Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Mark Rutte heeft gelijk

I SEE YOUR TRUE COLOURS

Niet te vaak gelijk geven want dan gaat 'ie naast z'n schoenen lopen, maar toch.

We hebben heus niks tegen homo's. Of zelfs maar tegen regenboogkleurtjes. En we weten ook: je kunt een miljoen keer zeggen dat je verder niks tegen homo's hebt maar als je je uitspreekt tegen de overdadige en gratuite pro-gay deugsymboliek ben je alsnog een HOMOFOOB! (niet te verwarren met TRANSFOOB! en RACIST!). Dat moet dan maar, iemand moet het doen. Want dat de UEFA het de woke gemeente München -niet- toestaat om het stadion van Bayern München om te toveren in een reusachtige regenboogbadkuip alleen maar omdat Duitsland tegen Hongarije voetbalt en de Hongaren homohatende wetten hebben aangenomen is een typisch gevalletje van zwaar hulde voor de UEFA. Nogmaals: niet omdat we iets tegen gays hebben of pro-Hongaarse homo-onderdrukwetten zijn. Wel omdat we inmiddels dood- en doodmeu danwel kotsboe zijn van het zo onophoudelijk in your face ideologisch deugen dat de sport er onder lijkt te bezwijken. We weten nu wel dat homo's ook gewoon vrije mensen zijn en dat iedereen zelf moet kunnen beslissen wij hij/zij/hen willen liefhebben en dat niemand daarvoor moet worden onderdrukt of vervolgd of in elkaar geslagen door vrijwel uitsluitend moslims in Amsterdam. Iederéén weet dat nu wel. Ook in Hongarije. Maar daar gaan ze echt niet opeens wel homo's accepteren alleen maar omdat de woke gemeenteraad van een Duitse stad de gruwelen van de holocaust wil doen laten verbleken door virtue signalling symboolpolitiek over de top te trekken. KAP. GEWOON. MET. ALLES. POLITISEREN. GVD. Het is een spelletje for christ sake! Een dingetje voor bij de tv met bier en vrouwen die buitenspel niet snappen. Geen stichtelijke opvoedcursus democratie met stagiaires misbruiken na afloop van ProDemos. Een moederneukend spelletje! Daarom, voor deze ene keer: Mark Rutte (VVD, kan hij ook niet helpen) heeft gelijk: "Hou de sport, hou de atleten daar nou buiten. Protesteren is een taak voor de politiek." Juistem. Strik eromheen, zak patat, dat mag jij zeggen Mark Rutte. 
Update: NOS-pipo's dragen zondag GEEN OneLove-speldje

Update: Zucht...

Social

Reaguursels

Inloggen

Als homo zeg ik: eens!

tyrwhitt | 23-06-21 | 16:26

Statistisch gezien zouden er twee à drie heaumeaux in de Nederlandse selectie moeten zitten.... Kom er maar in, reaguurders! Velthuis en Van Aanholt? Persoonlijk ben ik benieuwd naar wat er gebeurt als Berghuis en Weghorst (een paar minuutjes) alleen onder de douche staan.

DeterioraSequor | 23-06-21 | 14:35

Hou het gewoon alleen bij voetballen en niet dit gezeik!
Het wordt je allemaal door de strot geduwd en weer een klein aantal ouwe meuten die hun zin wil doordrijven, de idioterie gekroond!

aardv@rk | 23-06-21 | 13:08

Dat mensen nu vrijheid van meningsuiting aanhalen om dit soort wetten te bekritiseren is natuurlijk de wereld op zijn kop. Orban heeft, zo lijkt het, op legitieme wijze de meerderheid in het parlement. Dus dit is simpelweg wat het demos wil. Althans, zo lijkt het. Dit soort wetten zijn natuurlijk stappen terug in de tijd en zeker niet behulpzaam, maar wel met een volksmandaat. Dit, in tegenstellin gtot allerlei EU wetten, maatregelen, immigratie, klimaat en andere grote zaken. Dit wordt niet per meerderheid besloten, laat staan verantwoording over afgelegd. Dus welk land is er nu een democratie en welk land niet?

BBRDWR | 23-06-21 | 11:51

kunnen we ook meteen ophouden met het overmatig aantal in my face duwen van mensen van kleur in reclame spotjes ? Ieder spotje bevat verplicht gemengde huwelijken, koffiekindjes, donkere vriend in blanke vriendenclub, donkere pakketbezorger enz enz en het worden er steeds meer. De multi-etnische samenleving door je strot geduwd, schaamteloze propaganda.

wlodek | 23-06-21 | 10:01 | 6

Zelfs mijn schoonvader van 78 was het opgevallen. Weliswaar een wakkere man rechts van het spectrum, maar niet iemand die een kritische geenstijler is o.i.d.

Norman N. Warden | 23-06-21 | 12:55

ING is daar heel goed in! Als er een prijs voor komt winnen zij met glans! Gevolgd door Allianz Direct..!

aardv@rk | 23-06-21 | 13:13

Dus ik was niet de enige die dit opviel en er dood ziek van wordt ?!

loser | 23-06-21 | 18:50
▼ 3 antwoorden verborgen

Na weer een heel jaar allerlei "zielige" homo's, transgenders en blm aanhangers dagelijks op de NPO TV en allerlei Talkshows te hebben gezien, komt het verongelijkt smaldeel van de nederlandse bevolking nu terecht bij het EK voetbal. Het moet weer zonodig, en de Olympische Spelen moeten nog komen! Een europese president die de rug recht hield, wordt in elke Talkshow als "homofoob" neergezet! Als je de mensen ziet die dagelijks bij de NPO en allerlei Reclameblokken aanschuiven zou je denken dat Nederland 17.343.124 homo's, transgenders en blm aanhangers heeft, en oh jah! 1 hetero; En dat ben ik "Tis nie Waar" . . . . .

Tis nie waar! | 23-06-21 | 10:00 | 1

Ik wil ook hetero kleuren! En een hetero parade.. man man poppenkast aandachtsgeil ! Instafilter-gekte.. kijk ons! Kijk ons! Kortom
Aandachtsgeil.. wat een wereld is dit zeg compleet doorgedraaid!

All_Anonymous | 23-06-21 | 10:03

Veel teveel mensen die zich overal mee bemoeien en alles zielig vinden en overal aandacht voor willen.

bobby33 | 23-06-21 | 09:35

Ik wordt doodziek van dat gezeik over homo, lesbo, transgender enz enz enz enz.
Je ziet een hoort niets anders meer op de NPO, en/of talpa-Rtl .
Als hetero ga je jezelf gewoon een buitenbeentje voelen

natit | 23-06-21 | 09:13 | 1

ze zijn gewoon jaloers.

small_town_dude | 23-06-21 | 09:23

Maar waar gaat het over? Volgens Orban gaat het over het lesgeven aan jonge kinderen over zaken die zij nog lang niet nodig hebben in hun jonge leven. En dat dat niet gewenst is. En daar heeft hij gelijk in. Laat kinderen gewoon kind zijn. Je zal toch als kind het toch niet helemaal begrijpen, er iets verkeerd volgens de volwassenen over zeggen en de wind van voren krijgen. Verwarring en angst is het gevolg.

forecastle | 23-06-21 | 09:11 | 1

Juist u begrijpt het!

aardv@rk | 23-06-21 | 13:15

Wanneer loopt het contract van Bert af?

Spijker83 | 23-06-21 | 09:04

Ik kan hier niet meer tegen. Het lijkt BLM wel, dat pro homo gezeik.

Het wordt zo in de media gezet, je moet eigenlijk gewoon homo zijn of willen zijn, want dat is super goed! En anders ben je eigenlijk gewoon een racist.
Net als dat je blank bent, of wit, hoe hoe je het nog mag noemen. Dan ook. Je moet donker zijn, of willen zijn. Want dat is goed. Wat denk je wel niet, een beetje hetero willen zijn, of wit, stelletje racisten dat we zijn.

JDMslut | 23-06-21 | 08:57

Door het aanhoudende gezever worden de verschillen permanent geaccentueerd. Keihard optreden tegen de woestijn culturen, gemankeerde Hongaren maar ook tegen de over het paard getilde huilebalk voetballertjes die "boycotten" en draaideur crimineel Floyd verheerlijken. Gisteren werd er geknield op het veld, belachelijk. Optreden UEFA en Rutte.

P. Breidel | 23-06-21 | 08:52

Ik wil bij deze ook uit de kast komen: ik ben hetero.
Ik weet dat het tegenwoordig heel erg is om hetero te zijn maar ik kan er ook niets aan doen dat ik geen LGHBTI+XYZ ben.
Bij deze mijn excuses.

2voor12 | 23-06-21 | 08:33 | 6

Het wachten is er op dat de eerste hetero uit de kast komt op het Songfestival.

Toverkol | 23-06-21 | 09:17

Excuus aanvraag. ik hoop dat je dan toch nog wel een vrouw bent en een kleurtje hebt. Als je namelijk ook nog een man bent en wit dan ben je echt het slechtste wat er op de wereldbol rondloopt.

bobby33 | 23-06-21 | 09:36

Ha ha..! JDM..

aardv@rk | 23-06-21 | 13:17
▼ 3 antwoorden verborgen

Maar waarom doen de heren en dames politici en bestuurders zo graag vlaggen, zebrapaden schilderen, speldjes dragen? Omdat het eigenlijk niks kost en vele goedwillende burgers voeren het uit. Maar in hun volgende gesprek voor een nieuwe functie kunnen ze aantonen de bevolking te kunnen mobiliseren en te deugen. Wat we veel liever zien is dat echte discriminatie van, en geweld tegen homo’s wordt aangepakt. Maar ja, oei!, dat kost geld en lastig want bepaalde bevolkingsgroepen en zo. Toch maar liever vendelen.

Risingson | 23-06-21 | 08:14 | 1

hear hear!

Museveni | 23-06-21 | 09:06

Er is teveel sociaal constructivisme inderdaad. Net zoals in Noord Korea...

Rest In Privacy | 23-06-21 | 08:08

Ik ben ook voor homo's.

Beste_Landgenoten | 23-06-21 | 08:02 | 3

Tegen wie spelen ze?

Usumani | 23-06-21 | 09:18

Ze hebben wat geinigs bedacht fc heaumeau tegen turks kracht haha dat wordt gegarandeerd vuurwerk!!

All_Anonymous | 23-06-21 | 10:05

Heel goed stuk. Helemaal klaar met die lghbtiq agenda die maar door wordt gedrukt. Lijkt blm wel. Uiteindelijk is het niet normaal. Zullen we anders een hetero maand organiseren. Hetero is geweldig! Iedereen moet weten dat ik hetero ben. Wohoo! En dan ga ik in mijn leren string op een boot staan hengsten met allemaal naakte wijven. Ik ben hetero!!! Yeah! En de Arena moet helemaal paars voor Hetero maand.

nerugaer | 23-06-21 | 08:02

Welke homohaatwetten? In zijn eigen TPO laat Brussen de Hongaarse Ambassadeur schrijven over welke wetten men zich druk maakt, namelijk het verbod minderjarigen te pas en te onpas te confronteren met hoe mooi het toch is om homo of transgender te zijn en misschien zelfs wijs te maken dat je dat ook eens moet proberen (onze links activistische leraren kennende).

Dat we niet de hele dag hand in hand met een homo rondlopen betekent niet dat we ze haten.

bergsbeklimmer | 23-06-21 | 07:52 | 2

Ik ben ook geen fan van les op de basisschool over homofilie en transblabla. Ben ik nu Hongaar?

Usumani | 23-06-21 | 09:05

Qatar, here we come. Gaap

Mart6037 | 23-06-21 | 05:44

Nou nou; dat bandje is tenminste een krachtig signaal.

SergeantPierlala | 23-06-21 | 00:22

Ik zie geen probleem met een bandje: Voetbal verblindt.

echtpaul | 23-06-21 | 00:20

Een standbeeld voor BLM Floyd, daar kun je bijna niet meer overheen.
Hoewel was dat een homo, wat ik nu nog niet weet ?!
Dit is mogelijk een goed alternatief, dat bandje, misschien worden ook supporters uit die groep nu aangetrokken. Goede compensatie.
Veel patriotten zijn namelijk afgehaakt, Witte de Witt, de Ruyter, Tromp en Piet Heijn notabene ooit zelf 2 jaar Galleislaaf mogen niet meer als held.
Maar de voetballers zijn voor mij geen goede vervanging.

G.M.I.M. Pet | 23-06-21 | 00:16

Al dat gejank van genderminderheden. Last ze nou eens gewoon hun gang gaan en de rest van de wereld er niet mee lastig vallen.

strawdog | 23-06-21 | 00:13

Wat ik me altijd afvraag, waarom zijn er zo weinig tot geen “openlijk” homoseksuele voetballers? 26 man in de selectie en niet één? Geloof je t zelf? Of zijn die jongens alleen voor de buitenwereld zo ruimdenkend?

WibionFire | 23-06-21 | 00:05 | 4

er zijn bedrijfstakken waar 1 op de 5 homo is dus dat compenseert wel. Mijn werknemers zijn ook allemaal hetero en dat is niet omdat ik discrimineer ofzo .

small_town_dude | 23-06-21 | 08:47

Dames 11, is ook een samenstelling, en daar is 30% lesbisch.

WibionFire | 23-06-21 | 08:50

@Wibion.. En wat doet het ertoe?

aardv@rk | 23-06-21 | 13:21
▼ 1 antwoord verborgen

Wedden dat die heaumeaus verliezen met dat 'One Love'-bandje. Hoe kun je nou een gevecht aangaan als je in de knuffelmode staat? Tegen Duitsland of Portugal en dan ... One Love ... koekoek.

Watching the Wheels | 22-06-21 | 23:45 | 3

Ze hebben half Rotterdam platgebombardeerd ... One Love.

Watching the Wheels | 22-06-21 | 23:47

Boksen mag natuurlijk straks ook niet meer. Wat een wereld. Maar de boven ons gestelden mogen wel Irak, Libië, Syrië, Afghanistan enz. bombarderen en dan is het ineens geen 'One Love', dan vagen we gewoon met bommen van belastinggeld hele dorpen incl. inwoners van de kaart (moeten ze daar maar niet gaan wonen). Dan levert Rutte gewoon van ons belastinggeld 25 miljoen euro aan Toyota's, hypocriete bende.

Watching the Wheels | 22-06-21 | 23:56

Stelde trouwens niets voor wat hij zei, onbegrijpelijk dat ze daar ook alweer boos om worden.

Watching the Wheels | 23-06-21 | 01:35

En dan die barbara barend met haar goed gedrag, ik snap dat die lesbisch is want daar duikt geen kerel op. Al zou t de laatste ‘vrouw’ op aarde zijn, dan geef ik er liever eeuwig zelf een zwengel aan

JDMslut | 22-06-21 | 23:39 | 2

Reaguursel uit 1953?

Risingson | 23-06-21 | 08:09

Mooi dat hier aandacht aan besteed wordt. Spijker op de kop, homo of lhgtbijklm of weet ik wat veel, allemaal best, maar kap met dat promoten, ik wordt er kots en kots misselijk van. Mensen gaan zo de hongaarse wetten juist steunen want dit wordt echt te gek voor woorden, het komt me de strot uit.

JDMslut | 22-06-21 | 23:36

Weet je nog van die school in Rotterdam die geen homo's wilde.
NPO eropaf Slob onder vuur. Maar de beelden op die school lieten zien dat er alleen maar witte leerlingen waren. Niemand die het zag. Althans niemand viel erover. ?!
NPO en alles wat links was hadden het over een onveilige situatie op zo'n school.
Ik durf te stellen dat daar nog nooit een leerling gekopschopt werd en het zal daar ook niet gebeuren.
Als ouder zou ik zeggen, het maakt pappa en mamma niet uit wat je bent, maar we zetten je op die school hoor. Erg veilig daar. En als de leraar raar doet gaan wij daar wel praten.

G.M.I.M. Pet | 22-06-21 | 23:25

Brussen snapt er niets van. "Zak patat" Tsjongejonge.

Baron van Baesweiler | 22-06-21 | 22:59 | 1

Goed argument, lekker kort ook.

Analia von Solmsch | 22-06-21 | 23:03

Van de week drong het ineens tot me door at al die wokies aan het LARP-en zijn. Ze wanen zichzelf in een fictieve wereld.

Sqbar | 22-06-21 | 22:54

Het zal wel weer aan mij liggen maar ik zie de bewuste Hongaarse wet niet als gericht tegen homoseksualiteit in zijn geheel maar dat is wat er nu van gemaakt wordt in NL.
Verder vraag ik mij steeds vaker af met welk recht wij hier in Nederland andere landen de les willen lezen. Waar komt die drang toch vandaan? Alsof alles bij ons perfect geregeld is. Stel je nou eens voor dat een land als - ik noem maar wat - Burundi zich zou uitspreken over een in NL aangenomen wet. Daar zouden wij ons toch helemaal niks van aantrekken?
In het algemeen vind ik dat Nederland zijn zaakjes best goed op orde heeft maar het steeds weer willen exporteren en opleggen van onze ziens- en levenswijze, stuit mij ontzettend tegen de borst. Dat betweterige en op-de-borst-klopperij: kap daar nou eens mee!

Amsterdamsko | 22-06-21 | 22:45 | 8

@Analia von Solmsch | 22-06-21 | 23:01:
U zit wel ontzettend veel in te vullen. Waarom nou en waar haalt u dit allemaal vandaan?

Amsterdamsko | 23-06-21 | 00:25

@Analia von Solmsch | 22-06-21 | 23:09:
Begrijp ik nou goed dat nettobetalers (extra) eisen mogen stellen aan niet-netto-betalers? Ik kan me moeilijk voorstellen dat dit zo geregeld is binnen de EU. Waar haalt u dit vandaan?

Amsterdamsko | 23-06-21 | 00:32
▼ 5 antwoorden verborgen

Zo lang een sporttoernooi wordt verkocht aan de hoogste bieder, en het evenement wordt gehouden in een bloedheet land waarbij de bouwvakkers als slaven worden behandeld en bij bosjes dood neervallen:
Ja, sport is politiek!
Wen er maar aan!

Analia von Solmsch | 22-06-21 | 22:42 | 1

O ja: in Nederland is het de gewoon te om teveel te betalen voor de aankoop van een voetbalstadion, en dat weer voor een symbolische euro terug te verkopen aan de voetbalvereniging. Dat schijnt geen staatssteun te zijn.
Ook stort er regelmatig een dak van een stadion in door klunzige corrupte aannemers, soms vallen er een paar doden, maar dat geeft allemaal niets.
Schubbekutteveen staat weer op de kaart, de gemeenteraad feliciteert zichzelf. In Rotterdam gaan ze ook zo’n wangedrocht bouwen met belastinggeld, want zo rolt de politiek!

Analia von Solmsch | 22-06-21 | 22:48

Voetbal is voor homos en de olympische spelen voor de transgenders.

Het word je wel stevig langs de huig gedrukt.. dat gay = OK. Hoeft van mij ook niet.
Antihomogeweld door moslims gaat ook alleen maar meer worden. Elke keer als het gebeurt, wordt alles weer regenboog. Heel Europa is dan voor team homo. Homo's worden misschien wel de bliksemafleider voor algemeen moslimgeweld.

kleybeuker | 22-06-21 | 22:39

Ik vind de voorgenomen actie vooral raar omdat er nog steeds geen enkele voetballer officieel uit de kast is gekomen. Dat ligt nog steeds lastig; waarom eigenlijk? En dan nu met regenboogbandjes gaan lopen. Erg hypocriet. En snap ook niet dat de voetballers zich lenen voor elke waan van de dag. Vorig jaar zaten ze nog op hun knieën op het veld. Dan verdient Max Verstappen, die dat weigerde, veel meer respect. Hij toont karakter.

Toos Bevergeil | 22-06-21 | 22:29

"Protesteren is een taak voor de politiek."

De laatste keer dat Mark ergens (serieus, niet voor de buhne) tegen stond te protesteren was toen de prijs van de bitterballen omhoog ging in de kantine van het binnenhof.

UnderTheDevil | 22-06-21 | 22:16

Tot nu toe heb ik ze nog niet zien knielen. Moet Wij Naldum nou heus met zo'n kleffe band gaan lopen? Laat ze er nog maar een regenboog-tatoeage bij laten zetten, of elkaar bij een doelpunt vol in de bek tongen. Dit is toch al Mijn Oranje niet meer.

JvanDeventer | 22-06-21 | 22:15

Yippy yahoo, we hebben na 100 jaar eindelijk een homo gevonden in de NFL. Zie je wel, ze bestaan wel, net zoals UFOs. Iedereen dolblij.

Toverkol | 22-06-21 | 22:09 | 1

Was vanmorgen op 1 was iemand uit de VS gingen helemaal uit hun dak.

Hoorneslaan | 23-06-21 | 00:29

In Hongarije is die wet niet anti-homo. Het is pro-kind. Het is om te voorkomen dat allerlei LHBTIQ+ dramgroeperingen aan kinderen van 6 gaan uitleggen wat ze allemaal met hun piemeltjes en gleufjes kunnen doen, en met wie, en dat het helemaal prima is om zelf je gender te kiezen en je lijf navenant te verbouwen. Dat je daar neutrale voorlichting over geeft op de middelbare school is prima. Maar die doorgeslagen drammerij dat je vanaf je jongste jeugd de regenboog vlag moet uithangen en staan juichen gaat veel te ver. Niet normaal maken wat niet normaal is.

Iedereen mag van iedereen houden, ook in Hongarije. Waar paal en perk aan gesteld moet worden is de *IN YOUR FACE* acties van relnichten en aanverwant volk. Dat is niet gezond, dat is nergens voor nodig, en Hongarije heeft groot gelijk dat ze haar jeugd daar tegen beschermt.

marcoplarco | 22-06-21 | 22:01 | 4

Ik vind ook dat vrouwen niet kunnen voetballen. Beter in de keuken, koken.
Enfin, dat woke-gedram is vreselijk!
Maar dat binaire denken: meisjes een Barbie, jongens een autootje, dat mag ook wel eens ophouden. Mag een meisje voetballen? In een boom klimmen? Een broek aan? Mag een jongen op ballet?
Of breien? Uiteraard!
Jong geleerd, oud gedaan.
Kinderen snappen vaak meer dan ouders. Beschermen is nergens voor nodig, val uit een boom, schaaf je knie, ga in een prinsessenjurk naar school!
De ouders verpesten de lol van kinderen.

Analia von Solmsch | 22-06-21 | 22:33

Zo ook dat film makers zich verplicht voelen om in elke serie/film homo stellen te introduceren. Vind het al storend al dat suggestieve gehijg van de hetro stellen nu ook …. Dank u.

enra | 22-06-21 | 22:42

@Analia von Solmsch | 22-06-21 | 22:33: dat kan, maar in hoeverre wil je dat afdwingen? Ouders mogen zelf weten hoe ze hun kind opvoeden. Hoe ver mag de overheid achter de voordeur binnendringen?

Bataafje | 23-06-21 | 08:46
▼ 1 antwoord verborgen

Dit is echt zo stom. Op de radio vandaag hadden ze het over Ronaldo met de Coca Cola actie en hoe dat een voorbeeld is van hoeveel invloed zo'n voetballer kan hebben, want er waren veel mensen die nu geen Cola meer gingen drinken. Maar dat is alleen omdat Ronaldo een onverwachte, spontane actie uithaalde die opschudding veroorzaakte, omdat hij een officiële sponsor bekritiseerde.

Stel je voor dat er brede ophef was over het sponsoren van een sport met dik makende zoete priklimonade en dat dan de nationale bond van Ronaldo had bedacht daar tegen te protesteren door de Cola weg te halen bij alle persconferenties, dan was het effect natuurlijk nul geweest.

Zo heeft het dragen van een regenboogbandje in Hongarije geen enkel effect op de homorechten in Hongarije. Het is slechts deugen voor de bühne thuis. Het in regenboogkleuren zetten van een stadion in Duitsland heeft ook totaal geen effect. Ze gaan in Hongarije echt niet ineens denken dat homo's, transsexuelen etc ineens wel gelijke rechten moeten krijgen.

Qippie | 22-06-21 | 22:01

... en trouwens die homo haat wordt door de EU met verve geïmporteerd, ga daar lekker zeuren, goed gesproken Brussen.

swebe | 22-06-21 | 21:59

One Love, in het tennis zijn ze al veel verder.

Mr_Natural | 22-06-21 | 21:56

Mijn dochter had laatst op school een 1 of andere dag om lhtbetc.. te steunen. Ze worden namelijk niet geaccepteerd
Ik begreep hier niets van. Toen ik jong was (lang geleden) had bijna niemand een probleem met homo's of wat dan ook.

metdedag | 22-06-21 | 21:54 | 1

Wie de LHBTGQ enz in de media ziet en hoort, krijgt meer en meer de indruk dat zij zichzelf niet geaccepteerd hebben.

Arachne | 23-06-21 | 00:28

Wijnaldum die kritiekloos op 6500 lijken gaat dribbelen in Qatar?

klimaatsloper | 22-06-21 | 21:53

Hongarije is een souvereine staat, een parlementaire democratie met een democratisch gekozen regering. Ik vermoed zó maar, dat de meerderheid van de Hongaarse kiezers van mening is dat homo's iets minder vocaal moeten zijn.
-
Toch opmerkelijk: als een land als Polen (de grootste netto-ontvanger van de EU, aanzienlijk groter dan Hongarije) de rechterlijke macht breidelt en abortus verbiedt (misschien toch wel iets ingrijpender dan het verbieden van homo-ophemeling op scholen) , dan staat de rest van Europa niet zo ostentatief op z'n achterste poten als wanneer het om homo's en Orbán gaat...

bisbisbis | 22-06-21 | 21:51 | 2

En zolang als wij hier in Nederland betonschaarzwaaiende lieden niet drastisch aanpakken, kan Meneer Rutte zijn mening over Hongarije wellicht beter even voor zich houden.

bisbisbis | 22-06-21 | 21:59

Jouw Nederlands is steevast een verademing. Je meningen zijn dat eveneens. Bisbisbis! Oké, genoeg veren zo.

Wayfaring stranger | 22-06-21 | 23:53

Hoe is het eigenlijk met Loes Haasdijk?

blikjegrolsch | 22-06-21 | 21:49 | 3

Die's dood

TRUMP | 22-06-21 | 22:00

Ach toch.

entwederoder | 22-06-21 | 22:02

En dat hoor ik nu pas. Zonde hoor.

Schriever | 22-06-21 | 22:46

Enige reden dat hier ophef over is is omdat het om Hongarije gaat. Hongarije ligt slecht bij de deugers omdat ze geen islamitische immigranten willen opnemen.

C1O2 | 22-06-21 | 21:48 | 1

Ik hoop dat Hongarije in retaliatie voor de sancties de hekken aan haar grenzen openzet en de hordes Syrische en Afghaanse jongemannen de weg naar München (en onze Mieles) wijst. Toch eens kijken hoe belangrijk ze in München dan een deugkleurtjesstadion nog vinden.

bisbisbis | 22-06-21 | 21:54

Als dit bij de spelers zelf vandaan komt, prima toch? Verder zou een kort pijpje op de middencirckel meer indruk maken dan deze aanvoerdersband maar het is in ieder geval iets..

E2 | 22-06-21 | 21:46 | 1

Een kort pijpje? Die snap ik niet.

Amsterdamsko | 22-06-21 | 22:47

Een zeer belangrijk punt dat in deze discussie nog niet is genoemd is dat in Hongarije ontzettend veel lekkere wijven wonen. In een bepaald genre film wordt dit nadrukkelijk aangestipt en ook in het echte leven is er volop vrouwelijk schoon te vinden. Magyar forever!! Ze zijn ook dol op een Nederlandse kolbasz.

Arnold Layne | 22-06-21 | 21:46

Iedere speler zijn eigen kleur armband moet ook kunnen toch, net als bij de hanky-code…

eerstneukendanpraten | 22-06-21 | 21:43 | 1

Moest het even opzoeken wat dit betekent,beetje lullig.

FuckMyLife | 22-06-21 | 21:55

Ja, maar dat politieke statement komt er ook. Ze gaan het gemeentehuis van München vol hangen met regenboogvlaggen en grote objecten rondom het stadion, zoals enorme windmolen en zo in regenboogvlag verlichten, ze zijn al flink bezig om het zichtbaar te maken als protest tegen die wet!

Maar wat ik wel wrang vind: we weten helemaal niet hoe de spelers van dat elftal erin staan, kan best zijn dat ze helemaal deze wet niet willen of het te ver vinden gaan. Of misschien ook niet.

Maar dan nog: die wet gaat niet louter om homoseksualiteit te promoten, dat is een groot misverstand, het verbiedt voorlichting en discussie op scholen over homoseksualiteit en dát vind ik dan echt niet goed.

Maar verder inderdaad wat Rutte zegt: laat de politiek fel uitspreken tegen dit soort zaken. Maar wanneer spelers er zelf ook iets tegen willen doen: ze zijn volkomen vrij om zich te mogen uiten! Vind dat ook prima!

Jan, Leiden | 22-06-21 | 21:41 | 1

"...het verbiedt voorlichting en discussie op scholen.....", nou dan doen de ouders het toch zelf.

Pietie | 22-06-21 | 21:51

Geen anderhalve meter afstand.

Mr_Natural | 22-06-21 | 21:41

Lol.

grapo | 22-06-21 | 21:41

Heeft iemand hier wellicht een linkje naar de feitelijke tekst van die vastgestelde Hongaarse 'anti-homo-wet' / de aangenomen amendementen die de desbetreffende wetten wijzigen? Serieuze vraag. Ik wil best geloven dat de regering-Orbàn minder lhbt-vriendelijk is dan in NL gebruikelijk en wenselijk is (minder OK dan überháúpt wenselijk wellicht), maar dan wil ik daar wel zelf een oordeel over kunnen vellen en niet blind moeten varen op toch ook niet helemaal neutrale opponenten van die wet.

entwederoder | 22-06-21 | 21:36 | 4

De MSM schreeuwt vaak maar wat. Kijk naar de wijzigingen van kieswetten in Amerika. Ze lullen dat het allemaal racistisch is met die identiteitsbewijzen om te kunnen stemmen. Blijkt dat je voor een wedstrijd base ball al een ID moet laten zien om een kaartje te bemachtigen. Het is allemaal deughysterie. Wil je echt weten hoe het zit daar in Hongarije, dan zit er niets anders op om de wetten zelf te bestuderen. Van de MSM hoef je geen objectieve uitleg te verwachten.

stiffy | 22-06-21 | 21:48

Mee eens. Ik las een paar weken geleden in alle deugmedia dat in Amerika in het zuiden lessen over slavernij en discriminatie werden verboden. Uiteraard ging dit na lezing enkel over het woke-gif CRT en blankenhaat tegengaan. Over slavernij en discriminatie kon gewoon gesproken en lesgegeven worden. Dus eerst zien en dan geloven. If so, dan Orban stomme lul.

The-loopy-cowboy | 22-06-21 | 21:48

@All_yall | 22-06-21 | 21:38: Dank. Interessant om te lezen.

"De huidige linkse campagne tegen Hongarije gaat over een wet om pedofielen zwaar te bestraffen en onze kinderen te beschermen. Er staat geen enkel punt in deze wetgeving dat in strijd is met welke Europese wet dan ook. Hij verkondigt simpelweg dat alleen ouders kunnen beslissen over de seksuele vorming van hun kinderen. De wet is op geen enkele manier van toepassing op de levens en seksuele handelingen van volwassenen. In Hongarije mogen volwassenen namelijk zelf bepalen hoe zij hun leven inrichten.

Ja, de wet verbiedt het vertonen en promoten van homoseksualiteit en geslachtsverandering aan minderjarigen. Wij denken dat het nodig is om kinderen bij hun seksuele vorming te beschermen en geloven dat bepaalde onderwerpen, ten behoeve van de gezonde psychologische en mentale ontwikkeling van het kind, pas op een passende leeftijd geïntroduceerd zouden moeten worden." (citaat uit het artikel)

Dit is natuurlijk ook geen neutrale interpretatie, deze is immers van de Hongaarse ambassadeur in NL. Maar het is wel goed om beide perspectieven in elk geval te kunnen zien.

entwederoder | 22-06-21 | 21:55
▼ 1 antwoord verborgen

Wijnaldum Passt de bal nooit naar Weghorst maar wel altijd naar Depay. Hij discrimineert zelf behoorlijk.

van heinde en verre | 22-06-21 | 21:35 | 1

Lol...

Amsterdamsko | 22-06-21 | 22:49

Als homo ben ik het eens met de strekking van dit verhaal, behalve met de titel. Hoe kun je beweren dat we moeten kappen met alles te politiseren terwijl je de uitspraak van Rutte dat protesteren een taak is van de politiek onderschrijft? Is dat niet het politiseren van het protest? Alsof de politiek de enige is die mag protesteren? Mark Rutte heeft geen gelijk, alleen in Mark Ruttes wereld heeft hij gelijk. En daar leef ik niet in. Die deur is gesloten en de sleutel weggegooid.

Albert61 | 22-06-21 | 21:32 | 2

Stop eens met GeenStijl te politiseren ja. Heaumeau.

grapo | 22-06-21 | 21:43

Hey grapo... die heaumeau heeft wel gewoon gelijk maat. Rutte maakt een heel dom punt. Zoals gewoonlijk.

The-loopy-cowboy | 22-06-21 | 21:51
-weggejorist-
Nimf_Echo | 22-06-21 | 21:32

Juventus ook al met een woke regenbooglogo. Het houdt niet meer op. Laten we voortaan het allekleuren plafond doorbreken en elke profclub verplicht 5 nichten in de selectie laten opnemen. Zijn we van dat eeuwige coming out gezeik af.

de Voorzittert | 22-06-21 | 21:31

Ik post 'm nog maar een keertje. youtu.be/p9_bI789Gog
Stop politicizing my fucking latté.

grapo | 22-06-21 | 21:31

'we weten wel dat homo's ook gewoon vrije mensen zijn.' Dit vind ik toch wel even een enorme uitglijder! We zijn allemaal mensen. Mensen zijn wellicht hetero of homo. Homo's zijn NIET........ OOK mensen. We zijn allemaal mensen. Ben ik duidelijk?

Leptob | 22-06-21 | 21:29 | 3

Dus heaumeaux OOK!

grapo | 22-06-21 | 21:32

@entwederoder | 22-06-21 | 22:04: ik vraag me wel eens of hetereaux ook sapiensen:
Zo vroeg een hetereau (man) mij ooit: ben je heaumeau?
Dus ik zeg: ja.
Hetereau: -maar dat zeg je toch niet!

Analia von Solmsch | 22-06-21 | 22:39

Ik vind E̶l̶l̶e̶n̶ Elliott Page nog steeds aantrekkelijk.
Dankzij h̶a̶a̶r̶ hem/hullie ben ik nu blijkbaar homo.
Jeuh!

RickyLaRue | 22-06-21 | 21:29 | 2

Nee je hebt haar als vrouw leuk gevonden. Dus hooguit bi. Ik moet zeggen dat ik dit fronzend las . Monique samuel naar Mounir vond ik nogal een verschil. Maar ik moet zeggen deze mevrouw/meneer Page valt me mee. Als vrouw vond ik haar mooier de hate-ro die ik ben, maar de leuke gelaats en karakteedingetjes blijf je zien. Akward.

Shoarmamasutra | 22-06-21 | 21:50

Hmmmm, ik weet niet of je de laatste foto’s van hem hebt gezien, maar als je dat aantrekkelijk vindt dan ben je inderdaad homo. Het is een ventje geworden, soort Justin beebs. Prima hoor, maar absoluut een vent nu.

The-loopy-cowboy | 22-06-21 | 21:53

Een goede mandekking is anders wel heel belangrijk. Achterin.

Deksmaat | 22-06-21 | 21:29

Wie met één vinger naar Hongarije wijst, wijst met vier vingers terug naar Nederland. Eerst de misstanden in eigen land maar eens tackelen.

MickeyGouda | 22-06-21 | 21:26 | 6

Ah natuurlijk. Dan moet je eigenlijk gewoon altijd je mond houden over misstanden ergens. Beetje onzinnig argument. Juist het er naar kijken en niets doen is misschien wel het grootste kwaad. Althans, dat zei een wijs man ooit.

BobDobalina | 22-06-21 | 21:37

@BobDobalina | 22-06-21 | 21:37:
Zolang homo's ook hier niet veilig hand in hand over straat kunnen hebben we niet het recht om andere landen de les te lezen. Dapper zijn op afstand is makkelijk. maar durven Barbare Barend en andere BN'ers ook hier hardop te zeggen waar het precies mis gaat?

MickeyGouda | 22-06-21 | 21:46

@ger1306 | 22-06-21 | 21:30: Ben het helemaal met u eens.. Brigitte Bardot was vroeger al een fantastisch wijf en nog steeds kan Barbie Barend daar niet aan tippen.

Toverkol | 22-06-21 | 22:15
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik herhaal het nog maar: opkomen voor mensenrechten heeft naar mijn mening niets met politiek te maken. Iedereen, links of rechts, in Europa, moet nu eenmaal accepteren dat discriminatie van homo’s verboden is. art 14 EVRM.

BobDobalina | 22-06-21 | 21:25 | 7

@Graaier | 22-06-21 | 21:30: Deze wet is alleen de vierde poging van het Hongaarse parlement om homofilie van de straat te krijgen. Dat past niet in het gristelijke wereldbeeld van het Hongaarse parlement. Het is alleen zo dat keer op keer het Hongaarse constitutionele hof hen terugfluit. Doordat deze keer het de rechten van de kinderen beschermt en tegelijkertijd ook pedofilie wordt aangepakt, lijkt het deze keer het Hongaarse parlement wel te lukken homofilie te verbieden. Een ander ding dat dit soort dingen tegenhoudt is de EU. Zonder de EU had Hongarije dit allang verboden, de vrije pers helemaal afgeschaft, internet zo zwaar belast dat je alleen nog maar de Bijbel kunt lezen en de doodstraf opnieuw ingevoerd. Keer op keer kreeg Orban dan ook een belletje uit Brussel dat het niet door de beugel kon en dan bond hij weer in.

Schrodingerskut | 23-06-21 | 00:38
▼ 4 antwoorden verborgen

Homofobie en transfobie zijn verzinselwoorden.
Een fobie is een aandoening waarbj je een grote angst hebt voor iets.
Wie heeft dat nu voor een homo of een omgebouwde?
Noem het gewoon zoals het altijd genoemd werd: homohaat.

leo de pejo | 22-06-21 | 21:25 | 3

Dus als je een andere mening hebt, is dat haat ?

loser | 22-06-21 | 21:39

U mist het punt. Iemand van homofobie beschuldigen, een diepe angst voor homoseksuele mannen, maakt de beschuldigde zwak; bang zijn voor homo's. Toe zeg, mietje. Homohaat klinkt agressief.

Nee, het is geen haat. Er is een (groeiende) groep mensen die een afkeer heeft van homoseksualiteit en homo's (transgenders en overig) die zichzelf constant profileren in de media (Barbara Barend, Fred van Leer). Men vindt het tegennatuurlijk.

Arachne | 23-06-21 | 00:24

Afgelopen met die identiteitspolitiek, oh en alle voetballers zijn kasthomo's maar dat terzijde.

Reebensteeltje | 22-06-21 | 21:24

Nog even en het Nederlandse elftal bestaat enkel uit regenboogpieten die knielen in plaats van voetballen.
Overigens, BrutusBosch, is dat Bert Brussen?

Schoorsteenveger | 22-06-21 | 21:22 | 5

Wanneer dat gebeurt bent u verdwaald op een gay pornosite met als fetisj voetbalkleding en elftallen! Gewoon dan weer terugschakelen naar het voetbal.

Jan, Leiden | 22-06-21 | 21:29

@Jan, Leiden | 22-06-21 | 21:29:
Dank voor de tip. Ik haal wel eens dingen door elkaar.

Schoorsteenveger | 22-06-21 | 21:55
▼ 2 antwoorden verborgen

Stop eens met roepen dat sport en politiek niks met elkaar te maken hebben, sinds 1936 heeft sport alles met politiek te maken. Legio toernooien die landen bewust hebben georganiseerd (of geboycot) uit politieke overwegingen, Argentinië, Rusland, om maar wat te noemen. Als daar dan dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen is het je plicht als sporter om daar tegen op te staan, anders werk je bewust mee aan de campagne van de organiserende landen om zichzelf in een goed daglicht te zetten en misstanden onder het tapijt te vegen. Als sport niks met politiek te maken heeft of wil hebben moeten organisaties als uefa en het ioc stoppen met zulke landen een podium te geven.

Capt. Iglo | 22-06-21 | 21:22 | 2

Yep.

ger1306 | 22-06-21 | 21:31

En daarom over 2 jaar allemaal demonstreren voor de slavernij in Quatar!

EenGoedBegin | 22-06-21 | 22:04

Miljonairs kunnen zulke mooie gebaren maken, ontroerend.

Mr_Natural | 22-06-21 | 21:21 | 1

Als je alles al hebt dan is het blijkbaar erg verleidelijk om je mening ook nog op te dringen aan de gemeenschap. Ga voetballen zou ik zeggen.

Graaier | 22-06-21 | 21:31

Helemaal mee eens maar het grootste probleem is dat de UEFA dit protest/politiek statement verbiedt en andere protesten niet verbiedt en zelf politiek statements maakt.

Jeespar | 22-06-21 | 21:20 | 2

Dan ook niet dat platgetreden gekniel.

Roze_bril_drager | 22-06-21 | 21:21

In Qatar zullen we ook geen regenboogstadion zien, denk ik.

Schoorsteenveger | 22-06-21 | 21:25
-weggejorist-
bezorgdeburger | 22-06-21 | 21:20 | 9
▼ 9 antwoorden verborgen

In de jaren 90 was Duitsland boos op Nederland's opgeheven vingertje dmv een brievenkaartenactie "ik ben woedend". Nu gaan de Duitsers met hun opgeheven vingertje wel even tegen de Hongaren zeggen hoe zij hun samenleving moeten inrichten.

BrutusBosch | 22-06-21 | 21:19

Onelove punt com is gewoon te koop, te duur voor die arme voetballers natuurlijk.

Mr_Natural | 22-06-21 | 21:19

Voetballers staan niet bekend om hun duizelingwekkende intellectuele capaciteiten. Ze laten zich makkelijk voor het karretje spannen van activisten. Hun manager zou moeten zeggen: “Trap nou maar tegen dat balletje, pak die miljoenen, en hou verder je muil”.

Zeddegeizot | 22-06-21 | 21:18

Ik hoor Frank de Boer nóg zeggen dat je aan de loop van een voetballer kunt zien dat hij homo is.

Dus waarom uitgerekend voetballers met zo'n bandje zouden moeten lopen is mij ook een raadsel.

Papa Jones | 22-06-21 | 21:18 | 2

Is Frenkie de Jong dan al uit de kast?

BrutusBosch | 22-06-21 | 21:20

Ik hoorde gisteren bij de staatsomroep dat in Boedapest homo's amper hand in hand durven te lopen en regelmatig worden lastig gevallen, uitgescholden en soms zelfs mishandeld. Ik vond het echt schokkend om te ontdekken dat Boedapest zo erg op Amsterdam lijkt.

C1O2 | 22-06-21 | 21:18 | 2

Hihi.

ger1306 | 22-06-21 | 21:32

lol

Graaier | 22-06-21 | 21:33

Islam en homo en vrije westen gaat nu eenmaal niet.Ook niet met een regenboogje.

van stampij | 22-06-21 | 21:17

Verdeeld hierover. Ben dat knielen en opzichtig deugen ook wel een beetje beu. En blij dat de UEFA een stevig statement maakt om de politiek uit de sport te houden. Maar minder blij dat de UEFA blijkbaar zelfs over de kleurtjes van het stadion gaat.

Er is ook wel een verschil. Kleurtjes op een stadion is een politiek statement maar meer ook niet, je hoeft er verder niets mee. Armbandjes om polsen idem. Maar dat knielen is iets anders. De rest wordt namelijk gedwongen om mee te doen, door passief te moeten wachten en toekijken naar het ritueeltje, dan wel onder de enorme druk vanuit de groep en de media ook te knielen. Als iedereen knielt en jij niet, dan ben jij dus een enorme racist.

Muxje | 22-06-21 | 21:17 | 1

Ik kniel alleen voor God. De rest kan me rug op.

2021 sla ik ff over | 23-06-21 | 05:29

Dit past wel een beetje bij mij. Ik heb ook echt waar helemaal niks tegen homo's en transgenders ook niet. Behalve wanneer ze net even iets te extravagant doen op een plek die grenst aan mijn comfortzone. Dat ervaar ik als zeer ongemakkelijk. Ja, dus dan ben ik ook wel deels homofoob.

Leptob | 22-06-21 | 21:16

Oh Gini is pro hosmo in de EUSSR. Wat enig. Ben benieuwd of hij ook een regenboog bandje straks draagt in Qatar. En hey Gini. Wat van de omgekomen 4k Aziatische slaven die het stationnetje hebben gebouwd waar je straks in gaat spelen? Of telt dat niet omdat ze geel zijn?

Graaf_van_Hogendorp | 22-06-21 | 21:16 | 1

Die paar woorden van Derksen tellen blijkbaar meer dan die paar duizend doden van Qatar.

Toverkol | 23-06-21 | 09:23

Als homo zijnde erger ik me ook aan al dat overdreven gedoe... als ik in de buurt regenboogvlaggen op een balkon zie hangen denk ik ook dat die bewoners rijp zijn voor de psychiater.

Anyway, vind het stadium in regenboogkleuren dan wel weer een aardige actie. Het is ook bijzondere wetgeving die ze er in Hongarije doorheen jassen - al zijn een hoop andere zaken die ze in Hongarije dan wel weer goed aanpakken.
Vind meer dat een UEFA boter op het hoofd heeft want het gaat gewoon om centen met zo weinig mogelijk "gedoe". Dat is ook het geval met zo'n WK in Qatar. Het is allemaal zo hypocriet. Altijd een afweging maken voordat je je correct gaat voordoen.

lamlendig | 22-06-21 | 21:16 | 1

*stadion naar boven gooien doet*

Deksmaat | 22-06-21 | 21:18

Orban moet eens goed in z'n hol gebuffeld worden.

Sitting_targets | 22-06-21 | 21:15 | 7
-weggejorist-
Nimf_Echo | 22-06-21 | 21:31
▼ 4 antwoorden verborgen

Als ik eerlijk ben vind ik deze kwestie lastiger dan een 'voor' en 'tegen'. De nieuwe wetgeving in Hongarije gaat mij veel en veel te ver, maar het politiseren van voetbal, cultuur en overige komen bij ook mijn neus uit. Ik vraag me af wat er zou gebeuren als dat stadion komende wedstrijd halverwege toch gewoon regenboogkleuren zou krijgen. Én; hoe irritant ik dat zou vinden. Misschien deze keer wel niet vanwege deze kwestie.

GMC01 | 22-06-21 | 21:15 | 2

Eens, dat Orban's wet veel te ver gaat. Maar ook dat het te ver gaat om voetbal daarvoor in te zetten. Stel je nou eens voor dat elk land of elke voetballer via voetballen zijn eigen politieke statements gaat maken. De een is pro dit, de ander pro dat. En waarom mag het een dan wel en het ander niet? Etc.
Nee, politiek is ervoor om dit soort zaken te bespreken. Niet voetbal.
Overigens, Hongarije kan niet uit de EU gezet worden. Sancties worden ook lastig. En Albanië, Kosovo, Servië staan ook op de lijst om lid te worden. Het oost- en midden europees blok gaat dan veel meer macht in de EU krijgen. En die kunnen over veel meer zaken anders denken dan het gros van de West-Europeanen. Daar kiezen 'we' dan toch echt zelf voor. De TW hier heeft iig ingestemd met kandidaat-lidmaatschap van Albanië. Maak je borst maar nat.

Bataafje | 22-06-21 | 21:33

Er zijn heel wat wetten hier in Nederland die mij te ver gaan. Maar hoor je mij zeiken ?

loser | 22-06-21 | 21:43

Zo'n bandje tatoeëren had beter bij hem gepast.

wijsvinger | 22-06-21 | 21:15

Gewoon voetballen en verder je bek houden.

MoonBeebe | 22-06-21 | 21:14 | 1

Juist. Discussieer op het werk niet over politiek of religie.

2021 sla ik ff over | 23-06-21 | 05:35

Die Pipo van Wijnaldum maakt zich weer belachelijk door te bukken voor de racistisch blm club. Spannend welke band hij in Qatar omdoet.

Eddy67 | 22-06-21 | 21:13

'Pleur op.'

All_yall | 22-06-21 | 21:13 | 2

"Zwarte Piet is nou eenmaal zwart, daar kan ik niets aan veranderen."

All_yall | 22-06-21 | 21:16

Zou zo nog vijf quotes kunnen opsommen die laten zien dat wat onze jokkende premier zegt van generlei waarde is, maar een olifant belemmert me het zicht.

All_yall | 22-06-21 | 21:25

Als ze nu eens niet Qatar gaan, dan kunnen we praten. Ik vind overigens het opkomen voor de rechten van homo’s niets met politiek te maken hebben maar alles met fundamentele mensenrechten. Zie dan ook geen enkel probleem in een regenboogbandje. Ergens wel sympathiek, nu je werkelijk niemand hiermee beledigt, behalve een paar totaalidioten.

BobDobalina | 22-06-21 | 21:13 | 6

Kun je mij vertellen welke rechten homo's hier minder hebben in dit land ?

loser | 22-06-21 | 21:44
▼ 3 antwoorden verborgen

Dat regenbooggeleuter gaat toch ieder normaal mens enorm tegenstaan, als dat niet al het geval is? Wat een kleuters, manmanman.

Ichneumonidae | 22-06-21 | 21:13

Overal moeten die huilstruiken hun politieke deugmening uitventen.

BrutusBosch | 22-06-21 | 21:13

Homo is uw hulp in huis, homo..... oh wacht

Nederlanddraaitdoor | 22-06-21 | 21:11

Het vervelende is dat seksuele voorkeuren als reli moeten worden uitgevent en wie niet mee doet is een ketter. Applausjes van bekeerden voor anderen die ook bekeren. Net als vegan gedoe en andere deugerij.

MaarFeitelijk | 22-06-21 | 21:11

Wil elke man die geen homo is zich even verantwoorden. Andermans dochter neuken kan echt niet.

Graaier | 22-06-21 | 21:08 | 1

Het ging anders prima.

omanders | 22-06-21 | 21:10

Ik zij het toch over die Wijnaldum...!!

Wassen f neus...

neonreclame | 22-06-21 | 21:07

"Protesteren is een taak voor de politiek." Dan kun je met Mark Rutte en consorten wel inpakken. Die denken enkel aan zichzelf.

Red shirt | 22-06-21 | 21:06

Homo's het nieuwe normaal.
Homo's for president.

rein9576 | 22-06-21 | 21:06

I love landen die de jeugd anders of niet informeren dan Barbara Barend correct vind. Ik verwacht dat men mij accepteert zoals ik ben.

Graaier | 22-06-21 | 21:06

Jammer.
Ik was het bíjna met je eens, maar in de állerlaatste zin moest je het verkloten, Brussen.
Het is Zak Friet!

Kapitein Sjaak Mus | 22-06-21 | 21:05 | 5

Patatje oorlog?

MoonBeebe | 22-06-21 | 21:15

@Lorejas | 22-06-21 | 21:13:
Hooi?
Dat rookt de boer in zijn pijp, zongen ze vroeger in Rotterdam.

Kapitein Sjaak Mus | 22-06-21 | 21:16
▼ 2 antwoorden verborgen

I love Orban .
Ik verwacht dat men mij accepteert zoals ik ben .

Ikbenhet6 | 22-06-21 | 21:04 | 1

( ik eis respect )

Ikbenhet6 | 22-06-21 | 21:06

Zijn liefde voor het voetballen werd Bob Marley zijn dood.

Gulliver | 22-06-21 | 21:03 | 5

@Kapitein Sjaak Mus | 22-06-21 | 21:08:

Het begon met een tumor op zijn grote teen die hij niet wilde laten amputeren omdat hij dan niet meer kon voetballen.

Gulliver | 22-06-21 | 21:20

Sinds wanneer is Bob Marley een corona-wappie ?

loser | 22-06-21 | 21:52
▼ 2 antwoorden verborgen

Voetbal verblindt.

DenBeert | 22-06-21 | 21:02

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos