Ook al geïslamiseerd: Almhof-mokkels
Is er dan niets meer heilig?
Belangrijke ontdekking over De Teloorgang Van Nederland Ons Vaderland. Want het oer-Hollandse zuivelbedrijf Almhof is gezwicht voor de almaar oprukkende islam: het 'Hoekje-meisje' in de bij jong & oud populaire commercials draagt ineens een hartje om haar nek in plaats van een christelijk kruisje. Wij hebben het nog niet gecheckt maar zoals iedereen weet vinden orthodoxe moslims blonde mokkels in een weinig verhullend jurkje geen probleem, zolang ze maar een hartje om hun nek dragen en geen kruisje. Er schijnt in een moskee in Flevoland die onder invloed van Saoedische geestelijken staat maandenlang gepredikt te zijn dat mensen dan maar Vomar eigen merk kwark moesten eten, ook al is die minder lekker, zolang Almhof de reclame niet aanpaste. Schandelijk hoe dit soort ruggengraatloze bedrijven onze cultuur kapotmaken. Reclame Code Commissie, doe hier iets aan!
NIEUW
OUD
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Het dunste boekje van de wereld: mohammedaanse humor
Gerecenseerd door lachebekje Lamyae Aharouay
(Tevens StamCafé)
Khalid A. stak vrouw 'per ongeluk' met 42 messteken dood omdat eten niet warm was: 'De wil van Allah'
Foto: niet het lauwe eten in het verhaal
Waarom zou je de 'olifant in de kamer' ook benoemen als Rutger Groot Wassink (GroenLinks) het toch onder het tapijt schuift?
Vraag: maar welke groepen zijn in Amsterdam eigenlijk verantwoordelijk voor die homohaat?
STAMCAFÉ GSTV. Kamerleden op speelse wijze bewust maken van de verplichting van de hijab
Nederlandse kinderen opzadelen met agressieve religieuze VERPLICHTING, welja