Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

'Adolf Hitler was gevaccineerd'

Maar was dat in zijn linker- of in zijn rechterarm?

Social

De techniek staat voor niets. Dankzij het Europese vaccinatiepaspoort is er nu eindelijk antwoord op de vraag die talloze amateurhistorici, die zelf onderzoek doen, al maanden bezighoudt: was Adolf Hitler gevaccineerd? Cybercriminelen bedankt. Een paar verse Godwins, dat was nou echt wat ons ingedutte coronadebatje kon gebruiken. Wij zijn even een paar gele buttons bestellen. Wollt ihr den totalen QR-ieg? Met het JanSSen vaccin zeker!

Reaguursels

Inloggen

Hitler was ook vegetariër. De Bijbel zei het al; de duivel komt in de gedaante van wie je het het allerlaatst zou verwachten. Iedereen die deugt goed in de gaten houden dus.

Sans Comique | 28-10-21 | 06:21

Hoezo nou weer cybercriminelen...?

F. von Zeikhoven | 28-10-21 | 00:18
-weggejorist-
P47Thunderbolt | 27-10-21 | 21:15

Hahahahaha - briljant, dit is materiaal voor een oudejaars conference.

Martin Jokt | 27-10-21 | 20:32

QR van Hitler deed het goed (mooi groen), maar nu niet meer (Vuurrood).

Duarte | 27-10-21 | 19:26 | 1

Zelfde kleur als de socialisten zoals hij.

Kaas de Vies | 27-10-21 | 19:28

Adolf heeft natuurlijk een spuit in z’n rechter voorpoot laten zetten en daarom is deze nog wat stijf.

JeanDragage | 27-10-21 | 19:22

iemand een link naar die site (mirror mag ook)

2_amazing | 27-10-21 | 18:32

Roept bij mij wel de vraag op hoe lacherig we moeten doen over alle weerstand tegen digitaal stemmen. Als dit, ondanks DIGId inlog lukt is stemmen vervalsen volgens mij een fluitje van een cent. Heb dit jaar op een stembureau meegedraaid en is natuurlijk old school, maar wel uiterst betrouwbaar.

marco52 | 27-10-21 | 18:29 | 2

"Bedankt voor uw 25 miljoen stemmen op Hugo de Jonge". (terwijl hij niet eens op de kieslijst stond)

W_F | 27-10-21 | 19:44

@W_F | 27-10-21 | 19:44: dat was een digitale CDA verkiezing, geen papieren verkiezing met teltoezicht

Shoarmamasutra | 27-10-21 | 21:34

Gelukkig dat wat te kraken is ,is tevertrouwen. Moeten wij vertrouwen.
Een vage kennis op een feestje had zelfs 2 nepperts gevaccineerd, op zijn telefoon kwam ook gewoon binnen in restaurant

Banenenrepubliek | 27-10-21 | 18:29

Bij Adolfs personeel stond de QR code toch onder de linker oksel getatoeëerd?

me163komet | 27-10-21 | 16:46

Kamervragen voor minister Hugo de Jong
- Hoeveel valse QR-codes zijn er in omloop ? Hoe heeft u dat bepaald ?
- Hoe is een foute QR code te herkennen ? Wat zijn de echtheidskenmerken van een QR code ?
- Kan mijn telefoon een foute QR code maken ?
- Is de corona app nog wel veilig ? Kunt u dat aantonen ?
- Is het strafbaar om fictieve QR codes te maken ?
- Is het strafbaar om fictieve QR codes te gebruiken ?
Persco vragen :
- Moeten Sint en Piet een QR code hebben ?
- Als Spanje straks code Rood heeft betekent dat dat Sint en Piet twee weken in quarantine moeten ?
- Moeten kinderen nu ook een QR code hebben voor het Sinterklaas feest ?
En gaat over op de orde van de dag.

HaaiBaai | 27-10-21 | 16:44 | 1

- Als Nederland deze winter rood blijft, vieren we dan Sinterklaas tot ver in de zomer?

W_F | 27-10-21 | 19:47

Is de naam van Hermann Göring nog vrij trouwens? Dan val je minder op.

squadra | 27-10-21 | 16:04 | 4

Nazi Goring kan ook

Spartaan1888 | 27-10-21 | 16:43

Dan zit je wel in de risicogroep, als je de naam van Der Dicke gebruikt.

Sytsevandekameleon | 27-10-21 | 17:39
▼ 1 antwoord verborgen

Bijwerking; omhoogschietende rechterarm die aan de Olympische groet doet denken

P. Breidel | 27-10-21 | 15:57 | 1

En denken in ‘ideale oplossingen’ (waarschijnlijk uit het Duits vertaald).

Nostra da Mus | 27-10-21 | 16:42

Als er geen contact is met een centrale controlerende database dan kun je in principe altijd fraude blijven verwachten. Is er wel connectie met een database, dan kan die database altijd nog gemanipuleerd worden van binnen of buiten.

Watching the Wheels | 27-10-21 | 15:27 | 2

Gelukkig is er nog geen EU bevolkingsregister.

W_F | 27-10-21 | 19:49

Volgens mij is er wel een centrale database, alleen dan wel met enkel nummers. Iemand heeft iemand een vals vaccinatieID in die database gegeven, dat is een inside job of een zeer ernstig lek.

Shoarmamasutra | 27-10-21 | 21:49

Ze zouden minimaal ook op een plausibele geboortedatum kunnen checken. 1900 alles boven de 100 jaar oud niet geldig.

Sunir | 27-10-21 | 15:12 | 2

Doe dan 25 en meteen elektrocuteren als ze het proberen.

Watching the Wheels | 27-10-21 | 15:24

Zat net naar een docu te kijken over 100+ jarigen.

squadra | 27-10-21 | 15:59

Als een Private Key is uitgelekt, moet je die gewoon intrekken en een nieuwe genereren die vervolgens de nieuwe QR codes gaat ondertekenen. De oude QR codes zijn dan niet langer meer geldig.

Het kan gebeuren dat zoiets uitlekt; zweer kwalijk op dit niveau. Ik ben benieuwd of het komt door de brakke opslag of benadering van deze key bij de Fransen of dat daar een interne medewerker simpelweg wat bij wilde verdienen. In ieder geval zijn diegene die 300 euro betaald hebben voor een QR code die zijn ondertekend met deze private key mooi hun geld en geldige QR kwijt.

Boerhoektvrouw | 27-10-21 | 15:00 | 3

Denk dat het de key is van alle Fransen, hij kan gewoon van andere namen, andere geboortedata een code genereren. Dus even veranderen zal niet zo makkelijk zijn.

Sessine | 27-10-21 | 15:46

@Sessine | 27-10-21 | 15:46: De QR code wordt inderdaad op basis van personalia gemaakt, maar wordt ter geldigheid getekend met een certificaat die hoort bij de uitgelekte private key. Hiervoor kan een nieuw certificaat in de plaats komen, die wordt vertrouwd door de checkapps ipv de oude. Fransen hoeven dan alleen een nieuwe QR code aan te vragen.

Boerhoektvrouw | 27-10-21 | 16:22

Private keys, de achilleshiel van PKI.

Nostra da Mus | 27-10-21 | 16:44

"Cybercriminelen". Sorry, maar de QR is echt heel makkelijk zelf te maken, er zijn verschillende tooltjes uitgebracht om hem te maken. Zelfbouwen is ook makkelijk als je een beetje webdev doet. Voor de rest zijn er zelfs mensen die het voor 50 euro verkopen :'). Triest. Maargoed, ook in veel Telegram chats gaan ze rond begreep ik. Uiteindelijk gewoon ook op ID controleren.

Justhenk | 27-10-21 | 14:48 | 4

Zoveel moeite terwijl je gratis een vaccinatie kun halen.

Sunir | 27-10-21 | 15:13

50 euri is niet duur.

squadra | 27-10-21 | 16:05

50 pop per stuk, hmmm…

Nostra da Mus | 27-10-21 | 16:45
▼ 1 antwoord verborgen

Traantje wegpinken doet

Panos88 | 27-10-21 | 14:47

Vaccistische vaccinazies

nutsniet | 27-10-21 | 14:46

Ik heb wel zo'n vermoeden hoe het gedaan is: in de code zit natuurlijk ergens een verwijzing naar een site van de overheid, de site die de BSN-nummers (dus ook gelijk persoonlijke data zoals naam en geboortedatum) en de staat van vaccinatie geregistreerd heeft.
Dus dat leid je om naar je eigen server, die ergens encrypted op een PC staat te draaien.
In die eigen server kun je dus zetten wat je wil.
De corona-app zoekt zijn gegevens, en voilá, alles klopt en werkt.
Je moet alleen wel uitdokteren in welk formaat de gegevens terug worden geseind, maar dat kan je uitlezen als je het op de normale manier laat draaien.
Er is dus op een gegeven moment een communicatie met een server, en toevallig is deze keer het niet de server van de overheid.
Zo simpel weer.
En ik ben niet eens een hacker of een ICT-er.

King of the Oneliner | 27-10-21 | 14:40 | 3

Prachtig

Naall | 27-10-21 | 14:48

Dat u geen hacker of ICT-er (IT’er tegenwoordig) bent, is wel te merken uit uw comment.

Waarom zou je je eigen server encrypten (wel logisch maar niet noodzakelijk) en de corona scan app zal echt geen informatie terug accepteren van serverxxx,pornstore,nl accepteren. Mocht dit wel zo zijn dan uitsluitend met een geldig certificaat welke je eerst zal moeten bemachtigen.

Haatejaculaat | 27-10-21 | 15:07

Daarbij zou die verbinding niet met een Certificaat zijn beveiligd ?

NatNiks | 27-10-21 | 20:51

20-04-1889 was teveel moeite om even op te zoeken?

Ploertendodert | 27-10-21 | 14:29 | 1

Ja maar dan pakt het meest eenvoudigw checkalgoritme je er zo uit, er zijn geen mensen van 131. Msssn zit er een limiet op 121 ofzo, dat is wel zo n beetje t record geloof ik.

Shoarmamasutra | 27-10-21 | 21:46

Tel de bloksnorretjes

Jos Tiebent | 27-10-21 | 14:27

Also, also...

ParaPiet | 27-10-21 | 14:18
-weggejorist-
Schwanzeleber | 27-10-21 | 14:15

Als je paspoorten kunt vervalsen waarom dan niet een bewijs dat je gevaccineerd bent. De omvang van de fraude lijkt me wel interessant.

Colin.Fart | 27-10-21 | 14:13

Waar kan ik een dergelijk werkende code vandaan toveren ohne impfen oder testen? Ik vraag dit voor een vriend.

Asylum | 27-10-21 | 14:10 | 2

Hallo hier spreekt de vriend van Asylum. Ik wil dit graag weten namens mezelf. Groetjes

Illuminati1989 | 27-10-21 | 14:11
-weggejorist-
floppyhoes36 | 27-10-21 | 14:27

Maak er voor mij ook maar een dan.

Nostra da Mus | 27-10-21 | 14:10 | 1

Ik bedoel natuurlijk voor een vriend van mij.

Nostra da Mus | 27-10-21 | 14:11

Er komen steeds meer complottheorieën uit nu blijkt zelfs weer dat Hitler nog leeft

Denotter | 27-10-21 | 14:08
-weggejorist-
lesbische negerin | 27-10-21 | 14:02 | 2

Haha dit kan helemaal niet Hitler had geen mobiele telefoon.

dhrat | 27-10-21 | 13:59

Hij leeft ook nog gewoon :

Mr. Hilter and the Minehead by-election - Monty Pythons Flying Circus – S01E12

www.youtube.com/watch?v=hWIyVRNAxCg

Zwizalletju | 27-10-21 | 13:57

Dat moet die arm zijn geweest die stijf omhoog stond op die historische foto's van hem..

Conan de Rabarber | 27-10-21 | 13:55 | 1

Toch een serieuze bijwerking…

HebjeHemweer | 27-10-21 | 14:12

Heb onlangs als ongevaccineerde bij de makers ook een perfect werkende QR code aangekocht. Alleen de naam, Shaka Zulu, komt niet geheel over met mijn uiterlijk.

Bibop | 27-10-21 | 13:48 | 2

Als iemand daar moeilijk over doet roep je stampvoetend iets over institutioneel racisme en zuip je de rest van de avond gratis.

Hans Kwalzan | 27-10-21 | 13:50

@Bibop:
Je kunt je toch identificeren als Shaka Zulu?

Nostra da Mus | 27-10-21 | 14:11

Weer een overheid IT-systeem dat lekt en waar gemakkelijk mee gefraudeerd kan worden, hoe verassend.

Toch staat 70% te springen om op basis van dat systeem een op de tien uit te sluiten, 'vanwege de veiligheid'. Niet beseffende dat hun identiteit gestolen kan worden of ze naast iemand zitten met een valse QR code.

Deze hele QR-maatschappij was al een faal voor ie goed en wel ingevoerd werd, en nu een maand na dato blijkt precies dat de wappies wederom gelijk hadden op dit punt en waarom.

ReyNemaattori | 27-10-21 | 13:44 | 4

@Marmer | 27-10-21 | 13:47: Als ik kijk naar de resultaten van de poll hier op GS is het met 13k responses een 40%/56% verdeling.

Er hangen hier niet zoveel GL/D66 stemmers hier rond die blind de opperste Sovjet volgen, dus 70/30 op de hele populatie verbaast me niks.

Mijn punt is ook niet zozeer of het 70, 60, of 50% is, maar meer het feit dat een significant deel van de Nederlandse populatie bereid is autonomie en gezond verstand te outsourcen naar een systeem dat niet alleen lek is, maar waar ook mee gefraudeerd kan worden EN niet gecontroleerd wordt door een onafhankelijke macht of toezichthouder.

Er is NIEMAND die toeziet op welke parameters dat QR systeem staat of dat toetst aan de wetenschap.

ReyNemaattori | 27-10-21 | 14:14

Go with the flow Rey, Just Go with the flow.

strawdog | 27-10-21 | 14:21

@Marmer | 27-10-21 | 13:47: je kan je in ieder geval op peil.nl zo voor de onderzoeken van Maurice milleniumbug de Hond aanmelden.

Shoarmamasutra | 27-10-21 | 21:52
▼ 1 antwoord verborgen

Slecht nieuws voor Hitler. Komt nu met z'n geblokte QR code nergens meer in.

Bibop | 27-10-21 | 13:43 | 4

Hij doet het nog steeds

jusch | 27-10-21 | 14:32

Dan kan hij zijn echte naam toch gebruiken, Adolf Schickelgruber.

Karel Kruizenruiker | 27-10-21 | 17:25
▼ 1 antwoord verborgen

Er ist wieder da!

thanseeuwen | 27-10-21 | 13:41 | 1

Oder Rob Muntz

Bibop | 27-10-21 | 13:44

Dus naast het feit dat het systeem niet deugt, besmettelijke personen met een vinkje kunnen immers overal naar binnen en fijn anderen besmetten, is het systeem ook nog eens lek aan alle kanten.
Je kan met iedere willekeurige QR overal naar binnen, er wordt immers amper op ID gecontroleerd en blijkbaar kunnen er ook gewoon "fake" QR codes worden aangemaakt.
Goed gedaan weer.

Z.K.H. de Reaguurder | 27-10-21 | 13:40 | 1

Narcisme is moeilijk uit te roeien idd.

Naall | 27-10-21 | 14:54

Misschien hadden ze beter niet Enigma als basis genomen.

Mr_Natural | 27-10-21 | 13:40

De geboortedatum klopt niet.
Adolf Hitler is niet op 1 Januari 1900 geboren maar op 20 April 1889.
Stelletje cyber criminelen van niks. Hebben zich zeker door Rian van Rijbroek laten adviseren.
Overigens is de kans dat Adolf Hitler naar de kroeg zou gaan als ie nog zou leven niet zo groot omdat ie van de blauwe knoop was.

Osdorpertje | 27-10-21 | 13:38 | 6

Exact. Beginnersfoutje neem ik aan. Er is straks vast wel een deugende QR code van Stalin of Pol Pot. Die van Paul Rosenmöller is er gelukkig al.

N.B. Dat Hitler niet naar de kroeg ging is misschien wel waar, maar hij versmaadde een goede Bierkeller zeker niet!

HoogToontje | 27-10-21 | 14:20

Software kent doorgaans geen jaartallen voor 1900.

Jos Tiebent | 27-10-21 | 14:26

Geeft aan dat het idd zo lek als een mandje is, want die ‘datum’ is leeg gebleven bij het aanmaken en daar was geen ‘null’ check op. Amateurs bepalen onze vrijheden.

HebjeHemweer | 27-10-21 | 15:10
▼ 3 antwoorden verborgen

Ook geldig in Namibië?

https://www.bbc.com/news/world-africa-55173605

Dr.Mabuse | 27-10-21 | 13:38

Hier komt je Godwin...

"vaccinatie macht frei"

de euro middenweg | 27-10-21 | 13:37 | 2

Jij, vaccinazi jij!

Conan de Rabarber | 27-10-21 | 14:02

Nur für geïmpfte is ook een optie.
Weet even niet of het laatste woord met een hoofdletter moet, geloof van wel.
Mag een taalnazi me op wijzen.
Blijft het een beetje in dat bubbeltje.

Nostra da Mus | 27-10-21 | 14:15

De QR-code is slechts een tussenvorm.
Straks zal alles waarschijnlijk aan gezichtsherkenning worden gekoppeld.

Moriarty | 27-10-21 | 13:37 | 1

Gezichtsherkenning is te dodgen met een baard, een burqa of een bekpamper, wellicht kunnen ze beter meteen een rfid chip inplanten die je scant overal waar je naar binnen gaat, zoals ook op wintersport.

Vreemd dat ze dat niet tegelijk met de vaccins hebben ingespoten eigenlijk...

ReyNemaattori | 27-10-21 | 14:20

AH.

U was mij net voor.

Dr.Mabuse | 27-10-21 | 13:40

Dat het nog zo lang geduurt heeft voordat de QR code gekraakt is.

sinar2 | 27-10-21 | 13:37 | 1

Dat heeft niet lang geduurd hoor. Het duurde even voor het naar buiten kwam.

Marmer | 27-10-21 | 14:02

Prachtige godwin om Hugo voor lul te laten staan.
Die zal wel weer gaan huilen dat het ongepast is, zonder in te gaan op hoe het kan.

de_beer_van_de_meer | 27-10-21 | 13:36 | 1

Het gaat tenslotte over de vorm, niet de inhoud!

ReyNemaattori | 27-10-21 | 13:47

Dat krijg je met zoveel zwarte bloksnorretjes.

Hadena | 27-10-21 | 13:36

Zelfs in het leger is een kanteling waargenomen.

2CVOcean | 27-10-21 | 13:35 | 2

dat is een hoax, een vrachtwagen vol munitie? Die hebben ze niet.

miko | 27-10-21 | 13:42

@miko | 27-10-21 | 13:42: Dat is een vrachtwagen met werklozen die pang pang roepen op commando.

Marmer | 27-10-21 | 14:02

Wir schaffen das.

van stampij | 27-10-21 | 13:34

Zou iemand zo'n code kunnen maken voor Rick Astley met geboortedatum 27 juli 1987. Ik vraag het oor een vriend. #nggyu

Skinkie | 27-10-21 | 13:34 | 1
-weggejorist-
ReyNemaattori | 27-10-21 | 13:59

Een ICT-systeem van de overheid is lek. Sneeuw is wit (of geel).

Selassie | 27-10-21 | 13:33

Wij mogen wel aannemen, dat onze Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport terstond naar de kamer wordt geroepen om direct na het plenair begrotingsdebat BiZa enige eerste toelichting te verschaffen op zijn 'foolproof' groene-vinkjes-systeem?

bisbisbis | 27-10-21 | 13:30
-weggejorist-
gemeentereiniging | 27-10-21 | 13:29 | 2

Adolf Hitler mag wel naar de kroeg en ik niet, totale wahnsinn.

Mr_Natural | 27-10-21 | 13:29 | 2

Hij zit tegenwoordig in een schoonmaakploeg.
Mag alleen naar de kroeg om de kelder te putschen.

LD69 | 27-10-21 | 13:33

Laat in restaurant mn grote QR zien, zegt het meisje zonder scan:" is ok hoor !" Ik nog : het zijn zwarte stipjes en blokje, vond zij ook.

2CVOcean | 27-10-21 | 13:28 | 2

En geef haar eens ongelijk. Voor die paar centen salaris zit ze niet op gezeik te wachten. Als de overheid zo graag wil dat het personeel als politie moet optreden dan lappen ze daar ook maar extra geld voor.

sinar2 | 27-10-21 | 13:41

@sinar2 | 27-10-21 | 13:41:
Dan ken je de Overheid nog niet: zij zorgen wel dat jij gaat lappen als je niet met hun spelletjes meedoet.

LD69 | 27-10-21 | 14:03

heeft de aivd eigenlijk al toegang tot de QR-codes ?

newray | 27-10-21 | 13:27 | 1

ja.. maar dat zullen ze niet zeggen. Je DigiD is eraan gekoppeld.

de SENSEI | 27-10-21 | 13:29

En hoe is de vaccinatie status van Joseph Stalin?

Fijn_dat_je_er_bent | 27-10-21 | 13:26

Ik ben pas geleden getest en kreeg een QR-code die 24 uur geldig is. Toen-ie verlopen was, heb ik als test de tijd van m'n telefoon aangepast. En ja hoor, de code komt gewoon weer tevoorschijn. Ik weet alleen niet of-ie nog steeds een groen vinkje geeft bij scannen. Zit die verlooptijd verwerkt in de code?

mrfreeze | 27-10-21 | 13:25 | 8

@gemeentereiniging | 27-10-21 | 13:36:
Daarom kan je hem ook gewoon uitprinten. Heb ik ook gedaan in miniatuur zodat ik niet steeds mijn telefoon mee hoef te nemen.

sinar2 | 27-10-21 | 13:38

@gemeentereiniging | 27-10-21 | 13:36: Je kunt het tijd-syncen gewoon uitzetten en zelf een tijd invoeren, net als op een pc. Dan heb je wel gewoon netwerk. Maar zoals hierboven al aangegeven heb je er in de praktijk dus niks aan, omdat de tijd blijkbaar in de code zit. Dat wist ik niet, heb tot nu toe nog nooit gebruik hoeven te maken van die app.

mrfreeze | 27-10-21 | 14:16

24 uurs test in dit geval dan uitgevoerd door uw huisarts Dr. J. Mengele neem ik aan?

HAL 9000 | 27-10-21 | 15:04
▼ 5 antwoorden verborgen

Eigenlijk zijn we op alle velden en thema s al een volledig bezet land alleen beseft men het niet en blijft men de bezetter braaf betalen... helaas.

2CVOcean | 27-10-21 | 13:25

Maar dit betreft niet de bekende Duitse dictator Adolf Hitler want die is van 20 april 1889. Het moet een naamgenoot zijn, dat kan hè.

Is dit onderwerp dan toch een godwin?

Nuuk | 27-10-21 | 13:23 | 3

Je hebt heilemaal gelijk.

VP732 | 27-10-21 | 13:25

De toekomst zal het ausweisen.

Mr_Natural | 27-10-21 | 13:27

De geboortedatum klopt niet, deze QR code moet dus wel nep zijn.

Diederik_Ezel | 27-10-21 | 13:22 | 3

Ik heb geschaterd.

Jos Tiebent | 27-10-21 | 13:56

Braunau am Inn ook niet vermeld.

van Oeffelen | 27-10-21 | 13:59

@van Oeffelen | 27-10-21 | 13:59: Daar kwam u vaak? Op bedevaart?

dathoujetoch | 27-10-21 | 15:26

Nu ook even een QR-code van George Washington.

VoltaireJohn | 27-10-21 | 13:21

Geweldig. QR code scannen om vervolgens dmv een groen vinkje geconfronteerd te worden met de historie.

Opblaas_boot | 27-10-21 | 13:21

Is dit grappig? Ja, dit is grappig.

SinisterNL | 27-10-21 | 13:21

Sieg Impf !

LD69 | 27-10-21 | 13:19

Is de code gekraakt? Misschien toch maar een verplichte chip inspuiten binnenkort.

Hadena | 27-10-21 | 13:16 | 1

Die kan je niet namaken?

Mr_Natural | 27-10-21 | 13:17

Duidelijk nep, de geboortedatum klopt niet.

Mr_Natural | 27-10-21 | 13:15

Sehr Toll

laurentius | 27-10-21 | 13:14 | 1

Geil

thanseeuwen | 27-10-21 | 13:43

Het bewijs dat je van vaccineren een bloksnor krijgt.

Kaal-dik-en-lelijk | 27-10-21 | 13:13

De overheid en IT is faal op faal en kost bakken met geld. Zo lek als een mandje, maar wat maakt privacy nou nog uit tegenwoordig.

Tha Analyzer | 27-10-21 | 13:13

helaas kan ik door verschillende firewalls ofzo de inhoud van de Social nooit zien. Is het iets juridisch dat geenstijl geen screenprint kan of wil plaatsen en vaak alleen rechtstreeks linken? Nu blijft het altijd gokken wat er in staat, ook een leuk spelletje.

small_town_dude | 27-10-21 | 13:13 | 1

Als je een foto overneemt geldt er een andere vorm van auteursrecht (herpublicatie) dan bij embedden. Zeker bij foto's kan dat knap in de papieren lopen.

Skinkie | 27-10-21 | 13:31

Ik zag laatst in een bierkeller waar je alleen met QR-code binnenkwam wel iemand die op hem leek.

Mr_Natural | 27-10-21 | 13:12

Zou alleen een probleem zijn al er daadwerkelijk werd gecontroleerd op qr codes

Continuum | 27-10-21 | 13:11

Systeem is idd lek. Paar jongens verdienen daar grof aan. Terugdraaien gaat niet. Einde veiligheid.

geheelvergeter | 27-10-21 | 13:10 | 7

@Old_Spice | 27-10-21 | 13:12:
je bent wel een wappie als je die koopt als die dingen gratis zijn als je gevacineerd bent.

miko | 27-10-21 | 13:38

@Old_Spice | 27-10-21 | 13:12:
En 400 euro op het darkweb is wel duur, daar koop je twee Cambodjaanse tienermeisjes voor.

miko | 27-10-21 | 13:39
▼ 4 antwoorden verborgen

Joseph M was misschien nóg beter geweest ?

quisnix | 27-10-21 | 13:10

Illegale QR-codes verkopen, dat wordt weleens wat. Niet dat er verdienmodellen zijn... nee hoor.

VoltaireJohn | 27-10-21 | 13:09

Is het niet Adolf Hitler van Hitler’s Occasions?

Transgender-Airlines | 27-10-21 | 13:09 | 1

Verkoopt alleen maar Volkswagens? Zit aan de Maliebaan in Utrecht toch?

Old_Spice | 27-10-21 | 13:11

Weet je wie ook zo heette?

RickTheDick | 27-10-21 | 13:08 | 2

De vader en moeder van Hitler.
Zeg zou zelf: als je achternaam Hitler is noem je je zoon toch geen Adolf?!

keestelpro | 27-10-21 | 13:11

Charlie Chaplin?

Montgomery Burns | 27-10-21 | 13:13

Met een QR code van Anne Frank kom je anders nergens binnen.
Zeau toch nog een godwin gevonden.

keestelpro | 27-10-21 | 13:08 | 1

jawel hoor, straks in het all-in -veiligheidsresort voor ongevaccineerden.

Nuchternederland | 27-10-21 | 13:15
-weggejorist-
de SENSEI | 27-10-21 | 13:08 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Een Godwin maken kan helemaal niet bij een onderwerp over Hitler.

Mr_Natural | 27-10-21 | 13:08 | 2

Inderdaad, je krijgt dan geheid last van het Droste-effect.

LD69 | 27-10-21 | 13:17

Humor om te lachen.

van Oeffelen | 27-10-21 | 13:06 | 3

Ja, maar dan moet je het goed doen: 20 April 1898

hangtiet met knoop | 27-10-21 | 14:25

@hangtiet met knoop | 27-10-21 | 14:25: Moet je het wel goed verbeteren: 1889. En dat gaat niet; volgens het ding kun je niet eerder dan 1-1-1900 geboren zijn volgens mij (wat enigzins logisch is).

Mbovenka | 27-10-21 | 15:24

@Mbovenka | 27-10-21 | 15:24: Sorry, ik draaide de getallen.

Maar je zegt dus, dat mensen die 121 jaar en ouder zijn niet meer op straat mogen met hun QR code? Vreemd...

hangtiet met knoop | 27-10-21 | 19:50

Oh, heeft Hugeau daar zijn vaccinatie obsessie vandaan? Wordt me ineens een hoop duidelijk. Past wel in het plaatje.

dathoujetoch | 27-10-21 | 13:06 | 2

En wat heb jij al bijgedragen aan Nederland? Roken en drinken onder en gele paraplu?

dartfrogger | 27-10-21 | 14:32

@dartfrogger | 27-10-21 | 14:32: Misplaatste en foute jijbak. Ik rook niet, drink amper en ben volledig gevaccineerd. Past zeker niet in het plaatje he? Hoe gaan we dat nu dealen bij de CdApropagandamachine?

dathoujetoch | 27-10-21 | 15:25

Eigenlijk alleen maar toe te juichen.

Niet_Van_Hier | 27-10-21 | 13:05

Hahahahha. Het falen van de digitale teringbende van de staat wederom aangetoond.

de SENSEI | 27-10-21 | 13:05 | 2

Niet de staat maar de Europese Unie

HaaiBaai | 27-10-21 | 13:39

vooral het ego van Verlaan wordt gestreeld. Wat is het probleem wanneer iemand adolf hitler zou heten? Het is gewoon een Oostenrijkse familienaam.

AntiZanicz | 27-10-21 | 13:41

Altijd jammer als de link met Hitler al gelegd is.
Als guurrechtse reaguurder sta ik met een mond vol tanden.

keestelpro | 27-10-21 | 13:04 | 1

Kan wel speculeren wie hem nu in bezit heeft en dan 'guilty by association' werkt andersom ook dus kom maar met die namen wie denken wij dat deze code op ze telefoon heb?

Incitatus | 27-10-21 | 13:16

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Kinderkleding
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online Casino
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com