De derde golf. We gaan NIET ALLEMAAL DOOD
Het is wel erg, maar het is niet verschrikkelijk
Lekker opbeurend pessimistisch draadje van power corona cijfers duider des vaderlands Marino hedenmiddag, omtrent de situationem coronae Batavianensis. Want we kunnen met zijn allen wel naar de cijfertjes van zometeen gaan zitten turen (wij gokken iets lager dan gemiddeld) maar het gaat natuurlijk om het grote plaatje. En dat is: het gaat slecht, maar verder gaat het goed. Ja, de Britse variant heeft een maandje langer op zich laten wachten, maar hij is er nu echt. En dat betekent een derde golf. En dat betekent gelukkig nog niet heel veel meer extra doden, maar wel extra druk op de zorg. En dat wil je niet. Dus. Niet te veel naar de PR-praat van morgen luisteren. Maar wel naar het hele draadje (na de breek). Plus: zelf blijven nadenken. Take care.
UPDATE: +6340, oNdEr hEt gEmIdDeLdE (told you)
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Artsen: 'Er was Code Zwart', nu Gommers aan de beurt
Is dat een corona of ben je blij me te zien
LIVE. Enquetecommissie corona gooit BAL GEHAKT Hubert Bruls in de pan
Word je spontaan vegetariër van
Feynman en/of Feiten – Terugkijken zonder zicht
Er is geen tijd meer voor politiek geneuzel.
Nieuwsuur: 'Timmermans schermt met Spaanse uitzetcijfers, maar kan deze niet aantonen'
Friendly fire!!! MEDIIIIIIIIIIIIC!
Over femicide, seksueel geweld, de cijfers en daders in het StamCafé
Over alle vragen die 'Wij Eisen De Nacht Op' oproepen
