effectief er iets aan te veranderen

liggend_streepje | 26-02-19 | 06:41

En waarom niet gewoon een strafblad? Dat krijg je als Nederlander toch ook gewoon? Dan is het gelijk geregistreerd.

tiku99 | 25-02-19 | 14:18 | 2

Ies rassies!

Dutchbeaurouge | 25-02-19 | 14:32

Straffen worden toch gehalveerd door de ‘666 magistratuur.
Anders krijgen ze op hun kop van de opperlandverrader, mprutte, want dan halen ze hun omvolkingstarget niet.........

pennestront | 25-02-19 | 14:48

Guttegut! Het kan niet op met de daadkracht van de politici...
Je zou haast denken dat er verkiezingen in the air hangen!

Accident_Prone | 25-02-19 | 14:17

Dit is een typisch voorbeeld van "Als het kalf verdronken is, dempt men de put".
We hadden die parasieten, excuus, asielzoekers, nooit binnen moeten laten en nu moeten we alles op alles zetten om de boel nog enigszins beheersbaar te houden.

Alco-de-Holist | 25-02-19 | 14:14

Hoe komt in vredesnaam überhaupt een wetgeving tot stand die toestaat dat gelukszoekers uit veilige landen in een asielprocedure kunnen komen?
Ik heb de hoop allang opgegeven hier

Badcoin | 25-02-19 | 14:04

Ach Attje Kuiken van de PVDA een partij aan wie we een groot deel van de asielellende, de pardon's, de open grenzen en het zich hier laten vestigen van gastarbeiders aan te danken hebben.
Attje die na het Oekraïne referendum voor de camera oreerde dat de politiek wel naar de kiezers moest luisteren.
We weten allemaal hoe dat heeft uitgepakt.
Dus Attje doe maar niet zo stoer en ga wieberen, ik zou me doodschamen als ik na 50 jaar pas wat licht ging zien nadat ik stelselmatig alle feiten en waarschuwingen in de wind geslagen of afgeserveerd had.

bwanabanjo | 25-02-19 | 14:03

Van Teletekst: "ABN Amro, de Inspectie SZW en de UvA hebben een nieuwe methode ontwikkeld om mensenhandel op te sporen, meldt ABN Amro"
Nou is het natuurlijk HEEL SLIM van ABN Amro om hierover uit de school te klappen, maar daar gaat het even niet om.

Andere pagina: "Klanten van banken stappen nauwelijks over, ook niet als ze ontevreden zijn over (...) de kosten voor een betaalpakket" en even later "Betaalvereniging Nederland zegt dat er veel geld wordt uitgegeven aan het voorkomen van witwassen en innovatie"

Kijk, daar sta je dan als malle Henkie als er maandelijks weer kosten worden afgeschreven en je rente zo laag is. Word je lekker warm van binnen als je weet dat je meebetaald aan het voorkomen van wiswassen en het zoeken naar 'mensenhandel'?

Ben benieuwd wat deze database weer gaat kosten, wanneer het eindelijk operationeel is (2x te laat tegen 5x de geraamde kosten) en wat de Attje van die tijd dan van plan is met de betreffende crimineel. Want oppakken, van een Rwandees paspoort voorzien en in Kigali afzetten zal er vast nog niet bij zijn (zelfs met Kabinet Hiddema I want mag niet van EU, onze Overlords).

EnNouJijWeer | 25-02-19 | 14:01 | 1

Laat klotebank dat algoritme eens inzetten om de witwasstromen, de huichelende medewerkers en andere interne issues die steeds weer langskomen oplossen.
Maar goed, probleem is nog steeds dat het toezicht op die banken dik tekort schiet. En nu zal abn zelf wel even toezicht gaan houden.
LOL
Bankiers, misschien nog wel erger dan politici....

Gazzerop | 25-02-19 | 14:48

Attje.. Ruud.. joh. De pvda is de 16de zetel aan het opzoeken? Het is hier al gezegd.. vertrouw nooit iemand van de pvda; dit land zou je veel meer waard moeten zijn.

Shareholder II | 25-02-19 | 13:57

Als een asielzoeker via een ander land hier komt, is het dan nog wel een asielzoeker?
Of is het dan iemand die nog betere leefomstandigheden zoekt?

Is dit nog nieuws? | 25-02-19 | 13:53 | 1

Heh. Lekker wakker. De linkse voorstanders van de invasie / "caravan" zijn van mening dat asielzoekers ook "geweld" en "armoede" kunnen "ontvluchten"... hahahaha, ja, dat denken ze echt, zoek maar op. Als iedereen "armoede" zou kunnen ontvluchten en op de zak van de westerse hardwerkende belastingbetaler zou kunnen leven stort de hele wereldeconomie in en is het hier een grote gigantische burgeroorlog waar de wet van de sterkste geldt.

EnNouJijWeer | 25-02-19 | 18:27
-weggejorist-
Badr Haary | 25-02-19 | 13:53 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Ach ja verkiezingstijd levert altijd weer mooie ideen op om het volk te misleiden ,helaas trappen we daar niet meer in en zeker niet als het uit pvda hoek komt

Kappie62 | 25-02-19 | 13:50

Als ongewenste criminelen behandelen en na een verblijf in een zeer sobere cel, gewoon uitzetten, lijkt mij veel doeltreffender. Ze lachen zich rot om die watjesbehandeling hier.

bqbq | 25-02-19 | 13:49

Daar komt, naar Oud Hollands gebruik, natuurlijk geen ene flikker van terecht. Dat zou godbetert betekenen dat je deze migranten bijna gelijk gaat behandelen met werkende autochtonen. Dat moeten we niet willen met zn allen. De statushouders en aspirant-statushouders moeten hun extreme uitzonderingspositie koste wat kost houden. Anders discrimineren "we" die mensen natuurlijk helemaal de moeder.

Ik begrijp er allang geen bal meer van. Waarom de 1 alles gratis krijgt en de ander voor alles moet betalen. Met als dank voor al die opgelegde goedheid een hoop crimineel gedoe, misbruik, ondankbaarheid, weigering om zich aan te passen en ordinaire haat. En dan moet je nog steeds blij zijn met deze verrijking van de maatschappij. Ik zie werkelijk geen énkel voordeel in het importeren van door een ander land afgekeurd menselijk materiaal. En niemand kan me dat ook uitleggen. Ja, wat wollig gelul over "morele plichten" en emmers valse emotie. Het zijn altijd "vrouwen en kinderen" en als het echt gepusht moet worden dan zijn het "zwangere vrouwen". Twee in één pakketje. Maar de praktijk is heel anders. Dus dan maar weer liegen, verdraaien en weasle talk. En je komt er nooit meer vanaf. Het kwadrateert als een dolle, die aanwas van allochtonen. Immer meer, iedere dag meer, iedere week meer enzovoort. Tot je hele land ramvol zit met mensen waar je helemaal NIETS aan hebt. Dat schijnt het doel te zijn. En er is geen mens die me kan uitleggen waarom iemand dat ooit heeft gewild of zou willen. Op wat mentaal gemankeerde mensen na, een paar handenvol christengekkies, wat suffe huisvrouwen met een lege nest syndroom, een paar duizend kinderen die nog niet begrijpen dat de rekening bij hen komt te liggen en wat politici die de hele zooi lopen op te stoken voor electoraal gewin. Een grotere puinhoop heb ik in mijn tijd nog niet gezien in een rijk westers land.

Ongelooflijk hoe een heel land, een heel continent, zichzelf geheel vrijwillig naar de gallemiezen weet te helpen.

Dutchbeaurouge | 25-02-19 | 13:45 | 7

@Dutchbeaurouge | 25-02-19 | 14:16:
De veronderstelling is: demografische groei = economisch groei. Alle hindernissen (cultuur, arbeidsethos, religie, etc.) worden geacht zich op te lossen conform het wensdenken. De ideologie is zo sterk dat er geen tussentijdse evaluaties hoeven worden ingebouwd. De bevolking van Europa werd niets gevraagd, die van andere werelddelen evenmin en dat werpt tevens de vraag op hoe ethisch het is om hen tot nieuw wingewest te maken - als dit winst zou zijn, quod non. Kijk naar de onderscheidingen van deze man, zijn gehoor en weet dat onze politici achter rattenvangers aanlopen.

Joris Beltsin | 25-02-19 | 14:51

@Badr Haary | 25-02-19 | 14:49:
Dan mag u nog van geluk spreken dat u niet bent getrouwd, zeker?

Joris Beltsin | 25-02-19 | 14:52

In Canada heb je dat ook; daar heb je bejaarden (ook vele Nederlanders die na de oorlog daar een bestaan hebben opgebouwd en het land mede helpen vormgeven tot wat het nu is), en die moeten kiezen tussen het huis verwarmen of eten kopen of hun medicijnen kopen (er is wel een 'pharmacare' maar dat dekt maar deels af plus je hebt maar een zeer korte inschrijvingsperiode).

En dat terwijl asielzoekers komen, alles gratis krijgen, en voor heel veel geld hun gore bek laten verbouwen bij de tandarts, allemaal voor niets.

Dat houden de grote kranten en de 'main stream media' allemaal onder de pet/on the downlow, want daar veel aandacht aan besteden = racisme!!

EnNouJijWeer | 25-02-19 | 18:32
▼ 4 antwoorden verborgen

"veelplegers elke keer opnieuw kunnen toeslaan, als ze van azc-locatie wisselen"

Dus als ik het goed begrijp, werd er dus niets effectief bijgehouden als die jongens over de schreef gingen en men wist dus niet eens wie de probleemgevallen waren?

Dat kun je niet menen...
MoeHAHAHAHAHAHA

Laat me eens raden naar de reden: "Als we het criminele gedrag van illegalen bijhouden en inzichtelijk maken spelen we Wilders in de kaart."

Ik mag hopen dat jullie daar in NL snel een verandering teweeg kunnen brengen, want het zootje dat dit doet, is jullie toekomst aan het verkwanselen op een schaal, dat heette vroeger landverraad.

HP-premium | 25-02-19 | 13:45

Krijgen die polderjihadi’s, die van wandelend fossiel van der horst op de pvda / joop site, terug moeten naar Nederland, ook zo'n pasje?

joop.bnnvara.nl/opinies/het-is-eerloo...

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 25-02-19 | 13:41 | 2

Haha Joop, die site die al een week in ca. 3 artikelen de meest linkse partij van nederland, de SP, racistisch noemt omdat ze vluchtelingen zoveel mogelijk buiten de EU willen opvangen, niet fel genoeg tegen zwarte Piet is, tegen meer arbeidsmigranten en niet genoeg benadrukt dat ze er voor alle mensen zijn en niet alleen witte arbeiders. Die lui zijn zo links dat ze niet eens meer naar buiten kunnen, anders blijven ze rondjes draaien

Middensteun | 25-02-19 | 13:54

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ,
Joop is verre van een PvDA site.
Dat kun je afleiden uit de artikelkeuze en de (achtergrond van de) schrijvers die artikelen publiceren:
een overweging van GL, een extreme overweging van Bij1. Daarnaast valt het op dat er een groot aantal artikelen afkomstig is van auteurs met een achtergrond bij de Internationale Socialisten.

Ik ben bang dat je je door de naam BNNVARA op het verkeerde been heb laten zetten.
Het zou overigens interessant zijn om te achterhalen op welke politieke partijen JOOP en haar redactie/medewerkers stemmen. Uiteraard links, geen PvDA, nauwelijks SP, wel veel GL en PvdD. Lokaal in A'dam: Bij1.
(zullen ze niet bekendmaken, want ze zijn natuurlijk zo neutraal als de neten!)

michelpen | 25-02-19 | 16:44

Wanneer komt er database waarin ik terugvinden hoeveel blanke Hollanders er jaarlijks beroofd enz. zijn door (licht) getinte allochtonen. En dat ook vice versa. En dan heb ik het niet over programma's als opsporing verzocht e.d.

AntonJensen | 25-02-19 | 13:35

Uiteraard wil de PvdA zich ook in verkiezingstijd wat meer profileren. "Asielzoekers krijgen een pasje van hun eigen azc, een soort clubcard." Deze zin wekt de indruk dat alle asielzoekers een pasje krijgen, maar verderop schijnt het alleen om criminele vluchtelingen te gaan. Hoe zit het nu precies? Een pasje voor alle inwoners van azc's lijkt mij geen probleem. Wanneer je je netjes gedraagt heb je immers niets te vrezen. Ik moet immers ook altijd een identiteitsbewijs kunnen laten zien. Maar misschien is dit in ons land te simpel gedacht!

Mannes | 25-02-19 | 13:32 | 1

PvdA is het Paard van Troje, daar komt "DENK" uit voort. En daar gaan we nog veel plezier aan beleven.

FreeVogelaar | 25-02-19 | 13:38

De grenzen weer dicht, geen kansenpareltjes meer binnen halen, eigen werklozen eerst aan een betaalde baan binden.

FreeVogelaar | 25-02-19 | 13:27

Moeten ze dan ook een kwartier in de rij voor een plastic glas lauw festivalbier voor 4,80 arenamunt?

Mammeloe | 25-02-19 | 13:27

Nuance dan maar weer:

"Dit om te voorkomen dat veelplegers elke keer opnieuw kunnen toeslaan, als ze van azc-locatie wisselen'."

Het gaat hier niet om ALLE asielzoekers, maar alleen om de criminele.

Beste_Landgenoten | 25-02-19 | 13:20 | 5

@Mark_D_NL | 25-02-19 | 13:23:
In dit door de Politiek verkwanselde land is alleen een bejaarden strafbaar die een brood steelt.

FreeVogelaar | 25-02-19 | 13:30

"Het gaat hier niet om ALLE asielzoekers, maar alleen om de criminele."

Ja jammer genoeg wel.

Dutchbeaurouge | 25-02-19 | 13:34

@Dutchbeaurouge | 25-02-19 | 13:34: bij de Minder, minder uitspraak wist ook ieder normaal denkend mens dat het om criminele Marokkanen ging maar dat werd er ter demonisering van de boodschapper ook niet bij vermeld op de MSM!

Harrie7949 | 25-02-19 | 13:42
▼ 2 antwoorden verborgen

Voor elke verkiezing worden plannen gelanceerd waarbij je je afvraagt waarom ze daar niet jaren eerder mee aan de gang zijn gegaan. En dat is het smerigere, ze weten best waar de pijn zit, hebben oplossingen maar na de verkiezingen hoor je ze er nooit meer over. Dat je zo wil en kunt zijn, ik snap daar niks van.

Maris v.d Hof5393 | 25-02-19 | 13:19 | 2

Daarom ook bij de komende verkiezingen zoveel mogelijk buren kennissen enz mobiliseren om niet meer op de huidige volksverlakkers te stemmen, weg met die gluiperds

likdoorn | 25-02-19 | 13:30

@likdoorn | 25-02-19 | 13:30: - goed idee maar de mensen met wie ik omga stemmen allemaal al op de juiste partij, daar valt weinig winst te behalen. Ik ben er wel van overtuigd dat er volop gesjoemeld gaat worden bij de tellingen. De EU geeft niet op, is Hotel California in het kwadraat.

Maris v.d Hof5393 | 25-02-19 | 14:20

Aha, de verkiezingen komen eraan! De stoere taal, de one-liners, de gemaakte dansjes, de genaakte lachjes, de gemaakte grapjes, de bedrukte regenjasjes, de leuke sjaaltje, de rozen... Het marketing festijn dat verkiezingen heet is weer aanstaande! Wordt weer mooi entertainment...

Mark_D_NL | 25-02-19 | 13:18

De verkiezingen komen eraan. Opeens kan een polcor linkse wegkijkpartij, zoals de PvdA, PvdA, wel stoer doen. Of het zal helpen. Waarschijnlijk niet, namelijk te weinig, te laat.

ClintOstwald | 25-02-19 | 13:18 | 1

Het is nooit te laat! Beter te laat dan helemaal nooit!

BaldEagle | 25-02-19 | 13:28

Kijk, het is ook zo dat deze verkrachters, stelende, berovende en agressieve lui, dat het hun cultuur is en daarom onschendbaar zijn als we de Nederlandsche rechters moeten geloven.

Daarom zouden deze ook volgens hun eigen cultuur gestraft moeten worden.

Niet links | 25-02-19 | 13:14

Ik wacht nog steeds op een EBTL bij Schiphol. Dagelijks een Airbus A380 die de mensen weer netjes naar het land van herkomst brengen.

Peter_la_Selie | 25-02-19 | 13:13

Er is maar 1 goede oplossing voor een asielzoeker die én crimineel is én afkomstig uit een veilig land: binnen 24 uur uitzetten en terugbrengen naar het land van herkomst. Al het andere is alleen voor de bühne en moedwillige verbranding van belastinggeld. Werkt het land van herkomst niet mee dan direct sancties instellen zoals bevriezen van ontwikkelingshulp en tegoeden en stoppen betalingsverkeer naar het betreffende land.

witwas | 25-02-19 | 13:13 | 8

Er zo snel mogelijk uit dit Land verwijderen..
En voorgoed persona non grata.

liegende lippen | 25-02-19 | 13:44

@Berbaar | 25-02-19 | 13:15: Halbe Zijlstra was een fantast. Dit is gewoon een nuchtere manier om veel problemen te voorkomen. Die 24 uur mag ook 48 omdat we hier zo graag polderen.

drs. P | 25-02-19 | 14:04
▼ 5 antwoorden verborgen

Of je stelt gewoon eens harde eisen VOORDAT je ze het land inlaat en/of besprenkelt met verblijfsvergunningen en later paspoorten.
.
Op zich is het wel een idee om die hooliganmonitoring uit te breiden. Bijvoorbeeld naar mensen met lidmaatschap van politieke partijen. Die 200.000... bij hoeveel gevallen van corruptie, nepotisme, wanbestuur, cliëntelisme en ander wangedrag zijn die nou precies betrokken? Ik denk dat we gaan schrikken...

Parel van het Zuiden | 25-02-19 | 13:11

Allemaal fantasietjes. Er zal niks gebeuren.

Carmelita | 25-02-19 | 13:09

Een regiowijziging schijnt dus een probleem te geven. Een religiewijziging zou volgens mij wel gunstig werken.

Nivelleermarionet | 25-02-19 | 13:08

Crimigranten, Economische vluchtelingen , liegende,stelende Asielzoekers ook uitsluiten van verblijfsstatus en mogelijkheden om hier te blijven .

liegende lippen | 25-02-19 | 13:07

Zo als we weten zijn het allemaal mooie woorden, maar er wordt helaas nooit op gecontroleerd bij deze personen, want dat is tegen de privacy wet bla, bla, bla.

Want deze groep heeft onbeperkt recht op advocaten voor alles en daar maken ze maar al te graag gebruik van, waar wij als NL alleen maar van kunnen dromen.
Als deze lui een overtreding begaan of een misdrijf, dan zou het zo moeten zijn, dat ze de advocaten zelf moeten bekostigen en niet de belastingbetaler en kunnen ze het niet of willen ze het niet dan is dat hun probleem.

Niet links | 25-02-19 | 13:06

Niet onlogisch, deze kop.
Vooral criminelen uit poepgatlanden staan voor de keuze hun geboorteland over te nemen - of anders te vluchten naar opvangcentrum EU, omdat zij niet langer veilig zijn voor de criminelen die het WEL lukte de zaak over te nemen.
Nieuwe start voor onze nieuwe criminelen. Nieuwe kansen.

Jan Passant mk2 | 25-02-19 | 13:04

Maar ik mis een AZC verbod in deze plannen, oftewel enkeltje thuisland.

Bon-sens | 25-02-19 | 13:04

Laten Amsterdamse asielzoekers nu hun vriend in de steek?

Jorgensen | 25-02-19 | 13:03
-weggejorist-
Middensteun | 25-02-19 | 13:01 | 2

Jeetje zomaar een goed idee van de PvdA.

Berbaar | 25-02-19 | 13:00 | 1

Is dit een pvda idee?? of heeft iemand anders een soort gelijk idee al eens geopperd en werd dat weggehoond door die vuile linkse ratten en gaan ze er nu zelf mee de boer op om wat stemmetjes te winnen???

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 25-02-19 | 13:44

Mooi. Degraderen, degraderen, degraderen voor de qatzakkers. En voor degenen die pit, Ausdauer tonen belonen.

Eeuwig..Op..Vakantie | 25-02-19 | 12:51

Hopen dat er ook een treincombi komt.

Hark_van_Rommel | 25-02-19 | 12:48 | 1

Stuur ze naar Polen, zit vast wel plek daar.

negerinnenzoenen | 25-02-19 | 13:30
-weggejorist-
eikenloof | 25-02-19 | 12:48

Druppel op een gloeinde plaat. Veiligelanders legaal verklaren en lik op stuk terugsturen is het enige dat echt zoden aan de dijk zet.

DrumPiet | 25-02-19 | 12:48 | 2

*illegaal uiteraard.

DrumPiet | 25-02-19 | 12:48

Er is een voetbalvereniging die AZC heet: www.azczutphen.nl/
Worden supporters van deze vereniging die nu als asielzoekers behandeld?

Mr_Natural | 25-02-19 | 12:48

Goed plan. Uitzetten en weghouden blijft lastig, maar je kan er wel gewoon voor zorgen dat ze hier niet willen blijven. Misdraag je je, ben je een kansloos geval, of wil je niet met je uitzetting meewerken? Welkom in de gesloten inrichting. Die zo sober is dat je na een jaar zelf je ticket terug naar Afghanistan of Marokko boekt. Voordeel is dat het ook potentiële inreizigers afschrikt.

Muxje | 25-02-19 | 12:47

Je kunt ze ook met een ajax shirt in een ADO Den Haag vak gooien.

small_town_dude | 25-02-19 | 12:47

Veiligelanders thuis, altijd lastig.

Ruikbaard | 25-02-19 | 12:46

Nog maar 24 dagen tot de volgende verkiezingen toch? Het een heeft ongetwijfeld niets met het andere te maken.....

WatMoetJeNu | 25-02-19 | 12:44 | 1

Mijn idee. Eerst zien, dan geloven. We zullen over een paar jaar de balans opmaken.

Muuke | 25-02-19 | 13:10

Alleen kijken of het echte asielzoekers zijn als ze met het vliegtuig komen.
Alle andere terug naar het vorige (buur)land.
Daarbij hebben vrouwen voorrang.

pejoar | 25-02-19 | 12:43

En daarna worden ze Nederland uit getrapt? Of snap ik het nou niet?

BaldEagle | 25-02-19 | 12:42 | 2

Alleen een stadionverbod.

Watching the Wheels | 25-02-19 | 12:46

@Watching the Wheels | 25-02-19 | 12:46:
O, oké, nee dan is het goed!

BaldEagle | 25-02-19 | 12:51

Geen Islamverbod?

JackStick | 25-02-19 | 12:42 | 1

Nog niet, dat komt daarna! Toch?

BaldEagle | 25-02-19 | 13:29

FC Allah z'n hoolies.

Flamouscage | 25-02-19 | 12:41 | 2

Je weet wel, de jeugd afdeling van FC Abraham.

Flamouscage | 25-02-19 | 12:43

Het zijn gelukzoekers.
Jeukende parasieten besmet met de besmettelijke geestelijke ziekte Islam.
Preventief ruimen.

oplichter | 25-02-19 | 12:41 | 3

Hebzucht. Ik zie in M'bgoaentgh-X'aftibuje geen moslim. Wel hebzucht.
Dezelfde ziekte als de graaiende deugfacilitators van de gelegaliseerde mensenhandel genaamd 'asielindustrie'.

Toos Doos | 25-02-19 | 12:45

Vroeger verkochten ze nog riemen en zonnebrillen in Parijs, om een paar euro per dag over te houden voor een bakje eten. Tot ze erachter kwamen dat je in Nederland gewoon een kost en inwoning plus zakgeld krijgt. Voor niks.

small_town_dude | 25-02-19 | 12:49

Kunnen ze ze niet chippen of een geel embleem van de regering erop of zoiets?

Watching the Wheels | 25-02-19 | 12:41 | 6

Gewoon het al vele jaren bestaande systeem van de dierenhandel hanteren: in quarantaine tot ze goedgekeurd zijn, in dit geval dus voldoen aan de eisen voor asiel. Voldoen ze daar niet aan, dan gaan ze terug. Komt neer op internering, maar een huis is toch niet beschikbaar want we hebben er al te weinig.

Synecdoche | 25-02-19 | 14:12
▼ 3 antwoorden verborgen

Toen de Molukkers uit Nederlands Indië terugkwamen werden ze een generatie in houten barakken buiten de maatschappij gehouden. historiek.net/molukkers-in-nederland/... Deze voormalige Nederlandse Militairen werden onder andere in doorvoerkamp Westerbork gestopt. www.kampwesterbork.nl/nl/geschiedenis... en www.kampwesterbork.nl/nl/geschiedenis...

Deze manier van onder het tapijt vegen werkt niet. Daadwerkelijk uitzetten en minder aanzuigende werking is de enige hoop. In Kameroen vinden nu acties plaats tegen Engelssprekenden. Daar gaat het weer los. Zulke burgeroorlogen geven de ene na de andere golf van kansloze migranten. www.youtube.com/watch?v=flfUbOd_17M

Geen gratis geld hier, geen oorlog daar. Die combi is de enige weg.

Feynman | 25-02-19 | 12:40 | 3

@Watching the Wheels | 25-02-19 | 12:44:
Logisch, waarom zou je werken in Nederland, als je uitkering minder dan een euro per te werken uur lager is? Dat is geen incentive.

Een jonge Griek of Pool verdient hier drie tot vier keer van wat er in het thuisland verdiend wordt, en daar bestaat geen bijstand. Die gaan er stevig op vooruit door te werken en daarom zijn ze gemotiveerd.

Ons sociale systeem beloont werken niet, voor de arbeiders die de fysiek zwaarste arbeid verrichten. Dat is asociaal, en geeft een run op uitkeringen voor mensen die hier zijn opgegroeid en "rechten" hebben, en een run op arbeiders uit het buitenland, die nog waardering hebben voor een minimumloon.

Feynman | 25-02-19 | 12:52

Het is de vraag of je die mensen nog gemotiveerd krijgt. Er zou wel meer overheidsgeld naartoe moeten, om dit te stimuleren. Juist door meer mensen in achterstandsituaties aan de slag te krijgen (en ook gedeeltelijk afgekeurde mensen) zouden ze cohesie kunnen vergroten. Het zou veel andere problemen ook oplossen. Ze zouden daar best wat geld in mogen stoppen. Uitkeringen verlagen is geen optie, de vaste lasten zijn te hoog gemaakt en die blijven ze verhogen. Lastig, maar er zou wel iets in die richting moeten gebeuren.

Watching the Wheels | 25-02-19 | 13:10

Het grote verschil tussen voetbalsupporters en asielzoekers is dat voetbalsupporters na de wedstrijd naar huis gaan.

Mr_Natural | 25-02-19 | 12:40 | 2

Ja, voordat een kleine radicale groep nog even snel de stad had geplunderd en geroofd. Net als een zekere groep radicali asielzoekerTs.

chicago river | 25-02-19 | 13:04

En dat zij voor de wedstrijd betalen.....

Julianalaan | 25-02-19 | 13:16

Naast vingerafdrukken ook gelijk DNA e.d. meenemen gezien het hoge aantal verkrachters.

Johan_Voorhaar | 25-02-19 | 12:39

Het kan me niet streng genoeg zijn.

SergeantPierlala | 25-02-19 | 12:38

Roep ik al jaren.
Als 500 voetbalsupporters het verpesten voor die 40.000 anderen wordt de wedstrijd zonder publiek gespeeld.
Als 500 asieleisers het verpesten worden de grenzen nog verder open gezet.

ditotje | 25-02-19 | 12:38 | 3

Ja want 'wir schaffen das'! Toch?

BaldEagle | 25-02-19 | 12:49

Ja, dat roep ik ook al jaren, maar dan over moslimterroristen.

Mammeloe | 25-02-19 | 13:25

Tegenover rechten staan plichten. Vanuit plichten komt verantwoordelijkheid. Vanuit verantwoordelijkheid komt eigenwaarde. Vanuit eigenwaarde komt motivatie. Vanuit motivatie komt inzet. Vanuit inzet komt werk. Vanuit werk komt succes. Vanuit succes komt respect. Vanuit respect komt liefde.
Nog een lange weg te gaan, maar zo komen we er wel!

Toos Doos | 25-02-19 | 12:37 | 1

Ja, ho, wacht even en wie is er nu nog zielig?

lovekila | 26-02-19 | 07:41

On-topic: waarom bestaan er speciale AZC's voor overlastgevende asielzoekers, waarvan al bekend is dat ze uit veilige landen komen, en waarvan wij weten, en waarvan zij zelf ook weten, dat de kans op verblijf nul is?
De enige logische optie is dan toch: ERUIT? Of niet? Waarom maakt de overheid er zo'n onlogisch bureaucratisch zootje van?

Captain Pervert | 25-02-19 | 12:35 | 4

@BaldEagle | 25-02-19 | 12:41: en eindeloos in beroep kan worden gegaan en in de tussentijd gewoon doekoe krijgt + verblijf en wellicht een compensatie voor niet beslissen binnen het wettelijk termijn.

boerk | 25-02-19 | 12:53

Idd vastzetten en een spoedcursus parachutespringen. Na 2 dagen droppen boven land van herkomst

Mathijs2017 | 25-02-19 | 13:17

@boerk | 25-02-19 | 12:53: en zodat ze de tijd hebben om zich voort te planten zodat ze met een kinderpardon mee kunnen doen!

NasiGordon | 25-02-19 | 16:17
▼ 1 antwoord verborgen

Gaarne Fund actie voor gratis kaartjes voor heel heel ver weg gelegen uitwedstrijden met prijsvechter One Way Only.

Lorejas | 25-02-19 | 12:35

Toch een belangrijk verschil: hooligans vinden alleen de moeder van de scheidsrechter een hoer, asielzoekers vinden elke westerse vrouw een hoer.

Kapitein Stijlvol | 25-02-19 | 12:34 | 3

En Sylvie Meis dan?

chicago river | 25-02-19 | 12:59

@chicago river | 25-02-19 | 12:59:
Die is nep, dat telt niet!

BaldEagle | 25-02-19 | 13:17

@KS: hij's mooi.

Graaisnaaiert | 25-02-19 | 13:43

Denk niet dat ze op het Malieveld gaan protesteren, omdat ze niet naar een uitwedstrijd mogen.

Watching the Wheels | 25-02-19 | 12:34

Jeetje, dan worden ze net als de belastingbetalende autochtoon behandeld met al die nutteloze regeltjes om ze hersendood te maken. Ik zeg doen!

Deflatiemonster | 25-02-19 | 12:34 | 1

Maar dat is discrimin... wacht, als die asielzoekers gaan klagen omdat ze nu slechter behandeld gaan worden dan eerst, maar dat de nieuwe behandeling gelijk is aan die voor autochtonen, wie heeft er dan een probleem?

Dezenaamhier | 25-02-19 | 12:50

Ik kocht in 2012 een ski-jas en heb die nog steeds.
Als ik Maxima was, had ik dus al 7 nieuwe gehad (met uitzondering van 2014 en 2016).
Dat is niet erg duurzaam, wel?

Captain Pervert | 25-02-19 | 12:33 | 4

Die geeft ze allemaal weg aan die asielzoekerts. Zo nu past het weer bij het topic over die andere hooligans.

Watching the Wheels | 25-02-19 | 12:35

Zowel Maxima als Willem Alexander zijn allochtoon.

Red shirt | 25-02-19 | 12:41

@Red shirt | 25-02-19 | 12:41: En hooligan en nazi en fascist...

lovekila | 26-02-19 | 07:42
▼ 1 antwoord verborgen

"Er is een alcoholverbod, een groepsverbod, een rookverbod, een samenscholingsverbod, een sfeerverbod, een zangverbod, een klapverbod en een verbod op het uitdragen waar je vandaan komt."

Dus vuurwerk mag wel.
Geen probleem toch?

Kapitein Sjaak Mus | 25-02-19 | 12:32 | 1

En Zwarte Piet mag ook.

Mark_D_NL | 25-02-19 | 12:36

Vertrouw nooit een PvdA'er als ie in de oppositie zit. Ineens gaan ze allemaal zinnige dingen zeggen, maar zodra ze het voor het zeggen hebben zijn het weer vergeten.

Osdorpertje | 25-02-19 | 12:32 | 2

Dat komt omdat er een grotere groep sukkels is die op de VVD stemt en er daarna compromissen gemaakt moeten worden in de kamer.

Deflatiemonster | 25-02-19 | 12:38

Asielzoekers allemaal naar opvangcentra in hun eigen regio. Dat is de enig goede oplossing.

2voor12 | 25-02-19 | 12:31

Asielzoekers allemaal crimineel, of wij nu allemaal rasistisch??

nope | 25-02-19 | 12:30 | 1

Ja want ze zijn allemaal illegaal het land binnen gekomen via veilige andere landen.

2voor12 | 25-02-19 | 12:32

Gister liepen in Den Haag toch echt Ajax hooligans dus werkt het niet...

Bac | 25-02-19 | 12:29

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken