Nigel Farage waarschuwt voor mensensmokkel en illegale migratie. Krijgt politiebezoek
De klop op de deur
Social
1.4 miljoen keer bekeken filmpje van Nigel Farage in Pett Level, East Sussex (maps) aan de overkant van Calais. Ome Nigel beklaagt zich over de asielinstroom van ongeveer 100, die wekelijks illegaal de UK binnenkomt, en dat zijn de mensen die wel geteld zijn. In april waren het er in totaal 475, een record. None of the migrants are being tested for coronavirus and are instead being observed for symptoms, the Home Office has confirmed.
Paar dagen later reist Farage af naar Dover, Kent (aan de overkant van Nederland) want ook daar golft de illegale asielinstroom met ongeveer heelveel per week de UK binnen. Kun je wel allemaal heel dom of intelligent in lock down zitten, als er dagelijks van die drijvende petri-schaaltjes met illegale corona-hoesters het land binnenkomen, krijg je de curve nooit omlaag.
Social
Je zou toch zeggen dat ze daar in Engeland massaal gaan applaudisseren en met pollepels op pannen gaan slaan uit solidariteit met Nigel Farage die waarschuwt voor dit enorme gevaar. Maar nee. Meneer Farage krijgt op z'n falie wegens maling hebben aan #StayHome en niet-essentieel reizen. Dat land...
Social
Reaguursels
InloggenAh ze hebben naar de zaak Wilders gekeken in de UK
Told you so.
Als Farage een satiricus was zou het een mooie sketch kunnen zijn: Politicus die jarenlang pleit voor Brexit omdat daarmee de migratie zou stoppen, klaagt na de Brexit dat de migratie niet gestopt is. Hahahaha, iedereen kon dit toch van verre zien aankomen? Veel plezier met je Brexit, Farage! Take back control! hahaha
Hij blijft wel vechten en ziet de problemen en laat ze ook nog zien.
Het komt niet bij je op, hoe het had geweest zonder al zijn acties.
Voor jou informatie. De grens van het VK is nog niet dicht. Nog niet! Maar dat hij dicht gaat is zeker. Dom hahaja
Ja hahaha, lekker in de EU blijven en niemand je grenzen laten bewaken en dan roepen dat er toch niets aan te doen is, hahaha. Vind je dat een goed ideetje? Hoe denk jij dat alle andere landen in de wereld behalve de EU dat doen dumb@ass?
Volgens mij is het vervoer behorend bij het uitvoeren van je taak als politicus prima aan te merken als essentieel. Of is de democratie niet meer de essentie?
DE EU pretendeert een eenheid te zijn, maar illegale immigranten zijn naast financiële problemen de splijtzwam waar de EU aan kapot gaat. Moeilijk hé. De EU bestuurders beseffen maar één ding en dat is stempelen bij entree Brussel om euro,s binnen te harken. Stumpers!
Europa wil koste wat het kost naar de kloten . Je vraagt je af hoe het mogelijk is .
Als het dan moet dan maar beetje opschieten . De vaart zit er in elk geval in : corona , economische ineenstorting . Chinezen die op de deur kloppen en dan hebben we het nog niet gehad over de aaseters ... de moslims .
En daaroverheen een schreeuwende Verhofstadt wat je doet denken aan 80 jaar geleden.
Een jaar of vijf geleden stak ik met een zeiljacht over van Nederland naar Engeland. De enige autoriteit die ik heb gezien was de havenmeester en die kwam pas toen we al een uur of vier in de haven lagen aangemeerd.
Ik had makkelijk een paar honderd Somaliërs kunnen uitladen. Gouden business, dat mensen smokkelen.
1. U heeft een zeilboot
2. Er zijn zat Somaliërs die Engeland wel zien zitten
Waar blijft die VOC-mentaliteit?
Engelandvaarder 2.0.
@steekmug | 05-05-20 | 21:24:
D-day in zijn achteruit.
Zodra ze uit de EU zijn, zal dat niet zomaar meer gaan.
Een paar honderd Somaliërs? In dat bootje van jou? En daarmee oversteken zonder te zinken? Misschien een paar, en daar zit ook wel wat business in.
Overdrijven is een vak, hè? Zijn vissers en zeelui erg goed in...
Klop op de deur. Na 75 jaar nog steeds of weer?
Vooralsnog zijn de genoemde instroomcijfers lager dan voor ons meer dan overvolle kikkerland. Hoor je geen mens (meer) over
Corona is nep . Asiel stroom is stroom
Dubbele agenda zo lang u maar bang ben is het goed .
Kan ook komen omdat de ambtenaren misschien nu niet tellen.
UK zit er bovenop (net als de geheime Rotherham documenten)
Het doel is omvolking niet meer niet minder, en als de autochtone bevolking in opstand zou komen zal de elite dat geweldig vinden. Dan kunnen ze deze opstand misbruiken om de (grond)wet aan te passen ten faveure om hun machtspositie te versterken. Hé dat doen ze nu ook al onder het mom van Corona...
Afschalen die vent.
Politie en prioriteiten, het blijft een moeizame combinatie.
Oh nee hoor. Prioriteiten hebben ze wel. Alleen iets andere dan de gemiddelde GSer.
Is hij nog volksvertegenwoordiger?
Zo ja dan is het politiebezoek gewoon kwestie van het hinderen van een volksvertegenwoordiger in zijn functie.
Het VK mag dan verlost zijn van de EU, maar zeker niet van de globalistische massa remoaners die doorgaan Engeland te bestrijden met alles wat daarvoor bruikbaar is. Verwarde mannen, illegalen & virussen.
De Engelse politie zit ook vol met aanhangers van de (inter)Nationaal Socialistische Beweging. Beste_1,5mKameraden.
Of het VK wel of niet bij de EU zit maakt die gelukszoekers echt geen zak uit. Dat na Brexit de vluchtelingenstroom zou ophouden sloeg natuurlijk ook nergens op.
Nogal jammer dat hij die binnenkomende illegalen niet even gefilmd heeft
Maar dan wel graag alle 100 neem ik aan, anders bent u vast nog niet vertuigd.
Er worden werelden omgekeerd door dat onbeperkte gedoog- en wegkijk-beleid m.b.t. illegale immigratie.
Immigranten uit veilige landen komen hier ervoor zorgen dat ons land onveilig wordt.
Afgezien daarvan heeft het allang geen zin meer om te spreken van 'illegale' immigratie. Het begrip 'illegaal' is zo langzamerhand een inhoudsloos begrip geworden.
Op internet kom je onder andere de volgende definities tegen van het woord 'illegaal:
- Iemand die geen geldige papieren heeft voor een verblijf in een land;
- Buitenlander die zonder de vereiste vergunningen in een land woont;
- Als iets volgens de wet niet mag;
- In strijd met de wet;
- Ongeoorloofd;
- Onwettig.
De volgende uitleg wordt er hier & daar aan toegevoegd:
- "Sinds 21 december 2012 is illegaal verblijf ook strafbaar gesteld."
(Alleen raar dat illegaal verblijf maar hoogst zelden wordt bestraft, maar het niet afstraffen van onwettig gedrag is in Nederland zo langzamerhand standaard geworden).
- "In Nederland wordt het verblijf en werk van illegalen bemoeilijkt door wettelijke maatregelen."
(Yeah, right. alleen jammer dat het toepassen van die wettelijke maatregelen onmogelijk wordt gemaakt door linksdraaiend deugvolk en een indrukwekkend leger van door uw & mijn belastinggeld gesubsidieerde asiel-advocaten. Nog afgezien van domme schapen die de islam omhelzen omdat die religie zo heerlijk exotisch is en de belijders ervan zo opwindend mannelijk).
Als ik zonder toestemming of vergunning, dus "illegaal", een dakkapel bouw op mijn huis, krijg ik ambtenaren aan mijn deur met rechterlijke dwangbevelen, moet ik hoge boetes betalen en mijn mooie dakkapel weer slopen.
Als ik zonder toestemming, dus zonder vergunning, dus "illegaal", een middagje ga vissen, word ik op mijn schouder getikt door een ambtenaar die mij beboet vanwege het niet hebben van een visvergunning.
Als ik zonder toestemming, dus zonder vergunning, "illegaal" een gok-gelegenheid exploiteer, volgt er een inval met getrokken wapens door de politie en de FIOD.
Als ik zonder toestemming, dus zonder vergunning, vuurwerk afsteek loop ik kans door de politie te worden beboet. Als die tenminste bij toeval passeert. "Bij toeval", want waar politie écht zou moeten zijn, is ze nooit te zien.
Maar als iemand zonder toestemming, dus zonder vergunning, "illegaal" dit land binnenkomt, kijkt elke overheidsinstantie de andere kant op. Moreel gesteund door mensen die thuis op de koelkast een kalender hebben hangen met foto's waarop je kan zien dat de bevolking van de Derde Wereld uitsluitend bestaat uit vriendelijke, lachende, kleurrijk geklede en lieve mensen.
Vandaar dat de naam illegaal is aangepast. "ongedocumenteerde migranten".
Het geeft de indruk legaal te zijn.
@HenkyPanky | 05-05-20 | 20:22:
Ze kunnen er ook niets aan doen dat ze hun paspoort per ongeluk zijn kwijtgeraakt.
Goeie tegel, complete waanzin dit beleid.
Helder. Nu wereldkundig maken.
Als de Duitsers de 2 wereldoorlog hadden gewonnen, zouden we het nu dan veel slechter hebben mbt vrijheid, asiellanten en economie of zouden onze vrouwen dan wel avonds gewoon zonder angst over straat kunnen lopen, en we deden onze boodschappen dan bij een Duitse supermarkt zoals Aldi of Lidl. Gekke gedachte op 5 mei.
Knettergek inderdaad.
ik vermoed dat het een beetje als wonen in Singapore zou voelen;wel veilig maar ergens klopt er iets niet helemaal..
@Gulliver | 05-05-20 | 17:34: Langdurig binnenzitten doet rare dingen met mensen...
@Troumoetblijcken | 05-05-20 | 17:41: ik dacht meer aan Noord-Korea...
8 uur per dag marcheren en 's avonds bier uit schedels drinken. Je moet er maar zin in hebben.
De benzine en de drank zou goedkoper zijn
Als ik mijn ID niet bij me heb moet ik betalen en mee naar het paleis. Als een asiel zoeken zijn pasport door de plee spoelt is er niks aan te doen
Was er in ieder geval geen asielinstroom daar had dat manneke met die snor niks mee
Snap em niet. De politie heeft toch gewoon een punt? Lockdown is lockdown...
De maatregelen worden misbruikt, wat valt daar niet aan te snappen..
Al opgelet politici/ journalisten voeren een essentiele taak uit.
Wat, kom jij je huis helemaal niet uit? Dan ben je een sukkel. Wij zitten hier nu heerlijk buiten in het zonnetje in "Narnia" zoals wij ons volkstuinhuisje met halfwilde tuin noemen. En eergisteren ook nog samen lekker in de auto toeren op de binnenwegen in het groene hart en vervolgens change of plan en naar Leeuwarden naar ons zoon toe. Totaal geen contact met niemand gehad. Kan prima hoor!
Vooral als het een rechtse politicus is natuurlijk.
Zijn die agenten dan ook al bij die 100 illegale immigranten per week geweest? Of hoeven die niet in lock down? Leg het nou eens uit want ik snap het niet
@SaintNick | 05-05-20 | 17:39: Met niemand geen contact. Dat is wel heel veel contact, mijn waarde.
Ik zie dit als de beproefde Trump/Roger Stone tactiek. Als je geconfronteerd wordt met je eigen falen/wanbeleid, open je een (tegen)aanval. Nooit uitleggen, nooit jezelf verdedigen maar in de aanval. Niet het wanbeleid van de afgelopen decennia, dat de NHS gesloopt heeft, is het probleem, nee het probleem zijn illegale migranten die Corona importeren. Niet het totaal onderschatten van de ernst van de situatie (tot Boris ziek werd) is het probleem, maar die paar migranten. En een groot deel zal er in trappen. Want gevaar komt natuurlijk altijd van buiten. Dat is makkelijker dan de realiteit van je eigen falen onder ogen te zien.
Ga het maar uitleggen in amsterdam.
Er is een klein verschil tussen een paar en duizenden
. Het correcte taalgebruik is overigens vluchteling.
100 per week. Mogen wij met ons gemiddelde van 500+ per week even tekenen?
Dit is de boemerang van D-Day.
Hadden ze Europa maar niet moeten bevrijden.
Grote fout geweest blijkt nu.
wat een apenland... Lijkt Nederland wel!!
Te koppig om een UKPCA press card te scoren?
Tijdens de oorlog een fier, trots en sterk volk, nu is er politiek gezien weinig meer van over.
Volgens mij hebben de Britten met de Brexit laten zien dat ze dat nog steeds zijn.
Nigel Farrage is een living legend.
Over 40 jaar staan er tig standbeelden van hem en staat hij in alle geschiedenisboeken van de U K.
Gekkert...
Pim is ook 20 jaar geleden. Die wordt ook geleidelijk de vergetelheid in genegeerd.
Reken nergens op.
In het stalinistische systeem wat wordt uitgerold door onze globalisten zal er voor Nigel geen plek zijn vrees ik.
@Knufter | 05-05-20 | 18:02: rotterdamnieuws.nl/bezienswaardigheden...
What a total waste of time and money.
Dit is gewoon eng en niet iets van brittannie alleen.
de mensen worden murw gemaakt onder het mom van een verheerlijkt virus.
strengere "corona" -wetten worden ingevoerd zonder toestemming van de bevolking.
Over de hele wereld kun je niet naar buiten
Economie gaat naar de kloten. wel tandarts/geen kapper, wel terras/geen bar, etc..
zit iedereen nog in zijn, vanaf geboorte gerealiseerde droom.
Hoevaak moet ik het nog roepen?
ik heet ptrck en geen Don Quichot.
Stay at home. Geldt dat hier ook nog? Geldt dat ook voor politici die (met draaiende camera) naar een ziekenhuis of zorginstelling gaan, of mondkapjes gaan ophalen of voor de zoveelste keer in een talkshow zitten (hallo Krol). En ik moet thuisblijven? Trouwens, wat deed die Helsema gisteren op de Dam? Niet eens het Wilhelmus meegezongen. En hoeveel couturiers heeft die Argentijnse weer afgelopen voor dat flodderpak? Want ze moet en zal aandacht trekken. Kan die ook voortaan thuisblijven? Graag.
Dit is gewoon EU-beleid hoor, geen schandaal. Ze komen er zelf ook eerlijk voor uit dat ze Europa willen omvolken en diverser willen maken (lees: islamiseren).
Precies. Er zijn gewoon regelingen voor de subsidie. Even op de Eu websites zoeken.
De VOC en WIC gaven voor minder voor een goede werknemer van donkere persuasie dan de EU. In die zin is er vooruitgang.
Het omvolken zal en moet doorgang hebben.
Op een geven moment komt er een generaal pardon voor hen en vervolgens heeft labour volledige kamermeerderheid bij de verkiezingen. Geef ze een uitkering en ben verzekerd van goed stemvee !!
Wat met Farage is gebeurd, kan in Nederland ook gebeuren. En daarna krijgt de politicus in kwestie een jarenlang showproces.
"Kan gebeuren", gebeurt al regelmatig.
Tegen Janmaat zijn 300 schijnprocessen gevoerd, hij is meermaals veroordeeld.
Ook Fortuyn, van Gogh, Hirsi Ali en vele anderen kregen te maken met meerdere schijnprocessen bovenop de felle haatcampagnes door de media.
Zelfs relatief onschuldige app-groepjes tegen AZC's en islam leidden al tot politiebezoekjes. Mensen werden ontslagen vanwege tweets, en Grapperhaus wilde een beroepsverbod voor PVV-ers.
@Dandruff | 05-05-20 | 16:50: De Pegida voorman is ook regelmatig voor het gerecht gedaagd. De deugpers laat onvermeld dat hij telkens vrijgesproken werd.
@Frau Merkel | 05-05-20 | 19:23:
Klopt, en zo zijn er velen.
Teveel om op te noemen, zelfs.
Meerdere websites zoals Hoeiboei die te maken kregen met dreigementen van providers, die onder druk waren gezet door stalinistische (en daarom gesubsidieerde) actiegroepen. Of de arrestatie van Nekschot; het wegjagen van Hirsi Ali; de weigering Afshin Ellian te beveiligen; de oproep Theodor Holman te ontslaan; etc.
Hoeveel mensen herinneren zich nog de affaire Buikhuizen?
De aanslag in Kedichem, waarvoor de daders nooit gestraft zijn?
Terwijl ze wel op TV hun verhaal deden?
Mevrouw Schuurman die bij die aanslag een been verloor, en *dus* in het 2e kamergebouw een kamertje boven een lange trap kreeg toegewezen?
Er zijn zo ontzettend veel voorbeelden van linkse terreur, door zowel (semi-) overheidsdiensten als daardoor gesubsidieerde extremisten. Nota bene Fortuyn schreef daar ooit al eens een columnpje over; de politie laat. www.pimfortuyn.com/17-aanklacht-tegen...
Maar het is net als met de dagelijkse reeks islamitische aanslagen; de meeste ontgaan je, en de rest ben je na een jaar grotendeels vergeten.
Wie herinnert zich nog de aanslag met handgranaat en mitrailleur in Luik, of het onthoofden van een Priester in Normandië?
Al die honderden andere steekpartijen en (semi-) onthoofdingen in oa Frankrijk, Duitsland, Zweden, België en Engeland?
Die Duitse NGO’s hebben de afgelopen weken gewoon doorgevaren om migranten te ‘redden’.
Ze brengen nu meer op dan vroeger. Via de EU ( AMIF, ESF) krijgen de NGO's c.s. zo'n 300k per stuk.
De VOC deed het voor minder.
@Polarisator | 05-05-20 | 16:52: gewoon moderne slavenhandel dus, maar dan door deugers. Man, man, man......
En dat voor een land wiens NHS op aangespoelde ex-kolonialen stoelt. Waarbij ex-kolonialisme van twee kanten komt. Nuance is nou eenmaal identiteitspolitiek de moeder.
Voor een paar liter zuurstof meer. De intraveneuze toediening waarvan covid-19 gegarandeerd geneest. Zonder zuurstof geen leven. Met al dat koolstof en stikstof gelul.
Dus Engeland is eindelijk uit de EU, maar gaat gewoon door met achterlijk EU-beleid? Schiet mij maar in een kapotte, ik begrijp het niet.
Kapotje
Het ging uiteindelijk om de bijdrage, met behulp waarvan 2 identieke bestuurslagen tegelijkertijd konden voortbestaan. Hef jezelf op, hef de ander op of stop met de bijdrage zijn dan de enige logische keuzes.
Ja, ach die Britten hebben ook vele deugkeutels die ze graag willen verspreiden,
die rapportage over Pakistaanse (equivalent aan Nederlandse kansparels) bendes
die jaren en jarenlang minderjarige (blanke) meisje lieten misbruiken en dat de pliesie
dat wel wist maar niets durfden te ondernemen wegens links gezeik over profilering, racisme enz enz, dat ging dus zo de doofpot in, nu nog steeds wordt er niets mee gedaan!!
Links deugen is een terminale ziekte geworden die meer slachtoffers gaat maken dan de zwarte pest en spaanse griep samen.
Ik wens de Engelsen veel succes;hou vol jongens..
Mooi verhaal, maar doe nog ff wat aan de topografie.
Nederland <> Dover.... nee. Dover ligrt tegenover Calais. Dat is Frankiestan!
Ach feiten. Wat heb je eraan?
Dover ligt slechts 146 km wzw van Zeeuws Vlaanderen en in Kent. imgur.com/a/4b6qw05
Dus klopt.
Alle EU-trollen zijn weer losgelaten zie ik.
Geen commentaar op de feiten zelf, want dat verbiedt de EU.
Wel een hoop beledigingen, en irrelevante en onjuiste beschuldigingen.
Grappig detail; een paar jaar geleden kondigde de EU aan dat ze trollen gingen betalen om het "populisme" aan te pakken. Daartoe zou ongeveer 1% van alle trollen een opleiding krijgen, zodat ze ook ieder jaar een inhoudelijke reactie zouden kunnen plaatsen.
Hamvraag is; hoeveel trollen zijn er inmiddels opgeleid om elk jaar een inhoudelijke reactie te kunnen plaatsen?
En waar zijn ze dan alle drie?
Is er überhaupt één trol in alle EU-trollenfabrieken die weet wat "inhoudelijk" betekent?
Uit interesse, wordt U per uur betaald?
In tegenstelling tot jouw inhoud bedoel je?
@DrumPiet | 05-05-20 | 16:36:
Nou vat ik het niet meer, heb je een account verkocht via marktplaats?
Trollen wonen in een bos, vraag maar aan een Noor...
@niels5142 | 05-05-20 | 16:36:
Ik wordt per uur betaald ja.
Helaas niet om te reaguren, leuke grap.
*zucht*
@DrumPiet | 05-05-20 | 16:36:
Als ik iets gezegd hebt dat niet klopt hoor ik het graag..
Natuurlijk heb jij gelijk dat je nooit over feiten praat, maar in principe zou je dat vandaag best een keer kunnen proberen. Het is niet zo eng als je denkt.
Leg ons belastingbetalers gewoon eens uit waarom de feiten over illegale immigratie geheim moeten blijven, en de politie volstrekt gelijk heeft dat het aanspreken van politici belangrijker is dan het oppakken van kinderpooiers.
Ik ben benieuwd.
@SterF... | 05-05-20 | 16:38: Of aan een dwerg, hobbit of tovenaar.
Het asielprobleem is een surrealistisch probleem, in die zin dat het voelt alsof je als enige geen lsd hebt geslikt, en helder kan nadenken. Dat is iets wat We als Europeanen Samen delen, en dat schept toch een band.
Ik gun Nigel Farage zijn unlocked leven. Net als al die Britten.
Wat de immigratie betreft. Regering Johnson kon vanwege Brexit toch zelf beleid maken wat betreft immigratie. Johnson heeft meermalen aangegeven tegen de onbeperkte immigratiestroom te zijn. Maak het waar zou ik zeggen en gooi die grenzen dicht. Misschien eens praten met meneer Orban. Die weet wel hoe hij met dit probleem moet omgaan.
Het is vrij lastig beleid maken tegen illegale immigratie, duh.
Probleem is dat die gasten ongevraagd op de stranden aanspoelen en dan moet je er toch wat mee. En Frankrijk zal het een worst wezen, die houden ze niet tegen maar zien ze juist liever vertrekken.
Bootjes terugslepen midden het Kanaal op en hopen dat ze met de stroming mee in IJsland belanden levert een hoop gezeik op.
@Berbaar | 05-05-20 | 16:30: In Australië is dat allemaal niet zo lastig.
@Crusher | 05-05-20 | 16:37: nee en in Texas ook niet.
@Berbaar | 05-05-20 | 16:30:
Ik weet dat je hier alleen komt trollen. Maar deze opmerking wordt ook door tientallen kinderen tot 7 jaar serieus genomen.
Dus, voor de duidelijkheid; illegale immigratie kan wel worden tegen gegaan. Door het simpelweg niet te legaliseren.
Het huidige beleid dat iedereen die illegaal is beloond wordt met huizen en uitkeringen en "verlaat-de-gevangenis-zonder-betalen" kaartjes voor geweldsplegers, lokt alleen maar meer illegalen.
Het beleid moet dus precies andersom; niet lokken, maar waarschuwen. Al zouden we maar een procent van alle illegalen direct uitzetten, dan zou dat al invloed hebben op de illegale immigratie. Omdat niemand voor 5000 euro op een lekke boot wil overvaren, als dat betekent dat hij volgende week weer thuis zit.
@Berbaar | 05-05-20 | 16:30:
Als de politieke wil ontbreekt, is dat inderdaad lastig, ja.
Die Britten moeten niet piepen. Die mensen kun je prima kwijt op Rockall:
nl.wikipedia.org/wiki/Rockall
Not happy? Prima, je hoeft hier niet te komen. Het staat je vrij om te gaan, wel eerst even de kosten voor reis en verblijf + boetes voldoen. Toedels!
Gek. Onderzoeksjournalistiek staat hier op de lijst van vitale beroepen
Dan zijn de reizen van die vluchtelingen ook niet essentieel. Terug naar Frankrijk!
Van de koele meren des dobberdoods en de coronadingen die voorbij gaan. Nooit meer slapen maakt nog niet woke. Leeft Jan Roos nog? Noem me Femke Halsema, maar bij gebrek aan statusloosheid ben ik ook maar een aanmerkelijk belang in Schiphol.
Nu is toerisme een Stranger in a Strange Land. Dit geheel in tegenstelling tot een autochtoon. Een simpele voorspelling: november aanstaande komt de SinT met een extra stoomboot aan zwarte knechten weer aan in Amsterdam. www.youtube.com/watch?v=9KWSgRqi8d4
Yo Sistah! Of je ouwe moer. Lekker belangrijk.
Very British lol
Tsja Nigel, U mag zich gewoon aan de regeltjes houden die vigeren op Uw eilandje.
Sterkte Britse vrinden, dat zullen jullie nodig hebben.
We laten degene die naar Engeland wil lekker doorlopen...
@SterF... | 05-05-20 | 16:23:
Hee ze wilden toch zo graag een eiland in Europa zijn.
Hun probleem.
@Berbaar | 05-05-20 | 16:32:
99,99% van alles wat daar binnenkomt, komt via Frankrijk, België en Nederland en in mindere mate Spanje.
Dus zadelt de EU hen op met dat probleem.
Maar goed, over 10 lachen ze zich daar de ballen uit de broek, als de hele EU en Euro volledig is ingestort. Het is niet te handhaven, namelijk.
Als het onderwerp ‘migratie’ is kom je op berbaar z’n terrein.
@Dick Luyenlomp | 05-05-20 | 16:41: Ik bid op m'n knieën tot weet ik wat voor sprookjesfiguur dat de hele dekselse EU-ellende als een kaartenhuis in elkaar pleurt, de Euro in haal val meeslepend en dat we teruggaan naar de EEG met strakke grenzen, want dat functioneerde prima!
Kwam die trieste kneus weer eens wat aandacht te kort?
Die trieste kneus komt tenminste voor de burger op. Schort het een beetje aan hier op GS de laatste tijd.
@Elramir | 05-05-20 | 16:22: Het elitarisme heeft hier een voet tussen de deur gezet.
@Elramir | 05-05-20 | 16:22:
Hahaha, Farage en het 'volk'..
Eigen elites eerst!
Tsja, deze trieste kneus observeert en zegt wat hij ziet. Dan benoemt hij wat het probleem ermee is, maar dat mag natuurlijk niet, want dan ben je een populist en dan moet hij een augurk eten.?????
@HoniSoit | 05-05-20 | 16:44: Hear hear! Die man hóeft het niet te doen, heeft geld zat, maar hij houdt van zijn land en haar cultuur en tradities. Dat maakt een land wat het is. Farage for president!
Je moet problemen ook niet benoemen... dat kost je de kop.
Je kan er toch op vertrouwen dat de overheid weet wat essentieel werk is en wat niet. Toch? Toch?
Nou ja, als je de boodschapper van een ongemakkelijke waarheid kunt laten zwijgen, dan hoef je het ook niet over die ongemakkelijke waarheid zelf te hebben. Het is weer eens wat anders dan racisme roepen.
Weet je wie er 75 (a 80) jaar geleden ook op de deur klopte(n)?
Wordt enigszins vervelend.
@drastic | 05-05-20 | 16:13: Ja de werkelijkheid is erg vervelend
@Fantomas | 05-05-20 | 16:15: ik dacht eerder aan jou.
@Fantomas | 05-05-20 | 16:15: Weet je wie ook vervelend was?
Ja, 75 jaar geleden klopten een paar Russen op de deur van een bunker in Berlijn, en vroegen (in het Russisch-Duits natuurlijk): "Is Adolf thuis?"
Ja, mensen die naar binnen wilden.
@Zenzeo | 05-05-20 | 16:26: en vervolgens gingen ze 46 jaar later pas weer weg.
Gewoon een Atlantic Wall bouwen.
Wat overigens nooit goed is uitgelegd is dat wanneer iemand verondersteld wordt wereld dominantie na te streven (een offensieve strategie), waarom hij dan een verdedigingsmuur (een defensieve strategie) zou willen bouwen.
Mooi. Zolang het daar aanspoelt is het niet hier...
Over spoelen gesproken, ik zit nu aan fles rood nummer drie want ik moet straks van Claudia a la Ramses zingen en net als Ramses lukt me dat niet zonder een stuk in mijn kraag. *Proost*
@Plandelaville | 05-05-20 | 16:12:
Johannes Heesters kon ook goed zingen...
En dat terwijl de beste man nog zo goed geholpen heeft met de afwikkeling van Brexit.
Oh wacht...
Ah, de erkende wegloper aan het woord. Dat mensen nog serieus nemen wat die kerel allemaal zegt.
Farage weet gewoon dingen. En waarom heb jij weer een Zwitsal?
@eerstneukendanpraten | 05-05-20 | 16:29:
Vraag het Nigel.
@Dick Luyenlomp | 05-05-20 | 16:15:
Hoezo landverrader? U bent Brit?
@DrumPiet | 05-05-20 | 16:40:
Was het maar zo'n feest.
Het zal u wellicht ontgaan zijn in uw blinde liefde voor de EU, maar wij hebben nog zoiets als een natiestaat. Dat wordt met het jaar minder, maar voorlopig heb ik nog een Nederlands paspoort dito nationaliteit. Iemand die willens en wetens mijn land uitverkoopt aan de EU, zoals SB, noem ik een landverrader.
@DrumPiet | 05-05-20 | 16:39:
“Nigel is happy in his world”, maar dat zegt je waarschijnlijk ook niets...
@eerstneukendanpraten | 05-05-20 | 16:53:
Nee, ben een tijdje klinisch dood geweest.
teveel XTC..
@eerstneukendanpraten | 05-05-20 | 16:53: was best een sterk nummer.
@eerstneukendanpraten | 05-05-20 | 16:53: mij wel. XTC.
De mensensmokkelaar en asiel economie blijft gewoon doordraaien.
Ik wil ook een gratis huis, Miele en een levenslange uitkering!
Moet te doen zijn: schrijf je in in Syrië, uit in Nederland, en vraag asiel aan.
When you tell the truth, we will come to your doorstep.
Ja Nigel ze kwamen eerst voor Tommy, maar toen zweeg je. Nu komen ze voor jou... wie is de volgende? Sargon?
Tommy lol
Hoor je al tijden niks meer van.
Zit dat tuigh al weer achter de stangen?
@Berbaar | 05-05-20 | 16:28: Tommy wordt zorgvuldig van alle sociale media geweerd met hulp van alles wat gezag heeft in de UK sinds hij de riooljournalistiek van de BBC keihard had aangetoond in zijn docu en vervolgens mensen opriep om te stoppen met het betalen van kijk en luistergeld voor die bagger van de BBC. Het moet gezegd, ze lijken succesvol met het monddood maken van deze kritische persoon, maar of dat winst is voor de vvmu waag ik te betwijfelen.
@Kukooo1 | 05-05-20 | 17:56: Ik zit in een Telegram groep met Tommy supporters. Wel aardig om te volgen. Het broeit daar.
Ha, dank voor de tip.
Mooi he, wat voor een oplichterij die heel corona "crisis" is. Hier in NL, in the UK overal. En mensen mear krijsen ' Sluit me op, sluit me op".... jullie zijn knettergek.
Ik trek me er geen ruk van aan, ik doe nog dagelijks mijn dingen als voor de corona. Binnen blijven, aan me hoela!
@vluchtelingallergie | 05-05-20 | 16:08: Is wel grappig fdeze tijd. Ik kom nu mensen tegen die hetzelfde denken over Corona en die lockdown, van wie ik van te voren dacht met jou zou ik nooit een biertje gaan drinken.
Wel grappig ook dat links verdeeld is en ook rechts.
Wat zei ik gisteren en iets eerder al?
Als corona uit Noord-Afrika was gekomen hadden we nooit lockdown gehad.
Corona in de schoenen schuiven van naffers is discriminatie. Zouden ze gezegd hebben
Want dat straalt slecht af op die messentr... eh .. bevolkingsgroep.
Ik vraag mij ook af hoe het zit, ze lopen hier fluitend met rugzak en I Phone Ter Apel binnen en ik mag niet eens de grens over voor mijn werk om belangrijke zaken te regelen. Want dan ben je stout en zij zijn welkom
Dat gebeurt ook niet. HEt is een verzinsel.
Onderbouw dat eens met feiten, MaarFeitelijk?
De reizen van een diplomaat of volksvertegenwoordiger zijn essentieel.
Wat is je punt? HIj is het allebei niet.
@Vula | 05-05-20 | 16:11:
Die mensen die aanspoelen zijn het waarschijnlijk wel.
@Vula | 05-05-20 | 16:11: Precies, hij zit om aandacht verlegen en slaat dan maar wat op de trommel van versleten berichten. Het verkeer is praktisch nul. Overigens roept hij gewoon de diensten op mensen maar te laten verdrinken bij hun wanhoopsdaden. Altijd een miskraam geweest en hij zal het blijven. KIjken of iedereen over vijf jaar nog zo verguld zal zijn met het handelen van deze leugenaar lulhannes.
@MaarFeitelijk | 05-05-20 | 17:02: Afrikanen proberen de oversteek omdat we hier met gratis geld staan te wapperen. Als we daar mee stoppen dan houdt de migratie op. Het is een simpele business case: als de kans op winst groot genoeg is dan worden de risico's genomen.
Je zou kunnen zeggen dat het politiebezoek niet essentieel was.
@Vulva
Dat hij jou niet vertegenwoordigd, wil niet zeggen dat hij geen volksvertegenwoordiger is.
@MaarFeitelijk | 05-05-20 | 17:02:
"Altijd een miskraam geweest en hij zal het blijven"
Doet nog steeds pijn hè die brexit.
Neem nog een glaasje azijn.
REAGEER OOK