Ook al geïslamiseerd: Almhof-mokkels
Is er dan niets meer heilig?
Belangrijke ontdekking over De Teloorgang Van Nederland Ons Vaderland. Want het oer-Hollandse zuivelbedrijf Almhof is gezwicht voor de almaar oprukkende islam: het 'Hoekje-meisje' in de bij jong & oud populaire commercials draagt ineens een hartje om haar nek in plaats van een christelijk kruisje. Wij hebben het nog niet gecheckt maar zoals iedereen weet vinden orthodoxe moslims blonde mokkels in een weinig verhullend jurkje geen probleem, zolang ze maar een hartje om hun nek dragen en geen kruisje. Er schijnt in een moskee in Flevoland die onder invloed van Saoedische geestelijken staat maandenlang gepredikt te zijn dat mensen dan maar Vomar eigen merk kwark moesten eten, ook al is die minder lekker, zolang Almhof de reclame niet aanpaste. Schandelijk hoe dit soort ruggengraatloze bedrijven onze cultuur kapotmaken. Reclame Code Commissie, doe hier iets aan!
NIEUW
OUD
Dit wil je ook lezen


Oud hoofddemograaf CBS: "Binnen 25 jaar van 1 miljoen naar 4 miljoen moslims in Nederland 2050"
Gelukkig leven we in een democratie dus we krijgen immers waar we voor gestemd hebben!


Hans Teeuwen moet wat kwijt over ISLAM
Hij heeft zijn messen weer geslepen


IS-kanaal dat opriep tot aanslag bij Festival der Liebe pompt nieuwe oproep rond
Als lone wolves in groepsverband opereren, zijn het dan nog lone wolves?

Ramadanbukkake Algemeen Dagblad in volle gang
Voorbereiding treffen voor de redactie-iftar

Lekker veel ruimte op Festival der Liebe!
Allemaal dankzij de islam