Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Homo-onvriendelijke D66'er Hassan Saidi is tevens voorzitter van maandverbandmoskee

Er zit weer eens een progressieve D66'er vast in het regressieve web

Dus wij naar de website van D66 Veenendaal racen om te kijken hoe het precies zit met raadslid Hassan Saidi, aangezien we willen weten of het klopt dat Hassan Saidi niet genoeg D66-lollies uitdeelt aan hosmo. We hebben het immers wel gelezen in de Gelderlander maar dat zouden we toch ook graag willen wederhoorcontroleren bij D66 zelf. Immers, D66 is altijd van de inclusiviteit en iedereen hoort erbij enzo en hoe zou het dan kunnen dat Hassan Saidi tegen hartverwarmende initiatieven als regenbooggaybrapaden en regenboogvlaggen stemt. Maar helaas, de site ligt plat en nu zullen we nooit weten of Hassan Saidi er vrede mee heeft dat twee heren elkaar keihard in de mond tongen. Wat wel toevallig is, is dat D66'er Hassan Saidi tevens de voorzitter is van de Veenendaalse moskee Nasser, alias de maandverbandmoskee. Maar dat zal er wel niks mee te maken hebben!

Reaguursels

Inloggen

Ha ha ha ha ha! D´66. Die grenzenloze losgezongenheid van de werkelijkheid.

Net als GL trouwens. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het gaat knetteren in de TK-fractie vanwege die pinguin van de moslimbroederschap. Het rapport naar aanleiding van de verkiezingsnederlaag wijst mede de vinger naar haar.

D´66. Hadden ze in Dordt ook al geen gedonder? Een paar jaar terug? Een ezel stoot zich geen tweede keer aan dezelfde steen. D´66 dus wel.

Heurtebise | 10-07-21 | 18:13

als het de eigen agenda dient, dan draait men mee in de politiek. Hier nog een voorbeeld. Citaat uit De Gelderlander: “ NIJMEGEN - De bekende Nijmegenaar en vastgoedontwikkelaar Saïd Bouharrou is in opspraak geraakt. Zijn vastgoedproject om in Limburg een oud klooster tot een luxehotel te verbouwen is mogelijk met crimineel geld gefinancierd. Dat stelt het Landelijk Bureau Bibob.
Bouharrou zelf weerspreekt met klem dat hij als projectontwikkelaar crimineel geld heeft gebruikt. Bouharrou is vice-voorzitter van de Raad van Marokkaanse Moskeeën en een spreekbuis namens de Marokkaanse gemeenschap die veelvuldig in de regionale en landelijke media optreedt. “

theo-is-dood | 10-07-21 | 16:03

Sorry maar lees het artikel anders eerst even. Dan zie je waaróm deze man tegen de vlag en het zebrapad heeft gestemd. Beetje onzintopic, GS.

GraafSteno | 10-07-21 | 15:49

Top dat er eindelijk eens mensen opstaan tegen de regenboogterreur. Het moet maar eens afgelopen zijn met de extreem linkse socialistische indoctrinatie. Gewoon twee genders, man en vrouw. De rest hoort thuis in de psychiatrie.

DeRobber | 10-07-21 | 15:44 | 1

Het is toch ook diep treurig dat de lokale politiek zich met dit soort onzinnigheid bezighoudt. D666 in Veenendaal moet zorgen dat de straatverlichting brandt, en dat het huisvuil tijdig wordt opgehaald.

theo-is-dood | 10-07-21 | 16:29

Wat waren ze blij bij D66 toen ze bovengenoemde man binnen wisten te harken voor hun diversietijd streven. Hij heeft een andere huidskleur dan Jan Kaas (m/v, enz)en zowaar een andere culturele achtergrond dan diezelfde Jan Kaas (m/v, enz). Totdat hij ook diverse bleek te denken en diverse ideeën bleek te hebben die hij ook nog uitte.

forecastle | 10-07-21 | 15:18

Cargamel bestaat dus echt

Gratiskoffie | 10-07-21 | 13:53 | 1

Eng hé in het echt

Strontkefer | 10-07-21 | 14:18

Veenenendaal, midden in de bible-belt komt erg vaak negatief in het nieuws qua islamitisch gerelateerd nieuws. Komt omdat er, net als in de grote steden, er een hoger-dan-gemiddeld ongemakkelijk percentage moslims woont. De zwaar christelijke bewoners zitten met een knoop in de maag; God zegt tolerant zijn en keer de andere wang maar ze zien hun "durrep" verslonzen en hun dochters in gevaar. Alle klasssen van de Christelijke scholen zitten al halfvol met kinderen die niets van Jezus of Holocaust willen horen. Ik ben heel benieuwd wanneer het daar uit de hand loopt.

Sneerpoets | 10-07-21 | 12:43

Als ik het interview op de Gelderlander lees valt het wel mee. Saïdi doet geen homofobe uitspraken, alleen de gebruikelijke jank-reflex ("discriminatie op herkomst is erger") wekt irritatie.

Zelf heb ik ook niks met regenboog -vlaggen en -zebrapaden. Want nietszeggende symboolpolitiek die niks verandert aan echte problemen zoals potenrammen. Witte zebrapaden veranderen immers ook niks aan het dagelijkse anti-blanke geweld door racistische knokploegen-van-kleur in NL.
Overheidsbeleid moet meetbare resultaten opleveren; geen deugpunten.

Verder jammer dat je kennelijk uit D66 gegooid wordt als je twee keer "verkeerd" stemt; ook op gemeenteniveau. Want Saïdi stemde niet voor het verbieden of stenigen van homo's of zo. Hij stemde tegen een irrelevant vlaggetje. Dit soort fractiediscipline levert geen tolerantere moslims op, maar moslims die met iedereen mee lullen "tot de tijd rijp is".
Dat is ook wat de door GroenLinks bejubelde terreurbeweging moslimbroederschap Westerse moslims aanraadt; ja zeggen; nee doen; en het hele linkse jargon overnemen. Daarom komen al die dom-linkse modewoordjes ("diversiteit", "achterstandspositie", "racisme", "klimaatprobleem") ook altijd uit de muilen van moslimextremisten. Alsof iemand in de hele islamitische wereld zich daar druk over zou maken.

Dus wat wil D66 van moslims? De islam verbiedt homofilie, punt.
De islamitische wetgeving, de sharia, stelt dat homo's gedood moeten worden. Diezelfde sharia legitimeert ook eerwraak, onder andere als een zoon homofiel is. Uit enquêtes onder westerse moslims blijkt steeds dat behoorlijke percentages moslims daar achter staan.
Dat is best een groot probleem als een land islamiseert. Want het uitdelen van grote zakken geld en nep-functies aan "modelmoslims" gaat islam noch sharia veranderen.

Dandruff | 10-07-21 | 12:18 | 1

Een onderzoek naar acceptatie van homofilie in het VK bracht naar voren dat er 0% tolerantie was naar homo's, lesbo's etc.

Maar de westerling is racistisch?

donkieshot | 10-07-21 | 14:26

Lijkt me een klassiek gevalletje van 'it takes one to know one'.

o)+ | 10-07-21 | 11:07

Moslims gebruiken de vrijheid van links om hun eigen Islamitische agenda door te drukken.

Vrijheid zoals wij dat kennen stamt uit een tijd dat de bevolking redelijk homogeen was. Met al het onderontwikkelde volk dat we hebben binnengehaald gaan we een duidelijke grens moeten stellen over wat toelaatbaar is en wat niet.

Iedereen z'n gang laten gaan werkt niet meer.

Hefbrug | 10-07-21 | 10:56

Op zich heeft hij wel een punt. Constant, bij ieder evenement, de volle aandacht eisen voor LHBTIQ rechten, verwaterd de echte aandacht voor het onderwerp. Het lijkt meer op een wedstrijdje ver pissen; wie kan de meeste aandacht genereren.
Dat terwijl er meer onderwerpen zijn die ook aandacht verdienen, bijvoorbeeld vrouwenemancipatie binnen bepaalde religies, gehandicaptenemancipatie, ongelijke welvaartsverdeling en noem nog maar iets op.

Zoelense Hobbyboer | 10-07-21 | 10:27

Als de LHBTQI (wie weet nog welke letters meedoen?) 'normaal' is, waarom zijn er dan parades voor? Er is toch ook geen parade voor mensen om te demonstreren dat ze hetero zijn?

Aisie | 10-07-21 | 10:06 | 1

Precies. In een geil pakje elk jaar door de grachten van Amsterdam met je blote billen schudden zodat iedereen ziet hoe normaal de groep is die je daar representeert. De ironie.

SomsGenuanceerd | 10-07-21 | 12:33

Ich bespuhre Nasserichkeit

Hemmenaar7 | 10-07-21 | 09:39

Begrijp insteek niet van dit artikel. Meneer is tegen discriminatie van iedereen, zegt ie. Is er bewijs dat dat niet zo is of nemen we dat gewoon aan omdat hij Moslim is? Verzet zich tegen symboolpolitiek, wat die regenboogflauwekul ook gewoon is. (Bovendien zijn regenboogzeebrapaden geen “voetgangersoversteekplaats” in de wegenverkeerswetgeving, ook best wel kudt) Meneer houdt de rug recht en wordt dan uit de partij geknikkerd. Waarom vereenzelvigt GS zich niet met deze “rechte ruggen” en wordt niet juist dit “doe met onze wokeheid mee of flikker op”-instelling van D66 hier veroordeeld?

Magna Carta | 10-07-21 | 09:00 | 7

@Magna Carta | 10-07-21 | 10:10:

De islam verbiedt het bestaan van homo's, en legt daar zelfs doodstraffen voor op. Net als voor afvalligheid, atheïsme, hekserij, polytheïsme. Ook overspelige vrouwen dienen volgens allah de doodstraf te krijgen; zelfs als er van verkrachting sprake is.

Dus ja, dat etiket "moslim" wekt wel enig wantrouwen ja. Of dat in dit geval terecht is weet ik niet; maar begrijpelijk is het wel.

Dandruff | 10-07-21 | 11:31

@Dandruff | 10-07-21 | 11:31: Maar welke van de “grote geloven” stellen dan wel welwillend op richting heaumeau’s? Kennen toch ook ook genoeg gelovige Moslims, katholieken en Joden die gelovig zijn, maar toch discriminatie op basis van geaardheid afkeuren. Ik ken deze meneer verder niet, maar lees dat hij alle discriminatie afkeurt. Dus kennelijk behoort hij ook tot die groep, totdat bewijs van het tegendeel is geleverd lijkt me.

Magna Carta | 10-07-21 | 12:34

@Magna Carta | 10-07-21 | 12:34:

U vergelijkt appels met olifanten, om heel veel redenen.
Belangrijkste is toch wel dat de islam een eigen "rechtssysteem" heeft, de sharia, met doodstraffen voor (oa) homofilie. Andere religies hebben dat niet. Eerwraak komt ook onder hindoes voor, maar is in het hindoeïsme niet "juridisch" vastgelegd zoals in de islam.
Ander belangrijk punt is dat de islam doodstraffen zet op iedereen die de islam niet als letterlijk woord van allah ziet. Dat maakt hervormingen in de islam zoals die vele eeuwen geleden al in jodendom en christendom plaatsvonden onmogelijk.

Er is geen "gematigde islam", er zijn alleen gematigde moslims die de islam niet zo serieus nemen. Maar feitelijk zijn dat ketters, en op ketterij staat volgens de bedenker van allah de doodstraf. Vandaar dat Aboutaleb en Marcouch zo boos waren toen ze door imam Fawaz van "hypocrisie" beschuldigd werden; dat is een doodvonnis. Werkelijk gematigde moslims houden zich daarom liever stil, anders hebben ze politiebescherming nodig.

Zoals ik hierboven al ergens aangeef beoordeel ik Saïdi als mens alleen op wat hij doet of zegt, niet op zijn geloof. Maar ik heb wel mijn twijfels bij grote groepen "gematigde moslims" in de politiek die niet bedreigd worden. Partijtjes als denk laten heel goed zien hoe snel hun meningen over bijvoorbeeld fascisme (Erdogan) of joden veranderen zo gauw die modelmoslims een minuut uit de PvdA gestapt zijn. Het is waarschijnlijker dat ze die mening altijd al hadden.

En nogmaals; de moslimbroederschap roept daar dus letterlijk toe op.
Tot infiltratie, tot lekker mee lullen met de ongelovige honden; tot de tijd rijp is. Berucht is de door links bejubelde schrijftafel-jihadist Tariq Ramadan die alleen al in NL vele miljoenen verdiende met zijn haat tegen de beschaving.
Ramadan doet bijvoorbeeld of hij steniging afwijst, en stelt een tijdelijk "moratorium" op stenigingen voor. Tijdelijk, tot wanneer dan?
Ik gok; tot West Europa islamitisch is.
Want steniging principieel afwijzen doet Ramadan niet.
Dat kan ook niet, want dan spreekt hij de bedenker van de islam tegen.
Dat is ketterij, en daarop staat volgens alle shariadeskundigen de doodstraf.

Dandruff | 10-07-21 | 17:05
▼ 4 antwoorden verborgen

Islamieten op de lijst = geld uit Qatar?

dr Rechts | 10-07-21 | 08:35 | 1

Dat soort morele corruptie geeft een qatarig gevoel

Hemmenaar7 | 10-07-21 | 09:41

Keurig D'66! Nu wordt het hoog tijd dat D'66 ook zwaar gaat inzetten op het hoofddoekjesverbod. Schandalig dat dit ernstig discriminerend symbool van onderdanigheid nog toegelaten wordt. Celstraffen.

K. Westergaard | 10-07-21 | 08:24

Hassan is mossel en sowieso tegen hosmo , die zijn viesbah en moeten ......
Een islamiet staat natuurlijk wel mooi op het D66 cv maar dat dekseltje klapt wel eens van het potje en dan moet je ze snel lozen en verbaasd doen want die waarheid komt niet goed uit . Geld voor alle islamieten bij de overheid, zodra je ze er naar vraagt zal je ontwijkende antwoorden krijgen maar de onafhankelijke ( hahahahahaha ..... LOL burp.... ) pers in Nederland is goed genoeg getraind om daar niet aan te beginnen .

Castor12 | 10-07-21 | 07:06 | 1

Hoor hoor

nee_toch? | 10-07-21 | 08:21

En al dit soort middeleeuws volk met dito gedachtengoed is in ons politieke bestel geïnfiltreerd. Eens zal de realisatie komen dat dit niet zo'n geweldig idee was.

clockandhammergame | 10-07-21 | 06:42 | 1

Eens.

Kilroywashier | 10-07-21 | 07:54

Meneer vind dat alleen dat zijn "eigen soort mensen" slachtoffers zijn hoor.

Onderstaand de reden waarom hij niet meestemde;
“Uit allerlei rapporten blijkt dat discriminatie op grond van herkomst en etnische achtergrond het vaakst voorkomt,”

Hij is niet progressief of liberaal, maar gewoon een marokkaan en moslim

HanMar2 | 10-07-21 | 06:27

Religiedebiel .

Minus Richels | 10-07-21 | 06:16

Denk66.

NeedIsaymore? | 10-07-21 | 05:22

Zoon van timmerfrans?

inCol | 10-07-21 | 03:12

Duidelijk een homo met maandverbandfixatie

goettel | 10-07-21 | 02:11

Iedereen en z'n moeder weet dat D66'er Hassan Saidi de gay gemeenschap een warm hart toedraagt

Ervaringsdeskundige | 10-07-21 | 01:55

Kijk naar die kop. Duidelijk een heel progressief persoon.

Proud Infidel | 10-07-21 | 00:07

"Een woordvoerder van de landelijke partij kent de zaak niet en wil zich er liever ook niet aan branden.,,Dat is echt aan de lokale partij en daar moet het ook blijven.”"

Logisch, dat kan je ook niet verwachten van een partij die alleen goedkoop en opportunistisch wil scoren. Een partij die écht waarde hecht aan liberale waarden zou zo'n homohater allang geroyeerd hebben.

Bulloch | 09-07-21 | 23:40

Als je graag wil deugen krijg je dit soort mensen (die het best vinden om om hun afkomst op een positie te zitten) in je organisatie.

Check die bakkes. Zelfs voor een neef-en-nicht mohammedaan is dit drek uit de sloot.

Schwanzeleber | 09-07-21 | 23:40

Hoe graag D66 het ook wil: je kunt niet tegelijkertijd islam verwelkomen en homorechten verdedigen. Op een gegeven moment houdt het virtue signalling toch echt op en moet je je kop uit het zand halen om keuzes te maken.

Bulloch | 09-07-21 | 23:28 | 2

Als we in Nederland niet een contingent middeleeuwers hadden binnengehaald was het helemaal niet nodig geweest om LHBTI'ers moreel te steunen door met vlaggen te zwaaien. Het maakt 99% van de autochtone Nederlanders allang niets meer uit waar je hem (of iets anders) insteekt. Het zijn de geïmporteerde middeleeuwers die de klok terugzetten (naar 1442 om precies te zijn), zoals hier weer eens blijkt.

J.P.Drapeau | 09-07-21 | 23:58

De tandarts van Hassan had ook hosmo. Daarom ging Hassan er nooit naartoe.

Vega Mindy | 09-07-21 | 23:10

Kijk site D66 Veenendaal doet het weer en verbaas uzelf:

D66 Veenendaal en Hassan Saidi niet samen verder

Met spijt deelt D66 Veenendaal mee dat Hassan Saidi niet langer deel zal uitmaken van de fractie van D66. In goed overleg hebben Hassan Saidi en de fractie van D66 Veenendaal besloten de samenwerking te beëindigen. De breuk is veroorzaakt door een verschil van mening wat betreft de regenboogvlag als symbool voor de lhbti-gemeenschap.

D66-fractievoorzitter Youssef Boutachekourt: “Hassan heeft als ervaren collega raadslid in de afgelopen jaren veel voor de fractie, partij en mijzelf betekend. Hij heeft zijn raadswerkzaamheden goed uitgeoefend. Net voor het zomerreces hebben we in goed overleg afscheid van elkaar genomen. Ik wens hem – samen met collega en schaduwraadslid Jelle Hordijk – het allerbeste toe.”

Afdelingsvoorzitter Coby van den Heuvel: “Dit is pijnlijk voor onze fractie en voor onze afdeling. Desalniettemin steunt het bestuur van de afdeling de keuze van de fractie en van Hassan Saidi om de samenwerking te beëindigen. Wij zullen als D66 Veenendaal blijven staan voor vrijheid en gelijkheid. Het moreel steunen van de lhbti’ers met symbolen als een regenboogvlag hoort daar zeker bij.”

Hassan Saidi was sinds 2014 raadslid van D66 Veenendaal. D66 Veenendaal dankt Hassan voor zijn inzet binnen de fractie en de afdeling Veenendaal.

ZomaarEen | 09-07-21 | 23:08

Ook de fractievoorzitter van D66 in Veenendaal is een gelovige, dat zou wel wat minder minder mogen.

Robhal | 09-07-21 | 23:04

Nog liever een eerlijke moslim dan die huichelaars van D66.

Ir. Wilhelmus | 09-07-21 | 23:03 | 1

Vind er maar eens één.

Ride_On | 09-07-21 | 23:04

Toch vreemd dat je een moskee vernoemd naar Nasser, de man die de islamitische broederschap te vuur en te zwaard bestreed en die van mening was dat islam onderhorig diende te zijn aan de doelen van de staat.

bisbisbis | 09-07-21 | 23:01 | 1

Wroet maar ver genoeg in de geschiedenis, dan vind je altijd wel wat van je gading.

HogeNood | 09-07-21 | 23:53

Alles voor de stemmen. Dat is wat al die politieke partijen dachten. Wat normalen wel wisten en ook zeiden maar niet werden gehoord, is dat je hiermee het paard van Troje/een wolf in schaapskleren binnenhaalde. Tsja, en nu?

RGV42 | 09-07-21 | 22:42 | 1

Meer, meer, meer binnenhalen. De Hoge Raad zegt het zelf.

El Rico Grande | 09-07-21 | 22:44

Is dit nieuw leiderschap? Is deze man van D66 homofoob? Of is kritiek op hem tegenwoordig strafbaar?

El Rico Grande | 09-07-21 | 22:35

Eng gedoe weer vandaag. D666 is eng. Veenendaal is Biblebelt-eng. Kaag is eng. Die D666 moslimiet is eng. En dan nog die engnekken van de regering die belastingverhoging nog als enige uitweg uit de coronacrisis zien. We are fucked.

Nivelleermarionet | 09-07-21 | 22:33 | 2

Belastingverhogingen en massamigratie zijn de uitweg.

El Rico Grande | 09-07-21 | 22:37

Hoeveel homo's hebben die Biblebelt-engerds de afgelopen 1000 jaar al van de flat af gemieterd?

HogeNood | 09-07-21 | 23:58

Voor de verandering vanavond een kilo kip gehaald. Deze gaat zo in de marinade voor morgen maar nu eerst een Bavaria. Plop, proost!

Brabeaulander | 09-07-21 | 22:29 | 1

Toch wel een halal kippetje?!

Kattie | 09-07-21 | 23:49

En gelijk heeft ie! Niet dat ik nou per se iets tegen mensen met homo heb, integendeel. Leef je uit zou ik zeggen.

Ik ben gewoon dat gezeur erom heen zat. Flikker op met je regenboog zebrapad.

Harvey2Face | 09-07-21 | 22:27 | 1

Leef of woon jezelf uit?

Wokpan1975 | 10-07-21 | 00:12

Intussen in Belgie (Brussel):
Mevrouw met hoofddoek die regeringscommissaris is bij Instituut voor gelijkheid van mannen en vrouwen (!) treedt af nadat ze had gezegd dat scheiding van kerk en staat vanwege de huidige demografische veranderingen ter discussie gesteld moest worden.
www.hln.be/binnenland/regeringscommis...

LucaBrasi | 09-07-21 | 22:24 | 2

Nog iets te vroeg. Over een paar jaar nog maar eens proberen. Dan is de doelgroep ook weer gegroeid en machtiger geworden.

Ride_On | 09-07-21 | 23:09

Bij GroenLinks zit er een van de zelfde infiltratie school .
Maar niks aan de hand joh ...

Castor12 | 10-07-21 | 07:16

Ik durf niet te zeggen vanonder welke pet zijn motivatie werkelijk komt, maar de motivatie die hij geeft kan ik me wel in vinden eigenlijk.

Regenboog-betonscharen hebben eventueel meer nut nog

vic_typh | 09-07-21 | 22:21

Een crash op de Kaagbaan

Abu Bachouca | 09-07-21 | 22:15

En ik maar denken dat het doel was onnodig reizen te beperken.

Ab_de_Slam | 09-07-21 | 22:13

Je leert bij X66 hoe je een kiezer met behulp van de NPO propaganda voorschotelt en dan stap je over naar Denk.

NPOlitiekgekleurd | 09-07-21 | 22:07

Tjieuw Muskee!

Ray Skak | 09-07-21 | 21:35

Fijn, praktiserende booslims bij een progressief clubje. Zoiets als joden bij de nsdap of hazes bij aa.

Schepvogel | 09-07-21 | 21:34

Weggejorist en opgerot bij de drinkebroers en zusters van d66 en op weg met zetel richting de gelijkgezinden van Denk

van Dam | 09-07-21 | 21:24 | 1

Lijkt me prima plan. Laat maar duidelijk zien waar je wel en niet voor staat. Kunnen Wij, de Mensjes, eens in de vier jaar de opiniepeiling invullen.

All_yall | 09-07-21 | 21:28

Hoe zal d666 dat weer spinnen? Wat vindt prominent hosmos Rob Jetten van dit soort diverse partijgenoten?

pibasso | 09-07-21 | 21:22

De onvermijdelijke clash tussen woke en islam. Die twee zijn niet compatible, maar dat past eigenlijk niet bij woke. Lastig, lastig.

John McClane | 09-07-21 | 21:16 | 1

beetje Goedeliaans zou ik zeggen, een heel klein beetje.

nobodiesunmighty | 09-07-21 | 21:46

Gelukkig voor hem is er voor (nieuw leider)schapenneuken nog geen lettertje, toch?

CynicalBastard | 09-07-21 | 21:16

Op moslims moet je niet stemmen, op moslims moet je ….*mond sluit*

Normpje | 09-07-21 | 21:12 | 3

Neerkijken ?

grapo | 09-07-21 | 21:14

Klaarkomen?

John McClane | 09-07-21 | 21:17

Spugen?

Harvey2Face | 09-07-21 | 22:28

Tja het Veen, (Veenendaal) zijn het de grefo's niet dan heb je dit gedoe wel. Vroeg of laat komen de sprookjesgelover ideeën wel bovendrijven en gaan botsen met de moderne werkelijkheid.

DerkArie-ut-de-Achte | 09-07-21 | 21:12

Moskeeieërs zouden uit de Nederlandse politiek moeten blijven. Goede foto trouwens, met die scheve bril.

Veepert | 09-07-21 | 21:06 | 2

Bril is recht. Kop met konijnetandjes is scheef. Ene oor lager dan het andere. Zal wel een neef en nicht chromosoompje zijn of zo.

grapo | 09-07-21 | 21:13

Of eigenlijk gewoon uit heel Nederland moeten blijven.

Omtzigtig | 09-07-21 | 21:14

Deze meneer heeft echt een kop van een knorrie.

mamalookabooboothere | 09-07-21 | 21:06

Weer een man met ruggengraat wordt uit de raad gepleurd..!
O o … democratie, de regenboog wordt je door de strot geduwd…

aardv@rk | 09-07-21 | 21:06 | 9

@aardv@rk | 09-07-21 | 21:21:
Is het heel gek dat ik bij d66 gelijk denk aan symboolpolitiek zoals gaybrapaden? Prima als hij een conservatieve insteek heeft, maar dan pas je totaal niet bij wat d66 pretendeert te zijn.

All_yall | 09-07-21 | 21:24

@aardv@rk | 09-07-21 | 21:31:
Lijkt me opportunistische symbiose. Maar hoop dat meer linkse politici die eigenlijk conservatief zijn uit de kast gaan komen (pun).

All_yall | 09-07-21 | 21:35
▼ 6 antwoorden verborgen

Heeft de moskee ook twee aparte ingangen anders kan er duidelijk nog een letter aan het alfabet van Untermenschen worden toegevoegd... Regressief is het enige woord wat past bij '66 met dit soort mensen in het kader (niets ten voordele van andere partijen hierdoor)..

TheseDays00 | 09-07-21 | 21:05

En mogen Aboutalebs’ dochters met damesliefdes thuis komen?

HogeNood | 09-07-21 | 21:04 | 3

Ze mogen in ieder geval niet met niet-moslims thuiskomen. Zou wel interessant zijn; Aboe, wat prefereer je, je dochters die thuiskomen met een lesbische moslima of met een niet-moslim als man? Kaarten op tafel, ouwe parselmouther.

Graaisnaaiert | 09-07-21 | 21:08

@Graaisnaaiert | 09-07-21 | 21:08:
Even nagevraagd bij mijn overbuurman Ali.
Dit is een onzinnige vraag, zei hij.
Lesbische moslima's bestaan niet.

Kapitein Sjaak Mus | 09-07-21 | 21:30

Even 'het boekje' raadplegen...zal ook wel wat in staan over kinderporno via de mobiele telefoon en of ik ook met een raket over de aarde mag vliegen.

nobodiesunmighty | 09-07-21 | 21:49

Het is toch gewoon symboolpolitiek? Hij heeft gelijk.

UnderTheDevil | 09-07-21 | 21:03 | 3

Correct. Maar blijkbaar dien je de partijlijn te volgen en niet je eigen interpretatie te maken in dit soort symboolfeest-gevallen.

Hendrik Zeevaarder | 09-07-21 | 21:05

Hij stemt tegen met de smoes symboolpolitiek. In werkelijke wereld is hij er nog veel feller tegen. Het symboolpolitiek noemen is het onderwerp vermijden.

TheseDays00 | 09-07-21 | 21:28

Ja maar wat is daar op tegen? Iedere vlag is symboolpolitiek.

Simon_GS | 09-07-21 | 21:29

Maakt ook duidelijk dat een gekozen vertegenwoordiger niet zijn achterban mag vertegenwoordigen. Maar dat deze vast zit aan das parteiprogramm. Dus niet alleen in de 2de kamer maar ook lokaal. Lang leve de verdwenen democratie.

swapper | 09-07-21 | 20:57 | 2

Achterban ondersteunen heet vaak clientelisme als die achterban 1 bevolkingsgroep is.
Weet u wel: Algemeen belang wordt ingewisseld voor deelbelang.

Roadblock | 09-07-21 | 21:05

Hij mag altijd zetelroof plegen.

Alexander des Burgus | 10-07-21 | 09:17

Valt deze man nog in de catagorie wat Kaag noemt de "gewone man".

watazooi | 09-07-21 | 20:55

"Ruimte voor mensen"
Gewoon Lebensraum dus. Betrapt meneertje Saidi!!

All_yall | 09-07-21 | 20:55 | 2

Lebensraum voor immigranten betekent hogere grondprijzen, want meer vraag, voor eeuwig en altijd.

HogeNood | 09-07-21 | 21:03

@HogeNood | 09-07-21 | 21:03:
Perceel van jou, perceel van mij. Perceel van ons allebei.
Maar gekregen van Mohammed, van Mohammed dus van mij.

All_yall | 09-07-21 | 21:11
-weggejorist-
funkyd | 09-07-21 | 20:52

Heeft iemand het telefoonnummer van Herman Brusselmans? Hij lijkt mij de geschikte man om samen een hetero vlag mee te ontwerpen.

SchimmelSchwanz | 09-07-21 | 20:51 | 2

O, maar die heterovlag is er al, hoor, en nog wel wat 'identity' vlaggen. Zie vandaag in de Volkskrant de gender vlaggenparade.

krant.volkskrant.nl/titles/volkskrant...

Dr_Johnson | 09-07-21 | 21:01

Dat zogenaamd inmiddels in Nederland verboden kopvod als institutioneel aluhoedje tegen vrouwenlogica.

Bij D66 weten ze shit.

Hetkanverkeren | 09-07-21 | 20:49 | 1

Shit op een maandverbandje ?

grapo | 09-07-21 | 21:11

Nou zal die vent misschien best wel een engerd zijn maar waarom zou je voor een regenboog zebrapad en de regenboog vlag op het gemeentehuis stemmen? Wat is dat voor flauwekul?

K.Zwellever | 09-07-21 | 20:49 | 2

The islam is right about women.

omanders | 09-07-21 | 21:01

Ik zou ook tegen een gaybrapad stemmen. Stop met het misbruiken van de publieke ruimte om je politieke doelen door te drukken.

Grachus | 09-07-21 | 21:18

De moskee waarin kinderen vanaf zes elke zondag 'bijgeschoold' worden van 9.00 tot 15.00 uur.
(1. Het leren van het minimale niveau van de Arabische taal zodanig dat het kind goed kan lezen en schrijven;
2. Kennis opdoen over fundamentele zaken binnen de geloofsleer en de praktisering van bepaalde rituelen die de moslim verplicht hoort te kennen ongeacht zijn intellectueel kennisniveau.)

Tinie | 09-07-21 | 20:47 | 1

Ja, die zondagsschooltjes waren een paar jaar geleden nog in het nieuws, omdat de dreumesjes geïndoctrineerd werden met anti-westerse propaganda, en weerzinwekkende multiple choice vraagjes kregen voorgelegd, zoals: Hoe moet een tovenaar gedood worden? (juiste antwoord: met het zwaard).

En dat hebben wij hier dus allemaal 'gewoon' binnen onze landsgrenzen, hè. En de instroom van die achterlijken gaat 'gewoon' door. Zelfs de 'certified' godsdienstwaanzinnige lustmoordende psychopaten van IS gaan we 'gewoon' weer ophalen.

Dr_Johnson | 09-07-21 | 20:54

Zo heurt het.

Een man hoort bij zijn standpunten te blijven. Of die standpunten de mijne zijn of niet, in elk geval iemand die niet van rubber is als het om zijn ideeén gaat.

Knufter | 09-07-21 | 20:45 | 1

En zo is het.!

aardv@rk | 09-07-21 | 21:08

D66 bestaat dus uit nuttige idioten (Dhimmis'66) en moslims die zich reeds openlijk verzetten tegen alles wat niet-moslim is. Oh wacht ik vergeet de moslims die nog altijd taqqiya plegen.

Zelfde geldt voor GroenLinks.

Omtzigtig | 09-07-21 | 20:45 | 2

Taqqiya...

Altijd. Overal. Nooit oprecht.

Wijze uit het Oosten | 09-07-21 | 21:20

@Wijze uit het Oosten | 09-07-21 | 21:20: waar helaas

Therrie | 10-07-21 | 16:32

Moslims en democratie is een hele ongelukkige combinatie,
een moslim bij de D66 is dan gek genoeg geen ongelukkige combinatie,
geen van beide zijn de Democratie namelijk goedgezind!
Voor de rest ziet Hassan er redelijk onsmakelijk uit en past hij daarom precies goed bij de partij.

TijdelijkOptimist | 09-07-21 | 20:44 | 1

Sekte66 ziet niet die Hassan of die zeekoeien die ook wel eens als topicheader dit blog sieren ( kan het platje even niet terugvinden ) maar dit:
leidenislamblog.nl/images/uploads/_ar...

Graaisnaaiert | 09-07-21 | 21:05

"Raadslid Hassan Saidi is door D66 uit de Veenendaalse raadsfractie gezet. Hij stemde de afgelopen weken tot twee keer toe tegen een raadsvoorstel om de lhbti+-gemeenschap met een regenboogvlag en een zebrapad te steunen. Hij noemde het symboolpolitiek en raakte vervolgens verstrikt in de kernwaarden van D66."

Nou, D66 heeft hem er dus kennelijk al uitgebonjourd. Dus wat zit GS nou?

Dr_Johnson | 09-07-21 | 20:44 | 9

@Normpje | 09-07-21 | 21:08: Alleen heeft GS de verkeerde insteek. Met de beste man is, tot op zekere hoogte, niets mis. Ik vind die Gayprapaden ook symboolpolitiek, en het door de strot rammen van de GL/D66 mening. Fel tegenstander van gaybrapaden zijn, heeft voor de rest niets met homo'haat' oid te maken. De insteek zou moeten zijn waarom het vrijzinnige D66 in hemelsnaam conservatieve moslims op de lijst zet. De fout ligt niet bij deze man, maar bij D66 (uit opportunistische motieven).

Grachus | 09-07-21 | 21:26

@Grachus | 09-07-21 | 21:26: Je hebt gelijk; D66/moslims is faal op faal. GS echter doet niets anders dan onder de aandacht brengen. Hulde voor dat.

Normpje | 09-07-21 | 21:34

@Dr_Johnson | 09-07-21 | 21:19: Yo, ik ben weer opgefokt door andere dingen wat ik net gezien heb(tijdens het eten in restaurant), maar D66 is fout, moslims zijn fout, de combi is uber-fout en ik aanbid GS, dus het was een samenloop. Ik zet je opnieuw bij de favo’s, iedereen die het foute ziet in de islam is mijn kameraad. En spugen op D66 is een pré. Nu nog een Kroontje om GS te steunen en we zijn dikke vrienden. Echter, wanneer je een andere mening bent toegedaan mag je mij een grote zak vinden.

Normpje | 09-07-21 | 21:42
▼ 6 antwoorden verborgen

Heb me altijd verbaasd over die regenboogvlaggen als zebrapaden. Meestal is lopen over een vlag juist een teken van disrespect. En zeker is het ook symboolpolitiek. Al zal dat allemaal vast niet de reden zijn voor zijn standpunt in deze zaak.

WodieBlumensind | 09-07-21 | 20:43 | 2

Zebrapaden zijn blijkbaar niet genoeg. Het is nu tijd voor stoplichten in regenboogkleuren.

Oeleflaffel | 09-07-21 | 21:03

Voor de wet zijn het geen zebrapaden. Gaybrapad is dus het juiste woord. Ze dienen er voor om je aandacht en gedachten eventjes te verleggen van het verkeer naar de "situatie" van homosexuelen.

Grachus | 09-07-21 | 21:30

Was het ook niet zo dat in Amsterdam D66 de postercampagne van Shirin Musa niet ondersteunde?
Wie zijn toch die mensen?

Sinterbikske | 09-07-21 | 20:40 | 1

Was GL Rotterdam.

Grachus | 09-07-21 | 21:39

Hoe meer we verschillen benadrukken door o.a. regenboogshit, hoe groter de verschillen worden. Simpel.

SchimmelSchwanz | 09-07-21 | 20:39

Yes Geen Stijl, wipe them out. All of them.

Stijlicoon | 09-07-21 | 20:39

Wat een gecomprimeerde sukkel

nee_toch? | 09-07-21 | 20:38

Hassan zijn hoofd lijkt ook wel wat op een halve maan. Geen idee wat dat betekent.

All_yall | 09-07-21 | 20:38 | 2

Bibs en gezicht zijn tijdens het uitbroeden van plaats verwisseld.

Graaisnaaiert | 09-07-21 | 20:59

Typisch de linkse spagaat, de monstercoalitie van witte man hatende conservatieve allochtonen en lghbt-ers

thanseeuwen | 09-07-21 | 20:38

Sowieso is Veenendaal een eng religieus dorp. Laatst las ik ook iets over een pastoor of dominee die een zeer jonge vrouw uit z'n parochie had bezwangerd.

Old_Spice | 09-07-21 | 20:37 | 1

Geyhl!

Wijze uit het Oosten | 09-07-21 | 21:18

Iets met 2 maten en gewichten .
Politiek verdient goed , dat dan weer wel .

likmegaties | 09-07-21 | 20:36

Wat dat betreft een prima dwarsverband met groenlinks extremiste.

Joffri | 09-07-21 | 20:36

Hij kan dus prima naar Groenlinks.

Shortganger | 09-07-21 | 20:33 | 1

The achterlyckheid is strong in this one
waar kan hij zich melden

Tobi | 09-07-21 | 20:57

Dit soort types gebruiken de naïevelingen van D'66 en GL om al dan niet via voorkeursstemmen gekozen te worden om vervolgens hun eigen achterlijke woestijnagenda te propageren.

Zwizalletju | 09-07-21 | 20:32 | 3

Inderdaad, en dat zal de komende jaren alleen maar erger worden.

Fruitcake | 09-07-21 | 20:40

En D66 en GL gebruiken 'dit soort types' om de islamitische stem te krijgen. Dat is geen naïeviteit, maar doelbewuste strategie.

Bataafje | 09-07-21 | 20:56

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos