Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

NU: De Slag om Rotterdam. De rechtse directe verkiezingsstrijd tussen Leefbaar en PVV

Zo. Ff geen Amsterdam, maar ff een échte stad. En ook ff geen GroenLinks, D66 of NIDA-apologie op de NPO. Vanavond is Jaap op televee. En Jaap is best wel een baas.

Jaap is de RotterdammerT in de trailerT hierboven, en Jaap was lijfwacht van Fortuyn. Jaap heeft het dus niet zo op AFA-gekkies, zoals de typetjes die tijdens een bijeenkomst met Baudet buiten hun brulboeiding stonden te doen. Niet praten, niet in discussie, geen argumenten. Alleen maar zenden door in schreeuwende vorm iedereen voor fascist uit te maken. Jaap is ook niet per se van de argumenten als het op zulke types aankomt. En dan zie je die ingehouden woede van Jaap, die zich zijn ouwe baas nog herinnert met een paar extreemlinkse gaatjes in zijn hoofd - ook het gevolg van iemand die wel wilde zenden maar niet in discussie durfde - en dan denk je wel eens: dit land heeft iets meer Jaap nodig. En misschien ook wel iets meer docu's zoals 3Doc: Slag om Rotterdam, NU op je beeldstream.

Social

Reaguursels

Inloggen

Wat een ramp een stelletje moslims in de raadzalen. Erdogannetjes zijn het en die kunnen wij missen als kiespijn. FVD laat je tanden zien en geef ze geen enkel antwoord zo snel mogelijk ze weten niets van ons land en willen zich ook niet aanpassen, wat zoeken ze hier toch, wij Nederlanders hebben er totaal niets mee, laten ze terug gaan naar die handlanger.

Joop2768 | 23-03-18 | 13:53

Waarom zit GS HQ eigenlijk niet in een behoorlijke stad?

Sanctimonious_Prick | 23-03-18 | 13:15

Lijfwacht? Fortuyn had helemaal geen lijfwacht. Dat wilde Fortuyn namelijk niet. Hoe komen ze daar bij?

ChacarronMacarron | 23-03-18 | 09:43

Over gekkies gesproken zeg.

Bari Oomsma | 23-03-18 | 09:32

Die PVV meneer is niet helemaal goed denk ik. Niet heel gek dat Rotterdam daar niet aan wilde. En voor de rest: hoe steviger je standpunt, hoe belangrijker de onderbouwing. Als iedereen zich daar nou eens van bewust zou zijn, dan werd het nog wat met de polletiek.

Stijlicoon | 23-03-18 | 09:27

Die kale PVV gek is idd een aanfluiting in het algemeen en voor de politiek in het bijzonder.

Uw Verzekeringsadvis | 23-03-18 | 13:38

Ik bekijk dit draadje nog eens keer. Die @andrew deen is echt knettergek. Die teksten, meelmuil met een slappe ruggengraat.

Parel van het Zuiden | 23-03-18 | 09:09

De onderlaag in de samenleving wordt onevenredig zwaar getroffen door die zgn. integratie. Decennia lang wordt ze van alles door de strot gedrukt. Bij een kennis van mij worden de luiers van de buren, een Turkse familie, gewoon in de tuin geflikkerd. Het enorme kabaal dat het grote gezin maakt doet de glazen bij haar rinkelen en dat heeft niets met proosten te maken.
En wat zegt de woningbouwvereniging? (woningstopvereniging)
'U moet toch eens overwegen of het niet beter is dat u gaat verhuizen'.
Wat denkt u wat er gebeurt wanneer er dan iemand opstaat die niet met een slappe lul is gemaakt en die precies durft te zeggen wat zij, diep van binnen, wel uit zou willen schreeuwen.
Die PVV-meneer is precies de goede man op de juiste plaats. Een man bovendien van niet lullen maar poetsen, die precies vertolkt wat honderdduizenden dagelijks moeten onderdrukken. De publieke opinie moet om, alleen dan zijn bestuurders 'moedig genoeg', om daadwerkelijk streng te zijn en het grenzeloze gepamper van nu te stoppen. Zo'n man doet zijn werk met gevaar voor eigen leven, de risico's zijn enorm, wel honderd keer hoger dan je aan een kolencentrale te laten vastketenen of een huis kraken.
Alleen daarvoor al verdient hij mijn respect. Je moet ergens beginnen en die Greet is echt niet gek.

bolletje kaas. | 23-03-18 | 08:43

Ff wat varkenskoppen e.d. omhoog dat balkon op schieten. Ik ken gelijke kots verhalen.

WayneGretzky*99* | 23-03-18 | 09:00

bolletje kaas - zo is het precies. En bel je de politie als het de spuigaten uitloopt, dan komt doodleuk een landgenoot van die lieve buren je wel vertellen hoe je je verder moet gedragen.

Maris v.d Hof5393 | 23-03-18 | 09:54

Je moet je dat maar gelaten over je heen laten komen. Stem dus gematigd en beschaaf. D66 en VVD zijn heus wel rechts genoeg. Successmensen stemmen geen Leefbaar Rotterdam en zeker geen PVV of FVD. Met praten komen we er wel uit. Ooit.

Avarice | 24-03-18 | 01:59
▼ 1 antwoord verborgen

Met zoveel versplintering kun je alleen nog maar aandacht krijgen als je gaat roeproeteren.
Jaap heeft waarschijnlijk gewoon gelijk als je een liberale vrije samenleving wilt houden. Iedereen weet dat ook wel in zijn achterhoofd, maar we durven de harde clash met de moslims nog niet aan. Zij gebruiken de democratie om een stevige moslimzuil op te richten en daar zijn ze al een aardig eind mee. Daarna begint het drammen om liberale vrijheden in te perken.

Eppo | 23-03-18 | 08:12

De scene met de controleur op het stembureau liet wel pijnlijk duidelijk zien dat ze op sommige stembureaus maar wat aanprutsen.

solcama | 23-03-18 | 08:02

Het helpt niet zo’n kale met een spraakgebrek het anti moslim standpunt te laten verkondigen. Dat maakt de nazistische vergelijking alleen maar makkelijker.

Balgesjaakt | 23-03-18 | 07:55

Hij lijkt mij meer een Feyenoord Hooligan in een strak pak. Althans, hij spreekt als een hooligan.

Jostifiel | 23-03-18 | 08:09

Brengt het probleem van Geert pijnlijk in beeld, PVV is ten dode opgeschreven,

Rico den Hollander | 23-03-18 | 10:02

@ rico: heheheh dat roepen lutsers zoals al jaren. Zou je domme gelul ff op een schijfje branden. Kan je verder je muil houden.

WayneGretzky*99* | 23-03-18 | 10:57

Ebru Umar zette laatst Sid Lukassen te kakken om een wit voetje te halen bij haar volksgenoren. Nu begint Alptekin Akdogan ook te draaien, voor de nuance uiteraard, mobile.twitter.com/AlptekinAkdogan/st... Beiden snappen wat er gaat gebeuren. De volksdruk zal zo groot worden dat steeds meer Turken op Denk gaan stemmen waardoor ze zelf niet achter kunnen blijven.

Rest In Privacy | 23-03-18 | 07:23

Interessante tweet van Alptekin. Hij probeert uit te leggen waarom Denk niet de lange arm van Ankara is. Volgens hem is dat een frame. Zijn uitleg overtuigt mij niet. Denk is een Turkse partij voor Turken. De mensen waar Alptekin het over heeft zijn Turken. Niet geintegreerde mensen. Mensen die niet willen integreren. Mensen die niets willen weten van de Nederlandse politiek. Van de Nederlandse cultuur. Mensen die op Denk stemmen, zijn Turken e.a. die hier wonen, hier geld ontvangen, maar vaak geen woord Nederlands spreken. Ook geen Nederlands willen leren. Als je in dit land woont, pas je aan, probeer niet te overheersen. Maak deel uit van het land. Wrok tegen de PvdA? Dat hebben vele Nederlanders ook. Nee, het is wrok tegen de Nederlanders, tegen de Europeanen, tegen de westerse cultuur. Het is opkomen voor de eigen cultuur in een vreemd, ander land. Het is willen overheersen met de eigen cultuur en het eigen geloof in een vreemd, ander land. Denk is een islampartij, die probeert zand te strooien in de ogen van landgenoten. Als je een Turk bent in Nederland, dan kun je je maar beter aansluiten bij Denk.
Dat is de boodschap.

onnosel | 23-03-18 | 08:07

@Onnosel.
Hear hear! Heel mooi dat ook u zich geen knollen voor citroenen laat verkopen. Dat zouden veel meer mensen moeten doen i.p.v. zich in de luren laten leggen door af en toe eens wat 'geschikte' uitlatingen voor zoete koek aannemen. Eens gaat elk moslimmasker af. Kan lang of kort duren maar af gaan ze.
'Democratie is als een trein, wanneer je op je bestemming (islamisering) bent aangekomen, stap je ervan af'.
Hans Jansen (RIP) draait zich dagelijks 10x rond in zijn graf over al het onbenul t.o.v. de islam, ja ook hier op GS. Het lijkt er sterk op dat hij al zijn artikelen gewoon voor niets heeft geschreven. Droevig, heel droevig.

Lupuslupus | 23-03-18 | 09:55

onnosel - wat heeft u dit weer uitstekend verwoord. Gelukkig dat niet alle mensen blind zijn voor wat ons staat te wachten.

Maris v.d Hof5393 | 23-03-18 | 09:59
▼ 2 antwoorden verborgen

Islam is een slappe lul in een woestijndroge qudt stoppen.

En daar motten jullie ut mee doen.

VeelTeSteil | 23-03-18 | 07:05

Hurdy Gurdy Man | 22-03-18 | 23:44

Je hebt gelijk. Normaal gezien zou ik niet buigen voor zo'n achterlijke falende havenarbeider maar in mijn huidige staat ben ik niet opgewassen tegenover zo'n asociale randdebiel met zijn matje.

Andrew Deen | 23-03-18 | 00:35

Zou Andrew echt niet doorhebben dat hij in dit geval de randdebiel is?

Gulliver | 23-03-18 | 02:04

Nee, heeft hij niet door, denk even aan een andere reaguurder nu, arme havenarbeider. Ik mis je.

gato | 23-03-18 | 07:13

Ook Andrew is met een slappe lul gemaakt. Stelt niets voor.
Mocht hij tegenover jaap staan doet ie aangifte Hahahaha

siempie2696 | 23-03-18 | 07:25
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat een naar commentaar op de man in het filmpje. Ieder vogeltje zingt nu eenmaal zoals het gebekt is en het is wel Rotterdam. Met de focus op de PVV wordt wel mooi de aandacht afgeleid van de kandidaten die voor de islamitische partijen in de gemeenteraad gaan zitten. Wat die ook doen, deden, laten of lieten, massaal zal de andere kant opgekeken worden, geen kritiek zal er klinken en ook dat bewijst alweer het grote gelijk van de PVV.

Maris v.d Hof5393 | 22-03-18 | 23:57

Blijkbaar is je geheugen niet zo best meer want in de jaren 80 had je nog hele stukken groen tussen de steden in de Randstad.
Aan de weilanden tussen Leiden en Den Haag leek geen einde te komen. Nu zie je alleen nog wat groen tussen Voorschoten en Mariahoeve.

Gulliver | 23-03-18 | 02:59

Als de pleuris uitbreekt dan is er meer te verwachten van Rotterdammers dan van dat laffe kutvolk uit Amsterdam.

zwaanshals | 23-03-18 | 07:31

Maris v.d Hof5393 | 22-03-18 | 23:57 |
Mensen van de straat kennen het leven, begrijpen beter dan de geindoctrineerde hoger-opgeleiden het gevaar van invloeden van buitenaf. Ze zien het elke dag. Ze hebben er elke dag mee te maken. Waarom zou je meer vertrouwen hebben in iemand die een half uur kletst, mooie woorden gebruikt, en nog niet duidelijk kan maken, of niet wil maken. waar het echt overgaat. Jan met de pet heeft weinig woorden nodig om te communiceren. Je weet echter gelijk met wie je te maken hebt. Je hoeft geen angst te hebben dat je in de rug gestoken wordt. Dat gevaar loop je wel met de mooipraters.

onnosel | 23-03-18 | 08:13
▼ 6 antwoorden verborgen

Het spijt me voor club Annabel maar ik hoop dat het Schieblock snel gesloopt wordt. Allemaal rare zwevers daar, lelijk en lek als een mandje, kost klauwen gemeentegeld. Doei 70ies, hoi toekomst! *hoopt hard*

einStina | 22-03-18 | 23:20

zie er ook liever een nieuw complex dat de hoogte in gaat (200m+) waar coolblue zich in kan huisvesten (als gemeente geen nieuw kantoor gebouw voor ze bouwt gaan ze Rotterdam uit).

MoltisantiBeer | 23-03-18 | 00:37

Business... woningnood... en mooier... winwin.

Oh? Hoezo moet de gemeente voor cb bouwen? Huren of zelf bouwen is de gewone weg toch?

einStina | 23-03-18 | 00:46

Een beetje off topic, maar eigenlijk ook weer niet:

www.nrc.nl/nieuws/2018/03/22/wit-nave...

Als ik goed geteld heb: negen keer 'wit' in dit stukje. Wát een enorme deuger toch, die Luyendijk.

Lewis | 22-03-18 | 23:14

Elke keer bij Bij1 leest mijn hoofd eerst een fractie van een sec bijl.

einStina | 22-03-18 | 23:33

Nou, die verschrikkelijke witte verslaggevers! Gerri Eickhof, kom uit die sneeuwstorm en doe je werk.

kapoerewiet | 23-03-18 | 00:07

Heeft er al iemand gedacht: ik ben wel met een slappe l*l geboren?

Jan Dribbel | 22-03-18 | 23:10

Met een clitorus.

schijtzat | 22-03-18 | 23:23

schijtzat | 22-03-18 | 23:23
Een clitorus. Is dat een rus met een clito?

Jan Dribbel | 22-03-18 | 23:46

Alleen een vruchtwaterfetishist wordt met een erectie geboren.

Gulliver | 22-03-18 | 23:53
▼ 2 antwoorden verborgen

Die kale man zal het eens zijn met de reacties onder het -islam is-topic van 16:00 uur.

RickTheDick | 22-03-18 | 23:10

"Zo'n Jaap moet afgevoerd www.encyclo.nl/begrip/afvoeren worden!"
Nou nee, dat vind ik niet maar kan mij wel indenken in het gedachtengoed van 'nette mensen' die het heus wel geinig vinden als Baudet straks ook getaard wordt en dat Fortuyn nu zwijgt: Ook Jaap is te blank immers en dus verdacht.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 22-03-18 | 23:01

Omebert | 22-03-18 | 22:52

Nou afgezien van het feit dat ik werkelijk geen enkele partij zie zitten is dit wel heel beangstigend. Die vent is knettergek. Een slechtere advertentie voor de PVV kan je niet bedenken. Wat doet die Geert Wilders eigenlijk?

Oh en gelukkig heeft Geert wel echte lijfwachten.

Die Jaap. Ik zou hem op zijn smoel slaan als ik kon.

Andrew Deen | 22-03-18 | 22:59

Klinkt meer alsof Andrew knettergek is.
Voor zijn geweldstoornis heeft hij dringend behandeling nodig.

Gulliver | 22-03-18 | 23:25

Ik vermoed dat als je inderdaad tegenover Jaap zou staan , je in je broek zou zeiken en schijten van pure angst , ouwe toesenbordtijger

Hurdy Gurdy Man | 22-03-18 | 23:44

Hé Andrew, een tip: als je drie hoog achter met je hernia op de bank ligt en gaat reageren laat dan in ieder geval de drank staan en neem je dyclofenac op tijd.

ristretto | 23-03-18 | 07:39
▼ 1 antwoord verborgen

Gemeenteraadsverkiezingen Rotterdam... Het zal wel. Maar vanavond, als Amsterdammer, ga ik, atheïst, dan niet op mijn knietjes bidden, maar toch wel zachtjes in mijn bedje hópen, dat Sylvana het net niet haalt bij de definitieve uitslag morgen.

O goed heilig Spaghetti monster, ik zal altijd uw slierten slurpen, maar geef me dát...

Hufterst | 22-03-18 | 22:58

Dit is Nederland. Het valt nooit iemand op hoe lichtegewicht iemand is. Zo'n Washila hachichi of hoe heet ze, is nooit iemand opgevallen. En dat zat dan in de tweede kamer. Je kunt 't mensen in de ogen wrijven en een dansje doen: ze zien 't niet want 't interesseert ze niet. Wie nu nog niet ziet hoe onmetelijk uitgestrekt de domheid, leegheid van SS is zal 't nooit zien.

Hufterst | 23-03-18 | 08:50

Klopt, want die zijn zelf ook te dom om dat in te zien. Vervelend cirkeltje wel.

einStina | 23-03-18 | 09:07

Ik zit klaar met m'n vergiet op, gisteravond een vorstelijk bord heilige spaghetti naar binnen gewerkt, de 8 liever-nietjes gereciteerd en een halve fles rum achterover gedonderd. Moet goedkomen.
RAmen!

elfenstein | 23-03-18 | 09:24
▼ 9 antwoorden verborgen

Hier in de gemeente deze keer veel “gezichten” en groepsfoto’s op de posters. Ook in andere gemeenten veel gezien. Alles overziende;
.
Deze kale zit wel in de kopgroep maar het peleton van de randdebielen volgt op niet al te grote achterstand.
.
Wel heel divers. Van geitenwollensokken, excuusdoelgroepers, dominees, kroegtijgers, mutsen, gladjakkers tot bij deze vastgesteld een stormfronter.
.
En zeggen mensen dat de landelijke politiek een klucht is...

Parel van het Zuiden | 22-03-18 | 22:56

Gulliver | 22-03-18 | 23:57
Opkomst bij Allochtonen is over het algemeen laag. Bij een stemplicht zouden deze partijen dus juist welvaren.

miko | 23-03-18 | 00:54

Ik heb geen cijfers gezien maar het zou mij niet verbazen als de opkomst bij de Turken in Rotterdam juist vele malen hoger is dan bij de autochtonen, die zijn door Erdogan rechstreeks naar de stembus gestuurd.

Gulliver | 23-03-18 | 02:12

@miko; komen de vrouwtjes ook eens buiten, proeven ze wat vrijheid van keuze kan beteken. Zo begint de inburgering.

Promedio | 23-03-18 | 07:05
▼ 5 antwoorden verborgen

Tanja en eerdmans kunnen wat mij betreft wel voor FVD in de kamer de volgende keer. Wat een nuchtere mensen zijn dat. Heerlijk!

Omebert | 22-03-18 | 22:52

Ik bekijk het nog een keertje maar die kale is toch echt totaal gestoord? Eventjes afgezien van welke politieke overtuiging je hebt. Die vent is krankzinnig.

Andrew Deen | 22-03-18 | 22:48

Het zijn net dolle hondjes die onder elkaars staartje ruiken.

Gulliver | 22-03-18 | 23:33

Gulliver | 22-03-18 | 23:33
hahaha *toetsenbord* o dear

Deksmaat | 22-03-18 | 23:48

Hij doet me wat aan een magere Diederik Samson denken. Fanatiek.

HaatbaardKnipper | 23-03-18 | 00:21
▼ 3 antwoorden verborgen

STRAATBEELD

Het moet gezegd, het went verrassend snel
hoewel de eerste indruk kan beklemmen
zoals het koude water in bij 't zwemmen
moet je er dóór, en zie, dan gaat het wel.

Ik zag wel eerder hoofddoekjes op straat
maar vond dat wel een aardig soort folklore.
Het kon me eigenlijk wel wat bekoren
't is net alsof je op vakantie gaat.

En nu dan burka's, dat zijn andere dingen
omdat je medemensen niet meer ziet.
Ik zat er eigenlijk niet om te springen,

maar eigenlijk vind ik het nu wel best
omdat mijn dochter nu zij óm is niet
meer in haar nieuwe outfit wordt gepest.

Hufterst | 22-03-18 | 22:47

Hufterst = een van mijn favorieten

Eeuwig..Op..Vakantie | 22-03-18 | 23:03

Een mooie weer.

einStina | 22-03-18 | 23:15

Mooie gedichten schrijf je....

onnosel | 23-03-18 | 08:32
▼ 4 antwoorden verborgen

Islam is een eigenschap die de groep mensen hebben die ik als ongewenste personen zie maar er zijn er meer, de groepen die zo hoog vertegenwoordigt zijn in alle lijstjes waar je niet in wilt staan zijn allemaal binnengekomen buiten de reguliere immigratie om. Dus vluchteling of gastarbeider, daar moeten we dus gewoon mee stoppen, Islam hoef je niet eens te noemen. Als een geleerde/kapitaalkrachtige islamiet via de reguliere weg hier kan komen en zo gek is dat te doen vind ik dat prima, bij ouders die het goed doen doen kinderen het ook goed daar kan islam relatief weinig aan doen, het is meer de cocktail zwakzinnig en islam die het doet.
En vluchtelingen als het echt nodig is, vangen we hen gewoon op in een land als Brazilië maken we een regelingetje off-shore is veel beter en goedkoper, het land sluit ook meer aan op hun werk en denk niveau.

Papierversnipperaar | 22-03-18 | 22:46

Islam is geen eigenschap maar een dwangneurose.

Gulliver | 23-03-18 | 02:31

Een overtuiging hebben is nog altijd beter dan vinden dat sommige anderen geen overtuiging mogen hebben.

Balgesjaakt | 23-03-18 | 07:59

De geneugten zijn gewoon nog niet voldoende verspreid... Deze mislukte multiculti met toefje extra islam is namelijk nooit een probleem, als
.
Jij, of je naasten er niet tussen wonen. Je geen winkelcentrum of uitgaanscentrum met ze deelt. Je dochter er niet langs hoeft te vluchten voor (sexueel) intimiderend gedrag. Je kinderen er niet bij op school zitten. Je (groot)ouders er niet in de buurt hoeven te pinnen. Je geen portiek deelt. Ze niet al teveel op de weg tegenkomt. Niet met je homovriendje hand in hand loopt. Geen keppeltje op hebt. Niets iets hebt wat toevallig interesse trekt. Een nieuwswaardigheid wilt delen als journalist. Op vakantie bent als Erdogan vindt dat ze moeten rellen. Etcetera.
.
De onevenredige druk die gelegd wordt op zorg, justitie, sociale zekerheid, woningvoorraad en dus belastingbetaler en reele economie zijn ook wel puntjes maar wellicht wat abstract.
.
En dus moet het blijkbaar nog wat meer verspreiden. Gebeurt ook al dus steeds meer mensen ervaren het aan de lijve.
.
Jammer hoor. Het is natuurlijk ook net even teveel gevraagd om eens te kijken naar de slachtoffers van dit alles en eens even wat structurele problemen aan te pakken.

Parel van het Zuiden | 22-03-18 | 22:42

Hey, Parel, tijdje geleden. Dit is wel meteen weer een tegel waar ik het zeer mee eens ben.

Lewis | 22-03-18 | 22:46

Voor veel mensen is islam nog zoiets als een broodje shoarma in de grote stad. Ze hebben pas door dat er iets mis is als ze flink aan de schijt raken.

Gulliver | 23-03-18 | 05:33

Op Nieuwsuur,
De stemmers van Denk geven aan niet meer op de Partij Van De Allochtonen te stemmen, want die deden niets voor de moslims (slachtofferschap?).
Miljarden aan integratie projecten en noem maar op het kon niet gek genoeg bij de PvdA, iedere logica ontbreekt.
Daarna eentje van Nida, met één of andere wetenschappelijke nepstudie en daaruit concludeert hij dat het juist goed is meer islam. Helaas zat in de studie niet het antwoord op de vraag, waarom komen al die moslims (vermomd als vluchtelingen en zielig) uit islamitische landen allemaal naar Noord-West Europa? En gaan niet meer terug? Terwijl er ruim 50 islamitische landen zijn waar je ook naar toe kunt.
-
Als je aangeeft dat je niets hebt met die hele cultuur, ben je in de ogen van de moraalridders van GroenLinks/X66/PvdA een xenofoob, racist en ga maar door.
Triest.

bananabanana | 22-03-18 | 22:42

Vooral dom. Oliedom. Policor Nederland laat zich in de luren leggen door een achterlijke , middeleeuwse godsdienst uit de woestijn. Think of it.

HaatbaardKnipper | 23-03-18 | 00:24

Rotterdam is inderdaad een echte stad. Onderdeel van het Ottomaanse rijk en schatplichtig aan sultan Erdogan.

Graaf_van_Hogendorp | 22-03-18 | 22:40

Kale PVV'er is een totaal gestoorde, kan je allen maar meer verliezen dus dan beter niet meedoen .
Die activisten met hun brul speakers en megafoons moeten een keer een koekje van eigen deeg , allemaal een stadion gas toeter van bol.com, van dichtbij afdrukken en een weekje tinnitus mee naar huis meegeven .

Castor12 | 22-03-18 | 22:36

Altijd die veters maar aanhalen en op het puntje van je teen te moeten lopen om die halve zolen doet je verlangen naar een paar goeie maten op nr. 45. Die zijn op de juiste leest geschoeid met stalen neuzen en schoppen ze op een dag er allemaal uit.
www.google.nl/search?q=ontstoken+tene...

Oprisp | 22-03-18 | 22:35

Lekker slim van de PVV, twee zetels weggehaald bij Leebaar die ze goed had kunnen gebruiken.

Los van Rotterdam: voor mij is de PVV landelijk relevant en interessant. Heb hier blanco gestemd terwijl de PVV nota bene meedeed en ik de vorige twee landelijke verkiezingen op Wilders heb gestemd. Hopelijk lukt het de partij nog eens over zijn eigen schaduw heen te stappen en constructiever aan de weg te timmeren.

Lewis | 22-03-18 | 22:30

Je zou bijna denken dat de PVV controlled opposition is. Wat was Wilders denkende om zich niet achter Leefbaar Rotterdam te scharen? En dan aankomen met een eenzame hangende grammofoonplaat om zogenaamd een brede volkspartij met bestuurservaring opzij te zetten? Is dat nu zelfoverschatting, complete domheid of wil Wilders graag dat het links-islamitische allegaartje Rotterdam kapot gaat maken?

Je kan toch niet serieus aankomen met de belofte alle islamitische scholen en moskee-en te sluiten, zonder enige juridische en diplomatieke slimmigheid of enige uitleg van de strategie om dat voor elkaar te krijgen? Ik vind dat de PVV Rotterdam saboteert. En dat zeg ik als PVV-stemmer op landelijk niveau.

tipo | 23-03-18 | 07:30

Lewis, ik ben benieuwd, is geen verwijt, maar wat wil je exact zeggen met een blanco stem?

peterdh | 23-03-18 | 07:34

Waar is het draadje voor de referendumfinale? Alleen Amsterdam nog! Spannonnnnd

amateurrr | 22-03-18 | 22:27

Oh laat maar, wat een losers.

amateurrr | 22-03-18 | 22:39

Ik ben niet met een slappe lul gemaakt. Hahaha die kende ik nog niet

tata1981 | 22-03-18 | 22:26

PVV gabbertje staat zo te zien nog steeds strak en is zo gek als een deur .
Geert, dat kan toch helemaal niet joh .

Castor12 | 22-03-18 | 22:21

PVV gabbertje is een held. Z'n leven inzetten voor z'n mensen. Want dat is zo je mening geven tegenwoordig al: levensgevaarlijk.

helodia | 23-03-18 | 08:25

De strijd ging niet tussen Leefbaar en de PVV. Sowieso ging het om islam-gerelateerde partijen tegen niet islam gerelateerde partijen (Denk, Nida en de linkse partijen). Waarbij de PVV zich met die kandidaat al meteen op mac 2 gewoonte zetels zette. Wanneer je de partijen weegt qua standpunten met betrekking tot de islam is het in Rotterdam niets veranderd qua verhouding. Alleen aan weerszijden zijn de standpunten iets eenzijdiger met PVV en Nida/Denk.

Premier Trutte | 22-03-18 | 22:12

Leefbaar komt fatsoenlijk over. De kwestie is erg lastig: zijn alle moslims klote? Nee. Ik ken ook aardige wel leuke mensen. Is de islam iets typisch nederlands?nee. Is de arabische cultuur een toegevoegde waarde voor nederland? Nee. Zijn moskeen een mooi straatbeeld? Nee. Is de islam goed voor democratie? Nee. En wat is dan het beste eerlijkste beleid om hier een mouw aan te passen? Zelf denk ik immigratie zo goed als stoppen, hier komen is een zware sollicitatie aangaan. Geen moskee bij bouwen. Subsidies stoppen. Geen wijken met alles hetzelfde. En bepaalde verboden opleggen. En uitzetten criminelen met dubbele paspoort.

timmey | 22-03-18 | 22:11

En zelfs deze hele normale maatregelen durven al die schijtlijsters in ons besluitvormingsproces niet aan...

bolletje kaas. | 23-03-18 | 07:28

Dit soort gasten (ja die kale) krijg je omdat de PVV ver in de marge is gedreven. Een welbespraakt en succesvol persoon zal zich nooit als verkiesbaar voor de PVV profileren. Carriere weg, nagehoond en bespot en waarschijnlijk ook bedreigd. Een vicieuze cirkel van te extreme standpunten, lachwekkende politici en te klein blijven om iets te doen tegen het gezwel dat islam heet.

WhiteShark | 22-03-18 | 21:59

Berbaar | 22-03-18 | 22:42
Bij mijn ouders kwamen in de jaren zeventig al MArokkanen over de vloer.
Ik zat er mee in de klas en we speelden samen.
De meisjes hadden geen van alle een hoofddoek om, en geen enkele marokkaan die ik toen kende (en dat waren er nog al wat) had een baard (wel sjnor sjnor ies goet) of droeg een Jurk.
Ze aten gewoon mee van de barbie, sommige sloegen de speklapjes over, andere niet. Maar zeiken dat varkensvlees bij de kip lag? Geen probleem.
De meisjes mochten ook gewoon met de jongens meespelen en ook knikkeren(is gokken haram) Wat ik nu zie is door het invoeren van Imams degroepsruk op word gevoerd. En dezelfde meisjes die ooit zonder hoofddoek in mijn klas zaten hebben er nu een op en hun kinderen ook.

miko | 22-03-18 | 23:23

@Berbaar
Exact wat mijn collega zei, maar ik geloof er geen reedt van. In Nazi Duitsland was er ook maar een relatief klein groepje echte nazi's. Die hadden het door hun grote muilen, agressie en terreur wel voor het zeggen. Met de islam is het precies hetzelfde. Grote muilen en agressie van een minderheid krijgt een amorfe meerderheid eronder. Tenminste als we ze zo laten begaan als nu. Het komt echt niet vanzelf goed. Maar, we gaan het zien. Ik hoop van harte dat u gelijk blijkt te hebben.

WhiteShark | 22-03-18 | 23:29

@WhiteShark | 22-03-18 | 23:29
@miko | 22-03-18 | 23:23
Tja, dat is nou het punt heh? Wat we dus ook ruimschoots zien in de islamitische landen.
Een kleine groep geloofspuristen die door middel van religieus-sociale druk de islamitische wet, al dan niet naar eigen inzicht, op legt aan de meerderheid die braaf meewandelen omdat ze nou eenmaal een goed moslim MOETEN zijn.

Conceptueel gezien is de Islam wat dat betreft een geniaal concept. Politiek, sociaal en cultureel bepalend, het is een superieur pressie middel om alles voor elkaar te krijgen wat je wenselijk acht, mits de dominante clerus maar achter je staat.

Het komt op in Nederland, langzaam maar zeker. Sommige mensen kijken daar liever van weg, maar het voldongen feit staart ze uiteindelijk op een vrijdagmiddag wel in het gezicht.

TeeJee | 22-03-18 | 23:36
▼ 4 antwoorden verborgen

Toen niet, nu niet, nooit meer cynisme!

keestelpro | 22-03-18 | 21:57

Dit is niet goed hoor die kale is knettergek.

Papierversnipperaar | 22-03-18 | 21:52

Heerlijk dank voor het topikkie en ga de docu later nog even kijken.
Geinig om te zien dat ook de mensuh hier in overgrote meerderheid zien wat voor een randdebiel er in Rotterdam lijsttrekker van de PVV is.
Man, man, man, wat een trieste domme l*l.
Begrijp dat het een noodgreep is nadat Geert eerst een rasechte nazi en schedelmeter had aangetrokken als lijsttrekker maar kom op dit is toch ook helemaal niks.
Demasqué compleet voor de PVV maar ach dat was ook slechts een kwestie van tijd.

Berbaar | 22-03-18 | 21:48

@Lewis | 22-03-18 | 22:39
Het is geinig Lewis omdat er hier een flink aantal PVV fans in de panelen rondhangt die nu ook zien wat voor een minkukel de PVV in Rotterdam heeft en dat ook ruiterlijk toegeeft.
Dat is geinig, winst, verdient respect en geeft hoop.
Tuurlijk je houdt je PVV zeloten (hoi lupus) maar de rationele reaguurders zien een debieltje als lijstrekker en noemen het dan ook een debieltje.
Mooi!!!!

Berbaar | 22-03-18 | 22:47

Maar jij vindt het noemenswaardig, ik niet. Dat is nou juist de kracht van GeenStijl en het roze leger: niemand is heilig, niemand is volmaakt, wat niet deugt deut niet (en wat wel deugt wel) en dat wordt dan ook gewoon benoemd.

Dat eerste 'nu ook' in je tegel slaat derhalve niet echt ergens op.

Lewis | 22-03-18 | 22:54

@Berbaar | 22-03-18 | 22:47
Dus we mogen je gewoon een debieltje noemen? Top.

TeeJee | 22-03-18 | 23:24
▼ 1 antwoord verborgen

Het is wel lachen om de reacties hoor. Die PVV-er afbranden maar zelf te stom of te laf om je als kandidaat voor de PVV aan te melden. Want tja, dat is natuurlijk andere koek dan vanaf je toetsenbordje reageren. Dan loop je de kans dat je auto uitbrandt, je ramen worden ingegooid, je kinderen in elkaar worden geslagen enz. enz. En dan nog in de slangenkuil gaan zitten die daar 'gemeenteraad' heet. Niets dan hulde voor het lef van die man. En hem op zijn uiterlijk afbranden, tja dat doe je natuurlijk alleen wanneer je zelf een 'Adonis' bent. hahaha.

Lupuslupus | 22-03-18 | 21:39

miko, ik ben het totaal niet met je eens. De PVV heeft heel goede mensen in de Tweede Kamer, zelf vind ik dat de heren Beertema, de Graaf, Fritsma, de Jong en Graus, net als Bosma en Fleur, het fantastisch doen. Ook de raadsleden van de gevestigde partijen zijn niet allemaal even briljant, fraude, omkoping, zelfverrijking en onkunde, de lijst is ellenlang. Als de media eerlijk en objectief waren, de partij en deze mensen niet als paria's behandeld, was de aanhang vele malen groter geweest. Het is triest dat veel NL-ers uitsluitend geïnformeerd worden via de MSM en de olifant in de kamer nog nooit hebben zien staan. Daarom is het geluid van de heer Wilders, dat jij wat ik niet snap 'geblaat' noemt, broodnodig, een geluid dat hopelijk nooit totaal overstemd zal worden door het gejank van de muezzin en de door de mullah gezegende doodgemartelde dieren.

Maris v.d Hof5393 | 23-03-18 | 00:33

Lupus + Maris, dames, beide + veel!!!

J-van-de-Bontekoe | 23-03-18 | 07:13

Het is geen lef van die PVV-er, maar sabotage. Hij maakt een karikatuur van serieuze islamkritiek en zo schiet Wilders in zijn eigen voet.

tipo | 23-03-18 | 07:35
▼ 5 antwoorden verborgen

Hadden ze in Rotjeknor geen gummetjes om de verkiezingsuitslag in het voordeel van de Groene Khmer te beslissen. Met een coalitie met de Erdogan aanhangers van DENK en NIDA? Nou zitten ze met de erfgenamen van Pim Fortuyn opgescheept.

Osdorpertje | 22-03-18 | 21:39

omanders | 22-03-18 | 21:25

Praatjes vullen geen gaatjes. Jaap is gewoon een simpele sukkel die niet eens als lijfwacht kan functioneren. Sorry hoor. Pim Fortuyn was de laatste politicus waar ik op wilde stemmen. Dus de eikel die hem niet kon beschermen van de kogels van Volkert van de G. Is een nog grotere totaal sukkel. Jaap zuigt. En daar moet Jaap mee leven.

Andrew Deen | 22-03-18 | 21:35

Jaap was er niet bij in Hilversum

Ruler | 22-03-18 | 22:36

Dikke lul, drie bier. ik hoop dat ze Frankrijk tot de Paffhausen aftrappen.

Geen01 | 22-03-18 | 21:34

Nu: de slag om Frankrijk.
www.telegraph.co.uk/news/2018/03/22/u...
200.000 tot 400.000 mensen vandaag de straat op om tegen Macron's beleid (hij wil 120.000 banen schrappen) te protesteren. Het hele land is verlamd.

Eeuwig..Op..Vakantie | 22-03-18 | 21:30

Ze hebben hem waarschijnlijk zelf gekozen dus nu maar op de blaren zitten. Eigen schuld. En als ze hem niet hebben gekozen tja dan is het pech gehad. Hebben wij in Nederland ook. Heb nog nooit op dat geboefte van de VVD gestemd en zit er toch al jaren mee opgescheept. Zo is het leven.

Lupuslupus | 22-03-18 | 22:03

Wanneer staken ze eens niet in Frankrijk? Laat die smerige stinkkaaseters eens aan het werk gaan in de eerste plaats.

miko | 22-03-18 | 23:15

Vanwege zijn EUrofilie ben ik geen fan van Macron, maar zijn arbeidsmarktplannen zijn broodnodig. De arbeidsvoorwaarden van de SNCF zijn echt absurd (machinisten kunnen al met 52 met pensioen, automatische loonsverhogingen, vrij reizen voor de hele familie, enz.) en bij de amtenarij zal het niet beter zijn. Ik hop dat 'ie voet bij stuk gaat houden, al zal de 36 dagen (!) staking van de spoorwegen wel de nodige impact gaan hebben.
Verder wat Miko hierboven zegt.

Kees Maf | 23-03-18 | 10:18
▼ 1 antwoord verborgen

"Ik ben niet met een slappe lul gemaakt"

LOL!

omanders | 22-03-18 | 21:24

Ik moest ook lachen

Hufterst | 22-03-18 | 21:39

Prachtig, ik ga 'm onthouden en ooit gebruiken

Dommedaris | 22-03-18 | 21:40

Mooie uitdrukking je begrijpt direct wie dat wel zijn.

Gulliver | 22-03-18 | 23:44

Ik zie niet in waarom iemand daar nog zou wonen ( en dat meen ik redelijk serieus)

Geen01 | 22-03-18 | 21:21

Ik ook niet, de oorspronkelijke bewoners kennen nog veel liefde blijkbaar voor de stad. Een erg radicale oplossing zou zijn : alle oorspronkelijke bewoners weg, subsidie stopzetten, uitkeringen stopzetten. Red u maar. Maar ja.. amsterdam schiphol en rotterdam de haven zijn belangrijke transport punten van nederland.. en dat trekt ook werkmensen.

timmey | 22-03-18 | 21:43

Woon liever in mijn rotstad dan in dat ranzige open riool dat men Amsterdam noemt.

MoltisantiBeer | 22-03-18 | 21:54

Die kale knakker is niet goed wijs. Ik had de PVV al niet hoog zitten, maar ze zijn nu nog verder gezakt op mijn lijst. Ze staan nu zelfs onder DENK.

je suis bier | 22-03-18 | 21:20

je suis bier. En ben je daar blij mee? Ik weet niet of jij in R'dam woont, anders zou ik me knap zorgen maken.

beau van rtl | 22-03-18 | 21:26

Jij bent er zo eentje die in het dagelijks leven nooit een moslim tegenkomt, maar er wel non stop over loopt te kankeren.

je suis bier | 22-03-18 | 21:31

Veel plezier ermee man. En nog een prettig suikerfeest.

beau van rtl | 22-03-18 | 21:42

schoon-schip-maken | 22-03-18 | 21:13

Misschien ligt het aan mij maar de lijfwacht van Pim Fortuyn is wel de laatste die zijn bek kan opentrekken. Weet je wat het woord betekent? Lijfwacht?

Jaap kan dus lekker opzouten.

Andrew Deen | 22-03-18 | 21:17

Was Jaap erbij??
Nope, t was chauffeurke Smeulders die een conditietestje kon doen en t was de staat die onze allegrootste kale relnicht had moeten beveiligen maar waar ze geen noodzaak in zagen..

Bedank Melkert, Rosenmuller en de rest vd creeps maar.

Ik wens ze veel kleinkinderen toe iig.

schoon-schip-maken | 22-03-18 | 21:25

@Andrew Deen | 22-03-18 | 21:17

Leg eens in minder dan 100 woorden uit waarom *jij* niet lekker kan opzouten.

omanders | 22-03-18 | 21:25

Wat ik begrepen heb waren Pin zijn lijfwachten net zoveel lijfwacht als de Matrozen van Prins de Lignac zeemannen waren.

miko | 22-03-18 | 23:13
▼ 1 antwoord verborgen

ben niet met een slappe lul gemaakt!

gebruikesrnaam | 22-03-18 | 21:17

Bakito | 22-03-18 | 20:52

In alle eerlijkheid is Eerdmans gewoon gezond rechts. Helaas een van de weinigen die nog iets kunnen.

Andrew Deen | 22-03-18 | 21:15

@beau
Eerdmans geeft niks weg, het wordt van hem afgenomen.
En de gemiddelde Rotterdammert?
Hij is fijn......

D-Fens_1963 | 22-03-18 | 21:40

@Lupus
"Hij teert inderdaad gewoon nog op de naam 'Leefbaar Rotterdam' van Pim maar zijn 'beleid' heeft niets meer met Pim te maken."
Dat zullen we dus nooit achter komen.

D-Fens_1963 | 22-03-18 | 21:44

D-Fens_1963 | 22-03-18 | 21:44
PIm zou flink links van Eerdmans staan.

miko | 22-03-18 | 23:11
▼ 7 antwoorden verborgen

Nederland, maar zeker Rotterdam is al zo ver geislamiseerd, dat het onmogelijk is om goeie mensen te vinden. Iemand die een gezinnetje heeft en in een volksbuurt van Rotterdam woont kan dat risico niet nemen. Je ruiten gaan eruit, je auto wordt met hakenkruizen beklad, je vrouw en je moeder worden voor hoer uitgemaakt en je kinderen in elkaar geslagen. De politie doet daar niets aan dus je staat alleen. Ik vind die kale ook geen succes, maar probeer maar eens een goeie te vinden. In de landelijke politiek lukt dat nog wel, maar in de lokale politiek is het allemaal nog erg ingewikkeld voor Wilders.

beau van rtl | 22-03-18 | 21:14

@Hufterst | 22-03-18 | 21:43
Als je de beelden ziet en woorden hoort van "meneer" dan is het toch ook vrij logisch dat geen klant of werkgever hem meer moet.
Wat een doorgesnoven idioot.
Wij hebben op de toko ook een paar PVV-erTs werken.
Prima gasten, harde werkers, niks mis mee.
Stellen zich normaal op, daar zou die mafklapper nog wat van kunnen leren.

Berbaar | 22-03-18 | 22:04

Daar heb je natuurlijk een punt.
Méér dan een punt.

Lewis | 22-03-18 | 23:31

Ik reageerde op @beau van rtl | 22-03-18 | 21:14 | reageer

Ik vind het nog steeds niks, dat nieuwe systeem hier.

Lewis | 22-03-18 | 23:32
▼ 4 antwoorden verborgen

"Jaap is de RotterdammerT in de trailerT hierboven, en Jaap was lijfwacht van Fortuyn"

Lijfwacht? Jaap moet zich doodschamen.

Andrew Deen | 22-03-18 | 21:12

Is het nog geen kinderbedtijd voor Ricky en Andrew?

Gulliver | 22-03-18 | 23:46

Ricky heeft helemaal niet gereaguurd, Lulliver.
Zie je weer dingen die er niet zijn?

RickyLaRue | 23-03-18 | 00:28

waarom lees ik altijd "drama queen"?

drastic | 23-03-18 | 09:10
▼ 1 antwoord verborgen

Mijn hemel die PVV man is echt een one issue leeghoofd, op deze wijze los je geen enkel probleem op.

devil13 | 22-03-18 | 21:04

Dan moet je nog eens luisteren.

Hetzelfde argument gebruiken tegenstanders van vuurwapens; Als er geen vuurwapens zijn kan er ook niets Fout mee gaan.

Teleo | 22-03-18 | 21:08

Die PVV'ert.... doe dan gewoon niet mee.

solcama | 22-03-18 | 21:00

Dit verklaart de teleurstellende uitslag voor de PVV compleet.
Dit soort gasten zijn niet tegen islam uit menslievendheid maar uit pure xenofobie en wellicht zelfs rascisme.

keestelpro | 22-03-18 | 21:56

Wat een baas die Jaap! "ben niet met een slappe lul gemaakt".
OT: Gaat Beelen nog voor de laatste keer in t zonnetje gezet worden? In Memoriam..

ikbenmnzus | 22-03-18 | 20:57

Paarlen voor de zwijnen, laat dat varken maar een stille dood sterven. Blijkbaar had hij te lang geen aandacht gehad ofzeau. Als we dat kunnen volhouden springt hij misschien wel van de tribune.

Tuborg øl | 22-03-18 | 22:00

Ok.
Over 2e filmpje heengekeken maar die kale had ook beter op.de kachel gespoten kunnen worden.
Greet, je stelt me teleur.

Minder minder minder zou ook op amoebes van toepassing moeten zijn eh??

schoon-schip-maken | 22-03-18 | 20:56

schoon-schip-maken | 22-03-18 | 20:56
Zolang ze "juigen" is er niets in de hand.....

vanvandaag | 22-03-18 | 21:07

Je SCHIET er anders geen ene moer mee op..

schoon-schip-maken | 22-03-18 | 21:14

"Controlled opposition" comes to mind.

Ce ca! | 22-03-18 | 21:16
▼ 2 antwoorden verborgen

Meneer de pvv-ert had beter niet kunnen snuiven als ie op TV kompt.

basweetutwel | 22-03-18 | 20:54

Wilders en Baudet maken een karikatuur van zichzelf en hebben duidelijk een dubbele agenda. Daarentegen, Eerdmans is de terechte troonopvolger van Pim. Een echte kanjer, serieus. +1

Bakito | 22-03-18 | 20:52

@Bakito | 22-03-18 | 20:52

Welke "dubbele agenda"? Graag uitleggen ook met van dat saaie gedoe als bewijs en zo.. En ook: Niet reageren is ook een reactie!

omanders | 22-03-18 | 21:29

@Bakito. Dan kunt u misschien een lijst maken van wat die 'echte kanjer' dan al allemaal voor elkaar heeft gekregen? Moet toch niet zo moeilijk zijn om met bewijzen/voorbeelden daarvan te komen?

Lupuslupus | 22-03-18 | 21:32

Lupus. Dat kan bakito niet en dat is ook niet nodig . Eerdmans gaat binnen een half jaar geweldig op zijn bek.

beau van rtl | 22-03-18 | 21:38
▼ 1 antwoord verborgen

Als je er op ligt, wil nog niet zeggen dat ie er in zit. +1

De Rennende Rukker | 22-03-18 | 20:51

Heerlijk!
Jaap mag me bellen voor wat rugdekking..
Knuppelen op dat pus.

schoon-schip-maken | 22-03-18 | 20:51

Zó is het. Geen woorden maar daden.

Lupuslupus | 22-03-18 | 21:33

Het type dat je 30 jaar geleden in Den Haag en Rotterdam overal tegenkwam.

Gulliver | 22-03-18 | 23:49

In Amsterdam heeft Erdogan's 'denk' helaas 3 zetels gescoord, maar in Rotterdam idem dito, en daarnaast hebben de reli-fascisten van Nida ook nog eens 2 zetels gescoord.
Hoe dan ook gefeliciteerd met de 11 zetels voor Leefbaar in Rotterdam. Dat is toch beter dan die 10 zetels voor GL in Amsterdam, al heeft GL in Rotterdam ook 3 zetels gewonnen en hebben er nu 5.
Heb nu ff die Powned repo op NPO2 aanstaan, ik hoop dat 'Jan met de pet' oftewel de 'gewone' Rotterdammer wat opschiet met deze GR2018 uitkomst.

GeinPonempie | 22-03-18 | 20:50

jemagookniksmeer | 22-03-18 | 20:54
misschien,en zou het zo zijn ben ik het met je eens, maar het zou ook kunnen dat de clan nu meer bereid is te stemmen. Ik zou wel eens een onderzoek willen zien naar welke DENK stemmers voor de eerste keer zijn gaan stemmen.

miko | 22-03-18 | 21:24

DENK 3 zetels. Nou èn ?. Dit is de bij de PvdA weggelopen clientèle die vond dat ze onvoldoende hun zin kregen. De DENK kiezerts bestaat uit Erdogan fanboys & -girls plus een zooitje "usefull idiots" van autochtone origine. Het overgrote deel van het electoraat zal door DENK (laat staan Graaf Denkula) nooit verleid worden tot een overtuigde kiezer. De achterban van DENK is een minderheid (dat dan nog wel) met zwaar Turkse loyaliteit. Groter dan dit wordt het dus niet en zowel landelijk als lokaal klein genoeg om ze te negeren.

Grijskijkert | 22-03-18 | 21:31

De aanhang van Denk bestaat niet alleen uitweggelopen pvda kiezers maar ook uit nieuwe aanwas van Turken.

Gulliver | 22-03-18 | 23:51
▼ 3 antwoorden verborgen

Iemand fascist noemen als ie t niet is toch laster en belediging? En geen vrijheid van meningsuiting?

timmey | 22-03-18 | 20:50

Dat ligt er aan wat je doet met iemand die jou fascist noemt. Doe je niets, ben je geen fascist.
Doe je hem een paar weken allerlei fysieke en geestelijke experimenten ondergaan dan heeft hij gelijk. En dan kun je dat toegeven.

Teleo | 22-03-18 | 20:59

De PVV gaat ten onder aan het niet kunnen aantrekken van gedegen kandidaten. Dat komt niet door de PVV, maar door decennia van demonisering. Iets wat het kartel als succes ervaart, maar als een deel van de kiezers dankzij sabotage niet op hun voorkeur kan stemmen, is een stuk democratie gesloopt.

Feynman | 22-03-18 | 20:48

Wat er nog rest aan onze democratie is dat je op politici mag stemmen die uiteindelijk doen wat je niet wil.

padbuffel | 22-03-18 | 21:01

Niet alleen dat. De PVV is een gesloten vereniging, dat pruimpt ook niet iedereen.

vanvandaag | 22-03-18 | 21:02

@Feynman
Dat geldt op den duur natuurlijk voor iedere beginnende politieke partij.
En die zijn er de laatste jaren nogal wat.
Hier in de buurt zitten te veel voetbalclubs (voor de hoeveelheid mensen) dus niveau is ver te zoeken.

D-Fens_1963 | 22-03-18 | 21:24
▼ 2 antwoorden verborgen

"Demonstratierecht"
Nog zo een verkracht Nederlands woord. (Zie Pegida demo met varkensmutsje)
Meten met 2 maten is het.

Ce ca! | 22-03-18 | 20:48

Wat heeft dat mannetje met die wijsvinger een piepstem...

Ries13 | 22-03-18 | 20:48

Door dit soort downie 3.0 figuren gaat de PVV uiteindelijk kapot. En ik vrees dat deze spast niet de enige foute keuze van Geert is/was. Rip PVV

Botte Hork | 22-03-18 | 20:46

Botte hork!

schoon-schip-maken | 22-03-18 | 20:52

@your service!

Botte Hork | 22-03-18 | 20:56

Die man heeft waarschijnlijk meer dagen in zijn leven gewerkt dan jij minuten.

Gulliver | 23-03-18 | 00:02

Interessante Docu, die Eerdmans is verstandiger dan dat hij er uitziet.

SchichtigeSpicht | 22-03-18 | 20:45

Ik heb Joost in zijn LPF tijd een paar keer ontmoet en vond het een hele slimme en open jongen. Tijdens zijn toespraken toonde hij bovendien een enorme gedrevenheid en passie. Dat hij als enige uit de LPF tijd nog steeds politiek actief is zegt natuurlijk genoeg.

Gulliver | 23-03-18 | 00:06

‘Ik ben niet met een slappe lul gemaakt’
+veel!

number668 | 22-03-18 | 20:45

Mooi!
Ga dat die schreeuwende voorvochtlijers maar eens wijsmaken..

schoon-schip-maken | 22-03-18 | 20:53

Die kale gast in dat tweede filmpje; heeft die twee (!) zetels gehaald?!?

koeberg | 22-03-18 | 20:44

Ongelooflijk.. HOE DAN??

Botte Hork | 22-03-18 | 21:24

Die PVVerT kan met z'n stem solliciteren bij Lucky TV.

Hoen | 22-03-18 | 20:44

Geert gaat nog spijt krijgen van die kale.

Sayer | 22-03-18 | 20:42

Zeg dat PVV kopstuk,.... die is niet echt toch?? Dat is een android een soort Max Headroom maar dan in 3D.

miko | 22-03-18 | 20:38

VeelTeSteil | 22-03-18 | 20:43
Komt door het herhalen van hun mantra. Te eenzijdig ,te vlak, en te veel uitglijders met lijsttrekkers.
Ik bedoel, die Aziatische chick,best lekker hoor maar die is volgens mij nog te dom om nr 38 ,nr42 en nr 12 te onthouden. Maar goed, Greet vind Shirley Soenjoto vast een talent.

miko | 22-03-18 | 21:12

Waanzinnige clip, en Art Of Noise is geweldig.
Computergrafics imiteren, fantastisch concept en dan de uitvoering!

LuckyGirl | 22-03-18 | 21:17

Laten we wel wezen, heb jij zin om in je eigen stad continue over je schouder te moeten kijken voor een of andere imbeciele AFA "activist" of Erdogan aanhanger.
Ik ben die pleuris islam al 25\30jaar zat in mijn stad maar ik blijf ook graag nog een poosje gezond.

Ikdus | 23-03-18 | 11:24
▼ 4 antwoorden verborgen

Ik heb groot respect voor Eerdmans.

koeberg | 22-03-18 | 20:37

Misschien wel als ie net zo'n rare bril op zet als Eerdmans. Omdat hij politicus is en de stad bij elkaar houdt. He Koeberg, prettig suikerfeest he.

beau van rtl | 22-03-18 | 20:59

Eerdmans: "we zijn 14 jaar in het bestuur-Er is een tijd vóór leefbaar en een tijd ná leefbaar". Right !
Moet je eens in Rotterdam Zuid komen kijken. In Bloemhof-Hillesluis en de Afrikaanderwijk. Dát is de tijd van Leefbaar! Hij's fijn!
Marco Pastors komt uit leefbaar. Is tegenwoordig "druk" met zijn super-ambtenaarschap! En die kritiek van Sörensen op de PVV: hij heeft wél in de 1e kamer gezeten námens de PVV. Wat nou "kartel"!

demaup | 22-03-18 | 21:25

@Koeberg : moehaha, laat mij niet lachen... Eerdmans is een slappe zak die, als ze hem een vraag stellen over de islam (in 2006 met z'n 1NL) wegduikt, de schijterd. Zelden zo'n net-niet figuur gezien als hij, samen met Marco Pastors kregen ze godzijdank in 2006 geen enkele zetel en kwam Wilders voor het eerst met 9 zetels in de kamer. Dus Geert weet als geen ander wat voor vlees hij in de kuip had met die Eerdmans.... hij heeft alleen een verkeerde lijsttrekker in 010 neergezet, dat is wel jammer.

Keyboardspeler | 22-03-18 | 22:43
▼ 4 antwoorden verborgen

Bindende kijktip. Ook voor niet-Rotterdammerts. Hier worden zinnige dingen gezegd. Kunt u nu niet kijken doe het dan later. Maar doe 't wel.

VeelTeSteil | 22-03-18 | 20:37

Jaap is een agressieveling. Die mensen hebben demonstratierecht. En als je begint te slaan heb je sowieso verloren.

koeberg | 22-03-18 | 20:35

@koeberg | 22-03-18 | 20:35
Dus de AFA heeft per definitie al verloren voordat ze de straat op gaan?
Ik heb het vermoeden dat ze er toch iets anders over denken.

Net zoals onze tribaal georiënteerde medelanders. Maar ja, legt u het ze maar eens uit. En succes heh?

TeeJee | 22-03-18 | 23:27

Teringherrie maken is ook een vorm van agressie.

ivanhoe bergs | 22-03-18 | 23:34

Jij bent zeker zo'n linkse malloot? Ik ben niet rechts / links maar pleur een eind op met je tyfus demonstratie's die nergens over gaan... ja over weg met Nederlanders, blanken, transgenders accepteren en weet ik het weet van God los is... extreem onzin partijen tegenwoordig...

Huppe_Kee | 23-03-18 | 03:44
▼ 10 antwoorden verborgen
-weggejorist-
de visser | 22-03-18 | 20:35

De islam is een inferieure ideologie terwijl wij betere hebben. Je moet die mensen verheffen en niet laten zwelgen in hun inferioriteit.

Alsof je je kind laat voetballen bij Ajax terwijl het ook bij Feijenoord kan spelen.

Teleo | 22-03-18 | 20:34

Jij bent geen Rotterdammert. Klaar!

Teleo | 22-03-18 | 20:41

Nee, maar ook geen Amsterdammert.

Highwoodman | 22-03-18 | 20:46

Alsof je je kind laat voetballen terwijl het ook hockey kan spelen ?

Wekkertje | 23-03-18 | 08:52
▼ 1 antwoord verborgen

Die ongelofelijk oenige lijsttrekker van de PVV in Rotterdam... Hoe dan? Wat dan? In die zin lijkt dat rariteitenkabinet van Wilders wel een beetje op dat van Sylvana.

Dr_Prepper | 22-03-18 | 20:34

Inderdaad. Wat een idiote strategie, inzetten op iets wat juist zorgt voor nog meer afkeer en argumenten voor de tegenpartij om de PVV als 'nazi's en 'racisten' in een hoek te drukken. Heel jammer.

First Contact | 22-03-18 | 20:45

Dit is echt een kaalkopje van het type kaalkopje.
Goed gedaan Greet. Dit zijn de mensen die het land gaan redden van het islamisme.
Not.

keestelpro | 22-03-18 | 21:49

Inhoudelijk is de PVV nooit sterk geweest. Alleen in het aankaarten van problemen in bewoordingen die het volk schitterend vindt.

Stompe_Loeres | 23-03-18 | 07:55

Wat een mongool die kale PVV’er, met zijn spastische bek en zijn schichtige ogen. Nu snap ik waarom Wilders kapitein en spreekbuis van zijn eigen partij wilt blijven. De meeste matrozen in zijn bootje zijn voer voor de haaien.

Highwoodman | 22-03-18 | 20:33

Wilders is de absolute baas en heeft deze nep-Fortuyn zelf aangesteld op die plek.
Trouwens, Herr Flick heeft in Emmen ook drie zetels te pakken.

atheïstisch stemvee | 22-03-18 | 20:35

Als er kiesvolk is voor zijn standpunten zie ik geen probleem. Die mensen hebben ook recht op vertegenwoordiging.

Teleo | 22-03-18 | 20:39

Hij zal hem uit arremoe hebben aangesteld, bij gebrek aan beter.

Highwoodman | 22-03-18 | 20:40

Overal boze mensen

atheïstisch stemvee | 22-03-18 | 20:31

Voor de intrede van islam zagen we dat veel minder.

basweetutwel | 22-03-18 | 20:31

Ik weet niet of deze Rotterdamse PVV lijsttrekker wel de juiste persoon is om de lieflijke en vrijheidslievende anti-islam boodschap wereldkundig te maken.
Man man wat een klapmongeaul!

keestelpro | 22-03-18 | 21:47

Jaap is een echte Rotterdammert. Zo zijn er helaas niet veel meer.

basweetutwel | 22-03-18 | 20:30

En als iedereen in de loograven zit kan men prima besturen.

botbot | 22-03-18 | 20:33

Maar wat zal het toch heerlijk zijn als Bij1/Sylvana geen zetel gaat halen. Positief denken.

First Contact | 22-03-18 | 20:29

Wel leuk dat ze verkleed als Nelson Mandela ging stemmen.

Stompe_Loeres | 23-03-18 | 07:52

Je zal maar zo'n ongewassen beroepsstinker zijn. Dan moet je echt in alles gefaald hebben in het leven.

Broekpaling_bezitter | 22-03-18 | 20:28

"Ik ben niet met een slappe lul gemaakt". Die houden we erin !

Nomen | 22-03-18 | 20:26

Die was inderdaad bijzonder geestig!

Jan, Leiden | 22-03-18 | 20:28

"Zo. Ff geen Amsterdam, maar ff een échte stad." Moehahahaha!

GeinPonempie | 22-03-18 | 20:24

In Rotterdam zijn dus wel een aantal stemgerechtigden wakker geworden gezien de uitslag daar. In Amsterdam en Utrecht wonen nog teveel overbetaalde en/of gesubsidieerde luchtfietsers.

Mark Verheijen | 22-03-18 | 20:20

En zo is het.

basweetutwel | 22-03-18 | 20:37

Een waar woord.

Ti_Ta_Tegelaar | 22-03-18 | 20:41

Padum pats!

J-van-de-Bontekoe | 23-03-18 | 06:50

Ja, dat standpunt van "minder, minder, minder moslims" kennen we nu wel van de PVV. Oude wijn in nieuwe zakken en in dit geval is de lijsttrekker van de PVV in Rotjeknor ook gewoon een zak...

eerstneukendanpraten | 22-03-18 | 20:19

Mee eens. Bekijk die kop eens goed, dat was in '40-'45 een kampbeul geweest.

Botte Hork | 22-03-18 | 20:21

En verder had PVV zich verre van de lokale politiek moeten houden. Met al dit soort apen gaat er een chaos ontstaan binnen de partij. Jammer want ik ben wel pro Geert.

Botte Hork | 22-03-18 | 20:24

@ Botte Hork

Die gemeentelijke politiek trekt alleen maar kansloze gelukszoekers aan want niemand met een maatschappelijk geslaagde carrière zal het in zijn hoofd halen
om voor de PVV in de gemeenteraad te gaan zitten.

eerstneukendanpraten | 22-03-18 | 20:28

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken