Het Oekraïense MinDef tweet ondoenlijke Harry Potter Cringe aan JK Rowling, Transgenders BOOS
Er zijn grenzen overschreden
Nog 1 zo'n tweet en we zijn voor Rusland
Social
Gelaagd speelveld! Want Oekraïne zijn volgens de Russen "Transgender-nazi's", maar de transgenders haten de hier door Oekraïne geappelleerde JK Rowling en Poetin noemt JK Rowling juist als voorbeeld van een dappere strijdster tegen de Westerse CANCELCULTUUR. Enfin, alles is verschrikkelijk en zo hoort het ook.
we must stop Putlermort
same energy (citaat, maar echte tweet)
Enorm grappig wel: anti-Rowling Transgemeenschap nu boos op Oekraïne
(bijsluiter)
Nog een
Reaguursels
InloggenSpartacus: wat is er nou gebeurd tussen het Geenstijl referendum over het afwijzen van het associatie verdrag Oekraine met EU en eindeloze NL/EU support voor Oekraine en NAVO richting Rusland. Ik denk alleen maar ellende, maar bij wie komt het verlies terecht en bij wie de winst?
Wokegeiten zijn altijd boos. Het is namelijk comfortabel om altijd iemand anders overal de schuld van te geven. Kun je jezelf lekker superieur voelen, ook al ben je een waardeloos stuk stront.
voor zij die hier niet warm van lopen
goedzo
je hebt een gezonde blik op wat entertainment moet zijn
Whataboutism: er is een oorlog uitgelokt door Oekraïne, en de transgenderbrigade (0,01%) maakt zich beaus over de propaganda…
Het is maar oorlogspropaganda, het gaat niet over de faalstaat en corrupt Oekraïne die tijd heeft om nog eens over jouw hyper individuele emotie druk te maken.
Er vallen daar doden, namelijk.
Jammer dat Darwin niet meer leeft om zijn mening over Woke en de Genderwaanzin te geven maar waarschijnlijk was hij toch gecancelled.
Gelukkig is er wel Richard Dawkins. youtu.be/505UazMNgLg?t=868
Il heb een goede baan, Netflix en Amazon. Zonnetje schijnt. Verder alle milieu vriendelijk. Bekijk het allemaal maar.
In augustus lekker terug naar af in een mooie tent op een gezellige camping.
Ik wil ook zo’n Melkert baan, waar kan ik me melden?
Zolang vrouwen te dom zijn om te begrijpen dat het hele transgender gedoe echte vrouwen in het nauw drijft gaat de waanzin door.
Ik stel voor dat iedere vrouw die 'het nog niet weet' of meegaat in deze onzin een paar weken heren toelaat terwijl ze op het damestoilet is, lakmoestestje.
Ik snap er helemaal geen flikker van. Echt, hier ben ik dus veel en veel te oud voor. Hoe laat begint Swiebertje?
(Corrupte) Russische oligarchen komen intussen doodleuk op vakantie, in... Italië.
Denk aan Rome, Positano, etc.
Echt, kansloos weer. "We are nota corrupta..." uit 'Allo Allo'.. Toepasselijk
Pijnlijk ook voor de (corrupte) Oekraiense oligarchen die daar rustig vakantie dachten vieren!
@drs. Levi Samsonov | 26-05-23 | 18:58: Fake tegel/newz
@Nederlandop1 | 26-05-23 | 19:08: zijn geen corrupte oliegargen? Blijf NPO volgen.
Geert zei het al: knettergek.
Er sterven mensen in groten getale, en dan houdt men zich bezig met dit soort kinderachtigheden. Je zult maar op het slagveld aan het creperen zijn en dan dit soort tweets van je overheid te zien krijgen. Een beetje hetzelfde alsof je tijdens een pandemie in het ziekenhuis voor je leven aan het vechten bent en de minister van volksgezondheid dost zich uit als clown.
#nietmijnschoenen
Ik geloof dat deze woordstrijd niet is besteed aan mensen die niet in de wereld van Harry Potter leven met imaginaire slechteriken of landen en derde universa en die vinden dat iemand met een penis dus een man is. Omdat JK Rowling tegen de cancelaars is, vind ik haar een gave miep, maar haar boeken trekken mij niet. Maar als iets de wokische cancelaars op de kast kan jagen, ben ik veur, zelfs als ik er niets van begrijp.
Hup Harry, Hup Putlemort (met zo'n naam moet je wel binair geschoffeld zijn)
Welkom bij de club tegen cancelaars! Van ons komt u niet zomaar af!
Dus de transnazi's zijn de oorzaak van de speciale operatie? Neem nog een Vodka. Nooit gedacht dat de ergernis over andermans verwijfdheid zoveel ellende zou gaan veroorzaken wereldwijd.
De Russen zijn net zo idioot bezig. Kijk es naar cepa,
comrade-hitler-and-other-russian-fantasies
totaal van dezelfde flappie wappies.
@nobodiesunmighty | 26-05-23 | 17:48: Dank u voor de tip. Inspirerend.
Geen idee waar dit over gaat maar vooralsnog is er op de Russische TV een dagelijks debat, niet eens over of, maar hoe nucleaire wapens ingezet moeten worden:
twitter.com/derksauer/status/16621040...
Nee jongens, niet onze oorlog? Solovyev is totaal de weg kwijt maar als Poetin ook maar in de buurt komt van dezelfde mate van gekte, hebben we een probleem.
Inderdaad niet onze oorlog. Dus ook geen kat in het nauw brengen.
@Teluitjewinst | 26-05-23 | 16:56: maat dat is toch wat Rusland juist doet met Ukraine?
@Hadena | 26-05-23 | 16:57: Ja, mee eens. Belangrijk dat we niet onnodig olie op het vuur gooien.
@Teluitjewinst | 26-05-23 | 17:01: Maar als het nodig is mag het dus wel. Wie bepaalt dat?
Die andere gast denkt er gelukkig wel iets gematigder over.
@Hadena | 26-05-23 | 17:06: Zolang het een proxy oorlog blijft en geen direct conflict tussen Nato/US en Rusland is het OK.
@SterF... | 26-05-23 | 17:07:
Idd! Alleen krijgt ie welopvallend weinig bijval van de rest.
Maar ok, idem voor onze nucleaire talkshowhost gelukkig.
zelfde niveau als solovyev. Moet je eigenlijk niet willen.
Misschien een beetje de-escaleren dan maar ?
Daar is NL normaliter erg bedreven in.
Maar een stikstofprobleem minder......
@nobodiesunmighty | 26-05-23 | 17:25: goed dat jij dat allemaal weet!
Is dit nou een oproep aan alle filmacteurs, toneelspelers en tv-personalities om je aan te sluiten bij de Ukrainian Defence Force, net zoals Zelensky? Ik raak inmiddels een beetje in de 'war' nu in onze eigen gay capital een geile tank staat met zo'n enorme erectie.
Het beste is geen enkel bericht over dat gedoe plaatsen.
Je weet echt niet wat waar is en wat niet.
Ons eigen gedoe is al lastig genoeg.
Bijv. waarom is die bus met asielzoekers niet gelijk de grens over gereden en is dat tuig terug gebracht naar de plaats waar ze voet op Europese grond hebben gezet ( Dublin verdrag is nog steeds geldig)
Wij zijn hier aan het *salonpraten*.
Zij zijn daar aan het *sterven*.
Een beetje rustig aan graag, kwets-gevoeligen van deze wereld...
gekwetst worden is ook een beetje dood gaan hoor!
(*reteverontwaardigd mekker toon doet)
Hoor ik ook bij de lettermensen? Ben een α-mannetje en tegelijk ook een bèta.
Nee, het moet wel met seks te maken hebben.
Heeft het RIVM deze bijwerkingen al toegevoegd?
Oekraïne is aan de winnende hand begrijp ik..
Zelfs kapotte tanks worden overal tentoongesteld... maar waarom dan de continue vraag om meer materiaal..?? Dat begrijp ik dus niet en ik mis de live beelden zoals uit de vorige legale oorlogen..???
Of komt dat omdat dit een illegale oorlog iss.??
Vragen vragen en geen antwoorden..
Oorlog is altijd kut illegaal of legaal ..
Het kan morgen opgelost zijn.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik ken heel weinig voorbeelden van legale oorlogen. Misschien 1979, toen Tanzania Idi Amin wegjoeg uit het buurland Oeganda, of 1978, toen Vietnam Pol Pot wegjoeg uit Cambodja. Maar je kunt toch niet zeggen dat Oeganda en Cambodja daarna heel veel zijn opgeschoten...
Die corrupte zooi daar wil gewoon geld , begrijp dat toch eens
@MAD1950 | 26-05-23 | 16:36: pfoei, daar noem je even een paar punten . . . .
Omdat de Russen met veel meer zijn en veel meer materiaal hebben. Om ze uit Donbass en Krim te schoppen heeft Oekraïne meer (zware) wapens nodig. Maar dat kan natuurlijk wel geregeld worden.
@Après toi | 26-05-23 | 17:52: Uit de Krim gaat niet lukken, niet realistisch.
@Après toi | 26-05-23 | 17:52: De Krim wacht met smart op het Oekraiense leger! Slechts een kleine verraderlijke minderheid daar voelt zich Russisch!
@Après toi | 26-05-23 | 17:52: Doe dat dan een keer. Beetje lafjes kleine beetjes en te laat wapentuig sturen is ook echt alles wat jullie grootspraak teweeg brengt. Om je kapot te schamen.
@drs. Levi Samsonov | 26-05-23 | 19:00: De Russen hebben zelf de Krimtartaren verdreven, dus laat ze nu maar eens een koekje van eigen deeg krijgen. Overigens heeft ook op de Krim een ruime meerderheid voor een onafhankelijk Oekraïne gestemd.
@MAD1950 | 26-05-23 | 20:05: Dergelijke feiten passen niet in de Samsonov-propaganda.
Voor mensen zonder gender issues is een jaar lang bestookt worden in je loopgraaf en elke dag weer jonge russische "vrijwilligers" afschieten mentaal al niet makkelijk. Transgenders kunnen zich maar beter niet met echte oorlogen bemoeien.
Ik snap hier niks van.
Waar gaat dit over? Snap het echt niet.
Ik heb het even voor je opgezocht, TERF:
Trans Exclusionary Radical Feminist
Zo lijkt het me wel duidelijk toch?
@WasHetMaarMakkelijk | 26-05-23 | 16:19:
Denk je?
@WasHetMaarMakkelijk | 26-05-23 | 16:19: Gelukkig maar, alles waar een afkorting voor verzonnen word is niet zo belangrijk.
Rowling is geen fan van de alfabetmensen met hun gedram en hersenstoornissen. Daar zijn de alfabetmensen dan boos over. Putin heeft gezegd dat Rowling een voorbeeld is van iemand die tegen de westerse waanzin vecht. Ukraine had de steun van alfabetmensen, want tegen Putin, maar nu Ukraine acteurs uit Harry Potter Ge(mis)bruikt voor hun propaganda zijn de alfabetmensen op hun/haar/pik getrapt, omdat zij daar menen in te zien dat Ukraine Rowling dus ook steunt in haar strijd tegen hersenziektes,
@Mokum Kosher | 26-05-23 | 16:27: Mooie samenvatting. Wat een boeiende tijden zijn het toch.
@Mokum Kosher | 26-05-23 | 16:27: Voor de duidelijkheid: er is geen anti-Rowling Transgemeenschap, Er is een transgemeenschap die (samen met homo's en lesbo's) inmiddels nog maar weinig heeft met de LGBTI+-beweging. En er is een LGBTI+-beweging die bestaat uit een stel zeikende nepslachtoffers die iets tegen Rowling hebben.
Oh en Rowling heeft niets tegen transgenders. Maar wel tegen het idee dat een transvrouw en een biologische vrouw hetzelfde zijn.
@Louter Leuter | 26-05-23 | 16:23:
Niet?
@Mokum Kosher | 26-05-23 | 16:27: Muchas gracias Mokum Kosher.
Nu begrijp ik het.
@Mokum Kosher | 26-05-23 | 16:27:
Altijd fijn als iemand het helder, samenvattend kan tegelen.
@Muxje | 26-05-23 | 16:30: Precies. De stelling dat transvrouwen niet hetzelfde zijn als biologische vrouwen leidt dus tot totale hysterie.
@Asteroid-B612 | 26-05-23 | 17:51: Die hysterie is groter dan ik ooit voor mogelijk hield. Zo las ik al over transvrouwen die menstruatieklachten hebben en eentje die probeerde melk te produceren voor hun baby. Vreemder dan elk sprookjesboek.
@Muxje | 26-05-23 | 16:30: Een transvrouw is een vrouw die omgebouwd is naar man (voor zover dat mogelijk is)
Zijn er Siamese tweelingen die duo-fluïde zijn, multigender en een MPV-tje bij zich dragen?
Op een of andere manier krijg ik geen hit als ik dat google.
Net las ik op nu punt en el een stukje over trans wielrensters. Een stukje verder in het artikel ging het zelfs over "vrouwelijke wielrensters die als man zijn geboren.
Terwijl godbetert er door die policor reutels tegenwoordig altijd geschreven wordt over "voetballer Lieke Martens", "wielrenner Marianne Vos" etc.. Geen vrouwelijke zelfstandig naamwoorden meer, want seksistisch, discriminerend enz..
Maar nu gaat het over trans en dan mag (nee, moet) het ineens zelfs dubbelop. "Vrouwelijke wielrensters" om hun "vrouwelijkheid" maar te benadrukken.
Ik wed dat er op de redactie aldaar serieus vergaderd wordt over het gebruik van welke aanduidingen in specifieke situaties. Echt, knettergek.
Ik begrijp er ook niks meer van maar wellicht is dat omdat je als wielrenster, d.w.z. meedoen met wat als vrouwenwielrennen bekend staat, best je als mannelijke voetballer kunt identificeren? Bovendien kun je fluïde zijn en is alles dus een momentopname. Het zegt alleen maar dat ze zich tijdens de beantwoordling vrouwelijk VOELDE en wielrenster VOELDE. Wat ervoor en erna aan de hand is, daar zegt het niets over. Of je man was? Man? VOELDE je je man? Of had je fysieke kenmerken die anderen je man deden noemen? Ja, dat is een issue.
The past is independent from the present and the present is independent from the future.
1984 rewritten woke style.
Ik roep maar wat want de lichten schijnen allemaal, maar zo beetje allemaal recht in mijn gezicht lijkt het wel.
@Zomaarwat | 26-05-23 | 16:13:
Kijk aan, je begrijpt het toch wel ;)
Iemand werd al wakker...
British Cycling to ban transgender women from competing in female category
www.bbc.co.uk/sport/cycling/65718748
Ik kwam dit tegen: nypost.com/2023/03/23/transgender-cyc...
@Louter Leuter | 26-05-23 | 16:20:
Ja, hier ging het over. Volledige waanzin dat er überhaupt een discussie over is.
Nazi's against woke!
Welke politiek briljante strateeg heeft dit bedacht?
Heb de boeken niet gelezen, maar kon Harry Potter met zijn toverstafje niet simpelweg de 'gender identity' van iemand omtoveren? Of een piemel veranderen in een gleuf? Of van een cisgender white male omtoveren in bijvoorbeeld een hermafoditische negeres?
Het nog komende boek gaat over love potion.
Erg verwarrend allemaal wordt dat.
Je doelt op de van Ginneken spreuk.
Nee, ik begrijp hier niets van. De wereld verandert te snel. Ik ga maar iets in de tuin doen. Kom poes, we gaan naar buiten. De zon schijnt.
Zo praat je toch niet tegen je vrouw?
@Hadena | 26-05-23 | 16:36: Oh toch, een deel van mijn vrouw vindt dit wel leuk hoor.
Gna gna, clownworld.
Van mij mag iedereen zich voelen en vinden wat hij wil. Als ik dat maar niet hoef te bevestigen danwel daarmee rekening hoef te houden.
Of ik dan een hork ben, dat kan en dan ben ik die hork. Dat probeer ik niet te zijn. Maar aangezien anderen dat bepalen, bepalen anderen dat en is het zijn van hork niet geheel en al te vermijden.
Dat betekent niet dat ik niet geheel uit mijner goedertierendheid rekening kan en veelal wil houden met gevoelens en problemen van mensen en er niet op uit ben die te dwingen zich zo te gedragen als ik prettig vind. Dat zou namelijk net zo irritant zijn als dat de woke community nu is. Dram dram en bepalen wat anderen moeten en mogen. Bah!
Precies, vrijheid van meningsuiting betekend (nog steeds) niet dat anderen verplicht zijn om daar naar te luisteren of zelfs the accepteren. Ik heb ook de vrijheid om iets van iemand anders te vinden, inclusief of ik iemand man/vrouw/ga-weg vind.
Goed gezegd, helemaal eens!
Ik moest het even opzoeken, maar "top 2 % OF" betekent Only Fans.
Mommy Bigdick verdient dus centjes met tranny pr0n.
Getverdemme. Nog meer info die ik nooit meer uit het brein kan wissen.
Doe eens normaal, dames en heren.
''Niet normaal maken wat niet normaal is.''
Samenvattend, iedereen heeft wel ergens gelijk, maar ook ongelijk en iedereen is boos op iedereen. Ben ik weer gerustgesteld.
Ik heb werkelijk geen idee wat de laatste maatstaven zijn van deugdoenerij, dus hoe spreek je tegenwoordig iemand aan zonder te kwetsen?
Ik spreek alles, van peuters tot lantaarnpalen met U aan.
Gewoon zoals t altijd al was. Gebruik de Bijbel maar als grondslag dan zit je wel goed.
@Niet_Van_Hier | 26-05-23 | 15:52: Onze kat vindt zich de koning van ons territorium. Wie ben ik om Zijne Koninklijke Hoogheid zijn bijpassende titulatuur te weigeren?
Kaag met "Uwe Hooghartigheid". De rest van de mensheid met "Hee, ouwe reus".
@Zomaarwat | 26-05-23 | 16:01:
Uw kat zal u wel duidelijk maken dat er niets te weigeren valt.
@Niet_Van_Hier | 26-05-23 | 16:10: Zo is dat. Ik ken inmiddels mijn plaats.
Snap er niets van... al die kreten en afkortingen. Bi switch trans girl? Wasdanu?
Eentje met twee schakel niveaus
@normanius | 26-05-23 | 15:41: 2x2 Bi en switch!
Verdiep je er dan ook eens in, er is meer in het leven dan louter leuter.
@Blauwpetje | 26-05-23 | 15:48:
Net zoals die shemales in Bangkok? Ook geen behoefte aan. Al zou ik helemaal alleen op een onbewoond eiland zitten en op een vrijdag komt er een trans aan, dan zou ik het wegjagen. Geen zin in.
@Louter Leuter | 26-05-23 | 16:18: Mee naar bed is weer een ander verhaal, maar weten wat wat is kan vanaf je pc-tje.
Ben te oud voor dit niet te volgen verhaal van mentaal gehandicapte twitteraars, jongens fijn weekend!
Hier nog een, paar linken aan elkaar plakken en je hebt weer een rel en of nieuwsitem. "plop"
LOL
Idem. En verder is het hier etenstijd. Na zdorovje!
Precies. Dit gaat nergens meer over. Ook een prettig weekend. Ik ga een biertje nemen.
Een paar landen verderop sterven er mensen dagelijks bij bosjes tegelijk, maar deze internetkleuters vinden een vrouw die haar vrouwelijke identiteit koestert erger. Dat zegt eigenlijk alles wel. Ach ja, als de Zoomers ook maar een beetje op de Boomers lijken, en volgens mij is dat wel een beetje zo, dan zijn ze over pak en beet dertig jaar in alles exact het tegenovergestelde van wat ze nu met z'n allen pretenderen te zijn. We gaan het meemaken.
Hoe kun je nou een milf zijn zonder kinderen?
Op dezelfde manier dat je een man kan zijn zonder piemel. Of een vrouw met piemel.
Net zoals je een vrouw kan zijn met een piemol.
Trans-Milf, nog in de kast of verkeerde firmware update van www.geenstijl.nl/5170744/ook-dat-nog-...
De kinderen de deur uit.
Ik heb een dad bod zonder kinderen.
@Ing. eslapen | 26-05-23 | 15:40: Gaat helemaal verwarrend worden als het ook nog eens in de overgang is.
Eigenlijk is het een Middle Aged No Kids trans, MANK trans.
@Sinterbikske | 26-05-23 | 15:51:
Vroeger was het nog eenvoudig.
Vrouwen kwamen in de overgang, mannen in de ondergang.
Ze identificeert zich als moeder.
Een vrouw met biologisch eigen kinderen is heel wat anders.
@Zomaarwat | 26-05-23 | 16:04: HIJ identificeert zich als moeder. Maar dat mag je niet zeggen want dan zie je ineens hoe krankzinnig dit circus is.
@CupDCake | 26-05-23 | 16:12: Haha. OK. 'Iets' identificeert zich als 'iets' en wij mogen er niks van zeggen maar moeten wel vragen hoe we 'iets' mogen noemen en wat 'iets' allemaal aan faciliteiten en aanpassingen van de maatschappij eist.
Het is echt heel simpel en natuurlijk volkomen terecht. Van ook deze diversiteit worden we alleen maar sterker.
Nou ja nog 1 tweetje en Spartacus is voor Rusland. Maar volgens mij is Spartacus dat al een tijdje, gegeven het constant aanbidden van de Oranje kleuter en het afgeven op Biden.
Toch opvallend dat veel van die radicale trans dames als beroep sekswerker zijn. Er is toch een psychologisch component aan dat sekswerk, van het zoeken naar aandacht en begeerte en de macht die sexualiteit geeft die mee speelt in hun hele beleving. Steeds maar weer de wil hebben om door mannen als lust object behandeld te worden om zo je vrouw zijn bevestigd te krijgen door de macht die je over mannen hebt. De hele dag door dag in dag uit met seks bezig zijn. Met het vervullen van deze noodzakelijke aandacht. Als een soort drug, terwijl prostitutie natuurlijk deels gebaseerd is op illusie en fantasie. Ik zie een parallel met de aandacht en bevestiging die men wil krijgen uit hun radicalisme. Het viel me ook al op in een documentaire serie over Kelly, onze eigen Nederlandse big brother trans, waarvan bekend is dat ze prostitué is, maar wat nieuw was voor mij, is dat ze daar meteen na haar transitie al mee was begonnen, en dat dus al zo lang doet als dat ze vrouw is. Ze gaan daar helaas niet dieper met haar op in. Wat de manier van omgang met seksualiteit en prostitutie te maken heeft met dat zelfbeeld en ervaring als vrouw van doen heeft. Ze geeft ook aan; ik had prima op een kantoor kunnen werken, maar ik wil dit. Dus anders dan uit armoede en geen keuze hebben. Ondanks dat het relaties doet mislukken en tot allerlei problemen leidt. En dat lijkt me bij veel van die types zo te zijn.
Ze kunnen natuurlijk wel goed kluiven.
We are fighting with the Harkonnens. Goed zo Navo. Jullie hebben weer goed op zitten letten.
En wie zijn dat? Harkonnens? Vogon ken ik, en Klingon en Vulcan...
Ik zag 'm ook staan.. heerlijk. Geen flauw benul hoe of wat, maar lekker meesurfen want de jeugd geeft dan pluskudo's.
@Louter Leuter | 26-05-23 | 15:42:
Boeken van Frank Herbert, paar zeer populaire games vorige eeuw en nu helemaal hip en happening door nieuwe serie over de boeken.
Humor van de tweet: Harkonnen zijn juist de slechten in de wereld van Dune.
@Kouwe Kees | 26-05-23 | 15:48:
Oh dank. Iets met Dune dus (ook nog nooit gezien).
@Louter Leuter | 26-05-23 | 16:15:
Yep! Nieuwste serie wacht ik eerst wat seizoenen af (ken het verhaal toch al), voor mij is het beetje jeugdsentiment en niet de huidige revival.
(er is al een film met Sting, heerlijk fout uit .. eh 1984 en ook al een eerdere serie van (voor de helft gekeken). Boeken meerdere keren gelezen, het is verzadigd dus ik kan wel wachten op de huidige serie ontwikkeling (een Game of Thrones ligt altijd op de loer tegenwoordig)).
"Mommy Bigdick" is wel een goeie bandnaam.
Met hun debuut album: No Minors
Maar ik mag toch aannemen dat de transgender community niet gedacht had dat de Oekraïners veel met hen zouden ophebben? Ik ben niet tegen NAVO hulp aan de Oekraïne maar we moeten nooit vergeten dat als het gaat om taal, cultuur , omgangsnormen en gedachtegoed, de Oekraïne en Rusland veel meer op elkaar lijken dan dat Oekraïne op ons lijkt. Ik bedoel, als je denkt dat je in Oekraïne kunt gaan praten over LHBQ+ rechten en het opnemen van Afrikaanse gelukszoekers, dan zul je van een koude kermis thuis komen.
Dat geldt trouwens ook voor sommige andere Oost-Europe landen. Daarom zijn er nu zoveel problemen met bijvoorbeeld Hongarije en de EU.
Hongarije heeft geen probleem, wij hebben een probleem.
Hmm dus wat LHBBQGTH en gelukszoekers betreft hebben wij eigenlijk op Geenstijl best wel wat gemeen met de Oekraïners.
Overigens staat de transgender community ook te juichen bij asielzoekers, die dan zelf weer stonden te juichen als er een lbqght# van een flat gegooid werd.
Dan zetten we toch gewoon met zijn allen een Oekraïens en een regenboog vlaggetje in ons twitter profiel. Is dat ook weer opgelost.
Klopt. Oekraïne wordt nu in de media geportretteerd als hip, liberaal en tolerant, terwijl het gewoon wat cultuur en normen betreft maar marginaal verschilt van Rusland of belarus .
Persbureau Bloomberg:
Netherlands Likely to Send F-16s to Ukraine After Pilot Training.
Goed nieuws dus. Hup Kasja!
Ik snap dat je het goed nieuws vindt. Ik zie ook liever Oekraïne winnen. Maar we zullen toch verder met de Russen moeten. Een revanchistisch Rusland met een eventuele Trump die niks om Europa geeft en China dat klaar staat om de Russen te ondersteunen, is slecht nieuws. Er zal een moment moeten komen dat wij met de Russen gaan praten voor een oplossing.Nu kan dat waarschijnlijk nog niet.
Yes, dit gaat de Russen uit de Donbas jagen!
@thanseeuwen | 26-05-23 | 15:32: Pas als de Krim weer Oekraiens is en niemand er Russisch spreekt, Russichtalige boeken en media gebruikt en naar de Russisch Orthodoxe kerk gaat!
En internetkabel gesaboteerd in 3...2...1...
@drs. Levi Samsonov | 26-05-23 | 15:43: Prima idee. Oog om oog, tand om tand. Dat zal die fascistische Russen leren.
@thanseeuwen | 26-05-23 | 15:32: Niet te bang zijn voor de Russen. Angst is een slechte raadgever.
"Oorlog escaleren, goed nieuws dus. Hup Karin" is een betere vertaling.
@Après toi | 26-05-23 | 15:47: fascisme, of was het nou communisme, is dat zoiets als extreem liberalisme?
@Après toi | 26-05-23 | 15:48: Dat is overmoed ook.
Raar, eerst tientallen jaren bezuinigen op defensie, en nu opeens kan het niet op, het geld klotst tegen de plinten. En het is niet eens onze oorlog !
@Asteroid-B612 | 26-05-23 | 17:43: Het is wel onze oorlog, want Rusland is onze vijand. Dus gaan we er vol in.
@Après toi | 26-05-23 | 17:53: Rusland is niet onze vijand. Ukraine is in oorlog. Wij nog niet.
@Après toi | 26-05-23 | 15:47: yep, we zuiveren de Krim! Die 90 tot 95% die voor Rusland is gaat maar ergens anders wonen.
@drs. Levi Samsonov | 26-05-23 | 19:02: Bij het Referendum stemde een meerderheid op de Krim voor onafhankelijkheid van Rusland.
Reken maar dat ik TERf zou zijn als ik vrouw en feminist was!
Okay, maar wat let u dat te zijn?
@quazi | 26-05-23 | 15:19:
Mijn opinies over toegankelijkheid van vrouwen sport, kleedkamers en toiletten dragen niet ver.
"Wees uzelf!" zei ik tot iemand;
Maar hij kon niet: hij was niemand.
(P.A. de Genestet)
Niks mis met de genoemde fictionele personages (of met J.K. Rowling), maar is deze kinderlijke tweet echt van de NAVO?
ja het is echt twitter.com/NATO/status/1628687961477...
Als iemand die NIETS weet van Harry Potter en NOG NOOIT een Star Wars film heeft gezien, heb ik geen flauw idee waar dit allemaal over gaat.
@Asteroid-B612 | 26-05-23 | 15:36:
Troost je, ik heb ze allemaal meerdere keren gezien, de boeken over Potter allemaal gelezen, ik kan er geen touw aan vast knopen. Dat heb ik wel vaker bij Spartacus, dus dat zal aan mij liggen.
@Asteroid-B612 | 26-05-23 | 15:36:
Idem hier.
Volgende keer toch maar de films kijken voor je een quote doet. Harry potter moest eerst dood voordat hij kon winnen, William Wallace werd veraden door zijn medestanders en Han Solo werd dood gestoken met een lightsaber door zijn eigen zoon. niet echt geweldige voorbeelden van winnen.
Han Solo. De enige die de Kessel Run in minder dan 12 parsecs deed.
Medeverantwoordelijk voor het vernietigen van 2 superwapens.
De prins Bernard uit het StarWars universum.
En jij focust op een dingetje in de familie sfeer.
Ben ik stoned?
Als een garnaal.
Grappig, of beter bijzonder (want grappig is oorlog niet) te zien hoe beeldcultuur zo belangrijk is. Een oorlog wordt gelinkt aan allerlei bekende verhalen van onze tijd, wel uit mainstream boeken en films. Voorheen zochten beide partijen de hulp van God en goden, nu van films en series.
Overigens: Hup Rowling!
Oh god, de trannies en woke frusties weer over de zeik. Is het niet eens tijd dat ze gewoon hun kop houden en net als heteros, homos, blanken, zwarten gristen atheïsten en weet ik wat voor gezindten nog meer aan het werk gaan ipv overal iets achter te zoeken, dat zou hun acceptatie ook meer goed doen dan dit soort idioterie.
"Bi switch trans girl"?
Pfff, wat een amateur. Ik identificeer als Decepticon triplechanger
Van mij mag die hele 'transgendergemeenschap" vandaag nog afsterven. Dat gezeik de hele tijd. En laten we maar eens beginnen om al dat geknutsel aan hun lichaam voor eigen rekening te laten geschieden. Als mijn vrouw zich Dolly Parton voelt, krijgt ze ook geen gratis plastic tieten.
Je moet pas bang worden als je vrouw zich Rocco gaat noemen.
@Zomaarwat | 26-05-23 | 15:56: u heeft teveel naar Brandend Zand geluisterd. Zwarte Dino, jij wou Nina die met Rocco was verloofd....
@Zomaarwat | 26-05-23 | 15:56: I see what you did there.
Wat Sasha zegt.
Ok Spartacus, de dagelijkse transgender topics beginnen nu wel een beetje op te vallen. Heb je iets op te biechten?
Dat hele transgebeuren is een snelkookpan die de totale wokebubbel uit elkaar gaat laten spatten. Spartacus heeft goede instincten welke internettheaters in de gaten te houden.
@ZonderNaam | 26-05-23 | 15:13: Internet is niet de echte wereld hé.
@Après toi | 26-05-23 | 15:18:
Klopt, maar daarom is het af en toe nog wel leuk te weten wat er in Second Life gebeurt.
@ZonderNaam | 26-05-23 | 15:23:
Overigens voor degenen geïnteresseerd in klein-Twitter cabaret, een bij vrienden van de show bekende schoolkrantredacteur is nu al dagen bezig met een uiterst vermakelijk Laatste Offensief tegen de neoDuk.
Zijn "ik-copy-paste-10-screenshot-tweets" topics, ik kan er geen touw aan vast knopen. Erg onsamenhangend.
citaat: "... dat ik erg open minded ben als het gaat om gender, mensen die buiten de binaire rolverdeling vallen daarin vaak juist erg leuk en aantrekkelijk vind..."
@ZonderNaam | 26-05-23 | 15:28:
Ik snap niet wie je daarmee bedoelt en wie de neoDuk is.
Overigens @Spartacus je topics zijn altijd erg vermakelijk en soms nog leerzaam ook.
@Eduardo- | 26-05-23 | 15:41: misschien dat senpai spartacus bloosde terwijl hij dat opschreef.
REAGEER OOK