achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

Iedereen reageert normaal op nieuwe video 9/11 vanuit nieuwe niet-Zuidelijke/Oostelijke hoek

Dé ijsbreker op stille verjaardagen

Dit is exact wat het internet even nodig had: een hernieuwde discussie over 9/11. Haalt bij iedereen het beste naar boven en smelt alle hoefijzers om tot een groot hakenkruis. Maar goed, bovenstaand dus 23 jaar oude nieuwe beelden geschoten op een Sony VX2000 mini-DV camcorder (prachtding) door een Japanse toerist. Uploader Kei Sugimoto zegt de video destijds zelf geschoten te hebben vanaf 64 St Marks Place (maps) en de geüploade video is "Upscaled to 4K 60p using Topaz Video AI". Naar verluidt is dit de enige video die niet vanuit het Zuiden of Oosten van de torens gefilmd is.

Het hele uur

Boots on the ground

Reaguursels

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.