'Als media Biden tot winnaar uitroepen eist hij presidentschap op, ongeacht Trumps rechtsgang'
Helder!
Scoopje van Axios. Ze schrijven dat Biden-adviseurs hen vertellen dat "If news organizations declare Joe Biden the mathematical president-elect, he plans to address the nation as its new leader, even if President Trump continues to fight in court. (...) So if Biden is declared the winner, he'll begin forming his government and looking presidential — and won't yield to doubts Trump might try to sow." Ze zouden hierbij afkijken van de fout die Democratische kandidaat Al Gore in 2000 maakte door na te laten zijn overwinning te claimen, en Bush de Supreme Court uiteindelijk hem de overwinning toe liet kennen. Daar heeft team Biden deze ronde blijkbaar geen zin in. Trump kennende, echter, lijkt het uitgesloten dat hij zijn ambt uit handen geeft zonder zwart op wit te hebben dat hij verloren heeft. Kortom, dit wordt een slugfest. Maar goed, vanavond om 21:00 dus HIER LIVE OP GEENSTIJL Hans Teeuwen, Roderick Veelo, Theodor Holman, Geerten Waling, Zentgraaff en de hele GS-crew bij Chips, Nuts, Beer ELECTION NIGHT.
Social
Reaguursels
InloggenDe mathematische winnaar.
Het is mogelijk om meer stemmen te krijgen, maar toch minder kiesmannen te winnen. Sommige staten doen er meer toe dan anderen.
Bij de vorige verkiezingen had Hillary Clinton ook 100.000 stemmen meer. Maar Donald Trump won meer kiesmannen en werd dus president.
Joe Biden zegt dus dat hij zichzelf tot winnaar uit roept puur op de numerieke aantallen en negeert dan hij minder kiesmannen heeft.
Volgens mij heet dat een staatsgreep.
En ja, het kiessysteem in de Verenigde Staten is krom met dat systeem van kiesmannen, maar als het in het voordeel van de Democraten werkt hoor je ze niet klagen.
Maar dan anders ... > twitter.com/neoliberal_dad/status/132...
Biden, toppertje!
En soms onverstaanbaar.
Goh, zou de media Biden als president uitroepen, die bets leveren niets op.
Die presidentspoll klopt trouwens niet. Trump kan geen 46e president worden... Hij is al de 45e en dat blijft hij, ongeacht hij wint of verliest.
Landslight victory for oom Donald. Oh, wat gaan we weer genieten van al die zure linkse meesmuilen!
Bewaar deze tegel maar even.. *grinnik*
www.youtube.com/watch?v=iXPqXW534nQ&a... Creepy Biden.
Wat ben ik klaar met die walgelijk partijdige verslaggeving door de Nederlandse media (Mouthaan voorop), alsof dat het verschil gaat maken.
Dit dus.
Biden kiest dus om de eerste zet in de burgeroorlog te doen.
Dacht ik nou ook ja.. het rechtssysteem negeren.
Het woord "Democraat" in de partijnaam belooft nooit wat goeds, zie ook: D66!
Lekker belangrijk die verkiezingen. Wint Ajax van FC Midtjyland? En grijpt Liverpool Atalanta bij de taas? Daar draait het om vandaag.
Dit dus... wzawzdb
Is d'r ergens een link naar US-tv live? Dus niet die dingen die zeggen dat het in jouw regio niet mag of dat je eerst moet inloggen en dan een plan moet kiezen van betalen.
de grote jongens zullen vast wel een youtube stream ergens hebben.
www.livenewsmag.com
of bijvoorbeeld: www.livenewsmag.com/fox-news-live-str...
Zegt Trump tegen Biden: "You naait 't steeds... "
af
Biden,.. een beetje Badr Hari wel.
Als media Biden tot winnaar uitroepen eist hij presidentschap op, ongeacht Trumps rechtsgang
Rico heeft gewonnen! Ja maar Badr is beter en eigenlijk de winnaar, hij was gewoon geblesserd geraakt door die trap van Rico. Badr is de echte winnaar! Wallah!
Mooie vergelijking!
Ik begrijp dat als niet op schrift vaststaat dat Biden de winnaar is maar de media hem als winnaar aanwijzen en hij uitroept dat hij een regering gaat vormen Trump hem laat arresteren en gevangen laat zetten? Lijkt me een leuk scenario.
En dan heeft Trump ineens een "coup" gepleegd..
De westerse wereld heeft geen Biden nodig, tenminste, niet nu, niet in deze instabiele tijd. Dus ik zeg, 4 more years.
Eens!
Beijing Biden is de klos. Amish zitten op de Twamp train. twitter.com/BarstoolNewsN/status/1323...
LOL!
Komt Omtzigt nu wel of niet vanavond naar de GS bunker ?
Maga. Let maar op.
Het wordt Richard Nixon.
Dat denkt Biden idd.
@Graaf_van_Hogendorp | 03-11-20 | 18:48: Nee, Biden denkt dat George Bush zijn tegenstander is. Of versprak hij zich laatst?
Als we het over acceptatie hebben is de vraag; waarom bereiden de grote steden zich voor op rellen??
Van mogelijk geweld van beide kanten zeggen ze.
@Roze_bril_drager | 03-11-20 | 18:43:
Yup. ChArLoTtEsViLLe!
@Pieter_Auper | 03-11-20 | 18:44:
Far right proud boys (geleid door een zwarte Cubaan) natuurlijk.
@roze bril... Zekers, heel veel steden gesloopt door Trump aanhangers afgelopen jaar...
Omdat "democrats" nu eenmaal moeite hebben met verliezen.
Zo hebben zij het bv na vier jaar nog steeds niet verwerkt en geaccepteerd dat Hillary aan het kortste eind trok.
@Harrie7949 | 03-11-20 | 19:00: heel links kan niet tegen zijn verlies. Onze media heeft ook 4 jaar lang lopen janken.
Waarom wordt Omtzigt niet meer genoemd?
Heeft Hugo hem teruggetrokken?
Als Trump verliest zal er binnen een jaar vast wel weer ergens een oorlog uitbreken, zijn ze namelijk goed in die Demoncraten.
Idd. Trump 1 vd weinige presidenten die geen oorlog begonnen is
@horsteknots | 03-11-20 | 18:44: geen dronebama inderdaad
Ik blijf stuk gaan bij het zien van de gaffs van Biden! Haha zou toch wat zijn dat die demente deur het gaat worden.
Dictators zijn aan het einde van hun leven altijd wat sleets.
twitter.com/LarrySchweikart/status/13...
Fascinating. Spoke with a friend who is in media in Baltimore area. Said that ALL the people in the media think Biteme is winning/Rs are glum, but ALL his friends in volunteering, on the ground are seeing a massive landslide for Trump.
GET OUT OF THE MEDIA.
Leuk he, zo een kloof.
De Verdeelde Staten van Amerika.
Kan ik op Erik Mouthaan stemmen?
Gelukkig alleen voor de CNN pijp-award.
Ga het morgen wel zien wie er (waarschijnlijk) gewonnen heeft: een narcistische hork of die vergeetachtige man. Maar eerst gaan er weken zo niet maanden van gebakkelei en juridisch wapengekletter aan vooraf. Kunnen we daarna aandacht besteden aan de problemen hier. Want die zijn er genoeg.
Trump vrij kansloos, als die ik die peilingen zo zie. Ik denk dat ik vanavond Biden ga uitroepen tot President.
Ik hoop het, maar eerst zien en dan geloven. Heb je trouwens een linkje van de peiling?
Bekijk die kansloze peilingen van 4 jaar geleden ook nog even.
@Diederik_Ezel | 03-11-20 | 18:13:
ig.ft.com/us-election-2020/
Dit is wel een goeie, je kunt zelf je verwachting voor de swing states invullen
Wie kiest er voor een seniele president en zijn pedozoon ... laten we het niet hopen dat Biden wint
Trump is narcistisch en lomp maar geen pedo
Trouwens alle leiders zijn narcistisch
Weet je wat het is: het Amerikaanse volk bepaald wie hun president wordt en daar hebben we ons bij neer te leggen! Zo werkt democratie nu eenmaal! Dus niet 4 jaar lopen huilen zoals die "democrats" hebben gedaan! En wij hier in Nederland hebben dat ook maar te accepteren!
@Harrie7949 | 03-11-20 | 19:04: Ja, maar zo werkt onze msm niet. Alles wat de NPO zegt is waar en wie het daar niet mee eens is, is een nazie of wappie.
Het zou mij ondertussen ook eens benieuwen wat er met Huis van Afgevaardigden en de senaat gaande is. Als ik me niet vergis mag (bijvoorbeeld) AOC vandaag ook haar stoeltje verdedigen..
Minnesota kan prima rood worden deze verkiezing. Dat zou wel de ultieme kers op de taart worden bij een overwinning van Trump, en dat zal die zeker even gaan benoemen dan.
Niemand hier gnews.org/ gevolgd, en de foto's gezien van Hunter, en zijn mailtjes, en zijn contact met Zuckerberg ?
Nee, we zijn niet geïnteresseerd in wappie-sites.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 18:03: WE willen alleen onze eigen waarheid bevestigd zien. Dit is we uitspraak en daar moet u het maar mee doen. Oh ja, we vind orange man bad.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 18:03: We?
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 18:03: Foto's en Video's zijn duidelijk genoeg. Een vieze vent die Hunter Biden.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 18:03: speak for yourself kuif
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 18:03:
Spreek voor jezelf met je "we", je bent door niemand gekozen tot de GS spreker. Hou ook eens op met dat zielig eeuwige herhalen van "wappie dit en dat".
Dit gaat ontzettend gênant worden. Zin in!!
Widespread reports of machines down in Michigan.
twitter.com/MichaelCoudrey/status/132...
Sommige staten worden stemmen die per post binnenkomen nog dagen na de uitslag meegeteld. Het zou hilarisch zijn als de te late Biden stemmers dan maar niet insturen "omdat Biden toch al gewonnen heeft" en Trump dan op het nippertje alsnog wint met nagekomen stemmen.
Die tellen sowieso alleen mee als ze uiterlijk 3nov. verzonden zijn.
Ik hoor net 100miljoen vroege stemmers, dat is wel veel, of is het niet te vergelijken met de europese opkomst percentages?
Altijd geleerd dat als je verkiezingen houdt een president verkozen wordt op basis van de verkiezingsuitslag.
Maar nu begrijp ik dat een president niet gekozen wordt, maar uitgeroepen door nieuwsorganisaties.
Wat een lul die leraar maatschappijleer.
Ze creeëren zelf verhalen over dat Trump gaat weigeren te vertrekken of het gaat aanvechten. En als ie misschien straks verliest dan stapt ie gewoon af, en dan is het lachen dat hij met de staart tussen de benen wegloopt. mark my words.
En dat dan Erik Mouthaan dankzij GS de .45ste president van de VS wordt. Met een beetje hulp van ene Joris van L. Schei toch uit: met een paar euris taxpoet kan zelfs de aanstaande Beste Burgemeesterette ter Wereld van Oud Amsterdam nog president worden van de United Shitholestates. En al helemaal met Sylvana Simons als 12 years her slavegirl.
Er gaat meer dan genoeg fout in ons eigen kleine klotelandje, al dan niet trans-Atlantisch gerelateerd (fiscaal), maar laat de aanstaande Pax Americana alstublieft niet ons voorland zijn.
Oh, en boys? Be safe vannacht. Dit is dan voor de verandering beslist geen grap.
In mijn echtelijke sponde is het altijd 'safe'. Raar, maar waar.
Och Calimeros! Gaan we nu de cijfertjes blauw kleuren opeens de slachtofferkaart trekken? Waar zijn opeens die vele "sore losers" roepers, na trump's overwinning in 2016?
De enige die van plan is deze verkiezingen te stelen is the Donald, maar als de swing States die nu al naar Sleepy Joe neigen doorslaan naar blauw is het niet eens zo raar dat hij de overwinning claimt. Immers de late binnenkomende stemmen gaan toch vooral naar Joe. Enfin, we gaan het zien Calimeros, maar bereid je vast voor op een teleurstelling bij de bier, chips en nootjes avond. Zet het maar op een zuipen jongens want die kater komt morgen sowieso!
Het zit je nog steeds dwars hè dat die goede Trump won in 2016.
Zonder Corona hadden we hem nog zeker 4 jaar gehad, nu waarschijnlijk niet maar zo gaan dingen.
Heerlijk als Trump het wederom gaat winnen, en zo niet kunnen we alsnog toekijken hoe het stelletje deplorabelen het deze keer voorgoed gaan vernaaien. Kan nie wachten, hahaha!
Zelf u zult moeten vaststellen dat het al zo'n 10 jaar een gênante vertoning is in beide kampen, zowel rood als blauw. De dingen waar Trump van beschuldigd is en de zaken waar hij zijn tegenstanders van heeft beschuldigd. Wie het ook wordt, de uitslag zal een ramp zijn voor de VS, alleen bij Trump een klein beetje minder erg.
Controleur niet welkom in Philadelphia
twitter.com/RealJamesWoods/status/132...
Dubieus bord in Pennsylvania
twitter.com/MichaelCoudrey/status/132...
Naja! Hadden de bewapende proud boys beter daar kunnen gaan intimide eehm, controleren.
Ik weet natuurlijk totaal niet hoe betrouwbaar dit is, maar dit is wel een interessante site om te volgen: joeisdone.github.io/florida/
De democraten hebben massaal via de post gestemd, maar Trump ligt voor tijdens het stemmen op election day, en is met een inhaal race bezig
Trump ligt al 74000 stemmen voor en dat stijgt met 500 per minuut
Voorspelbaar natuurlijk.
Dit is een logische ontwikkeling.
Ik zit helemaal klaar met pilsch en sjips om de totale meltdown van Masturberik Mouthaan en Eelco Bosch von Riefenstahl te aanschouwen. Beste tv sinds 2016. #GoTrump!
Zie jullie vanavond.
Zouden Gelauff en Rijxman hier ook wel willen... Als de NPO Mark Rutte uitroept tot winnaar, dan is hij de winnaar... Fijn democratisch uitgangspunt...
De MSM heeft Marx Rutte al uitgeroepen tot winnaar. VVD peilt tussen 33-40+ zetels al meer dan een jaar. Nederlanders zullen wel hiernaar gaan stemmen.
@Graaf_van_Hogendorp | 03-11-20 | 17:31: inderdaad, mensen willen graag bij de winnaars horen. Zo worden peilingen een soort self fullfilling prophesie...
Mocht Biden onverhoopt winnen, zal zijn toespraak wel weer de nodige humor opleveren. Kennen we deze nog?
"I've got hairy legs! They turn blonde... uh... in the sun!"
Trump for the win en zin in de stream vanavond!
I choose truth over facts
of het nou biden of trump word, het zijn allebei zulke incompetente zakken dat we serieus het einde van de wereld mogen verwachten <-- mijn nichtje van 14... weet ik niet maar een vette burgeroorlog kan je wel verwachten ja....
Huilerd
Toch wel een cheeseburgeroorlog he?
De linkse media kan claimen wat ze willen, maar er twijfel bestaat wordt niemand op dezelfde avond tot winnaar uitgeroepen.
Straks dus twee oude mannen die tegelijkertijd hun overwinning uitroepen. Mooi.
Kunnen de net zoals hier een coalitie aangaan en met alle kiezersbeloften hun reet afvegen.
Alles wat ik hier lees is al gezegd de afgelopen dagen. ik zie het morgen wel.
of over drie weken...
De democraten en media zullen de overwinning proberen te grijpen zonder eens te kijken naar de uitslag. Want ja, ze hebben moreel al gelijk toch?
Dat is het fijne van policorlinks: je hebt altijd gelijk !
@Nichtsneues | 03-11-20 | 17:16:
Zijn net moslims
Ik wil ook zo'n joker!
Zelfs wanneer Trump wint roepen de linkse media dat Biden de president is. Dus Biden heeft bij voorbaat al gewonnen.
De polls van Pennsylvania, Florida en North Caolina beginnen al om te draaien in de richting van Trump.
Men ziet blijkbaar de bui al hangen en gaat alvast bijsturen om straks niet weer volledig in het hemd te staan.
Bron:
twitter.com/politics_polls
Het zit anders nog erg ver uit elkaar. Moeten nogmaals 10 punten gaan corrigeren.
Het zou mij overigens niks verbazen als blijkt dat heel Amerika uiteindelijk op Hugo de Jonge heeft gestemd.
Haha bedankt voor dit plempsel.
Oh, we just love “Joego”! He got such nice shoes...
Nou, Bidden maar dat Trump het wordt
Deze is ook lache, Obama: Joe Biden!....... Joe Biden!.........
video.twimg.com/ext_tw_video/13226076...
Wat zijn ze toch traag, die trapliften.
Aan de kleding te zien zijn ze al in de rouw.
Bepalen de MEDIA of hij gewonnen heeft!?!? Lijkt mij toch niet. Hij is winnaar, of Trump, als de overheidsorganisatie die daar over gaat die uitslag geeft.
Natuurlijk bepaalt hij dat niet. Maar Spartacus had zin in een rellerig betoogje.
Het houden van een overwinningspeech betekent ook niet dat je hebt gewonnen. Anders hadden ze dat allebei al lang gedaan. Hij houdt een overwinningspeech eventueel te vroeg, en die klopt dan of hij maakt zichzelf belangrijk, maar beinvloed het echte resultaat niet (tenzij de supreme court de uitslag gaat vaststellen).
Meestal ben jij het rellerig reaguurdertje toch?
@Lorejas | 03-11-20 | 17:45: Ik ben niet in dienst van GS.
Trump wint natuurlijk, mensen worden zwart gemaakt als ze er openlijk voor uitkomen. 2016 repeat love it. Ik zet Jinek alvast aan!
Dat zwart maken. Kan dat nog wel in 2020?
Exact dit. Met de roze plopkap onder de neus zegt iedereen braaf op Biden te stemmen uit angst voor represailles van den linkschen deugmeuns. Achter het gordijn wordt het full pull Trump. Hell yeah Murica!
No worries... Red Wave Incoming!!!
Hebben wij hier niet een hoofdredacteur van een Algemeen Belgisch Dagblad die elke kandidaat die hij wenst premier zegt te kunnen maken?
Zelfs Wilders
Ik snap dat dit op GeenStijl waanzinnig lijkt.
Maar je moet erbij begrijpen dat bijna geen enkele staat een officieel resultaat heeft binnen 24 uur na de verkiezingen. Dus iedere president zolang je al leeft heeft de overwinningspeech gehouden voordat er ook maar 1 staat een officieel resultaat had opgeleverd.
Het enige nieuwe hier is dat Biden een overwinningspeech zou houden zelfs al zou Trump zich als een kleuter opstellen en zijn verlies niet zou willen toegeven.
(hoop eventueel en zou kunnen hier, want misschien wint Trump wel)
Plus, je kunt stemmen per post, en dat wordt dit jaar veel gedaan, dus zolang de post van vandaag nog niet afgeleverd is weten ze nog niet eens hoeveel stemmen er uberhaupt te tellen zijn.
Ik denk dat liberal media nog best wel huiverig zal zijn om een uitslag te roepen, ik denk zelf dat er morgenochtend onze tijd nog geen duidelijkheid zal zijn.
@TheOtherWhiteMeat | 03-11-20 | 17:04: De meeste staten hebben een wet dat de uitslag binnen x aantal uur bekend gemaakt moet worden. Stemmen die via de post zijn gekomen en niet binnen de tijd zijn geteld tellen dan niet meer mee.
Ach ja de media. Heb je het gehoord? Heb je het gehoord? Hij zegt: America first.
Dat doet elk normaal land, oen. Elke land probeert er zoveel mogelijk voor zichzelf uit te slepen. Als lezer of kijker denk je: zijn jullie nou echt zo wereldvreemd? Nee, hypocriet, oplichters, samenzweerders, lakeien.
Joe Biden is op het laatst ook maar America First gaan roepen. Maar uiteraard koppelde de media dat toen niet aan extreem foute linke soep.
Biden is niet zo America First. Biden heeft als vice-president onder Obama in Shanghai gepleit voor verdere integratie van de Chinese en Amerikaanse overheid. Ik zal er niet vreemd van opkijken als hij het eerste jaar inderdaad hard is tegen China, maar dat hij daarna allemaal "goede deals" met China gaat sluiten, die China natuurlijk niet naleeft, zodat China gewoon weer op oude voet door kan gaan met de wereld over te nemen.
Omdat er straks een Amerikaan zonder werk zit?
Hoe snel kan men deze neutraliseren van oranje brulboei naar oranje premier voor 17 maart 2021?
Ik wil namelijk ook géén belasting meer betalen.
Covid is een griepje.(eens)
En Nederland (vooral het oosten) komt altijd op de eerste plaats.
Gewoon doen,ieder haar eigen pensioen!
Kortom: de democrats-kandidaat laat zichzelf door grotendeels door de democrats georiënteerde media tot president uitroepen. Riep er iemand "coup d'etat" daar achter in de zaal? Wie was dat?
Gewoon het leger inzetten tegen een onrechtmatige opstand. Wanted, dead or alive.
Waarschijnlijk een Fransman...?
@Zenzeo | 03-11-20 | 17:02: of een canadees...
Smeriger kan het bijna niet. Zou je ze niet?
Nee, niet.
Of je nou voor of tegen Trump bent. De democraten zijn net zo democratisch als D66, the liberal democrats, de VVD enz.enz. Zo gauw ze het woord democratisch in de benaming hebben doen ze hun best dat niet te zijn.
Het Ministerie van Waarheid (of Veiligheid) is er niets bij.
Zie de DDR.
Net zo iets.
Als Biden wint zal de rest van de wereld juichen.. Dan kunnen ze weer geld van Amerika tegemoet zien..
Nou... een aantal landen zouden 'em juist moeten knijpen, krijgen weer wat bommen op de kop. China zou dan wel heel tevreden zijn, dat dan weer wel.
China zal een groots vuurwerk afsteken bij winst van Biden.
Biden 2 procent voor in Florida. Dat gaat de goede kant op.
Extra motivatie voor de Republikeinen om toch maar te gaan stemmen.
Morgen ga ik jou keihard uitlachen :)
@tjongerschans | 03-11-20 | 16:49: Friezen onder elkaar blijven altijd vriendelijk.
En wat denk je dat er gaat gebeuren als Biden wint? Wat heeft hij precies te bieden? Wat gaat er dan zo geweldig worden waar jij nu al om staat te juichen? En graag anti-Trump non-argumenten achterwege laten. Gewoon inhoudelijk.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 16:50: Ben geen Fries!
Wat? Ben jij een Fries? No way, je bent geen van ons Kuifje pak je biezen maar naar Brussel hier in Fryslân hoeven we je niet.
Van die zelfde organisaties die het in 2016 zo fout hadden. !! Bij Cahaly / Trafalgar is het andersom. twitter.com/RobertCahaly/status/13235... net als in de overige swingstates. En hij zat goed !
Tja, Biden zou best wel eens kunnen winnen. Niet omdat hij of zijn kiezers een duidelijk alternatief programma hebben, maar omdat Trump koste wat kost weg moet. Trump stond (staat) nog ergens voor, Biden staat nergens voor, of het moet een lange leegte zijn waarin iedereen de weg kwijt raakt.
@Here's Freddy | 03-11-20 | 17:00: Trump staat voor zijn eigen hachje.
@tjongerschans | 03-11-20 | 16:56: Beter. Ik dacht al....
@JohnMarston1907 | 03-11-20 | 16:56: Kom op Gurbe, niet zo onvriendelijk.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 17:07: Biden staat voor zijn eigen hachje. Die moet nog ff wat laptops en zo laten verdwijnen. En dan kan hij vertrekken en neemt muts Harris het over.
En verder constateer ik dat je geen enkel inhoudelijk argument hebt. Past bij de huidige emo-maatschappij. Net als moslims.
@Zwizalletju | 03-11-20 | 16:58: Prachtig!
@Boogschuttertje | 03-11-20 | 17:29: Biden heeft heel veel goede ideeën.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 18:07:
Geef eens één goed idee prijs van Biden want tot nu heeft hij ze aardig geheim gehouden, het gaat helemaal niet om inhoud maar om de persoon Trump.
Zelfs als Trump met overmacht wint dan gaan de Democraten dit niet accepteren. Is al aangegeven door Clinton dat hij niet zoals als zij het verlies moet accepteren. Ze selecteren al maanden voor op een juridisch spel om hoe dan ook de nieuwe nominatie te blokkeren. Daarom het gejank na het hoogst gerechtshof men hoopte daar een voordelige uitspraak veilig te kunnen stellen. Nu word het eindeloos procederen en een media offensief om op die manier het kiescollege buitenspel te zetten. Hopen wat republieken uit het moeras mee te krijgen en met het huis van afgevaardigden de macht te grijpen. Pelosi zou dan demissionair de taken op zich nemen tot het kiescollege tot een uitspraak komt. Dan word de nood toestand uit geroepen en is de coup compleet.
Het gaat de Democraten erom dat alle uitgebrachte stemmen worden geteld.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 16:51: Dan verliezen ze zeker. Iets met kiesmannen.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 16:51: net zolang door tellen, her tellen en betwisten tot de wettelijke termijn van het kiescollege verlopen is. Zie dan het bovenstaande scenario. Donkere wolken pallen zich samen boven Washington. Wij maar denken dat Frank Underwood fictie is.
@P-unit | 03-11-20 | 16:58: pallen is pakken.
We zijn gewoon getuigen van een directe poging tot coup d'etat.
De Democraten zullen ook wanneer Trump vannacht al 350 kiesmannen achter zich heeft de winst uitroepen.
In geen enkel geval gaan de democraten Trump accepteren.
Het doet er ook niks toe of de democraten een herverkiezing accepteren, of zichzelf als winnaar uitroepen.
Daar heeft de VS een procedure voor, met het electoral college.
Nog een dagje en dan mag Sleepy Joe eindelijk verhuizen naar een nieuw huis. Het verpleeghuis uiteraard. Niet het witte huis.
Ik hoop het, maar ik vertrouw die democraten voor geen centimeter.
Hij merkt zelf het verschil toch niet.
ongeacht de uitslag. Een stem voor Sleepy Joe is een stem voor Kamala Harris.
californiaglobe.com/section-2/she-sai...
@Glasgow Argus | 03-11-20 | 16:48: Harris is uitermate deskundig.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 16:51: jij vindt rutte ook uitermate deskundig dus dat zegt helemaal niets.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 16:51: ... in het ruïneren van levens.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 16:51: Harris heeft haar carriere gemaakt via het bed van Willy Brown.
Als Public Attorney heeft ze een heel dubieus verleden. En bovendien is ze een heel eng mens.
De minst populaire kandidaat in de democratische voorverkiezingen. En die moet via het 25e amendement op de presidentszetel gehesen worden?
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 16:51: Als maîtresse?
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 16:51: Nou vertel maar eens dan wat ze zo goed gedaan heeft.
@Glasgow Argus | 03-11-20 | 16:56: Ze lag er al in de eerste ronde van de primaries uit. Niemand moest ‘r. En als Attorney General heeft ze er ook weinig van gebakken. Kortom, het is niks.
Dit moet haast wel een clusterfuck worden. Als ik geen leven had, bleef ik er voor op. Ik kijk morgen de hoogte(diepte)punten wel. Onder aan de streep maakt het weinig uit welke bejaarde er wint. Voor ons al helemaal niet. Wat is nou 4 jaar op een mensenleven.
Vraag me af wat W. Churchill en F. D. Roosevelt van Trump gevonden zouden hebben, denk dat ze zouden hebben gedacht dat hij ontsnapt was uit één van die freakshows die in hun tijd nog legaal waren. The man with the orange head...
U heeft het niet zo op Trump?
@Usumani | 03-11-20 | 16:47: Nee, vergeleken bij de twee door mij genoemde staatslieden is Ome Doon maar een heel armoedig presidentje...
En wat zouden ze dan van Biden hebben gevonden, die soms niet meer weet waar hij is?
@kunstliefhebber | 03-11-20 | 16:59: Geen idee.
De democraten doen dus precies dat waarvan ze Trump beschuldigen! Typisch!
Do what i say, don't do what i do. Het motto van alle links-gekkies.
Dat kiescollege heeft niets meer te zeggen?
Mouthaan, Arnold Groenberg en Jinek gaan het moeilijk krijgen met de emotionele verwerking
Zelfs het haar van Trump is minder droog, minder breekbaar, minder dor en minder beschadigd dan dat van Yo Biden.
Waar koop je dergelijke toupetjes?
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 16:44: Vraag dat aan Grapperhaus.
Dus president moet zeggen dat hij niet blijft zitten, bij een niet heel duidelijke uitslag, waarin presidentskandidaat een beetje heeft gewonnen is en presidentskandidaat Biden gaat wel roepen dat hij President is, wanneer hij een heel klein beetje heeft gewonnen, terwijl de uitslag nog niet volledig is. Heel bijzonder.
Daar is een woord voor. Het woord is hypocriet!
Enigste manier dat de Dems winnen is met Fraude! Dit is de Manier waarop ze de coupe gaan proberen te plegen: CNN etc zeggen gewoon op basis van wat wij weten, ondanks to close to call ofzo, zeggen wij Biden heeft gewonnen: Biden doet alsof hij nu gelijk president is ( ipv pas in februari) en hij gaat gelijk dingen willen doen. Overmorgen blijkt dat CNN heeft gelogen dmv uitslagen via officials en onafhankelijke media ( hoi Tim Pool etc) en Trump heeft gewonnen met een landslide... Chaos compleet Burgeroorlog aanstaande.
Hopelijk wordt de Landslide zo duidelijk dat zelfs CNN MSDNC niet durven te liegen en mee te werken aan dit coupplan van #teamdemsocialists.
Nee joh, ze staan ruim 8 procent voor in de peilingen.
Je betoog is leuk hoor, maar hoe kom je bij een landslide? Wat versta je daar onder? Vond je zijn overwinning van 4 jaar terug ook een landslide? Wie er ook gaat winnen, het gaat vrij close worden. Amerika is gewoon verdeeld en er zijn ontzettend veel mensen die altijd op de eigen partij stemmen. Dat is echt niet opeens veranderd lijkt me.
@ZureKoek | 03-11-20 | 16:46: ik hoor en lees over veel als democratisch geregistreerden dat ze op Trump gaan stemmen, natuurlijk is dat een hear-say, maar gezien de stand in Miami gaat het met niks verbazen, een landslide gaat alles boven de 320 kiesmannen en een meerderheid in senaat/huis zijn
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 16:44: er zijn peilingen die heel andere dingen zeggen. Er is ook gezegd dat als de Republikeinen 15% van de zwarte stem halen, de democraten wel in kunnen pakken. Trump staat nu soms op 30% en ik denk dat een solide 20% van de zwarte stem zeker naar Trump zal gaan.
@ikworstelengadouchen | 03-11-20 | 16:51: Hoge opkomst is vaak in het voordeel van de Democraten.
Het zou best kunnen hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat zoveel mensen er weer zo erg naast zitten. Die mensen nemen zichzelf toch hopelijk ook serieus in hun vak? Dan ben je wel een gigantische ezel als je dezelfde fout 2 keer maakt. Maar goed, fake news van news onderscheiden probeer ik allang niet meer over dit onderwerp. Ik laat me graag verrassen.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 16:44: Had Hillary 4 jaar geleden niet een kans van 95% om te winnen? Als die nu maar 8% is dat goed nieuws :)
Duidelijk verhaal! Het enge is dat Twitter en Facebook al hebben aangekondigd dat zij alle claims op de overwinning gaan blokkeren totdat 2 "major national networks" de overwinning voor 1 van de 2 heeft verkondigd. Op rechts is dat Fox en op links de rest. Wat betekent dit dan eigenlijk?
@TRICKY | 03-11-20 | 16:58: die social media vertrouw ik niet, zie het blokkeren van nieuws mbt de laptop van Hunter Biden.
Volgens mij hebben de media Biden al lang als winnaar uitgeroepen dus die verkiezingen zijn niet meer nodig.
Wat is die 2 partijen politiek toch top he jongens. Het is iig niet saai.
Slim van Joe. Trumpiedumpie de pas afsnijden.
Ook heel slim om dat voor de verkiezingen al aan te kondigen. Overtuigt mensen die twijfelen om toch maar Trump te stemmen.
Zou Joe het zelf hebben verzonnen? Lijkt me eerder gehaaid van Joe's team. Niet wachten op het eindresultaat. Je weet dat geduld een schone zaak is. Dit zaakje is vies, het stinkt.
@Usumani | 03-11-20 | 16:52: Hij en wat verzinnen die man is half dement, die krijgt alles voorgekauwd wat hij moet zeggen.
Van wat ik op den twitter lees ziet de turnout er in Florida ieder geval gunstig uit voor Donald
www.youtube.com/watch?v=b5P3xyCZ3Ws deze is interessant, zolang Trump niet opgeeft, blijft hij formeel president. We gaan het zien, bijna 60% stemmen op Biden vanwege Trump, 86% van de stemmen op Trump is vanwege Trump.
Dus Biden is al maanden de president want uitgeroepen tot winnaar.
Dat is een grote 'if' van de Biden-adviseurs. Het ziet er nu al naar uit dat de Dems Florida verliezen.
Met 3 swingstates die Clinton 3 jaar geleden nipt verloor, is Biden er. Heeft hij Florida niet eens voor nodig.
@WalterSobchack | 03-11-20 | 16:45: Biden zit ongeveer op onze lijn. Trump is een idioot, een soort Wybren van Haga in het kwadraat. En die hebben we er bij de VVD uitgeschopt.
@WalterSobchack | 03-11-20 | 16:45:
Dat is dan ook de clue van dit alles. Alle VVD-trollen hier zijn pro-Biden. Dat komt omdat de VVD zelf ook een corrupt marxistisch gedrocht is geworden.
@WalterSobchack | 03-11-20 | 16:45: VVD is een linkse omvolkpartij die het eigen huis tot de absolute melkkoe heeft gemaakt. Natuurlijk is VVD pro-biden.
Biden is minstens zo rechts als de VVD.
@ZureKoek | 03-11-20 | 16:51: Leg het ze inderdaad nog maar een keer uit.
@ZureKoek | 03-11-20 | 16:51: Is de VVD rechts? Net zo rechts als de duim aan mijn linkerhand.
@ZureKoek | 03-11-20 | 16:51: Dus dan is hij links want dat is de VVD tegenwoordig ook.
In sommige kringen is alles rechts van hun extreem links. Met die gedachtengang is de VVD inderdaad links. Dat is niet een gedachtegang waar ik echt veel mee kan, dus veel plezier ermee.
Eh alles links van hen
Als dat klopt, dan geeft hij aan het oordeel van de bevoegde instanties te verwerpen, en met behulp van bevriende media een illegale greep naar de macht te gaan doen. Dat is nogal wat.
Holland voor Biden
Voor beiden?
Nee, je moet kiezen!
Oke. Zowel noord als zuid. Rest van NL voor Trump.
Hé, democratie vervangen door mediacratie? Lijkt mij een nieuwe staatsvorm, waarbij wij in dit land feitelijk gezien ingelijfd zijn door België.
Ik ben benieuwd wat Biden dan gaat zeggen. Dat hij gouverneur van de staat Washington is geworden?
Laat de kinderen tot mij komen.
I have beaten George and now declare myself the official president of Canada.
Als Biden wint zal hij Trump feliciteren met de overwinning.
Lol. In plaats van een pick-up truck optocht een Amish koetsen optocht met Trumpvlaggen.
mobile.twitter.com/JackPosobiec/statu...
Landside Trump 2020. Die wint deze week al. Misschien vanacht al.
Landslide? Vannacht? U ziet al vroeg aan het bier!
Het is landslide. Als je amerikaantje wil spelen moet je het wel goed doen.
Ik gok landslide voor Biden
Voor degenen die het allemaal wel geloven en geen zin hebben om zich te verdiepen. Florida en Pennsylvania zijn key. Degene die deze staten wint, wint het presidentschap. Zijn ook wel wat andere staten in play, maar dan praten we over staten met iets van 6-10 kiesmannen. Niet echt super spannend.
Michigan hoort er ook nog bij...
Hoeft niet. As Biden, behalve de Clinton-states van 2016, ook Arizona, Michigan en Wisconsin wint, dan is hij er al. North Carolina mag ook.
Als het allemaal klapt hebben we tenminste de memes nog
Onze verkiezingen zouden ook wel wat memewaardig mogen worden, het is allemaal zo saai en voorspelbaar bij ons.
@Graaf_van_Hogendorp | 03-11-20 | 16:32:
En dan gewoon per provincie. Meeste stemmen geleden.
Republikeins (rechts) of Democratisch (links).
Enige voorwaarde is het koningshuis weg. Of geen deel meer laten uitmaken van de Nederlandse grondwet.
@Graaf_van_Hogendorp | 03-11-20 | 16:32: Dan nog zijn we veruit de grootste.
Trump up the Volume !
wel zo democratisch, jezelf tot winnaar uitroepen (of door de media) .
En als hij niet wint, gaan ze weer volop rellen. Zo rollen die democraten.
Blijkt achteraf dat iedereen op Hugo de Jonge heeft gestemd.
Dat was de enige optie in de app ja.
Ik voorspel dat de FED de komende 4 jaar aan de macht is.
Die verkiezingen zijn enkel een soort worstelshow.
Als er marge is heeft'ie geljjk. Zou me toch al verbazen als Trump zou winnen. Toch voor de Donald, maar een volk krijgt wat het verdient. Net als hier.
Als ze Biden er dan maar aan helpen herinneren...
Die denkt dat hij het tegen George Dubya opneemt voor een senaatszetel.
@Graaf_van_Hogendorp | 03-11-20 | 16:28: Hij gokte op een overwinning in Michsylvania en Florizona, maar dat is hij alweer vergeten.
Hij kan toch ook niet anders doen?
Hoop dat Trump wint vanwege het hoge zuurpruimengehalte in de Nederlandse MSM maar echt verdiend is het niet. Met zijn opruiende getetter.
Biden verdient het wel? Die weet niet eens waar hij aan meedoet.
Hoe het zit met de kiesmannen
www.meiguo.nl/abc/kiesmannen/
Minimaal 300 voor Trump.
Op zich begrijpelijk want Trump zal het ook zeker niet nalaten de overwinning te claimen voordat alle stemmen zijn geteld.
Popular vote
Alle staten rood
Einde despoot
Alle staten rood betekent dat Trump blijft zitten.
@JanVergoor | 03-11-20 | 16:35: ja Biden stemmers zijn niet heel slim. Beetje dementerend net zoals Sleepy Joe.
Vertel slimmerds, wie zou ik met despoot bedoeld hebben?
@Ben-Bataaf | 03-11-20 | 17:01: Erdogan?
Wat ik al zei. Wie het ook wint, een nog grotere rotzooi zal het worden in het land van the free and the brave. Dan is Trump als winnaar in vrijwel alle opzichten de beste optie.
toch een beetje jammer voor hem dat het leger trump stemt.
ps : trump denkt : als erdogan het kan , kan ik het beter.
Beetje dubbel dat ie die stemmen juist niet mee wil nemen als ze te laat zijn.
Losers en suckers
Ik ga lekker gamen vanavond, ik lees het morgen wel als ik wakker word.
Precies.
Dat is een gezonde instelling, wij kunnen er verder toch niks aan veranderen.
Hoor het morgen wel, al dit gedoe.
Dus nog vóór de stemmen zijn geteld komen the Woke uit hun holen en gaat de ontmanteling en vernietiging van de Amerikaanse samenleving een aanvang nemen?
Helaas blijft het niet aan die kant van de plas. De deugers hier staan in de startblokken om hetzelfde hier te doen. Wij krijgen nog een kans om het tij te keren in maart, maar aan de objectieve media zal het dan niet liggen.
@EenGoedBegin | 03-11-20 | 16:49:
Ik heb er ook een hard hoofd in als ik probeer te voorspellen hoe het hier zal gaan de komende tijd. Las vandaag op De Witte Onderbroek een werkelijk verbijsterende inzending van ene Annemarie Toebosch.
joop.bnnvara.nl/opinies/de-president-...
"Als witte Nederlander ben ik hier in de VS mijn levenslange profiteren van al deze moorden gaan voelen. Hier ben ik de oneindige cirkel gaan zien van verborgen koloniale schuld."
Zelfs in de door de heilige Francisco gefilterde reacties klinkt de verbijstering over zoveel 'Woke' gejammer door,
De grote media en grote Tech bedrijven zullen Biden over de eindstreep trekken.................. of Biden nu werkelijk gewonnen heeft of niet.
Dat is ook mijn idee. Ik zal blij verrast zijn, als Trump deze verkiezingen wint.
Media?? Ik dacht dat de kiezers dat uitmaakten. Wie wint en wie niet!
In Amerika gaat het in een verkiezing primair om beeldvorming. Overigens maken de kiesmannen uit wie er wint, met simpelweg de meeste stemmen gelden ben je nog niet bij het eindresultaat.
''''Democrats''''
Het lijkt potverdikkeme D66 wel.
Nigel Farage Investigates: Why is Washington DC Boarded Up For The US Election?
www.youtube.com/watch?v=vnPAk8leLkg
Hij onderzoekt niet veel. Hij houdt zijn eigen praatje.
Omdat er rellen gaan komen. Staan er al stapels bakstenen klaar?
Komt Pieter Omtzigt nog langs?
Ja, die is vanavond ook te gast, heb ik begrepen.
Ik ben van plan om te kijken tot 03:00 uur en daarna weer aan te schuiven om 07:00 uur. Is dat beetje een goed plan? Hoelaat komen de laatste staten binnen?
Pennsylvania verwacht niet binnen 24 uur alle stemmen te kunnen tellen.
Ik sta normaal rond 5u op. Als ik nu eens om 3u op sta, zie ik miss nog wat doorslaggevende uitslagen.
Wel zin an, vanavond vanaf 21:00. Heel laat in de nacht kan ik het helaas niet maken, maar de beste stukjes zullen ongetwijfeld later nog wel eens voorbij komen. Succes alvast toegewenst aldaar!
En Biden is een stropop.
Als het er uit ziet als een coup, voelt als een coup en ruikt als een coup...
Dan is het je schoonmoeder
Dan is het een ijsje?
Verstandig wel van Biden, wanneer hij na die court battles wordt aangewezen als winnaar heeft ie in ieder geval alles op zijn plek en kan meteen aan de slag. Geen tijd te verliezen. Lijkt me overigens ook slim voor Trump om hetzelfde te doen als hij wordt aangewezen vermoedelijke winnaar. Als je weet dat iets er waarschijnlijk aan zit te komen, kan je maar beter voorbereiden in plaats van het carnaval gewoon nog even 1x door te laten gaan omdat het wel mee zal vallen met die niezende wintersporters.
Als Trump dit doet zullen de media hem aanvallen en als een dictator neerzetten.
Vergeet niet dat de grote media aan de kant van Biden staan en er alles aan doen om Biden over de eindstreep te trekken.
Scotus. 6-3.
Bonkers doet niet aan voorbereiden. DE vorige keer ook niet. Ministeries zijn nu nog half leeg.
Het begint steeds meer op een staatsgreep te lijken van de Democraten daar.
twitter.com/JoshShapiroPA/status/1322...
De DOJ van Pennsylvania soorteert er alvast op voor.
twitter.com/GregStinson_/status/13235...
Bobby Pensen, de budget Alex Jones van de lage landen, paste er simpelweg niet meer bij.
Ik zit al klaar met mijn nootjes, chips en bier!
Ik heb nootjes, ijs en een zak wiet, maar zit nog niet klaar. ...(MAGA-petje zoeken doet)... U bent in ieder geval op tijd. Veel plezier
De media hoeft alleen maar de uitslag te publiceren
Wat een apenland.
Yep. Zelden zo'n genante vertoning gezien als deze campagnetijd.
nee, da's Amesfoort. maar ook daar spreidden beide heren dusdanig dominant gedrag ten toon dat zij beiden zijn geruimd. misschien ook geen slecht idee voor de US of A.
@me163komet | 03-11-20 | 16:14: Belachelijke beslissing om die beesten af te schieten, was mijn eerste gedachte. Nog belachelijker is uw zeer slechte idee.
@Usumani | 03-11-20 | 17:21:
Ja , goed idee, apen die dominant gedrag vertonen verder los te lapten lopen. Je hebt blijkbaar geen idee he sterk zo'n beest is , maar die houdt jij nog niet met vier volwassen bodybuilders. Tot ze een kind aanvallen en ernstig verwonden of doden, dan staat het hele land weer te gillen dat het risico verkeerd is ingeschat.
Mocht U overigens van mening zijn dat dieren niet in kooitjes opgesloten horen te zitten ter vermaak van de mens, dan ben ik het helemaal met U eens.
Verder jammer dat mijn sarcasme U een beetje ontgaat.
Dat zou dan het officiële begin van de burgeroorlog in de VS zijn. Die smeult al een tijdje, maar dan hebben we in ieder geval een startschot. Punt is daarbij dat hij dan impliciet zegt: “ik ben de commander in chief”, daarmee zal hij macht over de national guard eisen ergens in December/Januari.
Dit is een tijd waarin verstandige beslissingen moeten worden genomen. Dit is geen verstandige beslissing.
De Democrats proberen die burgeroorlog al vier jaar aan het branden te krijgen. Geen wonder dat zij hun politieke tegenstanders eerst willen ontwapenen.
Dat doen alle dominante snorren van socialistische persuasie.
Als Trump wint komt er pas oorlog. Ik bedoel, ik heb vrijwel geen enkele republican de boel kort en klein zien slaan of zien plunderen hoor afgelopen zomer.
@Realism Is All | 03-11-20 | 16:14: Omdat als die lui protesteren de politie het prima vind. En bij BLM protesten staat het schuim al op de kaken van die popo. Gelijkwaardig is het niet.
De politie mag in veel steden niet eens ingrijpen tijdens de vernielingen. Het is gewoon losgeslagen tuig en gewonen mensen die toevallig voorbij komen lopem ernstig gevaar. Je hebt blijkbaar erg selectief gekeken..
@Gappie333 | 03-11-20 | 16:39: Is 333 de sterkte van uw brilleglazen?
Kan niet wachten op de beteuterde gezichten van de linkse media...
Biden zal zich uitroepen tot opvolger van..... uhhhh.... ja, van wie ook maar weer......
Opvolger van Obama, de ex-president die de politiek inging toen Biden al 40 jaar in de politiek zat.
Lekker. De Fakenews-media hebben de verkiezing van president Trump in 2016 nog niet eens erkend.
Raar soort democratie, waarin de jinekken en de mouthanen uitmaken wie president wordt. Oh, dat doen ze hier ook?
Geen wonder dat wij nooit van dat gluiperige ventje afkomen.
Chips, bier en linkse tranen. Ik heb er zin an.
Of links overwinningsgehuil wanneer Biden wint
Waar is de verkiezingsavond met Maurice de Hond?
17 maart 2021
Dat vraag ik me ook af.
De eerste keer, weet niet meer welke verkiezingen dat waren, denk Tweede Kamerverkiezingen 2017 of de Gemeenteraadsverkiezingen, zat hij ergens in een kleine studio ergens in 020 met nog twee deskundigen en cameraman en ging door toen de NOS allang was gestopt met uitzenden. Steeds vroeg hij op Twitter hoeveel mensen er nog zaten te kijken en bleef doorgaan tot ver in de kleine uurtjes. Epic uitzending was dat, zonder gewauwel van al die zogenaamde deskundigen die je bij de NOS ziet.
Wie weet, meldt hij zich nog op Twitter. Zou leuk zijn.
Biden kan nog niet eens de deur van zijn kelder vinden, laat staan zelfstandig iets opeisen.
Sowieso wel benieuwd naar zijn speech, of ie vandaag nou wint van George Bush of toch verliest van Ronald Reagan.
Laat die Trumpadoratie en -reclame maar achterwege Spartacus. Er is geen reaguurder die mag stemmen in dat derdewereldland.
Blij toe.... ik zou het oprecht niet weten
Zonder dat derdewereldland zat u hier nu niet te reaguren:
-internet ontwikkeld door VS militairen
-vrijwel alle gangbare computerarchitecturen ontwikkeld door/in de VS
-vrijwel alle gangbare operating systems ontwikkeld in de VS
Dus je bent een nogal vervreemd van de realiteit als je de VS een derde wereld land noemt.
@libertat | 03-11-20 | 16:38: Computers zijn in Europa ontwikkeld. Wat ze in de VS deden kwam vooral van immigranten. Of denkt iemand dat een van Neumann uit de VS zelf kwam? Einstein en Teller waren ook immigranten. Net als 90% van de latere nobelprijswinnaars uit de VS
Hoe kunnen ze in hemels naam stemmen op iemand die niet eens weet wie zijn tegenstander is.
Word echt een drama dat land.
Misschien is 'grammerly' iets voor u?
@Guillermo | 03-11-20 | 16:16: U bedoelt denk ik 'grammarly'
Flauwekul tekst. Bonkers is psychiatrisch patiënt en Biden is tip top in orde. U gelooft echter de bogus van Fox en zo.
@Guillermo | 03-11-20 | 16:16: Dat is er alleen in diverse varianten English.
start signal burgeroorlog 2.0 in USA
Het gedonder begint nu al, ik voorzie chaos in the USA!
Heruitgave van Bruce Springsteen, maar nu getiteld "Scorn in the USA"?
@Dezenaamhier | 03-11-20 | 16:11:
Voorlopig komen ze niet veel verder dan "Porn in the USA".
@Dezenaamhier | 03-11-20 | 16:11: bruce vertrekt morgen naar australie.
Heeft Pieter Omtzigt zichzelf afgemeld? Dat zou jammer zijn.
Als GS dus alvast even tegelt dat Trump gewonnen heeft kan iedereen verder thuis blijven. Jammer van de voorbereidingen van vanavond. Soms zit het mee en soms is het simpel.
O? Dus Biden erkent in de media een hogere bevoegdheid dan die van de officiële einduitslag en het recht?
Krijgen we straks The Truman show II
www.pbs.org/video/dewey-defeats-truma...
@Arne Appelmelk945599 | 03-11-20 | 16:06: Jim Carrey doet trouwens een niet onverdienstelijke Biden parodie. Kan niet linken, maar bij Saturday Night Live is ie te vinden.
@Arne Appelmelk945599 | 03-11-20 | 16:06: Ze hadden Bonkers in een Truman show moeten transporteren en hem daar lekker laten toejuichen. Dat is alles wat hij wil, veel applaus.
@AntiZanicz | 03-11-20 | 16:30: Er doet geen Bonkers mee. U heeft iets weg van Biden. Kent u die?
@Usumani | 03-11-20 | 17:29: Ik heb u nooit ontmoet. En nr 46, Biden ook niet.
Wat 'news organizations' precies hiermee te maken hebben, is onduidelijk. Blijkbaar wijzen zij de nieuwe president aan.
Als er genoeg staten solide gerapporteerd hebben om een winnaar aan te wijzen is de uitslag duidelijk.
@AntiZanicz | 03-11-20 | 16:29:
Het venijn zit 'm in dat "solide".
@AntiZanicz | 03-11-20 | 16:29: Was je 4 jaar geleden ook zo stellig?
@LewsTherinTelamon | 03-11-20 | 16:52: Doet Hillary weer mee? Heeft Comey nog wat uit de hoed getoverd? Alle staffers hopen dat Bonkers voor de bijl gaat en niemand gaat iets bijdragen om hem te redden.
Aan de andere kant, wanneer Trump wint gaat de media niks zeggen of zelfs vertellen dat ze moeten wachten op mail-in votes.
Dan is het: russia russia Russia
Of je nu team Trump of team Biden bent, het is een gênante vertoning en het wordt keer op keer erger. De Amerikanen moeten eens goed naar zichzelf kijken of dit is wat ze werkelijk willen. Een lichtend voorbeeld van een model democratie is de VS al heel lang niet meer.
Helemaal juist. aan de andere kant, van een land met 70% obesitas, een staatsschuld die ontelbaar is, een gezondheidszorgstelsel uit het jaar 0, enorme tegenstellingen tussen arm en rijk verwacht je ook niet echt anders.
De Amerikanen die ik ken willen dit ook helemaal niet.
En ze schamen zich ook nog eens kapot.
Nooit geweest ook.
@DrumPiet | 03-11-20 | 16:10:
U vergeet een infrastructuur die met ducttape en tiewraps bij elkaar wordt gehouden.
Van de >300 miljoen Amerikanen waren dit de twee enige en/of beste kandidaten voor deze uitermate belangrijke positie? RLY?
Je moet je als land toch kapotschamen als deze twee seniele amokmakers strijden om het presidentschap. Je kunt van Rutte veel zeggen maar hij heeft in elk geval meer in z'n mars dan die twee seniele bij elkaar opgeteld. Ik schaam me voor Rutte maar bij lange na niet zoveel als wanneer ik Amerikaan zou zijn.
Wat een fucknuts.
En u vindt de Nederlandse verkiezingen geen genante vertoning? Waar het grootste deel van de politiek leiders zelfs voordat de verkiezingen begonnen zijn, samenwerking met bepaalde partihen uitsluiten, met andere woorden, de verkiezingsuitslag niet te zullen respecteren? Vergelekan daarbij zijn de USA inderdaad een lichtend voorbeeld van democratie.
Waarbij het allerergst natuurlijk is, dat deze democratiehaters nog verreweg de meeste stemmen krijgen ook.
@Bakkeleures | 03-11-20 | 16:37: George Carlin zei het reeds. The public sucks
m.youtube.com/watch?v=07w9K2XR3f0
President Trump is juist een lichtend voorbeeld dat de democratie er werkt, en je weet dat ze lokaal ook referenda hebben ? Je weet wel de volksraadpleging die hier ongrondwettelijk is afgeschaft want afschaffingswet zelf niet referendabel.
@Roze_bril_drager | 03-11-20 | 16:43: wees er maar blij mee. De reden waarom California zo armoedig is geworden ligt in de referenda.
Dat gaat dus ongeacht de uitslag (nek aan nek tot overweldigende meerderheid aan willekeurig welke kant) een feest worden om van grote afstand te bekijken.
Heeft de NOS al een nieuwsbericht laten lekken waarin staat dat Trump al verloren heeft?
Wat is er zo raar aan. Bonkers Bonespur verklaart victory te claimen wanneer er volgens hem victory te zien zou zijn.
Uiteindelijk is gewoon de verkiezingsuitslag bepalend. Wanneer die er niet komt wordt Bonkers bedankt en wordt op de 20e Pelosi beëdigd.
NB als Bonkers Bonespur niet wint is er geen weg om wel president te blijven. SCOTUS pres Roberts beëdigt gewoon de gekozen president. Desnoods in de kantine van SCOTUS.
@AntiZanicz | 03-11-20 | 16:28: Ergo: waar maken we ons zorgen om!?
Dit wordt een landslide victory voor Trump!
@AntiZanicz | 03-11-20 | 16:32: je poging een bijnaam te geven lukt nog niet erg. Joe lang blijf je het nog proberen? Zoals het er nu naar uit ziet moet je nog 4 jaar.
@Aristotalloss | 03-11-20 | 16:41: De kans voor Bonkers om überhaupt te winnen is 10%. Een landslide zal het dan zeker niet worden. Het is Ronald Reagan niet. Die was ook niet helemaal bij maar die was niet zo kwaadaardig als Bonkers.
@NaughtiusMaximus | 03-11-20 | 17:09: U denkt bij Il Donald toch meteen "oh jee, Bonkers"
@AntiZanicz | 03-11-20 | 18:02:
Nee, dat denkt u alleen maar als u de Xanax vergeten bent.
Joe van de Dementie partij is het na een half uur alweer vergeten als ie wint.
Dat gaat de media ook doen.
(Ik ben benieuwd of Fox ook meedoet)
Er gaat nu ook al het een en ander goed mis bij de stembureau's, zie Twitter
Fox heeft groot uitgepakt en het lijkt inderdaad sterk dat zij Biden prematuur als overwinnaar gaan uitroepen.
REAGEER OOK