Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hoera het Hugo de Jonge-vaccin is óók effectief!

Een soort van

Social

Dat gelul over vaccins die 90% effectief zijn. Uitslovers! Het vaccin van de Universiteit van Oxford en AstraZeneca, óns vaccin en in de medische wereld ook wel bekend als het wijwater van Hugo de Jonge, is 70% effectief! Om precies te zijn 70,4% effectief oftewel 60% effectief tot 90% effectief, of, hoe anderen dat noemen, 70% effectief tot 90% effectief (terwijl ze bedoelen 60,2% effectief tot iets meer dan 90% effectief en 70,4% effectief tot iets meer dan 90% effectief)! Dat is minder dan de 95% effectiviteit van Pfizer en 94,5% effectiviteit van Moderna, maar precies 70,4% effectief is ook nog heel effectief: de minimumeis aan effectiviteit is immers een effectiviteit van 50%, maar met 55% effectief waren we ook al heel blij geweest, en dit is méér, namelijk 70,4% effectief. Bij 2 volledige doses is de effectiviteit van Oxford slechts 62%, maar bij de juiste dosering (eerst een halve dosis en daarna een hele) gaat ook de effectiviteit van het De Jonge-vaccin naar 90%! En dan staat u straks weer op 26% van uw kunnen heel effectief te doen in de kroeg! YES!

Reaguursels

Inloggen

Ik stel voor om alle vaccins uit te testen op Chinezen. Mocht een vaccin niet helemaal werken of een bijwerkingen veroorzaken dan hebben we de veroorzakers van al deze ellende bij hun Chinese ballen. Teven weten we na deze test of de vaccins echt werken.

bosmaloot | 24-11-20 | 08:16

De leeftijdsopbouw van de personen die zijn overleden in de periode van 22-11-20 10:00 tot 23-11-20 10:00 is;
50-59 1 persoon
60-69 6 personen
70-79 15 personen
80-89 23 personen
90+ 9 personen
Totaal 54 waarvan 7 in het ziekenhuis.
De leeftijdopbouw van de personen die in het ziekenhuis zijn opgenomen is;
0-9 0 personen
10-19 0 personen
20-29 0 personen
30-39 2 personen
40-49 2 personen
50-59 8 personen
60-69 10 personen
70-79 13 personen
80-89 13 personen
90+ 2 personen
totaal 50
Kijktips;
- oud-senator Heleen Dupuis(VVD) in "de nieuwe wereld"
- ARTE reportage "Corona: Deutsche, Franzosen und Schweden in der Krise"

mikes43357369 | 23-11-20 | 21:22

En, dankzij de marktwerking in de zorg en dankzij de zelfbeschikkingsgrondrecht mag ik dus kiezen welke vaccin-merk ik me laat toedienen.

kweethetooknietbeter | 23-11-20 | 19:14 | 1

Waarom zou je een ander vaccin willen dan dat van AstraZenica ? En tegen kostprijs geleverd !

elevator | 23-11-20 | 20:21

Die uit het land van Trump is 94%, huGo kan helemaal niets.

revolte | 23-11-20 | 17:39 | 1

Hugo heeft ingeschreven op het beste vaccin .

elevator | 23-11-20 | 20:16

Got it.
AstraZeneca is just AnsaldoBreda in disguise...

wezen | 23-11-20 | 17:18 | 2

Mede ontwikkeld door universiteit van Oxford dus gecontroleerd door onafhankelijke wetenschappers .

elevator | 23-11-20 | 20:18

Effectief doen in de kroeg, of effectief op het kerkhof?
Dat DNA veranderen zit mij niet lekker...

wiener mit pommes | 23-11-20 | 17:14

Leuk. 90% effectief. Langzamerhand zullen de statistieken en definities van het virus en griep wel weer in het voordeel van de Big Pharma/overheid uitvallen. Lees:

- de vergoeding aan ziekenhuizen per coronapatient gaat omlaag;
- de definitie van een pandemie wordt aangepast;
- de echte doodszoorzaak wordt op gearchiveerd i.p.v. alleen corona;
- kranten beginnen een andere boodschap te verkondigen
- verzin er nog maar een paar

Alvast een kusje aan Gulliver.

nuchterland | 23-11-20 | 17:01

Ik hoorde laatst dat de COVID vaccins eigenlijk geen vaccins zijn, maar een proteine dat er voor zorgt dat het COVID virus zich niet kan hechten aan de cellen. En dat een 'gevaccineerd' persoon, hierdoor nog wel het virus kan dragen (enkel heeft het geen vat op die persoon). Deze persoon kan dus nog wel anderen besmetten met COVID.

desmodus | 23-11-20 | 15:43 | 6
▼ 3 antwoorden verborgen

Vraag me af of we als koning klant mogen kiezen tussen deze Planet of the Apes gmod en het Frankenstein meets The Matrix Rna ding van Pfizer / modRna. Deze 'klinkt' alsof het minder een massaal Dr Mengele experiment is.

GormSuil | 23-11-20 | 15:39 | 1

Wappie.

Gulliver | 23-11-20 | 16:43

Doe mij maar dat al 60 jaar toegepaste anti malaria medicijn.
Kost een kwartje,90% effectief in een vroeg stadium van Corona.
Daar kan de BigFarma lekker niets aan verdienen.
Voor wie werkt "de schoen" nu eigenlijk?

De Profundus | 23-11-20 | 15:31 | 3

Dat is voor als je corona hebt en ziek bent niet om het te voorkomen...

dz5b604587 | 23-11-20 | 15:37

Doe mij maar vitamine D dan. Dat kost €0,039 per dag

Sandronique | 23-11-20 | 16:59

.. stop die spuit maar in je reet...!

Bram de Rammer | 23-11-20 | 15:21

De bewezen effectiviteit van dit vaccin is gelijk aan:
2x de helft van jouw schoenmaat, gedeeld door twee + 1.

Dutch_Viscount | 23-11-20 | 15:20

Mag een gevaccineerde nog wel in contact komen met een 0ngevaccineerde? Wat als dat man en vrouw zijn? Moeten ze dan scheiden? Ik vraag dit voor een vriend.

Atheist-Priest | 23-11-20 | 15:14 | 1

Goede vraag, mijn man wil wel geprikt, ik niet.

gato | 23-11-20 | 17:29

90% of 60% van wat precies?

inCol | 23-11-20 | 15:14
-weggejorist-
Peter1246 | 23-11-20 | 15:11

Ik ben 100% effectief Coronamoe.

Statler en Waldorf | 23-11-20 | 15:10

Makkelijk testen in een wereld vol coronamaatregelen. Of hebben ze speciale coronakroegen geopend voor het onderzoek waar iedereen vier rijen dik tegen elkaar stond gedrukt in een poging bier te halen?

Allemaalvanmij | 23-11-20 | 15:07

Maar… waar is de oude vertrouwde en uiterst venijnige ‘griep’ nu toch gebleven?
Mogelijk heeft C-19 het influenza virus weg geconcurreerd, kan ook natuurlijk.

Sw.Dwaallicht | 23-11-20 | 14:52 | 4

Plausibele verklaring, echter dan komen we uit bij het volgende: mondmaskers werkte toch niet? Het merendeel van de bevolking draagt ‘katoenen’ gezichts beschermers, een virus laat zich niet tegenhouden door zo’n grove zeef, toch? Dus staat uw theorie hierbij op los zand. Nogmaals: waar is het influenza virus gebleven, tevens de doden welke dit normaliter veroorzaakt?

Sw.Dwaallicht | 23-11-20 | 15:11

@Sw.Dwaallicht | 23-11-20 | 15:11:
in de VS toch alweer zo'n 40000. Vrij normaal. NL cijfers blijven achter vanwege trage reportage is mijn vermoeden. Zoals NL vaak achter de VS aanhobbelt met enige vertraging.

inCol | 23-11-20 | 15:18

Die 2 stonden samen voor al die deuren te bakkeleien wie er naar binnen mocht. Helaas bleek lockdown alleen een preventief medicijn tegen griep. Net als muilkorven, die doen ook alleen de microscopische deurtjes nog open voor corona

Sandronique | 23-11-20 | 17:16
▼ 1 antwoord verborgen

Voor ouderen en zwakkeren een uitkomst, hoewel zelfs mijn koppige ouders door mijn lieftallige christelijke broer aan het wankelen zijn gebracht. Iets met stoffen afkomstig uit het embryo van geaborteerde kinderen. De observatie dat kinderen niet worden geoogst voor dit doel leek hij te begrijpen, maar men speelt alsnog voor God en dat is fout. Puur in de ogen van de Heer sterven we dan weer aan polio en difterie.

Boerhoektvrouw | 23-11-20 | 14:44 | 2

Snap jij zelf wel wat je tiert ?

elevator | 23-11-20 | 14:55

Jij niet blijkbaar....

Lorejas | 23-11-20 | 15:05

Ok. Iets zegt me dat wij hier financieel diep in zitten. Wij krijgen het kneuzenvaccin.

Lorejas | 23-11-20 | 14:37 | 2

Nederland, het steenrijkste kneusje van de hele wereld. Stem die kneuzen weg en krijg ook een werkend vaccin.

Nivelleermarionet | 23-11-20 | 14:40

Ik probeer ze al weg te stemmen sinds ik ergens 1654 voor eerste maal mocht stemmen.

Lorejas | 23-11-20 | 14:41

De effectiviteit zegt iets over het percentage mensen dat immuun wordt tegen Covid-19. De rest kan alleen maar binnen blijven en hopen dat ze gespaard blijven. Deels oplosbaar door voldoende lang na de vaccinatie te testen of je antistoffen hebt. Zo niet dan een ander vaccin proberen. Dan blijft er uiteindelijk een klein pecentage onbeschermden over, die in het niet vallen bij de egoïstische stronteigenwijze drollen die hun vaccinatie weigeren omdat ze denken dat Bill Gates 5G chips inspuit in plaats van entstof. Dat is niet zo erg, want dat volk kan je beter kwijt dan rijk zijn.

Nivelleermarionet | 23-11-20 | 14:35 | 3

als u bedoelt dat het % domme wappies in het niet valt bij de onbeschermden dan ben ik het met u eens

priwax | 23-11-20 | 14:41

Wanneer kan ik me tegen Hugo de Jonge laten vaccineren? Is dat vaccin ook effectief tegen Rutte cum suis? Vragen....

Joffri | 23-11-20 | 14:34 | 1

Geestig hoor.

Rest In Privacy | 23-11-20 | 14:57

Wie wil dit vaccin nu nog terwijl er betere zijn?
Niemand toch?
Ik neem sowieso geen vaccin.
Ik ben geen antivaxer, maar die vaccin is veel te snel op de markt gekomen.
Laat Hugo bloemschoen hem eerst maar zelf nemen en misschien, heel misschien neem ik hem dan ook als hij er niets van over houdt.

jufrouw theelepeltje | 23-11-20 | 14:27 | 1

Ja, die vaccin is viez, je weet zelluf.

Het brein erachter | 23-11-20 | 14:41

Luchtvaartmaatschappij Qantas: vaccin straks verplicht op internationale vluchten

kneuterzak | 23-11-20 | 14:23 | 3

Gaat waarschijnlijk gelden voor alle serieuze vliegmaatschapijen.
Goede zaak. Nu ook nog voor de rest van het openbare leven.

Frau_Ferkel | 23-11-20 | 14:24

Goed. Geen wappies meer aan mn favo bar aan de playa

ruudvangeelen | 23-11-20 | 14:25

Ik kan niet wachten tot KLM dit ook verplicht stelt.

Rest In Privacy | 23-11-20 | 14:26

Ik wacht wel.
Maarre ... is er nog kans dat dat virus gewoon is uitgeraasd? Net zoals toen met de Spaanse griep? Gewoon, ineens *ploef* en weg?
Weet iemand dit?
(Ik vond de rust en stilte eerst wel fijn maar voel de laatste tijd wat onrust en opstandigheid opborrelen.)

Gewone_mevrouw | 23-11-20 | 14:22 | 6

@jufrouw theelepeltje | 23-11-20 | 14:30:

De cijfers wereldwijd wijzen heel wat anders uit.
Laat het denken maar aan mensen met een gezond verstand over.

Gulliver | 23-11-20 | 16:41

In China is het toch ook weg.

Wachtmaar! | 23-11-20 | 17:10
▼ 3 antwoorden verborgen

Voor de 20-30 % van NL die sowieso al immuun is (al Covid19 gehad), heeft het vaccin al geen toegevoegde waarde, lijkt me.

RichardBandler | 23-11-20 | 14:21 | 5

Maak er 8-10% van.

Frau_Ferkel | 23-11-20 | 14:27
▼ 2 antwoorden verborgen

Ben nog steeds aan het bij komen van het vaccin van de Mexicaanse griep van die dieren arts.

komtdatschot | 23-11-20 | 14:17

De ontwikkeling van een effectief vaccin (> 90%) vraagt gemiddeld vijf tot tien jaar. Dan is deze haastklus waarschijnlijk een gevaarlijk experiment met de mondiale volksgezondheid. Ik zie de doorgedraaide in razernij ontstoken gevaccineerden (breinrot) al over de straten rennen en gezonde mensen bespringen om ze de halsslagaders door te bijten..

suscrofa | 23-11-20 | 14:16 | 3

Klinkt als goede Netflix serie

ruudvangeelen | 23-11-20 | 14:27

"Ongeveer 2 weken na toediening van het vaccin traden de eerste bijverschijnselen op: impulsief handelen en een chaotisch denkpatroon. De sterke economische groei aan de start van 2021 wordt door steeds meer historici in direct verband gebracht met het uitgavepatroon van burgers als gevolg van de bijwerkingen van de eerste covid-19 vaccins. Ook de verrassende verkiezingsuitslag bij de Nederlandse Tweede Kamer verkiezing van 2021, waarin Hugo de Jonge een nipte overwinning boekte, lijkt gerelateerd aan dit grootschalige vaccinatieprogramma. Na 8 weken was 66.6% van de patiënten vervallen van een vorm van katatonie tot een uitsluitend vegetatieve staat. Massale oversterfte was slechts een voorbode van de ellende die de Nederlanders nog te wachten stond, de eerste overleden slachtoffers toonden namelijk binnen 12 uur na overlijden opnieuw tekenen van leven... "

Zendavesta | 23-11-20 | 14:49

Als je ingeent bent, blijf je dan voor een x-aantal jaren positief?
Bij tbc prik is dat wel zo.

gato | 23-11-20 | 14:16 | 13


Spanje begint in januari met Covid-vaccinatie

De Spaanse minister van Volksgezondheid heeft bevestigd dat in het kader van het recent aan de Europese Unie gepresen-teerde vaccinatieplan men in Spanje vanaf januari kan beginnen met het vaccineren tegen Covid-19. Ook kondigde hij aan dat er geen vaccinatieplicht komt.

Rest In Privacy | 23-11-20 | 15:11

@Lupuslupus | 23-11-20 | 14:44: Maar bij eerdere berichten was dat wel, met boete van 3000 euro, Dus je hebt gelijk, maar gisteren is alles weer veranderd.

gato | 23-11-20 | 17:35

@gato | 23-11-20 | 17:35:
Twee dagen geleden op spanjevandaag com
Spanje begint in januari met Covid-vaccinatie zonder vaccinatieplicht

Rest In Privacy | 23-11-20 | 18:13
▼ 10 antwoorden verborgen

Uit onderzoek blijkt dat 30% van de Nederlanders een Lockdown willen en nog zwaardere maatregelen. Laat dat nou net het percentage zijn van de publieke sector in NL.. die krijgen gewoon hun volle salaris en nog bonussen erbij.. Voor hen geen centje pijn.

ceesreis | 23-11-20 | 14:15 | 1

inderdaad, ik denk dat voor en tegenargumenten voor lockdown vooral met inkomen te maken hebben. meeste voorstanders van lockdown zijn vooral niet van inkomen afhankelijk van maatregelen. zoals altijd, geld is motor achter overtuiging

Thomtidom | 23-11-20 | 16:13

Wat is dit nou toch weer voor redundantie? Gewoon eerst een halve dosis en dan een hele, et viola: 90%! Anders hoef ik die meuk niet en eis ik eentje van Pfizer of Moderna

borderlijntje | 23-11-20 | 14:15 | 1

Je moet en en doen. Oxford en Pfizer !

BoerKoekoek | 23-11-20 | 14:24

Na die spuit gebeurd er helemaal niks, want is "ondersteunend" aan de andere maatregelen die gewoon blijven staan: 1,5 meter, mondkapjes, handen wassen, testen en vervolg vaccinatie. We. Komen. Hier. Niet. Meer. Van. Af!!!!

A-Safari | 23-11-20 | 14:13 | 5

@borderlijntje | 23-11-20 | 14:16: Vergeet dat maar rustig, u maakt zich blij met een dode mus. Het virus wordt misbruikt als middel tot een doel.

Lupuslupus | 23-11-20 | 14:25

@Lupuslupus | 23-11-20 | 14:25:
Tuurlijk. En Satan speelt een hoofdrol in die apocalyptische waanbeelden van u toch?

Spring Bruissteen | 23-11-20 | 14:33

We komen er idd . niet meer van af , dus elk jaar naast de griep prik een Covid prik .
Omdat virussen muteren .

elevator | 23-11-20 | 16:09
▼ 2 antwoorden verborgen

Zullen je organen na het overlijden nog bruikbaar zijn na de vaccinatie? Ik vraag dit voor mijn ‘66 stemmende buurman.

ja,diedus! | 23-11-20 | 14:13 | 5

Maakt niks uit. Ik stel toch mijn organen niet beschikbaar. Voor je het weet gaan ze naar een willekeurige finse crimineel of jesse klaver.

BoerKoekoek | 23-11-20 | 14:27
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat jammer dat alle big farma en de miljarden dollars steun voor onderzoek op COVID gestort is, anders hadden we intussen blijkbaar 95% van alle vaccins afgelopen jaar kunnen ontwikkelen.

Damoos | 23-11-20 | 14:11

En hoe effectief is die chip? Gewoon 100%?

Blasfemie | 23-11-20 | 14:04 | 2

Die wel ja.

Lupuslupus | 23-11-20 | 14:17

Als ie op Windows draait elke week even melden voor een update bij je ICT afdeling of huisarts.

Lorejas | 23-11-20 | 14:45

Tja , zoveel geleerden zoveel meningen. Maar wat mij betreft gaan we ook terug naar normaal ondanks dat ik in een risicogroep zit.

Koning BongoBongo | 23-11-20 | 14:40

@Koning BongoBongo | 23-11-20 | 14:40: Ik zit ook in een risicogroep maar voor mij had al deze heisa niet gehoeven, ik bescherm mijzelf wel, dat hoeft een ander niet te doen. Laten die maar gewoon doorgaan met hun leven.

Lupuslupus | 23-11-20 | 14:53
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik zie in het filmpje dat dit vaccin in een koelkast bewaard kan worden i.t.t. het ander vaccin, dat in een diepvries bewaard en gedistribueerd moet worden.

Dit is inderdaad een heel groot voordeel, qua logistiek en houdbaarheid e.d.

King of the Oneliner | 23-11-20 | 14:03 | 2

Ja, daar scoren ze een boel punten mee.

Rest In Privacy | 23-11-20 | 14:29

Pfizer kan 5 dagen in een normale koelkast en 15 dagen in een vriezer worden bewaard. Indien je het nog langer wilt bewaren is er een super-vriezer (- 70) nodig.

BoerKoekoek | 23-11-20 | 14:40

Al die zogenaamd kritische zeikwijven overal. "Ik laat me echt niet zomaar inspuiten hoor, ammehoela, ze hebben nog niet goed genoeg getest". Ja want bij al die andere dingen die je ooit in je leven hebt geslikt of in je hebt laten spuiten, ben je wel heel nauwkeurig alle publicaties van gaan doorspitten zeker?
En ondertussen voor de crisis zonder problemen af en toe een lijntje of pilletje slikken of op de goedkope kutvakantie in Spanje of Turkije aan het all you can eat buffet salmonelle roulette spelen?

Quantum Suicide | 23-11-20 | 14:03 | 5

En als ik het niet vertrouw mag ik kunnen weigeren.

Rest In Privacy | 23-11-20 | 14:19

Quantum. Door het op kritische zeikwijven te gooien ben je niet serieus te nemen.

Rest In Privacy | 23-11-20 | 14:20

@CalamityJane | 23-11-20 | 14:19: U kunt weigeren, er is geen vaccinatie plicht mogelijk. Iets met lichamelijke integriteit en de nederlandse grondwet.

Frau_Ferkel | 23-11-20 | 14:34
▼ 2 antwoorden verborgen

Als ik over een paar maanden mensen zie lopen met uitpuilende ogen en potsierlijke schoenen aan weet ik in ieder geval wie de spuit heeft gehad.

komtdatschot | 23-11-20 | 14:02 | 1

Die schoenen zijn nu in de aanbieding, Black Friday 279 euro.

gato | 23-11-20 | 17:38

Precies 28 dagen na toediening, dan merk je het eigenlijke effect van het vaccin, dan wordt je 100% zombie. www.imdb.com/title/tt0289043/

suscrofa | 23-11-20 | 14:01 | 4

Dan ben ik dus dood ,maar leef nog wel ? Dat gevoel heb ik nu eigenlijk ook ....

Koning BongoBongo | 23-11-20 | 14:44
▼ 1 antwoord verborgen

Ja, en dat vaccin is dan maar 2-4 maanden effectief en dan mag u weer aan de spuit. Proost!

Endoxa | 23-11-20 | 14:01 | 6

@Endoxa | 23-11-20 | 14:42: Geloven doe je in de kerk of in de sjoel. De wetenschappelijke gegevens van dit vaccin zijn morgen openbaar. Wanneer U in staat bent, om die te beoordelen, dan wilt U ook gevaccineerd worden.

Frau_Ferkel | 23-11-20 | 14:46
▼ 3 antwoorden verborgen

Bij mij is het voorlopig 0% effectief....

DeAapUitDeMouw | 23-11-20 | 14:00

Kan ik me ziek melden als ik aan de beurt ben ?

Koning BongoBongo | 23-11-20 | 13:59 | 3

Aan de beurt? Wie wil u dwingen dan?

Lupuslupus | 23-11-20 | 14:13

@Koning BongoBongo | 23-11-20 | 14:45: oei

Lupuslupus | 23-11-20 | 15:01

Hugo de Jonge werkt er wel dag en nacht aan, hij is ook een beetje een zorgheld geworden. De lange termijn effecten (niet-bijwerkingen) spreken misschien wel in het voordeel van dat vaccin dat op het eerste oog wat minder haalt.

stipjes | 23-11-20 | 13:56


Ik wil gewoon het getal 666 ingekerfd op mijn voorhoofd met een roestig scheermesje.

(oldskool Mark of the Beast)

King of the Oneliner | 23-11-20 | 13:56 | 2

Als de eerste "6" dan op een D lijkt, durf je je dan nog op festivals of bij concerten te vertonen?

Gajus | 23-11-20 | 13:58

'Effectief'
En wat houdt die effectiviteit dan precies in. Staat dat er ook duidelijk bij.

Het lijkt wel een wasmiddelreclame.

Er gaan mensen dood ja.

kloopindeslootjijook | 23-11-20 | 13:56

De meesten van ons hebben T-cel immuniteit. T-cellen zijn ons geheugen om antilichamen aan te maken. Zo is al zo'n 70% van de bevolking immuun. De gemiddelde leeftijd van een overleden covid19 patient is 83 (geen functionerend immuunsysteem meer).

Eigenwijs | 23-11-20 | 13:53 | 9

@Frau_Ferkel | 23-11-20 | 14:50: u kunt ook pandata(dot)org raadplegen. Hier kunt u bijv. ontdekken dat lockdowns weinig zin hebben.

Eigenwijs | 23-11-20 | 16:28

@Quantum Suicide | 23-11-20 | 13:55: ik kan u ook pandata(dot)org aanbevelen. U moet wel geinteresseerd zijn in data en science. De schellen zullen u van de ogen vallen.

Eigenwijs | 23-11-20 | 16:37
▼ 6 antwoorden verborgen

Als hij maar niet naast z'n schoenen gaat lopen.

Tronald_dump | 23-11-20 | 13:52

Proost allemaal!!
Vanaf maart/april ruimt dit virus het veld.
Dat is mooi op tijd voor festivals en vakantie.
Dat wordt genieten!

Gajus | 23-11-20 | 13:48 | 4

@kloopindeslootjijook | 23-11-20 | 13:52:
Ik denk echt dat iedereen extra blij gaat zijn.
In mensenmassa's bewegen was nog nooit zo bijzonder.

En samen dronken worden is zoveel leuker dan zielig thuis.

Gajus | 23-11-20 | 13:56

@Gajus | 23-11-20 | 13:56:
Mensen worden zo blij dat ze willekeurige mensen op de bek pakken.

kloopindeslootjijook | 23-11-20 | 13:58
▼ 1 antwoord verborgen

@ Piet Karbiet. Ik hoorde op het journaal dat Karbiet verboden wordt. U dient uw naam te veranderen. Piet Feesttoeter?

Red shirt | 23-11-20 | 13:48 | 3

Nee, dat ging om carbid. U ook proost!

Piet Karbiet | 23-11-20 | 13:49

@Piet Karbiet | 23-11-20 | 13:49: Zit u in de mazzeltof.

Red shirt | 23-11-20 | 13:52

@Red shirt | 23-11-20 | 13:52: Mazel tov.

Frau_Ferkel | 23-11-20 | 14:51

Willem Wever vraag: Als ik al ziek ben geweest en aantoonbaar antistoffen heb wat is dan het nut van vaccineren?

emwee | 23-11-20 | 13:46 | 9

Eeuwig leven. Als zombie dan.

suscrofa | 23-11-20 | 14:05

Geen nut.

Frau_Ferkel | 23-11-20 | 14:53
▼ 6 antwoorden verborgen

Wat raar dat jullie allemaal een spuitje nodig hebben, ik heb een immuunsysteem wat mij beschermt tegen virussen en bacteriën.

Messerschmitt | 23-11-20 | 13:44 | 7

Bij nogal wat mensen zit het immuunsysteem vandaag de dag tussen hun oren.
Zie het dagelijks om me heen.

komtdatschot | 23-11-20 | 13:52

@Braco.me | 23-11-20 | 13:50:
I know... de vraag is... gaan we vanaf nu, bij elke pittige virusuitbraak, het land plat leggen?
Een spuitje nemen om regeringsbeleid tav gezondheidszorg te rechtvaardigen gaat mij ook wat ver!

Messerschmitt | 23-11-20 | 13:59

Dit!

emwee | 23-11-20 | 14:07
▼ 4 antwoorden verborgen

Het zal, het zal.
Het zal.
Laat niks in me spuiten erbij staand als een kromgebogen homo (vrij naar Waardenberg) om er later achter te komen - haha, dixit Schoentjes- dat er e.e.a. toch niet zo tof was voor je hele lichamelijke hebben en houwen op langere termijn.
Zolang ik niets mankeer, spuit ik niets in mij.
En evt. dan maar niet meer op cafe, of naar wat ook.
Over nazis gesproken...
Wat een kloteland is NL geworden.
En ik meen het.

chicago river | 23-11-20 | 13:43 | 2

Beetje terzijde, ben jij Belg, met je 'op café'?

Niet dat het wat uitmaakt of zo hoor, Belgen horen ook bij de primaten, maar was gewoon even nieuwsgierig.

Ichneumonidae | 23-11-20 | 13:47

@Ichneumonidae | 23-11-20 | 13:47:
LOfL. Neuh, een geboren Rijnmonder.
Deels Rotterdammer-stad.
Maar het Vlaams, is eerst naas het Haags, dan het Rotterdams, voor mij nog altijd een lust voor het oor.
Ja, dat gebeurt.

chicago river | 23-11-20 | 13:57

De een levert een fuckcin, de ander een fockcin en weer een ander een fackcin. Trap er niet in mensen. Het zijn allemaal zoutoplossingen met een vleugje middelvinger.

Leptob | 23-11-20 | 13:43 | 1

Hoe je het uitspreekt heeft allemaal voor geen fuck zin.

Gajus | 23-11-20 | 13:50

Maar mag je ook kiezen? Of zijn die oxford vaccins voor de oudjes?

amateurrr | 23-11-20 | 13:43 | 1

Oxford is bewezen en oudere methode.

Mans5 | 23-11-20 | 13:51

Het kreupele paard waar De Schoen op heeft gewed komt gelukkig ook over de finish. Hoera.

Zwiebelsuppe | 23-11-20 | 13:42 | 3

Haha net als die app.

amateurrr | 23-11-20 | 13:43

Het kreupele beest heeft ook een naam: Jojo mijeenzorg.

Woodywoodhacker | 23-11-20 | 13:45

Paard en schoen ...

Watching the Wheels | 23-11-20 | 13:45

We doen bij Hugo de eerste prik met dit vaccin. Live op tv, okay?

Piet Karbiet | 23-11-20 | 13:40 | 4

Lijkt mij een strak plan. Hele kabinet dan maar, want anders wordt het zo'n korte uitzending.

Ichneumonidae | 23-11-20 | 13:45

Hugo heeft al gezegd dat hij even over slaat..... met zijn christelijke inborst laat hij uiteraard anderen voor gaan....

Fatwabuster | 23-11-20 | 13:49

En live zien hoe hij een blauwe huid ontwikkelt en een witte puntmuts.
Past wel goed bij zijn Schoenen, overigens.

Gajus | 23-11-20 | 13:52
▼ 1 antwoord verborgen

In Tsjechië heeft een bekende virologe Sonja Pekova haar nek uitgestoken en gezegd dat het Covid-19 virus vóór de Kerst verdwenen zal zijn, omdat dit virus volgens haar niet natuurlijk (maar gemaakt in een lab) is. zivotvcesku.cz/predikce-virolozky-pek... Nu heeft een andere deskundige de handschoen opgepakt en gesteld dat het Covid-19 virus nog lang onder de mensheid zal blijven rondwaren. Maar.... de cijfers van Tsjechie zakken snel (nu al onder de 2000 nieuwe besmettingen). Dus let op wie gelijk krijgt. Kerst zonder of met Covid-19 aan het kerstdiner.

Eeuwig..Op..Vakantie | 23-11-20 | 13:40 | 4

Mijn directe collega's uit Tsjechië hebben een iets ander verhaal.
Is Sonja Pekova net zo'n kundig viroloog als Willem Engel?

JanVergoor | 23-11-20 | 13:50

Volgende onze bekende viroloog Tisjeboyjay bestaat Corona helemaal niet. Kunnen die Tsjechen weer een handschoentje oppakken.

Festen | 23-11-20 | 13:59

En waarom hebben wij als Netto Eu betaler dan godverdorie geen eigen variant? Oneerlijke deal.

Lorejas | 23-11-20 | 14:36
▼ 1 antwoord verborgen

Enige vraag nog wat de effectiviteit precies zal zijn. jammer dat ik daar niets over kan lezen.

johoost | 23-11-20 | 13:39

Het vaccin schijnt 100% effectief te zijn wanneer het rectaal wordt ingebracht.

Reebensteeltje | 23-11-20 | 13:38 | 1

Bukt u maar even...

Glasgow Argus | 23-11-20 | 13:42

Effectief voor hunnie de mercedes.
Wat een marketing ineens.

Toch lekker als gewoon geld kan verdienen aan andermans ellende.

Enne, hoe lang
hoe
lang
is het effectief?

3 maanden? 3jaar?

kloopindeslootjijook | 23-11-20 | 13:37 | 4

@wilmeister00 | 23-11-20 | 13:38:
"Dat".
"Dat autisme", denk.
Want "het autisme, niet de autisme".
(aldus een autist-light in een van de 666 + vormen van.)
Taalnasi modus/OFF.

chicago river | 23-11-20 | 13:47
▼ 1 antwoord verborgen

Het vaccin is een hoax, een vette worst die ons wordt voorgehouden, maar waar niks van terecht gaat komen. Dit duurt nog jaren.

wilmeister00 | 23-11-20 | 13:36 | 8

Jezus wat een serieuze poepers zijn jullie, geen lol mee te beleven. Ik lul maar wat hoor.

wilmeister00 | 23-11-20 | 14:04

@wilmeister00 | 23-11-20 | 14:04: Ik schok al. Dacht echt dat je iemand met expertise was. Ik dacht, daar kom ik maar op 1 manier achter: overbluffen die hap. Godzijdank!!

Ondernietgoedwijs | 23-11-20 | 14:09

@Red shirt | 23-11-20 | 13:45: Serieus?

Jee-Dee | 23-11-20 | 14:15
▼ 5 antwoorden verborgen

Dat gelul over die vaccinatie plicht ben ik zo beu. Laat ze eerste de bange mensen inenten. En dat bedoel ik helemaal niet verkeerd. Als ik oud was of bijvoorbeeld astma had, dan stond ik vooraan in de rij voor een vaccinatie. Dus bange mensen eerst en dan is het grootste probleem in de zorg wel voorbij. Immers dan zijn de meeste kwetsbaren wel langs geweest voor een prikkie.

zevensprong | 23-11-20 | 13:34 | 7

@Lupuslupus | 23-11-20 | 14:00:
Of je moet via een sneltest kunnen aantonen dat je niet ziek bent. Dat kan ik me wel voorstellen, want je wilt niet een paar honderd mensen besmetten. Maar als je gewoon op je zolderkamer in je eentje een festival houdt, is toch niks aan de hand?

Watching the Wheels | 23-11-20 | 14:12

Ik vertrouw het niet. Niet zo raar toch?!
Heb de overvolle ziekenhuizen, mobiele crematoria gemist. Misschien heb ik niet goed opgelet.

Rest In Privacy | 23-11-20 | 14:14

Makkelijk toch, bordje op tafel, dan maar en vol erin in de woonkamer.

swagmachine | 23-11-20 | 14:46
▼ 4 antwoorden verborgen

"60% of the time, it works every time"

bierrr | 23-11-20 | 13:31

Jongens, ga eens de deur uit en praat met mensen die in het vaccin-vak zitten of die arts zijn. Dit vaccin is net zo veilig als elk ander vaccin. Langetermijn-effecten is per definitie niet iets dat bij vaccinatie voorkomt. En als je denkt dat een vaccin in staat is om je DNA te veranderen, dan ben je echt niet goed wijs.
Dit vaccin gaat de kudde-immuniteit verzorgen waar we zo naar op zoek zijn!
Hadden we dit ook kunnen bereiken door iedereen gewoon ziek te laten worden en het een keer op te laten lopen? Jazeker! Was dan de zorg compleet overbelast geraakt? Ja, volledig! Moeten we nog maanden, wellicht jaren, in de huidige slappe-ODOL-staat moeten doorhannesen als we kudde-immuniteit willen bereiken met inachtname van de capaciteit van de zorg? Jazeker!
Hoewel ook de vaccins geen wondermiddelen zijn, gaat het enorm helpen bij het kunnen terugkeren naar een normaler leven.
En nee, ze spuiten géén afgezwakt virus in je lijf en ook geen dood virus etc. En nee, er zijn geen teststappen overgeslagen om maar snel 'iets' gereed te kunnen hebben. Allemaal onzin en allemaal ontkracht door wetenschappers.
Als we voor twee weken zon in Azië of Zuid-Amerika gaan, dan staat ieder te dringen voor een inenting tegen tropische ziektes en nu ineens is het allemaal zoooo spannend.

Jimmydepimmy | 23-11-20 | 13:30 | 18

@Wim Venijn | 23-11-20 | 13:35: Volgens de EU is roundup ook veilig en niet kanker verwekkend. De rest van de wereld weet wel beter.

Gandalph | 23-11-20 | 13:55

@Diederik_Ezel | 23-11-20 | 13:36:
mRNA is experimenteel en nooit in vaccins gebruikt. Hoezo zeer veilig? Bron? Onvergelijkbaar met wat we over het algemeen onder een vaccin verstaan. Daarom kan ook niet gesteld worden dat ik een anti vaxxer ben omdat ik dit "vaccin" niet wil. Ik vertrouw op mijn eigen immuunsysteem maar neemt u vooral een spuitje.

Dedicated | 23-11-20 | 14:56
▼ 15 antwoorden verborgen

Is dat het vaccin dat het dna aanpast?

Stonecity | 23-11-20 | 13:30 | 12

@Watching the Wheels | 23-11-20 | 13:39: kom niet aan Irma

TheFrank | 23-11-20 | 13:56

@Watching the Wheels | 23-11-20 | 13:53:
Hij had ook even kunnen googlen hoe het werkt, uitleg hier is sowieso niet betrouwbaar.

usb stok | 23-11-20 | 13:58

@Watching the Wheels | 23-11-20 | 13:53:
theconversation.com/how-mrna-vaccines... staat uitleg. Er zit gewoon een risico aan dat Pfizer vaccin dat het immuunsysteem een reactie gaat geven die ze niet verwachten. Dat moet wel eerst goed onderzocht worden. Wie zegt mij dat het lichaam niet na enkele maanden nog een immuunreactie kan geven? De lange termijn effecten zijn door de snelheid onmogelijk nog onderzocht. De ervaring zegt dat het goed zit, maar er is niks op tegen om het gefaseerd uit te gaan proberen.

Watching the Wheels | 23-11-20 | 14:01
▼ 9 antwoorden verborgen

Zo te zien heeft de vrije markt (Pfizer) weer gewonnen van de ambtenaren (Oxford). Hoera.

JohnLocke | 23-11-20 | 13:29 | 2

Nee dus , als je goed kunt lezen .

elevator | 23-11-20 | 13:36

En nu maar hopen dat de vrije markt oplossing ook daadwerkelijk het beste is voor de mense. En niet alleen voor de aandeelhouders.

Anders krijgen we weer zo'n windmolen-datacenter-verhaal, maar dan met doden.

kloopindeslootjijook | 23-11-20 | 13:40

Jaja, lekker nanobots in je arm laten spuiten zodat je bij de volgende verkiezingen op Hugo de Jonge stemt.

Osdorpertje | 23-11-20 | 13:29 | 3

Kan iemand niet even zo'n filmpje maken, dat er zo'n wattenstaafje zo'n neus uit komt met de tekst "dank voor uw stem op Higo de Jonge"?

Watching the Wheels | 23-11-20 | 13:31

Hugo? ook goed

Watching the Wheels | 23-11-20 | 13:32

En (nog veel erger) waardoor bier naar kattenpis gaat smaken..

suscrofa | 23-11-20 | 14:19

Ze werken niet, maar ... ze hoeven niet in de vriezer, zal Hugo de Jonge gedacht hebben.

Watching the Wheels | 23-11-20 | 13:29

Wat wil al dit gegoochel met procenten zeggen? Betekent het dat bij het Oxford 70% vaccin er bij 30% van de gevaccineerden geen antilichamen worden aangemaakt en ze dus voor 100% de klos zijn wanneer zo'n roodballig virusje in het oog vliegt? Of krijg je anti-lichamen voor een andere soort griep?

Eeuwig..Op..Vakantie | 23-11-20 | 13:28 | 4

60% effectief is een heel gangbaar percentage bij verschillende vaccins. Bi 60% effectief zijn de makers van al hartstikke tevreden.

Jimmydepimmy | 23-11-20 | 13:45

@Diederik_Ezel | 23-11-20 | 13:31: Die PCR is ook zo betrouwbaar.... Lang leve de PCR pandemie... en jij tuint er met open ogen in.... man man man

Fatwabuster | 23-11-20 | 13:47

@Fatwabuster | 23-11-20 | 13:47: In Portugal is het gebruik van de pcr test om covid op te sporen verboden door de rechter.

Lupuslupus | 23-11-20 | 14:04
▼ 1 antwoord verborgen

Mooi man, weer een vaccin. Ik ga voor 2 verschillende. 1 x mrna (pfizer) en 1 x klassiek (oxford). Dubbel genaaid houd beter.

BoerKoekoek | 23-11-20 | 13:27 | 2

schijnt spannend te zijn voor de ruggengraat.

geen koning | 23-11-20 | 14:28

Plus dat je bij die van Pfizer tenminste ook die ultrananochip van Gates binnen krijgt. Da's weer mooi meegenomen.

Cepalislam500mg | 23-11-20 | 16:10

Wel fijn dat uit alle vaccines Nederland juist weer eens diegene heeft gekozen met de minste beschermingsgraad.

naraga | 23-11-20 | 13:26 | 4

zal wel een geld kwestie zijn
NL wil altijd voor een dubbeltje op de 1e rij zitten

Beffel0Bill | 23-11-20 | 13:39

@Beffel0Bill | 23-11-20 | 13:39: Ach, 250 euro per uur betalen aan adviestijgertjes die na 9 maanden met een fleurig foldertje vol ingetrapte deurtjes aan komen kakken..
Noem dat maar een dubbeltje.

geen koning | 23-11-20 | 14:26
▼ 1 antwoord verborgen

Ik wacht wel op een reactie van reaguurder TheEgg, die schijnt in die business te zitten.

BrutusBosch | 23-11-20 | 13:26 | 1

Die hebben ze plat gegooid zaterdag op KOZP.

Trumme | 23-11-20 | 13:35

Kom maar op.

DrumPiet | 23-11-20 | 13:24 | 5
▼ 2 antwoorden verborgen

Mensen, test het vooral uit. Ik sla even over.

JohnLocke | 23-11-20 | 13:23 | 4

Het mooie van dit vaccin is dat de niet vaxxers nog steeds risico loopt. No free ticket this time.

Mans5 | 23-11-20 | 13:55

@Mans5 | 23-11-20 | 13:55: Fout, de niet-vaxxers beschikken over een prima functionerend immuunsysteem.

Norman N. Warden | 23-11-20 | 14:00

@Mans5 | 23-11-20 | 13:55: Even los dat ik niet bepaald een non-vaxxer ben, zie gewoon niet zoveel reden om het te gebruiken nadat ik covid in maart al heb afgetikt en de sterftekans in mijn leeftijdscategorie 0,000etc. % is. Waarom dan iets inspuiten waarvan de gevolgen op de lange termijn nog niet bekend zijn? Zal ongetwijfeld veilig zijn, en voor sommige beroepsgroepen en leeftijdsgroepen is het een verbetering van het risico. Maar voor mensen zonder onderliggend lijden onder de 60? Ik zie het niet.

Trouwens, het is niet bepaald zo dat niet-vaxxers GEEN free ticket hebben. Dat is die hele groepsimmuniteit. Als 80% het heeft gehad OF gevaccineerd is (wat tot op zekere hoogte op hetzelfde neerkomt), dan is het binnen no time de wereld uit zonder dat niet-vaxxers ingeënt zijn. Maar dat terzijde.

JohnLocke | 23-11-20 | 14:03
▼ 1 antwoord verborgen

Als er onvoldoende geënt wordt zullen de onbeschermde mensen geweerd worden in cafe’s en evenementen . Goed dat er extra goed werkend vaccin beschikbaar komt !

elevator | 23-11-20 | 13:23 | 6

@Norman N. Warden | 23-11-20 | 14:01: interessant, nog niet eerder gelezen in combi met vaccins.

Gandalph | 23-11-20 | 14:55
▼ 3 antwoorden verborgen

De bijwerkingen van Moderna vaccin zijn al bekent: Hoofdpijn, lusteloosheid en moe zijn, na dat feestje gisteravond vermoed ik dat ik vaccin dus gisteren gehad heb. Van AstraZenica zijn de bijwerkingen nog niet bekent maar het kan wel gewoon in een koelkast bewaart worden. Dat is beter als die anderen met minus 70 graden.
www.businessinsider.nl/coronavaccin-a...

jan huppeldepup | 23-11-20 | 13:23 | 6

@Spring Bruissteen | 23-11-20 | 13:29:
Dan is 75% van de reaguurders kennelijk al gevaccineerd.

JanVergoor | 23-11-20 | 13:55

Wat dacht je van "transverse myelitis" ? Bij 2 op de 20.000 testpersonen aangetroffen. In een normale populatie is dat 1-8 per miljoen. edition.cnn.com/2020/09/15/health/cov...

Norman N. Warden | 23-11-20 | 14:06

@Spring Bruissteen | 23-11-20 | 13:29: De iPad school, je weet.

geen koning | 23-11-20 | 14:21
▼ 3 antwoorden verborgen

Hugo de 2de hands autoverkoper met een miljarden industrie achter zich zullen we moeten geloven.

Trumme | 23-11-20 | 13:22 | 2

@Glasgow Argus | 23-11-20 | 13:24: Staat er ook al iets op 4chan, de nieuwste GS informatie bron?

jan huppeldepup | 23-11-20 | 13:32

Dus we hebben het slechtste vaccin gekocht?

Blonde Nel | 23-11-20 | 13:22 | 6

@emwee | 23-11-20 | 13:22: Nee geloof ik niet, dit vaccin is goedkoper en kan in een koelkast bij 2 tot 7 graden bewaard worden , dus ook makkelijker vervoerd. Een verbetering tot 90% is in uitzicht.

jan huppeldepup | 23-11-20 | 13:25

Nee hoor , effectiviteit is van allemaal het zelfde .

elevator | 23-11-20 | 13:28

@jan huppeldepup | 23-11-20 | 13:25: maar in de Sahel hebben ze geen koelkast hoe krijg je het virus dan onder controle wereldwijd?

Trumme | 23-11-20 | 13:34
▼ 3 antwoorden verborgen

De reguliere antivaxxers worden hier altijd afgekakt. Refo's, bezorgde huisvrouwtjes, complotdenkers. Die mensen deugen niet, zijn een gevaar voor de maatschappij.
Er was ook weleens iets met kinderopvang, die alleen maar ingeënte kinderen wilde.
Nu raakt het aan de bezorgde reaguurders zelf, en plots is er twijfel.
Hoezo?

hotnot | 23-11-20 | 13:21 | 2

Is die algehele plicht er al dan bij de kinderopvang?

emwee | 23-11-20 | 13:24

Omdat er een verschil is tussen een vaccin dat al tientallen jaren bestaat en uitgebreid getest en gecontroleerd is, en waar jarenlange studies van bestaan waarin bijwerkingen zijn bijgehouden,
tegen
Een vaccin wat onder enorme tijdsdruk uit de grond gestampt wordt, waarbij de overheid enorme druk zet op de instanties om het goed te keuren, en waar de makers ervan miljarden extra winst kunnen maken door maar zo snel mogelijk met iets te komen.
Lange termijn bijwerkingen kun je gewoon niet weten na een paar maanden. Dat maakt een anti-vaxxer een gekkie, en iemand die nu terughoudend is slechts voorzichtig.

TheEgg | 23-11-20 | 13:39

En nog steeds 48u wachten hier op een test uitslag. Net als een half jaar geleden.

Fi-Bu-Bla | 23-11-20 | 13:21 | 2

Vind je dat positief of negatief?

Ichneumonidae | 23-11-20 | 13:23

Het afweersysteem van de mens is toch voor 99% effectief?

El Rico Grande | 23-11-20 | 13:20 | 1

Mijn afweer systeem is voor 120% effectief, als u me honderd euro stuurt kom ik door handoplegging uw vrouw genezen.

jan huppeldepup | 23-11-20 | 13:29

1000 euro voor iedereen die zich laat vaccineren.

RickTheDick | 23-11-20 | 13:19 | 3

550 euro in HongKong

BoerKoekoek | 23-11-20 | 13:23

@van Oeffelen | 23-11-20 | 13:35: ik heb nog 500k ihg punten dus doe nog wel paar nachtjes extra er bij.

BoerKoekoek | 23-11-20 | 15:43

het kan nog zo effectief zijn. zelfs als daar 100% of minimaal 98% staat mogen ze dat vaccin fijn in hun reet spuiten... ik neem het niet!
Volgens mij moet er een basis van vertrouwen zijn en die basis is door de overheid de laatste jaren totaal afgebroken. En de medische wereld heeft uit naam van het RIVM zo vrolijk meegeholpen dat ik een nigeriaanse spammer nog eerder vertrouw dan dat ik een politicus of een arts vertrouw.

azubneritan | 23-11-20 | 13:19 | 7

@Diederik_Ezel | 23-11-20 | 13:35: Tuurlijk, easy money. Zijn er al veeartsen met belangstelling, dat je weet (ook een beetje gelet op je nick)?

Ichneumonidae | 23-11-20 | 13:40

@Diederik_Ezel | 23-11-20 | 13:21: ook de huisarts hoeft van mij geen vertrouwen te verwachten. Dat vertrouwen had ik vroeger.. tot mijn eerste vrouw bij de dokter kwam en bij de dokter kwam en bij de dokter kwam en na 2 jaar nog geen doorverwijzing kreeg en daarna maar doodging aan longkanker omdat de arts het een kuchje vond dat vast wel op de een of andere manier over ging. dus de huisarts vertrouwen? never ever again!

azubneritan | 23-11-20 | 13:51
▼ 4 antwoorden verborgen

Je vergeet gemakshalve de jaarlijkse herhalingsprik..... die kloten virussen hebben de neiging om stevig te muteren..... je weet toch

Fatwabuster | 23-11-20 | 13:22

In de vaccin groep (halve dosis + later 1 hele dosis) werd niemand ernstig ziek en ook geen ernstige bijwerkingen. Mooi nieuws!!

Diederik_Ezel | 23-11-20 | 13:19 | 2

Hoe groot is de kans dat je ernstig ziek wordt van het virus waar het vaccin voor bedoeld is?

emwee | 23-11-20 | 13:27

@emwee | 23-11-20 | 13:27: Die kans ligt rond de nul %, behalve als je toch al halfdood was door onderliggend lijden en nu niet meer dan 3 kwartier eerder overlijdt.

Ik chargeer een beetje, het is een halfuur.

Ichneumonidae | 23-11-20 | 13:39

Benieuwd hoe lang het duurt voor de productie is opgeschroefd naar 30.000 vaccins per dag. Ik schat zo rond april, dan zou de testcapaciteit ook opgeschaald moeten zijn.

Reaguurdeskundige | 23-11-20 | 13:19

Wil je volgend jaar ergens heen moet je je alsnog laten registreren bij de GGD voor een aantekening in het vaccinatieboekje. Maar we verplichten de vaccinatie niet hoor.

impy | 23-11-20 | 13:18 | 2

Dat heet chantage en is verboten.

MooseNL | 23-11-20 | 13:43

Tjonge men wil geen vaccin vanwege de mogelijke -voor alsnog totaal onbewezen-effecten. Maar men gaat wel weer bier tanken want gezondheidsschade door alcohol is niet erg.

Baron_von_Rijswijck | 23-11-20 | 13:18 | 2

Van alcohol is de gezondheidsschade goed bekend, behalve onder zuipschuiten zoals jij.

Ichneumonidae | 23-11-20 | 13:21

Die gevolgen zijn ondertussen bekend en een bewuste eigen keuze. Die schade is ook erg maar je weet waar je aan begint. Dat is hier iets anders vooralsnog.

emwee | 23-11-20 | 13:21

Een vraag. Als je in een rijtjeshuis tegen de schutting van je rijtjeshuistuin aangeleund zit en de buurvrouw zit aan de anderen kant tegen de schutting van haar rijtjeshuistuin aangeleund, geldt dan ook de anderhalve meter?

Rest In Privacy | 23-11-20 | 13:17 | 4

@Ouwe Semelaar | 23-11-20 | 13:18: Ja klopt . Met gloryhole is dat niet verstandig . Ik dacht dat dat common knowledge was ?

Koning BongoBongo | 23-11-20 | 13:21

Hej Ouwe lolbroek, je laat me smakelijk lachen. Heerlijk.

Rest In Privacy | 23-11-20 | 13:23

Met de huidige temperaturen klinkt het meer alsof ze overleden, geeft u haar eens een zacht duwtje en kijk of er beweging in zit.

Sarcastica | 23-11-20 | 13:25
▼ 1 antwoord verborgen

Aansprakelijkheid voor de negatieve lange termijn bijwerkingen al uitgesloten door AstraZeneca neem ik aan.
De opt-out was ook niet nodig volgens de Jonge.

Follow de centjes!!!!

emwee | 23-11-20 | 13:16 | 8

@spanarchist | 23-11-20 | 13:22: Er zijn geen lange termijn bijwerkingen te melden omdat dit niet mogelijk is bij een nieuw vaccin. Pas over 1 of meer jaren zal blijken hoe 'veilig' het vaccin is.

Lupuslupus | 23-11-20 | 13:29

@spanarchist | 23-11-20 | 13:34: Jawel, zeker durf ik te stellen dat er alweer een lange terminale stap naar een zwakkere overbevolking wordt gezet.

geen koning | 23-11-20 | 14:12
▼ 5 antwoorden verborgen

En dan is er maar 10% kans dat het waar is wat ze zeggen op basis van wat eerder is gezegd en later anders bleek te zijn.

AstralVision | 23-11-20 | 13:15 | 2

U kunt zo de politiek in .

Koning BongoBongo | 23-11-20 | 13:22

@Koning BongoBongo | 23-11-20 | 13:22: Doe maar niet.

AstralVision | 23-11-20 | 14:06

Hmm, zo te lezen loopt het hier niet storm met de bereidwilligheid om anderen een kans te geven op een normaal en humaan bestaan.

Zal wel het egoïsme zijn van de moderne jeugd en sommige oudere jongeren.

Ichneumonidae | 23-11-20 | 13:15 | 8

@Ichneumonidae | 23-11-20 | 13:32: Het viel me elk jaar al op bij de griepprik, dat veel mensen dan zeggen "ik neem hem niet want ik krijg nooit griep." Vervolgens krijg je vaak glazige blikken als je uitlegt dat je gevaccineerd wordt om anderen te beschermen.

Diederik_Ezel | 23-11-20 | 13:41

@Diederik_Ezel | 23-11-20 | 13:41: De griep, dat is pas een prachtig stukje traditie. Niet een slordige 50 jaar oud als Zwarte Piet, maar een heuse 1000 jaar gezellig samen op de bank snotteren, theeleuten en soms sterven.
Blijf af van de griep!

geen koning | 23-11-20 | 14:09

@Diederik_Ezel | 23-11-20 | 13:41: Vertel me nog eens. Als jij en vaccin neemt dat jou voor 95% beschermt, waarom ben je dan nog zo bang voor mij als ongevaccineerde?

Norman N. Warden | 23-11-20 | 14:37
▼ 5 antwoorden verborgen

Mooi, dan kunnen Hugo en de rest van dat Haagse tuigh meteen dienen als proefpersonen. Meteen de tienvoudige dosis om te garanderen dat het écht veilig is...

Mastermattie | 23-11-20 | 13:14 | 4
▼ 1 antwoord verborgen

Ik kijk eerst even (of) de kat uit de boom (valt).

Der Schnitzeljäger | 23-11-20 | 13:14

Tsja, maar blijven ontkennen dat ongeveer 80% van de mensen al antistoffen heeft tegen coronavirussen omdat die jaarlijks in hun seizoen langskomen? www.annualreviews.org/na101/home/lite...
Hoe goed werkt het voor die laatste zeg 20%?

chefren | 23-11-20 | 13:13 | 4

U beseft wel dat coronavirussen een vrij grote familie. U kan net zo goed stellen dat je antideppresiva gaat slikken om aids te genezen, want antideppresiva zijn ook gewoon medicijnen.

Rest In Privacy | 23-11-20 | 13:18

@Knisperende_Tissue | 23-11-20 | 13:18: Beseft u wel dat u niet voortleeft als u niet tegen al die virussen bent opgewassen? Zeker als u met een grote groep niet tegen een individueel virus bent opgewassen dan heeft zo'n virus enorme kansen die met het vele reizen van het vorige normaal flink worden versterkt. Beseft u ook dat al die virussen zich her en der verder ontwikkelen waardoor we bij meer reizen plots extra veel virusaanvallen gaan krijgen die net even anders zijn en ons dus zwaarder zullen raken?

Dit is een technisch probleem en de politieke oplossing die we democratisch hebben gekozen is flut.

chefren | 23-11-20 | 13:46

@Pimp my Voortuin | 23-11-20 | 13:17: Dank voor link! Nadeel er van is vergelijkbaar met dat van de Great Barrington declaration: gbdeclaration.org/ dat het gepraat van de ene tegen de andere is, kan Tom niets mee en dan krijgt "een vriend van de show" het woord. Ivor Cummings doet dat door steeds verwijzen naar vaak oude vakliteratuur en cijfers beter, meer vaak ijzersterke referenties: m.youtube.com/watch?v=mboEkVl9ooc jaja. Ik weet dat er reaguurders zij die The Lancet in twijfel "durven" trekken, maar daarmee tekenen ze vooral zichzelf.

chefren | 23-11-20 | 14:00
▼ 1 antwoord verborgen

Krijgen we nanodeeltjes ingeënt?

Rest In Privacy | 23-11-20 | 13:12 | 1

Maar wel keuzevrijheid. Wil je die van Gates of van Soros?

spanarchist | 23-11-20 | 13:14

Maar het is wel lekker goedkoop!

Chuck the plant | 23-11-20 | 13:12

Geen vaccin, 99,8% effectief.

Pimp my Voortuin | 23-11-20 | 13:12 | 1

Eens.

Lupuslupus | 23-11-20 | 13:31

Veel plezier allemaal met uw """vaccin""".

Cepalislam500mg | 23-11-20 | 13:12

Voel me gelijk 143% beter

komtdatschot | 23-11-20 | 13:12

Trouwens, als het niet op 4Chan staat geloof ik er geen zak van.

Ichneumonidae | 23-11-20 | 13:11

70,4% uitgangspunt, maar kan 90% zijn. En zonder op termijn bijwerkingen te weten laat ik me straks iets inspuiten met tenminste 70,4% effectiviteit? Ga er nog een nachtje over nadenken dan...

Jan, Leiden | 23-11-20 | 13:11 | 4

@van Oeffelen | 23-11-20 | 13:13: Dor hout werden ze hiervoor genoemd.

Gandalph | 23-11-20 | 13:14

Met dit vaccin verlaag je de kans dat je aan Covid-19 overlijdt dus van 0.2% zonder, naar 0.14% met vaccin.

Chuck the plant | 23-11-20 | 13:16

@van Oeffelen | 23-11-20 | 13:13: Die vallen dan ook als eerste om mocht de effectiviteit nalaten of de bijwerkingen te sterk zijn .

Koning BongoBongo | 23-11-20 | 13:27
▼ 1 antwoord verborgen

Eindelijk is een effectief bericht bij GS

jan huppeldepup | 23-11-20 | 13:11 | 1

IS Jan ?

Koning BongoBongo | 23-11-20 | 13:54

Weten jullie wie ook de duvel en z'n ouwe moer wilde vacccineren?

Ichneumonidae | 23-11-20 | 13:09 | 2

Joseph M of Bill G.?
Toe, houd ons niet langer in spanning.

Pimp my Voortuin | 23-11-20 | 13:14

Ja hoe heet ie ook alweer ? Ik kom er niet op......

Koning BongoBongo | 23-11-20 | 13:55
-weggejorist-
GormSuil | 23-11-20 | 13:08 | 1

Mijn spuit is ook effectief.

threeheadedmonkey | 23-11-20 | 13:07 | 1

Met een injectie-frequentie van max 2x per dag schiet dat niet echt op. Realiseer daarnaast dat uw effectieve spuit ook eerst bij ouderen en kwetsbaren (lees: obese buitenlanders, Downies etc) wordt ingezet. Veel plezier met spuiten!

_pacman_ | 23-11-20 | 13:10

Het schijnt zo te zijn dat wanneer je het vaccin van De Jonge in drie stappen van eerst een derde dosis, dan twee derde en daarna een volle dosering het zelfs voor 125% effectief is!

Glasgow Argus | 23-11-20 | 13:07 | 10

@Enter Yeti | 23-11-20 | 13:16: Ja, het is even slikken.

Glasgow Argus | 23-11-20 | 13:18

Glasgow. Wat zullen ze daar in Den Haag op hun neus kijken. Niemand meer om de dictatuur op te oefenen.

Rest In Privacy | 23-11-20 | 13:20

Het gaat erom dat het Jansen en Jansen vaccin uit Leiden nu snel los komt.

AntiZanicz | 23-11-20 | 14:02
▼ 7 antwoorden verborgen

Van Oef zit al sinds maart in Moderna, na uitvoerige calls met de mensen van Goldman.

van Oeffelen | 23-11-20 | 13:06 | 7

@Glasgow Argus | 23-11-20 | 13:07: scrollt u maar rustig terug naar maart/april van dit blog. U hebt zelf de boot gemist? Niet slim.

van Oeffelen | 23-11-20 | 13:31

@van Oeffelen | 23-11-20 | 13:31: In Maart stond ik voor de de keus. Moderna of Tesla. Is de laatste geworden. En XRP.

Glasgow Argus | 23-11-20 | 13:41
▼ 4 antwoorden verborgen

De puinhopen die zich in nederland beginnen te vormen, doet mij een gezonde dosis wantrouwen te hebben ten opzichte wat er beweerd wordt!

vluchtelingallergie | 23-11-20 | 13:06

Stop vaccins in bier. Dan zijn we van het gezeur af.
Dan wil ik wel een derde of vierde dosis.

Deflatiemonster | 23-11-20 | 13:06

Hoe dan ook, een vaccin ga ik nooit nemen.

Baas in eigen buik, hoe heet het.

Ichneumonidae | 23-11-20 | 13:05

Laat ze lekker op pleuren met hun vaccins........ degenen die dit laten inspuiten zijn of heel erg bang of zwaar gestoord!

Beiden kan ook nog.....

Fatwabuster | 23-11-20 | 13:03 | 3

Prima, met onderliggend lijden zou ik ook bang zijn. Dus de bange/kwetsbare groep eerst en dan kijken wat de effecten in de zorg zijn. Volgens mij is het probleem dan wel opgelost vwb corona.

zevensprong | 23-11-20 | 13:32

U bent vooral heel erg in de war. Waarschijnlijk door veel bangheid.

AntiZanicz | 23-11-20 | 13:59

Kep al eerder gezegd, volgend jaar is de balans dat een paar mensen heel rijk zijn geworden en we met de (oplichters)vaccins geen zak zijn opgeschoten. De drijfveer voor het z.s.m. ontwikkelen van vaccins was niet de ziekte ansich. De drijfveer is het binnenhalen van enorm grote klanten, hele naties.

Leptob | 23-11-20 | 13:03 | 2

De enorme tijddruk waaronder dit alles ontwikkelt wordt (vooral vanwege $$$ gezien de glunderende CEO's op TV die de laatste procentjes qua effectiviteit aanscherpen) wekt inderdaad niet veel vertrouwen.

Der Schnitzeljäger | 23-11-20 | 13:19

Er zijn geen oplichtersvaccins.

AntiZanicz | 23-11-20 | 13:59

Ik ben heel blij voor al die mensen die hem graag willen hebben. Ikzelf wacht het even af.

emwee | 23-11-20 | 13:02 | 4

Ik hoef hem ook niet zo nodig, maar ben niet tegen. Als de economie maar weer gaat draaien en de reguliere zorg maar weer op gang komt.

Waakvlam | 23-11-20 | 13:05

@Waakvlam | 23-11-20 | 13:05: Dus jij denkt dat het wel okay is om genetische modificatie te laten plaatsvinden.... de prijs voor de economie weer te laten draaien.

Goed nadenken voor je een dergelijke beslissing maakt..... je kan die meuk er niet meer uithalen!

Fatwabuster | 23-11-20 | 13:07
▼ 1 antwoord verborgen

Vergeet niet dat waarschijnlijk 26% niet gaat meedoen en 17% haakt af na eerste vaccinatie. Maar dat is voor de overige 107% alleen maar goed nieuws. Denk ik. Ik werk het nog even wat verder uit.

klamme.vla | 23-11-20 | 13:01 | 2

Ik vrees dat uw calculator last heeft van dyscalculie.

Wijze uit het Oosten | 23-11-20 | 13:17

@Wijze uit het Oosten | 23-11-20 | 13:17: en velen hebben gebrek aan positivisme. Zoals de stukjesschrijvers. Barbertje van de zwarte lijst moet hangen dus iedere nieuwsbericht wordt kromgebogen om maar iemand te beschadigen.

AntiZanicz | 23-11-20 | 13:58

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Online Casino