Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

FOTOS! Ans Boersma doodleuk in ANP

Terroristenliefje werkt haar portfolio bij

Van ANP, voor u. Allemaal prachtige plaatjes van de voormalige Financieel Dagblad-correspondente Ans Boersma. Mevrouw kreeg gisteravond haar congé van het FD, en even later verscheen deze uitgebreide portrettenreeks in de Nationale Beeldbank. Fotosessie is des middags geregeld en 's avonds gemaakt en is van een tomeloze onschuld. Net zo onschuldig als Ans, zeg maar. Die gisteravond laat (via een advocaat) liet weten dat het allemaal een groot misverstand is, dat ze alles kwijt is (kun je wel zeggen ja) en dat ze maandag door de pliesie gewaterboard verhoord gaat worden, over die vervalste papieren van die jihadknakker en de cruciale informatiemomenten. "Ook de massale media-aandacht wordt door haar als heel heftig ervaren,” aldus advocaat Maarten Pijnenburg. Dat gaat dan waarschijnlijk over deze column (BAM) van Theodor Holman, of dit Briefje van Jan. Of over die ANP-fotoos. Wordt vervolgd.

kijk eens in de verte, ja zo

Schuld van Wierd

Reaguursels

Inloggen

Periodes van vrede en voorspoed zijn zó saai. Alleen intelligente mensen met een gigantische schedel begrijpen dat soort dingen.

Slogra | 20-01-19 | 20:31

Het is werkelijk v-v-verrrrrrs-s-s-schrik-k-k-kelijk. Wat heeft ons Ansje ons wel niet geflikt. Geenstijl is er helemaal van aan het shaken geslagen. Jongens vergeet vooral niet om vandaag jullie tranquillizers te slikken. Cannabis olie schijnt tegenwoordig ook te mogen

Michael03 | 20-01-19 | 12:05 | 2

Ik zie niemand shaken, Michael.

Giraf01 | 20-01-19 | 16:29

Michael03 | 20-01-19 | 12:05,
U heeft wel veel kennis van de door u opgedreunde attributen ?!
Maar, kijk nu eens even naar de hedendaagse berichtgeving ( alhier op GS ), betreffende deze dame, ik mag hopen dat u dan wellicht er anders in gaat staan, zo niet, dan verklaart uw kennis over de door uw eerdergenoemde attributen een hoop.
Voorts vind ik het knap als iemand al stotterend ook zo kan typen.

Bad - Casey | 20-01-19 | 20:13

Ze heeft een beetje een borderline uitstraling. Die zijn makkelijk je bed in te krijgen maar je moet dat vooral niet doen.

Willem_Oltmans | 20-01-19 | 10:05

Vraag ik me nog één ding af..
Waarom nu pas?

Abject | 20-01-19 | 05:29

Van de redactie van het FD kan je wel stellen dat ze zo naief zijn dat ze een terroristenliefje niet konden herkennen. Ook niet op de werkvloer bij de koffie eens wat doorgevraagd. Of je kan het ook omdraaien, ze wisten het donders goed, spelen de grote onschuld, publiceren het binnen een dag dat ze door haar zijn voorgelogen, ontslaan haar en wassen daarna hun handen in onschuld. Maar de redactie van het FD kan een terroristenliefje onder haar personeel dus niet herkennen! Dat is ook een gevaar voor de Nederlandse samenleving!

DitjaarkrijgikAOW | 20-01-19 | 00:18

Never stick your dick in crazy

Slipsnifter | 20-01-19 | 00:13
-weggejorist-
Cerpio | 19-01-19 | 23:40 | 1

Sommige juffies zien er gewoon beter uit in een boerkaa.
Dit is er één van.

pennestront | 19-01-19 | 22:21

In de christelijke/westerlijke wereld zijn hoeren vrouwen waar ik respect voor heb. Zij verhandelen hun lichaam voor het genot/plezier van een ander.
In de wereld van de islam is een moslima een eerbare vrouw. Alle anderen zijn hoeren. Zeker als zij ongehuwd het bed delen met een ander. Dan zijn het vrouwen die je kan minachten, gebruiken, vernederen, verhandelen enz enz. Ik denk dat we deze "dame" door de ogen van van een moslim moet bekijken. Voor deze ene keer kan het denkelijk geen kwaad.

swapper | 19-01-19 | 20:32 | 2

Volgens die definitie stikt het in Arabische landen van de vrouwen-van-lichte-zeden. Moslima's kunnen heel goed de vermoorde onschuld spelen, maar er zijn er weinig die als maagd het huwelijk in gaan. Ondeugende meisjes.

Kuifje-in-de-EU | 19-01-19 | 20:36

Inderdaad typisch hoe die onschuldige types altijd voor foute mannen gaan. Mijn zus viel ook op foute mannen. Drie kapotte huwelijken en een berg schuld later is ze tot bezinning gekomen.

Merlanni | 19-01-19 | 21:46

Zoals ik al zoiets eerder zei, het zijn meestal quasi intellectuele dames, die zich van dit soort vorm van " Stockholm Syndroom " bedienen, het vreemde is toch nog wel, het zijn dezelfde soort vrouwen die het hardst schreeuwen, over b. v. " vrouwenrechten ", Mee Too ", zogenaamde feminisme, dit terwijl die mannelijke lieden waar zij zichzelf mee inlaten, het tegenovergestelde zijn ?!
Kortom, fascinerend ( hoe werkt zo brein van zulks vrouwen ? ) en toch zeker ook wel zeer beangstigend zulks vrouwen, ik vind ze persoonlijk eng en gevaarlijk.
Zij komen idd meestal uit een "goed en welgestelde milieu " en de vraag was ( las ik al ergens een paar keer hieronder ) " hoeveel van dit soort vrouwen zijn er ? ", volgens mij veel.
We weten allemaal nog niet hoe de vork echt in de steel steekt met Ans, maar dat er veel losse draadjes aan haar verhaal zitten, dat is 1 ding wat zeker is. Voorts denk ik dat Ans blij mag zijn dat het OM om haar uitlevering heeft gevraagd, want ik denkzelf dat het OM haar de Turkse gevangenschap op deze manier wilde besparen.
Volgende vraag dient zichzelf aan en waarschijnlijk ook bij het OM, mocht zij zulks strafbare feiten hebben gepleegd, heeft zij dit ook voor meerdere " vluchtelingen ", gedaan ?

Bad - Casey | 19-01-19 | 19:38 | 1

Stockholm Syndrome blijft inderdaad een fascinerend psychisch verschijnsel bij vrouwen. Kan er aun subsidie vrij komen om daar wat meer onderzoek naar te doen?

JackStick | 20-01-19 | 03:02
-weggejorist-
pennestront | 19-01-19 | 19:37
-weggejorist-
Hurdy Gurdy Man | 19-01-19 | 19:08

Schijnbaar wil Erdogan een betere relatie met Nederland, anders had hij dit niet zo stilletjes voorbij laten gaan. Was voor hem een uitgelezen kans om soort van terecht westerse journalisten in de terroristische hoek te duwen.

Puntjes-maker | 19-01-19 | 18:00

Geerdink en Netjes zijn van hetzelfde laken en pak

frisenfruitig | 19-01-19 | 17:38

Ik hoop voor Mo en zijn vrienden dat die 72 maagden er beter uit zien dan deze (Domme G)ans (jihadisten) Hoersma.

Mark zit te Dutten | 19-01-19 | 17:38

Ik denk dat ze al begonnen is met een boek over haar eigen sores.

Analia von Solmsch | 19-01-19 | 17:38 | 1

Ik wacht wel op de film.

Kuifje-in-de-EU | 19-01-19 | 20:37

Opmerkelijk, die fotoreeks van dit kindvrouwtje. IJdeltuiterij, die je wel enigszins kan duiden door haar opmerking over 'je leven leven alsof je de hoofdrol in een film speelt', of iets in die trant.
Is een tijdje non-stop speelkwartier in een gesloten inrichting wat voor je?
Wat een verwardheid.

Slogra | 19-01-19 | 17:36

Jullie zitten er allemaal naast. Ze is door onze overheid uit handen gered van Erdogan door haar op een opsporingslijst te zetten en op te eisen. Normaal zouden we haar met een helicopter op hebben gehaald van het strand in Turkije maar de heli's waren op. Als je wat verder zoekt blijkt ze ook nog het nichtje te zijn van Tahlita van Zon, een andere geheime agent, die ook voor de Dutch Secret Import Service werkt.

Breinbrouwsels | 19-01-19 | 17:22

Zoals te doen gebruikelijk heden, hobbel ik weer eens achter de topics aan.
Pardon? Nu ja, als het nodig is.
Andersom is het geen doen om bijna duizenden comments te lezen om de antwoorden te vinden op m'n vragen.

1) Hoe kan het dat ze verdachte is geworden van valsheid in geschrifte zonder dat haar dat persoonlijk, in directe lijn, kenbaar is gemaakt?

Van wat ik begrijp, is ze op een lijst gezet door het OM, met vervolgens vermelding bij de marechaussee (douane checkpoint), begin december 2018.
Ze kwam dat jaar vlak voor kerst (en oud en nieuw) even terug in NL, en geen enkel belletje ging af op dat checkpoint.

Ook niet toen ze begin januari terug vloog naar Turkije.
Mag ik dat slapheid in geschrifte (database) noemen van desbetreffende instanties?

Het moet dan uiteindelijk aan komen op de uitzettingsprocedure van Turkije.
Om, zo komt het over, terug in de handen van NL te vallen, teneinde ondervraagd te worden als verdachte van valsheid in geschrifte, in de zaak "jihad-vluchteling" Aziz.

Dit deel van de hele procedure vind ik van NL'se kant heel vreemd.
Maar schijn me bij als het wel logisch is allemaal.

*advocaat van de duivel*
Is een journalist verplicht opdrachtgevers te informeren over privézaken zoals een ex-geliefde?
Mijn idee: neen, want privé.
Doet een journalist er wijzer aan om te informeren als blijkt dat die ex mogelijk strafbare feiten heeft gepleegd, en jouw rol bij het verkrijgen van verblijfspapieren in een ander land enige schimmigheid met zich mee droeg?

Feitelijk wel. En tegelijk is het begrijpelijk dat journalist Ans dit niet deed, omdat ze ongetwijfeld gehandeld heeft naar eigen eer en geweten - sec gesteld, anders het ze het zo niet gedaan.
Dát men zoiets niet open legt bij de opdrachtgever heeft simpelweg met broodwinning te maken - vertel je het wel, krijg je de opdracht niet.

Tenminste, sommige opdrachtgevers zouden de eerlijkheid kunnen prijzen, en zelfs helpen om in het reine te komen met mogelijk begane "foutjes" - dan moet het eigenlijke werk voor de job wel rete goed zijn!

Resumerend zie ik dat deze Ans onvoorstelbaar naïef is geweest op alle fronten.
Zowel met die lover als met het FD - en dat leergeld is ze nu aan het betalen.
Rest me verder nog wel de vragen over de NL'se procedure.
Iemand nog zin om te beantwoorden?

Kudtkip | 19-01-19 | 17:02 | 1

Leergeld? Naief? Ze voerde bewust het gedachtengoed uit van de moderne linkse vrouw in Nederland. Een terrorist aan valse papieren helpen om het land in te komen, dan ben je helemaal fout. Dan heb je geen liefde voor de normen en waarden van Nederland. En dan je mond houden dat het je ex-vriendje was als die terrorist in Nederland wordt gearresteerd, dan ben je medeplichtig!

DitjaarkrijgikAOW | 19-01-19 | 23:57

Dit soort vrouwen worden ingepakt met quasi-religieuze praatjes, daar zijn ze erg vatbaar voor omdat het inspeelt op hun Christelijke basis. Een atheïst kan zich hier geen enkele voorstelling bij maken, echter hulpgevend blank met kruisje om de nek = de hoofdprijs en/of paspoort.

Het feit dat deze Ans zeer verontwaardigd terugkeerde uit Turkije bewijst dat ze volledig gelooft in haar goede werken. Vandaar ook dat dit een uniek maar pijnlijk leermoment voor haar betreft.

Immers, ze heeft zich geen seconde druk gemaakt om de slachtoffers van dit soort parasiterende Islam figuren. Ze heeft geen enkel idee hoe Yezidi vrouwen en gemarginaliseerde Christen in die gebieden hebben geleden:

4.bp.blogspot.com/-5M0RrRGKpMQ/VbhhjR... (Yezidi child being sold)

In mijn optiek is mevr. Ans gedrag laakbaar. Geld overigens ook voor de hele linkse kliek met hun Islam omarming. Ik vind haar/jullie niet dapper maar uiterst gevaarlijk en bijzonder hypocriet.

Zet dit maar in de krant.

Veluwse-Eikel | 19-01-19 | 16:58 | 1

Bedoel je die dunne blaadjes papier in die lege rekjes bij de kassa? Dan kan je beter in GeenStijl staan.

DitjaarkrijgikAOW | 20-01-19 | 00:00

Ben eer wel weer klaar mee.

menage | 19-01-19 | 16:21

Las net dat ongeveer 12% van de Nederlandse vrouwen medicijnen krijgt vanwege psychische aandoeningen. Daar schrok ik nogal van betekent namelijk dat 88% onbehandeld rondloopt, das dan dankzij de oplettendheid ons Neerlands OM gelukkig min 1. Lol

william7055 | 19-01-19 | 16:19

Zou ze uiteindelijk toch voor het ware geloof vd vrede kiezen en gesluierd haar leven voortzetten? Als gristen een moslim worden, dat overleef je. Andersom niet. Maar dat is natuurlijk een ongezellige opmerking..., waar is Joris?

Nimby_007 | 19-01-19 | 16:12

Vroegah schoren ze dit soort types kaal.

Datgingniegoed | 19-01-19 | 16:00

Geen nood! Ans zal heus haar (slinkse) weg wel weer weten te vinden. Een advocaat is inmiddels al gevonden om haar als onschuldig lam af te schilderen. Wie weet duikt ze ooit opeens weer op als fractiemedewerkster bij GroenLinks.

Willibald von Klúúúk | 19-01-19 | 15:53 | 1

Of de Christen Unie, daar willen ze zo'n in Ede en aan de VU misvormde speeldoos wel.

vranac | 20-01-19 | 09:03

Ik was even bang dat het een kekker wijf was. Deze mogen ze houden...

Sikter_Git | 19-01-19 | 15:48 | 1

Haar studiofoto in de krant zag er wel goed uit. Maar op de foto's in dit bericht zie je wel dat ze d'r beste dagen achter zich heeft.

Vrouwtje_haram | 19-01-19 | 17:40

Nou dat was dan de carriere van Ans. Kort en krachtig, vooral kort.
Kan ze de resterende 40 of 50 jaar van haar leven op een galerij flatje gaan zitten met 7 katten en 14 pakken goedkope Aldi wijn per week.

copywriter | 19-01-19 | 15:43

Veel beschijvingen over wat voor een type vrouw dit is en gewoon geweldig hoe goed omscheven dit stereo type vrouw is.
Jammer genoeg loopt daar genoeg van rond in Nederland.

Datgingniegoed | 19-01-19 | 15:29

Ans Pommerans. Uit Nieuwe Schans.

pendajo | 19-01-19 | 15:22

Ik snap het wel, t's een rooie, die komen nooit aan de man, dus probeert ze het met een auslander, helemaal begrijpelijk.

Ik zie dat anderen het ook snapten.. naar onder lezen doet.

Gokmaar | 19-01-19 | 15:21

Ze heeft zeker hetzelfde PR-bedrijf ingehuurd als Heleen Mees destijds. Die had ook opeens een serie van die 'menselijke' en 'waardige' foto's online gezet.

Kwijldraad | 19-01-19 | 15:17

Ik ken de types. Vrouw, Nederlands, meestal hoofdstedelijk en te maf, lelijk of kritisch om een fatsoenlijke vent te scoren. Daarom maar naar de derde wereld om arme kindertjes te redden en ondertussen hopen op die stoere Keniaan of Ozzy. Allesbehalve een Nederlander, want die zijn saaaai en burgerlijk. Gedreven door hormonen, subjectiviteit en de angst om iets verkeerds te doen maken het beroerde managers. Tien maal liever een vent of niet-Nederlandse vrouw.

gestampte pot | 19-01-19 | 15:17 | 1

M'n zus was getrouwd met een huisarts toen ze nog een leuk toetje had. Maar zoveel jaren verder is ze weduwe, wil weer minimaal zo'n huisartstype, maar ze kan hooguit een vrachtwagenchauffeurstype krijgen. Dan blijft ze liever weduwe. Zo gaan die dingen. Zodra een vrouw rimpels krijgt wordt het leven hard voor ze.

DitjaarkrijgikAOW | 20-01-19 | 00:10
-weggejorist en opgerot-
Albert K. | 19-01-19 | 15:12

Ze krijgt het nogal te verduren, half Nederland valt over haar heen. En dat is terecht.

Dat wil zeggen, het is goed dat men dit in Nederland niet accepteert. Het gebeurt maar al te vaak dat andere, soortgelijke stommiteiten WEL min of meer geaccepteerd worden onder de noemer 'naïviteit'. Baan kwijt, publieke schande, mogelijk voorkomt dat toekomstige gevallen. Ik ben ergens wel blij dat dit zo'n ophef veroorzaakt, betekent in elk geval dat er nog een restje van een moreel kompas en gezond verstand aanwezig is in Nederland.

Braboblanke | 19-01-19 | 15:09 | 1

Beseffen we wel hoeveel kosten dit wicht heeft veroorzaakt door het stuk vuil, dat nu opgeborgen is, Nederland binnen te sluizen.

vranac | 20-01-19 | 09:07

Hoogverraad. De nieuwe Mata Hari.

illuvatar | 19-01-19 | 15:06 | 3

mata hari zat tussen frankrijk en duitsland. niet nederland en duitsland. niks hoogverraad dus

win | 19-01-19 | 15:33

Met dien verschille dat de executie nu publiekelijk in de media wordt voltrokken i.p.v. standrechtelijk door het vuurpeleton.

Mark zit te Dutten | 19-01-19 | 17:43

Gelukkig verdiende ze ook haar vreten op een plek in de media waar ze zichzelf naartoe gelogen heeft.
Boontje......... loontje........

pennestront | 19-01-19 | 22:28

"Ook de massale media-aandacht wordt door haar als heel heftig ervaren”. Weet je wat ook als heel heftig wordt ervaren? Islamitisch terrorisme! En daar heeft deze vrouw haar steentje aan bijgedragen. Op mijn sympathie hoeft ze dus niet te rekenen.

JackStick | 19-01-19 | 14:44
-weggejorist en opgerot-
Ketchupbadger | 19-01-19 | 14:33 | 1

Om over na te denken: hoeveel maagden wachten op een moslim die zichzelf opoffert voor [vult u maar in]? Dacht u, dat die maagden tegen hun wil die moslim bespringen / begeilen / kom maar binnen met uw knecht ? Neen. Dit deugdramdramaatje van deze gristenfeministe toont de inwendige psych aan, die ook bij die 72 erin is geïndoctrineerd. Ze aanbidden, worden nathokkerig, aanbidden... wat een heldenleven! Dankzij deze typetjes gaan IS-strijders los om zichzelf op te offeren.

Eeuwig..Op..Vakantie | 19-01-19 | 14:33 | 2

In de Koran staat toch als een Moslim zich opoffert voor de Islam dat er een aantal maagden voor hem klaar liggen. Dit lijkt me toch het bewijs dat de IS handelt vanuit de Islam.

Harrie7949 | 19-01-19 | 14:56

Harrie7949 | 19-01-19 | 14:56
Het verbijsterende zit hierin, dat die IS vrouwen helemaal niet tegen hun wil zich opofferen voor hun man. Die man krijgt daardoor nog meer testosteron om zichzelf nog meer op te offeren, die vrouw offert zichzelf weer op .... ad infinitum. Die 72 geilmaagden zijn nu al bezig en horen bij het terrorisme voorbereiden. IS strijders zijn geen lone wolves, in gedachten al helegaar niet.

Eeuwig..Op..Vakantie | 19-01-19 | 15:16

Wat een gejammer plots van dit stuk vreten met : ik ben alles kwijt . Hoezo ze is alles kwijt ?! Ik zie op de foto s dat ze nog steeds haar haar heeft !

ghetto-is-back | 19-01-19 | 14:20 | 1

Beter haar bezit of reputatie als deugjourno weg dan een geliefde of het lichaam van iemand anders — door een kogel, met als afzender ene 'Mo'.

Slogra | 19-01-19 | 14:30

Jeutje, wat heeft die terroristenwipster toch een hoop expressie in haar gezicht... gelijk een kleipop. Het lijkt wel of ze met haar lelijke waffel een gloeiendhete uitlaat heeft gepijpt.

De waard zijn gast | 19-01-19 | 14:11 | 1

Blik van een dame die weet dat ze alleen met een Burka aan nog een baan krijgt...

Fanshitter | 19-01-19 | 14:17

Ze schrijft via haar advocaat: Boersma vindt verder dat de verontwaardiging van het FD zich zou moeten richten op de Nederlandse politie, ‘die door -zo lijkt het vooralsnog- informatie over haar te delen met de Turkse autoriteiten, het leven en de toekomst van de voor het FD werkzame journaliste ernstig in gevaar heeft gebracht’, aldus Pijnenburg.

Wat een dombo is dit meisje toch! Zo naief! Ze staat er totaal niet bij stil hoe ze onze samenleving in gevaar heeft gebracht door een terrorist te helpen aan een verblijfsvergunning. Na de bevrijding in 1945 wist men wel hoe men met deze mens zou zijn omgegaan.

Graaf Monte Cristo | 19-01-19 | 13:56 | 6

kuifje-in-de-eu | 19-01-19 | 13:57 |
Lol, kuifje is weer een Zwitsal ;-)

De waard zijn gast | 19-01-19 | 14:20

@De waard zijn gast
Die zwitsal moet hij ook houden. Past wel bij 'm. Iedere keer als hij weer iets dommig zegt aai je hem glimlachend over de bol. Onder het motto: "Tuurlijk jongen. Ooit groei je op en zie je hoe de echte wereld werkt tot dan toe mag je naief babbelen." Ghehehe.

Basil Fawlty | 19-01-19 | 14:26

Waar zeg ik iets dommigs, Basil?

Kuifje-in-de-EU | 19-01-19 | 20:40
▼ 3 antwoorden verborgen

Nog ff dit; hoeveel meer van deze types zijn er?
Dagelijks hun opinie opdringen; maandelijks een fijne cheque innen. Het zijn de zuurpruimen in de samenleving, ondergedoken in hun eigen deugrattenhol.

VanGeuzen | 19-01-19 | 13:45 | 1

Allemaal Yasser Klaver gleuven of als ze ouder worden D66.

van Oeffelen | 19-01-19 | 13:53
-weggejorist-
VanGeuzen | 19-01-19 | 13:42

Zou er in dat enorme hoofd dan toch meer vocht zitten dan grijze massa?
En Lucas Waagmeester heeft aan love potion number 9 zitten lurken. Moet wel.

Slogra | 19-01-19 | 13:40

Het doet mij een beetje denken aan de film " The Siege ", uit 1998 met Bruce Willis, Denzel Washington en Annette Bening. Laatst genoemde speelt dan de rol van CIA agente ( Sharon Bridges ). Uiteindelijk speelde de CIA agente een dubieuze rol, mede door haar naïviteit wat op het laatst van de film zal blijken. En dat terwijl deze agente een specialist was in terrorisme. Ik moest het even opzoeken, maar ik moest er gelijk van de week hierdoor aan deze film denken, er zitten duidelijk overeenkomsten in, alleen Ans is journalist ipv agent. Maar ik ben benieuwd hoe dit afloopt? Er zitten namelijk nogal wat losse draadjes aan het verhaal van Ans.

Bad - Casey | 19-01-19 | 13:26 | 5

No wat out heeft inderdaad een totaal onverwacht einde: op het laatst blijkt de held toch een schurk te zijn.

staat het bier koud? | 19-01-19 | 14:31

Bad Casey, probeer maar eens met een Moslima aan te pakken. Ik ben bang dat de in no time 30 neefjes aan je broek hebt hangen!

Harrie7949 | 19-01-19 | 15:00

Harrie,
Tja idd, ook dat nog, hypocrisie ten top, ze verlekkeren zich op de Westerse vrouw ( al dan niet bezet ) of maken ze voor alles uit, zo dan al niet erger. Maar o wee als je maar een blikt werpt als Westerse man naar een Moslima, dan ben je idd meestal de Sjaak. Maar gelukkig is het niet mijn smaak, maar de hypocrisie is duidelijk, zoals zoveel dingen eenzijdig werken bij het over grote deel van deze lieden.

Bad - Casey | 19-01-19 | 15:39
▼ 2 antwoorden verborgen

Een keer doen, dan hard weg rennen!

Generaalspruit | 19-01-19 | 13:20

Ik vond altijd dat jihadisten het laagste van het laagste waren, maar debieltjes als Boersma concurreren ze van die plek af.

Slogra | 19-01-19 | 13:20

Typische domme Hollandse UVA-kech. Ik snap wel dat zo'n smerige Mohamedaan dit soort minderwaardige kech's inzet voor hun eigen plezier.
Fijn dat het zo duidelijk in de media komt dat Ans Boersma een verrader is.

doemijjezusjemaar | 19-01-19 | 13:14 | 1

Hoe meer ik over haar lees des te gehaaider komt ze bij mij over. VU trouwens.

Basil Fawlty | 19-01-19 | 13:48

Je kunt je afvragen waarom het FD deze wereldvreemde deugdoos heeft ontslagen, maar wellicht is het verstandiger om je af te vragen waarom ze daar ooit werd aangenomen.

Motleycrew | 19-01-19 | 13:12

Ze is gewoon een van de vele gekkies uit de politieke stromingen die alles wat naar islam ruikt heilig verklaren. Politiek is voor hen een religie geworden. Wat je moet denken wordt door de partij bepaald. Deze ging alleen nog wat verder. Conclusie: naïviteit, maar ook domheid en gebrek aan gevoel voor wat goed is.

Patatter | 19-01-19 | 12:59

Voor een moffenaagje staat ze er mooi op.

Shareholder II | 19-01-19 | 12:56

Dom, naïef wicht dat zich door de "charmes" (of de vrouwelijke interpretatie daarvan, want een man zou gewoon een gluiperd zien) van een "mediterraans type" in de luren heeft laten leggen.
.
Ongetwijfeld is ze vroeger altijd in de overdekte bakfiets of op de warme achterbank door haar linkse deug-ouders naar de kleuter-, lagere-, én middelbare school gebracht en gehaald waar haar het "Teletubbie"-wereldbeeld stevig werd ingeprent.
.
Tja, dan krijg je dit.

Brou Is Back | 19-01-19 | 12:43

Naïef meisje

Roelke | 19-01-19 | 12:41 | 1

Zeg maar gerust een meisje van haar tijd. De wereld is enkel liefde.

halfvolle glas | 19-01-19 | 14:23

voor een journalist is ze weinig op de hoogte

pantera | 19-01-19 | 12:36 | 1

Nederlandse journalisten doen meer uit de hoogte.

Cor Netto | 19-01-19 | 18:22

Wanneer ze straks met een echte Prins mag trouwen, nou dan is het zeker een Matta Hari.
Vooralsnog geef ik haar het nadeel van de twijfel en zou het onderhouden van een relatie met een moslimterrorist onder het artikel van dienstnemen in Vreemde Krijgsdienst moeten vallen.

Theo-Pim-Riv | 19-01-19 | 12:36 | 2

"Mata Hari" voor jou, met één T.

Brou Is Back | 19-01-19 | 12:47

U bedoelt Natte Harrie natuurlijk.

Breinbrouwsels | 19-01-19 | 14:26

Uit het Nederlands Dagblad (CU spreekbuis):
"Door de berichten die zij in die tijd schreef, en de interviews die zij gaf bij terugkomst, portretteren verschillende media Boersma nu als een naïef christelijk meisje. Vooral het feit dat ze schrijft: ‘De term terrorist zegt me gewoon inmiddels helemaal niks meer. En het kwaad al evenmin, want beide worden selectief toegepast.’

Dat bericht, van een 26-jarige vrouw die net haar eerste overweldigende ervaring met groot menselijk leed achter de rug heeft, kun je ook anders interpreteren, zegt Lucas Waagmeester, correspondent voor de NOS in Turkije. ‘Als een uiting van een jong brein dat begint te begrijpen dat de wereld in grijstinten is onderverdeeld. Dat lijkt me een goede zaak voor een journalist. Ze is absoluut niet dom. En ik heb haar leren kennen als iemand die heel goed snapt in wat voor wereld we leven.’

En Waagmeester is niet de enige die er zo over denkt. Nadat Boersma zich in 2017 dan toch echt als freelance correspondent in Istanbul heeft gevestigd, wordt ze door haar collega-correspondenten al snel gezien als een gedegen journalist. Weliswaar begaan met het lot van vluchtelingen en andere mensen waarover ze schrijft, maar haar stukken zijn goed, oordelen de collega’s.

Niet voor niets komen de andere leden van de Nederlandse pers in Istanbul donderdagavond meteen in actie als ze vernemen dat Boersma dreigt te worden uitgezet. Degenen die het dichtst bij wonen gaan naar het politiebureau, samen met een advocaat. Gezamenlijk besluiten zij nog niets te publiceren, tot het Financieele Dagblad het nieuws donderdagochtend om half acht heeft gebracht.

Boersma vertelt ook haar collega’s op dat moment niet dat haar verleden met de Syrische Aziz weleens de oorzaak kan zijn van de uitzetting. Dat vernemen ook zij pas, als Boersma alweer in Nederland is aangekomen.

Sindsdien zitten ook al haar oud-collega’s met grote vragen. Over de achtergrond van de verdenkingen tegen Boersma, en over de manier waarop het Openbaar Ministerie dit heeft aangepakt.

Oud-mentor Geesje van Haren vindt het in elk geval een groot drama dat Boersma’s schuld nog niet is bewezen, maar zij al wel zwaar is gestraft. ‘Werken in Istanbul was haar droom en daar is door het OM definitief een streep door gezet.’ <"

Ze beweert niet geweten te hebben dat haar vlam een terrorist was. Zo ziende blind en horende doof, dat maak je niet dikwijls mee. Vandaag is het vijftig jaar geleden, dat Jan Palach zich in brand stak op het Wenceslav plein van Praag. De dominee die destijds zijn begrafenis leidde, werd geinterviewd. "Normaal denk je bij suïcide aan een wanhoopsdaad, maar hier ging het om een daad van zelfopoffering". Wederom die waas voor de ogen, het met open ogen en open oren niet willen zien en horen wat er te zien en te horen is. Als Jan Palach als zelfopofferaar wel een held enz. genoemd mag worden, waarom dan zo'n moslim-zelfopofferaar niet? Of heeft de linkse kerk nu zoveel slagen in de rondte gemaakt, dat ze ook moslim-zelfopofferaars als helden gaan aanbidden? Dat verschil tussen de verafgoding van de verwarde man Jan Palach en de verheerlijking van verwarde moslimmannen die zichzelf willen opofferen nu is minimaal. Bij beiden speelt religie-verdwazing de hoofdrol. Ans Boersma presenteert zichzelf nu ook als zelfopofferende heldin, want ze was zo heilig ervan overtuigd dat ze alleen maar goed deed. Geen zelfinzicht, geen bescheidenheid, alleen maar linkse kerk betweterij en fanatieke zucht naar heldendom. Ja, ze zijn helden in domheid.

Eeuwig..Op..Vakantie | 19-01-19 | 12:34 | 6

Kameraad Waagmeester is al vanaf dag 1 op campagne voor deze grenzeloos domme, wet-minachtende OneWorld-doos. Daar is weinig Chinees bij.

Slogra | 19-01-19 | 13:32

Mooie op werking is die van haar oud mentor. Het komt door het OM!
Heeft het OM haar gedwongen om met een Syriër aan te pappen? Heeft het OM haar gedwongen om identiteitspapieren te regelen?
Steeds meer en steeds vaker wordt mij duidelijk dat journalisten een kliek heel erg wereldvreemde mensen zijn. Met uitzondering van een heel enkele t.o.v. de gehele groep.

F. Jacobse | 19-01-19 | 13:44

Dr Rico | 19-01-19 | 13:18
Die dominee werd vervolgens wel geslachtofferd door zijn eigen kerk en werd pas na 1989 (20 jaar erna) in ere hersteld. Dus Jan Palach deed wel degelijk kwaad aan anderen met zijn daad. Maar typerend links kerks is de dat juichen langs de zijlijn wanneer iemand bereid is om zijn leven te offeren. Daar zit een draadje/draad/hele stekkerdoos los, zowel bij de zelfopofferaar zelf als bij de goegemeente die dat gezelfopoffer vindt deugen. Geil gaan op Heldenverering, dat doet de Linkse kerk en dat doet de Islam. Dat ziende blind en horende doof zijn, dat stikdeugendovertuigdzijnvanheteigengelijk..

Eeuwig..Op..Vakantie | 19-01-19 | 13:49
▼ 3 antwoorden verborgen

"Naïef links"

poiuytrewq | 19-01-19 | 12:29

Zou ik verplicht zijn medelijden te hebben, zou ik eerder kiezen voor die moslimterrorist dan voor trut Boersma. Je zult er maar een sexuele relatie met haar op moeten nahouden om aan een verblijfsvergunning te geraken om je ultieme doel - een terroristische aanslag in Nederkafirland - te kunnen verwezenlijken. De hele ganse dag naar haar gezeik luisteren over zielige vluchtelingen etc. En dan 's avonds ook nog haar dwars nemen als een geit. Ik zou het niet kunnen.

Mike Gaatjeniksaan | 19-01-19 | 12:15 | 1

Wat hasj in de (water)pijp, zak over de kop en gaan met de banaan.

Ketchupbadger | 19-01-19 | 14:39


Sjefke7807 | 19-01-19 | 10:36

Helemaal eens!!
Deze ,,dames,, gedragen zich prive als een beest en willen andere hun hoogopgeleide mening opdringen!
Niks naief ons ansje, het is welbewust deugen zoals die zweedse die een ryan air vlucht aan de grond hield vanwege een afghaan die toch echt naar huis moest.
Berekend en belerend ,reaguurders die anders denken .
Don,t stick your dick in crazy je weet toch.

Op naar het volgende incident ,voor meer moslimnieuws schakelen we over naar het kalifaat.

maasdonk | 19-01-19 | 12:15

Strijkijzerkin

HogeNood | 19-01-19 | 12:14 | 1

Haha.

Centebakkie.

Kop Kaaz | 19-01-19 | 13:37

Enige nuance:
Ze krijgt het inderdaad wel erg over zich heen.
Terwijl ze nog *verhoord* moet worden.
Maar de geest is nu uit de fles, ik ben benieuwd...
.
Tip @Ans: "Als je geschoren wordt, moet je stil zitten..."
Sterkte, vooralsnog..

hotmint | 19-01-19 | 12:12 | 1

Ansje is van het type wat niet scheert.... weet dus ook niet dat ze stil moet zitten.

debeterweter | 19-01-19 | 15:24
-weggejorist-
Palms | 19-01-19 | 12:07

Jammer dat je geen mensen stateloos mag maken want een gepaste straf zou zijn dat ze haar Nederlanderschap kwijt zou raken. Iemand die zo lichtvaardig speelt met andermans levens verdient een gelijke behandeling terug, idem voor alle IS-hoeren die nog in Syrië of waar dan ook zitten.

sprietatoom | 19-01-19 | 12:05

Hoe dom dit soort vrouwen zijn weet iedereen die het programma Grenzeloos Verliefd weleens heeft gezien. Naïeve vrouwen die liever een onzeker bestaan in Afrika met een bosjesman verkiezen boven een zeker bestaan met een Nederlandse man. Maar zo werkt de vrouwelijke psyche. Onbekend en dominant vinden ze geil.

Vrouwtje_haram | 19-01-19 | 12:03 | 5

Daar ben ik het dus niet mee eens. Dat wij die multiculturele relaties aanmoedigen, dat vaders het maar goedkeuren dat hun dochters bezwangerd worden door wilden. Slechte zaak. Naïeve mensen moet je tegen zichzelf beschermen.

Vrouwtje_haram | 19-01-19 | 12:51

@Peter777
Daarbij komt nog dat die domme wijven zich vaak ook laten bezwangeren bij de eerste "jungle fucks". En weer een hoofdrolspeler voor "Opsporing Verzocht" op de wereld erbij die meestal vóór zijn 15e verjaardag al het instellingen-circuit in gaat, waar hij de maatschappij bakken met geld en ellende kost...

Brou Is Back | 19-01-19 | 12:57
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
E.Junger | 19-01-19 | 11:57 | 1

Het FD heeft haar nog netjes behandeld in verhouding tot de schade die aanricht en waar ze zich niet van bewust zal zijn.
Islam terroristen assisteren
Jarenlang in het FD een waarschijnlijk veel te positief geven over wat er zich daar in die islamitische kringen werkelijk afspeelt, ze kunnen haar alles wijsmaken en de X66 neemt het voor waar aan. Als ze nu komt met Das habe ich niet gewust, dan is ze nog naïever dan de lading die het woord naïef heeft. Is het misschien tijd dat we een ander woord in de overtreffende trap verzinnen voor het begrip naïef?

bananabanana | 19-01-19 | 11:55 | 1

Die overtreffende trap is er al: we noemen zoiets crimineel...

DeDenkerT | 19-01-19 | 13:55

idealistisch, naief en een kop die er uit ziet of ze een paar keer tegen een deur gelopen is, natuurlijk gaat ze voor makkelijk, want in nederland geen schijn van kans, wel jammer dat dit stuk gereedschap weer zo ongelofelijk cliché bevestigend moet zijn terwijl ze zichzelf van geen kwaad bewust is.

2Alabama | 19-01-19 | 11:49 | 1

ze is idd niet knap, maar dat staat buiten de discussie en daar kan zij niets aan doen. niet gemeen worden a.u.b.. hard mag, maar wel onderbouwen

Peter777 | 19-01-19 | 12:39

Weet iemand hoe en wanneer de broer van haar ex liefje in Nederland is gekomen? (Broer is ook opgepakt en jihad verdachte. plus hij is verdachte van witwassen)

lady blabla | 19-01-19 | 11:45 | 1

ter informatie, witwassen is inmiddels standaard bij die lui. en dan bedoel ik niet die nagelstudiotjes. dat is slechts een druppeltje... maar een mooie afleidingsmanoevre om de zware, moeilijke en gevaarlijkere gevallen buiten schot te laten.

Peter777 | 19-01-19 | 12:37

Op de school voor journalistiek heeft ze waarschijnlijk de naïviteit met de paplepel mee gekregen.
Totaal wereldvreemd ga je dan als GroenLinks muts naar die lieve islamitische landen, die heeeeel erg slachtoffer zijn en gered moeten worden en het alleen nog maar redden doordat figuren zijn zoals Ans.
Jarenlang heeft ze zich dan ook met hart en ziel ingezet om het nieuws lekker gekleurd (positief) te brengen over al die fantastische islamitische samenlevingen, waar eigenlijk niemand vrij is en wil wonen.
Maar islam, kritiek, open oogjes en de Nederlandse journalistiek da's geen goede combinatie. Goebels draait zich om in z'n graf, waarom lukt het hun wel?

bananabanana | 19-01-19 | 11:43

Kan een linkse activiste ook een betrouwbare journalist zijn? Hahaha.
Foto's gezien in de Volkskrant van een vluchteling reddende Ans in zee in Lesbos, de fotograaf maakte een geweldige portfolio zo aan.

lanexx | 19-01-19 | 11:15 | 3

toch wel stiekem bij de Appie even in die krant gekeken he, toch niet de fout gemaakt om een exemplaar te kopen of nog erger een abonnement erop te hebben?

langzullenweleven | 19-01-19 | 11:27

Check je facts nog even. Ans staat helemaal niet op die foto.

mrv | 19-01-19 | 12:13

mrv | 19-01-19 | 12:13
Toch wel aan de bril, Ans staat er wel degelijk op, pagina 5!

lanexx | 19-01-19 | 15:39

Waar ik mij over blijf verbazen is dat justitie de misstapen van Ans belangrijk genoeg vond om de Turkse justitie te informeren over haar, maar tegelijkertijd het niet zo belangrijk vond haar tegen te houden op Schiphol toen zij vertrok naar Turkije. Een miskleun van de eerste orde. En verder mist niemand iets aan haar schrijfsels. Heb een tijd de FD op de deurmat gehad. Bij het lezen en later stomweg maar overslaan van haar artikelen en de ronduit deugrichting die de FD dacht te moeten inslaan de laatste maanden bedacht ik mij dat ik hier toch niet mijn goede geld verder aan wilde uitgeven. Exit FD.

forecastle | 19-01-19 | 11:12 | 5

1. Nederland is Turkije niet
2. Dat Nederland haar niet aanhield kan zijn omdat op dat moment nog niet duidelijk of zeker was dat ze documenten had vervalst; dan is een aanzegging van een komend gesprek voldoende;
3. een verdenking van een dergelijk feit kan voldoende zijn voor uitzetting maar onvoldoende voor aanhouding
4. dat de Turkse overheid is geïnformeerd hangt samen met het onderzoek naar haar en is volkomen legaal

langzullenweleven | 19-01-19 | 11:31

Wisselgeld... Jij helpt ons wij helpen jou...

Re:Kniftig | 19-01-19 | 11:32

Mijn vertrouwen in politie en justitie is al zover gedaald dat ik mij nergens meer over verbaas.

Denk eens terug aan de zaak van Julio Poch die makkelijk in Nederland gearresteerd had kunnen worden, maar in plaats daarvan op zijn allerlaatste vlucht vóór zijn pensioen op aangeven van Nederland in Spanje gearresteerd werd zodat hij uitgeleverd kon worden aan Argentinië.

Voor mevrouw Boersma komt deze gang van zaken zéér slecht uit, en het zou mij niet verbazen dat dit met opzet zo gedaan is.

Peter_K | 19-01-19 | 11:51
▼ 2 antwoorden verborgen

ik weet het niet. Haar weerwoord is dat ze niet wist dat haar ex-vriendje een jihadist was én dat ze geen papieren vervalst had. Geen idee of het klopt. Maar als het waar is, dan wordt ze harder aangepakt dan verdiend.

van heinde en verre | 19-01-19 | 11:11 | 6

De Nederlandse Vereniging van Journalisten liet eerder vanavond weten achter collega Ans Boersma te blijven staan, zo meldt secretaris Thomas Bruning. „Over haar werk als journalist is zover wij weten geen twijfel en door ondoordacht handelen van het OM is ze in gevaar gebracht. Totdat het tegendeel is bewezen, gaan we uit van haar integriteit.”

Tot zover het reflectief vermogen van het hedendaagse journaille. Need I say more.

2tribes | 19-01-19 | 11:33

"Maar als het waar is, dan wordt ze harder aangepakt dan verdiend.", misschien moeten we het even omdraaien.
Als ze het niet wist is ze gevaarlijk dom en naïef. Ze laat zich dan als nuttige idiote misbruiken.

bananabanana | 19-01-19 | 11:48

@ 2tribes Ze kunnen toch ook niet anders? 90% van het journaille zou het liefst willen dat morgen miljoenen extra medelanders uit l'Afrique en de Levant naar Tataland en Mofrika komen. Eigenlijk gisteren nog. Ze hebben veel sympathie voor Ans Nusra. En vinden dat ze niks verkeerd heeft gedaan, zelfs als ze gelogen heeft en zelfs een terrorist op de bakra samenleving heeft losgelaten.

Alles voor het hogere, goeie doel. Tanja Nijmeijer stilo.

Graaf_van_Hogendorp | 19-01-19 | 11:51
▼ 3 antwoorden verborgen

Erdogan houdt massa-moordenaar Assad mede met het "vrije" Westen in het zadel, waardoor de teller nu op 4 miljoen vluchtelingen staat en een half miljoen doden. Pion in het schaakspel ene Ans, die niks heeft gedaan behalve de medemens geholpen, door jullie vaak aangeduid als "dobbernegers", de liefde bedreef ooit in een ver verleden met een gast die een beter land wou en dus de strijd aan ging met massa-moordenaar Assad. Ene Ans krijgt meer media-aandacht dan die half miljoen doden, Erdogan gooit overal bommen op, ook op inwoners van zijn eigen land, maar dat boeit allemaal niet, want ene Ans heeft zich ooit laten vol-yoghuren. Aha.

onesizefitsall | 19-01-19 | 11:11 | 3

"een gast die een beter land wou". Ja, net zoals dat hele ISIS een beter land wou. Het is maar net wat je beter vindt. Als ik moet kiezen heb ik liever Assad.

JvanDeventer | 19-01-19 | 11:14

Gaat eens praten met Syriërs over al het goede dat al Nusra voor hen betekent heeft. En kruip daarna maar weer gauw onder die steen.

Mazzelstof | 19-01-19 | 12:11

Elk nazi-liefje - want dat is het- krijgt de aandacht die het verdient.....

BenPakdee | 19-01-19 | 12:12

Wel weer leuk dat ze les geeft aan een Christelijke school voor journalistiek. "En dan nu, jongelui, de Participerende Journalistiek." "Hè ja, juf, vertel nog eens dat spannende verhaal met die Aziz!"

JvanDeventer | 19-01-19 | 11:10

Wie heeft een vrije link naar het artikel van Theo Holman?

kaasfondue | 19-01-19 | 11:08

Bijzonder tegennatuurlijk fenomeen is dat toch. Vrouwen die zich laten verleiden tot een dergelijk kansloze relatie. Andersom doet zich dat toch eigenlijk nauwelijks voor. Alhoewel ze daar in Azië wellicht ook weer anders over denken.

D-Fens_1963 | 19-01-19 | 11:04 | 4

Mannen hebben vrouwen vrijheid gegeven en nu kiezen vrouwen wie die vrijheid weer van ze gaat afnemen. 1+1=2

rukvogel | 19-01-19 | 11:44

@rukvogel Black Pigeon is altijd een automatische klik.

Slogra | 19-01-19 | 13:48
▼ 1 antwoord verborgen

Langzaam aan zie je dat de media gaan inzien dat wat uit Syrië komt en tegen Assad is toch niet zo tof blijkt.De schuld van de terreurverdachte van Ans wordt ook niet betwijfeld.
Nieuwsuur legt zich er blijkbaar ook bij neer dat Assad gewonnen heeft ,switcht ook van positie .Laatste dagen repo's over heldhaftige Syriërs die hun eigen land aan het opbouwen zijn .Opvallend weinig kritiek op Assad.Je ziet moderne straten en modern denkende vrouwen (met en zonder hoofddoek).
nos.nl/nieuwsuur/artikel/2267874-vrou...
nos.nl/nieuwsuur/artikel/2267968-in-d...

pga | 19-01-19 | 11:00 | 1

"Opvallend weinig kritiek op Assad.Je ziet moderne straten en modern denkende vrouwen (met en zonder hoofddoek)."

Zo was Lybie ooit ook. Totdat het Westen zo nodig tot 'regime change' overging.

Godzijdank heeft de VS iig. nu een oneindig veel intelligentere leiding.

echt_links | 19-01-19 | 11:07

Al is de leugen nog zo snel, @Het_OM achterhaalt (G)Ansje wel.
(Je bent blank hè, meid? Dan werkt dat anders. Overigens word je terecht vervolgd, dat dan weer wel)

Bijtendehond | 19-01-19 | 10:58

‘De term terrorist zegt me gewoon inmiddels helemaal niks meer. En het kwaad evenmin want beide worden selectief toegepast’. Dixit mevrouwtje Boersma

Oké, u bent af, zeker als “””onafhankelijk””” journalist. Ga direct naar de gevangenis. Ga niet langs "Start". U ontvangt geen € 200.

medusa324 | 19-01-19 | 10:53

""Massale media-aandacht" wordt door veel criminelen als een soort magische strafverminderaar ingezet. Just sayin'

Vitaly Chernobyl | 19-01-19 | 10:48

Kijk daar is ze weer. Ik denk dat Ansie dit allemaal veel genuanceerder ziet.

Overnijd | 19-01-19 | 10:47

Ze kan asiel aanvragen in Conjovia. Tijdelijke verblijfsvergunning ligt klaar. Dan mag ze haar zonden overdenken en stapje voor stapje a la Anne-Fleur het licht gaan zien.

PresidenteDeConjovia | 19-01-19 | 10:46

Tjsa, sta je dan met je verhalen dat de media aandacht je teveel is geworden. Dan had je a) misschien andere levenskeuzes moeten maken en (zoals een al qaida terrorist wippen en journalist moeten worden) b) niet in het midden van zon mediashitstorm ook nog zon leuke fotoshoot gaan doen. Dan komt dat toch wel erg onecht over.

bulk | 19-01-19 | 10:42

Vrouwen die een moslimvriendje kiezen, komen altijd diep in de shit terecht. Heel dom dus.

Pislinq | 19-01-19 | 10:41 | 3

een juiste conclusie

langzullenweleven | 19-01-19 | 11:32

Nah, "altijd" is ook niet helemaal waar. Er zijn gevallen bekend waarin het goed gaat, zelfs zonder bekering met bijpassende vrijwilligersboerka. Met moslimterroristen ligt dat misschien wat eenduidiger inderdaad.

Mazzelstof | 19-01-19 | 12:39

@Mazzelstof: die gevallen zijn dan ook op de vingers van één hand te tellen!

BaldEagle | 19-01-19 | 13:00

Vrouwen die een moslimvriendje kiezen, komen altijd diep in de shit terecht. Heel dom dus.

Pislinq | 19-01-19 | 10:41
-weggejorist-
echt_links | 19-01-19 | 10:40 | 2

Ze had beter in een andere hoedanigheid gratis auto’s voor terreurgroepen kunnen regelen zoals Mark R. of een Sigrid K. die zonder bonnetjes miljoenen wegsluist naar zwarte gaten in de gazastrook en corrupte regimes in Afrika.

B.Spiritus | 19-01-19 | 10:40

We hoeven dat meisje toch niet helemaal te slopen? Beetje nuance is misschien wel op zijn plaats.
Tot nu toe zijn er alleen aantijgingen, verdachtmakingen etc. Ik kende haar niet tot eergisteren dus hoe kan ik nu een mening over haar hebben. Lijkt me onlogisch.

Dirk III | 19-01-19 | 10:39 | 5

Het 'meisje' is 31 jaar oud. Een volwassen Nederlandse vrouw. De leeftijd dat de meeste Nederlandse vrouwen aan de koters zitten in Nederland met een Nederlandse man.
Hoef je geen mening over te hebben nee, maar bagatelliseer dit propagandaverhaal dan ook niet door haar 'meisje' te noemen en op te roepen tot 'nuance'.

Toos Doos | 19-01-19 | 10:53

medusa324 | 19-01-19 | 10:49 Volledig eens, in het geval van 'witte' hetero mannen is ook nooit plaats voor nuance.

2tribes | 19-01-19 | 11:46

medusa324 | 19-01-19 | 10:49
Indeed!

Basil Fawlty | 19-01-19 | 12:47
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat een kaaklijn! Het lijkt de Terminator wel..

plaspop | 19-01-19 | 10:38 | 1

ik zou ook als de dood zijn als ze voor me knielt

langzullenweleven | 19-01-19 | 11:32
-weggejorist-
McSnor | 19-01-19 | 10:38 | 2

Het stuitend gebrek aan zelfinzicht bij deze 'dame' is schrijnend te noemen. Dit soort links-gedraaide deugvrouwen maken me onpasselijk. Ze bracht willens en wetens dit land en zijn inwoners in gevaar. Wat dacht ze dan dat er ging gebeuren?! Dat iedereen haar op de schouders zou nemen en haar verheven moraal zou prijzen omdat ze niet alleen het bed deelde met een van terrorisme verdachte Syriër, maar ook nog actief(!) Valsheid in Geschrifte pleegde om 'meneer' aan vervalste verblijfspapieren helpen? Kòtsmisselijk wordt ik van dit soort deuglieden die echt alles en iedereen op het offerblok van de deugdzaamheid flikkeren om maar te bewijzen dat de rest die het niet zo'n strak plan vindt om massaal unvetted mensen uit pe0pgatlanden binnen te halen 'extreemrechts', 'xenofoob en 'islamofoob' is. En hoe haar werk er niet onder kan lijden gaat volledig aan mij voorbij. Want van enige objectiviteit kun je zo gewoon niet meer spreken. Bijzonder kwalijk en perfide te noemen.

Sjefke7807 | 19-01-19 | 10:36 | 2

Ga eerst maar eens kotsmisselijk worden van je eigen “wordt ik”s

Balgesjaakt | 19-01-19 | 10:44

@Balgesjaakt | 19-01-19 | 10:44 |
Nou, dáár heeft u me hoor! En u verprutst zeker echt nooit een "d-tje" of een "t-je"?

*Gum pakt en "t" weg gummen doet*

Sjefke7807 | 19-01-19 | 15:15

Alles kwijt lees ik her en der...….. Nou, gelukkig heeft ze de foto's nog denk ik dan maar. En d'r haar......

D-Fens_1963 | 19-01-19 | 10:35 | 1

en haar historie en haar kansloze toekomst

langzullenweleven | 19-01-19 | 11:34

Ze heeft wel lef.
Volgens mij heet haar jurist vd G.

Langshetrandje | 19-01-19 | 10:32

zo zijn er wel meer van die blonde oer-Hollandsche dozen verslaafd geraakt aan een besneden snikkel en rennen nu rond met een hoofddoekkie op achter de kinderwagen met kleine Mohammed erin.

wlodek | 19-01-19 | 10:31 | 2

Zie je vaker, lopen trots en glimmend van deugendheid rond met zo’n import loverboy tot dat de eerste jongen moeten worden geworpen en ze er achter komen dat ze wakker zijn geworden in de middeleeuwen. De sosjale opvang zit er vol mee.

B.Spiritus | 19-01-19 | 10:53

ook op dit gebied zijn veel vrouwen inderdaad oerdom

langzullenweleven | 19-01-19 | 11:35

Mogen er alsjeblieft wat minder minder minder betaalmuurtjes in de doorlinkjes? Ik word er helemaal gallisch van dat ik de helft steeds niet kan lezen.

Robin Hood | 19-01-19 | 10:27 | 1

Ja dat.

Teeweetwee | 19-01-19 | 10:47

Het op criminele wijze helpen van een moordzuchtige islamterrorist om Nederland binnen te komen is niet anders te zien dan collaboratie met de vijand waarmee we in oorlog zijn.
Dat is een zeer ernstige misdaad en dat verdient een hele zware straf.
Netter kan ik het niet uitdrukken uit vrees voor - wegjorissen - .

kempenaer | 19-01-19 | 10:26 | 1

Áls het allemaal waar is , dát in de eerste plaats.
Komt ze nog goed weg dat het niet tot een bloedige aanslag in naam van de vredesgod is gekomen.Ans , je realiseert je dat toch heh !?

nemeton | 19-01-19 | 10:41
-weggejorist-
ZwarteRiek | 19-01-19 | 10:23

OK dan. Ik zou haar doen, voor straf hé!

ViaNova | 19-01-19 | 10:19 | 2

Ik baalde heel de tijd dat ik haar zo lekker vond. Daarom was ik zo blij met de bovenste foto bij dit topic. Het is helemaal niet zo'n lekker wijf. Gelukkig.

hustler01 | 19-01-19 | 10:30

DSYDIC

Hebbiehemookweer | 19-01-19 | 10:34
-weggejorist-
Heppie-even-voor-mij | 19-01-19 | 10:19 | 2

Meisjes van Stichting Bootvluchteling: Als je ze hard genoeg neuqt, rolt er een paspoort uit.

Heb ik gehoord.

HP-premium | 19-01-19 | 10:18 | 2

Alleen op zijn hondjes.

Pelforth | 19-01-19 | 10:21

Waarom moet ik denken aan die ezel op de Efteling die muntjes uit zijn kont schiet?

Zwezerik | 19-01-19 | 10:24

Past in t plaatje van omgekochte politici en media, schaam je en hang snel een Palestijnse vlag aan je balkon met je allesverbindende “goede zaak” oogklepsex.

rattenvanger XL | 19-01-19 | 10:15

ANP, waar zijn de pek en veren?

Langshetrandje | 19-01-19 | 10:13 | 2

Volgens de NVJ ligt het allemaal toch iets genuanceerder. Grappig, veel journalisten zijn er als eerste bij om een politicus of zakenman die iets misdaan heeft, af te fikken, maar als het iemand uit de eigen beroepsgroep betreft, trekt men fluwelen handschoenen aan.

Kuifje-in-de-EU | 19-01-19 | 12:06

Uitverkocht!

BaldEagle | 19-01-19 | 13:05

Heerlijke meid, knappe vrouw. Heb ik geen problemen mee. Ik snap die Syrier dan ook wel. Voor hem kwamen 'twee goede dingen' wel samen.

snars | 19-01-19 | 10:10 | 2

IJskoude, zelfverzekerde blik.

Langshetrandje | 19-01-19 | 10:14

Tja, als je ook 'snars' als nickname hebt begrijp je het een en ander blijkbaar niet!

BaldEagle | 19-01-19 | 13:06

De zelfgenoegzaamheid druipt van die foto’s af.... lijkt me niet iemand die met argumenten te overtuigen is...

#10 | 19-01-19 | 10:08 | 3

Alleen een besneden baard kan haar raken.

Langshetrandje | 19-01-19 | 10:15

Geveinsde moreel superieure blik in de ogen, die uit stralen, ik zou het zo weer doen.

Pelforth | 19-01-19 | 10:24

@#10 | 19-01-19 | 10:08 |
Viel mij ook op. Daar zit niks naiefs aan. Arrogante zelfgenoegzaamheid.

Basil Fawlty | 19-01-19 | 12:58

De islam is echt geweldig! Het weet zaken zo te draaien dat het allemaal precies in hun straatje past. Lees dit over het tijdelijke huwelijk, ofwel legale prostitutie:

www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...

Injegezicht | 19-01-19 | 10:08 | 1

Nix mis met legale prostitutie, dit is meer slavernij.

marrretje | 19-01-19 | 10:21

En wist de regering dit , want waarom zat ze in Turkije.

gato | 19-01-19 | 10:08

De bottomline is dat Mevrouw met haar daden (indien straks bewezen), de ECHTE vluchtelingen uit Syrie (waar zij zo mee begaan zegt te zijn), namelijk diegenen, die juist op de vlucht zijn voor dit soort monsters, direct in gevaar heeft gebracht.

Verklaart ook de paniek in de Balie destijds, toen het verzet tegen ISIS, de goede man herkenden.

echt_links | 19-01-19 | 10:06 | 1

Oh dat was m dus.. had zn AK niet bij; lag nog 2500 km verderop.... in een graf vol christenen .

rattenvanger XL | 19-01-19 | 10:18
-weggejorist-
klepperdeklepklep | 19-01-19 | 10:04 | 7
▼ 7 antwoorden verborgen

Hmm, Joris is er vroeg bij hedenochtend...… Moet zeker naar de kapper. Samen met reaguurder InsOmnia.

D-Fens_1963 | 19-01-19 | 10:03

Dit komt om de 5 jaar (als het links uitkomt) opborrelen. Omdat er dan het vat met kinderen in lange procedures weer gevuld is. Geef ze gewoon een kinderpardon, in ruil voor een strenge procedure van max een jaar, zonder eindeloze beroepsmogelijkheden, met directe beëindiging en uitzetting na valsheid in geschrifte of gebrek aan medewerking. Als dit niet wordt geregeld, dan kan dit konijn in de toekomst in de hoge hoed blijven

Wim_Kut | 19-01-19 | 10:10

Yup maar meeste stemmen zijn voor en iets met regeerakkoord.

marrretje | 19-01-19 | 10:22

Uit eigenbelang bewust naïef. Gewoon wieberen dit soort types.

otjemans | 19-01-19 | 10:01

Bij de eerste berichten over de uitzetting van Boersma waren er vernietigende commentaren over Turkije en Erdogan en was er veel sympathie voor de journaliste. Turkije heeft in dit geval dus gelijk en nota bene (misschien iets te overdreven) gehandeld op verzoek van de Nederlandse autoriteiten. De antipathie tegenover Boersma lijkt mij in dit stadium niet terecht. Immers, wie weet nu exact hoe het zit met de relatie en wat zij gedaan heeft. Iets meer wederhoor dus. Pas dan een oordeel.

Mannes | 19-01-19 | 10:01 | 1

Boersma staat model voor 30% van onze Nederlandse medemensen.
Hopelijk krijgen we, in het kader van de wederhoor, van Boersma nog wel te horen welke vormen van seksuele omgang zij heeft gepraktizeerd met haar exotische vriend.

JvanDeventer | 19-01-19 | 11:02
-weggejorist-
Ins0mnia | 19-01-19 | 09:56 | 1

Waarom draagt ze geen hoofddoek? - 'omdat ze geen moslima is en omdat ze zelf bepaalt wat ze draagt of niet.'
Maar ze heult met een terrorist die vrouwen zonder hoofddoek op de brandstapel gooit - 'de man heeft ook recht op zijn eigen mening'
Maar als dit tuig het voor het zeggen krijgt bestaat er geen eigen mening meer - 'dat maakt niet uit zolang ik maar de hoogopgeleide journaliste mag spelen en vanuit die positie neerbuigend op het PVV-canaille kan neerkijken. En passant ontduik ik een celstraf dankzij de vrijheid die er in het westen is voor journalisten maar daar hebben we het een andere keer over.'

K. Westergaard | 19-01-19 | 09:55

Allemaal hysterie.......... Toch Judith?

balustrade | 19-01-19 | 09:54
-weggejorist-
Injegezicht | 19-01-19 | 09:54

Jeetje, je struikelt hier over de verwijzingen naar moffenhoeren, landverraders en meer. Ze is hier alleen verhoord, niet eens aangehouden. Wat ze nou precies zou hebben gedaan is onduidelijk. Ik denk dat de ophef weleens erg overdreven zou kunnen zijn. Maar zo gaat het tegenwoordig overal, ook in de panelen. Het lijkt hier regelmatig op een emotionele beerput ipv een rationeel bolwerk.

Ggroengras | 19-01-19 | 09:54 | 8

Als het een zaak betreft waarvan men hier vindt dat het onzin is (Wilders, wraakacties, onbewezen verklaringen) dan is hier het OM precies hoe je het omschrijft. Hoe de wind waait...

Ggroengras | 19-01-19 | 10:39

Ook eens met @Dr_Johnson | 19-01-19 | 10:11
Ik vermoed ook dat ze naïef en dom was. Beide eigenschappen zijn eigenlijk behoorlijk slecht voor een journalist, maar niet strafbaar.
Mocht ze het wel geweten hebben, aanpakken en opsluiten.
@klepperdeklepklep | 19-01-19 | 10:14 Mensen zonder bewijzen publiekelijk onder de trein gooien is ook eng, heel eng.

TheFrank | 19-01-19 | 10:45

Ach, die aanhouding volgt vanzelf op de verhoren! Is gewoon een kwestie van tijd!

BaldEagle | 19-01-19 | 13:10
▼ 5 antwoorden verborgen

Hoe ze ook naar de groene pixel staart. Ze doorziet alles met een weidse blik...

Normpje | 19-01-19 | 09:53 | 1

Mooeeehhh!

Papa Jones | 19-01-19 | 10:14

Zij is het bewijs dat de pers links is.
De journalistiek is dus gekleurd.

Reden | 19-01-19 | 09:52 | 6

niet alleen links, maar ook nog christelijk.

wallenberg | 19-01-19 | 10:06

@D-Fens_1963
Sinds de oktober revolutie. Ken uw geschiedenis.

Chuck the plant | 19-01-19 | 10:08

Linkse christenen, dubbel fout.
Hun god heeft altijd gelijk en als die niet help,t heb je de waanzin van Marx en Lenin

Pelforth | 19-01-19 | 10:29
▼ 3 antwoorden verborgen

I say it only Once
https://en.wikipedia.org/wiki/Mata_Hari

Hallalieheliaal | 19-01-19 | 09:51 | 3

Ja, dat was het eerste wat bij mij opkwam toen ik het hoorde.
Een spionne. Spannend!
En is dat clubje van haar vriendje, Al-Nusra, niet dezelfde als waar de door het Westen gesteunde Witte Helmen mee samenwerkten?
Bleek toen het uitkwam ook geen onverdeeld genoegen te zijn geweest.
Alleen toen het uitkwam natuurlijk.

Endoxa | 19-01-19 | 09:56

Only once? Dat linkje heb je nu al 3 keer geplaatst.

Toos Doos | 19-01-19 | 10:04

bovendien was ik de eerste.

Langshetrandje | 19-01-19 | 10:08

Al die welkom welkom zingende, ik deug mensen, verplicht een tijdje moslim leven laten meedraaien. Zullen we zien hoe snel het zingen stopt!

vluchtelingallergie | 19-01-19 | 09:51 | 1

Liever één clidt in de hand, dan tien eraf!

Hallalieheliaal | 19-01-19 | 09:53

Boersma heeft de schijn tegen en is daardoor besmet, een verdere journalistieke carrière wordt hier wel door bemoeilijkt. Ze lijkt mij bepaald niet dom, heeft ze het wellicht bewust verzwegen omdat ze de bui al zag hangen?

spamzuiger | 19-01-19 | 09:49 | 1

Er staat iemand met een witte onderbroek al aan haar deur en Yasser heeft ook vast wel een plekje vrij.

Hallalieheliaal | 19-01-19 | 09:55

Ze zal zichzelf wel een heel goede journaliste vinden omdat ze heel dicht bij de materie betrokken durft te zijn.

keestelpro | 19-01-19 | 09:47 | 1

Of ze nu van niets wist of het bewust heeft verzwegen, dan teken je je doodvonnis als journalist. Als kassajuf was ze er nog mee weggekomen.

Swoop | 19-01-19 | 11:20

Ben even snel door de reacties gegaan, Reaguurder Normanius heeft wel een beetje gelijk. Een beetje rustig aan, het is zaterdagochtend...

youtu.be/s0P3-ho5USc

Zwezerik | 19-01-19 | 09:44 | 7

https://en.wikipedia.org/wiki/Mata_Hari

Hallalieheliaal | 19-01-19 | 09:55

Zaterdagochtend Kalverstraat.....? Dat kan beter.

D-Fens_1963 | 19-01-19 | 09:59

@echt_links: helaas worden dit soort figuren door die stumpers in Den Haag en Brussel niet als de vijand gezien! Als dat zo was waren allang de grenzen weer gesloten en de islam verboden!

BaldEagle | 19-01-19 | 13:13
▼ 4 antwoorden verborgen

In Syrie om ongelovigen te martelen en af te slachten. Hier om bejubeld en geëerd te worden. Ich habe es nicht gewust.

Bolder | 19-01-19 | 09:44

Heel heftig al die media aandacht, hier zijn de persfoto's.

Sqbar | 19-01-19 | 09:42 | 4

Anders gebruiken ze je oude Hyves-avatar. Je kan altijd nóg dieper zinken. Snap haar wel.

Ggroengras | 19-01-19 | 09:46
-weggejorist-
HaatbaardKnipper | 19-01-19 | 10:17
▼ 1 antwoord verborgen

Dus mevrouw helpt mogelijk zowel een terrorist als migranten/vluchtelingen deze kant op. Ook veilig voor hen zeg.

027 | 19-01-19 | 09:42

Er was een reden dat 'heulen met de vijand' keihard bestraft werd. Terroristen 'liefje' zal er wel met een taakstraf af komen, if any. Hoeveel onschuldigen zijn er dood omdat zij die haatbaard geholpen heeft?

Snorkle | 19-01-19 | 09:41 | 1

https://en.wikipedia.org/wiki/Mata_Hari

Hallalieheliaal | 19-01-19 | 09:56

Is Ans familie van Judith S.? In ieder geval behoren ze tot hetzelfde clubje naieve mensen.......

AdPatat1960 | 19-01-19 | 09:41 | 1

Deze is in ieder geval niet naïef als je willens en wetens valse papieren regelt voor een terrorist.

2voor12 | 19-01-19 | 09:45

Die (leger!)groene broek... geen taille, brr, die laat er iedere pipo op. Als ze maar willen.

Normpje | 19-01-19 | 09:41

Dus doorslikken hoefde niet, maar die terrorist wilde eerst nog wat foto's nemen voor ze het mocht uitspugen?

gestoptmetroken | 19-01-19 | 09:40

Slechte week voor het feminisme.. Rijbroek.. Krikke en nu dit...

kat-de-kat | 19-01-19 | 09:39 | 1

De slimste 'mens'....

HaatbaardKnipper | 19-01-19 | 10:18
-weggejorist-
Lt-Kol Kilgore | 19-01-19 | 09:38
-weggejorist-
klepperdeklepklep | 19-01-19 | 09:36 | 2

Maar is Ans nu al moslimvrouw, want een moslimman kan met een christelijke of Joodse vrouw (volken van het boek) trouwen, maar niet met iemand die niet in God gelooft (een Biblebeltsvrouwtje heeft voorkeur).
Een moslimvrouw mag alleen met een moslimman verloven/trouwen.
Dit kan als volgt uitgelegd worden: het huwelijk is de kern voor het vormen van families, die de samenleving vormen. Kinderen van een gelovige vader en niet-gelovige moeder kunnen mogelijk verwarring en tegenstellingen in geloof ervaren, in het bijzonder wanneer dat geloof bepaald gedrag aanmoedigt en er kan maar één geloof zijn, vult U zelf maar in.
Foei Ans Boersma. (mag alleen Foeien had ik hier al gelezen)

Theo-Pim-Riv | 19-01-19 | 09:36 | 4

Dit is de spijker op haar rooie kopje.
Zou zij ook 240 uur taakstraf krijgen plus hoge geldboete van die d66linkser rechter?

Hallalieheliaal | 19-01-19 | 09:49

Theo-Pim-Riv | 19-01-19 | 09:36 | reageer
Wel erg veel worden om iets simpels uit te leggen. De reden dat moslimvrouwen niet mogen trouwen met niet-moslimmannen is omdat in het islamitisch familierecht de man het hoofd van het gezin is. Dat betekent dus dat de islamitische identiteit in gevaar komt. Trouwens geldt er voor het omgekeerde strikte regels. In de basis is het zo dat moslimmannen met christenen en jodinnen mogen trouwens... mits: ze praktiserend is, echt een bonafide gelovige (dus niet slecht nominaal), niet promiscue is (dus niet het meisje die je in de disco hebt ontmoet). Verder zijn er nog allerlei secundaire criteria.

koter | 19-01-19 | 13:21
▼ 1 antwoord verborgen

Dit k*twijf staat voor mij model voor alle personen in NL waardoor ik nog maar een paar jaartjes in vrijheid te leven heb, mocht ik in NL blijven.

Zoltan | 19-01-19 | 09:35

Dat verbeten deugbekkie.. die foto's spreken boekdelen.

Tietmier | 19-01-19 | 09:34 | 3

Stomme kut

MoltisantiBeer | 19-01-19 | 09:35

MoltisantiBeer Ook gij Brutus. Ik begrijp Joris wel. Er kan geen zweem van mysogenie hier aan hangen. Afwachten hoe dit zich ontwikkeld.

horsteknots | 19-01-19 | 09:37

Soms hebben ze schimmelziekte oftewel vaginose, maar veel van die linksche mutsen hebben last van moslimose, terwijl als eerste niet hun verstandskiezen eruit gaan, maar de clidt.

Theo-Pim-Riv | 19-01-19 | 09:39

Hoe reaguurders hier op basis van vermoedens van een nogal vaak falend OM, verspreid door de MSM iemand helemaal afbranden. Zielig eigenlijk.

Niemand hier (ook ik niet) weet hoe de vork werkelijk in de steel zit maar het feit dat ze ooit (tot 2015) iets met een moslim (welke later een terrorist blijkt te zijn) heeft gehad is voor de bekrompen eencellige meute hier al voldoende om helemaal los te gaan.

En dat op basis van informatie opgerakeld en overgetikt van de MSM. Media die hier bijkans zo vaak mogelijk verketterd worden om het verspreiden van eenzijdig en gekleurd nieuws. Maar nee dit keer geen verkettering van de MSM, nu gelooft het gros van de reaguurders heilig in wat de MSM verspreid omdat het toevallig zo lekker in het "zie je wel" plaatje van menig reaguurder past.

Mevrouw wordt verdacht van valsheid in geschrift, vermoedelijk inzake de verblijfsvergunning van die Azis Als dat waar is moet ze er voor bestraft worden, klopt. Maar hier een beetje roomser dan de paus gaan zitten doen en een naief mokkel afbranden op basis van door de MSM verspreide vermoedens terwijl we weten dat vrijwel iedere gelukszoeker die hier bij het COA aanklopt valsheid in geschrift pleegt (iets met ID papieren die op de zeebodem liggen) en daar geen haan naar kraait.

hypocrisie en selectieve verontwaardiging, niets meer en niets minder.

normanius | 19-01-19 | 09:31 | 21

@normanius | 19-01-19 | 11:54 | Dat is het issue helemaal niet. De verontwaardiging wordt vooral gevoed omdat het hier een jihadist betreft!

therealbraindump | 19-01-19 | 12:34

Onzin, ze krijgt op haar ballen omdat ze
-Een aandachtshoererende Deuggleuf is-
-Foekie-Foekie doet met de vijand-
-De vijand faciliteerd ivm papieren-
-onverbeterlijk een deuggleuf blijft-

Reden genoeg lijkt me.

Abject | 19-01-19 | 13:38

normanius | 19-01-19 | 11:54

www.geenstijl.nl/3322321/barbie_moet_...

Kan dat grafwijf alsjeblieft doodgereden worden door een of andere VW Golf tokkie welk 100kmh rijdt op een plek waar je maar 50kmh mag?

normanius | 11-02-13 | 15:12

Nu u weer.

BrutusBosch | 19-01-19 | 16:05
▼ 18 antwoorden verborgen

Je ziet in haar ogen dat ze gek is. Je ziet het gewoon bij die linkswaanzinnigen.

Repetitive Beats | 19-01-19 | 09:31 | 2

Doet me denken aan bird-box. Die wil naar indoctrinatie!

lachenjoh | 19-01-19 | 09:34

Als je keihard met je hoofd op je bureau gaat beuken bij het zien van een foto dan komt birdbox wel erg dichtbij inderdaad.

keestelpro | 19-01-19 | 09:36

Morgen buitenhof, maandag DWDD, di Jinek etc etc. Extreem-Links juicht!

lachenjoh | 19-01-19 | 09:30 | 1
-weggejorist-
echt_links | 19-01-19 | 09:48

Het grappigste aan dit verhaal is nog wel het tweetje van haar waarmee het verhaal begon. Iets van 'je mag ook niks meer tegenwoordig als journalist'.
Ja Ans, zo nemen ze je hobby's af. (Oh sorry je was beroeps!)

keestelpro | 19-01-19 | 09:30

Had ook graag een foto gezien van haar bible belt ouders op het moment dat Ans de Syriër voorstelde.

JohnJames_001 | 19-01-19 | 09:29 | 4

Pedofiele incest? Ja, ook dat kan nog. Alles is mogelijk op de bible belt.

JohnJames_001 | 19-01-19 | 09:40

Ze vonden hem helemaal de bom.

echt_links | 19-01-19 | 09:50

Les extremes se touchent.

Pelforth | 19-01-19 | 10:43
▼ 1 antwoord verborgen

We vallen nu wel allemaal over dit domme gansje heen, maar wat zij heeft gedaan -een terrorist het land binnengehaald- dat doet onze regering in het groot. En die misbaksel komen er gewoon mee weg.
Ik ben ook wel benieuwd wat Mark Rutte over deze kwestie te zeggen heeft. Ik denk niet veel. Ik denk dat Mark denkt van 'ik kan maar beter even mijn mond houden, wachten tot dit is overgewaaid.'

VanBukkem | 19-01-19 | 09:28 | 2

Rutte lacht er over

Jan70 | 19-01-19 | 09:40

Mark denkt niet hoor, die volgt alleen de bevelen van Merkel op!

BaldEagle | 19-01-19 | 13:15

Zelfs de Nederlandse journalistenvakbond blijft achter haar staan: "Ze heeft een terrorist Nederland in geholpen en herhaaldelijk gelogen tegen haar werkgever, maar haar werk heeft er niet onder geleden".
In 1945 zou zij een beroepsverbod hebben gekregen. Sterker nog, toen werden hele kranten verboden wegens steun aan de vijand.

Osdorpertje | 19-01-19 | 09:27 | 1

Heulen met de vijand noemen ze dat. Ooit kreeg je daar een Sinead O’Connorkapsel voor.

Nivelleermarionet | 19-01-19 | 11:48

Punt gemaakt. Vele malen zelfs. Laat die vrouw verder lekker met rust.
Schoppen op iemand die al ligt is niet stoer.

Superior Bastard | 19-01-19 | 09:26 | 18

Kaas de Vies | 19-01-19 | 10:42
Volstrekt overbodig. Zoals 99% van je “ik” comments.
Kneus.

Superior Bastard | 19-01-19 | 11:42

Ik vind van niet. Masturbatie-expert.

Kaas de Vies | 19-01-19 | 13:16

Als ze niet steeds aandacht zou zoeken in de media kreeg ze ook geen bagger over zich heen! Wat je zaait zul je oogsten!

BaldEagle | 19-01-19 | 13:18
▼ 15 antwoorden verborgen

Als je door Erdogan op het vliegtuig wordt gezet vanwege je betrokkenheid bij terroristen dan ben je dus echt fout bezig. Blijkbaar is in Turkije is de scheidslijn tussen normale islam en islamisme een heel duidelijke. Laat dat een soort van geruststelling zijn. En een les, voor types als deze Ans Boersma.

keestelpro | 19-01-19 | 09:24 | 3

Islam =islam.
Er is geen onderscheid.

Flounder | 19-01-19 | 09:28
-weggejorist-
keestelpro | 19-01-19 | 09:35

Kanker is niet besmettelijk, alleen een gevaar voor de persoon, die het treft.
Moslims kunnen op enig moment besmet raken met het gewelddadige islamisme.
Een kromme redenering dus.

Pelforth | 19-01-19 | 10:50

Wat een zeldzaam slechte portretfoto’s.
Keihard contrast en slechte belichting maken dat elke welving in haar gezicht veel te hard wordt.
En tsja, ze heeft in 2015 de de keuze gemaakt voor een relatie, en in de tijd erna om daarover te zwijgen.
En het resultaat van die keuzes wordt nu opgediend..

Wijze uit het Oosten | 19-01-19 | 09:24 | 1

Inderdaad. Foto's hadden wel iets beter gekund maar je kunt ook weer niet een Peter Lik die foto's laten maken.

Zwezerik | 19-01-19 | 09:31

Moest ze van de fotograaf haar mond dicht houden?

lulleficatie | 19-01-19 | 09:23

Oei, het is allemaal wel erg voor haar. Het is verschrikkelijk, maar zij kan nog altijd minister van Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking worden en waarnemend minister buitenlandse zaken.

Zoltan | 19-01-19 | 09:23

Ah joh. over een jaartje of 2 doet ze mee aan de Slimste Mens.

Whisper | 19-01-19 | 09:22

Vroeger had je in iedere klas zo'n type zitten, met idealen en een grote bek.

Ghibli | 19-01-19 | 09:21 | 3

Klopt en ze wilden altijd de meest rechtse onder ons wippen. Mooie tijd met die linkse tutjes.

tragic1911 | 19-01-19 | 09:26

De meeste van die type's staan nu in de 2e kamer te blaten over houtrook, fijnstof en klimaatcrisis.

keestelpro | 19-01-19 | 09:26

En tragic1911 heeft ze allemaal een keer een leuke avond bezorgd.

Kaas de Vies | 19-01-19 | 09:44

Leuke foto's. Ik mis nog wel een foto van haar op een platte kar voor de volledigheid.

keestelpro | 19-01-19 | 09:21
-weggejorist-
JWZ_JMK | 19-01-19 | 09:21

Ze heeft in 5 jaar tijd wel een oude kop gekregen zeg.

Bon-sens | 19-01-19 | 09:19

Journalisten hebben vaker een verborgen agenda. Al is het niet gedreven door idealisme of liefde dan is hij/het/zij wel geronseld door een geheime dienst.
Dus zo uniek is Ans Boerka ook weer niet. Het is wel jammer dat ze er met een taak strafje zal komen en in de linkse media haar plaatsje wel weer zal vinden.

BrutusBosch | 19-01-19 | 09:15 | 3

nou ja taakstrafje.. ze heeft haar straf al te pakken hoor... het www staat vol met haar twijfelachtige banden met een terrorist.. da's een naam die je niet zomaar wegpoetst. wellicht inderdaad dat zij haar weg wel weer vind. Ze zit in iedere geval nu wel als BNNer in enkele kaartenbakken.

fikkieblijf! | 19-01-19 | 09:19

Die banden met terroristen is in Linkse Kringen juist bon-ton.
Denk eens aan al die lui die vol trots op de foto gingen met massa-moordenaar Yasser Arafat en die tot op de dag van vandaag nog overlopen van liefde voor hem.

2voor12 | 19-01-19 | 09:42

Zij kan altijd nog naar Bij1

Jan70 | 19-01-19 | 09:43

Wordt ze bij aankomst ook direct aangehouden door het linkse Om of de AIVD wegens in gevaar brengen van Nederland? Nee, vast niet hè. Maar ondertussen hebben ze bij OM wel weer genoeg tijd oudere meneer aan te klagen wegens vermeend racisme jegens hoofddoek: m.omroepwest.nl/nieuws/3757514
Hoppa, veroordeling en voorwaardelijk €350 boete voor je VvMU.

fjordman | 19-01-19 | 09:15 | 1

Ik zoek juist moslima's uit vooral als ik voor hen haram producten heb.

Johan_Voorhaar | 19-01-19 | 09:23

Een tweet de wereld inslingeren om te insinueren dat je vanwege VVMU een land uit wordt gezet, terwijl je een ‘zwaar geval’ Jihadist NL hebt binnengesmokkeld. (En als ons OM iemand al 1,5 vast heeft zitten dan moet er wel echt stront aan de knikker zijn!). En daarna klagen over media-aandacht.

Dit is wel echt het toppunt van linkse domheid!

Wim_Kut | 19-01-19 | 09:14 | 1

Het feit dat ze het om vraagt om haar gangen na te gaan en Turkije haar terugstuurt geeft ook wel aan dat het best serieus is.

marrretje | 19-01-19 | 09:33

Oh, ik zie net dat mijn reactie verwijderd is. Je mag haar dus niet kaalscheren begrijp ik. Doe ik elke week, zo erg is het niet hoor. Oké dan. Dan rest mij niets anders dan: "FOEI".

Zwezerik | 19-01-19 | 09:14 | 1

Wellicht heeft ze een streepje voor.

Kaas de Vies | 19-01-19 | 09:45

Ik heb ook wel eens mensen geholpen op een illegale manier: een jonge vrouw met twee kleine kinderen onderdak verschaft. Anders zouden ze op straat slapen. Ik weet niet of ik daarmee een radertje geweest ben in een positief of negatief verhaal. En over deze questie (van Ans Boersma) weet ik veel te weinig om te kunnen zeggen of het voor haar opgaat, maar in het algemeen: je kunt niet altijd weten of jouw goed bedoelde daden goed uit zullen pakken, je kunt alleen maar je best doen. Zolang er door autoriteiten onzorgvuldig met mensen wordt omgegaan, zullen er mensen zijn die amateuristische oplossingen aandragen.

RozemarijnLucassen | 19-01-19 | 09:13 | 6

Ligt eraan of die vrouw met kleine kinderen Nederlands waren of niet! Voor vluchtelingen zijn er namelijk instanties en regels die ervoor zorgen dat een vrouw met kinderen niet op straat hoeven te slapen! En als ze illegaal waren heeft u de fout gemaakt om aan dat hele illegalencircuit mee te werken! En nog bedankt!

BaldEagle | 19-01-19 | 13:23

BaldEagle | 19-01-19 | 13:23
Ik vermoed dat dat laatste het geval was. Maar ja, dat de moeder zich niet aan de regels hield, en dat de kinderen daardoor op straat zouden moeten slapen, vond ik toen toch echt te zielig voor de kinderen.

RozemarijnLucassen | 19-01-19 | 13:28

@RozemarijnLucassen: ik begrijp de emoties in deze! Het is ook sneu voor die kinderen, maar die zijn chronisch de dupe van dit soort 'ouders'! Dat is nu juist het probleem!

BaldEagle | 19-01-19 | 13:38
▼ 3 antwoorden verborgen

Hoe goed kent ze Rutte? Hij financierde terroristen, en zij lag er mee in bed.

D.A.A.R. | 19-01-19 | 09:13 | 2

De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.

steekmug | 19-01-19 | 09:23

Ah geen wonder dat Rutte zo geheimzinnig doet over zijn relatie! :-)

keestelpro | 19-01-19 | 09:27

Oh my gawd wat een wegjorris extravanganza is deze!
Ik durf bijna niks meer te tikken.

keestelpro | 19-01-19 | 09:13 | 4

Het is een zware strijd. Pritt is altijd net iets eerder dan ik. :-)

keestelpro | 19-01-19 | 09:19

Ik heb joris getipt.
Er kan maar 1 fipo koning zijn!

Kaas de Vies | 19-01-19 | 09:35

Kan jou het schelen! Op naar het volgende artikel!

BaldEagle | 19-01-19 | 13:25
▼ 1 antwoord verborgen

Heeft ze in ieder geval de talenten en vooral de tijd nu om haar biografie te schrijven..
Volgens mij is daar genoeg brood in te verdienen..
mijn leven als ...

fikkieblijf! | 19-01-19 | 09:12 | 1

... landverrader?

BaldEagle | 19-01-19 | 13:41

Afwachten of de Turkse veiligheidsdiensten (wat ik daar verder ook van vind) het doen en laten van mejuffrouw Boersma in Turkije dieper aan het onderzoeken zijn. Turkije had wel heel veel haast om haar het land uit te bonjouren. Wellicht volgt er nog een interessant staartje aan dit verhaal. En dat van die naïviteit geloof ik niet gegeven de doelgerichtheid van haar acties. Hoe oenig ze op een foto ook uit haar doppen kan kijken.

Wordt dus hopelijk vervolgd (letterlijk en figuurlijk).

Hetkanverkeren | 19-01-19 | 09:11

Je slaapt met een terrorist. Regelt officiële papieren voor een terrorist en toch durven andere journalisten Ans Boersma nog integer te noemen.

El Gouda | 19-01-19 | 09:11 | 4

Als jij alleen maar formulieren invult voro een ander dan gebeurt dit je echt niet. Ze zal met haar connecties wel valse turkse of syrische documenten hebben gekocht voor hem.

2voor12 | 19-01-19 | 09:25

In Nederland kan alles hier kunnen zelfs analfabeten een formulier tekenen wat van te voren was ingevuld waar ze geen pepernoot van hebben begrepen maar dat de iman zei dat het goed was

Jan70 | 19-01-19 | 09:53

NIet alleen andere journalisten! Er zijn er hier ook een paar die haar blijkbaar 'zielig' vinden!

BaldEagle | 19-01-19 | 13:42
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
keestelpro | 19-01-19 | 09:09

John de Mol zal blij zijn met deze foto’s.
Ze zijn nu van hem.
Kinnebak+ Duckface, daar kun je toch wel iets origineels mee bedenken. Bijv. bij Stuk TV.

Ruimedenker | 19-01-19 | 09:09

Ze heeft een terrorist illegaal het land in geholpen en gehuisvest.
En dan nog verbaast zijn ook dat het enorme aandacht krijgt.

2voor12 | 19-01-19 | 09:09 | 1
-weggejorist-
keestelpro | 19-01-19 | 09:10

Lekker wijffie, beetje Julianne Moore kinnebak. Mooi

Franque | 19-01-19 | 09:09 | 2

Hmmm beetje een asymmetrisch gezicht. Past goed bij haar scheve ethiek.

keestelpro | 19-01-19 | 09:11

Houdt ze wel stijf op elkaar. Is dat omdat 'haar mond wordt gesnoerd'?

Oprisp | 19-01-19 | 10:04

Geef ze nou niet teveel aandacht krijgen we dadelijk weer een boek over het onrecht wat haar aangedaan is omdat ze de pik van een radicale geil vond.

tragic1911 | 19-01-19 | 09:07 | 1

Dat boek gaat er komen. Tuurlijk.

Montu | 19-01-19 | 13:37

Ans is een echte deug-niet.

Schuldenbrau | 19-01-19 | 09:07 | 1

Jezelf inlaten met islamisten wordt in sommige kringen als heel groothartig en tolerant gezien.

keestelpro | 19-01-19 | 09:18

Ze kan bij ons in de kantine & schoonmaak komen werrekun. Waarschijnlijk heeft ze nog nooit echt gewerkt in de zin van enige fysieke arbeid.
Ik ga er dan gemakshalve maar van uit dat die Syriër niet betaalde om haar te palen.

Heppie-even-voor-mij | 19-01-19 | 09:06 | 1

Hoe dan ook heeft ze wel 'werkervaring' opgedaan! Misschien dat er ergens op de Wallen nog een vrij kamertje voor d'r te huur is?

BaldEagle | 19-01-19 | 13:28

Teveel ophef. Er zijn 1000en mensen in NL/eu die dagelijks bezig zijn terroristen binnen te halen. En dan niet 1 per keer, maar met tientallen tegelijk. Bijvoorbeeld veel van de Nederlandse vertegenwoordigers in de eu club. Ik noem een sargentini...

Mark_D_NL | 19-01-19 | 09:06 | 1

Die hele EU-club is sowieso op alle fronten fout! Dit komt daar nog bij!

BaldEagle | 19-01-19 | 13:44

Overigens heeft de linkse journalistiek al een nieuwe nugget gevonden: zielige Koerden. Gaat heel groot worden. Binnenkort in (bijna alle theaters.

Schulzie | 19-01-19 | 09:05 | 3

Nou ja, voor de Koerden mag je best (veel) respect opbrengen. Geweldige strijders tegen het (ISIS) kwaad.

echt_links | 19-01-19 | 09:07

Ze vechten allemaal voor het zelfde, vroeger waren dat de moedjahedien waar we best respect voor konden opbrengen.

marrretje | 19-01-19 | 09:47

Die Koerden spoken wel weer wat uit zodat de Turken moeten reageren. Dan worden ze bewapend en begint het journalistieke riedeltje met dooie kinderen en vluchtelingen weer opnieuw.

Oprisp | 19-01-19 | 09:56

Meest vervelende van dit alles vind ik nog wel de ontdekking dat de column van Holman ineens achter een betaalmuur zit.

Rest In Privacy | 19-01-19 | 09:05 | 3

Wie leest er nog het Parool?! Als ze slim zouden zijn en nieuwe lezers willen aantrekken zouden ze columns van Holman gratis aanbieden. Meer traffic creeeren.

Der alte Fritz | 19-01-19 | 09:27

Column was ook altijd gratis. En ja, waarom zou ik lid worden van die dorpskrant? Ik woon daar niet.

Rest In Privacy | 19-01-19 | 09:32

Volledig eensch. Trouw interesseert me niet, maar af en toe kom ik eens die columns tegen en dan zijn we vaak wel grappig. Google resulteert ook niet meteen in een optie om de paywall te omzeilen (Buiten het artikel van de Speld dan)

earrebarre66 | 19-01-19 | 13:48

Het is propaganda.
En Ans is de gezegende uitgekozen nuttige deug-idioot.
Het gaat haar veel geld en betere deugbaantjes opleveren.
Dat weet zij echt wel en het huilie huilie nu hoort er (betaald) bij.
Iedereen die nu nog de oogkleppen opheeft over de smerige spelletjes die politiek via media uitspeelt: dit is propaganda.
Op de inhoud ingaan is de bedoeling. Er wat van vinden, van dat 'habe es nicht gewusst'-narratief. Bizar landverraad wat hier plaatsvindt. Van vele partijen.

Toos Doos | 19-01-19 | 09:04 | 2

Zeker weten. Wat dit meisje mee heeft gemaakt vinden sommige diversiteits-kipjes hartstikke spannund, willen er alles van weten en het was natuurlijk o zo romantisch. Binnenkort bij Jinek!

Zwezerik | 19-01-19 | 09:10

Misschien persoonlijk assistent van Jesse?

BerryCitroen | 19-01-19 | 09:31

Net als bij Dion G. nu maar even kijken wat er allemaal waar en niet waar is, toch?

Ggroengras | 19-01-19 | 09:03 | 1

Zeker, maar buiten kijf staat dat ze een relatie heeft gehad met een terrorist. Heeft ze zelf toegegeven.

echt_links | 19-01-19 | 09:11

Goh, dat jorissen gaat snel zeg. Nou vooruit. Lief meisje, jammer dat haar dit allemaal overkomt.

Graaier | 19-01-19 | 09:02 | 3

Vind ik ook: Lief meisje. Maar ook een beetje dom. Afijn, gebeurd is gebeurd. Ik zeg: Zand erover. Ze is nu wel genoeg door de drek gehaald.

VanBukkem | 19-01-19 | 09:06

@VanBukkem

Als deze fotosessie niet had plaatsgevonden was ik het honderd punten met u eens geweest, VanBukkem, maar Ans geeft hiermee toch wel blijk van een zekere schaamteloosheid. Je zou toch verwachten dat iemand in haar positie heel even een low profile houdt om wat zaken in perspectief te zetten. Haar zelfdienende tweet had immers evenzogoed de zaken met Turkije weer op scherp kunnen zetten. Best wel kwalijk, nog los van wat er aan vooraf is gegaan.

MickeyGouda | 19-01-19 | 09:19

@vBukkem, hoeveel zand? Metertje of anderhalf?

reservebelgië | 19-01-19 | 13:14
-weggejorist-
Graaier | 19-01-19 | 09:01 | 1

zo, dan ben je mooi genaaid... die kan haar journalisten loopbaan wel vergeten. Staat voor eeuwig en tot haar dood op de WWW als twijfelachtig en in verband met gebeiteld, kan met de advocaat ( uiteraard zelf betalen itt haar voormalige ex)de komende jaren trachten via rechtszaken om rehabilitatie te verkrijgen. Ipv redden van migranten en 'vluchtelingen' waar 'geen enkel bewijs van is dat in een rubberbootje Europa binnenvarende vluchtelingen zich terroristen of Jihadisten bevinden".. haar ex is er blijkbaar mogelijk wel 1..
knap vervelend dat je als ongewenst wordt benaderd door de hele wereld op je 31e!
Omdat je de naastenliefde te letterlijk hebt 'genomen'..

fikkieblijf! | 19-01-19 | 08:59 | 4

die is vandaag of morgen aangenomen bij een of andere ngo club met een riant salaris.

Jan70 | 19-01-19 | 09:59

D'r haat t.o.v. alles wat wittte boze man is is hierdoor alleen nog maar meer toegenomen, maakt u geen illusies. Deze activistische schrijvelaar vindt wel nieuw emplooi bij bij foute clubjes met een nog dubieuzere agenda. Waarschijnlijk wel onder een alias, maar toch. Maar goed, welk % van de Nederlanders stond destijds ook niet onsympathiek tegenover de Duitse bezetter? Ga er vanuit dat structureel 1/5e deel van je eigen bevolking op zijn minst passief heult met de vijand, in dit geval dus de ISlam.

Graaisnaaiert | 19-01-19 | 12:38

@Lompiedompie: of ze draait het helemaal om en zit binnenkort bekeerd en wel met een hoofddoek in een of andere wazige talkshow!

BaldEagle | 19-01-19 | 13:31
▼ 1 antwoord verborgen

Dat wijf moet niet zeuren ze heeft het er zelf naar gemaakt

Lieveschat | 19-01-19 | 08:59 | 1

Precies!!

BaldEagle | 19-01-19 | 13:31
-weggejorist en opgerot-
Wilders Spamaccount | 19-01-19 | 08:58 | 2

Van geluk spreken...

Wilders Spamaccount | 19-01-19 | 08:58

Of pech in uw geval.

keestelpro | 19-01-19 | 09:21

Van de linkse idioten dienen de NLse mannen zich te gedragen als mietje, voor eigen vriendjes stellen ze volgende eisen:

"Ik was uitgekeken op die Nederlandse mannen. Wat een watjes! Ik wilde een echte man. Een man met avontuur om zich heen, en niet één die de boodschappen doet, de afwas, het eten klaarmaakt en de was doet. Dat doe ik allemaal wel."

Ik heb het zooooo gehad met likse idealisten en de pers....

Smeggel | 19-01-19 | 08:57

Ans Boerka is zo'n vrouwtje dat bij een zuchtje tegenwind meteen gaat huilen.

Cor Netto | 19-01-19 | 08:57

Ze begrijpt waarschijnlijk werkelijk niet waar alle ophef over is. Een harde wake-up call voor het schaap.
En dat is precies wat er mis is met een groot deel van de huidige millennial-schaapjes. Geïndoctrineerd als ze al hun leven lang al zijn door het politiek correct geleuter van docenten die ze vanaf lagere school tot en met UVA hebben overspoeld met hun marxistische denkbeelden over een inclusieve wereld.

Not_again | 19-01-19 | 08:56

Grappig detail in dit artikel - Ans aan het woord over haar beslissing 2 weken vrijwilligerswerk te gaan doen op Lesbos, welkom zingen naar asielzoekers:

"Ik was op vakantie in Portugal en wilde wel eens kijken of het nieuws over vluchtelingen klopte. Ik zou ook nog naar Spanje en Marokko gaan, maar mijn reisgenoot kon niet meer mee."
www.sevendays.nl/nieuws/ze-willen-eer...

Dat was de zomer 2015, toen haar relatie uitging. De reisgenoot zal de Balie Syrier wel zijn geweest.

Ineens single, ging Ans dus naar Lesbos, wellicht om een nieuwe te halen.

Wat blijft hangen: hij "kon niet mee". Waarom niet? Was er iets mis met zijn paspoort?

HP-premium | 19-01-19 | 08:56

Veel journalisten zijn tegenwoordig meer (verkapte) activisten met een eigen agenda dan journalist die een evenwichtig en geloofwaardig verslag doen.

Daarmee gooit de journalistiek haar eigen glazen in; het verliest geloofwaardigheid.

Nu net weer gelezen dat een anti-Trump artikel van Buzzfeed niet waar blijkt te zijn. Het zoveelste anti- Trump verhaal waar doorheen word geprikt.

De gevestigde media waren blij en hadden het de hele dag al over het afzetten van Trump. Nu blijkt het hele verhaal niet waar te zijn. Wat een tegenslag voor de Trump haters in de media.

BuzzFeed rocks media industry after Mueller team disputes report: ‘Media errors are always anti-Trump’
www.foxnews.com/entertainment/buzzfee...

Kaskensj | 19-01-19 | 08:54 | 1

O o o, wat gaan de CNNetjes van deze wereld weer grandioos voor schut. Ongeveer de 20 duizendste 'ground for impeachment' debunked. Het begint zo langzamerhand zielige trekjes te krijgen. 90% van Westerse media is stuk.

echt_links | 19-01-19 | 09:04

die kan wel gaan emigreren, die komt nooit meer aan de bak hier in Nederland.

Kamikazepiloot | 19-01-19 | 08:52 | 9

Was dat maar waar. Er zijn kansen genoeg bij allerlei linkse organisaties hoor. Denk aan Vluchtelingenwerk, het partijkantoor van Groenlinks, en zo zijn er nog honderden. Nee, van haar zijn we niet af.

staat het bier koud? | 19-01-19 | 09:23

Wordt een column bij het AD, denk ik

Man.man.man | 19-01-19 | 09:24

Ja hoor, bij het COA zijn nog vacatures!

BaldEagle | 19-01-19 | 13:32
▼ 6 antwoorden verborgen

Ik zeg het hier weer: shit floats. Als linkse journalist heb je in NL altijd werk. Laat mevrouw Boersma derhalve maar schuiven.

Schulzie | 19-01-19 | 08:52

‘Met landgenoten zoals zij heb je geen buitenlandse vijanden nodig’, sprak mijn onderbuik. ‘Hoor en wederhoor’, rommelden mijn oude hersens terug., ‘hoor en wederhoor’.

doedeljantje | 19-01-19 | 08:51 | 1

dat hebben we dan gehad ondertussen en nu? kaal scheren en pek en veren?

lovekila | 19-01-19 | 08:56

Zij is niet de enige die dit doet.
Hele hordes mensen 'helpen' illegale immigranten op onhoorbare wijze.
Zelfs mensensmokkel per bus of per boot, stonden er bij en keken er naar.

Waarom wordt alleen zij aangepakt?

Kaas de Vies | 19-01-19 | 08:51 | 5

Laat dit een begin zijn om meer van dit soort 'journalisten' onder de loep te nemen.

keestelpro | 19-01-19 | 08:58

omdat ze journalist is... en in Turkije zit/zat.. en omdat ze in beeld is door een voormalige Jihadist die nu verhoord en gevolgd wordt..

fikkieblijf! | 19-01-19 | 09:09
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik mis het PLO sjaaltje in de portrettenreeks.

steekmug | 19-01-19 | 08:50 | 2

De PLO wil alleen alle joden dood, haar vriendje wil iedere niet-moslim dood.
Dus daarom.

2voor12 | 19-01-19 | 09:19

2/12
Haar vriendje wil uiteindeljk iedereen dood.
Deze “principiële” moslims vechten voor de hoogste bieder.
Sowieso willen ze joden dood, dat is prio nr1.
Al Nusra, al qaida, hamas, Hizb ut-Tahrir etc etc.
Allemaal van hetzelfde laken een pak.

Ruimedenker | 19-01-19 | 09:32

Jihadneuqertje

azijnseikerT | 19-01-19 | 08:49

Dat zijn bijna al meer foto's dan artikelen die hoernalist Ans Boerksma getikt heeft voor het Financieel Dagblad.

keestelpro | 19-01-19 | 08:48
-weggejorist-
Zwezerik | 19-01-19 | 08:47 | 1

Volstrekt egoïstisch kutwijf, vol medelijden met zichzelf. De onbeschrijflijke ellende die haar terrorstenvriendje hier had kunnen aanrichten, interesseert freule hoegenaamd geen reet. Want ja, wat is nou eigenlijk terrorisme, niet waar?

echt_links | 19-01-19 | 08:47 | 2

alles wat blanke mannen zonder baard doen, toch?

lovekila | 19-01-19 | 08:55

en hoe denk je dan over de IS vrouwtjes en kindjes die door Justitie en Veilgheid weer vrolijk rond mogen lopen met of zonder burka, in dit land..

fikkieblijf! | 19-01-19 | 09:10

Boontje komt om haar loontje.

van Oeffelen | 19-01-19 | 08:46
-weggejorist-
paupernetwerk | 19-01-19 | 08:46

GADVERDAMME.... geen tieten!

JCDecaux | 19-01-19 | 08:45 | 1

Misschien wel tepels als schoteltjes zo groot...

Ries13 | 19-01-19 | 12:17

Maar rijd zij ook in een witte Toyota?

steekmug | 19-01-19 | 08:45

Gans Boersma

Oeloeboeloe | 19-01-19 | 08:44

"Ook haar misbruik en domheid wordt door mij als heel heftig ervaren,” aldus ikzelf.

Fijnstoffer | 19-01-19 | 08:44 | 1

Maar zou je haar doen? Vragen vragen

IkwilJinekwel | 19-01-19 | 09:27
-weggejorist-
coolgen | 19-01-19 | 08:43

Wat zij gedaan heeft daar is geen excuus voor. Ze heeft Nederland in gevaar gebracht door een terrorist op illegale wijze toegang te verschaffen tot ons land.
Verder wat Jan Dijkgraaf zegt. (en ook hij is veel te mild voor deze landverraadster)
www.briefjevanjan.nl/aan-ans-boersma/...

keestelpro | 19-01-19 | 08:43

Ontzettend dom, er is geen excuus

Bokito ergo sum | 19-01-19 | 08:42 | 1

sneeuwvlokje tingelingeling, sneeuwvlokje ting.. en toen was het zo in ene allemaal gesmolten

lovekila | 19-01-19 | 08:54

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken