GSTV. Kabinet, kalifaatkids en Joram van Klaveren
De islam, we hebben het er maar druk mee
Moslims die zich schamen voor dingen die ze in het verleden hebben gedaan is nogal een dingetje de laatste tijd. Zo zijn er moslims die zo moslim waren dat ze afreisden naar IS-gebied, maar die nu heel graag terug willen. Staan die even voor paal. En zo zijn er moslims die eerst een hekel hadden aan moslims maar nu zelf moslim zijn. Die staan ook voor paal. En voor al die moslims, en voor alle andere mensen, is er Tom Staal die wil weten of Joram van Klaveren nu bij DENK mag schuilen, en de IS-moekes bij Theo Hiddema (spoiler: nee).
Reaguursels
InloggenWij kunnen er ook niets aan doen. Daarom moeten we het dus niet doen?
Rare redeneringen die politici...
Bakfiets, say no more! oops vrkeerde topic
Uitleveren aan Syrië en door Assad laten berechten. Problem solved.
Er wordt op dit moment ruimte gemaakt in de Oostvaardersplassen.
Sluit die lieden daar op....................
Wat Rutte III hiermee bereikt... dat steeds meer Nederlanders dit land zullen ontvluchten.
Dan heeft Rutte het helemaal voor elkaar.
Mensen uit Afrika en moslimlanden komen massaal naar Nederland--> en mensen uit Nederland vluchten massaal het land uit.
Jesse Klaver en Rob Jetten beginnen zich steeds meer te gedragen als links geprogrammeerde robotten.
Zonder enig gevoel van emotie en medeleven met het Nederlandse volk vertellen deze twee studenten de meest vreemde dingen.
De schuld ligt niet zozeer bij deze twee jongens... maar bij universiteiten en het basisonderwijs in Nederland.
Onze kinderen worden geïndoctrineerd met linkse verhalen omtrent klimaat en migratie waar we nu het resultaat van zien.
Een goed voorbeeld is het klimaatspijbelen.
Dit werkt aanstekelijk niet alleen bij kinderen maar ook ouderen zoals Joram van Klaver en Mark Rutte raken hierdoor bedwelmd.
Die kinderen zijn daar geworteld, dus het is schandalig om naar Nederland te halen !!!
Hier denken jullie niet aan--> het naar Nederland halen van kalifaatkinderen en hun ouders... heeft een gunstig economisch effect.
Nu moeten we de bijstandsuitkering iedere maand naar Syrië overmaken... zodra ze hier wonen dan wordt het geld in Nederland besteed.
Jesse Klaver van GroenLinks heeft mij hierop gewezen... er zit een kern van waarheid in, Rob Jetten is het hier mee eens.
Als sociaal-econoom moet ik dit beamen.
Als je een beetje selectief shopt, dan kun je zelfs beweren dat, onderzoek heeft uitgewezen, dat het beter is voor de groei van een economie als bijna al het geld dat in een huishouden binnen komt ook weer uitgegeven gaat worden, op een zo kort mogelijke termijn. Met andere woorden, geld van de middenklasse afpakken, uitdelen aan de nieuwe onderklasse en je 'helpt' de economie. Helaas worden de vruchten dan geplukt door hen die al geen belasting betalen. En, het is enorm lastig om zonder 'vet op de botten' een crisis te overleven.
En ja hoor, bovenstaande lijkt verdomt veel op het beleid van de vv(d).
Die kinderen kan je beter daar laten met hun moeder, hier stoten ze alleen maar CO2 uit.
Ben benieuwd wat Jesse Klaver en Rob Jetten hierop zullen zeggen?
Jij brengt ons in een moeilijk dilemma.
Het is inderdaad zo--> hoe meer inwoners, hoe meer CO-2 uitstoot.
Bij Groen Links heerst ook al een positief kalifaatklimaat.
Een regering die wapens en uitrusting leverde aan dat soort gasten ,zal ze ook wel terughalen.Eigen volk kan wachten op de shit.
Dit was inderdaad niet slim van de Nederlandse overheid... Rutte II had de hoop dat hiermee president Assad kon worden verwijderd.
Later bleek dat IS hiermee een Islamitisch Staat in Syrië ging stichten, hiervoor excuses namens Rutte en Den Haag.
Nederlandse SSers die o.a. met de Westland divisie aan het oostfront hadden gevochten,
konden ook veilig terugkeren in het warme Nederland.
En meteen voor de goede zaak gaan vechten in Indië
De inzet in Nederlands Indië - waren volgens Den Haag 'politionele acties'.
Dit kun je niet vergelijken met de Westland divisie die samen met de Duitsers in Rusland hebben gevochten.
De koude en strenge winter van 1942/1943 heeft hun de das omgedaan.
@ Kanarie Geil.
Alle Nederlanders die in Duitse dienst waren geweest, werd na terugkomst in Nederland hun Nederlanderschap ontnomen. Na enige tijd konden zij hun Nederlanderschap terugkopen (!!!!!) voor plm. fl. 500. Paspoort was toen al handelswaar.
Haha.. die Paternotte: 'dan gaat het mis'. Freudiaanse verspreking?
Freud? Yoda!
Fear is the path to the dark side.
On/off topic... Universiteit "te wit"
www.telegraaf.nl/c/3115728/
... maar dan ook Chinees Indische rijsttafels in de schoolkantine, siësta voor de Spaanstaligen, wodka in de watertaps voor de Oostblokkiers...
Universiteit heeft leuke 'ideeën' zoals gescheiden ingangen, halal eten, en een gebedsruimte.
Ja, u leest dat goed.
De twee gasten bij Nederland Goeiemorgen (op 1) boden voorzichtig tegenwicht gelukkig, en vertellen dat je in Amerika geen kerstboom op school meer mag hebben en geen zalig kerstfeest mag zeggen. ' voorzichtig hiermee' zeggen ze.
Wat een geweldige weg-met-ons onzin om je ontbijtje mee weg te kauwen.
@NecroSister | 06-02-19 | 07:34:
Juistem.
Utechtse universiteit te wit? Bedoelen ze te dat een Nederlandse universiteit in Nederland de Nederlandse/ Europese cultuur uitdraagt? Gaat om de huidskleur van de studenten? Of bedoelen ze dat de seculiere universiteit nog niet voldoende is geïslamiseerd? Zo te lezen bedoelen ze met 'te wit' het laatste. Zeg dat dan gewoon.
@NecroSister | 06-02-19 | 07:34:
Chinees Indisch?
Nee dank u. Doet u maar Indisch.
@F. Jacobse | 06-02-19 | 08:49:
Een keuze-buffet dus. Ik vind het allemaal prima, maar het is m.i. niet echt inclusief als we alleen de moslims bedienen. Ook de andere nationaliteiten moeten gehoord en gezien worden.
Halal vreetwerk is wel de ergste vorm van onnodig dierenleed. Waarom word dit altijd zo zorgvuldig onder het tapijt gehouden?
Jesse Klaver, wat een onzin kraam je uit in 10 seconden. Mijn god, wat een hersenloze praat. Ik kon mijn oren niet geloven. En dit zit in de Tweede Kamer. Een schande!
De norm wordt al enige jaren keer op keer neerwaarts bijgesteld. Niet gehinderd door enige kennis van zaken staan er diverse mensen op een zeepkistje te schreeuwen.
Zou mijn huisarts, tandarts of bijvoorbeeld autogarage zo slecht zijn opgeleid, terstond zocht ik een ander.
Of om actueel te blijven man, man, man.
Wat hij zegt is wat 90% van de politici toch altijd doet. - Men neme een doelstelling.
- Belicht dit als noodzakelijk.
- Drijf je zin door desnoods met allerlei zogenaamde maatregelen die je er achteraf plechtig beloofd aan te zullen hangen
- Noem dit achteraf ‘realistisch’
Iedereen weet dat die maatregelen toch niet worden uitgevoerd behalve de trouwe ja knikkers en de personen die hier belangen bij hebben. Dat beloofd weer wat in de peilingen. Links populistisch gewauwel met enkel eigenbelangen voorop.
Links populistisch en rechts populistisch geleuter is gewoon zoals de hele politiek gebaseerd op het verdeel en heers principe ,want wie gaat er met het been vandoor? ,de happy few
Laten we blij zijn met Jesse Klaver.
Sinds hij de grote leider van links Nederland is kunnen ze ook geen opmerkingen meer maken over de MAVO van Wilders.
Natuurlijk mogen ze terugkomen, want zielig en mensenrechten. En zoals u weet: mensenrechten zijn er niet voor u, blank lid (m/v) van de middenklasse. Mensenrechten zijn er slechts voor de terroristen, misdadigers, asielzoekers en ander ongewenst volk.
Zijn achternaam is gilette superscherp
+1l
Belgische kalifaat vrouwen verdedigen IS nog steeds.
En dat afval moet terug naar België.
www.hln.be/nieuws/binnenland/antwerps...
Wie daar verbaasd over is is wereldvreemd genoeg om D66 te stemmen. Dus dat het Belgische togatuig zo anders zou wezen als de onze en ook zo'n terroristenpardon probeert af te hameren mag ons evenmin verbazen als het onvermogen van IS-ers te veranderen in mensen.
scherp artikel, dankjewel voor dit kraakhelder betoog!
iedereen zou dit mogen lezen, moeten weten !
Maar ff series, hier kijkt toch niemand van op? Mensen terug halen omdat ze "sorry" zeggen. Hoe achterlijk kun je zijn.
Wie denkt er aan de kinderen van de slachtoffers van deze IS aanhangers. Er zullen er heel wat rondlopen wiens ouders bruut door IS zijn vermoord. Maar zoals gewoonlijk gaat het medeleven vooral naar de daders, in dit geval de moeders, uit.
Helemaal mee eens. Daders zijn zogenaamd slachtoffer en slachtoffers wordt niet naar om gekeken. IS en alle aanhang verdient in mijn ogen de doodstraf, zo gruwelijk als die beesten inclusief IS vrouwen en kinderen bezig zijn geweest is met geen pen te beschrijven. Alle uitspraken van politici Denk, PVDA, en GL moeten eens gaan nadenken waar ze mee bezig zijn. IS is geen pardon voor deze rasechte Nazi's, Racisten, Moordenaars, Beulen, Criminelen, Mensenrechten schenders, Massa moordenaars, maw krankzinnige idioten alla Hitler. Wil GL en Denk en de PVDA of welke idiote politici nu echt deze monsters(ja vrouw en kind inclusief) naar Nederland terughalen??? Van lotje getikt werkelijk.
Het is natuurlijk ook zo dat zou IS wel succesvol zijn geweest Nederlandse rechters, noch de kinderombudsvrouw, noch al die hemeltergend naïeve en zeer selectieve "kindervrienden" in en buiten de politiek, onwaarschijnlijk zouden hebben geeist dat noch die 'onschuldige' kinderen uit deze verwezenlijkte wensdroom van 'profeet' Mohammed zouden worden ontzet, noch de weeskinderen die deze fijne vreedzame sorry-moekes of hun daartoe aangespoord kroost daar zouden hebben veroorzaakt. Bovenop de bloedige ellende die ze al geslaagd zijn aan te richten.
Het is enkel dat ze verloren hebben dat ze een plaats nodig hebben om te hergroeperen voor IS deel 2, return of the jihadi.
Juist je zal maar gevlucht zijn en hier de dader tegenkomen. Gewoon afschieten die IS vrouwen en kinderen. Voorkomen is beter als genezen
Theo Hiddema zegt het gewoon.
Als politicus dien je het landsbelang te dienen.
De rest is bulshit.
Theo is de enige die het snapt. Ik had graag Robbie Jetten over dit onderwerp gehoord ipv. Yasser.
Theo zegt ook dat het best wel moeilijk is dat die kinderen daar gewoon blijven en dat hij daar best wel eens wil over denken. LOL
Ik heb meer dan eens kinderen van kleuterschool leeftijd mensen zien vermoorden met pistolen en met messen, die wil niemand met enig gezond verstand hierheen .halen
U bent een voormalig Afrika correspondent uit de jaren '90? Verklaar u nader...
Op Netflix?
Welke stad woon jij? Dan vermijd ik de kinderen daar als ik er eens heen ga.
Aan de reaguurders van getzapped. google dit maar even en je zult zien dat jullie nogal ontwetend zijn en het bepaald geen netflix is deze barre, krankzinnige realiteit, dus google: IS kinderen die mensen onthoofden
Sinds ik The Omen heb gezien vertrouw ik geen kind meer.
Wat dacht u van Libanon jaren '70? Kinderen met, wat dacht je wat, de AK47?
Wat dacht u van Afrika met zijn kindsoldaten?
Sommige reaguurders zijn nog naïever en sneeuwwitje.
Kinderen in een restaurant of vliegtuig zijn nog veel erger.
Haha die jongens van Denk: ik schat jou in nog 6 maanden, jou iets langer... dus dat is het doel van Denk, de hele wereld moet geïslamiseerd worden?... nee,nee,nee,nee! Lol
De nieuwe Deugcoalitie CDA-CU-D66 poogde (helaas met succes) pasgeleden op slinkse (manipulerende) wijze onder gerechtelijke uitspraken uit te komen, teneinde het kinderpardon doorgang te laten vinden.
Toen kon het negeren van een vonnis van de rechter dus gewoon wel. Want politiek ongewenst.
Nu echter pogen diezelfde partijen juist wel gevolg aan een beslissing van de rechter te geven. Dit keer om Nederland-vijandig (parasiterend) volk te laten remigreren. Naar Nederland.
Dus dit keer negeert de nieuwe deugcoalitie de beslissing van de rechter niet en werkt hieraan zelfs mee.
Kunnen wij hieruit misschien dan concluderen dat deze politieke partijen hieraan meewerken beschouwen als zijnde wel politiek gewenst?
Politiek. Het blijft een vak apart. Met heel aparte mensen. Maar dat alles valt in het niets bij de gekken (“kiesgerechtigden”) die op dit soort politici en partijen stemmen.
Goed bezig de laatste tijd Tom.
Kritisch, doorvragen, adrem en losjes zonder de flauwigheid van Ruktor.
Kan menig NPO 'journalist' nog wat van leren.
Vind het vooral kunstig dat Tom de Hiddema voor dat marmer weet te interviewen, zijn kop gaat erin op...
Beste reageerder{sters},
maak u niet zo druk, Joram, zijn voornaam, zegt dat alleen niet genoeg?
Als hij van de ene dogmatische club, omdat hij die te dogmatisch vindt, overloopt naar een nog dwingender dogmatische club moet je toch ernstig gaan twijfelen aan zijn verstandelijke vermogens.
Hoe 'goed' ook verwoord, je bent verknipt als je de knellende voorschriften van het protestantisme vervangt door de dwangbuis van de islam.
Hij is een vvd-mol/a i v d-mol, die uit de PVV is gezet en nu waarschijnlijk een islamitisch clubje als target heeft gehad van zijn opdrachtgever(s), een mannelijke Mata Haring dus.
verklaring voor Van Klaverens keuze is veel simpeler: vrouwenonderdrukking, dominantie, moord etc. zijn zaken die een man al meer dan 40.000 jaar man maken. De islam is gewoon een mannelijk geloof, maar in het westen is de man al zo gefeminiseerd dat hij niet meer durft uit te komen voor zijn ware mannelijke aard. Voor mannen als van klaveren voelt de islam dus gewoon als thuiskomen. Gewoon lekker man durven zijn maar je toch nog verschuilen achter een geloof als het moet
Het fijne van het hebben van zo'n strikt geloof is juist het niet zelf hoeven na te denken, niet te hoeven te twijfelen, zonder meer dingen zeker weten, de geneugten van geestelijke armoede. Onderwerping geeft slaven de illusie van de zin van hun bestaan.
die ex pvv`r is gewoon gestuurd om inside info te krijgen ,als ik een islamfanaat was zou ik em nooit vertrouwen,want die man heeft geen imago meer.
Op nu.nl is het één en al hosanna over Jorams overstap. De islam is weer de religie van de vrede. En eigenlijk hetzelfde als het christelijke geloof. En ach, de paar extremisten zijn natuurlijk uitzonderingen. Bovendien, die katholieke priesters zijn ook geen lieverdjes!
Geloof/religie en ideologie allemaal op één hoop gegooid, het onderscheid ontgaat de gemiddelde Nu-er volledig.
Dacht dat ik op JOOP zat. Censor en Redactie (uitgelichte onderwerpen!) van Nu zouden er zo aan de bak kunnen.
De NPO nieuwsafdeling is gewoon de pers club van den boze,, serpent, draak of hoe ie nog meer genoemd wordt .
Dit verbaasde mij ook, alleen maar reacties hoe geweldig deze actie is en hoe vredig de islam is. Maar nu.nl is ook gewoon waardeloos. Reacties die de linkse redactie niet aanstaan worden gewoon verwijderd, hallo censuur?
Het zat eigenlijk altijd al in Jorammed.
Joran zit nu bij werkgroep Opnieuw Verbeterde Nederlandse Koran, de O V N K.
Ons Volk Naar de Kloten, maar dan iets anders.
Het nieuwe deugspeeltje van de linkse grobbenkuikens: kinderen...
Er mag er geen een ooit naar Nederland komen en hun ouders moeten meehelpen aan de wederopbouw van de landen die ze zelf hebben vernield tot alles af is. Er is daar meer werk voor dit soort vuil dan in NL . Stenen bikken of stenen slepen of zo. Het is de wil van Allah en een aap uit Mekka dat ze daar zitten. Want ook hier weer, het gaat niet in de eerste plaats om dat kind, maar om de oorlogsmisdadigers die het hebben verwekt.
Uw reactie heb ik aangemeld bij de PvdD. U kunt maar niet zomaar klakkeloos apen vergelijken met een kinder neukende verwekfout.
Ok, we sturen Joran naar IS gebied alwaar hij zijn vroom moslim zijn kan bewijzen. En als man en vader figuur kan dienen voor de vrouwen en kinderen naar goed islamitisch gebruik. In ruil hiervoor de resterende werkende Toyota's terug.
Ja helemaal prima!
Ja laat Joram die IS vrouwen en kinderen maar helpen daar nu hij Islamitisch is geworden. Nooit en te nimmer deze IS beulen naar nederland terugsturen. We weten allemaal wat dat betekent, geen bewijs misdaad dus op vrije voet, taakstrafje of na 2 jaar weer vrij. Ik moet er niet aan denken deze met vergif doordrenkte idioten hier ooit nog een voet aan Nederlands wal te krijgen.
Er zijn zo verschrikkelijk veel zielige kinderen op de wereld, die daar zelf niets aan kunnen doen. Afrika zit er vol mee. Brazilië. Soms hebben die kinderen zelfs geen ouders meer en zijn ze op zichzelf aangewezen.
Punt is, Nederland kan niet alle zielige kindertjes ter wereld opvangen. Het kabinet importeert ook niet zielige straatkindertjes uit Brazilië.
Ik zie dus niet in hoe zuiver het feit dat die kinderen zielig zijn, een argument kan zijn van 'dan moet je ze wel helpen'. Als dat is hoe het zit, maak je borst maar nat, want dan moeten we miljoenen zielige kinderen gaan importeren.
In dit geval lijkt het mij helder. Dit zijn nagenoeg zonder uitzondering ouders met een dubbel paspoort. Het NL paspoort zijn ze kwijtgeraakt toen ze besloten bij IS te gaan. Dat staat ZO ver van de NL maatschappij af, is ZO tegen alles in, dat dat niet meer goed te maken is en er geen 2e kans meer is.
Dus houden ze dat andere paspoort over. Laat ze maar in dat land gaan zeiken om een uitkering. Het was toch allemaal zo kut hier, nou kom dan ook niet je hand op houden hier nu. Opgebokt. Ook de kinderen.
Ascher gebruik grote woorden, maar verzint zijn feiten. Hoe komt hij er opeens bij dat de kinderen in het kamp gemarteld worden? Pure leugen. Yasser Feras Klaver komt met het verhaal dat de kinderen in Nederland allemaal familie hebben. Hij bazelt wederom feitenvrij. De ChristenUnie begint leuk en draait aan het eind toch met de opmerking dat de wijven in Nederland berecht moeten worden.
Het feit dat ze ooit hier gewoond hebben maakt ze niet tot Nederlander! Hoe komen ze er toch in vredesnaam bij dat deze mensen een Nederlandse verplichting zouden zijn? We zijn ze niets schuldig, we hoeven niets van ze, ze gaan alleen maar geld kosten en ellende brengen. Gewoon niets meer aan doen en eerst de problemen in Nederland oplossen. Waarom zitten die lui in de Tweede Kamer? Zit er echt geen verantwoordelijkheidsgevoel en rationaliteit meer in die zaagselkoppen?
Dat valt mij ook steeds vaker op.
Dat er zó makkelijk dingen bij worden gehaald om hun verhalen aan te dikken die gewoon niet kloppen of die niemand kan weten of checken.
Trouwens. Dat milde zalvende wetboek van ons. Op deze dienaren van een vijandige mogendheid is gewoon oorlogsrecht van toepassing.
De voormalig VVD-er Van Klaveren wisselt weer eens van kamp. De vorige keren duurde het ook niet lang. Van de ChristenUnie naar de VVD, even door naar de PVV om los verder te gaan. En nu bij de islamfascisten.
lmgtfy.com/?q=yoram+van+klaveren+vvd+a...
Deze link plaatste een reaguurder vanmiddag.. weet alleen niet meer wie.... www.hln.be/nieuws/binnenland/antwerps...
Dat mag alleen niet in het nieuws. De NOS zwijgt weer.
Schandalig, inderdaad. En al die haters wil men gewoon weer terug laten komen in Nederland/België. Wat is dat toch voor rare death wish die de Gutmenschen hebben?
@Dr_Johnson | 05-02-19 | 23:05:
In teveel welvaart opgegroeid en het gevaar niet (willen of kunnen) zien.. naiviteit.
Ik zag wel een reactie die mij aanspreekt op deze link: Mijn persoonlijke mening, al die IS aanhangers statenloos maken, en laat ze hun verdere leven maar rond zwerven, zonder werk en inkomen. Zodat hun belangrijkste bezigheid is in leven blijven, in plaats van levens te nemen.
Laat die lui maar in Syrië berecht worden, dat is niet meer dan logisch.
Volkomen mee eens.
Watvoor strafmaat staat er eigenlijk op? Paar jaar logeren bij IS zonder dat er ook maar één oorlogsmisdaad bewezen kan worden. Dat wordt één groot fopstraffencircus.
Op landverraad in de zin van strijden voor een vreemde mogendheid tegen de belangen van Het Koninkrijk der Nederlanden en haar bondgenoten bestaat al een precedent.
"De Spanjestrijders hadden het moeilijk na terugkomst in eigen land. Vechten voor een andere mogendheid was namelijk verboden bij wet, en zij raakten hun nationaliteit kwijt. Scholten: “Deze verordening is zelfs aangescherpt in 1937 waarbij vechten voor Spanje expliciet wordt genoemd. Weer thuis zorgde dit voor veel problemen. Zonder nationaliteit kregen ze geen steun, mochten ze het land niet uitreizen of voor de overheid werken. Daarnaast waren de namen van de Spanjestrijders bekend bij de Centrale Inlichtingendienst (CID).”
www.nemokennislink.nl/publicaties/ned...
Paspoortje afpakken dus. En aangezien velen nog een 2e hebben uitzetten uit Nederland en ongewenste vreemdeling verklaren.
@graaf van hogendorp .Was dat toen ook al een zakenkabinet of was het de restant van de VOC,de regering toen in 1937
Hoorde Klaver zeggen dat er een goed snaartje los moet zitten als je daar heen gaat!, hoezo! die mensen dachten een beter leven te krijgen in een islamitische staat. Besloten ervoor te strijden. Ik zeg VOC mentaliteit.
Die Paternote toch, geeft hij daar zijn ware gedachten de vrije loop.
Tsja, het kan me niks schelen, ik begin maar weer met mijn persoonlijke mantra, waarvan ik nog steeds hoop - tegen beter weten in, denk ik - dat het een soort "rallying call" voor heel Nederland wordt:
In Nederland is geen plaats voor smerige IS ratten.
Machiel de Graaff zei het juist en treffend:
"Na dat nieuwe kinderpardon volgt er nu een terroristenpardon"
Dat ze gewoon maar weer "overwegen" om die lui hier binnen te halen/laten...... ik word er zóóó verschrikkelijk kwaad van. En die argumenten; Lodewijk Asscher maakt het het bontst, vind ik:
" ... Die hele jonge kinderen, daar laten sterven, daar laten martelen, daar laten omkomen...."
Wat een getikteling! Die kinderen komen daar helemaal niet om! Ik heb een paar maanden geleden een reportage uit één van die kampen gezien; die kinderen waren aan het vliegeren. Hiddema heeft het bij het rechte eind: die kinderen en hun moeders hebben hier geen toekomst, die zullen gescheiden worden omdat moeders terecht moet staan; die kinderen zullen een wrok tegen Nederland en de Nederlanders gaan koesteren (voor zover ze dat niet allang doen tegen het hele westen), later zwaar problematisch gedrag - agressie, verslaving, criminaliteit - gaan vertonen, en in het slechtste geval aanslagen gaan beramen/plegen. Je moet ze met hun moeders buiten Nederland houden. Die kinderen zijn niet de verantwoordelijkheid van "ons", van Nederland, ze zijn de verantwoordelijkheid van hun moeders, die ervoor gekozen hebben zich aan te sluiten bij een smerige terroristische organisatie die onschuldigen het hoofd afsnijdt. Dat zijn geen Nederlanders, in geen duizend jaar, die horen hier niet, opzouten ermee.
En dan zo'n Kuzu, die vindt - net als vader Hussein en al die ouders van die IS ratten - dat ze een "tweede kans" verdienen. Die lui zijn hier geboren, hebben vanaf hun geboorte kans op kans op kans op kans gehad iets van hun leven te maken. En lukt dat om wat voor reden toch niet, dan hoeft niemand in Nederland te verhongeren; dan zijn er sociale "vangnetten" die je van gratis geld voorzien. Dat alles hebben die ISers de rug toegekeerd en verraden toen ze "uitreisden" naar het kalifaat. Ze horen hier niet meer. Het zijn onze vijanden. Hun toekomst ligt in Syrië, of een andere islamitische heilstaat, of desnoods in Marokko, maar NIET in het westen, NIET in Nederland.
Godverdomme!
Amen
Ze zouden al die jokers die die kindjes zielig vinden, zonder beveilig achter IS linies moeten droppen. Eens kijken of ze, áls ze ooit nog levend terugkomen, er nog zo debiel tegenaan kijken. Dit volk heeft echt geen benul, wat een koekenbakkers.
Yep.
Kinderen zijn daar opgegroeid en spreken geen of amper Nederlands.
Ze hebben er vriendjes en zijn helemaal diepgeworteld in de cultuur.
Dit is een duidelijk geval van een kinderpardon en het kind moet blijven en niet terug naar een westerse shithole vol ongelovigen.
De rest van de familie kan dan later in het kader van gezinshereniging een verblijfsvergunning krijgen en een mooie Miele.
Veel plus
Daar valt geen speld tussen te krijgen dr. Johnson,maar we worden gewoon weer een oor aangenaaid door dit Christen/liberaal-linkse zooitje. Pure minachting voor het Nederlandse volk.
Ik deel je frustratie, ben zelf ook laaiend boos. Ongewenst Nederlander voor alle IS jihadisten en vrouwen en kinderen, die kinderen van zulke psychopaten zijn niet meer te redden.
Trouwens, benieuwd wanneer de eerste Kalifaatfilmpjes op Youtube van Jihadi Joram verschijnen. En zou zijn specialiteit in het leggen van bermbommen of het borduren van bomgordels zijn?
Drama queen
Als we IS nou gewoon een stuk woestijn van een paar 100 vierkante kilometer geven, volledig gecontroleerd en ingekapseld, hoeven we niemand terug te halen en kunnen we idioten die zich weer 634 A.D. voelen gewoon hun paspoortjes inleveren en naar dat kalifaat ophoepelen. Geen terugkeerders, geen woekerend Jihadzaad, gewoon lekker ophoepelen naar hun eigen Hotel California en daar elkaar vermoorden, verkrachten, besnijden, van flatgebouwen flikkeren, elkaar onthoofden, met kleutertjes trouwen etc. etc. etc. etc. Zij happy en wij van die debielen af.
Win-win.
En dan een strak bommentapijt er overheen.
@kempenaer | 06-02-19 | 00:36 En iedereen die het hier niet mee eens is, is een landverrader?!
Een soort Amish Paradise in de woestijn. Strak plan.
Jaja. We moeten goed voor de kinderen zorgen, maar we stoppen mama in een gesticht of het gevang. Die kinderen kan je natuurlijk ook helemaal niks mee, want die kielhalen binnen een week de huiskat of die van de buren, als het al niet pleegmoeder zelf is omdat die zich boven het "heertje" waagde te plaatsen. Dat wordt dus een tuchthuis en dat is nou niet bepaald een kweekvijver voor modelburgers. Het enige dat wij die kinderen kunnen bieden is ellende en een broedplaats voor hun haat, dus laat ze alsjeblieft daar. En als je dan toch met alle geweld humaan wilt zijn, stuur ze dan de pil van Drion.
Nederland, het lafste jongetje van de klas. Lekker terroristensloeries en hun haatlarven binnenhalen, jongens! Heel goed idee!
Alleen al dat zoiets als DENK in het parlement zit.......... het is echt niet te geloven.
Ja Kop Kaaz je hebt gelijk, ook dat NL het lafste jongetje van de klas is ipv het braafste. En over DENK denk ik al net zo, onvoorstelbaar.
Het duurde even voor het kwartje viel, maar fijn dat Hiddema ook bereid is om na te denken over een oplossing...
De oplossing is toch echt daar blijven. Ook van de Hiddemeister. Jihad kroost is hier niet eens geboren (tenzij moeke jonge kinderen daarheen heeft vervoerd). Dan kunnen we dus namelijk het kinderpardon argument gebruiken. Namelijk dat ze hier niet geworteld zijn en daar in ISIS gebied dus wel. Case closed lijkt me. Waarom de Hiddemeister dat laatste niet hardop zegt is ook omdat het hard is. Maar daar hebben de moekes zelf voor gekozen in de tijd. Los van dat hun tata paspoortje dient te worden afgepakt wegens landverraad (gedefinieerd als strijdend tegen het koninkrijk en haar bondgenoten). Marxisten verloren hun bakra paspoortje in de jaren '30 om minder toen ze meevochten in de Spaanse burgeroorlog.
Hiddemeister is ook te week.
Jammer.
Het terughalen van addergebroed overwegen ten nadele van je eigen bevolking. Bizar, die Nederlandse politici. Helemaal van de pot gerukt.
Volgens Klaver kunnen die kinderen door familie worden opgevangen als de moeders hier worden vastgezet.
Nou, nee. Die familie heeft eerder al gefaald toen die moeders naar IS gebied waren afgereisd.
Machiel de Graaf heeft het juist geformuleerd, het is een terroristen-pardon.
Ik raad de PVV aan dat woord vaker te gebruiken. Het heeft lading.
ik moet huilen.. en das niet van het lachen. Joram is een overloper.. bah
ik moet huilen.. en das niet van het lachen. Joram is een overloper.. bah
Ik moet bekennen dat ik me er rot om moet lachen.
Morgen weer een Joram topikkie.
Hij wordt nog paus, die Joram.
Sommige mensen vallen door keuzes een beetje tussen wal en schip en wanneer ze niet hogerop komen, kiezen er dan voor om de tegenpartij te steunen. Wraak tussen de oren. Zo'n Joram zegt dan dat hij de koran nog niet helemaal gelezen heeft, maar dat hij haat koestert tegen GW is wel duidelijk.
@Berbaar
Wordt nog lachen als jouw karmabom explodeert.
Joram van Klaveren is een gefrustreerde en rancuneuze aandachtshoer. Een laag schepsel dus.
@klowiepowie | 05-02-19 | 22:15: nu ff 1 denkstapje verder maken, en naar weird Gilders kijken die uit wraak tegen de VVD, PVV i.p.v. VVD is geworden, en je hele analyse staat net zo voor lul als Geert, en zijn gewezen rechterhand.
Een 2e denkstap, dat Geert eigenlijk alleen maar haat koestert zal ik u maar verder besparen, eerst maar eens die eerste baby denkstapjes gaan oefenen.
Ze moeten hier worden berecht wordt er gezegd. Hoe dan? Je kunt ze pas berechten als er bewijs is dat zij oorlogsmisdaden hebben begaan. Ze zullen massaal zeggen dat hun man hen heeft gedwongen om te gaan. Het gevolg: 150 huizen, 150 uitkeringen en subsidies. En over 14 jaar komen daar nog meer verzorgingsmaatregelen want dan zijn hun kinderen 18
Bij de ouders en de moskee is nog nooit iets anti-westers verkondigd dat het isis-gangers bewogen heeft om naar Syrië te vertrekken. Dan brengen we die kinderen juist daar onder volgens GL/DENK en de vrouwen sturen we naar een zwaar gesubsidieerd gekkenhuis met hoofddoek naai programma's.
Wat een vreemde kronkels. Zodra iemand bij IS gaat deelnemen aan de kalifaatterreur wordt zo iemand stateloos. Nu zitten deze statelozen bij de Koerden en dan moet plots de Nederlandse nationaliteit weer teruggegeven worden. Tsja, zo zend je signalen uit, dat je zo gek kunt worden als een terroristische deur en het maakt geen terroristische scheet uit: uiteindelijk komt Nederland je weer ophalen. Nee, beter is het om contact te zoeken met de soevereine Syrische regering en te vragen of zij deze IS families opnemen in hun midden. Dan kunnen ze deradicaliseren binnenin hun moslimbubbel, wat de kans op een goede afloop behoorlijk verhoogt. De politieke fout die nu weer, na alle witte Toyota's van VVD minister Stef Blok, gemaakt wordt, is het niet-erkennen van de Syrische soevereiniteit. Imperialisten erkennen soevereiniteit van andere naties niet.
Het werkt helaas niet meer, GeenStijl. Ik word niet meer boos van de islamisering van Nederland. Boos worden zou aangeven dat het iemand nog wat uitmaakt. Maar aangezien 80% van mijn landgenoten op foute partijen stemt, maakt het dus niet meer uit.
We zijn simpelweg te zwak.
In mei 1940 hadden de Duitsers ons al in minder dan één week eronder. Één week...! Er zal heus wel een moslim zijn die deze geschiedenis kent, die vertelt smalend over ons falen en onze lafheid in de moskee. Nu nog genoeg soldaten van Allah bij elkaar fokken en de overname is zo goed als zeker.
Het was leuk zolang het duurde. Maar een volk dat zichzelf niet wil verdedigen, houdt simpelweg op te bestaan. Hard, maar zo werkt het. Gelukkig kunnen we in de hoofdstad wel van genderneutrale toiletten genieten, dat is dan weer winst. *proest*
Als er een volgend leven is, hoop ik dat ik terugkom als Japanner, of een ander volk dat zich niet schaamt voor nationalistische gevoelens en wel wil vechten voor het voorbestaan.
We trekken maar 's een goede fles wijn open en gaan lekker op joetjoep filmpjes kijken van een Nederland dat ooit was. Ah, de nostalgie.
*plop*
Foute partijen is wat kort door de bocht Padjepejer.
Mensen en partijen die er een andere mening op na houden dan U en ook ik.
Zo werkt democratie, als 80% niet wil wat U wenst dan gaat dat niet gebeuren.
Mooi!
@Berbaar | 05-02-19 | 22:04:
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben, Berbaar..!
Maar moet ik je nu feliciteren..? Ik bedoel, zelfs jij gaat dadelijk niet blij in je handjes lopen klappen, wanneer jouw geliefden omkomen bij een islamitische aanslag.
Ben het met Padjepejer eens, alleen geloof ik nog dat wel degelijk meer dan 20% te mobiliseren is om Nederland te verdedigen. Natuurlijk zijn er veel mensen die het geen drol kan schelen dat Nederland eraan gaat. Maar zelfs bij GL-stemmers heb je ook mensen die domweg niet doorhebben dat ze de tak afzagen waarop ze zelf zitten. Op het moment dat ze dat doorkrijgen gaan ze echt wel anders stemmen.
Ik denk dat het niet geheel onverstandig is bij de komende(n) verkiezingen een stijlloos roze leger de stemlokalen in te verzoeken om te zorgen dat de tellingen op de juiste manier verlopen. En dat erg scherp vast te leggen.
We trekken maar 's een goede fles wijn open en gaan lekker op joetjoep filmpjes kijken van een Nederland dat ooit was. Ah, de nostalgie.
*plop*
Na het relaas een goed advies. Laten we er nig maar even van genieten dan de komende weekenden. Veel veranderen zal er niet.
Niet helemaal eerlijk. De Duitsers deden in 1940 iets dat voor die tijd ongekend was: ze legden een stad in puin zonder dat daar ook maar enig militair doel aanwezig was en dreigden vervolgens hetzelfde te doen met Amsterdam. Het was de oppercommandant der strijdkrachten, koningin Wilhelmina, die daarop het leger opdracht gaf de wapenen neer te leggen terwijl die tot op dat moment nagenoeg iedere stelling met succes had weten te verdedigen.
De geschiedenis vereist dat wij moeten veronderstellen dat zij dit deed omdat Wilhelmina een koningin van het volk was, maar het is natuurlijk ook heel goed mogelijk dat zij dit deed omdat zij het Paleis op de Dam voor vernietiging wilde beschermen. Hoe het ook mag zijn, aan het volk werd niks gevraagd. Die kregen gewoon ineens een nieuwe veldwachter die zichzelf in eerste instantie niet verstaanbaar kon maken.
@ padjepejer
Eens.
En als de afbraak van ons land gefaciliteerd wordt door ons huidige democratische stelsel wat dus duidelijk niet goed functioneert, dan dient het stelsel aangepast te worden.
Het is onrechtvaardig dat onschuldigen worden meegetrokken in de ellende veroorzaakt door de kartelkliek.
@kempenaer | 06-02-19 | 00:30: jij bent niet Nederland, jij bent slechts Nederlander. En je bent zelf een landverrader, als je het eens bent met die goedkope retoriek dat onze voorouders zich met een week gewonnen gaven. Spuug op je eigen grootvader lamlul, die van mij stond als een echte vent die moffen te bevechten, internet drolletje. Misschien kun je voor de miljoenmiljardste keer even iedereen van landverraad beschuldigen, wellicht gaat iedereen zichzelf wel laten opsluiten voor dat niets ontziende landverraad.
@Dr.Tatta.Macamba | 06-02-19 | 02:26:
Vergeet het schuim niet af en toe vvan je bekkie af te vegen tata!
@redactie is er al weer geld? Wij willen graag meer meer meer Tom Staal.
Denk niet dat dit het moment is om te vragen of er méér geld is...
De meeste kamerleden bekeren zich qua principes en standpunten wekelijks. Afhankelijk van wat de profeet van hun partij beslist
Ook al ben je mordicus tegen, b.v., het kinderpardon, maar de profeet zegt we zijn voor, dan stem je voor. Zo gaat het ook in religies.
Gheghe Joram de bekeerde PVV-erT.
The news that keeps on giving lol
Hij was ook VVD. Padam tsj
@sjef-van-iekel | 05-02-19 | 21:55:
Niet in de pers lol
@Berbaar | 05-02-19 | 21:56: haha idd.
Hou ons wel op de hoogte van je eigen bekering wanneer het zover is hè, Berbaar. Ben serieus benieuwd met wat voor smoezen jij gaat komen.
@Berbaar | 05-02-19 | 21:56:
Je hebt het nogal druk met Joram en de PVV . Ben je zo angstig dat je VVD niet meer de grootste word , en dus niks resteert dan zogenaamde juichverhaaltjes plempen ? En inderdaad heeft het niet de pers gehaald dat Joram bij de VVD zat . Maar de social media meldt ten overvloede dat hij eerst stage liep bij de christenhonden , daarna lid van de VVD en natijd zijn eigen partijtjes had .
Je hebt verder het geluk aan je zijde , ik vind struisvogels heel kjoet :)))
Optioneel kan ook familie van die IS (klein)kinderen juist die kant op. Win Win.
En de hele moskee.
Precies, ga ze daar maar lekker helpen ipv hier. Stuur die hypocriet Klaver maar als eerste. Huichelaar. Bah.
We hebben meer Hiddema's nódig: nuchter, analyserend, eerlijk beeld hoe iets er voor staat en daar waar je nog niet weet wat het antwoord is om het elders op te lossen er éérst over nadenken. Helaas zit die 2e kamer vol met goedkope niet bijster intelligente en populistische voor de camera oneliners stemmenscoorders en bar weinig gezond verstand.
Top interview overigens! Dank je weer!
Bewust terughalen van de Jihadi's. Of partners / kinderen daarvan.
Geef hun Nederlandse nationaliteit maar aan een arme Mexicaan ofzo.
Henk Krol bij Jensen: Kantoorlui kunnen best langer doorwerken. Natuurlijk, het menselijk brein is onsterfelijk, en heeft geen last van vermoeidheid, vergeetachtigheid of verminderde belastbaarheid op latere leeftijd. Dit is gewoon weer generaliseren op leeftijd. Dat iemand later doodgaat, betekent niet automatisch, dat iemand ook daadwerkelijk langer kan werken.
Hier op het werk, een 50+ herintreder. Langzaamste, maar hij doet z'n best. Vind het zelf wel knap, jezelf een nieuw paradigma eigen maken op die leeftijd.
Nog steeds geen spijt van mijn stem op Hiddema. Hoe is dat.
Aangezien ik meer een hardliner ben is mijn stem weer naar Geert gegaan , straks weer trouwens . Maar de Hiddemeister mag direct een standbeeld krijgen wat mij betreft , en ik zou blind bij het kruisje tekenen mocht hij hier de MP ooit nog gaan worden !
@ghetto-is-back | 05-02-19 | 23:32: Wilders stemmers logica, stemmen op die man, maar wel blind tekenen voor Hiddema als MP. Wat is de politiek toch blij met ‘hardliners’ als u, want Wilders is ondertussen een geschenk voor de rest van de politiek. Hiddema is namelijk precies het antwoord op dat inhoudloze gebazel van eentonige Geert, maar verkwansel jij maar lekker je stem aan die one trick pony, terwijl je blijft dromen van de premier Hiddema.
Die IS strijders stonden openlijk hun paspoorten te verbranden en kregen een nieuwe nationaliteit van de Islamistisch staat. Er is geen uitleveringsverdrag EN het zijn onze onderdanen niet meer. Frankrijk had een veel betere oplossing, die liquideerde deze strijders gewoon.
En nu ook een beter idee, die kinderen mogen komen, de ouders niet. www.express.co.uk/news/world/1036493/... En dat is een socialist die niet alleen eindeloos barmhartig is, maar ook even de terroristen in de zandbak laat.
Die kinderen zijn misschien te redden, die ouders niet.
Juist.
Ze zullen de rest van hun leven de kansen inschatten op weer een IS.
Fabeltjeskrant zei het al>> wat die buitenste buitenbossers ook uitvreten, je zult er toch mee moeten leren leven.
Rutte ging ze ook platbombarderen. Paar gemist dus.
Let Assad sort them out.
Kinderen tot welke leeftijd? 8? 10? 14? 16?? 17 en 11 maanden???
Die kinderen zijn verpest. Daar laten. Nederlandertjes zijn hopeloos naïef. Zo sneu. Die laten hun eigen kinderen, familieleden en landgenoten extra risico lopen om maar te kunnen dwaasdeugen.
Als je die terroristenkinderen wilt helpen dan ga je zelf maar lekker naar Syrië. Loop zelf het risico maar. Put your money where your mouth is maar val je landgenoten er niet mee lastig.
Wat is het toch schitterend om je leven te mogen geven voor Moslims die tot inkeer zijn gekomen.
Stel voor dat we die bekeerde knakker van de PVV op het vrijwilligerslijstje zetten.
OzTurk over een PVV-er die moslim wordt: "Die PVV-er is dus ook niet te vertrouwen." De ene moslim zegt dus dat de nieuwe moslim niet te vertrouwen is, omdat die zich net bekeerd heeft. Dat u niet denkt dat dit idee bij mij vandaan komt, ik hoor het OzTurk net zelf zeggen.
Feynman.
Uit protest zouden we ons allemaal moeten bekeren.
Consequenties zijn er toch niet, integendeel, het is een vrijbrief.
Zegt de ene moslim tegen die andere moslim>> jouw wiegje stond op de verkeerde plek.
Overlopers gaan er als eerste aan.
Of je gaat niet net als de rest van de media mensjes, over die lamlul zitten zaniken, en zwijgt dat debielen kind dood, door vooral niet zijn naam te noemen. Sterker nog, heb je nu echt niks beters te doen dan aandacht geven aan mensen die geen enkele aandacht verdienen? Heb je nu echt niet door dat je je tijd zit te verdoen met focussen op aandachtsgeile dwazen!
Lekker in Syrië blijven, er was toch een keuze gemaakt voor het kalifaat ?
Dan de consequenties aanvaarden.
Ja maar, outkiering!
Gewoon daar blijven. IS is gedecimeerd, laat Assad en de Koerden dit uitschot en hun gebroed maar begeleiden, dat zijn de partijen waar deze polderterroristen tegen gevochten hebben. Terughalen naar Nederlandje is waanzin en verraad aan ons land en ons volk en verdient een hele zware straf.
@kempenaer | 06-02-19 | 00:16: gewoon weer zwakzinnig gaan zitten lullen dat ambtenaren de gevangenis in moeten wegen landverraad, dat helpt al zo de afgelopen 20 jaar dat infantiele gebazel. Lekker mee doorgaan joh, dan haakt de laatste +/- 5% van de mensen die af en toe nog willen luisteren ook af. Weet je zeker dat straks niemand meer naar je wilt luisteren, kun je je lekker nog meer op gaan zitten naaien over al die landverraders, die, dat moet gezegd, vooral in die bovenkamer van jou bestaan. Ga anders ons land zelf verdedigen, domme niksdoener
@ tatta
Jij bent Niet het scherpste mes uit het blok, dat wisten we al.
Wacht maar tot die haatlarven aan het moorden slaan in NL dan piep je wel anders. Maar goed, dat is wat lastig voor je om dat allemaal in te schatten, kun je niks aan doen, maar zwijg dan gewoon ipv je stupiditeit zo ostentatief te etaleren.
En als deze IS-terroristen en hun gebroed aan het kafirmoorden slaan dan wassen dezelfde mensen die het binnenhalen van deze terroristen en hun haatlarven nu propageren, hun handen in onschuld. Dat is onacceptabel en inderdaad verraad aan het eigen vol en land. Het is gewoon de realiteit.
En steeds meer mensen openen hun ogen en zien steeds beter wat voor waanzin er de afgelopen jaren aan beleid over ons heen gestort is.
REAGEER OOK