Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Lentekriebels? Maak "theybies"

theybies

snappen we

We hebben de kracht even niet voor een duiding. In plaats daarvan dus maar gewoon even een open vraag aan u: doen ouders dit uit een oprechte zorg om het welzijn van hun kindje? Of speelt er iets anders? Er lijkt in de docu een (1) volwassene aanwezig in de vorm van psychotherapeut Mark Vahrmeyer, die met ouders aan genderthema's werkt. Hij waarschuwt dat deze opvoeding het sociale- en schoolleven van een kind juist extra moeilijk kan maken. "By raising a child perhaps in this way, where they're not assigned a gender at all, they are different. By definition, they are standing out no matter how we look at it. It does create that sense of difference and it is ultimately still an experiment."

Je zou als ouder maar zo demonstratief in genderideologie geloven dat je het geslacht van je kind """geheim""" houdt voor omstanders en je het een verziekte jeugd en algeheel kansarm leven van je kind waard vindt. Dat is toewijding.

De prijsvraag

Social

Ondertussen in bier van het merk Bier

Social

Oh 5 jaar geleden dus ook al. Time is a flat circle

snapt u niet maar het maakt toch allemaal niet meer uit

Reaguursels

Inloggen

Rubberentegel moeders die een nieuw projectje hebben voor de insta-likes. Een theybie is natuurlijk veel meer aandacht dan gewoon een saaie baby. En de rubberentegel vaders hebben geen ruggengraat dus gaan overal in mee.

boonmoi | 04-04-23 | 07:41

Maakt het iets uit? Kinderen doen toch wat ze willen.

KingOfTheLoonyBin | 04-04-23 | 06:42

Er zit een hele generatie heel erg verwarde mensen aan te komen denk ik.
Ik had deze gisteren al geplempt, maar gooi hem even in de rebound als het mag.
www.joe.co.uk/life/trans-woman-born-w...

Asteroid-B612 | 04-04-23 | 02:55 | 1

Jezus. Het had al niks en dan het laatste ding eraf. Die kan je toch zo in een ala Robocop pak zetten joh.

Zalwelweer | 04-04-23 | 06:14

Ik identificeer mij als man, meestal boos en blank in de winter. Beetje zon erop en zowat goudbruin. Zo ben ik geboren. Mocht ik een kind krijgen en de barende wordt ineens debiel over gender ben ik ineens een alleenstaande man die een kind normaal opvoed naar gelang de meegekregen onderdelen.

Doe lekker normaal.

Zalwelweer | 04-04-23 | 02:01

Zoals altijd rechtvaardigen deze progressievelingen hun obsessie met het meest oudbakken hokjesdenken dat je kunt bedenken. Zeggen hun kind geen geslacht toe te wijzen 'omdat ze hun kind geen richting in willen sturen wat beroepskeuze enz. betreft'. Huh? Misschien ligt het probleem niet bij dat biologische geslacht waar ze zo krampachtig omheen dansen, maar bij hun dwingelanderige manier van opvoeden? Als meisje klom ik in bomen, speelde ik in de blokkenhoek, haatte ik poppen en hield ik van auto's, maar ik had wel lang haar, en dat heb ik nu nog steeds. Heb me op geen enkel moment in mijn jeugd tot een bepaald beroep gedwongen gevoeld. Ik kan me voorstellen dat dit bij deze mensen, die boeken schrijven over hun experimenten en de publiciteit zoeken met hun kinderen, héél anders ligt.

kapoerewiet | 04-04-23 | 00:05

Damn net een businessplan voor de hete gender reveal party markt ingeleverd bij de bank. Zal dan wel niet door de ethisch maatschappelijke review komen. Of gaat Caroline de Boerenleenbank weer in ere herstellen. Zit ik anders mooi met 26 vaten aan blauwe en roze helicopter rookmachine vulling van Alibaba op Lelystad. Bedankt wokies

Kladderadatsch | 03-04-23 | 23:11

Nu de inclusieve/ woke waanzin over ons wordt gestort en slechts toeneemt in excessiviteit moet ik een zeer recent en waar gebeurd verhaal met U delen.
Zoals in mijn Vikingverhaal aangetoond zijn alle mooie vrouwen lesbisch, en alle mooie mannen homo. Dat is algemeen bekend en 100 % waar.
Zo was er 2 weken geleden een homo in mijn woonomgeving die ineens avances richting mij begon te maken. Als diepgelovige en fanatieke hetero wilde ik uiteraard van niets weten.
De pisnicht knalde alle kanten op. Eerst vertelde hij de huisbaas een serie leugens over mijn gedrag. Deze reageerde vervolgens via zijn advocaat met een brief gericht op uitzetting.
Alsof het nog niet genoeg was sloopte deze gek met een mes de tochtstrippen van mijn tuindeur.
Een uur na mijn weerwoord aan de advocaat vd huisbaas stond hij op mijn voordeur te beuken.
Nu vraag ik U;

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat deze idioot mij dakloos probeert te maken en mijn woning sloopt terwijl de kans dat ik een homo ben 1 op de 50 is.
Immers bestaat het LHBTI - deel 2 % van de bevolking.
Ik ben meerdere malen afgewezen door een vrouw. Dat was geen feest.
Maar geen haar op mijn hoofd die eraan dacht de betreffende vrouw op welke manier ook te beschadigen.

En dat was niet de eerste keer dat een uitzinnige homo wraak wilde nemen.
Wraak voor wat ???????????

hoestmogelijk | 03-04-23 | 22:37 | 7

@SIogra | 03-04-23 | 23:22: Nee, want heteromannen reageren niet zo. Het giftige en valse is 100% nichtengedrag of vrouwelijk.

Arachne | 04-04-23 | 00:27

Misschien heb je gewoon een onweerstaanbare ass ? Ik weet het niet.

Asteroid-B612 | 04-04-23 | 02:58
▼ 4 antwoorden verborgen

Reaguurders, help mij eventjes:

Heb lang geleden een docu gezien over een Amerikaans stel jaren ’50 of ’60 wat een kind kreeg, een jongetje. Volgens de artsen was er iets mis met zijn piemeltje en zouden ze hem daar aan opereren, kleine ingreep. Ouders stemde in, echter tijdens de ingreep schoot de chirurg uit met het elektrische mes en weg was het slurfje van de peuter. Na ijverig beraad tussen artsen en psychologen v.h. ziekenhuis kwamen ze op het volgende idee: de ouders moesten het kind per direct opvoeden als een meisje, dat was de enige juiste optie. De ouders stemden in en tevens kon via de Burgerlijke stand het geslacht gewijzigd worden i.v.m. de case ‘medisch ongeval’.

Enfin, het joch ging voortaan als meisje door het leven, jurkjes aan, poppen e.d. en moest zich op school bij de meisjes voegen. Dit hebben de ouders volgehouden tot aan zijn/haar volwassenheid waarna hij/zij in een ongelofelijke mentale crises terecht kwam. Het liep zo uit de hand dat hij/zij op het randje van zelfmoord balanceerde. Alle psychologische hulp te spijt waarbij ‘m keihard werd voorgelogen dat hij toch echt een meisje was mochten niet baten.

Uiteindelijk heeft hij gebroken met zijn ouders, zijn omgeving en alle goedbedoelde psycho hulpdiensten - welke bleven eisen dat hij zich als vrouw zou gedragen - en ging hij door het leven als piemmelloze man. Hij had aan de docu meegewerkt om mensen te waarschuwen dat gender geen construct betreft en man of vrouw zijn niet zomaar even kon worden gewijzigd. Oude docu, maar zeer actueel.

Mijn voorzichtige conclusie is dat er mensen zijn (minder dan ’n promille) die van geslacht willen veranderen, dit moet mijns inziens van binnenuit gewenst zijn en NIET opgelegd worden door de ouders, de omgeving en zeker niet op experimentele medische basis of door politiek gemotiveerde lieden.

Wat is de naam v.d. docu, weet iemand dit?

Unsinkable-Sam | 03-04-23 | 22:32 | 13

Herinner me die docu ook. Was het niet een besnijdenis die fout ging. Hij had ook nog een broer(tje) dacht ik en z’n moeder was er erg fanatiek in. Is al wel weer enkele jaren geleden dat ik die docu zag.
Was het geen Amerikaanse uitzending in plaats van Brits?

borgmonster | 03-04-23 | 23:35

@Deflatiemonster | 03-04-23 | 23:34: Het besnijden van jongetjes in de USA heeft een wonderlijke geschiedenis. Het is in zwang geraakt dankzij een zekere Dokter Kellogg. Jazeker, dezelfde man van de cornflakes.
Die kerel was arts in zo'n Victoriaans "sanatorium" waar al die leipo's natuurlijk de hele dag aan hun pik zaten te sjorren. In die tijden dacht men ook dat je ziej zou worden van masturbatie enzo. Als voorstander van het destijds geroemde "een gezonde geest in een gezond lichaam" dogma, besloot de heer Kellogg zijn patienten te helpen met een gezond en voedzaam ontbijt, de voornoemde cornflakes, en ook met besnijdenis. Dan hielden ze hun handjes tenminste boven de dekens. Er begint nu wel een beetje verzet tegen deze besnijdenispraktijken te komen. In de woorden van mijn neef : "They removed sexual tissue from me before I could object, because I couldn't talk yet ! They VANDALIZED my shit !"

Asteroid-B612 | 04-04-23 | 03:05
▼ 10 antwoorden verborgen

Ik ben dit serieus zo zat, dat geouwehoer over "gender"... Man, vrouw, homoseksueel of wat voor kant op dan ook. Doe je ding. Maar kom niet met zulke shit aankakken. (Pun not intended)

Flapster | 03-04-23 | 22:29

Je zal maar heel je leven op eieren lopen en niet de waarheid durven te zeggen omdat je dan iemand zou kunnen kwetsen. Wat een laffe hond ben je dan, totaal niet te vertrouwen.

Overtwar | 03-04-23 | 22:14 | 1

Ho ho, op eieren of op zaad lopen, anders neem je het geslacht aan.

Tashtego | 03-04-23 | 22:17

Zet ze op hun 9e bij een kolonie apen en binnen een minuut of 5 is ze uitgelegd wat ze zijn.

Tjemig | 03-04-23 | 22:13

Met zoveel mogelijke combinaties qua persoonlijkheden (zelfs het geslacht tegenwoordig), lijkt het me toch een heel stuk lastiger meerdere raakvlakken te vinden met anderen.

Boerhoektvrouw | 03-04-23 | 22:09

Ik begin nu ook over die Franse premier te twijfelen.

W_F | 03-04-23 | 22:04 | 1

Dat kan en mag dus niet. Power vrouw met een zwaar familieverleden. Kan niet fout zijn.

Arachne | 04-04-23 | 00:24

PM van Nieuw-Zeeland is poepbang voor wrongthink. Is het nou een vent of niet?

SIogra | 03-04-23 | 22:02

Zodra een kind geboren wordt zegt de verpleegkundige toch zoiets als "gefeliciteerd het is een jongen" of "gefeliciteerd het is een meisje".
Of moet men dat tegenwoordig ook ontkennen?

Reebensteeltje | 03-04-23 | 21:56 | 1

Zolang het daarbij blijft is het geen probleem, want dat herinnert het kind zich natuurlijk niet. Maar naarmate het kind ouder wordt zal het wel problemen geven, iemand op bezoek kan zomaar zeggen wat ben jij een schattig meisje of zo. En zodra het grut naar school gaat met leeftijdgenootjes is het zoiezo afgelopen. Gekke jongens, die wokies.

Tashtego | 03-04-23 | 22:16

Ok. Je bent per definitie een volledige klapmongool, losgeweekt van de natuurlijke realiteit, als je op dit verschijnsel meedobbert. Op het moment dat je een vers nieuw weerloos leven daarmee gaat bestuiven ga je een factor 1000 in level daar onder zitten.

NiCeY | 03-04-23 | 21:53

Billion Dollar Babies, niets nieuws. Op de maand af precies 50 jaar geleden. Alice Cooper wist er wel raad mee.

Tjemig | 03-04-23 | 21:49 | 2

Ha, ik heb de lp met biljet van een billion dollar nog.

Dual | 03-04-23 | 21:55

De wereld zal niet ophouden te bestaan zoals de milieu drammers ons willen doen geloven, maar haar stupide bewoners dankbaar zijn voor de zelfdestructie.

KC45 | 03-04-23 | 21:47

Ik heb mijn dochter nooit geforceerd om typische meisjesdingen te doen: wel boomklimmen, rugby etc. Nooit is er misverstand geweest over haar geslacht. Die genderleuterkoek leidt alleen tot verwarring.

Sommige dingen zijn complex, maar dit niet:
- lichaam gemaakt voor grote geslachtscellen (eicellen) => vrouw
- lichaam gemaakt voor kleine geslachtscellen (sperma) => man

Vergeet gedoe over XX en XY chromosomen.

Fimpje:
twitter.com/zaelefty/status/164076067...

ED-209 | 03-04-23 | 21:46 | 3

Heb vier jongere zusjes, en kan je vertellen dat ik beter was in het vlechten van de haren van de Barbies en de My Little pony’s dan hen. We speelden ook samen met Lego en van die plastic soldaatjes met geweren. We speelden gewoon samen en dat was leuk en mooi.

Sinterbikske | 03-04-23 | 21:57

Goed filmpje. Moest ook erg lachen om het schuimbekkende commentaar van ene xyz.

Kowalski11 | 03-04-23 | 22:09

Arme kinderen. Verwarring en trauma gegarandeerd.
De natuur kent slechts twee geslachten. En niet die twee geslachten maar het hele geneuzel rond gender en dat je 'bent wat je je voelt' is een sociaal construct.

Hommel | 03-04-23 | 21:45

Ik had het niet verwacht... Het kan dus nog steeds gekker in deze wereld?

de Jager59 | 03-04-23 | 21:42 | 1

Wacht maar tot volgende week. Spreek u dan.

SIogra | 03-04-23 | 21:52

Welke ‘kerk’ je er ook bij in gedachten hebt:
No one has said what the truth should be
And no one decided that I'd feel this way
If you felt as I
Would you betray yourself
But, you can't deny how I feel
And you can't decide for me
No one should fear what they cannot see
And no ones to blame it's just hypocrisy
It's written in your eyes
And how I despise myself
But, you can't deny how I feel
And you can't decide for me
And it's your heart
That's so wrong
Mistaken
You'll never know
Your feathered sacred self
But, you can't deny how I feel
And you can't decide for me
And you can't deny how I feel
And why should you decide for me
youtu.be/Uu-JIq4pZ2A

Sinterbikske | 03-04-23 | 21:41 | 2

Spring maar van het dak muziek.

Niet_Van_Hier | 03-04-23 | 21:55

Wil zo'n ouder dan dat zijn kind helemaal verknipt en emotioneel onstabiel wordt tegen de tijd dat ie volwassen is? En in zijn/haar onzekerheid heroïne gaat spuiten? Of nog erger, op D'66 gaat stemmen?

Osdorpertje | 03-04-23 | 21:33

Narcistische egotrip van de ouders. Kunnen ze heerlijk deugen tijdens verjaardagen..

Bierum | 03-04-23 | 21:27

Die ouders zijn in ieder geval allemaal kindermishandelende aandachtshoeren m/v/omgebouwd/ertussenin.

zwellevertje | 03-04-23 | 21:26 | 1

Dat weet je dus Nooit zeker hoorrr..

grapjasz | 03-04-23 | 21:30

Wie had gedacht dat volwassen millennials zo trendgevoelig zijn als brugmuggen uit de jaren '90 met Levi's en Nikes en zo fanatiek in middelmatig gelul geloven als Jehova's?

SIogra | 03-04-23 | 21:26

Jongen? Meisje? Fijn zo. Afwassen, mond houden, rommel opruimen, huiswerk maken, stil, stil, naar bed! Het is niet zo moeilijk.

dathoujetoch | 03-04-23 | 21:24 | 1

In ieder geval stil binnen zitten. 24/7.

Lorejas | 03-04-23 | 21:28

Het geslacht zit die ouders wel erg in de weg. Waarom niet meteen het mes erin bij de geboorte? Waarom niet alle geslachtskenmerken weg laten halen? Om bij hun kind de vrije keuze nog gemakkelijker te maken?

Schoorsteenveger | 03-04-23 | 21:23 | 4

U schrijft ook horror verhalen?

Niet_Van_Hier | 03-04-23 | 21:40

@2tribes | 03-04-23 | 21:39:
Ze zijn ervan overtuigd dat gender een keuze is en dat elk mens zijn eigen gender identiteit kan kiezen. Voorts zijn ze van mening dat elke directe koppeling tussen geslacht en gender, zoals de meeste tradities die leggen, die keuze in de weg zit en daarom fel bestreden dient te worden.

Schoorsteenveger | 03-04-23 | 21:45

Weet zeker dat reaguurder Boris P. hierover een heel mooi verhaal kan schrijven. Zie er eigenlijk ook wel naar uit. Beetje horror maar toch meestal wel met een onderliggende boodschap.

Sinterbikske | 03-04-23 | 21:49
▼ 1 antwoord verborgen

Straks is Rusland misschien nog de enige enigszins veilige haven om je kind op te laten groeien. En dat zegt wel wat.

Ride_On | 03-04-23 | 21:22 | 3

Over Rusland (en de hele fucking neerwaartse spiraal van de wereld) gesproken... deze ouders hebben hun prio's niet op orde

SIogra | 03-04-23 | 21:29

Helaas. In Rusland is je kind slechts opgroeiend kanonnenvoer.

JanVergoor | 03-04-23 | 21:39

@JanVergoor | 03-04-23 | 21:39: Nato komt soldaten tekort. Er wordt gefluisterd over het activeren van de dienstplicht. Deze geldt in de EU voor jongens en meisjes.

Hoe gaat (West) Europa reageren, bij het zien van de eerste gevulde lijkzakken?

Arachne | 04-04-23 | 00:22

Ze kunnen beter over m’n fiets lullen, dan over m’n lul fietsen!

Producent | 03-04-23 | 21:21 | 2

Wilt u wel een beetje inclusief zijn, ja?
Dit is héél kwetsend voor de lullozen hier!

Kapitein Sjaak Mus | 03-04-23 | 21:36

Kut, ja! Sorry!

Producent | 03-04-23 | 21:49

Volgens mij hebben onze vrinden in de Ukraine weinig ambitie/tijd/begrip voor deze waanzin..

grapjasz | 03-04-23 | 21:21

Kan iemand mij eindelijk eens uitleggen waarom dit soort bizarre zaken door overheden gepushed wordt? Waarom? Hoezo? Wat wil men bereiken?

Abject | 03-04-23 | 21:21 | 4

De transitie naar humanoïde soort vergemakkelijken?

2tribes | 03-04-23 | 21:43

Even aluhoedje complottheorie wappiegeneuzel, maar als ik kijk welke zaken gepushed worden denk ik aan individualisme. Als er geen eenheid is is er weinig weerstand en kun je eigenlijk alles wel doen als overheid. Iets anders kan ik niet bedenken.

Maar het blijven overheden, dus het kan ook zijn dat ze geen idee hebben wat ze nou eigenlijk aan het doen zijn.

Ijsklontje | 03-04-23 | 21:49

Iedereen heeft het recht om over dingen anders te denken. Behalve over corona vaccins natuurlijk, er zijn grenzen aan je vrijheden.

W_F | 03-04-23 | 22:12
▼ 1 antwoord verborgen

Verfzin alvast maar een therapie om deze, door hun ouders verknipte mensen, over een jaar of tien te helpen.

lekgoot | 03-04-23 | 21:20 | 1

Verfzin... tja.. Heb zelf nooit veel zin om t verven, vooral dat schuren vooraf... Dus misschien werkt het als therapie ja.

B*tchmeister | 03-04-23 | 21:34

Alleen Putin, een meteoriet, of AI kan ons verlossen van al deze nonsense ... Plop, ben er klaar mee

bier-en-tieten | 03-04-23 | 21:18

Zet die kinderen nu alvast maar op de wachtlijst van de plaatselijke GGZ. Ze gaan het nodig hebben.

Met_baard | 03-04-23 | 21:17 | 1

als de GGZ ze niet op die andere wachtlijst zet...

lemster zonder land | 04-04-23 | 01:27

Dit is de categorie ouders waar jeugdzorg de kinderen moet weghalen. Niet bij de toeslagouders, niet bij mensen met schulden maar bij deze totaalmongeaulen.

JanVergoor | 03-04-23 | 21:14 | 4

Waarschijnlijk had dat al bij hun ouders moeten gebeuren. De aftakeling van onze zorg is al een tijdje gaande namelijk.

Andersdenkend | 03-04-23 | 21:20

@JJMS | 03-04-23 | 21:25:
Nou en? Wat is belangrijker, de veiligheid van een kind of iemand die roept dat je transfoob bent?

JanVergoor | 03-04-23 | 21:37
▼ 1 antwoord verborgen

Ik hoop dat we tussen nu en 15 jaar flink geïnvesteerd hebben in de GGZ want als deze kinderen richting pubertijd / volwassenheid gaan zullen ze wel wat hulp nodig hebben.

Do-na-zi | 03-04-23 | 21:13

Een hele generatie verneuken. Hoeveel procent daarvan heeft er genderissues? Juist. Zolang we maar deugen. Boeiuh als mijn kind er verknipt door raakt.

vladimirows | 03-04-23 | 21:13 | 1

In Californië zijn er volgens mij een heleboel mannen met gender issues, en dan voornamelijk in de gevangenis. Typ het eens in op goochel en sta versteld.

Ijsklontje | 03-04-23 | 21:54

OK, dus geen gender reveal parties meer....oh wacht!

onweer | 03-04-23 | 21:12 | 2

Gender reveal is een schending van de privacy van het kind

JTKDM | 03-04-23 | 21:14

En vooral ook geen babyshowers meer. Hou toch op met die onzin. Narcistische en verknipte ouders is het grootste probleem lijkt mij.

Sinterbikske | 03-04-23 | 21:16

sorry ik ik vind die nieuwe PM van nieuw zeeland een prototype pedo. wat een enge vent.

Ir. Wilhelmus | 03-04-23 | 21:12 | 1

Ze wilden niet achterblijven bij de V.S.

intrigant | 03-04-23 | 21:33

Waarom als theybies en niet als babies?

Kaas de Vies | 03-04-23 | 21:10

Stop met het seksualiseren van kinderen! Wat ze in hun broekje hebben gaat niemand wat aan

JTKDM | 03-04-23 | 21:10

Kinderen hebben (biologische) startkaders nodig. Als ijkpunt.
En liefdevolle begeleiding als ze zich binnen die toch al ruime kaders (tegenwoordig kun je prima een mannelijke vrouw, vrouwelijke man, en van elke geaardheid zijn) niet kunnen vinden.
Of gaan we net doen of het toeval en afwachten is wie er gaat menstrueren en wie niet?

letopuwzaak | 03-04-23 | 21:06 | 2

Ja kinderen kunnen hun gewenste geslacht manifesteren en dan gaan ze menstrueren als ze maar echt willen. Wel met behulp van toegediende hormonen om het gewenste geslacht te BEVESTIGEN natuurlijk maar daar lullen we niet over.

JJMS | 03-04-23 | 21:07

Ik vraag mij af, stel je bent nu dertig, hoe ziet je leven eruit over veertig jaar als die letterbak waanzin zo door gaat?

Niet_Van_Hier | 03-04-23 | 21:03 | 7

Als ik die veertig jaar nog haal dan verwacht ik thuiszorg van een potige zuster met baardgroei.

Duwbak_Linda | 03-04-23 | 21:17

@JJMS | 03-04-23 | 21:06:
Gefeliciteerd en een gelukkig gezinsleven gewenst! En ook een beetje sterkte.

2tribes | 03-04-23 | 21:49
▼ 4 antwoorden verborgen

Ik kan mijn lol niet op als hun dochtertje besluit om staand te plassen.

Andersdenkend | 03-04-23 | 21:01 | 4
▼ 1 antwoord verborgen

Ook geen vader of moeder meer maar voeders of maders of zo.
Echt, niet zo heel lang geleden kon je gewoon hulp vragen, nu word je op een voetstuk geplaatst.

miko | 03-04-23 | 21:01 | 1

Zijn het niet gewoon ook hele aandachtsgeile mensen die net iets te lelijk of oninteressant zijn om anderszins op te vallen cq influencer te worden?

2tribes | 03-04-23 | 21:53

Nouja, hierom ben ik dus tegen die Lentekriebels-bullshit. Laat mijn kind met rust!

JJMS | 03-04-23 | 21:00 | 2

Ja, dan kun je beter een narcis zijn, ook irritant maar minder ergerlijk.

onweer | 03-04-23 | 21:10

Ik ben nu ook verward, heb mijn kleindochter gevraagd of hij jongen of meisje is en het schreit uit het kinderbedje "Opa Opa". Wil dat nu zeggen dat mijn kleindochter nu geen jongen, maar gelijk een opa wil zijn? Toch nog is met dat mens met baarmoeder praten.

jan huppeldepup | 03-04-23 | 20:59 | 2

Dus dat kind gaat er maar even vanuit dat jij je als opa identificeert?

miko | 03-04-23 | 21:06

Is dit een item van 1 april en trappen jullie er een paar dagen later in? Of is dit echt?

deministerpresident | 03-04-23 | 20:57 | 1

Ga er maar vanuit dat dit echt is want Megan en Harry voeden hun kind ook op deze manier op.

Sinterbikske | 03-04-23 | 20:59

Mijn beste vriend heeft drie zoontjes, oudste 10, jongste 6. De jongste keek graag Elsa, iets met prinsessen of zo. Hij liet hem in een jurk naar school gaan. Leraressen vonden het helemaal fantastisch. Nu is hij fan van dinosauriërs en ben ik met hem ‘dinomaatjes’, wat het ook mag betekenen. Maar ik vind helemaal mooi. Laat die kinderen gewoon zichzelf zijn, zichzelf ontdekken en ontwikkelen zonder daar allemaal gekke door volwassenen bedachte theorieën aan te koppelen. Jouw kind is niet jou, hou op met die indoctrinatie, wees gewoon een voorbeeld en laat je kind vrij zonder daar van alles aan te koppelen. Mijn vrij donker getint overbuurjongetje ging rond Sinterklaas als zwarte Piet verkleed naar school, paar jaar later af en toe als Spider-Man. Zo werkt het gewoon. Hou op met kinderen voor je karretje te spannen.

Sinterbikske | 03-04-23 | 20:54 | 5

@Kaas de Vies | 03-04-23 | 21:08: Kun je de volgende op watervast papier printen alsjeblieft? Of zo’n mooi cellofaantje eroverheen? Handtekening maakt het natuurlijk altijd wat specialer, wat persoonlijker. Misschien bij de volgende een opdracht erbij?

Sinterbikske | 03-04-23 | 21:13

Precies dit!

2tribes | 03-04-23 | 21:56
▼ 2 antwoorden verborgen

Over dat bier, dat gaat er niet in in the USA:
I never knew a beer could commit suicide. Bud just found a way. Bye bye.

Miss_Pinky | 03-04-23 | 20:54

Is ook lastig, met dat zaadje en dat eitje wat samenkomt, met een eicel met een door mama (en voorouders) bepaalde pantserschermpje om zich heen waar y zaadjes makkelijker er door komen als dat schermpje opgebouwd is uit shit proteinen (proteine arm dieet van mam, honger, vegi?), en als t Y zaadje binnen komt moet ie z'n ST Y gen fatsoenlijk in expressie brengen voor her en der wat hormoon releases om dr een menneke van te maken, wat niet altijd vlekkeloos gaat en ook weer o.a. afhankelijk kan zijn van mama's testosteron gehalte en andere zaken zodat dat weer invloed heeft of het intra uteriene menneke of vrouwke of niet helemaak gelukt dr anatomisch pikobello uit gaat zien waarbij de hersenontwikkeling op de een of andere manier hopelijk synchroon wordt beinvloed door al die hormoontjes met wat daar beneden gaat hangen, wat ook niet altijd lukt, aangezien dr soms wel eens meerdere dingen hangen die het wat lastig maken wat er nu weer in een paspoort moet komen te staan, laat staan wat je dr zelf van vindt, mocht dat relevant zijn, ook al heb je een leuter van 13.8 cm in erectiestand met eileiders en wat restjes van baarmoederweefsel, blijkt achteraf, een motor en een legionair tattoo, maar zeggen je hersenen.. ik wil zwanger worden.
Tja... oplossing: naar Nieuw Zeeland of paspoort wijzigen. Evolutie wordt nog niet opgelost met paspoorten. Die blijft vaker anders dan dat de engel van Allah op de 40e dag van de zwangerschap besluit. En dan heb ik niet eens alles genoemd wat er zoal anders kan gaan. Heb ik geluk dat ik voldoe aan de Arische viking norm. Al dat gezeik niet, minus Woke.

nobodiesunmighty | 03-04-23 | 20:53

Een van mijn beste vrienden is getrouwd met zo'n afgestudeerde woke feministe. Toen zijn eerste kind werd geboren en ik hem ermee feliciteerde, vroeg ik naar de naam en of het een meisje of een jongen was. Hij antwoordde dat ze eerst gingen kijken hoe het kind zich zou ontwikkelen voordat ze een naam en een "gender" zouden kiezen. Het is gelukkig goed gekomen.

Patraque | 03-04-23 | 20:52 | 8

Zo iemand is meteen geen beste vriend meer.

Met_baard | 03-04-23 | 21:29

@Met_baard | 03-04-23 | 21:29: Zijn vrouw is veel jonger dan hij en iedereen lijkt daar besmet met die woke religie, inclusief de grootouders. Hij leeft daar in een alternatieve werkelijkheid dus ik vergeef het hem. Ik ken hem al 35 jaar, vrienden voor het leven.

Patraque | 03-04-23 | 21:40
▼ 5 antwoorden verborgen

De ouders weten dus zelf ook niet wie van de twee de vader of moeder was. Het kind heeft dus ook geen pap of mam, maar iets als geslachtsloze ouder 1 en geslachtsloze ouder 2. Ik loop vast. Misschien hadden die ouders beter een goudvis kunnen nemen.

Gebakschep | 03-04-23 | 20:52 | 2

Mannetje of vrouwtje?

B*tchmeister | 03-04-23 | 21:22

Hou het bij een goudvis, dan doet het geslacht er niet toe.

Gebakschep | 03-04-23 | 21:49

Overdreven voorzichtigheid. Je moet niet al te spastisch gaan doen over gender. Mocht de hersenbedrading niet synchroon lopen met de sekse kenmerken dan komen de betrokkenen daar tzt vanzelf wel mee.

TanteJuut | 03-04-23 | 20:50 | 3

juist.

nobodiesunmighty | 03-04-23 | 20:54

Mooi geformuleerd!

pibasso | 03-04-23 | 21:21

precies.

ChalinaRosa | 03-04-23 | 21:29

Ik vraag tegenwoordig altijd uit correctheid of iemand een jongetje of meisje is bij een eerste kennismaking. Blijkt iedereen toch een stuk minder woke te zijn dan ik dacht.

BobDobalina | 03-04-23 | 20:49 | 5

Op de middelbare school van m'n zoon is dat ook totaal geen issue. De jongens weten heel goed wie de meisjes zijn, en omgekeerd.
Krijgen wel les in 'gender' en dat soort dingen.
Lachen ze alleen maar om. Begrijpelijk. Mss loopt er op de hele school (1000+ leerlingen) eentje rond met issues.
Die wordt met rust gelaten. De ouders krijgen wel, niet tot mijn verwondering, een gratis exemplaar van DSM-V.

Ichneumonidae | 03-04-23 | 21:10

@Ichneumonidae | 03-04-23 | 21:10: Trans enzo was inderdaad 1 promille. Homo was 1 procent. Tegenwoordig doet men net of 10% homo is en 5% trans. ofzo. Het is een gril, vroeger had je veel hoogbegaafden die dan snel door de mand vielen. Met sexe deviaties is het makkelijker want het is oncontroleerbaar.

AntiZanicz | 03-04-23 | 21:17

De echte hardliners vinden je dan natuurlijk wel een binaire cisgender.

intrigant | 03-04-23 | 21:46
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat een freakshow.
Gender benders in de wondere wereld van woke.

Reebensteeltje | 03-04-23 | 20:49

van alle tijden, van alle dieren.

nobodiesunmighty | 03-04-23 | 20:58

The Who komt wat mij betreft overal mee weg.

pibasso | 03-04-23 | 21:20

NZ was tijdens de griep al totaal, maar dan ook helemaal totaal van het padje af. Dit zwakzinnige geleuter illustreert dat alleen maar.

Kortom, kudtland eerste klas.

Ichneumonidae | 03-04-23 | 20:47 | 2

een perfecte blokkade ging een tijd goed. Vooral den Chinezen buiten houden hielp goed. Scheelde ook met de illegale import van bijna alles. Rond de pacific zou men allemaal een anti Azie cordon moeten inrcihten.

AntiZanicz | 03-04-23 | 21:14

Inderdaad. Valt weinig meer aan te doen vrees ik.

ChalinaRosa | 03-04-23 | 21:33

Als wij alle geslachtelijke kenmerken van dat soort ouders letterlijk zouden weghalen is het probleem opgelost. Zo simpel kan het zijn. Niet vrijwillig dan maar onder dwang, ze zijn toch al zo gek als een deur.

deja_view | 03-04-23 | 20:47

Waarom zijn al deze mensen geobsedeerd wat er in het onderbroekje van een ander zit? Laten we even heel eerlijk tegen elkaar zijn, we leven niet meer in het oude Rome, er start niet elk moment een orgie, die informatie is meestal volledig irrelevant. We maken gender nu iets gigantisch, zeker voor kinderen.

Het is overigens een illusie dat we kinderen nog kunnen beschermen tegen informatie. Het schoolplein is hard, en wat deze kinderen aan afbeeldingen zien van bijvoorbeeld drillrappers die een hakbijl gebruiken om iemands kontje te choppen. De waanzin en de wansmaak van Rob Muntz was slechts fictie, tegenwoordig doen we dat gewoon echt.

Deze politiekcorrecte woke oorlog komt voor politici als geroepen. Het is een mooie afleidingsmanoeuvre, terwijl iedereen heel geëmotioneerd raakt over de inhoud van het onderwijs, let niemand op een docententekort, begrijpend lezen, rekenen of andere basale vaardigheden.

Dit is empty-wallet-politics pur sang. Zonder geld uitgeven kan een politicus zich profileren. Dat vinden ze heerlijk. Geen geld, geen oplossing, maar wel uw stem.

Feynman | 03-04-23 | 20:43 | 4

"let niemand op een docententekort, begrijpend lezen, rekenen of andere basale vaardigheden."

Dat deed ik wel. Het is snel afgegleden de laatste 30 jaar, daarom geef ik al lang geen colleges meer.

Frau_Ferkel | 03-04-23 | 20:52

Dat is helemaal juist. Er zijn te veel van die non-issues die gebruikt worden om wilde Twitter debatten te houden: racisme, koloniën trauma’s excuses aan heksen en dit gendergedoe. De media doen er graag aan mee want het geeft ophef en ophef is kijkers. Kijkers is reclame en reclame is geld.

Overigens denk ik niet dat het om veel ouders gaat. Het is een kleine maar activistische groep. Activisme kenmerkt zich in ieder geval tot doelmatigheid, als het gaat om het onderwerp van dat activisme. Ze doen hun best dit onder de aandacht te brengen en dan krijg je die perverse prikkel bij de huidige media. Komt nog bij dat er in BNend Nederland een hoop figuren rondlopen die stellingname in deze prima kunnen gebruiken om een plekje te krijgen aan de babbeltafel teneinde maar in beeld te zijn, een levensdoel van de BNer.

Nuuk | 03-04-23 | 20:56

Scherp Feynman, scherp!

ChalinaRosa | 03-04-23 | 21:35
▼ 1 antwoord verborgen

Mijn ouders deden dat ook al, maar toen gingen ze dood en nu weet ik het dus nog steeds niet.

John McClane | 03-04-23 | 20:43 | 1

Mijn ouders hebben mij nooit verteld wie vader en wie moeder was.

Nuuk | 03-04-23 | 20:46

Was er niet in Engeland een man wiens leven helemaal vergald was omdat zijn moeder hem nooit had verteld of ie nou een jongen of een meisje was. En in 50 jaar was ie er nooit zelf achter gekomen.

Osdorpertje | 03-04-23 | 20:42 | 1

Ja, dan zou ie wel eens last kunnen hebben gehad van prefrontale deficientie. Da s een gebied waar geen piemel in hangt.

nobodiesunmighty | 03-04-23 | 20:56

Ik identificeer mij subsidiabel optimaal.

Kaas de Vies | 03-04-23 | 20:42 | 1

ah... mooi, ik identificeer me nog steeds als een diepvries kipkroket, proportioneel aftrekbaar. Zelfde vader?

nobodiesunmighty | 03-04-23 | 21:00

Gestoord. Wat anders kan ik er niet van maken.

Fark Mutte | 03-04-23 | 20:42

Kolder en een schande van deze "ouders".
Eerst met de biologische natuur beginnen, daar valt minstens 90% onder, daarna op latere leeftijd met goede gesprekken, in vertrouwen en met begrip de overig 10% zijn/haar/het weg laten zoeken en steunen. Liefst in een maatschappij zonder rondsuizende betonscharen. Dat die "ouders" zich daar eens druk om maken en conform stemmen.

WasHetMaarMakkelijk | 03-04-23 | 20:41

Wanneer slaat deze volslagen nonsens ook over op de dieren eigenlijk? Is de PvdD al aan het voorbereiden?

Tiscali-2 | 03-04-23 | 20:41 | 2

laten we eerst maar zorgen de schade te beperken tot mafkees landen met anglo-saksische bindingen. Dwz Vk en het blanke deel van de Gemenebest van weleer.
Sofort umschalten auf Deutsch oder Französisch. Ferries naar VK tot zinken brengen en de tunnel dichtmetselen voor zo'n 10 jaar.

AntiZanicz | 03-04-23 | 21:12

Het is toch belachelijk om varkens varkens te noemen? Laat die dieren zelf bepalen wat voor diersoort ze willen zijn!

radiatorknopje | 03-04-23 | 21:15

Ik stel voor, om LHBTQWERTY te vervangen door MV-LHBTQWERTY.

Het weglaten van man (XY-chromosoom, met piemel) en vrouw (XX-chromosoom, zonder piemel) in het letterbakje doet geen recht aan de procentuele vertegenwoordiging van deze twee afwijkingen.

Frau_Ferkel | 03-04-23 | 20:40

Al die mentaal gemankeerde mensen baren mij zorgen.
We leven in een tijd dat de hoeveelheid geestelijk gestoorden dusdanig toeneemt, dat de hulpverlening het niet meer aan kan.
Of het nu gaat om dit soort gendergekte of klimaatpsychopaten, mensen met vliegschaamte of wat dan ook voor geestelijke aandoening, het is niet meer te doen.
Hoogopgeleide zwakzinnigen.

Ruimedenker | 03-04-23 | 20:37 | 1

Aangepraat leed

B*tchmeister | 03-04-23 | 21:29

“Parents are deliberately keeping the sex of their babies top secret”.
Nee hoor, het is een hele kleine club verdwaasden die dit doen, maar het is ophef dus de media duiken er vol op en het wordt gebracht als een trend.

Nuuk | 03-04-23 | 20:37

Laat ik hierop maar niet reageren.

Adriel | 03-04-23 | 20:36

Een vrouw op crocs zou sowieso nooit meer een piemel mogen ontvangen.

pibasso | 03-04-23 | 20:36 | 4

Hoewel, dat leuke nachtzustertje...

Patty D. | 03-04-23 | 20:43

Een man op crocs is ook niet echt aantrekkelijk.

Miss_Pinky | 03-04-23 | 20:52
▼ 1 antwoord verborgen

Kijk naar dat smoelwerk van die nieuwe Prime minister van New-Zealand. Hij lult maar raak maar meent er helemaal niks van.
Wat een gezichtsuitdrukking. Een goeie vervanger voor die Ardern.

TonAlias | 03-04-23 | 20:36 | 1

Net zo gek en extreem bedoel je?

ChalinaRosa | 03-04-23 | 21:42

Ik ben te oud voor deze shit.

Duwbak_Linda | 03-04-23 | 20:33

Theybies?
Theybiel zul je bedoelen.

Ruimedenker | 03-04-23 | 20:33

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl