Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Alle petities ondertekend door professioneel petitieondertekenaar Claudia de Breij

De handtekening van Claudia de Breij is een enorme slet

Petitiejunk Claudia de Breij, vies verslaafd aan het ondertekenen van petities. Nu weer die petitie over foute bedrijven in de coronaoorlog. Hee leuk een petitie, dacht heel Nederland, maar wie heeft haar aderen weer geïnjecteerd met een shot petitie en haar naam op die lijst geprostitueerd? Claudia de fukking Breij. Hoe treurig moet je petitie wel niet zijn als Claudia de Breij een keertje NIET tot de ondertekenaars behoort. Derhalve, de Top 25 petities van professioneel petitieondertekenaar Claudia de Breij, zonder uitzondering allemaal dingen die heel erg belangrijk zijn.

1. Claudia de Breij heeft de petitie van het Humanistisch Verbond voor Bufferzones bij abortusklinieken ondertekend. Claudia de Breij geeft háár kindje, namelijk haar handtekening, gewoon gratis en voor niets weg bij de poort van het Humanistisch Verbond. Claudia de Breij vindt het echt heel belangrijk dat haar handtekening onder die petitie staat. Een voordeel voor Claudia: nu weet heel Nederland in ieder geval dat ze niet vóór het intimideren van vrouwen bij abortusklinieken is. Ze is namelijk tégen, getuige haar handtekening onder de petitie.

2. Claudia de Breij heeft de petitie Kappen met Kappen ondertekend. Want bomen. Samen met gratenpakhuis Dolf Jansen, die ook heel erg goed is in het met zijn laatste krachten ondertekenen van allerlei belanghebbende petities. Claudia de Breij, wat vindt ze het toch belangrijk dat haar handtekening onder de petitie staat.

3. Claudia de Breij is dus ook ondertekenaar van het manifest dat het kabinet in tijden van crisis alleen lieve bedrijven moet ondersteunen. Stomme bedrijven, die moet het kabinet niet ondersteunen. Dat vindt Claudia de Breij allemaal heel belangrijk en daarom heeft zij haar handtekening gezet.

4. Claudia de Breij is tevens ondertekenaar van de petitie dat Zuzu in Nederland moet blijven. Voor Zuzu dreigde uitzetting naar Irak en daar was Claudia het niet mee eens. Dus heeft ze haar handtekening gezet!

5. Claudia de Breij vindt GeenStijl stom. Wij zijn niet zo triest om dan ook maar op te roepen tot een Claudia-boycot, wat kan ons die hele Claudia nou verrotten. Koop desnoods hier het laatste boek van Claudia en doe er wat leuks mee. Enfin, Claudia de Breij vindt vooral dat heel veel dingen steun moeten krijgen, maar GeenStijl, dat mag de tering krijgen. Dat vindt Claudia heel belangrijk! En dus heeft ze haar handtekening gezet.

6. O wacht even, nu vindt Claudia de Breij vrije pers en waarheidsvinding ineens wél weer heel belangrijk! En dus tekent ze de petitie om Nieuws en Co niet te laten plaatsmaken voor iets luchtigs. Claudia vindt vrije pers enzo echt su-per-belangrijk. Zolang het maar in haar straatje past, dan is het belangrijk. En dus heeft ze vanzelfsprekend haar handtekening gezet.

7. Claudia de Breij heeft de petitie Uit de kast, uit de klas?! van het COC ondertekend. Daarin wordt de regering opgeroepen het wetsartikel af te schaffen waarmee scholen op religieuze grondslag openlijk homoseksuele leerlingen en docenten van school kunnen sturen. Wat is Claudia de Breij toch dapper. Ze vindt steun aan homoseksuelen heel erg belangrijk en dus heeft ze haar handtekening gezet. Claudia wordt wel moe van de islamdiscussie maar dat is weer een ander verhaal.

8. Claudia de Breij is heel erg vóór het behoud van de Gorinchemse schouwburg De Nieuwe Doelen. Ze vindt het zo krankzinnig verschrikkelijk, die financiële problemen voor de Schouwburg, dat ze haar handtekening heeft gezet.

9. Claudia de Breij voorziet een onomkeerbaar drama in de creatieve en culturele sector. Een noodfonds moet uitkomst bieden, vindt Claudia de Breij. En daarom heeft ze haar handtekening gezet! Want er moet een noodfonds komen.

10. Claudia de Breij is helemaal voor de petitie dat Matthijs van Nieuwkerk moet blijven als presentator van DWDD. Matthijs met gewoon blijven! Pak in godsnaam haar handtekening Matthijs, en doe er wat leuks mee. [Nog uitzoeken of de petitie geslaagd is en of Matthijs van Nieuwkerk nog op de buis is met DWDD, red.]

11. Okee het is dan niet echt een petitie maar ÁLS het een petitie was zou Claudia de Breij haar handtekening ongezien zetten. Want iedereen is wel trots op de boer, maar Claudia vindt dat verpleegkundigen ook waardering verdienen. Dus als iedereen even een of andere hashtag trending kan maken, want dat vindt Claudia. Echt. Heel. Erg. Belangrijk.

12. Claudia de Breij is niet alleen voor verpleegkundigen, maar ook voor de juffen en meesters in het basisonderwijs. Zijn daar dan ook mensen tégen? Mensen die zeggen: "Ik ben echt tégen juffen en meesters in het basisonderwijs!" Dat weten we niet, maar Claudia de Breij is in ieder geval vóór juffen en meesters in het basisonderwijs en dus heeft ze haar handtekening gezet onder de petitie. Dat zouden meer mensen moeten doen, volgens Claudia de Breij.

13. Claudia de Breij vindt het 'keizielig' dat varkens in kooitjes leven. En dat varkens verwaarloosd worden. En dus heeft Claudia haar handtekening gezet. Want ze vindt dierenwelzijn echt heel erg belangrijk.

14. Nog meer varkens! Claudia de Breij vindt het heel belangrijk dat varkensbaron Straathof een beroepsverbod krijgt. En dus heeft Claudia haar handtekening gezet onder de petitie van Varkens in Nood. Claudia vindt het namelijk echt heel erg belangrijk dat Straathof een beroepsverbod krijgt. Misschien wel het belangrijkste van de wereld, zo belangrijk vindt Claudia het.

15. Claudia de Breij heeft natuurlijk ook de petitie voor een sterke Publieke Omroep ondertekend. Claudia vindt een sterke Publieke Omroep heel erg belangrijk en dus heeft ze haar handtekening gezet. De redenen? O, die zijn niet zo ingewikkeld. "Want democratie, rechtsstaat, vrije pers." Verdorie wat is Claudia toch weer voor de vrije pers, dat vindt ze heel belangrijk, de vrije pers die in het straatje past van Claudia, want vrije pers die niet naar de pijpen (haha) danst van Claudia moet natuurlijk wel gewoon stuk, maar dit vindt Claudia wél belangrijk. Een sterke Publieke Omroep. "Want democratie, rechtsstaat, vrije pers." Okee dan Claudia!

16. Claudia de Breij heeft haar handtekening gezet onder een of andere petitie tegen de sultan van Brunei, en tevens roept ze op tot een boycot van allerlei hotels. Want in Brunei is de shariawetgeving ingevoerd, homoseksuelen worden gestenigd en Claudia vindt het heel belangrijk dat dát niet gebeurd. En weet je wat, Claudia? We zijn het eens.

17. Claudia de Breij laat haar dinnetje Aafke Romeijn weten dat ze 'van harte' haar handtekening heeft gezet onder de petitie 'gelijke kansen op de arbeidsmarkt'. De rest van Nederland was kennelijk heel erg voor 'ongelijke kansen op de arbeidsmarkt', maar Claudia de Breij staat aan de goede kant van de geschiedenis. Zij vindt het ondertekenen van de petitie 'gelijke kansen op de arbeidsmarkt' immers heel belangrijk. Dat heeft ze dan ook gedaan. In woord en in gebaar, alsook met haar handtekening.

18. Claudia de Breij heeft haar handtekening gezet onder de petitie van FairPhone. Klasse, Claudia! Een petitie zodat die arme werknemers in telefoonfabrieken een eerlijk loon krijgen. Dat vindt Claudia vreselijk belangrijk.

19. Volgens Claudia de Breij moeten politici hun verantwoordelijkheid nemen. Vooral Stef Blok, die met zijn uitspraken een racistische onderstroom in de maatschappij voedt. Wie denkt die nazi-afstammeling van een Stef Blok eigenlijk wel niet wie hij is? Nou, en precies daarom heeft Claudia de Breij haar handtekening gezet onder de petitie. "Stop met het inspelen op de alsmaar groeiende xenofobe en racistische angsten in onze samenleving!" Dat vindt Claudia de Breij belangrijk. Goed gedaan Claudia, trots op je.

20. Volgens Jantje Smit is de tijd van petities ondertekenen wel een keer voorbij. Volgens Claudia de Breij niet, want zij ondertekent de petitie van Jantje van harte, met haar handtekening. De radiozenders moeten maar een keer meer Nederlandstalige muziek draaien, die miljoenen op de bankrekening van Claudia de Breij komen daar godverdomme niet vanzelf. Dat vindt Claudia de Breij heel erg belangrijk, Nederlandstalige muziek.

21. Zet Claudia de Breij ook haar handtekening onder brandbrieven aan de Tweede Kamer? O jazeker! Claudia de Breij vindt een verbod op het fokken van nertsen immers heel erg belangrijk. En dus tekent ze, om het lot van de nertsen bij een breed publiek onder de aandacht te brengen. 

22. ANTICONCEPTIE TERUG IN HET BASISPAKKET! Dat vindt Claudia de Breij heel erg belangrijk. En dus heeft Claudia de Breij haar handtekening gezet onder de petitie 'anticonceptie in het basispakket'. Claudia is namelijk van mening dat anticonceptie thuishoort in het basispakket.

23. Initiatieven, die ondersteunt Claudia de Breij natuurlijk ook! Zoals stichting Met je hart. Onzichtbare ouderen laten deelnemen in de samenleving. Dat vindt Claudia heel erg belangrijk en dus heeft ze haar handtekening gezet onder een rol als ambassadrice. Echt heeeel belangrijk, initiatieven, en Claudia de Breij steunt ze.

24. Claudia de Breij heeft samen met Mies Bouwman (rip) en nog een zooi anderen in Het Dorp in Arnhem afspraken ondertekend over de ontwikkeling en de inzet van nieuwe technologie voor mensen met een beperking. Claudia de Breij wordt immers gezien als hét gezicht van petities de vernieuwing van Het Dorp. Dat doet zij samen met zorgorganisatie Siza. Heel belangrijk, en dus heeft Claudia haar handtekening gezet.

25. Jullie wisten het misschien niet, maar Claudia de Breij is een vrouw. Mede daarom heeft ze haar handtekening gezet onder het 'Femanistisch Manifest'. Samen met onder anderen Rutger Groot Wassink, net als Claudia een trotse lesbienne. "Het is hoog tijd dat wij, moderne mannen en vrouwen (met én zonder kinderen), onze krachten bundelen en meer invloed naar ons toe trekken!" Dat vindt Claudia allemaal heel erg belangrijk, en dus heeft ze ondertekend.

En dan zijn er nog de petities die Claudia hád willen ondertekenen

Claudia de Breij is van mening dat Zwarte Piet = racisme. Ze vindt het heel belangrijk om de wereld te laten weten dat zij vindt dat Zwarte Piet racisme is. En dus had ze graag haar handtekening gezet. Maar, ze werd niet gevraagd haar handtekening te zetten! Dus zoekt ze maar de media op om te verkondigen dat ze haar handtekening gezet zou hebben, als ze was gevraagd, want dan had ze haar handtekening wel gezet.

Reaguursels

Inloggen

Kan er geen betaalzender komen waar mensen als Dolf en Claudia exclusief op te zien zijn? Dat noemen we DeugTV. Kan er eindelijk eens bezuinigd worden op de NPO.

Burgerzaken | 30-04-20 | 19:20
-weggejorist-
drs. P | 30-04-20 | 14:55

Wie is dat mens dan ?

piet7003 | 30-04-20 | 12:47

Ik mis die petitie dat Claudia bier haalt voor me. Dat is wel de belangrijkste!

Kluukluuk | 30-04-20 | 12:14

Wie fotosoept even iets geheel anders in die foto ipv die haring?

Goozzman | 30-04-20 | 11:23

Wel 'mag ik dan bij jou' zeuren de hele tijd maar niet zelf de deur ff open zetten maar het af doen met een eenvoudig ondertekening. Komt duidelijk niet uit Rotterdam

Rest In Privacy | 30-04-20 | 11:17 | 1

Heb ik ook een beetje een fout gevoel over. Maar ja ik ben dan ook een geboren Rotterdammer. En deugpuntjes scoren? Dat is zo 40/45. Oh wacht Amsterdam! het begint mij te dagen.

H.E. van Putten/Koor | 30-04-20 | 12:22
-weggejorist-
24^7 | 30-04-20 | 11:17

Heeft Claudia de Breij al een handtekening gezet onder de garantstelling voor een paar asielzoekers die zij liefdevol in haar woning " had kunnen opnemen ?"

der_feldwebel | 30-04-20 | 10:56

Misschien ook wel het enige waar Claudia echt goed in is, het ondertekenen van petities? Ik ken bijvoorbeeld verder helemaal niemand die ooit wel eens om een grap van deze links georiënteerde 'kleinkunstenares' heeft kunnen/moeten lachen...

HAL 9000 | 30-04-20 | 10:54

Tis een vreemde Lesbische poot.

ron9129 | 30-04-20 | 10:30

Claudia weet verdomd goed dat haar publiek 90% linkse softies zijn en dat betekent voortdurend tonen hoe links en " maatschappelijk betrokken" je bent .
Zo simpel is het . Onderdeeltje van haar verdienmodel.

daytripper | 30-04-20 | 09:49 | 1

Precies, alles wat Claudia ondertekend is helemaal eigen belang. Evenals het gratenpakhuis dat alles in eigenbelang doet. Als dat soort figuren je gaat ondersteunen moet je stevig de hand op de knip houden.

Therapietje | 30-04-20 | 10:20

Claudia de Breij is een moderne versie van een potsenmaker die vroegere eeuwen de elite een spiegel voorhield. Heden ten dage maken zij deel uit en hebben daardoor (een deel van) hun legitimiteit verloren omdat zij niet meer op alles en iedereen kritiek kunnen en/of willen uitoefenen zonder hun plaats in de elite te verliezen.

BigKnor | 30-04-20 | 09:27

Iets in mij zegt dat Mosterd nooit bij Claudia zal schuilen.

Dubbelepunthoofd | 30-04-20 | 08:44 | 2

Zou ze daar niet voor tekenen ?

Het leven is zwaar | 30-04-20 | 09:28

Er gaat helemaal niemand bij haar schuilen en dat is juist het probleem van Clau.

Graaf_van_Hogendorp | 30-04-20 | 09:29

Ik ben het overal mee eens. Vooral met officiële meningen. Zolang het maar linkse meningen zijn.

Rest In Privacy | 30-04-20 | 07:48

Ach, als Claudia uets tekent weet je bij voorbaat dat het niets gaat worden

Rest In Privacy | 30-04-20 | 07:39

Het is godsgeklaagd hoe linkse uitvreters overal vooraan staan om hun mening te roeptoeteren. Als je leuke mopjes met je cabaret kan doen(de breij), model bent(Doutzen), of een leuk liedje kan zingen(de hele wereld), betekent dat niet automatisch dat je over politiek en economie overal met je smoel vooraan kunt gaan zitten. OM TE KOTSEN.

Zuster01 | 30-04-20 | 07:34

haar declaratie naar dwdd zal ze ook wel getekend hebben.
Hypocriete naieve deugert.

Struikrover3 | 30-04-20 | 07:29

Als ik mijn vrouw heb gesjlagen en met mijn broeders een homo van het dak hep gegooid. Mag ik dan bij jou?

Cepalislam500mg | 30-04-20 | 07:13

Het is goed om een hobby te hebben.

Mazzelstof | 30-04-20 | 06:22
-weggejorist-
Tarmac | 30-04-20 | 02:53 | 10
▼ 10 antwoorden verborgen

Claudia staat tenminste ergens voor. Dat kan ik niet zeggen.

de euro middenweg | 30-04-20 | 01:48 | 7

Wel jammer dat kritiek op geenstijl niet mag hier, en meteen gejorist wordt. In het stukje van Tarmac hierboven sind niets verkeerd, maar ja, die lange tenen...... (stoere praat hier van deze site, maar uiteindelijk wel huilen)

Drunken_Pumpkins | 30-04-20 | 08:10

@Drunken_Pumpkins | 30-04-20 | 08:10:
Zit alleen te mauwen op de verkeerde site, had op witteslip.nl zijn huilie huilie moeten doen over gemene @nosyle.

Graaf_van_Hogendorp | 30-04-20 | 08:45
-weggejorist-
Drunken_Pumpkins | 30-04-20 | 08:55
▼ 4 antwoorden verborgen

Misschien is ze gewoon haar handtekening aan het oefenen? Dat deed ik ook toen ik 12 was, en het interessant vond om een handtekening te hebben.
Verder heeft deze nar het niveau van een groep 8 schoolmusical hoofdrolspeelster, vergeleken bij
Toon Hermans, Herman Finkers en een paar andere ècht getalenteerde authentieke cabaretiers, die zich wijselijk verre hielden van bemoeienis met politieke en maatschappelijke discussies. Dat is niet de taak van de nar.

laurentius | 30-04-20 | 01:47 | 4

@Tarmac | 30-04-20 | 03:01: Laurentius heeft gewoon gelijk. Claudia is een D-artiest. Ik zou haar neerzetten bij de najaarsmarkt in het dorp, voor 7 man. Zwaar overschat. Maar ja, NPO dus deugt.

Zeiss | 30-04-20 | 07:16

@Tarmac | 30-04-20 | 03:01: toen ik een keer eh eh bhahaha had geplempt, werd ik gepermaband. Nieuwe Joris is niet zo streng blijkbaar. Of misschien slaaptie gewoon om drie uur snachts.

Cepalislam500mg | 30-04-20 | 07:18

Wim Kan. Die deed dat wel. Haatte ik ook maar ja toen was ik puber en haatte ik alles. Nu niet meer. Nu haat ik niet meer alles.

Cepalislam500mg | 30-04-20 | 07:20
▼ 1 antwoord verborgen

ach, ik heb geen hekel aan Claudia de Breij. Ze heeft wel een aparte kop of hoofd zo u wil. Dus daar kijk ik wel eens naar. Wat ze verder zegt boeit me meestal niet....
Dat was het wel zo'n beetje...

dijkbewaker | 30-04-20 | 01:43

Nee, je mag niet bij mij, Claudia de Breij. Sneue deugdgleuf.

bisbisbis | 30-04-20 | 01:05
-weggejorist en opgerot-
cheops | 30-04-20 | 00:50

Ze heeft geen werk meer want schouwburgen blijven nog heel lang gesloten. Daarom verklaart ze zichzelf als liev bedrijf en kan ze lekker gaan graaien.

Rest In Privacy | 30-04-20 | 00:23 | 1

Ook nu lees ik liefde bedrijven.

Dat moet gewoon zeker door. gaan.

Kleine_Deugniet | 30-04-20 | 00:31

Begrijp ik nu goed dat ik rustig kan gaan slapen? Ik hoef mijn handtekening nergens meer te zetten, dat heeft Claudia de Breij al geregeld?!?

dikketietenhardetepl | 30-04-20 | 00:16

Ik wordt kotsmisselijk van die aandachtsdeugers in Nederland.

litebyte | 30-04-20 | 00:14 | 1

Er zit een knop op. Tegenwoordig hoef je niet eens meer uit je stoel te komen.

Cepalislam500mg | 30-04-20 | 07:22

Deugthermometer.

Jan, Leiden | 30-04-20 | 00:04

Mij lijkt het het mooist als dat steunpakket waaruit de subsidiegraaiers volgens haar nu uit moeten graaien (want, dat verdienen ze), betaald wordt door mensen die eigenlijk geen geld hebben (of geen zin, dat kan ook) om naar dit soort mensen te gaan kijken.

..
Wat is er trouwens aan de hand, hebben die mensen allemaal een veel te duur huis gekocht en de bank wil niet onderhandelen?

#ondernemersrisico

Een beetje zzp/ondernemer denkt wel een maand of 2 vooruit qua geld, en gaat niet aan de max zitten qua huis/auto e.d., dat is gewoon vragen om problemen.
Mja, zal wel te rechts klinken ofzo.

Als iemand anders het wat positiever kan verpakken, wees mijn gast.

Kleine_Deugniet | 29-04-20 | 23:56 | 3

Ik doe iets in de media - heb een modaal inkomen (maar nu vrijwel 0), ben zzp'er maar werk voor 3-6 vaste opdrachtgevers pj. Omdat ik geen pensioen opbouw spaar ik deels in aandelenpaketten en deels 'spaar' ik in geld (ik zet het apart) Een zzp inkomensverzekering kan ik niet betalen, een fatsoenlijke die ook coronacrisis dekt is onbetaalbaar (althans voro mij.) Ik teer dus idd nu op 'spaar'geld - wat eigenlijk voor onze oude dag bedoeld is. Nu is dat voor 3 maanden niet erg maar het moet niet te lang duren.

litebyte | 30-04-20 | 00:21

@litebyte | 30-04-20 | 00:21: ik ken meerdere, 1tjr heb ik dan nog niet gesproken (ken ik persoonlijk verder niet zo), en die hebben het voorlopig nog wel redelijk. Moet idd niet te lang gaan duren.

Maar die hebben iig niet de allerduurste auto, huis, tuin, keuken die ze maar konden betalen, én ze hebben een buffer.

Heb niet per se het idee ook, dat het allemaal zulke exceptionele zzp-ers/ondernemers zijn.

Maja, sommigen worden wel genaaid. Wat betreft de tegenstrijdigheden (net zoals in het straatbeeld) met de regels enzo.

Vwb dat laatste begrijp ik de horeca/cultuur sector wel (maar ik ben sowieso kamp hetvaltwelmee).

*en, succes/good luck!

Kleine_Deugniet | 30-04-20 | 00:53

@litebyte | 30-04-20 | 00:21: Pas op met aandelen, ik zou dan grond kopen waar je ooit wilt wonen, heb je een toevluchtsoord.

Cepalislam500mg | 30-04-20 | 07:24

Ik heb hier dus geen probleem mee. Prima zelfs, zij spreekt zich uit over zaken die zij belangrijk vindt en wil daar haar naam aan verbinden. Dat het af en toe gratuit is of een stom doel, so be it. En omdat ze zich uitspreekt kan ze er ook op worden aangesproken. Laat dat mens toch lekker deugen, wat boeit dat nou?

rederijker | 29-04-20 | 23:45 | 1

Dat airtje van morele superioriteit, daar word ik onpasselijk van. Dus zodra die kop van De Breij op een scherm verschijnt, haak ik af. Dat dus.

Spring Bruissteen | 30-04-20 | 00:11

Ik wist niet dat dat mens ook boeken kon schrijven.

geile pater | 29-04-20 | 23:35 | 1

Nee, en blijkbaar doen andere cabaratiers/bn'ers dat ook.

Nog nooit gelezen en nog nooit wat over gehoord....

Wat hebben we in vredesnaam gemist!

Kleine_Deugniet | 29-04-20 | 23:57

Waarom krijgt dit nare, narcistische mens zo veel aandacht? Wat kan mij het schelen welke petitie ze wel of niet tekent.

Tarvo | 29-04-20 | 23:26

Wat een haatdragende reacties hier allemaal. Wat heeft deze dame jullie aangedaan. Als jullie haar niet leuk vinden kijk dan niet of ga niet naar haar optredens. Ik snap evenmin wat GS eigenlijk hiermee wil bereiken.

Kattie | 29-04-20 | 23:26 | 1

Wij op GS hebben ook meningen, en meningen over onze meningen. Meningen over anderen. Of over hun meningen.

..

Welkom, je bent welkom..!

Kleine_Deugniet | 30-04-20 | 00:12

Claudia de Breij mag haar achternaam wel veranderen in 'Ug'.
Claudia de Ug

Joostmochtnietsweten | 29-04-20 | 23:08

Who the F is Zuzu ?
En mocht ie blijven dan ?

LucaBrasi | 29-04-20 | 23:04

Ik zou graag willen dat onze staatsomroep BNNVARA een paar miljoen krijgt om Claudia de Breij met Hugo De Jonge voor 7 jaar op een onbewoond eiland te zetten.

Er hoeven nog geen eens camera's bij. Ik ga toch niet kijken.

De verwarde man | 29-04-20 | 23:02

Mij vragen ze nooit om zoiets te tekenen. Lijkt me een inteelt papegaaien clubje.

metagod | 29-04-20 | 22:52
-weggejorist-
roeperdepoeper53 | 29-04-20 | 22:48 | 1

Maar wie is zij eigenlijk?

Nonik Neem | 29-04-20 | 22:46

wat een breij aan handtekeningen

Hemmenaar7 | 29-04-20 | 22:38

Het kabinet heeft een rattenstreek uitgehaald door de winkels open te laten en tegen het publiek te zeggen binnen te blijven. Uiteraard komt er geen hond meer, maar moet de huur wel betaald worden omdat ze niet door de overheid gesloten zijn. Want dan zou het overmacht zijn. En dan had de overheid de rekening kunnen betalen en niet de winkelier.

van heinde en verre | 29-04-20 | 22:37 | 2

En wie moet de overheid dan betalen.

Kleine_Deugniet | 29-04-20 | 23:59

@Kleine_Deugniet | 29-04-20 | 23:59: die 92 miljard weet u nog wel, die nu naar de grote bedrijven vloeit en hun buitenlandse aandeelhouders.

van heinde en verre | 30-04-20 | 09:12

Ik zie ook liever Claudia in een kooi dan een varken...

Ali Bi | 29-04-20 | 22:36

Waarom doet me die foto toch zo aan Jaws denken?

pa_niek | 29-04-20 | 22:31

Maar de grote vraag blijft, als je haar er mee confronteert draait ze dan om de hete breij heen?

keistad | 29-04-20 | 22:29

Demonstratief deugen en dan stiekem PVV stemmen. Wanneer komt Claudia uit de kast?

De Briemusketier | 29-04-20 | 22:28

Ezel.

Ruimedenker | 29-04-20 | 22:11

Freek de Jonge zonder piemel.

arlen | 29-04-20 | 22:08

Met 'Bekende Nederlander 'wordt 'Nederlander die bekend bij de psychiatrische instellingen is' bedoeld.

Mr_Natural | 29-04-20 | 22:07 | 4

@K1100 | 29-04-20 | 22:16: Natural gaat niet meer naar het Café, mag niet van zijn lijfarts. Dus zeg ik het hier.

Rest In Privacy | 30-04-20 | 02:21
▼ 1 antwoord verborgen

Iemand zet een paar handtekeningen en daar gáán ze weer, de dappere toetsenbordridders, met hun verbale diarree. Wat een kutleven moeten jullie lijden dat je je hierover laat leeglopen.

IJsbrekert | 29-04-20 | 22:04 | 3

En jij, dat je dat nog allemaal gaat lézen ook...

Zenzeo | 29-04-20 | 22:11

Dus mensen met een kutleven mogen niet eens een keer lekker leeglopen.

K1100 | 29-04-20 | 22:14

Je zegt ‘een paar’, dat lijkt me nepnieuws.

koperbij | 29-04-20 | 22:19

Als ze moet poepen stinkt het ook, dus weinig nieuws onder de zon.

eerstneukendanpraten | 29-04-20 | 22:00

Is er al een petitie 'tegen Claudia de Breij'? ik vind het een vervelend mens.

AdPatat1960 | 29-04-20 | 21:58

Mag ik dan bij jou.... mijn handtekening zetten.

echtpaul | 29-04-20 | 21:58

Who the f*ck is claudia de breijjjj

theo2434 | 29-04-20 | 21:57

Net zo boeiend als ieder ander willekeurig mens.
Stop met mensen een status te geven puur op basis van het op televisie zijn.

frickY | 29-04-20 | 21:53

Maar we zijn vandaag niet geraakt door Planetoïde 1998 0R2 was omstreeks 11.55 uur Belgische tijd zijn dichtste punt tot ons. Maar dat is nog zestien keer verder dan de Maan van ons is verwijderd, zegt het Amerikaanse ruimtevaartbureau NASA.

David000000007 | 29-04-20 | 21:52 | 1

Hoe laat is dat in NL tijd?

K1100 | 29-04-20 | 21:55

Heeft ze al de petitie "Stop - per direct - de subsidie op biomassacentrales in Nederland" ondertekend? Ik wel.

Koonkluk Huis | 29-04-20 | 21:50

Haring... dat duurt toch nog een maand? De asperges moeten eerst op.

Stormageddon | 29-04-20 | 21:50 | 4

@likdoorn | 29-04-20 | 21:54:

Je bent in de war met Rob Jetten wat de donkere kamer betreft. Wie was Damocles ook al weer...

eerstneukendanpraten | 29-04-20 | 22:04

Dat was een zure haring. Past bij haar zuurgraad. Gewone verse haring doet haar teveel denken aan die stomme vissers die vissen vermoorden.

Cepalislam500mg | 30-04-20 | 07:27
▼ 1 antwoord verborgen

Mijn handtekening bewaar ik voor de vrouwelijke vluchtelingen uit Zweden.

Rest In Privacy | 29-04-20 | 21:47

Wie is die kerel?

Lorejas | 29-04-20 | 21:45 | 1

Dat is de Nederlandse Ellen (dblff) Ellen Degenereerd.

eerstneukendanpraten | 29-04-20 | 22:03

Ik zou Claudia de Breij doen.

*ding dong 4 gestichtswachten met spanlaken aan de deur*

AntonJansen | 29-04-20 | 21:42 | 1

Zit er dan een vrouwelijke gestichtswacht bij?

Cepalislam500mg | 30-04-20 | 07:29

Het is niet alleen De Breij, maar ook anderen, die gebruik maken van hun bekendheid om hun mening uit te dragen.
En dat podium krijgen ze.
Daar zou iedereen een hekel aan moeten hebben.

HoerieHarry | 29-04-20 | 21:41 | 4

Eens, ik ben al bij de apotheek geweest om een zalfje voor jeuk te vragen. Compleet negeren is het beste medicijn.

Rest In Privacy | 29-04-20 | 21:45
-weggejorist-
frank4444 | 29-04-20 | 21:51
▼ 1 antwoord verborgen

Zelfs in haar kleverige liedje verraadt zij zichzelf. Je mag namelijk alleen maar bij haar in het vrije kamertje, als zij eerst bij jou van alles en nog wat mag. Kortom dat met die haring, doet zij niet voor niets.

hetgingperongeluk | 29-04-20 | 21:39 | 3

Zo woont Claudia de Breij,

een smaakvol gerestaureerde monumentale stadsvilla van 188m² met vlaggenstok in Utrecht, met een zonnige tuin op het zuidwesten. De woning (anno 1903) ligt tussen het bruisende stadscentrum en het lommerrijke Wilhelminapark.
Betaald: € 895.000 (2011).
www.story.nl/artikel/showbizz/zo-woon...

AntonJansen | 29-04-20 | 21:48

Waar kan ik tekenen? Op straat met stoepkrijt in de regen...

TheseDays00 | 29-04-20 | 21:38

Dankzij Claudia heb ik ineens enorme zin gekregen in een harinkje. En wat ligt daar sinds vanmiddag in mijn koelkast? Precies! Ben ff happen...

De waard zijn gast | 29-04-20 | 21:37

Wat een vreselijk mens. Staat synoniem voor alles waar ik een hekel aan heb. Ultieme deugvrouw ten top. Zum kotzen.

JDMslut | 29-04-20 | 21:37

Het AD pakt uit met tips van Claudia om de corona tijd door te komen. Lijkt me een halve pagina vol. Wat zou ze hiervoor betaald hebben om weer met dat zure gezicht zo groot in de krant, nou ja dat vod, te komen?

5611 | 29-04-20 | 22:01

Ik ben ooit per ongeluk beland bij een voorstelling van haar. Was geen bal aan. En aan het einde trok ze ineens haar bloes open om het publiek met een oude hangtiet te shockeren (denk ik). Toen al triest. Nu nog teiester

Rechtsdraaiend | 29-04-20 | 21:29 | 9

Blouse open + hangtiet. Was dat niet die dame van de Lama's, bruin lang krulletjes haar? Naam ontschoten.

hetgingperongeluk | 29-04-20 | 21:43

Was je niet bij Sarah Kroos?

Shoarmamasutra | 29-04-20 | 21:48

En als een man op het podium wat tevoorschijn trekt is het land weer te klein natuurlijk.

Papa Jones | 29-04-20 | 22:08
▼ 6 antwoorden verborgen

Gelukkig is ze een heel erg goede cabaretier, en hopelijk mag ze weer snel de oudejaarsconference doen. Ik heb in tijden niet zo gelachen....

Drunken_Pumpkins | 29-04-20 | 21:29 | 8

Heel goed van de NPO dat Claudia de oudejaarsconference mag doen. Dat gelach elk jaar op oudejaarsavond moet maar eens afgelopen zijn.

NoMoreMrNiceGuy | 29-04-20 | 21:49

Op oudejaarsavond samen met haar conference tussen de planken, daar kan ik nog wel om lachen, denk ik.

Bakschuif | 29-04-20 | 21:49

Meent u dat nou?
Ik vond het om te janken, heb dat ook gedaan en dat was niet omdat ik ontroerd was.

gatij | 29-04-20 | 23:08
▼ 5 antwoorden verborgen

Het is voor dit soort mensen (BN'ers) een verdienmodel. Haar klanten zijn links, dus zij moet ook dezelfde mening hebben. Ik vraag me wel eens af wat er echt in zo'n koppie omgaat.

Grasgriezel | 29-04-20 | 21:28 | 3

tjingtjing.

marrretje | 29-04-20 | 21:29

Narcisme, narcisme, narcisme.

Rest In Privacy | 29-04-20 | 21:30

Over het algemeen zijn dit soort figuren net zo rechts als u en ik. Maar pas als je volledig binnen bent kan je ervoor uit komen. Zie Joling, Gerard

witwas | 29-04-20 | 21:34

Maar toch..
Een vrouw die haar ogen automatisch sluit als ze haar mond opent.

Turbulentie? | 29-04-20 | 21:27 | 1

Huid iets te strak gespannen door plastisch chirurg.

A.Men | 29-04-20 | 21:30

Uw deugpunten worden zo spoedig mogelijk overgemaakt naar de sociale score app, bedankt voor uw deelname.

keistad | 29-04-20 | 21:25 | 1

Die deugpunten zijn ook allemaal gratis. Van deugen word je niet armer. Eerder rijker.

Rest In Privacy | 29-04-20 | 21:29

Een handtekening zetten bij een petitie heeft weinig zin.
Als "ze" willen dat iets niet doorgaat dan gaat het niet door.
Heb mijn handtekening gezet voor het Oekraïne referendum.
Dat referendum dat kwam er, maar de uitslag werd niet gerespecteerd.
En het omgekeerde is ook waar.
Als "ze" willen dat iets door gaat, dan gaat het door.
Hoeveel, of beter gezegd hoe weinig mensen hebben er getekend dat Maduro of die andere minderjarige asieleisers mochten blijven?
Niet eens genoeg om de drempel te halen, en toch mochten ze blijven.
Openbare petities zijn vooral om aan de rest te tonen hoe hard je deugt.
Binnen de linkse kringen krijg je daar kudo punten voor.

Osdorpertje | 29-04-20 | 21:25

Suikerklontje gegeven...

dhrat | 29-04-20 | 21:25

Claudia de Balkenbreij. Gruwel.

Whisper | 29-04-20 | 21:23 | 1

Balkenbrei en kruutmoes, specialiteiten uit het verre oosten

Rest In Privacy | 29-04-20 | 21:30

Ik heb vernomen dat Claudia ook zojuist de petitie voor de stop op subsidie op biomassacentales heeft getekend.

Sinterbikske | 29-04-20 | 21:22 | 2

Ik zou liever een petitie zien tekenen voor biomassacentrales.

marrretje | 29-04-20 | 21:28

Ze heeft hier al jaren de ongeuzenlijke naam " Claudia de Breivik"

Shoarmamasutra | 29-04-20 | 21:21

Overigens is ze geen onsympathieke vrouw. Ze is politiek correct en gelooft daarin. Daar is niets verkeerds aan al denk ik wat anders. Daarnaast werkt ze hard en heeft ze veel succes. Niet mijn genre maar toch wel een verdienste.

Rest In Privacy | 29-04-20 | 21:20 | 5

Heet u toevallig Jessica van G.?

dathoujetoch | 29-04-20 | 21:25

Alleen die petitie tegen GS, dat is drammen. Dat is eigenlijk niet Claudia’s stijl

Rest In Privacy | 29-04-20 | 21:28

Klopt. In de media stoor ik me aan haar. Maar er is een tijd in mijn leven geweest dat ik haar telkens tegenkwam op een plek. Op een gegeven moment knikten we gemoedelijk naar elkaar. Pas na een jaar ofzo zij mijn partner dat het Claudia de Breij en haar partner was die we tegenkwamen. Had ik gewoon niet eens door. Blijkbaar maakt de situatie ook beetje de mens.

Shoarmamasutra | 29-04-20 | 21:33
▼ 2 antwoorden verborgen

Het zal wel een drukke bedoening zijn bij Claudia met al die vluchtelingen op haar zolder!

SpicyMchaggis | 29-04-20 | 21:19 | 5

Die vluchtelingen wonen niet meer bij haar maar in appartementen die gehuurd zijn door een laboratorium wat onderzoek doet naar een vaccin tegen het coronavirus.
Toch nog ergens goed voor, al die extreem hoog opgeleide dobberartiesten.

Simon_Ketellapper | 29-04-20 | 21:28

@ja-ja-nee-nee | 29-04-20 | 21:26:
Je kunt overal voor vluchten, de belasting, de realiteit, de mafia, ach, eigenlijk is iedereen een vluchteling.

Mr_Natural | 29-04-20 | 21:29

Die zitten toch allemaal in een tentje bij Kok Verhuur?

5611 | 29-04-20 | 22:05
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik verdenk die enge Dolf Jansen ervan dat hij óók veel petities tekent. Wat is die vent een onuitstaanbare klutser.
Met zijn groene Sinterklaas filmpjes voor die misbruikers wereld hulporganisatie. Kom, hoe heten ze ook al weer.

SNAFU | 29-04-20 | 21:18 | 2

Oxfam Novib

SNAFU | 29-04-20 | 21:27

De MWH of bedoel je GL?

Paaldanseres | 29-04-20 | 21:28

Is nogal treurig dat bekende Nederlanders hun bekendheid willen houden door te krabbelen. Hebben verder niks te melden. Zouden zij het aandurven om te tekenen en dan dit niet collectief te maken.
Die Marcia Luyten kan er ook wat van. Die tekent ook alles om maar te deugen. Hele slinkse en gevaarlijke dame. Zij bracht vorig jaar een tweet naar buiten die verzonnen was over Baudet. Hiermee hoopte ze dat er een Volkert zou opstaan om Baudet om te leggen. Heel vals !!! Houd haar in de gaten mensen. Is iemand met een zeer narcistische persoonlijkheid die rijp is voor een langdurige GGZ opname. Heel gevaarlijk mens.
By the way. Heeft Dolf Dansen alweer gevlogen met het vliegtuig naar Ierland om vakantie te houden ? Of durft hij nog niet, omdat hij had opgeroepen dat vliegen associaal is .

luto333 | 29-04-20 | 21:18 | 3

Engerds zijn onder ons. Die Luyten, ik zou het weer vergeten. Goed dat je het zegt.

Rest In Privacy | 29-04-20 | 21:31

Ah. Een kennis noemde haar al t rode gevaar. Ik heb dat verkeerd begrepen; die kerel houdt nogal van roodharigen,

Shoarmamasutra | 29-04-20 | 21:36

Woont op een woonboot zonder toegangsweg in Broek in Waterland.
Dan weet je eigenlijk al genoeg.

Piet Karbiet | 29-04-20 | 21:44

Wij zijn zij die een De Breij over het paard tillen. Normaal hoor je toch talent te hebben.

Rest In Privacy | 29-04-20 | 21:16 | 1

Wie.. verdorie. Geloof dak maar weer op de grote ga reaguuren. Kank verbeteren.

Rest In Privacy | 29-04-20 | 21:23

Goh zie mij eens deugen ! Was getekend Claudia.

jaap932057795966 | 29-04-20 | 21:16

Wat is er toch aan hand de hand met Peter R?
Niet meer bij Boulevard, Jinek, Op1, M, Koffietijd,?
Klopt niet, maar dat had ie eerder moeten doen.

HoerieHarry | 29-04-20 | 21:16 | 1

Wezen Chinezen?

haasjerepje | 29-04-20 | 21:40

Leuke photo, de Breij, je was toch vegetariër? Of levert dit weer pegeltjes op?

dathoujetoch | 29-04-20 | 21:15

Ondertussen gaat de onderdrukking door haar eigen linkse stadsbestuur gewoon door. De gemeente blijft de studenten die op complexen als het IBB met 15man in een huis wonen bekeuren als ze met zijn drien in het gras voor het huis staan te roken.
Laat haar daar ook de petiitie eens voor tekenen
avaaz.org/nl/community_petitions/het_...

Shoarmamasutra | 29-04-20 | 21:13

Claudia de B start zodirect een petitie om adverteerders te gaan bellen van Geenstijl, dit allen om de vvmu te bevorderen natuurlijk.

marrretje | 29-04-20 | 21:13

Niet één opleiding boven schoolniveau afgemaakt, geweigerd bij de Kleinkunstacademie, moet ik me door zo'n muts laten vertellen wat ik belangrijk vind? Een groot mondkapje erop, wel zwaar geluiddempend graag.

dathoujetoch | 29-04-20 | 21:11

Gaan al die BN ers bij de Publieke Omroep nu ook Solidair Inkomen inleveren , werkende bij een Socialistische Arbeiders Omroep.
Nou Astrid Joosten , Nieuwkerk, Pauw zal alles doen , behalve loon inleveren !
Meer dan 4x Modaal verdienen. zo Sociaal als de Pest , behalve als het op de Hypotheek van het 2e Huis aankomt, en die dure school voor de Kids...

Torquemada | 29-04-20 | 21:11

Ja! Haring! Helemaal goed!

omanders | 29-04-20 | 21:10 | 1

Ja nee. Ik heb al in geen weken een haring naar binnen laten glijden. Vandaar.

omanders | 29-04-20 | 21:11

Heeft ze de inktpotprijs al gewonnen?

Rest In Privacy | 29-04-20 | 21:08

Claudia wordt oud, ze gaat steeds meer tekenen.

Mr_Natural | 29-04-20 | 21:06 | 2

ze VERTOONT steeds meer tekenen!

thepinkpainter | 29-04-20 | 21:32

Het gerucht gaat dat ze Minister van Cultuur wordt in het Kabinet Boodeeh 1.

Rest In Privacy | 29-04-20 | 21:06 | 2

In Baudet1 zit geen minister van cultuur, want daar is dan geen geld meer voor.

NeedIsaymore? | 29-04-20 | 21:11

Volgens andere geruchten gaat Claudia in december Sinterclaus spelen.

EEnzame SchizofrEEN | 29-04-20 | 21:17

Maar eet Claudia nu petitie zonder uitjes?

lulkoekhapper | 29-04-20 | 21:06

Best veel sympathieke petities. Het is dat ik petities haat. Ze doen me denken aan referenda.

beldewouten | 29-04-20 | 21:05 | 7
▼ 4 antwoorden verborgen

Zo werken de media. De media willen niet u en ik voor de camera maar een BN-er. Een BNer is bekend en lult lekker weg voor de camera. Heeft u een opinie of andere ziekte dan kan u mits u een BNer bent een boek of manifest schrijven of een petitie onderschrijven en vervolgens aan zelfpromotie voor de camera doen

Rest In Privacy | 29-04-20 | 21:05

Deugkoningin des Vaderlands.

Dr_Johnson | 29-04-20 | 21:05

Dus .. begrijp ik, ze tekent nooit anoniem.

Rest In Privacy | 29-04-20 | 21:02

Claudia is eng. Net zoals de rest van deugend nl.

funkyd | 29-04-20 | 21:02 | 2

inderdaad, heel eng

langzullenweleven | 29-04-20 | 21:06

Tering eng...

Paaldanseres | 29-04-20 | 21:30

Ik teken dus ik deug. Was getekend, Claudia de Breij.

Graaisnaaiert | 29-04-20 | 21:00 | 1

Jij kan er natuurlijk ook wat van, oom Graai.

Rest In Privacy | 29-04-20 | 21:02

Varkens horen niet in kleine hokken. Nertsen niet in draadkooien. Dat pleit nog voor haar. Truthola. Wat gruw ik van het type.

Rest In Privacy | 29-04-20 | 21:00

En Claudia de Breij is zo geil van haar BN status dat ze uiteraard wel eens hier bij GS checkt wat er nu weer over Claudia de Breij wordt geschreven (hoi Claudia). Maar soms durft ze niet zo goed. En toch komt ze na een paar extra witte wijntjes altijd terug. Claudia kan het niet laten.

SaintNick | 29-04-20 | 21:00 | 1

Ik ben stellig overtuigd dat elke bner zichzelf minimaal 7x in de week googled of dit laat doen.

marrretje | 29-04-20 | 21:17

Ëén van de vele Hilversumse kneuzen, te belazerd en te zwaar gesubsidieerd om echt iets nuttigs te doen. Wie interesseert zich voor de mening van een paljas, een potsenmaker, een hofnar: want, oh wat was mevrouw ineens oranjegezind toen ze op 5 mei voor de Von Amsbergs mocht optreden. En dat voor een vara-sletje!

dathoujetoch | 29-04-20 | 20:58

Zij was toch een van de ondertekenaars die vond dat andere mensen dobbernegers in huis moesten halen.

komtdatschot | 29-04-20 | 20:57 | 3

Waar moet ik tekenen?
Als het een lekker wijf is en lekker kan koken wil ik er wel eentje.

HoerieHarry | 29-04-20 | 21:00

@Juffrouw op de fiets | 29-04-20 | 21:04:
Dan neem ik wel een Zweedse au pair die iets kan..

HoerieHarry | 29-04-20 | 21:07

Nooit geweten dat er zoveel petities waren. Ik verkeer waarschijnlijk niet in de juiste kringen.
Maar halen die petities nog wat uit eigenlijk ?

SNAFU | 29-04-20 | 20:54 | 5

Als er ook gecrowdfund wordt tegelijkertijd kan dat best lucratief zijn.

Juffrouw op de fiets | 29-04-20 | 21:00
▼ 2 antwoorden verborgen

Ze tekent pas als ze daarvoor gevraagd wordt. Dan krijgt deugen iets opportunistisch.

Claudia eet ook graag vis. Dat kun je goed zien op het plaatje.

Manstein | 29-04-20 | 20:54

Geen ander nieuws?

Twisted_Faith | 29-04-20 | 20:54

Haar verdienmodel, hoe moet ze anders haar broek op houden?

PieterPassant | 29-04-20 | 20:53 | 1

Broek. Hahaha.

Papa Jones | 29-04-20 | 20:55

Een petitie tekenen houdt in dat je te kennen geeft te willen dat een ander problemen oplost.

Knufter | 29-04-20 | 20:53 | 1
-weggejorist-
SNAFU | 29-04-20 | 21:03

Is er ook een petitie die Claudia niet ondertekent heeft.

komtdatschot | 29-04-20 | 20:53

Ik geef wel een like, helpt ook voor alle zieke kindertjes en honger en kanker enzo.

NaughtiusMaximus | 29-04-20 | 20:52 | 2

Het is toch juist de bedoeling dat honger en kanker afnemen? Waarom dan een like?

Frau Merkel | 29-04-20 | 20:57

Ik ga een paar minuten op het balkon klappen.

Mr_Natural | 29-04-20 | 20:58

Die foto, waar zou ze aan denken?

Mr_Natural | 29-04-20 | 20:52 | 2

Waar ken ik die geur toch van.

komtdatschot | 29-04-20 | 20:54

Claudia de Breij is vooral erg blij met.... ja wel Claudia de Breij.

sodapoppin | 29-04-20 | 20:52

Huh? Een petitie ondertekenen met je eigen naam? Ik signeer altijd als Claudia de Breij.

Reaguurdeskundige | 29-04-20 | 20:51 | 1

Goeie tip! Ik zal meteen die petitie voor het aftreden van Tedros nog een keer ondertekenen hehehe.

Sinterbikske | 29-04-20 | 21:12

Ik moest een paar weken geleden een ParkerPen handtekening zetten. Wat gebeurde? Ik was op de helft en wist em niet meer. Ik wist gewoon mijn handtekening niet meer! Alles gaat met vinkjes op een telefoonscherm al heel lang

Leptob | 29-04-20 | 20:51 | 1

Sooo hee! Wauw! Niet normaal zeg! Wat zeiden je besties op FaceBook hiervan?

deAmbtenaar | 29-04-20 | 21:02

Ik begin maar een petitie tegen petities denk ik.

Papa Jones | 29-04-20 | 20:46 | 6

@Papa Jones | 29-04-20 | 20:54: Ja hallo, dan ben je dus af.

Rest In Privacy | 29-04-20 | 20:56

@Papa Jones | 29-04-20 | 20:54:
Het zou vanavond best wel eens laat kunnen worden.

Mr_Natural | 29-04-20 | 21:16
▼ 3 antwoorden verborgen

Mag hopen dat deze reset zo hard klapt dat ze in verzorgingstehuizen mag gaan schoonmaken.

Piet Karbiet | 29-04-20 | 20:46

Wie is Claudia de Brei? Een NPO media prostituee? Een nobody dus

spekpater | 29-04-20 | 20:45

Ligt haar leven lang aan het Vara subsidie-infuus ...... om dan nog maar te zwijgen over de gesubsidieerde theater stoelen.

Deze deug-grapjes mevrouw .... die zo lekker gaat .... maakt een bepaalde vermoeidheid in mij los.

Ervaringsdeskundige | 29-04-20 | 20:45

Nee, ze mag niet bij mij.

Ab_de_Slam | 29-04-20 | 20:45 | 1

Maar wie wel?

Juffrouw op de fiets | 29-04-20 | 20:47

Claudia denkt dat haar mening telt en belangrijk is. Ze speelde nog eens een deugliedje op haar deugorgel samen met deugbeiaardier Dolf.

ManusMann | 29-04-20 | 20:44 | 1

't Zelfde als met een hier altijd aanwezige reaguurder. Zouden ze het samen doen?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 29-04-20 | 21:05

Mag ik nou in jou?

bert3571 | 29-04-20 | 20:44 | 2

geloof me , je wil niet in Claudia , niet voor en niet achter ,ook niet boven

Hurdy Gurdy Man | 29-04-20 | 21:06

don't stick your dick in crazy....

Bakschuif | 29-04-20 | 21:58

Wat ziet Bridget er slecht uit op deze foto.

MokumsMoppie | 29-04-20 | 20:43 | 7

Ik moest lachen Harry. Kan niet uitleggen waarom precies... moet ik even over nadenken.

Rest In Privacy | 29-04-20 | 21:21

Ik heb nagedacht Harry Absurdio. Ik wist het al wel meteen maar het moest even zakken!

Rest In Privacy | 29-04-20 | 21:27
▼ 4 antwoorden verborgen

Sommigen denken dat Claudia op subsidie draait.
Maar dat is niet zo, iedereen tot diep in de provincie koopt kaartjes voor haar theatershows.

Einde van de Domheid | 29-04-20 | 20:42 | 4

Al kreeg ik duizend Euro toe. The horror.

Frans Laarmans | 29-04-20 | 20:58

De Breij is omhoog gevallen via de door de NL belasting betalers opgehoeste middelen om haar een podium in omroepland te geven. Dat er mensen zijn die naast de reeds betaalde fee ook nog eens zo stom zijn om dat mens nog meer te subsidiëren is heel erg jammer.

Zwizalletju | 29-04-20 | 21:10

@Knufter | 29-04-20 | 20:55: Voor zover u op de hoogte zou zijn van andermans inkomen. Een avondvergoeding dwdd is minder dan minimumloon dus het is onwaarschijnlijk dat anderen in een maand minder verdienen.

MaarFeitelijk | 30-04-20 | 11:05
▼ 1 antwoord verborgen

Beetje jammer. Volgens mij is die C de B gewoon voornemens goed te doen. En doet ze dat dan ook. En laat GS hier liggen dat ze niet alleen handgekeningen zet maar ook op komt dagen en geld stort en publiek trekt. Beetje sneu om weldoeners te verneuken.

Denkhetnjet | 29-04-20 | 20:41 | 4

Wéldoener? Mevrouw brengt de samenleving in gevaar met haar hersenloze gedram. Laat haar gewoon liedjes zingen, dan doet ze niemand kwaad verder.

Papa Jones | 29-04-20 | 20:51

Ze is gewoon de zoveelste walgelijk zogenaamd linkse BNer die normaal gesproken al van het vingerwapperen naar ons, het plebs, zijn. Nu ze niks te doen hebben, wordt dat alleen maar erger. Zie dat vreselijke coronalied van ze.

5611 | 29-04-20 | 22:14
-weggejorist-
Datishetdus | 29-04-20 | 22:41
▼ 1 antwoord verborgen

Aandachtshoer krijgt aandacht.

NeedIsaymore? | 29-04-20 | 20:40

Dat soort types leven in hun eigen bubbel.
Ik leef ook in een zelfgecreëerde bubbel.
En Michael Jackson had een aap die heette Bubbles.

HoerieHarry | 29-04-20 | 20:40 | 1

Bubbles heeft eens een handtekening gezet tegen kindermisbruik.

ManusMann | 29-04-20 | 20:46

Claudia en haar vriendjes en vriendinnetjes zijn als de dood dat ze straks achter in de rij staan bij het gratis geld loket en overal naast pissen.
De lobby,ik ben zieliger als jij dus ik krijg meer geld,is al volop bezig.

Jimmy Mc Clure | 29-04-20 | 20:40

Zal Claudia het mannetje of het vrouwtje zijn?

Turbulentie? | 29-04-20 | 20:40

Claudia de wie??

tsjajaja | 29-04-20 | 20:39

Als Claudia voor is ben ik bijna altijd tegen en andersom. Mag dat ook?

Juffrouw op de fiets | 29-04-20 | 20:37 | 5

@Juffrouw op de fiets | 29-04-20 | 20:42: En als Claudia nu ja zegt?,

Rest In Privacy | 29-04-20 | 20:48

@Kuifje-naar-Brussel | 29-04-20 | 20:48: Ai. In dat hypothetische geval geval geven we elkaar een boks. Lachen we lief. Doen we een grapje. En alsnog vinden we elkaar een bitch en haten we elkaar. Zo rollen vrouwen.

Juffrouw op de fiets | 29-04-20 | 20:57

@Juffrouw op de fiets | 29-04-20 | 20:57: Ja, dat zie ik ook regelmatig gebeuren. Eigenlijk vreemd dat er zo weinig actrices doorbreken.

Rest In Privacy | 29-04-20 | 20:59
▼ 2 antwoorden verborgen

Het is me allemaal een beetje ontgaan omdat ik nogal eens in het buitenland zit, maar waar is Claudia bekend van? Heeft ze een beroep?

Rest In Privacy | 29-04-20 | 20:36 | 12

Een paar jaar geleden was ze één van de hulpjes van Matthijs van Nieuwkerk, zodat hij het voorlezen van de autocue niet alleen aan de gang hoefde te houden.

Reaguurdeskundige | 29-04-20 | 21:08

Kijk aan, een posseur en slecht acteur.

MaarFeitelijk | 30-04-20 | 11:03
▼ 9 antwoorden verborgen

.. goed. Op de TV zijn vrijwel alleen maar mouthanen, jinekken en claudiadebreijs aan het woord. Dat ding uitzetten helpt prima tegen gelijkgeschakeld groepsDeugen.

Jan Passant mk2 | 29-04-20 | 20:36 | 5

@HoerieHarry | 29-04-20 | 20:43: Zitten leuke series tussen. Als mijn klus bij GS er in december op zit, ga ik ook veel tv kijken.

Rest In Privacy | 29-04-20 | 20:50
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik heb liever dat ze een petitie tekent dan een nieuw cabaret programma maakt. Van het eerste heb ik geen last, van het tweede heel veel.

Terpetijnzeikert | 29-04-20 | 20:36 | 1

Het vervelende is dat je die dikke deugneus van haar in dit soort situaties steeds weer tegenkomt, petities, deugcabaret of tenenkrommend liedjes die een of andere top 2 3 4 5000 ingevingert worden. Het draagt niets bij aan een betere wereld of gewoon maar een geholpen mens, maar is alleen ter eigen glorie van kijk mij eens deugen verdienmodel.

TijdelijkOptimist | 29-04-20 | 21:31

Een handtekening zetten onder een petitie, dat is op de meest vrijblijvende wijze beweren dat je ergens voor staat. Een handtekening zetten onder een petitie, dat is voorgedrukte moraal.

Schoorsteenveger | 29-04-20 | 20:35

Hoop dat ze kramp in haar klauwen heb gekregen.

Turbulentie? | 29-04-20 | 20:34

Teveel aandacht voor een ‘past in m’n straatje deugert’. Gisteren zat haar vriendin wereldreiziger Floortje Dessing bij Jinek ongegeneerd te verkondigen waarom vacantie in eigen land geweldig is. Een zwaardere pak boter op d’r kop en een dikkere plaat voor je kop kun je niet hebben.

Trumme | 29-04-20 | 20:33 | 2

Gelukkig gemist. Meh.

Piet Karbiet | 29-04-20 | 20:43

Ik mag toch hopen dat Floortje ook, priemend met haar wijsvinger, gezegd heeft dat wij, het volk, wat minder moeten gaan vliegen.

5611 | 29-04-20 | 22:19

Claudia de Breij approves this message.

BP Richfield | 29-04-20 | 20:31 | 1

Ik las massage.

Shoarmamasutra | 29-04-20 | 21:39

Er zit geen beweging in bij deze vrouw. Kom met je reedt van je stoel en steek je armen uit de mouwen, dan pas blèren.

zijvanhiernaast | 29-04-20 | 20:30

Als ik een kruisje sla in plaats van teken, deug ik dan ook?

Frau Merkel | 29-04-20 | 20:29 | 2

met hamer en beitel?

Guillermo | 29-04-20 | 20:35

met hamer en sikkel natuurlijk!

Frau Merkel | 29-04-20 | 21:02

Lekker belangrijk.

Rohin | 29-04-20 | 20:29

Alles voor het applaus

toperwtje | 29-04-20 | 20:28

maarrrr, ze verdient ondanks dat ze niets kan wel veel geld, ook dankzij GS

skoftig | 29-04-20 | 20:27 | 3

Snapt u het ?

Rammstein | 29-04-20 | 20:30

Pure identity politics.
Want wil je lachen, dan zoek je wel een andere cabaretier uit.
En wil je genieten van zang, dan zoek je wel een andere zanger uit.

zetje01 | 29-04-20 | 21:16

Knappe vrouw die buiten de kaders valt en nu met een campagene bestreden lijkt te moeten worden. Het is natuurlijk preken voor eigen parochie. Niemand buiten de parochie interesseert de opinie nog. Die tijd is voorbij.

MaarFeitelijk | 30-04-20 | 11:02

Is er ook ergens een petitie tegen Claudia die ik kan ondertekenen?

MickeyGouda | 29-04-20 | 20:26 | 3

Ja, ClaudiaGastKapNuEenKeerMetJeGepetieOndertekenen.nl

Rammstein | 29-04-20 | 20:29

Zeker maar petities zijn nutteloos.

Turbulentie? | 29-04-20 | 20:35

Eigenlijk reden om niet te tekenen.

Rammstein | 29-04-20 | 20:26 | 1

De H van de H van H zeg maar

lovekila | 29-04-20 | 21:47

Ze zal een keer haar handtekening niet zetten...

Rest In Privacy | 29-04-20 | 20:26 | 18
-weggejorist-
Rest In Privacy | 29-04-20 | 21:10
-weggejorist-
Ichneumonidae | 29-04-20 | 21:39

Niet haar krabbel onder bijv petities die uitgelegd kunnen worden als negatief over een bepaalde religie die oproept tot vrouwen verminken, kindermisbruik en het vermoorden van homo's en anderen die het wagen om niet te bukken voor degene wiens naam zij geprezen maar niet genoemd mag worden. Om met haar maatje Matthijs te spreken, hoe bizar is dat.

Cepalislam500mg | 30-04-20 | 06:37
▼ 15 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland