Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Advocaat Jawed: 'Steekpartij schuld van Wilders'

Ja. Zo kunnen wij het ook.

Als Geert 'Varken' Wilders zijn cartoonwedstrijd niet had georganiseerd, was de aanslag op het Centraal Station nooit gepleegd, "Nee, hij heeft zelfs verklaard dat hij Nederland moest opzoeken, omdat hij niet wist waar het lag" zelfs aldus advocaat Simon van der Woude van Jawed Sultani tegen AT5. Dus als Google Maps niet had bestaan, had Jawed Nederland nooit op de kaart kunnen vinden. Dus als Deutsche Bahn hem niet van Duitsland naar Amsterdam had gebracht, had Jawed nooit op het station kunnen arriveren. Dus als Merkel geen ‘Wir schaffen das’ had gezegd, was Jawed nooit door mensensmokkelaars naar Europa gebracht vanuit Afghanistan. Dus als de Amerikanen nooit Afghanistan waren binnen gevallen, had Jawed nooit uit zijn eigen land hoeven vluchten. Dus als de Taliban geen onderdak aan Osama Bin Laden hadden gegeven, hadden de Amerikanen nooit een War on Terror hoeven beginnen in Afghanistan. Dus als Osama Bin Laden niet met de Koran in de hand een paar torens in New York omgegooid had, had de Taliban hem geen onderdak hoeven bieden. Maar ja. Die aanslag op de Twin Towers. Die is nooit afgelast.

Reaguursels

Inloggen

Hoeveel hebben ze hem betaald om naar Nederland te komen?

Tricephalus | 12-12-18 | 20:43

Ik pak morgen het vliegtuig naar Tjaballa. Waar het ligt weet ik niet, maar daar is iemand die letterlijk heeft gezegd in de media: 'Je zus is een hoer'. Nou, dan vraagt hij er om. Mocht ik aankomen op de luchthaven, dan kan ik er nog voor kiezen om een paar willekeurige passanten aan te vallen. Tsja, logisch toch?

salsaparilla | 12-12-18 | 06:47

Weet niet wie ik nog moet geloven?

George W. Bush is op 20-01-2001 president geworden van Amerika.
Op 11 september 2001 (nine eleven) had je de aanslag op de Twin Towers.
Ze zeggen dat Bush dit heeft georganiseerd om de macht van olielanden te verminderen.

sociaal_econoom | 12-12-18 | 06:02

Als z,n besnorde moeder hem had doorgeslikt was er geen steekpartij geweest.

Gerrit gordijnstok | 12-12-18 | 05:12

Lever 'm maar uit aan de V.S. Daar weten ze wel raad met dit mannetje.

Fi-Bu-Bla | 12-12-18 | 03:12

Stomme vergelijking.

Als er geen Mohammed was geweest, was er geen Islam geweest, was er geen cartoonwedstrijd geweest, was er geen terrorist Jawed geweest, dus het is de schuld van Mohammed.

Als zijn vader homo was gebleven, had zijn Moeder Jawed de terrorist niet op de wereld gezet, dus het is de schuld van zijn vader.

En zo ik nog wel even doorgaan ...

gaffelbaard | 12-12-18 | 00:04

Zeg, nog eens over die Twin-towers.... Leg me NOG eens een keer uit, hoe er in 's hemelsnaam 3 towers konden instorten terwijl er maar 2 vliegtuigen waren..... En leg me NOG eens een keer uit hoe dat kon zonder dat er van tevoren bommen zijn aangebracht in die towers. En leg me NOG eens een keer uit hoe dat alles, maar dan ook alles verbrand was, BEHALVE de paspoorten van de piloten... Ik ben namelijk niet zo intellegent.

_kees_ | 11-12-18 | 23:54 | 3

U laatste zin zegt genoeg!

Gerrit gordijnstok | 12-12-18 | 05:13

Het wil verder niet zoveel zeggen maar ik ben toch benieuwd. Hoe luiden uw weliswaar niet zo intellegente gedachten over zaken als klimaatverandering, vaccinaties en genetische modificatie van voedingsgewassen?

Mazzelstof | 12-12-18 | 05:33

Leuke retorische vraagstelling. Waarschijnlijk weet je ‘t antwoord wel: thermate en thermite, niet te verwarren met termiet; door dat laatste storten ook gebouwen in, trouwens.

Brou Is Back | 12-12-18 | 11:56

Ik heb het interview gezien en ik zag nergens dat dat de advocaat letterlijk claimt dat het de schuld van Wilders is. Wel, dat de reden voor de jongen om het te doen was vanwege de cartoonwedstrijd. Als advocaat mag hij er niet bijzeggen: 'en omdat mijn client godsdienstidioot is'. Da's niet goed voor je client.

Verder probeert de advocaat in het interview zoveel mogelijk de jongen kleiner te maken als terrorist en maakt hij er bezwaar tegen om hem in een zwaar beveiligde inrichting te zetten. Dat is ook zijn taak om voor zijn client op te komen, dus ik mis een beetje de ophef over het feit dat hij dat doet. Ik ben het zo op het eerste gezicht niet met hem eens, maar hij mag het natuurlijk proberen.

develmoene | 11-12-18 | 21:22 | 3

Hij zegt hier: mijn klant is een onverbeterlijke islamofascist en als iemand een poppetje tekent dat hem niet aanstaat dan slaat hij onmiddellijk weer aan het proberen mensen te vermoorden en dat is dan de schuld van mensen die poppetjes tekenen. Die advocaat is net zo debiel als zijn Afghaanse klant. Dàt, of die pleitkraai doet zich debieler voorkomen dan hij is, maar die hypothese zou op basis van bovenstaande hallucinante vertoning buitengewoon bewijs vereisen.

Mazzelstof | 11-12-18 | 21:43

@mazzaltof Op welk moment in het interview zegt hij dat? Ik kreeg meer de indruk dat hij de mening van zijn (gestoorde) client weergeeft.

develmoene | 12-12-18 | 07:21

Hij geeft die mening weer alsof het een natuurwet betreft: door Mohammedpoppetjes te tekenen is het gevolg dat moslims je dood gaan maken. Dus als je niet wilt dat moslims je dood gaan maken moet je geen Mohammedpoppetjes tekenen. Alleen werkt het nog niet zo, dat moslims je dood maken kan zijn omdat je toevallig in de buurt van eentje was die bezig was met mensen doodmaken. Dingen die je zegt betekenen dingen, vooral als je ze zegt met je mond. In beeld.

Mazzelstof | 13-12-18 | 06:25

Als die onnozele dhimmi advocaten nu ook al islamitisch gekwetsjank gaan staan wauwelen, waar blijven we dan. Misschien kan die gedragscode worden bijgesteld?

eastender | 11-12-18 | 21:13 | 1

Het lijkt er meer op dat het gewoon niet tot hem doordringt wat de betekenis is van wat ie uitkraamt. Volgens mij is in een ver verleden van deze joebas de verbinding tussen brein en tong verbroken en is zijn snufferd autonoom gaan opereren.

Mazzelstof | 11-12-18 | 21:32

Ik leen deze even van Steven Segal Melderslo: als Jawed's pa zijn kwakkie over de hete kachel had gestort in plaats van in zijn moeder, dan was het met een sisser afgelopen....

Toos Bevergeil | 11-12-18 | 20:52 | 1

Ah, ik zie nu dat BBRDWR hem ook al geplaatst heeft. Wellicht zonder bronvermelding?

Toos Bevergeil | 11-12-18 | 20:55

Gaat vrij uit en Wilders moet hem een schadevergoeding betalen.

taylor 1000 | 11-12-18 | 20:48
-weggejorist-
VolleKracht | 11-12-18 | 20:43

Je vergeet de Russen in Afganistan. Als die daar niet waren binnen gevallen, hadden de Amerikanen ook niet de Taliban bewapent.

Schemerlamp | 11-12-18 | 20:37 | 1

Als de Vietcong de zegeningen van het kapitalisme had erkend, hadden de Amerikanen niet voor de USSR een eigen Vietnam gecreëerd.

Rest In Privacy | 11-12-18 | 21:50

Sharia toepassen want dat wilt hij zo graag.
Kortom maak in snee in zijn ruggenwervels zodanig dat hij ook verlamd is.
Islamitische wetgeving in zijn puurste vorm.
Ik bedoel die messengek dus.

BBmetR | 11-12-18 | 20:27
-weggejorist-
TonyMontana010 | 11-12-18 | 20:27

Als Mohammed nou eens vrede verkondigde.....
Oh wacht....

Is dit nog nieuws? | 11-12-18 | 20:10
-weggejorist-
Nelis SplitBloes | 11-12-18 | 19:14

Het leven is eigenlijk best wel gecompliceerd wanneer je het IQ hebt van je schoenmaat.
O, en Simon van der Woude is een eikel.

BosrandDirk | 11-12-18 | 19:12

Hij had op moeten zoeken waar Nederland lag....... En er dan ook maar vanuit gaan dat hij Geert W. tegen het lijf loopt of moest hij ook opzoeken hoe die er uit zag? Dan had hij ook meteen kunnen opzoeken hoe makkelijk het is om hem iets aan te doen? Als ik mijn toilet doorspoel geeft dat een beter betoog dan deze advocaat probeert te geven.

brie-de-penis | 11-12-18 | 19:12 | 1

Zo iets. Op zeker minimaal beter.
Voilà, da's nog in het ludieke.
Feitelijk is deze advocaat schandelijke bezig.

Ergo, argumenten dat cliënt niet eens wist waar het land lag waar hij misdaden wilde plegen, zijn te stupide voor woorden.
En al het wel telt hoe deze islampuist z'n weg niet goed kon vinden, jongeling die hij is, dan was Duitsland toch maar mooi bereikt.

Ach, nee, welnee, laat ons geen rad voor ogen gedraaid worden. Die gozer wist het, en heeft aan boord van de trein net zolang gewacht tot ie op Amsterdam CS was.

Let op mensen: niet omdat zulks hem de bevestiging gaf dat NL "eindelijk" bereikt was.
Nee, omdat in die hal de kans op de kogel van de cops het grootst was.
Daarom.

Dit geeft meneer de advocaat ook toe in bovenstaande mediaclip - cliënt had verwacht te zullen sterven.
En wist precies waar - daar, in die hal
Godver, ik nog geintjes kunnen maken over halal, maar vindt dit té ernstig voor humor met wat letters.

Deze advocaat dient zich (net als cliënt) , zoals ik al heb onderbouwd waarom, heel gedeisd te houden en gewoon z'n ijzige werk te doen.

Kudtkip | 11-12-18 | 20:32

Je suis Charlie, meneer de advocaat.

franck7020 | 11-12-18 | 19:00

Wat hebben van Theo van Gogh, Drs. Janmaat en Professor Fortuyn toch een mazzel dat ze dood zijn anders hadden zij ook de schuld gekregen van de Afghaanse jongeling en zijn advocaat. Nu is de heer Wilders helemaal alleen de lul.

AntonJensen | 11-12-18 | 18:35

Is er ergens nog een foto van Jewed Sultani ? Heet ie soms niet Javid sultani ? archive.is/44vCg De foto aldaar past wel bij het artikel in de Telegraaf van 6 sept. 2018 : archive.is/VGyv1

rmstock | 11-12-18 | 18:21

Natuurlijk is het de schuld van Wilders, iedereen weer aangifte doen onder leiding van het OM...

Expertus_Dico | 11-12-18 | 18:20

Het is voor veel moslims "moeilijk te verteren" als er cartoons over Mohammed worden gemaakt, stelt meneer de advocaat vast. Dat wil ik graag geloven. Dat wil ik graag geloven. Hij zegt ook niet "voor veel fundamentalistische moslims", of "voor veel radicale moslims", nee, voor veel moslims. En wat voor veel moslims moeilijk te verteren is, tja, dat kun je dan dus maar beter niet doen, want dan gaat de een of andere halve moslimzool willekeurig kafir-prikken. En om dan meteen te zeggen dat-ie een terrorist is, nou nee, hij vindt iets wat de kafir doen moeilijk te verteren en handelt daar gewoon naar.
Het is verbijsterend met hoeveel gemak deze advocaat eigenlijk stelt dat je als niet-moslim de ellende over je afroept als je iets doet, wat dan ook, dat voor moslims moeilijk te verteren is, en dat je dat dan ook maar beter kunt laten.
Er is zo veel dat ik moeilijk te verteren vind, maar als ik dat een geldige reden vind om maar meteen geweld te gaan gebruiken richting volstrekt onschuldige burgers, dan vindt iedereen, inclusief de rechter, dat ik zwaar buiten mijn boekje ben gegaan, wordt mij dat zwaar aangerekend, en word ik dus ook zwaar bestraft.
Maar het geweld dat deze moslim ten toon spreidt is kennelijk van een andere orde, want hij handelt, zo leren wij van zijn verdediger, als representant van een grote groep moslims die iets "moeilijk te verteren" vinden, en krijgt hij haast ongemerkt de status van iemand die handelt met heen hoger doel voor ogen, van een martelaar, iemand die zich opoffert voor de goede zaak.
Er zal voor de gemiddelde moslim nog veel moeilijk te verteren blijken, precies zoals er voor de gemiddelde christen een hoop moeilijk te verteren was. Het wordt tijd voor wat goed uitgebalanceerde laxeermiddelen.

Schoorsteenveger | 11-12-18 | 18:16 | 4

Hear hear

ik_word_gek_in_NL | 11-12-18 | 19:16

Ik moest gelijk aan gras denken, ook moeilijk te verteren.
Dat is toch wat Afghanen vraten nadat de Taliban ze bijna de hongerdood injoeg?

knutsel_ | 11-12-18 | 19:28

Schoorsteenveger | 11-12-18 | 18:16
Op deze manier opereert deze advocaat niet louter namens z'n cliënt.
Argumenten ter begrip van deze islampuist, als dat er in een overkoepelend geheel aan geloofsverwanten ook al zo ongelukkig is met spotprenten van hun profeet: die bewoordingen typeren júist hoe er latent gevaar op de loer ligt.

Ik noem het omgekeerde blasfemie.
nl.wikipedia.org/wiki/Godslastering
Dat is namelijk niet meer strafbaar sinds 2014
Maar kennelijk wél door de relatief nieuwe religieuzen die dit land binnen zijn.
De islampuisten.
En namens hun religie (vol broeders en zusters, zoals ze zich noemen) wordt subiet het vonnis uitgevoerd.

Het best wat deze advocaat kan doen, is geen media-exposure meer pakken.
Doe uw werk liever in stilte - dat doet niks af aan uw eigenlijke taak.

Wél doorgaan op ingeslagen weg? Dan houd ik deze togabef mede verantwoordelijk voor het doelgericht ontwrichten van de openbare orde.
Bij dezen alvast.

Kudtkip | 11-12-18 | 20:06
▼ 1 antwoord verborgen

Het zal je advocaat wezen, wat een flapdrol.

pianist | 11-12-18 | 18:16 | 1

Vooralsnog doet hij het goed door oorzaak en gevolg om te draaien.

Dionysius1 | 11-12-18 | 18:36
-weggejorist-
ik2! | 11-12-18 | 18:13

Zomaar een paar passanten in de rug gestoken. Passanten uit Amerika maar afkomstig uit Eritrea, zo heb ik begrepen. Het is totale waanzin van een godsdienstfanaat. Hij toont geen spijt, ook al weet hij nu dat zijn slachtoffers niets met Wilders te maken hebben.
Die advocaat probeert wat, maar dat gaat niet lukken.

marjen | 11-12-18 | 18:11 | 5

Wat een rare beredenatie ' slachtoffer van de vvm die in Nederland geldt'..
Lijkt me eerder een argument van de tegenpartij met als bedoeling die vvm aan banden leggen.
Als je de regeringen verantwoordelijk wil stellen, heb het dan over het binnenlaten van een vijandig volk.

Bedenk dat we van die totaal idiote denkbeelden van deze gast, daar duizenden van geimporteerd hebben.
Wat een ellende.

letopuwzaak | 11-12-18 | 18:35

Komt nog bij dat je zou kunnen stellen dat Wilders juist vanwege dit soort praktijken ageert tegen de islam. Wordt het toch hersenkronkelen om Wilders de schuld te geven van praktijken waartegen hij ageert.

marjen | 11-12-18 | 18:49

Ja inderdaad.

letopuwzaak | 11-12-18 | 19:04
▼ 2 antwoorden verborgen

Kan die cartoonwedstrijd niet gewoon online gezet worden of is dat er al? Linkje iemand?

Injegezicht | 11-12-18 | 18:11

De echte dader is het onnozele linkse gepeupel dat de deur wagenwijd opengezet heeft voor dit achterlijk inteeltvolk.

K. Westergaard | 11-12-18 | 17:57 | 1

Jij snapt het

VictimaDelAmor | 11-12-18 | 20:52

Het is verdomme een gotspe dat een advocaat zijn cliënt verdedigt. Zou niet moeten kunnen in dit beschaafde land.

Ggroengras | 11-12-18 | 17:49 | 1

Als de politie beter had gemikt had dit ook niet gehoeven.

knutsel_ | 11-12-18 | 18:00

Dat volk is echt gewoon ziek.

PijlVader | 11-12-18 | 17:46

De arme man is in z'n ruggengraat gestoken, dat zou bij Mark nooit kunnen gebeuren.

Mr_Natural | 11-12-18 | 17:42 | 3

Hij is van z'n fiets geflikkert las ik vandaag dus een beetje meelij is we op z'n plaats. Probeer jij eens rechtdoor te fietsen met een rubberen ruggengraat!

Dr. Blechtrummel | 11-12-18 | 18:13

+ 'L' voor de taalnazi's.

Dr. Blechtrummel | 11-12-18 | 18:15

En "geflikkerD" :)

knutsel_ | 11-12-18 | 19:30

En wat vindt deugend NL daar van?

upbeat | 11-12-18 | 17:39

Arme, arme jongen. Die slachtoffers hadden daar nooit mogen rondlopen. Geef hem een huis en een miele en laat zijn familie overkomen. Dat is toch wel het minste wat we voor hem kunnen doen.

miss error | 11-12-18 | 17:32

Volgens mij is dat een drogredenering.

Rest In Privacy | 11-12-18 | 17:25

Of, zoals ik laatst een militair hoorde zeggen het is niet aan ons om te oordelen of een terrorist goed of fout is.
Dat is aan zijn schepper.
Het is aan ons om de ontmoeting te arrangeren.

F. Jacobse | 11-12-18 | 17:23 | 1

Amen

Moeimaker | 11-12-18 | 17:33

Maar we gaan toch niet de advocaat kwalijk nemen dat ie z'n cliënt verdedigd?

Rest In Privacy | 11-12-18 | 17:20 | 1

RLH | 11-12-18 | 17:20
Neen.
Maar wel hoe en met welke argumenten.

Kudtkip | 11-12-18 | 17:22

Onvoorstelbare motivaties ter "bescherming en verdediging van cliënt" door deze, zijn advocaat.

Ten eerste moge de overtuiging in z'n geloof wel duidelijk zijn, geloof in de rechtvaardigheid van z'n misdaden ook - verdachte heeft de doodstraf toe willen passen op willekeurige anderen.
Daar rept deze advocaat ietsje later wel over dat het niet mag, nee...

Jawed, met intentie tot uit te voeren doodstraf, zónder bevoegd te zijn, zelfs maar lid van een hof dat dergelijk vonnissen mag vellen - en zulke shariarechtbanken bevinden zich officieel niet in Het Westen.
[Dit is technisch wat de jongeman heeft gedaan].

Het pleidooi voor deze camera (dus buiten de rechtbank!) van deze advocaat, hoezeer het te zwaar voor cliënt is om op de terroristenafdeling in Vught te moeten verblijven tijdens dit proces, is schandalig.

De leeftijd van 19 is niks te jong om er niet voor in aanmerking te komen, gezien diens daden en bronmotivatie.
Het sterk afgesloten zijn van de buitenwereld heeft alles te maken met die bronmotivatie - het is ongewenst dat zo'n figuur anderen (verder) aanwakkert met moordopdrachten, nu hij niet uitgeschakeld is geraakt zoals gehoopt (deat by cop - martelaar, 72 rozijnen etc.).

Voorwaar, moet het zielig overkomen dat meneer de advocaat alleen kan communiceren met gepantserd glas ertussen? Dat die setting overdreven is?
Dat de "gewone" afdeling hier zou volstaan voor contact?

Welnu, of het dezelfde afdeling is die ik ooit (eenmaal en nooit weer) heb bezocht om vlunk (jawel beste mederaguurders, die ouwe dokus met z'n dreigmails naar Bea en Balkendende), dat laat ik even in het midden.
Want relaxed voor bezoek is het daar ook allerminst - alleen al de intake, afgifte persoonlijke spullen, nog meer controlesluizen met per sectie groen licht of niet.
Ter zaal wordt elke beweging uit iedere hoek nauwlettend gadegeslagen door letterlijk hoger gezeten profpersoneel.
[Dit vond ik als bezoeker dus niet prettig, maar kloppen deed het wel].

Afijn, tot slot.
Wat mauwt die advocaat!?! Zo genoegzaam ook, half grijnzend.
Omdat ie een heul belangrijke zaak aan z'n toga heeft?

Een vertoning minstens zo ziek als de grotere kwestie waarom het draait.

Kudtkip | 11-12-18 | 17:17 | 1

Mooi amice

Moeimaker | 11-12-18 | 17:34

De reden voor de steekpartij was al 1400 jaar bekend.
"Dood hen wie de profeet beledigen"
"Dood aan de ongelovigen*
De oorzaak is dus de islam, niets meer of minder.
Hoe laat/wanneer is trouwens de rechtszaak, tegen deze haat verspreidende sekte?
Oh........

Rest In Privacy | 11-12-18 | 17:15 | 1

Het christelijke geloof is door nationale tv en BN'rs, cabaretiers etc. al decennia tot op het bot belachelijk gemaakt. Als om de islam gaat hijsen ze de witte vlag.

JohnWalker | 11-12-18 | 17:32

Soms droom ik van het Nederland zoals het een paar decennia geleden ooit was.
Toen het woord 'multiculti' nog niet was uitgevonden.

....♫ Mooi was die tijd,
Al dat geluk, en mooie uren ♫....... etc etc

@xel | 11-12-18 | 17:14 | 1

' Kechs noiqen nooit meer werken' krijgt ineens een andere lading...

Dr. Blechtrummel | 11-12-18 | 17:30

Deze man is werkelijk niet goed bij zijn pan.

Cas Plant | 11-12-18 | 17:12

[sarcasme] Die advocaat heeft gelijk. Wilders had gewoon de absolute meerderheid moeten behalen en Nederland moeten zuiveren van de islam. [/sarcasme]

Musashi | 11-12-18 | 17:11 | 1

En deze advocaat.

F. Jacobse | 11-12-18 | 17:20

Die Jawed moeten ze natuurlijk gewoon in een greppel gooien en zo snel mogelijk met zijn 70 maagden verenigen, maar die advocaat, och, op zich vind ik dat zo'n rare kwibus nog niet. Hij doet gewoon zijn werk als advocaat. Dat "steekpartij de schuld van Geert" hoor ik hem niet zeggen.

VanBukkem | 11-12-18 | 17:10 | 1

Die Afghanees is een racist.
Hij steekt 2 zwarte Amerikanen neer, die tijdens een eerdere periode van hun leven uit Eritrea zijn gevlucht.

Pelforth | 11-12-18 | 17:14

De niet gestelde vraag van AT5: Waarom op CS op wildvreemde mensen gaan insteken als je zegt iemand anders zegt te zoeken? Of was hij van plan zich al stekend door de Nederlandse bevolking te bewegen op weg naar Den Haag of een onbekende beveiligde bunker? Het spoort gewoon niet.

ijskogel | 11-12-18 | 17:10

Advocaten doen gewoon hun werk. Verdachten verdedigen. En dat hij dus ook. Kun je nagaan hoe dit te verdedigen valt. Zo dus...

Hoofdbreker | 11-12-18 | 17:10

Als ik zeg wat ik die klojo gun krijg ik hier een permaban tot en met in het hiernamaals.

knutsel_ | 11-12-18 | 17:05

Die advocaat is de schaamte voorbij en danst met een schaamteloze onderdanigheid schurkend aan landverraad op het graf van Charlie Hebdo. Sterker nog , hij stampt het aan met een ranzige morele leegheid.

ja,diedus! | 11-12-18 | 16:59

As is verbrande turf. En as me vader wieltjes had gehad was ik nu een kruiwagen.

Mammeloe | 11-12-18 | 16:53

Ik zie het zwart in voor Nederland.

JohnWalker | 11-12-18 | 16:51 | 3

Je drinkt teveel black label?.

Pelforth | 11-12-18 | 16:53

Deze man maakt van jou een varken.

JohnWalker | 11-12-18 | 17:05

Je bent het haasje.

Pelforth | 11-12-18 | 17:10

Het inlegvelletje van Marrakesh heeft nu al een gezicht gekregen.

ja,diedus! | 11-12-18 | 16:51 | 1

Yep, en wat voor gezicht.

Muuke | 11-12-18 | 17:04

Niks met lage bloedsuikers ditmaal ?

Baron Clappique | 11-12-18 | 16:51 | 3

Ghe, nee die frame lukte deze keer niet. Ondanks zijn oom die hem liev vond en dader pas recent geradicaliseerd, verward en niks met islam unz.

Mammeloe | 11-12-18 | 17:02

Verward ook niet, zucht.

Muuke | 11-12-18 | 17:05

En hij heeft niks met terrorisme, zei 'ie.

Dr. Blechtrummel | 11-12-18 | 17:20

Idee : Wij reaguurderd, schrijven een nieuwe uitgave van het sprookjesboek. Eentje waarin bijvoorbeeld de maagdjes en de hemel worden afgepakt, zodra er ergens weer een heethoofd ontploft en aanslagen gaat plegen. Zodra 'ie af is, airdrop boven de zandbak, of logistiek verspreiden via door ons betaalde Toyota's. En voila ;-)

Nederlandop1 | 11-12-18 | 16:44

Jawed is de schuld van Rutte en zijn aanhangers.

JelloBiafra | 11-12-18 | 16:43

Kan iemand deze advocaat aflasten of zo. Hij is stuk.

ristretto | 11-12-18 | 16:42 | 1

Zou het aan die bril liggen? Jetten lult ook slap.

artie | 11-12-18 | 16:50

Meneer de Afghaan was wel bij de goede halte uitgestapt, want hij past zoooo bij Amsterdam.

JohnJames_001 | 11-12-18 | 16:40

Sultana had überhaupt nooit in Europa moeten zijn. Net al heel veel andere doorgedraaide moslims. Dat danken we aan Merkel en haar EU-vazallen.

LJBrinkhorst | 11-12-18 | 16:40 | 1

Meneer de advocaat is in het verkeerde land geboren.
Hij heeft het IQ en denkvermogen van een geitenneukert.

Pelforth | 11-12-18 | 16:52

Machtig mooi geschreven weer, driewerf chapeau.

Maris v.d Hof5393 | 11-12-18 | 16:40

Hangtietsmurfin | 11-12-18 | 16:33 | reageer
Het geloof in het spaghettimonster leent zich niet voor geweld uit 'het' naam.

Zoltan | 11-12-18 | 16:38

Lijkt me goed dat het heerschap wordt uitgelachen omdat hij moordneigingen krijgt van een tekening, en hem vervolgens terug naar Afghanié sturen. Kan hij daar terroristje spelen, want dat wil hij kennelijk graag.
Oh, dat kan niet. Jammer. Dan stel ik voor dat het heerschap 20 jaar gaat brommen (dat kan) en de schade van de slachtoffers volledig vergoed. Oh wacht, van een bebaarde kip kun je niet plukken. Ja godverdomme. Sharia dan maar?

Een paard | 11-12-18 | 16:37

.. maar goed. Hebben advocaat Simon van der Woude en Jawed Sultani al overwogen om na de komende taakstraf van zeker 8 uren een carrière te beginnen bij DENK, VVD, PvdA, ExtreemGroenLinks, CDA of D'66?
Deze creatieve en vooral Deugende DENKwijze past naadloos bij de programma's van genoemde clubjes.

Jan Passant mk2 | 11-12-18 | 16:34

als die kutkoran nooit had bestaan....

de dorstige | 11-12-18 | 16:33 | 1

Had een moslim hem wel uit gevonden.

Pelforth | 11-12-18 | 16:50

Dus, als ik in het vliegend spaghettimonster geloof (slierten zij met hem/haar/het) en ik voel me beledigd wanneer mijn buurman spaghetti eet dan mag ik de postbode neersteken? Daar komt die onzin van de advocaat een beetje op neer als ik het goed begrijp.

Hangtietsmurfin | 11-12-18 | 16:33 | 1

Ja. En voor die onzin wordt de advocaat ook nog eens betaald.

Papa Jones | 11-12-18 | 16:53

met zulke gedachten zouden homo's, joden, ongelovigen dus alle recht hebben om islamieten te mogen doden....
die worden namelijk dagelijks beledigt door dit geloof en dat al honderden jaren.

Rene046 | 11-12-18 | 16:32 | 1

+d

Mammeloe | 11-12-18 | 17:00

Nooit, maar dan ook nooit enige zelfreflectie...
Dat die beftoga daar in meegaat..

Wijze uit het Oosten | 11-12-18 | 16:31
-weggejorist-
Rest In Privacy | 11-12-18 | 16:31 | 1

.. je zal toch maar advocaat zijn van zo'n idioot en dan jezelf nog in de spiegel moeten zien, elke dag weer.

Jan Passant mk2 | 11-12-18 | 16:30 | 2

Het is niet deze advocaat, maar de letselschade-advocaat van het slachtoffer dat extremere uitspraken doet.

Rest In Privacy | 11-12-18 | 16:53

.. dus eigenlijk is de advocaat de idioot, niet het slachtoffer (zijnde een begrijpelijk-verwarde islamitische jongen)

Jan Passant mk2 | 11-12-18 | 18:45

Dus Eu zet de grenzen open, hij pleegt zwaar misdrijf, vervolgens moeten ze worden opgevangen in Vught, vanwege een tekening die elk kind zou kunnen tekenen, zoals dit bijvoorbeeld (*-*). Wat is het toch een heerlijk beleid wat Nederland/EU aan het voeren is.

Datkanjenietmenen | 11-12-18 | 16:30

Hoho, niet zo snel redactie. Je moet natuurlijk niet vergeten dat het neerhalen van de Twin Towers een Zionistisch complot is om de Islam in een kwaad daglicht te stellen.

Rest In Privacy | 11-12-18 | 16:30 | 1

De mensen vergeten zo snel...

Pelforth | 11-12-18 | 17:06

als die verwekker van die vuile vieze gore aanslagpleger zijn lusten slechts op geiten had gebotvierd en dat oerlelijke wijf met die besnorde bovenlip met rust gelaten had, zou dat vuile vod niet hebben bestaan en zouden wij rustig onze democratie hebben kunnen vieren.

langzullenweleven | 11-12-18 | 16:30 | 3

Ik hoorde van Kuifje, die beter ingevoerd is in de lokale gebruiken, dat het om schapen gaat.

marcoplarco | 11-12-18 | 16:32

Kuif doet heel goed zijn best daar in Afrika, maar het is uilen naar Athene brengen, ben ik bang.

Pelforth | 11-12-18 | 17:07

Schapen zijn hot hier, je moet heel wat floepies meebrengen om er op de markt eentje te kunnen kopen.

Rest In Privacy | 11-12-18 | 17:18

Als zijn ouders niet hadden lopen rampetampe...

Rico Tampeloerus | 11-12-18 | 16:29 | 1

Dat een condoom dit had kunnen oplossen, ja tis een mooie gedachte

Datkanjenietmenen | 11-12-18 | 16:33

als een advocaat zo met zijn ogen zijn brein aan het doorspitten is weet je genoeg....

Rene046 | 11-12-18 | 16:29 | 1

in mijn ogen spoort die ook niet en is wat hij doet op het randje van landverraad.

langzullenweleven | 11-12-18 | 16:31

Wat fijn, dat we allemaal samen hebben afgesproken dat we onze belastingcentjes willen inzetten om de heer Sultani van juridische bijstand te voorzien. Ik mag ook hopen dat we er tevens voor zorgen dat hij lekkere halal maaltijden krijgt voorgeschoteld in een comfortabel onderkomen.

Padjepejer | 11-12-18 | 16:29 | 1

Over dat comfortabel onderkomen was ook al het een en ander aan te merken. Hij had daar de bouw niet om in een zwaarbewaakte omgeving te zitten of zoiets.

Papa Jones | 11-12-18 | 16:56

Steekt twee Amerikanen neer, word opgepakt en plots verklaard hij dat het om Wilders ging na contact met deze advocaat .
Ook wist hij niet de de cartoon wedstrijd niet doorging .
Deze advocaat speelt gewoon de Wilders kaart en hoopt dat het anti Wilders sentiment bij het openbaar ministerie hem wat gaat opleveren .
Trap er niet in !

Castor12 | 11-12-18 | 16:28 | 2

hoop dat de Amerikanen om zijn uitlevering vragen, daar komt hij er niets zo mee weg.

Fedde71 | 11-12-18 | 16:44

Maar ik snap het niet... als hij verward zou zijn geweest levert dat toch veel op dan de Wilders kaart?
Wat zou dan het motief zijn geweest?

letopuwzaak | 11-12-18 | 18:53

Ik vind islam een totale belediging van gezond verstand. Islam is niet afgelast en brengt iedere dag schade aan onze samenleving toe.

Heb ik daarmee een vrijbrief om moslims iets aan te doen?

marcoplarco | 11-12-18 | 16:28 | 1

Met zijn beredenering wel ja.

Rest In Privacy | 11-12-18 | 17:00

Dit zijn de nieuwe Nazi's. En ze zijn nog erger, want ze vinden het niet erg om er zelf bij om te komen.
En Europa heeft ze bij bakken binnengehaald...

Rest In Privacy | 11-12-18 | 16:27

"Je kunt op je vingers natellen dat cartoons problematisch zijn voor moslims".

Die advocaat is ruk. Natellen? Het is niet telbaar, de hele zegswijze gaat niet op.

Knufter | 11-12-18 | 16:26 | 2

Ze kweken maar eelt op hun ziel. Moesten de Jezus-fans ook.

Rest In Privacy | 11-12-18 | 16:27

Voor hen is dit gewoon een verdienmodel. Op VVD-achtige partijen stemmen om terroristen hierheen te sleuren, om daar vervolgens als pro deo advocaat aan toegewezen te worden. Competenties zijn niet nodig.

obominotie | 11-12-18 | 16:35

Geef hem een column in het AD.

Mark_D_NL | 11-12-18 | 16:25 | 3

eerder bij de VPRO toch?

langzullenweleven | 11-12-18 | 16:31

College tour, bij Han Twuis.

artie | 11-12-18 | 16:41

Dagblad Trau of de Volkischer Beobachter.

Pelforth | 11-12-18 | 17:09

.. uiteindelijk is de uitvinder van het tekenpotlood de schuld van deze aanval op onschuldige toeristen. Geredeneerd vanuit den optiek van een linkse piemol of islamitisch verwarde man.
En daarna pas Geert Wilders, maar die kwam veel later dan de oorzakelijke uitvinding van bovengenoemd omstreden wapentuig.

Jan Passant mk2 | 11-12-18 | 16:25 | 1

Grafiet = koolstof = slecht voor het milieu,aldus Groen Links.

Jimmy Mc Clure | 11-12-18 | 16:30

Het liefste willen ze martelaar worden. Gun ze die lol.

lulleficatie | 11-12-18 | 16:25 | 1

Nou nee. Want ze moeten dan wel een batterij ongelovigen meesleuren.
Gewoon terugsturen. Verziek je eigen land maar.

Rest In Privacy | 11-12-18 | 16:28

Is het heel erg dat ik halverwege ben afgehaakt om een teiltje te gaan halen?

NPOlitiekgekleurd | 11-12-18 | 16:25

Zucht, je zou die advocaten toch! Wat een redenering
Die redenering ook om hem van die terroristen afdeling af te halen.... die kan gewoon echt niet.

trottle | 11-12-18 | 16:23

Gaat wel heel erg ver wat die verdwaasde advocaat beweert. Het is de Nederlandse samenleving die VVU hoog in het vaandel heeft staan en een iedere mening ,welke niet aanzet tot haat etc etc, mag geuit worden. Met dank aan het open grenzen beleid kunnen mensen vanuit andere culturen hier aanslagen plegen omdat ze het niet met onze grondwaarden eens zijn. Wanneer worden we wakker?

Toetsiemonster | 11-12-18 | 16:20

Lijkt mij gewoon poging tot doodslag met voorbedachte rade (poging tot moord dus). Wat de aanleiding geweest is, is niet belangrijk. Hij heeft er lang genoeg over kunnen nadenken.
Maar ... als je alle aanslagen, aanrandingen, verkrachtingen, wapengeweld, drugsgebruik, vrouwenmishandeling, eerwraak enzovoorts op een rijtje zet, dan is de islam toch gewoon een criminele organisatie??? Waarom motorbendes wel verbieden en de islam niet????

Leffe Blonde | 11-12-18 | 16:20 | 2

Touché !

Mammeloe | 11-12-18 | 16:57

En nu nog naar de rechter ermee,....... oh...

Rest In Privacy | 11-12-18 | 17:02

Zonder koran geen moslim en geen aanslagen.
En zonder Mohammed geen koran..... of koran kritiek...
-----
Vrijheid van mening geldt met en zonder koran dus daar ligt het niet aan.
Bij de bron beginnen om aan te pakken lijkt me het meest logische.
De rest is een gevolg van.
Maar ja, de olifant in de kamer mag blijven waardoor het louter symptoom bestrijding is...

dijkbewaker | 11-12-18 | 16:18 | 1

Zonde islam was de wereld een stuk gezelliger

hendrikuss | 11-12-18 | 16:20

Hij moet heel zwaar gestraft worden: minstens 60 uur schoffelen. Dat zal hem leren; hoewel hij natuurlijk niet zo'n grote misdadiger en zo'n groot gevaar voor Nederland is als Jenny Douwes

telelezer | 11-12-18 | 16:16

Mijn god. Vrijwillig afgereisd naar Nederland, nadat hij heeft moeten opzoeken waar het lag, om mensen te vermoorden. Uit eigen beweging dus, omdat een religieus figuur waarin hij geloofd mogelijk zou worden beledigd bij een tekenwedstrijd.
En het erge is, zo vreemd is dat niet bij die achterlijke moslims. Wanneer gaan we die gasten nou eens duidelijk maken dat het zo echt niet langer kan? Volgens mij lopen we in Europa tegen de grenzen van de tolerantie aan. Open je ogen en wees gewaarschuwd, moslim.

ratelaar | 11-12-18 | 16:13 | 4

@MacMiep.nl | 11-12-18 | 16:30
Zijn deze doorsnee Moslims niet al langer de lul... want ze kunnen die niet doorsnee Moslims niet eens vertrouwen, en dat kun hun imam zijn, hun buurman, of zelfs broers, zussen, ouders of opa's en oma's.

Rene046 | 11-12-18 | 16:49

kun=kan

Rene046 | 11-12-18 | 16:50

Kan beter:
..... omdat een religieus verzinsel waarin hij geloofd

Wekkertje | 11-12-18 | 19:14
▼ 1 antwoord verborgen

Ja,en hier dan gesetteld op DENK stemmen...

Jimmy Mc Clure | 11-12-18 | 16:25

Als we voor iedere Turkse vluchteling een Erdo fanboy uit NL terug mogen sturen worden we daar niet slechter van. Het is het slimmere, vrijwel seculiere deel van Turkije die nu het land uit vlucht.

trottle | 11-12-18 | 16:28

hoop dat ze voor ze toegelaten worden eerst een tekening voor Wilders moeten tekenen met Mohammed erop.. en dan een paar uur naar een toespraak van hem moet luisteren, dan kan met gelijk afromen daar..

Rene046 | 11-12-18 | 16:52

Deze sla ik over. Liever de Zwarte Kip.

Fijnstoffer | 11-12-18 | 16:11

Dat volk hoort in de woestijn te zijn met hun achterlijke middeleeuwse geloof.

Maxx! | 11-12-18 | 16:11

Waarom zou een allah of god van die geitenneukers nodig moeten hebben om zich te beschermen? Hij (of zij (dat zou een grap wezen)) is toch almachtig?

redthehaghue | 11-12-18 | 16:11

Dat ik het deed was echt de schuld van Wilders, maar ik moet nu weg, want ik ga een schaap neuken. Doei!

pibasso | 11-12-18 | 16:10

Serieus? Wat hadden jullie dan verwacht? Dat de verdachte zichzelf de schuld zou geven? Of dat de advocaat zijn eigen mening aan het verkondigen was?


Hint: "de opvattingen van mijn cliënt zijn ..."

Hem | 11-12-18 | 16:10 | 1

precies, begrijpend lezen is best moeilijk

pibasso | 11-12-18 | 16:20

So, it's the gun that kills ?

Acidbrain | 11-12-18 | 16:09 | 1

Nope, the bullits do.

Rest In Privacy | 11-12-18 | 17:18

De ware schuldigen zijn de op macht beluste psychopatische moslim predikers die pure haat pompen in de hersenloze hersens van hun hersenloze vanaf kindsheid gehersenspoelde volgers

telelezer | 11-12-18 | 16:08 | 2

Ergo.... moeten we die hersenloze vanaf kindsheid gehersenspoelde volgers dan wel toelaten hier? Nee toch hoop ik!

de directeur | 11-12-18 | 16:26

Yep. Die kunnen dan lekker kleine jongetjes en meisjes neuken.

de visser | 11-12-18 | 16:48

Alles leuk en aardig met die Jawed enzo maar dat 9/11 sprookje blijven herhalen is zeau '00s youtu.be/yuC_4mGTs98

HdJ | 11-12-18 | 16:07

Ik heb het artikel op AT5 gelezen. Raad ik jullie ook aan, dat is namelijk totaal niet wat de advocaat zegt.

Superior Bastard | 11-12-18 | 16:06 | 6

@Superior Bastard | 11-12-18 | 16:06 Ik heb naar het fragment gekeken en geluisterd. Je weet wel, op beeld... En dit is wel degelijk de kern van zijn betoog.

Goldfinger | 11-12-18 | 16:18

Superior Bastard | 11-12-18 | 16:17
Nee, dat haal ik uit het live verslag vanuit de rechtbank: "Hij kwam naar Nederland omdat hij boos was op Geert Wilders. ,,Waarom gaven jullie dat varken toestemming voor de cartoonwedstrijd?”

Acar_ketimun | 11-12-18 | 16:25

Acar_ketimun | 11-12-18 | 16:25
Dus? Dat zijn de woorden van de verdachte. Niet van de advocaat. Moeilijke materie hè?

Superior Bastard | 11-12-18 | 16:58
▼ 3 antwoorden verborgen

Die advocaat kan zonder problemen opiniebijdragen schrijven op Joop.nl.

Rest In Privacy | 11-12-18 | 16:05

De advocaat van die hondsdolle moslim vindt dat je op 2 vingers kan natellen dat aanslagen volgen als er een tekeningetjes gemaakt worden van de profeet... Ik heb 2 handen met vijf vingers maar ik kan dit met geen mogelijkheid natellen. Deze advocaat houdt er op zijn minst zeer merkwaardige en ook kwalijke denkbeelden op na. Hij koppelt politiek aan geloof en vice versa en daarmee neemt hij grote afstand van alles wat we in dit land hebben opgebouwd aan democratie, cultuur en morele standaarden. Wat een verschrikking deze man. Misschien moet de orde van advocaten eens een bezem halen door haar ledenbestand en deze volslagen gek royeren. Het is maar een idee.

ILF2 | 11-12-18 | 16:05 | 6

het is sowieso hard nodig om eens een stel van dat soort advocaten om te scholen tot putjesschepper. al die lui die dit soort trash verdedigen en al die zg. asieladvocaten.

jan den hollander | 11-12-18 | 16:27

Enemy combattant. Amerikanen weten er raad mee.

de visser | 11-12-18 | 16:45

Die laffe advocaten hond krijgt zijn centjes wel binnen hoor. Tjing, tjing, tjing...

Paaldanseres | 11-12-18 | 17:16
▼ 3 antwoorden verborgen

Weten jullie zeker dat Osama achter 911 zat?

Eierbal-is-fijn | 11-12-18 | 16:05 | 13

thephysicist | 11-12-18 | 18:12
Plus die 1800 ingenieurs die bevestigen dat een vliegtuig never nooit een wolkenkrabber kan neerhalen.
Plus dat Building 7 tot de meest schokbestendige gebouwen gerekend kan worden. Hoofdkantoor FBI.
Ik meen dat in een van zijn speeches The Donald aangaf onderzoek te gaan doen naar 9 11. Niets meer van vernomen.

bodemloos | 11-12-18 | 18:33

@thephysicist
Je vergeet even de 38.000 mensen die je nodig hebt om zo'n plan ten uitvoer te brengen en waarvan er tot nu toe nog geen eentje uit de school geklapt is. Erg knap.

Wekkertje | 11-12-18 | 19:12

Wekkertje | 11-12-18 | 19:12

U maakt een fout, allereerst uw aanname, het aantal mensen, u zegt 38.000 mensen, het officiele verhaal is 19 kapers + bin laden, minimaal 20 mensen, wat ik ook niet geloof. U weet net zo min als ik, wie er verantwoordelijk zijn voor de aanslag van 9/11.
Een verder aanname die u maakt is, dat het heel moeilijk, danwel onmogelijk is, om iets geheim te houden zeker met 38000 mensen (uw voorbeeld).

Ter referentie, zie Manhattan project, ontwikkeling atoombom, op hoogtij dagen waren er 130.000 mensen werkzaam, maar slechts een paar mensen waren op de hoogte van het project. Geheim gebleven tot op het moment dat de USA 2 atoombommen liet exploderen (Nagasaki, Hiroshima).

thephysicist | 11-12-18 | 19:58
▼ 10 antwoorden verborgen

Wat hoor ik. Een medeplichtige aan het woord ?

suscrofa | 11-12-18 | 16:05

Gezien zijn verklaring ten opzichte van Geert Wilders zou deze persoon permanent opgesloten moeten worden. Of beter no, op het vliegtuig naar zandbakkië gezet moeten worden. Poch mag vliegen.

Juridisch zou Sultana nog het label "ontoerekeningsvatbaar" kunnen krijgen, wat 'm weer een lagere straf oplevert... Ach ja....

Mastermattie | 11-12-18 | 16:05 | 1

op het vliegtuig zetten... tja lijkt het beste, maar motiveer je dan niet nog meer van zulke idioten, om hetzelfde te komen doen... gratis terugreis gegarandeerd...

Rene046 | 11-12-18 | 16:57

Het zal je advocaat maar zijn .... ohh wacht ff, dat maakt natuurlijk geen flikker uit met die D'666 rechters.

JohnJames_001 | 11-12-18 | 16:04

Kijk, dat zo´n dader zwakbegaafd is, daaraan zijn de ouders, tevens zijn oom en tante, en een bepaalde religie de schuld, dat zijn advocaat schijnbaar ook zwakbegaafd is ligt aan D66.

bergsbeklimmer | 11-12-18 | 16:04

Wat mij betreft is de aanwezigheid van islam in het algemeen een belediging voor de Westerse samenleving. Ik eis dat islam in zijn totaal verbannen wordt, dat islam niet langer als religie erkend wordt, en dat islam als misdadige organisatie verboden wordt.

marcoplarco | 11-12-18 | 16:04 | 2

Helaas heeft u als autochtone Nederlander niet zoveel te eisen.

Wat u wel kan doen, is zoveel mogelijk mensen in uw omgeving overtuigen om PVV dan wel FvD te stemmen.

Padjepejer | 11-12-18 | 16:25

Da's al gedaan. Niet dat het veel uit lijkt te halen.

marcoplarco | 11-12-18 | 16:29

Ik heb een hekel aan advocaten die in beeld staan. Mag ik deze nu dan steken? Ja zegt mijn geloof.

Apollo | 11-12-18 | 16:04 | 1

En dan heb je zijn/haar/het collega nodig (sorry, ik wilde geen aannames doen wb het geslacht van deze persoon ). En dan hoop je dat deze advocaat je ook naar eer en geweten zo goed mogelijk verdedigt. leuk is het niet. Hopen dat dit een echte straf wordt en geen taakstrafje...

Montu | 11-12-18 | 19:09

Jawel draagt in alle gevallen, in alle scenario's, in alle wat maar ook, geen enkele vorm van verantwoordelijkheid of schuld. Alles wat misgaat is de schuld van de ander. Einde samenvatting.

martymcfly | 11-12-18 | 16:03 | 1

Het bekende advocaten-riedeltje. Wat ik nog mis is dat hij een veelbelovende carrière tegemoet ging.

Rest In Privacy | 11-12-18 | 16:07

Het is natuurlijk altijd de schuld van een ander. Meneer de advocaat stuurt zijn factuurtje wel.

Goldfinger | 11-12-18 | 16:03

Het is de schuld van de hysterische Judith Sargentini.

keestelpro | 11-12-18 | 16:03 | 1

Ik mis nog 'schuld van Geenstijl!'

Ibu | 11-12-18 | 16:11

Als we nou gewoon allemaal moslims werden, onze zondige manieren afleerden en gewoon net zoals al die anderen gezellig meededen, dan zouden dit soort jongens ook zich welkom voelen. Stomme niet gelovigen!

dyslexieman | 11-12-18 | 16:02

Als zijn ouders nooit, of op een ander tijdstip in ieder geval, foekie, foekie hadden gedaan, was er geen Jawed, geweest. Een andere Jawed misschien, maar niet deze.

lulleficatie | 11-12-18 | 16:02 | 6

Excuus, ik ben niet zo thuis in de gebruiken in Barbarije

marcoplarco | 11-12-18 | 16:09

Gaandeweg begrijp je hoe het werkt.

Rest In Privacy | 11-12-18 | 16:11

Als z'n pa hem tegen de kachel had gespoten was het met een sisser afgelopen... Zoals men dat dan zegt.

BBRDWR | 11-12-18 | 16:24
▼ 3 antwoorden verborgen

Iedereen is schuldig behalve ....

ik_word_gek_in_NL | 11-12-18 | 16:02

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland