Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Trudeau bevriest 34 crypto wallets want konvooi, vijf grote Canadese banken uren lang offline

Canada, een beetje het Cuba van Noord-Amerika

Hey wat gebeurde daar gister nou ineens met vijf grote Canadese banken? "Five major Canadian banks went offline for hours blocking access to online and mobile banking as well as e-transfers for customers. The banks hit by the outage include Royal Bank of Canada (RBC), BMO (Bank of Montreal), Scotiabank, TD Bank Canada, and the Canadian Imperial Bank of Commerce (CIBC). (...) Reports of users having trouble getting to their online banking peaked between 5 p.m. and 6 p.m. Eastern time on Wednesday, although BleepingComputer is continuing to see an influx of these reports into today (...)."

Dat heeft ongetwijfeld helemaal niets te maken met Canada's afgelopen maandag in werking getreden Emergencies Act, waarin werd aangekondigd dat de bankrekeningen en crypto-transacties van mensen die verdacht worden van doneren aan het konvooi doneren bevroren zullen worden, zonder dat daartoe een rechterlijk bevel nodig is. Zin in die bank run!

CoinDesks schrijft: "The Ontario Provincial Police and Royal Canadian Mounted Police ordered all regulated financial firms to cease facilitating any transactions from 34 crypto wallets tied to funding trucker-led protests in the country. (...) The list consists of 29 Bitcoin addresses, one Ethereum address, one Cardano address, one Ethereum Classic address, one Litecoin address and one Monero address, according to the order. A copy of the order was circulating on Twitter earlier on Wednesday. CoinDesk confirmed its authenticity. Donors have sent more than 20 BTC to the addresses, worth over $870,000 (CA$1.1 million)."

Zoals we eerder schreven, gingen die bitcoin-donaties via HonkHonkHodl. En dat is interessant natuurlijk, want bitcoin was nu precies bedoeld om overheids-ingrijpen te voorkomen. Wat overheden natuurlijk nog wel kunnen, is voorkomen dat bitcoin wordt omgezet en uitbetaald in fiat, en dat doet Trudeau nu. Hoe is het ondertussen eigenlijk met Trudeau's approval ratings?

Heus wel zorgelijke ontwikkelingen dit

Social
Social
Social

Ook dat nog

Social
Social

Is zo. Overheid kan louter omzet bitcoin naar fiat tegenhouden

Social

Zin in die bank run!

Social

Een briefje van Justin

Social

Musks tweet uiteraard verwijderd (door Musk)

Reaguursels

Inloggen

Eindelijk iemand die gewoon doorpakt op die aanhangers van fake reality. Met hun nepgeld.

Charles Swietert | 18-02-22 | 15:24

Canada, Australie, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Duitsland, Italie, Frankrijk... het Westen zakt volledig door het eis wat betreft het beschermen van grondrechten. Ik vind oprecht dat alleen via tribunalen en waarheidscommissies we kunnen zeker stellen dat de regeringen die we aanstellen nooit, maar dan ook nooit meer zo uit de autoritaire bocht vliegen.

drs. Levi Samsonov | 18-02-22 | 13:26 | 1

Mag ik voor de ei een ij? Stop de tijd!

DeKees | 18-02-22 | 13:41

Zo zie je maar dat je je crypto nooit bij brokers moet stallen, maar gewoon in eigen wallets. Ik moet de eerste overheid nog tegenkomen die een monerotransactie uit een eigen wallet kan blokkeren.

lekgoot | 18-02-22 | 12:52

Totalitaire waanzin.
Stap voor stap.
De vraag is lopen we mee.

Ben Adam | 18-02-22 | 12:01 | 1

Als u niet meeloopt, kan ik weer lekker €7,50 verdienen!

Het brein erachter | 18-02-22 | 12:30

Iedereen die meent dat het zonder reden of verklaring van arresteren of bevriezn van banktegoeden op basis van politieke voorkeur prima is, doet niet onder voor Putix of Xi en kan beter naar Rusland of China emigreren.

ReyNemaattori | 18-02-22 | 10:41 | 2
-weggejorist-
WolNochHaring | 18-02-22 | 10:51

De crux zit in 'zonder reden of verklaring'
Wetenschap is een reden, geen politieke voorkeur.

Charles Swietert | 18-02-22 | 15:26

"Trudeau's Justice Minister on convoy supporters: "if you are a member of a pro-Trump movement who's donating... you ought to be worried" about your bank account being frozen."

Er is zoveel fout aan deze zin, die meteen de werkelijke intentie verraad:

1) waarom doet het ertoe waarvan je lid bent of zelfs wíe je bent als je gedoneerd hebt?
2) moeten niet-pro-Trump members zich geen zorgen maken?
3) waarom maakt de politieke affiliatie in het buitenland iets uit; mag je alleen doneren als je geen politieke mening hebt?
4) sinds wanneer mag een regering zonder rechterlijk bevel een bankrekening bevriezen?
5) sinds wanneer is protesteren verboden? (niet bij BLM & Antifa, trouwens, die mogen zelfs de winkels plunderen)
6) sinds wanneer praten we over een fringe minority, wanneer de truckers beweging in een paar dagen meer geld ophaalt dan de complete liberale partij?
7) wanneer is het supporten van iets waarmee je het eens bent strafbaar in een vrije samenleving?
8) sinds wanneer is het uitoefenen van een emergency act, voor het eerst in 34 jaar, legitiem terwijl een groot deel van de Canadezen gevaccineerd is en de truckers niet tegen vaccineren protesteren, maar voor het recht op zelfbeschikking?
9) waarom wordt er in vrijwel geen verslaggeving gedaan in de media, terwijl een emergency act zo ongeveer het grootste dwangmiddel is dat een regering kan inzetten tegen de eigen bevolking?
10) waarom wordt er gedaan alsof het hier om een "fringe minority" vol racisten en nazi's gaat, terwijl overduidelijk is dat dat niet het geval is en dat een groot gedeelte van de bevolking deze protesten steunt?

Vragen, vragen, vragen.

Het is echt heel eng wat daar gebeurt en we staan erbij en kijken ernaar.
Er komen inmiddels geluiden uit alle kanten van het politieke spectrum, links en rechts, republikeins, democratisch, vriend en vijand, dat dit veel te ver gaat. Misschien is dit wat we nodig hebben om de verdeling in de maatschappij tegen te gaan: iets waar iedereen het onomstotelijk met elkaar over eens kan zijn: individuele vrijheid gaat boven ideologie. Altijd.

Gladiator Fap | 18-02-22 | 10:31 | 4

@discriminazie | 18-02-22 | 10:46: Dat klinkt teveel naar "complot" wat mij betreft. Het enige dat je nodig hebt is een opportunist onder de ideologen. En aan die beschrijving voldoet Justin volledig.

Gladiator Fap | 18-02-22 | 10:54

@Gladiator Fap | 18-02-22 | 10:54: de politieke stroming waar Trudeau toe behoort stelt gelijkheid en collectieve doelstellingen boven individuele vrijheid. Voor de Trudeau's van deze wereld is het daarom gerechtvaardigd om andersdenkenden keihard aan te pakken via dwangmaatregelen van de staat en is demoniseren toegestaan. U mag een mening hebben zolang die maar past binnen de voorgeschreven mening. Op GS herken je ook zo de reaguurders die deze politieke stroming aanhangen. Framen, niet redeneren op basis van feiten maar op basis van morele argumenten en van zichzelf vinden dat zij zeer open en tolerant zijn terwijl zij geen andere mening kunnen verdragen.

therealbraindump | 18-02-22 | 11:14

@therealbraindump | 18-02-22 | 11:14: Kan ik alleen maar onderstrepen. Jammer vind ik ook dat soms meningen worden gejorist. Maar het goede aan GS is dat ze het lef hebben om precies op de rand van het toelaatbare balanceren: daar vindt de gedachtenuitwisseling plaats. Anders krijg je wat andere krantjes en fora doen: lekker zelfbevredigen in je eigen bubble en alles dat anders denkt mag gaan fietsen.

Gladiator Fap | 18-02-22 | 11:22
▼ 1 antwoord verborgen

Waar de hele westerse wereld zich zorgen om moet maken is dat geen enkele leider zich uitspreekt TEGEN het beleid van Trudeau. Van Rutte wisten we dit natuurlijk, die zat een half jaar geleden gezellig met hem in de kroeg.

Ben_Hur | 18-02-22 | 10:30 | 3

De reden waarom is veel erger: niet omdat ze het per-sé eens met hem zijn, maar omdat het een vriendje is. Beetje zoals je vriendjes een hand boven het hoofd houden als ze iets fout doen. Als de oppositie iets dergelijks gedaan had, was de wereld te klein geweest voor alle Godwins.

Gladiator Fap | 18-02-22 | 10:35

WEF drollen, stuk voor stuk.

Ben Adam | 18-02-22 | 12:03

Precies. We zijn bozer over een wet tegen homopropaganda versus kleine kinderen in Rusland dan over dit. Canada maar ook Nieuw-Zeeland, Australie, Duitsland en anderen vliegen uit de autoritaire bocht. Alleen een tribunaal of waarheidscommissie kunnen toekomstige politici voldoende bang maken dit nog eens te herhalen.

drs. Levi Samsonov | 18-02-22 | 13:28

Dat je voor je vrijheid bij de Conservatieven moet zijn, tis wat.

Sans Comique | 18-02-22 | 10:12 | 1

Da's altijd zo geweest, probleem.is dat zonder tegengeluid ze het in het extreme doortrekken en dan krijg je een soort van anachro-capitalism wat nt heel anders is dan t lijfeigenschap van de middeleeuwen.

ReyNemaattori | 18-02-22 | 10:32

"Deputy PM Chrystia Freeland warns that the gov't has "the tools to follow the money."

"We can see what is happening and what is being planned in real time and we are absolutely determined that this must end."

Precies DIT is het probleem. We kijken momenteel door een glazen bol in de toekomst. Trudeau is de sokpop die het voor het eerst openlijk toepast, maar precies dit is de natte droom van alle EU-technocraten: volledige controle over hoe wij leven, wat wij doen, hoe wij denken en waaraan onze centjes besteed worden. Welkom in het maxisme.

Gladiator Fap | 18-02-22 | 10:10 | 1

Precies dit. Ongekozen, onaantastbaar en absoluut heersend. De natte droom van iedere despoot.

SpectralGuardian | 18-02-22 | 12:58

Er zijn websites waar je BC kopers kunt vinden die met je afspreken in een duistere kroeg en een koffer met geld. Ook in Canada.

Durotar | 18-02-22 | 09:55

Prima actie. Genoeg met die door MAGA-trumpers en Russen gefinancierde acties waar het overgrote deel van de Canadezen inmiddels wel genoeg van heeft en niet steunt.

De manier en de schaal waarop Spartacus hier maar aandacht aan blijft geven begint een beetje twijfelachtige vormen aan te nemen: Volledig eenzijdig, afhankelijk van twijfelachtige bronnen, bloedfanatiek terwijl Canada een vrij irrelevant land is, en meestal een-op-een overkomend met wat er uit Putin's desinformatie machine komt.

Dit ruikt naar lavendel.

Japannert | 18-02-22 | 08:33 | 9

@mikes43357369 | 18-02-22 | 10:20: Mag je het dan nog wel een democratie noemen? Het feit dat dit het gevolg van een emergency act is geeft al aan dat dit niet per definitie iets is dat door velen wordt gedragen... Defacto heb je bij het activeren van een emergency act de democratie (tijdelijk) opgeheven. Bovendien niet vergeten: Democratie is "maar" een staatsvorm. Één van vele verschillende staatsvormen. De individuele rechten van de mens staan los daarvan. Op het moment dat je die, ongeacht de staatsvorm, gaat aantasten, wordt je internationaal als misdadiger gezien. Normaliter dan, wanneer het om Rusland of China gaat. In het geval van Canada, met een bevriende liberaal, is dat natuurlijk anders. Dan is het goed.

Gladiator Fap | 18-02-22 | 11:10

"De manier en de schaal waarop Spartacus hier maar aandacht aan blijft geven begint een beetje twijfelachtige vormen aan te nemen: Volledig eenzijdig, afhankelijk van twijfelachtige bronnen, bloedfanatiek terwijl Canada een vrij irrelevant land is, en meestal een-op-een overkomend met wat er uit Putin's desinformatie machine komt."

Dat je het niet leuk vind betekent niet dat het niet klopt.

Gladiator Fap | 18-02-22 | 11:31

@Gladiator Fap | 18-02-22 | 11:31:
Je hebt het prima verwoord!

mikes43357369 | 18-02-22 | 12:23
▼ 6 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Nostra da Mus | 18-02-22 | 08:29

Meerdere “leiders” reeds aangehouden door de politie! Trudeau en z’n corrupte vriendjes zijn nu dictator aan het spelen. Waar zijn Hans en Guy om op een podium te gaan staan?

ikworstelengadouchen | 18-02-22 | 07:33 | 1

Hans gaat niet veel rust meer vinden, geen idee of hij hier nog tijd voor vrij maakt.

grom | 18-02-22 | 08:37

weggejorist-
grapo | 18-02-22 | 06:51 |
Sorry Joris. My bad. Nog geen koffie op. Was natuurlijk bedoeld voor de kroeg.

grapo | 18-02-22 | 07:29
-weggejorist-
grapo | 18-02-22 | 06:51

Ik vrees dat Nederland dezelfde kant opgaat. Onder het mom van Ordnung muss sein. En we laten het gewoon gebeuren.

RGV42 | 18-02-22 | 06:12 | 4

Hou mij er buiten met je we.

swassannuf | 18-02-22 | 07:58

Ik vrees dat er mensen zijn die van vrezen een hobby hebben gemaakt.

snivoos | 18-02-22 | 08:29

@swassannuf | 18-02-22 | 07:58: ik heb het over de regels in NL dus tenzij je in buitenland woont val jij daar ook onder.
En ik durf ook 'we' te gebruiken als ik zeg dat we Trudeau een eng en naar mannetje vinden.

geheelvergeter | 18-02-22 | 08:32
▼ 1 antwoord verborgen

Dan ga je toch islamitisch bankieren in Canada of zie ik dat verkeerd?

steekmug | 18-02-22 | 05:32 | 1

Of in Amsterdam : -Op 20 en 21 december heeft de FIOD twee mannen uit Amsterdam (30 en 56) aangehouden die verdacht worden van witwassen, ondergronds bankieren en valsheid in geschrift. De verdachten zijn voor verhoor overgebracht naar politiebureaus in Apeldoorn en Arnhem. Twee woningen in Amsterdam, een in Amstelveen, twee bedrijfspanden en vier winkels in Amsterdam zijn doorzocht. Er is beslag gelegd op fysieke en digitale administratie, drie auto’s en 50.000 euro contant geld. Bij de doorzoekingen is gebruik gemaakt van speurhonden van de Douane en de politie.

Het onderzoeksteam vermoedt dat de 56-jarige man structureel actief is als ondergronds bankier. De man staat niet in Nederland ingeschreven en leeft onder de radar van de autoriteiten. Ondergronds bankieren is illegaal en wordt door criminelen gebruikt om internationale betalingen te doen en gelden wit te wassen.

De 56-jarige man en zijn medeverdachte houden vermoedelijk op deze manier voor criminele netwerken grote contante geldbedragen buiten het gangbare bancaire betalingsverkeer. Deze geldbedragen zijn waarschijnlijk afkomstig uit criminele activiteiten, waaronder (internationale) drugshandel.

Het vermoeden is dat de man voor het ondergronds bankieren ook gebruik maakt van katvangers, die op papier eigenaar zijn van zijn winkels in Amsterdam. De bankrekeningen van deze winkels worden waarschijnlijk gebruikt voor het witwassen van crimineel geld. Ook worden er vermoedelijk valse facturen gebruikt voor het plegen van fraude met inkomsten- en omzetbelasting en wordt onderling wel gefactureerd, maar geen goederen geleverd. Met deze valse facturen wordt btw terug gevraagd van de Belastingdienst. De winsten van ondernemingen worden afgeroomd, waardoor te weinig inkomstenbelasting wordt betaald. Een van de verdachten is vermoedelijk ook geldkoerier en rijdt voor het ondergronds bankieren met geld rond

theo-is-dood | 18-02-22 | 07:28

Trudeau is een klimaat aan het creëren

rectormagnificus | 18-02-22 | 01:15

De smarte bankrunnerDs begonnen jaren geleden al, zijn klaar, en zien de situatie verder escaleren.
Als je nu pas tot inzichten over digitale tegoeden en crypto komt ben je wat te laat.

funda | 18-02-22 | 01:00

En als de landen straks het contant geld afschaffen dan heb je helemaal niks meer te zeggen over je geld!

Rdock | 18-02-22 | 00:20 | 2

Helaas onvermijdelijk, net als de digitale EU ID met al je persoonlijke data er in. Het gaat komen en het gepeupel zal er om juichen. Om triest van te worden. Zoals ik in eerdere post al aangaf: in 2021 had Rutte 1.988.651 voorkeurstemmen, ondanks alle schandalen.

Kont_trol | 18-02-22 | 00:49

@Kont_trol | 18-02-22 | 00:49: Iemand zei een keer tegen mij: "Sommige mensen willen gewoon belazerd worden..."
Het worden er steeds meer...

Overrijp | 18-02-22 | 09:21

Als minderheid je wil opleggen aan een democratisch gekozen minderheid hoef je niet te accepteren als land. Demonstreren is één ding, een land je minderheidsstandpunt proberen ooo te dringen is een ander. Op een bepaald moment is het klaar met die truckers. Trudeau heeft gelijk. Als ze van hem af willen zijn daar democratische wegen voor.

Bigi Bana Boy | 18-02-22 | 00:08 | 7

@BL, vandaag 00:14
Trudeau?

Kernsplijter | 18-02-22 | 00:35

@Rdock | 18-02-22 | 00:24: . Precies! 1.988.651 personen stemden op Rutte in 2021. Triest, maar waar. Idiocracy is al realiteit.

Kont_trol | 18-02-22 | 00:41

Trudeau heeft genoeg normale instrumenten voor handhaving om dit op te lossen. De noodtoestand uitroepen om dit soort extreme maatregelen mogelijk te maken is echt buitensporig. En zou iedere vrijheidslievende democraat angst moeten aanjagen.

Gen. Maximus | 18-02-22 | 09:50
▼ 4 antwoorden verborgen

ik kan vandaag een crypto wallet aanmaken, geld ontvangen en versturen, zonder dat mij naam eraan gekoppeld is, dus dat big brother mij kan vinden dat is niet waar.
Misschien een andr verhaal als je op een exchange een account aanmaakt incl paspoort scan maar dan ben je niet helemaal lekker.

Ir. Wilhelmus | 18-02-22 | 00:08 | 3

Vertel!

Weethetallemaalniet | 18-02-22 | 04:00

Nee, je ontvangt geen geld. Je ontvangt eentjes en nulletjes. Pas op het moment dat jij gaat cashen ontvang je geld en dan is je naam al gekoppeld aan het crypto adres.

PaulusdeBosrouter | 18-02-22 | 05:47

Ben best lekker. Niets zo heerlijk als eerlijk geld verdienen. Gaat prima.

Forex | 18-02-22 | 08:41

Wat een eng land, dat kanada.

Kernsplijter | 18-02-22 | 00:04

Weet u nog, het begon allemaal met een flesje water inleveren bij de douane.

Of is er een onderzoeksrapport hoeveel flesjes water sindsdien positief testten op explosieven en hoeveel aanslagen daardoor zijn voorkomen?

Die QR en digitale munt gaan er snel komen and you will be happy.

Stonecity | 18-02-22 | 00:02

Chinada kan de maple leave nu wel vervangen voor een sikkel met hamer.

FogerRederer | 17-02-22 | 23:54

Geen enkelen vakbond staat op.

Wel uiteraard tegen Israël, blijkbaar is het Palestina conflict super relevant voor de Nederlandse arbeiders.

Kaas de Vies | 17-02-22 | 23:37 | 1

Nou! Ik ben dan ook als arbeider zo blij dat er door de vakbonden wat aan gedaan wordt! Stel je voor dat de vakbonden in plaats daarvoor actie hadden ondernomen tegen bijvoorbeeld de idiote energie prijzen van dit moment, of de inflatiecompensatie?

Kernsplijter | 18-02-22 | 00:47
-weggejorist-
Analia von Solmsch | 17-02-22 | 23:36 | 5
▼ 5 antwoorden verborgen
-weggejorist-
pibasso | 17-02-22 | 23:34

Effe die BTC minten, swappen, doorschuiven en via een Exchange laten uitbetalen. Wedden dat ze dat niet bijhouden.

baskb | 17-02-22 | 23:30 | 1

Precies, of gewoon via lightning een hoop transacties verschuiven, niet te checken. Al die truckers een wallet met lightning, swups 10 miljoen sats erin en zo bij de coffeeshop, bakker etc betalen. Niet te checken. In Fiat omwisselen is net ff moeilijker maar als het bij een handelaar ligt dan ook niet. BTC solves the problem!

BTC because: Fuck banks.

qenq2020 | 17-02-22 | 23:38

-verkeerde topic-

Brabeaulander | 17-02-22 | 23:24

"Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin (1706-1790)

Teluitjewinst | 17-02-22 | 23:12 | 7
-weggejorist-
Troyan horse | 18-02-22 | 00:07
-weggejorist-
Kernsplijter | 18-02-22 | 00:09
▼ 4 antwoorden verborgen

Pieperij weer. Die truckers hebben nu hun puntje toch wel gemaakt dacht ik, met een demo van een week of twee? Het is ook een keertje klaar, demense willen weer aan het werk, de straten vrij en zo. Dus, dan gaat vadertje staat erop los, als de boel niet in beweging komt en dat is dan ook helemaal terecht.

Want waarom nog langer demonstreren? Om je zin door te drammen? Dan begint het toch echt meer op een opstand te lijken dan een domonstratie, nietwaar? Hup, de (administratieve) knoet erover. Go Trudeau!

Beste_Landgenoten | 17-02-22 | 23:09 | 8

Truckers die hem er opeens voor gooien als je ze aan het inhalen bent. En dan een uur op de linkerbaan hangen. Toppertjes hoor. Blij mee, in mijn gesubsidieerde stekkerbak. En ik maar op mijn tuutertje.

Beste_Landgenoten | 18-02-22 | 00:25

And this is relevant how?

fatty | 18-02-22 | 05:12
-weggejorist-
Charred_Metal | 18-02-22 | 08:27
▼ 5 antwoorden verborgen

Trudeau is een flapdrolletje. Zo, dat lucht op.

yeps | 17-02-22 | 23:03

Zojuist dozijn sokken besteld bij de Bijenkorf.

Colin.Fart | 17-02-22 | 22:59

Het vrije westen met de democratische rechtsstaat in optima forma. Echt een voorbeeldfunctie voor de rest van de wereld dit.

GroetenVanUrk | 17-02-22 | 22:58 | 5

@Beste_Landgenoten | 17-02-22 | 23:11: want in het vrije westen mag je bankrekeningen en verzekeringen blokkeren van demonstranten? Want in het vrije westen mag je partijen die het niet met jou eens zijn als premier op ongegronde redenen uitmaken voor nazi? Sorry BL, Trudeau is geen leider maar een blinde ideoloog die meent dat hij het morele gelijk aan zijn kant heeft. Zo bekeken is het wel te begrijpen dat u zijn beleid een warm hart toedraagt. Progressief en totalitaire neigingen passen schijnbaar soms prima bij elkaar.

therealbraindump | 17-02-22 | 23:43

Ja hoor dat mag. De Belastingdienst mag ook beslag leggen als je niet betaalt. Zo mag de overheid jou ook weg slepen als je op een verboden plek bent. Het is wat dat betreft betrekkelijk simpel.

Beste_Landgenoten | 18-02-22 | 02:01

@Beste_Landgenoten | 18-02-22 | 02:01: de posterboy van de links liberalen blijkt nu hij onder druk komt te staan een ware autocraat. En de vergelijking die u maakt slaat nergens op maar dat weet u zelf ook wel.

therealbraindump | 18-02-22 | 07:31
▼ 2 antwoorden verborgen

Het is pas echt zorgelijk dat een handvol malloten grotendeels gefinancierd door rechtse trump tokkies uit een buurland een stad dagenlang plat kunnen leggen.

Het is nog zorgelijker dat idioten die dit van afstand zien erachteraan gaan lopen en met Canadese vlaggen gaan zwaaien om een soort antivax uit te stralen. In Canada is meer dan 80% gevaccineerd en heeft waarschijnlijk een nog groter deel van de bevolking zwaar genoeg van deze club,

Bizar dat tegenwoordig de tendens onder rechts en links is dat ze hun mening mogen doordrijven doormiddel van illegale demonstraties. Bossen, ggd’s of steden laat ze gvd met rust. Ga lekker met velen demonstreren op een normale manier. Maar het zijn steevast kleine groepen. Dat die sukkels plots hun 1500 man tellende kring uit social media extrapoleren naar de rest van het land geeft aan hoe ver ze buiten de werkelijkheid staan en hoe dom ze zijn.

Blootkapje | 17-02-22 | 22:40 | 9
-weggejorist-
Nostra da Mus | 17-02-22 | 23:04
-weggejorist-
Lochos | 17-02-22 | 23:07

@nostadinges. Kanada is wellicht geen gek plekkie om te zijn als het dik wordt.

Weethetallemaalniet | 18-02-22 | 04:11
▼ 6 antwoorden verborgen

Crypto valuta.
Omdat de regering dan niet aan je geld kan komen.

Osdorpertje | 17-02-22 | 22:40 | 1

Vergeet het maar.

van Oeffelen | 17-02-22 | 23:12

Dit gaat crypto juist verder helpen. De enige moeilijkheid zou dan zijn dat je de bitcoin lastiger kan omzetten naar euro. Kan dan niet via een bank maar sowieso wel via p2p

jeweettochniet | 17-02-22 | 22:39 | 3

Geen euro uiteraard

jeweettochniet | 17-02-22 | 22:40

BTC gaat zojuist 8% naar beneden. Dit nieuws is juist slecht, want er is nog maar een zeer beperkte betaling infrastructuur voor crypto beschikbaar. Ga maar eens een jerrycan benzine met crypto afrekenen, of een broodje op straat of een nieuwe voorruit voor je truck. Ja je kan sommige dingen komen met je Bitcoin, maar nog veel te weinig om je te kunnen onttrekken van fiat geld. Helaas. Dit nieuws maakt dat duidelijk.

Lochos | 17-02-22 | 23:19

P2p jaaaa! Aan een cafetaria tafeltje of parpeerplek bij de Valk omwisselen. En dan met miljoen miljard in je karbiesje naar buiten. Crypto is niet (meer) schaars, zoals in het vorige decennium de Bitcoin, en er is geen bodem, zoals bijvoorbeeld koers/winst. Dus wegwezen. U bent tien jaar te laat.

Weethetallemaalniet | 18-02-22 | 04:17

Die mix van beelden uit V for Vendetta en de Canadese situatie van het moment zal wel goed bedoeld zijn, maar lijkt me toch behoorlijk 'over the top'.
Trudeau is een autoritaire eikel, en een politiek-correcte slijmbal, maar om nou te doen alsof Canada al compleet veranderd is in een dystopie?

KeesBruin | 17-02-22 | 22:31 | 3

Nee ok. Niet compleet Canada, maar Trudeau had in een dystopie absoluut niet misstaan. Dus ja...

luistukvreten | 17-02-22 | 23:02

@luistukvreten | 17-02-22 | 23:02: In menig politicus schuilt een klein potentaatje, zeker in Trudeau. Maar waar het mij om ging: ik vind V for Vendetta een té goede film om beelden daaruit voor iedere wissewas te gaan gebruiken.

KeesBruin | 17-02-22 | 23:20

Maar helpen jullie mij even. Wat had de man dan moeten doen? Grens dicht de komende vijftig jaar?

Weethetallemaalniet | 18-02-22 | 04:32

Conservatieven. Net als God is een overheid een noodzakelijk kwaad. En dan het liberalisme de duivel. Afijn: www.youtube.com/watch?v=i8VYNvYdP5Q

Hetkanverkeren | 17-02-22 | 22:29

Moeten we in NL ook al onze doekoe's van de bank halen en hoe doe je dat snel als je maar een paar honderd per dag mag pinnen?

Pekketrikker | 17-02-22 | 22:29 | 6

@Muxje | 17-02-22 | 22:40: dat is nog steeds meestal max 5.000,- maar een bank is verplicht om mee te werken aan grote opnames tenzij criminaliteit wordt vermoed. Dat hebben ze liever niet want kost tijd en geld dus staat het niet op de website.

_pacman_ | 17-02-22 | 22:48

Sinds een paar maanden betaal ik eigenlijk alles cash (verzekering, telefoon en belastingen etc niet, want moeilijk) en moet zeggen dat mij dat heel goed bevalt. Altijd wisselgeld bij me, fooi komt aan bij de juiste persoon, en niet het mild vervelend gevoel dat er altijd een instantie is die mee kijkt. En bovendien : het is niet verplicht te betalen met pin.

Lochos | 17-02-22 | 23:26

Eerder zijn dan de rest, voor ze de banken sluiten. Dat is het enige wat je kan doen.

Warhead | 17-02-22 | 23:44
▼ 3 antwoorden verborgen

Wat zal die Trudeau balen dat hij uiteindelijk zo de geschiedenisboeken in gaat.

Keutels | 17-02-22 | 22:28 | 2

Die denkt waarschijnlijk dat hij aan de goede kant staat en de evil truckers demonstranten vieze vuile rechtse extremisten zijn.

nieuwe_Deen | 17-02-22 | 22:48

Tja mijn ooit daar gebleven oom en zijn zoons zijn multimiljonair in dat land. Ook de bijdehandste opmerkingen van ome Sjaak. De greed is niet te filmen, fuck them.

Hoe mooi was het in Nova Scotia, dat wel...

Wattman | 17-02-22 | 22:26

Trudeau, een trut van een vent! Lafaard en niveau onderkant plint!

old shaterhand | 17-02-22 | 22:26

Canada is een gigantisch groot land maar stelt niks voor op het wereldtoneel met 38 miljoen inwoners.

jaja | 17-02-22 | 22:25

Iemand nog vertrouwen in een EU-id?

Sinterbikske | 17-02-22 | 22:24 | 1

Dat is maar een complottheorie immers.

GroetenVanUrk | 17-02-22 | 23:00

“We are fast approaching the stage... where the government is free to do anything it pleases, while the citizens may act only by permission. ”
- Ayn Rand

theo-is-dood | 17-02-22 | 22:24 | 1

Erger nog: de overheid ziet zelf niet hoe kwaadaardig dat is. Ze ziet het als haar taak, om 'de orde te bewaren'.

nieuwe_Deen | 17-02-22 | 22:49

Noem één land in Noord of Zuid-Amerika dat niet corrupt is, waar de democratie en rechtsstaat goed werkt, waar weinig tot geen armoede is, de ongelijkheid niet enorm is tussen een kleine elite en de grote massa en dat een stabiele munt heeft.

guldenmiddenweg | 17-02-22 | 22:23 | 3

U bent ook vast goed in het definiëren van het realistische eisenpakket van obese ‘schele Samantha’ waar mannen op tinder aan moeten voldoen.

_pacman_ | 17-02-22 | 22:27

Noem een land dat niet corrupt is. Punt.

Warhead | 17-02-22 | 23:45

Toch heb ik de indruk dat dezelfde mensen die voor de truckers zijn, ook Poetin een warmer hart toedragen dan Trudeau. Het paradoxale is dat Poetin zo'n protest allang uit elkaar had laten slaan door de OMON.

Beste_Landgenoten | 17-02-22 | 22:23 | 12
-weggejorist-
baskb | 17-02-22 | 23:34

Het is nog steeds een kruidige rechtsstaat en ik vermoed dat ze het zo willen houden ook. Daarom sturen zo die truckers ook naar huis. Ik snap het probleem echt niet. Als het klimaat activisme was geweest hadden jullie allang om het leger geroepen.

Beste_Landgenoten | 18-02-22 | 02:04

En weer een whataboutism. U bent onverbeterlijk.

therealbraindump | 18-02-22 | 07:13
▼ 9 antwoorden verborgen

Dit moet toch wel een enorme shock zijn voor al die lieden die dachten dat ze met crypto uit de klauwen van de overheid konden blijven.

Abject | 17-02-22 | 22:21 | 4

Als de overheid dit met 'oud geld' kan doen dan moeten we ver weg blijven van programmeerbare central bank digital currencies.

GroetenVanUrk | 17-02-22 | 23:06

Abject | 17-02-22 | 22:21
Hebben die mensen dan nog geen binance creditcard?

Labtechnieker | 18-02-22 | 03:28
▼ 1 antwoord verborgen

Er zijn nog steeds voldoende Exchanges waar je zonder KYC tot 2500 per dag kan traden en cashen met crypto.
Fiat geld bevriezen is gewoon sneu, en zoo 2020.

Maya de Blij | 17-02-22 | 22:21

In sommige landen worden ongevaccineerden zonder salaris naar huis gestuurd maar zonder ze te ontslaan zodat ze geen uitkering ed kunnen krijgen. Net zo crimineel als iemands bankrekening blokkeren.

Hadena | 17-02-22 | 22:20 | 2

Absoluut. Als corona een ding heeft weten te veroorzaken is dat je nu kan zien hoe zielig de mens echt is.

Dwingen lichamelijke integriteit op te geven. Jezelf boven de rest te verheffen door mensen van hun inkomen te ontdoen. Mensen tegen elkaar ophitsen enz enz.

De wereld was eng, nu nog veel enger.

Tijd voor tribunalen? ;)

Warhead | 17-02-22 | 23:48

@Warhead | 17-02-22 | 23:48:
Al eeuwen nemen overheden dwingende maatregelen tegen besmettelijke ziekten: Besmet! toont een intrigerende balans tussen gezondheid en reëel risico en tussen maatschappelijke uitsluiting en empathie. Hoe gingen we vroeger om met epidemieën zoals pest en pokken? Welke inzichten bieden historische epidemieën voor de toekomst? En welke oplossingen biedt de wetenschap? Met de tentoonstelling en een prikkelend randprogramma, een podcast en educatieprogramma's wil het museum een zo breed mogelijk publiek laten ontdekken wat het belang is van wetenschap voor het leven van nu.
Zie: rijksmuseumboerhaave.nl/te-zien-te-do...

theo-is-dood | 18-02-22 | 08:13

Tirannie gaat nu eenmaal gepaard met de benodigde (financiele)repressies.

Reebensteeltje | 17-02-22 | 22:20

Kan Poetin niet ff orde op zaken stellen daar? Ben dat gezeur van en over Trudeau zat.

_pacman_ | 17-02-22 | 22:17 | 1

Is er verschil dan?

Warhead | 17-02-22 | 23:48

Sterke actie. En de volgende die zeer binnenkort niet meer aan zijn geld kan is Vladimir.

van Oeffelen | 17-02-22 | 22:15 | 4
-weggejorist-
dathoujetoch | 17-02-22 | 22:27

@Maya de Blij | 17-02-22 | 22:22: een gedeelte.

van Oeffelen | 17-02-22 | 22:32

Heeft Vlad u inmiddels al om advies gevraagd?

Schriever | 17-02-22 | 23:00
▼ 1 antwoord verborgen

Een hele enge man die Trudeau. Voelt zich in zijn hemd gezet en is bereid om alles te doen wat hij kan om deze 'strijd' te winnen.
Enorm minderwaardigheidscomplex (net als Hitler, en Xi).

C1O2 | 17-02-22 | 22:14

"HonkHonk"... wat een fraaie naam voor een stripclub ofzeau......

grapjasz | 17-02-22 | 22:13 | 1

Dan zou het wel HooterHooter zijn of in correct meervoud: Hooters. O wacht…

Nostra da Mus | 17-02-22 | 23:08

Geef het een jaartje of twee en dan doet Rutte/EU hetzelfde. Ps. Ze weten nu met al die COVID paspoorten ook precies wie ze niet moeten ui5nodigen voor al die EU burger panels.

Snap_het_ook_niet | 17-02-22 | 22:12

Iemand nog zin in CETA?

Mark van Leeuwen | 17-02-22 | 22:09

Bitcoin was toch zogenaamd niet te stoppen door overheden?

Contant geld gaat nog eens heel groot worden!

nieuwe_Deen | 17-02-22 | 22:09 | 9

Is het ook niet maar net als met VPN bijvoorbeeld moet je er wel wat voor doen, ik bedoel vpnsoftware verbergt je ip in minuten maar als je vervolgens vrolijk blijft surfen zoals normaal heeft die vpn voor anonimiteit geen zin. Zelfde met bitcoin/crypto het gaat om de tracks die je eromheen achterlaat samen met het kennelijke vermoeden van financiering wat al genoeg zou zijn..

politiekgemotiveerd | 17-02-22 | 22:37

@Centicuub | 17-02-22 | 22:19: Ah oke best knap dan dat ik dat kan schrijven zonder het artikel te hebben gelezen :) Dat getuigd dus werkelijk van mijn kennis over crypto. Ik beschouw het als een compliment :)

tjongerschans | 17-02-22 | 22:42
▼ 6 antwoorden verborgen

Ha, één achterlijke landsbestuurder en heel het concept achter die "oh zo geweldige en onafhankelijke" Bitcoin dondert in elkaar, zal wel goed zijn voor de koersen, dit bericht.

zwellevertje | 17-02-22 | 22:08 | 4

Ja, hartstikke dood. Precies als de vorige 100.000 keer.

GoedGaan | 17-02-22 | 22:16

@drefbon
Ja alleen jammer dat deze pinapparaten en het reguliere bankverkeer aan en uit gaat met hetzelfde knopje.

peterdh | 18-02-22 | 06:03
▼ 1 antwoord verborgen

Ze moeten een landelijke staking uitroepen totdat die wet afgeschaft is.

pjotr nicknaamtov | 17-02-22 | 22:07

Dat je na een paar weken actie onderneemt om de blokkades op te heffen, daar kan ik wel inkomen. Op een gegeven moment is je punt gemaakt en moet het normale leven door kunnen gaan. Ik stond achter de boerenprotesten maar ik wil ook niet dat ze de A12 wekenlang bezetten.

Maar die Trudeau heeft zich wel van zijn naarste kant laten zien. Vanaf het begin leugens en retoriek van Trumpiaans allooi richting de truckers. En nu worden bankrekeningen geblokkeerd, zelfs van hen die de truckers steunden. Echt een heel eng ventje. Zo zie je maar weer hoe snel een land af kan glijden.

Muxje | 17-02-22 | 22:07 | 5

@Bootvisser | 17-02-22 | 22:10: Zo werkt dat in een normale democratie. Je mag demonstreren, je mag staken, je mening uiten, en als je de boel blokkeert wordt er doorgaans ook niet direct ingegrepen. Als de truckers de wegen weer hadden geopend maar wel aanwezig waren gebleven, dan was er misschien ook niet zo veel aan de hand geweest (hoewel je dat met Trudeau ook niet echt weet). Blijf je in deze situatie blokkeren, dan wordt je niet meer als demonstrant behandeld.

Muxje | 17-02-22 | 22:20

De snelste oplossing is volgens mij als Trudeau een delegatie uitnodigt om eens te komen praten. Dat is toch uiteindelijk het voornaamste dat demonstranten willen: dat hun stem gehoord wordt. De-escaleert de boel ook meteen enorm doordat men elkaar eens recht in de ogen kijken en de handen schudt, in plaats van anoniem verwijten naar elkaars hoofd te smijten en zich steeds dieper in te graven in de loopgraven.

nieuwe_Deen | 17-02-22 | 22:58

@Muxje | 17-02-22 | 22:20: Maar als je het omdraait, kun je ook zeggen dat Trudeau zich na een dergelijk protest best even achter de oren mag krabben. Als je in een normale democratie waar je mag staken, demonstreren en je mening uiten toch tegen een fenomeen van dergelijke omvang aanloopt doe je ergens iets niet goed. Als hij werkelijk om het land geeft treedt hij af. Hij is zijn geloofwaardigheid kwijt, tijd voor iemand anders. Een land draait net zo min om het ego van één narcist, als om de wensen van één beroepsgroep.

luistukvreten | 17-02-22 | 23:27
▼ 2 antwoorden verborgen

Trudeau is een vogeltje voor de poes, uit piëteit vertellen ze het hem nog niet.

Rest In Privacy | 17-02-22 | 22:06

Maar gaat-ie nog aftreden? Aftrudeaun?

Wilde Slechtdoener | 17-02-22 | 22:06

Aaaaand it's gone

Johnny_Hoogerland | 17-02-22 | 22:05 | 4

@Knufter | 17-02-22 | 22:06: Ooit zal het er wel van komen. Maar liever niet met een munt waar een enkele transactie meer CO2 oplevert dan een retourvlucht New York, en/of waar je je helemaal ongans betaalt aan transactiekosten.

Muxje | 17-02-22 | 22:30
▼ 1 antwoord verborgen

Toch gaat trudeau dit winnen.

Kom je aan het geld vd mensen, is het snel over.

Knufter | 17-02-22 | 22:04 | 3

Dat is het ook...

neonreclame | 17-02-22 | 22:06

Smerig, heel smerig om aan het geld van mensen te komen.

Lesc | 17-02-22 | 22:31

@Lesc | 17-02-22 | 22:31: nou ja, hiervoor pakte hij brandstof en voedsel van burgers af die het niet met hem eens zijn.

Hoe diep kan je zinken...?

Warhead | 17-02-22 | 23:50

Voor iedereen fie denkt dat ze niks te verbergen hebben (domste uitspraak die je kunt doen zo ongeveer): de mensen die in dit geval doneerden hadden vast ook nooit verwacht dat hun bankrekeningen zonder rechterlijke tussenkomst bevroren zouden worden.

Links woke is een intolerante, andetsdenkenden kapotmakende beweging die zo snel mogelijk vernietigd moet worden. Als dat niet gaat gebeuren dan is het afgelopen met het vrije leven in het Westen.

Nostra da Mus | 17-02-22 | 22:04 | 7

@grapo:
Het is oorlog.
Mensen die wokies niet goedgezind zijn, worden al kapotgemaakt. Je kunt je als een schaap naar de ‘douches’ laten leiden of tegengas gaan geven. Op een gegeven moment is het bij een rabiate tegenstander ‘hij of ik’.

Nostra da Mus | 17-02-22 | 23:15

@Nostra da Mus | 17-02-22 | 23:15: Beetje intolerant en weinig inclusief hoor. *Exit s-mode*

grapo | 18-02-22 | 06:43
▼ 4 antwoorden verborgen

Justin Chaplin in: "The dictator".

vladimirows | 17-02-22 | 22:03

Journalisten zouden moeten weigeren om dat gezeik met China en Oekraïne als nieuws te brengen. Gewoon niks. Geen doorgeefluik willen zijn van propaganda. En vol inzetten op dat wat ze moeten doen: naar boven halen van zaken die machthebbers niet gepubliceerd willen zien.

Zuurteregelaar | 17-02-22 | 22:02 | 2

Ja maar boterham op de plank enzo...

Drefbon | 17-02-22 | 23:19

Spijker. Kop. Raak. Ik volg het propaganda circus rond Oekraïne amper. Ik zie Colin Powel met zijn "bewijs" tegen Sadam nog helder voor mij, dus wanneer de Yanks zeggen dat ze bewijzen hebben, dan weet ik weer hoe laat het is. Leidt wel mooi af van wat er nu in Canada speelt natuurlijk, want er is verdacht weinig berichtgeving over wat daar aan de hand is en kritisch is de MSM al helemaal niet. Het ligt er zo dik bovenop en bijna niemand lijkt het te zien. Griezelige ontwikkelingen.

Kukooo1 | 18-02-22 | 10:26

Haha geweldig dat zelfs hier Trump bij wordt gesleept als boeman door die inhoudsloze progressievelingen. Dan ben je echt radeloos.

Thuinman | 17-02-22 | 22:02 | 3

Nee joh, er zijn alleen grenzen aan protesten waar we het niet mee eens zijn…

Komjehiervaker | 17-02-22 | 22:03

@Komjehiervaker | 17-02-22 | 22:03: Is dat zo? Zelf daar waar ze tegen zijn? Zou je het ook fout vinden als er tegen Hitler geprotesteerd zou zijn in Berlijn toen? Waar ligt de grens dan?

Warhead | 17-02-22 | 23:51

@warhead
Zou je het niet eens zijn met een protest tegen Hitler dan?

peterdh | 18-02-22 | 06:01

Maar als alle toegangswegen van jouw stad al twee weken geblokkeerd werden. Wat dan. Er zijn toch wel grenzen aan protest of is echt alles prima?

kokkie klaphaak | 17-02-22 | 22:02 | 5

BLM en Extinction Rebellion konden ook altijd overal hun gang gaan. En nu de middenklasse zich roert mag er ineens niks meer?

nowomowa | 17-02-22 | 22:31

@nowomowa | 17-02-22 | 22:31: haha. Dat hele fucking ottowa twee weken plat. Dat is toch niet niks. Ach ze zoeken het maar uit daar.

kokkie klaphaak | 17-02-22 | 22:45

Nee is niet prima. Als het prima was hadden ze het ook niet gedaan. Maar hoe los je dat het beste op? Grote bek opzetten en ongekend intrusieve maatregelen nemen zoals rekeningen bevriezen om het ego van één zo'n narcistische half Fransoos in stand te houden? Adi lostte het op met een cyanidecapsule en een pistool. Just saying.

luistukvreten | 17-02-22 | 23:40
▼ 2 antwoorden verborgen

Gelukkig weten de truckers in Ottawa van geen wijken. Honk honk!

Illuminati1989 | 17-02-22 | 22:02

Die bitcoin is er vooral om wapens, drugs en illegale porno en andere illegale shit te kopen online.

Die hele Netflix docu met die mysterieuze oprichter en ideologische filosofie is altijd al kolder geweest.

Is nu door de mand aan het vallen.

sjef-van-iekel | 17-02-22 | 22:01 | 8

Pannekoek denkt het te weten. Truste

pibasso | 17-02-22 | 23:35

Wat moesten wapens, drugs en illegale porno ook zonder de bitcoin.

luistukvreten | 17-02-22 | 23:42

Goede tijden dat je dat niet kon kopen voor de bitcoin!

Warhead | 17-02-22 | 23:52
▼ 5 antwoorden verborgen

Een normaal mens schiet zich niet in de voet. Ietwat minder bedeeld probeer je dat hooguit 1 keer. Trudeau blijft zich maar in de voet schieten.

Pekketrikker | 17-02-22 | 22:01

Tja zo doen linkse politici, als ze hun zin niet krijgen is iedereen slecht en moet dat worden aangepakt. Stel je voor dat meer mensen anti overheidsregels gaan worden, dus hup, demoniseren die handel.

laadpaal | 17-02-22 | 22:01 | 3

Liberaal heet dat.

sjef-van-iekel | 17-02-22 | 22:02

@sjef-van-iekel | 17-02-22 | 22:02:
Als conservatief liberaal doet het me werkelijk pijn dat neoliberalen de term liberaal gebruiken. Dit zijn gewoon totalitaire denkers en verdienen de term liberaal absoluut niet

doemijjezusjemaar | 17-02-22 | 22:26

Waarom lopen ze er dan zelf constant met die term te koop.

peterdh | 18-02-22 | 05:58

meervrijheid.nl/

- - “A government big enough to give you all you want is big enough to take it all away.”
- Barry Goldwater - -

theo-is-dood | 17-02-22 | 22:01 | 2

Wat dat betreft is de Nederlands overheid ook gevaarlijk groot. Zo groot zelfs dat de reguliere media niet eens meer kritisch is omdat ze anders geen geld meer kunnen vangen uit subsidiepotjes.

Old_Spice | 17-02-22 | 22:07

Eén van de redenen waarom we een constitutioneel hof nodig hebben. De "gekozen" meerderheid / regering moet beperkt worden in haar bevoegdheden.

langelat | 18-02-22 | 10:29

En zo wordt de Premier van Canada een ordinaire machtswellusteling.
Hier gaan nog doden vallen.
Ik durf te denken dat mensen, die eerst achter Trudeau stonden, zich meer en meer tegen hem keren.
Hoe gekker hij wordt.

Ruimedenker | 17-02-22 | 21:59 | 2

— “It is dangerous to be right when the government is wrong”
- Voltaire. —

theo-is-dood | 17-02-22 | 22:06

Dat krijg je met linkse lui aan de knoppen die hun zin niet krijgen. Dan gaan ze het volk onderdrukken. Eigenlijk best voorspelbaar.

Kopieerapparaat | 17-02-22 | 21:59 | 4

@Bootvisser | 17-02-22 | 22:15: Links is inderdaad niet per definitie verkeerd nee, maar dit soort acties vind ik wel verkeerd en komen praktisch altijd uit de linkerhoek, net als demonisering, uitsluiting, geweld en opruiing. Links volk is dus helaas meestal wel degelijk heel fout volk.

Kopieerapparaat | 17-02-22 | 22:25

Alle lui "die aan de knoppen zitten" vormen een potentieel gevaar voor de bevolking. We kunnen niet zonder een overheid en een regering, maar het is wel zaak ze goed in de gaten te houden. Dat kan alleen in een functionerende democratie. En die wordt op steeds meer plaatsen, ook in het Westen, ondergraven door de zittende politiek.

KeesBruin | 17-02-22 | 22:38

'Left', als in 'verlaten'
'Right' als in 'juist'

Wat snappen mensen daar niet aan?

Drefbon | 17-02-22 | 23:15
▼ 1 antwoord verborgen

Humor maakt alles beter.

sjef-van-iekel | 17-02-22 | 22:03

Daar gaat de bitcoin koers..

Analiste | 17-02-22 | 21:55 | 2

Niet alleen de bitcoin koers. Nog maar 8 van de 189 crypto's die ik volg staan positief.

Met_baard | 17-02-22 | 22:25

Mooi DCA momentje.

GroetenVanUrk | 17-02-22 | 23:09

Gaat niet best zo. Begin ook steeds meer te geloven dat het oorlogsgereutel van het Westen over Oekraïne extra wordt aangedikt om de aandacht even goed af te leiden van de bizarre autoritaire houding van de Canadese regering.

Old_Spice | 17-02-22 | 21:54 | 2

Dat hoeft niet, ze berichten gewoon niet over Canada.

peterdh | 18-02-22 | 05:56

Ik denk dat jouw theorie hier sneller kan worden geadopteerd als je alle onzin wat er achteraan komt begint met: "Dat heeft ongetwijfeld helemaal niets te maken met... " Dat is het sein voor jouw publiek, namelijk kritische mensen die zelf nadenken en onderzoek doen om aan te nemen dat het er juist alles mee te maken heeft.

Mazzelstof | 18-02-22 | 05:58

Protesten onderdrukken, dan ben je geen leider maar een dictator.

Zeurders | 17-02-22 | 21:52 | 4

De meeste dictators zijn prima leiders.

Kopieerapparaat | 17-02-22 | 22:00
▼ 1 antwoord verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland