Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Kort geding 5G-bejaarden tegen staat

Professionele huilstruiken hebben weer wat te janken

Het is wel duidelijk waarom die 5G-gekkies allemaal de incontinentiepamper volplassen uit angst voor corona, want na een goede griep zou het ledenbestand flink gedecimeerd worden en dan hebben ze geen mensen meer over om te zeiken over van alles en nog wat. Maar ja, nu die bejaarden toch maar thuis naar de geraniums zitten te turen, ze niemand hebben om hun Werther's aan uit te delen én iemand ze heeft uitgelegd hoe het internet werkt, stappen ze maar naar de rechter om 5G tegen te houden, wegens 'elektromagnetische velden' en 'gevaarlijke gevolgen van blootstelling'. Tegen wie eens een keer een rechtszaak aangespannen zou moeten worden, is deze boosaardige bende van Rummikub-spelers, complotdenkers en volslagen idioten, die met hun staatsgevaarlijke, ophitsende en provocerende prietpraat psychische patiënten aanzetten tot het in de fik zetten van zendmasten. Straks vallen er echt een keer doden en dan is ons het lachen om die recalcitrante mafketels met hun rolletjes aluminiumfolie wel vergaan.
PS. Vannacht in Den Haag: twee zendmasten in de fik
PPS. Livestream daarrr

UPDATE

Social

Reaguursels

Inloggen

Een goed onafhankelijk onderzoek lijkt me niet verkeerd.. chrome6 roken etc etc was ook nooit wat mis mee.. ik hoorde laatst nog een lobbygroep dat nicotine covid-19 kon bestrijden...

David000000007 | 06-05-20 | 09:55
-weggejorist-
Datishetdus | 05-05-20 | 09:41

Kun je met 5G die halvegaren op de foto wegzappen? Zoja dan ben ik vóór 5G. Zo nee wat kun je er dan wél mee

borderlijntje | 04-05-20 | 23:31

Ik denk dat er een groot risico op Corona verbonden is aan het nuttigen van advocaat met slagroom

Rest In Privacy | 04-05-20 | 22:21

Waarom demonstreren die mensen niet tegen bananen?

Bananen bevatten relatief veel Kalium-40. En Kalium-40 is een radio-aktief isotoop, waarvan ongeveer 10% vervalt onder emissie van gammastraling. Dat zijn dus heel energierijke fotonen, als in elektromagnetische excitaties, golven, en dat zijn er al ca 500 stuks iedere seconde als je niet eens bananen eet. Levensgevaarlijke ioniserende straling!! Maar dat mag je niet weten van Big Banana Business.

Mazzelstof | 04-05-20 | 17:55

5G straling is erg hoor.
Weet je wat nog erger is? Nucleaire straling!
De zon is een gigantisch grote kern-centrale welke iedere dag zijn straling onze kant op stuurt. Zullen we die dan ook maar in de fik steken?

RykSR | 04-05-20 | 17:46 | 3

Maar die zon is daar niet door mensen geplaatst en is noodzakelijk voor het leven op aarde, die 5G is een project voor en door technofiele homosapiens.

Zeebonkus | 04-05-20 | 18:03

@Zeebonkus | 04-05-20 | 18:03: Oh ja, alles natuurlijk is goed en onschadelijk. Met die logica is het ineens begrijpelijk: infectieziekten = goed, vaccinaties = groot kwaad.

Mazzelstof | 04-05-20 | 18:41

@Zeebonkus | 04-05-20 | 18:03: wat heeft ‘niet noodzakelijk’ met ‘dan moet het maar weg’ te maken, druilkuiken?
Jij bent ook niet noodzakelijk.. oprotten dus..

Epistulae_Morales | 04-05-20 | 21:27

Wanneer ben je eigenlijk bejaard? Is dat een gevoel dat jezelf hebt of is er een specifieke leeftijd aan verbonden, wie oh wie weet het antwoord?

Rdock | 04-05-20 | 17:10 | 2

is een kwestie van gevoel

nobody62 | 04-05-20 | 17:23

Kijk gewoon naar die foto..

Epistulae_Morales | 04-05-20 | 21:28

Ik was eens bij een demonstratie tegen bomenkap. Ik hou van bomen. Hier moesten ze zo nodig een paar prachtexemplaren bij een oude kerk uit de weg ruimen. Met flut argumenten, zoals meer licht en meer ruimte voor een terras. Terwijl het in de buurt stikt van de terrassen. En ziekte natuurlijk, hele zieke bomen, wat later enorm bleek mee te vallen. Het gezelschap dat kwam opdagen had veel gemeen met bovenstaande trieste figuren. Er kwamen ook nog een paar rasta figuren uit hun stinkholen om samen met wat Afrikanen op trommels slaan, en wat al niet. Dan heb ik al gegeten en gedronken. Met alle respect voor de aanjagers van het protest, die verre van wappie zijn. Ze staan er nog, die bomen. Maar hoe lang nog?

Wiebenick | 04-05-20 | 16:49 | 2

Protesteren tegen zendmasten is ook gewoon legitiem. Maar omdat ze lelijk zijn, niet vanwege schadelijkheid. Schadelijkheid van 5G straling is net zo achterlijk als een platte Aarde.
Overigens is het meest ‘schadelijke’ schakeltje in die keten de telefoon die je in je hand hebt.. met wel 2Watt zendvermogen..
Of je eigen lichaam... met 100Watt zendvermogen..

Epistulae_Morales | 04-05-20 | 21:31

Ah. Ze staan er nog. Dat vind ik het belangrijkste.

Cepalislam500mg | 04-05-20 | 21:35

Of de 5G frequenties schadelijk voor het lichaam is valt te bezien maar, het effect van wat de overheid er mee van plan is in gebruik laat niets te raden over en is ronduit slecht en van een kwaadaardig intentie.
Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?

aflaatverkoper | 04-05-20 | 16:35 | 4

Jij gaat uit van een kwaadaardige overheid dus. Ik heb dat wantrouwen niet. "Als je te vertrouwen was, had je vertrouwen gehad" - JAWAT.

Rest In Privacy | 04-05-20 | 19:25

@digikluizenaar Je kan deze overheid misschien nog wel vertrouwen, maar niemand weet wat voor overheid we hierna krijgen. De overheid die religie registreerde in het bevolkingsregister was ook te vertrouwen. En de rest is geschiedenis.

witwas | 04-05-20 | 21:25

De enige invloed die de overheid heeft in 5G is de veiling van de frequentiebanden.. en niet eens wie die krijgt, maar dat zij (wij) betaald krijgen.

Epistulae_Morales | 04-05-20 | 21:34
▼ 1 antwoord verborgen

De modus operandi van het Dunning-Krugereffect. Vooral diegene die rondlopen met ‘bescherming’ LOL!!1!

PIS-Alchimis | 04-05-20 | 16:31

Van 4G zouden we allemaal hersentumoren krijgen. Dan is het toch zaak dat er zsm naar 5G overstappen?

RandyBiel | 04-05-20 | 16:05

Ze zien er uit als bejaarden, maar dat komt doordat deze 20 jarigen direct onder een zendmast wonen.

RandyBiel | 04-05-20 | 15:56

Saskia ziet er ondanks haar 64jaar beter uit dan die 5G MASJES.

ron9129 | 04-05-20 | 15:47

Maar welk bedrijf levert nu 5g? Want je hoeft niet paranoïde te zijn om Chinese autoriteiten en bedrijven te wantrouwen.

etwaboy | 04-05-20 | 15:15 | 4

@Digikluizenaar | 04-05-20 | 15:37: Ik gok dat alle(!) telecom providers met G5 gewoon de ruimte op de mast huren bij Huawei. Net zoals nu met G4. De masten zijn chinees. Allemaal....

P.redgleuf | 04-05-20 | 17:02
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
Capo-dei-capi | 04-05-20 | 15:05 | 2

Het is toch allemaal wel dor hout die 5G activisten

Rest In Privacy | 04-05-20 | 14:56
-weggejorist-
De Nare Varaan | 04-05-20 | 14:55 | 1
-weggejorist-
Datishetdus | 04-05-20 | 14:22 | 10
▼ 10 antwoorden verborgen
-weggejorist en opgerot-
Bakschuif | 04-05-20 | 14:13 | 2

Die radiogolven zijn van de duivel. Ik verlang terug naar de tijd van voor 1895. Meer dan 100 jaar lijkt me toch genoeg bewijs.

pesego | 04-05-20 | 14:09 | 3

van 1870 tot 1970 zijn de meeste grote ontdekkingen gedaan. En zijn de meeste verandering geweest, Sinds 1970 is er vrijwel geen enkele ontdekking gedaan van enige importantie. Het enige is dat er wat meer toepassingen van eerdere ontdekkingen zijn gekomen. Wat dat betreft waren de afgelopen 50 jaar een saaie bedoeling.

Graaier | 04-05-20 | 15:37

@Graaier | 04-05-20 | 15:37:
Die gouden tijd van jou was ook gewoon ontdekkingen die voortborduurden op eerder werk. Maar sterk tegengewerkt door een paar wereldoorlogen die laboratoria in puin legden.

******** | 04-05-20 | 21:02

Hi ho ik heb met mijn ouders destijds gezellig Rummikub en Yahtze gespeeld, zonder wanklank

Rest In Privacy | 04-05-20 | 14:01

Behalve 5G speelt er mogelijk een nog veel groter probleem, dat tot dusver vrijwel geen aandacht gekregen heeft: De steeds maar toenemende hoeveelheid luchtdruktrillingen op allerlei frequenties, veroorzaakt door menselijke activiteiten. Is er ooit onderzocht wat het effect daarvan is op de natuur? Mensen hebben een huid, en trommelvliezen die er wel tegen kunnen, maar wat te denken van de flinterdunne vleugeltjes van allerlei insecten en vlinders? Of hun dunne oogbolletjes? Wie weet sterven er straks allerlei diersoorten uit, en zitten wij met de gebakken peren.

obominotie | 04-05-20 | 13:48 | 3

Ze zijn al massaal aan het uitsterven. Ook het leven in de zee.

Bakschuif | 04-05-20 | 14:30

Gewoon je mond houden, dat scheelt al veel onnodige lucht-trillingen.

Beste_Landgenoten | 04-05-20 | 14:37

@Bakschuif | 04-05-20 | 14:30: en een pilsje op het teras wordt ook steeds duurder, woningen zijn onbetaalbaar aan het worden. het nederlands elftal is niet meer wat het geweest is allemaal de schuld van radiogolven.

pesego | 04-05-20 | 15:15

Ach, nee toch. Nu slaat het 5G-virus ook al toe bij de hoogrisico groep.

Goedzo | 04-05-20 | 13:11

De onderzoeken zijn alleen gericht op de mens. De uitwerking op het hele milieu moet eerst onderzocht worden. Het aardmagnetisch veld is voor veel insecten en vogels belangrijk voor de oriëntatie. De mens heeft een huid van een paar millimeter die een deel van de straling tegen kan houden. Insecten en vogels hebben dat niet. We hebben eerdere flops gezien met bijvoorbeeld DDT. Dat de andere straling invloed heeft op de biodiversiteit is aannemelijk. Met 5G en de stralingsdichtheid wordt dat nog eens veel meer. Verder is er geen noodzaak deze technologie te gebruiken. De meerwaarde voor de burger is discutabel. Het is een manier waarbij verschillende bedrijven nieuwe producten kunnen verkopen, maar de hele maatschappij met de kosten opzadelen. Ze kunnen ook een andere manier verzinnen om geld te verdienen. De maatschappij functioneert nu ook zonder 5G. Er is dus geen enkele noodzaak dit door te voeren en zeker niet zo gehaast. Waarom zijn de 'groene' partijen nu niet actief? Er is een gerede mogelijkheid aanzienlijke milieuschade aan te richten en ze zwijgen allemaal. Stelletje hypocrieten.

Frau Merkel | 04-05-20 | 12:58 | 19

Radiogolven komen al zo lang uit de ruimte als de aarde bestaat. Het is onzinnig om aan te nemen dat de natuur opeens last krijgt van radiogolven omdat er muziek, tv, internet en telefonie mee wordt verzonden i.p.v. ruis.

Epistulae_Morales | 04-05-20 | 21:39

@Frau Merkel | 04-05-20 | 13:15: juist niet. Intensiteit is ook niet het probleem.. frequentie is je primaire probleem. Maar..
. jouw lichaam zendt met 100 Watt, elke dag, in het infraroodbereik. Dat is per foton al honderdduizenden keren meer energie dan radio fotonen en dan ook nog honderden keren intenser dan een zendmast.
Jouw telefoon en de computer waar je achter zitten zijn ook al veel sterker aan het stralen dan een mast.

Epistulae_Morales | 04-05-20 | 21:43

@De Koning | 04-05-20 | 13:09: jij moet echt eens een beginnersboekje over natuurkunde lezen, de onzin die je uitkraamt is lachwekkend

Epistulae_Morales | 04-05-20 | 21:46
▼ 16 antwoorden verborgen

Gewoon eerst een jaartje bij mensen thuis testen. Vooral de kinderkamertjes volhangen met de zwaarst mogelijke uitvoering, want bij die kleintjes zie je het best of het gevaarlijk is. Gelukkig hebben we in dit topic al honderd(en) vrijwilligers die het zonder problemen zouden doen.

Stevo365 | 04-05-20 | 12:57 | 7

@Stevo365 | 04-05-20 | 13:11: Steek nog een sigaret op. Laat je kinderen nog wat bij uitlaatgassen wonen. Haal nog een aantal moslims naar Nederland. Maar stop met ironisch te suggereren dat 'kinderen' 'opknappen' van electromagnetische straling.

Maar

Knufter | 04-05-20 | 13:28

@Knufter | 04-05-20 | 13:28: misschien kan je ze nog wat dieren laten figuurzagen uit platen asbest, dat was ook gezond toen

Stevo365 | 04-05-20 | 13:36
▼ 4 antwoorden verborgen

Dit zijn niet allemaal bejaarden, ook de antivax gekkies behoren tot de anti-5G zeloten. Veel van die ouderen lijken mij ex-hippies. Mensen met doorgeslagen jaren 60 ideeen die andersdenkenden als fascisten wegzetten. Helaas heeft deze beweging vers bloed voorgebracht in dertigers die groeiend antivax zijn en vaak ook met waanzin groot zijn gebracht dat bv kernenergie gevaarlijk is en dat we bedreigd worden door allerlei straling.

Zie ook de foto’s van dit soort figuren waar het steevast zwart ziet van de blanken. Verwend groen slinks volk dus.

Nuuk | 04-05-20 | 12:50 | 6

@Frau Merkel | 04-05-20 | 13:01: provax gekkies???!!,

Nuuk | 04-05-20 | 13:32

@Nuuk | 04-05-20 | 13:32: Provac is inderdaad beter. De mensen die hun bedenkingen hebben bij de vaccinatiedrang worden telkens als gekkies weggezet, hoewel ze hun argument beter kunnen onderbouwen dan de pharma-religieuzen.

Frau Merkel | 04-05-20 | 14:50

@Frau Merkel | 04-05-20 | 14:50:
Er zijn geen artsen en serieuze wetenschappers die tegen vaccineren zijn.
Vaccinatie heeft zo veel mensen het leven gespaard door bescherming tegen vreselijke ziekten.

Antivaxers en G5 angstigen zijn echt dezelfde loten aan de stam van gekkiesboom.

Nuuk | 04-05-20 | 18:30
▼ 3 antwoorden verborgen
-weggejorist-
H-van-Tussenbroek | 04-05-20 | 12:48 | 2

We komen pas uit de lockdown als het volk zelf smeekt om een digitale controle op handhaving van de 1,5 meter.

Traag | 04-05-20 | 12:47

Jammer voor hun dat Ongehoord Nederland er nog niet is. Die zal dit soort gekkies ruim baan geven.

Wedergeboren | 04-05-20 | 12:42 | 1

Ongehoord Nederland zit op youtube.

Sceptische_autist | 04-05-20 | 14:47

Vanuit een rapport (21-01-2020) van het RIVM: (zoek in Google op "Verkenning van de blootstelling aan elektromagnetische velden afkomstig van 5G-systemen"

Wel geven de nationale en internationale wetenschappelijke organisaties aan dat er nog onvoldoende kennis is over eventuele langetermijneffecten na langdurige blootstelling en over de precieze blootstellingspatronen door nieuwe technologieën. Er lopen nog epidemiologische onderzoeken naar deze langetermijneffecten ,zoals het COSMOS-onderzoek. Ook geven de nationale en internationale wetenschappelijke organisaties aan dat de effecten van millimetergolven (waaronder de 5G-frequenties van 26 en 60 GHz vallen) minder zijn onderzocht dan die van lagere frequenties. Er worden daarom in diverse landen onderzoeksprogramma’s opgezet om deze effecten nader te bestuderen, met name in de hogere frequentiebanden van 26 en 60 GHz (Bundesamt für Strahlenschutz, 2019; Ohkubo, 2019).

Er is ook een groep wetenschappers, artsen en burgers die aangeeft dat op grond van mogelijke schadelijke effecten in sommige onderzoeken naar EMV van 2G-, 3G- en 4G-apparatuur en de hogere frequenties, bij nieuwe technologieën en wijdere verspreiding van 5G-systemen voorzichtigheid is geboden. Zij roepen op tot een voorlopige stop van de uitrol van 5G-systemen en meer onderzoek naar de risico’s (5G Appeal, 2017; International Appeal, 2018).

Abner | 04-05-20 | 12:41 | 5

Geld wat stom is, maakt recht wat krom is....

Bakschuif | 04-05-20 | 14:35

Misschien moet je eerst eens leren hoe wetenschappers communiceren.
Als een wetenschapper zegt dat er “onvoldoende kennis is” dan houdt dat letterlijk in dat de meting niet lang genoeg is uitgevoerd. Dat kan ook niet langer dan het bestaat.
Maar dat is dus **** N I E T **** hetzelfde als dat ze zeggen, of zelfs suggereren, dat er wel een langetermijn effect is, of kan zijn, of zelfs maar dat ze die vermoeden.

Epistulae_Morales | 04-05-20 | 21:50
▼ 2 antwoorden verborgen

Een maatschappij oogst wat het zaait. Decennia slecht onderwijs en en complottheorieën hebben het volk gemaakt wat het nu is. (Marxisme is uiteindelijk één grote complottheorie)

Sans Comique | 04-05-20 | 12:36 | 5

@scorpio777 | 04-05-20 | 12:40: Tegenover de overheid: Mee eens. Het niveau van de beroepspolitici is tegenwoordig bedroevend. Tegenover multinationals? Niet mee eens. Heeft volgens mij meer met het eigen onvermogen dan met de boosaardige bedoelingen van een succesvolle CEO te doen.

Gladiator Fap | 04-05-20 | 12:48

Marxisme een complottheorie? Ik denk niet dat Stalin en Mao er zo over dachten.

Nehemia | 04-05-20 | 12:56

Ik denk dat U nog zit vastgeketend aan de rij gevangenen voor de grot.

Rallywally | 04-05-20 | 13:12
▼ 2 antwoorden verborgen

Uit de telegraaf: Stichting Stop5GNL stelt dat de gezondheidsrisico’s van 5G niet voldoende zijn onderzocht en dat Nederland verouderde richtlijnen hanteert die de effecten op de lange termijn buiten beschouwing laten. „Steeds meer mensen worden ziek van straling. Met de uitrol van 5G en de toename van stralingsintensiteit zal de impact voor mens en milieu enorm zijn”, stelt de stichting. De stichting Stop5GNL heeft in een verklaring expliciet afstand genomen van de reeks zendmastbranden van de afgelopen weken.

Deze stichting heeft een valide punt. Als de overheid net zo kut omgaat met de wetenschap achter 5G als met Corona (hallo RIVM), dan hebben ze groot gelijk. Daarnaast steken zij die zendmasten niet in de fik.

@Mosterd sollicitaties naar MSM kunnen gewoon middels een briefje, daar hoef je dit soort columns niet voor te schrijven.

van heinde en verre | 04-05-20 | 12:36 | 5

Hallo deskundigen hallo RIVM inderdaad. Drie keer raden waaruit deze keer de commissie van deskundigen bestaat die 5g aan het uitrollen zijn, zoals dat tegenwoordig zo lelijk heet. Ja? Juist. Medewerkers van KPN en van TenneT. En alweer is de vraag, who gets the benefit.

Cepalislam500mg | 04-05-20 | 13:34

@Continuum | 04-05-20 | 12:52:

Religieuzen halen graag "de wetenschap" van stal als het in hun straatje past. We mogen van Allah vrouwen geen hand geven. De wetenschap erkent nu ook dat handen geven virussen overbrengt. Dat wist Allah allang! Homeaus zijn smerig volgens elke god, en wat blijkt uit wetenschappelijk onderzoek? Dat het voornamelijk homofielen zijn die het hiv-virus verspreiden. Zie je nou wel. God heeft het altijd bij het rechte eind. Zelfs wetenschappers moeten dat toegeven.

Nog een heel duidelijk voorbeeld: de Jehova's mogen absoluut geen bloedtransfusie, en daarom is er nu bloedplasma. Zij helpen de wetenschap dus juist enorm vooruit! Zonder hun rotsvaste overtuiging was dit niet gebeurd, zo kloppen ze zichzelf op de borst. Voor het gemak wordt maar weggelaten dat deze doctrine tienduizenden volstrekt onnodige doden heeft gekost. Niet iets om trots op te zijn.

Wiebenick | 04-05-20 | 16:06

@Cepalislam500mg | 04-05-20 | 13:34: Is dit een variant op folllow the money? Vermoeiend. Daar zijn toch onderzoeksjournalisten voor? Ik kan mijn tijd wel beter besteden. Geld verdienen, bijvoorbeeld.

Wiebenick | 04-05-20 | 16:56
▼ 2 antwoorden verborgen

Waarom mag je niet met meer dan twee in een auto? Gezichtsherkenning!

Traag | 04-05-20 | 12:35 | 1

De regering gaat bepalen wie bij wie mag komen en wie mag reizen en wie niet.
5G helpt dit te effectueren.

Bakschuif | 04-05-20 | 14:38

Het zou Mosterd sieren als hij eens met een lange uiteenzetting kwam waarom 5G volgens hem absoluut geen kwaad kan, maar op de een of andere manier gaat dat hem niet worden.

Nehemia | 04-05-20 | 12:34 | 8

@Nehemia | 04-05-20 | 12:53: en Rallywally | 04-05-20 | 13:18:

Geef nou eens aan waarom dat 5G zo schadelijk kan zijn dan? Hoe dan? Je kunt wel zeggen 'kritisch' te zijn maar kom dan eens met onderbouwde argumenten en geen manifesten en anekdotes.

Knufter | 04-05-20 | 13:30

@Knufter | 04-05-20 | 13:30: Ga zelf eens op onderzoek uit, zelf denken. 5G is een wapen tegen de mensheid en wordt verkocht als “10 keer sneller” nu, dat gaat erin bij de aan telefoontjes verslaafde massa.

Rallywally | 04-05-20 | 13:38

Lop@Rallywally | 04-05-20 | 13:38: ik ben op onderzoek uitgegaan. U heeft gelijk. De groene mannetjes komen. Fijn dat u me vertelt zelf te denken. Was ik zelf nooit op gekomen.

Ik heb zelf ook een advies: Vergeet niet uw billen af te vegen na het poepen.

Knufter | 04-05-20 | 14:31
▼ 5 antwoorden verborgen
-weggejorist en opgerot-
hijger | 04-05-20 | 12:33 | 3

Gezichtsherkenning, real time tracking, handhaven van een 1,5m samenleving door middel van sociaal krediet systeem. (boetes en strafblad). En dan hebben we het nog niet eens over de straling.

Traag | 04-05-20 | 12:25 | 2

De Internet of Things betekent een infrastructuur waarin bijna alle apparaten aan elkaar gekoppeld worden. Denk aan Smart cities, cashloze maatschappij en zelfsturende auto's en wat dies meer zij. Daarin zal 5G een grote rol gaan spelen. Middels onderhuidse RFID chips en vaccinaties met digitale markers is straks iedereen op afstand uitleesbaar. Totale controle.

Nehemia | 04-05-20 | 12:44

Het is duidelijk dat de gemiddelde reaguurder het helemaal niet eens is met Mosterd. Er hangt te veel mist om dat 5G heen en de overheden hebben vast een dubieus belang bij het uitrollen daar van. De Chinezen zijn ook voor geen centimeter te vertrouwen en van straling weten we dat het zeker niet gezond is. Je kan dan iedereen wel neer gaan zetten als links gekkie en termen als alu hoedjes gebruiken maar niemand weet in detail wat de echte bedoeling is van 5G en of het de gezondheid kan schaden in meer of mindere mate.

ILF2 | 04-05-20 | 12:19 | 15

@scorpio777 | 04-05-20 | 12:47: Het "milieu-agentschap van de Zwitserse overheid". Juist. Politiek dus. Geen wetenschap.

Gladiator Fap | 04-05-20 | 13:17

@Cherokee | 04-05-20 | 12:30: Die worden aangestoken om draagvlak te creëren bij de massa. Zijn meestal afgeschreven masten.

Rallywally | 04-05-20 | 13:41

@Cherokee | 04-05-20 | 12:30: 'we' steken de zendmasten in de fik? Ha, de daders zijn gevonden. Graag even melden op het politiebureau.

van heinde en verre | 04-05-20 | 14:03
▼ 12 antwoorden verborgen

Waarom gaan die 5G wappies niet eerst gewoon terug naar school om natuurkundelessen over te doen? En het argument; "er is geen onderzoek naar gedaan" is onzin. Er wordt continu onderzoek gedaan maar de wappies willen de resultaten niet accepteren. Bovendien valt ook 5G, net als AM, FM, 2G, 3G, 4G, etc. ruimschoots (factor 50!) onder de limieten van eventuele schadelijkheid. En nou klaar.

YoMoms | 04-05-20 | 12:18 | 11

@scorpio777 | 04-05-20 | 12:33: Op Zwitserland moet je niet willen vertrouwen. Zij staan bekend als aartsconservatief en voeren niks in zonder dat de bevolking vindt dat dit absoluut veilig kan, ook al zit de bevolking in massahysterie.

Alexander des Burgus | 04-05-20 | 12:56

@scorpio777 | 04-05-20 | 12:49: En 5G is zeker niet het nieuwe asbest. Dat is namelijk waterstof. Een wondermiddel dat in de toekomst met massa-implementatie wel even de ozonlaag kan gaan vernietigen.

Alexander des Burgus | 04-05-20 | 12:58

@Gladiator Fap | 04-05-20 | 12:37: wauw! Fout fout fout fout.
Je bedoelde waarschijnlijk een valse equivalent, get your fallacies straight.
Je komt zelf wel met een mooie stroman, asbest was fout dus alles is fout is totaal niet zijn redenering. Asbest was hier een voorbeeld van hoe iets wat totaal niet onderzocht is, massaal is gebruikt, en enorme consequenties had voor de volksgezondheid. 5G zou hetzelfde kunnen doen zeker als er talloze wetenschappelijke studies de nonthermal effects van MMWs hebben aangetoond. Er is gewoon meer en beter onderzoek nodig. Je claimt dat er genoeg onderzoek is gedaan en dat er geen schadelijkheid is aangetoond; waar is je bewijslast? Best gevaarlijke uitspraken als je het mij vraagt. Sterk het vermoeden dat je een shill bent.

Elspeth968 | 04-05-20 | 19:45
▼ 8 antwoorden verborgen

de aangehouden 61V/M is niet zo heel erg goed bij een inhuis frequentie van 26Ghz - de 5G dekking vind plaats dmv 3 zones - ver - 700Mhz , straat 3,5 Ghz , thuis 26 Ghz - vooral deze laatste frequentie baart mij zorgen - dit is nog NOOIT fatsoenlijk getest op wat het op lange termijn doet met mens\, planten en dieren.

Onverantwoord dit hele 5G gebeuren - als het bij mij in de straat komt steek ik het zelf nog wel aan . 1 groot EMC veld dat ver boven de 5 V/M komt wat in Belgie en Rusland als maximum geld .

lasttango2016 | 04-05-20 | 12:13 | 3

Het grappige is dat de kortegolfzendinstallatie aan boord van mijn boot minder afgeeft en dat ik desondanks volgens de handleiding niet in de buurt van de antenne moet komen tijdens het zenden. En dat bij lage frequenties tot 50 MHz.

Varende_Reaguurder | 04-05-20 | 12:20

@Varende_Reaguurder | 04-05-20 | 12:20:
-
Ah. En u heeft ook zo'n magnetron waarvan de gebruiksaanwijzing in gebrekkig Engels aangeeft dat u de poedel er niet in mag stoppen?

bisbisbis | 04-05-20 | 12:43

Ik at gisteravond bij een vriendin. Ik zei ‘de soep is wat koud, zet ‘m ff in de magnetron aub’
Zij zei: ‘magnetron? Dat is gevaarlijk, dat is straling’ I rest my case....

Fontanarossa | 04-05-20 | 12:11 | 5

@Gladiator Fap | 04-05-20 | 12:16:
-
Waarom 'Natuurkundige' met een hoofdletter en 'heilpraktikerin' niet? (terwijl 'Heilpraktikerin' Duits is -dus met een hoofdletter dient geschreven - en 'natuurkundige' niet)

bisbisbis | 04-05-20 | 12:47

@bisbisbis | 04-05-20 | 12:47: Ik woon in Duitsland en m'n autocorrectie gaat helemaal gaar als ik op Geenstijl reaguur. Dat is m'n verklaring. Dat, en het feit dat ik inhoud belangrijker vind dan vorm. ;-)

Gladiator Fap | 04-05-20 | 13:20

@bisbisbis | 04-05-20 | 12:47: Je hebt wel gelijk trouwens, ik zal proberen -ondanks autocorrectuur- een beetje meer op "Rechtschreibung" te letten.

Gladiator Fap | 04-05-20 | 13:21
▼ 2 antwoorden verborgen

Een teugje rook van een sigaret "kan al nadelige gevolgen hebben voor de gezondheid" volgens de overheid.
Een megarookwolk door een brand bij een chemicaliënopslag, waardoor ramen en deuren gesloten moeten blijven, levert echter steevast "geen gevaar voor de volksgezondheid" op.

Leven in de buurt van hoogspanningsmasten leverde decennialang geen gevaar op volgens de overheid. Totdat het tegendeel bleek. Honderden mensen waren toen al aan kanker overleden.

En dan is er nog Defensie. Blootstelling aan o.a. chroomhoudende verf en radarstraling zouden volkomen onschuldig zijn.

Inmiddels is wel gebleken welk criterium de overheid hanteert om te bepalen of iets schadelijk of onschadelijk is voor de gezondheid, namelijk de hoeveelheid geld die het haar oplevert of gaat kosten. En de plaatsing van 5G gaat heel veel geld opleveren.

Varende_Reaguurder | 04-05-20 | 12:10

Het gevaar van 5g zit hem niet in de straling, maar in de mogelijkheden die het de roverheid gaat bieden.

Teeweetwee | 04-05-20 | 12:05 | 5

@Nehemia | 04-05-20 | 12:59: ach we hebben niet heel veel protesten gehoord op 30 april m.b.t. de noodwet. Kennelijk interesseerd dat de burger geen eens. Gaat u maar weer lekker slapen.

Solar666 | 04-05-20 | 13:12
▼ 2 antwoorden verborgen

In de eerste jaren van GS zaten hier vooral hoogopgeleide rechtse mannen die leuke discussies met elkaar voerden. Waar is het precies foutgegaan dat de panelen gedomineerd worden door RJ aanhangende wappies?

Erikjan79 | 04-05-20 | 11:58 | 6

Was mij allang opgevallen. Vroeger was de GS-reaguurder een rechts knipogende relativeerder die met verfrissende statements de linkse deugdogmatiek kwinkslagrijk en met creatief vocabulaire te kakken zette.
Tegenwoordig steeds vaker een opgefokte bloedhond die met schuim op zijn bek keer op keer dezelfde primitieve scheldpartijen zonder onderliggende argumentatie debiteert en daarmee in feite gemuteerd naar een omgedraaide linkse droogkloot zonder een greintje humor. En daarmee nauwelijks meer verschillend van het azijnpisserprofiel van de gemiddelde reaguurder bij Joop en Elsevier.
Ik verlang naar de GS-reaguurders van weleer

Ridde Rogter | 04-05-20 | 12:15

@Ridde Rogter | 04-05-20 | 12:15: De reaguurder die lafjes op zijn toetsenbord creatief en met kwinkslagen de linkse deugpolitie benaderde. Wat hebben ze gelachen ter linkerzijde over al dat oeverloze gelul en getheoritiseer, zonder ook maar iets daadwerkelijk in de melk te brokkelen hebben. Aan de andere kant er was de afgelopen 20 jaar voor iedereen meer dan genoeg te vreten. Dus waarom je tanden laten zien en een paar tanden aan de linkerkant van de tegenstander te verwijderen via een rechtse directe. Zo, agressief genoeg?

Graaier | 04-05-20 | 12:38

@Ridde Rogter | 04-05-20 | 12:15:
-
Laat ons raden: u bent van vóór de Mammoetwet.

bisbisbis | 04-05-20 | 12:48
▼ 3 antwoorden verborgen

#jesuisbejaard. Boeh! tegen 5G. Dan maar een huilstruik. Hier laat ik het maar bij.

zwenkwieltje | 04-05-20 | 11:57

Stoppen met die troep!

Traag | 04-05-20 | 11:56 | 1

Wat is er troep aan? Bent u ook traag van begrip? Leg eens uit ipv die one liners overal maar achter te laten.

Solar666 | 04-05-20 | 12:14

Die anti-vaxxers c.q. complotdenkers hebben alvast een nieuw complot (5G) bedacht voor als in de toekomst een vaccin ons van covid af zal helpen. Je moet toch bezig blijven, hè!

Diederik_Ezel | 04-05-20 | 11:51

Ik lees nooit WAAROM we 5G willen? Ik hoef het niet in ieder geval, internet is snel zat zo, dus er moet een meer waarde zijn om al die, veronderstelde, risco's te nemen. Wat dan? GS en die extreme pro-5G en extreme anti anti5G houding doet mij ook een beetje twijfelen aan onafhankelijkheid ervan.

HouseMaster | 04-05-20 | 11:48 | 10

Ik neem aan dat u ook nooit om internet gevraagd heeft?

Solar666 | 04-05-20 | 12:15

@bintang | 04-05-20 | 11:57:
Precies. We zijn van "mijn mail lees ik thuis wel naar "hee, weer een mail van mijn baas tijdens mijn vakantie, ik zal hem meteen beantwoorden" gegaan.

Varende_Reaguurder | 04-05-20 | 12:24

Ik heb geen glasvezel en 5G geeft mij glasvezelsnelheid.

Alexander des Burgus | 04-05-20 | 13:02
▼ 7 antwoorden verborgen

Volgens mij worden er nu al mobiele 6G antennes op mini-drones geplaatst die via Chem-trails in de lucht worden geplaatst. Dat zie je dus niet omdat die via straaljagermotoren (Chem Trails dus) in de lucht worden geplaatst daarna verspreiden ze zich zodat ze dan toch niet meer opvallen. Hiermee moet mede worden gemaskeerd dan 9-11 een inside job was, en dat we eigenlijk nooit op de maan zijn geweest. Hierdoor worden ook kunstmatig extra veel CO-2 richting de detentieplekken voor CO-2 meting worden gestuurd om RIVM-gegevens te manipuleren. En nog veel meer...

TB2318 | 04-05-20 | 11:44 | 4

@Graaier | 04-05-20 | 11:45: Denk het niet... zodra hij over het internet begint, zaagt hij als reaguurder aan zijn eigen poten.

Gladiator Fap | 04-05-20 | 12:09

Niburu komt eraan en de helpers zijn bezig de planeet klaar te maken, zodat de reptielen erover kunnen regeren met de mensen als slaven. Daarom moet de economie en de boeren kapot, zodat we afhankelijker zijn van de Overheid in onze levensvoorzieningen. Mocht dit het niet zijn, verzin ik wel iets anders.... Even serieus, toon gewoon aan als overheid dat er geen schade is op de langere termijn voor mensen en doe dat doormiddel van ONAFHANKELIJK onderzoek. Dus niet door onderzoek betaald door belanghebbenden! Daarnaast dient de overheid duidelijk aan te geven wat zij met 5G van plan is. De overheid zit er voor haar burgers en niet andersom.

Gandalph | 04-05-20 | 13:08

@Gandalph | 04-05-20 | 13:08: Was het maar zo makkelijk. Ik vrees dat het voor alle Nibiru's en activisten pas "onafhankelijk genoeg" is, als het hun wereldbeeld bevestigt.

Gladiator Fap | 04-05-20 | 13:23
▼ 1 antwoord verborgen

Dit soort topics kan me wel bezig houden. Wat ik daarmee bedoel; kijk naar die hoofden. Je zou zeggen dat daar toch enige vorm van ontwikkeling heeft plaats gevonden als in scholing, opleiding, baan, carriere .. er is vast wel iets bereikt ook al is het aantal hersencellen tot een minimum beperkt of communiceren die cellen niet allemaal even efficient. Hoeveel van deze apen hebben een mobiel op zak? Een magnetron thuis? Een wifi router? Hebben ze enig idee hoeveel wifi routers in een straal van 50 meter om zich heen bevinden? Weten ze wel wat een AM/FM radio is? Hebben ze wel eens in het vliegtuig gezeten?

Rest In Privacy | 04-05-20 | 11:44

Huilstruiken. Heerlijk!!
Overigens:
Den mensch lijdt nog het meest van het lijden dat hij/zij/het vreest.

DenBeert | 04-05-20 | 11:40 | 2

Een mens lijdt dikwijls ’t meest
Door ’t lijden dat hij vreest
Doch dat nooit op komt dagen.
Zo heeft hij meer te dragen
Dan God te dragen geeft.

Het leed dat is, drukt niet zo zwaar
Als vrees voor allerlei gevaar.
Doch komt het eens in huis,
Dan helpt God altijd weer
En geeft Hij kracht naar kruis.

bisbisbis | 04-05-20 | 12:51

Waar rook is, is vuur. De link met corona lijkt me onzin, maar verder.......

Ko Ranzig | 04-05-20 | 11:40 | 3

En dat is nou wel juist wat ze in de media gebruiken om tegenstanders als gekkies neer te zetten. Ik denk dat ze niet zoveel kans gaan maken met hun 5e generatie straling en controle. Want controle daar gaat het om. Wie ziet dat nou niet?

pivotal | 04-05-20 | 11:48

Als je zo redeneert, moet je elke idioot serieus nemen, want ja, zijn uitspraken zullen toch wel ergens op gebaseerd zijn. Nee dus, in elk geval niet op valide argumenten.

bintang | 04-05-20 | 12:02

@pivotal | 04-05-20 | 11:48:
Ja, maar nu moet ik het toch wel opnemen voor de MSM. Want wie jij gekkies noemt, die vinden jou weer een gekkie. Jij vindt jezelf vast een intelligente Reaguurder die terecht tekeer gaat tegen die linkse grachtengordel en al die D66-rechters en de EU-fielen en de linkse elite e.d.. Maar in het spectrum van de reagurende burgers is zo langzamerhand geen lijn meer te trekken. Wie moet je nu de zin doen? Wie heeft er gelijk? Wie zijn er gekkies? De waarheid zal wel ergens in het midden liggen....

TB2318 | 04-05-20 | 12:36

Van snellere porno is nog nooit iemand slechter geworden.

Pluisbaard | 04-05-20 | 11:39 | 1

Mijn grens ligt bij ongeveer 60 rukjes per minuut.
Sneller hoeft voor mij niet.

RickVogelschrick | 04-05-20 | 11:57

Eerst onderzoeken en dan pas oordelen.
Eerst goed onderzoeken en dan pas plaatsen.

luto333 | 04-05-20 | 11:36

In hoop dat alle randstedelingen die hier zeiken iig geen auto hebben. De schadelijke stoffen die eruit knallen maak je je omgeving een stuk ongezonder mee.

Dus kom je uit de randstad, heb je een auto en ben je tegen 5g? Mag je je hypocriete bek houden. Bedankt.

Harris Pilton | 04-05-20 | 11:34 | 1

Heerlijk, een whataboutism... Hey misschien kan je ook zeggen dat deze mensen waarschijnlijk ook veel plastic verpakkingen gebruiken, whatabout that? Zo hypocriet vind je niet? eigenlijk weet je het niet en hangt jouw standpuntje over randstedelingen die vaak GEEN auto hebben van aannames aan elkaar.

Sessine | 04-05-20 | 11:53
-weggejorist-
pivotal | 04-05-20 | 11:33 | 2

Hou je effe in Mosterd! Alleen al omdat ik 75 ben druk ik me bij voorkeur mild uit. Mijn vriendin is twintig jaar jonger en weet je wat die zei;
"Die Mosterd moet ze bek houden anders moet hij zijn 5G apparaat maar vlak bij zijn zak gaan dragen, dan krijgt 'ie tenminste geen nazaten"
Daarna werden we weer serieus. Immers wanneer 200 artsen een petitie aanbieden en vragen om serieus onderzoek naar 5-de generatie straling, dan wil dat best wat zeggen.

Rest In Privacy | 04-05-20 | 11:28 | 9

Artsen worden, net als advocaten, altijd vrij hoog geschat. Het is een beroep met "reputatie". Jammer genoeg blinkt de gemiddelde geneeskunde student niet bepaald uit in exacte wetenschappen, de meesten bevriezen al als ze een beetje statistiek moeten doen. Blijkt ook uit het feit dat ze menen dat wetenschappelijk gezien een petitie met 200 handtekeningen meer waarde heeft dan gewoon ééntje, die bewijst hoe de vork in de steek zit. Dus inderdaad, dat wil wat zeggen, maar niet hetgeen dat je graag zou zien.

Gladiator Fap | 04-05-20 | 12:07

Iemand die mensen instraalt met water is geen arts

Drek van Dilderen | 04-05-20 | 12:09

@Drek van Dilderen | 04-05-20 | 12:09: Nee, da's een priester..

Rest In Privacy | 04-05-20 | 15:17
▼ 6 antwoorden verborgen

Eind jaren 90 en begin deze eeuw werkte ik voor een bouwbedrijf dat 3G zou gaan bouwen. Op een site boven een verzorgingstehuis voor ouderen wordt ik voor aanvang van mijn werkzaamheden tegen gehouden. De bewoner eisen dat ik de antennes eraf haal en weer meeneem. Verscheidene bewoners hadden namelijk kanker gekregen van de straling. Ik weigerde. Na een hoop gedoe neem ik de woordvoerder van de groep mee naar het dak. Daar aangekomen snelt hij weer terug. ik hoefde niets meer mee te nemen.

Op het dak stonden 2 frames op poeren. De palen waar de antennes op moesten komen stonden er niet eens.

C-Bear | 04-05-20 | 11:27 | 1

Bij een blinde test vallen al die elektrosensitivelingen door de mand, ze zoeken een fysieke oorzaak voor geestelijke problemen. Begrijpelijk maar liever leggen ze deze mensen uit dat zij lijden aan een mentaal probleem, kunnen ze zich daarop focussen.

Solar666 | 04-05-20 | 12:17

De vraag rijst: hoever kun je de frequentie en de vermogensdichtheid opvoeren en blijven volhouden dat het allemaal onschadelijk is? Kop in de magnetron, nog steeds onschadelijk?
Is het onredelijk instanties te wantrouwen? Lijkt me niet.

jan99 | 04-05-20 | 11:27

Ik beweer dan zo maar eens dat in de bedoelde generatie kennis van waarschuwende dystopische literatuur en het vermogen om je daar bedreigende ontwikkelingen bij voor te stellen en te herkennen, wijder verbreid zijn dan bij de daaropvolgenden.
Voeg daar nog aan toe dat het zelfs niet ondenkbaar is dat - en dat generatie overstijgend - bepaalde bevolkingssegmenten zulke dystopieën graag gerealiseerd zouden willen zien.

WirMachenMusik | 04-05-20 | 11:23 | 3

Dat zal wel "generatieS overstijgend" moeten zijn.

WirMachenMusik | 04-05-20 | 11:33

Voor wie eventueel niet weet wat met dystopische literatuur bedoeld wordt, "1984" en "Brave new world" behoren tot de bekendste en nu al herkenbaarste voorbeelden van dit genre.

WirMachenMusik | 04-05-20 | 11:43

@WirMachenMusik | 04-05-20 | 11:43: Bij mij begon overigens het denken over de voor- en nadelen van technologische vooruitgang overigens al zo'n veertig jaar geleden met het lezen van Rousseau's "Discours sur les sciences et les arts". Wat niet weg nam dat ik daarna nog lang een onvoorwaardelijk vooruitgangsgelovig optimist bleef.

WirMachenMusik | 04-05-20 | 12:05

Wanneer verteld iemand ze nu dat ze die 5G antennes in windmolens plaatsen tegenwoordig om ze goed te verstoppen

oldskoolhollander | 04-05-20 | 11:23 | 1

Zouden ze door hebben dat de meeste masten die ze in de fik steken eigenlijk 4G masten zijn?

Diederik_Ezel | 04-05-20 | 11:57

als wetenschappers en onderzoekers zeggen: 5g is goed is en ongevaarlijk, dan schrijft iedereen; zie je dat zeggen de wetenschappers

maar als er in de scientificamerican staat dat er twijfels zijn, dan zijn het geen echte wetenschappers volgens jullie, of ik wordt moe van al die wetenschappers

er is niks mis met kritisch zijn, alles wordt in dit lang zonder pardon doorgedrukt, voor hetzelfde geldt kunnen de chinezen onze hele infrastructuur uitzetten binnen een paar jaar, niemand die dat weet.

Davidaames | 04-05-20 | 11:21 | 1

Volgens mij zijn dat de complotdenkers hoor. Vaccinaties? Nee dat wil big pharma en de wetenschap. Die zitten er in voor het geld. 5G? Wetenschappers zeggen dat het slecht kan zijn. Zie je wel WORDT WAKKER!!1!... Beetje Italiaanse praktijken, die kiezen in de oorlog ook altijd de partij die aan de winnende hand lijkt. Dus: prima als je tegen 5G bent, maar dan ook in andere discussies wetenschappers geloven. Deal?

Drek van Dilderen | 04-05-20 | 12:12

Hoe durven ze überhaupt iets uit te rollen dat niet eens grondig onderzocht is. Welke idioot gaat daar nou niet tegen in?

pivotal | 04-05-20 | 11:20 | 3

5g gebruikt geen nieuwe frequenties. Alleen de 26ghz band en deze penetreert muren niet eens. Er is dus niets om te onderzoeken. Twijfel je er aan? Zet dan geen 26 GHz basisstation in je woning.

Stijl_Loos | 04-05-20 | 11:53

Ja, stel je voor zeg! Straatklinkers vervangen door asfalt. Of andersom. De horror!

DenBeert | 04-05-20 | 12:04

Er zijn duizenden papers geschreven over de interactie tussen biologie en electromagnetische velden en straling. Er bestaan al decennia lang limieten die goed onderbouwd zijn, hoezo niet onderzocht? Alleen denken 5G wappies dat de techniek nieuw is en dus niet goed onderzocht, dit baseerd men op wat andere 5G wappies schrijven op facebook.

Solar666 | 04-05-20 | 12:20

Als 5g zo veilig is, geld ook voor 4g, 3g, 2g en wifi etc.
Is het toch simpel om een onafhankelijk onderzoek te doen?
Er worden zoveel onzin onderzoeken gedaan waarom deze niet?

Ow, EU heeft een onderzoek gedaan:
www.europarl.europa.eu/RegData/etudes...
Pagina 6.

Paar quotes ervan: "Consequently, even though 5G can be weak in terms of power, its constant abnormal pulse radiation can have an effect. Along with the mode and duration of exposures, characteristics of the 5G signal such as pulsing seem toincrease the biologic and health impacts of exposure, including DNA damage, which is considered to be a cause of cancer. DNA damage is also linked to reproductive decline and neurodegenerative diseases. "

"although the biological effects of 5G communication systems are very scarcely investigated"

"Far less research exists to determine the effects of 5G technologies on humans and the environment"

"the expected higher frequency 5G radiation would cause negative impacts on physical and mental public health. Concretely in the case of millimetre waves, it analyses the results of studies which find effects on the skin, eyes, and immune system, and bacterial antibiotic resistance"

Etc Etc Etc.
Een USA senaat hearing:
www.youtube.com/watch?v=hsil3VQE5K4

De 5g telecom geeft toe GEEN onderzoek in te hebben gedaan.
Dan kan je toch niet anders concluderen dat er meer aan de hand is?
En dan heb je het privacy aspect nog.
Overal is er al glasvezel, of het wordt gelegd, waarom dan 5g?

SuperKoetje | 04-05-20 | 11:18 | 9

@Drek van Dilderen | 04-05-20 | 12:13:
Je tesla rijd nu niet zonder 5g?
Of moeten de batterijen opgeladen worden via 5g?

Ik kom gewoon met een serieus onderzoek van de EU aanzetten, en dit zijn de reactie... op een woordkeuze die ik maak.

SuperKoetje | 04-05-20 | 12:27

@SuperKoetje | 04-05-20 | 12:27: zie ook mijn andere reaguursels. Wat zo lastig is, is dat de discussie niet te voeren is met mensen die, afhankelijk van wat het best uitkomt, verwijzen naar experts: over vaccinaties mogen wetenschappers niets zeggen want "big pharma". de EU wil crowd control. Boeven zijn het. Hey er is een onderzoek van de EU wat in mijn straatje past (snel een EU shirt kopen). "De telecom" is opeens deel van 'Bilderberg", de Chinezen hebben corona gemaakt en willen nu met 5G inloggen op ons DNA. Het is, net als dit reaguursel een onsamenhangend gewauwel, waarin alleen de dingen die in jouw straatje passen, als waarheden worden genoemd.

Ik geloof in wetenschap, "De wetenschap" zegt dat deze straling geen schade kan aanbrengen. Ik ga door met mijn leven. Als je overal iets achter zoekt, heb je geen baan en een heel moeilijk leven.

p.s. de Tesla gaat pas echt goed uitzichzelf rijden met 5G. Dat scheelt een hoop verkeersslachtoffers. Dat aantal weegt makkelijk op tegen de 4 mensen die zeggen dat ze doodgaan aan 5G straling.

Drek van Dilderen | 04-05-20 | 12:57

@Drek van Dilderen | 04-05-20 | 12:57:

Bedankt voor je reactie.
Ik ben het grotendeels met je eens, ik wil het ook even bij 5g houden en niet andere dingen, zoals bilderberg etc.

Niet alles hoeft onderzocht te worden, van bijvoorbeeld veroorzaakt hagelslag kanker? er is geen onderzoek naar gedaan..

Maar, naar 5g is wel onderzoek naar gedaan, en ik kom niet met vaag complotblogje aanzetten.
Nu vraag ik, of aan de wetenschap, waar is het onderzoek dat het veilig is? Wetenschap is geen geloof. Wetenschap is kritische nadenken, en onderzoeken doen. Dus dan moeten die onderzoeken er zijn dat 5g veilig is, als je mij even naar die links stuurt, dan kan ik het lezen.
Ik kan ze namelijk niet vinden.
Dan word het inderdaad wel een geloof, ik geloof in wetenschap omdat de wetenschappers het zeggen.
Ik geloof in God, omdat de dominee het zegt.

Ik heb nog een vraag, heb je het onderzoek gelezen van mijn link? Onderzoek wat de Europees Unie heeft uitgevoerd?
Als jij er kan uithalen dat wetenschappers zeggen dat 5g veilig is, moet je me toch even op wijzen dat ik het verkeerd interpreteer.

SuperKoetje | 04-05-20 | 13:54
▼ 6 antwoorden verborgen

vraag mij af wie hier triest is, of de reaguurders hier die blind vertrouwen hebben in 5g en alles waar het voor gebruikt gaat worden, of mensen met een kritische blik, en vragen stelt.

Davidaames | 04-05-20 | 11:15 | 1

Spijker Kop

Graaier | 04-05-20 | 11:49

De echte 5G gekkies zijn degenen die het allemaal als gezonde koek slikken. Hoe achterlijk ben je dan?

pivotal | 04-05-20 | 11:15 | 1

Skepsis is heel gezond maar gezonde skepsis is altijd gebaseerd op common sense. Laat 5G gekkies nu net niet aan dat criteria voldoen.

Solar666 | 04-05-20 | 12:22

Je zou eens bij wijze van experiment bij een demonstratie van die wappies moeten gaan staan met je telefoon aan je oor en zeggen dat het een 5G toestel is. Wedden dat er dan een paar van die gekkies zeggen: ja, ik voel de straling in mijn hoofd! En daarna haal je je gsm uit elkaar om te laten zien dat er helemaal geen sim en geen accu in zit.

quigg | 04-05-20 | 11:13

Nu ze toch thuis moeten blijven kunnen ze hun tijd beter besteden aan het inpakken van hun huis met zilverfolie.

HoerieHarry | 04-05-20 | 11:05

Zij doen nog iets!!! Op veel belangrijke zaken laten de vitalen het afweten. Je ziet dat karakter is gestorven na de boomers.

Rest In Privacy | 04-05-20 | 11:02 | 8

@Graaier | 04-05-20 | 11:09:
Het leven is überhaupt zinloos. Maar dat is nog geen reden om niet gewoon je gezond verstand te gebruiken.

Spring Bruissteen | 04-05-20 | 11:24

@Spring Bruissteen | 04-05-20 | 11:24: Niets is belangrijk, tenzij je het zelf belangrijk vind.

Graaier | 04-05-20 | 11:50

Bruce. Als je wilt kun je alles naar de oppervlakte prikken. Dus ook niet meer verontwaardigd zijn b.v. Panhuis, Robert M. Dutroux. Helpt ook niks. Je hebt gelijk jongen.

Rest In Privacy | 04-05-20 | 12:18
▼ 5 antwoorden verborgen

Straling of niet. Ik maak mij meer zorgen over het feit dat wij een "cruciaal" beroep doen aan China. Geef onze eigen IT guys de financiële middelen om een eigen 5g netwerk te bouwen.

Itastijl | 04-05-20 | 11:02

"met hun staatsgevaarlijke, ophitsende en provocerende prietpraat psychische patiënten aanzetten tot het in de fik zetten van zendmasten."

Als we mensen die zorgen hebben en via de rechter hun gelijk willen halen de daden van extremisten in de schoenen gaan schuiven dan is het hek van de dam.

Je zou iemand met zorgen over een handelsverdrag en die daarover een referendum organiseert ook niet de schuld geven van psychische patiënten die met waterstofbommen gaan lopen dreigen.

GroetenVanUrk | 04-05-20 | 11:01 | 1

Tenzij het dezelfde minkukels zijn, die het gewoon via alle kanalen proberen... als dat niet het geval is, heb je volkomen gelijk.

Gladiator Fap | 04-05-20 | 11:04

Dit zou hét topic van necrosis kunnen zijn geweest. Mis hem nog steeds terwijl zijn muze, Jane Fonda nog steeds ronddartelt...

eerstneukendanpraten | 04-05-20 | 11:01

Kort door de bocht. En weg abonnee

Bushcrafter | 04-05-20 | 10:58 | 1

hahahahahahahaha und Tschüß

Gladiator Fap | 04-05-20 | 11:03

Buiten het voldongen feit dat wie tegen 5G is een huilstruik is: het is uitgesproken onbeschoft om dat door de Chinese Communistische Partij ontwikkelde systeem te bekritiseren. Schande!
In een fatsoenlijke socialistische heilstaat zou dat strafbaar zijn.

Zo. Wat doet dat voor mijn sociale score, mosterd? Krijg ik nu Deugpunten?

Jan Passant mk2 | 04-05-20 | 10:57 | 2

Ja dat gedeelte van de Chinezen is een heel belangrijk punt. Die lui stelen alle bedrijfsgeheimen om de technologie te kopieren. Dus ik zou niks met 5G gaan doen wat gevoelig qua informatie is want de Maoisten luisteren mee.

Moonwarrior | 04-05-20 | 11:03

5G is de natte droom van elke politicus met machtshonger, elke politicus dus. Mogelijkheden om de locatie van kudtburgers en zijn gedrag te kunnen achterhalen. Hoe makkelijk kun je de vervolging van "de anderen" straks realiseren? De CCP zal het voorbeeld geven van al die mooie mogelijkheden.

Graaier | 04-05-20 | 11:05

"Haha als je 5g aanhanger bent ben je een incontinente luierdrager"
OK Boomers

niemand specifiek | 04-05-20 | 10:57

Dit is loepzuivere bejaarden shaming! Oké, oudjes zitten vaak achter de geraniums, delen kleffe snoepjes uit, zijn niet altijd even zindelijk, ja, ze zijn knullig met internet en oh zo vaak knettergek in de kokosnoot, maar komen ze eens met hun dikke reet uit de luie zetel, is het weer niet goed. Boomers moeten ergens voor en ergens tegen zijn, anders vallen ze om. Begrijp dat nou eens. Dus vóór vluchtelingen en tegen 5G. Tot ze erbij neervallen. Zo simpel is het. Laat ze. Verwacht er niet te veel van. Shame on you.

Wiebenick | 04-05-20 | 10:56

5mg, lexotanil, 3 x daags
Dat hebben ze nodig, met hun angststoornis

laurentius | 04-05-20 | 10:53 | 2

Dat merk bestaat niet meer. Lexotanil is een goed alternatief.

Alex Delarge | 04-05-20 | 10:57

@Alex Delarge | 04-05-20 | 10:57:
Hetzelfde dus?

laurentius | 04-05-20 | 11:36
-weggejorist en opgerot-
prof. Gonzalez | 04-05-20 | 10:52 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Prima initiatief. Heb net geld gedoneerd, was het even vergeten maar er gelukkig door Mosterd op geattendeerd. Bedankt!

grietmetgroenefiets | 04-05-20 | 10:51

Mijn vrouw heeft al jaren lang hoofdpijn van mijn uitstraling......................

gert007 | 04-05-20 | 10:51 | 2

Moet je wat vaker gaan douchen.

eerstneukendanpraten | 04-05-20 | 11:01

Dit is een gevolg van gebrekkig natuurkunde onderwijs.

Je ziet ze op TV galmen. Ja, maar het is 26 GHz. Alsof een frequentie leidend is voor de hoeveelheid blootstelling. *facepalm* Als we de frequentie nog verder verhogen krijgen we geen röntgenstraling, maar zichtbaar licht. Voor het gezondheidseffect is de hoeveelheid energie leidend Die is lager bij 5G dan bij 4G, laat ik dat uitleggen.

Ten eerste is een zendsysteem dat veel energie nodig heeft, ongeschikt in een kleine smartphone. Tenzij je er een autoaccu als energiebron in wilt proppen. Energie die het lapje lichtgevend communicatiemiddel niet ingaat, kan er ook niet uit.

Ten tweede is 5G veel meer gericht op de ontvangende telefoon dan 4G, 3G en 2G. Tegenstanders hebben het gevoel gericht bestraald te worden. Nee, dat is voornamelijk de klant die belt. Het is juist fantastisch dat je met richtantennes niet doelloos in alle richtingen zend, en op die manier 99% onnodig bestraald.

Ten derde, als je een 5G systeem ontwerpt, en je hebt een berg handsets aan klanten verkocht die allemaal onnodig 10x zo hard zenden, verhoog je voor de groep de ruis ook met bijna zo`n factor. De signaal ruisverhouding verbeterd niet, dus je verstookt onnodig energie zonder beloning in extra communicatiemogelijkheden.

Te veel zendvermogen hebben we niet bij 4G en 5G. Dat zit ingebakken in de aard van de techniek, de draagbaarheid van de smartphone en hoe die gebruikt wordt. Dat mensen de telefoon niet meer tegen de schedel houden is echt gezondheidswinst op dit vlak.

Er zijn twee technieken in het bijzonder die gelukkig niet meer gebruikt worden. De eerste is de dect telefoon. Daar zaten mensen met 2 Watt continu tegen hun schedel aan. 5G gaat over 2 Watt op een toren die 60 tot 600 meter van je afstaat, als je ervoor kiest contact te maken met een 5G telefoon. Anders staat het uit. sciencebasedmedicine.org/5g-is-coming...

Vergelijk dat even met de 500 kilowatt (500.000 Watt) korte golf zender die in Zeewolde stond. nl.wikipedia.org/wiki/Kortegolfzendst... Of de oude illegale mobiele telefoons die werden verkocht met tientallen kilometers bereik. Die zenden 100x zo ver, met dus 10.000 keer zo veel vermogen. www.youtube.com/watch?v=7ZA6d6T0z9Q

Sorry, maar het vermogen was in het stenen tijdperk stukken hoger, daar hadden we de gezondsheidseffect allang moeten zien.

Diezelfde gedachte zie je ook in pogingen buitenaardeleven te ontdekken. Beschavingen hebben eigenlijk maar een korte periode dat ze echt hard uitzenden. Ervoor hebben ze de radio niet uitgevonden, erna wordt radio`s zo efficiënt dat het vermogen te laag ligt en digitaal versleuteld zodat het op ruis lijkt.

De belangrijkste gezondheidsrisico`s van het moderne westerse leven zijn: virusoverdracht door overbevolking, overgewicht, diabetes, gebrek aan beweging, vetzucht en mentale problemen door een informatieoverschot. Die hebben allemaal een correlatie met de uitvinding van internet, maar dat is geen causatie.

Feynman | 04-05-20 | 10:50 | 25

@Wiebenick | 04-05-20 | 13:03:
Dat is wel een ding inderdaad. Sarcasme herkennen is niet altijd even makkelijk hier. Toegegeven: emoji's zijn nogal kinderlijk, maar kunnen wel handig zijn om tekst van meer expressie te voorzien.

Spring Bruissteen | 04-05-20 | 13:31

@Gladiator Fap | 04-05-20 | 13:31: De laatste "Richt" moet natuurlijk zijn "Right" Excuus.

Gladiator Fap | 04-05-20 | 13:31
▼ 22 antwoorden verborgen

Hebben ze ook al een rechtzaak tegen het magnetisch veld van de aarde aangespannen?

hendrikjandetuinman | 04-05-20 | 10:48 | 3

Het magnetisch veld van de aarde is niet(!) manmade.

Lupuslupus | 04-05-20 | 11:05

Ja, maar vreemd genoeg kwam 'm niet opdagen. Kan zijn dat vanwege Corona de boel vertraging oploopt, want het gat in de ozonlaag heeft zich ook sinds 1989 niet meer gemeld.

Gladiator Fap | 04-05-20 | 13:33

och, als die lui een heup breken staan ze te schreeuwen om als eerste een rontgenfoto te laten maken. Of een ICT of MRI-scan te ondergaan. Boter/hoofd/onbenullen.

horsteknots | 04-05-20 | 10:48 | 3

Stiekem zou jij ook wel een ICT scan willen ondergaan.

BubbelWater | 04-05-20 | 10:54

Breek zelf eens een heup, dan kunt u zien of u om een röntgenfoto 'schreeuwt'. Zal wel niet want u bent natuurlijk een flinkerd!

Lupuslupus | 04-05-20 | 11:17

Dat framen van geenstijl van anti-5G mensen als 5G veroorzaakt Corona Wappies kan echt niet. Meeste mensen tegen 5G leggen die link echt niet, zou ook niet weten waarom er een relatie zou kunnen bestaan. Toch is het hier elk 5G topic alsof die mensen bang voor Corona zijn.

Sessine | 04-05-20 | 10:48 | 2

Nee ik zag van de week op een andere site. Dat 5G gebruikt wordt om in te loggen op je eigen unieke nummer. Je DNA. En dat ze dan kunnen zien wat jij ziet en je opdrachten kunnen geven die je niet kunt negeren.
En dat had de beste kerel op Facebook gezien, want daar krijg je het tenminste door normale mensen uitgelegd en niet door van die omgekochte wetenschappers.

Dlareg | 04-05-20 | 11:04

Ok, die mensen noemen we in het vervolg "gewoon 5g wappies niet te verwarren met corona 5g wappies"

CasaMan | 04-05-20 | 11:04

Volgens mij woon ik naast zo een 5G mast en ik heb een week geleden een magnetronmaaltijd ernaast gezet. Wat denk je? Nog niet warm en gaar, dus het zal wel meevallen met de straling.

Hangtietsmurfin | 04-05-20 | 10:46 | 8

@Roadsurfer | 04-05-20 | 10:53: Uhm en dit is relevant omdat er ook magnetisch in Elektro-magnetisch staat of zo?
Werkelijk totaal anders.

Dlareg | 04-05-20 | 11:06

@Roadsurfer | 04-05-20 | 10:53: Ja leuk al die serieuze reacties op mijn geintje, maar ondertussen is nog steeds mijn vreten niet warm.

Hangtietsmurfin | 04-05-20 | 11:22

U bet vergeten het eten uit het alu bakje te halen. Daarom.

zwenkwieltje | 04-05-20 | 11:40
▼ 5 antwoorden verborgen

Wel grappig dat ze denken dat een gang naar de rechter iets uithaalt

MaxiCosi24 | 04-05-20 | 10:45

GS: Dit is ronduit kortzichtig en stompzinnig.

Lange tijd werd ontkend dat elektromagnetisme straling onder hoogspanningskabels onschadelijk is. Het tegendeel blijkt waar.

5G zal er zeker toe leiden dat hogere (energierijke) frequenties worden aangesproken.
Daartoe moeten woonbuurten worden volgezet met antennes die je niet op je dak zou willen hebben.
Terwijl de behoefte voor deze bandbreedte nihil is en nog gecreëerd moet worden.

Bolhoed | 04-05-20 | 10:44 | 5

Ach factcheck is simpel: A doubling of the risk of childhood leukaemia with exposure to magnetic fields associated with the electricity supply above 0.3/0.4 microtesla is widely acknowledged. The robustness of this association has been re-affirmed in the recent EU SCENIHR draft Report [iii] and a new pooled analysis of international studies [iv].

Roadsurfer | 04-05-20 | 10:52
▼ 2 antwoorden verborgen

Advocaatje met geslachtsroom tast de hersentjes aan.

Ruimedenker | 04-05-20 | 10:43

Alu hoedje combineert wel mooi met een mondkapje en je krijgt alle ruimte in de Appie.

Schemerlamp | 04-05-20 | 10:43

Hoe laat is dat kort geding eigenlijk

BubbelWater | 04-05-20 | 10:43

Begrijp ik het goed dat GS tegen de vvmu pleit?

Rest In Privacy | 04-05-20 | 10:43 | 3

Niet gelijk zo dramatisch doen hoor

Papa Jones | 04-05-20 | 10:46

Pleiten tegen is ook een mening

menage | 04-05-20 | 10:57

Of doet GS dramatisch met: aanzetten tot in de fik steken. Oproepen tot geweld valt buiten de vvmu. Maar roept die anti 5G club op tot geweld? Dat is nogal een beschuldiging. Die moet je dan wel hard kunnen maken. En erop wijzen dat zendmasten in de fik worden gestoken, daarmee wordt dat nog niet gedaan.

Rest In Privacy | 04-05-20 | 11:00

Om de een of andere reden heb ik niet het gevoel dat het de achterban van Henk Krol is die zendmasten in de fik steekt. Al was het maar omdat die het veel te druk heeft met ruziemaken.

MAD1950 | 04-05-20 | 10:42 | 2

Nee, klopt. Degenen die die zendmasten in de fik steken zijn de activisten uit de achterban van Jesse Klaver. En het merendeel van die protestvoerders zijn meer de generatie 40-60. Da's nou nog net echt de rollator-brigade zoals Mosterd met zijn aversie tegen de ouderen het wil voordoen. Misschien moet hij z'n pijlen maar weer meer richten op z'n levensdoel: het berichten over het slipje van Bridget en schrijven over fietsenhok avonturen.

drekzooi | 04-05-20 | 10:48

kijk eens naar de reacties onder de filmpjes van Robert J. , die houden wel van een complotje hier en daar. Vorige week hadden de aliens het zelfs gedaan.

Hangtietsmurfin | 04-05-20 | 10:51

Is toch iets om over te zeggen,houd er zelf niet van om gecontroleerd te worden ook al heb ik niets te verbergen. vk.com/wall437789736_14099
En de noodverordeningen worden wetten en wet openbaar bestuur de WOB is al opgeschort dus wie controleerd diegene die ons controleerd!?

RenedieLange | 04-05-20 | 10:42

Dat ziet er gezellig uit. Dit is die generatie die in de 60s 70s volop aan de lsd zaten, en nog altijd in die trip zitten, duidelijk een bad trip dus.

zoalsikhetzeg | 04-05-20 | 10:41

Ik heb me eigenlijk nooit in dit onderwerp verdiept en ben ook niet van plan om dat te gaan doen, maar om de tegenstanders van 5G telkens weer als gekken weg te zetten vind ik nogal kort door de bocht.

trekarm | 04-05-20 | 10:41 | 3

Het feit dat ze zo negatief weggezet worden geeft te kennen dat er meer dan wantrouwen aan de hand is. Een gedegen onafhankelijk onderzoek kan hier geen kwaad.

pickalilly | 04-05-20 | 10:44

Ach kom nou toch!
Mensen wegzetten als gekken is het format van GS.
Het moet wel leuk blijven natuurlijk.

Papa Jones | 04-05-20 | 10:49

Altijd mooi om te zien dat je in dit land een andere mening kan en mag hebben. Ok, je wordt voor gekkie versleten, slachtoffer van nepnieuws, gevaarlijke extremist, heel erg dom, en je wordt uitgekotst door je omgeving enz. enz. Oh, wacht eigenlijk overkomt je van alles behalve dat je in de bak wordt gestopt voor jaren. Oh, wacht de vuurtjesstekers bij masten gaan straks langer zitten dan een moordenaar. Oh, wacht ….

Graaier | 04-05-20 | 11:00

Dat is hun goed recht en hopelijk kan dan feit van fictie worden losgemaakt.
Maar of daar nu een rechtszaak voor nodig is...
Het zou ook aardig zijn als de Kick-Out-5G (KO5G) zich zou uitspreken tegen de sabotage van zendmasten.
Voor er doden vallen wegens geen ambu of brandweer.

kloopindeslootjijook | 04-05-20 | 10:40

Waarom een 2 baansweg verbreden naar 3 baans? Vanwege toename van het verkeer. Van 4 naar 5G vanwege toename dataverkeer. Als je wil dat je dickpick in 0,00003 sec verstuurt word ipv in 0,00005 sec dan moet je er wat voor over hebben he?

Hangtietsmurfin | 04-05-20 | 10:42

Omdat je daar geld aan kan verdienen.
Je moet dingen dan wel een beetje overdrijven. Zoals dat IOT heel veel data kan versturen, ook bij het veel kleinere bereik van 5G.
En toepassingen verzinnen zoals slimme lantaarnpalen en nog wat rare dingen waar je een gemeenteraad mee kan overtuigen die nog niet snappen wanneer je iets ook met 4G of lager voor elkaar kan krijgen.
Maar dan gaat de ruif ook open hoor, dan kun je los met je Living Lab Scheveningen.
www.denhaag.nl/nl/bestuur-en-organisa...

kloopindeslootjijook | 04-05-20 | 10:47

Het probleem = ":"geen verstand van", of: "gelukkig heb ik meer verstand van iets anders". Hoe dan ook, technologie wordt over ons uitgerold zonder dat wij weten wat het precies inhoudt. En als militaire experts ons waarschuwen over de ver gaande invasie van ons privé leven , moet je je toch afvragen, wat gebeurt er allemaal ? En waarom krijgen we geen goede informatie?

cat22 | 04-05-20 | 10:36 | 4

@Beste_Landgenoten | 04-05-20 | 10:43: er bijt niets aan de opmerking net zo min dat jouw opmerking iets bijdraagd aan de oplossing voor het terecht aangekaarte gebrek aan heldere informatie omtrent 5g.

Een week voordat 2 providers 5g gingen aanbieden beweerde men nog dat er helemaal 5g antennis in nl waren. Promt een week later is er ineens bij 2 providers een operationeel 5g netwerk actief.
Wie lieg je dan voor en waarom lieg je de mensen dan voor.

pickalilly | 04-05-20 | 10:48

Het punt is een beetje dat het geschreeuw van de "help m'n hersens worden gebakken" en "de overheid gaat ons chippen" wappies een serieuze discussie over de privacy implicaties nogal in de weg staat.

normanius | 04-05-20 | 10:50

@pickalilly | 04-05-20 | 10:48:
Beweren dat "we geen goede informatie krijgen" impliceert - logischerwijze - dat er kennis zou zijn over de goede informatie. Als je die logica niet snapt, meng je dan gewoon niet in de discussie, oke?

5G wappies redeneren met de volgende cirkelredenering:

1. 5G is slecht.
2. De overheid kaart dit probleem onvoldoende aan.
3. De overheid geeft dus geen juiste informatie.
4. De overheid liegt dus over de effecten van 5G.

Beste_Landgenoten | 04-05-20 | 10:59
▼ 1 antwoord verborgen

De EU heeft de zgn REFLEX studie gedaan en daar worden toch wel wat zorgen geuit over de effecten van radiostraling op DNA en cellen. Gewoon goed onderzoeken of 5G werkelijk onschadelijk is lijkt me geen overbodige luxe.
www.jrseco.com/eu-reflex-study-shows-...

vlotterik | 04-05-20 | 10:36 | 6

@vlotterik | 04-05-20 | 10:59:
"Onze missie is om het welzijn van mensen te verbeteren door elektromagnetische straling in de omgeving te verminderen. We bieden metingen aan, advies, en ontwikkelen elektronica die meetbaar minder straling afgeeft.", uw bron is een beetje bevooroordeeld

kapotte_stofzuiger | 04-05-20 | 11:07
▼ 3 antwoorden verborgen

Niemand heeft het meer over een verband tussen deze brandstichtingen en de anti 5G beweging.

Mr.Crowley | 04-05-20 | 10:35

Misschien de bevolking wat beter voorlichten en hun zorgen wat serieuzer nemen in plaats van de boel maar te bagatelliseren en belachelijk te maken, 't is maar een idee hoor want niet iedereen is zo bij-de-hand en intelligent als jullie.

swebe | 04-05-20 | 10:34 | 2

Deze bevolking WIL helemaal niet voorgelicht worden en zeker deze mensen niet want die halen alles van Facebook. En dat geloven zij per definitie eerder dan hun overheid. Daar zit juist het probleem.

Beste_Landgenoten | 04-05-20 | 10:45

@Beste_Landgenoten | 04-05-20 | 10:45:
De overheid heeft zich onbetrouwbaar getoond bij het verhogen van de pensioengerechtigde leeftijd ook voor diegenen met een verplicht bedrijfspensioen. Zo een overheid verdient het onder een vergrootglas gehouden te worden. In dat licht gezien krijgt de merkwaardig intensieve "ouderen zijn gek" campagne een geheel andere betekenis.

kindapaas | 04-05-20 | 11:12

Weet je wát pas gevaarlijk is: zichtbaar licht.

Dat heeft een nog hogere frequentie (en is dus gevaarlijker) dan 5G en we lopen er de hele dag doorheen alsof het allemaal maar normaal is.

Ook als je je hand voor de radiator houdt en het is 'lekker warm'. Allemaal straling mensen, in dat geval infrafood (een beetje richting het 5G spectrum) behalve dat je bij zo'n radiator dus duizend keer zoveel straling voelt dan bij 5G. Radiatoren, mensen doe het niet!

Knufter | 04-05-20 | 10:33 | 3

En van zichtbaar licht krijgen jaarlijk tienduizenden mensen kanker. Dat vinden deze oudjes geen probleem want ze staan zomaar in de buitenlucht te demonstreren.

Beste_Landgenoten | 04-05-20 | 10:46

@Knufter | 04-05-20 | 11:48:
Ja schat. Zonlicht, voor de leek zichtbaar licht, inclusief UV. Waar het om gaat is dat de wappies geen enkele notie hebben van waarover ze praten. Het woord straling alleen al jaagt ze op de kast.

Beste_Landgenoten | 04-05-20 | 14:43

"Steeds meer mensen worden ziek van straling."

Ok, waar zijn die mensen? En niet thuis achter de computer met hoofdpijn aub.

menage | 04-05-20 | 10:32 | 3

Het is ook gewoon puur gelul. En anders zijn ze gewoon niet geschikt voor de huidige wereld, laat staan voor de komende, nieuwe wereld. Ze zijn gewogen en te licht bevonden, niet voldoende aangepast.

GeenHeil | 04-05-20 | 10:43

@GeenHeil | 04-05-20 | 10:43: Ik heb last van mijn anus, ook al heb ik gisteren een bak chili gescheten het zal verdomme 5G wel zijn.

menage | 04-05-20 | 10:58

Google maar eens op elektrohypersensitiviteit.

Elspeth968 | 04-05-20 | 19:48
-weggejorist-
Zeikerd | 04-05-20 | 10:31

Heerlijk bericht, @Mosterd! Deze gekken verdienen het om belachelijk gemaakt te worden.

de IJsman | 04-05-20 | 10:28

Het was een lange, maar warme nacht. Geeft toch veel hitte af, zo'n brandende zendmast.

Nee, maar zonder dollen: ik weet het niet, wat ik van dat 5G moet denken. Ik heb het niet op de Chinezen en hun producten. We gaan het meemaken.

GeenHeil | 04-05-20 | 10:28

Als je een avondje voor een beeldbuis-tv gaat zitten krijg je meer straling binnen dan via 5G voor de rest van je levensjaren.

Jos Tiebent | 04-05-20 | 10:27 | 7

Ik heb sinds kort een platte tv.

Koonkluk Huis | 04-05-20 | 10:34
▼ 4 antwoorden verborgen

Ik kan niet vinden dat stop 5G uit bejaarden bestaat. Wel dat de 5G antennes in brand werden gestoken door 19 en 23-jarigen. Hellup.

Guillermo | 04-05-20 | 10:27

Iedereen maar moord en brand schreeuwen dat de Chinezen buiten de 5G deur gehouden moeten worden want levensgevaarlijk, blijkt het grootste gevaar voor de cruciale (telecom) infrastructuur vooralsnog van een stel complotdenkers en amateuristische brandstichters te komen. Wie had dat bedacht.

normanius | 04-05-20 | 10:24

Ik snap niet waarom die 5G koste wat kost doorgedouwd moet worden.
Een gemiddeld lichaam kan maximaal 5G aan, alleen straaljagerpiloten kunnen relatief makkelijk meer aan. Waarom de hele tijd aan je max zitten? Continu. De hele dag. Elke dag.

very-ferry | 04-05-20 | 10:24 | 3

Mijn kop kan 10G aan. (nog es tegen de muur loopt).

Guillermo | 04-05-20 | 10:28

Met 5ml G zit ik al tegen standje out gaan aan dan wel val ik als een blok in slaap voor zeker een uur.
3G en 4G kan ik goed handellen.

Miezerig | 04-05-20 | 10:52

Wat is er eigenlijk mis met 4G?
Er moet weer geld verdient worden want 4G is verzadigd
Straks loopt half Nederland weer als makke schapen naar de Mediamarkt om ook voor 800 euries een 5G te kopen want anders horen ze er niet meer bij.
Voordeel nul komma nul alleen je spaarcenten gaan er aan

Mich2007 | 04-05-20 | 10:24 | 9

@zwellevertje | 04-05-20 | 11:13:

Het gaat niet om een eerste of zoveelste levensbehoefte. Het gaat erom dat jij de technologie ook gewoon nodig hebt voor je dagelijkse functioneren. Misschien heb je niet direct 5G nodig, maar dan heb je alsnog een nieuwe versie van Windows nodig, inclusief de bijbehorende updates. Ik ben erover verbaasd dat jij met dedain spreekt over de behoefte om een telefoon te hebben die het mij toestaat om snel te kunnen schakelen tussen verschillende apps, want als je even iets langer doordenkt, dan besef je dat jij zelf in wezen dezelfde behoefte hebt, maar dan uitgedrukt op een net andere manier.

GeenHeil | 04-05-20 | 11:21

@GeenHeil | 04-05-20 | 10:31:
U heeft heeft er echt geen zak van begrepen maar om u uit de droom te helpen, ik heb een MotoG5 voor slechts € 175,-- een een sim-only voor € 5, p/mnd en geloof het of niet.... alles werkt flitsend.
ik wens u verder veel succes, laat die centen voor een peperdure Iphone en hoge maandelijke kosten maar lekker rollen, goed voor de economie nu deze er zo rot voor staat!

Mich2007 | 04-05-20 | 16:20
▼ 6 antwoorden verborgen

Geniet! Ook jij kunt het
Leuke dag gewenst allemaal

deugnietmee | 04-05-20 | 10:24

Overigens hebben we 15 jaar geleden dezelfde discussie over 3G gevoerd. Zowel alle boomers (op de foto), als alle reaguurders maken gebruik van die techniek.

kapotte_stofzuiger | 04-05-20 | 10:23

Mijn draadloze adapter werkt al bijna een jaar op 5G van KPN en hij geeft aan dat Ziggo ook de keuze heeft tussen 2.4 G en 5G.
Ben nog niet gesmolten, dus maak me vooralsnog geen zorgen.

Schietmijmaarlek | 04-05-20 | 10:23 | 13

@Schietmijmaarlek | 04-05-20 | 10:45: Het enige wat ik wil schrijven is dat jouw router op een bandfrequentie van 5 Ghz niet hetzelfde is als een landelijk 5G netwerk. Ik heb geen problemen met 5G, echter er zijn wel degelijk stralingsniveau's aan verbonden en deze worden ook getest. Ik gooi mijn eten ook gewoon in de magnetron en bel gewoon met de telefoon aan mijn oor. Toch zijn er ook mensen die dit schadelijk vinden en dat mogen zij ook vinden, toch?

TRICKY | 04-05-20 | 10:58

@TRICKY | 04-05-20 | 10:58: Van mij mag iedereen er iets van vinden hoor. Het enige dat ik probeer uit te leggen, dat is dat ik hier 5G lees en het blijkt dus geen 5G te zijn.
Nou, dat nieuws zal de krant niet halen, denk ik.

Schietmijmaarlek | 04-05-20 | 11:17

@Schietmijmaarlek | 04-05-20 | 11:17: dat is dus precies het probleem: er worden dingen geroepen en door elkaar gehaald en vervolgens als ultieme waarheid gepresenteerd. Nu staat u nog open voor verbetering van uw kennis, hordes FB wetenschappers willen hun denkbeelden bevestigd zien en vullen de puzzelstukjes in met info wat totaal niet klopt.

Acar_ketimun | 04-05-20 | 14:53
▼ 10 antwoorden verborgen

Ik weet niet of het gevaarlijk is ik heb er geen verstand van. Wat ik wel weet is dat ik vroeger bij een bedrijf heb gewerkt met een hoog gebouw wat door z;n ligging perfect was om vol te hangen met GSM masten, zenders, versterkers of hoe je het spul ook maar noemen wil, het was ten strengste verboten om voor langs die zenders te lopen wegens allerlei stralingsgevaren zoals aangegeven werd door de bedrijven die eigenaar waren van die zenders. Dus om nu direct aan te nemen dat alles zonder gevaar is lijkt me een beetje voorbarig.

zwellevertje | 04-05-20 | 10:23 | 13

@Beste_Landgenoten | 04-05-20 | 10:49: Ik zal het uitleggen.Het gevaar van atoombommen is afhankelijk van de afstand die je hebt. Dat noemen wij een dooddoener. ofwel zinloze input die iedereen al weet.

bigstone | 04-05-20 | 11:55

@bigstone | 04-05-20 | 11:55:
Ik zal je opfrissen: Als jij je eigen mobiel tegen je hoofd houdt om te bellen is de veldsterkte vele malen hogert dan die van een flinke 5G mast op 5 meter afstand. Het is dus geen dooddoener. Maar blijf gerust geloven in je eigen waarheden. En schuif aan bij de wappies.

Beste_Landgenoten | 04-05-20 | 14:45

@Beste_Landgenoten | 04-05-20 | 14:45: Dat is nu net je onwetendheid, De man heeft het hier helemaal niet over 5G maar over een straal verbinding naar een andere mast waarmee het hele netwerk verbonden is. vergelijkbaar met een laser, als je erbuiten blijft is er niets aan de hand,maar je gooit heel internet plat als je ertussen gaat staan.

bigstone | 04-05-20 | 20:02
▼ 10 antwoorden verborgen

Het gevaar van 5G is niet de straling maar dat het door de overheid ingezet gaat worden voor totale controle. Op elke straathoek camera's met gezichtsherkenning en meer van dat moois.

2voor12 | 04-05-20 | 10:22 | 4

Daarom weiger ik ook die coronavaccinatie.... euhm... chipimplantatie.

kapotte_stofzuiger | 04-05-20 | 10:25

@Guido | 04-05-20 | 10:24:
Dat is het enige argument waarom 5G mogelijk gevaar met zich meebrengt, maar ook dat is te verhelpen; koopt Europeesche waar!

kapotte_stofzuiger | 04-05-20 | 10:27

En anders komt het er wel, de infrastructuur was er immers al.

ritter vn hüpfburg | 04-05-20 | 10:56
▼ 1 antwoord verborgen

Hulde! Het is mijn overtuiging dat als de media u vertelt dat het allemaal een complot is dat er dan een kern van waarheid in zit.

Er is geen enkele reden om aan te nemen dat 5g veillig is.
blogs.scientificamerican.com/observat...

Ik wil niet bestraald worden, continue in de gaten gehouden worden en verplicht geinjecteerd worden door de overheid. Wie wel? Die paar procentjes BNP interesseren mij ook niet echt. BNP blijft maar omhoog gaan en ik blijf maar meer werken voor minder welvaart.

Waar ik ook zo moe van ben is vechten tegen louter emotioneel tendens. 'Wat? U gelooft het NOS journaal niet???!!!.. nouja wat bent u raar zeg'. Als ik dat hoor is het mij weer heel duidelijk waarom nazi Duitsland en de NSB zo'n hoge participatiegraad had.

Eigenlijk kan ik volgens mij wel stellen dat elke menselijke gruwelen komen door overheden. Overheid is de #1 killer in menselijke geschiedenis. En overheden zijn in staat tot deze gruwelen omdat het volk denkt dat de vorige gruwelen zijn uitgevoerd door monsters. En dat kan enkel door een grote dogmatische meerderheid.

Waarheid is dat de kampbewaarders, goelach bewaarders en alle andere mensen die gruwelen begingen gewoon normale mensen waren die gewoon met de massa meegingen. Geen monsters, geen moreel retrobaten maar gewone mannen en vrouwen.

In mijn inziens... veelal de 'gewone mannen en vrouwen' die keihard deugen. De mensen die u met grote ogen aankijken als u zegt dat u liever niet wilt dat de welvaart van de volgende generatie word gebruikt om de 3e wereld zodanig te importeren dat uw kleinkinderen in een moslim meerderheid land zullen opgroeien. En ook liever zelf niet in een socialistische hel woont waar u tot uw tachtigste moet doorwerken zodat u import kunt bekostigen die ervoor zorgt dat u zelf later niet meer over straat durft.

Degene die u daarvoor als racist/fascist/xenofoob etc uitmaken moeten eigenlijk eens heel goed in de spiegel kijken... Die kampbewaarder is veel dichter bij henzelf dan ze denken.

KutFilosoof | 04-05-20 | 10:22 | 22

@KutFilosoof | 04-05-20 | 11:43:
Ik blijf bij mijn mening omdat ikzelf denk dat ik nog argumenten heb , maar daar verder niet op wil ingaan en dit topic daar niet over gaat.

Mr.Crowley | 04-05-20 | 11:59

@Mr.Crowley | 04-05-20 | 10:44:
U mist het punt van Kutfilosoof volledig. Het gaat om het kuddegedrag van het hele apparaat om dit soort mensen heen. Door volgzaam en blind uit voeren wat men opgedragen wordt zijn intrinsiek goede mensen toch in staat de meest verschrikkelijke systemen in stand te houden. Jordan Peterson zegt daar hele zinnige dingen over. Zoek 'm eens op op YouTube. Zeer verhelderend.

MarkiesDeBalzaque | 04-05-20 | 12:13
▼ 19 antwoorden verborgen

In Spanje worden sinds de corona crisis essentiele gebouwen en installaties (zoals zendmasten e.d.) bewaakt cq. in de gaten gehouden door het leger.
.
Nu kan ik vragen "Waarom niet in Nederland" en nu twijfel ik niet aan de expertise, kennis en kunde aan de mede reaguurders maar wel aan de sufferds die ons land besturen.
.
Dus ik heb mijn antwoord, dank allen.

Rest In Privacy | 04-05-20 | 10:21

Sinds ze zijn begonnen met hun acties zijn de besmettingscijfers en doden wel significant gedaald, explain that.

Miezerig | 04-05-20 | 10:21 | 2

Er zijn inmiddels nauwelijks nog werkende masten om de cijfers snel door te seinen.

Ommezwaai | 04-05-20 | 10:23

En het wordt beter weer.
Bedankt boomers!

Busverhuur | 04-05-20 | 13:16

Als ze een aluhoedje opzetten, zijn ze toch veilig?

Guido | 04-05-20 | 10:20

Wat schuift dat nou die 5G propaganda?

oplichter | 04-05-20 | 10:19

Ik wacht eerst 7G nog even af.

Pedronegro | 04-05-20 | 10:18
-weggejorist-
Poesman | 04-05-20 | 10:18 | 2

Kijkend naar die foto zie ik een generatie waarvan ik denk dat zij in belangrijke mate heeft bijgedragen aan onze welvaart, maar die door anderen wordt aangekeken op alles dat mis gaat in onze maatschappij en wordt beticht van zelfzucht en egoïsme. Als dit zo is, waarom nemen deze mensen dan nu nog de moeite om te protesteren tegen iets waarvan zij zelf de potentiële effecten misschien niet meer meekrijgen? Ik denk uit de gewoonte om goed te zorgen voor hun kinderen en kleinkinderen en vanuit een oprechte betrokkenheid. Hoe fijn zou het zijn om hierna door te kunnen in een maatschappij waarin de scheidslijn tussen de generaties niet meer zo loeischerp wordt getrokken en waarin meer synergie plaatsvindt tussen verschillende leeftijdsgroepen? Ik ben ervan overtuigd dat we daar hebben we allemaal iets bij te winnen hebben.

MickeyGouda | 04-05-20 | 10:17 | 7

@Spring Bruissteen | 04-05-20 | 10:26:
Vanwege verplicht thuiszitten

kapotte_stofzuiger | 04-05-20 | 10:28

Sorry, ik kan alleen maar riposteren met emotie: ik word oprecht verdrietig van die verdeeldheid binnen onze maatschappij, terwijl we elkaar allemaal hard nodig hebben. Niet alleen in deze crisis, maar ook om als één blok naar buiten te kunnen treden tegen onderdrukkende en kwaadwillende elementen.

MickeyGouda | 04-05-20 | 10:31
▼ 4 antwoorden verborgen

Zo zie je maar waar een intelligente lockdown toe leid! Haal de dagbesteding van dwazen weg en de hooivorken komen te voorschijn om 5 G de nek om te draaien!!

Nico1000 | 04-05-20 | 10:16

Waarom niet de polderoplossing?
We slaan 5G over, en beginnen met 6G.
Volgens het RIVM is 6G onschadelijk.

Nuchternederland | 04-05-20 | 10:15

Ze hebben wel veel verstand van pyrotechniek, die bejaarden.

Schulzie | 04-05-20 | 10:14 | 1

Ja dat heeft GS ze toch maar mooi in de schoenen geschoven.

Jezusaapje | 04-05-20 | 10:22

We willen geen 5G. Punt. We willen gewoon niet dat al die elektro magnetische ellende over ons wordt uitgestort. Bovendien leidt het tot Chinese toestanden (een in ICT-opzicht volledig door de staat gecontroleerde samenleving), en dat moeten we ook niet willen. Het speelt de EU alleen maar in de kaart, want die zijn juist uit op meer controle, en dus meer macht. Zo'n Verhofstadt zou iedere EU-burger het liefst willen voorzien van een chip. Niet zo gek dus, dat verzet tegen 5G. Eerst denken voordat je gaat schreeuwen.

Motleycrew | 04-05-20 | 10:13 | 8

Ten eerste spreek voor uzelf....
Ten tweede, blijf eens een paar weken weg van Fakebook, is goed voor de psyche. Helemaal voor mensen met een vatbaarheid voor complottheorieën

normanius | 04-05-20 | 10:17

Eerst nadenken voordat jezelf gaat schreeuwen. En verdiep je eens meer in de techniek achter 5G en überhaupt straling in plaats van feesboek na te praten waar halve zolen elkaar opfokken met onzin en halve waarheden. 3 Bullshit aannames die je doet die regelrecht uit de social science kringen geplukt zijn en je feitenvrij copy-paste zodat iedereen bang voor van onzin. Als alwetend orakel had je beter moeten weten, je begint met iets over straling (wat niet klopt maar dat had je zelf kunnen weten als je eerst had gedacht voor het schreeuwen) en op die wankele fundering baseer je een heel Big Brother beleid wat voornamelijk in je eigen hoofd uitgekristalliseerd is. Eerst je fundering op orde hebben voordat je gaat schreeuwen.

Acar_ketimun | 04-05-20 | 14:44

@Acar_ketimun | 04-05-20 | 14:44: Kletskoek?
er is al vanaf het begin vanb de eeuw onderzoek gedaan naar EF- EMF straling en keer op keer werd bewezen: Het is slecht voor mensen.
het zorgt voor lichte gezondheidsklachten zoals hoofdpijn, vermoeidheid en zelfs tumoren.
Dit is geen alu-hoedje website maar een officiele wetenschappelijke site:
www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC...

De Nare Varaan | 04-05-20 | 15:15
▼ 5 antwoorden verborgen

Het probleem is inderdaad erger dan een paar psychiatrisch patiënten. Er zijn ook mensen die wel redelijk kunnen nadenken die dat volk opstoken in de 5G Groepjes op Faceboek. En die redelijke en weerleggende berichten, weg censureren uit die groepen.
Mijn eigen pa hadden ze bijna overtuigd dat "het allemaal nog niet bewezen was" dus daar heb ik even een stokje voor gestoken en uitgelegd dat er wel degelijk veel onderzoek is geweest naar de effecten van radiostraling en dat hij niet moet luisteren naar die ophitsers en aanverwante "vrij denkers".
Nou goed, dat gezegd hebbende: Liever een rechtszaak dan brandstichting.

Rest In Privacy | 04-05-20 | 10:11 | 2

@De Nare Varaan | 04-05-20 | 15:15: Ja, dat onderzoek zegt precies wat ik al wist. Er is voldoende reden om aan te nemen dat radiostraling niet echt heel gevaarlijk is. Of wat is uw punt?

Rest In Privacy | 04-05-20 | 15:33

Vanavond 8 uur klappen we voor zendmasten.

RickTheDick | 04-05-20 | 10:11 | 1

Ik had op dat tijdstip al wat staan, kan er alleen ff niet opkomen wat het nou was...

Harvey2Face | 04-05-20 | 10:47

Kom op Gs, 't word een beetje zuur hier de laatste tijd

Oetiohnegentechnik | 04-05-20 | 10:11 | 2

Het wordt warmer weer en u begint de oudjes te ruiken?

Acar_ketimun | 04-05-20 | 14:34
-weggejorist-
Datishetdus | 04-05-20 | 19:31

ROFLOL.... professionele huilstruiken... @Mosterd, you've made my day...

Odin | 04-05-20 | 10:11 | 1

Zie de man met de muts!

Einde van de Domheid | 04-05-20 | 10:23

Beetje respect hè voor onze ouderen. Vroeger. Ja VROEGER JA. Vroeger dus, besliste de raad van oudsten de belangrijkste beslissingen. Nu beslissen een aantal plots opgepopte personen zonder geslacht en als ze in een discussie iets moeten uitleggen, verwijzen ze naar plots opgepopte personen die ze de deskundigen noemen. Geef mij maar de raad van oudsten.

Cepalislam500mg | 04-05-20 | 10:10 | 2

Jup.
5G zendt uit op de 60 GHz frequentie, en dat is de frequentie waarop zuurstof (het atoom) trilt.
Feitelijk verstoort 5G dus de natuurlijke energiebanen van materie.
En dat is de reden waarom er een hoop mis gaat in de buurt van 5G masten.
maar dat wil de overheid en de aanbieders van deze zooi natuurlijk niet, want die hebben hun hele hebben en houwen al ingezet op 5G.

De Nare Varaan | 04-05-20 | 15:18

@De Nare Varaan | 04-05-20 | 15:18:
60 Ghz wordt helemaal nog niet gebruikt in Nederland numbnut.
Alleen Vodafone biedt 5 G aan maar dat is over het bestaande netwerk.
60 Ghz is voor de iot en werkt met hele lage vermogens over enkele meters maar is nog niet geimplementeerd in Nederland en zal dat voorlopig ook niet worden want de frequentie is nog niet eens geveild. Pure B.S. dus wat u hier staat te verkondigen.

Futurus Aurum | 05-05-20 | 01:23

Ook huilstruiken hebben rechten. Dat lijkt mij winst. Dat de gevolgen van de uitoefening van die rechten je niet aanstaan, is geen reden voor beperking of afschaffing van die rechten. Mensen wegzetten als huilstruik mag.

Sierstrip | 04-05-20 | 10:09 | 1

Huilstruik. Iemand ongelijk geven, drammers op hun nummer zetten en terrorisme verbieden kan ook.

TheseDays00 | 04-05-20 | 10:11

Misschien kan Claudia een petitie ondertekenen tegen deze zendmasten. Heb gehoord dat dat erg helpt.

Cunts-en-kitsch | 04-05-20 | 10:07

Iets kritischer mag wel @Mosterd.
Ook binnen de wetenschappelijk kring is 5G niet helemaal onomstreden, de gevolgen van de intensere elektromagnetische straling (RF-EMV) boven op de bestaande mobiele netwerken zijn bewezen ongezond voor mens en dier.

De Koning | 04-05-20 | 10:07 | 6

Als je een beetje had opgelet op school bij natuurkunde, dan had je geweten dat wat je schrijft onzin is. Je haalt "wetenschappelijke kring" erbij maar je hebt geen idee wat je zegt.
Je magnetron werkt op 2,4GHz met bijna een kilowatt op enkele centimeters afstand van je eten en dan wordt dat eten warm doordat de watermoleculen sneller gaan trillen omdat ze graag op 2,4 GHz trillen. 5G werkt met een fractie van dat vermogen op vele meters afstand. Moet ik het nog uitleggen of begrijp je dat je brein hiervan niet opwarmt, althans minder dan van de trap op lopen, en dat de straling niet-ioniserend is en daardoor geen schade veroorzaakt?
Ledigheid is des duivels oorkussen.

Busverhuur | 04-05-20 | 13:11

@Busverhuur | 04-05-20 | 13:11: 2-4 watt versus 800-1200 watt van een magnetron. En vanuit die onkunde wordt het 112 netwerk dus gesloopt want straling. En dat opgestookt door een stel geriatrische patienten die nog net een mailtje kunnen sturen en kunnen feesboeken op een apparaat van een paar honderden euro's. Wat vol zit met radio's en elektrostraling maar dat is weer niet zo erg. Die 4 watt, dat is de werkelijke sluipmoordenaar.

Acar_ketimun | 04-05-20 | 14:33

@Busverhuur | 04-05-20 | 13:11:
Niet zo populair doen man.
Als je een beetje hebt opgelet op school weet je dat 5G op 60 GHz werkt. En dat is de frequentie van zuurstof.
Wat een magnetron doet met water, doet een 5G mast dus met de inhoud van je longen.
Bovendien zit je hele lijf vol met zuurstofmoleculen.

De Nare Varaan | 04-05-20 | 15:30
▼ 3 antwoorden verborgen

Leuke foto, al die verzuurde koppen ondanks de vette bankrekening: de opvreetgeneratie in beeld.

Euriool | 04-05-20 | 10:07 | 1

Zegt een verzuurde kop....

Troyan horse | 04-05-20 | 10:16

4G,5G ... Whatever. Ik wou dat m'n internet es stabiel werd. Al die thuiswerkers verklooien m'n ontvangst.

oldandwise | 04-05-20 | 10:07

Het is nochtans opmerkelijk dat op diverse plekken in Europa de invoering van 5G heeft doen uitstellen.

Uiteraard is het eenieder vrij om tegenstanders te debiliseren. Echter: zelfs bovenomschreven idioten kunnen soms gelijk hebben. Er bestaat zoiets als wijsheid in massa' s.

Glasgow Argus | 04-05-20 | 10:06 | 3

Weet je wie ook geloofde in wijsheid van massa's?

kapotte_stofzuiger | 04-05-20 | 10:07

@kapotte_stofzuiger | 04-05-20 | 10:07: Het kan zomaar zo zijn dat massa's mensen klaargestoomd worden om volkomen volslagen onzin te doen geloven, zoals dat 5G niet schadelijk is. terwijl dat wel bewezen is.

De Nare Varaan | 04-05-20 | 15:31

Of het nu het wiel, het vuur, de stoomlocomotief of 5G gaat, altijd zijn er bange soortgenoten. Gelukkig hebben we als mensheid daar nooit naar geluisterd, anders zaten we nu nog in een koude grot.

En ja, mevrouw Curie kreeg best snel leukemie, maar haar ontdekking heeft dan weer miljoenen mensenlevens gered.

kapotte_stofzuiger | 04-05-20 | 10:05

De brandstichters zijn allemaal jongelui. Ook de flauwekul komt meest van jongelui die geloven dat iedere opinie consequentievrij is en dat de gebraden duiven toch wel naar binnen blijven vliegen.

MaarFeitelijk | 04-05-20 | 10:05 | 7

@MisterMr | 04-05-20 | 11:08: Erger is de regel dat je maar een half pensioen krijgt totdat je vrouw ook de pensioenleeftijd heeft. Moet ze in die laatste jaren nog werk gaan zoeken terwijl de man thuis is. Ook deze regel is tijdens de wedstrijd aangepast. Ze pakken je halve pensioen af en je komt niet rond. Want werk vind je op die leeftijd nooit.

Rest In Privacy | 04-05-20 | 11:23

@MisterMr | 04-05-20 | 11:08: De boomers hebben dit land na de oorlog NIET opgebouwd! Dat hebben hun ouders gedaan en 20 jaar later lag alles als een gespreid bedje voor hun klaar. Boomers hebben in de regel nooit hard gewerkt voor hun vele centen.

Busverhuur | 04-05-20 | 13:07

@Busverhuur | 04-05-20 | 13:07: gastarbeiders werden ingevlogen voor de boomers die zo hard weer alles hadden opgebouwd. Ook ingevlogen door die generatie harde werkers, die het vuile werk door anderen wilden laten opknappen zodat ze zelf, stoned als een garnaal en in hun blote reet alles neukende wat los en vast zat, feestjes konden vieren in Kralingen en alles love and peace vonden.

Acar_ketimun | 04-05-20 | 14:28
▼ 4 antwoorden verborgen

Och dat 5G zal allemaal wel. Wat ik wel heb is dat ik sinds vorige week maandag ik in mijn hoofd 4 radiokanalen kan ontvangen.

Moonwarrior | 04-05-20 | 10:05 | 5

Ik kan u een alu hoedje van harte aanbevelen.

Ommezwaai | 04-05-20 | 10:22

@vokjoe | 04-05-20 | 10:21: behalve als ze allemaal tegelijk gaan spelen. Ik heb mijn tandarts mijn blue tooth laten verwijderen die gekoppeld was aan mijn radiokies.

Jos Tiebent | 04-05-20 | 10:25

Ik neem aan dat u wel een goede antenne op uw hoofd hebt gemonteerd?

RykSR | 04-05-20 | 17:59
▼ 2 antwoorden verborgen

Wellicht zou het onze corona geparalyseerde overheid eens passen om wat bewakingscamera's te plaatsen bij deze zendmasten, zodat bekend wordt welke gekkies die dingen iedere keer in de fik steken.

schuurschijf | 04-05-20 | 10:04 | 3

De masten zijn privé eigendom van de telco's

MaarFeitelijk | 04-05-20 | 10:05

@Marvin_NL | 04-05-20 | 12:56: De C2000 masten zijn niet van defensie. Misschien weet je het niet maar defensie en politie zijn 2 aparte ministeries en verantwoordelijkheden. Dus maak het niet spannender dan het is.

Busverhuur | 04-05-20 | 13:05

Corona, zwarte Piet, 5G zendmasten, allemaal bestaan ze niet.

Koenz0r | 04-05-20 | 10:04

Die Bill Gates en Soros hebben het weer goed voor elkaar.

kapotte_stofzuiger | 04-05-20 | 10:03 | 2

U duidelijk wat minder.

MaarFeitelijk | 04-05-20 | 10:06

Bill rules the waves.

Mr_Natural | 04-05-20 | 10:07

Eerst onderzoeken, dan (ver)oordelen.

KenKen | 04-05-20 | 10:03
-weggejorist-
JanAmsterdamEnzo | 04-05-20 | 10:02 | 1

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland