Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Eindelijk: een talkshow over allerlei onderwerpen

Dit Is Het Programma Dat Nederland Gaat Veranderen

Social

Korte kloosried omdat het kan:

In een bruisende studio bespreekt Nadia vanaf 1 mei de meest uiteenlopende onderwerpen met gasten en publiek.
Welja, bruisende studio. Uiteenlopende onderwerpen. Gasten. Publiek. Wat een vernieuwing

Een dierbare die in complottheorieën gelooft,
Hee een ophefonderwerp
vijftig plus en zwanger,
Hee nog een ophefonderwerp
niet meer over straat durven omdat je een keppeltje of hoofddoek draagt,
Hee nog een ophefonderwerp
schaamte omdat je naar de voedselbank gaat
Hee nog een ophefonderwerp
of twijfel of je kind wel echt transgender is:
Hee nog een ophefonderwerp
geen onderwerp blijft onbesproken in deze show.
Oftewel heel veel ophefonderwerpen

Nadia Moussaid geeft ruimte aan mensen uit het hele land om het gesprek met elkaar aan te gaan. Nadia is op zoek naar verbinding en nuance in een gepolariseerd tijdperk. 
Hahahahaha. Verbinding en nuance EN ALLEEN MAAR OPHEFONDERWERPEN IN EEN TALKSHOWFORMATJE GRAAG
Door naar elkaar te luisteren en vragen te stellen wil dit programma bijdragen aan meer begrip voor elkaar.
Hahahahaha. Sorry we kunnen niet stoppen met lachen en wij <3 Nadia Moussaid maar kom op hee. Is Frans Klein stiekem nog aan het werk ofzo?

Reaguursels

Inloggen

Belastinggeld van de burger moet op bij de publieke omroep. Liefst nog een beetje meer.

Portemonnee van de A | 24-01-23 | 21:55

Waarom hebben ze Fidan Ekiz niet gevraagd.

AdvocatusDiaboli | 24-01-23 | 21:17 | 1

Die is geen lid van de Linkse lees Linke Kerk. Dus het zal wel tot maart een marathon reclamespot worden voor PVDA/GL. NPO voor al uw bevooroordelende journalistiek. Hun wereld is simpel te duiden. Moslims zijn lief, een verrijking voor Nederland, Marokanen en Antilianen zitten in het verdomhoekje, en dat volkomen onterecht, Wilders is een fascist, en de klimaatopwarming komt door de boeren.

Tiktak Theo | 24-01-23 | 22:04

Iedereen van D66 tussen de 18 en 70 uit het hele land mag uitleggen waarom ze polariseren. Dwang uitvoeren, verbieden, liegen en weglopen indien niet het gewenste resultaat. Benieuwd naar de uitkomst van het open gesprek.

Lukiluuk | 24-01-23 | 20:56 | 1

Heeft D66 eigenlijk nog leden van boven de 70 of zijn die allemaal al van hun organen ontdaan en daarna vrijwillig geëuthanaseerd? Okee, Terlouw is er nog, hun "token oldie", maar dat is volgens mij de enige.

MAD1950 | 24-01-23 | 22:47

Weer een nieuw juice kanaal?

FogerRederer | 24-01-23 | 20:06

Vrouw die aangerand is door een man met een witte onderbroek uit Rotterdam lijkt mij wel een goed ophefonderwerp.

Kilsdonk | 24-01-23 | 19:43 | 1

Ophef? ik zou eerder denken inkijk onderwerp
(witte onderbroek)
Verder kijk ik geen TV. Ik ben al saai genoeg van mezelf, kan ik die andere niksheid niet bij gebruiken.

nobodiesunmighty | 24-01-23 | 23:17

Same shit different day

RGV42 | 24-01-23 | 19:39

Zelfde format, andere presentatrice… misschien gewoon ophouden hiermee; dat dertien in een dozijn gehalte inteelt club tafelgasten gaat menig Nederlander niet overtuigen de Televee plots af te stemmen op traditionele media. Ondanks die aankondiging weten we allemaal dat die studios zich op loopafstand van elkaar bevinden, en Hilversum gewoon een ordinaire stoelendans is van andere mensen met een zelfde mening.

deugallergie | 24-01-23 | 19:09

Nederland is al genoeg veranderd hoor, Nadia! Ik bedoel, de ooit zo directe Nederlander praat tegenwoordig in zulke grote cirkels en omwegen om het onderwerp heen dat je het gevoel krijgt samen op wereldreis te gaan op zoek naar een antwoord op wat een paar momenten eerder eigenlijk nog best wel op een vrij simpele vraag leek. De ooit zo nuchtere Nederlander klinkt tegenwoordig volkomen bezopen en lijkt vaker dan niet compleet bezeten van een imitatiedrang die zijn weerga niet kent, en kan tegenwoordig echt helemaal nergens meer tegen, vooral niet tegen de waarheid of de feiten.

*nadenken doet*

Ach, misschien moet er dan toch weer iets veranderen in Nederland. Succes ermee Nadia! Heel. Veel. Sterkte.

VBO_B_Niveau | 24-01-23 | 19:02

Waarom gaat de helft van het Nederlandse nieuws over televisie ?

Asteroid-B612 | 24-01-23 | 18:47

Nog zo een. "of twijfel of je kind wel echt transgender is:" Het wordt hoog tijd dat we zo snel mogelijk wetgeving ontwikkelen, waarbij mensen die over 20 jaar zich in het verleden een genderhoek gedrukt voelen (door ouders, leraren, subsidievreters etc.) een riante schadevergoeding kunnen opeisen bij de gekken die dat liepen te promoten. Laat het tuig er niet mee wegkomen.

Grachus | 24-01-23 | 17:59

Ik ben niet gevraagd en woon nochtans wel in dit land. Hoe kan dat? Misschien een leuk onderwerp voor de tweede uitzending. Ik draag geen keppeltje of hoofddoek, dus durf wel over straat en kan langskomen.

Nuuk | 24-01-23 | 17:59

Ach, het is "Wegens tegenvallende kijkcijfers" een paar keer te zien. Het aantal van 39872 kijkers naar de eerste uitzending krimpt ineen tot 263 kijkers van de derde en tevens de laatste,

meneer der meneren | 24-01-23 | 17:58
-weggejorist-
Grachus | 24-01-23 | 17:55

Bevooroordeeld.

J.Hendrikse | 24-01-23 | 17:54

"keppeltje of hoofddoek" Ja, want dat is ongeveer hetzelfde. NOT.

viejohuevon | 24-01-23 | 17:26 | 1

Ik durf niet meer naar buiten met een vergiet op mijn hoofd. Mag ik nu ook in dat programma?

MAD1950 | 24-01-23 | 17:38

is het niet logisch om eerst de uitzendingen af te wachten? Iets afbranden dat nog moet beginnen is het niet.

bitterpete | 24-01-23 | 17:24

De vlucht naar voren. Steeds minder mensen kijken namelijk naar de politiek (links) gestuurde praatprogramma's van de Nederlandse Propaganda Omroep, waar altijd dezelfde woke politiek correcte gasten uit de grachtengordel aan tafel zitten. Maar ja, 'Veel beloven, weinig geven, doet een gek in vreugde leven'. Dus zullen waarschijnlijk toch weer veel mensen in deze loze belofte van de VPRO trappen dat er nu toch echt "gasten uit het hele land zullen zitten'.

ClintOstwald | 24-01-23 | 17:21

Kijk geen enkel praatprogramma buiten die kantine praat van VI.
Daar komt nog het meest zinnigs uit.
Geeft al aan hoe triest het gesteld is met de rest.

Rotterdammert1965 | 24-01-23 | 17:07

Aan de onderwerpen te zien kan de doelgroep ook gewoon de Libelle gaan lezen. Scheelt een hoop geld.

entredeuxverres | 24-01-23 | 17:02 | 1

Precies dat

Nederlanddraaitdoor | 24-01-23 | 17:56
-weggejorist-
PetervanderHoop | 24-01-23 | 16:53

Mooi ophefartikel van Ronaldo.

Après toi | 24-01-23 | 16:34

Van mij is ooit slechts één boek gestolen. De Overpeinzingen van Marcus Aurelius terwijl hij de Germanen een kopje kleiner maakte. Op een heus naaktrecreatieterrein.

Stop maar eens een boek in je hol, zelfs in pocketformaat. En wat je dan vervolgens nog met al die wijsheid moet.

Die vaste verrekenprijs van boeken. De prijs van waarde.

Hetkanverkeren | 24-01-23 | 16:26

Vroeger had de TROS een programma over kunst, Dat heette: Kunst omdat het Moet. Dat moest namelijk vanwege de 'publieke functie van de omroepen'. Dit is ook zoiets, een minderheid op Televee omdat het moet.
En als de mensen niet kijken, dan is dat hèt bewijs dat onze samenleving structureel systemisch racistisch is.

De Treinende Rechter | 24-01-23 | 16:26 | 1

Ik kan me bijna niet voorstellen dat u rechter bent. Laat uw werkgever deze praatjes maar niet horen.

Hopenschauer | 24-01-23 | 22:50

Christus te paard alweer een talkshow

Baksteenbakker | 24-01-23 | 16:25

Ik vind haar mega irritant. Bij elke zin lacht ze, ook als het serieuze (duh) onderwerpen betreft.
Onbegrijpelijk dat zij dit mag gaan doen, ze was voor mij geen topper in de serie presentatoren van OP1.
-

Bernhard de II | 24-01-23 | 16:19 | 1

Ze luistert ook helemaal niet naar de antwoorden omdat het haar eigenlijk niet boeit, raffelt alleen een vragenlijstje af.

Wattman | 24-01-23 | 16:23

Voor mij hoeft het niet, haal maar praatprogammas van de buis.
We trappen er niet meer in, iedereen mag aan het woord komen, aan mijn hoela, gebeurd niet.

gato | 24-01-23 | 16:09

vandaag bij Nadia een conservatieve 60+ die steeds door Kaag en D66 voor fascist wordt uitgemaakt.
Affijn 800-1000 miljoen belastinggeld die door de publieke omroep wordt weggepist aan praatprogramma's over praatprogramma's, hersenloze kwisjes met semi BNers en campingleven door presentatoren die via bvtjes de salarisnorm ontduiken en freelance technici en redactrices te bang voor weerwoord anders permanent verbannen van Hilversum

HetOorAakel | 24-01-23 | 16:08 | 1

Ik kijk al jaren geen praatprogramma's meer van de publieke omroep inclusief het staatsjournaal. Scheelt een boel tijd en ergernis.

ClintOstwald | 24-01-23 | 17:23

“Niet meer over straat durven omdat je een keppeltje of hoofddoek draagt". Haha deze gelijk trekken. Best geniepig.

Gummibrösel | 24-01-23 | 16:06 | 6

Ja schaamteloos, moet zijn: met keppeltje of zonder hoofddoek.

P-unit | 24-01-23 | 16:10

Ja, die viel mij ook al op. Maar...... zijn dit nou echt 'ophefonderwerpen' die Nadia Moussaid voorstelt om te gaan bespreken in haar nieuwe 'talkshow', of komt eea geheel uit de duim van Ronaldo?

Maakt toch wel verschil, lijkt me.

Dr_Johnson | 24-01-23 | 17:03

Blij dat ik eerst naar beneden scrolde, voordat ik exact dít wilde tegelen. Mee eens dus.

vladimirows | 24-01-23 | 17:23
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik mag 's ochtends vroeg als wekker graag luisteren naar Times radio (audio spin-off van de krant) en daar zijn thans veel ex-BBC mensen aan het werk want, tsja (huidige BBC), vul het maar in.
En natuurlijk veel lokaal Brits nieuws maar men nodigt altijd en Labour en conservatief uit en weet je wat het mooie is? Ze laten mensen uitspreken maar stellen wel aan beide kanten zeer kritische vragen. Laatst was er een onderwerp en toen werd een reactionair Labour madammeke helemaal gek en ging conservatieve madammeke steeds onderbreken waarop de presentatrice zei: Op dit radiokanaal laten we mensen uitspreken en daarna mag u, uw visie geven en daar geven we u genoeg ruimte voor.
Maw zoals het hoort.
Maar het valt mij vaker op. Labour aanhangers zijn veel onbeschofter en agressiever dan Conservatieven en ook Liberal Democrats.
Maw laat mensen uitpraten, aan alle kanten, en geef dan een gedegen antwoord.
Zo krijg je een discussie op argumenten en niet steeds onderbreken.

Basil Fawlty | 24-01-23 | 16:06 | 2

Het is een twijfelachtige tactiek van liberalen. Als de ander aan het woord is rollen ze met hun ogen, schudden met hun hoofd of gaan demonstratief wat anders doen.

JJMS | 24-01-23 | 16:16

@JJMS | 24-01-23 | 16:16:
Gelukkig niet te zien op de radio (rollen met ogen etc.) en daarom probeert men elke keer te onderbreken (maw niet laten uitspreken) door vooral Labour, maar ook als ze Green party of andere Gutmenschen hebben en wordt dus, wederom, gelukkig niet geaccepteerd op Times radio. En links mag dan zeiken over polariseren. Tsja, als je mensen niet laat uitspreken en vaak, kosten wat het kost, je arrogante en misplaatste "moral high horse" gelijk wil halen dan polariseer je inderdaad.

Basil Fawlty | 24-01-23 | 16:23

Handig, een talkshow waar je niet naar hoeft te kijken.

Colin.Fart | 24-01-23 | 16:05 | 1

Zit de laatste tijd steeds vaker op Netflix & co, Niet te harden die publieke omroep.

bqbq | 24-01-23 | 16:10

Wat een leuke vrouw, ik denk echter dat haar broers niet zo leuk en aardig zijn.

pibasso | 24-01-23 | 16:05 | 2

Gelkuifje, de slapen vrij, restingbitchface, tweewekenbaardje. Dat soort types van 13-in-een-dozijn.

SIogra | 24-01-23 | 16:12

Niet meer over straat durven omdat je GEEN hoofddoek draagt, krekels..

Wattman | 24-01-23 | 16:02

Deze onderwerpen besprak Mona al.

Mr_Natural | 24-01-23 | 16:02 | 1

Hahaha, generatiedingetje. Stond vroeger altijd in één van de roddelbladen, Mona weet raad.

pibasso | 24-01-23 | 16:06

Dit is zo D66.

antonconstandse | 24-01-23 | 16:00

Ik ken vrouwen die er zoals zij uitzien, en uitgescholden worden in Bos en Lommer en oud-West omdat ze geen hoofddoek dragen. Misschien kan ze daar eens een onderwerp van maken?

small_town_dude | 24-01-23 | 15:58 | 1

Je was me voor beste.

Wattman | 24-01-23 | 16:03

Het is ook een ware plaag van al die mensen die vrouwen lastigvallen vanwege hun hoofddoekjes. Geen cijfers maar gewoon een gevoel, weet je. Laten we het daar over hebben want mijn gevoel is belangrijk.

Deflatiemonster | 24-01-23 | 15:56

Geen onderwerp blijft onbesproken in deze show? Dat kan helemaal niet, er zijn zoveel onderwerpen denkbaar dat ze nooit allemaal besproken kunnen worden.

Selassie | 24-01-23 | 15:55 | 1

We zoeken alles wat maar extreem is als onderwerp en daar gaan we over praten met gewone Nederlanders. Dat wordt dan een kort programmaatje.

ChalinaRosa | 24-01-23 | 16:19

Ik kan al slecht luisteren naar mensen die wel lijken te weten waar ze het over hebben.

Balzakius | 24-01-23 | 15:53

Alweer een praatprogramma dat over van alles en nog wat en vooral veel niks gaat? Pff... en ik heb het al zo druk met het niet kijken naar al die programma's.

Dooiemus | 24-01-23 | 15:50

Ophef onderwerpen is helemaal niet nodig. Kijk nou eens goed naar hoe VI dat doet: gewoon beginnen met keuvelen en het wordt vanzelf interessant. Maar dat ziet er makkelijker uit dan het is dus wordt houvast gezocht aan platgelopen ‘taboes’. Gedoemd te mislukken en dat gun ik deze leuke vrouw niet.

_pacman_ | 24-01-23 | 15:49

Jerry jerry jerry

eenkeermeer | 24-01-23 | 15:49 | 3

Dat was léuk... maar helaas worden verNederlandste Amerkaanse hits hier doorgaans weerzinwekkend slecht gemaakt.

Dooiemus | 24-01-23 | 15:52

Let's bring on his pregnant girlfriend. *Baf *pieeeeeeep*

small_town_dude | 24-01-23 | 15:55

“Op je knieën en zeg; Ja mevrouw Nadia!”

Normpje | 24-01-23 | 15:46

Wat is dit, talkshow nummer 693 op de Nederlandse tv? Er zijn niet genoeg uren in een dag om al die praatprogramma's te kijken. Arme Angela de Jong.

UnderTheDevil | 24-01-23 | 15:46 | 1

"Nadia is op zoek naar verbinding en nuance in een gepolariseerd tijdperk. " Hiermee is ze wel uniek. De overige talkshows zijn voornamelijk preken voor eigen parochie.

small_town_dude | 24-01-23 | 15:53

Eerlijk is eerlijk, zij heeft iets wat Eva Jinek zich alleen nog maar kan herinneren.

Hetkanverkeren | 24-01-23 | 15:45 | 2

Boobies?

4HoogAantWater | 24-01-23 | 15:46

Menstruaties?

small_town_dude | 24-01-23 | 15:48

Een talkshow met alleen maar buiksprekers, dat lijkt me leuk.

Mr_Natural | 24-01-23 | 15:45

Benieuwd of in deze talkshow wel Nederlandstalige levenslied artiesten mogen optreden of dat het weer alleen diplomeerde kleinkunst gekkies moeten zijn.

keestelpro | 24-01-23 | 15:45

We weten allemaal hoe het gaat, er kijkt geen hond maar toch sleept het zich twee seizoenen voort want boeiend, het is maar belastinggeld. Wel een voordeel: het houdt nog meer talentloze BN’ers van de straat.

JJMS | 24-01-23 | 15:44

Eindelijk een talkshow waar oversterfte, Rutte's sms-jes, Kaag's bijbaan, de 5 miljard van Hugo en de nieuwe kleren van de keizer worden besproken, ik kan haast niet wachten. Oh nee, ik heb geen tv.

4HoogAantWater | 24-01-23 | 15:43 | 2

Wil je de mijne? Ik kijk nooit.
O ja, ik moet dat nog wel even met mijn man overleggen, dus niet te vroeg juichen.

Dooiemus | 24-01-23 | 15:54

Tegen die tijd komt toch dat mens van: Start de show!

Karel Kruizenruiker | 24-01-23 | 15:42 | 1

Die show komt niet meer terug. NPO deed er 3 jaar over om in te zien dat het niet zo aansloeg enzo.

nietsdoenerT | 24-01-23 | 15:49

De Nadia omdat het deugt.

Normpje | 24-01-23 | 15:42 | 1

Daarom deugt het al niet.

gato | 24-01-23 | 16:11

Verbinden klinkt als gedwongen aan elkaar vastgezet worden.

Rattus | 24-01-23 | 15:42

Onderwerp: "Hoe overleef je als kale dikke lelijke man in het kleurrijke diversiteits klimaat?".

Kaal-dik-en-lelijk | 24-01-23 | 15:42 | 2

Als ie nog leeft kun je het Paul de Leeuw vragen. Die weet dat vast.

Dooiemus | 24-01-23 | 15:55

Vraag het Jan Dijkgraaf. Is nog klein ook.

Dubbelepunthoofd | 24-01-23 | 15:58

Ik mis nog deze onderewerpen:
- Man durft niet hand in hand over straat te lopen met homo vriend.
- Vrouw kan niet over straat lopen zonder intimidatie.
- Schaamte van man van 30 die nog thuis woont, want geen woning te krijgen.

hotmint | 24-01-23 | 15:41

Jammer dat Ebru Umar geen programma krijgt.
Die heeft tenminste een mening en ze heeft schijt aan policor geneuzel.

pejoar | 24-01-23 | 15:41 | 1

Dat is dus eigenlijk het 'geheim' (inmiddels zo geheim dat iemand het zich nog kan herinneren) van de talkshow: Het gaat om de gast, niet om de showhost. Dus daar kan Umar niks mee.

Dooiemus | 24-01-23 | 15:58

Je hebt kroket en je hebt koket. Wat één letter niet kan doen hé? Net als rochel en rachel.

Dubbelepunthoofd | 24-01-23 | 15:39 | 2

of een spatie in spreektaal. geef me je pen is of geef me je penis. Ik hou van Jezus of ik hou van je zus.

pete1023 | 24-01-23 | 15:56

Fijn. Nog een talkshow. Kan geen genoeg krijgen van dat gebabbel op tv. Heerlijk.

Lorejas | 24-01-23 | 15:38

Kijk dat is beter werk eindelijk de lang verwachte talkshow op de tv. En ook nog gepresenteerd door een persoon met een (dubbel? ) paspoort. Vernieuwend en divers. Wat een verademing. Ik ga vast kijken als ik het niet vergeet. Wanneer was het ook al weer.

deja_view | 24-01-23 | 15:37

Als je dit zo ziet dan bekruipt je toch het gevoel dat GeenStijl misschien maar een soort van ophefonderwerptalkshow moet gaan produceren. Gewoon de grootste tegenpolen tegenover elkaar zetten o.l.v. Spartacus die elkaar eventjes flink de maat nemen op de inhoud. Uiteraard met stemvervormers en bivakmutsen, want anoniem en met een joelend online publiek van uitzinnige ietwat beschonken reaguurders. Dit alles gadegeslagen door een panel van de doorsnee der Nederlanden en de deelnemer die de meest zinnige dingen zegt wint. De verliezer worden dan weggejorist en opgerot in een kansenjongerenbuurt met een bord om zijn of haar nek met hun mening over die kansenjongeren. Lijkt mij keigave televisie. Aflevering 1: Beste Landgenoten vs. Dandruff. Wordt smullen denk ik.

Ndranghitiari | 24-01-23 | 15:37 | 1

Maar dan wel met Tom Staal.

Dooiemus | 24-01-23 | 16:01

Dat van dat keppeltje klopt wel. Dat van die hoofddoek is onzin natuurlijk. Daar kun je inmiddels in het straatbeeld niet meer omheen. Ironie is dat de aanhang van de mensen met een hoofddoek de mensen met een keppeltje het leven zuur maken

Kernkop68 | 24-01-23 | 15:36

Ik weet niet meer hoe niet cynisch te reaguren. Nou eh heel veel succes meid, ik kan helaas niet kijken want ik kijk eigenlijk nooit meer lineaire TV en rond 19:00 ben ik bezig om de kinderen het bed in te rammen. Eh instoppen en verhaaltjes voorlezen bedoel ik.

John McClane | 24-01-23 | 15:35

Twijfel of je kind wel echt transgender is?
Kinderen weten niet eens wat transgender is, dus dat heb je als ouders gewoon je kind aangepraat. Beter dat gezin melden bij de kinderbescherming in plaats van ze uitnodigen voor een talkshow.

usb stok | 24-01-23 | 15:34 | 4

Mijn zoon was vroeger Transformer, dat was ook mijn schuld zeker?

Mr_Natural | 24-01-23 | 15:36

"dus dat heb je als ouders gewoon je kind aangepraat" Vergeet scholen niet, pas nog hier op Geenstijl dat ze druk trappen van scholen in regenboog kleurtjes hadden geschilderd. En in Amerika gaan ze nog een stapje verder daar gaven transgenders "voorleesuurtjes" aan kinderen van +-5 jaar en de ouders waren niet eens ingelicht. Die kwamen erachter toen er beelden uitlekte van een ongeveer 40 jarige man verkleed als vrouw die tegen kinderen opreed alsof het een nachtclub was.

keistad | 24-01-23 | 15:44
▼ 1 antwoord verborgen

Wie vraagt hier om? O ja, niemand.

Do-na-zi | 24-01-23 | 15:33 | 1

Daarom wordt het ook met belastinggeld betaald.

Zomaarwat | 24-01-23 | 15:36

Vijftig plus en zwanger. Hele studio vol met ex-wives? Dat wordt nuance en verbinding!

Zomaarwat | 24-01-23 | 15:33
-weggejorist-
Zomaarwat | 24-01-23 | 15:32

Verbinding = Hudna (Gedeinst houden tot je kan toeslaan)
aangifte.net (Censuur ?)

periscope | 24-01-23 | 15:31

Kijk maar eens naar Nadia Moussaid in de talkshow Op1. Ze luistert niet, kan zelf geen zin of vraag bedenken, maar zit telkens op haar papiertje te lezen, heb haar nog nooit betrapt op interesse voor een bepaald onderwerp. Kortom nog slechter als middelmaat. Lijkt ook altijd maar lacherig over te komen met haar gezichtsuitdrukking.

johnyl | 24-01-23 | 15:30 | 1

Maar ze past wel in de deugstatistieken als ik het zo zie. Beter dat zij absurde dingen zegt want zij is onkwetsbaar. Wegens 'juiste' achtergrond.

Zomaarwat | 24-01-23 | 15:34

Niets blijft onbesproken zolang het maar met het standpunt van de NPO overeenkomt.

Der Schnitzeljäger | 24-01-23 | 15:29

Weer zo'n flutshow waar louter d66 stront zal zitten.

Reageerdur | 24-01-23 | 15:25 | 1

Nee, een geduchte concurrent van ON zal het niet worden, maar wellicht moeten we daar juist gelukkig mee zijn. Zelf ben ik van mening dat er genoeg oppervlakkig gouwehoer is op tv. Maar Nadia Moussaid is een aardige en intelligente journaliste dus laten we haar een kans geven. Is het een zoveelste praatprogramma, herinner dan mijn stelling: er is al teveel geouwehoer op tv.

Red shirt | 24-01-23 | 15:33

Kunnen er misschien nog meer woke onderwerpen in de nieuwe tokshow?
/sarc

Guusje Nadorst | 24-01-23 | 15:23

Het zoveelste BNNVARA format.

thanseeuwen | 24-01-23 | 15:23

Het woord 'verbinden' en je weet dat het D'66 bagger is.

Broadsquire | 24-01-23 | 15:23

Ze kan in elk geval heel goed door de gasten heenpraten. Waarom heeft ze eigenlijk gasten nodig? Ze kan ook in haar eentje een schow aan elkaar wauwelen.

langelat | 24-01-23 | 15:23

Pas als er een talkshow komt waarin gasten kennis van zaken hebben én deze onbevooroordeeld kunnen overbrengen, ga ik misschien eens kijken.

Wat de gemiddelde mens vindt of wat zijn ervaringen zijn, boeit mij niet. Evenmin de mening van een BN-er. Het is saai en niet relevant.

Roos | 24-01-23 | 15:23 | 1

Ik ga ook zeker niet kijken. De TV staat door omstandigheden een paar weken niet aan en de geestelijke rust is werkelijk verbazingwekkend.

Zomaarwat | 24-01-23 | 15:37

Ik vind Nadia liev,..... en mooi. Die mag van mij best een uur op tejvej, net zoals Welmoed. Op de NPO mogen ze amper een mening hebben dus dan kijk ik liever naar wat leuks dan naar dat poephoofd of de grijns van die kakker.

miko | 24-01-23 | 15:23

Zonder Nadia en haar families, veel te gastvrij, veel te vrijblijvend ontvangen de laatste 50 jaar, waren die bovengenoemde praatshow-thema's geen thema's geweest in ons verkwanselde land. Ook Nadia gaat dit verre van repareren.

hagelkruis | 24-01-23 | 15:22 | 1

Nadia gaat het ook over alles hebben, behalve over de shit die booslims over ons uitstorten.

Bakkeleures | 24-01-23 | 15:44

Ze is wel leuk om naar te kijken in ieder geval

hotbrasil | 24-01-23 | 15:19

Voordat ik een mening vorm, komt Claudia de Breij ook praten?

At_Dawn_They_Sleep | 24-01-23 | 15:19

Als ze het niet over kaarsen en kroketten hebben kijk ik niet.

pejoar | 24-01-23 | 15:18

Ik kijk geen tv meer sinds er ook geen reedt meer op tv is. Programma's zijn kudt, allemaal! Ik maak gebruik van de streamings diensten, ik kijk wat ik wil en wanneer ik wil.

Swaffelkaffert | 24-01-23 | 15:17 | 1

Nadia heeft een behoorlijke reet,dus je kan weer kijken !

Jimmy Mc Clure | 24-01-23 | 15:33

Niet weer een tokshow. Alstublieft.

dathoujetoch | 24-01-23 | 15:17 | 1

Is toch via de NPO?
Oh dear, how sad, nevermind.

J-van-de-Bontekoe | 24-01-23 | 15:48

Dit format is gewoon gejat van het GeenStijl Stamcafé.

keestelpro | 24-01-23 | 15:16 | 2

Nou.. vooral het genuanceerd polariseren.

anja | 24-01-23 | 15:31

@anja | 24-01-23 | 15:31:
'genuanceerd polariseren'
Daarom hou ik van Duitsers. Zelfs als ze anja heten.

keestelpro | 25-01-23 | 02:11

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Kinderkleding
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Bookmakers | Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com | Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl