Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Sait Cinar schiet Wilders door z’n hoofd

Reactie Wilders: “Ziek”

Mentaal twijfelgeval des vaderlands buitenlands Saït “Altijd Geslaagd” Cinar heeft weer een shotje aandacht nodig en verdomd, hij heeft wat bedacht waar hij dat toch wel mee weet te trekken. Met wat lijkt op een semi-automatisch luchtdrukpistool doorzeeft hij een foto van Geert Wilders en noemt het daarna een “cartoon”. Schilderachtig is het tafereel zeker wel, ja. De heer Wilders, niet geheel onbekend met doodsbedreigingen uit Bepaalde Hoek, reageert relatief laconiek (“ZIEK”) op de zoveelste bedreiging van draaideurbedreiger Sait, die van ons best een keer met zijn poepgaatje op een hele dikke markeerstift mag gaan zitten. Maar de politie zal voor die tijd wel langs komen bij ‘m. Toch?
UPDATE: Noem het wensdenken van ons over die luchtdruk, het is volgens anderen toch echt een echte (mogelijk .22) proppenschieter.

Reaguursels

Inloggen

Dit is geen mening maar een handeling.

Nicolas Arcissus | 09-11-20 | 08:10

Ik had eerder een reactie verwacht van Wilders zoals:
Ach ja.. als hij graag wil schieten op een poster van mij, prima. stuur hem nog wel wat op...
Maar deze meneer geeft precies aan wat er fout is/gaat, namelijk het feit dat deze meneer onze waarde niet begrijpt en het begrip vrijheid van meningsuiting..

Angie_Thomas | 09-11-20 | 08:06 | 1

Hij denkt het echter juist het best te begrijpen. Statement op zijn instagram. Aan Hart van Nederland.

nsfl | 09-11-20 | 08:09

Nu even het oordeel afwachten van de D66 rechter. Indien dit weer met de mantel der liefde wordt bedekt is het heel simpel toch? Continue zo n honderd foto's van moslims ophangen en dan massaal richten.

Mispel | 09-11-20 | 07:58

Hij had dat schieten toch achterwege kunnen laten en eenvoudig kunnn roepen: "Willen jullie minder Geert Wilders en minder PVV-ers".
Nu begaat ie een strafbaar feit. Toch?

Harrie7949 | 09-11-20 | 07:53 | 1

Zit veilig in Turkenland de mafkees.

grindbak | 09-11-20 | 07:58

Is dit dan de gematigde moslim?

BrabantiaNostra | 09-11-20 | 07:50 | 1

Ja

Nibdib Niddib | 09-11-20 | 08:06

Haha jullie wilden vrijheid van meningsuiting? Juichen om cartoons terwijl je weet dat die tot doden leiden? Dan moet je niet zeuren als je ze terug krijgt. Hier heb je je artistiek staaltje smakeloze kunst. Lachen dat YouTube hem nog niet verwijderd heeft. Sait zit waarschijnlijk in Turkije. En schoffeert al jaren Nederlanders zonder consequenties. Ergens toch best een slimme gast dus.

Balgesjaakt | 09-11-20 | 07:49 | 6

Wat dan wel mooi is, Wilders doet gewoon aangifte en gaat niet, zoals een zekere groep andere mensen, koppen lopen scheiden van rompen. Gewoon het recht z'n werk laten doen en niet je eigen kwetsgevoelens botvieren op middeleeuwse wijze.

Harrydekuthond | 09-11-20 | 08:06

Prima, van mij mag ie het doen. Maar dan ook niet gek opkijken als je nederland niet meer inkomt of direct opgepakt wordt. Laat dergelijk tuig maar mooi in Turkije, flink van dit soort filmpjes maken, dan weten we wie de vijand is. Is ook wat waard he?

elfenstein | 09-11-20 | 08:12

Walgelijke opmerking. U bent mede oorzaak van het probleem.

F1802 | 09-11-20 | 08:13
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik snap er helemaal niks van. Naar dit land komen, werkelijk overal van profiteren, van je mooie toekomst, je inkomen, de Staat die zo goed voor je zorgt, en maar schelden op Nederland, ze weten vaak niet eens waarom. Waarom gaan ze dan niet lekker naar Syrië een eigen kalifaat stichten ofzo als ze zo ontevreden zijn? Kunnen ze gelijk met hun -hier in Nederland illegale- wapens daar lekker gaan lopen schieten, maar niet hier. WIn-WIN-WIN. Zij in een begeerlijk 100% hun-eigen-geloof-land, met een fan-tas-tische godsdienst, lekker geiten en schapen houden voor je eten, lekker warm bedje van stro in plaats van allemaal moeilijk doen met stenen huizen, gewoon een lemen huisje, klaar, en dan zoveel vrouwen als je mag trouwen, ik geloof zeven, nou en dan denk ik bv aan Syrië, Jemen, Soedan, kijk maar joh, als je maar niet hier blijft, zo zonde van al die klaag-moeite. Ben je nog niet weg?

onesizefitsall | 09-11-20 | 07:35 | 1

ben even mijn koffers pakken...

Angie_Thomas | 09-11-20 | 08:08

Er klinken ook echt afkeurende reacries van politici.
Maar ja, er wordt dan ook niet gegooid met een waxinelichtje.

Rotterdammert1965 | 09-11-20 | 07:32

Geert Wilders gaat vandaag aangifte doen, staat in de T en het AD...

tantesidonia | 09-11-20 | 07:32

Deze man oppakken wegens illegaal wapenbezit en als het even kan gelijk uitzetten....... wat een mafklapper

knalrode lippenstift | 09-11-20 | 07:29

Ik kan me herinneren dat een waxinelichtje gooien al genoeg was om iemand lang op te sluiten. Schieten op een foto lijkt me geen VVMU maar bedreiging. Wat in ieder geval steeds manifester wordt is dat er een hele grote groep medelandiërs is die in een soort van parallel universum leeft vergeleken met ons universum. Hoe lossen we dit op?

deministerpresident | 09-11-20 | 07:28 | 1

Voor het koningshuis gelden andere regels. Als dit een foto van prinses Amalia was liep deze vreemde mijnheer niet meer vrij rond nu. Dan was 'ie al lang uit z'n bed gelicht. Via een dichte voordeur.

Quib | 09-11-20 | 07:42

Ga wat leuks doen met je leven ouwe man. Vrijwilligerswerk doen o.i.d. of met je kleinkinderen spelen. Dit is zo puberaal. Rare kwibus...

Blote Bertus 2000 | 09-11-20 | 07:05 | 1

Hij was moe geworden van het met z’n slipper tegen een foto van Macron slaan.

zuurtjeregen | 09-11-20 | 07:53

Lange Frans zou zeggen : maar hij kan wel goed schieten, net als Volkert van de Graaf. Hier zou Lange Frans een rap over kunnen maken op z'n nieuwe Youtubekanaal.

IndoFortuyn | 09-11-20 | 06:54

Er zitten grenzen aan VvMU. Lijkt me vrij evident dat dit soort praktijken wel op het randje of er overheen. Er is nu eenmaal geen plek voor radicaal links, rechts en zeker religieus in Nederland. Nederland bestaat (gelukkig nog wel) uit 70-80% centristen die of ietsje naar links hellen, of ietsje naar rechts. Er moet en mag geen plek zijn voor radicale communisten, fascisten/nazi's of islamisten/gristenfundi's. Die mensen voelen zich toch beter in respectievelijk China/Cuba, Rusland/Hongarije of Saoedi Arabie/Polen.

Ga dan! En laat ons in Nederland met rust en onze kleine verschillen in de kamer uitknokken.

Theodorus.Goldbach | 09-11-20 | 06:45 | 6

Nee Fortuyn. Het zijn nota bene de eerste Maagdenhuis bezetters, zij van 'zonder woning geen kroning, provo's, hippies de kabouters

CalamityJane | 09-11-20 | 08:09

Op het randje.. ? Gast.. direct binnen
Vallen inrekenen en 2 jaar bajes . En dat is nog mild in vergelijking met het waxinelichtje

Opgelost | 09-11-20 | 08:10

van Roel van Duyn en nog velen die het nieuwe fascisme hebben ingevoerd. Rara van Duyvendak vergeet ik nog. Vriend Rosenmüller. De PvdA die alle ministeries, universiteiten, politie, rechterlijke macht heeft vergiftigd.
Daar beste Fortuyn bevinden we ons nu.
Die zeventiger jaren van nu kreeg deze uitkomst.
Precies als de BLM jongens. Ze willen geen vrijheid, ze willen eigen slaven.
Trap niet in Golfbach.

CalamityJane | 09-11-20 | 08:18
▼ 3 antwoorden verborgen

Net op de gutmenschen journaal van de NPO

Het zou gaan om een turkse nederlander die waarschijnlijk al eens eerder veroordeeld was voor een filmpje wegen opruiing.

Tja de divi-bokaal kan weer uitgedeeld worden

Triple2K8 | 09-11-20 | 06:41

Yep, en dan ver van hier. Wel lekker nummer.

De Let | 09-11-20 | 04:59

De nieuwe gokman tanis is dit , maar gewoon laten lopen deze debiel

geenhakbar | 09-11-20 | 06:19

Dit is een echt vuurwapen. Het geluid van de slede laat overduidelijk een slede-loop locking horen. Het betreft dus een groter kaliber pistool, welke onvoldoende heeft aan enkel massavergrendeling.
Silhouet , laat staan portret schieten is niet toegestaan, en ook geen erkende discipline. Verder lijkt hij enige voor wapen training te hebben gehad, kijkend naar de trekker vinger, de gestrekte arm is dan weer geen indicatie.
Opsluiten deze gast!

Astroturfer | 09-11-20 | 04:21

Schieten op de profeet? Mag niet he?!

LeavingLaLaLand | 09-11-20 | 04:01
-weggejorist-
Opgelost | 09-11-20 | 03:10 | 2

Ik ben pro Wilders maar iemand die dit bij Rutte doet.. ? Gelijk oppakken.. 2 jaar bajes.

Klaar njet maar omkijken

Aparte is alleen dat links dit top vindt. Valt mij vaker op dat de mensen die schreeuwen in werkelijkheid minder beschaving mee hebben gekregen

Opgelost | 09-11-20 | 03:03

Ik zou bijna Wilders gaan stemmen hierdoor.

ploppy | 09-11-20 | 02:43 | 2

ik vind Wilders niks, maar het alternatief is nog veel ellendiger. Roeien met de riemen die je hebt heet dat.
Zit het ook ernstig te ovenwegen...

LeavingLaLaLand | 09-11-20 | 04:06

BOSMA

Koning BongoBongo | 09-11-20 | 08:08

Ik ga iedereen nu vast verbazen maar mijn inschatting is dat Zo'n persoon bereid is toch onderdrukking van mij, mijn kinderen, mijn vrouw, mijn cultuur, mijn leefomgeving

Normaal geef ik Zo'n islamist de keuze .. oprotten of een stomp

Maar nu geef ik deze niet
.
Zo'n type is gewoon het vergif

Waarom accepteert men dit .. niet voor zichzelf maar jij hebt ook kids of neefjes.. ?

Opgelost | 09-11-20 | 02:25

terugschieten dan maar?

St.Peter | 09-11-20 | 02:06

Het OM gaat hier werk van maken en een zorgvuldig onderzoek naar doen. Het verweer was dat het pistool van chocolade was, de knallen van vuurwerk achter de camera vandaan kwamen en de gaatjes er met een tandenstoker al van tevoren ingeprikt waren. OM vind dit helder en sluit de case.

jan huppeldepup | 09-11-20 | 01:13 | 1

Mijnheer zal ongetwijfeld een belangrijke functie in één of ander anti-discriminatieburo hebben, samen met één van de talloze corrupte officieren van justitie, en deze kwestie dus in der minne te schikken. Netzoals met die kopschoppende zwarte piet op de Dam.

obominotie | 09-11-20 | 04:15

Nou, .22 of luchtdruk maakt effectief wellicht verschil, maar die wil je allebei niet door jd hoofd hebben. Heb in de wapenwinkel luchtdruk apparaten gezien waar je u tegen zegt.

Teeweetwee | 09-11-20 | 01:07

Dit is in ieder geval een vuurwapen. Ik vind het lastig in te schatten of dit .22 of zwaarder is. Een .22 heeft nauwelijks terugslag maar als ik naar de poster kijk dan lijken de gaatjes te klein voor een 9mm.

Of het vrijheid van meningsuiting is valt te betwijfelen. Als dit in Nederland is opgenomen dan valt dit mogelijk onder verboden wapen bezit en bedrijging. Als dit echter is opgenomen in de VS dan is het heel goed mogelijk dat dit valt onder de vrijheid van meningsuiting.

De zand wallen die ik zie doen vermoeden dat het gaat om een schietbaan in de VS. In de VS zie je dat soort schietbanen heel veel. Het kan ook heel goed natuurlijk een schietbaan in een ander land zijn.

RazorBlade72nd | 09-11-20 | 01:06 | 3

Ik telde 13 kogels. En ben het er mee eens dat dit een vuurwapen is en geen luchtpistool. Ziet er mij meer uit als een Glock 19 (9mm) met 15 kogels in het magazijn. 9mm maakt ook niet echt een groot gat, de terugslag is eigenlijk te groot voor een .22.

Zendavesta | 09-11-20 | 01:51

@Zendavesta | 09-11-20 | 01:51: Daar ben ik het wel mee eens. Bij de meeste .22 wapens gaat bovendien niet de hele slee naar achter hoewel er ook .22 wisselsetjes zijn voor de Glock. Ik weet eerlijk gezegd niet hoeveel patronen er in een .22 wapen van dit formaat gaan. Bij 9mm zitten de patronen om en om waardoor er relatief veel in passen en bij .22 zijn de patronen gewoon kleiner. Het is dan in ieder geval geen .45 want dan passen er geen 13 in.

Wat me verder opvalt is dat hij de vinger aan de trekker houdt na het schieten. De meeste geoefende schutters zullen direct na het laatste schot de vinger van de trekker halen. Dat is gewoon automatisme.

Ik denk dat dit ergens is opgenomen in het buitenland en dus zal het OM hier waarschijnlijk heel weinig mee kunnen.

RazorBlade72nd | 09-11-20 | 02:11

Is Jacobien Vreekamp al in stelling gebracht ?

netniet | 09-11-20 | 00:56

Komt na maart via de kieslijst van GL, gewoon in de Kamer.

netniet | 09-11-20 | 00:54 | 1

The Masked Opposite Lid...

Nodeloos Kwetsend | 09-11-20 | 02:43

Tja, wen er maar aan. Dit is nog maar het begin. Dat krijg je als je blijft wegkijken. Al die booslims willen ze wel profiteren van onze rechtstaat en welvaart, maar als ze er zelf iets aan moeten bijdragen dan ho maar. Beter gaan ze terug naar hun eigen zandbak, maar daar valt niks te halen.

elco485 | 09-11-20 | 00:54

Gebeurt niets hij is verward en lage suikerspiegel. Nederland op zijn best. Pappen en nathouden.

Limburgse-Harry | 09-11-20 | 00:39 | 1

En moslim

Nodeloos Kwetsend | 09-11-20 | 02:44

Als deze meneer op ludieke wijze uiting wil geven aan een bepaald gevoel, waarom niet. Maar dan geen gezeur meer over 'belediging' of wat dan ook.

etwaboy | 09-11-20 | 00:37 | 1

Ludiek; speels. Dit woord past totaal niet bij het filmpje. Het kan zijn dat u zich vergist en misschien ziekelijk, misselijkmakend of abject bedoelde?

De Let | 09-11-20 | 04:31

Vrijheid van meningsuiting is een subjectief begrip. Wat de één als vrijheid van meningsuiting ziet, ervaart de ander als een belediging of discriminatie.

Veel mensen zullen dit filmpje afkeuren, maar heel veel mensen (voornamelijk Moslims) zullen dit gewoon zien als vrijheid van meningsuiting.

Greetjee | 09-11-20 | 00:26 | 2

Nou nee. Dit is gewoon bedreiging. Je wordt normaliter al vervolgd als je alleen maar tegen iemand anders zegt dat je een kogel door iemands raam wil jagen, en die ander brieft dat door aan het ' slachtoffer'.

Heb een puber van 15 bijgestaan die deze fout maakte. anderhalf jaar bezig, rechtszask, mediation en hoger beroep.

Dus vervolgen deze schietende ' held' aub
.

Teeweetwee | 09-11-20 | 01:04

Vrijheid van meningsuiting wordt begrensd door het wetboek van strafrecht, en hoe een rechter in deze de handeling interpreteert. Hier is heel makkelijk een oproep tot geweld tegen een bekend politicus in te beargumenteren. Als ik Wilders was maakte ik er ook een zaak van.

BenPakdee | 09-11-20 | 08:12

Is dat niet dat gevalletje rijbewijzenfraudeur reetkever "snap je" Sait??? Zat die niet ergens vanuit Erdoganië mislukte woordjes te brabbelen tegenwoordig?? Weer zo'n fantastisch wanproduct van decennia s' Neerlands multiculturisme.... Sterkte Wilders

Nederlanddraaitdoor | 09-11-20 | 00:20

Gelukkig hebben we een justitieel apparaat waar de Officieren van Justitie zeer nauwe banden hebben met terroristen, leeglopers, aankomend en vergevorderd tuig, kunstzinnige woordkunstenaars en leden van de Amsterdamse Kulturkammer. Het foei-gesprek zal vast op de sofa van zijn islamofobe dobbernegerzangeres plaatsvinden. Ik neem aan dat dit stuk vuilnis sofort zijn verblijfsvergunning kwijt is.

Frau Merkel | 09-11-20 | 00:18

Iedereen het geweldige stuk van Erdal Balci gelezen,? TPO. Parabel der blinden!

lanexx | 08-11-20 | 23:56

Het OM is een onderzoek gestart neem ik aan?! Kei- en keihard aanpakken dit soort malloten, dat is wat ik van de Nederlandse overheid verwacht!!

duh! | 08-11-20 | 23:54 | 2

dream on, sukkel. verwacht NIETS meer van deze overheid. Dit land is stuk.

Bakschuif | 09-11-20 | 00:00

Zeker... naar de uitspraken van Wilders.

EenGoedBegin | 09-11-20 | 01:05

Beste Sait. Het correcte begrip is “vrijheid VAN meningsuiting “.
Je vergat ‘van’.
Met de V van ‘verbinding’.

laurentius | 08-11-20 | 23:51 | 2

Het gebrek aan taalvaardigheid, zelfs als ze hier geboren zijn. Voortdurend zegt de politiek en pers, hé komop zeg, noem ze geen allochtoon, het is gewoon een Nederlander hoor. Ja, voor de statistieken CBS en Nibud en Policor figuren.
Maar het gebrek aan de Nederlandse taal frustreet hen, dan komt hij met zijn beperkte vocabulaire, kanker dit en dat, neuk je die moeder, die meisje, jij dood man... Onmacht tot praten dat is het gewoon, en ik ben geeneens psycholoog.
Maar ik wordt wel verplicht door de politiek en pers ze serieus te nemen.
Discrimineer ik dan als ik het erg moeilijk vind.

verwonderd | 09-11-20 | 00:47

Waar is de tijd gebleven dat lieden van die leeftijd hobby's met modeltreintjes hadden?

Watching the Wheels | 08-11-20 | 23:51

GS: "met poepgaatje op dikke markeerstift". Sorry hoor, maar dit poepgaatje mag van mij gevuld worden met een hele grote duizendklapper

MoonBeebe | 08-11-20 | 23:41

Hoi EenVandaag?
Enquetetje eroverheen? Evocatus
.

Evocatus | 08-11-20 | 23:36

Levert natuurlijk wel weer flink stof op om in “talkshows” te bespreken. Roeren in de emmer stront doet goed kijken.
De cijfertjes, hè. Evocatus

Evocatus | 08-11-20 | 23:35

Ach, hij zal het allemaal uitleggen bij griet M en die zal afsluiten met: “Helder.”
Ze is al getraind. Evocatus
.

Evocatus | 08-11-20 | 23:33

Spelfout ook nog.
Moet staan: @Vervolgkoninsaït
Ook al heeft iemand anders die wrange grap al gemaakt, moest er uit.
Natuurlijk wordt hij vannacht door zes à acht man van zijn bed gelicht op Gregoriaanse wijze.
Kunnen we op wachten, nietwaar OM?
Dit soort ziek goor tuig hebben we binnengehaald?
Nou men. Wiegel uw zin?
Hoi Wouter Bos.
Hoi We-blijven-theedrinken.
Hoi crackhoerneuker.
En alle andere faciliteerders. Evocatus
.

Evocatus | 08-11-20 | 23:27 | 1

Het OM zit opgelucht achter het bureau, want deze sukkel zit naar verluidt in Erdoganistan. Dus kunnen ze lekker verder met Wilders zelf!

VP732 | 08-11-20 | 23:46

Was het de beeltenis van Yasser Klaver geweest dan hadden de kranten morgen prachtige koppen op de voorpagina.
B.t.w., waar blijft nou dat geweld in de VS? Of waren ramen en deuren tóch dichtgetimmerd in het geval Trump door de pers tot winnaar zou zijn uitgeroepen?

jgrotius | 08-11-20 | 23:24

Dit incident illustreert iets.
Je kunt hier minimaal twee tegenstellingen uithalen.
Laten we de analyse starten met het verschil in invloed van religie/overtuiging.
Waar wij door een lange geschiedenis van oorlog, moord en doodslag ook de zegeningen kennen van de renaissance, de verlichting en vele andere 'verheffingen' van onze moraal en moreel, zijn deze 'single purpose' (op-) gefokte 'disposables' vervuld van hun sektarische gelijk, en gericht op overwinnen, niet op dialoog of integratie. Hier botsen beschaving en volstrekte barbarij. (dat laatste niet voor niets verwant aan 'Berbers')
Naast het evidente verschil in beschaving vanuit levensovertuiging, is er ook en verschil in cohesie. Het onderdeel zijn van een sekte als de islam sluit elke individuele persoonlijke ontwikkeling naar een andere overtuiging volledig uit. Afvalligheid van de sekte is niet zelden een reden tot brute moord, zelfs door naaste familieleden.
In het westerse kamp is alle ruimte tot persoonlijke ontplooiing met veel verscheidenheid tot gevolg. Doordat er geen groepsdruk is (nauwelijks) tot homogeniteit in denken, c.q. het handelen vanuit die overtuiging, wordt er ook geen 'front' gevormd om weerstand te bieden. We zijn er niet op ingesteld.
Beide tegenstellingen voeren ofwel tot onderwerping van onze westerse (nationale) waarden aan het dictaat van de Islam, ofwel er komt een tegenbeweging op gang die 75 jaar vrede verruilt voor keihard (tegen-) geweld. De keus is beperkt en bepaald niet fijn.

Bakschuif | 08-11-20 | 23:19 | 5

@SaintNick | 08-11-20 | 23:28:
"Want er willen er maar al te graag heel veel, misschien de meeste, uit die sekte ontsnappen"
Volstrekte onzin wat je hier beweert. Wensdenken.
Wellicht gebaseerd op de bubbel waar jij kennelijk in vertoeft, en onterecht extrapoleert naar de hele groep?
Ik zal je even uit de droom halen:
hoeveel van de Turken hier in NL, stemden op Erdogan?
hoeveel moslims tekenden de afgelopen week de petitie tegen VvMU?
wat zegt Ruud Koopmans' onderzoek over moslims, koran en de wet?
en zo kan ik nog wel even doorgaan...

michelpen | 09-11-20 | 00:42

@Mr Sanbou | 08-11-20 | 23:33:
De analyse is voor mij niet nieuw.
Maar SaintNick heeft het mooi kort en krachtig verwoord. Idd

Jemaintiendrai | 09-11-20 | 02:14

@michelpen | 09-11-20 | 00:42:
Hoeveel het er zijn doet niet ter zake.
Je moet oog hebben voor die mensen.
Want ze zijn er wel...

En juist die mensen, zijn de sleutel.
Die mensen moet je beschermen, maar ook kansen gunnen.

Jemaintiendrai | 09-11-20 | 02:18
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Lt-Kol Kilgore | 08-11-20 | 23:17 | 6
▼ 6 antwoorden verborgen

Wapen is echt en ik verwacht dat deze clown morgen op 't bureau zit. If not: zo gaat men al jaren met Wilders om... Dus: stem PVV

Tom Hagen | 08-11-20 | 23:12 | 1

Kijk 's naar de verkiezingen in de USA; wat denk je dat er hier in maart gaat gebeuren? En ja natuurlijk : PVV stemmen, zeker. En dan? De illusie van democratie wordt ons voorgehouden, maar de realiteit is al veranderd.

Bakschuif | 09-11-20 | 00:12

Saït is een gevalletje; kind weggedonderd, nageboorte gehouden.

sallandstrots | 08-11-20 | 23:08

Als deze man vannacht niet van z'n bed gelicht wordt dan weet ik wie de/onze echte vijand is.

Phantomas | 08-11-20 | 23:05 | 6

Iemand van zijn bed lichten doet een CDA-minster van Justitie liever bij een cartoonist zoals Gregorius Nekschot.

NPOlitiekgekleurd | 08-11-20 | 23:19

@SaintNick Als ik hem was had ik het van tevoren in Nederland opgenomen, alvorens naar Turkije af te reizen om het vanaf daar op internet te zetten. Blijkbaar was hij een beetje klaar met Nederland/EU en vindt hij het prima om hier niet te komen zolang de aanklacht niet verjaard is. Als ze de aanklacht via Interpol regelen, kan hij voorlopig ook de EU niet in. Maar goed, nu ga ik ervan uit dat hij slim is. Maar zo te zien is het best wel een rabiate mongool...

DeterioraSequor | 08-11-20 | 23:23

Deze man wordt vanacht niet van zijn bed gelicht! Toen Pim werd omgelegd, stonden zijn fans op het binnenhof, de ratten hebben toen het paard van Beatrix geofferd om de situatie te de-escaleren. Anders was hij/zij/het gewoon naar een bevriend buitenland gegaan.

EenGoedBegin | 09-11-20 | 01:14
▼ 3 antwoorden verborgen

Wederom een sluitend bewijs van ons geweldige integratie beleid.
Ook onze zuider buren beginnen langzamerhand bakzeil te halen.( te laat,Macron)
Onderhand zijn er , letterlijk en figuurlijk koppen aan het rollen.
Gewoon lekker door gaan met Wilders demoniseren maar kom dan niet meer aan met slap gezeik over hoe erg het is , of dat we mee leven met het leed dat is aangedaan wanneer er weer een onschuldige burger is afgeslacht door je eigen beleid,
Opdonderen!

Datgingniegoed | 08-11-20 | 23:04 | 1

ik vrees dat er pas een klein beetje verandering komt als het te laat is en Wilders daadwerkelijk een keer overhoop geschoten wordt. een beetje zoals hoe het ging na de moord op fortuyn. Dat staan deugend Nederland in alle talkshows zich ineens weer af te vragen waarom we dit niet zagen aankomen. Helaas is men dat allemaal al weer vergeten en heeft men er uiteindelijk niks van geleerd.

elco485 | 09-11-20 | 01:02

Filmpjedoethetnietzoalsaltijd

guile | 08-11-20 | 23:04

Dat is geen luchtdruk. Aan de terugslag en automatische demping van de microfooncamera zou ik eerder denken aan 9mm of groter.

Pot Vol Koffie | 08-11-20 | 23:02

Saïd, is wel een sneu figuur. Lijkt me ook niet bijster slim.
Misschien moet hij -net als Erdogan- wat vaker onder de geiten of varkens begeven. Om wat stoom af te blazen.

peuleschil | 08-11-20 | 23:02

Alleen ik wordt zo bang van het feit dat de NCTV en AIVD vast wel een tab op mij bijhouden met de frequentie en aard van mijn tegels hier, en dat hun stagiaire Mo mij misschien nu al heeft aangemerkt als zwaar geradicaliseerd en staatsgevaarlijk?

Is er hier ook een goede advocaat in the house? Want ik blijf me hier thuis voelen en zal nooit stoppen met tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsen.

Simpleton, tokkie, staatsgevaarlijke rechtse rakker randdebiel mongolen dat jullie hier allemaal zijn! Oh ja, en een hoerenkind!

SaintNick | 08-11-20 | 22:58 | 5

Heeft u een baan en hypotheek?
[x] ongevaarlijk

LiniaalRectaal | 08-11-20 | 23:35

@LiniaalRectaal | 08-11-20 | 23:35: Dat is toch regelrechte discriminatie? Ik eis dat ik ook wordt aangemerkt als sterk geradicaliseerd en staatsgevaarlijk!!! (nog geen reactie van Mo trouwens)

SaintNick | 08-11-20 | 23:42

Knal Pinokkio Rutte van zijn fiets en eeuwige roem wordt je deel. Maar ja, dan heb je je status, maar wel gelijk een paar problemen die je nu nog niet hebt. En hopen dat een ander het doet kwalificeert nog lang niet voor "geradicaliseerd". Daar is echt wel meer voor nodig.

Bakschuif | 08-11-20 | 23:56
▼ 2 antwoorden verborgen

Kan de regering a.u.b. een campagne beginnen tegen dit soort gasten? Hoeven ze deze www.komveiligthuis.nl/mono poster maar een klein beetje aan te passen.

pa_niek | 08-11-20 | 22:58 | 2

Ja, goed idee. Ik wacht daar al heel lang op. Al sinds Theo van Gogh, om precies te zijn. Hoelang wacht jij al?

inderdaad geen stijl | 08-11-20 | 23:17

@inderdaad geen stijl | 08-11-20 | 23:17: Haha! Geweldig! Alleen een streepje, of een hoofdletter is voldoende. Of helemaal niks, gewoon as is de campagne mono! kapen? (mono is trouwens ook Spaans voor aap, dat ook nog)

SaintNick | 08-11-20 | 23:45

Door lange wachttijden bij de G.G.Z. kan deze gek nog veel gaan ontwrichten 17 maart aanstaande stap 1.

telefoontje | 08-11-20 | 22:52

Valt mij wel op dat dit soort mensen altijd ontzettend lelijk zijn. Allemaal een mislukt hoofd. En dan hebben noord afrikanen ook nog de kleinste piemeltjes ter wereld. Genetisch belast door eeuwen aan inteelt, je zou er bijna medelijden mee krijgen.

Arijane | 08-11-20 | 22:48 | 2

Helaas werken die kleine inteelt piemeltjes nog prima gezien het aantal geboren Mootjes...

Weetikveel.. | 08-11-20 | 23:05

@Weetikveel.. | 08-11-20 | 23:05: Heerlijk! Het idee dat hier Mo'tjes meelezen! Nu ze nog even het grondrecht blijken te hebben om niet beledigd te worden. Niet lang meer vrees ik...

SaintNick | 08-11-20 | 23:07

@GSHQ Wat ben ik blij dat ik al deze jaren bij jullie deze uitlaatklep heb jongens, en dat ik mijn FaceBook nog enigszins 'schoon' kan houden. Want anders ...

SaintNick | 08-11-20 | 22:48 | 1

Gelukkig inderdaad, je zou een TV programma kunnen maken: "Hoe een paar journalisten aan de verplichte links-doctrine in zijn opleiding heeft weten te ontsnappen ontsnappen", om te slagen moesten ze zichzelf deformeren, maar vindt maar eens een zendgemachtigde die het uitzendt. Vanochtend bij WNL alweer Sigrid Kaag, een linkse Telegraaf meneer en Jort Kelder, ik verwachtte een ander niet links geluid. Zoals het programma zichzelf verkoopt. Wat een balletje die Nieman.

verwonderd | 08-11-20 | 23:01

Waar kan ik hem ontmoeten? Of zit ie in dat kutland van die Erdogan. Dan mag hij daar blijven bij zijn zweetgordijnen

Amoebes | 08-11-20 | 22:47 | 4

@SaintNick | 08-11-20 | 22:49: Een polonium thee , schijnt heel lekker te zijn. Zorgt voor een stralende afdronk.

Lt-Kol Kilgore | 08-11-20 | 23:01

@Lt-Kol Kilgore | 08-11-20 | 23:01: Moest je nou meteen mijn geheime plan en voorstel verklappen!!??

SaintNick | 08-11-20 | 23:12
▼ 1 antwoord verborgen

Ten tijde van die "altijdgiesjlaagd" filmpjes vroeg ik me al af wat deze man zijn endgame zou zijn. Ik betwijfel trouwens ook of dit het is. Zelfde laken en pak voor de tramschutter (ben jij Sjaar Ria?) of die gozer die toen bij Pauw zat op te roepen om (((toeristen))) aan te vallen.

Nanker Phelge | 08-11-20 | 22:46 | 2

Een

Nanker Phelge | 08-11-20 | 22:47

Een cult held is hij voor veel migranten jongeren, deze humorloze dwaas. Influencer zo je wilt, Des te zwaarder zou hij bestraft moeten worden hiervoor,

2tribes | 08-11-20 | 23:14

Succes met schoffelen

Blasfemie | 08-11-20 | 22:39

Wat een zwakzinnige.

Japannert | 08-11-20 | 22:37 | 1

Verwarde man. Bekende van justitie. *rustig afwachten doet tot het tikken stopt*

VP732 | 08-11-20 | 22:41

Waar blijft de verontwaardiging van de media, de talkshows en de "bn'ers"? Immers, had hier een een foto van sylvana simons gestaan en een blanke tokkie met een balletjespistool, dan hadden we de komende weken weer overal kunnen horen en lezen hoe racistisch ons land is en hoe het allemaal de schuld is van Wilders en Baudet.

Arijane | 08-11-20 | 22:37

Niet te geloven op NOS.nl. Daar als laatste snode onder-de-gordel zin schrijven ze: "Hij doet regelmatig aangifte van die bedreigingen". In plaats van "Hij MOET regelmatig aangifte doen van dergelijke bedreigingen".

nos.nl/l/2355780

SaintNick | 08-11-20 | 22:36 | 2

LOL, wel naar de Volkskrant linken voor een artikel maar niet naar GS voor het filmpje in kwestie.

Reebensteeltje | 08-11-20 | 22:42

Aap met pistool.

Crusher | 08-11-20 | 22:32 | 2

Schiet nou niet zo vanuit de heup en je onderbuik. Daar heeft niemand iets aan. Je kunt beter.

SaintNick | 08-11-20 | 22:39

Beste Crusher,

Da’s puur beledigend voor de apen.
Niet meer doen! Evocatus

Evocatus | 08-11-20 | 23:40

Staaltje moslimhumor van de allerbovenste, bovenste plank. Meer zit er niet in.

Peter777 | 08-11-20 | 22:31 | 2

Moslim en humor, onmogelijk of een uitdaging.

Santoku | 08-11-20 | 22:52

Mentaal twijfelgeval? Stop de klok, de vraag is, "wat is een EUfemisme?".

Rechtsbovenin de video met afgebeeld aangezicht van haatbaard,
meet haatbaard zich een titel aan.
Naast de afgoderij door lood aan een portret te offeren een grove zonde.
Zie in Sahih Bukhari 89 wat Anas bin Malik zei dat de profeet had gezegd, en nota bene de vermaning van Abu Huraira over de pretentie.
Iznogoedh

Waant de man zich Van Buren zelf te zijn?
Schaats niet in een wak sait die de naam cinar te schande heeft gemaakt.

hallevvezool | 08-11-20 | 22:30 | 1

Wat heb jij gesnoven? Dat wil ik ook!

Verwardeman | 08-11-20 | 22:58

Ik merk dat ik islamitisch satire van een islamitische sukkel met een niet islamitisch pistool niet kan waarderen.

Veepert | 08-11-20 | 22:27 | 2

@SIogra | 08-11-20 | 22:32: Hij blijft goed, maar ook zo politiek incorrect, ondenkbaar in deze tijden. Het valt me nog mee YouTube en de filmmakers het (nog) niet van de buis hebben gehaald.

SaintNick | 08-11-20 | 22:42

Tjsa, wat is eigenlijk het verschil tussen een pen, een penseel en een vuurwapen? En het verschil tussen bedreigen en bespotten? Zouden rechters dat weten en het OM er naar handelen?

Het wordt er in het algemeen snel minder leuk en minder veilig op in Nederland. We zitten met een onoplosbaar probleem. Maar waar naar toe?

Boeser_Onkel | 08-11-20 | 22:27 | 3

Waar naartoe? Naar het land van herkomst. Linksom, rechtsom of gewoon binnendoor, het maakt mij allemaal niet zo veel meer uit. Beter voor hun en beter voor ons. Ik krijg namelijk een zwaar geïrriteerde frontale kwab van dit soort figuren.

VBO_B_Niveau | 08-11-20 | 22:34

Iets wat onoplosbaar is, is nu eenmaal onoplosbaar.

Peter777 | 08-11-20 | 22:34

Als hij hiervoor niet wordt vervolgd, dan zal het straks video's regenen van foto's van personen die door hun hoofd worden geschoten.

Koonkluk Huis | 08-11-20 | 22:27 | 1

Rustig aan, rustig aan!

SaintNick | 08-11-20 | 22:44

Geef die man geen aandacht. Hij heeft toch iemand die zijn technieken wilde exposen laten omleggen voor 1000 euro.

Vanuit het buitenland iemand in NL laten omleggen. Kutcrimineel.

sjef-van-iekel | 08-11-20 | 22:26 | 2

Actieve vijanden moet je openlijk benoemen lijkt me.

VP732 | 08-11-20 | 22:32

Andersom kan toch ook?

SaintNick | 08-11-20 | 22:44

Bea heeft weer een naam om aan een paard te geven.

blisterverpakking | 08-11-20 | 22:26 | 2

Schaamhaarhaatbaard? Dikke woordwaarde ook bij scrabble.

VP732 | 08-11-20 | 22:34

Wat een Amoebe.

natit | 08-11-20 | 22:24

Ik gun meneer Sait eeuwigdurende persoonsbeveiliging

rectormagnificus | 08-11-20 | 22:22

Dit is dus wat in de media verwarde man wordt genoemd.

PedroD | 08-11-20 | 22:21

Als deze religieuze teek een pistool heeft mag ik er dan ook 1 om me tegen agressieve birdbrains als hem te beschermen?

SIogra | 08-11-20 | 22:19 | 3

Pak er dan een paar extra magazijnen bij. Deze heeft al weinig hersenactiviteit.

suscrofa | 08-11-20 | 22:21

Ja, maar dan moet je wel eerst naar Amerika verhuizen.

VBO_B_Niveau | 08-11-20 | 22:27

Dat mag je niet , maar is zo langzamerhand wel nodig

geenhakbar | 08-11-20 | 22:29

Zal het OM hier ook alles uit de kast halen om tot een veroordeling te komen, ik betwijfel het.

deugallergie | 08-11-20 | 22:18 | 1

Bij twijfel is er toch nog een sprankje hoop. Doe dat jezelf niet aan.

Peter777 | 08-11-20 | 22:37

Zeg dat het kunst is en je wordt vrijgesproken,

De man die de omstreden Wilders-pop heeft gemaakt tijdens zijn studie aan de Kunstacademie in Den Haag, is vrijdag in hoger beroep opnieuw vrijgesproken.

In 2009 hing hij een levensgrote pop met een vuilniszak over het hoofd aan een strop in een boom. Ook pinde hij een foto van politicus met een mes vast op de pop. De pop was verder besmeurd met een rode substantie dat bloed zou moeten voorstellen. Voor zijn werk kreeg hij destijds van zijn docent een voldoende, maar Geert Wilders klaagde hem aan wegens doodsbedreiging.
www.omroepwest.nl/nieuws/1753984/Make...

D.Onderop | 08-11-20 | 22:15 | 6

Toen dat met die voetballer gebeurde zijn er dacht ik wel straffen uitgedeeld. Waarom in dit geval niet?

obominotie | 08-11-20 | 22:48
▼ 3 antwoorden verborgen

Constructieve man, die Sait. Maar niet heus.

Kuifje-naar-Brussel | 08-11-20 | 22:13 | 4

Nee, constructief is niet zijn ding. Maar ook niet het uwe, zoals ik veelal uit uw reacties kan opmaken.

Peter777 | 08-11-20 | 22:40

Waarom heeft uw partij deze man eigenlijk naar Nederland gehaald?

obominotie | 08-11-20 | 22:50

Maar wat gaat de VVD daaraan doen, Kameraad Kuif? Want er zijn er velen zoals deze halve zool en dagelijks komen er nieuwe bij, hetzij door immigratie hetzij door gezinshereniging, hetzij door terugkeer uit conflictgebieden hetzij door eigen leg. Oplossingen, daarvoor zit een partij in het kabinet. Iets benoemen en bespreekbaar maken doen wij hier wel. Maar wat gaat de zittende macht hieraan doen?

Graaisnaaiert | 08-11-20 | 22:54
▼ 1 antwoord verborgen

Nou meneer Sait, zet je wekker maar op 03.15. Kun je nog even douchen voor het AT binnen komt zeilen.

Lorejas | 08-11-20 | 22:12 | 1

Gaan wij duimen dat ze te vroeg komen en het arrestatieteam zich tot aan het einde van de nachtdienst kan bescheuren om Sait's .22 piemeltje als ze 'm onder de douche wegplukken.

suscrofa | 08-11-20 | 22:16

Kaliber .22 heb je ook in CO2 en PCP. Vrij verkrijgbaar. Knalt behoorlijk hard ook. Mag in NL, schieten in je achtertuin. Ik denk niet dat het OM hier iets mee gaat doen. Dat hij op een foto van Wilders schiet zal voor onze rechters niet uitmaken. Had ook een foto van Paulus de boskabouter of Hitler kunnen zijn.
Dat deze gozer er iets heel anders mee bedoelt zal helaas geen invloed hebben. Gewoon de zoveelste doodsbedreiging waar geen fuck mee gedaan wordt.

K1100 | 08-11-20 | 22:10 | 5

Die op echt lijkende plastic balletjes pistolen zijn ook verboden in Nederland dus lijkt me dit in deze geen moeilijke. Lijkt het op een pistool en wordt het gebruikt als een pistool dan is het een pistool. Lijkt het op een klootzak/crimineel en gedraagt het zich als een klootzak/crimineel dan is het klootzak/crimineel. Vervolgen/uitzetten en verbannen als persona non grata... en laten we nu ook inclusief zijn; met z'n hele familie tot in de derde graad aan toe laten opbossen. NL is hen niets verplicht.

Santoku | 08-11-20 | 23:02

Schieten op silhouet is in Belgie verboden voor burgers, aangezien de wapenwet in Nederland strenger is, zal het daar ook wel veboden zijn. Wij mogen wel .22 luchtpistolen hebben, in de praktijk zijn ze echter vrij zeldzaam en gelimiteerd op 7,5 joule (je wil dat niet tegen je raap krijgen, neem het maar gewoon van me aan. ) een .177 op 7,.5 joule, zal zelf dieper penetreren, want die is sneller, de .22 is alsof ze met een hamer op je kop slaan, ook niet gezond dus. Mijnheer is volgend de belgische wet in elk geval in overtreding.

Lt-Kol Kilgore | 08-11-20 | 23:07
▼ 2 antwoorden verborgen

De familie cinar, waar te veel neefjes en nichtjes met elkaar getrouwd zijn.

Ko Ranzig | 08-11-20 | 22:09

Het lijkt idd een vuurwapen. Hopelijk halen ze deze waus op voordat hij nog gekkere dingen gaat doen.

Harry.Langezwaal | 08-11-20 | 22:08

Ik kan mij niet snel vinden in de inzichten van Geert Wilders maar zijn reactie onderschrijf ik van harte. Deze man heeft ernstige geestelijke problemen.

Red shirt | 08-11-20 | 22:04 | 5

Wat wilt u dat er nog meer gaat gebeuren voordat u zich kan vinden in de inzichten van Geert Wilders?

Peter777 | 08-11-20 | 23:23

Beste Red shirt,

Maar we vragen ook niet of u zich snel kan vinden in de inzichten van dhr. Wilders, mag ook traag, hoor. Maar zou wel handig zijn als u het eindelijk eens begreep.
Vooruit, doe uw beste best, u kunt het. Evocatus
.

Evocatus | 08-11-20 | 23:46
▼ 2 antwoorden verborgen

Dit is het dunne laagje menselijke beschaving doorprikt met een luchtdruk?pistool door een laaghartig agressief inteelt product. Iemand die helemaal geen plaats in ons midden verdiend heeft. Iemand die we bij wijze van grap als gummipop aan zijn gummiballetjes in een hoge iep zouden moeten ophangen. Voor zijn vrijheid van meningsuiting. Of gewoon uitzetten naar de islamitische stam van herkomst. Geite-neukert !

suscrofa | 08-11-20 | 22:04

Nou gezien de terugslag lijkt me dit toch echt een 9mm hoor. Groepje dat hij schiet op 2m afstand is wel wat groot dus hij moet nog Ff oefenen.
Hopelijk heeft de politie hem dan al te pakken, maar ik denk dat dit in Turkije gefilmd is.
Ome Erdo zal hem rijkelijk belonen.

Vlasbaard | 08-11-20 | 22:03 | 4

Formaat is Glock 19. Gaan er standaard 15+1 in. Het klinkt, als je het vergelijkt met andere filmpjes waarin daadwerkelijk geschoten wordt, als vuurwapen.
Ik zou dit inschatten als 9mm vuurwapen.
Lijkt me handig als er iemand even langs gaat. Politie ofzo.

ZegMaar | 08-11-20 | 22:20

@noski; Bij meeste gas pistolen blijft de slede niet naar achter staan als er geen muniti meer in zit, dat klopt.
Maar de pallet valt om dus hij stopt na 14x schieten. In een glock 17/19, 9mm standaard magazijn gaan 17 patronen.
Dus dan kan er nog 1 in de kamer en nog wat in het magazijn zitten.
C02 wapen heeft niet zo’n terugslag hoor en een .22LR ook niet.

Vlasbaard | 08-11-20 | 22:51

Er komt rook uit zou een echt vuistvuurwapen kunnen zijn, maar ik zie geen mondingsvuur. Je ziet ook geen hulzen of de slede bewegen het zou om een co2 kunnen gaan, aangezien die ook damp kunnen produceren, en ook een vrij stevige knal kunnen geven. Maar volgens de nederlandse wet, mag een luchtdrukpistool niet op een echt pistool lijken. (in Belgie is dat anders) Dus wat hij hier in bezit heeft is strafbaar. Zelf als hij er een vergunning voor heeft , mag hij een .22 of .9mm enkel in een erkende schietstand gebruiken. Moet hij lid zijn en moet hij over de juiste papieren beschikken.

Lt-Kol Kilgore | 08-11-20 | 23:14
▼ 1 antwoord verborgen

Beetje gestoord gedrag. Maar als ik morgen Rutte of wie dan ook, op mijn plee papier print ,mag toch ook?

Gandalph | 08-11-20 | 22:00 | 4

@Dandruff | 08-11-20 | 22:02: Wilders is wel een politicus en ik zie en hoor zo vaak dingen over “bekende” nederlanders Waarvan ik denk, moet dat nu zonodig en dat ik het niet grappig vind. En soms vind ik het grof en wel grappig. Dit is een aanval op de vvmu, ga je reageren om Wilders te steunen, geef je aan dat hier de grens van vvmu ligt. Daarna krijg je de kaart dat de islamitische gevoelens ook niet mogen worden gekwetst en ben je je vvmu kwijt.

Gandalph | 08-11-20 | 22:33

@Gandalph | 08-11-20 | 22:33: Als je niet begrijpt dat dit een doodsbedreiging is en een oproep tot geweld, kan je jezelf beter Saruman noemen ;)

VP732 | 08-11-20 | 22:39
▼ 1 antwoord verborgen

Theoriecursus met 110% Slagingskans staat er o.a. op z'n website. Doet me denken aan bepaalde types die altijd 1000 % en 'ik zweer het op de ogen van m'n kinderen' tijdens rechtszaak nummero zoveel roepen.

CBR hoort acuut met dit soort tuig te breken. O wacht daar heeft Alexander Appartementje de leiding. De man die uitsluitend zetels wist te winnen door Wilders van 'weerwoord' te voorzien.

D.Onderop | 08-11-20 | 21:57

Zou de NOS dit nog oppikken? Bij de doodskist van Klaver waren ze er als de kippen bij.

Piraatbas | 08-11-20 | 21:56 | 3

Idd het dubbele moraal...

Ziener-2 | 08-11-20 | 22:03

Of toen een clubje boeren een fruitmandje bij Rob Jetten thuis brachten.

Mr.Crowley | 08-11-20 | 22:28

Is een echte en dat hoor je.

Roger-Rabbit | 08-11-20 | 21:56 | 3

Nee, dat zie je aan de verbrandde kruitdampen die voor uit de loop komen.
Deze meneer lijkt me een uitstekende kandidaat voor Denk of BIJ1.

theo-is-dood | 08-11-20 | 21:59

@theo-is-dood | 08-11-20 | 21:59: Of het is een uitstekende kandidaat om op omroep zwart te presenteren, bijvoorbeeld het ramadanjournaal.

Dr. Worstenbroodje | 08-11-20 | 23:40

Volgende week in een filmpje van de Rijks Voorlichtings Dienst om de symptomen van het West Nijl Virus uit te leggen aan jongeren.

Andersdenkend | 08-11-20 | 21:55

Snel oplazeren en neem jouw versie van islam mee!

kalescheet | 08-11-20 | 21:54 | 1

Mooie PC reactie!

VP732 | 08-11-20 | 21:57

Een cartoon.. Een vorm van kunst dus.. Was de kruistocht tegen Zwarte Piet ook geen Kunst project?
Quincy Gario werd in ieder geval goed voor gecompenseerd...
Ja.. Gaat lekker hier in Nederland.

Remus McMillan | 08-11-20 | 21:53

Nederland, verzuipen in de regels, lamgelegd door regels, regels en nog meer regels. En de allerlaatste regel der regels regelt compleet niks.

Ragnar_Lodbrok | 08-11-20 | 21:53

Dit is één van die strijders van Erdogan. Kan hij zo naar het front in Armenië sturen. Zou Sait zijn Turkse dienstplicht al gedaan hebben, of heeft hij die afgekocht?

Piraatbas | 08-11-20 | 21:50 | 1

Afgekocht natuurlijk. Net als al die andere laffe "strijders" van ome erdo die hier in NL zijn.

Hangtietsmurfin | 08-11-20 | 22:20

Kan me nog een kunstproject, relletje, herinneren van een Haagse kunstacademie student die een pop van Wilders ofzoiets had opgehangen aan een boom vlak bij Den Haag CS. Kreeg een hoog cijfer van zijn docenten. En werd verder ook helemaal geen zaak.

ultraman | 08-11-20 | 21:49

Wedden dat de kroeg niet om 22:00 open gaat..!!

neonreclame | 08-11-20 | 21:49 | 1

Nee, het was 5 voor tien...

VP732 | 08-11-20 | 23:44

Sait Cinar wil niets van vrijheid van meningsuiting weten, gebruikt verboden vuurwapens in de openbare ruimte en heeft de bewijslast zelf geproduceerd. De rechter hoeft hem dus alleen nog maar een straf op te leggen. Als het aan mij lag mocht hij zijn paspoort inleveren. Dikke doei.

VBO_B_Niveau | 08-11-20 | 21:49 | 5

Veroordelen paspoort inleveren en inreisverbod.
Klaar.

Trumme | 08-11-20 | 22:00

Als dit filmpje buiten Nederland is opgenomen geldt de WWM niet. Mij lijkt het een goede zaak dat deze meneer de discussie over de VVMU vlot trekt. Vanaf nu hoeft niemand zich meer in te houden.

theo-is-dood | 08-11-20 | 22:02
▼ 2 antwoorden verborgen

Beetje off topic, maar ondertussen in Nagorno-Karabakh, omdat de MSM en andere media er weinig aandacht aan schenken. De helft is al door de Azeri's veroverd. Bij Shushi wordt gevochten www.youtube.com/watch?v=aAAIfiJ3_Ho , 15 km van Stepanakert de hoofdstad van Nagorno-Karabakh. Overzichtskaart en.wikipedia.org/wiki/Template:Nagorn...
NOS Teletekst 133
Azeri claimen verovering op Armenen
Hoewel internationale pogingen worden
gedaan voor een bestand in de regio
Nagorno-Karabach, gaat de strijd er
onverminderd door. Er zijn bij de stad
Shushi zware gevechten gemeld. Volgens
de Azerbeidzjaanse president Aliejev is
die inmiddels veroverd, wat door de
Armeense autoriteiten wordt ontkend.
Shushi is de tweede stad van de regio,
die deel uitmaakt van Azerbeidzjan maar
de facto wordt bestuurd door etnische
Armenen. De hoofdstad Stepanakert ligt
15 kilometer verderop.
Het conlict ontvlamde eind september.
Sindsdien zijn duizenden gevlucht en
ruim duizend mensen omgekomen.

IndoFortuyn | 08-11-20 | 21:48 | 5

Maar wie heeft er nou gelijk? En misschien niet onbelangrijk, welke vluchtelingen willen we het liefst. Dan weet ik voor wie ik moet juichen.

Hadena | 08-11-20 | 22:05

@Hadena | 08-11-20 | 22:05: Armeniers zijn verder okay, Armeense Christenen. NK was altijd etnisch Armeens, tijdens de USSR eens 'kado' gedaan aan Azerhuppeldepup. Geintje. Net als ooit de onafhankelijkheid van De Oekraine. Geintjes met consequenties, dat dan weer wel.

Otto Normal | 08-11-20 | 22:19

Die veroordelingen van dit Turks-jihadistische geweld door Rutte en de rest van het eurofiele zooitje zijn weer niet van de lucht. Man man man...
En dan te bedenken dat Erdogan nog niet met zijn ogen knippert zonder het nadrukkelijke bevel van Merkel. Dit is wat de eurofielen onder stabiliteit en vrede verstaan: de hele godganse boel laten afslachten door Turks-jihadistische horden, zodat er niemand meer over is die nog kan lijden.
Kotsmisselijk word ik van dat vvd-tuig.

obominotie | 08-11-20 | 22:54
▼ 2 antwoorden verborgen

Het filmpje doet me een beetje denken aan het verhaaltje van Chris Langan en Koko de gorilla. Chris Langan is een kerel met een verschrikkelijk hoog IQ. Hij is ook, naar mijn mening, een tikkeltje racistisch maar ik moest denken aan hem toen ik dit filmpje zag. En aan Koko de gorilla. Zou het werkelijk waar zijn wat hij beweert? ik zeg maar niet wat het is omdat ik geen permaban wil maar ik moest er aan denken.

Zwezerik | 08-11-20 | 21:48 | 1

Die kerel wilt ook wel heel erg god bewijzen...

Neuth | 08-11-20 | 22:22

Sait is het directe gevolg van de bezuinigingen op de GGZ.

Mahatma | 08-11-20 | 21:48 | 2

Alle rijkdommen van de wereld zijn niet voldoende om de gekte islam te behandelen, zelfs niet alleen in NL. Die sekte kan zelfs intelligente mensen veranderen in waanzinnige totaaldebielen.
En producten van eeuwen inteelt... Tja.

Dandruff | 08-11-20 | 22:00

directe gevolg van inteelt.

PedroD | 08-11-20 | 22:27

Ik snap werkelijk niet dat we hierover lopen zeiken. Op menige 'cartoon' over Islam of whatever wordt minimaal het gelijke of erger afgebeeld.

We zijn weer erg eenkennig vanavond.

ChipsNootjesBier | 08-11-20 | 21:46 | 9

@letopuwzaak | 08-11-20 | 21:54: Je bent me net voor met je reactie Louz! Vraag me wel af of bovenstaande tegel serieus is, of misschien een (trol) grapje. Zo vreselijk moeilijk is het niet, om te bedenken dat je een levende, zwaar bedreigde politicus, niet kan vergelijken met een cartoon. Maar hier kan ik me natuurlijk in vergissen ;-))

lezeres | 08-11-20 | 22:29

De ezel voorop is geen deel van het collectief.

hallevvezool | 08-11-20 | 22:42
▼ 6 antwoorden verborgen

.. heeft de voormalige koningin al een paard vernoemd naar meneer Sait Cinar?
Hij past wel bij de moderne manier van politiek & verkiezingen organiseren. Ook erg populair bij politiek correct Deugvolk van media en omstreken.

Jan Passant mk2 | 08-11-20 | 21:46 | 1

Een paard gaat echt niet luisteren naar de naam Sait Cinar. Het is niet gek.

Peter777 | 08-11-20 | 22:48

Niks in andere media. Wel lachen om Trump. Wat een wereld, wat een wereld.

Normpje | 08-11-20 | 21:46 | 3

In Philadelphia doen ze wat die Sait doet met de foto van Wilders, met poppen van Trump.

ZegMaar | 08-11-20 | 22:34

Het is onderdeel van het verbindende karakter van de democraten. U weet wel, dat wat Trump miste. Of zoiets.

ZegMaar | 08-11-20 | 22:43

Het OM vervolgt liever Wilders.

jantjeuitnederland | 08-11-20 | 21:45

Graag deze sukkel Persona Non Grata verklaren, dappere Overheid!
Ok, dan hebben we nog scharen aan islamvrienden en """jongeren"""" die dit graag zouden verwezenlijken, getuige ook de doodsbedreigingen aan Wilders, maar dat is in ieder geval een signaal.

VP732 | 08-11-20 | 21:44

Sait Cinar levert mij een pracht van een mixed emotie op: ten eerste is er de schaterlach (de man is enorm komisch), en daartussendoor de haat, de haat naar de hatende mojammedaan.
Sait Cinar.
De komische klojang.

chicago river | 08-11-20 | 21:43

Geen luchtdruk inderdaad. 0.22 waarschijnlijk.

42 | 08-11-20 | 21:43

Wetboek van strafrecht. Artikel 285: bedreiging met enig misdrijf tegen het leven gericht. Er hangt hem twee tot zes jaar boven het hoofd, als het OM hier een zaak van wil maken.

Datmagniethe | 08-11-20 | 21:42 | 1

Nee, in Friesland nog veel te veel aanhangers van Zwarte Piet en Wilders ook nog niet achter de tralies, dus...

VP732 | 08-11-20 | 21:46

hij is een verwarde man.

newray | 08-11-20 | 21:42

Deze uitingen komen voort uit een als kind zijnde stotterprobleem en daar is Sait in het verleden mee gepest en toen had hij genoeg ervan en dacht ik ga jullie autochtone Nederlanders allemaal terugneuken tot in den eeuwigheid, www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...

steekmug | 08-11-20 | 21:41

Lage suikerspiegel dus onschuldig vermoed ik.

Eddy67 | 08-11-20 | 21:38

Een intellectueel gemankeerde jongen.
Zwakzinnig.
Een onvolwassen jongen, met het verstandelijk vermogen van een 12 jarige.
Is vast op 1 januari jarig, zoals zoveel Turken uit de bergen.
Alleen deze jongen is, tijdens de rit naar beneden, van de ezel gevallen, hard op z’n kop.
KöppieklütsTurk.

Ruimedenker | 08-11-20 | 21:38 | 3

Het punt is, er zijn er zoveel van. Het is niet voor niks Nederland de open inrichting.

CalamityJane | 08-11-20 | 21:47

Aardig dat u hem alvast een excuus geeft, zocht u naar het woord "verwarde man" ofzeau?

VP732 | 08-11-20 | 21:48

U probeert een verklaring te vinden met uw opleiding psychologie. Het lijkt mij dat u destijds cum laude bent geslaagd.

Peter777 | 08-11-20 | 22:51

Mmm . Kleinkaliber inderdaad gezien de kogelgaatjes. Vrij dichtbij en een behoorlijk uitvergrote foto. Niet echt indrukwekkend. Kijk, als je nou Sait op 500 meter met een .308 raakt in het hoofd is dat best knap. Dit is echter meer niveau kermis.

The2Amendment | 08-11-20 | 21:38 | 2

Zou het om het kaliber gaan denk je? Of om iets anders?

ChipsNootjesBier | 08-11-20 | 21:45

Doe het met een tekening van “de profeet” en je hebt een dik probleem

Waakvlam | 08-11-20 | 21:36 | 2

Ook als het een onderdeel is van een kunstproject???

Xbitt | 08-11-20 | 21:38

Profeet behoort niet tussen aanhalingstekens ..

Is een God op zich...

neonreclame | 08-11-20 | 21:39

Wordt vervolgd. Door justitie. Anders word ik gek.

Normpje | 08-11-20 | 21:34 | 2

Je kunt beter nu alvast een beetje gek worden. Voor de gewenning.

CalamityJane | 08-11-20 | 21:37

@CalamityJane | 08-11-20 | 21:37: Die triomfantelijke kop van die pisvlek........puur en alleen maar willen zuigen, willen uitlokken. Pak die gast op of als dat juridisch niet kan laten we hem pakken met een aantal van hier!

de directeur | 08-11-20 | 21:45

Nha, ik ben al een tijdje klaar met dit soort figuren, denken dat ze grappig zijn, alles voor de clicks.. Flikker op man, wat als ik jou foto eens even doorschiet en opneem en dat online zet, vindt je dat dan aanvaardbaar of ga je dan gelijk aangifte doen.

photto | 08-11-20 | 21:33

Zou hij zijn wapen van de Groene Khmer hebben gekregen?
Net als toen met Volkert.

Osdorpertje | 08-11-20 | 21:30 | 1

Het zijn twee aparte groepen, de militante dierenvrienden en militante mohammedanen. Maar ze hebben hetzelfde doel: alles wat het westen een goede plek om te leven maakt willen ze vernietigen.

Voor het gemak zullen de Volkerts voorlopig niets zeggen over de behandeling van dieren door moslims, ze zijn ook weer niet suicidaal.

Nederland80 | 08-11-20 | 21:47

Hoi Sait! Nog steeds een uitkering?
Belasting al betaald van “ altijd geslaagd “?
Coronasteun al aangevraagd?
Nog verzekeringen opgelicht?
Goed bezig man!

laurentius | 08-11-20 | 21:30

Kogelkunstenaar.

JackStick | 08-11-20 | 21:30 | 3

Een doorgedraaide islamiet
Die met scherp op mensen schiet
Het is een heel groot stuk verdriet
En ook een vieze parasiet
En luistert naar de naam Sait
Waarvoor schiet je toch jezelf niet,
In je hersenpan Sait

Groeten van Sint en Piet

laurentius | 08-11-20 | 21:38

M tegen isis-hoer Laura; "Hoi, leuk je te zien!"
M tegen kopschop / moord prediker Akwasi; "ah, woordkunst, helder!".
M straks tegen kogel-cartoonist; "oh, performance art, dacht ik a!"

Maar Baudet wil ze niet aan tafel.

Dandruff | 08-11-20 | 21:29

Maar gaat de rijles morgen nog door? (vraag ik voor een informant)

anigroove | 08-11-20 | 21:28

Wedden dat de hermandad in notime voor m'n deur staat als ik zoiets doe met een foto van Kasja de schaar of Markie?

kaplaarzenverkoper | 08-11-20 | 21:27 | 4

Nu waarschijnlijk ook geen selectief verontwaardigde MSM die het onder een vergrootglas legt zoals bij lange Frans de wereld te klein was.

Reebensteeltje | 08-11-20 | 21:30
▼ 1 antwoord verborgen

Enkeltje naar het zand van herkomst.

Gulliver | 08-11-20 | 21:27 | 3

Het is nog steeds andersom. Deze ene maakt het verschil niet.

CalamityJane | 08-11-20 | 21:29

Ik weet het Madame. En dat is het dan ook. Wat zou ik me nog moeten afvragen? Hoelang dit nog goed gaat misschien? We kunnen hier nog tien jaar kreten uiten zoals bijvoorbeeld .... enkeltje zandbak... daar blijft het bij.

CalamityJane | 08-11-20 | 21:45

Ik stel u een vraag. Wilt u meer of minder Sait Cinar?
Dan regelen we dat voor u.

Xbitt | 08-11-20 | 21:27 | 2

Stukken minder. In stukken minder.

Normpje | 08-11-20 | 21:35

Wie is dat?

nietoftochwel | 08-11-20 | 21:47

Je ziet het duidelijk in beeld: de kogel komt van links.

Cannabooze | 08-11-20 | 21:25 | 1

Helder.

Normpje | 08-11-20 | 21:36

Maar ga nou niet 'minder, minder' roepen want dan ben je pas echt fout.

SoepKip | 08-11-20 | 21:25

Beeldkunstenaar. Dus dan mag het waarschijnlijk?

ArieR68 | 08-11-20 | 21:25

een Glock 17
zoek op youtube SAIT CINAR LAAT PISTOOL ZIEN!
correctie

DirkeBouten | 08-11-20 | 21:24 | 1

Wie weet wordt er een paard van de Oranje famillie naar Said vernoemd.

Reebensteeltje | 08-11-20 | 21:24

Tjezus wat verschrikkelijk! Ik denk dat ik nooit meer op de PVV zal stemmen!

SaintNick | 08-11-20 | 21:23

een Glock 17
zoek op youtube CAIT CINAR LAAT PISTOOL ZIEN!

DirkeBouten | 08-11-20 | 21:23 | 1

Nee hoor, een of ander ouderwets wijvenpistooltje 7.65 x 21 of zo.
In de ontwikkelde wereld al lang uitgestoven.
Zeker geen .38, want die hoor je ook.

Ray Skak | 08-11-20 | 21:30
-weggejorist-
Piraatbas | 08-11-20 | 21:22

Veel te stoer voor mij.

SinEstilo | 08-11-20 | 21:19

Heeft de redactie van M 'm al gebeld? Leuk toch, voor de Kerst?

Poesmobiel | 08-11-20 | 21:18 | 1

Hij mag uiteraard ook zijn statement toelichten bij Jinek.

Xbitt | 08-11-20 | 21:29

Dit is een vuurwapen, zie de terugslag en de klappen en rook van kruid. Buks gaat ook niet eens door een pallet heen. Oppakken. Uitzetten incluis inteelt familie. 4 generaties terug. Amen

amperbroekie | 08-11-20 | 21:18 | 4

Gelukkig hebben we jou als wapenexpert om deze conclusie te trekken. hahah
Ooit van een ander land gehoord? Andere regels enzo...

MaxiCosi24 | 08-11-20 | 21:30

Buskruit of citroenkruid?

Peter777 | 08-11-20 | 23:05
▼ 1 antwoord verborgen

Geert is een staatsburger beschermt door de Nederlandse grondwet.
Mogelijk denkt die mafklapper dat Allah of Mohammed dat ook is, was.
Daar gaat hij fout, dat zijn imaginaire figuren, is wat anders.
Ik heb ook eens met een luchtbuks op een tuinkabouter geschoten.
Buurvrouw boos!

Ray Skak | 08-11-20 | 21:18 | 4

Zijn we nog wel-westerlingen.

CalamityJane | 08-11-20 | 21:35

@Madame Poitiers | 08-11-20 | 21:20: Moslims en negers in Nederland hebben geen zorgen.

Peter777 | 08-11-20 | 23:07
▼ 1 antwoord verborgen

Straks begint ie ook nog te rappen, net zoals die andere looser....

Frietpiet | 08-11-20 | 21:18

Als amateur psycholoog denk ik dat deze man met een onderontwikkeld geweten kampt , gebrek aan empathische vermogens heeft en zijn agressie moeilijk kan controleren. Ieder ander gezicht had op die poster kunnen staan.

Magmacarta | 08-11-20 | 21:17 | 3

Het hoeft ook niet per se een gezicht op een poster te zijn.

Dandruff | 08-11-20 | 21:19

'onderontwikkeld' of 'geen'?

ArieR68 | 08-11-20 | 21:26

Eerder een product van 2000 jaar inteelt.

Gulliver | 08-11-20 | 21:28

Welkom in Nederland, het land van tolerantie en mega-, mega softe politici die zulke flapdrollen vrij rond laten lopen!

F1802 | 08-11-20 | 21:16

Dit is geen satire, maar Turkse inteelt.

Madame Poitiers | 08-11-20 | 21:16 | 4

Madame. Ingeteeldt in de Nederlandse cultuur. De geslaagde cultuur symbiose.

CalamityJane | 08-11-20 | 21:28

@CalamityJane | 08-11-20 | 21:28: Rabiate gekken zijn 't. Deze maand kijkt de rechter of die inteelTurk die 6 mensen doodschoot in het café in Delft vrijgelaten mag worden.
In Nederland mocht deze zesvoudige moordenaar een gezin stichten en nu wil hij met zijn vrouw naar Turkije.

Madame Poitiers | 08-11-20 | 21:33

Een land van barbaren met een rechtspraak van Little Pony en zijn vriendjes. Om te janken. Sterkte voor tijdens die momenten van afschuw die je overvallen.

CalamityJane | 08-11-20 | 22:07
▼ 1 antwoord verborgen

Gewoon even als de donder er naartoe en die kogels uitgraven, ja!? Waar het is is helemaal niet zo moeilijk.

SaintNick | 08-11-20 | 21:15

Van 90% van alle doodsbedreigingen hoort Wilders nooit meer iets.

Want de rechtspraak is al 6 jaar te druk met de minder minder minder zaak.

Gadverdamme, wat is het westen toch ook gewoon kut soms.

Knufter | 08-11-20 | 21:15

Gewelddadige ideologie kan zich niet anders uiten dan in geweld en dreiging.

dihydrogenmonoxide | 08-11-20 | 21:14

Als Cinar het een satirisch project noemt dan mag het en is het geen bedreiging. Het zou, net als die van Hebdo, een provocerende spotprent kunnen voorstellen. Want wie bepaalt of iets een spotprent is? Dat is afhankelijk van de perceptie van de beoordelaar. Subjectief, dus. In 2020 mag je elkander namelijk met alle middelen tot in het diepst van de ziel kwetsen zolang je het doet onder de noemer satire en vrijheid van meningsuiting. Hoffelijkheid speelt uiteraard geen rol meer.

isitsoornot | 08-11-20 | 21:14 | 4

Behalve Trump mag niet kwetsen.

steekmug | 08-11-20 | 21:18

@Roze_bril_drager | 08-11-20 | 21:18:
In Turkije is dat helemaal niet verboden haha. Die lui zijn vrijer dan wij in deze communistische heilstaat. Ze lachen zich krom daar.
Wakker worden...

MaxiCosi24 | 08-11-20 | 21:24
▼ 1 antwoord verborgen

Wat een nerd, hoe blij ben je dan. Dadelijk gaat ie nog met een pijlenbuis op Wilders schieten of beursje trekken. Mensen die dreigen doen niets. En als het hier allemaal zo erg is....

Jordy | 08-11-20 | 21:14

De kogel is weer door de kerk. Dit zijn typisch domme flauwe acties waar Geert niks mee opschiet. Hou vol Geert,

Nivelleermarionet | 08-11-20 | 21:14

Je zult trouwens maar zaad heten.

Knufter | 08-11-20 | 21:13 | 1

En je eigen naam nog fout spellen.

Ray Skak | 08-11-20 | 21:19

Geen twijfel. De .22 is geliefd bij de maffia voor het korte afstandswerk. Precies voor het gebrek aan effect dat je in dit filmpje ziet. Minstens .40. Werk aan de winkel boys.

Hetkanverkeren | 08-11-20 | 21:13

De man keurt oproepen vanuit de islam om de VVM in te perken overduidelijk af. En terecht, schijt aan de gekwetsten! De domoor doet dat dan wel weer op een wijze waarvan ik denk dat die wel strafbaar is of anders zou moeten zijn. Hij komt overdreven agressief over en heeft zo te zien mentaal wel een paar issues.

BorisBonkestoter | 08-11-20 | 21:12

Kan iemand met pet op deze niksnut alsjeblieft een stageplek (3 jaar) geven of zo?

SaintNick | 08-11-20 | 21:11

Hij zal wel een moeilijke jeugd gehad hebben.... (ook nog eens 6 keer gezakt voor zijn theorieexamen)

Frietpiet | 08-11-20 | 21:10 | 2

Of geen stageplek..

DeutschlandUberAlles | 08-11-20 | 21:11

Nogmaals, probeer dit gedrag niet te verklaren. Daar hebben we deskundigen voor.

Peter777 | 08-11-20 | 23:10

Er kunnen alleen open grenzen zijn als we de Nederlandse bevolking een wapen gunnen.

Een dier in het wild beschermt ook zichzelf, zijn familie en zijn territorium.

Turbulentie? | 08-11-20 | 21:10 | 1

Hear hear

The2Amendment | 08-11-20 | 21:39

Is wel strafbaar, maar hij gaat excuses twitteren, dus verder geen vervolging ofzo.

Het brein erachter | 08-11-20 | 21:08 | 2

Morgen bij Jinek, overmorgen bij Bij1 of Op1 of hoe heet dat.

Uitleggen dat hij heel zachtaardig is.

Dan over een jaar als Wilders daadwerkelijk dood is melden 'hij was bekend bij justitie'.

Hadden we maar een mossad.

Knufter | 08-11-20 | 21:10

Knufter. Waren we maar Israël. Hebben we de Mossad er gratis bij.

CalamityJane | 08-11-20 | 21:13

Tja....

Is dit nog nieuws? | 08-11-20 | 21:08

Ho.....ik mag weer iets plempen na week of wat joris. Anyways, mag deze man stikken in zijn eigen kots?

de directeur | 08-11-20 | 21:08 | 1

Graag

DeutschlandUberAlles | 08-11-20 | 21:11

Waarom denkt de naïeveling dat deze knurft en dit soort knurften alleen maar zo'n houding hebben naar iemand die zich - terecht - uitspreekt tegen de ongewenste massa-immigratie en de parallelle samenleving met allerlei onnodige problemen tot gevolg? Dat ze niet gewoon schijt hebben aan iedere Nederlander/Westerling of ongelovige? (Het is toch zo overduidelijk dat ze schijt aan Nederland hebben en de manier van leven). En je kunt hier nog voor betalen ook; zowel financieel als met jouw vrijheid. Hoe noem je dit? Afpersing. De maffia zit in den haag en brussel. En weg met al die grijze wolven.

Santoku | 08-11-20 | 21:07

Het is vrijheid van meningsuiting, maar ook verboden wapen bezit en gebruik (als het in NL heeft plaatsgevonden), en aanzetten tot haat/geweld.
Oftewel en gevalletje diversiteit en verrijking.

unshift | 08-11-20 | 21:07 | 4

zal wel in turkije zijn opgenomen, dat hij daar blijft.

Struikrover3 | 08-11-20 | 21:16

@Struikrover3 | 08-11-20 | 21:16: Nou, kan ook best in NL zijn geweest. Boeit verder niet waar hij (dit) geschoten heeft. Hij slingert het filmpje het web op, lult in het Nederlands en het is aan Geert Wilders gericht... en niet alleen aan Geert Wilders, aan de hele Nederlandse/Westerse maatschappij. Die bedreiging/opruiing wordt ook in Nederland afgespeeld, herhaaldelijk. Gewoon aanpakken deze NUL en daarna het land uit tiefen, hij heeft hier totaal niets te zoeken noch bij te dragen, verblijfsvergunning door de versnipperaar, Nederland zou hem en dit soort klootzakken geen verblijf in Nederland moeten (ver)gunnen.

Santoku | 08-11-20 | 21:20
▼ 1 antwoord verborgen

Maar wat een enorme loser, dit.

Beste_Landgenoten | 08-11-20 | 21:07

Zag er niet uit als luchtdruk.

Beste_Landgenoten | 08-11-20 | 21:07 | 1

Ik heb mijn AMO gehaald, en ik kan jou verzekeren dat dit geen luchtdruk is. Ga maar eens wat filmpjes kijken over semi-automatische luchtdruk pistolen. Kijk en vergelijk. Het is zo duidelijk als wat.

VBO_B_Niveau | 08-11-20 | 21:33

Die youtube account is ook een lekkere vluchtstrookrijder zelfs met vals blauw licht.
Les van Sait gehad?

steekmug | 08-11-20 | 21:06

Met welkom welkom hebben we de nieuwe nazi's binnengehaald.

piet7003 | 08-11-20 | 21:05 | 1

U bedoelt natuurlijk binnengezongen.

Nivelleermarionet | 08-11-20 | 21:10

Is dit geen racisme? Waar is antifa als je ze nodig hebt?

van heinde en verre | 08-11-20 | 21:05 | 3

Die zijn feest aan het vieren omdat BIden heeft gewonnen.

Bloemschikliefhebber | 08-11-20 | 21:06

Bloemschik.Ja maar Trump. Toch?!

CalamityJane | 08-11-20 | 21:10

Een beeldkunstenaar. Had hij al een prijs gewonnen?

intrigant | 08-11-20 | 21:05

.22 of 9mm, who cares. Waarom sowieso moeilijk doen over die dingen. Mensen moeten zich kunnen verdedigen. Dat bewijst dit filmpje maar weer.
Nederland heeft zich begin vorige eeuw laten ontwapenen, ironisch genoeg omdat de staat bang was voor aanslagen door communisten. LOLLL

MaxiCosi24 | 08-11-20 | 21:05 | 6

@Inferi0r | 08-11-20 | 21:08:

Een totaal onvergelijkbare situatie natuurlijk.
Dan kun je de VS beter vergelijken met Canada; meer wapens per burger, minder doden.

Dandruff | 08-11-20 | 21:22

@Inferi0r | 08-11-20 | 21:08:
-
Dan er ooit in Nederland doodgeschoten zullen worden? Ik durf de stelling aan dat als wij hier dezelfde wapenwetten hadden als in -bijvoorbeeld- Alaska of Arizona wij die Amerikanen met onze narcostaat qua dodentallen nog wel een lesje kunnen leren...

bisbisbis | 08-11-20 | 21:27

Onzin.

The2Amendment | 08-11-20 | 21:41
▼ 3 antwoorden verborgen

Een ticket naar Turkije en tis klaar. Maar dat moet je als Justitie natuurlijk wel willen. Willen en durven. En dat laatste; tja...

Dubbelepunthoofd | 08-11-20 | 21:04 | 1

Ja gewoon, duidelijk, eerlijk en daadkrachtig optreden is ze teveel gevraagd. Hoe kunnen ze met zichzelf nog door een deur? Met de ziel onder de arm... je zou het maar moeten willen.

Santoku | 08-11-20 | 21:12

De om(erta) heeft het allemaal veuls te druk met de rechtszaak tegen ome Geert om zich daar allemaal mee te gaan bemoeien.

komtdatschot | 08-11-20 | 21:03

Is dit in Turkije? Ik hoor geen getüter.

MaximumAwesomenimity | 08-11-20 | 21:02

Bedankt atheïsten en cultuurrelativisten!

Turbulentie? | 08-11-20 | 21:02 | 5

Nickname in je hoofd kruisvaardert.
Atheist is een scheldwoord dat steevast wordt gebruikt door aanhangers van vreemde woestijnreligies die helemaal niet in de noordelijke landen thuishoren en er 2 score centuries schandelijk huis hebben gehouden, te vuur en te zwaard de oorspronkelijke cultuur van Europa nagenoeg heeft uitgewist.
Thor is rechtvaardig.
Gezegend winterlichtjesfeest en relativeer jezelf terug de woestenij in.

hallevvezool | 08-11-20 | 23:07

@VBO_B_Niveau | 08-11-20 | 21:25:
Dat mensen zich christelijk noemen wil nog niet zeggen dat ze christelijk zijn. Ze vliegen nog net niet in de fik als ze een kerk binnengaan.

LiniaalRectaal | 08-11-20 | 23:15
▼ 2 antwoorden verborgen

Terugslag is feller dan die van een .22, dit lijkt me eerder een .38. Of Sait heeft een teer polsje.

PapaBorgia | 08-11-20 | 21:02 | 5

Teer polsje en een onervaren schutter. Hij schiet met één hand en corrigeert te sterk voor de terugslag na het eerste schot.

Zure_Kwark | 08-11-20 | 21:22
▼ 2 antwoorden verborgen

Gezellig weer, deze aanwinst voor onze inclusieve samenleving. Nou Kaag, kom er maar in...

Odin | 08-11-20 | 21:02

Dit zal volgens het O.M. Wel een ‘kunstproject’ zijn met een fraai paradigma rond het thema ‘vrijheid van meningsuiting.’ Eigenlijk verdien dit 10K subsidie.

Prutser | 08-11-20 | 21:01 | 1

Het wapen was geleend van Oey vermoed ik.

Muxje | 08-11-20 | 21:03

Luchtdrukwapen, zeker niet. 22mm aannemelijk. CGI kan, onderzoek en vervolging door autoriteiten? Zeker niet.

Chodaboy | 08-11-20 | 21:00 | 3

Vraag het aan Bones...

neonreclame | 08-11-20 | 21:01

Het maakt ook niet uit óf het nep is; zijn boodschap is duidelijk.

Bloemschikliefhebber | 08-11-20 | 21:08

De DSI schiet betere groepjes, zelfs van grote afstand.
Het Sait zo...

steekmug | 08-11-20 | 20:59 | 3

Ik schiet ook betere groepjes, en van grotere afstand.
Maar dit lijkt mij iets zwaarders dan een .22.

Roadblock | 08-11-20 | 21:06

Ja!!! We hebben een winnaar... Alle 14 raak is uitzoeken uit de hele zaak! Alweer, alweer een Allah hu akbeer!

Mark zit te Dutten | 08-11-20 | 20:59

En weer hebben we hier een bewijs dat de islam een terroristische organisatie is. Dit druist is tegen alles waar we in het vrije westen voor staan. Daarom stem ik PVV. De VVD is ook al links geworden. Kom op mensen. Red ons land. Trouwens; ik ben blij dat Trump is verslagen. Ik ben wel rechts, maar een narcist moet je nooit macht geven, links of rechts. Narcisten zijn ziek. Dus... sociaal voor eigen volk, steun de mensen in de zorg en onze eigen cultuur.

polderslootje | 08-11-20 | 20:58 | 3

Mee eens. Flikker die eikel het land uit, voegt niets toe, ga lekker stoer doen in de zandbak

Ruud5 | 08-11-20 | 21:02

@Ruud5 | 08-11-20 | 21:02:
-
Die eikel is alláng het land uit. De Belastingdienst wil graag nog even een gesprekje met hem, nu zit hij hoog en droog in Erdostanië.

bisbisbis | 08-11-20 | 21:15

@bisbisbis | 08-11-20 | 21:15: ja, dat zag ik later toen ik hem googlelde. Laat hij lekker in dat halve gare-land blijven. Zal wel een door en door en inteeltprodukt zijn.

Ruud5 | 08-11-20 | 21:39

".... en noemt het daarna een “cartoon”."

Eh....... nee, een cartoon is iets dat 'getekend' is, en op een bepaalde manier satirisch is. Dat is dit geen van beide. Ik herinner me van heel lang geleden een scene van Bart de Graaf, waarin koeien opgeblazen werden, en Bart hard ging lachen; dat had door het feit dat het totaal 'over the top' was, inderdaad iets grappigs. Of de oude Monty Python scene waarin John Cleese een andere Python neerschiet omdat hij hem aanviel met een banaan.

Deze stunt van Sait Cinar - werkelijk nog nooit van gehoord; moet dat een BNer allochtoon voorstellen of zoiets? - heeft dat allemaal niet: geen humor, geen satire, geen persiflage, geen poging een soort misstand op ludieke wijze aan de kaak te stellen....... Haat, ontzettend veel haat, dat wasemt wel uit deze 'footage' naar boven.

Valt het onder de VvMU? Of is het strafbaar? Ik heb eigenlijk geen idee. Zelf zou ik zeggen: het is op het randje, maar misschien al met één, nee, met twee tenen eroverheen. Het kan m.i. uitgelegd worden als een oproep tot geweld, niet omdat deze onaangepaste buitenlander het met zoveel woorden zegt, maar wel omdat hij een soort voorbeeld geeft voor wat bepaalde lieden in die achterlijke moslimkringen als een uitnodiging kunnen uitleggen om het in het 'echie' in de praktijk te brengen.

Dat de beste man 'ziek' is en in het westen niet thuishoort lijkt me een 'foregone conclusion'.

Dr_Johnson | 08-11-20 | 20:56 | 5

@Muxje | 08-11-20 | 21:02:

"Bovendien moeten ze hem evengoed nog hebben voor illegaal wapenbezit."

Wederom, ik heb geen idee. Vroeger, heel erg vroegah, toen ik 12 of zo was, meer dan een halve eeuw geleden, had ik ook een luchtdrukpistool: een ding met een houten handvat waarvan je de loop moest indrukken, en dan kon je er een 'pluimpje', of klein kogeltje mee schieten; je raakte er nooit wat mee, tenzij van heel dichtbij.

Dus dat ding van deze buitenlander? Ik weet niets van wapens, en er kan een hoop veranderd zijn sinds mijn luchtdrukpistool, maar moet dit dan een soort snelvuur-luchtdrukpistool voorstellen? Bestaan die? Is er iemand van de reageerders die er verstand van heeft?

Dr_Johnson | 08-11-20 | 21:26

@nobodiesunmighty | 08-11-20 | 21:16:

Ja, dat mag allemaal, lijkt me. Maar wat dit toch een m.i. bijzonder geval maakt, is dat Wilders natuurlijk al 15 jaar bedreigd wordt en al 15 jaar 24/7 beveiligd moet worden. Als je dan op agressieve wijze op zijn foto gaat lopen schieten, krijgt dat toch een bepaalde 'lading'.

Dr_Johnson | 08-11-20 | 21:29

@Dr_Johnson | 08-11-20 | 21:26: Er bestaan semiautomatische luchtdrukpistolen. Die werken ofwel met een forse persluchtcylinder onder de loop (hier niet zichtbaar), of met een kleinere CO2-patroon met flink wat minder power. Dat ziet er echt anders dan dit uit. Dit is een vuurwapen. Het is wel de vraag waar dit gefilmd is, misschien wel in het buitenland.

Muxje | 08-11-20 | 21:31
▼ 2 antwoorden verborgen

Het straffen voor degene die mo afbeeldt wordt gesteund door het meerendeel van moslims.

Ook die lieve turkse buurvrouw met dat malle doekje op haar hoofd.

Turbulentie? | 08-11-20 | 20:56 | 1

Die is verantwoordelijk voor het biggen van 4+ Cinartjes dus ook een deel van de invasie / het probleem.

Graaisnaaiert | 08-11-20 | 21:05

En waar zijn de collega's van Wilders in de Tweede Kamer nu de aankondiging van een moordaanslag zo dichtbij komt? En Arib, laat je nu zien dat dit niet meer kan en het wegkijken van het OM ook niet kan!

smdyasc | 08-11-20 | 20:56 | 3

Arib is het probleem niet in deze. Dat is de linkerhelft van de VVD en alles links daarvan.

Graaisnaaiert | 08-11-20 | 20:58

@Grachus | 08-11-20 | 22:01:
Kuif zit op de rechterflank van de VVD ( Kamp Bolkestein ), dus ja, rechtser dan dat wordt het niet.

Graaisnaaiert | 08-11-20 | 22:42

Verwarde man, heeft gelukkig niets met islam te maken

Eigenwijs | 08-11-20 | 20:55 | 1

Breng hem even wat dadels voor zijn suikerpeil

Shoarmamasutra | 08-11-20 | 20:58

Ophokken die droeftoeter.

Klaasje | 08-11-20 | 20:55

Wel dappere dodo, als dit is wat je hoopt dat er met Geert Wilders gebeurt (en dus niet een voorbode van wat je van plan bent te gaan doen) dan zal dit wel mogen zonder dat er veel heissa ontstaat (alhoewel ik me wel afvraag of je dat wapen zo maar mag gebruiken). Blijven jij en je soortgenoten ook zo rustig als er binnenkort een soortgelijk filmpje op internet verschijnt waar een profeet genaamd Mohammed dezelfde behandeling krijgt?

ibsh | 08-11-20 | 20:54 | 1

Of met Erdotrol?

Santoku | 08-11-20 | 20:59

Ik hoor nergens in de video dat hij de actie of de foto een cartoon noemt. Maar verder begrijpt deze mofo duidelijk niet dat vrijheid van meningsuiting ophoudt waar direct of indirect oproepen tot onwettig geweld begint. Je bent een misselijke sukkel, Saït Cinar. Eentje die lekker moet oprotten naar een sharialand.

Wise_Guy_III | 08-11-20 | 20:53 | 3

Beter luisteren dan.

Roadblock | 08-11-20 | 20:54

@Roadblock | 08-11-20 | 20:54:
Ja, nou hoor ik het ook, met volume op 10 en de radio uit. Maar ook een foto van iemands doorzeefde hoofd valt onder indirect oproepen tot onwettig geweld.

Wise_Guy_III | 08-11-20 | 21:01

Zelfs mofo spreekt hij fout uit. En o ja: Wij betalen dit geteisem hè....

Pieterman | 08-11-20 | 21:07

Wat hebben die gasten met geweld?!

Wat als Wilders dit met de profeet deed??

DeutschlandUberAlles | 08-11-20 | 20:53

DIT IS VRIJHEIDS, MENINGS UITING. Yeah goedst nederlands.

Ins0mnia | 08-11-20 | 20:51

Wordt vervolgd? Voor wapenbezit en bedreiging!

Jaques_D.ildo_Grande | 08-11-20 | 20:51

Mooi hoe Sait Cinar ons wijst op de essentie van de islam. Terreur

Volgens performance artist Sait is de islam gesticht door een terrorist.
Sait wijst ons daarom allemaal op de belangrijkste spirituele waarden van de islam; onrecht, ongelijkheid, hypocrisie, wreedheid, perversie, waanzin en moordlust. En dan van alles de extreemste variant.

Vandaar ook mohammedaans terrorisme; en dit fraaie kunstwerk.
Goed gedaan, Sait!

Dandruff | 08-11-20 | 20:51

Ik ga hier een cartoon over maken, dat zal hem leren.

Mr_Natural | 08-11-20 | 20:51 | 1

Je mag hem best maken, maar je mag hem niet publiceren, dat kwetst onnodig.

Binnenbaan | 08-11-20 | 20:55

Ojee. Helemaal over het hoofd gezien.
Dit is Cabaret! De Islam-variant van de Charlie Hebdo tekeningen. Dus dit is om weg te lachen. Niet om op islam volume de straten vol te krijsen. Ben ik er toch in gelopen!

Pieterman | 08-11-20 | 20:50 | 1

Inderdaad, dit is cabaret! haha....lachen man...mooie 180 graden twist...niks mis mee. Hopelijk snapt de IS dit ook...'t is cabaret mensen, meer niet.....soort van vrolijke ironie, om te lachen...en te overdenken...hierna gewoon gezellig broodjes eten en koffie drinken met alle andersgelovigen, andersdenkenenden en andersfriturende mensen in de zaal.

nobodiesunmighty | 08-11-20 | 21:20

Ik heb eigenlijk nooit begrepen wat nu het aantrekkelijke van een islamitische staat is. Bijna alles is verboden (muziek, dansen, alcohol), vrouwelijke schoonheid wordt ingepakt, en alle mannen zitten de godgansche dag in de moskeet met hun bips omhoog. Zo heb ik ook nooit begrepen wat nu het aantrekkelijke zou zijn geweest van een Midden-Aarde waar Sauron het met zijn orks en aanverwant tuig voor het zeggen had. Wat was de drijfveer voor Saruman om naar kamp-Sauron over te lopen??

Zenzeo | 08-11-20 | 20:50 | 11

al die boeken die heilig zijn, als je die precies zou uitvoeren, raak je verknipt. Die boeken zijn gewoon niet uit te voeren. D'r zou eens een grote computersimulatie moeten gemaakt worden van 'de uitvoering van de bijbel, de koran, en weet ik wat voor boeken'. Es kijken wat er gebeurt...

nobodiesunmighty | 08-11-20 | 21:22

Ik heb zo'n vreselijke pesthekel aan het feminisme dat ik wel eens overwogen heb om islamiet te worden.

Grachus | 08-11-20 | 22:03

Volgens mij was het iets met 72 maagden als je op een goede manier was doodgegaan. Hoe oud deze maagden zouden zijn en welk geslacht ze zouden hebben is mij nooit duidelijk geworden. Of het per se mensen zouden zijn is ook nog maar de vraag.

cheops | 08-11-20 | 22:59
▼ 8 antwoorden verborgen

GS had het al door... Dit is geen luchtwapen..
Deze doorgedraaide geitenrimmer heeft dus de beschikking over een vuurwapen...

Ommezwaai | 08-11-20 | 20:50 | 5

@Santoku | 08-11-20 | 20:56:
Helemaal mee eens... Lijkt mij een inkoppertje voor de popo's. Zet eerst z'n flatje maar eens op z'n kop.

Ommezwaai | 08-11-20 | 20:59

@Santoku | 08-11-20 | 20:56: ja slim. Wapens verbieden zodat alleen terroristen en dit soort idioten ze hebben. Dhimmi.

The2Amendment | 08-11-20 | 21:44

@The2Amendment | 08-11-20 | 21:44: ik begrijp je gedachte, tegelijkertijd wordt er veel leed verzorgt met die stomme kutbuksen.

En ja inderdaad, met die open grenzen en geweldige aanwinst van pareltjes uit ondermeer het oosten zijn er steeds meer vuurwapens het land ingekomen. En ik begrijp je en neig naar dezelfde gedachte... maar toch.

Santoku | 08-11-20 | 23:14
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Ashtrey | 08-11-20 | 20:49 | 2

Een pistool-kunstenaar.

Stoned Hengst | 08-11-20 | 20:49 | 2

Een gunstenaar.

Mr_Natural | 08-11-20 | 20:52

Dit is waarom je nooit je nicht moet neuken.

Maakt niet uit hoe goed die hoofddoek haar staat.

Turbulentie? | 08-11-20 | 20:48 | 1

Misschien had zijn vader die hoofddoek ls condooms moeten gebruiken, had misschien een hoop ellende gescheeld.

ibsh | 08-11-20 | 20:57

Lekker die arm laten hangen en op z'n voet richten terwijl hij met de andere arm het bord optilt. Veel schietervaring heeft deze man duidelijk niet.

Zuurteregelaar | 08-11-20 | 20:45 | 3

Hopelijk heeft hij met deze actie in z'n eigen voet geschoten. De totale lul. Maar ja dat onafhankelijke OM met een idealistisch rechtsgevoel; gelijke monniken, gelijke kappen? We zien daar maar bar weinig van.

Santoku | 08-11-20 | 20:51

Och, om een trekker over te halen hoef je niet veel schietervaring te hebben.

Roadblock | 08-11-20 | 20:57

Rare tijd leven we in. Dit staat een beetje gelijk aan het op fb streamen dat je Wilders' slaapkamer in sluipt om een paardenkop in zijn bed te leggen. Onder het mom van vrijheid van meningsuiting natuurlijk.

nsfl | 08-11-20 | 20:45

Meneer haalt cartoon en cartoonesque door elkaar.

Binnenbaan | 08-11-20 | 20:44

wat zou er gebeuren als wilders dezelfde video had gemaakt met de foto van Sait? Oppakken graag als deze kneus weer in Nederland is.

Struikrover3 | 08-11-20 | 20:44 | 3

Wat zou er gebeuren, als Wilders een cartoon van de profeet zou maken, en deze doorzeven met een pistool...........
Allemaal jammerende 'useful idiots', die gaan roepen, dat dit niet kan, en Wilders zijn aanhangers aanmoedigt moslims neer te schieten waarschijnlijk.
Niet Beste_D66_Landverr... ik bedoel Landgenoten?

Roadblock | 08-11-20 | 21:00

@Roadblock | 08-11-20 | 21:00: cartoon vs persoon, te triest dit. in dit land is geen vrijheid van meningsuiting meer. durft hier iemand een cartoon van de profeet voor het raam te hangen?
Dat zegt al genoeg...

Struikrover3 | 08-11-20 | 21:18

@Roadblock | 08-11-20 | 21:00: collectieve krenking. eeuwenlang gekweekt narcisme, epigenetische imprimering zou ik zeggen. Geloofssjablonen zijn denk ik overerfbaar (bewijs: heb ik (nog) niet). ..dit is een mening...

nobodiesunmighty | 08-11-20 | 21:25

Klaver, jetten, Kaag? Iets gezegd? Stroomt de Dam al vol met die hypocriete blm"ers?

Mart6037 | 08-11-20 | 20:43 | 1

Die hopen dat alles overwaait.

Bataafje | 08-11-20 | 20:46
-weggejorist en opgerot-
Gewoonlolhebben | 08-11-20 | 20:42 | 2

Meer, meer, meer.

bisbisbis | 08-11-20 | 20:42

Zou wel weer lachen zijn als zijn pistool ontploft tijdens het schieten, en dat dan zijn hoofd geamputeerd moet worden.

obominotie | 08-11-20 | 20:42 | 2

Eh... Hou je prepuberale fantasietjes voor je svp.

Binnenbaan | 08-11-20 | 20:49

SS de zwarte Piet toespelen levert meer aandacht op van het OM.

Carlos_I | 08-11-20 | 20:41

Dit is geen meningsuiting, maar oproepen tot geweld.

Hiram | 08-11-20 | 20:41

Als je als `foute` facebooker of met drie in de huiskamer zit, dan kan deze pang pang meneer toch ook bezoek verwachten?

broervandenhollander | 08-11-20 | 20:41

Domme actie, helaas ook gevaarlijk, je weet nooit welke stomkoppen hij op een idee brengt.

lingo star | 08-11-20 | 20:41 | 2

Dit is wel wat meer dan alleen een domme actie zou ik zeggen!

Rdock | 08-11-20 | 20:43

Bovendien, dit is geen luchtdrukwapen hoor...... Dat zal elke wijkagent kunnen be-amen.

De Ana(a)list | 08-11-20 | 20:40 | 1

De gemiddelde wijkagent kan geen luchtdruk wapen van een gootsteenontstopper onderscheiden hoor. En raakt nog niet eens de zijkant van een huis als ie zelf moet schieten

The2Amendment | 08-11-20 | 21:46

Binnenkort bij u in de tram.
“Verdachte was een bekende bij de politie”

Turbulentie? | 08-11-20 | 20:39

Tegen achterlijkheid is geen kruid gewassen.

Not_again | 08-11-20 | 20:38 | 2

Rattenkruid,

Mr_Natural | 08-11-20 | 20:40

Wel als dat kruit achter een .45 zit

The2Amendment | 08-11-20 | 21:47

Goede kans dat het OM nu Wilders gaat aanpakken omdat hij dit 'ziek' noemt.

JP Balkenbrij | 08-11-20 | 20:38

Timmerfrans heeft het nog zo gezegd, diversiteit of anders oorlog. Ja dat komt ervan als je daar je bedenkingen bij hebt.

Texacoballletje | 08-11-20 | 20:38 | 2

Groene terreur neem ik dan aan.

Pieterman | 08-11-20 | 20:41

Wat kiest u Texacoballetje ?

CalamityJane | 08-11-20 | 20:50

Zo'n geweer en kogels zijn best wel duur, is daar wel een subsidiepotje voor?

Mr_Natural | 08-11-20 | 20:38 | 4

Zo niet, dan waarschijnlijk via via gesluisd vanuit de partijkas van DENK.

smdyasc | 08-11-20 | 20:43
▼ 1 antwoord verborgen

Minder minder minder!!!

De Ana(a)list | 08-11-20 | 20:38

Zozo, ik dacht dat die inteeltmoslims zo tegen kwetsen waren, maar dat heb ik dus helemaal verkeerd begrepen.

obominotie | 08-11-20 | 20:38 | 1

Exact, en vergeet het verbinden en in dialoog gaan niet, respect en bruggen bouwen. (Alleen door en voor achterlijk links).

Santoku | 08-11-20 | 20:44

Dit soort afval is de kanker van een moderne samenleving.

Randall3.0 | 08-11-20 | 20:37 | 1

Inderdaad een kwaadaardige puinhoop. Onze samenleving zit dan ook in de terminale fase, geen behandeling tegenop gewassen met de domheid en corruptie dat Nederland eigen heeft gemaakt.

Santoku | 08-11-20 | 20:46

Heeft het OM al gereageerd met wordt niet vervolgd?

PedroD | 08-11-20 | 20:37 | 1

Han Pekel wel

Ragnar_Lodbrok | 09-11-20 | 00:14

Lachen jullie maar, die jongen schijnt wel heel erg populair bij de geitjes te zijn.

Mr_Natural | 08-11-20 | 20:37

Van. Vrijheid van meningsuiting. En dat is geen mening. Dat is een daad. Je bent helaas niet de enige met een laag IQ die dat door elkaar haalt. Meer varken eten. Zijn slimme dieren.

ik.zou.haar.doen | 08-11-20 | 20:36

Eenzame opsluiting en nooit meer vrijkomen

Mich2007 | 08-11-20 | 20:34

Wat een gevaarlijke gek. Ik mag toch hopen dat dit wordt opgepakt als een gevalletje bedreiging.

MickeyGouda | 08-11-20 | 20:34 | 4

Meneer had gewoon een lage suikerspiegel.

Rdock | 08-11-20 | 20:36

Ik denk niet dat dit in Nederland is.

knutsel_ | 08-11-20 | 20:52
▼ 1 antwoord verborgen

Nee dit is geen cartoon. Een cartoon is een tekening namelijk, niet het schieten op een foto. Said is een achterlijk inteeltknulletje, een soort rolmodel voor Erdoturken.

Nederland80 | 08-11-20 | 20:34

Misschien kan Wilders in één of andere KOZP-organisatie gaan zitten. De geëigende manier om met Officieren van Justitie in contact te komen en hun te laten doen wat jij wilt. Alleen zijn huidskleur heeft hij tegen.

spanarchist | 08-11-20 | 20:33 | 1

Hij is een halve pinda toch? Hmm, toch niet zwart genoeg vermoed ik.

Muxje | 08-11-20 | 20:39

Deze man leeft als het ware in een film. Hij is rustig te krijgen door gelik aan zijn ballen. Zijn er hier mensen die zijn ballen willen likken? Of moet ik het doen? Redactie, hebben jullie zijn adres?

RickTheDick | 08-11-20 | 20:33 | 1

Och als hij met zijn hoofd in zijn eigen ass kan komen, kan hij toch ook en passant zijn eigen ballen likken?

Roadblock | 08-11-20 | 21:08

Is meneer ook licht getint? Dan komt hij vast wel - op een laat tijdstip en kort in beeld - bij opsporing verzocht op de tv, toch?

Rdock | 08-11-20 | 20:33 | 4

Hij zal wel op tv komen maar dan bij bv jinek of hoe ze allemaal heten. Kan hij uitleggen waT de bedoeling is en geven we allemaal een "duidelijk" als reactie.

swapper | 08-11-20 | 20:57
▼ 1 antwoord verborgen

Volgens sommigen is hij een gewoon een woordkunstenaar.

Brabeaulander | 08-11-20 | 20:31 | 1

Let op gemeente Den Haag, laat u deze kansenparel niet ontglippen!

Rdock | 08-11-20 | 20:35

Radicaliseren kun je leren.

Reebensteeltje | 08-11-20 | 20:31

Goed zo Sait! Je zult je wel heel erg thuis voelen in West Europa.

Pieterman | 08-11-20 | 20:30 | 1

Eerder Amsterdam Nieuw-West

Shoarmamasutra | 08-11-20 | 21:00

Het wordt toch een keertje tijd, om meneer Wilders zijn bedreigers gerechtelijk aan ter pakken. Die arme drommel krijgt elke dag tientallen doodsbedreigingen in de sfeer van het filmpje. Nog nooit heeft het OM zichzelf eens afgevraagd, of het niet vreemd is, wanneer je Clarice Gargaard tot bij de poorten van de hel loopt te verdedigen, maar meneer Wilders mag wegrotten in een of andere bunker, omdat alles en iedereen maar los mag gaan op meneer Wilders. Waarom accepteren we dat er met gespleten tong gepraat wordt door de overheid. (Nee, niet dubbele tong, want dat heb je als je straalbezopen bent geworden.)

Klappernoot | 08-11-20 | 20:30 | 1

Onze vaderlandse politiek laat nu eenmaal de leider van de tweede partij (nou ja: stichting) van Nederland graag even twintig jaar bungelen, in de ijdele hoop dat het aantal stemmers op de man zal afnemen. En als het met het ene trucje niet lukt, dan gaan we gewoon aangifte doen wegens 'minder' uitspraken, kan 'íe nóg tien jaartjes bungelen. Kost wat aan beveiliging, maar beter dan het aanpakken van de bedreigers, zo wordt geredeneerd, want: wij moeten natuurlijk met z'n allen niet willen dat meneer Wilders democratisch gekozen wordt. En zo mag de belastingbetaler bijdragen aan het buiten het Torentje houden van Wilders

bisbisbis | 08-11-20 | 21:02

Als je dat flikt bij een foto van een NRC journaliste van kleur krijg je 5 jaar gevangenisstraf.

de honden blaffen... | 08-11-20 | 20:29 | 1

Ja daar ging het erg voortvarend.

Trumme | 08-11-20 | 20:37

Tja, succesvol intregreren van niet westerse mensen in Europa is als van een LTS;er zwakstroom verwachten dat ze een PhD Aerospace Engineering halen. Misschien mogelijk, maar nee, zal niet vaak voorkomen.

Henk de Vries2074 | 08-11-20 | 20:29 | 3

Je bent tegenwoordig een heus gediplomeerde ‘skill’ als je sub-VMBO hebt gehaald. Waarlijk wen prestatie van formaat. Tenzij je mijn taal nauwelijks fatsoenlijk beheerst. Maar gelukkig mag je daar niets over zeggen.

Pieterman | 08-11-20 | 20:33

Het komt vaker voor dan je denkt, maar inderdaad wat minder vaak in Nederland. Wij zijn namelijk gek op stoelendansen, omdat vriendjes van elkaar weten wanneer de muziek stopt. Maar soms is één van die vriendjes dan evengoed niet snel genoeg, waardoor er dan af en toe toch nog iemand anders op het stoeltje komt te zitten die het wél eerlijk verdiend heeft om daar te zitten, wat natuurlijk als neveneffect heeft dat de stoelendans eerlijk lijkt te verlopen. Lotingstudies. Quota. Positieve discriminatie. Je kent 't wel.

VBO_B_Niveau | 08-11-20 | 21:06

@Pieterman | 08-11-20 | 20:33: Ik kijk er niet op neer, want wij hebben niet allemaal dezelfde talenten. Die jongens en meiden zijn weer beter in andere dingen dan jij. Ik kan ook een aantal studierichtingen opnoemen die vrij weinig tot niets voorstellen qua moeilijkheidsgraad, maar wie ben ik om die mensen belachelijk te maken?

VBO_B_Niveau | 08-11-20 | 21:14

Dit is een mooie kandidaat voor de VVD om direct 1 van de punten uit het nieuwe verkiezingsprogramma ten uitvoer te brengen.....

Cheffff | 08-11-20 | 20:29 | 1

Hahahaha......
De VVD die punten uit het verkiezingsprogramma gaat uitvoeren.
Ja, van het programma van GL of D’66.

J-van-de-Bontekoe | 08-11-20 | 21:59

Je zou er bijna minder van willen.

spanarchist | 08-11-20 | 20:29 | 1

Ho ho ho!!!
Pas op, minder minder zeggen is wel strafbaar volgens ons objectieve rechtssysteem.

J-van-de-Bontekoe | 08-11-20 | 21:58

ik zie meer gaten dan ik kogels hoor van deze democraat.

ptrck | 08-11-20 | 20:28

Waarom komt al dat islam volk dat ons land en onze cultuur haat, naar Nederland?
Maar belangrijker, waarom laat onze regering maar telkens mensen uit een cultuur die ons haat en op onze ondergang uit is, überhaupt het land in?

Franker | 08-11-20 | 20:28 | 2

"Waarom komt al dat islam volk dat ons land en onze cultuur haat, naar Nederland?"

Omdat moslims al wel duidend jaar dromen van verovering van het westen. Ze noemen dat stille jihad. Verovering door vermenigvuldiging. Van hun intelligentie moeten ze het namelijk niet hebben. Nee, van een man die ergens in de lucht woont en heel erg graag wil weten wat jij in de slaapkamer doet als de gordijnen dicht zijn. Daar moeten ze het van hebben. Sukkels.

En waarom laten we dat toe?

Dat doen we niet. Dat doet de ongekozen EU.....

Zwezerik | 08-11-20 | 20:33

Franker, moet je nu nu nog vragen?
Dat is toch veel te laat!
Er zijn er die zich dat al veertig jaar afvragen.

CalamityJane | 08-11-20 | 20:42

Sait is een mega sneuneus.
Hij loopt over van haat tegen het westen maat profiteert er wel graag van.

tsjajaja | 08-11-20 | 20:27 | 1

Dat geldt voor 99% van de niet westerse allochtonen.

Franker | 08-11-20 | 20:29

Wat moet dat stuk afval hier in Nederland?

Boy Cot | 08-11-20 | 20:27 | 1

Misschien iets voor de biomassa centrale?

laurentius | 08-11-20 | 21:27

Vervang de foto van Geert voor prins pils en hij lag al in het cachot.

BrutusBosch | 08-11-20 | 20:27 | 1

Erdogan.

De Profundus | 09-11-20 | 07:13

Zal wel weer satire zijn.

PedroD | 08-11-20 | 20:26

Je doet maar lekker. Ik heb een doelwitpapier met een afbeelding van een gozer met een theedoek. Ik zie er een Charlie Hebdo cartoon in, maar twijfel er niet aan dat Zaadje er z'n ideologisch opperhoofd in ziet.
BAMMMM, raak! Lucht op!
"Ieder z'n meug!" zei de boer, en hij klom op de zeug.
"Een geit op z'n tijd!" zei Mo, en hij ....

Du-u-u-h | 08-11-20 | 20:26

Ik heb net een cartoon getekend, van moslima’s die opgehangen zijn aan hun eigen hoofddoek, want dat mag volgens Saït. Als we dan toch aan het overdrijven zijn ...
als homo’s van een toren gegooid moeten worden volgens een profeet moet dit ook kunnen.

Analia von Solmsch | 08-11-20 | 20:25

Is trouwens wel kut dat hij ´t FuckSchaap beter beheerd dan ik...

neonreclame | 08-11-20 | 20:25 | 1

beheerst

SergeantPierlala | 08-11-20 | 20:28

Geert, mijn beste, mijn onvoorwaardelijke stem had, heb en houd je.

GKJP | 08-11-20 | 20:25 | 3

Niet genoeg, Marx Rutte staat op 40+ zetels. U bent kennelijk de enige.

Graaf_van_Hogendorp | 08-11-20 | 20:26

Moet je eens proberen met een foto van Sigrid Kaag....

Zwezerik | 08-11-20 | 20:24 | 1

Of een cartoon van Mohammed.

Jos Tiebent | 08-11-20 | 20:30

Boete voor milieuvervuiling.
Verder niets illegaals.

RickyLaRue | 08-11-20 | 20:24 | 1

Ja als lood geen zware metalen is!

Shoarmamasutra | 08-11-20 | 21:01

Stukjes afval met een pistool moeten ergens naartoe waar je ze nooit meer tegenkomt.

van stampij | 08-11-20 | 20:24 | 2

Ze boeken nog steeds terreinwinst. En
iedereen is bang.

CalamityJane | 08-11-20 | 21:07

Meneer ziet zichzelf waarschijnlijk als humorist?

poepaanmijngaatsie | 08-11-20 | 20:23

Niks luchtdrukpistool. Dit is een vuurwapen.

Zure_Kwark | 08-11-20 | 20:23 | 16

Lijkt erop dat ik geen gelijk ga krijgen.
Heb wel eens een .22 danwel 5mm afgeschoten. Klonk echt anders.

RickyLaRue | 08-11-20 | 21:44

@Trumme | 08-11-20 | 20:39: Naar Turkije (als ik de goed geinformeerden hier mag geloven), bel ik Erdo even en zet dan chips en nootjes klaar.

Keyboardspeler | 08-11-20 | 21:46

Klopt, het is een .22 pistool. Als je de video op youtube bekijkt kun je met de komma en punt beeld voor beeld bekijken. In het 23e frame van de 4e seconde zie je een .22 huls wegspringen.

gekwetst | 08-11-20 | 22:43
▼ 13 antwoorden verborgen

Is dit in Drenthe..??

neonreclame | 08-11-20 | 20:22 | 2

Denk ergens in Turkije.

impy | 08-11-20 | 20:25

Als je op de man googeld, lees je dattie in turkije woont. Hij heeft hier nogal wat belastingschuld.

hotnot | 08-11-20 | 20:39

Wie heeft dit stuk stront binnengelaten en waarom is hij nog niet vast- en uitgezet?
Vandaag Geert, morgen misschien u of ik.
Let eens op het gemak en het fanatisme waar hij mee knalt, doodeng.
Ik ga heel ver - misschien wel ... en opgerot ver - maar ik hoop echt dat deze terrorist vanavond nog niet uitkijkt bij het oversteken.

Graaisnaaiert | 08-11-20 | 20:21 | 1

Of dat hij binnen anderhalve meter en zonder mondkapje etc.

J-van-de-Bontekoe | 08-11-20 | 21:52

We moesten ook altijd zo lachen om Gökmen.

JWZ_JMK | 08-11-20 | 20:21

Ik weet niet waar jullie een automatisch luchtdruk pistool zien, volgens mij gaat het hier gewoon om een vuurwapen.

many-more | 08-11-20 | 20:21

Sait! Van rijsgool altijd geslaagt! \0/ Dat deze held nog filmpjes maakt.

Graaf_van_Hogendorp | 08-11-20 | 20:21

Ziek

Dickie1908 | 08-11-20 | 20:21

gezellig

Fred_Lieke_account | 08-11-20 | 20:21

Welke open inrichting is dit, en hoezo hebben ze er wapens? Vreemd.

Panos88 | 08-11-20 | 20:20 | 1

Vermoed die ene in Den Dolder, daar lopen meer gekken los dan er vast zitten.

boerenvla | 08-11-20 | 20:22

gevalletje lage suikerspiegel

DirkeBouten | 08-11-20 | 20:20

Ok, deze muzelman kan ook weg.

Longhorn | 08-11-20 | 20:19

Maar kan hij dat ook op een A4tje?

Mr_Natural | 08-11-20 | 20:18

Gaat niets mee gebeuren. Het is immers geen gare photoshop van Sylvana Simons op Facebook. Of die journaliste.

JohnLocke | 08-11-20 | 20:18 | 3

En Geert is niet zwart of moslim want dan heb je in dit land een streepje voor...

eerstneukendanpraten | 08-11-20 | 20:19

Juist geconcludeerd helaas.

J-van-de-Bontekoe | 08-11-20 | 21:49

Wordt vervolgt inderdaad. Voodoo & bad karma.

keestelpro | 08-11-20 | 20:18 | 4
▼ 1 antwoord verborgen

Eindelijk weer een bericht van hem. Is nu al bekend wie dit typetje speelt? Of is dit echt?

BobDobalina | 08-11-20 | 20:18

Het OM is onmiddelijke begonnen met wegkijken.

smdyasc | 08-11-20 | 20:17 | 2

Reken maar dat meneer de aandacht heeft van het OM. Hij zoekt de grenzen op en pas als er echt iets strafbaars wordt gedaan kan het OM ingrijpen.

ChipsNootjesBier | 08-11-20 | 20:20

Je kunt hier een bedreiging met een misdrijf tegen het leven in zien. Daarnaast wapenbezit en gebruik hiervan, ervan uitgaande dat dit in Nederland is. Hier gaan we meer van horen.

BobDobalina | 08-11-20 | 20:21

Hoe kan het dat dit varken nog niet achter de tralies zit?

luukeeeeeert | 08-11-20 | 20:17 | 1

Omdat we in Nederland niet reageren op een cartoon of grap zoals men gewend is in de woestijn.

the Jackdawn | 08-11-20 | 20:50

Dit zal door het OM worden geseponeerd vanwege een gebrek aan bewijs.

Feynman | 08-11-20 | 20:16 | 6

Dit is geen luchtdruk pistool (semi auto - hahaha) maar 22 LR. daar heb je een verlof voor nodig. Dus deze KK mongool is zijn verlof nu kwijt, of hij heeft een illegaal wapen. Daar wil de popo nog wel energie in stoppen, hoewel ze liever blanke Nederlander het wapen afpakken.

funkyd | 08-11-20 | 23:06

@funkyd | 08-11-20 | 23:06: Ik hoop toch zeer dat deze lul met vingers geen verlof heeft want dan is Nederland echt van het padje af. ik zeg op het vliegtuig zetten richting Turkije en op 10 km hoogte er uit flikkeren.

Nietgek | 09-11-20 | 01:10
▼ 3 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken