Almelose vermoordde vriendin om vaccinruzie
Dramatisch verhaal met betreurenswaardige aanleiding
Treurig nieuws over de tweedeling in de maatschappij die volgens de Haagse heren echt niet aanwezig is. Die tweedeling was er in Almelo wel degelijk en dan vooral in de relatie van de 43-jarige Floris van V. die met zijn dode vriendin in zijn kofferbak naar het ziekenhuis reed om daar op de parkeerplaats zijn eigen polsen door te snijden. De aanleiding voor deze fatale relatieruzie ligt volgens RTV Oost bij het vaccinatiewantrouwen van vriendin Sandra Rozeman die geloofde in volgchips van de overheid in het vaccin en meer dergelijke wappie-onzin. Daardoor mocht Floris van haar niet meer zijn gevaccineerde ouders zien en moest hij ook zijn passie, spelen in een Iron Maiden tributeband, opgeven. De zoveelste ruzie daarover liep enorm uit de klauwen en hoewel het volgens zijn bandmaten normaal Floris was die de klappen kreeg, was het deze keer Sandra die het slachtoffer werd van de escalatie. Het resulteerde in afzetschermen en mannen in witte pakken op de ziekenhuisparkeerplaats, een wanhopige partner op de IC en een door wappienieuws ontspoorde complotdenker in het mortuarium. Alleen maar verliezers aan beide kanten van de vaccinatiekloof in de samenleving.
Reaguursels
InloggenNou Tim Douwsma, heb je nu je zin?!
Waarom zo’n knots van een taalfout in de kop? Almeloër vermoordde vriendin… is juist. Het was immers een mannelijke inwoner van Almelo.
'vermoedelijke oorzaak' staat er in die krant.
Met het slachtoffer wordt weinig respectvol omgegaan door GS.
Zelf ben ik niet erg weg van complottheorieën, maar zo'n tweedeling komt een overheid altijd wel erg goed uit en het lijkt bijna wel of ze het ook graag in stand houden. We zouden het heel simpel kunnen oplossen door geforceerde vaccinaties.
Doe jij 's effe lekker normaal, met je geforceerde vaccinaties..
@Friepeltje | 20-09-21 | 10:02: Doe jij 's effe lekker normaal, met je in stand houden van de tweedeling binnen de samenleving
De dag dat ze mensen dwingen hun kinderen te vaccineren, breekt de pleuris uit.
Dat is een vastigheidje
@Remus McMillan | 20-09-21 | 10:20: Is al eerder gebeurd en we staan nog overeind hoor als samenleving
@Makkelijkonthouden | 20-09-21 | 10:25: joh, vertel eens wanneer en welke vaccinatie is in Nederland verplicht geweest?
@MK27 | 20-09-21 | 10:36: Niet in Nederland omdat mensen toen gewoon slim genoeg waren om het poliovaccin te nemen, maar in de VS is er sprake geweest toendertijd van geforceerde vaccinaties.
@Makkelijkonthouden | 20-09-21 | 10:05: Wie houdt die tweedeling in stand? Die pieperts die willen dat iedereen geprikt wordt..
Triest verhaal. Wel opvallend dat er zo'n moeite wordt gedaan door de krant om het verhaal van de dader te schetsen.
Ze hebben nog het slachtoffer gebeld voor wederhoor, maar die reageerde niet. Heel vreemd.
Almelo is economisch al een ramp. Nu geestelijke gezondheidszorg ook al alleen voor de rijkeren beschikbaar is (dankjewel VVD) zie je steeds vaker dat mensen niet meer mee kunnen komen. Dat zijn dus niet alleen meer allochtonen en kansarme migranten. Van de week 2 Armeense dames doodgeschoten door een doorgedraaide koekwous (RIP) en dan nu dit. En we zijn nu net begonnen. Ik had ongeveer 15 jaar geleden aangegeven bij een VVD minister dat er veel geestelijke problemen zijn bij autochtonen (zie opkomst PVV en leefbaar etc). Zij vond destijds van niet. Tja struisvogelpolitiek is niet strafbaar.
Uw tegel begon goed, en toen aan het eind toch weer de basket of deplorables/wie zijn toch al die mensen die op die partijen stemmen. Jammer, door de mand gevallen.
@intrigant | 20-09-21 | 09:41: Vind zijn tegel toch een stuk beter dan die van u
Ben blij: die vaccinatie is weloverwogen genomen door mijn partner en mij.
Geen gezeik.
Geen verschil in mening.
Uit dit voorval blijkt dat Covid-19 nog meer kapot maakt dan menigeen zich realiseert.
Hartstikke fijn dat jullie dezelfde mening hebben. Maar veel interessanter is het of jullie relatie het zou hebben overleefd als jullie verschillende meningen hadden. Of hebben jullie nog vrienden die zich niet hebben laten vaccineren. Dat is pas een test van jullie relatie of vriendschap. Mag iemand een andere mening hebben over de vaccinatiestrategie. Bijvoorbeeld;Alleen de risicogroepen en iedereen die wil.
@mikes43357369 | 20-09-21 | 09:49:
Wees niet bang : ook bij verschillende meningen overleven wij het én onze relatie. We been there, we done that.
En anderen die m.b.t. het huidige "vaccinatie-gezeik" een andere mening zijn toegedaan: prima, jouw mening maaaaar dring jouw mening mij niet op.
@MK27 | 20-09-21 | 10:31:
Blij dat te horen.
Wat mij stoort bij sommige reaguurders is dat de degene met een andere mening meteen psychisch gestoord wordt neergezet. Het beschrijven van mensen met andere mening als psychisch gestoord leidt tot toestanden als in de sovjet unie waar mensen met een andere mening in psychiatrische instellingen werden opgesloten.
@mikes43357369 | 20-09-21 | 10:42: Nou ja, het is toch ook niet helemaal normaal als je geen vaccin wil tijdens een pandemie.
@Wiebenick | 20-09-21 | 11:28:
Jij weet niet wat de beweegredenen zijn waarom iemand geen vaccine wil. Bijvoorbeeld;
- Hij heeft al een corona besmetting doorgemaakt en is daardoor beter beschermd dan een gevaccineerde.
In de Sovjet-Unie vonden ze het niet normaal dat iemand kritiek had op de socialistische heilstaat. Zo iemand moest wel gek zijn.
Dezelfde argumentatie hoor ik uit jouw mond.
Floris was blijkbaar zo compleet doorgeslagen uit angst voor dit "killervirus" waar 98% geen last van heeft dat hij zijn ongevaccineerde vriendin heeft afgemaakt.
Lezen is ook een vak, dat wijf was compleet gestoord en mishandelde hem. Totdat ze het niet meer deed.
Steek nog een peukie op, ligt naast je leesbril..
Floris is fout geweest om haar te vermoorden, dat klopt.
Maar pssst, lees effe het artikel.
Sandra was behoorlijk het pad af.
En wilde haar visie een ander opdringen.
Ik zeg het eerlijk: die lui kunnen ook mij het bloed onder mijn nagels vandaan halen.
Alleen loop ik weg; mijn keuze, zeg maar.
Floris had dus het echte killervirus.
Het komt nu wel heel dichtbij.
Het hele verhaal op RTV Oost gelezen. Allebei - maar vooral die Sandra - behoorlijk van het pad af en meer dan één steekje wat helemaal los zit.
De meeste wappievrouwtjes zijn zuipende borderliners. Die moet je vermijden als pestlijders.
@Gulliver | 20-09-21 | 05:39: jij weet er veel van. Bijzonder.
@Gulliver | 20-09-21 | 05:39: Oh ja, waarop is dat "meeste" gebaseerd? Tot nu toe blijkt het erg moeilijk om complotters demografisch te karakteriseren. Niet op leeftijd, niet op politieke voorkeur, niet op intelligentie of opleiding, niet op (gebrek aan) sociale mobiliteit of positie, mannelijk of vrouwelijk etc etc. Wat je volgens mij wel ziet, maar ook dat is met een grote overlap, is een voorkeur voor soort of typen complottheorieën bij verschillende groepen. En niet een erg sterk signaal omdat geldt dat complotdenken vanwege de gevolgde heuristiek voorspelt dat complotters in allerlei en vaak ook tegenstrijdige complotten geloven.
@Gulliver | 20-09-21 | 05:39: Ik vind 'wappievrouwtjes' een ontmenselijkende term om over mensen met politiek incorrecte ideeën te praten. Dat veroorzaakt, bevestigt en is gevolg van een ongezond en gevaarlijk wij-zij denken. Het begint met ontkennen en daarna ridiculisatie. Het kan eindigen in bovenstaand drama op particulier niveau. Ik zal maar niet uitspreken in welke oplossing dat op maatschappelijk niveau kan eindigen.
@negorij | 20-09-21 | 08:24: Oh, achterlijke ideeën heten nu politiek incorrecte ideeën? Dat is wel een heel politiek correcte manier om deze te duiden. Afgezien van "een beetje dom".
Het vaccin is natuurlijk een excuus. Wonen in Almelo opzichzelf alleen al is een depressie.
U woont naturlijk in de paradijselijke Randstad.
@Sendis | 20-09-21 | 07:15: laat dat paradijselijke er maar van af.
Dezelfde wappies die Corona ontkennen gaan wel de griepprik halen. Dat is immers héél wat anders. Ik vindt het erg vervelend dat de GGZ zo is afgebroken, want die wappies kunnen nu nergens terecht met hun afwijking.
De griep prik is al tientallen jaren in gebruik, de COVID prik nog maar maximaal anderhalf jaar. Vind het ook erg dat ggz. Is afgebroken, omdat geestelijke gezondheidszorg belangrijk is.
@Icewallowkum | 20-09-21 | 00:29: Je weet wel dat "de" griepprik een (verse) cocktail is van allerlei virussen die men in de "komende" winter verwacht. Dat betekent dus dat daar betrekkelijk "verse" virussen in verwerkt kunnen zijn, maar ook dat bepaalde vriussen die men op het moment van prikken (nog) niet in beeld heeft ook niet in de cocktail zitten.
Griepvirussen muteren regelmatig, dat betekent ook dat de vaccins regelmatig veranderd moeten worden. Dat "de" griepprik al tientallen jaren bestaat zegt dus niets over de mate waarin de daarin opgenomen vaccins eventueel net ontwikkeld zijn.
Herhaling van mijn eerdere opmerking. Ik vind 'wappies' een ontmenselijkende term om over mensen met politiek incorrecte ideeën te praten. Dat veroorzaakt, bevestigt en is gevolg van een ongezond en gevaarlijk wij-zij denken. Het begint met negeren, daarna ridiculiseren. Het kan eindigen in bovenstaand drama op particulier niveau. Ik zal maar niet uitspreken in welke oplossing dat op maatschappelijk niveau kan eindigen.
In de GGZ werken ook genoeg wappies, grote kans dat ze der ééntje treft. Wordt het toch nog gezellig. Het dossier vermeldt geen stoornissen, maar ernstige onbegrepen hoogbegaafdheid waardoor patiënt voor onbepaalde tijd door een specialist dient te worden begeleid. De DSM wordt hierop aangepast.
Uit wat ik gelezen heb, krijg ik de indruk dat die man nogal zwaar onder de plak van zijn knettergekke vrouw zat, wat ook al op een psychisch labiel persoon lijkt te wijzen, En het gebeurt wel vaker dat zo iemand bij een ruzie dan opeens ontploft, waarbij alle frustraties in één keer naar buiten komen in een blinde woede, met alle gevolgen van dien.
Moraal van het verhaal: Laat je gewoon vaccineren, houd je bek verder zodat we de motor weer kunnen opstarten. Fijne dag allemaal!
@Bolliewollie68 | 20-09-21 | 00:06: wat een trieste opmerking. Bovendien: de motor kan niet opgestart worden door alle maatregelen die vooral averechts werken, zoals avondklokken, schoolsluitingen en alcoholverboden en andere ongein.
@Analia von Solmsch | 20-09-21 | 10:25: Aan de maatregelen mankeert niet zoveel, wel aan hele volksstammen waanwijze wapperds die de pandemie aangrijpen om de kont eens flink tegen de krib te gooien.
@Wiebenick | 20-09-21 | 12:01: Nou weten we het langzamerhand wel.
Waarom kijk ik er niet van op dat zoiets in Almelo gebeurt? Ik heb kortstondig in Twente gewoond. Daar hoorde ik beweren dat je hersens wegspoelen als je te lang doucht. Na de vuurwerkramp hoorde je vaak: waat wot hier verzweeg'n? Als je dan ook nog teveel wietsnuift en te vaak naar Thierry Baudet luistert, tsja dan is het de logica ver te zoeken. Nog steeds geen reden tot geweld, wel iets om over na te denken.
Blij voor mijn mede Twentenaren dat uw verblijf hier slechts van korte duur was.
Uitermate triest verhaal. Uit eigen ervaring weet ik dat het verhaal wat we in de krant lezen, vaak niet het hele waarheid is. Weten we werkelijk wat de beweegredenen waren waarom ze zich niet wilde vaccineren? Hoe stond hij erin, liet hij willoos zich alles maar zeggen of had hij ook een eigen mening? Hij was niet in staat om te zeggen ik ga wel naar mijn ouders?
In plaats dat we onze eigen standpunten en vooroordelen tegen het licht te houden lees ik al de wappie-roepers. Met de komst van de QR-codes zie ik juist dat de ongevaccineerde worden uitgesloten op een wettelijke basis. Maar ook zie ik gevaccineerden, opgehitst door de media en overheid, ongevaccinneerden uitsluiten.
Voorbeeld; Een groepje van 70 jarigen biljart al jaren samen. Een 70 jarige is niet gevaccineerd. Hij is niet meer welkom bij de gevaccineerden. Ze proberen hem zelfs te verbannen uit het gebouw waar gebiljart wordt.
Ook zie ik dit debat families verscheuren. Dit zal zich niet herstellen in een paar jaar. Die scheuring blijft.
In plaats van de ander zijn argumenten en beweegredenen te begrijpen en tot een echte gedachtenuitwisseling te komen noemen we elkaar wappies of schapen.
Er zijn op dit moment 3,25 miljard mensen gevaccineerd. Wie werkelijk meent dat je bij die aantallen complotten, bijwerkingen enz onder de pet kunt houden, moet hoognodig en vrij dringend een bezoek aan de psychiater brengen. In plaats van nóg een joint opsteken. Het woord wappie is een vreselijk eufemisme.
Het probleem is dat het onderwerp zich er niet zo voor leent. Er zijn maar twee keuzes, je kunt niet een beetje vaccineren zoals je niet een beetje zwanger kan zijn, en als je vaccineren niet accepteert als de beste manier om uit deze kutzooi te komen, dan zijn er niet heel veel mogelijkheden om tot een poldermodel te komen. Eigenlijk niet één. Dat is heel ongemakkelijk maar we zullen ons moeten schikken naar wat het virus ons verteld, en dat is nu eenmaal: Jippie, een gastvrije gastheer, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Aan gedachtewisselingen heeft het geen boodschap, een vaccin spreekt duidelijke taal. Wegwezen. Dus ja het is een beetje wakker worden in de echte wereld, de keiharde realiteit van doen wat nodig is om ellende te voorkomen. Met nadruk op doen. Niet lullen maar poetsen. En da's effe wennen voor velen. Vandaar dat het gejammer niet van de lucht is. Jengelende kinderen wil je ook wel eens achter het behang plakken. Als opa nou gewoon verstandig is neemt hij een prik en kan hij weer lekker biljarten. Anders moet ook opa niet zeuren. Hij zal vast voor hetere vuren gestaan hebben.
@borderlijntje | 19-09-21 | 23:54:
Van blowen wordt je niet gek.
Van drank, coke en pillen wel.
@Wiebenick | 20-09-21 | 00:05:
Eigenlijk leent dit onderwerp zich uitermate voor een discussie. Er zijn maar niet twee mogelijkheden;
-iedereen vaccineren of
-niemand vaccineren
Er zijn tientallen vragen te stellen over de vaccinatie;
-alleen de kwetsbare risicogroepen en iedereen die wil?
- Mensen met natuurlijke immuniteit hebben niet de verplichting om zich te laten vaccineren?
- kinderen moet je niet vaccineren?
- 0 jaar tot 90+ iedereen verplichten ?
- Mensen hebben de keuze vrijheid om het type vaccine te kiezen en als ze willen wachten op een conventioneel vaccine is dat ook goed?
- in hoeverre is het iemands eigen keuze vrijheid om te kiezen voor vaccinatie of niet?
etc.etc.
Die opa heeft er over nagedacht en tot de conclusie gekomen om niet die vaccinatie te nemen. of we dat nou goed of niet goed vinden. Het enige wat zijn "biljartvrienden" hebben aangetoond is dat ze geen vrienden zijn. Hij zal niet zijn mening veranderen. En elke keer dat hij ze tegenkomt zal het een ijzige ontmoeting zijn.
Borderlijntje.
Herhaling van mijn eerdere opmerking. Ik vind 'wappies' een ontmenselijkende term om over mensen met politiek incorrecte ideeën te praten. Dat veroorzaakt, bevestigt en is gevolg van een ongezond en gevaarlijk wij-zij denken. Het begint met negeren, daarna ridiculiseren. Het kan eindigen in bovenstaand drama op particulier niveau. Ik zal maar niet uitspreken in welke oplossing dat op maatschappelijk niveau kan eindigen.@borderlijntje | 19-09-21 | 23:54:
@mikes43357369 | 20-09-21 | 00:34: Sneu voor hem, maar hij heeft het toch echt aan zichzelf te danken. Je kunt moeilijk een clubje krakkemikkige oudjes die nog graag wat lopen te biljarten verwijten dat ze geen enkel risico met hun toch al broze gezondheid nemen.
Klinkt als geestelijk gestoord stel. Corona was de aanleiding maar het had net zo goed iets anders kunnen zijn.
De meeste wappievrouwtjes zijn borderliners.
Geweldig in bed maar ze maken een hel van je leven.
@Gulliver | 19-09-21 | 23:48: voor welk onderzoeksbureau werk je? Binnenkort bij op1 over de resultaten.
@Gulliver | 19-09-21 | 23:48:
ben ik het volledig mee eens zijn heel gewillig voor de rest kun je er geen zak mee
Mag sinds die klote corona mijn vriendin al niet meer aanraken geen sex geen knuffel .maar voor de rest gaat het goed hoor haha not
Wat een kutsmoes.
Don't stick your dick in a wappie.
Herhaling van mijn eerdere opmerking. Ik vind 'wappies' een ontmenselijkende term om over mensen met politiek incorrecte ideeën te praten. Dat veroorzaakt, bevestigt en is gevolg van een ongezond en gevaarlijk wij-zij denken. Het begint met negeren, daarna ridiculiseren. Het kan eindigen in bovenstaand drama op particulier niveau. Ik zal maar niet uitspreken in welke oplossing dat op maatschappelijk niveau kan eindigen.
Heeft niks met wappie te maken. Mevrouw was een wiet junkie. Al die blowende losers draaien een keer door. Afhankelijk van welke hersencellen er kapot geblowd worden.
Dit soort mensen houden er ook altijd hele rare gedachten op na. Kijk maar eens in de spiegel.
@BrulSpin | 20-09-21 | 11:20: Je loopt nu heel raar weg te poetsen dat zij een wappie was, beetje last van cognitieve dissonantie?
Nou nou, gevolg tweedeling door maatregelen kabinet?
Dit is vooral een voorbeeld van mensen die voor COVID ook al niet door mij werden uitgenodigd gezellig thuis aan te komen waaien.
Deze mensen hadden anders wel om heel andere redenen nu elkaar naar het leven gestaan.
Zoals zijn vrienden al aangaven, was hier al veel langer sprake van een ongezonde en onevenwichtige relatie.
Volgens mij is de kop van dit artikel taalkundig niet correct.
Het moet "Almeloër" zijn, het is een man, geen vrouw.
Ik vind het in- en intriest. Arme mensen.
Dit is inderdaad ook het enige zinnige wat we er over kunnen zeggen.
Zoveel verlies om iets wat verhoudingsgewijs zo triviaal is.
Zo zonde.
Ik ben dan zo iemand die zich vervolgens een paar dingen afvraagt: auto's met kofferbakken; worden die nog gemaakt? Tegenwoordig is dat écht een zeldzaamheid.
Sandra: hoe groot/klein was die nou wel? Een normaal mens past gewoon niet in een kofferbak of had Flo, Sandra getweeëndeeld? Vragen, vragen...
Nou in mijn A4 kan ik, zonder de slager hoeven te spelen, wel iemand kwijt.
Een normaal mens past best wel in een normale kofferbak.
Triest verhaal, maar ik begrijp niet wat Mark en Hugo hiermee te maken hebben? Als het andersom was, dat zij hem had gedood omdat hij zich niet wilde laten vaccineren, snap ik het verwijt mbt gecreëerde tweedeling. Maar dit lijkt me vooral een zieke relationele twist waarbij zij het meest ziek was, als ze hem het leven zuur maakte vanwege angst voor gevaccineerden. Maar dat is toch niet wat Hugo en Mark aanwakkeren? Wie legt mij dit uit.
Dit is een logische gedachtegang. Daar is niet veel belangstelling meer voor tegenwoordig. Meer weet ik er ook niet van. Het zijn verwarrende tijden.
Ik beoordeel mensen wel op hun menselijkheid, niet op vaccinatiestatus.
De overheid is geen mens, en kent ook geen menselijkheid.
Precies dit
Ja en de speeltuinvereniging is ook geen mens en kent derhalve geen menselijkheid. Ja eh.. zou er iets mis kunnen zijn met zo'n redenering?
De overheid is geen UFO, het is een afspiegeling van onszelf. Daarom ergeren we ons er ook zo aan.
@mazzeltof. Idd, een semantische drogreden
@BASinnic | 19-09-21 | 21:19: Want de democratie is overal in de wereld zo’n succes of zo?
En het kabinet idem-dito.
In Nederland in ieder geval niet Gijsbert. Maar we doen het naar buiten toe graag zo lijken. En wijzen naar andere landen kunnen we ook erg goed. De Nederlandse democratie is al jaren kapot.
Vorig bericht was voor interbikske.
@Mazzelstof | 19-09-21 | 21:15: De instituties werken niet meer naar behoren, ze brokkelen af. Instituties versus individu is wat Gijsbert bedoelt volgens mij. En daar heeft hij gelijk.
@Pietie | 19-09-21 | 22:08: Precies.
De overheid die er is voor als u in de problemen komt die is er niet meer, het heeft plaatsgemaakt voor een systeem waar men een vragenlijst krijgt en als u "goed" scoort op de lijst dan heeft u recht op iets, slechte score = succes met uw probleem(u moet een vragenlijst invullen van een andere tak, maar welke dat moet u zelf uitzoeken), volgende!
En persoonlijk heb ik niet te lijden onder deze werkwijze, omdat ik nog niet in de problemen ben gekomen, dus geen persoonlijke wrok tegen de overheid. Mocht men daar aan denken.
99 problems and bitches are all of them.
Tja ik ben mar een wappie, maar ik zei vanaf het begin al dat ik het raar vond dat alle communicatie vanuit de overheid vooral angst heeft aangejaagd, en dat de toch al instabiele maatschappelijke coherentie ernstige schade is toegebracht.
Geheime overleggen OMT (heeft het virus spionnen rondlopen?), de "schuld" van de ellende niet leggen bij het virus, maar bij de mensen die geen mondkapjes dragen/droegen, zich niet hielden aan de 1,5 meter, etc, etc,
En dan nu zijn de ongevaccineerden de schuldigen. We zijn elkaars vijand gemaakt, in plaats dat het virus de gemeenschappelijke vijand waar we gemeenschappelijk wel mee kunnen leren omgaan.
Wappies zijn van het gebroken geweertje. Daar win je de oorlog niet mee.
Geheim zodat niemand weet of het nu paniekvoetbal is of dat er echt nagedacht is over beslisingen.
Ga even huilen.
Deze tegel had zo elders op GS kunnen staan
@Wiebenick | 19-09-21 | 20:52: dus er is oorlog. Ik zie hem niet.
Sneu verhaal alleen maar verliezers.
Via de diverse linkjes begrijp ik dat er al langere tijd sprake was huiselijk geweld, mogelijk verergert door de gehele corona-pandemie icm met het complotdenken.
Ik betrap mij na het lezen van dit artikel wel op de volgende gedachte:
- Tussen deze twee zou het zonder een 'corona-crisis' en een 'vacinatie-paspoort discussie' ook niet goed gegaan zijn.
Maw het was een complex stel met een complexe voorgeschiedenis en alleen een ruzie'tje over wel of niet in band mogen spelen of wel/niet vaccineren lijkt me iets te kort door de bocht.
Is dit het waard?
Wees het eens oneens te zijn op dit punt.
Nondeju!
Ja zeggen: 'ik heb ook de wijsheid niet in pacht.' Dat zou zo'n verademing zijn. Op zoveel vlakken.
@kapoerewiet | 19-09-21 | 21:17: Nee, niemand heeft de wijsheid in pacht. Maar iemand moet toch de beslissingen nemen?
@Wiebenick | 19-09-21 | 21:22:
En over die beslissingen kunnen jij en ik het totaal oneens zijn zonder elkaar naar het leven te staan. Hoop ik.
@Duwbak_Linda | 19-09-21 | 21:32: Ik bedoel meer over het grotere geheel van de samenleving. Zoals een overheid dat doet. Die kan niet steeds wachten totdat iedereen het met elke nuance van elk voorstel eens is. Dan gebeurt er nooit wat.
Blijkbaar is het nodig om in dit land impopulaire maatregelen te nemen om mensen tot een vaccinatie te bewegen.
Meesten te laks om even een prikje te gaan halen.
Hoe had je het gevonden als je moeder vroeger te laks was om met je naar het consultatiebureau te gaan voor een polioprik.
Diepere oorzaak is volgens mij het gebrek aan handhaving en (te) hoge boetes voor onbenullige dingen (wildplassen / verkeersboete's).
Vertrouwen in de overheid is zoek.
Overheid maakt steeds nieuwe regeltjes die niet gehandhaafd worden. Op een gegeven moment wordt je daar recalcitrant van en raakt het vertrouwen zoek.
De oorzaak is grotendeels een middeleeuwse woestijnreligie, aangevuld door wat bible belters, wappies, antivaxxers en zelfstandig nadenkende mensen, allen beschermd door de grondwet.
Hear, hear.
@CarelJan7937
Polio muteert niet.
Da's wel een erg simpele weergave van de realiteit, Carel. In ieder geval van de mijne en van de andere weigeraars van deze specifieke vaccinatie uit mijn omgeving.
@MickeyGouda | 19-09-21 | 20:35: De simpelste verklaring is meestal de beste.
Poeh hé. De meesten zijn te laks ook nog wel. En dan de vergelijking met de polioprik. Tjongejonge, we hebben hier te maken met een hoogopgeleide kerel bemerk ik. In tegenstelliing tot Polio is COVID19 is een verkoudheidsvirus, dat virus gaat never nooit niet verdwijnen, sterker nog, die is er al die jaren dat jij deze planeet vervuilt met je ongefundeerde aannames ook al geweest. Ik zeg het nog maar eens: vaccineren is een keuze, geen plicht. Jij hebt waarschijnlijk je prikje gehaald en daarmee zou je dan beschermd moeten zijn. Toch? Dus waarom zoveel ongerustheid jegens de ongevaccineerde medelander die al vanaf het begin van deze "pandemie" ervan overtuigd is deze niet te nemen? Ik ken meer redenen om hem niet te nemen dan wel, en dan per leeftijdscatogorie. Jij ook om hem wel te nemen?
Als de rest van NL net zulke domme keuzes zou maken als anti-vaxxers dan zouden we komende winter weer lockdowns en overvolle ziekenhuizen hebben. O ja en mazelen en polio uitbraken.
Het begint met instellen van een OMT die anderhalf jaar lang zogenaamde zinnige adviezen geven waardoor iedereen overal elders advies gaat zoeken
vertrouwen in de overheid is al jaren zoek,ik vertrouw op mijn eigen intuïtie en ik merk dat dat het beste voor mijzelf is,en mensen of een overheid die mij van alles opdringt voelt niet goed.
@Diederik_Ezel | 19-09-21 | 20:41:
Vergeet de vliegende tering niet.
@Milovsky | 19-09-21 | 20:47:
Tip: probeer het maar eens te weerleggen, dan is je tegel tenminste nog wat waard.
@Milovsky | 19-09-21 | 20:40: De beste manier om een pandemie in te dammen is zoveel mogelijk mensen vaccineren. Dat is feit. Daarom wordt het ook over de hele wereld gedaan. Je bestrijdt een pandemie dus *niet* door het vaccin te weigeren. Het is een keuze voor niet meewerken aan bestrijding van de pandemie. Je maakt gebruik van de bescherming die de hoge vaccinatiegraad jou geeft, zonder daar zelf aan bij te dragen. Hoe voelt dat voor jou?
Hoezo, 'in dit land'? Vaccinatiebereidheid is in NL best hoog, toch? Altijd zo merkwaardig om niet verder te kijken dan de landsgrenzen.
@Wiebenick | 19-09-21 | 21:10: Eerlijk gezegd voelt dat prima. Nul scrupules. Jij hebt uiteraard alleen een deugprik laten zetten.
@ja,diedus! | 19-09-21 | 21:57: Ja, ja. Het is wel goed met jou.
@Spychopaat | 19-09-21 | 20:56: Daar zou ik mee uitkijken. Je gevoel speelt wel eens spelletjes met jou.
@Wiebenik... welke pandemie? De pandemie is al voorbij sinds eind Mei 2020.
Indirect aan Corona sterven... telt dat ook mee in de cijfers?
De polarisatie wordt steeds gekker. Ben ik nou ook in de war als ik er echt geen zin in heb om mensen/bedrijven te laten weten of ik me al dan niet heb laten vaccineren?
Ben je nou alvast aan het voorsorteren voor een zielige onderdrukte minderheid? Alsof daar niet al genoeg van zijn. Aansteller.
@Wiebenick | 19-09-21 | 20:08: Nee hoor, hij/zij/het heeft volledig gelijk. NIemand heeft enig recht te weten of dugo gevaccineerd is of niet, net als van de rest van de bevolking niet.
@Wiebenick | 19-09-21 | 20:08: Gaat u nu iedereen met een af eigen mening in een hokje plaatsen? Droevig hoor.
Elke Nederlander is ergens wel uniek, vast moeilijk te begrijpen.
Jouw actie geeft reactie. Uiteindelijk ben je alleen nog welkom in je eigen bubble bestaande uit superintelligenten, die in een loop zitten en dominante domoren, die denken dat ze het zwarte gaten uitgevonden hebben.
Stel voor dat de politie eerst maar eens alles grondig onderzoekt voordat op verhalen uit directe omgeving van hem voorbarig worden aangenomen?
Klinkt wel allemaal absurd en doorgedraaid, maar zij is nu wel dood en hij wilde duidelijk erna niet meer, erg triest allemaal dit wanneer juist.
Ondertussen is Baudet helemaal klaar met Geen Stijl,schrijft hij.
Waar lees je dat?
@Ruimedenker | 19-09-21 | 20:02:
Op zijn twitter.
mobile.twitter.com/thierrybaudet
Hey wat gek. Iedereen is hier gek op die leuke vent.
@Ruimedenker | 19-09-21 | 20:12:
Joodse clubjes moeten eigenlijk gewoon hun bek houden van Sherry….
Hij reageert anders redelijk genuanceerd, en mag hij geen mening hebben?
Is dat gnuiven?
Nu pas?
GS knikt niet kritiekloos wanneer de doorgesnoven lavendelpianist oreert.
Dan ben je natuurlijk niet meer leuk. Jammer Thierry, je bent zelf flink verloren gegaan knul.
Ik dacht iets schokkends te lezen op zijn tijdlijn maar hij zegt alleen iets wat hij wel vaker zegt, namelijk dat @nostyle en van rossem het niet snappen. Tja. @nostyle vindt Tjer van het pad af, en vice versa. De tragiek van het Grieks drama op klein rechts. Ondertussen worden beiden stromingen platgewalst door Build Back Better. En beiden zien het... zonder wat eraan te kunnen doen, behalve dan op elkaar vitten.
@Graaf_van_Hogendorp | 19-09-21 | 21:29:
Degene die in staat is iets groots te maken, luidt tegelijkertijd de ondergang ervan in.
Wat een naar verhaal. Ik hoop dat hij snel alsnog het vaccin krijgt.
Alweer een gevaccineerde op de ic; zie je nou wel!
Je loopt te dollen, Bob.
@Ruimedenker | 19-09-21 | 20:02: wie weet. Zijn vriendin heeft in ieder geval gelijk: ze zal als ongevaccineerde nooit covid oplopen. Hebben de wappies alweer gelijk gekregen.
@BobDobalina | 19-09-21 | 20:15: Een bittere waarheid.
Waren we maar een individualisch land waar iedereen zn eigen keuzes maakt en men anderen respecteert voor de keuzes die zij maken. What a wonderful world would that be
Nee, dat zou helemaal geen wonderful world zijn, want zo werkt een maatschappij niet. Een werkende rechtstaat impliceert een sociaal contract waarin af en toe mensen hun eigen ego opzij zetten en iets over hebben voor een ander.
@Japannert | 19-09-21 | 21:01: Heeft niets met ego te maken. Weet jij ook wel.
U wilt graag een anarchie? Het uber-liberale gedachtengoed.
Wel bizar dat sommigen hier een verband leggen met vaccinatie. Als je je vriendin vermoordt omdat ze continu onzin uitkraamt en je vaak slaat heb je serieuze problemen. Dit zijn mensen die hulp nodig hadden
Dus het is niet de schuld van Mark & Huug?
Maar iemand moet toch schuldig zijn.
Juist, en jammer dat hij niet eerder zijn biezen kon pakken.
Rare tijden. Je kent zo'n relatie niet, waarbij wellicht iets de laatste druppel kan zijn, maar het is dan wel weer deze hele corona-ellende in dit geval.
Triest genoeg voor iedereen en vooral de nabestaanden van haar. Wat mij wel opvalt, ik heb net even dat RTV-Oost artikeltje gelezen, maar ik heb nog zelden van iemand die nog niet eens onder de grond ligt een dergelijk uitgebreid achtergrondverhaal gelezen waarin alle betrokkenen hun gal kunnen spuien. Dat "over de doden niets dan goeds" heb ik nooit helemaal begrepen, maar de vrouw is dood en in dat artikel rijden ze de Almelose mestkar er nog maar eens stevig overheen. Ik vind dit nogal wat, komt dat omdat het hier een wappie betreft?
Ja.
Goede observatie inderdaad.
"over de doden niets dan de waarheid" is het ware motto.
Dat is een klap voor Beast of Maiden. De heer van Velthuisen was hun bassist.
In het nabije verleden nog wel, volgens de pagina van de band zochten ze 3 weken terug al een andere bassist. Dat ze wel wat te voelen en vinden hebben, dat zal zeker zo zijn.
Bassisten zijn altijd de buitenbeentjes van de band is mijn observatie. Drummers zijn sociaal. Soms iets tè. Gitaristen zijn egotrippers of banddictators. Met zangers wil eigenlijk helemaal niemand iets te maken hebben. En terecht.
@Mazzelstof | 19-09-21 | 21:25:
En de toetsenisten?
@aflaatverkoper | 20-09-21 | 04:00: Toetsenisten, ja daar zeg je wat. Ik moet zeggen die ik ken zijn raar. Erg vriendelijk, maar raar. Heel erg raar.
@aflaatverkoper | 20-09-21 | 04:00: Nou ja, nou ik er over nadenk ook wel logisch. Waarom anders zou je ook toetsenist worden? Dan moet er ergens wel een boutje op de grond liggen en een draadje vonken.
Het geweld kwam toch weer van een gevaccineerde, typisch.
Ik vermoed dat beide hoofdpersonen in dit verhaal ongevaccineerd zijn eigenlijk.
Niet meedoen aan die tweedeling joh.
LOL
Ik heb nog weinig niet gevaccineerden moorden zien begaan. Zij staan dus nu 1-0 achter.
Is het eigenlijk nog strafbaar om ongevaccineerden te vermoorden?
Nog wel, maar straks niet meer. Nu mag je ze uitsluiten, dan verbannen, daarna op de brandstapel.
Geef Hugo nog een jaartje
Mij bekruipt ook het gevoel dat het in dit geval wel "begrijpelijk'' is.
Zou best kunnen dat Remkes daarom zich zoveel zorgen maakt. Het grote struikelblok voor de formatie zou weleens de wens van D66 kunnen zijn om de strafbaarheid daarvan af te schaffen.
Huug heeft in ieder geval een topdag gehad. Waarom moet dat wijf ook voor zichzelf gaan denken?
Waarom is bovenstaande reactie nog niet weggejorist?
Wat is er mis met je spullen pakken en de boel verdelen?
Enig idee hoeveel huwelijken deze waanzin gekost heeft.
@likdoorn | 19-09-21 | 19:46: in elk geval 5 miljard op VWS onverantwoorde uitgaven. Hugo, braveau!
Deze man was duidelijk niet helemaal in staat om voor zichzelf op te komen of misschien financieel afhankelijk van zijn vriendin. Een eigen huisje vinden gaat je dan ook niet zo snel lukken..
@tiku99 | 19-09-21 | 20:47: Zou best eens zo kunnen zijn.
Dit soort uitwassen krijg je dus als je tweespalt zaait binnen de maatschappij.
Wie is de volgende die opstapt ?
@Astroturfer | 19-09-21 | 19:45:
Het enige dat we met zekerheid weten is dat het niet Rutte zal zijn. Die is hardnekkiger dan een stuk kauwgom onder je schoen.
Het was zo’n goeie jongen? Vind ik iets te makkelijk. Ben het met je eens dat er verdeeldheid gezaaid wordt, waarschijnlijk teneinde vaccinatie te bevorderen. Maar sommige mensen hebben nu eenmaal psychische problemen en grijpen van alles aan of worden door van alles getriggerd.
@Sinterbikske | 19-09-21 | 19:51:
Ook weer waar, Bikske. Een koud prakkie had deze meneer misschien ook al over het randje geduwd. Maar inmiddels komen relaties tussen echtelieden en binnen families wel serieus onder druk te staan. Misschien wordt het tijd dat er wat druk van de ketel gaat.
In een uitzonderlijke situatie als een pandemie kan de overheid de kop van Jut worden. Er is veel onzekerheid en angst, de gemoederen lopen op, al langer bestaande onvrede wordt naar buiten geprojecteerd. Tweespalt is een gevolg van dit fenomeen; geen enkele regering zit daar op te wachten. Overigens speelt het in andere landen veel minder.
@MickeyGouda | 19-09-21 | 19:59: Ja, helemaal met je eens. Heb er zelf gelukkig geen last van, familie en vrienden denken nuchter na, gevaccineerd of niet. Snap al die mensen niet die zo zwart wit denken.
@Sinterbikske | 19-09-21 | 20:03: Stel je voor. Je moet op de bank slapen als je geen prik neemt. Laat het eens tot je doordringen. En dan wil je (heerlijke) vrouwtje jullie bloedjes van kinderen ook nog laten vaccineren. The horror. Nou, dan piep je wel anders.
@Wiebenick | 19-09-21 | 20:28: En andersom uiteraard. Ik heb het scenario even op maat gemaakt. Kan wat ruim zitten.
Een historie van huiselijk geweld, volgens de bandleden, waar de MAN dus de klappen ving.
Maar volgens Mickey ligt het aan 'tweespalt zaaien'.
Lekker aan het radicaliseren Mickey?
Hier begint het. Vanaf 25 september horen we niet anders......
De tweespalt komt uit het wappiekamp die de grootst mogelijke lariekoek over vaccins verspreiden en zo mensen bang maakr voor een gratis en vrijwillige oplossing die de overheid aanbied.
Daardoor zitten we nodeloos lang met een half dichte economie.
Natuurlijk houden ze niet alles dicht voor die laatste 15%. Nee, ze geven de gevaccineerden een vrijgeleide weer gewoon te leven en iedereen is welkom mits niet ziek.
Gelukkig hebben we Hugo die de samenleving nog wat verder tegen elkaar opzet
Laat dat inderdaad maar aan het C&A over.
Krijgt Wilders eens niet de schuld daar van.
Volgens mij was hier meer aan de hand dan een 'vaccinruzie'.
Inderdaad, conclusie dat het corona gerelateerd is, wordt nogal snel getrokken. Eerst onderzoek maar afwachten?
Geweld thuis, manipulatie en verregaande complot theorieën geloven.
Lijkt me inderdaad een iets breder probleem dan een reguliere vaccinatie discussie.
Het blijken dus de provaxxers te zijn die antivaxxers de dood in jagen. Mkay.
Waar? Doet de gordijnen toe!
daarom moet de overheid nu stoppen met tweedeling in de maatschappij te creëren, leven en laten leven, mensen die mentaal zwak zijn krijgen nu een extra duwtje de verkeerde kant op.
Misschien moeten de wappies eens stoppen met onzin drammen?
@Gulliver | 19-09-21 | 19:37: onzin drammen is voldoende reden om vermoord te worden?
@smdyasc | 19-09-21 | 19:39:
Wappie vrouwtje was ook agressief.
Als je iemand maar lang genoeg het bloed onder de nagels vandaan haalt komt er vroeg of laat een reactie.
@Gulliver | 19-09-21 | 19:54: Dan staat jou nog heel wat te wachten
Als jij echt je polsen door wil snijden rij je niet naar het ziekenhuis.
Ze hebben wel scherpe messen daar, en de Gamma was al dicht.
Of op een Waddeneiland onder een trein willen komen inzake eigendoding.
De 'volgchips van de overheid in het vaccin' is inderdaad grote onzin: daarvoor in de plaats is immers de QR-codering gekomen, die veelzijdiger is.
LOL, exact wat ik afgelopen lente aan zag komen, faar kun je een hele levensloop in coderen.... maar ook dat begrijpt het Rutte-stemvolk niet.
Chips in je bloed duren nog wel jaartje of 25 denk ik. Als ze echt gedrag kunnen veranderen gaat de farma dat dan wel aanbieden voor groot geld om je te laten stoppen met roken bijvoorbeeld.
Wat een onzin daar heb je echt geen qr codes voor nodig. Als je slecht wil kan dat prima met face recogntion cameras, plankklare technologie met veel ervaring uit china.
Hugo, Mark, dit is een van de eerste in jullie aparheidsbeleid.
Wat een baardje.
www.boevennieuws.pro/nieuws/floris-va...
Chewbacca.
@Mr_Natural | 19-09-21 | 19:31:
Chewvacca
@dhrat
Thanxxxxx.
Ieks. Het lijkt discovery wel. Een hele reconstructie vraag je af hoe iemand zo ver kan komen en aan t eind zie je ipv de acteurs de foto van de echte moordenaar
Dat zijn nooit mensen waar je s avonds naast gaat pinnen.
Verschrikkelijk voor alle twee en familie
Geweld is nooit de oplossing en ruzie maken om elkaars opvatting is fout
Ik heb kennis aan een verwarde man die vindt dat ongevaccineerden moeten worden opgesloten in een kamp. Vandaar is het maar een kleine stap ...
Simpele mensen gaan acteren op de media/social-bagger waterval. Die continue info/opnaaierij redt niet iedereen.
Dit is er inderdaad aan de hand. Stel het eens een weekendje zonder alarmisme, en een wereld gaat voor je open.
“9 huge government conspiracies that actually happened“
.
3. More than 100 million Americans received a polio vaccine contaminated with a potentially cancer-causing virus.
.
From 1954 to 1961, simian virus 40 (SV40) somehow showed up in polio vaccines, according to the American Journal of Cancer. Researchers estimate 98 million people in the US, and even more worldwide, received contaminated inoculations.
.
Jonas Salk, creator of the inactivated-polio vaccine, used cells from rhesus monkeys infected with SV40, according to president of the National Vaccine Information Center Barbara Fisher, who testified before the Subcommittee on Human Rights and Wellness in the US House of Representatives on this matter in 2003, after researching the situation for 10 years.
.
https://www.businessinsider.com/true-government-conspiracies-2013-12
Nepnieuws van een wappie....
@johnyl | 19-09-21 | 19:53: Lees dan! https://cancerres.aacrjournals.org/content/65/22/10273.long https://www.nvic.org/nvic-archives/testimony/testimonyspetember102003.aspx https://www.sv40foundation.org/cpv-link/ https://www.medicaldaily.com/cdc-removes-webpage-about-polio-vaccine-contamination-further-admission-guilt-249339
.
Nee he, doe je niet he. Iets met cognitieve dissonantie enzo…
Dank voor het artikel.
@Mr Moore | 19-09-21 | 20:07:
Dank voor het artikel. Helaas lezen, nee willen de meeste mensen het niet lezen omdat het (misschien) te confronterend is, anderzijds gaat het hun verstand te boven. Liever praten ze mee met de stroom in plaats van zelf denken en conclusies trekken.
Ordinair volk.
Komt in de beste families voor, Brutus.
Herkenbaar?
Super droge reactie wel.
@dathoujetoch | 19-09-21 | 19:27:
Zouden de buren in zijn sociale huurhutjescomplex kunnen zijn ja.
Wie, je buren op de camping?
@revolte | 19-09-21 | 19:34:
Z'n schoonfamilie is op bezoek.
@Mr_Natural | 19-09-21 | 19:25: tu quoque, Brute?
"Ze bleef maar in mijn gezicht hoesten, edelachtbare."
Noodweerexces. Vrijspraak.
Bij beroep op een schulduitsluitingsgrond volgt ontslag van alle rechtsvervolging (ovar). Vrijspraak volgt als het feit niet bewezen kan worden
@PikinhetBlik | 19-09-21 | 20:56:
En u bent? Rijdende rechter?
Hoe triest ook maar als je je vriendin vermoordt vanwege een vaccinatie is er wel serieus iets mis met je verstandelijk vermogen. Tokkies gonna tokkie zeg maar. En Almelo... dat onderschrijft mijn eerste stelling wel lijkt me
Hoe triest ook, dit is pas het begin.
The Stand, het begint met een loopneus.
Direct gevolg door het creëren van een angstcultuur. dit is het topje van een ijsberg die angstvallig verzwegen wordt.
Na twee of drie keer een rare argumentatie van die Sandra dan dump je d’r toch gewoon? Waarom zoveel energie besteden aan ruzies, frustraties en uiteindelijk je eigen ondergang?
Deze vraag kan alleen de vriend van Sandra beantwoorden.
Als het zo simpel was, dan had deze ''tragedie'' niet plaatsgevonden
Leg dat Mark Rutte maar eens uit.
Telt dit nu eigenlijk als een Corona-dode?
Nee, een de Jonge dode!
Dubbel zelfs.
Gaat om geven en nemen. Als Sandra gewoon geaccepteerd had dat verschillende mensen verschillende keuzes maken, was de situatie waarschijnlijk niet zo ontspoord.
Maar ja, aan beide zijden van het spectrum zijn sommigen nogal verbeten in hun keuze en denken het alleenrecht op kennis te hebben.
De les van deze trieste gebeurtenis: in een maatschappij waar niet meer normaal gediscussieerd kan worden en men het niet meer met elkaar oneens kan zijn, eindigt men in de (koffer)bak.
Backjabber?
Sinds mijn vaccinaties heb ik de nijging om mensen over één kam te scheren, het gevoel voor humor verloren is, dingen negatief te zien en alles te ontkennen.
Positief sinds de vaccinaties vind ik dat mijn gevoel dat ik bedrogen wordt verdwenen is en het gevoel dat mensen mij serieus nemen gestegen is.
doet lemmingen een belletje rinkelen?
@lovekila | 19-09-21 | 19:16: Ja, leuke game uit de jaren '90.
Bestond er maar zoiets als live beelden.
Niet dan?
Ik snap dat het eigenlijk over de moord zou moeten gaan, maar ik ben vooral gefascineerd door het gegeven dat hij van haar niet meer met gevaccineerden mocht omgaan. Dus de omgekeerde wereld zeg maar (kun je nog steeds Hugo's CoronaCheck app voor gebruiken, als de check groen uitslaat wordt je weggestuurd).
Ik vraag me af of dat onder vaccinatie-sceptici veel voorkomt, dat actief mijden van gevaccineerden.
En daar zit dus het verschil tussen vaccinatie-sceptici en echte wappies.
Je kunt moeilijk een meerderheid vermijden. Maar waarom zou je?
Ja, leuk stukje, maar dat iemand in een psychose en een slechte relatie doorslaat gaan we niet op vaccineren afschuiven he? Dit had net zo goed kunnen gaan over tanken bij de Shell en daardoor FreeBees mislopen, en hadden jullie dan ook geschreven over de 'tweedeling die oliemaatschappijen zaaien met hun afzonderlijke spaarpunt-systemen'?
Precies. Niemand denkt toch, hoop ik, dat deze man geestelijk in orde is?
@J.P.Drapeau | 19-09-21 | 19:19:
Denk dat na 8 jaar fysiek en mentaal misbruik door de vriendin, hij inderdaad niet meer in orde is.
En waar komt die kruisboog nou terug in dit verhaaltje?
Ander verhaal.
Was net bij vrienden voor verjaardag van zoontje die vier was geworden. De mooie dame deze duizes deed open. Ik zeg zeg 'gefeliciteerd en ik ben niet gevaccineerd'. We hebben elkaar drie kusjes gegeven en verdomme, wat rook ze weer lekker. Op mijn leeftijd kusjes geven aan een 29-jarige is gewoon lekker.
En nu gaat ze dood, door jouw ongevaccineerde kusjes....
Dus de verjaardag van dat jong interesseert jou geen hol.
@TheOtherWhiteMeat | 19-09-21 | 19:10: zo wordt er wel geframed.
Ik loste ruzies met mijn ex altijd op met seks.
Daarom zijn het nu ook ex-en.
@Montgomery Burns | 19-09-21 | 19:12: Oh, je hebt meerdere vergelijkbare ervaringen? Vertel.
Sexcineren!
Toch niet met je eigen vriendin hé? dat is zo 90s
@zoalsikhetzeg | 19-09-21 | 19:31:
Hij sloeg de hand aan zichzelf.
Er zijn landen, daar krijg je hooguit een berisping als je je vrouw vermoord. Maar dit terzijde.
... vermoordT met dt. [Zucht...]
@VanBukkem | 19-09-21 | 19:13: taalnacci.
@VanBukkem | 19-09-21 | 19:13: Is ze zonder ''dt'' niet echt doot?
Als je dan toch met je vinger wil wijzen, is dit eerder het gevolg van alles desinformatie en onzin die online verspreid wordt dan van regeringsbeleid.
Desinformatie is regeringsbeleid.
Ik moet eens weer denken aan Camiel Eurlings. Ook zo een die altijd maar weer incasseerde. Totdat een keer de stoppen doorsloegen.
Zijn 'vriendin ' bedoelt u, die incasseerde.
Wel in verschillende relaties dan, arme Camiel.
Klinkt vooral alsof 'corona' puur een gelegenheidsexcuus was voor dat wijf om d'r manipulatieve klauwen verder in die vent te drijven. Als er zich ineens een beter excuus had aangediend, was dat gewoon gebruikt. Maar ja, tegenwoordig kun je alleen nog maar knettergek zijn door tegen coronabeleid te zijn, normale debielen lopen er niet meer rond.
Jij snapt het.
Juist.
Een hoop comments altijd, onder die covidstukjes op de GeenStijl. Je zou haast gaan denken dat ze zo'n kloof eigenlijk wel leuk zouden vinden op de redactie.
Zouden ze daarom buwust aanleiding met oorzaak verwarren?
Hopelijk wel, want anders is het een beetje ziek om de moordenaar 'wanhopig' en zijn slachtoffer 'ontspoord' te noemen. (Zeker bij een moordenaar die de tegenwoordigheid van geest had om eerst naar het ziekenhuis te rijden en toen pas zijn polsen door te snijden.)
Ga iets doen met een lul en een drumstel…
Dat laatste vind ik ook verdacht. Hee, als je je polsen doorsnijdt dan doe je dat in het bos, niet op de parkeerplaats bij het ziekenhuis.
Ligt er maar net aan hoe hij zijn polsen doorsneed?
@Tishetnetnie | 19-09-21 | 19:08:
Precies, in de lengte dan maakt het niet veel uit.
Prikvertikkers zijn de nieuwe melaatsen. Binnenkort moeten ze verplicht met een ratel lopen.
Ik zie een mega market opportunity voor een zeshoekige lila ster met de tekst : proud to be a prikvertikker
Ik zeg: gouwe handel !
Pro of anti vaccin, beide partijen zijn zo gestoord als een loden deur. Hiervoor hoef je alleen maar reacties onder corona artikelen te lezen. beide partijen durven de meest walgelijke comments te plaatsen en ieder vind van zichzelf dat ze gelijk hebben. Conclusie? gewoon op beide partijen met scherp schieten.
@Hangtietsmurfin | 19-09-21 | 19:04: Volgens mij zou je gewoon een reden om met scherp te schieten. Maar wist je dat je daar helemaal geen reden voor nodig had? Al die tijd al niet.
Bij de belastingdienst hebben ze nog wel een draaiboek liggen hoe je dit soort nieuws in de doofpot stopt.
Almelose man of Almeloër toch?
Is Floris transgender?
Iron maiden is ook kut
Nee man geweldige muziek gemaakt,..
@miko
Geweldige kutmuziek.
@miko | 19-09-21 | 19:22: En Queen, Phill Collins,
Billy Joel, Dire Straits? Voor mij heéél erg!
Gevaccineerd, dus gelukkig geen coronadode
Z'n vriendin die dood is was blijkbaar niet gevaccineerd.
@ZOMG | 19-09-21 | 18:53:
Zou ze dan wellicht zwanger zijn geweest?
@kweethetooknietbeter | 19-09-21 | 18:56: Ze was 56 dus dat lijkt me stug
Dan maak je het gewoon uit. Pinpas mee, sleutels mee, tas met kleren en de auto en ze stikt er maar in. Zij blij hij blij. Nu is er 1 dood en de ander op de IC. Vroegah ook met een borderline relatie gekloot, op den duur bij kameraad aangeklopt en van daaruit leven opnieuw ingericht. Zo moeilijk is het niet kost alleen wat ruggengraat.
Juist.
Tja, makkelijk gezegd maar heb toch ook wel een relaties gezien waarvan ik dacht stap er toch uit. Oud werkneemster, leuk vrouwtje in de omgang en nog best knap ook. Maar als ik haar tegen kwam met manlief werd ze alleen maar afgezeken. En werd ze voortdurend bespot en gekleineerd. Op een keer ging man lief nota bene op een personeelsfeest uitleggen dat ze haar werk niet goed deed. Ik vroeg haar een week later of dat nu zo een fijne relatie was,... schouders ophalen dat was alles. Ze is er nog steeds bij,.. en ik kan daar niet bij.
Wat je zaait is ook wat je oogst. In dit geval zijn het excessen aan het uiterste spectrum van een steeds groter gepolariseerde samenleving. Aangemoedigd door de overheid middels allerlei restricties, drang en leugens. Jammer dat er twee kampen ontstaan welke steeds zichtbaarder worden in de maatschappij. Op het werk merk ik dat tussen het personeel en het management, op GS is het al tijden gaande en kan je de die hards (beide kampen) er zo uitpikken, en op straat komt het steeds meer op.
En dat is verdomd jammer. Zoals de poll afgelopen week liet zien zijn er dus mensen die weigeren om met gevaccineerden om te gaan en zelfs vriendschappen te willen verbreken. Opzet van de overheid geslaagd zou ik zeggen. Maar die groep staat in dezelfde lijn als de personen die sterk tegen de vaccinatie zijn. Beide kampen heb ik geen goed woord voor over.
Triest. Diep triest. Het zou geen enkel verschil moeten maken of je wel of niet gevaccineerd bent, of wilt. Dat zou niet eens ter discussie horen te staan. Wat wel ter discussie moet staan is het beleid vanuit de overheid en de polarisatie die dat teweeg brengt. Maar aan kritische vragen na het PR momentje van Rutte&Hugo ontbreekt het tot nu toe elke keer. Behalve SBS6 die een kritische vraag stelde en werd afgewimpeld.
Wees gewoon wat verdraagzamer naar elkaar toe. Maak je niet zo druk over die vaccinatie. Als je gevaccineerd bent heb je amper wat te vrezen. Waar maak je je dan nog druk over.
Verdeel en heers!
Om zulke kletspraat te schrijven moet je er daarvoor gestudeerd hebben.
@botbot | 19-09-21 | 18:56:
Dit is precies wat ik bedoel met het stukje verdraagzaamheid naar elkaar toe. Steeds weer die aanvallende en vooral nietszeggende reaguursels en oneliners. Dat is jammer en daarmee onderschrijf je mijn blik van inzicht.
Vanwaar je aanvallende toon? Waar komt dat vandaan vraag ik me dan af. Staat het je niet aan dat er iemand is die niet jouw mening predikt of opvolgt?
@drolloman | 19-09-21 | 18:55: precies, divide et impera, eeuwen oud, werkt nog steeds.
Zeer duidelijk, mijn steun heb je.
Ben het met je eens, Fortis et liber.
De tegel van de dag wat mij betreft.
Iets meer aan de hand dan een vaccinatiediscussie.
okay, dus in dit geval is de dader ineens wèl het slachtoffer? Best wel hypocriet, niet?
Viel mij ook op. Wordt nog net niet als weldoener neergezet.
OT: hoeveel ton CO2 stoot zo'n vulkaan eigenlijk uit en hoe is het met Bertje Brussen?
Proost!
Op je gezondheid.
@Ruimedenker | 19-09-21 | 18:41: Santé! (of eigenlijk salud gezien mijn huidige locatie)
Livestream op tpo.nl.
Met een beetje pech evenveel als drie jaar lang niet warm douchen, plus vier jaar het huis niet verwarmen daarboven op vijf jaar geen bubbeltjes water meer drinken. Of haal ik nu dingen door elkaar?
Vroeger maakte je het dan gewoon uit ofzo..
Je moet niet alles geloven wat men zegt; er is namelijk helemaal geen vaccinatiekloof. De samenleving is nog altijd die zelfde gewone samenleving. De mensen gaan nog altijd op dezelfde manier met elkaar om, wel of niet gevaccineerd, niemand die het boeit, men respecteert no altijd elkaars vrije keuze. Kortom, er is echt helemaal niets veranderd.
Heel veel verenigingen staan zwaar onder druk. Ik heb te maken met ‘muziek’ en menig koor of orkest hebben behoorlijke interne struggles over wel of niet gevaccineerd zijn. Enorm veel frustraties … nee het vele helemaal niet mee.
@Deugnie | 19-09-21 | 18:46:
Is dat niet gewoon een aangepraatte struggle?
@kweethetooknietbeter | 19-09-21 | 18:52: In mijn ogen een opgedrongen struggle.
De kloof is door politiek en media gemaakt, en meer mensen dan ik had verwacht zijn erin gaan geloven en doen eraan mee. Het is 'wappie' voor en na voor die simpele zielen.
Ik geloof dat de media ook schuldig is aan de tweedeling, net als de politiek. Door andersdenkenden consequent weg te zetten als ‘Wappies’ bijvoorbeeld…
Alhoewel deze ‘Wappies’ achteraf best goede toekomst voorspellers zijn gebleken.
Wappie...
Je bedoelt met de toekomst het Coronapaspoort? dat hebben we aangesmeert gekregen dankzij de wappies en hun weigeringen. Sja, a self forfilling prophecy
Gewoon je niet laten 'twee-delen', zelf blijven nadenken, zelf verstandig zijn en gewoon niet alles klakkeloos geloven.
@dick3701 | 19-09-21 | 18:39:
Linkje ?
@dick3701 | 19-09-21 | 18:39:
Er komt zoveel poep uit uw mond dat u 2 hectaren kan bemesten. Bravo
Leuk geprobeerd maar wappies hebben zoveel voorspelt dat er vast wel iets is uitgekomen. Niet veel.
@Autist | 19-09-21 | 18:47:
CNN heeft wel iets in die strekking staan op de website.
@Wattman | 19-09-21 | 18:49: Niet dus.
@Pater.Koekkoek | 19-09-21 | 18:51:
"5 reasons why FDA advisers did not recommend Covid-19 booster shots for everyone."
@Autist | 19-09-21 | 18:47: Wat hij zegt klopt inderdaad niet helemaal maar er zit een kern van waarheid in. Ze hebben de boosters voor 65+ en risico groepen goedgekeurd, maar niet voor brede vaccinatie (16-2 tegen gestemd)
www.ft.com/content/c95611ae-3c2d-46ae...
Twee senior medewerkers zijn ook opgestapt vanwege de politieke druk om de boosters door te voeren. Het wordt kort genoemd in hetzelfde artikel maar er wordt niet verder op ingegaan.
Wappie.
@Rechts door zee | 19-09-21 | 18:59:
Je bent er zelf bij. Als je niet tot een risicogroep behoort is een boostershot na 6 maanden sowieso niet nodig. En verder wachten we gewoon de ontwikkelingen af, lijkt me. Nieuw varianties, nieuwe generatie vaccins, vaccins waarvan de beschermingsgraad tot onder de 60 zakt, dat soort dingen. Maar al die paniek is nergens voor nodig. En ja, ik ben geprikt, wel over het moment getwijfeld - ivm kijken wat het beste vaccin zou zijn qua bescherming - maar in mijn geval is het nooit een issue geweest dat ik me niet zou laten prikken.
Wat andere mensen doen, zelf weten. Ik kan je hoogstens uitleggen waarom ik denk dat het verstandig is om wel te doen maar nogmaals, ik ga niemand overtuigen van je "moet" het doen want, helemaal zelf weten.
Ik loop al 3 maanden met een pleister op m’n linkerbovenarm.
Mijn vrouw vertrouwt mij.
Toen mijn vrouw thuiskwam van het vaccineren had ze ineens een stropdas in haar tas.
“Gekregen” als vaccinatiebeloning zei ze.
Het zal wel.
Lol
Die is met wat anders gevaccineerd ;)
@petros666 | 19-09-21 | 18:47:
Russische Spuitnik.
Triest.
Verliezers aan beide kanten van de vaccinatie-kloof inderdaad.
Alleen misschien winst voor de 'mensen' die deze kloof bewust hebben gecreëerd. Als zij dit soort excessen niet konden zien aankomen dan ...... vind ik dat moeilijk te geloven.
Wat zit er in Almelood toch in het kraanwater?
Ik had ook al het idee dat dit soort dingen toch bovengemiddeld vaak in Almelo gebeuren.
"Alleen maar verliezers aan beide kanten van de vaccinatiekloof in de samenleving. " WUT?
Heb mij niet laten vaccineren maar geen idee waarom eigenlijk niet. iig niet omdat ik denk er een chip of andere onzin in zit. Heb ook niets met zo'n Willem Engel en dat soort types. Vermijd ook geen (on) gevaccineerden en heb er ook nooit discussies over.
Je bent gewoon erg dom?
Of het kan je allemaal niet schelen?
Of je bent te lui?
Het zijn zomaar wat verklaringen...
@SterF... | 19-09-21 | 18:27: Alle drie waarschijnlijk.
@Pater.Koekkoek | 19-09-21 | 18:30: vaccineren moet je m.i. bewust doen. Doe je het puur omdat Mark/Hugo het zegt dan ben je pas echt dom.
Wel of niet vaxxen is niet dom als t bewust wel of niet doet.
@HaveXS | 19-09-21 | 18:34: Veel mensen doen het ook om van alle gezeur af te zijn, en te kunnen reizen (en straks naar de horeca). Een heel bewuste keuze dus.... (vinden zijzelf dan...).
Omdat het opgedrongen wordt
En velen van ons voelen dan een instrisieke weerstand met de hakken in het zand te gaan.
@dick: ik denk dat 99% het gewoon doet om niet ziek te worden in plaats van "om er maar af te zijn"....
@Lorejas | 19-09-21 | 18:55: wij verschillen van mening... in mijn omgeving gaat het om reizen, qr code en festivals (niet toegestaan, maar toch).... ziek worden doen mensen onder de 50 niet tot nauwelijks, en dat is algemeen bekend.....
@dick3701 | 19-09-21 | 18:40: dan doe je het dus wel bewust
Niet erg sterk m.i. maar wel bewust.
Klinkt als borderline.
Ja, ong. een half uurtje vd Duitse grens.
Almelo
Hier Floris met zijn band Beast of Maiden
youtu.be/UnxjmD_52HU
Dan wordt het allemaal opeens veel duidelijker.
*Voormalige band. Pezen stuk gok ik
Mede mogelijk gemaakt door Hugo van het ministerie van VWS die geen kans onbenut laat niet-gevaccineerden weg te zetten als wappie? Straks de niet-gevaccineerden met een IBS opsluiten , ik zie het zo gebeuren. Fijn zo’n polariserende overheid. Daar gaat iets niet goed maar de Newspeak is er helaas ook al gearriveerd.
Ik heb op smoelboek gelezen dat de NS vee wagons uit de VS wil kopen dus jullie staat nog heel wat te wachten.
Ik zal ff op de kleinste viool ter wereld spelen. Arme man, niet de overheid polariseert. wappies die denken dat hun gedrag t.o hun medemens geen consequenties zal hebben. Wij de kolen uit het vuur gehaald en jullie met de winst ervandoor? Ongezien de typhus
@Soapytitrider | 19-09-21 | 18:41:
Voor jou is het dus een 'wij vs zij'. De gevolgen van een tweedeling in de samenleving levert alleen verliezers op en een overheid die er volop garen bij spint. Werk dat nou niet in de hand. Jij haalt namelijk voor niemand de kolen uit het vuur.
@Soapytitrider | 19-09-21 | 18:41: Heb je zelf voor gekozen, hebt mij niet horen zeggen dat je die spuit moest nemen. Zeker niet voor een virus met deze overlevingskans. Je hebt jezelf laten leiden door groepsdruk, en nu heb je een geweldige vaccinatie gehad waarbij je je nog niet veilig voelt. nog steeds besmet kan raken en nog steeds andere kan besmetten.
@keistad | 19-09-21 | 18:49: "Je hebt jezelf laten leiden door groepsdruk' Telkens maar weer denken jullie lijkbaar dat iemand niet zelfstandig kan denken en afwegingen voor zichzelf maakt. Man hou op, ik heb in mijn leven al zoveel homebrewed roids mijn kont ingespoten, Coke gesnoven, pillen geslikt, wiet gerookt en weet ik veel wat God en alleman verboden heeft. Wat boeit mij dat spuitje nou, ik kan er alleen met mijn pet niet bij dat er mensen zijn die dat ook doen (bv die gast die net dood is op Extrema) en vervolgens het over complotten ed hebben. Jullie allemaal dichten regeringen over de wereld veel meer macht toe dan ze hebben of ooit zullen krijgen. Maar is het eigenlijk niet gewoon angst voor het onbekende en dat je fijne leventje wat rimpels ondervind? Hoe woont het in de kruiskamp of het Soesterkwartier btw?
@Fortis_et_liber | 19-09-21 | 18:48: Hoe grappig "Wij tegen zij" Nu huilen omdat er groepsdruk ontstaat, maar in het begin iedereen als schaap benoemen. De Maatschappij dat ben jij (en wat je zaait)
@Soapytitrider | 19-09-21 | 19:06:
Ik begrijp niet helemaal waarom jij denkt dat ik last heb van groepsdruk. Ik ervaar dat zeker niet want ik leid mijn eigen leven en laat mij weinig beïnvloeden door anderen. Nergens heb ik iemand benoemd als schaap. Dat is een foutieve aanname en beschuldiging van jouw kant. Stemmingmakerij durf ik het ook wel te noemen.
Overigens boeit het mij helemaal niet wat jij in je vroegere leven hebt geslikt en gebruikt. Stoer om te benoemen maar draagt niets bij aan waar je op reageert. Want wat wil je laten zien. Dat je dat prikje even neemt vanwege dat verleden? Moet je toch zelf weten? Ook als je hem niet neemt overigens. Jouw keuze en die respecteer ik.
Ik denk helemaal niet dat een ander wel/geen besluit voor zichzelf kan nemen, ik ga dat zeker niet voor een ander doen. Maar blijkbaar is iedereen een wappie als die niet doet wat jij vindt. Want jij haalt immers de kolen dankzij hun uit het vuur. Toch?
@Soapytitrider | 19-09-21 | 19:04: Dat is ook prima, ik maakte ook een eigen keuze en afweging. En ik zit gelukkig in geen van beide, laten we zeggen dat daar nog wel de grootste groepen ongevaccineerde zitten.
Beiden labiel, next...
Jou reaguursel getuigt van een ongelooflijke stupiditeit. Echt.
Hier Sandra torn ze nog leefde, met Floris ernaast
www.boevennieuws.pro/nieuws/floris-va...
Op het uiterlijk afgaande zou iets anders verwachten.
Gek hè..
Het gaat toch om anti-vaxxers..??
Waarom staat dat er niet bij..!! Waarom niet..!!
Hier is niets moois aan.
Goede educatie, dat is het enige wat zal helpen.
De enige remedie voor de facebook wijsheden...
Een wat betrouwbaardere krant kan ook helpen.
@maxrelax | 19-09-21 | 18:20:
Die is er wel, bijvoorbeeld Nature of Science, als het gaat over natuurwetenschap.
Maar goed, een objectieve leesbare krant... wat een weelde zou dat zijn.
Haha volgchips.
Nanobotjes hebben gewoon gps, mafketels.
Duidelijk een manipulatieve vrouw, dan is het een kwestie van tijd voordat er iets bij de ander knapt. Maar moord is niet goed te praten, zo'n lieve jongen is het dus niet, daar zaten behoorlijk wat opgekropte frustraties.
De paar mensen die ik ken, die écht geen vaccin nemen, zijn er zó mee bezig.
Ze kunnen er de hele dag over lullen, linkjes sturen en weet ik wat nog meer.
Erg fanatiek.
Lijkt mij binnen een relatie onhoudbaar.
Niet dat het reden is om je partner om te brengen, maar waarschijnlijk werden ze allebei gek van elkaar.
Ik hoop niet dat er kinderen betrokken zijn.
Haha en de gevaccineerden zeker niet? Dat zijn vaak de grootste pushers. Als jij een vaccin neemt, doe je ding, maar laat mij lekker met rust.
@swagmachine | 19-09-21 | 18:19:
Niet mijn ervaring, maar wellicht omdat jij niet gespoten bent, kom je die pushers wél tegen.
Van mij zul je geen last hebben, ik ben geen pusher.
Leven en laten leven.
De antivaxxers hebben ook niet veel anders dan elkaar vage linkjes doorsturen. We moeten het er maar mee doen, met die pakweg 10% die het allemaal maar eng zal vinden.
3 volwassen kinderen uit eerdere relaties.
Lees het linkje van Arnold^^^
De mensheid wordt dommer.
Herken ik ook Ruime. Iedereen moet het lekker zelf weten maar ik hoef niet bekeerd te worden. Toch kan mijn broer er niet over ophouden, ondanks dat ik al tig keer heb gezegd het er niet meer over te willen hebben.
@rachid82 | 19-09-21 | 18:28:
Nou dank je wel.
Heb je nog meer complimenten voor me?
Antivax is een religie geworden.
Geen enkel feit, geen enkel argument kan de ware anti vaxxer van zijn geloof afbrengen. Met dank aan de trollen fabrieken en de Social media.
Ooit dacht ik dat Social media mensen dichter bij elkaar zou brengen door deling van kennis. Het tegendeel blijkt het geval, iedereen klampt zich vast aan zijn eigen bubbel. Dat is veel gevaarlijker dan corona en vaccinaties.
@swagmachine | 19-09-21 | 18:19: Zolang u achter de voordeur blijft heeft u van niemand last. En niemand last van u.
@euroka | 19-09-21 | 18:36: Denk dat het gebrek in vertrouwen in Peppie en crackie de hoofdoorzaak is. Als donderslag bij heldere hemel aankomen met een surveillance maatschappij gaat je niet in de koude kleren zitten.
@euroka | 19-09-21 | 18:36:
Vaccineren is een religie, en Hugo is zijn profeet.
Dat alles ondanks het knappe gelijkspel van Heracles tegen AZ.
Bizar
Leuke zaak voor de rechtbank, zou zomaar vrijspraak of het minimum worden. Althans, als de advocaat het leuk speelt.
Almelo is niet in 't Gooi.
Misschien juist wel beloning. Het is nu toch weer 1 ongevaccineerde/wappie minder. Daar zullen velen hem dankbaar voor zijn.
Van wat ik heb gelezen op RTV Oost, don't stick your dick in crazy.
Floris is over de rand gedreven door die Sandra.
Almeloër toch?
Liekt mie wel.
Als je je polsen doorsnijdt op de parkeerplaats van een ziekenhuis dan sta je er ook niet helemaal 100% achter als je het mij vraagt. Als je je polsen doorsnijdt op de parkeerplaats van een ziekenhuis dan hoop je volgens mij stiekem dat je gered wordt. En dat de rechter jou zogenaamde zelfmoordpoging dan hopelijk misschien ziet als soort van verzachtende omstandigheid, want ja, je hebt wel je vriendin vermoord. Kutkutkut.
Ja, als je volledig rationeel zou denken en handelen. Aan de andere kant als volsagen rationeel denkend en handelend persoon zou je waarschijnlijk niet het lijk van je vriendin in je kofferbak hebben.
@Mazzelstof | 19-09-21 | 18:28: Op het dak valt wel heel erg op.
@Mazzelstof | 19-09-21 | 18:28:
Tenzij je eerst nog een tijdje met de gedachte hebt rondgereden om het stoffelijk overschot te verstoppen. En toen je bedacht dat je er waarschijnlijk toch niet mee weg zou komen, omdat een stoffelijk overschot laten verdwijnen eigenlijk best wel lastig is, koos je maar voor de vlucht naar voren: de halfslachtige zelfmoordpoging op de parkeerplaats van het ziekenhuis en dan ontoerekeningsvatbaar pleiten. Het is gissen wat ik doe.
En maar lachen om Amerikanen na het zien van een documentaire van Louis Theroux.
wrath and despise
The mocking religion of hatred that burns in the night
I have no one, I'm bound to destroy all this greed
A voice inside me compelling to satisfy me
Zo te lezen zat er al eerder iets behoorlijk mis in deze relatie...
Man wat triest.
Klopt, dit is alleen maar tragisch. Ik kan makkelijk zeggen dat een pantoffel en een kenau net zomin een gelukkige combinatie is als andersom, maar kennelijk moet dat toch met enige regelmaat leiden tot de onvermijdelijke conclusie.
Telt dit ook als een corona-dode?
Het is precies wat 'zij' willen. Ontworteling, verdeeldheid, vervreemding, isolatie. Alleen zo kunnen 'zij' hun machtspositie verstevigen. Denk niet dat 'zij' het beste met ons voor hebben, want dat is niet het geval.
Jij hebt ook ruzie thuis?
dus dit is allemaal gepland door de iverheid? met verwacht resultaat? ga weg. waarschijnlijk twee niet zulke stabiele mensen waar de zekeringen er uit gingen.
Wie zijn "zij?" De door David Icke gechannelde UFO-hagedissen uit "V"? De nazi's die op de achterkant van de maan wonen? De conciërges van het illuminatie hoofdkantoor onder het vliegveld van Denver? Wie?
een persiflage weergave?
Hellup,... mijn vrouw loopt met een groot broodmes in de keuken.
Ze wacht tot je gaat slapen.
@VanBukkem | 19-09-21 | 18:13:
Ach,.. maak me nou niet banger.
@botbot | 19-09-21 | 18:20: als ze het goed doet merk je er niets van.
@BrutusBosch | 19-09-21 | 18:22:
Bedankt voor uw bemoedigende woorden.
Ik voel me een stuk opgelucht.
@botbot
U heeft geluk. De meeste mannen die vermoord worden door hun vrouw worden vergiftigd. En geen haan die ernaar kraait he. Dokter noteert: hartfalen.
@VanBukkem | 19-09-21 | 18:51:
Daar brengt u mij op een idee, wat zij kan kan ik ook.
Don't stick your dick in crazy.
Een oud gezegde dat telkens weer wordt bevestigd en telkens weer zijn er mannen die zich met zo'n borderliner inlaten.
Kijk, eigenlijk zijn alle vrouwen in meer of mindere mate geschift. De regel is dat een vrouw op een schaal van 0 tot 10 minimaal 4 gek is, hoger is gebruikelijk. Pakweg 12% van de vrouwen laat zich hiervoor behandelen met behulp van medicijnen en/of een psychiater of psycholoog. Dat betekent dat 88% onbehandeld rondloopt en dat is ernstig. Kortom : wees op je hoede. Deze man was het niet, getuigen zijn eerdere mishandelingen en het wappiegedrag van zijn vrouw.
Walgelijk, zo'n zelf radicalisatie proces. Met dank aan de overheid en de media.
Dat dus!
Coronadoden op een zeer wrange manier.
Minister president, slaap zacht.
m.youtube.com/watch?v=_5Cmw1NHUig
Naar nieuws, slecht einde van het weekend.
Almelose?
Ja, niet best.
"Alleen maar verliezers aan beide kanten van de vaccinatiekloof in de samenleving. "
Dit is gebeurd aan dezelfde kant van een hele andere kloof in de samenleving.
Oh, dan maakt het niet uit?
@goedverstaander | 19-09-21 | 18:06:
Je moet echt een andere nick nemen. Deze is stuk.
Ja misschien wordt het tijd jezelf af te vragen hoe deze grand canyon binnen 1.5 jaar tot stand gekomen in de maatschappij. Hoeveel dieper wordt die volgende week zaterdag? En is dat effectief als je doel is om mensen van de ene kant van de kloof naar de andere kant te krijgen. Een aanzienlijk aantal zal liever headfirst in de kloof duiken wanneer men ze dwingt over te steken.
Triest. Alleen maar verliezers.
Treuerig is dat het antivaxx gezanik overal zoveel ruimte krijgt en allerlei volkomen geschifte figuren er een mensenrechtenzaak van maken terwijlze zelf aan de Mdma+ zitten of zuip[en en roken en wel andere prikken gehad hebben en zullen nemen.
@AntiZanicz | 19-09-21 | 18:53: Alle anti-vaccers zitten aan de MDMA. Weer wat geleerd.
Gecondoleerd.
REAGEER OOK