Leiding Ongehoord Nederland (waarschijnlijk) ontvoerd door intergalactisch ruimteschip
MSM kijkt weg
De bekende twitteraars Joost Niemöller, Arnold Karskens en Ybeltje Berckmoes zijn waarschijnlijk ontvoerd door een intergalactisch ruimteschip. Dat is de enige logische verklaring voor het feit dat zij al 24 uur niets van zich hebben laten horen op de sociale media. En dat juist op het moment dat hun Omroep Ongehoord Nederland 'trending' was na de succesvolle video van Berckmoes waarin zijn via medium Robbert van den Broeke [dossier] een boeiend gesprek had met Pim (Ybeltje mag 'Pim' zeggen) Fortuyn. De Buitenplaats Redactie van GeenStijl is op dit moment Appie Baantjer aan het channelen. Misschien weet hij waar Joost, Arnold en Ybeltje gebleven zijn.
Reaguursels
InloggenMisschien is er een goede reden dat een aantal meningen in NL ongehoord blijven...
Me ooit aan gemeld bij ON. Heb zo genoeg van die gigantisch subjectieve NPO. Prima een keer een ander geluid. Maar wat is dat nu met lui die wat verder naar rechts of naar links opschuiven. Het lijkt wel of ze allemaal het spoor bijster raken. Hoop zo dat er nog normale mensen in Nederland rond lopen, maar heb er een hard hoofd in.
Opzeggen kan met een mail aan leden@ongehoordnederland.nl
Waren er dan hier serieus al mensen lid van deze sekte?
@Datgingniegoed | 09-05-20 | 01:12: busje komt zo
@Datgingniegoed | 09-05-20 | 00:50:
Koekoek! Wappie alert
Heeft Ybeltje niet per ongeluk Arnold gechanneld in plaats van Pim? Evengoed kunnen die rampspoed voorspellingen best gebeuren. Er zitten in alle bestuurslagen kneuzen aan het roer. In het recente verleden was er zelfs zo'n zielepoot die de zeedijk wilde doorsteken voor de "leuke zoutwater plantjes". Het eeuwenoude gammele binnendijkje moest dan dienst doen als zeewering. Gelukkig hebben ze hem in dwangbuis afgevoerd. Moraal van het verhaal we moeten gaan nadenken over een nieuw Deltaplan inclusief rivierdijken.
Zeker er is al met goedkeuring van de regering een miljoenen kostende hoog watergeul aangelegd.
Als het gaat om de groene gekte is alles geoorloofd en maakt het niet uit wat het kost.
Ik heb het hele interview geluisterd, en naar mijn mening is het echt. Ik vind het uitstekend dat voor dit soort onderwerpen ruimte is op een "buitenplaats", dus chapeau voor ON dat ze dit aandurfden. Veel kijkers zullen het onzin vinden, maar het interview was echt. Ik ben in mijn leven al bij heel erg veel channelings (door anderen) aanwezig geweest, en daarom meen ik, ook als wetenschapper, in staat te zijn om een echte channeling te onderscheiden van een fake. De uitspraken van Pim in de channeling zijn volledig in overeenstemming met recente channelings waar ik persoonlijk bij geweest ben. Ik ga er vanuit dat ON ook een goede omroep blijft voor het gewone nieuws en commentaar, maar met dit interview met Pim zelf hebben ze mij (op hun buitenplaats) zeer positief verrast. Ik adviseer iedereen het interview in zijn geheel te beluisteren aangezien Pim ook een aantal concrete uitspraken doet (en nu ook echt kan doen) over de nabije toekomst, waarbij helaas ook rampen zullen gebeuren in Nederland.
Dan ben ik benieuwd wat Pim gaat voorspellen wat de Staatsloterij, Lotto en Toto betreft.
@Haringkoning | 08-05-20 | 22:24: Geesten mogen hier geen mededelingen over doen, net als dat ze niet aan je mogen vertellen wanneer iemand komt te overlijden.
@Wladimir 1928 | 08-05-20 | 22:29: weekendverlof?
@Wladimir 1928 | 08-05-20 | 22:29: De levende Pim trapte graag tegen heilige huisjes aan, dan zal hij dat als engel ook nog steeds doen, toch?
@Haringkoning | 08-05-20 | 23:12: Pim is alles behalve een engel hoor, want God houdt van iedereen behalve pleuris homo’s
Herinner me bijdragen over m h 17, Rusland, Putin van deze fantast . Valt allemaal beetje op zijn plaats nu ..
@Wladimir 1928 | 08-05-20 | 22:29: Komt dat even goed uit. Anders zouden ze 100% controleerbare voorspellingen moeten doen.
On = Off. Prima zo !
Wat jammer nou...
Vermist... Mogelijk opgegegeten door Robert J
Wat krijgen we te zien als ON ook 900+ miljoen krijgt zoals de NPO?
Meer bagger
Wie geschoren wordt moet stil zitten. Hebben ze goed begrepen
Waar is nou die nieuwszender die gewoon aan verslaggeving doet en die niet constant allerlei bizarre ideeën uit naam van de politiek acceptabel voor het publiek probeert te maken? Blijkbaar hebben "we" bekende gezichten nodig die het nieuws voor ons "duiden" en inkleuren.
Gezien het feit dat alleen nog dit soort gekkies dit dat vermeende gat proberen op te vullen zou een duidelijke indicator voor je moeten zijn, dat het hier wel goed zit in Nederland.
Ze hebben het wel heel erg slecht aangepakt.
Ten eerste hadden ze ervoor moeten zorgen dat de kwaliteit qua beeld en geluid op en top in orde was. Je kan niet concurreren met de NPO als je zulk soort zaken niet op orde hebt. Ik ga uit van het principe: doe het goed of doe het niet. Het oog wil ook wat.
Ten tweede is er totaal niet nagedacht over de timing. Hoe kom je nou op het bizarre idee om tijdens een crisis als deze je nieuwszender uit te rollen over het publiek?
Ik vind het echt ongelofelijk. Dit zijn mensen die gepokt en gemazeld zijn in de journalistiek en die van binnenuit weten hoe het eraan toegaat.
Toen ze begonnen was er nog geen crisis.
@Ivoren Toren | 08-05-20 | 20:37:
Toen ze begonnen met zich uitrollen over het publiek was er wel een crisis. Arnold zei het in de eerste aflevering zelfs, iets in de trant van dat het niet gangbaar is om op zo een moment voor het eerst in de lucht te komen.
Ach die arme Arnold, was een zeer gerespecteerd oorlogsjournalist, nu een immer boze man, schreeuwend en niet meer voor rede vatbaar. Zo zonde. Schedelmeter Joost was al langer af met zijn complottenhysterie. En Ybeltje, ach laat ook maar.
Arnold Karskens is nog steeds veruit de beste journalist van Nederland. Hij heeft oorlogsmisdadigers opgespoord en doet dit nog steeds, en hij slaat altijd de spijker op zijn kop. Joost heeft als één van de weinige journalisten vraagtekens durven zetten bij het officiële bullshitverhaal van het JIT over MH17. Beide zijn het op en top echte onderzoekers, en dat verdient naar mijn mening altijd waardering.
@Wladimir 1928 | 08-05-20 | 22:25: U is een Arnold-fanboy?
@Haringkoning | 08-05-20 | 22:27: afgaande op al zijn comments is het Arnold zelf.
@Wladimir 1928 | 08-05-20 | 22:25:
Is dat complot je paranormaal ingefluisterd door Poetin?
Je zou bijna denken dat dit de opzet was. Zo dom kun je toch niet zijn?
Neen joh, dit is de sectie humor van ON, Ik heb me iig de tering gelachen...
Het is ontzettend zonde dat ze het zo verknallen, iets opbouwen is moeilijk maar afbreken is gemakkelijk. (m.u.v. het partijkartel) Mijn complimenten. Ik heb ze een kans geven en ben lid geworden maar gisterenavond heb ik mijn lidmaatschap opgezegd. Jammer van die 5.75, daar had ik toch 45 minuten voor kunnen parkeren in Amsterdam.
Je kan toch nog niet opzeggen? Pas in de laatste maand van je lidmaatschap, en ze zijn nog geen jaar bezig?
Jawel, mailtje naar leden@.... Heb ik net ook gedaan om dezelfde reden. Jammer, ik had een tegengeluid wel mooi gevonden voor de balans
Ze doen, net als Trump, wat ze beloven.
Ik kan niet langer dan 3 seconden naar Arnold Karskens luisteren. Hij praat heel irritant en ook een beetje smerig. Constant een droge mond en rare smakgeluiden.
Elkaar vliegen afvangen als media in de categorie shownieuws: nee daar worden we als lezers blij van. Op TPO is ook al bijna niets anders meer te lezen.
Links is veel intelligenter! Bovendien kun je ze 24/7 bereiken en zij ze altijd uitgerust..
*Arroganter.
Waar krijg je die onzin vandaan, wie is hier voor deze absurde waanzin verantwoordelijk.
Wordt dus geen lid van een dergelijke onzin omroep.
Zo blijf je wel ongehoord, ja.
Ik heb spijt dat ik lid ben geworden als ze die aluhoedjes kant op gaan.
We hebben al genoeg van die mafkezen rond lopen.
Vrijwel elk online rechts medium is tijdens corona de 5g alien illuminatie billgatesissatan kant opgeschoten. Erg zonde.
Ik hoop van ganser harte dat Peppie en Kokkie ontvoerd zijn en nooit meer terugkomen. Op deze stumpers zit toch niemand te wachten lijkt me.
Die channeling is natuurlijk erg triest en complete stierenpoep. Neemt niet weg dat Ongehoord Nederland ook goede dingen over het voetlicht brengt. Arnold Karskens blijft rake dingen zeggen. Ook die aflevering van het Panel laatst met Henk Westbroek, Jan Roos en Arthur van Amerongen die de duurzaamheid fileren is het aangluren meer dan waard. Ongehoord Nederland doet wat het belooft. Vrijheid van meningsuiting en out of the box denken is hun handelsmerk, dat daarbij soms bizarre theorieën voorbij fietsen is totaal geen reden om ze compleet te verketteren. Nu worden ze hier met het badwater weggegooid en hun hele reputatie afgefikt om een paar bedenkelijke uitzendingen. WTF cares? Wat je interessant vindt neem je tot je en wat je niet boeit laat je passeren. Ook hier komen topics voorbij die nergens over gaan? Ik bedoel maar.
.. voor het voetlicht brengen... in deze context
Arnold Karskens moet vast even herpakken en de rotzooi van de inhoud scheiden.
Ben ik helemaal met je eens. De uitzending was ongelukkig en misplaatst, maar mensen reageren gelijk wel heel hysterisch en impulsief. Overigens kan ik de humor van GeenStijl wel weer waarderen.
Sorry Nehemia, maar dat ben ik echt niet met je eens.
Ongehoord Nederland wilde concurreren met de NPO, hé. Het doel was om een nieuwszender op te zetten en niet om een nieuwslaboratorium te starten waarbij de laboranten voor het oog van het publiek allerlei experimenten uitvoeren die gedoemd zijn om te mislukken. Als ik daarnaar wil kijken, dan heb ik de NPO al.
Haha, veel plezier met je kutzender, wellicht kunnen ze fuseren met astroTV!
Lekker samen met UFO piloot in de X acht und zwanzig naar het derde dal universum
Dit is spijtig maar ook onvermijdelijk. ON had in het begin geen idee wat ze gingen uitzenden. Nu zenden ze uit en er blijkt gigantische ideeenarmoede. Wat een waanzin.
U noemt dit ideeenarmoede? Ik vind het fantastisch dat ze een breed spectrum hebben van onderwerpen, en op hun "buitenplaats" is het interview met Pim een prima onderwerp.
Dat channeling is gewoon triest. Ga dan voor Talpa werken, of nacht-TV
Er is vast ergens een ik-geneer-me-hoekje in Nederland, maar hoe je daar nu kan komen?
Het is en blijft een grote kneuzenkermis vol trieste clowns op rechts. Het is echt niet raar dat links blijft winnen, als dit je tegenstrevers zijn. Gokje, hooguit een jaar voor die gestoorde Karskens met ruzie een eigen afsplitsing start?
Links wint omdat linkse mensen over het algemeen wat intelligenter zijn en wat minder negatief in het leven staan. Wat meer over hebben voor de natuur en hun medemens en niet alleen maar hun centen aan het tellen en poetsen zijn.
@JanAmsterdam, alles dan zeker op kosten van de wel werkende, natuur en medemens hatende rechtsmensensen natuurlijk.
@Het brein erachter | 08-05-20 | 18:43: I rest my case, bedankt voor dit voorbeeld
@JanAmsterdamEnzo | 08-05-20 | 17:40: Wellicht dat u gelijk heeft voor wat betreft het topje van de ijsberg (alhoewel ik ook sterk de indruk heb dat 'rechts volk' meer prioriteiten stelt bij hun eigen winkel dan bij de wereldverbeterlarij. (die uiteindelijk toch steeds uitmond in zelfverrijking in de linkse hoek)
Kan ook wel een attitude dingetje zijn: Wil je 's nachts lekker slapen en je niet druk maken over jouw houding of interesseert het je geen reet en doe je net alsof je de wereld verbeterd, maar zorg je ondertussen wel dat jouw zakken rijkelijk gevuld worden?
Maar de linkse massa intelligenter? Nee.. overigens net als de rechtse massa.
Linksdragers zijn vaak erg naïf. Ze zeggen het (of laten het weg) op het journaal dus het is zo.
De rechtse massa lijkt sneller een ongeïnteresseerde houding aan te nemen en roept "Geef mijn portie maar aan Fikkie!"
V,w,b, de stemming heeft u gelijk, als je naïf bent is het veel makkelijker om door het leven te dartelen dan wanneer je denk dat je toch steeds door de overheid genaaid zal worden.
Kent u de uitdrukking “links lullen rechts vullen”? Moet je eens kijken wat die linkse rakkers stiekem graaien!
Mooi zo, op naar M87!
Misschien doen ze zelfs wel een hele Messier-marathon!
@Hetze Haatstra | 08-05-20 | 16:54:
Wat mij betreft de hele NGC catalogus, daar doen ze wel even over....
Is nou zo moeilijk om een rechtse omroep te beginnen?
Dat van Castricum met een raar monteerde video loopt te beweren in de Hofbar dat ze bij Groen Links denken dat corona ontstaan door de vrije markt is al net zo wappie als Groen Links zelf en nu hebben we bij ON een medium die naar Pim Fortyun gaat channelen.
Man man man.
Tussen de Roemeense slachters op een oud cruiseschip aan de Rijnkade in Arnhem?
Wappie Nederland
Het was sarcasme?
Arnold Karskens is wel als enige altijd heerlijk kritisch tegen NPO. Ik heb het niet allemaal gevolgd, maar ergens heb ik wel sympathie voor die gast, die de NPO best goed ontleed af en toe omdat hij precies weet hoe het werkt daar in dat linkse bolwerk. Waarom massaal die haat tegen die man nu, die echt wel veel ervaring heeft en veel gezien heeft van de wereld, zeker hoe de publieke omroep de boel besodemieterd en manipuleert . Of moeten we hier nu ook allemaal pro MSM nieuws zijn.? Nee ik ben geen lid ook niet van Geen Stijl . Liever On dan alle shit wat op 1,2 en 3 komt bij de NPO.
Lol@nickname
Ja, zo sta ik er ook in. Dat ie ruzie maakt met mensen, boeien. Hij zat wel in een smokkelboot met Afrikaanse immigranten van Turkije naar Griekenland. U raadt al wie er als enige werd gearresteerd.
@DrumPiet | 08-05-20 | 16:27: Ziener bedoel je? Haha komt uit Asterix en Obelix .
Wie gaat er met Adolf Hitler channelen en vragen of hij spijt heeft?
Spijt waarvan? Zijn huwelijk met Eva Braun misschien?
Om iemand te channelen moet ‘ie dood zijn. En Adolf leeft nog steeds. Na genetische manipulatie door aliens op de U-boot basis in Neu-Schwabenland kan Adolf minstens 800 jaar oud worden en hij woont nu in een geheime compound op een flinke steenworp afstand van de Haciënda van de Von Amsbergjes. Daar heten ze “Von Amsberg” (voor de integratie in de lokale gemeenschap), hier kennen we ze als de familie Van Oranje-Nassau, en wonen ze in Den Haag, aan de Benoordenhoutseweg. Daar huren ze een pandje van de staat. Of nou ja, huur betalen doen ze geloof ik niet. Ze krijgen zelfs geld toe. Het is een soort antikraak, denk ik.
Tuurlijk niet.
Het ligt bij die mensen altijd aan iemand anders.
Je weet toch.
Van een medium hoorde ik dat Arnold in Damascus verblijft. Maar dat mag niemand weten natuurlijk.
Loopt die intergalactische snelweg door Damascus...?
Het moet toch niet gekker worden...
Dat het zo treurig zou zijn, had niemand verwacht. Maar dat die omroep een totale kneuzenbende is, wisten objectieve mensen al een tijdje. Een medium (en ook nog eens een van de bekendste charlatans in die sector) met Pim laten praten... Mijn god, hilarisch!
voor u is het meneer Fortuyn,want 'Pim' is veel te gemeenzaam voor een politieke vijand,die u van PIm Fortuyn duidelijk bent,gezien de ínhoud' . van uw bijdragen hier. En hilarisch is een woord,dat mbt uw Kartelgekookte bijdragen hier nog te positief is wat mij betreft. Geen beschuldiging hoor waarde,maar vaststelling van feiten als we uw geroep zonder enig argument ooit,zo eens volgen. En uitkotsen.
@hertogvanzottegem | 08-05-20 | 16:51: is goed, Arnold. Gekkie.
@hertogvanzottegem | 08-05-20 | 16:51:
Pim, Pim Pim.
Iemand afbranden die anders is dan anderen is altijd zeer eenvoudig, maar Robbert van den Broeke is zeker geen charlatan. In zijn beginperiode was hij te bang om fouten te maken (en ja, hij heeft toen waarschijnlijk een keer vooraf internet geraadpleegd, wat niet correct was), maar hij heeft in zijn latere optredens naar mijn mening duidelijk bewezen wel degelijk te beschikken over verschillende paranormale gaven.
Een fusie met Denk? DenkOn?
OnDenkbaar?
Hahahaha, en hier liep de goegemeente alhier zo vrolijk achteraan.
Wat een kneuzen.
Je had het item van gister moeten zien.
Je hoopt op iets zinnigs, maar het zijn gekkies gebleken..
Die zullen dan ook vermist zijn.
Nu je het zegt.
@SterF... | 08-05-20 | 16:15:
Dat wist je toch meteen al.
@DrumPiet | 08-05-20 | 16:19:
Ik geef mensen graag een kans (maar overigens niet zoveel dat ik lid ben geworden ofzo)..
Het leek best een geinig initiatief. Gister ook maar opgezegd. Dacht dat mijn biostabil mij hier wel tegen zou beschermen! Vanavond maar extra ingestraald water drinken denk ik.
@SterF... | 08-05-20 | 16:21:
Alleen al die zielige naam impliceert een enorm minderwaardigheidscomplex.
Dat was lachen destijds bij de oprichting al. Wie zag dit nou toch aankomen? Niet de enthousiaste rechtse reaguurder.Wat werd de loftrompet gestoken met die idioten van ON. Berkmous, ach de schat, gewoon uit puur medelijden zou ik haar al doen.
Bij Karskens krijg ik altijd beeld door van Talitha van Zon.
Ybeltje wil seks met een Klingon
wil = had
Die hebben een lul van 1.5 meter.
@HoerieHarry | 08-05-20 | 16:20:
Maar die is wel oprolbaar....
@SterF... | 08-05-20 | 16:22:
De lange vinger van ET ruikt ook naar haar.
Welnee, die zijn gewoon hun salaris aan het ophalen bij Poetin.
Dat is al aan Tjerry gegeven.
Flauw
Eens.
There is something rotten in the HQ of GS.
@piloot47 | 08-05-20 | 16:15: Dit hoort bij een kritische aanpak, Calimero.
@Kuifje-naar-Brussel | 08-05-20 | 16:25: Dit ook, Kuifke.
@piloot47 | 08-05-20 | 16:15: Het begint inderdaad wel heel erg op te vallen,dat rotten....
Grapperhaus staat op de achtergrond klaar om in te grijpen. Hij heeft z'n bril al afgezet, dan wordt hij echt gevaarlijk.
Ik denk dat ze met zijn drieën zijn verdwenen in de genverbrander van totaaloplichter en volmongeaul Robbert van den Broeke.
Bij de npo hebben ze met pol pot gestreamd maar dat viel niemand op.
Volgens mij ook met Joop den Uyl en Pieter Troelstra. Dan vind ik de omroep ON veel eerlijker en opener door er openlijk voor uit te komen.
Mijn opzegging bij Omroep OM! is verwerkt, ongezien de tyfus voor ze.
Bij het OM probeer ik me al heel lang af te melden. Maar ik blijf maar brieven van ze ontvangen...
@42 | 08-05-20 | 16:04: ghe
Ik ben ook On, Om, On!
Hè! Nou moe.
Goh en u was nooit lid in the very first place natuurlijk. Kartelratten zijn weer uitgerukt,en ik moet toegeven GS gaat steeds meer lijken op een verzamelplek of parkeerbaan waar de Karteltrollen lekker kunnen trappen,zodat ze naast de 95% van de MSM,ook het laatste restje ander geluid helemaal kunnen gaan verzieken. En ze krijgen er ook volop de kans toe,gezien de redactionele voorzetten alhier.
Zeg eens eerlijk. Je bent nooit lid geweest.
@Nehemia | 08-05-20 | 17:25:
Jij wel, ben ik bang.
Destijds lid geworden om dat ongehoorde geluid een duwtje in de rug te geven. Dat er af en toe een 'complot' langs komt kan ik nog wel hebben maar bij paranormale chat sessies a la Astro Tv trek ik de grens. Bij deze -1 ON lid.
Hier hetzelfde. Hoe zeg je eigenlijk op?
Tjah je weet wat ze zeggen, vertrouwen komt te voet en gaat te intergalactisch paard
@Rechtsdraaiend | 08-05-20 | 16:11: leden@ongehoordnederland.nl ze vragen wel om je lidmaatschapsnummer. Nooit gekregen uiteraard.
Ik wist het, Karskens is Lex Luthor, ik herkende hem direct aan zijn haar.
Wel lachen hoeveel sukkels lid geworden zijn van deze kneuzenclub.
De enige muts die ik heb is die van mijn vriendin.
Bukken en opeten dat ding.
Vriendin? Niet langer de meeste begeerde vrijgezel van Ljouwert?
Ik adviseer alleen een lidmaatschap van GeenStijl. Beter kun je je geld niet besteden.
Ik ontvang alleen die nieuwsbrief niet ...
@Piet Karbiet | 08-05-20 | 16:06: Even je dashboard checken of een mailtje sturen naar de redactie.
Het is een beetje zielig aan het worden. Wie moet ik nu als alternatief kiezen voor de Rijksvoorlichtingsdienst van vullings en van der wulp?
Volgens Jan Dijkgraaf hebben ze wel al iets laten horen.
Nanu nanu?
Phone home.
Ook zo'n kneus. Past er naadloos tussen.
Haha. En dan te bedenken dat ik lid ben geworden van die club.
Laatst mocht Ossebaard daar ook al helemaal leeglopen.
En dan Arnold Karskens. Met een zaag in z'n hand in een poging een metafoor aan de doelgroep uit te leggen.
Nee, dit gaat 'm niet worden.
*Lidmaatschap opzeggen doet*
Graancirkels gaan nog eens heel groot worden.
Nog meer haha: Ze zijn ontvoerd door buitenaardse wezens en die hebben al het geld gestolen.
dit kon iedere debiel zien aankomen, zalig zijn de goedgelovigen.
@Satria | 08-05-20 | 15:55: Het kon natuurlijk mis gaan. Daar hield ik gewoon rekening mee. Maar dit rariteitenkabinet kon echt niemand zien aankomen. Qua proporties.
Na het debacle van Powned kijk ik eerst een paar jaar uit voordat ik weer ergens lid van wordt.
@2voor12 | 08-05-20 | 16:15: Mwah. Ik wil op sommige fronten best een gokje wagen. Baat 't niet dan vliegen ze wel met je geld naar het Delta Quadrant.
@Pieter_Auper | 08-05-20 | 16:19:
Maar dit was bij voorbaat al een raar samenraapsel. De enig waar ik vertrouwen in heb/had was Karskens en dat is wel erg weinig om als basis te dienen.
@2voor12 | 08-05-20 | 16:22: Klopt. Maar eerlijk is eerlijk, toen ik lid werd ging het nog nergens over graancircels en dat ze kontakt met Pim Fortuyn gingen leggen. Dan wil ik best een opzegbaar gokje wagen.
Zitten glaasje te draaien en JFK te channelen .
Ik vemoed de Klingons.
pagh batlh DeSDu' jeqqIj, chaHvaD ghewmey quch maH.
@TheFrank | 08-05-20 | 15:59:
Pa'takh! Wat je zegt ben je zelf.
Wanneer ik de GS redactie nog een tip mag geven. Ik zou naast Appie dan ook Ironside en Elliot Ness maar verwittigen van deze vermissingen...
Ik zou Appie helemaal niets vragen. Die barman had altijd de oplossing, die moet je hebben.
Ik zag wel een Unheared Flying Object.
Die is weer goed gevonden. Heb je nog leuke grapjes over Arnon de Babaar?
@Kuifje-naar-Brussel | 08-05-20 | 15:54:
Man, daar heb ik zelfs de joop mee gehaald.
U bedoelt Unheard, Naturally.
@threeheadedmonkey | 08-05-20 | 15:57:
Uiteraard. Excusee moi.
@Mr_Natural | 08-05-20 | 15:55: Ja, dat was meer reaguurders opgevallen.
Tja, met ongehoord Nederland is net als met die gele hesjes van destijds.
Je hoopt dat ze om de goede redenen de kont tegen de kribbe gooien. Zaken als: te hoge migratiedruk, te krappe woningmarkt, te hoge belastingen, achterblijven van koopkracht bij de werkenden, te hoge migratiedruk, afbraak van de democratie... Zijn genoeg zaken waar een verstandig mens tegen kan protesteren.
Blijkt het uiteindelijk een onsamenhangend, verward zooitje te zijn dat tegen van alles en nog wat te hoop loopt, waaronder vaccinaties en elektromagnetische straling die een virus zou veroorzaken.
Ik vind het jammer - Karskens heeft wel mijn sympathie, maar op deze manier kan Ongehoord NL maar beter ongehoord blijven.
Iets voor GeenStijl. Een omroep. Oh wacht...
Ik had beter 2 pils kunnen kopen voor die 5 euro
Zijn buitenaardse wezens racistisch als ze alleen maar witte mannen ontvoeren?
Joost Niemöller, Arnold Karskens en Ybeltje Berckmoes... Wie zijn dat en waarom zou ik ze moeten willen kennen?
U kijkt niet naar Harrie Potter ?
@Castor12 | 08-05-20 | 15:50:
Wie?
1. Oud-hoofdredacteur van muziekblad Vinyl, kritisch blogger op De Nieuwe Realist, deed onderzoek en schreef boek over MH-17, journalist, twitteraar.
2. Oorlogsverslaggever en onderzoeksjournalist en mede-oprichter ON. Houdt een blog bij met al het fake nieuws van de NOS.
3. Voormalig VVD parlementarier. Schreef er een boek over.
Zo.
Scotty heeft ze weggestraald naar de Klingons. Where they'll be no tribble at all.
Gag! Pa'takh! Altijd krijgen de Klingons de schuld, terwijl de werkelijke daders de Ferengi zijn. Of de Cardassians en dan bedoel ik dat volk, niet dat Aardevrouwmens met die galactisch dikke reedt.
Als je die vent met die eeuwige Afghaanse muts op zijn kop serieus neemt, dan verdien je ook niet anders.
Wat te denken van Joost Niemöller, die channelt dagelijks Russische BUK-raketten door, alleen worden die altijd vanaf een Oekraïnse MIG geschoten.
Was trouwens al reden genoeg om geen lid te worden van die club. Gelukkig maar, Powned opzeggen was al gênant genoeg.
Karskens heeft gewoon een klap van de molen gehad, heeft iets te lang in oorlogsgebieden vertoefd.
En jullie riepen ons nog op om lid te worden van deze club....
Gelukkig niet gedaan, wat een farce zeg!
Uhm, ho ho, u heeft eigen verantwoordelijkheid om de hier - al dan niet - geadverteerde mensen wel of niet te steunen. Een simpele kijk in het programma had u wijzer kunnen maken over de strekking van deze nieuwe poging de politiek van binnenuit te raken. Ik heb mij nooit ergens toe verplicht gevoeld door Magenta en consorten eerlijk gezegd. Het is niet alsof de omroep Powned heet ofzo (en eigenlijk heb ik nog geen spijt van mijn 5 euro daar voor!)
Ik zag Arnold net nog bij de kapper.
En? Waren z'n brillenglazen ingegooid?
@Roehm | 08-05-20 | 15:42:
Nee, z’n mondkapje.
Aandacht voor gekkies. Verstandig.
Zeer verontrustend nieuws.... haha who cares.
Die zitten per ongeluk ondergedoken in het schrijvershuisje van Jan Dijkgraaf, die nog een Ybeltje met ON te schillen heeft...
tpo.nl/2020/05/08/briefje-van-jan-aan...
Ik zag ze toevallig net met 2 mannnen in zwarte pakken praten.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze zijn opgepakt door Lt. Fortuijn van de Galactic Police wegens het zich voordoen als inheemsen van de planeet Aarde.
Ybeltje met Elon onderweg naar Mars.
Denk het, ze schijnen een afspraak te hebben met Elvis voor een interview.
Kan ik mijn geld terugkrijgen ?
Zet hierna maar je naam en adres. Schrijf ik het je over.
Je bedoelt mijn bankrekening
Elke keer dat je denk dat je een leuk initiatief steunt, powned, geenpeil voor de laatste 2e kamer verkiezingen, ongehoord NL wordt je vernageld, ik houd ook mijn hart vast bij de FvD gelukkig zit daar Jan Nagel niet achter zoals indertijd achter leefbaar. Goed mijn abo maar weer eens opgezegd.
Ik zou beginnen te zoeken bij die man op de achtergrond.
Als ze maar een handdoek bij zich hebben, kan er verder niks gebeuren.
Ze hadden hun handdoek bij zich.
@Stormageddon | 08-05-20 | 15:38: Lol.
Kunnen ze nog wat poëzie aanhoren op z'n tijd...
Op de een of andere wijze gaat oppositie tegen the powers that be in dit land altijd weer ten onder in stupiditeit.
De "normale" nederlander heeft nogal veel te verliezen als hij openlijk tegen de stroom in gaat. Dus trek je nu eenmaal mensen aan waar wel iets mis mee is.
Elke anti-establishment beweging trekt onmiddellijk een hele stoet gekken, mafkezen, verwarde mensen, complottisten, gare en halfgare revolutionairen met allerlei waanzinnige ideologieën aan die vooral zichzelf heel hard willen profileren en de beweging dan als vehikel willen misbruiken voor hun eigen opportunistische doelen. Dat is bijna een natuurwet. Daarom heeft de PVV maar 1 lid. Geert heeft dat heel goed begrepen.
"Op de een of andere wijze..." Je bent zoooooo dichtbij, laat dat kwartje nou eens vallen....
@Stormageddon | 08-05-20 | 15:43: Een politieke partij die op geen enkele wijze verantwoording af legt aan haar leden, en dat juich jij toe. Mensen met gezond verstand noemen dat een sekte.
@flatlander | 08-05-20 | 15:45:
Ja joh. Het is een complot van het establishment zelf! Controlled opposition!
Vast!
Dit bedoel ik dus.
@flatlander | 08-05-20 | 15:46:
Ben jij verplicht lid van een politieke partij dan? Het is je eigen keuze. Ik zou geen lid willen zijn van een club waarvan het bestuur geen verantwoording aflegt.
@flatlander | 08-05-20 | 15:46:
Hoeveel leden heeft een gemiddelde kartelpartij in verhouding tot de stemmen die ze krijgen? Partijleden vertegenwoordigen een bitter klein deel van het stemvee.
Daarnaast is het trouwens toch slim van Geertje, als je geen leden hebt hoef je ook geen verantwoording af te leggen.
@Graaf_van_Hogendorp | 08-05-20 | 16:11:
De verantwoording is voor iedereen te zien in zijn stemgedrag. De financieële boel word wel door de linkse havikken tot op de laatste cent uitgeplozen, daar kan je wel van uit gaan.
@Graaf_van_Hogendorp | 08-05-20 | 16:11: Je mist het punt nogal, merk ik. Het gaat erom dat bij de PVV er aan NIEMAND verantwoording wordt afgelegd behalve Greet. Hij is alleenheerser en dat is ongekend. Er is letterlijk geen andere partij in NL die het zo doet. Maar je afvragen waarom dat is, dat komt uiteraard niet bij je op. Lekker autoritair gedrag vertonen zonder verantwoording afleggen, goh.....
@Stormageddon | 08-05-20 | 15:46: Je doet aan projectie. Mijn punt is nou juist dat ELKE partij en groep die zogenaamd "het anders gaat doen", van de LPF tot FvD, van GS tot PowNed tot 50+, tot DENK, tot die club van Nagel, Ongehoord! ALLEMAAL ondergaat in stupiditeit omdat de enigen die in hun holle retoriek en doorzichtige pogingen tot zelfverrijking of demagogie en narcistische fratsen trappen, de stupiditeit zelve vertegenwoordigen. Zie ook: de Nexit roepers. Want die blijven het lekker dom roeptoeteren, maar er is NOG NOOIT een plan geweest daarvoor. Uiteraard niet, want al het domrechtse gebral over bOErEn!11! en zo valt uit elkaar als je aan LTO ( om maar een belangenclub te noemen) vraagt of ze Nexit willen. En geen enkele vakbond. En geen werkgeversvereniging. Waarom niet? Omdat het volstrekt onhaalbaar is en NL aan bedelstaf zal helpen. Dat zijn FEITEN. Maar dat willen die mensen niet horen, want ze zijn STUPIDE. Baudet roept al jaren voor Nexit, maar heeft nog nooit enig papier, memo, plan, berekening, wat dan ook laten zien. Waarom niet? Omdat hij weet dat het debiel is en geen plan heeft, maar het bekt zo lekker bij zijn "base". Dipshits trekken dipshits aan, zo simpel is het.
@Stormageddon | 08-05-20 | 15:51: Het punt is juist dat het verboden moet zijn om een politieke partij te hebben met NUL leden, en een eenkoppig bestuur, zijnde de Grote Blonde Leider Greet himself.
@Stormageddon | 08-05-20 | 15:43:
hear hear..
@flatlander | 08-05-20 | 17:23:
En jij denkt dat de vakbonden werknemers, VNO-NCW en MKBN de werkgevers en de LTO de boeren vertegenwoordigd?
Ach, wat schattig naief. Als er nu iets controlled opposition is, dan zijn dat soort organisaties. Kijk maar eens naar de besturen van die clubs. Vrijwel allemaal uitgerangeerde politici en voormalig ambtenaren.
En grappig ook dat jij zonder enig feit of berekening uitgewerkte argumentatie roeptoetert dat het “onhaalbaar”, en NL aan de bedelstaf zal helpen (je zegt er ook nog met nadruk en kapitalen bij dat het feiten zijn), zonder daar ook maar 1 argument voor te noemen, en dan Baudet verwijten dat hij geen uitgewerkt plan heeft. Alsof dat moet. Hoeft helemaal niet. Je stuurt een briefje naar Brussel waarin je je beroept op artikel 50 en per 1-1-20xx uit de unie stapt. En dan heeft vooral Brussel een probleem. Hoef je verder geen plan voor te hebben dn ook geen berekening. Het CPB en PBL rekenen zich elke dag een slag in de rondte en geen enkele berekening die zij ooit hebben gemaakt is ooit uitgekomen. Met puur gokken heb je meer succes in de toekomst dan de berekeningen van CBS en PBL.
Maar je vertrouwen in bestaande organisaties, structuren en het gezag van de supranationale overheden is aandoenlijk. Levensgevaarlijk, maar wel aandoenlijk.
@flatlander | 08-05-20 | 17:25:
Waarom? Politieke partijen zouden sowieso allemaal verboden moeten worden. De grondwet rept niet van partijen. Partijen zijn feitelijk ongrondwettelijk. Het punt moet dus zijn dat je de macht van partijen moet worden afgebroken.
George Washington waarschuwde er al voor bij zijn afscheidsrede: Het gevaar van politieke partijen en de macht in handen van een kleine kliek zonder controle.
www.ourdocuments.gov/doc.php?doc=15&a...
@flatlander | 08-05-20 | 15:46: Sektes zijn de meest griezelige dingen op aarde, ik kan er van mee praten
Die doen eindelijk wat de bedoeling was: Stilzitten als je geschoren wordt.
Ja, dan vind ik het niet leuk meer..
REAGEER OOK