Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Eid Mubarak, Brits meisje van 13!

Het meest gelinktipte artikel van de week gaat naarrr.... West Yorkshire!

Voor de geschiedschrijving, om naar politici te kunnen sneren die zoete suikerfeestberichtjes plaatsen, of gewoon omdat we nooit normaal mogen maken wat niet normaal is en daarbij zeker niet mogen zwichten voor politieke correctheid. Gewoon, omdat het tot menselijk leed van epische proporties leidt. Hierboven Een kleine dertig typisch Britse namen, die horen bij de horrorheadline van de week over een zeven jaar durend groepsevenement waarin meisje dat het grootste deel van de tijd minderjarig was, rond ging onder mannen van - zoals de Britse policor dicteert - Aziatische afkomst om tot Yorkshire pudding te worden gepompt.

Reaguursels

Inloggen

Moslims maken alles kapot
Overal
Altijd

swassannuf | 15-05-21 | 14:34

Je moet ieder geval op zich bekijken vind ik. Een paar incidenten maken nog geen trend immers. Geen vooroordelen meenemen in het oordeel. En dat het dan in dit specifieke geval om moslims gaat zegt dan niks natuurlijk. Mensen die die link wel leggen, WILLEN die link leggen.

Sans Comique | 15-05-21 | 11:27 | 3

19.000 per jaar zijn geen incidenten l*l. En dat het om moslims gaat zegt in dit geval alles, want zoals daders én slachtoffers verklaarden was dát het motief. Ik zou liever die link niet leggen, maar ik kijk niet weg van haat misdrijven.

RtotheB | 15-05-21 | 12:08

@Sans Comique,

Bij duizenden incidenten spreek je van een probleem. In GB waren daders van die pooierbendes voornamelijk van islamitische afkomst. Maar ook in de rest van West Europa is er een trend, zie de aanvankelijk geheim gehouden massa-aanrandingen in Keulen. Die toen ze toch uitlekten, zorgden voor reeksen berichten over precies dezelfde gebeurtenissen in andere Duitse, Zweedse, Finse en Franse steden.

Niet alleen met Oud&Nieuw; in Zweden blijken muziekfestivals, zelfs gericht op kinderen onder de 12, al jaren het doelwit. Er werd zelfs gesproken over het stopzetten van die festivals vanwege het seksuele geweld. Zo diep zijn ze in het tot 30 jaar geleden "veiligste land ter wereld" gezonken.
Ook in NL hebben we al 25 jaar problemen met een "zwembad jihad", relatief veel te veel Marokkaanse loverboys, zwijgende MSM, en overheden die daar niet tegen optreden. Dat is het echte grote schandaal; dat dit structureel geheim gehouden werd, en wordt. Nota bene door feministen en MSM die hun muilen vol hebben over #metoo.

Het is de islam die die link legt, door seksueel geweld tegen ongelovigen te stimuleren. Terreurclub isis maakte niet alleen reclame met islamitische porno zoals wrede executies; maar ook met berichtgeving over kinderbordelen en handel in kleine meisjes. Het zijn ongelovigen, dus het mag.

Vandaar ook de "verkracht-mij-niet" hoofddoekjes, en het risico op eerwraak bij dochters die zich niet "kuis" genoeg kleden of gedragen. Het hangt allemaal met elkaar samen. Eerwraak treft nooit zonen die rovend, plunderend en verkrachtend de samenleving saboteren. Die brengen de "eer" van de familie niet in gevaar. Eerwraak treft zonen die homofiel of afvallig zijn; en dochters die door kleding en gedrag teveel op ongelovigen lijken en dus "verkrachtbaar" zijn.

Dandruff | 15-05-21 | 12:42

Goldbach heeft een vriendje erbij gekregen.

Grachus | 15-05-21 | 13:48
-weggejorist-
MAD1950 | 15-05-21 | 01:32

Toch is de woede uit de onderboek inzake deze mannen minder groot dan wanneer een blanke oude dikzak op de chat wordt betrapt met het sturen van vieze fotos naar een minderjarige.

ChristianV | 15-05-21 | 01:18 | 3

* onderbuik

ChristianV | 15-05-21 | 01:18

Heeft te maken met verwachtingen, cultuur en op exposure in de media

Rechtsdraaiend | 15-05-21 | 10:13

@ChristianV | 15-05-21 | 01:18:

Is dat zo? Menig huis werd afgelopen jaren belegerd of vernield na geruchten over een mogelijk pedofiele bewoner. In niet-islamitische samenlevingen willen we kinderen beschermen, en dat lijkt me terecht.

Verder is het versturen van een vieze foto aanzienlijk minder schadelijk dan jarenlang stelselmatige verkrachting door meerdere personen. Dat begrijpt u hopelijk ook wel.

In GB speelt bovendien mee dat de grooming gangs decennialang werden gedoogd door overheid en politie. Om "racisme" tegen te gaan. Dit soort pooierbendes is zelfs door feministes nooit aangesproken op hun gedrag. Ook linkse "feministes" maken zich liever druk over het niet-bestaande "glazen plafond" en irrelevante roze kinderspeeltjes dan over echte problemen. Zoals eerwraak, meisjesbesnijdenis, grooming, uithuwelijken van kinderen, etc.

Dandruff | 15-05-21 | 10:45

De Islam is het geloof van de bevrediging.

SaintNick | 15-05-21 | 00:58
-weggejorist-
Revolución | 15-05-21 | 00:47

Ik las enkele dagen geleden Bradford en toen wist ik genoeg. Die stad is al een tijdje verloren.

Bigi Bana Boy | 14-05-21 | 21:16

Doet er geen John Smith mee?

Crankhead | 14-05-21 | 21:02

Een collega woont in de Edese wijk Veldhuizen. Wordt weggepest door zijn Marokkaanse buren. Probleem is dat tegenover hem de broer van de buurman woont en achter hem de oom met natuurlijk de nodige zonen die hem ook wel wat aan willen doen. Nu heeft de zus van die Marokkaanse buurman het oog op de woning van die collega laten vallen dus moet mijn collega weg. Is hun wijk wordt er gezegd. Als hij naar buiten gaat zit de hele Marokkaanse bijstandsfamilie voor de deur onthoofdingsgebaren naar hem te maken. Buurtbemiddeling, politie, doen allemaal niets. Ze komen niet eens. Toe mijn collega echter aan het verbouwen was stond wel de politie bij hem op de stoep. Buren hadden geklaagd over geluidsoverlast. Nou dat kwam echt niet uit boven hun Arabische muziek en het was bovendien dag. Toen mijn collega vroeg waarom er op zijn klagen niet gereageerd wordt, maar op 1 telefoontje van de buren gelijk gereageerd wordt, kreeg hij te verstaan dat hij op moest passen met wat hij zei. Ook werd hem gevraagd een camera te plaatsen zodat hij kon bewijzen dat hij alleen overdag aan het klussen was. Arabische muziek is geen geluidsoverlast volgens de agent, Omgekeerde wereld. Het is dat de koophuizen zo duur zijn, en je huis in Veldhuizen niets meer waard is, anders was hij al weg. Weer een stukje Nederland naar Marokko.

Mallenmoe | 14-05-21 | 20:52 | 5

Ik denk dat ik precies weet welke straat helaas. Daar dacht de woningstichting lekker wat huizen te verkopen en de rest te blijven verhuren aan allerlei tuig. Maar goed zelfs nu moet dat nog iets opleveren in deze markt.

tiku99 | 14-05-21 | 22:58

Arabische muziek is geen geluidsoverlast? Andere muziek dan dus ook niet. Misschien eens proberen met bijvoorbeeld Metallica?
En een camera plaatsen? Politie gelijk langs sturen als melding over geluidsoverlast binnen komt. Tijdstip van melden zegt genoeg lijkt mij. En als dat 's avonds of 's nachts is en er wordt niet geklust ...

ArieR68 | 15-05-21 | 09:53

Er moeten nog meer Marokkanen bij de politie. Voor de broodnodige diversiteit en de (godbewareons) afspiegeling van de maatschappij. Maar zo te horen zijn we al een heel eind op de goede weg.

Sans Comique | 15-05-21 | 11:45
▼ 2 antwoorden verborgen

In primitieve culturen werd het mes gezet in het misdaad-verrichtende lichaamsdeel.

ljcoster | 14-05-21 | 20:27

Een aantal topics geleden over Pakistanen in de UK over dit onderwerp werd ik gejorist toen ik dit onder de aandacht bracht. Niks zo ondoorgrondelijk als de GS redactie.

Tiscali-2 | 14-05-21 | 20:23

En de NOS maar drammen over Oeigoeren, Suikerfeest, Hamas ophemelen. Doodziek word je ervan.

Cassandra | 14-05-21 | 20:20 | 2

Ja maar daar is het erger volgens de deugmensen

Eddy67 | 14-05-21 | 21:28

Die Oeigoeren, Islamisch voor degenen die het nog niet wisten, worden niet zonder reden onder de knoet gehouden door China want die zitten niet te wachten op een wijd verbredideIslam binnen China. Haddendie imbecielen uit Brussel ook wel kunnen inzien dat Islam niet werkt binnen een euwenoude samenleving gebaseerd Christelijke normen en waarden. Nu zijn we te laat. Die gaan niet meer weg en het wordt alleem maar wettelozer. Iftar politie en geen leger meer. 30 jaar pappen en nathouden door geitewoken sokken figuren en oranje broeken. 30 jaar geleden was NL nog leuk en vnl WIt.

Dwarsdenker | 15-05-21 | 09:44

Suikerfeest.
"Gimme some sugar, baby. Make it sweet."

Asteroid-B612 | 14-05-21 | 20:02 | 1
-weggejorist-
B.Chamel | 14-05-21 | 19:57

Engeland is ons voorland. Helaas.

LJBrinkhorst | 14-05-21 | 19:30

Sorry bedoel scootertuig. Hier kun je nog gewoon pinnen uit de automaat zonder dat je om je heen hoeft te kijken. Jawel in de steden(Emmen, Hoogeveen, Assen) gebeurt wel eens wat maar het blijft een kleine minderheid en er valt prima mee te leven. Houden zo. Ik zou zeggen al die VVD/D66/CDA/GL stemmers van de randstad, laat die immigranten daar ook maar heen gaan(gaat vanzelf, ze klonteren samen), dan hebben ze ook de overlast.

Cherokee | 14-05-21 | 19:28 | 3

Het probleem is dat de randstad veel meer inwoners heeft, dus dat genoemde partijen altijd aan de macht blijven.

bqbq | 14-05-21 | 19:38

Mmhh dat klopt maar ik denk dat de blanke mensen die uit de Randstad weg gaan trekken dan ook wel op een andere manier gaan stemmen. Nou ja dat hoop ik dan. En anders wellicht moet er gebeuren wat Baudet als grapje opperde: het noorden moet zich als aparte staat afscheiden van Nederland. Ik bedoel, met het resterende gas kunnen we dan makkelijk redelijk zorgeloos leven en ook nog de mensen die last houden van aardbevingen op een fatsoenlijke manier ondersteunen.

Cherokee | 14-05-21 | 20:16

Net even gekeken, de 3 noordelijke provincies zijn bij elkaar goed voor 2mln inwoners en iets van een derde van oppervlakte van NL. Bovendien een grote hap van het continentale plat. Lijkt me prima te doen.

Cherokee | 14-05-21 | 20:21

Maakt mij verder geen zak uit. Ik woon lekker in Drenthe nu en lach me suf hier. Nooit een hoofddoekje. Nooit een stoplicht. Schone lucht. Koeienstront ruik ik af en toe. Geen scooterrijder.

Cherokee | 14-05-21 | 19:25 | 3

Dat dachten wij ook, tot een jaar of 5 terug. Geniet ervan zo lang het duurt want vandaag of morgen is het ook bij jullie feest.

Graaisnaaiert | 14-05-21 | 19:27

Nou ik kom zelf uit Leiden dus ik weet waar ik het over heb. Ik ga niet meer meemaken dat wat daar nu verandert hierheen komt. Die moslims wonen toch liefst op een kluitje in de grote stad. Prima. Toedeledokie.

Cherokee | 14-05-21 | 19:31

Ik woon in Scotland en het gaat heel anders hier.
Hier is geen privé voor tuig, de Naam en foto gaan gewoon in het nieuws.
Bij het aanvragen van een firearms license moet de afkomst en huidskleur ingevuld worden.
Zero tolerance met vele dingen.
Het kan wel, en zeker na onze Brexit. Erg fijn is het.

bigstone | 14-05-21 | 19:24 | 4

Firearms license ? Ik dacht dat jullie meer van de knife crime waren.
Glasgow smiles enzo.

Asteroid-B612 | 14-05-21 | 20:05

Can y'er mother stich a gap was het toch of ben ik in de war met Ierland.

Blauwpetje | 15-05-21 | 00:51

Huh? Geen deugen en verbloemen omdat het moet?

Rechtsdraaiend | 15-05-21 | 10:12
▼ 1 antwoord verborgen

Ik heb 7 jaar in London gewoond nou geloof me er zijn daar wijken dan waan je je in Libanon. En dat gaat hier ook gebeuren in de Randstad. Let maar op de blanken trekken weg uit de randstad en er blijft een grotendeels geïslamiseerde immigranten bevolking achter.

Cherokee | 14-05-21 | 19:24 | 2

Ia al zo. Grachtengordel en binnesteden voor kapitaalkrachtigen, de buitenwijken, zijn de bezette gebieden met hier en daar nog een plukje bejaarde autochtonen.

bqbq | 14-05-21 | 19:43

Dat was ook de hele reden achter de gele hesjes. In Parijs wonen alleen mensen in hele dure wijken (veelverdieners, expats, vermogenden) of in gesubsidieerde wijken, met een migranten meerderheid. De "gemiddelde" Parijzenaar is verbannen naar minimaal 1 uur rijden buiten de stad, 2 uur met files. En toen werd de benzineaccijns verhoogd om het autoverkeer terug te dringen.
Meer nog dan London is Parijs ons voorland.

Blauwpetje | 15-05-21 | 00:56

Precies. Dit zijn gewoon racistische monsters. Pakistani. Bengali. Dat soort volk. Met z’n allen 7 lang hun pik steken in een blank meisje. Bah. Bah bah bah. En zien we dit bij Op1? Zien we dit bij Beau? Ha! Nee. We zien op het journaal hoe leuk en lief het Suikerfeest was. Wat een smerig volk is het toch.

Cherokee | 14-05-21 | 19:22

Als je dit soort berichten leest, dan weet je weer hoe belangrijk het is om de grenzen hermetisch gesloten te houden en aan actieve remigratie te doen. Deze lui horen hier niet en een fatsoenlijk mens wil ze hier niet.

Grachus | 14-05-21 | 19:18 | 1

Precies, remigratie, wegwezen.

bqbq | 14-05-21 | 19:45

Indertijd had pro islam krant Trouw een dossier misbruik in de katholieke kerk, waarin ook gevallen die in de jaren 50 bij de opvoeding hoorden, zoals een tik op de vingers in school, werden meegeteld. Het totaal aantal gevallen sinds WO II in heel Nederland, kwam daarbij op minder dan in een decennium aan echt misbruik door moslims in een enkele stad (Rotherham). Alleen over dat laatste werd nooit bericht, noch kwam er een apart dossier in de krant. Wegkijken en selectieve journalistiek was daar echt tot kunst verheven.

Franker | 14-05-21 | 20:34
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
allesmoetkunnen12 | 14-05-21 | 18:52

Zitten die lui vast? Of lopen ze nog vrij rond tot aan de rechtzaak?

Margot2973 | 14-05-21 | 18:29 | 1

Ik vermoed dat het er op neerkomt dat het vrijheid van godsdienst gaat worden omdat de koran zegt dat niet of andersgelovigen niets voorstellen. Ze moeten natuurlijk wel te vriend gehouden worden, anders komen ze in opstand.

brie-de-penis | 14-05-21 | 19:05

Dit verkrachterstuig valt al jarenlang met wagonladingen tegelijk het Britse eiland binnen. Dankzij de Deugers, opdat we niet vergeten.

K. Westergaard | 14-05-21 | 18:26 | 1

Alleen het Britse eiland?

HoniSoit | 14-05-21 | 19:19

Zo'n 13 jarig meisje gewoon als wegwerpartikel even de buurt rond laten gaan. Ziek dat 28 man zich zonder enkele vorm van moraal lekker heeft uitgeleefd maar net zo ziek is dat dit zich 7 jaar lang onbelemmerd heeft kunnen voltrekken. De gemeenschap waarin dit zich af heeft gespeeld is door en door verrot, die daders zijn slechts het topje van de ijsberg.
Jammer dan als dit soort berichtgeving negatief afstraalt op moslims, ik kan me geen één gezonde moslim voorstellen die zich hier niet walgend van af keert.

sweet_spot | 14-05-21 | 18:22 | 1

Gezonde moslims bestaan niet. Althans geestelijk gezonde.
Ze zijn zonder uitzondering lijdend aan morele en verstandelijke rot.
En dan is het nog de vraag of ze dat überhaupt als "lijden" ervaren. Ik vrees van niet.

Peter Emile | 14-05-21 | 18:28

Echt schandalig, al die gepubliceerde persoonsgegevens.
Nu weet iedereen dat dat meisje 13 was

geenjagergeenneeger | 14-05-21 | 18:02

De West-Aziaten verpesten het weer eens voor de Oost-Aziaten. Of zijn dit meer Midden-Aziaten? Anyway, het zijn vast allemaal hele zielige slachtoffers met families, geen werk, afhankelijk van housing benefits en een Engels paspoort.

Defman | 14-05-21 | 18:00 | 1

Midden-Aziaten
De meest oostelijke bouwen aan de samenleving en gezin, kijk maar eens rond in Korea, Taiwan of Japan. Gevluchte Koreanen hadden in een mum van tijd winkels, restaurants en stomerijen in Los Angeles. Kinderen oververtegenwoordigd op universiteiten (ondanks strengere normen voor hen). De negroïde bevolking komt nauwelijks een steek verder. Maar ja, dat komt door discriminatie.

Dr. Worstenbroodje | 15-05-21 | 11:54

Minderjarig is voor Moslims helemaal ok, immers Mohamed deed het ook...

Zuma | 14-05-21 | 17:57 | 1

Goed genoeg is oud genoeg placht men te zeggen in de voetballerij.

JJMS | 14-05-21 | 18:23

Verassende namen, verassend non-intellect. Allemaal afgestudeerd als papegaaien, zelf nadenken is lastiger.

piet7003 | 14-05-21 | 17:56

Als we het publiceren van de namen van de verdachten nou gewoon zouden verbieden wegens schending van hun prive en vooral wegens "niet goed afstral0n" op de voorbeeldige gemeenschap, dan is het probleem meteen opgelost. Handig !
Btw volgens mij had Malik Abid Qadeer, 64 met maar liefst 5 aanklachten aan zijn broek wegens gore verkracht0r ECHT WEL wat van die blauwe commando pills gepopt. Maar dat terzijde.

Asteroid-B612 | 14-05-21 | 17:50 | 2

In Engeland zijn de regels iets anders. Daar hebben ze geen moeite om met vermelding van de volledige naam en woonplaats ongeblurde foto's van veroordeelden af te drukken. Zou hier eigenlijk ook moeten, want er zijn nog veel te weinig mensen die weten hoe een "jongere" er uitziet.

Grachus | 14-05-21 | 19:22

@Grachus | 14-05-21 | 19:22: In de VS ook. Geen gelul, hup met naam en voornaam, en foto in elke krant. Op politiewebsites en andere databases kan je bijna IEDEREEN opzoeken. Handig als je benieuwd bent naar het nieuwe vriendje van je dochter. De gedachtengang in de VS is simpelweg dat de burger het recht heeft om beschermd te worden tegen "sexual predators". In Nederland is dat precies andersom : de burger heeft dat recht niet, maar de verdachte heeft wel het recht om beschermd worden. Want anders krijgen we heksenjachten en volksgerichten. En dat moeten we niet willen met zijn allen.

Asteroid-B612 | 14-05-21 | 20:11

We kunnen wel minachtend doen over de moslims met hun schaamtecultuur, maar soms denk ik dat onze wilhetnietweten-cultuur veel ergere dingen veroorzaakt.

Blauwpetje | 14-05-21 | 17:40 | 1

Slechte dingen gebeuren als goede mensen niets doen.
Daarmee wil ik niet zeggen dat wegkijken medeplichtig maakt, maar je moet niet gek staan te kijken dat het onkruid gaat woekeren als je het niet regelmatig wiedt.

2021 sla ik ff over | 14-05-21 | 17:44

Het is naast pedofilie met bewezen verkrachting ook duidelijk racisme. Zoalng dat niet wordt erkend gaat het gewoon door. Ik vind tommy robinson een engnek maar daar had ie gelijk in. Maar links Engeland (en Nederland) vind het belangrijker dat schooiersvolk te beschermen dan een 13 jarig meisje.

Slough | 14-05-21 | 17:35 | 3

@Slough,

Uw beeld van Tommy Robinson is waarschijnlijk enigszins gekleurd door de media. Een beetje zoals iedereen in Engeland denkt dat Fortuyn en Wilders engnekken zijn.

TM is geen genderfluïde yoga-instructeur; eerder een rauwdouwer die een nazi een kopstoot geeft omdat nazi's niet welkom zijn.
Maar hij is geen nazi, ondanks wat hij allemaal heeft meegemaakt. Familieleden, vrienden, kennissen die ten prooi vielen aan grooming, racistisch geweld, moord. Als je een uurtje de tijd hebt moet je er maar eens naar luisteren. Oxford Union. www.youtube.com/watch?v=_YQ94jFg_4A

Dandruff | 14-05-21 | 17:56

@Dandruff | 14-05-21 | 17:56: De linkse Engelse media vinden een voetbal hooligan de dingen schreeuwt belangrijker dan de verkrachtingen. Het is ook verontrustend dat de dingen die Tommy Robinson zegt, alleen gezegd kunnen worden door een randfiguur.

de_gevlekte | 15-05-21 | 08:18

@de_gevlekte | 15-05-21 | 08:18:

Veel verontrustender is dat Tommy die dingen ook niet kan zeggen, hij zit regelmatig vast om helemaal niks. Minimale overtredingen waar iedereen mee wegkomt leveren hem lange processen en weken of maanden (deels voorwaardelijke) celstraffen op. Nogal een verschil met die grooming gangs die decennialang hun gang mochten gaan.

Maar het meest verontrustend is dat Tommy een randfiguur gemáákt is. Opgroeien tussen bendes die zijn nichtje prostitueerden en een vriend vermoordden. Zwarte, blanke en joodse buurtbewoners werden weggepest in buurten vol posters van "the magnificent 19" (kapers 11-09), terwijl overheid en MSM jacht maakten op islamcritici. Toen zijn moeder thuis bedreigd werd, werden Tommy en zijn ooms opgepakt, niet de meute die daar voor de deur stond te schreeuwen om zijn hoofd.

Linksactivisten zoals BLM, MSM en antifa zeggen altijd dat de politie "defunded" moet worden, net als onder Lenin en Hitler. Neutrale agenten kunnen zo vervangen worden door linkse knokploegen die (seksueel) geweld gedogen, maar wel keihard optreden tegen gedachtendelicten.

In Engeland zijn ze daar al aardig in geslaagd.
Helaas zie ik in veel Westerse landen hetzelfde patroon, ook NL. Zie het verschil in aanpak van BlokkeerFriezen tegenover het gedogen van allerlei linkse blokkeer-activisten. Of de jarenlange schijnprocessen tegen Wilders, voor uitspraken waar tientallen andere politici mee weg kwamen.

Politiek Corrupt gedachtengoed is een veel grotere bedreiging voor het Vrijwe Westen dan de islam. De islam is totaal achterlijk en zelf nergens toe in staat. Maar ze springen in het gat dat de auto-immuunziekte "links" hen aanbiedt. De islam is als de verkoudheid die de AIDS patiënt velt.

Dandruff | 15-05-21 | 10:29

"Those charged are ..."
Dus nog niet veroordeeld. Misschien beter om met dit soort lijstjes te wachten tot de rechter een oordeel heeft geveld?

ArieR68 | 14-05-21 | 17:32 | 2

Pijn in de nek, Arie?

meneer Q | 14-05-21 | 17:42

@meneer Q | 14-05-21 | 17:42:

Is dit uw standaard reactie?
Ben benieuwd hoe meneer Q zou reageren als zijn naam op zo'n lijstje zou staan en achteraf onschuldig blijkt.

ArieR68 | 14-05-21 | 17:50

Voor het betere nieuws toch maar naar de telegram kanalen gaan. Begint beetje lafjes te worden hier....

koningboco | 14-05-21 | 17:19 | 1

Pijn in de nek, koningboco?

meneer Q | 14-05-21 | 17:43
-weggejorist-
Greetjee | 14-05-21 | 17:17 | 1

Ik denk niet dat ze het zelf als verkrachting zagen.
Rechtmatige buit van de Jihad misschien?
Seksslaven zijn toegestaan van de Koran en wat je met een seksslaaf allemaal kan en mag uithalen, staat verder open.
De wereld heeft hoe dan ook een hoog level aan onmenselijkheid en de tendens is stijgend.

MistaRazista | 14-05-21 | 17:15 | 1

Ik vond de scenes uit de film Hercules waar de gladiatoren sex hadden met sexslavinnen niet echt schokkend. Is dat ook niet ook niet hetzelfde?
Soms weet je gewoon niet beter.
Stomme beeldvorming.
Absoluut onaardvaardbaar wat er hier gebeurd is maar het zet mij wel aan het denken.

Bootvisser | 14-05-21 | 20:36

WTF aziatische afkomst???
Aziatisch is NIET hetzelfde als islam. Waarom wordt dit nog steeds gebruikt in de pers. Het heeft niks met hun geografische afkomst te maken. Het heeft met hun "geloofs" overtuiging te maken!!

Dutch Peanut | 14-05-21 | 17:10 | 8

@ jesus boedha, had gekund maar was niet het geval!.

oldfaithfull | 14-05-21 | 17:37

@Sinterbikske | 14-05-21 | 17:30:

Autochtone meiden zijn een gewild doelwit, maar allochtone meiden overkomt dit ook vaak. De Franse organisatie "ni putes ni soumises" werd opgericht door allochtone slachtoffertjes van groepsverkrachtingen in Frankrijk. en.wikipedia.org/wiki/Ni_Putes_Ni_Sou...

Het zijn culturen die de schuld voor seksueel geweld leggen bij het slachtoffer; te kort rokje, geen niqab; zonder broer naar de winkel. Het is een cultuur die dochters thuis opsluit, en eerwraak bejubelt. Meisjes en vrouwen die daar aan willen ontsnappen worden ook als hoeren gezien.

Dandruff | 14-05-21 | 17:43

@Dandruff | 14-05-21 | 17:43: Zie Lale Gül en duizenden andere meisjes in Nederland die slachtoffer zijn van deze door GL/D66 omarmde cultuur.

Grachus | 14-05-21 | 19:28
▼ 5 antwoorden verborgen

Door de gehaktmolen galen en aan de varkens voeren lijkt mij een geschikte straf voor deze ‘mannen van afkomst’.

Ik vrees dat hun rechten zwaarder wegen dan die van hun slachtoffers echter. Wij zijn immers beschaafd.

Nostra da Mus | 14-05-21 | 17:10 | 1

Gehaktmolen niet nodig, in zes stukken is voldoende.

"Hope this is not a bad moment ?"
watch?v=2xUynRdzzsM

2021 sla ik ff over | 14-05-21 | 17:54

"Voor de geschiedschrijving"
Die wordt straks aangepast om de zegeningen van deze prachtige cultuur met bijbehorende geloof volledig tot zijn recht te laten komen.

Der Schnitzeljäger | 14-05-21 | 16:56 | 3

”Dit hoort al 2000 jaar in Europa” Frans Timmermans.

Trasnochador | 14-05-21 | 17:01

@Trasnochador | 14-05-21 | 17:01:
Zijn historische kennis is wat minder dan zijn talenkennis zullen we maar zeggen.
Of het was gewoon moslims pleasen.

Roadblock | 14-05-21 | 17:05

In sommige landen dient een aanklacht van verkrachting te zijn gesteund door de getuigenverklaring van vier volwassenen mannelijke getuigen. Anders is het niet gebeurd. Dus als je daar je gang rape uitvoert met niet meer dan drie van je maten, zit je altijd safe bij de rechtbank.

Beste_Landgenoten | 14-05-21 | 16:52 | 5

Nou, toevallig even niet in Engeland... dat pakken ze daar toch ietsje doortastender aan... geen fopstrafjes aan de andere kant van de Noordzee (maar ja: het zijn dan ook geen Pakistani) :
-
www.mirror.co.uk/news/uk-news/four-me...

bisbisbis | 14-05-21 | 17:09

@bisbisbis | 14-05-21 | 17:09: Allemall prachtige Britse namen, Smith, Jones, Peters etc. Dus eigenlijk net zo goed als die Pakistani alleen was dat nog een kind. Kniesoor die daar op let, toch?

Slough | 14-05-21 | 17:29

@bisbisbis | 14-05-21 | 17:09: Je moet wel in de gaten houden dat in bijna alle landen, ook de UK en de USA, je na 1/3 van de straf al vrij kunt komen. In Nederland is dat na 2/3 van de straf. In de UK betekent 18 jaar straf, 6 jaar zitten, in Nederland zit je dat met 9 jaar straf. Die UK is niet zo tuff hoor.

Blauwpetje | 14-05-21 | 17:35
▼ 2 antwoorden verborgen

Laat dit overzicht de ingrediëntenlijst van een flinke portie black pudding zijn.

NeedIsaymore? | 14-05-21 | 16:52

Suikerbeest.

bisbisbis | 14-05-21 | 16:51

Halifax, 1 van de vele troosteloze steden in Engeland, Milton Keynes is een van de vele andere, daar wil je niet dood gevonden worden. Heb dat eiland 20 jaar lang doorkruist. Dit zullen wel weer van die fokking pakies zijn, er zijn een hoop goeie maar even zoveel rotte.

Tishetnetnie | 14-05-21 | 16:50 | 1

Waarschijnlijk wel want het zijn islamitische namen.

Toos Bevergeil | 14-05-21 | 17:30

Papa van Brits meisje uit Yorkshire gaat het druk krijgen.

Trasnochador | 14-05-21 | 16:48 | 1

Als ze een papa heeft tenminste.

wijsvinger | 14-05-21 | 17:00

Dit had ik nou echt noooooiit verwacht...
Maar OT,hopelijk krijgen die klootzakken een leven lang achter de tralies om hun zonden te overdenken.En dan druk ik me nog mild uit.

roberto9715 | 14-05-21 | 16:47 | 3

Om verontwaardigd te zijn. Zonden zijn voor ongelovigen.

Super Vaagstra | 14-05-21 | 17:08

Ze hebben natuurljk wel braaf hun maand lange eetonderbreking bij dag licht vervuld. Dus hun plek in hun paradijs is verzekerd.
Alles wat moslims doen, kan het daglicht eigenlijk niet velen. ,zwarter dan een zwart gat.

bqbq | 14-05-21 | 17:30

Heeft dat meisje/die vrouw daar wat aan? Straffen zijn geinig maar dan ben je al te laat. Je moet slachtoffers voorkomen.

Bootvisser | 14-05-21 | 20:40

"Gang of 28 men charged with raping child for seven years in horrific case"

Maar indien deze lieden schuldig worden bevonden, dan worden dat toch wel hopelijk 28 enkele reisjes richting ''eige'' land?

Je moet criminelen met een migratieachtergrond er veel gemakkelijker voorgoed uit kunnen trappen. En ''mag'' eea niet van de wetten en 'verdragen', dan wordt het hoog tijd om die wetten aan te passen en die verdragen op te zeggen.

Dr_Johnson | 14-05-21 | 16:45 | 3

Het mag prima van de internationale verdragen en wetgeving. Maar we durven niet, we zijn veel te woke.

Shadowzz | 14-05-21 | 17:16

Het zou de morele plicht van iedere bestuurder moeten zijn om dat soort lieden voorgoed het land uit te trappen. Hier in Nederland geeft de rechter een Afghaan voor verkrachting minder straf, "omdat anders zijn asielaanvraag in gevaar kan komen".

Grachus | 14-05-21 | 19:31

Ach, de vrouw van Mohammed was ook ongeveer van die leeftijd. Wat zeuren we nou... Als er gras op groeit kan r gevoetbald worden in "Azië" toch?

Beste_Landgenoten | 14-05-21 | 16:44 | 5

@Roadblock | 14-05-21 | 17:12:
Ik zeg ere wie ere toekomt. En Mohammed's meisje was er (te) vroeg bij. Zij wist waar Abraham de mosterd haalde. Maar zeg, in die tijd werden ze ook niet zo oud als nu dus je moest een beetje haast maken met die dingen. Wie niet waagt blijft maagd, of zoiets. Andere Tijden. Zo zie je maar dat het jammer is dat dit programma van de NPO verdwijnt.

Wat beslist jammer is: Dat sommige volgers van de islam die ouwe teksten te letterlijk vertalen naar nu.

Beste_Landgenoten | 14-05-21 | 17:27

@Beste_Landgenoten | 14-05-21 | 17:27:
Aisha was zijn lievelingsvrouw.(van de 13).
Een slimme meid.
In de Hadith staat ergens dat zij vond dat Gabriel het wel goed voor had met de prive zaken van Ome Mo.
Zo iets van "How convinient".
Dat zij zo iets kon zeggen in de tijd dat de naaste medewerkers van Ome Mo nietsontziende moordenaars waren, die het niet zo met haar en haar invloed op Ome Mo ophadden, zegt wel genoeg.

Roadblock | 14-05-21 | 20:46
-weggejorist-
Roadblock | 14-05-21 | 20:49
▼ 2 antwoorden verborgen

Bradford, toch al het afvalputje van Leeds. Met de UK heeft het vrijwel niets meer te maken. Ook daar kijkt de politie en politiek weg van alles, bang om voor foob of -ist te worden uitgemaakt. In NL is het niet veel anders qua wegkijken.

Grooming gangs in Rotherham, Manchester, Huddersfield. Geschat wordt dat 19.000 kinderen sexueel zijn misbruikt in de UK door grooming gangs in 2019. Het wordt ook een epidemie genoemd. En de meeste daders? Iemand? Mag je het nog zeggen?

donkieshot | 14-05-21 | 16:40 | 2

Ik kan mij niet voorstellen dat het fenomeen beperkt zou zijn tot Engeland.
-
Ik ben er welhaast van overtuigd dat als wij ons iets ingrijpender in de 'kwetsbaarder' krochten van onze 'samen'-'leving' begeven wij hetzelfde fenomeen -wellicht niet op zo'n schaal- tegen komen.

bisbisbis | 14-05-21 | 16:54

@bisbisbis | 14-05-21 | 16:54: Gebeurd hier ook. Ik ben in Nijmegen opgegroeit, het was daar in Malvert, Hatert en delen van Lindenholt bijna dagelijks raak met groepsverkrachtingen en dat was 15 jaar geleden al zo.
Raad eens welk volk die buurten woont. Malvert was helemaal kut, middenklassen autochtonen in het midden omringt met flatjes vol met Mocro's en Turken.
Waren ook altijd blanke vrouwen die in de zwembaden onzedelijk betast of in de garageboxen verkracht werden.
Maar net als de hoge hoeveelheid autobranden, wordt dit allemaal zo veel mogelijk uit het nieuws gehouden.
Naast dat derde generatiërs bij het CBS gewoon als autochtoon gerekend worden, moet je nagaan hoe scheef de criminaliteit is als je alles bij elkaar optelt.
3 bevolkingsgroepen zijn verantwoordelijk van het overgrote merendeel van de criminaliteit waar er 1 groep nog eens met kop en schouders bovenuit steekt.
Maar niets aan de hand, waar maken we ons druk om. Jarenlang een process bezig houden omdat mensen minder, minder, minder van die kansloze paupers willen.

Shadowzz | 14-05-21 | 17:23

Ben geen voorstander van het namen en shamen van verdachten. Kan best zijn dat er iemand tussen zit die onschuldig is (zo zijn er tijdens het onderzoek meerdere weer vrij gelaten). MAAR, zodra men schuldig is bevonden zouden ze in Nederland, net zo als dus in het VK, personen met voor- en achternaam in de krant moeten zetten.

cabrão | 14-05-21 | 16:34 | 1

Lees en huiver:
-
en.wikipedia.org/wiki/Child_sexual_ab...
-
Dit wiki-tikel stelt dat 'child abuse rings' voor 99 procent een Pakistaanse vrijetijdsbesteding zijn. Maarrrr: let even op de namen van de daders.

bisbisbis | 14-05-21 | 16:59
-weggejorist-
WillemWordtWakker | 14-05-21 | 16:27 | 1
-weggejorist-
Old_Spice | 14-05-21 | 16:27 | 3

In 2002 werd in Venlo de 22-jarige René Steegmans vermoord door de 18-jarige khalid. Zijn ouders verklaarden dat hun zoon slechts een "instrument was dat de wil van allah uitvoerde" en zodoende niet beschuldigd mocht worden van moord. Ik vraag me af of deze paki's ook met een dergelijke smoes onder hun straf gaan proberen uit te komen.

wijsvinger | 14-05-21 | 16:26 | 6

@Roadblock | 14-05-21 | 17:16:
Prijs de dag niet voor de avond gevallen is.
En het is lente, dus een nieuw geluid. Ik zou bij het complimenteren van Beste_ even wachten tot het weer herfst is.

2021 sla ik ff over | 14-05-21 | 18:06

@Roadblock | 14-05-21 | 17:16:
In kritiek op de extreme uitingen van islamitische vroomheid zijn wij het wel eens ja. Zo kan iedereen te ver gaan en nee, ik heb heel weinig sympathie voor de religie van de vrede. Echter, alle moslims dan maar op de schroothoop te wensen is weer teveel van het goede. De meesten kunnen het ook niet helpen geboren te zijn in een land waar die vrolijke godsdienst heerst.

Beste_Landgenoten | 14-05-21 | 19:33
▼ 3 antwoorden verborgen

Het ware gezicht van de islam.

Gulliver | 14-05-21 | 16:23

Lui zijn ze niet

Uw Verzekeringsadvis | 14-05-21 | 16:19

Vanmorgen een jongen doodgestoken in het centrum van Zwolle. Klopjacht op de dader; “blanke man met blond haar”. Later foto van arrestatie, wat denkt u? Een duidelijke diverse. Mijn god wat is dit toch?

Normpje | 14-05-21 | 16:17 | 4

Een dader blank en blond noemen is geen probleem, al zal menigeen dan toch nog denken dat het een Pool was, maar iemand zwart met kroeshaar noemen zou weer racistisch klinken. Dan toch liever het foute signalement doorgeven. De overheid en zijn instanties zijn door en door verrot en weten niet meer voor wie ze daar zitten. Maar wat verwacht je anders van een overheid dat eigen volk 10 jaar op een huis laat wachten en net gearriveerde Afrikanen of Arabieren voorrang op een betaalbare huurwoning geeft.

jochum1980 | 14-05-21 | 16:35

@jochum1980 | 14-05-21 | 16:35: Het schorem dat de overheden vormt omarmt het politiek-correcte denken omdat dit hun eigen bankrekening spekt: ze behouden zodoende hun overbetaalde functie. En dat is voor hen heel wat slachtoffers waard.

wijsvinger | 14-05-21 | 16:40

@Normpje | 14-05-21 | 16:21:
Ontzettend triest natuurlijk.Maar hopelijk heeft ze er nu genoeg van geleerd, dat haar in de toekomst veel ellende met dat volk bespaard blijft.

roberto9715 | 14-05-21 | 16:50
▼ 1 antwoord verborgen

Je schijnt enorm geil te worden van dat kraanwater in Hallifax

Padre Grassi | 14-05-21 | 16:16

Over Suikerfeest gesproken, dat werd gisteren hier op de parkeerplaats gevierd met lachgasballonnen, McDonald’s, blikjes Red Bull en het compleet vernielen van een busje, alle ramen zijn ingeslagen en ze hebben erop staan springen en de voorruit ingetrapt. Typhusvolk.

Sinterbikske | 14-05-21 | 16:15 | 2

Busje was van ongelovige hond, dan is dat geoorloofd in hun omgeving. Wordt zelfs aanbevolen.
Dat is 1 van de grote oorzaken van de problemen, ze zien de blanke kaas als ongelovige hond die ze mogen gebruiken en misbruiken voor hun eigen plezier of gewin. Of dat nou meisjes, busjes of ons geld is. Wij werken voor hun, wij zijn hun slaven.

Shadowzz | 14-05-21 | 17:29

En iedereen stond erbij en keek ernaar...

Agent 421 | 15-05-21 | 13:41

De consanguïniteit is bij paki's erg hoog, in sommige streken daar tot wel 70%. Dat leidt tot nogal wat problemen, o.a. een niet ontwikkelde gewetensfunctie.

wijsvinger | 14-05-21 | 16:13 | 3

Dat klopt wel denk ik. Minder empathie in het algemeen is wat mij op viel toen ik daar een keer rondliep. Ik was daar ooit getuige van een ernstig motor-ongeval en de bestuurder lag op straat leeg te bloeden. Tot mijn verbijstering stonden er mensen naar te kijken en keihard te lachen.

isitsoornot | 14-05-21 | 17:07

Sommige van die Pakis zijn hun eigen broer - (maar dat weten ze niet van elkaar..)

bisbisbis | 14-05-21 | 17:14

Mij verbaast het niks. Paki's en ook Indiërs zijn continue bezig met sex en erotiek. Het zit ingebakken in hun cultuur. Ze wippen alles wat ze tegenkomen. Niet voor niks komt de 'Kama Sutra' uit die contreien. Indiërs zijn redelijk te pruimen maar laat ze niet alleen bij je vrouw of dochter.

isitsoornot | 14-05-21 | 16:12 | 9

@cabrão | 14-05-21 | 16:39: Van het een komt het ander. Onschuldige erotiek kan zomaar veranderen in een massale orgie, om maar iets te noemen. Drugs en cultuur, met inbegrip van religie, kunnen een katalyserende werking hebben.

isitsoornot | 14-05-21 | 16:54

@isitsoornot | 14-05-21 | 16:54:
Verkrachting heeft niks met erotiek te maken, zelf niet met sex. Verkrachting gaat over macht.

2021 sla ik ff over | 14-05-21 | 18:13
▼ 6 antwoorden verborgen

Imran, Nazim, Zahir … beautiful Brittish names (vrij naar Al Murray)

J.Luns | 14-05-21 | 16:12

Ik tel 29 namen, dus er staan straks ook 29 advocaten straks klaar om het meisje helemaal oraal en mentaal aan gort te trekken namens de verdachten.
Het hele smoezen boek zal open getrokken worden.

Analia von Solmsch | 14-05-21 | 16:12 | 1

Nog erger; dat is het meisje al. Hoe moet zij ooit nog een normaal leven gaan leiden?

Lorejas | 14-05-21 | 16:27

Gelukkig hebben de Britten het grooming inmiddels onder controle....

Mahatma | 14-05-21 | 16:10

En toch is de poortbewaker verantwoordelijk voor wie er binnenkomt, en zijn/haar gedrag. Doe maar een wet waarbij het slachtoffer van een 1e, 2e of 3e generatie import direct 50 of 100 miljoen euro van dezelfde overheid krijgt.
Beetje marktwerking promoten in het staatsgedrag.

Alquest | 14-05-21 | 16:09 | 1

Waarom zou een Wilders stemmer mee moeten betalen??? Verhaal die schadevergoeding maar lekker op de PvdA/GL/D66'er. Die zijn er de oorzaak van!

Grachus | 14-05-21 | 19:37

Wellicht hoort dit volgens Saddiq Kahn bij een grote stad.

Sinterbikske | 14-05-21 | 16:07

Ernstig. Vraag mij wel af hoe ze dit allemaal gaan bewijzen. Alleen de verklaring van het meisje lijkt mij niet voldoende, waar zoi het andere bewijs uit bestaan?

beldewouten | 14-05-21 | 16:06 | 2

Een paar liter mannenpap misschien, we zullen het wel zien.

Sinterbikske | 14-05-21 | 16:08

Hoe kan het dat dit zo lang heeft kunnen doorgaan? Merken die ouders, vriendinnetjes, leraren, broertjes/zusjes dan niks aan zo’n kind?

Gandalph | 14-05-21 | 16:05 | 4

Geen idee wat de details in dit geval zijn. Maar in het verleden was het de Britse overheid die dit moedwillig toestond; on "racisme" tegen te gaan.

Een jaar of 15 geleden werd bekend dat Pakistaanse pedo-bendes in GB decennialang hun gang mochten gaan. Dankzij politieke Correctheid mochten zij letterlijk vele duizenden slachtoffers maken. Niemand wilde namelijk "extreemrechts in de kaart spelen".

Deze "pedo-rings" zijn in een tiental Britse steden bewezen, en er zijn (veel te laat) daadwerkelijk mensen opgepakt. Rotherham werd berucht met duizenden slachtoffers, maar nog beruchter is Telford vanwege enkele brute moorden. Zo werd een meisje voor de grap opgesloten in een kofferbak, waarna de auto in brand werd gestoken.
Een ander (zwanger) meisje wilde stoppen, en kwam met haar moeder en zus om toen hun huis in brand werd gestoken. Dit incident werd in de jaren daarna nog vaak als dreigement gebruikt; "als je stopt, verbranden we je hele familie". Voor weer een ander meisje een reden om zelfmoord te plegen.

Vandaar dus dat slachtoffers hun monden hielden. De politie kon en wilde hen niet beschermen, feministes zwegen nog harder dan de stilzwijgende MSM.
En toch was het een publiek geheim. Veel daders waren taxichauffeurs, en dat leidde ertoe dat veel ouders hun dochters alleen met blanke chauffeurs wilden toevertrouwen. En dat was uiteraard wel strafbaar; justitie zat er bovenop.
Politieke Corruptheid was daar 40 jaar geleden al een rottend lijk. Dat zal na Floyd en BLM niet minder worden.

Dandruff | 14-05-21 | 16:29

Ooit gecommuniceerd met een jonge vrouw die ook gegroomd was. Ze vertelde hoe haar psycholoog haar ooit probeerde te overtuigen dat hoewel haar verkrachter koranversen quotte en haar een 'white skank' noemde, ras en religie niets met haar verkrachting te maken had. Als zelfs professionele hulpverleners een blinde vlek hebben voor zo'n situatie... Tja.

quantumcollider | 14-05-21 | 16:40

@quantumcollider | 14-05-21 | 16:40:

Maar stel dat die hulpverlener wel een bepaald verband had gelegd. Bijvoorbeeld met (ik noem maar wat) een religie die het verkrachten van ongelovige kechs stimuleert.
En stel; dat lekt uit. Het haalt de krant.

Die hulpverlener is dan direct de sjaak; aanklachten, vernielingen, bedreigingen, als het tegenzit fysiek geweld. Hij kan zijn zaak wel sluiten, en een andere baan zit er niet in tot dit overgewaaid is.

Dat is de kracht van censuur. Of dat nu van de overheid en aanverwante subsidiesponzen komt, of van de twitter SA. Iedereen houdt zijn mond.

Dandruff | 14-05-21 | 17:14
▼ 1 antwoord verborgen

Geef ze allemaal een rol in de nieuwe The Human Centipede film.

Mr_Natural | 14-05-21 | 16:04

Er staat vreemd genoeg niets op de BBC. FAKENEWS!

RandomAct | 14-05-21 | 16:01

This is England

djs | 14-05-21 | 15:58 | 1

Goeie film!

Sinterbikske | 14-05-21 | 16:04

Maar.... maar.... in Urk zijn ze ook religieus hoor...

Odin | 14-05-21 | 15:57

De familie "Butt" is goed vertegenwoordigd zie ik aan het lijstje.

FustViking | 14-05-21 | 15:56

Mohammed. Is dat een populaire jongensnaam in Yorkshire?
Ik zou het echt niet weten, ik ken daar alleen ene Mike, Nick en Matt.
En uiteraard de Toy Dolls, die in de buurt ook een leuke clip hebben opgenomen.
www.youtube.com/watch?v=qFyRhgCvqaU

Frau_Ferkel | 14-05-21 | 15:54 | 2

Ook Nellie the eliphant.

Portnoy | 14-05-21 | 16:02

Meisjes van dertien, niet zo gelukkig, meisjes van dertien er net tussenin. Te groot voor de poppen, te groot voor de merels, te klein voor de liefde, te klein voor de kerels (Paul van Vliet).

Toverkol | 14-05-21 | 15:54

Paki’s dus... islamofascistisch tuig. Tijd dat voor zulk gedrag de doodstraf wordt ingevoerd, ook voor Europese viespeuken.

ikworstelengadouchen | 14-05-21 | 15:53

Nu ja, ze was al dertien en nog niet getrouwd,.. dan is ze een publieke vrouw volgens sommige islam geleerden

miko | 14-05-21 | 15:53
-weggejorist-
Joffri | 14-05-21 | 15:52

Las dit vanmorgen, zat al te wachten op een topic op GS. Dit is niet de eerste keer dat zo'n zaak voorbij komt in de UK, en altijd daders uit dezelfde cultuur. Echt een aanwinst deze mensen!

usb stok | 14-05-21 | 15:50

Reminder dat 'Asian' grooming gangs ook in Rotherham, Telfort, Oxford en eigenlijk de hele UK nog steeds actief zijn.

quantumcollider | 14-05-21 | 15:49

Dat wordt even schakelen naar de VrijMiBo.

Charles Swietert | 14-05-21 | 15:48

Vervang die lijst met namen door een lijst met 'blanke' namen en verander de naam van het meisje in een Arabische naam en de komende dagen had elk NPO-nieuwsprogramma en -talkshow het over dit onderwerp.

Crusher | 14-05-21 | 15:47 | 3

Plus Jihad.

ger1306 | 14-05-21 | 15:48

Weet je nog een paar maanden geleden toen na moord op een vrouw door een blanke een Laborpolitica opriep tot mannenavondklok? Zou zij nou wellicht gaan oproepen tot pakistaniavondklok?

quantumcollider | 14-05-21 | 15:52

Ik ben geen racist, maar...

Mr_Natural | 14-05-21 | 15:47 | 1

Zo word ik regelmatig genoemd. Ik vind mijzelf echter ethnocritisch.

wijsvinger | 14-05-21 | 15:49

Naast het slachtoffer ook een lijst met slachtoffers.

BrokenTipi | 14-05-21 | 15:46

Goh. Dat was al bekend toen er in de media uitgebreid werd vermeden iets over de daders te melden. Net zoals in NL weet je dan hoe laat het is.

BoerKoekoek | 14-05-21 | 15:46 | 2

Inderdaad. Ik zag gisteren in de Telegraaf het bericht hierover. De neutrale kop was "29 Britse mannen verdacht van misbruiken meisje" en er stonden in het bericht ook geen verdere bijzonderheden over de achtergrond van de daders. Het eerste waar ik bij het lezen aan dacht was Rotherham. Wat racistisch van mij.

Tashtego | 14-05-21 | 15:52

In bericht Telegraaf stond een directe link naar de site van de UK politie. Niet overdrijven nu. Bericht is zo te zien niet meer ge-edit ook.

Lorejas | 14-05-21 | 16:30

Op youtube en twitter zul je hierover gelukkig niks zien. God zij dank.

Joffri | 14-05-21 | 15:45

De website van Tommy Robinson lijkt last te hebben van het virus.
Zie : www.tr.news/

Ik wilde weten hoe TR over deze zaak dacht

theo-is-dood | 14-05-21 | 15:45

Hihi.

ger1306 | 14-05-21 | 15:47

Die tweeling is wel erg jong hoor, foei !

2021 sla ik ff over | 14-05-21 | 18:19

Politici die zoete suikerfeestbroodjes bakken. Een periode van bezinning en reflectie, schitterend en totaal onbekend in onze eigen cultuur natuurlijk.

JJMS | 14-05-21 | 15:44 | 2

Geen enkel kritisch geluid inderdaad bij politici en die vreselijke NPO. Het is allemaal geweldig die ramadam, terwijl hwt een verregaande achterlijke traditie is die nog eens ernstig ongezond is ook. Smorgens en savonds, kort voor het slapen, je volproppen en godbetert de hele lichtperiode niet drinken. Ons is jaren voorgehouden een paar liter water in kleine hoeveelheden per dag te drinken, nu, als het om dit achterlijke gebruik gaat hoor je niets. Lafheid viert boventoon bij 'ons soort mensen'.

Ruud5 | 14-05-21 | 16:05

@Ruud5 | 14-05-21 | 16:05: Soms is het even zoeken, maar het is toch wel knap van de NPO dat ze bij ieder nieuwsitem wel een hoofddoek of een gepigmenteerde in beeld weten te brengen. Je zou bijna gaan geloven dat de helft van de bevolking daaruit bestaat.

Here's Freddy | 14-05-21 | 17:41

Eigenlijk is verkrachting het ultieme voorbeeld van zwakte...

- de dader kan zijn driften niet beheersen
- de dader kan geen vrouw verleiden
- de dader kan geen hoer betalen
- de dader kan niet aftrekken
Hier heeft iemand zijn hersenen ingeleverd en denkt na met zijn toompje.

Als deze zaak onder de sharia gediend had, hadden we nu een kleine dertig gevalletjes van eerwraak gehad. Voor mij is levenslange detentie goed genoeg.

Feynman | 14-05-21 | 15:44 | 2

@Feynman,

De wens is de vader van de gedachte. Maar helaas, het ligt anders.

Allereerst blijken dit soort daders juist heel bedreven in het oppikken van meisjes. Ook loverboys in NL hebben vaak een zekere status ("bad boy") waar veel meisjes voor vallen.

En de sharia geeft 0,0 niks om slachtoffers van verkrachting. Integendeel; normaal gesproken is het slachtoffer degene die gestraft wordt. Zowel voor een shariarechtbank als bij eerwraak. Het is immers het slachtoffer dat de "seksuele eer van de familie" geschonden heeft.
Officieel kan verkrachting soms worden bestraft, onder een aantal voorwaarden;
- slachtoffer is moslima;
- er zijn 4 islamitische getuigen dat de seks onvrijwillig was;
- haar familie gelooft haar;
- haar familie is rijker/machtiger dan de familie van de dader (s).

Met een gezond rechtssysteem heeft dit niks te maken. want eerwraak is feitelijk de do-it-yourself versie van de sharia. Zonen kunnen worden vermoord vanwege homoseksualiteit of afvalligheid; maar niet vanwege verkrachting, moord, whatever.

Dandruff | 14-05-21 | 16:05

Dat dacht ik eerst ook, maar de daders zijn geen incels.

2021 sla ik ff over | 14-05-21 | 18:21

Als mijn dochter dit zou overkomen, zo lang, dan weet ik niet of ik mijzelf nog in de spiegel durf aan te kijken. Dan heb ik iets gemist. En dat is nogal zacht uitgedrukt.

Leptob | 14-05-21 | 15:43

Een meisje en 72 verwarde maagden.

Toverkol | 14-05-21 | 15:43 | 4
▼ 1 antwoord verborgen

Mag ik het laatste deel van de laatste zin wat onsmakelijk en ongevoelig vinden in de context van een verwoest leven of ben ik dan een fatsoensrakker, of (help!) een ‘deuger’?

JJMS | 14-05-21 | 15:42 | 1

Ik heb er ook moeite mee, met name omdat Van Rossem waarschijnlijk iets anders bedoelt: de variant genaamd 'Toad in the hole'.

2021 sla ik ff over | 14-05-21 | 18:31

Monsters is wat .er in me opkwam

Mr.Crowley | 14-05-21 | 15:42
-weggejorist-
Eddy67 | 14-05-21 | 15:41 | 1

Nothing to do with islam...

de visser | 14-05-21 | 15:40 | 2

U weet meer dan wij?? Zijn allemaal Paki's en die hangen toch overwegend de Islam aan.

Psycho3 | 14-05-21 | 15:57

@Psycho3 | 14-05-21 | 15:57: Ik geloof dat u de standaard ontkennings-quote van PvdA/GL/D66 politici niet kent en eveneens moeite heeft sarcasme/cynisme te onderkennen.

Grachus | 14-05-21 | 19:43

Een kleine 30 geheel toevalstreffers, ruim 30 mannen of Britten of alleen maar Aziatisch of totaal genegeerd straks in onze journaals vanavond? Ben erg benieuwd!

Jan, Leiden | 14-05-21 | 15:40

Hebben jullie die lijst gezien hoeveel namen staan daar op?
Een minderjarig meisje. Zeven jaar lang. Die is in de hel geweest.
Dan vraag ik mij af wat voor "mannen" dat zijn. Wat is het, wat hun dat liet doen. Zeven jaar lang.
Hoe lang duren zeven jaar als je nog maar 13 of 14 jaar oud bent?

Mr.Crowley | 14-05-21 | 15:38 | 5

De zelf benoemde profeet gaf het voorbeeld dus mag het

Eddy67 | 14-05-21 | 15:42

Dat zijn geen mannen geweest. Ik zou ze niet eens dieren of beesten noemen. Veeleer subhumane anencephale vergissingscreaturen. Hun ouders zullen trots zijn. Want, ik neem aan, dit was weer Allahs wil, had zeker je sondeerapparaat geboden om de daad te verrichten. Stelletje cretins, stelletje belidigingen voor de mensheid. Tenzij ze onschuldig worden bevonden (ha..ha..ha...ho...ho...ho....).

nobodiesunmighty | 14-05-21 | 15:44
▼ 2 antwoorden verborgen

Mooie naam voor die club: The Ganges Gang Bang Gang.

Mr_Natural | 14-05-21 | 15:38 | 3

Dat zou impliceren dat het om Indiers gaat.... Schuif maar een landje oostwaarts op.

me163komet | 14-05-21 | 15:51

@Mr_Natural | 14-05-21 | 15:56: Dit soort praktijken komen onder de van origine Indiase bevolking van GB toch héél veel minder voor.

Grachus | 14-05-21 | 19:44

Wat een laag kutvolk,de oudste is 64 staat met stip op 1 met 5x verkrachting,verschrikkelijk nieuws!

lekker vingeren11 | 14-05-21 | 15:37

Staf met een guillotine, je mag zelf bepalen welke kop je er onder legt..

Arno | 14-05-21 | 15:37

"Laten wij Nederlanders ons nou maar bezig houden met Baudet en andere racisten, en ons niet bemoeien met de aziatische cultuur. Dan ziet de wereld er weer een stuk beter uit" aldus ..............

Drunken_Pumpkins | 14-05-21 | 15:35

Die mannen vierden gewoon het Suikerfeest. Mag ook al niet meer.

Kattie | 14-05-21 | 15:35

Ondanks dit(wat naar buiten komt), willen we meer! We willen meer bloed, verkrachtingen, eerwraak, onthoofdingen, meer moskeeën,veel meer anti westers 'volk'.

vluchtelingallergie | 14-05-21 | 15:33 | 4

Erikjan snapt sarcasme niet helemaal

me163komet | 14-05-21 | 15:52
▼ 1 antwoord verborgen

Arme kind komt nog goed weg. In india laten ze je voor dood achter in een bus c.q. wordt je verstoten door je familie want je ben oneerbare en niet uithuwbare hoer.
Kom d'r maar in Kaag en consorten.

Omzwicht | 14-05-21 | 15:32 | 1

Kom er maar in,feministen.

ger1306 | 14-05-21 | 15:37

Die oudste moslim neukt het meeste !

DontLookWhenIP | 14-05-21 | 15:31 | 4

Hij doet Mohammed de meeste eer aan. Misschien moeten we die jonge pedo jagers bellen of doen die toevallig alleen blanke pedo's?

ger1306 | 14-05-21 | 15:41

Wat vind de raad van imams hiervan. Of zeggen die maar niks...

nobodiesunmighty | 14-05-21 | 15:46

Goed voorbeeld doet volgen. Hoe oud was Aicha ook alweer toen Mo het huwelijk consumeerde?

Mahatma | 14-05-21 | 16:15
▼ 1 antwoord verborgen

Step aside, Butch...

Hater bij de Heijn | 14-05-21 | 15:31 | 1

https://www.youtube.com/watch?v=tVRPz6-Tkww

Mr.Crowley | 14-05-21 | 15:50
-weggejorist en opgerot-
Theodorus.Goldbach | 14-05-21 | 15:31 | 2

U bent redelijk tot zwaar gestoord!

ploppy | 14-05-21 | 15:34

Vroeger en heden zijn het vooral individuen. Dit is religieuze haat stilgehouden uit angst om voor racist uitgemaakt te worden. Gemeente, politie en hulpverleners keken en kijken nog steeds weg van islamitisch haat en geweld. Als u mij een voorbeeld kunt geven van een equivalent als deze casus dan slik ik mijn woorden in. Met je nieuwe onderlaag. Idioot.

RtotheB | 14-05-21 | 15:39

In Schotland had de politie twee Indiërs thuis opgehaald om het land uit te flikkeren. Vervolgens omsingelen honderden omstanders de politiebus. Oplossing na een paar uur omsingeling: de twee werden vrijgelaten. Zo ook weer opgelost.

Omzwicht | 14-05-21 | 15:30 | 2

Lijkt een beetje op dat deugende Zweedse wijf dat is een vliegtuig zat te schreeuwen en janken omdat er een Akbar in het toestel zat dat op het punt stond om uit Zweden weggejorrisd te worden.

Trasnochador | 14-05-21 | 16:53

weggejorist bedoel ik.

Trasnochador | 14-05-21 | 16:55

Dat worden 28 phew conversations.

Mr_Natural | 14-05-21 | 15:28

Pff, rechtzaak in 2016 al. Lees ook dat er een aantal gevlucht zijn terug naar Pakistan.

tiku99 | 14-05-21 | 15:28

Yorkshire Pudding. Het valt van Rossum niet mee om uit dit trieste verhaal nog humor te destilleren. Ik moest in ieder geval niet lachen.

Charles Swietert | 14-05-21 | 15:28

Ik word nog steeds kwaad als die Engelsen het weer over "Asian" hebben, terwijl ik niet eens Aziatisch ben. De meeste Aziaten zijn geen moslim, maar dat weten ze in Engeland blijkbaar niet.

Hoe is het trouwens met Tommy Robinson?

gekwetst | 14-05-21 | 15:27 | 6

@Pieter Breydel | 14-05-21 | 15:34: linkje is wel handig

theo-is-dood | 14-05-21 | 15:50

@DontLookWhenIP | 14-05-21 | 15:36: Met Chinezen en Indiers opgeteld zijn er 2x zoveel Aziaten niet moslim, maar daar gaat het niet om. Wat me vooral stoort is dat men "Aziaten" als verkrachter neerzet, terwijl verkrachting en ander geweld toch echt vooral uit die cultuur van 'the dark side' komt.

gekwetst | 14-05-21 | 15:52
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik dacht even dat de foto van een portie doner was. Met onduidelijke knoflooksaus die net bereid is door diverse manmen met Aziatische achtergronden.

Ad Hominem | 14-05-21 | 15:27

Zei het vanmorgen al.
West-Europa is naar de kloten.
Elke stad van 50.000+ inwoners wordt geteisterd door groepen moslimmannetjes.
Overal hetzelfde patroon.
Engeland, Frankrijk, België, Duitsland, Zweden, Nederland.
Beesten zijn het, barbaren.
Om ziek van te worden.
Geen dag gaat voorbij zonder slecht nieuws over moslimgemeenschapjes die zich misdragen.
De mannen misdragen zich op straat en het valt mij op dat de vrouwen zich steeds vaker misdragen op social media.
De felheid waarmee de dames homo’s en Joden beledigen is beangstigend.
Moslims hebben een missie en dat belooft niks goeds.
En hun zwijgende meerderheid vindt het wel best.

Ruimedenker | 14-05-21 | 15:26 | 4

Ik moet altijd denken aan het voorbeeld van nazi-Duitsland. Waren alle Duitsers slecht? Nee. Maar de nazi's hebben aangetoond dat een klein groepje gewelddadige fanatici een heel volk voor haar wagentje kan spannen, en de hele wereld in lichterlaaie kan zetten.

In dat opzicht zie ik een extreem groot risico met de moslimpopulatie in Europa. Ook omdat een groot deel maar weinig verbintenis voelt met de landen waarin zij leven, en met de oorspronkelijke bewoners en cultuur.

Aangezien de heersende elites er alles aan doen om dit probleem te verergeren en intussen politie en leger wegbezuinigen is een bloedige burgeroorlog tussen moslims en de oorspronkelijke Europeanen slechts een kwestie van tijd. Ik hoop dat er tegen die tijd nog wat wapenhandelaren zijn met connecties in de christelijke delen van de Balkan en Rusland. Want momenteel zijn het vooral moslims die onbeperkte toegang tot zware wapens lijken te hebben.

Professor Superhirn | 14-05-21 | 15:42

Het westen wordt niet meer serieus genomen door China en Rusland. Voltooid verleden tijd. Islam, woke enz. Falend EU beleid.

zwartzondersuiker | 14-05-21 | 15:45
▼ 1 antwoord verborgen

Allemaal van die typisch Engelse namen.

me163komet | 14-05-21 | 15:26

Klein beetje terzijde, maar niet echt heel veel (incl. Rob Jetten alert): vorige week onthoofdde een Iraniër zijn broer, omdat deze homoseksueel bleek te zijn. De familie-eer was weer eens in het geding.

Tinie | 14-05-21 | 15:26 | 2

Een broedermoordenaar in de familie is kennelijk wel acceptabel.

voldemort | 14-05-21 | 15:33

Ach, ik snap het wel. Als hij aan een hijskraan bungelt straalt dat wel heel slecht af op de familie, dus netjes opgelost, eer gered.
/sneu volk.

Graaisnaaiert | 14-05-21 | 18:33

Mijn dochter (10) woont bij haar moeder in Utrecht. Hoe is daar momenteel de stand van zaken? Moet ik haar naar Twente overhevelen?

Leptob | 14-05-21 | 15:24 | 5

Dat lijkt me sowieso een goed idee, even afgezien van zoiets als dit, lijkt me dat de leefbaarheid in Twente stukken beter is dan in de grote steden.

Alfred E. Neuman | 14-05-21 | 15:28

Als ze nog steeds op Overvecht woont, JA! heel snel.
Kom er een paar keer in de week en dat is geen plek meer voor 10 jarige (Nederlandse) meisjes.

Ruimedenker | 14-05-21 | 15:28

Ook daar hangen ze op de scholen rond de boel te verzieken zeker op het VMBO.

voldemort | 14-05-21 | 15:32
▼ 2 antwoorden verborgen

Zal me niks verbazen dat deze heerschappen er nog trots op zijn ook.

hooliganica hollandi | 14-05-21 | 15:22 | 1
-weggejorist-
Hemke-Valsema | 14-05-21 | 15:26

Je kunt beter in Israël wonen dan in een Engelse achterbuurt.

Mr_Natural | 14-05-21 | 15:21
-weggejorist-
Aisie | 14-05-21 | 15:20

Rotherham all over again.

Gomezlopez | 14-05-21 | 15:19 | 1

Maar waar zijn nou de feministen als ze een keer echt nodig zijn?

ger1306 | 14-05-21 | 15:34

Vast wel een advocaat te vinden die zegt dat ze het zelf heeft uitgelokt.

Mr_Natural | 14-05-21 | 15:18 | 2

De echte slachtoffers zitten in het beklaagden bankje meneertje.

Hemke-Valsema | 14-05-21 | 15:27

in Engeland zal de advocatuur proberen haar als getuige tot in de meest intieme "smeuige" details te ondervragen in de rechtzaal in de hoop dat ze het kleinste onregelmatigheidje vinden wat tot vrijspraak leidt, en dat de hele verdachtenlijst af, zaak na zaak...... Hoe lang denk je dat dit arme mens dit gaat volhouden. overigens , maak je borst niet nat wat de Engelse straffen betreft, want na het uitzitten van 1/3 van je straf sta je standaard weer op straat.

me163komet | 14-05-21 | 15:33

Keep on walking, nothing wrong

Fedde71 | 14-05-21 | 15:18

Dat krijg je als je half India, Pakistan en Bangladesh importeert.

Schepvogel | 14-05-21 | 15:17 | 1

Juppp

Hemke-Valsema | 14-05-21 | 15:27

Palestijns klinkende namen...

fram | 14-05-21 | 15:16

Er heet er een Tuakeer Butt.

Hoop dat Bubba raad weet met die Butt.

Knufter | 14-05-21 | 15:16 | 2

Zijn broer Harris Ahmed heeft ook meegedaan.

gestoptmetroken | 14-05-21 | 15:20

Tevens zijn oom.

Knufter | 14-05-21 | 15:22

De ouders hebben niks gemerkt al die jaren? Dat lijkt me onmogelijk.

Mr_Natural | 14-05-21 | 15:16 | 1

Het zijn vaak meisjes uit problematische gezinnen, pleeggezinnen, kindertehuizen of in een andere, kwetsbare positie, waarbij ouders niet echt opletten. Als ze er al zijn.

Poesmobiel | 14-05-21 | 15:46

In NL is dit gelukkig niet aan de orde.

sjef-van-iekel | 14-05-21 | 15:14

Ik vraag mij dan zomaar even af waar die aantallen keren verkracht p/p vandaan komen. Hield iemand dat bij over die hele periode ofzo?

Leptob | 14-05-21 | 15:13 | 4

@sjef-van-iekel | 14-05-21 | 15:18: De celletjes zijn daar ook niet kinderachtig, om nog maar te zwijgen wat ze met kinderverkrachters doen.

Dubbelepunthoofd | 14-05-21 | 15:25

@sjef-van-iekel | 14-05-21 | 15:18: geen probleem Sjef
>Cumulatieve tenlastelegging logo #10871Tenlastelegging met een opgave van meerdere delicten in de dagvaarding, die genummerd zijn en tijdens één onderzoek ter terechtzitting worden behandeld. <

theo-is-dood | 14-05-21 | 15:29

Waarschijnlijk herkent door de meerdere slachtoffers.

Man-bear-pig | 14-05-21 | 15:32
▼ 1 antwoord verborgen

Ik zou ze allemaal in een oranje overall laten knielen met een zakje over het hoofd.

Jos Tiebent | 14-05-21 | 15:12

Is het arme meisje ook 'Aziatisch'?

Mr_Natural | 14-05-21 | 15:12 | 2

Natuurlijk niet. Blanke onderklasse.

Hemke-Valsema | 14-05-21 | 15:28

Is blijkbaar niet verteld.
Als ze 'Aziatisch' was hadden ze dat waarschijnlijk gretig erbij gezegd.
Want dat zou iets minder negatief af kunnen stralen op de deelnemers aan het groepsevenement, dan wanneer het een brits meisje is.
Wat het dus waarschijnlijk ook is, aangezien niet uitdrukkelijk is aangegeven welke etniciteit het slachtoffer heeft.

Kijkeensaan | 14-05-21 | 15:29

Je hebt Aziaten en je hebt tuig. Azie begint eigenlijk in het Oostelijk deel van India en dan verder oostwaarts. Eigenlijk dus daar waar de gezichten wat ronder worden, de lichaamsbeharing grotendeels absent is en de oogjes wat meer toegeknepen staan.

Graaisnaaiert | 14-05-21 | 15:11 | 4

Topografie voor tokkies.

Erikjan79 | 14-05-21 | 15:15

Het begint bij het stukje water van Istanbul en voorbij Oekraine en de Oeral

Risingson | 14-05-21 | 15:32
▼ 1 antwoord verborgen

Gelukkig staan er geen islamitisch-klinkende namen in, anders had dit wel eens een negatieve impact gehad kunnen hebben op het imago van de mohammedanen.

obominotie | 14-05-21 | 15:10 | 6

Bangla bangers. Schoften tuig met een micro iq.

Hemke-Valsema | 14-05-21 | 15:29

@Erikjan79 | 14-05-21 | 15:13: lang niet elke blanke is christen, vrijwel iedereen uit het Midden Oosten is echter wel moslim. Dat is nou net 1 van de vele problemen van dat abjecte geloof.

Bootsjunge | 14-05-21 | 16:14
▼ 3 antwoorden verborgen

Niet teveel ruchtbaarheid aan geven GS. Niet tijdens de Suikerfeest-tijd. Voor je het weet verzamelen en krioelen weer hordes Moslims op straat wanneer deze beesten worden opgehaald door de popo en worden de busjes geblokkeerd.
En de beesten weer vrijgelaten.

Realism Is All | 14-05-21 | 15:10 | 1

Cynisme-modus aan: GS is hier stevig aan het provoceren. We hebben het hier over een kwetsbare groep in onze samenleving. Die zwaar lijdt onder achterstelling en discriminatie.
De kans is niet denkbeeldig dat individuele leden van deze achtergestelde groep vanuit hun emotie zullen gaan reageren richting dit nodeloos kwetsende medium. Zijn we Charlie Hebdo, Theo van Gogh en Kurt Westergaard vergeten? ::cynisme-modus Uit

theo-is-dood | 14-05-21 | 15:36

Ja maar....

El Rico Grande | 14-05-21 | 15:09 | 2

Zij...

Ambiorix | 14-05-21 | 15:18

Make love, not war, die slogan kan ook wel de prullenbak in.

Mr_Natural | 14-05-21 | 15:08

Hop. Twintig jaar een mottige kerker in en daarna sofort terugsturen naar het hellegat van herkomst. Tot zover Yeti's rechtspraak.

Enter Yeti | 14-05-21 | 15:08 | 2

20 jaar is wel erg mild, gewoon levenslang op water en brood. Het slachtoffer heeft immers ook levenslang gekregen door deze varkens.

Alfred E. Neuman | 14-05-21 | 15:17

Niks hoor. Deze “Asians” zijn Brits onderdaan. En terugsturen is onmenselijk ten opzichte van hun familie van hardwerkende belastingbetalers

theo-is-dood | 14-05-21 | 15:39

Huh. Hoezo Aziatisch?

Canis.bonus.es | 14-05-21 | 15:08 | 3

Precies. Zijn gewoon Engelsen.

sjef-van-iekel | 14-05-21 | 15:10

Ik zie daar een Paki staan.

Knufter | 14-05-21 | 15:18

Bangadesh

SterF... | 14-05-21 | 15:58

Tering he.... West Yorkshire zit de komende tijd in ieder geval zonder shoarma. Alle zaken dicht wegens personele problemen.

Dr.Diggler69 | 14-05-21 | 15:06 | 1

Ik denk dat je geen idee hebt hoeveel van dit volk er rondloopt in die regio.

marcoplarco | 14-05-21 | 15:24

Ohja, was even vergeten dat het in Engeland heel gewoon is om mensen van Pakistaanse, Afghaanse, Iraanse en andere lokale afkomsten daar... Gewoon "aziatisch" te noemen. Bizar eigenlijk.

Hoe gaat t nu eigenlijk met Tommy Robinson?

LangeTijdGeleden | 14-05-21 | 15:06 | 3

Inderdaad bizar om Aziaten Aziatisch te noemen. Schande.

Erikjan79 | 14-05-21 | 15:10

de helft van de wereld komt uit Azië

MaarFeitelijk | 14-05-21 | 15:12

Tommy Robinson is de evenknie van Wilders in Nederland. Hoe veel gelijk je ook hebt, hij leidt aan het klokkenluiderssyndroom. En met klokkenluiders en goedbedoelers loopt het altijd slecht af.

Knufter | 14-05-21 | 15:19

Gaat dit over Rotherham? Maar dat ligt toch in South Yorkshire?

lekgoot | 14-05-21 | 15:06 | 3

nieuw geval

Fedde71 | 14-05-21 | 15:18

The gift that keeps on giving,.....

miko | 14-05-21 | 15:39

Rotherham ligt bij Sheffield
West Yorkshire ligt bij Leeds

Kijkeensaan | 14-05-21 | 15:40

Het was toch zo’n verrijking?

Wijze uit het Oosten | 14-05-21 | 15:06 | 1

Lekkere curry, in je broekje.

Hemke-Valsema | 14-05-21 | 15:31

Het is nog een wonder dat het slachtoffer uit de eigen groep is. Het is klaarblijkelijk geen belemmering. Gebruikelijk zijn het gegroomde Britse meisjes dit in zo'n circus terecht komen. Blij gestart met de belangstelling van één of andere schoft.

MaarFeitelijk | 14-05-21 | 15:05
-weggejorist-
RickTheDick | 14-05-21 | 15:05 | 3

Daar kun je maar beter niet teveel vragen over stellen enof feiten over op tafel leggen, want dan ben jezelf de pineut....vraag maar aan Tommy Robinson.

Kowalski11 | 14-05-21 | 15:05

Die namen zijn niet echt divers..

miknic | 14-05-21 | 15:05

Dat meisje, haar leven verziekt.

homieguerneville | 14-05-21 | 15:04

Aaah, de veelgeprezen verrijking.....

Dat meisje heeft geen leven meer, maar dat mag de pret niet drukken.

Toetsenbordcomplex | 14-05-21 | 15:04

Nondeju nog-an-toe, wat bezielt deze lieden???
Niet aan komen zeiken met religie of cultuur.

MK27 | 14-05-21 | 15:03 | 6

Opportunity want meisje is geen lid van geloof, familie of stam.

Risingson | 14-05-21 | 15:34

En toch is het precies dat , religie en cultuur. En dat gaat ook nooit veranderen

Man-bear-pig | 14-05-21 | 15:39

Incorrect. Niet honderden. DUIZENDEN! In Rotherham alleen al 14000! Sommige schattingen zeggen zelfs een kwart miljoen! En het gaat nog gewoon door.

quantumcollider | 14-05-21 | 16:48
▼ 3 antwoorden verborgen

Gebeurd in Nederland nooit.
Dat vrijgeven van de namen bedoel ik dan.

Paardehoefer | 14-05-21 | 15:03 | 5

@MK27 | 14-05-21 | 15:05: zulke massamisbruikgebeurtenissen zijn er niet. In Limburg zijn wel wat bezoekers vervolgd van een minderjarig vrijwillig wipmeisje dat het toch leuker werk vond dan in de vulploeg van de supermarkt. De heren hadden het gevulde condoom achtergelaten dat weer door de politie veilig gesteld werd. De twintig binnenwippers van die dag waren de klos. Ze hield er graag de gang in. De namen zijn bij de rechtbank bekend. Waarom zou u ze moeten mogen weten via een krantenbericht?

MaarFeitelijk | 14-05-21 | 15:11

Namen wel vrijgegeven in het VK, de afkomst wordt gecamoufleerd
Britse vrienden ergeren zich aan zoiets, het op Aziaten te houden,
Terwijl zo'n beetje iedereen weet dat het Pakistanen betreft, niet Thai of Chinezen etc

Tobi | 14-05-21 | 15:32
▼ 2 antwoorden verborgen

@Erikjan79 | 14-05-21 | 15:21: Dom wegkijkertje. Hinderlijke trol. Arm ventje.
Sorry, soms ben ik zo eenzaam dat Tourette weer opspeelt.

Normpje | 14-05-21 | 15:54

Ziet u nu wat voor typje ons Erikjan79 is? Een bloedonderdenagelsweghalerdiejemoetlatenstikken.

Normpje | 14-05-21 | 16:24

@Normpje | 14-05-21 | 16:24: ErikJan39 is broodnodig, om iedereen zich eens lekker te laten ergeren.

Nuchternederland | 14-05-21 | 17:08
▼ 8 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Online Casino