Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Reaguursels

Inloggen

En daarom moeten we de Islam in Europa zoveel mogelijk tegengaan. Wat mij betreft verbieden.

Poes Fiep | 28-01-18 | 16:22

Jan kloot tegen frans,he hik frans we kunnen er nog een nemen hik ze krijgen ons toch niet weg,wil je ook nog een zoen hik.fuck de b,,,,r

napels | 28-01-18 | 14:35

De amsterdamse ambtenaren ontvingen in de 2e wereldoorlog 7,5 gulden voor het verraden van joodse mensen zijn er veel rijk van geworden,maar zijn zij ook berecht??????

napels | 28-01-18 | 14:27

".. This day should remind us to be vigilant in the face of hatred, discrimination and dehumanisation. .." (Juncker. Bron: mobile.twitter.com/JunckerEU )

Maar als hij dat meent vraag ik me toch af waarom in hemelsnaam verwacht word dat EU-burgers hun armen wijd open stellen voor ook haatmoslims/haatpredikers, zwarte racisten (bijvoorbeeld monster van Mogadishu) en oorlogsmisdadigers (1F asielzoekers. Die we niet terugsturen.

Ik zou zo graag zien dat Juncker 'vigilant' was tegen zulke mensen. Hoop he....?? Blijven hopen....

gaffelbaard | 28-01-18 | 13:15

Zet een keppeltje op en loop eens door Amsterdam dan zal je zien dat er nog niet veel is veranderd.

Nietgek | 28-01-18 | 13:06

Vat al het verloren "goede" samen in 1 woord: "E.E.G." toen alles (ook economisch) nog WEL goed ging en we niet moesten zuchten onder de dictatuur van de Brusselse kaviaar en champagne zwelgende megalomanen, en we nog zelf konden beslissen wie er ons land binnen kwam en hoe we konden leven en vooral: hoe we konden denken!

telelezer | 28-01-18 | 11:46

Ik citeer : "This tragedy was the worst example of what extreme nationalism can lead to"

Een maar al te evident voorbeeld van je reinste demagogie ten faveure van het EU-project.

Wat suggereert dat fervent nationalisme onvoorwaardelijk samengaat met het stigmatiseren en uitmoorden van bepaalde etnische groeperingen. Echt weer iets dat alleen kan komen uit de bek van Verhofstadt met vol met verotte, scheve grafzerken.

You make no sense man!

HypoPseudo | 28-01-18 | 10:58

Hitler had regelmatig hoge imans op visite die hem steunden en feliciteerden met zijn entlosung wbt de joden, hoezo een vergelijk trekken met nazi`s van toen ,en populisten nu,slaat helemaal nergens op.

pedro300 | 28-01-18 | 09:07 | 1

Endlösung

telelezer | 28-01-18 | 11:48

Haat U Joden? Importeer dan moslims. (Juncker - Import en Export)

dr Rechts | 28-01-18 | 07:48 | 1

Holocaust,... maarreh die bestond toch helemaal niet, de moezzliems zeggen het zelt dus dan is het waar

telelezer | 28-01-18 | 11:39

Maar ja, wat vindt je hier van www.mail.com/news/world/8237202-bombe... ik wist niet eens dat er al EU-consulaten bestonden?
Of is dat enkel en alleen in mo-slim landen.
Overigens wel weer een goed idee van die moslim om een ambulance te gebruiken om zo'n 95 geloofsgenoten naar het rijk der fabelen te sturen. Ze worden steeds vindingrijker.

watmagjenogwel | 28-01-18 | 02:16

Juncker steekt een goedkoop kaarsje uit de kantine aan. Soort overblijfsel van de kerst. Voor een boekenkast met het boek Moeder Angelika ( kath)en 365 Engelen en een goedkoop printout: #we remember. Kan hij bewaren voor volgend jaar.
En ik moet mijn gezicht in de plooi houden als klapvee. #NOT
PS: Hij was toch te ziek om naar Davos te gaan?

MistaRazista | 28-01-18 | 01:39

Eu komt voort uit de Egks: "De strekking hiervan was oorlogen tussen de erfvijanden Frankrijk en Duitsland "materieel onmogelijk te maken" door "de gehele Frans-Duitse productie van kolen en staal te plaatsen onder een gemeenschappelijke Hoge Autoriteit"

Doelstelling van Schuman was dus niet om Duitsland het machtigste land van Europa te maken en zeker niet het rijkste land. Doelstelling was wel om meer landen deel te laten nemen, echter niet om strategische posities te claimen zoals Oekraïne.

Het europese parlement zal eerst legitimiteit op basis van een keuze van de bevolkingen voor of tegen een europees parlement moeten verkrijgen. De commissie moet geschorts worden en het verdrag van Lissabon herschreven op zodanige wijze dat de bevolking in meerderheid achter een nieuw verdrag gaat staan. Een nieuwe commissie hoort alleen uitvoerende taken te verrichten in opdracht van zo'n parlement.

Juncker en consorten moeten gewoon ontslagen worden.....

Tee Of Cup | 28-01-18 | 01:17 | 7

Marshall hulp
Totaal 12,4 milliard dollar.
Duitsland ontving 1,5 milliard dollar.
Leuk bedrag.

Ze mochten blij zijn dat ze het kregen, want als de Amerikanen hen niet nodig hadden gehad tegen de communisten, dan hadden ze wellicht niets gekregen.

Stel dat het Morgenthau Plan wél uitgevoerd was, wat was er dan van Duitsland overgebleven?
Zoek dát maar eens op. Evocatus

Evocatus | 28-01-18 | 13:15

@Evocatus,

1.
Het ging mij niet om een moreel oordeel over het leegplunderen van Duitsland door de USSR, maar om het verschil tussen het het Duitsland dat door de geallieerden is bevrijd, en het deel dat door de Russen is bezet.

Maar als we het toch over "excuses voor plundering" hebben;
- ook West Europa is door de Duitsers geplunderd;
- lang voor Hitler aanval op Rusland, werd er al grootschalig verkracht, gemoord, gezuiverd en geplunderd door Stalins troepen in oa Oekraïne, Polen en Finland;
- na de oorlog plunderden de Russen opnieuw al die veroverde gebieden;
- de Russen hebben minstens zoveel geleden onder Stalin, als onder Hitler.
- Rusland lag ook zonder Hitler al in puin door Stalins beleid.

Laten we ook niet vergeten dat Hitler en Stalin aanvankelijk bondgenoten waren, die samen Europa hadden verdeeld. Het succes van operatie Barbarossa was deels te danken aan het feit dat Russische soldaten de eerste 3 dagen van die oorlog niet terug mochten schieten; Stalin geloofde het niet. Wat na die 3 dagen nog leefde was gevlucht. Ook was de top van het Russische leger gedecimeerd door politieke zuiveringen als gevolg van Stalins paranoia.

Dandruff | 28-01-18 | 18:05

@Evocatus,

2.
Die hulp was wel degelijk hulp, punt. En juist omdat het zo weinig was had het effect.
Dat er door de VS eisen aan die hulp gesteld worden is alleen maar goed; zouden wij ook meer moeten doen. Waarom gaan er miljarden naar fatah en hamas, hoewel beide genocideclubjes alleen geld aan corruptie, nepotisme en geweld uitgeven?

3.
Rusland verloor vooral van Stalin.
Er zijn meer Russen vermoord door Stalin dan door Hitler.
Er zijn meer Russen verhongerd door Stalins wanbeleid dan door Hitlers plunderingen. Stalin verbood de burgers van Stalingrad te vluchten, omdat zijn soldaten dan harder zouden vechten voor de stad met zijn naam.

Na de oorlog werden joodse overlevenden van concentratiekampen gelijk doorgestuurd naar Siberië vanwege "collaboratie met de Duitsers". Ook Russische soldaten die met Amerikaanse soldaten contact hadden gehad, eindigden om die redeen in de goelag. De Waterboys hebben daar nog een leuke meezinger over geschreven. www.youtube.com/watch?v=xRFTTjKtlUU

4.
Dat Morgenthau is een extreem overtrokken mythe, die door fantasten steeds belachelijker proporties aanneemt. Als we alle speculaties over niet-uitgevoerde plannen weglaten, is Duitsland al heel snel na de oorlog een democratische rechtsstaat geworden, een vrij en welvarend land.

Dandruff | 28-01-18 | 18:22
▼ 4 antwoorden verborgen

Het antwoord is simpel wanneer de mohammedanen van nu vergeleken worden met de Joden van toen.

In Auschwitz is een belangrijk deel van de Europese cultuur, wetenschap en het geweten van Europa verdwenen, terwijl we , in een Europa zonder moslims, het wegvallen van hun bijdrage niet eens zouden merken…en dit terwijl hun aantal vele vele malen groter is....

Mazoeza | 28-01-18 | 01:14 | 3

zonder de koloniale machten was er ook geen wereldoorlog ontstaan, GB en Frankrijk domineerden eeuwenlang het gebeuren, de Duitsers waren de laatsten die ook een deel wilden hebben tot ongenoegen van GB en Frankrijk, het verloop van deze Duitse wensen is bekent,

adjudant | 28-01-18 | 04:05

U kunt beter uw post zelfstandig posten: met die van mij heeft het geen reet van doen !

Mazoeza | 28-01-18 | 09:28

Het 'verlies' vd moslim 'bijdrage' zouden we wel degelijk opmerken...

Poekieman | 28-01-18 | 13:33

Vanaf 1945, hebben wij ons een schuldcomplex aangepraat. Dit complex dragen wij met verve. Elke dag weer. Alleen is het schuldcomplex niet terecht. Ieder weldenkend mens weet dat hetgeen gebeurde niet goed was. De geschiedenis blijft zich herhalen. De Joden, hadden er niet om gevraagd. Het kwam immers voort vanuit een ideologie. Nu zijn het groeperingen, o.a. de moslims die het slachtofferschap gebruiken om de rol die de Joden hadden, te kunnen claimen zodat zij er zelf beter van worden. Want niemand wil vergeleken worden met Nazi Duitsland en/of hiermee een parallel te trekken. Dit staat hier geheel los van. Slachtofferschap is gecreëerd en als strategisch plan in de West Europa, met succes ingang gezet. Hele volksstammen, regeringsleiders, media hollen hier achteraan. Dit alles onder de vlag, van de Moslims zijn de nieuwe Joden, Racisme, Fascisme, Islamofobie, Rechts, Rechts-Extreem, Nationalist, Populist enz. enz. Niet in de gaten hebbende dat ze gebruik worden voor een groter doel. Wie financiert alle moskeeën en islamitische bewegingen in West Europa. Saoedi Arabië, Turkije (Erdogan), Golfstaten en Iran. Met welk doel. Destabilisering van West Europa. Als schapen laten wij ons leiden naar het Offerfeest.

De Evangelist | 27-01-18 | 23:46 | 2

de kolonisten uit Nederland,Frankrijk,GB,Spanje,Portugal,België hadden welke ideologie toen zijn andere volkeren hebben uitgeroeid hun land hebben bezet en de bevolking tot slaven maakten?

adjudant | 28-01-18 | 04:10

adjudant | 28-01-18 | 04:10,

Vooral handel.
Net als de moslims die vele volkeren uitroeiden en hun kinderen tot slaven maakten in het Midden Oosten, delen van Afrika, delen van Europa en delen van Azië.

Verschil is dat wij dat nu afwijzen, terwijl moslims leren dat de jihad de enige manier is om tot allah te komen. Verschil is dat er hier zelfs 300 jaar geleden al afkeer was van slavernij; de slaven die wij destijds van de moslims kochten gingen vrijwel allemaal naar stiekeme plantages, waar niemand ze zag. Vergelijk dit met de trots waarmee boko haram en isis hun kinderbordelen als reclame gebruiken, en je weet dat slavernij daar voorlopig nog geaccepteerd blijft.
In veel moslimlanden wordt slavernij nog steeds gedoogd, ondanks het verbod daarop sinds de jaren 1960-1980, onder Westerse druk.

Dandruff | 28-01-18 | 09:03

En als de EUSSR niet meer bestaat zeggen we "dit nooit meer".
Niet om de holocaust te bagatelliseren. De wreedheden zijn onmogelijk te beschrijven of te bedenken door een normaal mens.
Nee, de reden om "dit nooit meer" te zeggen over de EU is het beleid, vooral het Merkel beleid, om alle grenzen open te zetten voor de islam waardoor de jodenhaat exponentieel is gestegen en onze samenleving haar ergste crisis gaat ondervinden. De ergste existentiële crisis sinds de tweede wereld oorlog.
Meegeholpen de afgrond in door het kartel en vooral de extreem linkse sentimenten die de islam helpen tegen onze civilisatie.
Echt mensen, dit is een existentieel moment om duidelijk te maken welke samenleving wij en onze kinderen en kleinkinderen willen nalaten.
Sharia recht of onze rechtsstaat.
Het feit dat je blank bent wordt al verdacht gemaakt. Zeg nou zelf, hoe ver moet het nog richting afgrond gaan?

dijkbewaker | 27-01-18 | 23:46 | 2

Merkel zet de deur open voor iedereen die hulp nodig heeft, Duitsland maakt geen uitzonderingen voor anders denkende,vreemde religie joods of islam is geen redenen om hulp te weigeren,

adjudant | 28-01-18 | 04:15

Nou ja, als een religie aanzet tot slavernij en genocide kan dat een goede reden zijn om aanhangers van die religie te weigeren. Zouden we ook vervolgde neo-nazi's op moeten nemen, volgens jou?

We importeren een gigantisch probleem.. Al in de asieleiserscentra worden christenen en homo's bedreigd en afgetuigd, en vrouwen aangerand of erger. Vervolgens laten we ze los in onze vergrijzende samenleving, waar de politie machteloos staat. Natuurlijk gaat dat fout, met name in Merkels Duitsland;
- toename van 600% (!!!) aan steekincidenten tussen 2013 en 2017;
- gerekend vanaf 2007 tot 2017 gaat het zelfs om 1200%; de.gatestoneinstitute.org/10503/messe...
- toename van 500% seksuele delicten tussen 2015 en 2017; 1http://nieuwreligieuspeil.net/node/6832
- plus wat we nog niet weten; de overheid houdt dit alles opzettelijk geheim; nieuws.tpo.nl/2016/01/09/schokkend-str...

Kortom, de massa-aanrandingen in Keulen en een tiental andere steden kwamen niet uit de lucht vallen. Heel West Europa kampt met dezelfde problemen. Zweden staat inmiddels op het randje van een "failed state"; de politie kan de criminaliteit niet meer aan in de vele no go areas. nieuwreligieuspeil.net/node/6761

En dan hebben we het nog niet eens over het faillissement van de sociale vangnetten, die in alle immigratielanden onder sterke druk staan door het extreme misbruik daarvan door immigranten.
Informeer jezelf.

Dandruff | 28-01-18 | 09:37

Ik ben benieuwd of ik de EU Remembrance Day nog ga meemaken...

ScumbaggusMaximus | 27-01-18 | 22:48

Dat nooit weer zeiden wij allemaal na de 2e wereldoorlog. Er werden vast bewust Joden in leven gehouden na de tweede wereldoorlog om hen daarna weer aan het spit te nagelen en voor eeuwig achterna te zitten voor een krabbel in de Bijbel.Hadden ze alle joden vermoord, dan was er geen jood meer om op terug te vallen. En de Bijbel werd herschreven, maar nu wellicht met een ander soort volk die ook een zondebok moet zijn.

Jan Onbewoond | 27-01-18 | 21:30

Nie wieder wordt weer immer wieder.

Jan Onbewoond | 27-01-18 | 21:20

Ah, dus de EU gaat eindelijk Erdogan een schop onder zijn reet geven en zijn fascistoïde stemvee in Nederland en Duitsland eens aanpakken?

Hommel | 27-01-18 | 21:01

Holle kreten. Joodse burgers worden doodgeschoten (Antwerps museum, diverse Franse 'incidenten'), afgetuigd, uitgejouwd omdat ze joden zijn in #WeAreEurope. Nou, dat zal dan het verstokte nationalisme wel zijn van die kudtburgers. Om je dood te schamen.

DebraCadabra | 27-01-18 | 20:47

Misselijkmakend om nationalisme en de holocaust onder één noemer te brengen. Het kwaad zit in grootheidswaan; andere landen en volken onderwerpen aan een supranationale hersenkronkel. Die verbeten tirades van Verhofstadt doen mij iets te veel aan een bepaalde volksmenner denken.

Bieslander | 27-01-18 | 20:23 | 2

de Nederlanders zijn nog steeds bezig de eigen geschiedenis juist weer te geven, hebben ontzettende problemen de koloniale geschiedenis verwerpelijk te noemen,

adjudant | 28-01-18 | 04:21

adjudant | 28-01-18 | 04:21,

Dan heb je kennelijk niet in Nederland op school gezeten, en ook nooit een Nederlandse krant gelezen, of Nederlandse TV gekeken. Alleen over internet heb je gelijk; daar heb is het aantal historische websites aanzienlijk kleiner dan het aantal pornosites. Dus als jij alleen naar het laatste zoekt kom je inderdaad weinig historische informatie tegen.
Maar dat is iets dat je zelf in de hand hebt, letterlijk.

Kun je trouwens één (1) politicus of BN-er noemen die "problemen heeft ons koloniale verleden verwerpelijk te noemen"?
Niet?
Ben jij dan zelf een leugenaar, of praat je domweg een andere leugenaar na?

Dandruff | 28-01-18 | 09:44

Logica van de EU: Nooit meer een holocaust dus daarom gooien we alle grenzen open om zoveel mogelijk Jodenhaat te importeren.....

Er zijn er voor minder in een dwangbuis afgevoerd en voorgoed buiten de samenleving geplaatst.

De vraag blijft hoe zulke kwaadaardige totale mafkezen boven komen drijven. Misschien is dat wel de reden waarom al die dictaturen dezelfde types als de Verhofstad en kornuiten zijn. De geschiedenis herhaalt zich keer op keer.
1000 jarig nazi rijk, de USSR, De Europese Unie.....

dijkbewaker | 27-01-18 | 20:18 | 2

Moslims zijn niet slim genoeg om de logistiek en productie zo goed te organiseren als de Duitsers.

Reaganmania | 28-01-18 | 03:14

annexatie,deportatie, plunderingen,moord,zijn door ander volkeren dan de Duitsers al eeuwenlang succesvol geweest,

adjudant | 28-01-18 | 04:34
-weggejorist-
juwelier | 27-01-18 | 20:13

Iedere teneur dat zich verwijdert van het dogma van de integriteit van het individu is een teneur richting genocide of ethnocide. De EU leidt nu al tot een uittocht van haar Joden en nationalisme is daar 0 debet aan.

Zoltan | 27-01-18 | 20:12

Today we remember the horrors of the EU of the past and the horrors of the EU yet to come.

Koning BongoBongo | 27-01-18 | 20:02 | 1

IN the past.... mea culpa.

Koning BongoBongo | 27-01-18 | 20:04

De Weimar Republiek liet toe dat de rechtsstaat belachelijk gemaakt werd. Toen A.H. in december 1923 voor het gerecht kwam vanwege de 'Bier Halle Putsch', voorspelde de pers dat hij geëxecuteerd zou worden of veroordeeld tot een lange gevangenisstraf of gedeporteerd. In plaats daarvan volgden 24 dagen, waarin A.H. de MSM van zijn tijd de spreekbuis kon maken voor de rabiate denkbeelden (antisemitisch) van zijn kleine partij. A.H. kreeg acht en een halve maand gevangenisstraf i.p.v. vijf en een half jaar. Hij was op slag een nationale bekendheid geworden dankzij de MSM.
Op straat vochten Nazi knokploegen met (vermeende) communistische sympathisanten en werden de bezittingen van 'het Joodse kapitaal' aangerand. Nergens trad de rechtsstaat corrigerend op.

Vandaag het NOSverslag van een schietpartij in een A'dams buurthuis. De hele teneur is er een van 'ze hadden de verkeerde persoon voor'. Maar het feit dat zulke afrekeningen schering en inslag geworden zijn in A'dam, dat lijkt voor de MSM gewoon te worden gevonden. Zo hol je de rechtsstaat uit, wanneer het uitschot van de maatschappij vrij spel krijgt.

Eeuwig..Op..Vakantie | 27-01-18 | 19:53

Die Verhofstad.. alsof er nooit een EGKS is geweest..

Francieux | 27-01-18 | 19:35

Wat een misselijkmakend frame van Guy Verhofstadt door de natiestaat te verbinden met de holocaust. De man is werkelijk iedere schaamte voorbij. En dit figuur is dan de voorman van de VVD kiezer, man man man..

therealbraindump | 27-01-18 | 19:24 | 1

Voor Verhofstadt gaat het om het uitroeien van extreem nationalisten want die ziet hij als een bedeiging voor zijn Europees Keizerrijk. Het boeit hem niet dat 6 miljoen joden zijn vermoord. Evenmin boeit hem het antisemitisme onder de geïmporteerde moslims.

Steinway | 27-01-18 | 20:18

Walgelijk laagbijdegronds EU gepeupel. Populisten pur sang. Kots erop.

Dutchbeaurouge | 27-01-18 | 19:23 | 2

Fijn om te lezen dat u een hekel heeft aan populisten welnu ik kan mij bij u scharen daarom zal ik nooit op de PVV of FvD stemmen.

botbot | 27-01-18 | 19:46

Ik denk dat de beschrijving beter past bij iemand die voor verkiezingen van alles belooft aan de kiezer ,maar 'm daarna keihard laat vallen ... Rutte bijvoorbeeld.
Populistische politici proberen met alle mogelijke middelen de steun van de kiezers te verwerven, zonder zich al te veel te bekommeren om de inhoudelijke kwaliteit van hun voorstellen. ...
Gevonden op www.encyclo.nl/aangedragen.php

Koning BongoBongo | 27-01-18 | 19:54

Er is maar één natiestaat die concentratiekampen heeft gebouwd om Joden in te vergassen.
Het had meer met het nationaal-socialisme dan met nationalisme te maken dat dit gebeurd is.
Mao, Stalin en Pol Pot zijn ook gaan volkerenmoorden. Niet door nationalisme, maar door de religie van de linkse kerk.
Verhofstadt doet aan effectbejag, is een opportunist en een volksbedrieger.
Nationalisme is niet het grote kwaad, maar totalitaire doctrines zoals socialisme en eurocratie.

kempenaer | 27-01-18 | 19:17 | 2

Juist.
Toevoeging; het tegenovergestelde van "nationalisme" is "internationalisme".
En dat kan ook extreem dodelijk zijn.

Denk aan het imperialisme van socialistische regimes als die van Stalin, Hitler en Mao; of aan hun samenwerking met allerlei andere moorddadige regimes en organisaties. Of denk aan het linkse, internationale terrorisme;
- Japanse socialisten die Joden in Italië vermoorden, uit "solidariteit" met Arabische neonazi's in Jordanië;
- de Venezolaanse socialist Carlos die joden vermoordde in Parijs;
- Duitse socialisten die de joden scheidden van de niet-joden in een gekaapt Frans vliegtuig in Entebbe (Oeganda);
- een Franse Algerijn die in Brussel een Joods museum uitmoordt;
- Belgische Marokkanen die in Parijs een concertzaal uitroeien;
- etc.

Er zijn letterlijk tienduizenden voorbeelden van bloedig internationalisme te vinden. Dieptepunt; een Amerikaanse moslimbekeerling die naar Mumbai afreist om daar het enige joodse centrum in die miljoenenstad te verkennen. Een voorbereiding op de aanslagen van 2008, waarbij 174 doden vielen. nl.wikipedia.org/wiki/Aanslagen_in_Bo...
Bij die aanslagen werden alle gevangen joden zo gruwelijk mogelijk doodgemarteld. www.jihadwatch.org/2008/12/mumbai-jih...

Niet nationalisme of internationalisme, maar moorddadigheid is het probleem.
En die moorddadigheid kenmerkt het socialisme en de islam; toevallig de 2 religies die in elk debat de meeste ruimte krijgen van de EU.

Dandruff | 27-01-18 | 19:51

@ dandruff
Waardevolle toevoeging waarvoor dank. Het socialisme is eigenlijk per definitie internationalistisch en het zijn inderdaad socialisme en islam die gekenmerkt worden door extreem groepsdenken en imperialisme met dood en geweld als gevolg.

kempenaer | 27-01-18 | 20:05

Wat een ongelofelijke enge huichelaar is die Verhofstadt toch. Klein snorretje erbij en de gelijkenis is treffend.

benjeallanggek | 27-01-18 | 19:04

6miljoen is een overdreven aantal.. youtu.be/uc_cRTc62MQ en dan de Russen..20miljoen..

Intelroy | 27-01-18 | 18:53 | 2

Over dat aantal van 6 miljoen zijn de meeste historici het wel eens. nl.wikipedia.org/wiki/Holocaust

Je stompzinnige vergelijking met Russen gaat volkomen mank.
De joden werden in heel Europa nauwgezet opgespoord, opgepakt, gedeporteerd en vervolgens systematisch, fabrieksmatig en gruwelijk vermoord.

Probeer je alsjeblieft niet dommer voor te doen dan je schaduw.

Dandruff | 27-01-18 | 19:20

Kijk, nog eens authentiek inheems antisemitisme.

Rest In Privacy | 27-01-18 | 22:43

Werkelijk alles wat uit de koker komt van deze EU clowns is niet te bevatten, zelfs dit grijpen ze aan om hun smerige politiek te bedrijven. Ja, een ranzige bende corrupte potentaten staan weer hun toneelspel te spelen, en de NOS zag dat het goed was!
Om over je nek te gaan!

lanexx | 27-01-18 | 18:51 | 2

Zum kotsen

Graaier | 27-01-18 | 19:01

Het is inderdaad pervers. De EU is overgenomen door psychopaten zoals Verhofstadt en alcoholist Juncker. Opheffen is de beste oplossing. Laten imploderen, exploderen of gewoon afschaffen.
Hoe dan ook, NEXIT, liever vandaag dan morgen. Met dit soort zieke sujetten moet je niet geassocieerd willen worden als land.

kempenaer | 27-01-18 | 19:20

Walgelijk om zo'n beladen thema voor eigen politieke propaganda te gebruiken, zelfs ik had ze wijzer verwacht. Zeker als de, wellicht onbedoelde, uitwerking van je eigen beleid hetzelfde aan het bewerkstelligen is.

bananabanana | 27-01-18 | 18:37 | 9

kempenaer | 27-01-18 | 19:22
Lees de bijbel eens zou ik zo zeggen of liever de Thora dat weet je wat de joden belijden!!!

botbot | 27-01-18 | 19:26

botbot | 27-01-18 | 19:26 | favoriet | block
De koran wordt nageleefd en het oude testament (waar jij het over hebt) is vervangen door het nieuwe. Wat jij doet is de standaard dooddoener opvoeren (waar je anderen van beschuldigd: iets met splinter-balk). niet doen: blijf je dom lijken, maar zelf denken.

TheseDays00 | 27-01-18 | 19:34

TheseDays00 | 27-01-18 | 19:34
Helemaal niet, wie begon er over het lezen van de koran.

botbot | 27-01-18 | 19:39
▼ 6 antwoorden verborgen

Deze EU leiders misbruiken de dag om even wat EU propaganda te verspreiden over de ruggen van Holocaust slachtoffers. Even nationalisme vermengen met de Holocaust of andere extreem geweld net zoals links alles wat slecht is altijd vermengt met rechts. Na een paar keer herhalen zijn vele zachte hersentjes door hun propaganda in de juiste pro-EU vorm gekneden.

Het is natuurlijk 100% puur toeval dat patriottisme en de wens voor onafhankelijkheid en zelfbeschikking onder de noemer nationalisme vallen en dat dat net toevallig de belangrijkste motiverende redenen zijn voor landen om uit de EU te stappen.

Nexit!

letters_of_cijfers | 27-01-18 | 18:33 | 9

botbot | 27-01-18 | 19:30,

Letters_of_cijfers begon niet over de holocaust, en misbruikt die ook niet.
Jouw claim dat je zijn woorden hebt verdraaid bewijst niet jouw gelijk.
Integendeel.

En natuurlijk snap ik jouw argument dat je een trol ben die hier uitsluitend komt om te klieren. Maar ik ben het niet met je eens dat de holocaust zich prima leent voor het beledigen van mensen die misbruik van de holocaust afwijzen.
Er zijn grenzen, zelfs aan jouw schaamteloze onbeschoftheid.

Dandruff | 27-01-18 | 20:14
-weggejorist-
botbot | 27-01-18 | 21:41

botbot | 27-01-18 | 21:41,

Het is niet @letters_of_cijfers die de holocaust misbruikt.
Het is de EU die dat doet, en jij verdedigt dat.

Nogmaals, lees de reactie van 18:33 waar jij eerst op reageerde.
Ook al claim je nu dat je die nooit gelezen hebt, omdat je principieel niet wilt weten waar je over praat. Als je mijn reactie op jouw leugens kunt lezen, kun je ook de reactie lezen waar jij jouw leugens op baseerde.

Verder heb ik altijd al jouw leugens weerlegd, dus ook hier weer.
Dat ik jou een trol noem is niet omdat ik door jouw leugens overdonderd ben; maar omdat jouw leugens zo overdreven idioot zijn. Olasof niemand even de reacties kan nalezen.
Zelfs jij zou jouw leugens niet geloven, als andere trollen zoals dks ze hadden geplaatst.

Dandruff | 27-01-18 | 22:11
▼ 6 antwoorden verborgen

Gratuit.

Rest In Privacy | 27-01-18 | 18:31

Breaking News: Miloš Zeman heeft met 51% de presidentsverkiezingen van Tsjechië gewonnen.

Eeuwig..Op..Vakantie | 27-01-18 | 18:25

Alleen blanken -sorry: witten kunnen antisemiet zijn. Of racist.
Snap dat toch eens!

Analia von Solmsch | 27-01-18 | 18:23

The fascists of the future will be called anti-fascists.

postmodernismisdead | 27-01-18 | 18:21

Steekt Juncker nou een kaarsje aan? Levensgevaarlijk met zijn alcoholgebruik om in de buurt van open vuur te komen.

bull shit | 27-01-18 | 18:19

Nooit meer?
De deur naar genocide is regelmatig open gezet. Ook voor en na Ww2. Kijk hoe de koerden nu weer de lul zijn in Syrië. Iedereen is angstvallig stil (zwaait naar de EU).

Audiomind | 27-01-18 | 18:13 | 3

Total agree! Ik heb ook de behoefte om me ergens één keer uit te spreken vóór de Koerden en tegen het Turkse imperialisme. Dus dan maar hier. Geenstijl, kunnen jullie daar niet eens wat meer over berichten?
Wat heeft dat aanvallen van die Koerden met zelfverdediging van de Turkse staat te maken, zoals Zijlstra mompelt? En welk recht heeft Erdogan om bevolkingsgroepen in zijn eigen land te onderdrukken en in een vreemd land aan te vallen? Please, kom op met topics over dit onderwerp!

Francieux | 27-01-18 | 18:20

Francieux | 27-01-18 | 18:20 ter aanmoediging www.trouw.nl/opinie/de-koerden-van-vr... Die Koerden, je kunt nog beter in een passagierstoestel boven de Krim vliegen. Al duurt zo'n stortvlucht van 10 kilometer best wel lang. Die Koerden zijn trouwens niet echt lieverdjes (niet te verwarren met Amsterdammers).

Rest In Privacy | 27-01-18 | 18:53

@Hetkanverkeren

Dank je voor de link. Koerden zijn inderdaad niet per definitie lieverdjes, maar in de chaos van Syrië en Irak zouden ze toch prima autonome regio's kunnen hebben, lijkt me.

Francieux | 27-01-18 | 19:14

Je kunt alleen de EU begrijpen als je ervan afhankelijk bent,zulke mensen reageren niet op berichten van geenstilo.

kzegje | 27-01-18 | 18:07

Wat een wanvoorstelling weer. Hou toch op sukkels. Iedereen weet waar de EU voor staat en dat is niet de gewone man in de straat ,maar voor de multinationals de banken en narcistische politici . De Holocaust..... laat me niet lachen.....

Koning BongoBongo | 27-01-18 | 18:05

" Nie wieder " roepen ze daar graag ik koor met een vroom deug smoelwerk erbij.

Toen de slachting in voormalig Joegoslavie gaande was stond men op 4 mei met hetzelfde vrome ' nie wieder 'smoelwerk' op de Dam ... terwijl ze geen zin hadden in ingrijpen .................. Dat vuile werk hebben de Amerikanen uiteindelijk opgeknapt. Deze opportunistische linkse elite vindt deze zelfde Amerikanen overigens: schoften.

Ervaringsdeskundige | 27-01-18 | 18:03 | 1

Add-on ......... daarnaast blijkt diezelfde linkse elite geen enkel probleem te hebben hoe de hedendaagse Joden bejegend worden door de geen waarde toevoegende, uitkering slurpende en uitdeiende Moslim-gemeenschap.

Dat 'Nie Wieder' is verworden tot een lege 'deug' huls.

Ervaringsdeskundige | 27-01-18 | 18:09

Ja bizar verschrikkelijk die joden kampen en moge het oprecht nooit vergeten worden! Maar toch nog even dit in het licht der "racisme en ongelijkheid in Nederland" waar je tegenwoordig toch op bedacht moet zijn volgens de mainstream media; er zijn zo'n 70+ miljoen mensen of zo doodgegaan tijdens WOII waaronder het merendeel niet joods (Russen, Duitsers, Polen, Roma, etc., of homosexuelen, gehandicapten etc. ) Is het een idee om de nagedachtenis ook in het juiste perspectief zetten en niet enkel de focus te leggen ? Bijvoorbeeld het woord "holocaust" vervangen door "unicaust" of iets generiek waar iedereen zich meer in kan vinden?

AlsoSprach | 27-01-18 | 18:01 | 4

Tenslotte een holocaust moet wel inclusief zijn, anders is het niet van deze tijd pfffff.
Holocaust betekent brandoffer wil je die etymologie ook nog even aanpassen.
Als je je als Roma niet kunt vinden in de betekenis van holocaust dan kan je maar beter gaan solliciteren bij BIJ1 en Syldrama.

Memek | 27-01-18 | 18:11

VerderLezert, Dank voor je info, toch mis en wens ik wat meer diversiteit in de nagedachtenis.

AlsoSprach | 27-01-18 | 18:16

memek met het woordenboek. Holocaust is een Amerikanisme, ieder normaal betrokken mens heeft het over Shoah.

VerderLezert | 28-01-18 | 00:28
▼ 1 antwoord verborgen

Is dat het fundament onder de EU "this will not happen again". Vandaar dat ze de Islam knuffelen en de Ukraïene omarmen.
Het geeft mij de indruk dat ze een brandblusser willen kopen nadat ze hun eigen huis in brand hebben gesticht.

Memek | 27-01-18 | 18:00

In Spanje zitten de eerste gekozen politici zonder proces in de cel.
In Catalonië in opdracht regering, gehelmde in full combat uniform sloegen vreedzame kiezers het ziekenhuis in.
Never forget, dream on the beast is still alive.

gebrokenvleugel | 27-01-18 | 18:00

Ik ben nu ruim een week strontziek en dit soort berichten remt de genezing alleen maar.

meneer der meneren | 27-01-18 | 17:57

Hoe kan een ondemocratisch monstrum als de EU gepassioneerd zijn over Jodenverdelging en onderwijl miljoenen binnenlaten en huisvesten die de overgebleven Joden tot in hun bloedvaten haten. #Falseflag

Rest In Privacy | 27-01-18 | 17:57

"The European Union was created to ensure this will never happen".... Yeah right. En vervolgens de achterlijke horden van de prolee... ehm.. profeet binnenlaten; dat zal helpen tegen het antisemitisme!

Brou Is Back | 27-01-18 | 17:54 | 1

Het is een schijnheilige bende. Daarom Nexit. Ik wil niets met hun te maken hebben.

letters_of_cijfers | 27-01-18 | 18:37

En daarom zet de EU de grenzen nog maar eens verder open voor grote groepen jodenhaters. De logica van de EU of meer waarschijnlijk de kwaadaardigheid van de EU. Tegenwoordig moet je alles 180 graden draaien.

miss error | 27-01-18 | 17:52

Daar trekt over de heuvels en door het grote bos
De lange stoet de bergen in van het circus Jean-Claude Juncker

Zenzeo | 27-01-18 | 17:51 | 2

Die Boudewijn was toch een ziener.

kwark001 | 27-01-18 | 17:55

Tekst is van Lennaert Nijgh.
Maar inderdaad, wat hiervan te denken:
'We staken alle kerken met brandewijn in brand
't Is koudvuur dus 't geeft niet en het komt niet in de krant'...

Zenzeo | 27-01-18 | 18:09

Een goede uitspraak van volkomen betrouwbare EU medewerkers met hun hart op de goede plek. Hulde voor de EU.

Rest In Privacy | 27-01-18 | 17:50

Die reclamespreuk van Verhofstadt....... de voorstanders weten dat het gelul is en de tegenstanders evenzo . Dus alleen bestemd voor EU leden om te showen hoe fanatiek hij wel niet is en zijn inkomen graag gegarandeerd wil zien. Hele zieke man !

Koning BongoBongo | 27-01-18 | 17:50

Reclame maken over de rug van vergaste Joden,mag dat.

pegaje | 27-01-18 | 17:49

Socialisme heeft ook miljoenen mensenlevens gekost en nu nog steeds....
Iets om over na te denken Guy.....

steekmug | 27-01-18 | 17:48

Dronkemanspraat van corpulente nepotisten.

Stompe_Loeres | 27-01-18 | 17:44

De schizofrenie van de Europese Unie. Zogenaamd opgericht om wereldoorlogen te voorkomen en tegelijkertijd dé reden dat we met één voet in de derde wereldoorlog staan. Welkom, welkom allemaal.

de Voorzittert | 27-01-18 | 17:42

What happens when you desperately try to unite Europe. Dus... Meneer de Eurocraat. Verweer je daar maar eens tegen.

Fiasco | 27-01-18 | 17:41

@VerderLezert | 27-01-18 | 17:10

Inderdaad. Vandaar dat er in Zweedse media druk gespeculeerd wordt over de inzet van het leger in migrantenwijken. Zoiets kan alleen maar wijzen op florerende veiligheid en gezelligheid.

Parel van het Zuiden | 27-01-18 | 17:39

.. maar goed. De varkens van George Orwell in hun 184-style regering sieren zich graag met de vrede en welvaart die in Europa ontstonden na de dood van de ouwe socialist. Alsof zij het waren die een enorme oorlogsindustrie uit de grond stampten (en betaalden) die dit wonder veroorzaakte.
Intussen eigenen zij zich nogal wat andere bevoegdheden en privileges toe, die genoemde socialist zelf moest winnen door gewapenderhand heel Europa te overrompelen.
Misschien hebben de dikke heren met hun grote dorst wat minder schade op hun geweten tijdens HUN overname, maar het eindresultaat is nog lang niet in zicht.
Intussen nadert het volgende einsatzcommando al op de NGO boot. Ze zien eruit als Zwarte Pieten, maar zijn een stuk minder vriendelijk.

Jan Passant mk2 | 27-01-18 | 17:39

@Tuborg øl | 27-01-18 | 17:18

Dat is ook het idee. Laten we niet vergeten dat politiekcorrecten diversen ideetjes delen met die invasieve krijgsreligie waar ze zo beschermend over zijn.

Parel van het Zuiden | 27-01-18 | 17:31

EU, darkness rising.
.
De opkomst van rijken als Nazi-Duitsland en USSR hebben vrij weinig met nationalisme en zelfs volken te maken.
.
De drijvende krachten achter zulks zijn “leiders” of “elites” die zichzelf superieur achten aan alle andere mensen en hun visie op leven en maatschappij ten koste van alles willen afdwingen.
.
Inspraak kan natuurlijk niet, het grote gelijk is de absolute waarheid.
.
Staatsrechtelijke regels gaan niet op, dat zijn slechts hindernissen voor een rappe implementatie van eerdergenoemd gelijk.
.
Landsgrenzen betekenen voor hen niets. Immers, eenmaal klaar in eigen land is er nog zoveel onroerend goed te verlichten.
.
Machtsmiddelen als munten en legers dan weer wel. Geen moment of mogelijkheid blijft onbenut om daar controle over te verwerven.
.
En laat dat nou net allemaal binnen de corebusiness en wenslijstjes van drinker, vreter, en bekstinker vallen.
.
Tsja...

Parel van het Zuiden | 27-01-18 | 17:26 | 2

Dank voor de wijze woorden.

forecastle | 27-01-18 | 17:32

Pareltje

pegaje | 27-01-18 | 17:51

Dankzij het immigratiebeleid van deze EU gangsters vluchten de Joden juist weg uit Europa en zoeken ze een veilig thuis in Israël. #EUfinishedthejob

Irnerius | 27-01-18 | 17:24

Never again als in niet weer falen om van Europa een groot reich te maken.

VeelTeSteil | 27-01-18 | 17:22 | 1

Ik ben bang dat het de EU gaat lukken wat velen sinds de dagen van Hadrianus en Trajanus hebben geprobeerd om te bouwen.

Graaf_van_Hogendorp | 27-01-18 | 17:26

Sinds de EU is er nog nooit zoveel oorlogsdreiging geweest. Alle defensie budgetten worden verhoogd en de dreiging vanuit Rusland is nog nodig zo groot geweest. Dit te wijten aan de EU bestuurders.

wieowie123 | 27-01-18 | 17:18 | 1

Verklaar u nader verhoogde oorlogsdreiging en EU, u maakt mij werkelijk nieuwsgierig.

botbot | 27-01-18 | 17:53

Gatverdamme, Guy Verhofstad!
Bij herdenking van de holocaust past maar één ding: herdenken van de holocaust. En geen politieke lesjes van een ultieme sukkel als jij.

Francieux | 27-01-18 | 17:16 | 2

Francieux | Wat the hell heeft U tegen Guy?Dat half man half paard kan er ook niets aandoen dat zijn moeder een paard was dat alleen stoeptegels at.

gelukzoeker | 27-01-18 | 17:54

Ja man, sorry, ik weet dat grof taalgebruik niet helpt. Liet me gaan;-).
Maar die Verhofstad weet op de een of andere manier altijd het slechtste in me naar boven te halen.

Francieux | 27-01-18 | 18:07

Tsja, de angelsaksische wereld heeft ons bevrijd van het derde imperialische rijk, waarom keren de Eu bureaucraten die angelsaksen dan de rug toe ? Of zouden ze zelf een vierde rijk aan het bouwen zijn ?

Tee Of Cup | 27-01-18 | 17:16

Je moet het lef maar hebben, de EU importeerd degenen,die niet kunnen wachten.

Bokito ergo sum | 27-01-18 | 17:14

De krankzinnigheid van vele reacties geeft te denken over de reacties bij andere onderwerpen. Daar zijn ze net zo krankzinnig maar valt het minder op.

VerderLezert | 27-01-18 | 17:14 | 5

Alcohol vernietigt de hersenen dat blijkt uit de reactie van verderlezert eens te meer.

Rest In Privacy | 27-01-18 | 17:42

VerderLezert - Is niet onverstandig verderlezert om ook eens rust te nemen met steeds verderlezen,anders grote kans dat de hersen kwabben [indien aanwezig ] oververhit raken.

gelukzoeker | 27-01-18 | 18:00

Duidelijk de vinger op de zere plek. In het weekend heb je alleen de thuisreageerders. Door de week heb je nog wat intelligentere bijdrages van mensen met werk. Die ontbreken nu zeer.

VerderLezert | 27-01-18 | 18:11
▼ 2 antwoorden verborgen

Voor een politicus op zijn niveau weet Guy Verhofstadt bijzonder slecht het verschil tussen nationalisme en imperialisme.

Nationalisme heeft niet geleid tot de verovering van half Europa door nazi-Duitsland, juist de wil tot expansie, het willen stichten van een imperium, was daar de oorzaak van.
Sowieso was jodenvervolging daar niet een essentieel onderdeel van en, zoals hieronder al eerder opgemerkt, vindt jodenvervolging ook plaats buiten de kaders van het nationaal-socialisme.
Die EU-pipo's moeten eens hun woordgebruik en de betekenissen ervan zuiver krijgen. Ze kennen een betekenis toe aan woorden die die betekenis helemaal niet hebben. Dat getuigt van domheid, of van welbewust de zaak verdraaien. Ik ben nog steeds niet zeker welke van de 2 het is. Misschien zijn ze wel echt zo dom...... heb dit soort misverstanden wel vaker geconstateerd in discussies.

Braboblanke | 27-01-18 | 17:12

Als de vos de passie preekt; boer pas op je kippen.

Dandruff | 27-01-18 | 17:11

Wacht even ... gebruikt Timmermans nou de holocaust om "The power of words" onder de aandacht te brengen? De holocaust als kruiwagen voor zijn drek in het censuurdebat... Je moet maar durven.

Hufterst | 27-01-18 | 17:08 | 1

Och... Durven...
In Nederland werd de holocaust al zo vaak gebruikt voor politiek gewin. In de vele campagnes voor de beoogde moorden op Buikhuizen, Janmaat, van Gogh, Fortuyn, Wilders, Hirsi Ali, Beaudet en vele anderen kon de linkse kerk niet zonder haar dagelijkse holocaust-verwijzing.

Zelfs de Anne Frank stichting misbruikte de naam van een vermoord kind om tegenstanders van de sharia verdacht te maken. De aan die club verbonden fopwetenschapper Jaap van Donselaar ziet zowel steun aan Israël als verzet tegen shariarechtbanken als "extreemrechts". www.carelbrendel.nl/2010/12/15/verzet-...
Kortom; ook Anne Frank is tegen Israël en voor de sharia, aldus de stichting.
Walgelijk. Maar zo rolt de Linkse Kerk.

Dandruff | 27-01-18 | 17:23

(Macht)ziek clubje enge mensen.

Rest In Privacy | 27-01-18 | 17:01

Het 4e rijk heeft commentaar op het 3e rijk? Pfff. Hypocriet...

erwin8521 | 27-01-18 | 17:00

Beste eerbetoon vanuit de USA.. geldkraan naar PLO/Hamas dicht.

Common_Sense | 27-01-18 | 17:00 | 11

VerderLezert | 28-01-18 | 00:26,

Ik frame jou niet als antisemiet, dat doe je zelf.

Er is een partij die de holocaust predikt; namelijk een tiental islamitische landen en organisaties die direct aan Israël grenzen; en talloze moslims in de rest van de wereld.
En er is een partij die dat probeert te voorkomen; het democratische Israël, waar naast joden ook miljoenen christenen en moslims in vrijheid leven.

Jij zegt dat er vrede komt als we de laatste partij niet meer steunen.
Over het stopzetten van steun aan degenen die de holocaust prediken, hoor ik je niet. De conclusie lijkt me duidelijk.

Als het jou niet om genocide op de joden te doen is, leg dan uit waar het je wel om gaat.
Wat weet jij dat de rest van de wereld niet weet?
Heeft jouw god jou verzekerd dat als Israël wordt weggegeven aan de holocaustlobby, de joden op tijd worden opgebeamd door starship Enterprise?
En hoe zit dat met alle andere niet-moslims?
Je maakt me echt nieuwsgierig.

Dandruff | 28-01-18 | 08:49

HaarRoos van de Hasbara, Palestina is het land der Palestijnen. Hun land had nooit aan een groep anderen gegeven mogen worden. De weggevers hadden hun eigen land als Florida of Wales weg moeten geven. Joden konden zich voor Wo2 altijd vestigen in Palestina, niemand kwam hen te na, dat had men moeten koesteren in plaats van te trachten de rechtmatige bewoners weg te willen drijven. Dat er iets in de bijbel zou staan heeft geen betekenis, die heeft men zelf verzonnen en dat geldt ook helemaal niet voor anderen.
NB het was ook wat vreemd dat men een eigen beloofd land zou hebben en dan 1400 jaar in diaspora verblijft en wanneer dat scheef loopt dan het verlaten land terug zou denken te kunnen eisen. Dat wordt nog flink verhuizen in Europa en de Wereld wanneer iedereen zich dat zou toeëigenen.
Succes met de anti-roos.

VerderLezert | 28-01-18 | 10:55

VerderLezert | 28-01-18 | 10:55,

Je negeert de werkelijke kwestie;
- de moslims schreeuwen om genocide;
- het democratische Israël niet.
Daar gaat het om.
Wil je genocide, of wil je democratie?
Daar laat jij je niet over uit.

Je probeert van onderwerp te veranderen naar een geschiedenis waar je niks van af weet. Maar los van het feit dat wat je zegt historisch allemaal onjuist is.
Het is ook allemaal irrelevant.

Turkije is niet van de Turken, en Amerika is niet van de Amerikanen.
Afghanistan is eigenlijk van de boeddhisten, en Pakistan van de hindoes.
Zelfs de Arabische landen waren ooit joods, christelijk en polytheïstisch. Jouw redenering dat dat een goede reden is om alle moslims daar uit te roeien, is bijna half zo debiel als je "hasbara" blabla naar iedereen die jouw leugens doorziet.
Alsof het weerleggen van zulke peuterachtige leugens echt enige organisatie vereist...

Dandruff | 28-01-18 | 18:41
▼ 8 antwoorden verborgen

De grondlegger van het vierde rijk herdenkt het mislukken van het derde rijk.
Andere koppen, zelfde doel.

jemagookniksmeer | 27-01-18 | 16:59

Ohja de Holocaust dat was ik helemaal vergeten, zoals Verhofstadt zegt des te meer reden voor de EU inderdaad!

tata1981 | 27-01-18 | 16:59

Nationalisme veroorzaakt geen oorlogen. Juist de stichting van Israël, om een veilig thuisland te hebben, is een voorbeeld van nationalisme.
Nationaal socialisme is wat anders, daarbij wordt de natiestaat omgetoverd tot oorlogsmachine voor globalisme. Globalisme zoals dat van Hitler en de EU veroorzaakt oorlogen.

Angel_eyes | 27-01-18 | 16:58

In Zweden wordt 51% van het anti-Semitisch geweld tegen Joden gepleegd door moslims, geen verassing. Maar wat voor mij nieuw was dat 25% gepleegd wordt door extreem links en slechts 5% door extreem rechts.

Dit zijn cijfers uit 2013 dus men mag aannemen dat de eerst genoemde groep groter is inmiddels.

Roze_bril_drager | 27-01-18 | 16:55 | 7

VerderLezert | 27-01-18 | 17:10

Drommels, hebben de russen nu ook al de drukpers van de ny times gehackt?
Hoi kuifje.

Tuborg øl | 27-01-18 | 17:12

Als deze cijfers kloppen kan men trouwens beter wat vaker gaan spreken van extreem links en wat minder vaak van extreem rechts. Klopt beter in de narratief.

Roze_bril_drager | 27-01-18 | 17:13

Dank voor link!
Inderdaad in en in triest dit.

Basil Fawlty | 27-01-18 | 19:34
▼ 4 antwoorden verborgen

Nationalisme heeft causaal niks met jodenvervolging te maken. Jodenvervolging vond en vindt ook onder andere maatschappelijke organisatievoorkeuren plaats...

F. von Zeikhoven | 27-01-18 | 16:55 | 2

Wat is er belangrijker op deze holocaustdag, de joden, of de agenda van de EU? Juist ja.

TheseDays00 | 27-01-18 | 16:59

Juist. En de Duitsers waren niet nationalistisch, ondanks hun zelfbestempelding als nationaal-socialistisch. Het grote probleem was expansionisme en tribalisme.

Hufterst | 27-01-18 | 17:01

En dan noemen we de ruiten inslaan van een joods restaurant frustratie en een pop bij de moskee een aanslag.

uisge baugh | 27-01-18 | 16:54

De EU die zichzelf democratisch noemt. Dat ze het zelf geloven.

EllaRouvoet | 27-01-18 | 16:53 | 2

De volgende keer gewoon meestemmen voor het EU-parlement.

VerderLezert | 27-01-18 | 17:11

Verder lezert: die instituten in Brussel zijn gebaseerd op verdragen waar een meerderheid van de bevolking tegengestemd heeft.

Verder heeft de commissie de macht gegrepen......., dus zou het eu parlement alsnog legitiem worden in de beleving van de kiezers, dan moet alsnog de macht van de commissie fors ingeperkt worden om enige organisatie te krijgen die neigt naar iets democratisch.

Tee Of Cup | 27-01-18 | 17:20

Hitler was een imperialist en had Guy na het zien van zijn melktandjes naar Polen getransporteerd.

Oeleflaffel | 27-01-18 | 16:53

Wat is het toch een ranzige bende daar in Brussel.
Daar lusten de honden geen brood van, bah!

Jackanders | 27-01-18 | 16:53

Eerlijk gezegd wist ik niet van het bestaan van deze (internationale) dag.

noerg | 27-01-18 | 16:52 | 1

In alle EU landen wordt het nu herdacht. Dit is om ons in te prenten dat zoiets nooit meer mag gebeuren, ook niet met de recente immigranten, hoe crimineel ze ook mochten zijn.. De EU heeft verder geen belangstelling voor het lot van de Joden. Hersenspoeling, dat is het.

onnosel | 27-01-18 | 17:21

Leer Nederlands, Franske. Power is het onderwerp, dus; reflect on IT.

Rest In Privacy | 27-01-18 | 16:50

Die hou ik vast ,zal op zeker nooit vergeten dat Guy en Kloot heel Europa naar de goddelijk verdommenis gebracht hebben ,zit daar vooral niet over in de war.

gelukzoeker | 27-01-18 | 16:49

Goh, en te bedenken dat Hitler gewoon gekozen was, daar kunnen guy&Juncker nog een puntje aan zuigen, en dan praten over haat die ze zelf veroorzaakt hebben, je moet maar de ondemocratische verrader willen spelen.

Plorkface | 27-01-18 | 16:49

Zelden een regering gezien met zo'n hekel aan joden - pardon - zionisten als de EU. Ik zou deze zelfde regenten niet vertrouwen in het uniform van die socialist uit het begin van vorige eeuw. Naar Engeland varen zou dan een goed idee zijn.

Jan Passant mk2 | 27-01-18 | 16:46

Ondertussen vluchten joden weg uit de EU, ze voelen zich hier steeds minder veilig.

Angel_eyes | 27-01-18 | 16:44 | 1

Houd dan eens op met de oorlog tegen het Westen, met die extremistische supernatie van jullie.

Angel_eyes | 27-01-18 | 16:43

Eerst werden joden vermoord, nu halen we hun ergste vijanden naar hier om het karwei op termijn af te maken. Nee... we mogen het nooit vergeten. We moéten het zelfs...

Rest In Privacy | 27-01-18 | 16:43 | 1

De EU maakt af wat Hitler en zijn kornuiten niet gelukt is.

TheseDays00 | 27-01-18 | 16:57

Waarom worden dit soort berichten in het Engels uit gegeven? Uk is bijna brexit en engels is de taal van klein land als Ierland of Malta. Voortaan maar de taal van een groot taalgebied gebruiken zodat het voor een grote menigte sofort de moedertaal is.

VerderLezert | 27-01-18 | 16:42 | 5

En Engels heeft geen groot taalgebied? Noord-Amerika, half Afrika, India, Pakistan, de hele luchtvaart en scheepvaart, techniek, internet, vrijwel alle wetenschappelijke publicaties. Trol (en ik trap er nog in ook).

Synecdoche | 27-01-18 | 17:46

Het zou inderdaad beter zijn de meest gesproken taal te gebruiken. Duits wordt door zo'n 100 van de 350 miljoen EU burgers als moedertaal begrepen en gesproken.

VerderLezert | 28-01-18 | 00:30

die senyl, wat is de EU toch groot tegenwoordig met al die gebieden erbij.

VerderLezert | 28-01-18 | 00:31
▼ 2 antwoorden verborgen

De EU. Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend met hun uitspraken.

Maar ach dankzij de EU er komt inderdaad geen dictatuur meer in Europa gestoeld op fascisme. De beoogde dictatuur is namelijk geïnspireerd door het communisme. Van de regen in de drup wat mij betreft maar er zijn nog miljoenen lieden in Europa die zwaar marxistisch zijn. Dat is dan een leuke ontwikkeling voor hun, iemand nog blij.

Graaf_van_Hogendorp | 27-01-18 | 16:41

Ik had al screenshotjes gemaakt van Juncker en Guy hun tweets. Ik ben hun twitter propaganda, haat en opruiing al een tijdje aan het archiveren voor een toekomstig moment.

XaleX_2 | 27-01-18 | 16:40 | 7

Heel goed. De dank zal niet groot zijn maar waardering komt vanzelf.

Cobalt bomb | 27-01-18 | 17:34

Toekomstig moment = bewijslast voor het tribunaal?

PresidenteDeConjovia | 27-01-18 | 21:25

Die Jan, van de moderne geschiedenis weet u niet zo veel. De door de Engelsen en Fransen gestarte Wo1 is niet door de USA beslecht. Ook in Wo2 was hun rol in Europa zeer beperkt. Uiteindelijk hebben ze van de zes jaar minder dan 1 jaar meegedaan. Net als IS is Duitsland door een proxy (de Russen) verslagen (en IS door de Koerden). En het verraad is er ook al weer.

VerderLezert | 28-01-18 | 00:35
▼ 4 antwoorden verborgen

#Nexit.

Mark_D_NL | 27-01-18 | 16:39 | 1

Ik denk ook dat een Nexit de beste oplossing is. Onze traditie ligt in de landbouw, visserij en vakmanschap... we hebben niks gemeen met de core values van de EU.

Príncipe | 27-01-18 | 17:43

De Engelsen verlaten de EU. Waarom moeten al deze teksten dan in het Engels??

peter de groote | 27-01-18 | 16:38 | 2

Voor mij part gaan ze over op Frans, dat begrijp ik net zo min als hun Engelse teksten.

Tuborg øl | 27-01-18 | 16:55

Omdat er in Ierland en op Malta ook nog steeds Engels gesproken wordt?

Bijtendehond | 27-01-18 | 20:37

En dan elke dag Joden-hatende uitvreters de zogenaamde unie inlaten.

kwark001 | 27-01-18 | 16:37 | 1

Ome Junckert drinkt er lekker een sambucaatje op

Stripe Square | 27-01-18 | 16:37 | 1

Hoe ranzig moet je zijn om iets als dit aan te grijpen om reclame te maken voor de Europese Unie?

Leyrann | 27-01-18 | 16:36 | 4

HEEL ranzig.

Muuke | 27-01-18 | 16:46

Meer Europa kan niet. Of we moeten hier een daar wat zee veranderen in land. Je bedoelt meer EU.... Nooit meer zeggen meer Europa, want dan doe je mee aan de EU manipulties vande waarheid en de feiten. De EU is een zieke Club, Europa is een mooi continenet. Waartoe ook Rusland behoort. #Nexit zal zeker gebeuren, goedschiks of kwaadschiks...

Mark_D_NL | 27-01-18 | 16:48

@ Mark_D_NL | 27-01-18 | 16:48
Precies. Die lui in Brussel en hun handlangers (de Ruttes en Pechtolds etc) misbruiken de naam Europa voor hun Vierte-Reich-project. Ook Hans Jansen (wat mis ik die man) wees al nadrukkelijk op het verschil tussen Europa en de EU. "Europa is een werelddeel en de EU is heel slecht voor Europa", zei hij tegen een interviewer die de twee begrippen door elkaar gebruikte.

Dr. Snoepjes | 27-01-18 | 19:23
▼ 1 antwoord verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland