Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Halalslagers feesten op straat na wegjagen BBQ

Pegida neemt een ruime voorsprong in de finale van de Wie Is Het Sneust Cup, maar in de blessuretijd produceren de allochtonen van Rotterdam-Zuid op fraaie wijze de gelijkmaker.

Social

Want op deze manier legt dat sneue gesjouw met zo'n wegwerpbarbecue van die sjappies van Pegida toch nog wat zorgwekkends bloot. Nadat duidelijk werd dat Wagensfeldwebel en zijn Worstjesmacht rechtsomkeert hadden gemaakt, brak in Rotterdam-Zuid een heus volksfeest los. De Turks-Marokkaanse Sturmabteilung was effe komen buurten om die twintig opaatjes van Pegida mores te komen leren. Voor de Marokkanen tevens een mooie generale repetitie voor het WK, voor de Turken een goed moment hun geilheid voor het moederland te tonen - en voor beide groepen een fraaie aangelegenheid hun liefde voor Allah en hun afkeer van Nederland te proclameren. Ook suggereert een feestvierend groepje dat Aboutaleb een hoerenjong is, maar dat is voor zover wij weten niet waar. Wat we wel weten, zo vertelde een knaap aan Rijnmond: "Wai sain Graize Wolve, allemaal." Zo is Nederland, 2018.

Social

Reaguursels

Inloggen

Huh, heb ik iets gemist.... ies Turkie wereldkampioen voetbal geworden of zo met al die vlaggen? Dat zou wel heel knap zijn hebben zich immers ook niet gekwalificeerd.

H.Teeuwen | 08-06-18 | 22:16
-weggejorist-
Hensmunter69 | 08-06-18 | 18:23 | 1

Waar is Wilders als je hem nodig hebt?

ja-nee-misschien | 08-06-18 | 16:47 | 1

Waar is de Nederlandse kiezer waar je m nodig hebt?

matrixbluepill | 08-06-18 | 18:14

Grijze wolven zijn ok.
Pegida met het ludieke protest, dat zijn de wolven.
De omkering van alle waarden is gelukt.

marjen | 08-06-18 | 15:47 | 4

Havenwerker,
Het politiek correcte denken komt tot die waanzin. Ik niet. Ik vind Grijze Wolven fout en een ludiek protest geen ernstige provocatie. Een moslim met een beetje humor zou erom moeten kunnen lachen. Maar nee, BELEDIGD! Als altijd.

marjen | 08-06-18 | 16:12

De omkering van waarden is inderdaad gelukt. Veel plezier met je droomwereldje op je bidmatje. En vergeet niet te vasten en 5 daags te bidden want er is niets ergers dan een afvallige. Licence to kill. www.exmoslim.org/doodsvonnis%20voor%20...

matrixbluepill | 08-06-18 | 20:39

Ik geloof dat sarcasme te moeilijk is voor de gemiddelde reaguurder...

Tapu | 09-06-18 | 10:36
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
bleached | 08-06-18 | 15:43

Ik ben op fietsvakantie door Friesland en als ik hier ben en dit onderwerp lees heb ik echt het idee dat ik híer in Nederland ben en dat wat ik lees een of ander land in verval is.

Wybe Wabes Abbema | 08-06-18 | 15:35 | 3
-weggejorist-
Rest In Privacy | 08-06-18 | 15:51

Stop alsjeblieft met links stemmen, het komt vanzelf jouw kant op.
Kom maar eens in Amsterdam west, sisgeluiden, spuuggeluiden, midden in de nacht rondlopen en rondfietsen om de ramadan iedere dag opnieuw te vieren tot het eindfeest en ondertussen pissen tegen ieder huis waarvan je weet dat er een blanke in woont en ligt te slapen, zo gaat dat nu in Amsterdam. Overal moet je parkeerkosten betalen behalve... Inderdaad behalve in de Marokkanenbuurt in Amsterdam west.

Leukautootje | 08-06-18 | 16:46

leuk autootje .. de enige partijen waar je op kan stemmen zijn in feite PVV FVD willen mogelijk nog een kansje hebben om dit probleem op te lossen maar zoals ik al vele jaren roep (net zoals velen) het is al te laat

ja-nee-misschien | 08-06-18 | 16:52

"Wij zijn allemaal Grijze Wolven". En inderdaad, daar komt het wel op neer. Dat is al eerder naar de oppervlakte geborreld.

Maar het écht verontrustende is dat hij het gewoon hardop durft te zeggen. Onaantastbaar.

Jahowiseffe | 08-06-18 | 15:07

Acht, moslims kunnen zo hard krijzen als ze willen, respect van de echte nederlanders zullen ze nooit krijgen. En waarom ook. Het is algemeen bekend dat ze na 1200 na christus nooit iets hebben gepresteert. Geen boek geschreven, geen uitvinding gedaan. Zelfs dat malle geloofje van ze is een slap aftreksel van wat anderen ooit hebben verzonnen.

0112358 | 08-06-18 | 14:49 | 1

Wel, zoek de academische bronnen er maar op na, want ook de zgn Islamistische hoogtijdagen waarin zij uitblonken in wetenschap is een fabeltje.
Al snel na Mohammed trokken de legers en vloten alles kanten op en kwam de gehele bloeiende handel in het mediterraans gebied stil te liggen en was vanaf de Zuidkaap t/m ver richting het noorden iedereen als de dood vanwege de plunderingen en jacht op slaven , wil men het echt over slavernij hebben , dan graag beginnen bij wat deze gasten in een kleine 1400 jaar hebben uitgevreten.
Behalve onderdrukking, moord en doodslag is er niets wat deze gasten hebben bijgedragen aan de ontwikkeling van de mensheid.

Wibowob | 08-06-18 | 16:37

Misbaksels, allemaal. Waarom laten we dit toch toe in dit land?

Nesta | 08-06-18 | 14:44

Hebben ze allemaal vrij gevraagd van hun baas ?

Bataaf | 08-06-18 | 14:29 | 2
-weggejorist-
Jahowiseffe | 08-06-18 | 15:08

Wij sponsoren dit. Daarom zijn ze ook zo kwaad op ons. Of zoiets

Kladderadatsch | 08-06-18 | 15:09

Weer een stukje Nederland verovert. Morgen weer een stapje verder.

batvoca2 | 08-06-18 | 14:25

Nederlanders zijn nou eenmaal een laf en zwak volk. Ze komen niet verder dan artikeltjes schrijven en praten over wat er allemaal mis is. De afgelopen 40 jaar is er 0.0 actie ondernomen en ik verwacht eerlijk gezegd niet dat dit in de toekomst nog gaat gebeuren.

Zodra er eindelijk een groep mensen is die actie wil ondernemen, dan worden ze weggezet als racist en achterlijk. Tja, veel plezier dan maar met dat hoofddoekjesvolk. Die staan echt niet aan jouw kant. Deze hele demonstratie laat niets anders zien dan een groepje Nederlanders dat wordt weggejaagd door Moslims, nota bene in hun eigen land.

Denderend | 08-06-18 | 13:56 | 1

Erger nog er zijn Nederlanders die het eens zijn met de moslims . Er had een nieuwe bbq moeten komen met 500 Nederlander om te laten zijn zie dat dit Nederland is een volk van tolerantie en vrijheid van meningsuiting. Maar iid te zwak en te laf voor. We doen het via internet

speed48 | 08-06-18 | 16:00

Dom ook om 20:55! Dat doe je toch overdag, dan zijn al die lui aan het werk.

Tjemig | 08-06-18 | 13:35

Pegida heeft tenminste het lef iets te doen.
Niet anoniem vanachter het toetsenbord maar de confrontatie aangaan op straat met de camera erbij.
En kijk, de vijand wordt uitgerookt (ge-bbq-et) en kruipt uit zijn holen.
Hier is eindelijk het woord 'respect' op zijn plaats.

oplichter | 08-06-18 | 13:12 | 1

Als ze echt lef hadden was de BBQ wel doorgegaan.

Een beetje staan filmen is ook redelijk anoniem.

Weelildragon | 08-06-18 | 14:24

Pegida wilde alleen komen iftarren voor de verbinding.
Daar is toch niets mis mee? Dat doet de politie toch ook?
Wallah.
De crowd ging alleen maar wild, omdat het lekkere varken-sate op was.
Ze riepen wij willen meer vla, yalla, yalla. Toetje, dan......

MistaRazista | 08-06-18 | 13:11

Gelukkig slaat de keybord warrior hier weer keihard terug.
Ik ben al meerdere keren maar een Pegida demonstratie geweest maar er loopt anderhalve man en een paardekop bij en de tegenstanders ervan zijn altijd zwaar in de meerderheid.
Nu vind ik dit niet zo'n geweldige keuze om op deze manier te demonstreren maar ook hier slaat de vijand wel meteen met massale fysieke aanwezigheid meteen van zich af.
De moslims vormen één blok, een eenheid en de Nederlanders zijn zo verdeeld als een door de motten aangevreten lappendeken.
Dat is de perfecte voedingsbodem voor verlies.
Verdeel en heers en dat is wat de islam met ond doet.
Het verdeeld de Nederlanders ondedrling omdat de blinde landverraders het voor de islam opnemen. En een groot gedeelte is te laf om te erkennen dat het een probleem vormt.
Islam-Nederland ; 10-0. We worden weggespeeld.

klinkklaar | 08-06-18 | 12:56 | 3

We zitten in onze reservetijd. Al een tijdje.

Mark_D_NL | 08-06-18 | 13:00

Dat is de reden dat ze al dat gespuis hierheen gehaald hebben verdeel en heers en wat olie dealtjes voor shell ofzo alle volks buurten zijn zo een beetje naar de klote wat er met de schilderswijk is gebeurt staat zo een beetje heel nederland te wachten.

Sjonie01 | 08-06-18 | 14:27

Yep. Het makkelijkste en het meest veilige is gewoon zeggen dat het allemaal onze schuld is. We zijn een decadent slap volk. En daar hoor ik helaas ook bij.

Jahowiseffe | 08-06-18 | 15:11

En toen kwamen er islamieten naar Nederland. eerst een paar, toen een aantal, toen nog meer en ze vermenigvuldigden zich ook nog en nu zijn het er veel te veel.
Maar wij Nederlanders dachten, ach dat zal zo'n vaart niet lopen.
En na vele jaren blijkt nu dat politie vriendjes met islam is, dat justitie terroristen geen haarbreed in de weg legt, dat christelijke partijen tegen de islam aanschurken, dat de VVD net zo links is als Groen Links en dat de mainstream media dit land elke dag vergiftigt met leugens en dergelijke.
De EU bepaalt wat wij moeten en mogen.
We hebben het allemaal zover laten komen,bewust of onbewust. Of je (net als ik PVV) hebt gestemd of niet. Ik heb helaas moeten ervaren dat instanties waarin ik destijds nog enige mate van vertrouwen had, volledig afgeschreven moeten worden.
Conclusie heel Nederland is geflikt.

Memek | 08-06-18 | 12:51 | 1

De politiek heeft allang door dat je beter met de winnende partij mee kunt doen. Dat levert in ieder geval op de middellange termijn meer macht op.

Hadena | 08-06-18 | 14:59

Moslims met Turkse en Marokkaanse achtergrond steeds achtelijker.

niks mis mee | 08-06-18 | 12:40 | 1

Oops. Achterlijker.

niks mis mee | 08-06-18 | 13:22

En Rutte zag dat het goed was.

BosrandDirk | 08-06-18 | 12:35

Minder minder minder Code Rood !

Kamervraag | 08-06-18 | 12:32

Rotterdam Zuid is de plek;
- waar mocro boys van 20 met dikke auto's hele dag rondrijden
- waar er de godganse dag een rij voor de pinautomaat staat
- waar er luid getoeterd wordt maar niet bekeurd
- waar groepjes mannen hun uitkering wegkauwen met qat
- waar groepjes jongeren godganse dag op hun reet pitten zitten te spugen
- waar de Nederlandse taal een uitzondering is
- waar je auto binnen een paar seconden leeggeroofd is
- waar jongeren bij uitzondering de school bezoeken, ofwel constant spijbelen
- waar jongeren geen diploma maar een uitkering hebben
- waar de geboortecijfers de pan uitrijzen

Eppo | 08-06-18 | 12:30 | 1

Nee is niet waar Eppo. Je bent een racist en een fascist . Dit speelt zich allemaal af in je fantasie. Stempdt D66 !

Jahowiseffe | 08-06-18 | 15:14

Als je islam wilt bestrijden dan moet je dat niet met barbecue, varkenmuts of kopvoddentax doen, maar op de islam manier.
En wat is die manier? Geweld, extreem zwaar geweld, zoals islam dat ook praktiseert.
Nu sta ik hiet niet voor geweld te pleiten, ik zeg slechts dat het enige manier nog is. En dan weet ik meteen dat het niet zal gebeuren.

Memek | 08-06-18 | 12:29 | 1

Helaas Memek, maar ik denk dat je deels gelijk hebt. Verzet met ernstig geweld zal straks ongetwijfeld plaats gaan vinden, alleen dan ondergronds georganiseerd zoals ten tijden van bezetting.
De nu nog gematigde en deels wegkijkende Nederlanders zullen de opeiscultuur van de moslims op een gegeven moment toch zodanig de keel gaan uithangen, dat ook zij in gewapend verzet komen. Mark my words.

Alco-de-Holist | 08-06-18 | 13:36
-weggejorist-
vluchtelingallergie | 08-06-18 | 12:14 | 8
▼ 8 antwoorden verborgen

" Hier zij wij de baas " vrees dat die moskee gast gelijk gaat krijgen zulk soort menigtes kunnen we niet in de klauw houden, ze kunnen hun gang gaan zover is het al.

Uw Verzekeringsadvis | 08-06-18 | 12:11 | 1

Dat kunnen ze in Israël wel, hebben jaren ervaring opgedaan. Maar hier in Nederland hebben ze zoveel commentaar op het optreden van Israël. De tijd zal komen dat in het Westen de schellen van de ogen zullen vallen.

Rest In Privacy | 08-06-18 | 12:15

Ons land is failliet.

Het is een bezetting, als in 1940, maar deze gaat veel geleidelijker. Met het bieden van hulp aan oorlogsslachtoffers hebben we het Paard van Troje binnengehaald. Zie hier wat daar van komt. Triest.

Later zullen we zeggen; "we stonden erbij en keken er naar".

-

Bernhard de II | 08-06-18 | 12:09 | 3

Het begon al met de eerste gastarbeiders. NL-ers zoeken steeds anderen om de eigen shit op te knappen. Maar aan de Islam zullen ze toch echt zelf iets moeten gaan doen.

Beefbus | 08-06-18 | 12:18

Hoe is en was onze politiek en waarom zitten we in deze schijt:
- Links: Lekker stemvee kopen door deze islamitische steuntrekkers binnen te halen. Vroeger noemden we ze gastarbeiders en toen meende links ook al dat zij de aangewezen partij waren om deze te vertegenwoordigen. Dus hoe meer hoe beter.
- Rechts: Lekker goedkoop arbeid importeren zodat ze aan het gewone werkvolk geen hoger salaris hoefden te betalen. Dus hoe meer hoe beter.
- Christelijk religieus: Islam als partner tegen de ontkerkeling en ter behoud van het voorrecht dat zij genieten in de grondwet t.o.v. de atheïsten. Dus hoe meer hoe beter. Maar niet beseffende dat ze zelf een gifbeker inschenken.
En alle politici bij elkaar: Niet toe willen geven dat het een grote fout in het verleden is geweest om deze lui hier naartoe te halen maar vol gas de afgrond in. Kijk ze eens zwaaien met hun buitenlandse bezettingsvlaggen.

kortebroek | 08-06-18 | 14:21

@kortebroek | 08-06-18 | 14:21
Uitstekende opsomming waaruit inderdaad blijkt dat het komplete politieke speelveld min of meer schuld draagt aan het allochtonenfiasco. Dank daarvoor, dat zou wel eens vaker herhaald mogen worden!

EefjeWentelteefje | 08-06-18 | 20:33

Die op de eerste foto, die met zijn vingers een hertje maakt, is de zoon van ons Turkse groenteboertje. Hij heeft geen werk, maar wel een BMW van 1 jaar oud.
Rara , hoe kan dat toch.

beau van rtl | 08-06-18 | 12:09 | 3

Dat gebaar dat het zoontje van de Turkse groenteboer maakt is niet dat van een hertje maar van de Grijze Wolven. Een extreem rechtse fascistische en racistische Turkse organisatie.

Vuurspuger | 08-06-18 | 12:29
-weggejorist-
TimS77 | 08-06-18 | 12:32

Bel de Fiod kliklijn. Ook al doen ze er niets mee.

Dutch_Holland | 08-06-18 | 12:41

Abouteleb geloofde nog in de rechtsstaat. Andere burgemeesters al niet meer.
De overwinning van deze (niet-democratische) islamieten op de rechtsstaat, is misschien wel een kantelpunt.

KlaasGoudsekaas | 08-06-18 | 12:08 | 1

Ik heb daar wat gemengde gevoelens over. De demonstratie van Pegida was smakeloos en nodeloos provocatief. Ik vergelijk het maar even met de demonstraties rond de intochten van Sinterklaas. En ik vind het terecht dat die burgemeesters gezegd hebben: "Je mag demonstreren maar niet daar en niet op dat moment". Aboutaleb had dat ook mogen zeggen. MAAR! In dat licht hadden ook al die anti-Piet demo's verboden moeten worden. Gelijke monniken, gelijke kappen. En alle tegendemonstraties van Antifa.

Muxje | 08-06-18 | 12:21

Zo vergaat het de kikker in de kookpan.
Het wordt wel heet maar bewegen ho maar.

Eppo | 08-06-18 | 12:08

Leve de democratie . Wanneer durven ze weer . In Rotterdam wonen inmiddels meer medelanders die toch Turk of Marokkaan zijn en blijven . Eigenlijk te gek voor woorden of je nu eens ben met actie of niet. Dat bbq niet kan door gaan , omdat grote groep agressieve moslims de baas zijn en politie daar niet tegen optreed.

speed48 | 08-06-18 | 12:05 | 3

Inderdaad, toch vraag ik me af wat er gebeurd zou zijn als die BBQ wel doorgegaan was. Ik kan me er wel een voorstelling van maken, maar het had misschien toch wat meer losgemaakt in de samenleving en nu suddert alles door zoals het al jaren doet.

Rest In Privacy | 08-06-18 | 12:11

mercy | 08-06-18 | 12:11
Of dat er 500 Pegida aanhangers hadden gestaan. Er zijn burgeroorlogen om minder uitgebroken.

NV_2017 | 08-06-18 | 12:24

NV_2017 | 08-06-18 | 12:24
Als ik de beelden zie, vraag ik me af, hoe het met onze manier van politiek bedrijven te stoppen is.
Pegida ken ik niet zo goed, maar ik zou geen BBQ organiseren voor een moskee, ik weet wel leukere plekken.
Ik denk dat ik ga sparen om weg te gaan uit Nederland, want ik vind het steeds minder leuk, als ik naar de beelden kijk (alhoewel ik mijn stad weinig opstand meemaak).

Rest In Privacy | 08-06-18 | 12:36

Altijd die disclaimer. Ik ben geen fan van Wilders maarrrrrr... Ik heb niets met Baudet maarrrrr... En hier: Pegida is wel erg sneu maarrrr...

De Geus | 08-06-18 | 12:04

Goh, ik bekijk de foto's en het filmpje en vraag me af, waar komen ze allemaal vandaan? Maar, mooi de vrijheid die we hier hebben om onze mening te ventileren.
Ik vraag me af of ze in Turkije ook leuzen roepen als; 'Erdogan, hoerenjong' , ik denk het niet he, nee dat dacht ik al.

Rest In Privacy | 08-06-18 | 12:03

Wordt echt tijd dat onze dikke prins eens gaat optreden. Samen met Marco Kroon bijvoorbeeld. Ik heb daar wel vertrouwen in.

beau van rtl | 08-06-18 | 11:59 | 4

Ivanhoe, Ivanhoe. ;))

beau van rtl | 08-06-18 | 12:11

Terwijl zijn moeder in Burundi een wapendeal sluit met dictators.

LuckyGirl | 08-06-18 | 12:17

De kachel moet blijven branden he.

beau van rtl | 08-06-18 | 12:18
▼ 1 antwoord verborgen

Pegida heeft met deze akties weer eens laten zien wat er leeft onder de Turken en dat is dat zij en de Marokkanen géén Nederlanders zijn en dat ook helemaal niet willen. Ze zetten zich tegen ons af maar een groot deel houdt ondertussen wel de hand op om te overleven. Maar dat is geen nieuws voor ons.

Dit kan alleen maar worden tegengegaan door ze af te snijden van hun moederlanden , niet meer elke huwelijks partner uit 'hun' land halen waardoor je iedere keer weer voor de helft op nieuw moet beginnen, en verder radicale / salafistische Islam bestrijden , meer de richting van Oostenrijk op etc.

Wat BBQ-en betreft: de Turken BBQ-en te pas en te onpas op allerlei plaatsen ,ook waar het niet mag. Overal zitten hele families de runden te roosteren. Maar als je daar wat van zegt ben je racist/fascist.

Zwizalletju | 08-06-18 | 11:59 | 2

Ze wilden niet eens barbiekjoewen.Alleen kijken wat er gebeurt als ze het niet mogen.Nou zie daar het resultaat.Een horde berbers en ander soortig tuigh.

flesje | 08-06-18 | 12:07

Wat mij betreft: harde inkomenseisen en quota per land voor gezinsvorming. Gewoon een maximum stellen. Kan je nog steeds een pluizige Thaise importeren of een Braziliaanse met een dikke reet, maar voor Turken en Marokkanen betekent dat je er snel bij moet zijn, want de vraag zal het aantal beschikbare plaatsen ver overstijgen.

in de VS heeft men al zoiets rond Green Cards, maar hier zal dat wel weer niet mogen vanwege discriminatie.

Muxje | 08-06-18 | 12:24

Laten we nu eens beginnen om niet meer naar dat leuke Turkse groenteboertje op de hoek te gaan, maar nee hoor, want dat is een goeie. Doei.

beau van rtl | 08-06-18 | 11:57 | 3

Sterk!

Mark_D_NL | 08-06-18 | 11:58

Ze zijn vooral goedkoop, Nederlanders zijn dus veelal te koop voor een paar centen voordeel.
Een naar idee.

LuckyGirl | 08-06-18 | 12:16

Ja maar, ging jij daar zelf niet ook je groenten kopen (vlgs een van je eerdere posts)?

2tribes | 08-06-18 | 21:14

Wat fijn dat ze allahmaal met Nederlandse vlaggen zwaaien……

Dutch_Holland | 08-06-18 | 11:55

Op Joop.nl zijn de gebruikelijke volidioten dit aan het verdedigen.

Komt er dus op neer dat als je maar een "zielige" minderheid" bent, je dan gewoon andermans recht op demonstratie en protest, andermans GRONDRECHTEN, keihard mag hinderen en teniet doen.

Mensen die zo denken zijn echt verloren. Dhimmi's die het hoofd buigen om maar te kunnen laten zien dat ze echt deugen. Ze zijn straks de laatsten die het kromzwaard zal treffen, maar treffen zullen ze het. Sukkels.

TeeJee | 08-06-18 | 11:53 | 5

Is Fascisco van Jole weer opzichtig aan het collaboreren?

Nelis SplitBloes | 08-06-18 | 12:06

"Ze zijn straks de laatsten die het kromzwaard zal treffen"

Nou, nou, nou, je moet geen karikatuur van de moslims schetsen, hoor. Ook aan hen gaat de moderniteit niet voorbij, en ze hebben het kromzwaard echt allang ingeruild voor de kalasjnikov.

Dr_Johnson | 08-06-18 | 12:11

@Dr_Johnson | 08-06-18 | 12:11
Ik ben schuldig aan beeldspraak. Sorry.

TeeJee | 08-06-18 | 13:07
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
appelazijn | 08-06-18 | 11:52 | 7
▼ 7 antwoorden verborgen

Orban, onder andere, komt met een immigratie premie voor Européanen, vooral gericht op West-Europeanen. Korting op hypotheken e.d. Gaat heel groot worden dit initiatief. En het is niet alleen Hongarije die dit gaat doen. Ook in Asia gaan een paar landen naar West Europeanen hengelen. Heel slim en begrijpelijk... Goed business model!

Mark_D_NL | 08-06-18 | 11:51 | 2

Het is zeker een overweging waard. Ik moet zeggen dat ik ook met steeds meer waardering kijk naar de Polen die zich hier vaak een slag in de rondte werken. We hadden al veel aan ze te danken (zie Jan III Sobieski), maar ik had dertig jaar geleden nooit gedacht dat het een aantrekkelijke gedachte zou worden om naar zulke conservatieve landen te emigreren.

Overigens: tegen de tijd dat wij poldernederlanders grotendeels weggemigreerd zijn kennen we nog een smerig trucje om ongenode bezetters van ons land af te spoelen (letterlijk). Wie weet komt dat ooit nog eens van pas, want van watermanagement hebben geitenhoeders en woestijnvolk doorgaans weinig verstand.

Professor Superhirn | 08-06-18 | 12:17

Professor Superhirn | 08-06-18 | 12:17 Wanneer je middenklasse bent, meerderheid nederlanders, is het het overwegen waard. Zeker binnenkort wanneer de opgepompte banen en huizenbubbel in NL weer knapt. Er is veel werk richting China de komenden jaren.. die hebben nog zoveel te groeien en geen last van een hele grote groep uitvreters.

Mark_D_NL | 08-06-18 | 12:31

Gisteravond rond een uur of tien liep ik over het museumplein en zag daar 2 grote groepen dineren onder het genot van arabische muzikale klanken. De ene groep bestond uit gehoofddoekte dames en de andere groep uit westers geklede heren. Geen buitenstaanders die er van opkeken of er iets van zeiden. Ook ik hield maar wijzelijk m’n mond. Maar ik dacht en denk er nog steeds het mijne van. Stel je voor dat ik mijn mening zou uiten..... in dit vrije land..... wat mij betreft gaat het helemaal fout hier.

RembrandtvanGogh | 08-06-18 | 11:49 | 1

Dat heet het provoceren van de domme Hollanders.

Nelis SplitBloes | 08-06-18 | 12:09

Nu burgemeester van Noordwijk op radio 1 bij één op één naar aanleiding gedrag andere hersenchiruren, echt onthutsend en maar een conclusie mogelijk: we zijn verloren.

Horst_Zeerover | 08-06-18 | 11:48

Weet iemand een goede website met informatie over emigratie? Liefst een land waar ik volledig gesubsidieerd kan doen waar ik zelf zin in heb. (Dat is zo weinig mogelijk) Af en toe een sneu feestje op straat is een pré. Suggesties?

JCDecaux | 08-06-18 | 11:44

Zolang men de islam bestrijdt met zaken als kopvoddentax en varkensmutsjes dan moet men niet raar opkijken wanneer dit juist enorm contra productief werkt.
Ik vind het nergens op slaan. En je bereikt er netto helemaal niets mee.
Zolang er niet een echt, serieus tegenwicht geboden wordt aan islam is het dweilen met de kraan open; een drol tegen de sluisdeur.
Vergeet niet dat vrijwel de gehele MSM, het policore Haagse, de burgemeesters etc. precies het tegenovergestelde met Nederland voor hebben wanneer het om islam gaat.
Wat mij betreft wordt islam vandaag nog aan de ketting gelegd, flikkeren we imams het land uit en maken we het de islam bevolking duidelijk dat het menens is. Maar die stroming is er niet, althans wel vanachter onze toetsenborden maar niet op een noemenswaardig politiek/media niveau.
Pegida noch PVV heeft de islam te pakken, het is juist andersom.
Nu GL zijn macht fors uitbreidt zie je pas wat dat voor de grote en middelgrote steden voor een impact heeft. Ik herhaal het is allang kwart over 12.

Memek | 08-06-18 | 11:43 | 3

Ik denk dat je gelijk hebt. Hoewel ik in beginsel Pegida een legitieme beweging vind: tegen de (verdere) islamisering van het Avondland, is het organiseren van BBQs tijdens de ramadan vlak voor de deuren van moskeeën m.i. niets meer en niets minder dan een domme, onnodige provocatie. Dat heb je niet nodig om je punt te maken, sterker, het doet afbreuk aan je punt (net als die debielen die varkenskoppen bij moskeeën deponeren, of molotovcocktails er naar toe gooien. Als je wilt demonstreren dat de westerse cultuur superieur is aan die achterlijke woestijnideologie, dan zijn dit niet echt de manieren om dat te bewijzen.

Dat die tegendemonstranten dan weer meteen met Turkse en Marokkaanse vlaggen staan te zwaaien, bewijst trouwens ook wel weer iets. Namelijk dat het in geen duizend jaar "Nederlanders" zullen zijn, maar altijd Turken en Marokkanen zullen blijven.

Dr_Johnson | 08-06-18 | 12:05

In Oostenrijk zijn ze begonnen met het dicht gooien van de eerste haathutten en het uitzetten van haat imams en in Italie gaat dat ook zo gebeuren. Het kan dus wel.. als de wil er is.

Kondor | 08-06-18 | 12:08

Het is dus eigenlijk de hoogste tijd dat de hooivorken en rieken uit de schuren worden gehaald.

Nelis SplitBloes | 08-06-18 | 12:11

Volgens Pegida kon de politie de veiligheid van de aanhangers van de anti-islambeweging niet garanderen. De politie ontkent dat.

De woordvoerder van Pegida zegt dat hij stiekem een telefoongesprek met de politie heeft opgenomen. Op die opname hoorde een NOS-verslaggever iemand zeggen: "We kunnen niet garanderen dat de mensen achter de linies blijven".

"Dat klopt", laat een politiewoordvoerder desgevraagd weten. "Dat is letterlijk gezegd. Maar dat is wel iets anders dan dat er gezegd zou zijn: wij kunnen jullie veiligheid niet garanderen. Wij stonden daar, geprepareerd. Er waren heel veel mensen. Pegida heeft op dat moment zelf de situatie ingeschat en gekozen om weg te gaan. Als zij hadden besloten: het gaat door, waren wij er klaar voor."

Aldus NOS berichtgeving. Lekker wazig verhaal waar Pegida toch een punt maakt. Blijkbaar leven we in een samenleving waar provocerend barbecueën, ook al doen een paar minkukels het, niet meer veilig kan verlopen. Een samenleving waar het gevierd wordt als mensen uit angst niet meer durven te demonstreren.

Ik las laatst dat scholen les moesten gaan geven in fatsoenlijk burgerschap, ik hoop dat er dan stil wordt gestaan bij het feit dat dit soort dingen niet bij het burgerschap horen.

Luckystriker | 08-06-18 | 11:41 | 2

Goed burgerschap begint met de opvoeding thuis en die is er niet. Ze worden vanaf de geboorte al geïndoctrineerd met haat richting Nederland. Ze worden opgevoed als Turk of Marokkaan maar niet als Nederlander. Dat is de fout van de opvoeders en niet van de Nederlandse maatschappij. Ondanks zorg, onderwijs, sociale voorzieningen en een miljoen subsidieclubjes, haten ze ons. En die haat is met de paplepel ingegoten. Daar helpt inderdaad geen lesje burgerschap meer aan.

osolemio | 08-06-18 | 11:57

Wat osolemio zegt. En ondertussen heeft menig uitkerings'gerechtigde' een eigen huis in het land van herkomst, gefinancierd door de NL burger die hij zo veracht. En dat is geen aanname, maar wordt mij met grote regelmaat ingefluisterd door mensen afkomstig uit die landen.

2tribes | 08-06-18 | 21:22

En daarover ging het dus van in het begin, links is weer eens met de ogen open recht de val ingelopen, en de mo"slims" zijn er als kippen zonder kop achteraan gehold. mission accomplished.

Lt-Kol Kilgore | 08-06-18 | 11:40

Kan mij voorstellen dat het lastig is om aanhoudingen te verrichten, ze zien er werkelijk allemaal hetzelfde uit.

Zwiebelmaus | 08-06-18 | 11:39 | 1

Voor dit soort situaties zou de ME dan ook uitgerust moeten worden met vlammenwerpers.

obominotie | 08-06-18 | 11:55

lol, wat een land is het geworden, blij dat ik er niet meer woon.

Henk de Vries2074 | 08-06-18 | 11:38 | 1

Ik begrijp ergens dat je hier niet meer zou willen wonen.
Maar je geeft het land wel zonder slag of stoot aan de moslims als iedereen het zou doen.

klinkklaar | 08-06-18 | 12:44

Een beetje gedreig van een turk en het barbecuefeest gaat meteen niet meer door.
Zo gaat dat in Nederland.
Weer een punt voor die ondermaatse sekte.

BosrandDirk | 08-06-18 | 11:34 | 1

Ik las ottomaatse sekte.

McMarx | 08-06-18 | 11:41

Blokkeer met 12 man op vreedzame en ludieke wijze een snelweg bij Joure om een demonstratie te verhinderen: heel deugend Nederland valt over je heen, de democratie wordt tegengewerkt, recht op demonstratie in het geding en uiteindelijk vervolging door het OM.
Verhinder met een paar honderd doorgedraaide Turks nationalisten op agressieve, intimiderende en potentieel gewelddadige wijze een vreedzame demonstratie: -stilte-
Dit land is ziende blind.
P.S. Waar zijn al die boze vrouwen in die groep voor de moskee?

fhn | 08-06-18 | 11:32 | 5

En dat is heel goed dat je de dubbele moraal van justitie hier even in herinnering brengt. Zo ook 4 jaar voor jongens op het dak voor een moskee en inmiddels al 2 terras-op-rijders die met een aai over de verwarde bol zijn weggekomen.

eastender | 08-06-18 | 11:40

Op Joop.nl vinden ze appels en peren vergelijking. Na het zien van filmpje op tv Rijnmond is het mij wel duidelijk. Dit zijn Rotterdammers die zich zogenaamd Rotterdammer noemen. Beetje met Turken vlag zwaaien, roepen Aboutaleb is een hoeren jong. Ik zie ontspoorde moslims waar jaren subsidie naar toe is gegaan voor integratie cursussen,boks cursussen, cursus nl taal. Beelden zijnwel duidelijk agressie en de haat die ogen.
Aboutaleb ik wens je veel succes met de agressieve moslims in je stad. Dat moslims georganiseerd zijn is omdat ze naar de moskee gaan en alles aannemen wat er geroepen wordt over anders denkende en ongelovige.

franck7020 | 08-06-18 | 11:53

LOL vergeet de dubbele moraal van de reaguurders niet.
Dat Friese tuigh werd toegejuicht en nu spreekt men schande van net zo anti-democratische lutserTs die de pegida demonstratie onmogelijk maakten.
Hypocriete lutserTs!

Berbaar | 08-06-18 | 12:23
▼ 2 antwoorden verborgen

Zou er bij alle fout-stemmers ooit een lichtje gaan branden. Ik ken er een.... slechts een. Alle anderen houden stug vol D66 GL SP PvdA.

Lichtstadfan | 08-06-18 | 11:32 | 2

Nog steeds beter dan CDA en VVD stemmers. Die linkse partijen zeggen dat ze grenzen open houden en doen dat ook. VVD en CDA stemmers geloven dat die partijen de grenzen dicht gaan gooien, maar zijn ondertussen al 40 jaar aan het wachten.

Rest In Privacy | 08-06-18 | 11:43

tostimaker | 08-06-18 | 11:43 |:
CDA noemt zichzelf niet rechts.
Het grootste probleem is dat de grootste groep kiezers zich in het midden begeven en daar is dan ook de verkiezingsoverwinning te halen.
CDA en VVD begeven zich daarom altijd in het midden en lenen vlak voor verkiezingen standpunten uit de uiteinden van het spectrum om krachtdadig over te komen.
Windvanen zijn het en teveel kiezers trappen er in of zijn zelf windvanen.

LuckyGirl | 08-06-18 | 12:11

In Tilburg was het gisteren agentje pesten, welke jongeren het waren weet ik niet,
Ze droegen een petje, hadden een heaumeautasje en droegen badslippers.
www.bd.nl/tilburg/een-van-de-treiterj...

kneuterzak | 08-06-18 | 11:32 | 2

Kutvolk

franck7020 | 08-06-18 | 11:59

"De andere jongeren weigerden te vertrekken. Na vier uur treiteren was de politie er klaar mee. Gewapend met wapenstok werden de jongemannen weggejaagd. Toen een aantal mannen daarna nóg niet vertrok, werden er drie opgepakt."

Opeenvolgend jongeren, jongemannen, mannen.
Lekkere verslaggeving weer.

LuckyGirl | 08-06-18 | 12:03

We staan erbij en kijken ernaar! Pegida, misschien geen fijn clubje, maar komt tenminste wel in opstand.

Willy Keutel | 08-06-18 | 11:32

Wat grappig, hebben al die mensen vrij of zo?

Goldfinger | 08-06-18 | 11:30

Wel een alleenstaande mannen feestje.

just_saying_ | 08-06-18 | 11:26 | 1

Moeders is obesitas maaltijd aan het preppen.

Langshetrandje | 08-06-18 | 11:28

Ja.
In dit land leven wij nu.
Snik.

hotmint | 08-06-18 | 11:25 | 1

Gaafland, een land met een rode vlag en een halve maan en een anaalsterretje
*Kusje geer en goor*

Langshetrandje | 08-06-18 | 11:29

Ná de Erasmusbrug, de Schiedamse Dijk en Westblaak namen turken nú een deel van Charlois in bezit.

demaup | 08-06-18 | 11:25

Vroeger zou men in Nederland die verantwoordelijke politici, die ons land hebben verkloot en weggegeven aan de islam, buitenlanders wel de lusten geven en niet de lasten, met pek en veren het land uit geschopt hebben.
Nederlanders wat hebben jullie echt fout gestemd de laatste decennia !!!!

Janmaat, Fortuyn, Wilders, Baudet hadden gelijk met hun kritiek op de buitensporig fout gelopen integratie politiek van links Nederland.
Ik vrees dat het te laat is. Dus slaap maar lekker verder!

outdoor | 08-06-18 | 11:24

Zit ik naar een Nederlandse wijk te kijken ?

Schepvogel | 08-06-18 | 11:22 | 3

Geen Nederlandse wijk maar wel een wijk in Nederland.

LuckyGirl | 08-06-18 | 11:59

Gebruik het begrip banlieue maar, en hoop maar dat het een reservaat wordt.

Nelis SplitBloes | 08-06-18 | 12:14

In zulk soort jaren 50 flats woonde vroeger keurige middenklasse ambtenaren en werkende lieden, zijn nu zo n beetje allemaal de pijp uit, maar goed ook, zouden zich rot schrikken.

Uw Verzekeringsadvis | 08-06-18 | 12:25

De Turkse vlag heisen in Nederland is een Turkse oorlogsdaad. Het is een claim van Turkije op het grondgebied van Nederland. Het is oorlog.

Sitting_targets | 08-06-18 | 11:20 | 2

Scherp. Zou dat niet gewoon strafbaar zijn?

henkvaningrid | 08-06-18 | 11:23

Henk
Het OM zegt van niet. Tis tijd voor een glas wijn en een wip bij vd Valk.

Langshetrandje | 08-06-18 | 11:30

Volgens "MSN nieuws" was de sfeer gemoedelijk al riepen demonstranten wel enkele onvriendelijke leuzes richting Aboutaleb

Zorc | 08-06-18 | 11:20

We moeten helemaal niets met dit islamitische sneuvolk, ook al denken politici daar anders over. We zijn hen niets verschuldigd en daarom is het wijs om naar Oostenrijk te kijken. Wie hier niets te zoeken heeft mag naar huis. 'Wij blijven hier' zal nu boos zijn maar aan gemeenschappen die hier het goede leven willen ontwrichten en het land wil ondermijnen, hun onnozele geloofsideeën niet willen beleven in de daarvoor aangereikte mooie marge van de samenleving, daar hoeven we niets mee. We hebben het recht onze samenleving te beschermen.
We kijken nu blij naar de renaissance vloot; met de PVV, -laten we hopen dat het intelligente deel wat wakkerder wordt-, kunnen die heel wat betekenen voor de samenleving.

eastender | 08-06-18 | 11:19 | 2

"hun onnozele geloofsideeën"
eastender | 08-06-18 | 11:19 |

Die geloofsideeën zijn eerder kwaadaardig dan onnozel.
Onder onnozelen bevinden zich bijvoorbeeld de Jehova's

McMarx | 08-06-18 | 11:39

Islamieten denken serieus dat hun profeet een heilig boontje was, zij hebben een waslijst aan veronderstellingen over hun geloof die niet kloppen want zij lezen zelf niet. In die zin onnozel. Men kan als moslim in vrede leven met de islam maar de islam zelf is nooit vrede voor de ontvangende samenleving. Iedereen kan zichzelf op de hoogte brengen van de bedoelingen en voorschriften van de islam. Inderdaad @McMarx, het gaat over kwaadaardigheid, voorgeschreven door de warlord en zijn biografen; hun hedendaagse knechten genieten de bescherming van onze dhimmi overhied.

eastender | 08-06-18 | 11:50

Dus met Nederlandse vlaggen zwaaien is in Nederland een extreemrechtse provocatie, maar met Turkse en Marokkaanse vlaggen zwaaien wordt geaccepteerd.

henkvaningrid | 08-06-18 | 11:19

Er nog nooit 1 moslim de straat op gegaan uit protest tegen het geweld uit naam van de islam overal in europa gepleegd.
En kijk nu eens de agressie en de haat spat eraf alsof heel Nederland uit pegida aanhangers bestaat.

Rest In Privacy | 08-06-18 | 11:18

Dit conflict zegt me niets.

Volgens mij hebben beide kanten mensen baat bij een zo groot mogelijke kloof tussen bevolkingsgroepen en het ontwrichten van de samenleving.

Wie er ook wint; Nederland verliest.

Threesixty | 08-06-18 | 11:16 | 3

Kijk jij vanavond weer het 8 uur journaal?

Mark_D_NL | 08-06-18 | 11:20

Oogkleppen afdoen!

vluchtelingallergie | 08-06-18 | 11:22

Je kunt beter naar het 8 uur journaal van Noord Korea kijken.

beau van rtl | 08-06-18 | 12:16

Brussel een hell-hole? Niet meer alleen precies.

g[E]ulden | 08-06-18 | 11:16

107 Dinsdag. Groen zijde.

Mark_D_NL | 08-06-18 | 11:15

Kijk, een demonstratie voor Turkije. Was hiervoor een vergunning aangevraagd?

Schmalz | 08-06-18 | 11:14

Rare jongens; eerst scanderen 'Wai zain Rotterdammers' en dan vervolgens met een rooie vlag gaan zwaaien. Die van Rotterdam is groen/wit! Stelletje nagemaakten.

Samen zwakker door tegenstrijdigheid.

JdelaT | 08-06-18 | 11:13 | 1

Het zijn de hoeren uit Ankara, de hoeren uit Ankara!
*echte feyenoordmodus uitdoet*

Langshetrandje | 08-06-18 | 11:16

Amsterdam zijn we al kwijt.
De echte bevrijding zal nu ook nog langer duren!
Katoentje | 08-06-18 | 10:11

En Rotterdam, Nijmegen, Arnhem, Utrecht, Den Haag, Eindhoven en ik weet niet hoeveel middelgrote steden/plaatsen (Zaandam, Gouda, Almere, Hilversum enz. enz.)
Het is niet slechts Amsterdam, absoluut niet. Het is allang kwart over 12.

Memek | 08-06-18 | 11:11 | 1

11h16

Langshetrandje | 08-06-18 | 11:16

Als Pegida niet zulke sneue provocaties zou organiseren, zou hun aanhang veel groter kunnen worden. Ik krijg het idee dat half Nederland het er wel eens is, maar datzelfde volk te fatsoenlijk is om op zo'n manier mee te doen.

Diotima | 08-06-18 | 11:07 | 7

"fatsoenlijk"

Dat dunne laagje vernis welke we beschaving en fatsoen noemen, wat alleen maar blijft zitten dankzij de welvaart die de meerderheid nu nog geniet.

TeeJee | 08-06-18 | 11:42

@Tee-jee Inderdaad... Valt het geld weg dan zal het fatsoen ook snel sneuvelen want moet je gewoon "vreten". En dan zal ook de gutmensch het eten van de buurman jatten wanneer zijn eigen kinderen honger hebben.

Mark_D_NL | 08-06-18 | 12:06

Naast fatsoen zal angst ook nog wel een rol spelen. Je zal toch maar tussen zo'n 'allahu akbar' krijsende massa verstrikt raken, terwijl je niet eens Rotterdammer bent en/of met heel de boel niks te maken hebt of wil hebben. Dan schijt je toch alle kleuren van de regenboog..

WizzAd | 08-06-18 | 12:11
▼ 4 antwoorden verborgen

Gerard Joling heeft gelijk hoor, dit wordt een teringzooitje.

Eucalyppta | 08-06-18 | 11:05 | 1

Gerard heeft gelijk maar heeft kennelijk er de kracht niet meer voor om de barricades op te gaan.

Nelis SplitBloes | 08-06-18 | 12:17

Ik betwijfel de aanwezigheid van Mocro's. Het zou voor het eerst in de geschiedenis zijn dat het Oosters Kalifaat van de Ottomanen niet op voet van oorlog leeft met het Westers Kalifaat van de Berbers.

hmariavanempel | 08-06-18 | 11:05

Is er hier misschien iemand die één positief aspect van de komst van de islam naar ons land kan noemen? DrumPiet, kom er maar in...

eerstneukendanpraten | 08-06-18 | 11:04 | 2

Voor de islamisten / islamieten heel fijn, of bedoel je dat niet?

Zorc | 08-06-18 | 11:22

Positief punt is de toegenomen omzet van textiel.

Nelis SplitBloes | 08-06-18 | 12:18

Toen Pegida opkwam dacht ik, oké goed idee.
Maar al snel ging het fout, en nu is het een club van mensen die op de meest irritante en kinderachtige (o.a. varkensmutsjes) manier hun doelstellingen openbaar maken.
Ik ben anti islam, zeker voor 10000%, dag en nacht
Maar wanneer je als organiatie iets wilt doen doe het dan op een professionele manier, en niet dit soort rubbish.

Memek | 08-06-18 | 11:03 | 6

Uiteraard bizarre en debiele acties. Maar kennelijk genoeg om mensen te triggeren. Hele meutes met buitenlandse vlaggen zwaaiende hakbarren trekken de straat op (dan is inzet tonen wel mogelijk) als dat rare figuur met een wegwerpbbq en een speklapje gaat rondlopen. Wij leggen een bosje bloemen bij een kerstmarkt als er een vrachtwagen overheen dendert. Dit soort volk is bereid geweld te gebruiken na een tekening of een wegwerpbbq. Dat toont pegida perfect aanb.

Repetitive Beats | 08-06-18 | 11:22

Straks kan je je geen voorkeurtjes meer veroorloven en ga je blij zijn met elke anti-Islamclub, maar hang nu nog even maar de redelijke mens uit.

Beefbus | 08-06-18 | 11:27

Waarom gaan wij inderdaad niet massaal de straat op schreeuwend en met Nederlandse vlaggen zwaaiend als er weer es een aanslag word gepleegd of een verwarde messentrekker een paar ongelovigen heeft gemold.?
Deze mensen zij daar al toe bereid als er een kleine provicatie plaats vind.
Ik weet het antwoord al.
Zo zijn wij niet opgevoed wij zijn van het overleggen en eindeloos praten.
Men kan ons eindeloos beledigen provoceren en zelfs zo nu en dan afmaken , dan gaan we gewoon met betrokkenen in overleg om tot een oplossing komen.
Het ironische is dat juist deze normen en waarden zijn die we de Nederlander van buitenlandse afkomst zo graag willen laten omarmen.
Je kunt wel stellen dat dit niet helemaal gelukt is.

Rest In Privacy | 08-06-18 | 12:01
▼ 3 antwoorden verborgen

Zeer goede actie van Pegida. Terecht dat men het op laatste moment heeft afgeblazen. Legt weer genadeloos bloot dat de Turk/Marokkaan zich heer en meester van zijn omgeving waant. In een nieuwe, volgende stap aangetoond dat de Nederlander hem geen strobreed in de weg zal leggen.
.
Dit zal alleen maar verder en verder gaan. Een islamitische staat aan de Noordzee over niet al te lange tijd. Wie had dat pakweg 40 jaar geleden kunnen bevroeden?

NV_2017 | 08-06-18 | 11:03 | 3

Dat zegt die ene turk met microfoon toch ook?
"Dit hier is van ons, WIJ zijn hier de baas" en daarna mompelt ie er nog iets achteraan dat ze allemaal nederlanders zijn enzo maar da's volgens mij meer voor de camera. Die teringlijer op de onderste foto met z'n grijzewolven klauwtje, dát is de staat van het beleg. Als iemand dat niet zo erg vindt, vervang dan eens die wolvekop door een uitgestoken rechterhandje, is precies hetzelfde. Een teken van overwinning, van horen bij de club, overtuigd zijn van je eigen superieuriteit.
Pegida is weliswaar een slechte aangever maar het is meer dan genoeg om de werkelijke aard van het turkse beest bloot te leggen.

elfenstein | 08-06-18 | 11:15

Zij zelf! Zo'n 40 jaar geleden werd om "wacht maar tot wij hier de baas zijn" nog gelachen, nu, 40 jaar later, (b)lijkt het meer een belofte dan een vooruitziende blik geweest te zijn.

WizzAd | 08-06-18 | 11:16

NV_2017 | 08-06-18 | 11:03 | Redelijk wat gewone arbeiders die in een gewone volksbuurt woonden hebben het wel gezien maar werden als ze dat hardop zeiden weggehoond door VPRO mensjes en andere linkse lui. Als je er iets van zei werd je gelijkgesteld met nazi's en voor racist uitgemaakt. Er is nooit geluisterd en er wordt nog steeds niet geluisterd naar mensen met gewoon verstand die midden in de multiculturele verrijking wonen.

osolemio | 08-06-18 | 11:25

Zou die nieuwe protonentherapie ook tegen Islam helpen?

Hetze Haatstra | 08-06-18 | 11:01

Sneu Kutvolk, verkankerd door de Islam. Wat zou het mooi zijn als de aanpak van Oostenrijk wordt gevolgd.

nee_toch? | 08-06-18 | 11:00

Alleen al die lelijke vlag zegt toch al genoeg dat die lui niks met Nederland hebben? Een compleet gefaalde en bij voorbaat gedoemde multikul. Wat ik niet snap, dan ben je zo trots op je land? Maar je woont in een ander land. Help verdomme je eigen land naar de mallemoer achterlijke woestijnapen.

Schraapmaad | 08-06-18 | 11:00 | 3

Veroverd gebied. En we zijn al schatplichtig aan de bezetters in de vorm van uitkeringen en subsidies. Als die stroom opdroogt bleekt de hel hier los.

NV_2017 | 08-06-18 | 11:05

@NV_2017 Laat de stroom dan maar snel opdrogen.. Wordt tijd dat er een 0 punt bereikt wordt dan kan er weer naar de toekomst gekeken worden. D

Mark_D_NL | 08-06-18 | 11:14

Nv-2017

U bent blijkbaar ook al naar het noorden vertrokken?

Schraapmaad | 08-06-18 | 11:21

Links doe je ogen open! Links vindt het niet vrij om de vrijheid te verkondigen en te behouden en dus staan ze open voor intolerante godsdiensten en culturen want iedereen is "vrij".

Patje2011 | 08-06-18 | 11:00

Kijk eens op de foto’s hoeveel strontvliegen afkomen op de multiculturele dunne poep van NL.

metagod | 08-06-18 | 10:59 | 1

En wat racistisch weer, geen enkele blanke autochtone Nederlander te vinden!

Nuchternederland | 08-06-18 | 11:02

Tribale onzin van domme sukkels, maar wel gevaarlijk dus eruit met die hele islamshit, en terug naar de zandbak met die middeleeuwers.

GerMonster | 08-06-18 | 10:57

toch mooi dat contrast tussen die allah schreeuwerts en dan de vriendelijke moslim geinterviewde man.

BambergBintje | 08-06-18 | 10:57 | 1

Inderdaad, minder schreeuwerts en meer vriendelijke mannen zou mooi zijn. Dat bereik je denk ik niet met BBQ acties zoals deze. Maar goed.

atheïstisch stemvee | 08-06-18 | 11:14

Dus als wij in Turkije met een Nederlandse vlag diverse politieke en religieuze leuzen gaan scanderen, dan mag dat ook?

JackStick | 08-06-18 | 10:56

Rotterdom, echt de enige stad ter wereld waar een burgemeester zich door zijn broeders voor 'hoerenjong' laat uitmaken. Snij alsjeblieft die rotte appel weg.

Jos Tiebent | 08-06-18 | 10:56
-weggejorist-
komtdatschot | 08-06-18 | 10:55

Hulde voor Pegida. Dit is door links niet meer te ontkennen al zullen ze dat wel doen of in ieder geval downplayen.

genoegisgenoeg | 08-06-18 | 10:55

Ben positief, als je op deze manier de islamieten kunt mobiliseren dan... zou je ze bijv. ook voor de plantsoenen kunnen inzetten. Het kuddegedrag werkt nog eens in het voordeel van de kufars.

Bill Cosby | 08-06-18 | 10:54

Echt onthutsend, dit. Ligt idd feilloos bloot hoe deze mensen in de samenleving staan. Niet dus. Mede mogelijk gemaakt door het slappe beleid van politici. Nee, dan Oostenrijk: www.nu.nl/buitenland/5303843/oostenri...

Goed voorbeeld doet goed volgen, hoop ik maar. Toch?

Geil Kippetje | 08-06-18 | 10:53

Dit is natuurlijk een heel verkeerd signaal naar al dat islamitisch tuig. Nadat Rotterdam toestemming heeft gegeven had men honderden politie agenten moeten inschakelen om deze veelal wilde honden in bedwang te houden.

Kondor | 08-06-18 | 10:51 | 2

Ik denk dat Aboutaleb dan eerst in de buurt van Wilders had moeten gaan wonen. Dat is hem nu zowiezo toch wel aan te raden ..

Beefbus | 08-06-18 | 10:55

Flat in de buurt van oud vliegveld bij Delft dus? Moet ie eerst opstappen als burgervader.

Langshetrandje | 08-06-18 | 10:57

En daar hoor je ze niet over in 'M', DWDD, Pauw en Jinek.
Nee, laten we het veilig, lekker leuk en gezellig vertrouwd houden met iets hilarisch over Trump, MeToo, het nieuwe boek van Heleen van Royen of VI. Met tussendoor wat koddige YouTube filmpjes.
Terwijl de tweedeling in de maatschappij zorgwekkende vormen aanneemt wendt de oude media het hoofd de andere kant op. Past namelijk niet in hun multiraciale, inclusieve wensbeeld.

leo de pejo | 08-06-18 | 10:49

Dit is nu die islamitische Vijfde Colonne waarvan Links het bestaan ontkent maar nu toch wel overduidelijk zichtbaar is. Wanneer gaan de wegkijkers nu eens eindelijk inzien dat zodra turken en marokkanen een iets groter aandeel in de bevolking hebben dat ze met intimidatie en geweld zich de macht toe-eigenen?

2voor12 | 08-06-18 | 10:49

Je bent Turk, woont in die wijk en gaat naar die moskee. Dan wordt bekend dat pegida voor je moskee wil bbq-en om te provoceren en een punt te maken. Eerst rechtzaak, niet/wel. Dan mag het wel. Je weet dat erop een gemiddelde pegida demo 30 sneuneuzen afkomen met een vlak en een megafoon. Ja, dan trommel je wat andere turkjes op en ga je daar op straat staan. Gewoon, kijken wat er gebeurd. En ja, je bent Turk dus zwaai je met die vlag, want je hebt geen idee. Ik vind het allemaal prima.

Arjan9401 | 08-06-18 | 10:48 | 4

Stel je bent Turk, geen Nederlander, want Nederland is kkkkje moeder, en je leven draait om die moskee en turkije. Dan roept de imam op om 20 kkkknederlanders in elkaar te slaan omdat ze de profeet beledigen.
Die laffe kkknederlanderkaashonden durven op het laatst niet, dus ga je met je vlag zwaaien omdat je van die kkkkaaskoppen gewonnen hebt, want diese waik ie onse waik van turkije.

Nuchternederland | 08-06-18 | 11:00

En dan ben je dus een landverrader, met je turkse vlag, met je aanbidding van een buitenlandse dictator en je grijze wolvenkoppie tekentje. Steek dan godverdomme gelijk die rechterklauw omhoog, deden ze vroegah in turkije ook....
Landverraders en collaborateurs, dat zijn het. Oppakken, ondervragen over waar de loyaliteit ligt, verplicht afzweren van loyaliteit aan buitenlandse dictator, paspoort van dat land inleveren en 100% NL worden en anders opdonderen en blij zijn dat je niet vervolgd wordt als collaborateur. De straf daarop is niet echt mals namelijk.

elfenstein | 08-06-18 | 11:28

@effenstein
Het zijn juist geen landverraders. Zij verraden hun land allerminst. Hun land is alleen niet Nederland. Dit land is alleen het land waar genoten wordt van de riante sociale voorzieningen en waar ze toevallig zijn geboren. Hun loyaliteit ligt niet bij ons maar bij het land van herkomst, dat mag inmiddels wel duidelijk zijn. Turken in Nederland moeten kiezen: voor Nederland of voor Turkije. Kies je voor het laatste, ga dan!

Road to serfdom | 08-06-18 | 11:49
▼ 1 antwoord verborgen

Geringe bijschade voor die prachtige multiculturele(= islamitische) samenleving zullen Merkel en al die EU sukkels denken.

Kondor | 08-06-18 | 10:46

Rotterdam = toch die stad waar de grootste partij door de rest is uitgesloten?

DommeNeger | 08-06-18 | 10:44 | 1

Salafistische burgervader.

Langshetrandje | 08-06-18 | 10:57

Slim van Aboutaleb om Pegida deze demonstratiemogelijkheid te geven, waardoor dit clubje zichzelf nogal voor paal zette. Het zijn inderdaad varkenskoppen, alleen de allochtone Turken en Marokkanen hebben echter de wijsheid en inzicht niet in pacht van de door hun zo vervloekte burgemeester. Wat moet dit land toch met deze allochtone "gasten"?

Een vrije paling | 08-06-18 | 10:40

Zelfs onze grote vrienden van AFA / zwarte blok durven hier niet meer heen te gaan. Zij worden als nuttige idioten vriendelijk bedankt voor het voorwerk de afgelopen decennia in de de strijd tegen 'de racisten'. Nu is dat niet langer nodig, de moslimbroeders hebben voldoende mankracht opgebouwd om zelf hun zaakjes te regelen. Misschien dat het kwartje nu ook gaat vallen bij de Antifa's: 'hebben we nou toch al die tijd tegen de verkeerde vijand gestreden?' Bij de geloofsgenoten van hen - de linkse partijen - lijkt het besef langzaam maar zeker te komen. Maar of dat nog op tijd zal zijn om het tij te keren? Dat zien we de volgende keer in 'Van minderheid tot meerderheid: hoe de ongebreidelde migratie Nederland naar de afgrond bracht'.

Road to serfdom | 08-06-18 | 10:39 | 2

De afwezigheid van Linksfascisten(geen anti natuurlijk) was het enige verrassende aan dit alles. Laten we hopen dat zij hun foute keuze beginnen in te zien.

Repetitive Beats | 08-06-18 | 10:51

Geen AFA erbij? Nepnieuws!

Rico Tampeloerus | 08-06-18 | 10:59

Nu niet, toen niet, nooit meer salafisme!

Bezorgde vader | 08-06-18 | 10:38

Het artikel hiervoor geeft aan de Nederland, de Nederlander langzaam terrein verliest. Identiteit wordt afgenomen, de cultuur verdwijnt en de geschiedenis wordt uitgewist. Ik signaleer het al enige tijd, de moslims worden steeds fanatieker en dan met name de jonge generatie. De verlichting van West Europa, verdwijnt langzaam naar de achtergrond. Wat overblijft is een Islamitisch land aan de Noordzee waar duisternis heerst, waar geloof op de eerste plaats staat, waar geen ruimte is voor kunst en expressie en zelfstandige vrouwen. Zie wij het niet of willen we het niet zien. De enige veste die overblijft, is Oost Europa en Rusland. Daar zal wederom een muur komen, om de hordes moslims te stoppen.

De Evangelist | 08-06-18 | 10:38 | 2

Verhoisen!

Bezorgde vader | 08-06-18 | 10:39

Uw reaguursel beangstigt mij. En niet omdat het verzonnen is wat u pent. Was het maar waar.

Dewarepurist | 08-06-18 | 11:36

Turkse vlaggen runnen Rotterdam. Dit is geen Nederland meer.

doskabouter | 08-06-18 | 10:38

Ergens is dit nog mooier, ze hebben hun punt gemaakt zonder ooit een kooltje aan te steken. Waren ze toch gaan bbqen hadden had die meute hun gelyncht en had er vandaag in de krant gestaan dat het ook wel hun eigen schuld was want provocatie.
Nu hebben alle grote steden op Rotterdam na de handel geblokkeerd omdat ze bang waren voor ongeregeldheden vanuit de voor ons bekende hoek. Er word hier stukje bij beetje een punt gemaakt van kijk er is wel een probleem, dit kan niet meer ontkend worden, we moeten hier wat mee.

Barkruk2 | 08-06-18 | 10:37 | 8

Die lui tegen zwarte piet hadden geen punt. Dat zijn een stelletje volwassen zeikerds met 0,0 historisch besef die alleen maar willen schoppen en een soort "professionele afrikaan" willen uithangen maar ze zullen nooit de klote hebben om naar het land gaan om te proberen iets te verbeteren laat staan een poot uitsteken voor hun zogenaamde soortgenoten die hierheen komen dobberen.
Nee hier kinderfeestjes verzieken is hun kracht.
Hoop niet dat je verwacht dat ik voor dat soort lui respect op kan brengen.

Barkruk2 | 08-06-18 | 10:53

@Barkruk2 | 08-06-18 | 10:53
Jammer maar te verwachten.
Mensen met enige ontwikkeling hebben geleerd wat meer abstract te denken en kunnen gevoelens van sympathie of afschuw opzij zetten als ze zaken vergelijken.
Er zijn 2 groepen die toestemming hadden om te protesteren en beide groepen werd het onmogelijk gemaakt om te protesteren.
Dat is anti-democratisch en wie U sympathieker vindt hoort in deze geen reedt uit te maken.

Berbaar | 08-06-18 | 11:04

Laat ik voorop stellen dat ik de actie van Pegida ook kinderachtig vond.
De KOZP mag van mij best protesteren maar niet bij een intocht. Verder hebben ze zichzelf voor mij compleet buitenspel gezet door niet iets onderbouwen maar door zichzelf in een soort valse slachtoffer rol te duwen die geen eer doet aan het verleden.
Dat eeuwige hysterische gekrijs over de slavernij, de eeuwige slachtofferrol om hun eigen tekortkomingen en minderwaardigheid complex te verbloemen maar dan niet de klote hebben om iets aan de hedendaagse slavernij te doen want nee dat is ander mans probleem.
Het gebrek van historisch besef dat ieder volk slachtoffer is geweest van slavernij en dat er meer blanke slaven zijn verhandeld dan zwarte.
Dat ondanks alles wat er vanuit het westen gedaan word om de halve wereld te helpen het nooit genoeg is, dat ondanks dat Sylvana in de tweede kamer kan komen en Barack Obama president er nog steeds eeuwig gezeken gaat worden racisme en slavernij.
Uiteindelijk willen ze respect en respect moet je verdienen en dat geld voor iedereen.

Barkruk2 | 08-06-18 | 11:51
▼ 5 antwoorden verborgen

Ik word hier triest van, Nederland zo verloederd te zien.

gato | 08-06-18 | 10:37
-weggejorist-
Berbaar | 08-06-18 | 10:35 | 10
▼ 10 antwoorden verborgen

De kinders (in hun hoofd) hebben hun zin gekregen. Top hoor!

Mertom | 08-06-18 | 10:34

Grijze Wolven zijn niet verboden, waarom niet?

Langshetrandje | 08-06-18 | 10:34

Ik heb veel respect voor Pegida. De standpunten zijn geheel correct. Ik heb het wel eens aan de lunchtafel gezegd met collega's onder elkaar, dat ik bewondering heb voor Pegida en dat we waarschijnlijk allemaal wel anti-islamisering zijn, maar er niet zo openlijk voor durven uitkomen als zij dat doen, omdat we te bang zijn. Ik werd meteen door iedereen -met name de meest christelijke kerkgangers aan tafel-uitgemaakt voor racist. Ik denk dat dat dus het voornaamste probleem is. DIe mensen die nog geloven in dat christelijke geloof stellen zich gelijk met de moslims. Die denken dat als je gelooft (in welke religie dan ook) dat je dan heel goed bent, vol naastenliefde en vrede. Helaas geldt dat niet voor de islam. Diezelfde gasten vinden ook dat zwarte piet wit moet zijn, laffe angsthazen zijn het. Over zwarte piet gesproken... Dat die demonstranten toen op de snelweg zijn geblokkeerd zodat ze niet van Amsterdam naar Dokkum konden is volgens mij tot in de rechtszaal bestraft. Wat gebeurt er met deze 'jongeren' die op 'ludieke wijze' de wettelijke demonstratie tegenhouden? Helemaal niets, achterlijk volk zijn we hier geworden in Nederland. Met deze demonstratie had je het meest foute volk in Rotterdam mooi bij elkaar. Maar de politie durft natuurlijk weer niets te doen en de overheid is bang om racist te zijn. De moslims hebben gelijk, Nederland gaat de oorlog niet winnen. Moslims refereren nog altijd aan WOII waarbij Nederland al na een paar dagen zich volledig overgaf aan de Duitsers. Slap volk zijn we, bah!

BluRay | 08-06-18 | 10:33 | 6

Probleem is dat de meeste mensen denken dat iedereen net als hun het liefst in vrede en harmony leeft. Ze kunnen niet verder kijken dan hun eigen visie. Uiteindelijk wil niemand in het westen oorlog of ellende.
Het verschil zit in dat wij voor het gemak even de "rechtsen" vinden dat we onze vrije blije wereldje moeten beschermen tegen invloeden die dat willen verkloten. Waar de "linksen" denken als we iedereen hard genoeg knuffelen worden we vanzelf terug geknuffeld.
Laat ik eerlijk zijn dat ik zou willen dat het zo werkte maar de realist in mij zegt voor deze vrijheden die wij hier genieten zijn mensen gestorven en wij zijn het aan hun verplicht om die vrijheid te beschermen.
Dus ja een multiculti samenleving prima maar wel onze spelregels en daar past helaas niet iedereen in.

Barkruk2 | 08-06-18 | 10:46

@JackStick | 08-06-18 | 10:43
Lijkt me vrij imbeciel om dat te willen verbieden jack.
Mensen die in godjes geloven roepen nu eenmaal nogal eens dat hun sprookjesfiguur groot is. Gebeurt in allerlei godsdienstige stromingen.

Berbaar | 08-06-18 | 10:47

@ berbaar
Door het scanderen van religieuze leuzen in het openbaar NIET te verbieden, zeg je in feite dat het de normaalste zaak van de wereld is. En dat is het niet, of vindt u van wel?

JackStick | 08-06-18 | 11:15
▼ 3 antwoorden verborgen

Als ik dit zo zie, dan braag ik mij echt af of de politieke partijen nu werkelijk vinden dat het goed gaat met Nederland. Of dit het nu werkelijk is waar zij (de politiek, onze volksvertegenwoordiging) de autochtone bevolking aan bloot willen stellen. Voorziet de politiek nu werkelijk niet dat de autochtone bevolking dit op een zeker moment helemaal niet meer pikt? Dat moment zou dan wel eens behoorlijk uit de hand kunnen gaan lopen, terwijl de politiek dit van mijlenver had kunnen maar niet wilde zien aankomen...

Nederlanddraaitdoor | 08-06-18 | 10:33

Die inteelt-watjes en huilbaby's van Pegida maken geen schijn van kans in een eventuele confrontaties. Misschien moeten weze maar eens een keer laten provoceren zonder politiebescherming. . Kan dat boek ook dicht.

Bakito | 08-06-18 | 10:32 | 6

Wil je nou werkelijk beweren dat je Pegida met geweld wilt laten ruimen door die islamofascisten?
Wat ben jij voor eng figuur?

Nuchternederland | 08-06-18 | 10:52

Stop feeding the troll

Snap je!? | 08-06-18 | 11:05

@bakito Je bent wel heel naïef om te denken dat Pegida en andere (onbekende) groepjes zich niet voorbereiden op die gewapende confrontaties. Dat gebeurt op grote schaal , en Europees wijd.
--
Mocht de dag van de confrontatie komen dan zal je hier ook Polen, Russen en Tsjechen in de straten zien. Het is niet voor niets dat de NL overheid alleen nog maar bezig is "de rust te bewaren" ze hebben geen andere keus meer. En dat kan maar zo lang goed gaan.
--
De Islam heeft de NL overheid bij de ballen.. heerlijk. pang, Pang! En aangezien van politie tot defensie de meesten compleet zijn gehersenspoeld mag je daar ook niets meer van verwachten.

Mark_D_NL | 08-06-18 | 11:12
▼ 3 antwoorden verborgen

De sharia zegeviert in Rotterdam. Natuurlijk vieren onze Mohammedaanse vrinden staat, net zoals ze de slag bij Badr nog steeds vieren. Grote kans dat over enige jaren 'Rotterdam' ook een populaire naam in moslimse kringen gaat worden.

Wat meer verbazing wekt is dat de boven ons gestelden nog altijd denken dat sharia een of ander Canadees zangeresje is, en niet een eigen en zeer ongewenst rechtsstelsel.

HoogToontje | 08-06-18 | 10:32

Voordat die moslims kwamen konden we van de ene dag naar de andere dag overstappen van baas voor 50 gulden meer in de loonzak. We horen Den UIL het nog roepen, NOOIT, nooit zal het volk nog de baas kunnen spelen over de democratie.!.... en ,, hij had gelijk. [kijk wat er van over is in deze samenleving]

brandewijntje | 08-06-18 | 10:32

Niet meer te stoppen, we zijn te laat.

BosrandDirk | 08-06-18 | 10:31 | 7

Idd niet meer te stoppen. We WAREN te lui en te laf. Pim Foruijn zei het al in 2001: Het is vijf voor twaalf. Dus hoe laat zou het nu inmiddels zijn?
Stoppen = opgeven = onderwerpen = de letterlijke betekenis van Islam. Nooit.
Maar wanneer bent gij eens achter uw GS toetsenbord vndaan gekomen, of wanneer gaat gij dat eens doen?

nope | 08-06-18 | 11:08

@ nope
Onderwerping is toch echt iets mentaals. Fortuyn heeft zich ooit eens positief uitgelaten over Maarten Tromp, en zoals u wellicht weet moesten alle zeemachten in de 17e eeuw de Engelse vlag hijsen om op die schandelijke wijze hun meerdere op zee te erkennen. Dit deed dhr. Tromp niet, wat de eerste NED-ENG oorlog betekende. So be it!

JackStick | 08-06-18 | 11:21

Geen weg terug met de Nederlandse schapen, ze laten zich door de honden opdrijven tot ze na het kaalscheren halal worden geslacht.

BosrandDirk | 08-06-18 | 11:40
▼ 4 antwoorden verborgen

Dit heeft toch niets meer met Nederland te maken.
Pegida heeft met deze actie duidelijk haar punt gemaakt. Eenzijdige tolerantie van onze kant heeft niet geresulteerd in een multiculturele samenleving. Met name mensen die last hebben van Islam hebben hier moeite mee. Dat klopt ook, want integreren is niet de bedoeling. Islam is een overheersende religie dat overal waar ze komen de baas wil spelen. Beetje de 'bully' van het religieschoolplein, de oncontroleerbare puber van de jongste religies.

Maar... mondje dicht... de deugers kijken mee!

Kaas de Vies | 08-06-18 | 10:30 | 1

'Alea iacta est.
De teerling is geworpen.

De Profundus | 08-06-18 | 10:44

De link over de toenemende islamisering bij toenemende percentages moslims is al vaker langsgekomen.
Wie weet, klikt er ook een keer een beleidsmaker op om te zien wat de gevolgen zijn van hun onderdanigheid aan de islam.
defendproclaimthefaith.org/tracking_in...

arbeid_loutert | 08-06-18 | 10:27

Het lijkt mij dat “Aboutaleb hoerenjong” scanderen als een belediging van een ambtenaar beschouwd kan worden. Ik vraag me dan af, hoeveel mensen hebben een bekeuring gekregen voor het beledigen van een ambtenaar in functie?

JI-HAAT | 08-06-18 | 10:27 | 2

Je kan alles straffeloos doen als de groep maar groot genoeg is.

Beefbus | 08-06-18 | 10:29

In de parallelle Nederlandse (islam)samenleving geld een ander rechtsstelsel, dan mag je dat gewoon scanderen als moslim,
en zal je zeker niet bestraft worden door de Iftar Politie.

Kanarie_Geil | 08-06-18 | 10:36

In Oostenrijk worden aanhangers van de grijze wolven uitgezet, want rechtsextremistisch.
Gek genoeg vindt links Nederland deze rechtsextremistische groepering wél lief.
Snapt u het nog ?

Q-Bert | 08-06-18 | 10:24 | 2

Wenen heeft een historisch besef, Den Haag niet.

Langshetrandje | 08-06-18 | 10:32

Links heult graag met rechtsextremisten uit het buitenland. Twee handen op 1 buik, zeker als ze de islam aanhangen.

Indoneesje | 08-06-18 | 10:46
-weggejorist-
pejoar | 08-06-18 | 10:23 | 7
▼ 7 antwoorden verborgen

Ik zie eerder in Rotterdam de vlam in de pan springen dan in Amsterdam, maar we komen dichter en dichter bij dat punt

Rest In Privacy | 08-06-18 | 10:22

Zo begon ook ooit de opstand tegen Assad in Syrie. Opgefokte islamieten zwaaiend met vlaggen. Nee beste regering de integratie is goed gelukt! Hele wijken zijn intussen gewoon islamitische wijken geworden. Stel dat er een stel niet moslims wonen in de buurt van de moskee en gewoon lekker buiten willen eten, gaat deze meute dan ook daar ingrijpen? En zal de politie dan durven ingrijpen? Een ding is zeker, de Nederlandse staat heefts niets te vertellen in sommige wijken zoveel is duidelijk.

Indoneesje | 08-06-18 | 10:21 | 5

Blasfemie | 08-06-18 | 10:23 | U vergelijkt een WK wedstrijd met een onaangekondigde demonstratie van religieuze fanatici en nationalisten afkomstig uit een ander land?

Indoneesje | 08-06-18 | 10:39
▼ 2 antwoorden verborgen

Al een reactie van de toppertjes van DENK? De verbindende factor in Nederland???

Matwetwe | 08-06-18 | 10:21 | 1

Ja, gisterenavond al . Vieze ophitser die Kuzu.
Tweet van Kuzu; "Haatdemo #Pegida gaat niet door, omdat Pegida het zelf afgeblazen schijnt te hebben. Als dat echt zo is dan zijn zelfs die hersenloze lui verstandiger dan #Aboutaleb..."

osolemio | 08-06-18 | 10:30

En met dit volk wou die CU-SGP leider van Rotterdam zich zo graag mee verbinden?

Sayer | 08-06-18 | 10:20

Dom kutvolk...

Ad Hominem Tu Quoque | 08-06-18 | 10:19 | 1

Jup en het fokt als konijnen.

newray | 08-06-18 | 10:25


mobile.twitter.com/JennyDouwes/status...

Jenny Douwes
@JennyDouwes
Prachtige actie!! Maar ik ben wel benieuwd of zij ook een dagvaarding ontvangen voor het 'verhinderen van een betoging (artikel 143)'. 'Naar schatting een paar honderd tegendemonstranten waren bij de moskee aanwezig en vormden een menselijke ketting.'

express | 08-06-18 | 10:19

toevallig zeg, dat ze allemaal net die dag niet hoefden te werken.

Dario.Maggi | 08-06-18 | 10:17 | 3

Studiedag.

Mark_D_NL | 08-06-18 | 10:17

Zat me net af te vragen hoe laat het precies was dat dit plaatsvond. Gewoon kantooruren toch? Misschien werken ze allemaal in de nachtdienst?

Snap je!? | 08-06-18 | 10:37

Tijdens ramadan werken ze liever niet, moe en zo hè....

Agent 421 | 08-06-18 | 13:42

Overwinning Pegida met minimale inspanning. Buitenlandse vlaggen worden zo veel mogelijk buiten beeld gehouden door de media. Alle standpunten van pegida in een klap weer bevestigd. Prachtig.

Repetitive Beats | 08-06-18 | 10:16

Ziehier, waarmee het decennia-lang wegkijkend establishment van VVD, D66, GL CDA de Nederlandse samenleving heeft opgezadeld: segregatie, Nederland-haat, onveiligheid, criminaliteit, radicalisering.

krelus | 08-06-18 | 10:16 | 2

Vergeet hoofdrolspeler PvdA niet

Nederlanddraaitdoor | 08-06-18 | 10:21

Voor wie het wil zien:
Parallelle samenleving is hier zichtbaar.

demaup | 08-06-18 | 10:24
-weggejorist-
BenPakdee | 08-06-18 | 10:14 | 3

Ik zit me net een beetje in te lezen over PEGIDA. Het uitgangspunt van deze groep klinkt zinnig, maar termen zoals "Avondland" en "volk" zorgen voor een schimmige extreem-rechtse bijklank. De denkbeelden zelf vallen eerder onder het "Nieuwe Humanisme", dus misschien moeten ze eens een vaardige tekdtschrijver/PR-figuur recruteren voor een passend tegenluid tegen het oprukkende Moslim-gevaar.

MickeyGouda | 08-06-18 | 10:14 | 1

Pegida is een luis in de pels. En een nuttig instrument om te laten zien wat er werkelijk leeft inder de migrantiers...

BenPakdee | 08-06-18 | 10:16

Het woord 'minderheden' moet je niet al te letterlijk nemen. En heeft deze gezellige bijeenkomst dan misschien wel iets met de islam te maken? Net als de begrippen als bijvoorbeeld 'ramadan' en 'jihad' zeker iets met de islam te maken hebben?

RickTheDick | 08-06-18 | 10:14

Teken van een grijze wolf? Volgens mij lijkt het meer op de kop van een slijmerige glibberige naaktslak.

Morgenishetbeter | 08-06-18 | 10:12

Dus....
Pegida zijn sneuhazen omdat ze de gekte die islam heet willen aantonen en blootleggen? Die kerel met z'n varkenspetje is een voorvechter, een held. Voor wie het nog niet begrepen hebben, die nederturken zijn precies dat, turkse staatsburgers in den vreemde. Met een missie: onder het mom van vrijheid van religie, meningsuiting en met de racisme kaart steeds losjes bereid in den mouw ten strijde trekken voor het turkse belang.
Het zijn landverraders, infiltranten. Niet meer en niet minder. Pegida zou daar de mother of all BBq's neer moeten kunnen zetten en als die nederturkjes dan écht zo verbindend willen zijn dan komen ze gezellig een praatje maken en is er niks aan de hand. Maarnee, ALLAH HAKBARR, grijze Wolventekens en een algehele neerbuigendheid naar Nederland, hun "vaderland" Me Reet. Het zijn Turken, blijven het ook en zo te zien kan je die gewoon allemaal hun NL paspoort afpakken, ze willen er toch niks meer mee.

elfenstein | 08-06-18 | 10:12 | 5

* en zo te zien kan je die gewoon allemaal hun NL paspoort afpakken, ze willen er toch niks meer mee*
En of ze er iets mee doen, het is hun toegang verschaffen naar de uitkeringen en toeslagen!

vluchtelingallergie | 08-06-18 | 10:17

Meh, het zal me jeuken wat die landverraders allemaal blehren, we leven in het nu, de nsb is al een jaartje of 70 historie, dat in tegenstelling tot de grijze wolven en erdogan, die zijn hoogst actueel en dienen beschouwd te worden voor wat ze zijn:
Den Vijand.

elfenstein | 08-06-18 | 10:19

Ik pleit ervoor om de wetsartikelen aangaande landverraad en collaboratie met een vreemde mogendheid erbij te pakken. Hoogste tijd dat we die grijze wolven en al die turks-nederlandse verbindende subsidiekoffiehuizen eens benoemen voor wat ze zijn en overeenkomstig berechten. Niet op basis van islam, niet om vage geldstromen richting moskeeen, nee gewoon even daadkrachtig het nederlandse recht er op loslaten. die wetten zijn echt heel simpel namelijk en volledig toepasbaar op al die turkse teringlijers die wél 2 paspoorten hebben, mogen stemmen in NL maar tegelijkertijd zonder twijfel loyaal zijn aan Erdosnor waarvan we weten dat hij nederland als kannibalistisch, nsb terrein en dus gewoon als zijn vijand beschouwd. tijd dat we 'm van repliek dienen en zijn overzeese leger neermaaien voor ze de overhand nemen.
Pegida heeft hier een hele grote slag geslagen, gek genoeg zelfs nog zonder dat ze ook maar 1 speklap geroosterd hebben. Het zien en benoemen is stap 1....

elfenstein | 08-06-18 | 10:26
▼ 2 antwoorden verborgen

Amsterdam zijn we al kwijt.
En de heer Zadkine, althans zijn successors, kunnen alvast beginnen met WEER een beeld van totale stads-destruktie. De echte bevrijding zal nu ook nog langer duren!

Katoentje | 08-06-18 | 10:11 | 1

En Rotterdam krijgt de komende 4 jr een paarse raad, met alle soorten van verraders aan 'de knoppen'. Rotterdam huilt waar het eens heeft gelachen... oh wacht

didivos | 08-06-18 | 10:17

De turken nemen de macht langzamer hand over in Nederland.
Ze hadden toch geen toestemming voor demonstreren Waar bleef onze Politie
En Erdogan het diktatoretje lacht zich in vuistje,

gerrit5042 | 08-06-18 | 10:11

" een fraaie aangelegenheid hun liefde voor Allah en hun afkeer van Nederland te proclameren."

Weet u wie ook zijn liefde voor Allah en afkeer voor Nederland proclameerde?
en.wikipedia.org/wiki/Proclamation_of...
Rotterdam verloren, rampspoed geboren

atheïstisch stemvee | 08-06-18 | 10:11

Geen agent in zicht zoals gewoonlijk, want alleen voor politiek gewin kunnen rutte en co de Turkse kakkerlakken terugsturen.
Het is hoog tijd om groepen zoals “grijze wolven” als rechts-extremistische en staats gesteunde terroristische organisaties te bestempelen, helaas hoor ik de nieuwsmedia daar nooit over. Alles rechts van de VVD is namelijk extreem rechts of fascistisch, tenzij het om een harde kern Turkse nationalisten gaat, dan kijken we even de andere kant op.
.
Pegida heb ik overigens niet zoveel mee op het moment, het moge duidelijk zijn dat het punt is gemaakt. Sommige wijken zijn niet meer Nederlands, misschien geen no-go areas, maar desalniettemin geen Nederland meer.

HaatAth3ist | 08-06-18 | 10:11 | 3

Maar de motorclubs wel aanpakken! Want dat zijn de laatste mensen die zich niet de kaas vh brood laten eten. Als ze dat lukt blijft er een makke schapen roedel over die wordt opgevreten door door dit leger neven en nichten

Rallywally | 08-06-18 | 10:19

Rallywally
Hear hear!
Jij snapt 'm, aangaande de motorclubs. Dat zijn zo ongeveer de enige harde jongens die we nog hebben, vrijheid hoog in het vaandel, bereid om te knokken voor de zaak en georganiseerd. En dat wil onze overheid natuurlijk he-le-maal niet hebben. Tenminste: zolang je inheems bent, allerhande buitenlandse groepen en religieuze clubjes mogen dat natuurlijk wel getuige de vrije hand die die grijze wolven maffia hier krijgt. Volgens de regels die voor die motorclubs blijkbaar gelden zouden die grijze wolven acuut verboden en uitgezet moeten worden, geen eretekens of kekke jasjes met turkse vlaggen erop meer mogen dragen en niet samenkomen in clubhuizen of in groepsverband opereren. Maarja, zou je dat doen dan is het natuurlijk rasjistiesj....

elfenstein | 08-06-18 | 11:20

@Rallywally: motorclubs en grijze wolven is wel een groot verschil he, kun je niet achter elkaar zetten. Beide ondermijnen de rechtsstaat en moeten worden bestreden, elk op een eigen manier.

Bakkeleures | 08-06-18 | 11:26

Vers van de pers.

Kijken jullie even mee bakfietskinderen, deze regering snapt het en weet hoe de hazen lopen.

De Oostenrijkse regering heeft vrijdag plannen aangekondigd voor het sluiten van verschillende salafistische instellingen en zeven moskeeën. Ook wil het land meerdere imams uitwijzen.
De autoriteiten onderzoeken of imams een verbod hebben overtreden op financiering vanuit het buitenland, zei minister Herbert Kickl (Binnenlandse Zaken). In zeker twee zaken zou al zijn vastgesteld dat geestelijken het land moeten verlaten. Er wordt nog onderzoek gedaan naar tientallen andere imams.

Het besluit komt na een periode van kritiek op de islamitische religieuze koepelorganisatie ATIB (Unie van Turks-Islamitische Culturele Verenigingen in Europa). De organisatie vertegenwoordigt meer dan zestig verenigingen in Oostenrijk en zou het Turks-nationalisme aanhangen.

Bondskanselier Sebastian Kurz zei vrijdag dat in zijn land geen plaats is voor ''parallelle samenlevingen, de politieke islam en radicalisering''.

Kurz staat sinds afgelopen december aan het hoofd van een coalitie met zijn christendemocratische ÖVP (Oostenrijkse Volkspartij) en de rechts-populistische FPÖ (Vrijheidspartij van Oostenrijk).

von Amsberg | 08-06-18 | 10:11 | 5

Duitsland gaat ook (te laat) wakker worden. Met de moorden en verkrachtingen wordt daar de slapende gud mensch ook wakker

Rallywally | 08-06-18 | 10:24

@Mark_D_NL
Je meent het ook echt he? ;)

Paaldanseres | 08-06-18 | 10:26

Bondskanselier Sebastian Kurz zei vrijdag dat in zijn land geen plaats is voor ''parallelle samenlevingen, de politieke islam en radicalisering''.
.
Klinkt als een verstandig man. Kan hij niet ook mijn bondskanselier worden?

Graaisnaaiert | 08-06-18 | 14:15
▼ 2 antwoorden verborgen

Allemaal een boete van 370 euro, dat zal ze leren.

newray | 08-06-18 | 10:10

Poeh, wat een ophef. *karbonaadje omdraaien doet*

Fiasco | 08-06-18 | 10:10

De ellende is deze: het klootjesvolk en de “deugers” lezen geen GeenStijl. Want ze zitten liever op Facebook en lezen NRC/Volkskrant. En die brengen dit niet. Dus.

Normpje | 08-06-18 | 10:09

Pegida was zo slim om rechtsomkeert te maken......... als ze hadden doorgezet was het finaal uit de hand gelopen, die paar agenten hadden dat niet kunnen tegenhouden.
Zo zie je maar weer, dit deel van Rotterdam is gecapituleerd voor de islam en de olievlek wordt steeds groter.......

Fatwabuster | 08-06-18 | 10:09 | 2

Pegida... rechtsomkeert maken... ghehehe

elfenstein | 08-06-18 | 10:54

En zo krijgt deze - in mijn ogen - kinderachtige actie van Pegida opeens toch nog een interessante draai. Het toont namelijk keihard aan hoezeer ISlamieten zich tegen ons keren, hoezeer ze hier alleen maar komen om te veroveren en ook hoe ze over ons denken. Wake-up call over de overheid, wellicht?
As if...

Graaisnaaiert | 08-06-18 | 14:13

Dank+1

De Profundus | 08-06-18 | 10:37

Toen was het nog mijn stad, wel aan de andere kant van de Maas, maar toch.
Nu springen de tranen in mijn bilnaad, als ik weer eens in Rotterdam kom.

Wijze uit het Oosten | 08-06-18 | 13:10

In de eigen shitholes gaan die lui ook altijd massaal de straat op voor echt de meest domme dingen. Groepsdwang tot de max, en dat is gevaarlijk. Maar... we zijn met meer... lol.

Mark_D_NL | 08-06-18 | 10:08 | 3

en wacht maar tot Marokko een paar wedstrijdjes gaat winnen... of wat ik denk "onterecht" gaat verliezen. Dan zullen de getto's hun definitieve bezopen naam waarmaken. Wat een verkwanseld land hier.

hagelkruis | 08-06-18 | 10:13

Inderdaad. "Groepsdrang tot de max." Dat is dan ook het enige wat die inteelt kneuzen kunnen. Dit is dus... waar het laffe nederlandse klootjesvolk nog een voorbeeld aan kan nemen en zeker nog iets van kan leren. Maar... dat is dan ook echt het enige.

Paaldanseres | 08-06-18 | 10:16

Moet jij eens kijken hoeveel Nederlanders (autochtoon) er ineers voor Marokko gaan zijn bij een paar overwinningen @hagelkruis. De krantjes zijn in elk geval al druk bezig om de mensen ervan te doordringen dat ze nu maar voor marokko moeten juichen....

Lood om oud ijzer | 08-06-18 | 10:18
-weggejorist-
HozZeS1 | 08-06-18 | 10:08

Dit noemen we volledig op de provocatie in gaan. Als je nu denkt dat je hiermee gewonnen hebt...
Integendeel.

Rico Tampeloerus | 08-06-18 | 10:07

Staatsgevaarlijke idioten zijn dit. In de meeste andere landen wordt daar hard tegen opgetreden, maar in Nederland vieren ze alvast de overwinning op onze rubberen staat.

Trekhaas | 08-06-18 | 10:07

Pegida heeft, ook al ging de BBQ niet door (geen veiligheidsgaranties van de burgemeester en de politie?), welvoegelijk een punt gemaakt: de uitheemse bevolking laat in hun reactie duidelijk weten hoe men over ons Nederlanders (en de burgemeester) denkt.

kommabijmebinnen | 08-06-18 | 10:07 | 1

En voor de tegendemonstratie was uiteraard geen vergunning aangevraagd (want "spontaan") en gevaar voor de openbare orde was er ook niet. Gadver.

Synecdoche | 08-06-18 | 11:17

.. "wij zijn met meer", sprak het schaap tegen de grijze wolven.

Jan Passant mk2 | 08-06-18 | 10:06 | 5

Je was me voor.

Mark_D_NL | 08-06-18 | 10:08

Hun zijn soort van "verenigd" door de islam wij het "westen" zijn helaas verdeeld. Toch denk ik dat het niet onmogelijk is om in Europa de neuzen de zelfde kant op te krijgen.

Barkruk2 | 08-06-18 | 10:31

Beter had ik het niet kunnen verwoorden.

Agent 421 | 08-06-18 | 13:36
▼ 2 antwoorden verborgen

Het wordt tijd om de boerenzonen naar de randstad te halen. De huidige bewoners zijn stuk.

Joffri | 08-06-18 | 10:06

Met een buklaaf als Rutte achter het stuur kun je niet anders verwachten dat je wordt uitgeleverd aan de barbaren.

De luis | 08-06-18 | 10:05

Waar kunnen we krombaanwapens kopen?

Poppo van Ulvinga | 08-06-18 | 10:05
-weggejorist-
Hoofdbreker | 08-06-18 | 10:05 | 2

Die Turkse vlaggen horen eigenlijk als bovenste foto. Rutte capituleert Rotterdam opnieuw aan de bezetter.

Feynman | 08-06-18 | 10:04 | 2

Rij een willekeurige achterstandswijk in Nederland door en waan je in klein Turkije. Vlaggen, foto's van Ataturk e.d. je kan het zo gek niet bedenken. Het is vooral heel sneu dat ze niets hebben om trots op te zijn behalve wat vergane glorie en een of ander achtergebleven stuk grond met een paar geitenkuddes.

Fiasco | 08-06-18 | 10:12

Fiasco:
Waren het maar foto's van Ataturk. Weliswaar een behoorlijk megalomane moordenaar maar wel eentje die Turkije gemoderniseerd heeft en onder zijn bewind seculier trachtte te maken. Erdogan, die z'n rotkop ze je veel hangen en dan niet alleen in R'dam hoor, hier in Damsko zelfde beeld: Allemaal helemaal gehersenspoeld door staats-tv propaganda en een onderlinge controle die best wel lijkt op hoe dat in de ddr ging. Turken onderling houden de rijen gesloten, andersdenkenden in eigen kring worden naar turkije gestuurd voor een opfriscursus antionalisme en erdo-verheerlijking en als het niet werkt dan verdwijnen ze als vermeend gulen aanhanger....
Arme turken, ze waren goe dop weg om het meest geciviliseerde land in die negorij te worden maar dat wordt nu dus in ijltempo afgebroken.

elfenstein | 08-06-18 | 11:01

Zo trots. Wat een gaaf land toch. #kots

Paaldanseres | 08-06-18 | 10:04

Dit artikel sluit naadloos aan bij het vorige item....

R0ckhound | 08-06-18 | 10:02 | 2

Precies. De eenheid onder moslims is groter dan de eenheid onder de inheemse bevolking. Sterker nog: de eenheid onder moslims verdeelt de inheemse bevolking.

keestelpro | 08-06-18 | 10:27

Die eenheid is gebroken door jarenlange verdeel-en-heers politiek.

marcoplarco | 08-06-18 | 10:43

Enige antwoord. Sluiten moskeën, deislamisering, repatriatie. Weg met die zooi.

Beefbus | 08-06-18 | 10:05

Daar zal een dezer dagen wel een bom afgaan, een aanslag worden gepleegd of iets dergelijks. Dat kan de religie van de geitenneukers toch niet over zich heen laten gaan. Mark my words.

Paaldanseres | 08-06-18 | 10:08

Gelukkig geeft dit soort berichten mij nog hoop.

Barkruk2 | 08-06-18 | 10:22

Code rood !

ja,diedus! | 08-06-18 | 10:01 | 4

Het islamitische Trojaanse paard staat niet meer voor de deur, maar schijt inmiddels onze hele huiskamer vol.

Paaldanseres | 08-06-18 | 10:32

@Hagelkruis Waar hala je die 90% vandaan. Tijdens de laatste nep verkiezingen (gemeenteraadjes) stemde toch de meerderheid op meer, meer, meer nep immigranten, meer moslim geweld en meer nepotisme.

Mark_D_NL | 08-06-18 | 10:55

Nog voor het einde van dit jaar komen ze openlijk met hun vuurwapens de straat op. Zogenaamd om vreugdeschoten in de lucht te lossen. De intimidatie is dan volledig. De overheid zal hier geen antwoord op durven geven. Zogenaamd uit angst voor escalatie. Escalatie die ze veertig jaar lang op haar beloop heeft gelaten, uit angst voor escalatie.. Rutte en de hele politieke kaste is dan overigens al weggevlucht. Net als koning Willie cs.

Van Zessen Klaar. | 08-06-18 | 12:50
▼ 1 antwoord verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken