Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ook al geïslamiseerd: Almhof-mokkels

mzuhd

Is er dan niets meer heilig?

Belangrijke ontdekking over De Teloorgang Van Nederland Ons Vaderland. Want het oer-Hollandse zuivelbedrijf Almhof is gezwicht voor de almaar oprukkende islam: het 'Hoekje-meisje' in de bij jong & oud populaire commercials draagt ineens een hartje om haar nek in plaats van een christelijk kruisje. Wij hebben het nog niet gecheckt maar zoals iedereen weet vinden orthodoxe moslims blonde mokkels in een weinig verhullend jurkje geen probleem, zolang ze maar een hartje om hun nek dragen en geen kruisje. Er schijnt in een moskee in Flevoland die onder invloed van Saoedische geestelijken staat maandenlang gepredikt te zijn dat mensen dan maar Vomar eigen merk kwark moesten eten, ook al is die minder lekker, zolang Almhof de reclame niet aanpaste. Schandelijk hoe dit soort ruggengraatloze bedrijven onze cultuur kapotmaken. Reclame Code Commissie, doe hier iets aan! 

NIEUW

OUD

Reaguursels

Inloggen

Je zou er Christelijk van worden!

oliebolletje123 | 02-03-18 | 10:20

Ok, ok, GS, je kunt ook overdrijven...
Het on-kerkelijken van reclames is prima.
(Als de reclame teminste niet een nonnen-mop is ofzo)

hotmint | 01-03-18 | 23:17

een christelijk kruisje is gewoon een onderdeel van onze oeroude christelijk/ humanistische NL cultuur (normen waarden tradities, enz). Als die cultuur op welke manier dan ook door het invasie-leger wordt afgebroken, dan moet je daartegen protesteren, of je nou wel of niet gelovig bent
Stop de afbraak van onze Nederlandse tradities! Bescherm de kruisjes net zoals we Zwarte Piet beschermen

telelezer | 01-03-18 | 16:25 | 1

Hear, hear!

xavier | 01-03-18 | 16:28

All Mof was toch Duits ?

Castor12 | 01-03-18 | 15:36

Uitstekende keuze. Weg met alle vormen van geloofsuiting. Idioot dat Almhof in eerste instantie dat mooie meiske een kruis om de nek hing.
Nu wordt het tijd om Almhof te gaan inslaan!

boterhamtevredenheid | 01-03-18 | 15:34 | 3

Geen historisch besef, boterham. 't Gaat bij jou alleen maar om de buik, zoals bij culturen bij meer primitieve culturen en marxisten. Erst das Fressen und dann die Moral.
In W.Europa hechten wij ook aan een minder platte beschaving.

xavier | 01-03-18 | 16:35

Over historisch besef gesproken: het Christendom is ons ook alleen maar opgedrongen door de Romeinen.

verder geloofd de ruime meerderheid van de Nederlanders die sprookjes niet meer.

StevenQ | 01-03-18 | 17:07

Als jij je zo makkelijk laat beinvloeden door wel/geen kruisje om de nek van een reclame kutje van Almhof voor je jaarlijkse pudding inkoopronde ben ik bang dat jouw oplossing geen duurzame is..

Vermoedelijk kunnen we complexe vraagstukken derhalve beter niet door jou laten beantwoorden..

Maakt dat sense?

Lionfromzion | 01-03-18 | 23:23

Een christelijk kruisje hoeft niet. Moslims hebben geen 'hart' dus prima zo.

wieowie123 | 01-03-18 | 15:06

Waar de FOK maak je je druk om????

levensnevel | 01-03-18 | 14:54

Overigens, de allerleukste is natuurlijk nog steeds dat eerste filmpje (zulke leuke jurkjes), waar je ziet hoe die koe tussen haar benen begint te likken en Alpenmeisje reageert: "Hee, wat doe jij nou?"

Ik had hem lang niet gezien, maar moest weer erg lachen.

Dr_Johnson | 01-03-18 | 14:37

Laten we vooral bezwaar maken tegen het feit dat een commerciële jongen als Almhoff probeert om potentiële klanten niet tegen de haren in te strijken omdat ze graag een zo groot mogelijke omzet halen. Als je daar over gaat mekkeren ben je niet links, niet rechts, maar niet van deze wereld.

Schadenfreude | 01-03-18 | 13:46 | 1

En deze opmerking is dat dan links/rechts/onzijdig?

Het hele punt overslaan: een bevolking die voornamelijk van reclame met blonde kruisjes houdt constateert dat er een blond kruisje verdwijnt, volgens jou ten faveure van een groep nieuwkomers binnen die bevolking (die naar het schijnt niet optimaal integreert) omdat ze anders tegen de haren in gestreken worden..

Probeer anders de puntjes eens opnieuw te verbinden, misschien een hint: de ene bevolking was er eerst, en zou het ook kopen als er nooit een kruisje was geweest..

Dat kruisje was er slechts om wat mensen wellicht over te halen, niemand voelde zich tegen de haren ingestreken als het er nooit was geweest, blijkbaar strijkt het bij bepaalde mensen pas tegen de haren in als je de andere kant op gaat strijken?

Ik weet het ook niet hoor, maar jij lijkt het niet te willen weten, das weer heel wat anders denk ik dan..

Onzijdig dus?

Lionfromzion | 01-03-18 | 23:45

In principe geld hoe minder ruimte voor religie in het openbaar (dus ook commercials) hoe beter, want minder ruimte voor islamtische ontwikkelingen.

Tegerlijkerteid denk ik dan ook, whats next? Een donkere vrouw met dirndl in de commercial? Een transgender? What's next?!

tjongerschans | 01-03-18 | 13:45

Gewoon al hun producten boycotten, simpel want alleen geld is belangrijk voor een merk.

hetwerktniet | 01-03-18 | 13:30

Ik hej gisteravond de hele avond naar Een van de Acht van Mies Bouwman gekeken. Ik ben daar nog van aan het bekomen. Het alpenmeisje past daar precies in. En Sodom en Gomorha, doet dat kruis gauw weer terug!

En al die ik-zou-haar-doen-gasten, da meiske wil alleen maar een goed leven hebben met een gezinnetje met een partner die altijd bij haar blijft en goed verdient om de opvoeding van haar kinderen te betalen. Gaat jullie maar es de heule dag je kleinkids bezighouden waar je nog geen minuut GeenStijl kan lezen! En de volgende dag strontziek zijn van weer die nieuwe griepgolf van de kinderopvang. Die Alpenmeiskes kunnen dat wel! Pas in de bejaardensoos roepen ze tegen elkaar ik-heb-'m-gedaan!

Ikbeneenzelfbouwer | 01-03-18 | 13:30 | 1

Tegenwoordig duurt het toch vrij lang voor zo'n meiske dat doorheeft tegenwoordig, als dat al gebeurd dan want er zijn er ook die de eindstreep niet eens halen omdat 1 van de tussenliggende opties/keuzes fataal blijkt te zijn.

Je moet er maar 1 vinden die er zo over denkt en er nog zo uitziet

Lionfromzion | 01-03-18 | 23:51

Domme reclame. Maar hoe minder religieuze uitingen (waar deze niet horen) op televisie, hoe beter. Dat geld zowel voor kruisjes als voor hoofddoekjes.

cabbit | 01-03-18 | 13:26 | 1

Dat is nou juist het probleem. Die islamitische troep mag allemaal wel op tv en in de media. Want dat is 'nieuw' en 'interessant'. Want o wee als je daar tegenin gaat. Dan ben je tegenwoordig racist. Triest.

Christoforus | 01-03-18 | 17:09

En hup. Weer een merk op mijn boycotlijst.
En in de Vomitmar kwam ik toch al niet.

digibeest | 01-03-18 | 13:25 | 2

U bent er maar druk mee

Menage00 | 01-03-18 | 13:36

Alle kleine beetjes helpen

digibeest | 02-03-18 | 04:39

Bweuh. Reclameboys n girls zijn wat dit betreft zo vloeibaar als de kwark zelf met hun ongeloofwaardige peper en zoutstelletjes, homopaartjes aan de ontbijttafel en hoofddoekenmevrouwen bij de hyptheekmeneer.

GormSuil | 01-03-18 | 13:07

Nou nou wat een sensatie! Wellicht een ander model dan de eerste muts, die dan ook wellicht een ander kettinkje draagt? Man, man, man wat een ophef over niets.
Een Tiroler film als "Pittig gevrij in de Alpenwei" heeft nog meer inhoud.

De Ongematigde | 01-03-18 | 12:58 | 1

Reclame is tot in de detai uitgewerkt. Dat kruisje is geen toeval.

Nikstc | 01-03-18 | 14:05

Dat kruis was mij nog nooit opgevallen, ik wordt altijd afgeleid door die pruik.

BozePaarseMan | 01-03-18 | 12:41

Bij absentie van Parsons:
Ja, ik zou haar doen.
En niet zomaar effe. Maar haar helemaal kleurenblind n*****.
Echt een mooi fris alpenmeisje!

Gajus | 01-03-18 | 12:34

Ook met dat hartje blijft het katholieke idoctrinatie.
Google maar op "heilig hartbeeld". Alleen is JC nu een vrouw.

TB2318 | 01-03-18 | 12:28

Minder religie op tv, altijd goed. Alle lof voor Almhof.

Ardbeg | 01-03-18 | 12:24 | 2

Wel hoofddoekjes bij een commercial van een bank, ik bedank voor Rabobank.

Roze_bril_drager | 01-03-18 | 14:13

Goed gezegd

abdalk | 01-03-18 | 14:52

ik vind het eigenlijk wel logisch, ik hang mijn kruis ook niet aan mijn nek. Pure logica dus. Problem solved, at ur service.

FPTravel | 01-03-18 | 12:15

Heuhh Ik kwam bij het kijken naar deze reclame sowieso nooit hoger uit dan haar decollete. Wel lekker !

Lichtstadfan | 01-03-18 | 12:11

Korte metten mee maken. Niet meer kopen. Net zoals ik ook niet meer bij HEMA kom of bij Sunweb boek.

Roy020 | 01-03-18 | 12:10 | 1

Sunweb? Heb ik iets gemist?

BozePaarseMan | 01-03-18 | 12:36

Wat is dit toch een ongelooflijk geyl lekker wijf he. Godnondeju!

MoltisantiBeer | 01-03-18 | 12:00

Volgende reclame een anker en dan is geloof, hoop en liefde compleet.
Misschien is het wel eenvoudiger te verklaren met het bezitten van meer dan 1 kettinghanger.

Lifecanbesimple | 01-03-18 | 11:41

Hoe minder christelijke symbolen op tv des te beter

Rest In Privacy | 01-03-18 | 11:40 | 3

RLH--Vind ik ook ,ben zelf op boomfluisteren overgestapt,bevalt mij ook wel moet ik zeggen ,die ruist ritseld alleen maar een beetje zachtken`s terug..

gelukzoeker | 01-03-18 | 11:44

''Hoe minder joodse symbolen op tv des te beter''

Of is dat dan ineens antisemitisme?

Tgroenekroontje | 01-03-18 | 11:46

Waarschijnlijk ben je dan antisemiet. Laten we het dan voor het gemak maar houden op hoe minder religieuze symbolen op tv des te beter.

Rest In Privacy | 01-03-18 | 11:57

copywriter -- Ja zeker wel ,vooral las het een varkens hartje betreft.

gelukzoeker | 01-03-18 | 11:48

Nog eff geduld ,dan slobbert die kech alleen nog in haar zwarte tent,en is alle leed geleden. Hoogstens schrik je dan alleen nog als het donker is ,maar helemaal volmaakt word het toch nooit.

gelukzoeker | 01-03-18 | 11:35

"Er schijnt in een moskee in Flevoland die onder invloed van Saoedische geestelijken staat maandenlang gepredikt te zijn dat mensen dan maar Vomar eigen merk kwark moesten eten,"

"Er schijnt". Ja, maar is het nou echt zo, of is dit nepnieuws? En dat kruisje vervangen door een hartje? Dat kan toch ook gewoon toeval zijn?

Ik kan het gewoon niet geloven. Ik zal wel naïef zijn, terwijl ik mbt de islamisering helemaal niet zo naïef ben, vind ik van mezelf. Maar is dit allemaal echt zo? Nee toch? Kan toch niet? Gekkenhuis.

Dr_Johnson | 01-03-18 | 11:35 | 3

Dr_Johnson--Wel eens gehoord van een beetje fantasie Dr_Johnson | ,dat hebben de mossels nou weer wel volop aanwezig. Alleen Humor blijft bij hen nog wat zwakjes.

gelukzoeker | 01-03-18 | 11:39

Gelukzoeker-- beetje fantasie?? Mr_Dr_Johnson stelt gewoon een keurige vraag en dan is het antwoord 'fantasie gebruiken Tsja zo lust ik er nog wel een paar. Dan komt het er op neer dat we hier gewoon wat gelul plaatsen en dan reageren op gelul. Beetje Gijp Derksen nadoen.

FPTravel | 01-03-18 | 12:08

Toeval in reclame..
Was het live?

Lionfromzion | 01-03-18 | 23:55

Al die cultuurverkrachters op de zwarte lijst.

Lt-Kol Kilgore | 01-03-18 | 11:31 | 1

Lt-Kol Kilgore |--Aan cultuur begin ik toch nooit als ik nog eens zeldzaam hot ben,dan toch maar liever het madammeke, om het even wat er aan haar nek hangt.

gelukzoeker | 01-03-18 | 11:53

Ja dat valt dan onder het verdrag van Barcelona ofzo?
Moet dat nog lezen maar dit ruikt er naar..

Vroeg me zowiezo al af wat die putlucht was maar zoals ik het begreep schijnt die dus vooral daar vandaan te komen.

Lionfromzion | 01-03-18 | 23:58

Niets mis mee. Reclame hoort politiek en godsdienst neutraal te zijn. En laten "we" nou in dit land niet steeds meer doen of "we" nog een christelijk volk zijn. Terwijl de moskeeën vol zitten, zijn hier al heel wat lege kerken gesloopt.

Mannes | 01-03-18 | 11:29 | 6

Nou, als je je specifiek op een bepaalde groep gaat focussen dan doe je geen recht aan de anderen, worden ze genegeerd, buitengesloten, en dat is dan weer racistisch. Duss geen politieke of godsdienstige reclame graag, gewoon bij de feiten houden graag.
-koemelk- zo fucking moeilijk is dat toch ook niet? Moet er.dan ook op elk pak staan voor welke allergische reacties het product wel geschikt is? Nee "kan sporen bevatten van"... Is helder.

boerk | 01-03-18 | 12:18

@carmelita Wat een onzin. Omdat u er in gelooft zeker. Ik geloof helemaal nergens in meer, zeker niet als ik verhalen van mijn pa over het klooster terughoor. Bah.

Menage00 | 01-03-18 | 13:38

@mannes En toch "vluchten" ze nog steeds allemaal hierheen, de lege kerken doen de samenleving misschien niet zoveel goeds, maar de samenleving die op de fundamenten van die gesloopte kerken is gebouwd is blijkbaar dermate aantrekkelijk dat er dermate veel mensen op af komen dat het in elk geval financieel als een kaartenhuis in elkaar stort als er niets veranderd..

*Zie de Rabobank reclame over dingen die gewijzigd zijn recent waardoor iedereen in de toekomst meer eigen geld moet hebben, dit ondanks dat ik mijn hele leven al betaald heb, dat geld is dus al foetsie en de belastingdruk stijgt alleen maar verder..

Prima als je de accomodatie wilt verzieken of "cheaper" wilt maken maar laat me dan ook lekker minder betalen!
Dat en laat me niet ergens inloggen om mijn organen op de plek te houden waar ze horen!

Lionfromzion | 02-03-18 | 00:17
▼ 3 antwoorden verborgen

De Zwitserse vlag is het volgende doelwit van het Almhof reclamebureau.

Bastie | 01-03-18 | 11:29 | 1

Bastie--U zit daar in het bestuur?

gelukzoeker | 01-03-18 | 11:59

Zonder kruisje smaakt het ook prima. Hartje is sowieso beter.

ristretto | 01-03-18 | 11:29 | 2

ristretto ---Ik vermoede het allang dat je een ex beffer was,mijn naai je niet maat.

gelukzoeker | 01-03-18 | 12:01

Echte pudding eet je uit een kruisje, de rest is namaak!

Lionfromzion | 02-03-18 | 00:19

Was me niet opgevallen, maar ik kijk dan ook vooral naar de onderkant van een decolete.

Rico Tampeloerus | 01-03-18 | 11:27 | 1

Rico Tampeloerus---Bedoel je nou haar feestkruis of wat?

gelukzoeker | 01-03-18 | 12:03

That's it. Ik ga een kruisje dragen.

zwarte_weduwe | 01-03-18 | 11:22 | 5

zwarte_weduwe -- je ken beter een kruisje ragen.

gelukzoeker | 01-03-18 | 12:05

@Florrie
Een inlegkruisje in uw geval?

D-Fens_1963 | 01-03-18 | 12:09

Een hakenkruisje voor Florrie :-)

Bigi Bana Boy | 01-03-18 | 13:36
▼ 2 antwoorden verborgen

Een kruis is het christelijk symbool terwijl het feitelijk een mensonterend dodelijk martelwerktuig is.
Nooit de behoefte begrepen waarom je een dodelijk martelwerktuig om je nek doet. Lijkt me ook ook geen meerwaarde te hebben bij een almhof toetje.

dijkbewaker | 01-03-18 | 11:21 | 1

dijkbewaker--Soms betekent het ook gewoon dat er een streepje door je loopt.

gelukzoeker | 01-03-18 | 12:08

Ten opzichte van de 50'er jaren zijn er toch aardig wat kruisbeelden in Nederland hier en daar verdwenen. In huiskamers, schoollokalen etc.
Maar sinds welk tijdstip moeten we daar de moslims de schuld van geven?

TB2318 | 01-03-18 | 11:19 | 1

Niet de moslims de schuld geven maar de over policor Nederlanders en Nederlandse bedrijven die maar blijven buigen voor het moslim pak. Geen Almhof meer consumeren.

HaatbaardKnipper | 01-03-18 | 11:42

Ach hou op; wat dacht je van halalkaas (stremsel) wat overal zonder etikettering onder de huismerken van grote supers verkocht wordt? Van de Jumbo weet ik het zeker.

Zoltan | 01-03-18 | 11:19 | 1

Hoog tijd voor een niet halal keurmerk en openheid. Waarom wordt degene die niet halal wil eten toch halal opgedrongen.

miss error | 01-03-18 | 11:27

TV-reclames bestaan tegenwoordig uit ca 50% allochtonen, en bij voorkeur een zwarte man met een blonde vrouw en een mokka-kindje.
Sluipindoctrinatie.

du Roi Soleil | 01-03-18 | 11:16 | 4

Thats it..........
Wen er maar alvast aan, over een poosje is de rol van de blanke man op dit continent volledig uitgespeeld!

D-Fens_1963 | 01-03-18 | 12:02

Bigi Bana Boy -- Weet hoe het met jou zit ,maar eenmaal bij proberen aanbeland is er bij mij geen terugweg meer mogelijk, dan heb ik een behoorlijk sterk willetje al zeg ik het zelf.

gelukzoeker | 01-03-18 | 12:14

He he, ik zie ook steeds meer zwarte vrouwen met een blanke man. Ik zeg niet meteen nee.

Menage00 | 01-03-18 | 17:24
▼ 1 antwoord verborgen

Hartje of kruisje,
Mijn maakt het niet uit,
Als ze maar naar lavendel ruikt.

Irnerius | 01-03-18 | 11:14 | 1

Irnerius,Heb in de loop der tijd toch wel een paar kruisjes geroken zonder op te willen scheppen ,maar een die naar welke bloemetjes dan ook rook, heb ik niet in mijn herinnering.

gelukzoeker | 01-03-18 | 12:19

Valt het iemand überhaupt wel eens op dat reclamebureaux zo'n beetje de ergste politiek korrekte hersenspoelers in dit land zijn? Nog erger dan leraren in het onderwijs? Want er wordt iedere dag wat policor stront over het land uitgereden door die gasten hoor. Waarom ontspringen die lui onze aandacht en waarom verzetten we ons niet meer tegen die hippe PR en reclame boys (girls/genderneutralen/non-binairen)?

Bigi Bana Boy | 01-03-18 | 11:03

Bij de Lidl hadden ze toch ook die kruizen weggefotosjopt van de Griekse producten? Hastag wegmetkruizen ? Ofzo?
*Hip zijn doet met hekjes*

Is dit nog nieuws? | 01-03-18 | 11:01 | 1

Binnenkort in uw supermarkt: Libresse inleghalvemaantjes.

Bigi Bana Boy | 01-03-18 | 11:06

Was Almhof maar Nederlands. Zulke lekkere wichten lopen hier niet rond in zo'n heerlijk Beiers jurkje.

Toetsiemonster | 01-03-18 | 10:59 | 1

Google op dirndl
Zo heten die jurkjes. Veel plezier.

Is dit nog nieuws? | 01-03-18 | 11:02

En dat terwijl Oostenrijk een diep Katholiek land is. Ik werd trouwens helemaal niet lekker van de pinguins die daar gewoon op straat rondliepen. Het is daar echt erger dan hier wat dat betreft hoor. Je zou het niet verwachten maar ik heb er wat zien rondlopen met zo'n gezichtbedekkende sluier voor. En rechtstreeks de Gucci winkel in Salzburg inlopen hé? Dat dan wel.

Bigi Bana Boy | 01-03-18 | 10:59 | 2

Die jurken kopen alleen maar zonnebrillen.

Zoltan | 01-03-18 | 11:20

Dat verklaart wellicht de uitslag van de verkiezigen aldaar?

Lionfromzion | 02-03-18 | 00:30

Jezus, is dit joop.nl? Ik hoop dat jullie lopen te trollen.. Dacht dat ze bij joop koning slachtoffer spelen waren maar dit... Triest, triest, triest

paradoxical | 01-03-18 | 10:55 | 6

Roadblock - Een bekende Nederlandse filosoof zei ooit: 'je snapt het pas als je het begrijpt' en daar is geen speld tussen te krijgen. Helaas, er is blijkbaar nog een lange weg te gaan voordat de bevolking de ernst, het gevaar van al die knievallen begrijpt. Een beetje toegeven: wij dus, nooit zij, tot er niks meer toe te geven valt.

Maris v.d Hof5393 | 01-03-18 | 12:10

@Maris v.d Hof5393 mooi hoe jij jezelf op een voetstuk plaatst. Ondertussen zit je morgen gewoon weer Almhof te vreten na je bordje aardappelen, groente, vlees.

paradoxical | 01-03-18 | 14:02

@Maris v.d Hof5393 Dat is precies de boodschap die uit een "reality show" kwam rollen die ik laatst zag..

"Australian people have to realize ..... " was de eindconclusie van elke moslim die meedeed aan "Muslims like us".

Ze waren het onderling helemaal nergens over eens, dacht ik, tot ze allemaal een boodschap mochten zeggen aan het einde.. Toen zeiden ze allemaal hetzelfde ineens!

Je zou het zelf niet kunnen bedenken, waarschijnlijk dat ze er daarom maar een reality show van 2 afleveringen/dagen van hebben gemaakt: veel langer zou het ook niet kunnen duren zonder dat er iemand ontplofte of de echte realiteit naar boven zou komen drijven.

Imcompatible

Lionfromzion | 02-03-18 | 00:39
▼ 3 antwoorden verborgen

Je hebt echte teveel tijd over om reclame na te gaan kijken of er sprake is van een kruisje of een hartje aan ketting.

jezusisonzin | 01-03-18 | 10:51

Ik draag tegenwoordig onderbroeken zonder kruis, maar niemand die daar een stukje over schrijft.

boccelullus | 01-03-18 | 10:51 | 2

LOL

zwarte_weduwe | 01-03-18 | 11:23

LOL 2 broeken met zonder kruis.

FPTravel | 01-03-18 | 12:11

Ik had het wel grappig gevonden als zij bij NU een Maĝeen David had gedragen.

Roadblock | 01-03-18 | 10:51

Nou ja, in ieder geval is het moskeevolk na de preek niet de straat op gestormd om blonde meisjes in snoezige jurkjes geweld aan te doen.
Toch best een markante afwijking van het meer oostelijk islamitisch gebruik.

Jan Passant mk2 | 01-03-18 | 10:50

De aftakeling van Christelijk Nederland is compleet. Kerken worden gesloten, getransformeerd tot moskeeen, kruisjes verdwijnen. Alles voor de handel, moslims zouden eens geen Almhof kopen vanwege het kruisje. Moslims kijken echter niet naar de Nederlandse tv, ze hebben hun schotels, hun eigen tv-programma’s.
Waar een gat zit, waar Christelijk Nederland verdwijnt, neemt iets anders die plaats in. Steeds meer hoofddoeken in plaats van een kruisje, steeds meer baardmannen in plaats van het hoop, geloof en liefde symbool.
Er was hoop, in de katholieke wereld, dat het Rooms-katholieke geloof een barriere zou zijn tegen de invasie van de moslims. De paus juicht de invasie echter toe, nodigt steeds meer moslims uit in ons Europa. Ook de protestantse wereld doet mee: de politiek nodigt moslims uit mee te doen met de verkiezingen, in hun taal, met hun geloof, met hun wetten.
Daarnaast zijn er de atheisten en de links-gezinden die wel het verdwijnen van het Kruis toejuichen – met natrap - maar over het algemeen weinig tot niets doen om de islam te stoppen. De islam groeit in Europa, in Nederland. Steeds meer moskeeen, steeds meer lawaai in de openbare ruimte, steeds meer Arabische gewaden op straat.
Het Christendom neemt een belangrijk plaats in in onze geschiedenis. Met alle negatieve en positieve kanten ervan. We hebben er veel van geleerd. Door geleerd. Het Christendom tegenwoordig betekent leven en laten leven. Het Christendom geeft vreugde aan wie gelooft, Christenen kunnen in Nederland en Europa veilig hun geloof belijden. Christenen terroriseren niet.
Oude spreuk op een huis in het Noordeinde te Den Haag: In het heden ligt het verleden, in het nu wat komen zal.

onnosel | 01-03-18 | 10:50 | 7

JanVergoor | 01-03-18 | 10:54 |
Ik zou u graag zo'n redevoering horen houden bij het het leeglopen van de dichtsbijzijnde moskee. Er is er vast wel een bij u in de buurt.

Roadblock | 01-03-18 | 11:02

Geenstijl doet er andere ook dapper aan mee altijd,laat geen kans onbenut om het christendom de grond in te trappen

Roger-Rabbit | 01-03-18 | 11:16

Wat heeft u dit fantastisch verwoord, onnosel. De mensheid heeft veel aan christenen te danken. Florence Nightingale bv stond aan de aan de wieg van de ziekenzorg, de Quakers startten het verzet tegen de slavernij, William Booth ontfermde zich over ontheemden, daklozen, alcoholisten en hoeren maar ook veel indrukwekkende, tijdloze muziek zoals de Matthäus-Passion hebben we aan christenen te danken. Leefde iedereen maar volgens de christelijke wet, wat zou de wereld een paradijs zijn. Geloof mag je natuurlijk niet verwarren met religie, religie is zo verschrikkelijk fout, zoals de Wereldraad van Kerken, de Paus, de traditionele kerken maar ook de CU en het CDA.

Maris v.d Hof5393 | 01-03-18 | 11:56
▼ 4 antwoorden verborgen

Ze is gewoon niet meer verliefd op Jezus maar op boer Teun.

Re:Kniftig | 01-03-18 | 10:49

Je kan natuurlijk ook gewoon een artikeltje overslaan als je niets interessants hebt om over te schrijven.

Short | 01-03-18 | 10:48 | 1

Ach joh Short, de onderzoeksjournalisten zitten allemaal in Canada.

bolletje kaas. | 01-03-18 | 11:16

Als atheist hoef ik ook geen kruisjes. Maar aan de andere kant doet ze maar lekker waar ze zin in heeft.

Hank Nozemans | 01-03-18 | 10:47

Het gaat helemaal goedkomen wanneer we intolerante reli gekkies importeren in een tolerante seculiere maatschappij. Dan wordt iedereen vast tolerant. Toch?

Winter_is_coming | 01-03-18 | 10:50

Nah en hier doen mensen tegels bakken over een kruisje..
Zo zie je maar als je dit gezeur al erg vind: het kan nog veeeeel erger.

Denk dat daarom veel pudding liefhebbers het liever bij een kruisje houden: kan je rustig boven een winkel in slaap vallen waar ze pampers verkopen zonder dat je brandend wakker wordt.

Er is altijd iemand gekker en vervelender, in dit geval 1.6 miljard gekkies, en dat is best veel als je het op je vingers natelt!

Lionfromzion | 02-03-18 | 00:51

Goed nieuws, op naar een volledig seculiere heerschappij.

Chemokar | 01-03-18 | 10:47 | 2

Ja Boer Kini zonder geloof is alles beter, zegt men, vooral zonder alternatief te noemen..
Dat noemt men een geloof geloof ik!

Lionfromzion | 02-03-18 | 00:55

Ik heb het idee dat dat kruisje niet bewust gewisseld was, maar het origineel vanaf nu niet meer te zien zal zijn.

Abject | 01-03-18 | 10:43 | 1

Het originele kruisje uit alle voorgaande reclames was kwijt en ze waren NET uitverkocht ivm de populariteit van gouden kruisjes, daarom kozen ze een hartje..

Right ik heb het idee dat je reclame ietwat onschuldiger acht dan het in de realiteit is, hebben meer mensen last van die er veel van nuttigen..

Zal hetzelfde effect zijn als waar rokers aan leiden terwijl ze zichzelf doodroken: zal toch wel meevallen!

Lionfromzion | 02-03-18 | 01:00

Serieus? Ik heb er moeite mee om dat te geloven van die moskee in Flevoland.

Hobbykip | 01-03-18 | 10:42 | 1

Hobbykip--U zit nog in de ontkenning`s fase?

gelukzoeker | 01-03-18 | 11:31

Kruisje weg en hartje ervoor terug.
Ik zie het probleem niet.
Vanmiddag lekker een bakje Almhof scoren..

Ben-Bataaf | 01-03-18 | 10:42 | 3

BB, maakt ook niks uit inderdaad: Nederlandse vlag weg en Turkse of Marokkaanse er voor in de plaats, who cares. Scoor vanavond lekker een bakje baklava. Inshallah

HaatbaardKnipper | 01-03-18 | 10:46

Ach, Ben_Bataaf, die Islam valt ook eigenlijk best wel mee als je je eenmaal bekeerd hebt.

Roadblock | 01-03-18 | 10:56

Roadblock -- Ja maar ik bekeer me niet ,ben je eindelijk in het paradijs om rustig je biertje te drinken ,komen die 74 stink tenten weer langs voor hun dagelijkse opknapbeurt .

gelukzoeker | 01-03-18 | 11:28

Op zich uitstekend dat religieuze symbolen uit het beeld verdwijnen. Het is alleen jammer dat uitingen van die andere religie steeds nadrukkelijker getoond worden.

bintang | 01-03-18 | 10:41 | 4

TB2318 | 01-03-18 | 11:09
Die uitleg is vrij simpel. Atheïsme was al groot in de jaren '60, maar daar trokken christenen zich nooit wat van aan. Zolang ze konden, hielden ze vast aan verplichte zondagsrust, vloekverboden en kruisjes overal. Het is mij iets te toevallig dat de christelijke symbolen uit beeld verdwijnen juist nu een andere religie in opkomst is.

bintang | 01-03-18 | 11:40

bintang | 01-03-18 | 11:40
In de 60-er jaren was het al een stuk minder met de kruisbeelden etc. Er is met de komst van de moslims geen stroomversnelling ontstaan. In ons dorp staat een Mariabeeld dat een aantal jaren geleden daar is neergezet. Nu zijn er ook nog wel kruisbeelden, kapelletjes. En zeker ook hier over de grens in Merkel-Duitsland. Kruisbeelden, heiligenbeelden etc.
Trouwens: een hartje is ook een verderfelijk symbool bij de gewelddadige moslims. Gezien de protesten tegen Valentijnsdag. Je hoeft echt geen moslim te zijn om een hartje te prefereren boven een martelwerktuig als een kruisbeeld.
De geleidelijke teruggang van kruisbeelden zette in in 1945 en is nog steeds gaande. Er is absoluut geen knik in deze lijn bij de komst van de moslims.

TB2318 | 01-03-18 | 12:12

TB2318 | 01-03-18 | 12:12
Grote winkelconcerns hebben het opeens over feesthazen en voorjaarseitjes, Sinterklaas heeft een mijter zonder kruis en jij ziet geen knik? Ik wel.

bintang | 01-03-18 | 12:28
▼ 1 antwoord verborgen

Mensen, wie koopt dat nog? Echte heerlijke kwark en yoghurt maak je gewoon lekker zelf thuis, zonder conserveermeuq en smaaktuf. Zullen we ons even op de belangrijke zaken richten? www.news.com.au/finance/economy/world-...

Ramses Sappie | 01-03-18 | 10:35 | 6

Ik vrees dat ZA verloren gaat voor de blanke. Wat overblijft/daar van komt is vermoedelijk chaos en inderdaad hongersnood zoals in Zimbabwe. Ongetwijfeld zal men daarna vanuit NL (en wellicht paar andere EU landen) weer allerlei steunprogramma's willen inrichten, maar laten we daar aub niet aan beginnen als het land niet onder westerse curatele geplaatst mag worden.

JayJay | 01-03-18 | 11:31

Dat is het dames en heren, zeg ook gerust vaarwel tegen de heerlijke kaapse wijn, want ook het land met de vineyards moet en zal herverkaveld worden, met geweld indien nodig... vanavond maar eens genieten van een heerlijke Boekenhoutskloof '08, nu het nog kan.

Ramses Sappie | 01-03-18 | 12:24

Dat gaat de druivenprijs opdrijven..
Lijkt me iets minder belangerijk voor de meesten hier omdat ze geen land hebben in ZA.

Het idee is volgens mij dat mensen dat soort dingen hier zien aankomen, ZA interesseert niemand wat en die blanken mogen hier zo asiel aanvragen, houden ook van kruisjes, hebben dezelfde namen en we verstaan elkaar ook nog eens

Lionfromzion | 02-03-18 | 01:08
▼ 3 antwoorden verborgen

Zal allemaal wel meevallen, die kussende mannen in de sourcy reclame zijn ook nog steeds niet verketterd en dat lijkt mij voor de gemiddelde naffer nog kwalijker.

Plorkface | 01-03-18 | 10:35 | 2

in de Arabische cultuur is t normaal om mannen te zoenen.

Re:Kniftig | 01-03-18 | 10:39

Plorkface |--wees blij dat het bij zoenen blijft,anders draaien die middeleeuwers nog een gehaktstaaf naar binnen ook,en heb vernomen dat ze zwaar in hun geslachtsdelen zijn.

gelukzoeker | 01-03-18 | 11:23

Niet zeiken allemaal ,ga godverdomme eens stemmen met je verstand ,stelletje dombo`s. PVV of FVD voor de allerdomste onder jullie.

gelukzoeker | 01-03-18 | 10:35 | 8

kweethetooknietbeter | 01-03-18 | 10:42

Domme mensen stemmen geen D66.

Re:Kniftig | 01-03-18 | 10:52

Lupuslupus--Ik wou dat het niet nodig was ,maar het moet maar eens binnendringen na al die tijd ,anders komen we nooit meer waar we zijn willen,zal mij gaan inhouden voor jou ,maar als we niet opschieten ,krijg jij de schuld .

gelukzoeker | 01-03-18 | 11:12

kweethetooknietbeter-- Ja je moet zelf ook wel eens gaan nadenken ,ik kan ook niet alles voor jullie regelen. Laat zien dat je slimmer bent dan de mossels godv, sorry mag niet meer.

gelukzoeker | 01-03-18 | 11:16
▼ 5 antwoorden verborgen

Ik vond het toch maar stereotype-reclame; alsof alle meisjes er daar zo bij lopen! En ze zouden ook eens wat moeten aan de reclames waar de stem gaat spreken als een stereotypetje. En dan bedoel ik zoiets als: stereotype-Italiaans spreken of als het bijvoorbeeld om Italiaans eten gaat. Of stereotype-Frans spreken als er Frans eten moet worden verkocht. Enzovoorts. En verder vind ik het grote schande dat we in deze tijd nog altijd kinderprogramma's hebben waarin varkens de hoordrol spelen, denk hierbij aan Peppa Pig. Omroepland: Doe er wat aan!

kweethetooknietbeter | 01-03-18 | 10:34 | 3

kweethetooknietbeter--Hebbie nou weer koorts?

gelukzoeker | 01-03-18 | 10:37

Was dat hartje niet gewoon vanwege Valentijnsdag?

kweethetooknietbeter | 01-03-18 | 10:39

@gelukzoeker | 01-03-18 | 10:37
Ik geloof van wel. Of de was de koffie verkeerd?

kweethetooknietbeter | 01-03-18 | 10:40

Lekker wijf!

JCDecaux | 01-03-18 | 10:33 | 1

JCDecaux --Wel? staat -ie stijf?

gelukzoeker | 01-03-18 | 10:38

Wat voor toegevoegde waarde had dat kruisje dan??

Cinemaniak | 01-03-18 | 10:31 | 7

JI-HAAT --Doen de mossel`s toch ook niet.

gelukzoeker | 01-03-18 | 10:41

Geilheid. Had ik al genoemd maar zoals zo vaak zoeken de meeste reaguurders het te ver. Bijvoorbeeld dat het iets met de islam te maken Zou hebben.

McMarx | 01-03-18 | 10:58

afschrikkend voor denk vampieren, dat mensen die nog niet doorhebben verbaast me enigzins: Alleen met voldoende kruisjes kun je vampieren nog van je afhouden als je ze eenmaal uitgenodigd hebt.

Knoflook is inmiddels een mythe geworden ze zijn immuun geworden van het verkopen van dure broodjes varkensvlees.

Lionfromzion | 02-03-18 | 01:15
▼ 4 antwoorden verborgen

We wachten even af met aanklachten tot het geitenkwark wordt, geitenkaas is lekker, misschien kwark ook.
Offline, We sturen een keer Wilders en nu trekt Rusland zich terug uit Europees hof.

gato | 01-03-18 | 10:30 | 3

Wilders heeft autoriteit. Blijkt maar weer.

Mark_D_NL | 01-03-18 | 10:33

gato |--Hadden ze allang moeten doen ,kan de schoonmaak een aanvang nemen.

gelukzoeker | 01-03-18 | 10:47

Dat heeft Geert toch maar mooi voor elkaar gekregen :-)

Lupuslupus | 01-03-18 | 10:54

Echt waar van dit soort bedrijven zonder ruggengraat komt er bij ons niks meer in huis. Kutbedrijven!

Rdock | 01-03-18 | 10:30 | 3

Rdock --Geef je groot gelijk,maar ben nieuwschierig,wat eten jullie nu nog ?

gelukzoeker | 01-03-18 | 10:44

Aha, dus jij eet dus al een tijd(je) geen kaas meer, veel internationale kaasfabrikanten produceren namelijk halal, anders kunnen zij het niet exporteren.

JI-HAAT | 01-03-18 | 10:44

JI-HAAT | 01-03-18 | 10:44
.
Grote onzin. Gewoon handgemaakte boerenkaas - van de boerderij dus - kopen. Bij elk kaaskraampje en op elke markt te koop. Dat zouden veel meer mensen moeten doen i.p.v. de houding 'wat kan mij het schelen'. Zonder enig principe leef je inderdaad 'makkelijker'.
Voor mij is opkomen - op welke manier dan ook - voor de meest kwetsbaren, de dieren die zelf weerloos zijn tegen het niets en niemand ontziende beest, namelijk de mens, van groot belang.

Ik ben opgevoed door mijn ouders met liefde voor het dier en het: 'heb respect voor AL wat leeft'. Precies zo heb ik mijn kinderen opgevoed en geeft mijn zoon dezelfde opvoeding aan zijn kind.
Een bij of wesp die naar binnen gevlogen was werd onder een glas en stukje papier er op, gevangen en weer naar buiten gebracht. Ik hoor mijn lieve vader nog zeggen tegen de wesp/bij: "ga jij maar weer lekker buiten spelen".

Lupuslupus | 01-03-18 | 11:07
-weggejorist-
AntonJensen | 01-03-18 | 10:28 | 1

Waar halen we vandaan dat er weer gebogen is voor booslims? Ik ben er 100% voor dat elke religieuze uiting uit het openbaar, van TV etc verdwijnt dus dat kruisje vervangen door een hartje is prima maar hopelijk komt dat door gezond verstand en niet weer door een groepje beroepsgekwetsten.

Zure Boer | 01-03-18 | 10:26 | 4

Klopt maar waar staat onder druk van? Ik zie het niet.

Zure Boer | 01-03-18 | 11:09

Als ik in het openbaar een kruisje wil dragen dan doe ik dat. Wie bent u dan wel om mij dat proberen te verbieden? Nederland is al vol atheïsten die ervoor gezorgd hebben dat het christendom de nek werd omgedraaid en de islam met vlag en wimpel binnengehaald. Wanneer is het eigenlijk genoeg met de vernietiging van onze cultuur??
In feite zijn atheïsten verkapte communisten want in de hele USSR was godsdienst verboden. Met dit verschil dat daar ook de islam verboden was maar hier - als het aan de atheïsten ligt - alleen het christendom. Het is nog niet zover maar dat komt nog.

Lupuslupus | 01-03-18 | 11:12

@Lupuslupus. "Met dit verschil dat daar ook de islam verboden was maar hier - als het aan de atheïsten ligt - alleen het christendom." Is me ook al opgevallen." Atheisme is vooral christenhaat. Misshcien omdat christendom zo succesvol is? Er is geen atheistische Bach, bijv.

Boer Kini | 01-03-18 | 12:01
▼ 1 antwoord verborgen

Dat kruisje betekent voo die haatbaarden toch dat ze vogelvrij is? Ik denk dat er gewoon te veel Almhof gejat werd.

frank87 | 01-03-18 | 10:25

Komen er wellicht nieuwe GS-trofeeën, en is dit alvast een sterke deelnemer in de categorie "Vergezocht"?

TeeJee | 01-03-18 | 10:24 | 1

TeeJee |--"Dichtbij"gezocht is eenvoudiger vandaag de dag.

gelukzoeker | 01-03-18 | 10:53

Jammer van dat hartje. Met kruisje is veel geiler.

McMarx | 01-03-18 | 10:23 | 3

Als we dan toch verzoekjes doen: bril, thigh-high boots, jarretellen? Zeg het maar!

EEnzame SchizofrEEN | 01-03-18 | 10:38

Jaaa!
Vrouwen met een hart zijn dan ook meer voor zaken als zorgperiodes en moederschap...:)

einStina | 01-03-18 | 10:41

Waldhoorn, en kom er maar tussen?
Zoiets?

D-Fens_1963 | 01-03-18 | 10:48

Reclames waar mensen zuivel op het gezicht hebben, zijn sowieso achterlijk. Wat voor een drol ben je als je na je zesde levensjaar nog steeds niet een lepel je waffel in kan manoeuvreren; dat ze zelfs niet eens kan spitten of swallowen, omdat ze je je pik in haar oogbal heeft gedouwd.

1337haxxor | 01-03-18 | 10:23 | 1

1337haxxor--U bent geen kenner,bij de mossels is het gebruikelijk dat je vastgeplakt zit na het eten. En oogbal neuken is al 1400 jaar oud.

gelukzoeker | 01-03-18 | 11:03

Filmpje "Almhof met Aardbei" op 0.13.. Chemtrails duidelijk, weer, zichtbaar. Ook daar al.... zucht.

Mark_D_NL | 01-03-18 | 10:22 | 2

Shit heeft de CIA ook in de Alpen al een area 51?

Dutch_Viscount | 01-03-18 | 10:35

Dat heeft de CIA over de hele wereld. Wakker worden!

Lupuslupus | 01-03-18 | 11:15

een hartje is niks islamitisch aan wat zeik je nou.

AtjePatatje | 01-03-18 | 10:22

Wilde reageren met een snedige opmerking of een grappige verwijzing naar spijkers op laag water en hartjes in decolletés.
Alleen, tja, het valt niet te ontkennen dat het kruis, want het is behoorlijk in beeld, verdwenen is. Zou GS niet Tom naar Müller kunnen sturen? Of even een belletje doen (gelijk Keuringsdienst van waarde) om dit te verifieren. De commercial is ooit bedacht door Leukwerkt / bart kuiper, maar die is in 2016 ermee opgehouden. Nu is het bureau teamenzo dat de reclames zou kunnen maken. Zou zo maar kunnen dat zij deze wijziging hebben ingevoerd?

EEnzame SchizofrEEN | 01-03-18 | 10:21

Chocoballs mag ook al niet meer.

LibertasSimplex | 01-03-18 | 10:21

Ik koop bewust geen Halal of andere religieuze producten zoals bv kosjer. Boodschappen doen duurt wat langer want als ik het niet weet vraag ik het aan het personeel. Die weten het meestal ook niet maar ik vraag dan of ze het voor mij willen uitzoeken. Ik hoop dat meer mensen dit gaan doen zodat supermarkten genoodzaakt zijn om deze producten in aparte schappen te plaatsen.

sneakysnake | 01-03-18 | 10:21 | 8

TB2318 | 01-03-18 | 10:39
.
U begrijpt er echt helemaal niets van of doet alsof. In beide gevallen bent u voor mij door het ijs gezakt. Succes ermee.

Lupuslupus | 01-03-18 | 11:18

@Re:Kniftig Goedzo jongen, ik zei toch 'enkele producten' wel? Zoals wat amerikaanse en ja ook wat versproducten. Want die lijst, hoeveel % van het supermarktassortiment is dat? vooral als je bedenkt hoeveel mensen al die producten gebruiken. En dat de meeste producten niet Joods zijn, maar toevallig oke voor joden nav samenstelling. Dus dat Snake er veel last van heeft met zijn 'ik koop geen religieuze producten' kan nooit.

einStina | 01-03-18 | 12:24
▼ 5 antwoorden verborgen

Niks mis met een hartje als iedereen elkaar lief zou hebben zou sowieso alle religie vervallen. Het kruis staat voor het lichaam/voertuig daarin zit jij bewuste energie dat is de cirkel van een ankh wat staat voor de spirit met zijn/haar wederhelft.

Meneer_de_uil_13 | 01-03-18 | 10:20 | 3

Zo dan. Wat een wijsheden. Alleen onnavolgbaar. Je raakte me kwijt na 'alle religie vervallen'

EEnzame SchizofrEEN | 01-03-18 | 10:23

Zou wat minder drinken bij het ontbijt, meneer de uil.

HaatbaardKnipper | 01-03-18 | 10:49

Dat kruis was toch gewoon een romeins martelwerktuig?
Een beetje of je met een galg of guillotine om je nek loopt. Beetje gothic allemaal. Hmm, ik zie een nieuw boek: "Waren de christenen de eerste goths?"

TheEgg | 01-03-18 | 10:50

Almhof is een christelijk complot, waarbij de kijker naar de reclame onbewust geconfronteerd wordt met een christelijk kruis, aangezien we allemaal van het gezicht onze blik laten afdwalen naar beneden.
Ook zijn er, als je de reclame in slow motion afdraait, duidelijk ingemonteerde afbeeldingen van de paus te zien. De zogenaamde subliminale boodschappen.

Ik ben blij dat de nieuwe reclames alleen nog maar die subliminale boodschappen hebben, en niet meer dat kruisje om de nek.

Nuchternederland | 01-03-18 | 10:19 | 3

Ik begreep dat als je de filmpjes achterstevoren afspeelt, je een kerkelijke orgie kunt zien en er meerdere malen Opus Dei Rules hoort. *begint driftig de oude videorecorder met shuttleknop uit te graven

EEnzame SchizofrEEN | 01-03-18 | 10:25

@1zame schizofr1,
Shuttle backwards werkt wel voor beeld, niet voor geluid bij VHS

Jos Tiebent | 01-03-18 | 10:30

VHS? Ik pak de ouwe Sony DVW-A500P Betacam om de boel te analyseren!

EEnzame SchizofrEEN | 01-03-18 | 10:43

Ze dwingen wel respect af die moslims. Hahahaha. Allah is groot, allah is machtig, hij heeft een lul van een meter tachtig, riepen wij als kind. En van RMS leuzen maakten we Roet Mop Sambo's om de ambonezen te fokken. Zoals het hoort. Je hoeft niet alles te pikken in je eigen land. Ik heb toch diverse meegemaakt dat dat soort sarrende helden zich heel benepen achter de politie verstopten als ze te ver waren gegaan en zelf met een 'overmacht' werden geconfronteerd. Fight back.

Wachtmeester R | 01-03-18 | 10:18 | 4

@ brabo,
Ik dacht gemaakt van antilopen-leer.

Ruimedenker | 01-03-18 | 10:41

1.80!? Verklaart waarom men zich dan zo snel op de pik getrapt voelt.

Winter_is_coming | 01-03-18 | 10:42

Wij vroegen altijd waarom een Moslim nooit gehandicapt was? God strafte nooit 2 keer. Maarre, kent iemand die deze meuk haalt / eet? Hier puilen de vakken uit en haalt het de "tenminste tot" datum vaak.

Super Grover | 01-03-18 | 10:44
▼ 1 antwoord verborgen

Zitten jullie nou de hele dag alle bladen door te spitten of iemand wel of niet een kruisje om heeft cq had? Lijkt een beetje sneu. Maar ieder zijn ding. Succes ermee. Man man man.

Pedronegro | 01-03-18 | 10:18 | 1

Ik vermoed eerder dat er een reaguurder de hele dag zit te snuffelen door oude reclames. En dit op facebook heeft geplaatst / op tip redactie heeft geklikt.

EEnzame SchizofrEEN | 01-03-18 | 10:27

Ik zal de laatste zijn die ons gebrek aan ruggengraat bagatelliseert, maar feit is dat steeds minderNederlanders iets hebben met christelijke kruisjes en dat dit ook een aanpassing aan deze tijd zou kunnen zijn.

De ironische ondertoon van het stukje proevende vermoed ik dat Ronaldo er precies zo over denkt.

Lewis | 01-03-18 | 10:17
-weggejorist en opgerot-
mrjoeri | 01-03-18 | 10:17 | 3

Misschien is ze wel bekeerd van Christen naar Atheist. Nergens staat dat het moet van welk geloof dan ook.

TheseDays00 | 01-03-18 | 10:15

NEPNIEUWS, ze hebben gewoon geruild
youtu.be/knB1jPi5eLE?t=6
Volgende keer alleen als het over het kale kruisje gaat graag.

Tjemig | 01-03-18 | 10:14

Zo lang we ons druk maken om Almhof-reclames hou ik de paniek nog even onderdrukt. Dank!

vanBarchum | 01-03-18 | 10:14 | 4

Wat nou visje op een auto? Dat is toch dat die man zijn hobby zeevissen is?

Pedronegro | 01-03-18 | 10:19

@Pedronegro. nee

de visser | 01-03-18 | 10:24

Nou zeg, als een visje op een auto u al irriteert zou ik toch maar eens hulp zoeken.

Lupuslupus | 01-03-18 | 10:43
▼ 1 antwoord verborgen

Bron?

ikvindhelemaalmooi | 01-03-18 | 10:14

Ach. Er zijn zoveel mensen van hun geloof gevallen. Kan ook een melkmeisje overkomen.

Langshetrandje | 01-03-18 | 10:14 | 2

Alleen vallen er weinig moslims van hun geloof.

Is dit nog nieuws? | 01-03-18 | 10:58

Er vallen zat moslims van hun geloof. Kort nadat ze plof doen.

De musso linie | 01-03-18 | 11:14

Ja, zo zou je zelfs het verdwijnen van de K bij de Katholieke Hogeschool Tilburg via Katholieke Universiteit Brabant naar Universiteit van Tilburg als buigen voor moslims kunnen duiden terwijl de insteek destijds was de invloed van de kerk op het bestuur van de universiteit te blokkeren.
Ik moet zeggen dat in het nieuwe filmpje haar kapsel er in ieder geval beter uitziet dan die "kijk mij eens een blonde pruik ophebben" Frisur uit de oude.

JanVergoor | 01-03-18 | 10:14 | 2

Katholieke Universiteit Tilburg was een mooie geweest.
Hey waar studeer jij?
- Aan de KUT jonguh! Bam!

Re:Kniftig | 01-03-18 | 10:45

Je hebt ook nog de Katholieke Universiteit Leuven

Keyboardspeler | 01-03-18 | 11:12

Tja, dan maar een ander toetje zoeken.

J-van-de-Bontekoe | 01-03-18 | 10:14

Ja logisch.
Straks is het een harde plof, bij Almhof.

Ashtrey | 01-03-18 | 10:13

Waar blijft het gouden atheisten symbooltje voor om de hals. Natuurlijk met een mini-zonnepaneeltje en glitterende mini-letjes om de geitenliefhebbers een middelvinger te geven.

bodemloos | 01-03-18 | 10:12

Maar wat is haar naam eigenlijk?

Opco Engering. | 01-03-18 | 10:12 | 3

Coran van Moran.

keestelpro | 01-03-18 | 10:15

@ Keestelpro, zucht. Weet je wel hoeveel reaguurders er straks op een incognito tabblad in pronhub die naam proberen?

EEnzame SchizofrEEN | 01-03-18 | 10:29

Opco Engering

Saartje ;-)

Bijtendehond | 01-03-18 | 10:36

Parsons ligt nog te slapen denk ik.
Wie neemt de honneurs waar?

keestelpro | 01-03-18 | 10:11 | 1

Dan moet ie snel zijn.
Humberto Tan heeft tijd over en is ook een liefhebber.

Ruimedenker | 01-03-18 | 10:21

Is Parsons er al overheen geweest ?

Wijze uit het Oosten | 01-03-18 | 10:11

Ik kan mijn ogen niet van die tetten houden dus ik neem maar aan dat het klopt wat ik lees.

oorwormpie | 01-03-18 | 10:10

Maar zou je haar almhof doen?

Omebert | 01-03-18 | 10:09 | 1

Ja zeker! Dusdanig dat ze een week lang yoghurt met chocobolletjes schijt

Re:Kniftig | 01-03-18 | 10:46
-weggejorist-
gelukzoeker | 01-03-18 | 10:09 | 1

De reclamecodecommissie hoeft hier niks aan te doen. Een actie van consumenten die dit soort van bedrijven met marketeers met een ruggegraat van slagroom eens gewoon links laten liggen.

In de VS heb je ook gezien dat bedrijven als Kellogg en ESPN met hun SJW marketeers gewoon gillend marktaandeel verliezen. Wanneer een bedrijf denkt politiek te moeten bedrijven, laten ze dan wel nadenken welke stroming ze willen aanhangen. Linkse partijen zijn dan misschien niet het beste paard om op te wedden.

Glasgow Argus | 01-03-18 | 10:07

Zolang de buste maar niet bedekt is, mag het van mij.

RenHoek | 01-03-18 | 10:07 | 1

RenHoek --De`r tieten lullo, of ben je impotent soms? Verboden voor jou om PVV te stemmen ,droppie`s stemmen maar denk of dat soort zooi.

gelukzoeker | 01-03-18 | 10:14

Je zou immers denken dat haar decolleté niet helemaal volgens de spelregels van de ragheads is.

Hercule | 01-03-18 | 10:07

Wee o wee als de moezelman gewetst wordt. Dat kunnen we niet hebben!

Bezorgde vader | 01-03-18 | 10:06

Ruk je gewoon van haar nek af alvorens je haar bestijgt...

overVecht | 01-03-18 | 10:06 | 1

Volgens mij is het bij u al .. eh .. weer even geleden ?.... lol
Maar het beeld is aansprekend.

daytripper | 01-03-18 | 10:55

en no more "cum nose"

superjan | 01-03-18 | 10:06

Kapot. Kapot moeten we, hoor je! Kapot! En als je het er niet mee eens bent ben je een gore fascistische islamofobe racist! Kapot zeg ik je!!

BenPakdee | 01-03-18 | 10:06 | 1

BenPakdee--Dan zullen ze toch nog eff moeten wachten op de ouwe,tien keer eerder hebben ze zelf hun laatste stront gescheten, voor dat ze`t weten..

gelukzoeker | 01-03-18 | 10:18

NL kunnen we begraven,
Het waren leuke beschaafde tijden die ten einde zijn.
Eet smakelijk uw stukje halal vlees vanvond.
Waarschijnlijk is het dier eerst verkracht en daarna halal geslacht.
Mooie mensen de Moslims, niets Duivels aan toch?

Jay-Jay-Jay | 01-03-18 | 10:05 | 2

Jay-Jay-Jay--Spreek voor jezelf lullo, aan jou hebben we ook geen fuck.

gelukzoeker | 01-03-18 | 10:20

gelukzoeker er zat blijkbaar poep in je soep!

Jay-Jay-Jay | 01-03-18 | 11:03

Foei GS! Niet eerst gecheckt! Ben ik niet gewend van jullie.

Jorisendedraak | 01-03-18 | 10:05 | 1

Inderdaad, die blonde loopt om de haverklap met iets anders om d'r nek.

gemeentereiniging | 01-03-18 | 11:33

Terwijl moslims bij blanke meisjes toch direct op dat andere kruis afvliegen. Want dat mag wel van de moskee

Premier Trutte | 01-03-18 | 10:04

Blonde hoer! As-Salaam-Alaikum.

Mark_D_NL | 01-03-18 | 10:04 | 1

I-like-Cum Salaam

Fratello | 01-03-18 | 10:23

Weet je wel niet hoe moeilijk het kwark eten is met een zwarte tent over je heen!?

marcoplarco | 01-03-18 | 10:03

Geen hoofddoek! Schande!

Kaas de Vies | 01-03-18 | 10:01 | 4

Die koe in de eerste commercial wel. Subtiel, subtiel...

keestelpro | 01-03-18 | 10:17

Duidelijk een kech.

BosrandDirk | 01-03-18 | 11:24

Dat bewaren ze voor de volgende keer.... steeds een stapje verder.
Dat weet je toch wel, Kaas.

watmagjenogwel | 01-03-18 | 11:34
▼ 1 antwoord verborgen

Het is een klein detail maar het begin is er.
Volgende commercial: hoofddoekje en geitenkwark!

keestelpro | 01-03-18 | 10:01 | 2

keestelpro -Je dedoeld kopvod en geitenkwak toch?

gelukzoeker | 01-03-18 | 10:26

Die geitenkwark komt dan wel uit de puddingbuks van Erdogeit.

Neta | 01-03-18 | 10:53

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken