Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Als u 1 docu over Moslimbroederschap Europa kijkt, dan deze Noors-Iraakse uit 2010

Want dit is de reden dat we druk zullen blijven zetten op GroenLinks-kandidaat #9 Kauthar Bouchallikht (dossier).

Kauthar is vice-president en Head of Member Organisation Relations bij FEMYSO. FEMYSO is volgens talloze rapporten (hier en hier) echt gewoon de jeugdtak van de Europese Moslimbroederschap. Kauthar en FEMYSO zelf ontkennen dat, maar exact die ontkenning is volgens al die rapporten onderdeel van de Moslimbroederschap-methode.

Maar vandaag dus even aandacht voor de bovenstaande documentaire uit 2010 door Iraakse immigrant Walid al-Kubaisi (wiki) te Noorwegen: "Freedom, equality and the Muslim Brotherhood". Van al het beeldmateriaal dat we kennen, is deze docu het meest invoelend, persoonlijk, eerlijk en compleet. Een paar belangwekkende screenshots onderstaand en na de breek.

De rode draad wordt het best samengevat door een ex-lid dat destijds met de dood bedreigd werd wegens het verlaten van de Britse Moslimbroederschap (wiens studententak FOSIS Kauthar twee maanden geleden nog enthousiast bezong): "They know they cannot use force to overthrow the West, so they use deceit.

Al misleidend het maatschappelijke middenveld bemannen, dat is wat de Moslimbroederschap doet. Not on our watch.

De tragedie van een Iraakse immigrant

Qaradawi laffe tak

Gaat over BRITSE Moslimbroederschap dus hè, wiens studententak Kauthar bezingt

Het andere Franse Vreemdelingenlegioen

Is zo

Is misschien zo

Ja dat is het

Aldus de toenmalige CEO Mahdi Akif

Also also also broer van de oprichter

Reaguursels

Inloggen

Docu gezien. Beangstigend. De baarmoeder zorgt voor een geweldloze overname van Europa. Voor 1975 werden er in isl. landen nauwlijks hoofddoekjes gedragen. Het is een superioriteitssymbool geworden.

Eigenwijs | 22-11-20 | 13:11 | 1

"Hoofddoekjes zijn de uniformen van het bezettingsleger”

- Éric Zemmour (filosoof, schrijver, politiek essayist)

K. Westergaard | 22-11-20 | 13:53

De Kabeltjeskrant als massavernietigingswapen. Of beter: andersom(!). Wie had dat ooit gedacht dat gezond verstand en saamhorigheid het best werken in een samenleving als die in Europa.

Pieterman | 22-11-20 | 12:31

In deze geweldige documentaire wordt alles uitgelegd over de Islam. Wilders heeft er zelfs zijn eigen film 'Fitna' op gebaseerd. Islam, What the west need to know: youtu.be/bY4p39jeAVI

dhr.Koffiedik | 22-11-20 | 10:59

Iedereen die denkt dat het bij GroenLinks echt om het klimaat gaat, is te naïef voor woorden. Het marxisme van GL past prima bij de bedoelingen van de moslim broederschap. Klimaat is slechts een middel in hun strijd om Europa te islamiseren. Partijen als D66 die openlijk stellen dat de soevereiniteit van Nederland niet meer relevant is, dragen aan deze islamisering bij. We zijn nog maar enkele decennia verwijderd van een islamitisch continent en het huidige kabinet doet niets.

ILF2 | 22-11-20 | 10:47 | 2

De verklaring van die minimaal 55 (linkse) organisaties in ogen schouw nemend,

denk ik dat voor velen linksmenschen deze docu over het Moslimbroederschap, juist een natte droom is...

michelpen | 22-11-20 | 10:53

Het is juist de naïviteit om islamisten niet op stereotiepen te beoordelen, die GL een mooi inloophuis biedt aan diezelfde initialiseren de religie gekken.

Pieterman | 22-11-20 | 12:34

Wetten, regels, "de-radicalisatietrajecten" en andere naieve pogingen om de islam te temmen zijn schijnoplossingen, die afleiden van het ECHTE spel, namelijk demografie. Hoe meer moslims er in Nederland wonen, hoe islamitischer de samenleving wordt. De demografie wordt gestuurd door immigratie. Elke maatregel die niets doet aan de massa-immigratie is op de lange termijn irrelevant wat betreft islamisering.

petersteenkamp | 22-11-20 | 10:12 | 1

En op een bepaald moment als de aantallen daar zijn is het te laat en gaan we weer massaal klagen en strategisch stemmen.

piet7003 | 22-11-20 | 10:15

Hoe de moslimbroederschap is geinfiltreerd in de Nederlandse politiek freesuriyah.eu/?p=5053

RenedieLange | 22-11-20 | 10:02

De islam laat steeds meer zijn ware gezicht zien en volgelingen steeds meer hun ware bedoelingen. Islam moet worden verboden om een open samenleving te redden.

Eddy67 | 22-11-20 | 09:59 | 3

100%

RenedieLange | 22-11-20 | 10:13

Eens! En graag deze docu vertonen op scholen en in de regering.

De Let | 22-11-20 | 10:14

Dat kunnen zij zich ook uitstekend permitteren met al die lafbekken in ons landsbestuur. We willen gewoon niet meer ons vrije zelf zijn. Blijkbaar gaat het te goed.

Pieterman | 22-11-20 | 12:36

.. tot zover de 5de colonne.
De 6de colonne bestaat uit de Domme Deugers en Nepfeministen.

Zet dat maar in de onderwijsboeken.

K. Westergaard | 22-11-20 | 09:37

Als keurige veertiger keek ik misprijzend de jonge man aan die een fluim voor me op de grond spuwde.

'Vies he?' zei hij, 'Maar dat kan me niet schelen. Wij worden hier straks toch de baas. En dan zullen jouw perfecte blonde haartjes en je blauwe ogen je niet helpen. Wacht maar af. Wij gaan hier heersen.'

Dat zijn letterlijk zijn woorden. De discussie waar ik me toe liet verleiden, had geen enkele zin. Wel opvallend dat een groep matties erbij kwam staan, maar die lieten het gebeuren.

Roos | 22-11-20 | 09:35 | 1

Heerlijk!

Pieterman | 22-11-20 | 12:38

En wij ons maar zorgen maken over een halve graad temperatuurstijging. Dat mag 1000 miljard kosten..... Sukkels die we zijn.

Holein1 | 22-11-20 | 09:31 | 1

Waarom denk je dat Kauthar die klimaathysterie aanmoedigt? Dat is een extra middel om ons te knechten. Maar inderdaad, prioriteiten stellen is niet echt de forte van onze politici.

Bamberger Reiter | 22-11-20 | 09:57

Napoleon heeft al eens gezegd: " geef mensen een geloof en ze doen wat wil". Kernachtiger kan het niet gezegd worden. De apen volgen.

Breakdance | 22-11-20 | 09:16

Vrees dat deze docu het 6 uur staatsjournaal ook niet haalt.....*zucht*

serieusgenomen | 22-11-20 | 09:02

De term “Islamofobie” begint innerlijk tegenstrijdig te worden. Er zijn namelijk keiharde gronden om de Islam te vrezen.

Zeddegeizot | 22-11-20 | 08:30 | 1

Kritiek op de islam wordt door het woord 'islamofobie' tot een psychische stoornis verklaard.
De term is bedacht door islamisten.
En (natuurlijk) overgenomen door de Raad van Europa.
Dan hoeft het niet meer over de inhoud te gaan.
Islamofobie-patiënten hebben hulp nodig.
Die medische zorg komt via de NPO tot u.

NPOlitiekgekleurd | 22-11-20 | 10:26

Wat is dat toch met die scholen?
Het protestante Visser 't Hooft Lyceum in Leiden neemt afstand van een schrijfopdracht die afgelopen week in een les godsdienst van een derde klas in het VWO werd gedeeld. Over de schrijfopdracht ontstond onder meer op sociale media ophef. Dat meldt de NOS.

In de opdracht stond bijvoorbeeld de vraag: "Hoe komt het dat mensen geloven in een godsdienst die zoveel geweld voortbrengt?" En: "Waarom zijn er zoveel moslimterroristen?" Leerlingen moesten in de opdracht over "de vrijheid van godsdienst en de islam" deze en andere vragen verwerken tot een krantenartikel van 500 woorden.
dagblad010.nl/landelijk/leids-lyceum-...

RickRD | 22-11-20 | 08:08 | 3

Het lijkt mij relevante vragen in de opdracht. Waarom mogen die niet gesteld worden?

Xbitt | 22-11-20 | 09:25

Die school heeft dus niets geleerd van de dood van Paty.

5611 | 22-11-20 | 12:46

Waarom bouwt men voormalige arbeiderswijken, nu veelal allochtone wijken vol met dure woningen ? Omdat het idealisme van links is mislukt, als er een lokaal referendum komt over een luide gebedsoproep wint de moskee het met gemak. Gevolg is dat nu veel allochtonen beginnen te mekkeren over geen woningen meer in hun eigen wijk. De lokale politiek dwingt ze te spreiden over het land.

ikeethetbeter | 22-11-20 | 07:52 | 1
-weggejorist-
boerzoektscheet | 22-11-20 | 09:22

Slechts enkelen zullen blijven geloven in hun idealisme, je ziet nu dat centrum links idealisten langzaam van hun 'geloof' afvallen dat alles wel goed komt. De ontkenningsfase is voorbij voor ze, pvda, Macron en velen zullen volgen. Jammer want regeren is vooruitzien en had veel ellende gescheeld maar ze namen zogenaamd 'populisme' niet serieus, ze gebruikten het om hun eigen falen te maskeren.

ikeethetbeter | 22-11-20 | 07:42

Heeft DENK al gereageerd?

Johan1235 | 22-11-20 | 07:18

Goh. Verrassing weer. Blijven doen dit, GS.

Cepalislam500mg | 22-11-20 | 06:05

Ook dit past allemaal perfect binnen de opofferings-cultus van GroenLinks.

Het zijn niet de meest heldere lichten, laten we het daar maar op houden.

Nederland80 | 22-11-20 | 05:52

Die documentaire, dit bericht, het vooruitzicht: ik word hier een beetje depressief van... Iemand een remedie?

G_Lijk | 22-11-20 | 04:32 | 2

Nou... een beetje?!

B. Randnetel | 22-11-20 | 09:52

Ja hoor. Stem pvv of fvd. Maar wel echt met zn allen. Niet met 68% opkomst.

Pieterman | 22-11-20 | 12:41

Zonder een eigen meta-narratief gaan we het simpelweg niet redden, de moslims liegen niet als ze zeggen dat het er niet goed uitziet voor Western Man. Concepten van vrijheid, democratie & liberalisme zijn leuk en aardig als ze functioneren maar ze zijn broos, werken het best bij homogene groepen mensen & zijn alleen levensvatbaar als de make-up van een land of gebied mensen bevat die er ook *echt* in geloofd, en niet alleen in de vruchten die het voortbrengt, zoals materialisme. Als het zelfs in de VS niet meer werkt dan houdt het op. Gauw verhuizen naar een cultureel Christelijk land (als je het Christendom niets vindt: succes met het vinden van alternatieven) en opnieuw proberen, en zorgen dat deze niet weer afgebroken gaat worden door progressieve mensen met hun culturele strohuisjes.

Caesar.is.Keizer | 22-11-20 | 04:14 | 3

Die landen bestaan niet meer. Elk land is geïnfiltreerd door het kwaadaardige moderne progressieve gedachtegoed. Zo lang we nog enige welvaart hebben zal het meevallen, maar er komt sowieso een gewapend conflict in Europa dankzij de verstorende invloed van cultureel incompatibele migranten. En als dat conflict er komt gaan onze vijanden (Rusland, Turkije, China, Iran) het op alle manieren uitbuiten.

Nederland80 | 22-11-20 | 05:55

@Nederland80 | 22-11-20 | 05:55: Oost europa heeft mijns inziens geen last van al die "westerse vrijheden", maar he, wie ben ik om dat te roepen. Kom gerust een keer een bakkie doen hier, en aanschouw zelf "het dictator regime" van het voormalige oostblok. Niet omdat het moet, maar omdat het kan.....

serieusgenomen | 22-11-20 | 08:51

Staat niemand erbij stil dat de politiek in brussel actief hieraan meewerkt? Door de grenzen om een onverklaarbare reden op te zetten en half Midden oosten en afrika hierheen te halen?

Ik snap nog steeds niet dat brussel mandaat heeft over niet alleen NL maar ook duitsland, belgie, frankrijk en alle andere landen die binnen de EU horen. En dat er idiote redenen worden bedacht om niet alleen immigranten hierheen te halen en te zorgen voor huis, inboedel maar ook families op kosten van de staat naar binnen mogen halen?

Het paard van troje is de EU zelf die dit faciliteert. En wanneer men snakt naar een oplossing blijven we meer van hetzelfde krijgen.

Krachtkoe | 22-11-20 | 04:04 | 1

Nou ze doen het echt niet zomaar hoor. Is genoeg informatie te vinden online en in boeken, maar laat ik het maar zo zeggen: de geschiedenis herhaald zich nooit, maar het rijmt wel vaak.

Caesar.is.Keizer | 22-11-20 | 04:22

We zijn intussen op dag 10.
Maar de redacties van zowel de Volkskrant als NULpunt, weigeren nog steeds om zelfs maar te vermelden dát deze affaire speelt!
Doofpotstrategie. Wat niet weet, wat niet deert, of zoiets.

Je zal daar toch maar op zo'n redactie werkzaam zijn.
Telkens nieuws voorbij zien komen, maar het niet mogen melden....

Gelukkig voor die redacties, bestaat het grootste deel uit bruinhemden/NSB-ers, die er geen moeite mee hebben onwelgevallig nieuws te verzwijgen.

Dat noemt zichzelf dan journalist. 'Objectief' nieuws brengen, en meer van dat soort geblaat...

michelpen | 22-11-20 | 02:34 | 1

Journalistiek is al decennia geleden afgeschaft. Ze heten nu persvoorlichters. Of voorliegers eigenlijk.

boerzoektscheet | 22-11-20 | 09:29

In feite moet je dit volk kwijt: ze horen hier niet. Maar het is te laat, om een of andere reden zijn ze met de miljoenen binnengehaald. Onbegrijpelijk.

momusopus | 22-11-20 | 02:04 | 2

Erger nog. Aangemoedigd door onze heersers gaat het maar door. Geitenvolk staat te juichen langs de weg als ze binnentrekken. Het is verderfelijk, walgelijk. Met dank aan EU en open grenzen onstuitbaar. Er is altijd wel een idioot land waar ze kunnen aanmeren. Vandaar schielijk nasr NW Europa waar het gras het malst is.

inCol | 22-11-20 | 03:46

Probleem is ook dat moslims zich niet met een niet-moslim voortplanten. O wee als een moslima thuis zou komen met een Nederlander. Hey, maar wij zijn de racisten.

PSYx | 22-11-20 | 08:09

Ik droom ervan, nog mee te mogen maken, dat
islamitische scholen dicht gaan en omgebouwd tot buurtgebouw
Ik droom ervan, nog mee te mogen maken, dat
moskeeën gesloten worden en omgebouwd tot hotels voor gezinnen ten behoeve van Ronald MacDonald en de Clinicclowns.
Ik droom ervan, nog mee te mogen maken, dat de koran geschoond wordt, en dat eigenlijk elk religieus boek/geschrift geschoond wordt van oproepen tot geweld tegen andersdenkenden.
Ik droom ervan, dat we onder het juk van Europa en de Euro uitkomen, zoals wij Nederlanders onder dictator Jan Peter Bakellende ook hadden gestemd.
Ik droom ervan, dat de heer Geert Wilders weer gewoon met zijn gezin aan een Nederlands strand kan liggen en een ijsje kan eten of een sparerib zonder bewaking.
Ik droom ervan, dat de heer Geert Wilders en zijn gezin weer in Nederland kunnen wonen waar zij willen.
Ik droom ervan, dat er geen geen geen d66 dokters iedere oudere straks kunnen afspuiten.
Ja ik weet, dromen zijn bedrog................. zucht...............

Theo-Pim-Riv | 22-11-20 | 00:56

In 1400 jaar heeft de moslimbroederschap die alleen kan leven met een complete islamoverheersing hier in Europa, zoals hun oorlogsreligie voorschijft in zijn doctrines, die ze soeradingessen noemen. In die 1400* jaar is het de islammers niet gelukt Ons de niet-moslims, met het Kromzwaard = geweld te overwinnen.
Toen kwam de moslimbroederschap met de strategie onze open democratie te gebruiken en lieten ze via hun lijnen, dat Europa zonder grenzen kwam, wel zo makkelijk en dat via een tsunami aan islammers, de één na de andere golf de islam groot is geworden in Europa en nu gebruiken ze hun strategie van het Vleeszwaard = we neuken die europeanen eruit.
Europeanen 1 a 2 kinderen wij 5 a 10 kinderen en die tactiek werkt, tevens worden ze hier opgeleid, verzorgd gepampert en kunnen de islammers nauwelijks hun enorme haat tegen de niet-slammer nog verbergen.
Hetgeen zich uit in de talloze verschrikkelijk wreedheden en aanslagen die dood en verderf voor hun pedogod brengen en die glimlacht. Ja dat staat er bijna woordelijk, hak het hoofd van de niet gelovige af voor ....... dinges, die daar met een glimlach op beantwoordt.
Angstig toch en een paar jaar geleden werd je gewoon gejorist, maar gelukkig mogen we nu iets meer, want de feiten liegen niet alleen de islam liegt als het hun uitkomt.

Theo-Pim-Riv | 22-11-20 | 00:36

En niet alleen europa, zoals hier te lezen is ook ligt het draaiboek voor Amerika al lang klaar en zijn ze al druk mee bezig, kijk maar wat voor types daar al omhoog komen in die zogenaamde Democratische Partij van seniele Biden, die al 50 jaar niets zinnigs voor dat land heeft betekend en nu President zou gaan worden, omdat ze de truc van stemmentellers nu ook daar gedaan hebben want wie stemmen telt, die gaat Winnen. Het plan voor America loopt al vanaf 1991 en is hier te zien en te beluisteren; www.youtube.com/watch?v=TFxNPvns7nU

Theo-Pim-Riv | 22-11-20 | 00:46

Veel mensen in het Westen zijn verwende kinderen die hun rechten en vrijheden als een vanzelfsprekend gegeven zien. In werkelijkheid zijn er in de geschiedenis van de mensheid nog nooit volken geweest met zelfs maar half zoveel rechten en vrijheden, als die wij hadden tot pakweg de jaren '80. Vanaf dat moment begint de linkse terreur tegen de vrijheid.

Toch hebben we hier nog steeds veel meer rechten en vrijheden dan 80% van de wereldbevolking. Dat vrijheid zo zeldzaam is zou te denken moeten geven; zo vanzelfsprekend is vrijheid dus niet. En dat is een goede reden om de Westerse beschaving te verdedigen.

In plaats daarvan prediken politiek, msm en zelfs scholen "weg-met-ons". Niet alleen iedereen die hier naartoe komt voor gratis geld moet ons haten; ook onze eigen kinderen wordt geleerd zichzelf en hun autochtone landgenoten te haten. Het Westen moet kapot, want wij zijn schuldig aan alle leed in de wereld.

Als links er in slaagt de Westerse beschaving aan rassenoorlog en jihad ten onder te laten gaan is dat al erg genoeg. Extra tragisch is dat niemand ooit van die fout zal leren; onze geschiedenis wordt nu al gewist. Wie NPO kijkt weet niet beter of het Vrije Westen is ernstig racistisch.
Zo zou er op bijna elke 100 moslimaanslagen ook een islamcartoon verschijnen.
En op elke 20 kopschopfilmpjes door allochtonen, zou een blank echtpaar een wit wijntje drinken op een terrasje... Puur racistische haat, zo leren wij van een subsidiespons op de VPRO. Net als dat ene kinderfeestje, dat overigens op de Antillen ook gevierd werd (want nooit racistisch).

En in de VS is het nog erger; daar zouden agenten massaal KKK-lid zijn. Ook de 20% zwarte agenten trouwens, want ook zwarte agenten streven (net als Aziatische en Latijns Amerikaanse agenten) allemaal naar een 100% blanke samenleving. Vandaar dat agenten in de VS elk jaar pakweg 10 ongewapende zwarte criminelen "vermoorden"; dat is volgens BLM een "langzame genocide".
Wel erg langzaam, overigens. Iemand die het aantal zwarte mannen echt flink wil uitdunnen kan beter iets met drugs of gangsterrap gaan doen.

Maar goed, dat is allemaal logica; dus haram in de linkse kerk.
Rond 2050 zijn wij een minderheid, en de jihad begint traditioneel al bij 30% tot 40% moslims. Dus wie zal er tegen die tijd nog tijd hebben om na te gaan waar het mis ging?
Als er linkse mensen bestaan die raciaal en religieus geweld afwijzen, moeten ze dus al ver 2050 van kant wisselen.

Dandruff | 22-11-20 | 00:18

Star Trekkin', across the universe,
Boldly going forward, still can't find reverse.
Only going forward, and things are getting worse!

There's Klingons on the starboard bow.
There's Klingons on the starboard bow,
Starboard bow, Jim.

MistaRazista | 22-11-20 | 00:14
-weggejorist en opgerot-
Feitenpliesie | 22-11-20 | 00:06 | 3
-weggejorist-
davidhasseltoff | 22-11-20 | 00:17
-weggejorist-
davidhasseltoff | 22-11-20 | 00:49

Ach wat. We bekeren ons allemaal tot de islam. Maakt het ook uit! Paar keer op de knietjes bidden naar Mekka, je vrouw af en toe een legale tik geven, voorhuid eraf is dan ff een dingetje maar kom op, het biedt zoveel moois! Ouwehoeren in de moskee, schoentjes uit een overal Allah de Haakbar kunnen roepen, zonder dat iedereen van schrik de tram uit springt. En we vreten toch al zoveel suiker dat een feestje er ook nog wel af kan.

Beste_Landgenoten | 21-11-20 | 23:52 | 6

Vind eerst maar eens een vrouw BL voordat je aan de rest begint. Met een heel klein beetje zelfkennis en een spiegel in de buurt weet je dat het een onmogelijke opdracht is en bij een droom zal blijven. Daarbij geen baan en geen geld.... Moeilijk....

dijkbewaker | 22-11-20 | 02:20

Maar dat wil ik niet. Ik wil gewoon als MGTOW reaguren en daarmee overtreedt ik al meerdere cruciale regeltjes van de sharia.

Alexander des Burgus | 22-11-20 | 08:57

Zodra de ongelovige weg is vechten ze elkaar de tent uit. soennieten vs sjiieten en tribale eerwraak.
Maar we kunnen wel allemaal een rommel tentje openen op de lokale bazaar.

Struikrover3 | 22-11-20 | 10:36
▼ 3 antwoorden verborgen

Dit continent gaat aan de decadente naïviteit van haar "leiders" ten onder. En zij kunnen vluchten als het te dichtbij komt.

Phantomas | 21-11-20 | 23:48 | 1

Of ze zeggen met een glimlach: "Maar wij zijn met meer!" zoals Mark Rutte zei.
Nou niet lang meer meneer Mark Rutte en dat zeg ik zonder doventolk.

Theo-Pim-Riv | 22-11-20 | 00:41

Onze enige mogelijke redding is dat radicale moslims niet bekend staan om hun organisatorische kwaliteiten. Ze laten zich nu al behoorlijk in de kaarten kijken ver voordat het tipping point is bereikt. Als linkse dombo's nou ook even hun hoofd uit hun reet halen hebben we nog een kans.

HenkvdMast | 21-11-20 | 23:31 | 1

Op dit moment regelen de linkse dombo's alle organisatorische kwaliteiten. Tot en met subsidies, terreur goedpratende bingo-kaarten en juridische vervolging van islamcritici aan toe.

Dandruff | 22-11-20 | 00:25

verkeerde topic, -zelfgejorist-

Brabeaulander | 21-11-20 | 23:29

"They know they cannot use force to overthrow the West, so they use deceit."

En die tactiek is nog nooit in de geschiedenis door een ander gebruikt?
De moslims hebben die tactiek helemaal zelf bedacht?

Arachne | 21-11-20 | 23:07
-weggejorist-
Leptob | 21-11-20 | 23:00

Je kan wel op dr blijven jagen, maar je slijpt alleen maar haar diplomatieke tools. Laat het maar rotten bij GL. Laat het gif maar zn werk doen, zoals D66 nu ook aan het rotten is en antidemocratisch geworden is.

Zoltan | 21-11-20 | 22:43 | 1

Nee. GL heeft veel gekke idee/en, maar was wel altijd van de vrijheid van meningsuiting. Dat zal met Kauthar snel be-eindigd worden.

tipo | 21-11-20 | 23:19

Het humane Europa is niet opgewassen tegen de combinatie van tribale cultuur, de narcistische superioriteit en misleiding van door de islam.
De volgende generatie krijgt dat door als het te laat is

Abu Bachouca | 21-11-20 | 22:32 | 4

@Arachne | 21-11-20 | 22:51: Das war einmal. De rede is allang verlaten om plaats te maken voor emotie en een opgelegde moraliteit.

Grachus | 21-11-20 | 23:31

Voor een aantal mensen is het al te laat. Gok dat een hoop homo's in bepaalde wijken niet meer in hand in hand durven te lopen, dat veel cabaretiers allang niet meer alles in hun voorstelling durven te zeggen, veel leraren zich wel tig keer bedenken voordat ze bepaalde onderwerpen behandelen, veel vrouwen er niet aan denken om in een korte rok door bepaalde buurten te lopen. En dat zijn slechts een paar voorbeelden.

ibsh | 22-11-20 | 08:23
▼ 1 antwoord verborgen

Oké, maar waarom werken regeringen hieraan mee?

Tom Hagen | 21-11-20 | 22:12 | 3

Zonder oorlog geen wederopbouw
Wederopbouw is goed voor de economie
Zonder oorlog geen inzet van wapens
Wapen verkoop is goed voor de economie
Zonder vijand geen oorlog
Moslims en oorlog gaan hand in hand

Het leven is zwaar | 21-11-20 | 22:32

oa omdat regeringen bestaan uit partijen en partijen graag nieuwe kiezersgroepen aanboren en die ook willen houden.

B. Randnetel | 22-11-20 | 09:56

@Het leven is zwaar | 21-11-20 | 22:32: Het is een fabeltje dat wederopbouw goed is voor de economie. Dat is hooguit waar als je de situatie na de vernietiging als startpunt neemt.
Netto sta je er economisch veel beter voor als je de middelen van wederopbouw niet in wederopbouw, maar uitbouw en verbetering steekt. Daarom is ons welvaartspeil nu ook veel hoger dan net na de wederopbouw midden jaren '60.
Dat onze welvaart al jaren stagneert heeft duidelijke oorzaken en we helpen onszelf niet door ons geld weg te geven aan Zuid-Europa en econmische migranten die niets toevoegen aan de economie.

Pje911 | 22-11-20 | 10:43

en het is stil in de msm

HetOorAakel | 21-11-20 | 22:01

Even iets heel anders... ik las zojuist - voor het eerst in meer dan een jaar - het woord ‘blank’ in de NRC. Mooi weggestopt op een zaterdagavond op de opiniepagina, zodat weinig mensen het zullen lezen, maar het staat er echt: blank. BLANK! In de NRC. In een verder prima stuk dat ingaat op CTR. Roze dames en heren, ik ga slapen, in de wetenschap dat mijn kinderhand snel gevuld is.

The-loopy-cowboy | 21-11-20 | 22:01

Goede rapportage. Zoals die ene man aangaf: het gaat niet om het dienen van een god - in hun geval Allah - maar om het dienen van zoals zij het zien: het Moslimbroederschap zelf, zij worden gediend zoals zij elke onderdrukking wensen om een godsdienst te misbruiken als wet en niet meer de islam te willen zien als slechts een religie.

Egypte weet als geen ander land wat dat onder dit broederschap betekende: oppositie werd tot de dood toe gemarteld in gevangenissen. En nog is door zogenaamde goodwill het gevaar nog altijd niet over in Egypte.

De grenzen moeten dicht, hadden al lang dicht gemoeten, middels de democratie wil het broederschap zorgen voor een moslimmeerderheid in Europa en de Shania als wetgeving: vrouwenonderdrukking en doden van andersgeaarden, totalitair Islamitisch regime met hen aan de macht. Een geweldloze revolutie.

Dat heeft dan niets meer met een vrij democratisch Europa van doen, dat is gelijk aan een Islamitische Staat.

Waarom wordt er lacherig over gedaan dat het zover niet zal komen? Hoe naïef kun je eigenlijk zijn? Net doen of je niets hoort, niet ziet: nahnahnanaaahnah....

Het wordt tijd voor keuzes: geen niqaab, geen onderdrukking. Verkeerde tolerantie kan uiteindelijk ook leiden tot onvrijheid, zie ook Iran.

Wordt Europa nog eens wakker? Vrees van niet, door naïef dom afgestompt volk dat niet wil zien of horen.

Jan, Leiden | 21-11-20 | 21:40

Je hoeft maar te kijken naar landen met 90% islam. Dat zou voldoende afschrikwekkend moeten zijn. Dat wil zeggen, toen regeren nog vooruitzien was. Maar ja, visie he...

VP732 | 21-11-20 | 21:18

Je hoeft geen glazen bol te hebben om te zien hoe gevaarlijk deze overtuiging / geloof is. Een goed geoliede machine die precies weet wat de zwakke plek van de westerse wereld is en ons in no time 300 jaar terug in de tijd werpt.

Ron101 | 21-11-20 | 21:12

Heb me net even ingesmeerd na het douchen met Dove.
Lekker spul.
Ik voel me weer 17.

HoerieHarry | 21-11-20 | 21:01 | 4

En met je harige rug ben je net een puppie.

BrutusBosch | 21-11-20 | 21:36

Ik was mijn haren altijd met Zwitsal. Prikt niet in de ogen

thanseeuwen | 21-11-20 | 22:04

Als jij op de Moslimbroeders stemt, zijn er straks 4 jonge vrouwen die je willen insmeren.

Kuifje-naar-Brussel | 21-11-20 | 22:39
▼ 1 antwoord verborgen

De 5e Colonne. Op nummer 9.

Tuinhekje | 21-11-20 | 21:01

West Europa wordt Islamitisch en daar is niks aan te doen en daar is niks mis mee. Dit is gewoon hoe de wereld werkt. Mensen als individuen hebben misschien een redelijke intelligentie maar elk volk is uiteindelijk dom. Als je echt je geschiedenis goed kent weet je al wat er gaat gebeuren. West Europa wordt Islamtisch, ja, maar zal uiteindelijk de Islam veranderen van binnen uit.

Keats | 21-11-20 | 21:00 | 14

@General.Lee | 21-11-20 | 21:08: Israël was op de hoogte, wegens afluisteren van bijeenkomst van Arabische staten in Marokko, dat 1) geen van deze landen de militaire macht had Israël te verslaan en 2) en dat geen van deze landen daar de behoefte toe had.

Israël was NIET in gevaar in 1967 en er was geen noodzaak om haar buren aan te vallen. Daarbij heeft Israël de militaire middelen die er waren, grotendeels vernietigd. Dat was het doel van 1967, tezamen met "land grab", grondgebied inpikken en uitbreiden.

Israël heeft vanaf 1948 steun van Oost Europa. Niet echt bekend alhier, de wapens waarmee 1948 werd gevochten kwamen uit Oost Europa, net als financiële middelen. Daarnaast werd (en volgens kenners wordt) Israël financieel drijvend gehouden door de wiedergutmachung betalingen uit Duitsland. Daarnaast levert Duitsland al sinds haar vorming (1950) de duikboten en sonarapparatuur; dit zonder betaling. Vanaf de jaren wordt Israël rijkelijk bestrooid door de VS. Er is een afspraak dat Israël de overhand moet hebben op militair gebied. En dus krijgen ze ieder jaar voor 3,8 miljard aan wapentuig uit de VS. De nucleaire wapens en de technologie zijn gestolen uit de VS.

Misschien als we de buren van Israël, dezelfde voordelen geven als Israël, kunnen we zien wie wint van wie.
Een beter idee is om geen van allen meer van wapens te voorzien.
En dat idee kunnen we Rusland en China wel warm voor maken.

Verder is opmerkelijk dat Israël de moslimbroederschap in Syrië steunde, tegen het "regime" van Assad. En de moslimbroederschap in Egypte.
Nou, waarom zou Israël dat nou doen?

Arachne | 21-11-20 | 23:06

@Arachne | 21-11-20 | 23:06: Israël die de MB steunt in haar buurstaten met dictators die ook wel inzien dat de huidige status quo voor beiden ideaal is? Klinkt nou niet echt overdacht.

Grachus | 21-11-20 | 23:35
▼ 11 antwoorden verborgen

Kan niet wachten dat ze de boel overnemen. De vrouwen allemaal terug achter het aanrecht en wij buiten die boel leegroven. Heerlijk. Liever vandaag dan morgen.

Spoorzoekernl | 21-11-20 | 20:59

Troost me maar met de gedachte dat Kauthar de leugen tot 2022 nog wel volhoudt maar daarna de partij met veel ruzie verlaat en in puinhoop achterlaat. Soort pvda/denk 2

twents neuqkevertje | 21-11-20 | 20:59

De islam is als die puberzoon waar pa & ma ruzie over maken.
Beide ouders weten dat het kind fout zit, maar maken ruzie over hoe dat op te lossen.
Rechts Nederland en links Nederland vliegen elkaar in de haren, terwijl ze allebei weten dat het aan de islam ligt.
Een splijtzwam.
Links en rechts horen traditioneel bonje te maken over geld, klimaat, sociale voorzieningen etc.
We zouden eigenlijk geen ruzie moeten maken over iets waar we het uiteindelijk over eens zijn.
Wat is nou het grootste struikelblok in de toekomst? Juist, islam.
Dat geld? Komen we wel uit.
Klimaat? Wordt aan gewerkt, zelfs de meest rechtse lullo ( waaronder ik) weet dat er iets moet gebeuren.
Sociale voorzieningen? Die zijn m.i. prima geregeld, maar er is altijd ruimte voor verbetering en/of discussie.
Ik ben de laatste die ontkent dat links heeft gezorgd voor betere sociale omstandigheden.
Kom ik terug op de islam.
Onbegrijpelijk dat onze linkse medemens niet vaker en harder laat weten niet achter een zwaar conservatieve religie te staan. Iets wat zij wel doen, als het gaat over het christelijke/katholieke geloof.
Ik vraag niemand z’n medemens te haten, maar paal en perk stellen aan een dominante, opdringerige religie, is dat te veel gevraagd?

Ruimedenker | 21-11-20 | 20:54 | 2

Mooi verwoord!

JackStick | 21-11-20 | 21:56

Een hele milde, en redelijke comment. Ben het er wel mee eens. Soms ben ik van de harde, zelfs de keiharde lijn, maar heb net seks ontvangen , dus ok.

King of the Oneliner | 21-11-20 | 22:25

Ook al komen ze op de kieslijst bij Gl, ook al spreken ze goed Nederlands en lijkt het alsof ze goede bedoelingen hebben. Besef 1 ding; isambroederschap salafisten en fundamentalisten hebben 0,0 goede bedoelingen.

Hollandse_blauwe | 21-11-20 | 20:53

Voor het te laat is; Stem volgend jaar PVV of FvD. Alle andere partijen gaan zorgen voor de ondergang van Nederland en Europa. De omgekeerde kruistocht is al een tijdje terug begonnen. De PVV heeft mijn voorkeur, want die staat dicht bij de gewone (echte) Nederlanders.

polderslootje | 21-11-20 | 20:53

De islamitische opmars in Europa betekent uiteindelijk het einde van de democratie. Omdat die democratie steeds meer in strijd zal zijn met de meritocratie. Moet ik daar al mijn geld naartoe brengen, zal men zich afvragen, en uiteindelijk nee zeggen.

O ja, wacht, we leven al niet echt meer in een democratie. Alleen formeel nog. We worden bestuurd door ambtenaren die zich de top van de meritocratie wanen.

Ik zie genoeg stof voor een revolutie.

Sitting_targets | 21-11-20 | 20:52

Nee bedankt, geen trek om mij in minderwaardige, aan Westerse beschaving ondergeschikte "cultuurdingetjes" te verdiepen.

UpdateAvailable | 21-11-20 | 20:51

Hetzelfde gold voor Ataturk.
"Wat Kemal wil, is het einde van de achterlijkheid die het land volgens hem in zijn greep houdt. Kennis en wetenschap zijn de nieuwe toverwoorden. ‘Die zullen we in de hoofden proppen van ieder individu,’ bezweert hij. En dus, vindt Mustafa Kemal, moet de invloed van de islam drastisch worden ingeperkt. De staat moet niet alleen worden gescheiden van de moskee, de islam moet ook onder controle komen. Anders zal Turkije nooit het beschaafde, westerse land worden dat hij voor ogen heeft."

de honden blaffen... | 22-11-20 | 00:43

@de honden blaffen... | 22-11-20 | 00:43: Hij voltooide een monsterklus maar zijn opvolgers onderschatten de demografische explosie van de religieuze bergturken. Wij gaan dezelfde fout maken.

Grachus | 22-11-20 | 01:07

@Kuifje-naar-Brussel | 21-11-20 | 22:40: Dat is alleen niet door de bevolking zelf gekomen. De eerste keer dat ze democratisch konden stemmen na de val van Moebarak, stemden ze op Morsi van de Moslimbroederschap. Gelukkig dat islam een sterk leger niet samen gaan, want het leger heeft daarna die Morsi weer afgezet.

Alexander des Burgus | 22-11-20 | 09:33
▼ 4 antwoorden verborgen

Derde keer (1 Spanje 2 Wenen) is scheepsrecht.
De undercover gemaakte video-opnamen in Deense moskeeën heeft duidelijk gemaakt dat imams e.d. met een dubbele tong spreken en naar buiten een misleidend beeld van de islam ophangen.
Waarom zou die Kouthar wel te vertrouwen zijn?

Abu Bachouca | 21-11-20 | 20:40 | 1

Nou eh, niet. Ze hangt islam aan. Dat is een kwaadaardige veroveringsideologie. Dus dan lijkt me 1 plus 1 is twee toch?

VP732 | 21-11-20 | 21:23

Leer een nieuw woord : Dawa.

"Dawa, zoals die door radicale islamisten wordt beoefend, maakt gebruik van een breed scala aan mechanismen om hun doel, namelijk het opleggen van islamitische wetgeving (sharia) aan de samenleving, te bevorderen. Dit omvat bekering, maar gaat verder dan dat. In westerse landen beoogt dawa zowel niet-moslims tot de politieke islam te bekeren als islamistische opvattingen bij te brengen aan bestaande moslims. Het uiteindelijke doel van dawa is om de politieke instellingen van een vrije samenleving te vernietigen en ze te vervangen door de regels van de sharia.

Het doel van dit rapport is om de basis te suggereren voor een nieuwe anti-dawa-strategie, bedoeld om de opmars van de politieke islam als ideologie en beweging te beteugelen."

Website:
www.hoover.org/research/challenge-daw...

Gratis boek:
www.hoover.org/sites/default/files/re...

Interview
www.youtube.com/watch?v=Bx2hEc7Dlcg

kloopindeslootjijook | 21-11-20 | 20:36 | 5

@drs.Nee | 21-11-20 | 20:49:
Misschien een leuke voor Klaver. Wat weet u van het begrip dawa?

kloopindeslootjijook | 21-11-20 | 20:57

Ter aanvulling. Dawa is méer dan evangelisatie/bekering. Het behelst ook om actief de niet dawa situatie te saboteren, tegenwerken, voor eigen gewin te gebruiken, liegen etc.

Grachus | 21-11-20 | 23:40
▼ 2 antwoorden verborgen

Hele docu bekeken. En dit is dus waar GroenLinks achteraan loopt. Dit zijn de gesprekspartners voor onze overheid, decentrale overheden en de EU. Helder!

Herfsttijloos | 21-11-20 | 20:35

He, he. Wat een verrassing.
Een praktisch collectieve rot hekel hebben ze bijna aan ons allemaal, is mijn ervaring. Reken maar uit wat er van komt als je niet heel snel maatregelen neemt.
Relevante kwalificaties van motivaties van diverse moslim attitudes zijn er, en die verschillende attitudes zullen ook wel zijn, echter de kwalificaties zijn merendeel door westerste instituties bedacht en eigenlijk vrijwel irrelevant.
Wolven en wolven in schaapskleren, hoe ga je daar mee om? Jammer voor de echte schapen, maar ongedifferentieerde maatregelen zijn verdedigbaar als het om lijfsbehoud gaat.
Neem de wolven niet letterlijk, ik gun ze allemaal een lang en mooi bestaan.

Wassila | 21-11-20 | 20:32

Wat zou ik nu graag een vlieg op de muur willen zijn op het hoofdkantoor van GroenLinks. De paniek, de zorgen, spindoctors die het ook niet meer weten recht te breien. De mailbox die volloopt met vragen van bezorgde GL leden. GroenLinksers die leeglopen in de media.
En tenslotte het pedante mannetje Klaver die nu in alle talen zwijgt als er leiderschap verwacht wordt.

leo de pejo | 21-11-20 | 20:31 | 4

Het zijn lieve mensen hoor, maar een beetje naïef.
Zoals veel Nederlanders.
Het heersende vooroordeel over Nederlanders - kind hearted but stupid

kloopindeslootjijook | 21-11-20 | 20:42

@Pierrepoint | 21-11-20 | 20:38: Voor GL zijn dit soort figuren een soort New-Age CU moslims. In werkelijkheid zijn ze 10 keer zo rechts dan de SGP.

Grachus | 21-11-20 | 23:43
▼ 1 antwoord verborgen

Nou Geert, ik ga voor het eerst stemmen op PVV.
Hoop dat je meeleest.

HoerieHarry | 21-11-20 | 20:29 | 1

Nu pas? Beter laat dan nooit.

verwilderst | 21-11-20 | 20:33

Zolang wij hier niet begrijpen wat onze westerse moderniteit precies is, als rijkeluiskinderen die geen idee hebben waar al die rijkdom vandaan komt, zien we niet wat er gaande is.
En opeens... heeft de moderne tolerantie zoveel intolerantie geabsorbeerd dat de boel op de zeephelling staat.

kloopindeslootjijook | 21-11-20 | 20:29

Het geheel boezemt mij redelijk veel angst in. We zijn het doelwit van een hostile takeover en de vijand krijgt georganiseerde hulp vanuit onze eigen gelederen. Er moet heel wat gebeuren wil dit nog goedkomen.

MickeyGouda | 21-11-20 | 20:28 | 2

Goede analyse

Eigenwijs | 21-11-20 | 22:17

Eens, @MickeyGouda. En het gaat zo snel, dat zelfs vertraging niet eens meer een optie lijkt.
Simonis zei bij zijn aftreden in 2007 dat Europa rond 2050 islamitisch zou zijn. Vooruitziende blik.

Bataafje | 22-11-20 | 01:06

Van het islamitische jihadistische concert des levens heeft de hele wereld het program, de koran. Alleen, het 'groen' linkse leger heeft het kennelijk niet gelezen, en de linkse 'christen'-meelopers geloven het niet. Door deze useful idiots hebben de Moslim-broeders dus een grote kans van slagen.

Fijnstoffer | 21-11-20 | 20:24

Tien jaar geleden was ik vaak in Utrecht. Daar heb ik veel ervaring opgedaan met (Marokkaanse) moslims. Zowel als werknemers als klanten. Als het hun zo uitkomt praten ze even een paar woorden schapen/geitentaal. Je weet op enig moment dat ze de zaak, georganiseerd leegroven. Toen ik eindelijk een beetje de vinger erachter kreeg, heb ik ze met pijn en moeite ontslagen. Twee van hen kregen zelfs nog een vergoeding van de rechter mee. Ik ben daarna nog bijna een jaar regelmatig bedreigd. Zowel in de zaak als via de telefoon.
Ik heb dit met blanken helemaal nooit meegemaakt, nergens. Het vervelende is dat ik, nu ik weer acht jaar in Twente woon, dit bijna vergeet. Want hier maak ik dit niet mee. Maar het is er wél en voor je het weet, is het overal.

Leptob | 21-11-20 | 20:23 | 3

Andere mentaliteit die je ook in het hogere en internationale 'succesvolle' bedrijfsleven ziet. Het gaat er niet om wat je andere mensen aandoet, maar of je er mee weg kan komen.
Daarom blijven sommige landen een rotzooi.

kloopindeslootjijook | 21-11-20 | 20:31

T löp wa los' m 'o onder 'n droad hen vretten'

Baron Clappique | 21-11-20 | 20:35

Triest verhaal. Ik heb n familielid die gemolesteerd is door een groep van 5 moccros toen we nog in de randstad woonden. Een van de redenen dat ik naar het platteland verhuisd ben.

Eigenwijs | 21-11-20 | 21:23

Hier een paar fijne quotes uit het book 'The Muslim Brotherhood and the West'. Het laat mooi zien dat Kauthar feitelijk gewoon exact datgene doet wat de muslim brotherhood voorschrijft, namelijk jezelf politiek innestelen:

"The society of the Muslim Brothers-the Muslim Brotherhood was created in March 1928 by Hasan al-Banna. By the end of the decade, al-Banna was more openly expressing obviously political goals. In a March 1938 tract aimed at students, he declared: “I can say publicly and frankly that a Muslim will not fulfill his Islam unless it is political."

"In a further missive, he underscored the political character of his movement, proclaiming: “We summon you to Islam, and if this smacks of politics' in your eyes, then it is our ‘policy'! And if the one summoning you to these principles is a “politician,' then we are the most respectable of men, God be praised, in ‘politics'!"

JackStick | 21-11-20 | 20:17

Wilders roept al decennia dat moslims hier de zaak willen overnemen .Moslims zeggen in het openbaar dat ze Europa willen overnemen ; geweld is bovendien voor hen een legaal middel om dit te bereiken. Maar toch is het niet waar volgens links Nederland ????

Koning BongoBongo | 21-11-20 | 20:17 | 3

Wij zijn met meer. Zegt Rutte. Lijkt me dus niet, lang niet.

bigstone | 21-11-20 | 20:26

In bijvoorbeeld een stad als Malmö zijn de moslims over zo’n jaar of 15 in de meerderheid. Er is weinig fantasie nodig om te bedenken wat de gevolgen zullen zijn. Verplicht hoofddoekje voor alle vrouwen?

Kriebelhoest | 21-11-20 | 20:32

Rutte, in antwoord op een vraag van een journalist, wist niet waarom mondkapjes in gebedshuizen niet worden verplicht . Dat vond hij een goede vraag en gaat uitzoeken hoe dat zit.

Baron Clappique | 21-11-20 | 20:17 | 2

Daar is veel onderzoek naar ontwijkende antwoorden voor nodig....

Koning BongoBongo | 21-11-20 | 20:23

Onze ziekenhuizen liggen vol met deze mensen. 64% is moslim.

bigstone | 21-11-20 | 20:27

Een rite van initiatie zou de mollen en de taqqiya plegers eruit moeten kunnen vissen. Bukken op het gaybrabad of btfo!

Schwanzeleber | 21-11-20 | 20:15

Tariq Ramadan! *verder kijken doet*

Herfsttijloos | 21-11-20 | 20:15

Kijk maar naar scholen in bepaalde buurten in de grote steden. Van de lagere school tot het voortgezet onderwijs, met name op de ROC’s. Als je op 10 leerlingen 1 blanke ziet dan heb je geluk. En aan de lichtgetinte kleur en de hoofddoekjes te zien is het grootste deel moslim. Over een jaar of vijf a tien mogen ze stemmen. Tel maar uit je winst.

Paramaribo | 21-11-20 | 20:14 | 4

@Baron Clappique | 21-11-20 | 20:31: vroeger meer. En dat had zo moeten blijven.

Eichstaett | 21-11-20 | 20:35

@Baron Clappique | 21-11-20 | 20:31: en die stemmen ook nog eens op GroenLinks.

Paramaribo | 21-11-20 | 21:39
▼ 1 antwoord verborgen

Laten we hopen dat Macron doorzet en goed ook. Daad bij woord.

VP732 | 21-11-20 | 20:12 | 2

En dat hij bijval krijgt van meer landen.

Veepert | 21-11-20 | 20:15

Kabautar die liegt alsof haar leven ervanaf hangt en gaat over tot een bagatelliserende modus over Femyso.
Maar weetje liegen voor de islam voor allah is heel normaal in de islamitische wereld.

Zde moslims wuiven vrolijk mee met de linkse vlag , en laten dan ook even hun stem horen over hoe ze denken over Israël denken. (Vaak komt daar de aap al uit de mouw)
Ja want de moslim word natuurlijk ook gediscrimineerd (slachtoffer modus) met natuurlijk veel begrip van groepen als antifa etc..
Maar de lach zal snel omslaan in een lach als een boer met kiespijn als de islam aan de macht komt.
Want die stem word elk jaar duidelijker ( luister bijvoorbeeld eens naar DENK of NIDA)

Al die moslims ze vluchten vanuit delen uit de wereld waar de islam aan de macht is op om onder de tirannie vandaan te komen , want de islam kent geen vrijheden.
De islam is pure onderdrukking, kijk hoeveel mensen er vermoord zijn in de naam van islam en allah.
De islam is een moordzuchtige sekte die onder het mom van religie van de vrede opereerd en zieltjes probeert te winnen , maar.er is geen vrede binnen de islam.

De islam dient verboden te worden want het is een doodsteek voor democratie en de wereldvrede.

gijs geluk | 21-11-20 | 20:11

Over 100 jaar is Europa zo verrot dat moslims hier asiel gaan aanvragen in Midden-Oosten.

Brabeaulander | 21-11-20 | 20:09 | 1

Afgezien dat in het midden oosten over 20 jaar al niets meer te doen is dan in de grote zandbak spelen, nadat de olie inkomsten opgedroogd zijn. S.A. is het enige land dat een poging doet wat reserves op te bouwen maar die gaan die reserves echt niet besteden aan migranten, moslim of niet.

W_F | 21-11-20 | 20:21

Zolang er 1.2 miljoen moslims wonen in een land van 17.5 miljoen is de schade nog wel te overzien.
Maar als het er veel meer worden dan krijgen we problemen.

HoerieHarry | 21-11-20 | 20:07 | 8

Denk maar aan Zwarte Piet, voor de lieve vrede kan het hard gaan inderdaad met het kantelen van standpunt. Daarnaast is een groep van 10 10x sterker dan 100 individuen

Lizard King | 21-11-20 | 21:42

@Koning BongoBongo | 21-11-20 | 20:26: Nee joh, die zijn helemaal niet hecht.

Kuifje-naar-Brussel | 21-11-20 | 22:44
▼ 5 antwoorden verborgen

Dat zo'n Yasser niet gewoon de knoop doorhakt en zegt: dit kan echt niet, ik heb me verkeken.
NOT!!!!

inCol | 21-11-20 | 20:06

Gelukkig kom ik in aanmerking voor toelating tot de VS.

nancystjago | 21-11-20 | 20:06 | 3

Moet je trouwens eens nagaan welke eisen de IND stelt aan buitenlanders om er te mogen wonen - en dan zien wat wij allemaal binnenlaten. Wie is er nu gek? En ons dan concentreren op een paar jeugdige wappies van FvD - want dat is zo erg....

nancystjago | 21-11-20 | 20:18

Biden laat er in 2021 11 miljoen binnen. Success ermee.

mykdelta | 21-11-20 | 20:23

@mykdelta | 21-11-20 | 20:23: Daar pikken ze niet wat wij pikken en bovendien zijn er zo'n 250 miljoen vuurwapens in omloop in de Joe Es Ee .

Koning BongoBongo | 21-11-20 | 20:28

Dat ze dit ontkent, is geen liegen, het is toegestaan binnen de Islam, het heet taqiyya. Liegen mag, als het ten gunste is van de Islam.

JackStick | 21-11-20 | 20:05
-weggejorist-
Leduc | 21-11-20 | 20:04

Eurabië. Als het zo doorgaat wel ieg.

OuweOuweLekkerMauwe | 21-11-20 | 20:04

Ff iets anders. Mijn achterbuurvrouw komt hier net straalbezopen naar binnengewandeld. Lol. Ik had een rustige avond verwacht, maar ik ga zo Ff douchen. Ik weet alweer hoe laat het is!

Sinterbikske | 21-11-20 | 20:02 | 6

een dronken vrouw is een engel in bed - en ik kan het weten, Haha

nancystjago | 21-11-20 | 20:19

Zet 'm op!

Crusher | 21-11-20 | 20:24

@Geil Kippetje | 21-11-20 | 20:09: Oeps, u was mij voor, lol.

Crusher | 21-11-20 | 20:25
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik denk dat ze achterlopen op hun schema.
De wereld veranderd sneller dan dat zij Europa kunnen veroveren.

Mr.Crowley | 21-11-20 | 19:59 | 3

Verander dan ook nog gauw even de "d" van "veranderd" in een "t" voordat we veroverd zijn.

bloothommel | 21-11-20 | 20:06

Zijn we veroverd met een d of t of van twee kanten dt? Dit, omdat dat belangrijk kan zijn in de toekomst met dt.

echtpaul | 21-11-20 | 20:16

Als DENK het afschaffen van d/T (en ook g/ch s/z f/v) in hun programma zet dan stem ik op ze.

W_F | 21-11-20 | 20:26

We veranderen onszelf geheel democratisch in een europees-arabisch continent. En lange termijn voor het meerendeel islamitisch. Dat is het bizar knappe aan de uitgevoerde islamiseringsstrategie.

de Voorzittert | 21-11-20 | 19:56 | 3

We?

henkvaningrid | 21-11-20 | 19:57

Ze krijgen ook wel HEEL VEEL hulp .......

Koning BongoBongo | 21-11-20 | 20:31

Ook in het kamp van deugers, deugd er wel's één niet.

Dr. Blechtrummel | 21-11-20 | 19:56

Ik weet zeker dat als we nog 5 jaar doorjanken over de Islam er nog geen moer veranderd is.
En wat moet je dan willen?
Ze met knokploegen het land uitjagen?
Het is er en het blijft.
En wij zullen ons moeten aanpassen aan een cultuur die hier niet hoort.
Jammer maar helaas.

HoerieHarry | 21-11-20 | 19:55 | 8

Mijn enige hoop is dat de islam in Nederland deels gefinancierd word uit het buitenland. Zonder dat deel wordt het een verliesgevende zaak, waar geen moslim in geïnteresseerd is. 5 jaar zou wel eens genoeg kunnen zijn om de olie inkomsten zo ver terug te laten lopen dat er te weinig geld over is om naar Nederland te sturen.

W_F | 21-11-20 | 20:30

Uitkering stoppen, dan zijn ze zo weg.

bigstone | 21-11-20 | 20:33
▼ 5 antwoorden verborgen

Als in een land als bv Frankrijk waar al 25% van de bevolking mossel is en vier kindjes per koppel krijgt, dit tegen twee per autochtoon koppel, is dat land dus in twee generaties een land waar de meerderheid mossel is. Echt een strijd leveren is dus idd niet nodig, althans niet door hunnie.

zwellevertje | 21-11-20 | 19:53 | 6

@Lorejas | 21-11-20 | 20:04: Sorry, je hebt gelijk maar niet gewanhoopt, doen ze er toch gewoon een generatie langer over.

zwellevertje | 21-11-20 | 20:14

Het is geen 25 procent maar minder dan 10 procent. Ik zeg niet dat het niet toeneemt, maar laten we het wel ff een beetje feitelijk houden. En die vier kindjes per koppel lijkt me ook gelul, in Nederland is het onder Marokkanen en Turken al jarenlang aan het dalen, tussen 2000 en 2013 zelfs meer dan gehalveerd: www.clo.nl/indicatoren/nl211005-gemid... En nee, ik weet de Franse cijfers niet, maar dat getal van 4 lijkt me in ieder geval nergens op gebaseerd.

Diewijfvandielange | 21-11-20 | 20:23

Ja, maar Frankrijk had Islamitische landen als kolonie, die nogal dichtbij liggen.

Kuifje-naar-Brussel | 21-11-20 | 22:45
▼ 3 antwoorden verborgen

Deus vult !
Verzet tegen ELKE tyranieke politieke overtuiging en geloof.

captain-caveman | 21-11-20 | 19:52

Politieke correctheid en hun stemvee zijn de grootste bedreiging voor het vrije westen.
Kanker komt altijd van binnenuit.

jemagookniksmeer | 21-11-20 | 19:52

De oplossing is dat wij meer moeten neuken en meer kinderen moeten krijgen.

Brabeaulander | 21-11-20 | 19:50 | 5

Kinderen krijgen is niet zo moeilijk, ze goed opvoeden daarentegen....

frank123 | 21-11-20 | 20:20

En die kinderen gaan dan weer naar links geindoctrineerde scholen en vinden de Islam prima....

Koning BongoBongo | 21-11-20 | 20:34

Leuk om meer te neuken, maar de blauwe pet staat gelijk aan uw deur te rammelen met allerlei belastingen... voor de hardwerkende NLr is er geen ruimte om kiddies te krijgen, we worden links- en rechtsom gepakt. Elite weet dit

davidhasseltoff | 22-11-20 | 00:08
▼ 2 antwoorden verborgen

alle moslims naar noorwegen.

newray | 21-11-20 | 19:49 | 1

Via de achterdeur van Apetar.

Dr. Blechtrummel | 21-11-20 | 20:19

Ik ga dat Broeder Klaver dit ook als rechtse propaganda wegzet

Snap_het_ook_niet | 21-11-20 | 19:49 | 1

Fake news en die gl broeder/zuster is progressief en groen als gras.

Schepvogel | 21-11-20 | 19:51

Ik heb ze meegemaakt en ze deugen niet. Dus ga er hard in, GS.

Kuifje-naar-Brussel | 21-11-20 | 19:47 | 5

Vertel?

libertat | 21-11-20 | 20:33

Een stem op Rutte is een stem op Asscher is een stem op Klaver is een stem op Kuthaar is een stem op de Moslimbroederschap is een stem op Hamas is een stem op Al Qaida.

zwaaropdehand | 21-11-20 | 20:56

@libertat | 21-11-20 | 20:33: Ze hebben heel reactionaire opvattingen en zijn erg intolerant. Ondertussen knijpen ze de katjes in het donker.

Kuifje-naar-Brussel | 21-11-20 | 22:47
▼ 2 antwoorden verborgen

Het minste wat 'Den Haag' kan doen is het verbieden van zetelroof, om DENK 2.0 te voorkomen als deze Kauthar uiteindelijk toch niet helemaal blijkt te passen bij GroenLinks en voor zichzelf gaat beginnen, Kuzu-stijl.

henkvaningrid | 21-11-20 | 19:47 | 2

Plus, oneindig veel.

echtpaul | 21-11-20 | 20:19

Als de PVV met 50 zetels in hun eentje zou gaan regeren dan stappen er genoeg Kamerleden over om een meerderheid te krijgen.

W_F | 21-11-20 | 20:38

Welkom welkom welkom.....

Is dit nog nieuws? | 21-11-20 | 19:47

Onthutsend. En de MSM berichten er niet over en wordt volk dom gehouden, zodat het weer op de gevestigde partijen gaat stemmen.... En posten op FB voor je 'eigen kring' begint ook een zinloze exercitie te worden. Dan denk ik: stemmen is nog het enige wat (legaal) resteert.

Edit: hopelijk leest Martin Bosma dit ook.

Geil Kippetje | 21-11-20 | 19:46 | 10

@Geil Kippetje | 21-11-20 | 19:57: Hoe geil zou het zijn om op BOSMA te stemmen ?????

Koning BongoBongo | 21-11-20 | 20:50

@Koning BongoBongo | 21-11-20 | 20:36: Martin Bosma is een baas

Eigenwijs | 21-11-20 | 21:49
▼ 7 antwoorden verborgen

Ondertussen weet iedereen wel dat we weinig goeds kunnen verwachten van de Islam.
Maar erover doorzeuren gaat ook niet werken want we hebben ermee te dealen.
Zure conclusie maar zo is het wel.

HoerieHarry | 21-11-20 | 19:44 | 1

Misschien gaat het vanzelf over? Zou niet de eerste verdwenen traditie zijn.

W_F | 21-11-20 | 20:41

Een volk dat voor tirannen zwicht..... En dit is de ergste van allemaal!

L.E. Raar | 21-11-20 | 19:42

Ik heb dus vrienden en kennissen die je meewarig aan kijken als je dit aankaart.
Die bagataliseren het allemaal.Ik heb geen kinderen,zij wel.... en toch maak ik me in dit verband wel druk om de toekomst van het Westen in het algemeen en Nederland in het bijzonder.

Kowalski11 | 21-11-20 | 19:41 | 8

@henkvaningrid | 21-11-20 | 19:53: nu gaat islam en zwarte piet best goed samen. Het is het monsterverbond tussen links en de islam dat het grootste probleem vormt. Maar de meeste islamitische landen zijn niet bepaald progressieve SJW-paradijzen. Maar zwarte piet is een verloren strijd (er zullen er nog vele volgen met VVD aan het roer) en zwarte Piet is wel het minste probleem. Wat maakt zwarte Piet uit als binnenstad na binnenstad een no-go-zone is na zessen?

Mijn punt is: het land wil niet, Nederlanders blijven stemmen op Rutte terwijl er onder hem honderdduizenden mensen zijn binnengekomen met een gemiddeld bezien laag iq, een uiterst conflicterende cultuur en wiens families nog generaties lang onze sociale welvaartsstaat gaan plunderen. Als je dan als land nog op de weg-met-ons-VVD stemt, dan wil je niets anders.

Als rechts persoon kom ik er uiteindelijk wel uit met de islam. Alcohol verberg ik wel en die tweede vrouw accepteer ik dan ook maar. Met een besmuikte glimlach zal ik wel aanschouwen hoe het met de lesbiennes met een pittig rood kort kapsel zal vergaan die GroenLinks stemmen en zich momenteel moreel superieur voelen.

JohnLocke | 21-11-20 | 20:07

Story of my life.

Verhoeve4365 | 21-11-20 | 21:30
▼ 5 antwoorden verborgen

Weet je wie ook lid is/was van de Moksimbroederschap? Jullie favoriete president Barry Soetoro.

nuchterland | 21-11-20 | 19:41 | 4

Van welk chapter is die gast president?

henkvaningrid | 21-11-20 | 19:56

Satudarah US.

Lorejas | 21-11-20 | 20:06

Good old Barry ? Nooit van gehoord beste man.... next !

Koning BongoBongo | 21-11-20 | 20:39
▼ 1 antwoord verborgen

Dit kan toch geen nieuws zijn voor mensen? Alleen het is gezelliger om het te negeren en gewoon CDA of VVD te stemmen.

JohnLocke | 21-11-20 | 19:41 | 2

En makkelijker om je staande te houden in gesprekken . JE DEUGT!!!!!

Koning BongoBongo | 21-11-20 | 20:40

Gezelliger, dát is het juiste woord. Gezellige struisvogels op weg naar de slachtbank.

zwaaropdehand | 21-11-20 | 21:14

Keken anderen dit maar eens.

Ramsesz | 21-11-20 | 19:40 | 1

Die kijken "The voice of Holland".
Cover liedje van the Beatles.
Prodigy from Syria.
Gaat names Nederland naar het Eurovisiesongfestival.
Spannend. Leuk.

Brainwashing.

Is dit nog nieuws? | 21-11-20 | 19:55

Tsja, moslims zeggen al zo'n duizend jaar dat ze het vrije westen willen veroveren. Wat dat betreft is er niets nieuws onder de zon. Het is aan ons westerlingen om ons er tegen te wapenen. Iets wat we al jaren verzuimen. Het is onze eigen schuld en strakjes loopt het marxisme en de islam hand in hand in Nederland. Voor de tijd dat het duurt en de islam zijn ware gezicht laat zien. Na jaren en jarenlang de andere kant op kijken hebben we een monster gecreëerd. Het zal ons met huid en haar verslinden. Jammer Nederland!

Zwezerik | 21-11-20 | 19:40 | 4

Ja en dan gaan we een beetje lopen zeiken omdat een paar JFVD wappies stout zijn geweest. Olifant, (tweede) kamer en Rutte of zoiets

nancystjago | 21-11-20 | 20:04

@nancystjago | 21-11-20 | 20:04: Inderdaad van een andere orde, maar toch ook heel erg weerzinwekkend. Dan liever Wilders.

zwaaropdehand | 21-11-20 | 21:16

Dat kan niet. Het westen is, volgens dit weblog, pas vrij sinds de verlichting en Franse Revolutie. De echte vrijheid begon na mei 1945, waarna de daadwerkelijk vrijheid bevochten en gewonnen in 1968.

Arachne | 21-11-20 | 22:46
▼ 1 antwoord verborgen

Ik steek een kaarsje aan. Voor Hans. Pim ging er met de eer vandoor. En dat heeft mij zeker pijn gedaan. Maar Hans is het slachtoffer van 's lands collectieve Alzheimer.

Leptob | 21-11-20 | 19:40 | 8

70 lentes, beetje demi, kijk nog wekelijks Pim(leeftijd, dorps genoot), met tranen in mijn ogen, maar wie is Hans....

A.Men | 21-11-20 | 20:20

En Enoch Powell die al in 1968 (!) waarschuwde

theo-is-dood | 21-11-20 | 20:26
▼ 5 antwoorden verborgen

De Kauthar van Troje.
Word over 50 jaar als dé klassieke geweldloze verovering op alle scholen in Europa onderwezen. In het arabisch en alleen voor jongens natuurlijk, het is meisjes en vrouwen dan al 15 jaar lang verboden onderwijs te volgen.

2voor12 | 21-11-20 | 19:39 | 2

Het hele gezeik komt doordat men thuis iets anders krijgt geleerd dan op reguliere scholen.
Het antwoord lijkt me in deze dus ook thuisonderwijs. Lekker je kinderen thuis leren dat politiek correctheid, inclusieviteit en religie het grootste gevaar is voor vrijheid.

grapo | 21-11-20 | 19:54

Kortom, of ik op zaterdagavond naar een ruftende baard wil kijken. Heb wel wat beters te doen. Wat dat weet ik eigenlijk niet, maar toch.

skoftig | 21-11-20 | 19:37 | 2

Gelukkig, U geeft al antwoord op mijn vraag: wat doet U hier.

Knarf9999 | 21-11-20 | 19:42

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken