Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gangster-islam: "Vooral Nederlandse Moskeeën draaien op drugsgeld"

Social

Ach, gangster islam. De vervlechting tussen straatcultuur enerzijds en Mohammeds gospel anderzijds. Je zou er bijna een pretentieus essay van gaan schrijven. Oh wacht. Enfin, voor wie Un Prophète gezien heeft was het allang geen verrassing meer natuurlijk. Volgens documentairemaker Stefaan Meerbergen "zijn er een aantal moskeeën waar helemaal niet tegen drugs gepredikt wordt. Wij hebben uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat er vooral in Nederland drugsgeld naar moskeeën gaat, maar dat het ook in Vlaanderen gebeurt. En dat er met name in Antwerpen moskeeën zijn die maandelijks drugsgeld krijgen. Het is alleen moeilijk hard te maken. Sommigen gaan zelfs verder, en zeggen dat sommige moskeeën geen erkenning aanvragen, omdat daarbij een controle uitgevoerd zou moeten worden op de financiering van moskeeën." En waarom zouden de vromen en islamitische gangsters elkaar ook voor de voeten lopen. Beide groepen identificeren zich primair als moslim. Beide groepen koesteren subversieve intenties tegenover de gastsamenleving. De een doet het op z'n religieuze manier, de ander op z'n straats. Maar in beide gevallen is het de subversie van niet-islamitisch grondgebied door lui die zich primair als moslim identificeren. Tel uit je winst.

Reaguursels

Inloggen

Als ik aanschouw wat hier in mijn stadje naast A'dam rondrijdt in automobielen van minimaal €100.000 zijn moskeeën niet de enige met drugsgeld gefinancieerde moslimhobby's...

Lompiedompie | 15-12-17 | 18:03

Ik ben niet verbaasd. Die 3 DENK politici zien er trouwens regelmatig best doorgesnoven uit. Die moeten natuurlijk dag en nacht als lange arm van Ankara functioneren!

Greet_Wilderst | 15-12-17 | 17:13

Oh en joden. Ja joden zijn infaam voor de lettertjes van de wet te lezen en de lussen in deze te vinden. Kon ook niet anders want joden mochten vroeger niets anders doen. Mijn eigen familie zijn voornamelijk advocaten en dokters. Ik ben als verkoopmanager het vreemde eendje in de bijt.

De Koreaanse Slet | 15-12-17 | 08:44

Goh, mijn joodse familie uitgemoord cq vergast, de oudste 93 jaar oud, de jongste 3 maanden oud, opvallend dat jouw joodse familie nog ademhaalt !

PopeyeKamper | 15-12-17 | 15:41

Ach, in Nederland wordt vrijwel alle criminaliteit van moslims door de vingers gezien, desnoods met leugens ontkend en altijd vergoelijkt.
En dan zijn ze nog verrast wanneer de mensen in het land dat geheul met criminelen helemaal spuugzat zijn.
Wanneer ik hetzelfde zou doen als doe allahverdomde klootzakjes zat ik al minstens tien jaar vast.

mallekater | 15-12-17 | 15:21

"Europa. Nergens elders werd er zoveel gevochten als in Europa.
De Koreaanse Slet | 15-12-17 | 09:05"

@DKS
Oude koeien! Er is in Europa geen stam meer te bekennen, maar in heel Afrika/MO wemelt het ervan! Dat weet je natuurlijk zelf ook heel goed, maar dat komt je even niet meer goed uit!... noemen we ook wel wegkijken!

benjeallanggek | 15-12-17 | 12:40 | 1

Vertel dat aan de Ieren. Friezen. Basken. Schotten. Normandiërs. Catalanen. Etc. Hoe fucking lang moet ik dit lijstje maken?

De Koreaanse Slet | 15-12-17 | 12:46

Ghe: Gisteren schreef ik er nog dit over (voor de gebeurtenissen als boven beschreven):

"Nog meer MO en Afrika graag: www.telegraaf.nl/nieuws/1432207/rutte...
Slappe dweil Rutte 'woest' op Orban.
Nee, dweil, wij willen deze levensgevaarlijk import óók niet!!
echt_links | 14-12-17 | 15:19 | reageer"

echt_links | 15-12-17 | 12:18

@De Koreaanse Slet | 15-12-17 | 08:55
In eens Is @DKS voor mij ontmaskerd.
Een schuld neerleggen bij orthodoxe Joden die niet meevechten met hun volksgenoten... dafuk?!
Deze orthodoxe Joden geloven dat de Joodse staat niet zou moeten bestaan, deze niet neerstromen, omdat ze menen dat eerst alle Joden bekeerd moesten zijn, zich verenigen, de Messias moest terugkeren, alvorens de staat wordt opgericht. Eea als voorspelling van wat na de diaspora (verspreiding Joden over de wereld na de vernietiging van Israël) ooit gebeurt.
De opgerichte staat Israël heft hun geloof rechts ingehaald, zij leefden al geruime tijd zo en distantiëren zich van dit relatief nieuwe fenomeen.
Wat is daartegen in te brengen?

hfakker | 15-12-17 | 11:54 | 2

Ik heb (na jaren ervaring) een typhus (tiefus) hekel aan die nare krulletjes met hun boekjes die zonder pardon hun lotgenoten de dood in sturen. En ik ben joods.

De Koreaanse Slet | 15-12-17 | 12:38

Wacht. Ik ga het duidelijker stellen. Ik heb een spuughekel aan de voormalig Oost-Europese AshkeNASHI joden die letterlijk ergens in middeleeuws Rusland leven maar letterlijk alles doen om meer ellende en doden te veroorzaken.

For the record:

Ik ben Sefardisch.

De Koreaanse Slet | 15-12-17 | 12:44

De meeste mafiosie waren ook loyale katholieken. Niets nieuws onder de zon.

Sunir | 15-12-17 | 11:09

Goh... Je verwacht zo iets toch niet?
Al die vrome moslims.

Madrox | 15-12-17 | 09:58

Was er ooit niet al iemand die ons waarschuwde: "De islam is een achterlijke cultuur!".....

benjeallanggek | 15-12-17 | 09:04 | 9

dutch bikkel | 15-12-17 | 09:30

Zeg bikkel. Ik daag je uit om ergens inhoudelijk op te reageren. Gewoon met feiten. Noem een onderwerp en we kunnen beginnen.

De Koreaanse Slet | 15-12-17 | 09:39

Het geneuzel van @Lubuslupus (Latijn voor wolf; een grijze?) en @De Koreaanse Slet daargelaten (#getaroom) is onthoofding inderdaad een redelijk universeel dingetje. Iets dat vroeger beschaafd was, maar nu niet meer. Van spiezen van hoofden van Alva en Vlat (Dracula) tot de Romeinen met Paulus, David onthoofde Goliath, Dzjengis Khan kon er wat van en Latijns Amerika staat vol met gekrompen hoofdjes (Noord-Amerikanen scalpeerden)... er is geen hoek waar de koppen niet rolden.
Het feit an sich is dus niet achterlijk.
Het is wel erg retro... eufemistisch gesproken.

hfakker | 15-12-17 | 10:51
▼ 6 antwoorden verborgen

Alle Syriërs terug naar Marokko!

Bigi Bana Boy | 15-12-17 | 09:04 | 4

He weet toch wel dat deze opmerking gemaakt werd door een linkse activist die zich als domme pvv’er voordeed? Jullie zijn de twee grootste wegkijkers op GeenStijl, op Joop.nl passen jullie beter thuis, die zijn ook zo goed in liegen en bedriegen om recht te praten wat krom is.

dutch bikkel | 15-12-17 | 09:25

dutch bikkel | 15-12-17 | 09:25

Je kan janken tot je een ons weegt maar het neusje van de zalm in Nederland stemt geen PVV. Nee eerder de anus van de zalm stemt PVV. Natuurlijk zijn ze niet allemaal domme geretardeerde idioten maar het gros van de aanwas is echt ellendig dom. Zeker omdat ze de laatste keer wederom naar de stembus gingen voor een 'one-issue' anti-islam bullshit. Ik denk dat het te laat is voor Geert om de PVV te redden en er een soort van PvdA 2.0 van te maken maar je kan ze niet betichten van een plan of een visie.

De Koreaanse Slet | 15-12-17 | 09:45

DKS one issue partij... en jij wil met mij een discussie aangaan over feiten.

dutch bikkel | 15-12-17 | 10:10
▼ 1 antwoord verborgen

Eerstvolgende topic graag Maastricht en daarna Rutte's idiote kritiek op Orban. #notinmynamerutte

Road to serfdom | 15-12-17 | 08:49 | 1

#helaasmijnpremier

Is dit nog nieuws? | 15-12-17 | 09:41

In Maastricht gaan ze verder : Aleppo aan de maas

SoundMake | 15-12-17 | 08:44 | 1

Opruimingskosten en repatriëring naar eigen grondgebied uiteraard voor kosten nederlandse belastingbetaler, want ja, geen geld he'. Wil niet in dat kutgrond van nederland liggen te rotten. Niet heilig he'!

vluchtelingallergie | 15-12-17 | 08:48

Als je de mensen uit de conflictgebieden hier binnenlaat,haal je de oorlog in huis.

Rang | 15-12-17 | 08:20 | 9

Ben het deze keer met DKS eens, raar volk , dat het toegestaan wordt. Kerken en geld is macht, media bezitten macht zoals je ziet in Maastricht, het witwassen van geld, zit overal, alleen niet bij de kleine burgers.Zie net over Surrender, Dumpert onder schot voor witwassen, Was dit al niet eens toen Weesie naar Noorwegen ging. Kom er later wel op terug als er een topic over komt.

gato | 15-12-17 | 09:19

Vrijheid van godsdienst.

Is dit nog nieuws? | 15-12-17 | 09:43

benjeallanggek | 15-12-17 | 08:57

Europa. Nergens elders werd er zoveel gevochten als in Europa.

De Koreaanse Slet | 15-12-17 | 09:05
@DKS
Oude koeien! Er is in Europa geen stam meer te bekennen, maar in heel Afrika/MO wemelt het ervan! Dat weet je natuurlijk zelf ook heel goed, maar dat komt je even niet meer goed uit!... noemen we ook wel wegkijken!

benjeallanggek | 15-12-17 | 12:39
▼ 6 antwoorden verborgen

Over Limburg gesproken, wat is erger denk je; de moslim fundings of de corruptie van de gebroeders van Rey?

Betweetert | 15-12-17 | 08:15 | 1

Beiden drugs gerelateerd :p

Betweetert | 15-12-17 | 08:31

Wat me ook wel zorgen baart is het feit dat waar drugs zijn ook (vuur)wapens zijn. En dat extremisten daar mogelijk ook wel interesse in hebben. Soms zou je zelfs denken dat de politie in Nederland de belangetjes van de Mocro's behartigd door ze niet in de weg te lopen in de gedachte dat ze dan geen wapens nodig hebben om hun zaakjes te beschermen.

down | 15-12-17 | 08:03 | 1

Waar veel geld/bezit is, zijn veel wapens.

Teleo | 15-12-17 | 08:14

Dit is geen nieuws. Het is standaard crimineel gedrag. Kerken, moskeeën, tempels prima manieren om zwart geld wit te wassen. Deden de Ieren, Italianen etc. ook. Oh en waarschijnlijk Nederlandse criminelen ook.

De Koreaanse Slet | 15-12-17 | 07:51 | 12

Apart dat de synagoges niet genoemd worden.

Is dit nog nieuws? | 15-12-17 | 09:44

*kuch*

Mijn fout. Maar Synagoges vallen onder dezelfde wetgeving en worden zeker ook misbruikt voor dat soort praktijken.

De Koreaanse Slet | 15-12-17 | 09:46

De Koreaanse Slet | 15-12-17 | 09:46
Thanks voor de mea culpa.

Is dit nog nieuws? | 15-12-17 | 11:01
▼ 9 antwoorden verborgen

Tijd voor Syriërs om weer op huis aan te gaan en hun land op te bouwen.

Roy020 | 15-12-17 | 07:48

Wordt weer eens tijd voor de zingende dames uit Apeldoorn. Als je nog enig fatsoen in je donder hebt en van Nederland houdt, stem je op de PVV. Ik hoor net weer de achterlijke mening van van Toorenburg op tv. Haar gedachten gaan uit naar de slachtoffers. Nou, van Toorenburg, er komen er nog veel meer. We laten dit gewoon gebeuren. Op naar de volgende steekpartij/ schietpartij. Wilders krijgt elke dag meer gelijk, maar vooral niet op hem stemmen want hij roept minder minder en hij geeft kopvod gezegd. Godverdomme.

beau van rtl | 15-12-17 | 07:47 | 9

Koreaanse slet. Ik reageer nog niet zo heel lang, maar ik heb inmiddels wel door dat u er heel veel verstand van heeft.

beau van rtl | 15-12-17 | 09:00

De Koreaanse Slet | 15-12-17 | 08:48
PvdD, PVDA, GL, D66, SP, CU, SGP, etc., allemaal hebben ze bijna niets bereikt vanuit de oppositie, dat kan ook eigenlijk niet anders. Ik volg je punt inzake Wilders echt niet, deze word door andere partijen vaak zelfs actief tegengewerkt.

Waar het om gaat stip je aan, inderdaad, echt presteren is moeilijk. Mijn voornaamste punt was dat er ook echt wanprestaties zijn geleverd de afgelopen paar jaar door de voorgaande regeringen. Men zou de wanprestaties zwaarder moeten laten wegen. Men weet het vaak wel, maar het krijgt echt te weinig aandacht.

O2Neutraal | 15-12-17 | 09:04

O2Neutraal | 15-12-17 | 09:04

Hier commentaar.
PvDD - is een hippie partij voor suffe linkse idioten. Maar het doet haar best en probeert iets toe te voegen. Zonde van tijd en geld.
SGP - is een ultrarechtse diep christelijke partij die menig orthodoxe jood of moslim een stijfje zal geven. We moeten het tolereren want zo werkt democratie. Maar ondanks dat ze capabele politici hebben is het een ranzige middeleeuwse kutpartij.
PvdA - ooit helden van de arbeider en nu de sukkeltjes van de politiek. Hun achterban verloochend omdat ze 'sosjaal' zijn. Maar dat kan menige Harrie en Ingrid niet verkroppen want buitenlanders.
GroenLinks - Weer zo'n duf clubje. Natuurlijk moet je niet schijten waar je eet maar wat voegen ze toe? Als je nu nog niet doorhebt dat het milieu de laatste veertig jaar flink is verkankerd en dat we daar iets aan moeten doen dan ben je te dom om te poepen.
D66 - prima partij eigenlijk. Te links naar mijn smaak maar ze vertegenwoordigen liberale waarden en normen. De westerse waarden en normen. Ik kan er niet tegen zijn. Echt niet.
SP - Communisten. Populistische communisten. Ik kan er niets anders over zeggen. Communisme werkt niet en zal nooit werken. Gewoon omdat mensen zo niet werken en nooit zullen werken *mompelt iets met ambitie*
CU - prima Links christenpartijtje. Aardige mensen met een goede inborst. Ik kan er niet echt over klagen. En ze doen hun best.

Dat was het dan.

De Koreaanse Slet | 15-12-17 | 09:23
▼ 6 antwoorden verborgen

Die moskeeen zijn geen Nederland. In het echte Nederland gebeuren zulke dingen niet.

Teleo | 15-12-17 | 07:46 | 3

Wat wil je zeggen met al deze zelfde reacties? De moskeeen staan echt in Nederland en deze dingen gebeuren echt in Nederland.

down | 15-12-17 | 07:55

Ho even. Als den moschlim mag ontkennen dat het met zijn islam te maken heeft mag ik ontkennen dat het met het ware Nederland heeft te maken.

Teleo | 15-12-17 | 07:58

Ja, dat mag je natuurlijk zeggen. Persoonlijk heb ik liever dat er dingen besproken worden dan dat er dingen ontkent worden.

down | 15-12-17 | 08:23

En dan het lef hebben om deze mensen vluchtelingen te noemen.

Rest In Privacy | 15-12-17 | 07:42 | 1

Waar vluchten ze vandaan? Oorlogsgebieden? Ik wist niet dat er oorlog was aan de grens van Nederland.

Is dit nog nieuws? | 15-12-17 | 09:47

Aha, dus daarom hebben die hasjpaffers in Amsterdam het altijd over "The Religion Of Peace"!

down | 15-12-17 | 07:42

twee steekpartijen, verband onduidelijk, geen terrorisme (uiteraard). In werkelijkheid een ruzie in een moskee die uitloopt op de executie(poging) op een compleet gezin. Ik zou er maar niet zo zeker van zijn dat er geen terroristisch motief is, de kans dat er een heleboel (niet zo vrome?) moslims zijn die nu wel 3x uitkijken voor ze deze 'jongeren' tegenspreken.

noerg | 15-12-17 | 07:32

Vluchtelingen kunnen gewoon weer terug naar land van herkomst situatie is daar weer veilig.

zwaanshals | 15-12-17 | 07:30 | 1

Geluksbrengers.

Is dit nog nieuws? | 15-12-17 | 09:48

eerst cijfers, dan pas oordelen.

code delight | 15-12-17 | 07:28 | 2

Hoeveel cyfers heb je nog nodig ?

zwaanshals | 15-12-17 | 07:31

De cijfers van het ware Nederland of de cijfers inclusief de extremisten?

Teleo | 15-12-17 | 07:35

Dit is niet het ware Nederland. Het Nederland van de vrede.

Teleo | 15-12-17 | 07:28

In naam van allah is alles geoorloofd vs de non moslim.
Met dank aan cda pvda d66 vvd stemmers.

zwaanshals | 15-12-17 | 07:17 | 1

In elk land heb je extremisten.Dit is niet het echte Nederland.

Teleo | 15-12-17 | 07:30

Heeft dan niemand in de gaten dat er een simpele deal is gemaakt?
Er vindt geen grote islamitische aanslag in Nederland plaats in ruil voor radiostilte over de motieven, afkomst en religie van de kleine aanslagen. Dus de suikerspiegelbestuurder ( drie keer woordwaarde ) de joodse-restaurant-ruitenmepper en de mislukte echtscheidingsbemiddeling in Maastricht bestaan niet.

ristretto | 15-12-17 | 07:03 | 7

Mivd AIVD en speciale eenheden van politie en leger. Van wie krijgen zij de opdrachten en door wie worden ze betaald. Denk toch eens na man.

beau van rtl | 15-12-17 | 10:39

Gut o gut. Je denkt echt dat de diensten zo goed zijn? Ik niet. Ik ken er genoeg en weet dat er intern veel te klagen valt. De diensten zijn zo goed als hun politieke bazen toestaan. Politie- Adviseurs van bedenkelijk allooi, infiltraties bij de vleet.
Nee hoor ben geen zwartkijker. Zie geen kleur. Jij wel. Roept dat er geen stammen zijn en noemt jezelf meteen een Sefardische jood alsof het je kenteken is.

ristretto | 15-12-17 | 14:01

Ristretto
Helemaal goed. ME AT BBE commando s of andere soortgelijke eenheden. Hersenloze dommekrachten die op kosten van de baas de hele dag in sportschool zitten. Meestal gereformeerde boerenjongens uit de provincie. Volgzaam en onderdanig. Om over de James bond wannebees van de AIVD nog maar te zwijgen. Veredelde Gestapo in dienst van Bea en haar elite vrindjes. De Koreaanse set is er helemaal weg van.

beau van rtl | 15-12-17 | 14:48
▼ 4 antwoorden verborgen

Lees eerst eens het Telegraaf bericht en dan het nos nieuws bericht en je weet hoe de NOS (censuur ) werkt.. .

B0bBer | 15-12-17 | 05:50 | 1

Dat viel me ook op. Maar wel zoals verwacht. Bij de NOS zou je als linksgekkie nog kunnen bedenken dat het een racistische aanslag zou zijn. Lekker ook voor Rutte terwijl hij de migratieproblematiek in de EU aan het bespreken is tegelijkertijd diezelfde migranten in ons land een onvervalst islamitische slachtpartij houden. Bedankt Rutte, EU voor het binnenhalen van die barbaren. Echt een verrijking voor ons land.

Ofzo2 | 15-12-17 | 06:56

Maastricht anno 2017.
Groepje Syrische jongeren vermoord man en een van z'n vrouwen.
Reactie politie en Rutte: Geen terrorisme, niets aan de hand dus, rustig doorlopen.
Juist.

lieverdeauddanreaud | 15-12-17 | 05:18 | 1

Dit heeft inderdaad niets met het echte Nederland te maken.

Teleo | 15-12-17 | 07:32

zijn er bedrijfstakken in NL die niet met crimineel geld zijn opgestart ?

adjudant | 15-12-17 | 04:12 | 1

Ja. De mijne. Wat is uw punt?

Promedio | 15-12-17 | 08:12

Maar als we de junks nu eens allemaal op een verlaten booreiland zetten dan hebben de dealers geen noten meer, evenals de mosquaes.

Billy Ocean | 15-12-17 | 02:59

Dooie boel in Maastricht sinds komst Syriërs.

Lewis Lewinsky | 15-12-17 | 02:24 | 1

Het mooie bourgondische Maastricht waar het leven net een tandje minder snel draait dan in de opgefokte randstad. Nee dat gunt men ze niet, zoiets moet bij Pechtold, Klaver of Kees Verhoeven in de straat gebeuren. Maar waarom gebeurt dat nou nooit daar, welk eiland wonen die lui eigenlijk ?

Roze_bril_drager | 15-12-17 | 02:45

keestelpro | 15-12-17 | 02:09 Loop al tijdje mee, maar denk aan Baudetst1 ja!

Wilderst2 | 15-12-17 | 02:14

Het is nu 2:00 uur op de site van de NOS staat nog een berichtje van
5 alinea's over het gebeuren in Maastricht zonder enige diepgang men somt op wat er op de regionale media verschenen is en dat ook nog in afgeslankte vorm.

Pier_penspien | 15-12-17 | 02:07 | 5

Maastricht geen dooie boel meer dankzij Syriërs.

Lewis Lewinsky | 15-12-17 | 02:23

Eerst het nieuws en de details op andere kanalen vergaren. Dan kijken wat ze er van weten te maken bij de NOS, het is vaak zo anders dan de werkelijkheid dat het geen wonder is dat de NOS door een minderheid wordt vertrouwd als het op nieuws aankomt. Moet nog een paar slapende vrienden die vastgeroest zijn overtuigen van dit ongemakkelijke feit maar dat gaat lukken met genoeg voorbeelden.

Roze_bril_drager | 15-12-17 | 02:27

Bloedbad in Maastricht lijkt mij een gevalletje van eerwraak. Meute zal wel boos zijn geweest dat de man zijn vrouw gescheiden liet leven en heeft toen de vrome taak maar op zich genomen om beide af te slachten.

Rest In Privacy | 15-12-17 | 05:00
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Wilderst2 | 15-12-17 | 02:01 | 3

De klassieke oudheid leeft: www.telegraaf.nl/nieuws/1434541/twee-...

Ligt Brunssum daar niet in de buurt? Als ik Minister Rongedong was dan zou ik maar een ME-teampje meenemen om die Caesariaanse wethouder in je kringgesprek te slepen.

Billy Ocean | 15-12-17 | 02:00

Over die Syrische aanwinsten:

Stel je voor, je werkt op de redactie van NOS en je krijgt ongefilterd het rauwe nieuws binnen, ook wel werkelijkheid genoemd. En dan moet je dit nieuws zo downplayen, verhullen, verzwijgen, verdraaien en verkleinen zodat niemand de werkelijkheid echt weet. Natuurlijk wordt men er bedreven in maar zou nou niemand bij de NOS denken:
Ik werk hier net langer aan mee, ik zit niet bij de NSB !

Roze_bril_drager | 15-12-17 | 01:50 | 6

En met pannen bedoelde ik plannen, malle tablet.

Lewis Lewinsky | 15-12-17 | 02:14

De NOS is het ministerie van Waarheid uit het boek 1984.

Rest In Privacy | 15-12-17 | 04:54

Die mensen denken... ik zit bij het winnende team.... en wat maakt het nou uit dat je heult met de vijand, dat je waarden toelaat waar je het niet heel erg mee eens bent, of er acties uit voortkomen die liever zelf niet meemaakt? Je zit bij het winnende team! Af en toe moet je je ziel verkopen als je wat wil verdienen!

koekieopjeoog | 15-12-17 | 08:56
▼ 3 antwoorden verborgen

Laat staan wat Max heeft uitgespookt in NY

Onzegrotebroer | 15-12-17 | 01:49

I know nothing... I'm from Barcelona

Onzegrotebroer | 15-12-17 | 01:48

@Roze_bril_drager
Ja, je hebt gelijk. Sorry NRC, volkskrant, AD,AFD, Asha,Dolf, Claudia, Joop, Peter R, NOS, Pauw, Matthijs, Jinek, Judith, Pechtold, Jesse, Kuzu,Mark, Merkel, Timmermans, Guy, VARA, Ismail, Islam, en de vele tienduizenden andere hitsers. Succes met het praatje Wilders/Baudet/Trump/Nazi/witte man/Israël/nationalisme/conservatisme/etc, morgen.

RickTheDick | 15-12-17 | 01:48 | 1

Grappig dat je sneller reageert dan mijn reactie , maar geheel waar behalve dat je Putin vergat.

Roze_bril_drager | 15-12-17 | 01:59

Laat staan Ribbink

Onzegrotebroer | 15-12-17 | 01:46

Robbie Defares ook!!

Onzegrotebroer | 15-12-17 | 01:46

Laat Rolly van Rappard er buiten ja!!!

Onzegrotebroer | 15-12-17 | 01:44

De stijlloosheid van Wall Street zal je bedoelen.

Onzegrotebroer | 15-12-17 | 01:39

waarom kijk ik hier niet van op?

serieusgenomen | 15-12-17 | 01:15

Ha fijn, Maastricht! Kan islamofiel Nederland morgenochtend de witte man weer in de bek schijten.

RickTheDick | 15-12-17 | 01:15 | 1

Heel moeilijke jeugd, zeg wil je wel eens empathie tonen voor de daders zoals de NOS ?

Roze_bril_drager | 15-12-17 | 01:21

Wij zullen er in de komende jaren wellicht ooit achter komen dat moskeeën in Nederland nét zo goed als in andere landen gebruikt worden voor wapenopslag, schuilplaats voor criminelen, drugshandel, witwassen en rare geldtransacties, verduistering van gemeenschapsgeld, illegale milities, flessentrekkerij, bedrieglijke bankbreuk en merkwaardige grondtransacties. Het zijn broedplaatsen van kindermishandeling, kindermisbruik en mensensmokkel, ze zetten aan tot tweespalt en haat, en boven alles: ze zijn een dekmantel voor de ware aard van een politiek/maatschappelijk stelsel.

bisbisbis | 15-12-17 | 01:14 | 1

Het is net de Pizza-connection in de VS.

Reaganmania | 15-12-17 | 08:48

Ah ja, wel logisch, eigenlijk.
Waar moet dat roof geld anders heen?
Kan ik hier nog op stemmen als woord van het jaar 2017?

hotmint | 15-12-17 | 01:05
-weggejorist-
koekieopjeoog | 15-12-17 | 00:33 | 1

PvdA: het ging gewoon over verkeerd neerzetten van de vuilnisbak ... gebeurt zo vaak in Nederland... ligt niet aan de aard of de groep, boeren in appelscha doen dit ook dagelijks (of is daar soms een centrum?)

koekieopjeoog | 15-12-17 | 00:32

het was natuurlijk wachten voordat dit artikel ontkracht zou worden door de vredelievende aarde van onze midden oosten talige medelanders. Het is een enkeling die wel eens een misstap begaat, maar de rest .... oh nee .... er worden wel veel misstappen gemaakt, is dat allemaal door die ene enkeling? Eh... dan heeft ie wel veel op zijn kerfstok.... oh nee het zijn zijn vrienden ... en familie... en de buurman... en verrek het is eigenlijk gewoon de hele groep

koekieopjeoog | 15-12-17 | 00:30

Het waren medisch specialisten uit Aleppo zegt Lodewijk Asscher

Fontanarossa | 15-12-17 | 00:28

En ze hebben ook hun eigen 0% motorgang, de islamisten. Geen duffe prevelreligie hoor.

Rest In Privacy | 15-12-17 | 00:26

Er gaat geen dag, herstel geen halve dag voorbij of er wordt weer een moord, doodslag, overval, verkrachting (vul maar in) door dit tuig gepleegd. Wilders, kom er maar in.

Rest In Privacy | 15-12-17 | 00:23

Diep gelovige mensen die tussen het moorden door nog naar de moskee gingen.
Ik weet zeker dat de OvJ hen niet meer dan diefstal en vernieling ten laste zal leggen. Staan morgen weer op straat.

Lewis Lewinsky | 15-12-17 | 01:20

@ Lewis Lewinsky | 15-12-17 | 01:20

Nee hoor de officiële lezing van de NOS zal zijn dat hij zich net aan het scheren was en dat de vrouw struikelde en vervolgens haar nek per ongeluk geheel afsneed. Daarna gingen ze de naar de man die een kilometer verderop woonde en de man schrok zo dat hij per ongeluk viel in het keukenmes dat hij net aan het afwassen was. Of was het nu andersom ?

Roze_bril_drager | 15-12-17 | 01:38

Stukje in Televaag heeft het over "DE vader en EEN moeder" en niet "DE vader en DE moeder" - ofwel, er lijkt hier ook sprake te zijn van veelwijverij.

OverdaanDerOnderheid | 15-12-17 | 03:14
▼ 9 antwoorden verborgen

De moskee, een instituut/gebouw waar de Westerse Samenleving en Beschaving allergisch voor is. Behalve in Israël. Als daar iets niet pluis is dan stormen ze naar binnen en pakken het kwaad aan. Moskee of geen moskee. Dat maakt daar namelijk niets uit. Dat doen ze trouwens ook bij een synagoge of kerk als daar ondermijnende dan wel criminele praktijken plaatsvinden. Boeit niet. Maar hey, in West Europa ligt dit anders. Bij het woord moskee, krijg de Trias politica al rode vlekken in de nek. Daar willen wij onze handen niet aanbranden. De moslims zijn namelijk snel op hun tere teentjes getrapt en hebben het voor elkaar gekregen dat iedereen er met een brede boog om heen loopt. Zo dat is mooi. Motorclubs, kunnen aan deze strategie nog een voorbeeld nemen. Zachte heelmeester maken stinkende wonden en in West Europa, ettert het door tot dat we het bot zien maar dan is het te laat.

De Evangelist | 15-12-17 | 00:22 | 1

Men is hier als de dood voor een godsdienstoorlog. Maar daar ontkom je met de islam niet aan, tenzij je deze weert.

Reaganmania | 15-12-17 | 00:50

Vroeger was ik niet zo cynisch. Nu denk ik laat ze elkaar maar afslachten. Is onze enige hoop nog. Maakt me ook niet meer uit wat de reden of achtergrond is.

Petrus Poortwachter | 15-12-17 | 00:09

Zolang dat tuig wat hier loopt niks in de weg wordt gelegd gaat het door door door.
In Mexico heb je burgerwachten die hun dorpen of steden tegen de drugsmafia beschermen omdat het zo uit de hand liep dat ze wel moesten. En dat vecht je dus tegen echte moordenaars die nergens voor terug deinzen.
Maar ze zijn zo gelovig als de pest ook. Al die kingpinnen.
Moet het hier ook deze kant op gaan voor er verzet omt tegen dit tuig.
Het lijkt erop. Wat zijn we toch slap hier.
Het is een invasiemacht die ons de wil op legt en de regeringen in Europa doen niks anders dan nog meer tuig binnen laten.
En maar roepen om verzoening. Met wie???
Met dat moslimtuig? Met de Marokkaanse straat terrorist? Met een grijze wolf?
Ik wil dat ze weg gaan. Ik wil geen verzoening!
Dat is namelijk niet mogelijk.

klinkklaar | 15-12-17 | 00:05 | 1

Tsja, de dader van vanavond had schijnbaar al eens eerder een bezoeker van de moskee gestoken. Dit is toen onder de pet gehouden en niet door de instanties naar buiten gebracht.

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Die stinkende wonden komen nu overal naar boven.........

Import first, the netherlands second....

Tee Of Cup | 15-12-17 | 00:25

Gangster-islam. Leuk pleonasme.

Lewis Lewinsky | 14-12-17 | 23:57

Ik weet wel dat de lokale nachtapotheker verderop bij mij naar de moskee gaat in een jurk en pet zonder klep.

Papierversnipperaar | 14-12-17 | 23:44

Het altijd neutrale NOS journaal vermeldt geen identiteit als het over daders gaat. En Rutte noemt Orban schaamteloos, WTF, Rutte is zo volstrekt verwerpelijk en schaamteloos dat ik niet snap dat hij blijkbaar met de fiets nog naar zijn werk kan. Hongarije is een arm land maar zag laatst in Budapest dat daklozen niet uit stations werden gejaagd in de nacht. Nederland wil de schijn ophouden dat er geen daklozen zijn, terwijl er velen zijn.

Roze_bril_drager | 15-12-17 | 00:18

Gangster-Syriërs. Leuk pleonasme.

Lewis Lewinsky | 15-12-17 | 00:23

Aan Roze_bril_drager
Goed dat je de tirade van Rutte aan Orban noemt. Dit is kwalijk populisme van het kaliber vacuümbom. Ik hoop dat Geenstijl hier een item aan besteed, iemand moet dit soort nare onzin toch terugfluiten.
Als Rutte wel serieus was in deze zaak dan had hij de ambassadeur van Hongarije kunnen ontbieden of hij had de NL ambassadeur kunnen terugroepen voor "overleg", en zo voorts. Ook via de EU had Rutte acties kunnen ondernemen, zeker toen Nederland voorzitter van de EU was. Het ziet er dus niet naar uit dat Rutte serieus is over Hongarije. Het gaat hier om een goedkope score, zoals gezegd populisme.

Munchhausen | 15-12-17 | 06:03
▼ 9 antwoorden verborgen

Wordt steeds gezelliger in multiculti NL:

- gisteren 15 jarige jongen met kleurachtergrond vermoord in almere;
- vandaag 39 jarige in Friesland vermoord door 2 kleur achtergrondiërs
- vanavond Maastricht
- zo zijn er nog meer de laatste 2 maanden, sommigen vinden ze gewoon dood op straat zoals die mishandelde blonde vrouw in amsterdam paar weken geleden, hoor je nooit meer iets over ,

Wanneer stopt de waanzin ?

Nederlanders die een scheet laten worden bekeurd, achtergrondiërs komen meestal overal mee weg...

Tee Of Cup | 14-12-17 | 23:30 | 4

Nederlanders accepteren het niet meer: zie steeds meer gewone werkende nederlandse mensen in Nederland die zich letterlijk aan het bewapenen zijn tegen de achtergrondiërs en nu ook gewoon geweren in huis verstoppen.

En de particuliere beveiligingsbedrijven groeien gestaag door in NL

Tee Of Cup | 15-12-17 | 00:32

En toch wint de PvdA weer in Leeuwarden. Ongelooflijk.

Reaganmania | 15-12-17 | 00:53

@Reaganmania | 15-12-17 | 00:53

Nha, ze hebben een zeteltje verloren, nog wel winnaar, dat wel. Maar met een opkomst van 40.5% en de inzet van Lutz mag je toch niet spreken over overwinning. Dat de LC dit zo promoot, nja, dan weet je gelijk welke kant ze opkijken.

photto | 15-12-17 | 01:18
▼ 1 antwoord verborgen

Kan niet afsnuiven....

AliBhaBha | 14-12-17 | 23:28

Op zich is dat gunstig, het monster heeft dus een of meerdere hoofden, als je die afhakt, zakt de rest vanzelf in elkaar. Heb je wel een hele stoere ridder nodig, maar wie weet dient zich er eentje aan.

sarcastro | 14-12-17 | 23:21

Yo hallo, wat is er in Mestreech gaande?! Je hoopt dat het niet waar is, maar.... ?

Jan6887 | 14-12-17 | 23:15 | 11

In mijn tijdzone is het nog donderdag.

LiniaalRectaal | 14-12-17 | 23:44
-weggejorist-
Jan6887 | 14-12-17 | 23:48

LiniaalRectaal | 14-12-17 | 23:44
Juist, ik loop voor, meestal loop ik achter.

Jan Dribbel | 14-12-17 | 23:49
▼ 8 antwoorden verborgen

stichting el taweed bijvoorbeeld in West! Recht tegenover over de shop, slaap lekker overheid!

niv01 | 14-12-17 | 23:15

Dit zal wel weer niet opportuun zijn om te onderzoeken voor Völkische Beobachter en de Nurk.

Panos88 | 14-12-17 | 23:11

Als ondernemer ben ik verplicht om een gedetailleerde boekhouding bij te houden. Doe ik dat niet dan ben ik strafbaar, kom ik voor het gerecht, zal mijn bedrijf failliet worden verklaard en stopt mijn bedrijf. Als je een lease-auto prive rijdt, dan moet je exact kunnen aangeven hoeveel km's je hebt gereden en waarom. M.a.w. op micro niveau kan het allemaal wel, maar bij deze zaken lijkt dat moeilijk te zijn of zo? Je kunt de inkomstenbronnen toch makkelijk traceren? Als het zogenaamd giften zijn, dan ga je toch naar de bron waar die giften vandaan komen en checked dit verder? Ik snap het probleem niet of er zit meer achter wat dit logisch maakt.

salsaparilla | 14-12-17 | 23:05 | 3

Je moet wel durven controleren eh?
Ze zitten er wel bovenop maar dan alleen met een man of 6 of zoals laatst 2 gewapende douaniers die hier een turks cafe kwamen checken.
Parkeerbeheerder ging hier zelfs een keer tot op zn blote bast uit zn uniform om me te laten zien dat ie geen kogelvrij vest aan heeft en dat ie niet dood wil en dat dat dan de reden is waarom ie een straat verderop niet controleert toen ik m na mn zoveelste bon daar op aansprak..
Wel lekker omaatjes bekeuren maar de pus komt er mee weg.

Ahja, en de dure wijken wordt sowieso al niet gecontroleerd dus daar hoef je met zulke verhalen al helemaal niet aan te komen. Fokkin stolpbewoners.

schoon-schip-maken | 14-12-17 | 23:13

Jij werkt mee aan het systeem, zij gebruiken het systeem. Jij ben geprogrammeerd om gehorig te zijn aan deze overheid. Zij zijn gehorig aan Allah en zijn hele shit. Hele andere manier van denken en handelen.

Mark_D_NL | 14-12-17 | 23:27

Google eens op 'islamic banking' - dan weet u waarom deze zaken dus n i e t te traceren zijn.

bisbisbis | 15-12-17 | 01:23

Kan je nagaan hoeveel kilo's coke er bij de VARA door de neus gaan om hun doorgesnoven evangelie te verkondigen.

oorwormpie | 14-12-17 | 22:59 | 1

Deug coke! Briljant.

P-unit | 14-12-17 | 23:14

Clubhuis slopen en verbieden die club !

nemeton | 14-12-17 | 22:58 | 1

Precies. Gelijke monniken gelijke kappen..

schoon-schip-maken | 14-12-17 | 23:04

OT. zometeen: de gewraakte advocaat bij Jinek.

Jan Dribbel | 14-12-17 | 22:58 | 1

Jahoor! Met keppeltje.... pfff

Kruisruiker | 14-12-17 | 23:09

Ik kak op berbernak.
Zegt genoeg denk ik zo want die is al oud..

schoon-schip-maken | 14-12-17 | 22:53

Off topic net vuurwerkbom ontploft op Arnhem cs.Twee jongens gevloerd.Mijn dochter heeft het zien gebeuren.Nog nergens iets op het nieuws

Lilia2 | 14-12-17 | 22:51 | 2

Niks aan verloren.

schoon-schip-maken | 14-12-17 | 22:54

Wie speelt met vuurwerk...

boerk | 14-12-17 | 23:04

Heel wonderlijk allemaal..
Ook niemand die zich afvraagt wat één straat met 6 kebabzaken en 4 belwinkels zou moeten en ga zo maar door..
Als ik voor elke dealer die ik aanwijs 5 eurie zou krijgen ben ik overmorgen multimiljonair maar oh oh oh wat zijn ze moeilijk te traceren..
Welkom in Hollandistan.
De blinde leidt de dove.

schoon-schip-maken | 14-12-17 | 22:48 | 3

Dichtbij waar ik woon (Buikslotermeerplein, A'dam) stond jaren geleden een zaak leeg. Ik had een idee en ging na wat de huur daarvan bedroeg. Dat bleek met meer dan een ton per jaar onbetaalbaar voor een startende onderneming. Ondertussen zit er al jarenlang een kebabzaak in en klanten zie ik daar nooit.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 14-12-17 | 23:45

Jan-Joris-Jaap-Joop | 14-12-17 | 23:45
Noord zit stampvol met schimmige zaken. Ergens nabij de Meeuwenlaan bijvoorbeeld. In een straal van enkele honderden meters 4 kappers, 2 belwinkels, nog wat andere door Islamitisch triefel gerunde zooi. Nou is de huur in dit gedeelte van Noord natuurlijk niet zo hoog (nou ja, nu met de gentrificatie/veryupping van Noord zal dat nie lang meer duren nie) maar lijkt me wat aan de lastige kant om op te hoesten als je nooit klanten hebt.

VeelTeSteil | 15-12-17 | 03:55

Oh ja en wat daggu van 3 garages naast elkaar op de Meeuwenlaan? Ik zeg niks.

VeelTeSteil | 15-12-17 | 03:57

Turken erkennen Erdogan als hun enige leider, en niet Rutte.
Ik erken Erdogan niet al mijn leider maar.....................
Rutte ook niet.
Nederland is een gaaf land, vooral zonder Rutte.

Memek | 14-12-17 | 22:37 | 2

Ik ben mijn leider.
Niemand anders.

Kruisruiker | 14-12-17 | 22:42

@ Kruisruiker | 14-12-17 | 22:42
Juistum! Het is ook "werkgever", en niet "baas",honden" hebben een baas.

Rest In Privacy | 14-12-17 | 22:48

Ja natuurlijk! maar laat ook maar... 20! jaar geleden gemeld dat st. Maarten een corrupte kolerezooi was.. het heeft geen zin meer...

Biologische_Dildo | 14-12-17 | 22:31

Gordon trouwt niet , dat dan weer wel.

ja,diedus! | 14-12-17 | 22:29 | 4

En giel beelen is nog steeds een loel.

Rest In Privacy | 14-12-17 | 22:38

Ja Giel is dat altijd geweest. Dat verander je niet door over te stappen naar de commercie.

Graaf van Egmont | 14-12-17 | 22:41

Gordon sanitaire?

schoon-schip-maken | 14-12-17 | 22:57
▼ 1 antwoord verborgen

Als je jezelf met een aantal omstanders wilt opblazen, heb je minimaal een joint nodig maar waarschijnlijk wel meer dan dat. Een Moskee en drugs gaan dus goed samen.

echtpaul | 14-12-17 | 22:21 | 1

Inderdaad, met een joint krijg je die angst zweetdruppels niet van je voorhoofd. Daar krijgen ze zwaarder spul voor.

Graaf van Egmont | 14-12-17 | 22:31

Ik vond het al frappant dat islamieten praktisch iedere betaling -in bijvoorbeeld supermarkten en elektronicazaken- altijd met contant geld doen. Eerst dacht ik altijd dat ze niets begrepen van elektronisch betalen. Hoe naïef..

Ommezwaai | 14-12-17 | 22:10 | 5

Virtueel geld vertrouwen ze niet maar het virtuele opperhoofd daarentegen....

Jan Dribbel | 14-12-17 | 22:25

Flip468 | 14-12-17 | 22:21
In Nederland bestaan er inmiddels ook al een aantal "halalbanken". Enfin, er waren tijden dat ik met enige regelmaat bij het lokale bankfiliaal (ING) moest zijn.. Afstorten van cash waren ze dan wel weer heel goed in.

Ommezwaai | 14-12-17 | 22:51

Ga naar willekeurig welke winkel met moslim achtergrond en kijk hoe vaak er geen pinautomaat aanwezig is of het standaard briefje met "pinautomaat is stuk".. al 6 jaar.. Juist ja.

schoon-schip-maken | 14-12-17 | 23:06
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Plorkface | 14-12-17 | 22:05

Meer meer meer drugshonden of nog liever: meer meer meer drugsopsporende varkens.

Eeuwig..Op..Vakantie | 14-12-17 | 22:03 | 4

Graaf, daarom hebben de moslims het ook niet zo op varkens. Veel te slim.

Glasgow Argus | 14-12-17 | 22:25

Graaf van Egmont | 14-12-17 | 22:11
Briljant plan!

Kruisruiker | 14-12-17 | 22:46

@graaf: Varkens zijn slimme beestjes. De mijne leest nu Animal Farm. En knort verdacht vrolijk. Als ie ooit de macht grijpt, hoop ik dattie z'n baasje niet vergeet. Een ding weet ik zeker. Hij gaat het beter doen dank Rutte.

H. Caulfield | 15-12-17 | 00:29
▼ 1 antwoord verborgen

Ik wacht op een ja maar de kerk is ook erg bericht.

Johan_Voorhaar | 14-12-17 | 22:02 | 1

Ja maar die Urkse vissers zitten 's-zondags ook met z'n allen in de kerk aan de doop.

A.S. Perien | 14-12-17 | 22:35

Meanwhile in Maastricht....

Schepvogel | 14-12-17 | 22:02 | 1

en in Sneek. En Almere.

Glasgow Argus | 14-12-17 | 22:30

Goh, wat een verrassing!
De intrinsieke loyaliteit en solidariteit overstijgt alles en iedereen.

Desmoulins | 14-12-17 | 21:57

Als je een ANBI-status hebt, moet je dan financiële openheid van zaken geven? Heb inmiddels over de 200 moskeeën gecheckt op ANBI-status.

De enigen die deze status niet lijken te hebben zijn de salafistische moskeeën:
As Soennah (Den Haag)
Al Fourqaan (Eindhoven)
Al Fitrah (Utrecht)
Omar Al Farouq (Utrecht)

Prof. D.A.H. Vintik | 14-12-17 | 21:57 | 3

Goed bezig Prof.!

Desmoulins | 14-12-17 | 21:58

Maar die worden dus nog steeds niet gesloten. Berbaar en DKS gingen daar gisteren nogal fel op in, op de suggestie van mij om voor elke nieuwe aanslag in Europa in ieder land een Salafistische Moskee te sluiten.

Graaisnaaiert | 14-12-17 | 22:31

Voorafingevuldeaangifteformulieren in 3,2, ach fuck it.

Rest In Privacy | 14-12-17 | 22:31

Kan het ook eens een keertje NIET over die kudtislam gaan !!!
wordt er helemaal schijtziek van

spuit-12 | 14-12-17 | 21:54 | 2

We willen alleen maar dat je er langzaam aan went. Jezelf terugvinden op je knieën in een oranje overal in het lokale plantsoen kan een traumatische ervaring opleveren. Gelukkig duurt zo'n ervaring niet lang. Beetje gerustgesteld weer?

Graaf van Egmont | 14-12-17 | 21:58

Nooit maar dan ook nooit zal ik de pislam accepteren

spuit-12 | 14-12-17 | 23:09

Drugs is haram: staat niet in de koran.
Net zoals jezelf niet opblazen....

Is dit nog nieuws? | 14-12-17 | 21:50 | 2

Drugs gebruiken is haram, dealen is geen probleem zei de lokale kabouterpostbezorger..

schoon-schip-maken | 14-12-17 | 23:01

Daarom ook nooit drugs kopen van mensen die hun eigen product niet gebruiken.

LiniaalRectaal | 14-12-17 | 23:17

Of het moskee-geld nu komt van Crimi Mocros bestaande uit jat of drugs-geld, Outkiering van opa Turk of uit het midden oosten van door ons uitgeven olie geld.
We betalen de islamisering zelf.

Rest In Privacy | 14-12-17 | 21:50

Een moslim met een witte jurk ziet er uit als een gangster die een jurk heeft aangetrokken.
Dit in tegenstelling tot een priester in zijn kleding die wel waardigheid uitstraalt.

marjen | 14-12-17 | 21:46 | 3

Maar die je dan wel met waardigheid in je jongens kontje neukt.

Graaf van Egmont | 14-12-17 | 21:51

Daarom wilde ik vroeger geen misdienaar worden. Vond mijn moeder trouwens wel jammer. Nou, ikke niet.

Kruisruiker | 14-12-17 | 21:58

Weet je wie er ook witte jurken dragen? De KKK. Oftwel pas op voor mannen in witte jurken is het devies in huize Winter

Winter_is_coming | 14-12-17 | 22:05

Sorry mensen,maar de grootste junks zijn wijzelf.
Olie is waar het om draait en men schiet liever een Nederlander dood, dan te schieten in de voet van de OPEC.

Rest In Privacy | 14-12-17 | 21:44 | 2

Dus, niet vanwege milieu, snel naar duurzame energie. En daarmee ook Rutte f*cken qua accijnzen - voor even dan.

Winter_is_coming | 14-12-17 | 22:03

@ Winter_is_coming | 14-12-17 | 22:03
Ik ben bezig met een project om elektra zelf op te wekken en eenmalig belasting erover te heffen op de unit die ik ontwikkeld heb. Het milieu en uw portemonnee is er mee gered.. Ik noem ht de Egeny en het bestaat uit de laatste techniek in wind en zonnepanelen. Ook de batterijen zijn daarin betrokken. Ik ben zelfs bezig met een HZ om het verder als studieobject verder uit te werken. Dus geen milieu,transport,beheer,netwerkkosten.

Rest In Privacy | 14-12-17 | 23:12

Van Allah mag het. Alles wat de ongelovigen schade doet is halal.
Overigens zijn ook heel veel mocrojongeren verslaafd geraakt of gemaakt.

Abu Bachouca | 14-12-17 | 21:41 | 2

Allah heeft ook drugs "geschapen".
Toch?

Is dit nog nieuws? | 14-12-17 | 22:08

Allah is een ander als de Schepper. Daarom moet je voorhuid er ook af, om een fout te corrigeren. Maar het is een goed argument om vooral het CDA met de mond vol tanden te laten staan.

LiniaalRectaal | 14-12-17 | 23:15

Zijn Belgische drugs in handen van Marokkanen en Nederlandse drugs in handen van Turken? Kwestie van slim ingrijpen, waardoor de ene minarettoko de andere gaat uitroken. Ook dienen alle boerka's gefouilleerd te worden, want die vrouwen zijn vaak abnormaal dik... Kortom: met het ene probleem het andere oplossen.

Eeuwig..Op..Vakantie | 14-12-17 | 21:40 | 1

Marokkanen = hasj
Turken = heroïne

Graaf van Egmont | 14-12-17 | 21:42

Simpel:
Religie is opium voor het volk.
De turken de heroïne en cannabis.
De finnen hasj en sos.
En wij de alcohol en bacon.
Wat is de wereld toch mooi overzichtelijk soms. :)

Rest In Privacy | 14-12-17 | 21:39 | 11

@ Schoorsteenveger | 14-12-17 | 22:18
Ik doe mijn best :)

Rest In Privacy | 14-12-17 | 22:23

choorsteenveger | 14-12-17 | 22:18
En in dit geval had Lenin het bij het rechte eind/.

miko | 14-12-17 | 23:01

In Antwerpen hebben de Iraniërs de zuivere opium markt.

Roze_bril_drager | 14-12-17 | 23:36
▼ 8 antwoorden verborgen

Heeft niks met de ware Islam te maken.

Schoorsteenveger | 14-12-17 | 21:38 | 5

Welke van de 150 "ware" varianten bedoel je?

Rest In Privacy | 14-12-17 | 22:07

Ce ca! | 14-12-17 | 22:07
Niet één van de varianten. Dat is juist de crux, dat er een kern bestaat die overeind blijft, welke variant ook beweert de ware versie te leveren. Die kern is immuun en blijft immuun, daar zorgen, hoe vreemd het ook klinkt, al die elkaar bevechtende stromingen wel voor.

Schoorsteenveger | 14-12-17 | 22:23

@ Schoorsteenveger | 14-12-17 | 22:23
Mijn zienswijze is dat intuïtie, een voorgevoel,Spiritualisme,onderbuik gevoelens, visie en angst voor het onbekende, de basis is van alle religies. Daarom houd men met (meestal angst) hele volksstammen onder controle.
Ramen.

Rest In Privacy | 14-12-17 | 22:30
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik woon vlak naast een wijk met heel veel flats met schotelantennes, inclusief een moskee of twee.

De laatste jaren zie ik steeds meer dikke BMW's en Mercedessen rondrijden, met Marokkaanse jongeren achter het stuur. Ik dacht altijd dat ze die van hun vader hadden geleend. Zo'n vader die alle kansen en mogelijkheden die Nederland heeft aangeboden heeft benut en nu de vruchten plukt van zijn harde werken. Maar met dit soort berichten begin ik soms te twijfelen over de wijze waarop deze dure auto's zijn gefinancierd.

Joris-nummer-zeven | 14-12-17 | 21:30 | 7

Hier hetzelfde in de buurt en het wordt erger. Ze rijden steeds idioter in steeds duurdere auto’s. Geen GTI’tjes maar BMW’s, Mercedessen en Audi’s met een paar honderd PK en het geluid van een F1 kar. Lekken gassen bij het stoplicht, met 100 door een winkelstraat waar je 30 mag, dat soort werk. Van mij mogen ze zich allemaal dood rijden. Tyfusvolk.

Akiron | 14-12-17 | 22:12

Die hebben allemaal een kapperszaak waar nooit een klant zit

Man.man.man | 14-12-17 | 22:36

Gangsters.

Is dit nog nieuws? | 15-12-17 | 09:26
▼ 4 antwoorden verborgen

Immigratie uit bepaalde contreien was de grootste fout die het westen ooit heeft begaan en zo zal het ook te lezen vallen in de geschiedenisboeken.

In Chinese geschiedenisboeken dan. Hier zullen we alleen onderwijs uit de koran krijgen.

Trekbeest | 14-12-17 | 21:28

Alles is geoorloofd in de strijd tegen de ongelovigen.

Fijnstoffer | 14-12-17 | 21:25 | 1

Napalm!
Oh nee, dat is het plan B juist tegen de 'gelovigen'

Hemmenaar7 | 14-12-17 | 21:27

OT: netneutraliteit -weggejorist- in VS

Kees.kwarktas | 14-12-17 | 21:21 | 19

@ LiniaalRectaal | 14-12-17 | 23:30

Nee dank je, geen usenet via welke provider dan ook maar gewoon betaald, wie heeft er 2000 dagen retentie trouwens ? kunnen we in een roze box apart om door te bomen over dit OT onderwerp ha ? Het wordt een lange maar oninteressante draad voor anderen maar dat bittorent feitelijk het veiligst is, mits VPN. En elke beschikbare poort die vrij is gebruikt wordt. In semi random volgorde overigens.

Roze_bril_drager | 14-12-17 | 23:54

@Roze_bril_drager | 14-12-17 | 23:54
Geen Bittorrent of andere vorm van P2P gebruiken zonder een IP-blacklist.

LiniaalRectaal | 14-12-17 | 23:59

Hoe weet uw provider waar ze op moeten knijpen?
Ze inspecteren uw data!
Deep package inspection.
Dat is de toekomst. In de USA mogen providers ook al uw browser geschiedenis verkopen. Fijne internet sessie gewenst.

Is dit nog nieuws? | 15-12-17 | 09:25
▼ 16 antwoorden verborgen

Dus als je drugs legaliseert verdwijnt het terrorisme.

Ik zeg doen.

Bakito | 14-12-17 | 21:16 | 5

Mensenhandel.
Smokkelen.
Corruptie.
Oliehandel.
Enz.... Ahum... nee dus.

Rest In Privacy | 14-12-17 | 21:41

Pssst! Al-Qaeda! Papavers! CIA! Heroïne!

LiniaalRectaal | 14-12-17 | 21:45

Bakito | 14-12-17 | 21:16 | reageer

Zodra ze zich realiseren dat ze naar de hel gaan kunnen ze dat nog op 1 manier goedmaken om alsnog naar hun maagden te gaan...

Boem

Tuborg øl | 14-12-17 | 21:50
▼ 2 antwoorden verborgen

Met recht kunnen we dan ook spreken van poldertaliban.
.
Allah al akhbar!

Parel van het Zuiden | 14-12-17 | 21:15

Wie islam zaait...

P-unit | 14-12-17 | 21:09 | 3

...... zal papavers oogsten

nick.name | 14-12-17 | 21:16

Vraagt zn eigen graf

deathrowmarv | 14-12-17 | 21:22

Komt er nooit meer vanaf.

Is dit nog nieuws? | 15-12-17 | 09:21

Beter zo dan van ons belastinggeld.

Baron Clappique | 14-12-17 | 21:07 | 3

de overheid zorgt voor schaarste van het product door het verbod en het bemoeilijken van de import. Dat drijft de prijzen op en dat komt ten goede aan de handelaars.

Een tweede financieringsbron is die via de pomp. Nog een product dat door de overheid zwaar wordt belast.

De overheid faciliteert.

Glasgow Argus | 14-12-17 | 21:12

Als ze het ziekenhuis indraaien met een schotwond of hun vrouw met vitamine C tekort betaal je alsnog, geen zorgen.

Montesquieue | 14-12-17 | 21:40

Glasgow, helemaal juist. Met één verschil: accijnzen leveren de staat geld op. De zinlize war on drugs kost de staat geld.ceen beetje Rutte legaliseert en heft forse accijnzen.

Winter_is_coming | 14-12-17 | 21:52

Oud nieuws...

iew | 14-12-17 | 21:07 | 1

Hoi

Is dit nog nieuws? | 15-12-17 | 09:20

Ik dacht dat alleen shoarmazaken, kappers, groenteboeren, slagers, supermarkten, belwinkels, theehuizen en pizzeria's draaien op drugsgeld.

Mr_Natural | 14-12-17 | 21:07 | 1

Kleingeld. Doe het goed, doe het groot. Beetje crimi heeft een leegstaand vakantiecomplex waar op papier megawinsten worden geboekt.

Winter_is_coming | 14-12-17 | 21:50

De zwaarste Marokkaanse jongens in Antwerpen begeven zich graag in graag in shisha lounges waar geen druppel alcohol te krijgen is. Waar denk je dat de kalasjnikovs bij de aanslagen gekocht worden.

Roze_bril_drager | 14-12-17 | 21:07 | 2

Ik ga het dictee niet winnen zie ik...

Roze_bril_drager | 14-12-17 | 21:07

lol

Lupuslupus | 14-12-17 | 21:15

Die Italiaanse maffia kocht ook haar zonden af bij de kerk. Zoals weergegeven in Godfather III of de latere seizoenen van The Sopranos. Wat dat betreft is religie destabiliserend. Het geeft een nieuw raamwerk van normen en waarden, naast de rechtstaat en wetten die democratisch tot stand zijn gekomen. Men laat zich niet meer leiden door de hamer van de rechtbank, maar door de woorden van de voorganger. In het geval van de islam wordt geweld en diefstal op kufars (ongelovigen) zelfs gezien als legitiem onderdeel van de jihad (heilige strijd). De hypocrisie is niet te volgen, immers alcohol en drugs zijn haram (onrein). Desondanks staan de kogelgaten van de drugsoorlog gewoon in woonwijken. De politie heeft er geen enkele vat op, al twintig jaar niet. www.geenstijl.nl/5139788/turkenmoehei... Niet alleen geeft dat ondermijning van de rechtsstaat vanuit het criminele milieu, maar ook vanuit het islamitische milieu, die de rechten van anders gelovigen niet erkennen en hun eigen sharia nastreven. Drugshandel is het schoolvoorbeeld van het doel heiligt de middelen. En wij zijn het doelwit.

Feynman | 14-12-17 | 21:06 | 8

Lupuslupus, moslims kunnen het niet met een aflaat of biecht afkopen. Daarvoor hebben zij een ander model: een ongelovige doden.
En ik, als niet religieuze, wat moet ik dan? Kijn zonden meenemen het graf in?

Winter_is_coming | 14-12-17 | 21:48

gringo-brd | 14-12-17 | 21:25
Colombia. Maar inderdaad ook in Mexico,El Salvador en Guatemala zijn de criminelen die de kerken bouwen en de papen die ze hun zonden vergeven.
Het zijn en blijven hypocrieten

miko | 14-12-17 | 22:55

All hail to the Feynman! :)

Rest In Privacy | 14-12-17 | 23:19
▼ 5 antwoorden verborgen

Wat ik ook bizar vond is dat door de grote aanvoer van coke in de haven er meer aanbod dan vraag is.
1 gram coke kopen ze voor €22 en verkopen ze voor €50.

Kruisruiker | 14-12-17 | 21:04 | 3

Het is dan ook een van de weinige zaken die niet duurder zijn geworden sinds de invoering van de Euro.

LiniaalRectaal | 14-12-17 | 21:06

En we hebben vanavond een expert uitgenodigd, mag is een warm applaus voor Frank *tjingboem* Masmeijer.

Pedronegro | 14-12-17 | 21:31

The war on drugs is sinds de haren '80 (ruim 30 jaar!) een eclatant succes. Prijzen dalen, aanbod omhoog. Aan de grens tegenhouden werkt dus niet. Blijft over de criminelen de wind uit de zeilen nemen door het te legaliseren, daarmee handelsmarges wegvagen. Het einde van de Amerikaanse prohibitie heeft ook menig crimineel aan de bedelstaf gebrachtm en drugs zijn drugs, of het nou alcohil, nicotine of coke is.

Winter_is_coming | 14-12-17 | 21:44

Zouden die snuivende yuppen wel weten dat ze de jihad financiëren?

PrinsesStoepje | 14-12-17 | 21:04 | 2

Het zijn niet alleen yuppen, ook Urker-vissers, daar waar de PVV groot is.

Earl_of_Doncaster | 14-12-17 | 21:24

Earl_of_Doncaster | 14-12-17 | 21:24
.
Zo zo, toch nog wat gevonden om de PVV een trap in de rug te geven? Het gaat om 2 Urker vissers. Tja. (waarschijnlijk want dat is helemaal niet zeker) Christen èn dan ook nog PVV-stemmers, het zijn nèt mensen. Wie had dàt nou verwacht.

Lupuslupus | 14-12-17 | 21:35

Niemand durft het op te nemen tegen de mensen die hier voor werk zorgen en geliefd zijn. Imago en de bijbel zijn belangrijker dan de waarheid. De burgemeester weet precies wie de grote criminelen zijn.”

www.telegraaf.nl/nieuws/1373998/horec...

Mocro070 | 14-12-17 | 21:03 | 5

@Is dit nog nieuws? | 14-12-17 | 22:07
"Er is geen partijprogramma, er zijn geen standpunten en er is geen verkiezingsfolder." geenpeil.nl/standpunten/

Mocro070 | 14-12-17 | 22:21

Vandaar ook het succes...

Is dit nog nieuws? | 15-12-17 | 09:17
▼ 2 antwoorden verborgen

Ali Baba en de veertig dealers.

Glasgow Argus | 14-12-17 | 21:02 | 2

Hierboven de uitzendingen op VRT, te zien na inloggen met een account. Maak er eerst een Belgische aan zodat je kunt kijken: Postcode 3080 bijv.

Flappie2006 | 14-12-17 | 23:27

Alles is toegestaan, als het maar past in de strijd tegen de ongelovigen: voor wie het nog niet doorheeft.

oliebolletje123 | 14-12-17 | 21:02

Heb ik vd week op Belgie al gezien. Onthutsend, echt het kijken waard.
Bijv: 80% van de Maokkaanse Antwerpse jeugd heeft een 'politiedossier'.
Ze zitten vrijwel allemaal in de drugs. De ouders vinden het prima want ze brengen bakken met geld naarbinnen zodat de ouders niet hoeven te werken.
Ik kan wel even doorgaan... echt kijken.

Kruisruiker | 14-12-17 | 21:01 | 7

Daar lijkt het nochtans bij te blijven. 80%!!

Montesquieue | 14-12-17 | 21:37

Daar hebt u gelijk in, hier schuiven ze alles onder het tapijt, vooral wanneer het de criminele islam betreft.

Lupuslupus | 14-12-17 | 21:44

Kruisruiker | 14-12-17 | 21:24

In België benoemen we de problemen doorgaans ook niet, dit is vrij uitzonderlijk en het downplayen zal snel beginnen. In België wordt zo ook gedacht dat de integratie in Nederland beter verloopt, wat natuurlijk quatsch is en enkel dient om de oorzaak van problemen bij onszelf te leggen ipv bij de import. Burgemeester De Wever is wel woke, maar hij wordt door links stelselmatig zwart gemaakt met zijn war on drugs. Zijn relatief jonge partij regeert voor het eerst federaal, met oa based Theo Franken op asiel en migratie. In Nederland komt FvD het dichtst in de buurt.

Vreetkonijn | 15-12-17 | 08:02
▼ 4 antwoorden verborgen

Je verwacht het niet...

mrXL | 14-12-17 | 21:00 | 3

Wow..... dit verklaart heel veel... justitie en drugs belangen... GS is iets op het spoor. Rotterdamse douane - Bepaalde groeperingen in Amsterdam - Justitie... De locale politie kan nog geen deuk in een pakje boter slaan... We zijn echt iets op het spoor...

Príncipe | 14-12-17 | 22:43

Het lijkt er op dat we een motief hebben gevonden voor bepaalde acties van justitie. Stel dat justitie nauw verwezen is met de drugs wereld. Dan valt de bescherming van bepaalde groeperingen in Nederland en het handelen van het justitie apparaat ineens heel logisch te verklaren...

Príncipe | 14-12-17 | 23:02

mrXL | 14-12-17 | 21:00 |
Nou... wat mij verbaast mrXL is dat justitie dit ook moet weten en dat de discussie over de rol van islam gaat en niet over waarom justitie drugs criminelen niet aanpakt. Grote hamvraag is: wat is er aan de hand met justitie???

Príncipe | 15-12-17 | 10:01

Sieraden stelen
Edelmetalen omsmelten en daarmee
Hasj kopen in Marokko
Hasj verkopen in Nederland
Profit!

LiniaalRectaal | 14-12-17 | 21:00 | 1

Van die buit op juweliers wordt ook nooit iets teruggevonden....

PrinsesStoepje | 14-12-17 | 21:03

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl