Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Kinderpartij voor de Dieren haat moslims

Links met common sense, hoe bestaat het. Moslims vreten enorm veel vlees, rijden bij voorkeur in de grote dikke Duitse auto's en in elk fatsoenlijk islamitisch land worden de linkse partijen door de geheime dienst in het celletje getyfd. Gelukkig is er één linkse beweging in Nederland die snapt dat het kleedjesvolk geen knuffel verdiend wegens zielig en global south en dat is de Partij voor de Dieren. De Dierenpoezen zijn wook als fuck en willen dus een verbod op ritueel dieren verwerken tot döner, en nu ook een verbod op de mensonterende praktijk van de jongensbesnijdenis. De lammetjes van Thieme van de jongerenbeweging PINK! zijn daarom een pertiesie gestart die u hier kan tekenen. Als u dus een hekel hebt aan ontvelde mohammedanen (en joden, maar goed, die zijn toch on their way out in Europa en volgens Arnon Grunberg bent u toch een jodenhater) kunt u die hier tekenen.

Reaguursels

Inloggen

Amonites Love Molech
marjen | 07-05-18 | 15:31 Jottum. Vertel de "gekerstende" oorspronkelijke bevolking van Europa meer over lijden.
Verdeel en heers door het distribueren van wat brood en zien hoe dat uitspeelt:
2 honden vechten om een been, de derde gaat ermee heen.
Alle wegen lijden door Rome.
Alle romeinen terug naar Rome!.

hallevvezool | 08-05-18 | 07:03

Toch eventjes getekend heur.
Ook al duikt dit dan toch wel weer de kelderboxen van fraai beschotelde flatwijkjes in.

NiCeY | 07-05-18 | 22:03 | 3

Allah met alle tegen beter wetens in toch hoog houden , maar wel zijn perfecte schepping aanpassen is door de beste hardcore die hard geestelijke van whatever niet te verdedigen.
Je moet het voor de gein eens proberen. Heb je gelijk een goed verhaal voor op verjaardagen of bij het koffieapparaat.

NiCeY | 07-05-18 | 22:06

Dat is een bekende objectie in godsdienstfilosofie. Dat kun je altijd in de rondte blijven draaien. Je stelt bijvoorbeeld dat een perfecte God sowieso al helemaal niks zou maken. Perfectie is per definitie ook compleet. Alles wat een perfecte God maken zou, zelfs als was die creatie perfect, wat het dus niet is - wat exact de gemeenschappelijke preoccupatie van alle volgelingen van dergelijke godsdiensten is, nl. om te manoeuvreren in een tot het bot verdorven wereld (theodicee) wat de creator heeft proberen te fixen door het creëren van vrije wil voor alleen bepaalde creaties met de clausule dat deze vrije wil de verplichting inhoudt deze creator onophoudelijk te aanbidden - zou toevoegen aan een creator die in zichzelf al perfect was.. Is zo'n systeem van creatie + creator meer perfect, even perfect of juist minder perfect dan alleen een creator? Wat ging vooraf aan de wens van zo'n perfecte creator om toe te voegen aan zijn perfectie? Daarop kun je antwoorden verzinnen die net als met alle andere objecties en dilemma's die het toepassen van de eigenschappen alwetendheid, algoedheid, almacht etc. opleveren, geen van allen bevredigen, zelden zinnig en soms niet eens coherent zijn.

Mazzelstof | 08-05-18 | 06:29

Ouders vervolgen als later het kind toch besneden blijkt te zijn.

kortebroek | 08-05-18 | 09:51

Snijden in baby piemels, noit begrepn waarom dit nu nog normall wordt gevonden.
joden stenigen toch ook niet meer?
Stop met die onzin.
beetje water is genoeg om schoon te houden hoor.
Het is gewoon mishandeling en zou strafbaar moeten zijn.
Mocht het zo zijn dat God je dan niet meer wil, dan is het denk ik een goed moment een betere te vinden.

Tang_Li | 07-05-18 | 20:55

Als je deze petitie tekent teken je eigenlijk ook voor het referendum over de donorwet.

IndoFortuyn | 07-05-18 | 20:54

De PvdD is geen linkse partij. Maar, eens, besnijdenis is verminking waarvoor je alleen een volwassene toestemming voor zou moeten geven. Lichamelijke zelfbeschikking is een groot goed.

Liefdebaard | 07-05-18 | 19:55

Nederlanders vreten ook enorm veel vlees van de BBQ en rijden bij voorkeur in de grote dikke Duitse auto's. Maar we hebben voldoende water om het zaakje schoon te houden. Is er nog een andere reden tot besnijdenis?
Nog even los van het feit dat mensen dat zelf zouden moeten bepalen wat er met hun lichaam gaat gebeuren. Als ze volwassen zijn en niet onder sociale druk.

kloopindeslootjijook | 07-05-18 | 19:43

Partij voor de Dieren kan beter de naam in "Goyiem tegen Joden" veranderen.

Berkemef | 07-05-18 | 19:29 | 1

Wtf, ik hou opeens van PvdD.

Maar zonder gekheid. Makkelijk framen zo he. Doet de Zent weer goed. Maar nu weet je ook waarom halaslacnt nog steeds niet is verboden,, want " zo begon het toen ook".

Rest In Privacy | 08-05-18 | 00:01

Hadden ze in New York niet ooit een onderzoek gedaan naar de effecten van een besnijdenis op de hersenen dmv. een MRI scan? Ja dat hebben (((bepaalde groepen))) meteen stopgezet toen er resultaten kwamen die (((men))) niet wenste.

Cadaver | 07-05-18 | 19:09 | 1

zo een kleine minderheid, en toch zoveel invloed. Zal wel toeval zijn.

Rest In Privacy | 08-05-18 | 00:09

Ik ben eigenlijk alleen maar tegen halal slachten omdat ik tegen muzelmannen ben. Die dieren boeit me eigenlijk niet zo veel.
Besnijdenis zouden ze wel direct moeten verbieden.

barryvantiggele | 07-05-18 | 18:52

Op latere leeftijd mijn voorhuid moeten laten wegnemen. (medische reden).
Een baby dat aan te doen is onmenselijk. Past dus bij die zogenaamde godsdiensten.
Dus graag getekend.

BBmetR | 07-05-18 | 18:12

Ik teken niks. Als er lui zijn die elkaar de voorbips willen uitbenen danwel elkaars leuter wensen in te korten vind ik dat vies en pervers, ze moeten zelf maar zien hoe ze klaar komen maar wel in hun eigen zandbak van oorsprong en niet hier. Hoe ze met hun medemens of -dier omgaan is niet aan mij maar wel graag in diezelfde zandbak.

Breinbrouwsels | 07-05-18 | 18:04 | 4

@AanDiggelen | 07-05-18
De besnijdenissen gaan gewoon door ondanks een verbod. Het besnijden zal dan illegaal in Nederland plaatsvinden of elders in het buitenland.
Dan weer terug naar Nederland voor de kinderbijslag en gratis zorgkosten bij eventuele complicaties van de ingreep.

I.P standing up | 07-05-18 | 20:11

I.P standing up | 07-05-18 | 20:11
Boetes en flinke.

miko | 07-05-18 | 21:35

@ I.P. standing up
Verbod zal zeker niet alles voorkomen, maar het is een begin. Niet verbieden betekent dat het min of meer wordt gedoogd en gedogen leidt vaak op termijn tot toestemming geven onder het mom van regulering. Kortom het niet verbieden is een verkeerd signaal.

Braboblanke | 07-05-18 | 21:51
▼ 1 antwoord verborgen

Wat je over dit onderwerp ook weinig hoort is dat de net besneden en nog bloedende micropenis even in de mond genomen wordt door de man die de besnijdenis uitvoert. Althans bij joden. Dat is zelfs voor moslims wat te gek.

Rest In Privacy | 07-05-18 | 18:00 | 3

Dat heet metzitzah b'peh en komt volgens mij niet vaak voor?

tata1981 | 07-05-18 | 18:06

Dat zou kunnen, smerig is het wel. Of wordt er weinig over verteld uit schaamte?

Rest In Privacy | 07-05-18 | 18:22

yep, nog veel smeriger kan je het bijna niet krijgen.....

mental K | 07-05-18 | 20:05

Ik heb getekend uiteraard.

In de petitie wordt geproken over de voorgestelde ban op Ijsland. Helaas, die is onder druk van de joodse internationale geemeenschap al weer van tafel, www.israelnationalnews.com/News/News.a...

Zo een kleine minderheid en dan zoveel invloed..

Zo als al eerder betoogd ook nu weer met het 'argument' zo begon het toen ook. En, niet verrassend, dat het in meer diverse landen ook tegen andere religieuze minderheden gebruikt kan worden.

Tot zover de fabel dat joden en moslims elkaars vijand zijn.

Rest In Privacy | 07-05-18 | 17:39 | 1

De genoemde Pnchas Goldsmidt is overigens een oude bekende, m.youtube.com/watch?v=wb_4U2UJucE

Muslims are Jews' natural allies in Europe.

Rest In Privacy | 07-05-18 | 17:45

Het zou mooi zijn als ze het bij de PvdA ook niet meer pikken!

tata1981 | 07-05-18 | 17:32 | 2

hahahahaha WIE? die paar zetels? Groenlinks moet van hun laffe reet komen, en D66!

mental K | 07-05-18 | 20:06

Met Asscher. Die zal dit niet zo snel agenderen verwacht ik.

Rest In Privacy | 08-05-18 | 00:11

Ik ga een petitie starten dat ze juist meer weghalen dat alleen de voorhuid.

Zupschufter | 07-05-18 | 17:08

Voor mijn part snijden ze alles eraf, scheelt colonne's verwarde sukkelzzz

rattenvanger XL | 07-05-18 | 16:46

Wel even goed lezen: In IJsland werken ze aan een verbod om de besnijdenis te verbieden, dus daar mag je binnenkort niet meer de besnijdenis verbieden.

DenkZelfstandig | 07-05-18 | 16:18 | 1

Zo las ik het ook eerst haha.

Rest In Privacy | 07-05-18 | 23:09

Wie neemt die dierenknuffelaars nog serieus na dat debacle met de Oostvaardersplassen?
Wat heeft de PvdD met besnijdenis te maken?
Beetje de emo-kaart spelen, laat ze zich maar eens verantwoorden waarom ze vinden dat dieren moeten creperen achter een hek.
Maar nee, je gooit de meute een bot toe en iedereen duikt erop, want ach toch wat zielig.
Maar we laten wel onze kinderen volspuiten met allerlei biologisch gemanipuleerde cocktails tegen enge ziektes. Die vragen daar toch ook niet om?
Wat nou zelfbeschikkingsrecht voor kinderen, alsof je als ouder helemaal geen verantwoording meer mag nemen behalve wat de goegemeente toestaat. Lekker dan als je 12-jarige de idee heeft opgevat dat zelfmoord de oplossing is van zijn/haar/het probleem. Het toppunt van liberalisme en de heilstaat van Joseph Stalin liggen hier dicht bijeen.

Eppo | 07-05-18 | 16:16

Als Turkse jongetjes straks niet meer besneden mogen worden, waar halen ze dan het vlees voor een broodje döner in het gevolg vandaan?

Eurohater | 07-05-18 | 16:04

Snijden in een kind zonder noodzaak altijd -1 je zou het mishandeling kunnen noemen.

Omebert | 07-05-18 | 15:52 | 2

Anderzijds; in ongeveer de helft van de kinderen zit al een sneetje.

Gele Beer | 07-05-18 | 15:59

Ja das door moeder natuur en die is altijd +1

Omebert | 07-05-18 | 17:55

Je moet gewoon met je klauwen van minderjarige, wilsonbekwame kinderen af blijven.
Laat ze maar besneden worden als ze meerderjarig zijn.

Rico Tampeloerus | 07-05-18 | 15:46 | 7

marjen | 07-05-18 | 16:02 Misschien een idee om als christen je iets minder te identificeren met het jodendom. Verderop heb ik wat linkjes geplaats over de afgelaste ban in Ijsland. Wie dat voor elkaar gekregen en met welke argumenten zal je verbazen.

Rest In Privacy | 07-05-18 | 18:25

kortebroek | 07-05-18 | 16:15
Het is niet zo ver weg voor dat de eerste Nigeriaanse 'vluchtelingen' hier op hoge poten eisen hun kindergezichtjes op te snijden.
Kan geen kwaad volgens marjanneke en arbenafval.
www.hopefornigeriaonline.com/wp-conten...

miko | 07-05-18 | 21:32

marjen | 07-05-18 | 16:02
Gewoon aan Joris vragen eng mens, met je lust tot kindermishandeling.

miko | 07-05-18 | 21:34
▼ 4 antwoorden verborgen

Sympathiek idee van de PvdD (en dat rijmt ook nog eens!). Kijk: wat die gelovigen zichzelf aandoen, moeten ze natuurlijk zelf weten. Maar wacht dan in ieder geval tot iemand volwassen is en bepaal niet dat je kind jouw geloof moet overnemen. Je bent God toch niet?

AntonPantoffel | 07-05-18 | 15:46

Als de schepping van die allah zo perfect is. Waarom proberen ze daar dan een verbetering in te brengen?
Wat denken ze wel niet? Weten ze het soms beter dan die allah??

number668 | 07-05-18 | 15:44

Dat woord 'verdiend', dat schrijf je met een 't' op die plaats; verdient.

wingload | 07-05-18 | 15:36

dus ze willen een verbod op besnijdenis van jongens.
dus (volgens de partij) besnijdenis van meisjes mag.
dit lijkt me sexisties of is besnijdenis van meisjes al verboden?
in dat geval .... justitie doe je werk.

isotope 465 | 07-05-18 | 15:27 | 2

> of is besnijdenis van meisjes al verboden?
Ja.

koeberg | 07-05-18 | 15:36

Gelukkig maar. Nu de jonkjes nog

Omebert | 07-05-18 | 15:53

Intactivist, mooi gevonden.

Rest In Privacy | 07-05-18 | 18:26

Dat besnijden veroorzaakt een traumatische ervaring voor de rest van hun leven ,het zou een verklaring voor hun lange tenen kunnen zijn .

prof. Gonzalez | 07-05-18 | 15:26

Woestijngewoonte, vanwege weinig hygiëne in de woestijn, niet meer nodig hier in het westen.

BosrandDirk | 07-05-18 | 15:03 | 9

1 op 5 besnijdenissen gaat dusdanig mis, dat veel mannetjes er de rest van hun leven last van hebben. Daarnaast irriteert het, maakt het ongevoelig, en frustreert het seksueel ontluikende tieners behoorlijk. Velen krijgen een hoornlaag oude eikel bij de plasbuis die zelfs op latere leeftijd weer problemen op kan leveren. Maar ja, god zegt dat het moet.. echt achterlijke culturen. Bij meisjes is het nog vele malen erger, en daarvan worden er in Egypte bijvoorbeeld 85% besneden.. lekker joh, gemankeerde mensen maken voor een onzichtbare man in de lucht.

mental K | 07-05-18 | 15:47

@marjen
"DeKolonistenVanIslam haalt er weer van alles bij, wat niet terzake is als ik het over jongetjesbesnijdenis heb"
Nee, niet van alles, slechts andere vormen van kindermishandeling. Oorbelletjes vallen wat mijn inziens niet onder kindermishandeling, die vergelijking is absurd, die vergelijking deed mij reageren….

DeKolonistenVanIslam | 07-05-18 | 16:10

Dat liberalen die verbieden klopt met de grondbeginselen van libaralen; vrijheid voor het individu. Het mensenkind ondergaat het besnijden niet uit vrije wil, maar dwang. Dat is iig tegen mijn principes van zelfbeschikking. Krabbel is gezet.

Libertarianism | 07-05-18 | 17:37
▼ 6 antwoorden verborgen

De KNMG vreest dat het besnijden ondergronds zal gaan bij een verbod en dat er dan complicaties op kunnen treden. Mooi toch, onvruchtbaarheid zie ik in dit geval niet als een complicatie. Dan worden de ouders, die tot deze domme ingreep beslissen, maar geen opa en oma. Joepie!

ches | 07-05-18 | 15:52

geen knuffel verdient

menschdurfteleven | 07-05-18 | 14:59

Opvoeding met die haatreligie maakt ze nog veel verknipter.

Wim Venijn | 07-05-18 | 14:52

Zelfbeschikking, dat was toch ook de reden dat GeenStijl tegen de Donorwet is?

fredflange | 07-05-18 | 14:52 | 3

Zelfbeschikking inderdaad dus geen kinderen besnijden.

osolemio | 07-05-18 | 15:06

osolimio.
Zelfbeschikking als u 8 dagen oud bent? Hahahaha. Ik lacht met droefenis.
Liber-alen in deze draad die van alles willen verbieden. Hoe is 't mogelijk.

marjen | 07-05-18 | 15:15

yup, die kleine mannetjes en vrouwtjes moeten opgroeien met voorhuidje en klitje om dan na hun 18 de levensjaar gevraagd te worden: besnijden? Dát is zelfbeschikking.

mental K | 07-05-18 | 15:49

Het is natuurlijk bizar te noemen dat er uitzonderingen gemaakt worden zodat godsdienstwaanzinnigen (want dat zijn het gvd) de dieren die ze willen eten lekker dood kunnen mártelen. Vinden ze fijn. Het eet lekkerder voor hun als je weet dat het dier in kwestie op een walgelijke, barbaarse wijze aan zijn einde is gekomen. Spartelend voor het leven, gillend leegbloedend, aan poten opgehangen. Paniek. Pijn. En dat nutteloze lijden zo lang als mogelijk is volhouden. Typisch moslim. Een dag zonder marteling en bloedvergieten is een dag niet geleefd voor die lui. Of ik daar begrip voor wil hebben? Fuck you, nooit van mn leven. Halal vlees? Ik eet het niet. En vind het ronduit absurd dat dat in Nederland mag. De waanzin ten top. Vreselijk smerige barbarij meer is het niet. Proberen ze gvd halal nog mainstream te maken ook. In de supermarkt, in restaurants. Intussen is de "normale" vleesindustrie al jaren geëmancipeerd naar op zn minst een meer respectvolle omgang met de dieren die we eten. Ik ben geen vegetariër en zal het ook niet worden, heilig zijn we geen van allen, want voor vlees moet er eerst iets dood. Maar de manier waaróp, dat maakt wel uit. Als je perse die doodgemartelde rotzooi wilt eten, dan donder je maar op naar een land waar het wel is toegestaan. En anders vreet je maar geen vlees. Bloeddorstige rotzakken.

Dutchbeaurouge | 07-05-18 | 14:49 | 4

Typisch simpelheid, oliedom, barbarisme.

BosrandDirk | 07-05-18 | 15:02

arbanafal | 07-05-18 | 14:55 De D66-waardige jij-bak die ik wist dat er zou komen. Zo voorspelbaar. Laat ik het héél kort houden. Alles wat je zegt klopt. Want ik ben niet gek he schat. Op één ding na. de manier waarop het dier aan zn einde komt. Wat je zegt is het volgende: we martelen het dier industrieel tijdens "leven" (fok) dus maakt het ook niet meer uit hoe het dier dan aan zn einde komt. Mij maakt dat wél uit. Want ik ben wat minder nihilistisch en gun het beest op zn minst nog een zo pijnloos mógelijk einde. Want om nou in volkomen nihilisme ook nog te stellen dat je, gezien het nare leven, het beest dan naar eer en geweten kapot mag martelen, dat principe begrijp ik niet.

Dutchbeaurouge | 07-05-18 | 18:40

Dutchbeaurouge | 07-05-18 | 18:40
Misschien wil je nog wat aan je leesvaardigheid werken. Volgens mij heb ik geen letter geschreven over het leven van het dier, maar enkel over de slacht. Maar fijn dat je zelf aangeeft dat het leven van een bioindustriedier een ware hel op aarde is. Gelukkig lijdt hij volgens het Wageningenrapport waar de overheid zich op baseert bij sterven maar een paar seconden minder lang. Dat maakt vast alles goed. Oh, dat volgens dat zelfde rapport naar schatting 17% van de koeien die verdoofd worden slechts verlamd raken en dan bij volle bewustzijn leven uit elkaar worden getrokken en gevild vergeten we eventjes. En dat datzelfde rapport stelt dat de joodse wijze van kippenslachten het humaanst van alle methoden bleek te zijn. Ga je dan ook voorstellen dat voor kippen wel op rituele wijze wordt geslacht, of zijn je motieven meer voortgekomen uit blind tribalisme dan werkelijk humanisme?

arbanafal | 08-05-18 | 09:59
▼ 1 antwoord verborgen

Er is geen enkele reden om kinderen te besnijden zonder medische noodzaak. Dat het al 3000 jaar gebeurt of dat het door heilige boeken wordt opgedrongen is geen argument om een onomkeerbare keuze op te leggen bij kinderen.
Achttien jaar is een mooie leeftijd om zélf religieuze of hygiënische voor- en nadelen af te wegen.

Duifmans | 07-05-18 | 14:47 | 13

Arbanafval: In mijn pastafari godsdienst moeten bij kleine kinderen de oren er af anders kan het vergiet niet diep genoeg vallen en zijn ze niet voldoende beschermd tegen het Vliegend Spaghettimonster. Zie je nu zelf hoe onzinnig je hele betoog is? Ik zal nooit stoppen om met alle godsdiensten te lachen, de islam voorop want ik vind die nog het gekste van al en ik kots erop.

kokenrel | 07-05-18 | 20:53

arbanafal | 07-05-18 | 17:34
Je bent ook lid van Martijn zeker?? Kindjes uitwonen. Als de kindjes niet klagen en de misbruikende ouders waarom zou je als staat daar wat aan doen??
Je doet aan fucking kindermishandeling. Je SNIJD (capslock voor het drama effect) in levend vlees,bedacht,zonder schaamte of medelijden. Je bent dan een slecht mens.
PUNT(wederom caps voor drama.. etc etc etc.)

miko | 07-05-18 | 21:27

@kokenrel @miko
Bedankt voor het zo duidelijk maken van mijn punt. Nee echt, het is duidelijk dat ik buigen moet voor jullie superieure rede en logische argumentatie voor een categorische moraliteit. Het is mij helemaal duidelijk dat jullie motieven puur zuiver zijn, en echt alleen maar gaan om de kinderen te beschermen. Geen vonkje tribalisme uit jullie reacties af te lezen.

arbanafal | 08-05-18 | 09:53
▼ 10 antwoorden verborgen

Dierenpoes is trouwens één van de hardst schreeuwende =raciesme toeters, bijvoorbeeld als Wilders het idee oppert om mohemmedanen in het leger te weren óf als Bosma zegt dat de deugmensen schuldig zijn aan genocide in Z-A.

DUS, let op beste mensen, DierenPoes stemmen staat niet gelijk aan minder, minder, minder.

HeilTrump | 07-05-18 | 14:46

En dan straks de massamord op lammetjes.
Iets met ramasani offer.
Tss is wat

rein9576 | 07-05-18 | 14:45 | 2

U eet nooit lamsvlees?

marjen | 07-05-18 | 14:50

Nee en ook geen halal vermord vlees.

rein9576 | 07-05-18 | 15:03

Ik heb geen hekel aan moslims. Ik heb geen hekel aan joden. Ik heb wel een hekel aan iedereen die denkt dat ie van zijn imaginaire vriendje stukjes van andere mensen (over het algemeen, kinderen) moet afsnijden. Dat mag je fijn over je eigen lijf beslissen als je 18 bent geweest.

TheEgg | 07-05-18 | 14:44 | 1

Zo is het!

AntonPantoffel | 07-05-18 | 15:48

Lekker antisemitisch die Partij voor de Dieren

dz5b604 | 07-05-18 | 14:43 | 1

Ja opkomen voor mensenrechten is antisemitisme. Het is tijd voor de britt shalom. Genoeg Joodse mensen die afstand nemen van de barbaarse en verwerpelijke praktijk van kinderbesnijdenis. INTACTIVISME bestaat zelfs in Israel.
www.google.nl/search?biw=1920&bih...

tata1981 | 07-05-18 | 14:48

Ik ben gek op petities en referenda!

Fulminator | 07-05-18 | 14:43

Besneden jongens/mannen missen niets aan sexueel genot. Besneden meisjes daarentegen... ik zou een petitie tegen vrouwenbesnijdenis onmiddellijk tekenen. Besneden zijn/worden is dan een inbreuk op de lichamelijke integriteit - maar voor vrouwen zoveel meer dan voor mannen gegeven de gevolgen. Bij jongens de "buitenkant" weg, voor meisjes bepaald niet. Laat die reli-dwazen maar knippen in jongens, want futiel in gevolgen - richt je op de mishandeling van meisjes - of... wordt dat té zichtbaar gericht tegen islamitische gebruiken? Hmmm PvdD? Als we maar beide religies raken, dan krijgen we geen problemen? Angst regeert?

Non_Smoking_Gun | 07-05-18 | 14:42 | 5

Zonder voorhuid minder smegma. Smegma kan erg vies worden in een woestijn met weinig water.

marjen | 07-05-18 | 14:48

Vrouwenbesnijdenis is al strafbaar. Een petitie tegen vrouwenmishandeling zou daarom weinig uithalen. Vandaar.

Foolonthehill | 07-05-18 | 14:56

Rot toch op met je smegma onzin. De voorhuid zit er met een reden, en dat is niet om met alle risico van dien weggesneden te worden. Ouders zouden de geslachtsdelen van hun kinderen INTACT moeten laten, als ze de leeftijd van 18 of iets dergelijks bereikt hebben kunnen ze zelf wel beslissen of ze als normaal of als eikeltjes door het leven willen.

tata1981 | 07-05-18 | 15:00
▼ 2 antwoorden verborgen

Getekend. Ik snap niet dat deze zieke praktijk nog altijd legaal is in Nederland.

SamKoeman | 07-05-18 | 14:41 | 1

Helemaal top!

tata1981 | 07-05-18 | 14:46

“Als u dus een hekel hebt aan ontvelde mohammedanen (en joden“

Zie laatste minuut van dit filmpje:
m.youtube.com/watch?v=Sirj6qNLAEU

HeilTrump | 07-05-18 | 14:40

Maak gewoon een nieuw wetje waarin staat dat zodra de jongere meerderjarig is, deze een schadevergoeding van 100.000 euro kan eisen van de ouder(s)/verzorger(s) mocht deze het niet eens zijn met de lichamelijke verminking. Bewijs van de verminking is de toedeledorus in kwestie, en de ouder(s)/verzorger(s) zijn per definitie verantwoordelijk. In sommige gevallen moet je misschien even terug in de tijd, maar in de meeste gevallen zijn het dezelfden sinds de geboorte van het kind.

EnNouJijWeer | 07-05-18 | 14:38 | 1

En de besnijder in kwestie en de geestelijke bijstand mag ook mee dokken.
Goed idee.

miko | 07-05-18 | 21:23

Kinderbesnijdenis zonder medische indicatie is kindermishandeling, het is diefstal van de voorhuid, het is mutilatie van het meest intieme lichaamsdeel dat een jongen heeft. Baas over eigen penis!

tata1981 | 07-05-18 | 14:38 | 5

@Marjen
Bij ontstoken amandelen en een ontstoken appendix is er een medische noodzaak.

toetssteen | 07-05-18 | 15:33

Amputatie/mutilatie is niet zo maar diefstal, gezien het tamelijk irreversibele karakter ervan is het toch wel een graadje ernstiger. Tenzij het het op vrijwillige basis gebeurt. Dat laatste kan een individu pas besluiten als de volwassen leeftijd is bereikt.

Luitenant Pangpang | 07-05-18 | 15:33

Heeft Pia al iets van zich laten horen?

eentweehuppekee | 07-05-18 | 18:18
▼ 2 antwoorden verborgen

Ritueel slachten had allang verboden moeten zijn op grond van dierenmishandeling. Maar die vervloekte christelijke rothonden in ons parlement houden dat tegen. Want stel je voor, tornen aan de vrijheid van godgodgodgloeiendegod-verdomme-dienst.

Willemdrie33 | 07-05-18 | 14:36

"dat het kleedjesvolk geen knuffel verdienT"
Het kleedjesvolk --> die --> hij (aanwijzen, of lopen gebruiken -->Het loopt)
Verdienen --> ik verdien --> hij verdient (Stam + T)

you're welcome!

mood | 07-05-18 | 14:36

Maar kindbruidjes is dan wel normaal zeker? Hoor je nooit een partij over.

de uitbater | 07-05-18 | 14:35

Het besnijden van jongetjes is zeer traumatiserend voor hen. Het is veel beter de besnijdenis uit te stellen tot het 18e jaar, zodat zij de gebeurtenis psychisch beter kunnen verwerken.

Peter_K | 07-05-18 | 14:35

Er zijn geen geregistreerde besnijdenissen in Nederland, er is dus helemaal geen probleem..

BozePaarseMan | 07-05-18 | 14:34

Na het tekenen van de petitie kreeg ik gelijk een advertentie van een besnijdenis kliniek (nu ook met lachgas)

number668 | 07-05-18 | 14:33 | 1

Zie Stormageddon | 07-05-18 | 14:15

Mastermattie | 07-05-18 | 14:42

Men maakt zich druk over ritueel slachten.
Niet over steniging, handen afhakken, onthoofdingen, homo's ophangen, eerwraak, etc etc
Nou ja, er zijn ook teveel dingen om je druk over te maken bij de islam.

Rest In Privacy | 07-05-18 | 14:29 | 4

Partij vd Dieren hé, die komt alleen op voor dieren, de rest zal ze worst wezen.

BozePaarseMan | 07-05-18 | 14:35

Gewoon dezelfde strategie voeren van onze moslimvrienden. Klein beginnen en dan steeds meer en meer gaan eisen...

number668 | 07-05-18 | 14:35

Het gaat hier om een petitie mbt Nederland, als jij een petitie wil starten of ze in zandbakistan even willen stoppen met homos van gebouwen gooien, voel je dan vooral vrij.

earrebarre66 | 07-05-18 | 14:41
▼ 1 antwoord verborgen

Nou, die teken ik niet. Niks mis met een besneden man, hoor.

kommabijmebinnen | 07-05-18 | 14:28 | 1

Wel met een man die als kind daar niet zelf voor kon kiezen en op basis van woestijntradities tegen zijn wil in is besneden.

Bytemaster | 07-05-18 | 14:34

Aah kijk nog een paar mensen dus die het nieuws uit IJsland volgen, waar ze hard op weg zijn om het bij kinderen te verbieden. Hele goede zaak dit! Zou in de toekomst ook een hoop ellende met puberende bontkraagjes schelen is mijn theorie. Door al dat eelt op hun eikel kunnen ze niet klaarkomen en gaan ze vervelend doen op straat. Een gezonde jongen van 15 is met weinig anders bezig dan zijn eigen zak zo vaak mogelijk te legen, maar dat is lastig als je niks voelt natuurlijk.

Quantum Suicide | 07-05-18 | 14:27 | 1

IJsland heeft niet zo veel islamieten, dus minder om hier tegen te protesteren. Hier hebben we (bijna) sharia wijken. Iets zegt mij dat je het rustig kan verbieden maar dat het knippen en snijden gewoon door gaat.

eentweehuppekee | 07-05-18 | 18:17

.. maar goed. Hoewel ik denk dat Dierenpoes een echt mens is, ondanks dat ze links is, ga ik niet tekenen.
Moslims zijn de grootste slachtoffers van de islam, maar zolang zij te bang of te dom zijn om dat in te zien ga ik ze niet beschermen tegen hun eigen achterlijke cultuur.
Onderdanige slachtoffers vallen maar wat graag iemand buiten de groep aan om te laten zien dat ze erbij horen. Sukkels met bomgordels zijn daarom meestal dat: vertrapte sukkels.

Jan Passant mk2 | 07-05-18 | 14:25

Gisteren was er in Den Haag ook iemand aan het besnijden, maar die deed het toch behoorlijk slordig vond ik.

Mr_Natural | 07-05-18 | 14:25

Even iets over die Joodse besnijdenis:

Het gaat om de bloedvloeiing (minimaal, 8e dag !) als teken van de verbondenheid met JHWH in de Joodse orthodoxe geloofsbeleving en verder blijft iedereen er van af. Mensen maken er altijd van alles bij, zeker in de rabbijnse traditie met dat zuiggedoe, waar men dat doet,mensenwerk; laat het zoals in de Tora staat.
Dus allerlei verhalen van pedofiel gedrag zijn zeer verwerpelijk, komen voor, helaas. De Tora verbied pedofilie op straffe des doods, lijkt me helder.
En verder praktiseren wij geen besnijdenis, noch bij kinderen, noch volwassen, het gaat om de doop na bekering bij volwassenen.
De doop is een uiterlijk teken van je persoonlijk geloof, daarom ook alleen bij volwassen of kinderen, die op een leeftijd zijn , dat ze hun bekering kunnen verstaan.
Shalom
Ben Kok (joods-chr. pastor)
tora-yeshua.nl

Bron: www.fenixx.org

Zoals je kunt lezen was daar een iets andere soort discussie, maar het ging in grote lijnen over besnijdenis.

nope | 07-05-18 | 14:25 | 1

Ben Kok, mooie naam voor een specialist op dit gebied.

Mr_Natural | 07-05-18 | 14:44

Ik ben alleen bang dat de invloed van de islam en ook van de joodse organisaties zodanig groot is dat de mogelijkheid om zo'n verbod in te voeren verder weg is geraakt dan ooit.

Bytemaster | 07-05-18 | 14:24

Nog los van wat je inhoudelijk van de kwesties vindt, het is een verademing dat er progressieve partijen die maling durven hebben aan voorkeuren van moslims. Daarvoor sowieso al kudo's.

Lewis | 07-05-18 | 14:23

Uit onderzoek is gebleken dat je door besnijdenis een meer volgzame gelovige wordt. Dat lijkt me logisch, je wilt natuurlijk niet nóg een keer in je løl gesneden worden.

Mr_Natural | 07-05-18 | 14:23

Wow, mijn dag is helemaal goed. Raar dat Wilders hier nooit mee gekomen is, maar ben zeer blij dat PvdD dit op de kaart zet! Toppie!!!

Jongens hebben net als meisjes recht op zelfbeschikking. Jongensbesnijdenis is zeker een schending van de mensenrechten, het is een grote schande dat dit in Nederland gebeurt.

Funfact: Paulus waarschuwde 2000 jaar geleden voor de mensen die het vlees mutileren, de kwaaddoeners, de honden:

"Watch out for those dogs, those evildoers, those mutilators of the flesh" Phil 3:2 -NIV

tata1981 | 07-05-18 | 14:22 | 3

Acht dagen oud en dan al zelfbeschikking? Hahahahahaha.

marjen | 07-05-18 | 14:28

"Raar dat Wilders hier nooit mee gekomen is, maar ben zeer blij dat PvdD dit op de kaart zet!"

Wilders is pro Israel. Daar doen ze ook aan besnijdenissen.

Sayer | 07-05-18 | 14:29

"Raar dat Wilders hier nooit mee gekomen is"
Paulus waarschuwde destijds voor de vrienden van Wilders.

earrebarre66 | 07-05-18 | 14:39

Waarom zegt eigenlijk nooit eens iemand er iets van dat moslims varkens discrimineren? Laat deze racistische varkenfobie à la minute stoppen!

JackStick | 07-05-18 | 14:21 | 3

U doelt waarschijnlijk op Oinkofobie

Tobi | 07-05-18 | 14:28

LOL @ Tobi

zwarte_weduwe | 07-05-18 | 14:47

@Tobi | 07-05-18 | 14:28
Deze tegel dient terug te keren in de plempsels van de redactie van De Geenstijl

Zaadhaan | 07-05-18 | 19:46

Logisch, zo een islam opperhoofd kan zomaar,
een 12 jarige aan zijn genotsknots rijgen,
met toestemming van de hoge...

Kanarie_Geil | 07-05-18 | 14:20

*geen knuffel verdient

Sarcasper | 07-05-18 | 14:19

Doen ze een keer iets goeds, krijgen ze alsnog zo'n zeikartikel op GS.

Kapucijnes | 07-05-18 | 14:19

Raar eigenlijk, hun eigen zieke obsessie alles wat seksgerelateerd is over te zetten in kindverminking. Ik vind hierover weinig wetenschappelijke traktaten.
Waarschijnlijk omdat het niks met wetenschap te maken heeft.

Notenkraker | 07-05-18 | 14:17 | 1

Islam en wetenschap? Lol

JackStick | 07-05-18 | 14:22

"Kommun sens"!??!!

HogeNood | 07-05-18 | 14:16

Bij de meeste mannen bevinden de hersenen zich in de løl.
Bij een besnijdenis wordt er dus ook een gedeelte van de hersenen weggesneden.

Mr_Natural | 07-05-18 | 14:10 | 5

Nee, bij het zien van een mooie vrouw/man/x,
wordt er bloed onttrokken aan de hersenen,
wat naar onderen gaat...

Kanarie_Geil | 07-05-18 | 14:18

De éérste zin is al flauwekul, het is 'n zweer in je hart dat op je Loel uitbreekt. Ik ben op mijn 16e besneden en NIET hersenloos.
73 jaar oud en geniet elke dag van de sex met mijn 10 jaar jongere vrouw.
Take care.

PopeyeKamper | 07-05-18 | 16:31

@PopeyeKamper | 07-05-18 | 16:31
Aha een ervaren peraoon. En is uw sexuele leven een verrijking of een verarming sinds u uw voorhuidje mist? Of weet u het niet meer/u was maagd?

Cadaver | 07-05-18 | 19:04
▼ 2 antwoorden verborgen

Verbod op jongensbesnijdenis is echt een typisch fanatieke uitwas van militante atheisten. De besnedenen willen helemaal niet gered worden, maar de niet-besnedenen komen hen wel even vertellen dat ze dat wel willen. Ik moet dan altijd erg denken aan die scene in Monty Pythons holy grail waar een van de ridders van de ronde tafel al slachtend door een kasteel een dame komt redden die helemaal niet gered hoefde te worden.
Het is altijd lekker makkelijk om vanuit een facade van mensenrechten anderen te onderdrukken. De mensen die jongensbesnijdenis willen verbieden doen dat vooral om enorm te deugen, met een goed pakket aan pseudowetenschap om hun dwang op te onderbouwen. Ze zullen de jongetjes redden, of ze dat nu zelf willen of niet. Wat een verlichte denkers zijn het toch.

arbanafal | 07-05-18 | 14:10 | 16

robotpie | 07-05-18 | 15:51
'logisch'. Geef de logica weer. Ik ben benieuwd hoe je dit moreel oordeel gaat onderbouwen. Klinkt erg cynisch (en toegegeven, is het ook een beetje), maar ik ben altijd oprecht geinteresseerd in iedere serieuze poging om met een echte onderbouwing te komen. Als je zelf de logica achter je stelling zegt te vertrouwen, dan ben ik toch benieuwd wat je voor mij in petto hebt

arbanafal | 07-05-18 | 17:43

En geld voor jouw ook!
Je snijd niet in kinderen. PUNT. Mongool dat je bent dat je kindermishandeling goed praat. Abject mens dat je bent.

miko | 07-05-18 | 21:16

@miko
Geen speld tussen te krijgen; je hebt echt ieder van mijn argumenten punt-voor-punt zorgvuldig gefileerd. Wat petitio principii? Dat kan ik alleen maar denken omdat ik duidelijk van lager intellectueel materiaal geschapen ben. Het is mij duidelijk dat mijn kinderen veilig zijn in jouw handen.

arbanafal | 08-05-18 | 09:55
▼ 13 antwoorden verborgen

Kindertjes, kindertjes. Niet gaan haten hoor. Daar word je gemakkelijk een verwarde man van. Echt waar.
Maar de jongetjesbesnijdenis is minder erg dan het lijkt. De achtste dag schijnt een perfect moment, zonder veel lijden. Bij meisjes ligt dat anders, maar meisjesbesnijdenis is een uitvinding van perverselingen.
Maar laten we de kinderen verder niet lastigvallen met politiek. Dat doet Erdogan ook en dat is pas echt misselijkmakend.
Kinderen hebben al genoeg al hun eigen problemen. Ik ben er tegen dat we kinderen gaan lastigvallen met het gesukkel van volwassenen.

marjen | 07-05-18 | 14:09 | 1

Je snijd niet in kinderen. PUNT. Mongool dat je bent dat je kindermishandeling goed praat. Abject mens dat je bent.

miko | 07-05-18 | 21:15

Kan iemand die afgesneden velletjes niet gewoon tot halal vleesproduct verwerken? Scheelt toch weer wat dierenleed. Oh wacht, nou snap ik ineens waarom döner zo gemaakt wordt...

OverdaanDerOnderheid | 07-05-18 | 14:08 | 3

Wat al hergebruikt onder de naam van calamares

zeefert | 07-05-18 | 14:15

word

zeefert | 07-05-18 | 14:16

wordT

ches | 07-05-18 | 16:05

Ik ben niet links en ik zie mezelf ook niet als een enorme dierenvriend, maar deze partij (dankzij dit, maar ook dat zij hun standpunten met betrekking tot privacy wel op orde hebben) is een verrijking voor links. Marketingtechnisch alleen een beetje jammer dat ze hun partijnaam door een kleuter hebben laten bedenken.

Bertie Wooster | 07-05-18 | 14:07

Ik begrijp de link tussen jongensbesnijdenis en Partij voor de Dieren niet. Zijn ze bang dat die afgekapte voorhuidjes stiekem de diervoeders voor Bello en Mimoes worden verwerkt ofzo?

digibeest | 07-05-18 | 14:06 | 5

Als je de intelligentie van een 1 jarige vos neemt, dan lijkt mij wel een overeenkomstige intelligentie te vinden bij een bepaalde leeftijd van een kind.

HogeNood | 07-05-18 | 14:24

nee hoor, de homo sapiens is ook maar een dier.

Zyprexa20mg | 07-05-18 | 14:57

Special Tapas:
geblancheerde vaginalipjes met een tikje zeezout, licht gefrituurde voorhuidjes met een wit sausje, mmmh lekker crocant...

Kanarie_Geil | 07-05-18 | 15:06
▼ 2 antwoorden verborgen

Maar nergens in de petitietekst het woord Islam. En ook niks over het verminderde gevoel van de penis. Of moeten ze de godsdienstlessen en de seksuele voorlichting nog krijgen op sgoowl, deze 7-dags kindekes?

VeelTeSteil | 07-05-18 | 14:05 | 5

Hoezo, verminderd gevoel? Dat blijkt nergens uit. Integendeel. Besneden Turken zijn sneller klaar alsdan gezonde Hollandse jongens.
www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16422843

Stormageddon | 07-05-18 | 14:27

Stormageddon | 07-05-18 | 14:27
Wellicht zijn Turken tussen de lakens gewoon egoïstische klootzakken

Van Zessen Klaar. | 07-05-18 | 14:46

Verminderd gevoel is er zeker wel Stormageddon, dat kan ook niet anders want de voorhuid beschermt de eikel.

CONCLUSIONS: The glans of the circumcised penis is less sensitive to fine touch than the glans of the uncircumcised penis. The transitional region from the external to the internal prepuce is the most sensitive region of the uncircumcised penis and more sensitive than the most sensitive region of the circumcised penis.
- NCBI
www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17378847

Daarbij is het topje van de voorhuid de het meest gevoelige plekje van de penis. Er zit erg veel gevoel en ook functionaliteit in de voorhuid. Sowieso is er minder lichaamsdeel om mee te voelen.

tata1981 | 07-05-18 | 16:43
▼ 2 antwoorden verborgen

Hoe durf je de Joodse gebruiken te verbieden! Het lijkt wel een nieuwe shoah!

robotpie | 07-05-18 | 14:04 | 1

(((Oy vey)))

Rest In Privacy | 07-05-18 | 17:57

drastiK

pegaje | 07-05-18 | 14:03

Dierenpoes houd ik altijd uit mijn opsommingen van links tuig en andere politieke criminelen. Gewoon, omdat het kan.

Jan Passant mk2 | 07-05-18 | 14:03

Ik heb liever een algeheel verbod op Islam. Waar kan ik tekenen?

halfvolle glas | 07-05-18 | 14:03 | 1

Hoeft niet.
Alstublieft, een vlammenwerper. Was ook effectief tegen de Alien.

Notenkraker | 07-05-18 | 14:12

Haten de islam.
Groot verschil.

Desmoulins | 07-05-18 | 14:02 | 2

Als dat wat zou uithalen, zouden er meerde van zijn...

Bill le Koek | 07-05-18 | 14:04

@Bill le Koek | 07-05-18 | 14:04 |

Ja, inderdaad.

Desmoulins | 07-05-18 | 14:18

Ja godverdomme! Die halal Döner was nu net de enige positieve bijdrage van het kleedjesvolk!!

echt_links | 07-05-18 | 14:02 | 5

Jij weet dus écht niet wat daar zoal insteekt, hè?

Notenkraker | 07-05-18 | 14:06

Jan Passant mk2 | 07-05-18 | 14:04
Knöflööksäüs als eiwitpreparaat

VeelTeSteil | 07-05-18 | 14:09

veeltesteil: Bon appetit

Jan Passant mk2 | 07-05-18 | 14:20
▼ 2 antwoorden verborgen

verdienT

drastic | 07-05-18 | 14:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken