Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Öztürk reageert op Kuzu - uiteraard in het Turks

Want dat doen Turken, die geven verklaringen in het Turks

De Turkse oberst van DENK, Selçuk Öztürk, heeft kennelijk een verklaring gegeven over het broedermoordbommetje dat zijn verloochende vriend Tunahan Kuzu heeft afgestoken in de eigen partij. In het Turks, uiteraard, want wat zou het Nederlandssprekenden nou boeien dat er een complete heibrand woedt in een politieke partij van het Nederlandse parlement. 

We hebben geen flauw idee wat hier staat want we snappen de ballen van Turks, we kennen slechts drie woorden en die zijn genoeg om 's nachts om 4.00 uur je leven te redden: dürüm döner kebab. Enfin, we gooien die Öztürk-tekst maar gewoon in Google Translate en de onsamenhangende kleutertaal die eruit komt is precies de manier waarop-ie normaal gesproken zijn woorden aan elkaar haspelt, dus dat is voor de inbeelding wel lekker: "Als Selçuk Öztürk zal ik geen impulsief antwoord geven op enige uitspraak over Tunahan Kuzu en DENK. Ik zal geen uitspraken doen die de vriend spreken en van streek maken en de vijand aan het lachen maken. Ik wil alleen dat je weet dat mijn persoonlijke beschuldigingen totaal onrealistisch zijn. Mijn stilte is mijn geloof in onze zaak en ik geloof dat we deze moeilijke dagen uiteindelijk samen zullen overwinnen. Deze koffer is groter dan zowel Öztürk als Lamb. Deze zaak is het geval van de hoop en de stemmen van jongeren." Inhoudelijk zegt Öztürk dus niks, zoals altijd eigenlijk. Derhalve wachten we rustig op de ALV van DENK, 6 juni, alwaar een van de kemphanen flink in elkaar getoeterd zal worden.
UPDATE: Pillenbek (© Zentgraaff) reageert, hij wél in het Nederlands, op de 'roddels' - middels een regelrechte Coup du Maroc. Iedereen inclusief Selçuk Öztürk moet weg en dan krijgt hij de macht. Dementor Azkaban had zich natuurlijk ook wel wat eerder kunnen melden maar hey, hij verdwijnt straks toch uit de Tweede Kamer. O ja, hij is supporter van Feyenoord.

Social

Reaguursels

Inloggen

Grappig hoe die one issue partijen na enige tijd vanzelf imploderen

Feitenpliesie | 09-04-20 | 08:02

En tegelijk levert hij het bewijs dat er een parallelle samenleving bestaat, die ons ons land uit wil hebben.

Kim-Jung-Un | 08-04-20 | 23:59

Cor en Don van Denk zien wij voorlopig niet in een vrolijk tv-spotje.

NeedIsaymore? | 08-04-20 | 20:09

Die Azarkan komt toch wel enigszins over als een roepende in de woestijn...
-
Oh - wacht ...

bisbisbis | 08-04-20 | 20:01

Paar weken geleden liep ik de Wetswinkel binnen van de gemeente waar ik woon. Het viel me op dat er teksten in het Turks aan de muren hingen. Ik vroeg aan een vrouwelijke ambtenaar waarom dat was, aangezien we in Nederland wonen. Dat had ik beter niet kunnen doen want dat zelfgebreide typje begint, paars aanlopend, vol sarcasme en een woede-aanval onderdrukkend, over de inclusieve samenleving waarin we leven. Dat er ook mensen zijn die alleen Turks begrijpen en dat haar instantie graag tolerantie nastreeft, dus geen asociaal PVV-gedoe. Toen dat tolerante wijf uit getierd was wilde ik opmerken dat ze beter wel PVV kon stemmen als ze tegen de hetze van DENK naar Nederlanders en tegen de intolerantie van DENK jegens ex-moslims was. Bovendien hadden we dan geen dubbele paspoorten in de Tweede Kamer gehad.

K. Westergaard | 08-04-20 | 19:36 | 1

Toen ik nog in A'dam woonde lagen er ineens Turkse en Marokkaanse tijdschriften in de wachtkamer van mijn huisarts, en zat er een hoofddoekje achter de balie, die mij met nauwelijks verholen minachting te woord stond. Want ja dat was kennelijk nou niet echt de bedoeling, dat je daar als blanke autochtone Nederlander nog in de praktijk verscheen...(wel een hele aardige huisarts trouwens, een joodse vrouw, maar ik voelde me er niet meer welkom)

Zenzeo | 08-04-20 | 19:46

Ach ja, je kon er op wachten hè, bij zo'n partijtje dat puur en alleen is opgericht om te stoken, te zieken, te manipuleren en te ontwrichten: op een gegeven moment krijgen de mannetjes er genoeg van, en dan gaan ze elkáár het leven zuur maken.
Velen van u zullen zich wel zo'n 'jongensclubje' van school herinneren (of er zelf ingezeten hebben...)

Zenzeo | 08-04-20 | 19:35

Schitterend eigenlijk. Wie wordt de nieuwe Denktator?
Doet me DENKen aan die oude Iznogoudstrips; ik wil kalief worden in plaats van de kalief: tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/ComicB...

Graaisnaaiert | 08-04-20 | 19:01 | 2

Haha, die is sterk! Stond in de PEP, die Azarkan lijk er nog op ook!

Zenzeo | 08-04-20 | 19:38

In het Turks? Hij houdt er ook totaal geen rekening mee dat er ook Marokkanen leven in NL

Mark van Leeuwen | 08-04-20 | 17:46 | 2

Enkele reis Turkije en hopelijk met hem meerdere.

loekdeleeuw | 08-04-20 | 18:38

En wat dacht je van de Somaliërs? Of die maar eventjes Turks willen leren, ja welja, ze zijn gekke gerritje niet, zorg maar voor een tolk! (gratis, uiteraard)

Zenzeo | 08-04-20 | 19:40

Valt die ff door de mand, is Nederlands politicus volgens hem, maar hij schijt wel even 85% van de Mede Nederlanders in de bek, en wat horen we van de SJW gemeenschap.... ff wachten..... zoals gewoonlijk in dit soort zaken helemaal niks.
Hoop dat Arib nog een duitje in het zakje doet door hem erop te wijzen dat de Nederlandse politiek niet zo werkt.En dat hij excuusbrief met vertaling 150 keer mag opschrijven als straf, gewoon met de pen en hand, net als vroeger op school.

Umberto die trotzoni | 08-04-20 | 16:49

"Deze koffer is groter dan zowel Öztürk als Lamb."
Lamb? Was da? Met hoofdletter? Misschien Kuzu?
Want in het Turks is lam kuzu. Jawel. Mehhh.

Ben-Bataaf | 08-04-20 | 16:48

Op nüür de nül zetüls!

Mark zit te Dutten | 08-04-20 | 16:29

Selçuk Öztürk, een van de oprichters van de Denk Party in Nederland, legde onlangs een schriftelijke verklaring af over het nieuws over hem. In deze verklaring:
'Allereerst is de geliefde olie van iedereen gezegend.
De afgelopen dagen hebben we moeilijke tijden doorgemaakt als samenleving en politieke beweging.
Als Selçuk Öztürk zal ik geen impulsief antwoord geven op enige uitspraak over Tunahan Kuzu en DENK. Ik zal geen uitspraken doen die de vriend spreken en van streek maken en de vijand aan het lachen maken. Ik wil alleen dat je weet dat mijn persoonlijke beschuldigingen totaal onrealistisch zijn.
Mijn stilte is mijn geloof in onze zaak en ik geloof dat we deze moeilijke dagen uiteindelijk samen zullen overwinnen.
Deze koffer is groter dan zowel Öztürk als Lamb. Deze zaak is het geval van de hoop en de stemmen van jongeren.
Ik denk dat ons komende partijcongres in dit opzicht het beste zal doen.
Ik laat de oordelen tegen mij en mijn familie aan uw geweten over in deze gezegende nacht.
Onze partijwaarden staan ​​boven alles.
Bij deze gelegenheid feliciteer ik uw Beraat Kandil nogmaals, ik wens gezondheid, geluk en goede dagen. "

Zoiets staat er geloof ik, verder mogen ze van mij elkaar de tent uitvechten liefst tot het woord denk weer een inhoud krijgt zoals het in de mooie Nederlandse taal was zonder deze ballast van deze heren.

lijstneeg | 08-04-20 | 16:08

Dat gaat lekker. En ook al stront aan de knikker bij de babyboomerpartij. Geert Dales ligt onder vuur bij provinciale bestuurders

lingo star | 08-04-20 | 16:00

Let bepaaldelijk goed op uw zaakje.
Hier wordt een heel uitgekookt aandachts spel gespeeld.
Er zit veel meer achter dan u kunt bedenken,onze ondergang op slinkse wijze uitvoeren.
Geef ze geen enkele kans.

De Profundus | 08-04-20 | 15:44

Toch sympathiek van die Denkers dat ze ons in deze lastige tijd willen vermaken. Het gebrabbel van Öztürk is zoals gewoonlijk onbegrijpelijk dus de vertaling van google is waarschijnlijk goed.

dochtervanKees | 08-04-20 | 15:36

Gewoon opheffen die PISLIM-ZOOI, rot op naar eigen land. Leve de Overwinning.

ron9129 | 08-04-20 | 15:21

Als zij nou gewoon in Turkeije hadden gebleven, was er geen probleem.

ron9129 | 08-04-20 | 15:18

Ik zeg ozturk terug naar Turkije. En dan houden we die oude vreemdganger wel.

David000000007 | 08-04-20 | 15:03 | 1

Lekker allemaal naar Turkije. Behalve Ebru.

NeedIsaymore? | 08-04-20 | 20:03

Ik vraag me af wat er zich allemaal écht onder de wereldwijde dikke verstikkende coronadeken af aan het spelen is.

Veepert | 08-04-20 | 15:01 | 2

Omg complotdenkers omg omg!! Hoezo zou er iets anders aan de hand zijn!! Niks aan de hand gewoon links blijven kijken..

David000000007 | 08-04-20 | 15:03

En,....? Is het al bekend wat allah er van vindt.. En wat vindt Erdogan er van.? Weet iemand dat. Graag antwoorden.

Breakdance | 08-04-20 | 15:01 | 1

En Peter R de Vries niet vergeten.

Slough | 08-04-20 | 16:43

DENK heeft *geen* plek in een democratie,
vanwege hun actief uitgedragen anti-democratische beleid.
(Dit vreemdgaan / MeToo gedoe is politiek bijgaans irrelevant)

hotmint | 08-04-20 | 14:58

Is dit die trouwstoetmeppert? We've got him!!!

Lorejas | 08-04-20 | 14:32 | 2

1 van zijn duizenden tweeling broers die ook nog eens zijn oom zijn.

WayneGretzky*99* | 08-04-20 | 14:50

Droeftoeter(aar)s

Proud Infidel | 08-04-20 | 14:31

Zal wel een ordinaire Turkse matpartij worden die ALV.
youtu.be/mQTrwT4CMHY

flashforward | 08-04-20 | 14:22 | 3

Gaat toch niet door.

Simon_GS | 08-04-20 | 14:23

@Simon_GS | 08-04-20 | 14:23: Ik vraag mij af of die heethoofden op een nieuwe datum kunnen wachten. Misschien tussentijdse ALV in weilandje bij Beverwijk of zo.

flashforward | 08-04-20 | 14:31

Moslims kringen geen Corona, weet je toch.

Roeieber | 08-04-20 | 15:00

Oorlog in Denk compleet: Azarkan wil af van bestuur!!!!

Heerlijk nieuws

old shaterhand | 08-04-20 | 14:17 | 1

Ja, de Barbarijse piraat heeft het Ottomaanse rijk ingenomen, binnenkort stelt hij zijn neven, broers en zonen aan als nieuw bestuur.

dochtervanKees | 08-04-20 | 16:25

Smerige mannetjes in deze bedenkelijke kringen.

Repatriëren gaarne.

Nederland80 | 08-04-20 | 14:14

Gelukkig zijn er snel verkiezingen. Misschien gaat die kuzu solo. Kunnen we iig blijven lachen om die pedante gast.

bqbq | 08-04-20 | 13:54 | 1

Die gaan dan binnen de kortste keren op de vuist.
Niet meer dan logisch dat het eerste gevecht in de tweede kamer tussen twee islamisten zal zijn.

Nederland80 | 08-04-20 | 14:15

Ledenvergadering op 6 juni. Hm. Een metaaldetector bij de ingang lijkt me geen overbodige luxe.

Graaisnaaiert | 08-04-20 | 13:48

Opvallend weer dat, behalve GS, de Nederlandse media zwijgt.
Uiteraard met verzwijg- en wegkijk'nieuws'medium NU voorop.
Alleen Dutchturks (what's in a name) en Gazeteci verhalen er over.

Parlementaire pers, waar is u deze keer?

Aanvuller | 08-04-20 | 13:40 | 1

Die komt er niet in want beide medelanders weten je te vinden als je geen vragen van buklaafniveau stelt. En daarnaast, een Truk hoeft zich toch niet bij de kuffar te verantwoorden? Kom nou zeg.

Graaisnaaiert | 08-04-20 | 13:49

Zie je het al voor je in Turkije? Dat 2 roomblanke mannen uit Nederland dit in hun parlement gaan staan doen? Waar zijn we in godsnaam mee bezig in dit land? Wat is dit?

GenialeGeer | 08-04-20 | 13:33

Puike vertaling dit, hulde aan Google. Achteraf zal blijken dat het beter is dan het origineel!

Crossing_The_Rubicon | 08-04-20 | 13:27

Wat een ongelooflijk vuile engerd is dit, met zijn Turks! De vijfde colonne is hier!
Wel grappig dat Kuzu lammetje betekent in het Turks. Het lammetje wordt inderdaad geslacht!

Argesus | 08-04-20 | 13:08 | 1

Heeft Erdogan al wat nieuwe vervangers aangewezen om voor hem zitting te nemen in ons parlement?

VanOldenbarnevelt | 08-04-20 | 13:13

De roep naar een verbod op dubbele paspoorten stijgt met de dag. Daar kunnen we vervolgens vastknopen dat zonder Nederlands paspoort geen uitkering te krijgen is, zeker niet als de waarde van eigen bezittingen 100 euro overstijgt.

Frau Merkel | 08-04-20 | 13:03 | 1

Eens! Beginnen we met Ollongren! Weten we nu inmiddels waar deze Zweedse juffer uithangt?

Crossing_The_Rubicon | 08-04-20 | 13:28

Als ik Kuzu in google translate gooi krijg ik lammetje.
Geenstijl krijgt blijkbaar weer Kuzu.
??

Kijkeensaan | 08-04-20 | 12:59

'Denk' is de hondenstront onder de schoen van de PvdA, die die partij op het schone tapijt van ons parlement - dus ook bij u & mij - heeft afgeveegd. Nu meurt de hele Kamer naar die bagger.

De PvdA zou daarom failliet verklaard moeten worden, omdat ze de enorme rekening horen te betalen voor het opruimen van het straatvuil dat ze in het Huis der Democratie hebben verspreid.

Peter Emile | 08-04-20 | 12:58 | 4

Wat mooi gezegd. Ze hebben de vijfde colonne inderdaad zo de machtskamer van het land ingefiets die klote PvdAllochtoon.

Argesus | 08-04-20 | 13:10

Top beeldspraak derhalve +1

WayneGretzky*99* | 08-04-20 | 14:52

Pas maar op,voor je het weet ben je een minderwaardig mens in die kringen.

De Profundus | 08-04-20 | 15:33
▼ 1 antwoord verborgen

Öz Türkske is gewoon een narcistje met het IQ van een tuğla.

Kijkeensaan | 08-04-20 | 12:55

We mooi dat de aggressie en het slachtofferschap uit die cultuur nu de 13e colonne van Erdogans binnenuit kapot maakt.

Rechtsdraaiend | 08-04-20 | 12:54
-weggejorist-
Godderwrake | 08-04-20 | 12:51 | 1

Een lid van de Tweede Kamer die zijn verklaringen uitgeeft in het Türks, hoort niet in de Tweede Kamer thuis, en óók niet in Nederland.

Peter Emile | 08-04-20 | 12:44 | 2

Dat!

Crossing_The_Rubicon | 08-04-20 | 13:29

Zoveel mogelijk deze Turkse boodschap rondsturen.
Zal toch wel een keertje bij een kritische journalist terechtkomen.

De Profundus | 08-04-20 | 15:36

Nou, zo spreekt ie toch, geen touw aan vast te knopen! Bang als een wezel dat tegenstanders hem zouden uitlachen en gaat zijne schijnheiligheid maar in Turks reageren op die andere vleermuis, wat een lafaard!

old shaterhand | 08-04-20 | 12:40

Het domme broertje van Kuzu reageert in het Turks omdat hij geen Nederlands kan schrijven.

Weerduivel | 08-04-20 | 12:36 | 1

Owg? jij geeft hoog op over ome Kuzu! Nog even en dan ga je schrijven dat hij werkelijk over enige vorm van intelligentie beschikt?

vokfeez | 08-04-20 | 13:32

Er is een land waar mensen wel jouw taal en cultuur snappen.
Daar is het gat van de deur, pusturk.

The_Master_Bear | 08-04-20 | 12:35

Met scrable kun je van Turk ook ruk of kut schrijven.

Premier Trutte | 08-04-20 | 12:35
-weggejorist-
24^7 | 08-04-20 | 12:28

Racismestickeraar Sylvana Simons ging al eerder weg want 'Denk appelleert aan boosheid en gedijt bij polarisatie', aldus de politica. Opnieuw is het onrustig in de politieke cel van Diyanet. De ene grijze wolf huilt nog harder dan de ander. 'De achterban wil dat Kuzu blijft en dat Selcuk Öztürk moet opbokken. De hogepriesters van DENK pleiten echter voor totaal nieuw bloed. Ze moeten dan alle drie verkassen.
Ayhan Tonca blijkt favoriet te zijn. Naast Armeense genocide ontkenner en iemand die vond dat Ayaan Hirsi Ali gestopt moest worden had hij diverse baantjes. Vroeger voorzitter van de de Turkse TICF. Dat staat voor Islamitische Culturele Federatie (tak van het Diyanet-netwerk). Voorts oud-bestuurslid van ISN (Islamitische Stichting Nederland) en het CMO (Contactorgaan Moslims en Overheid) en directeur van DENK International. Hij trok ook fel van leer tegen ten tijde van die cartoonrellen. Hij heeft in 2006 ook nog op de verkiezingslijst van het CDA (sic) gestaan in 2006 maar werd weggejorist vanwege zijn stellingname inzake de Armeense kwestie. Zo worden politieke partijen dus geïnfiltreerd en dat was natuurlijk ook de reden dat de gebroeders vleermuis bij de PvdA de wacht werd aangezet. Om kort te gaan. Ayhan Tonca is een fanatiek relibaasje die vol op het orgel gaat voor sha la li sharia. DENK goed na aan welke kant je staat.

Nehemia | 08-04-20 | 12:07 | 4

@trottle | 08-04-20 | 12:19: Wellicht hopen ze door meer inclusief te zijn meer allochtonen binnen te hengelen die op de partij gaan stemmen, maar het is retebelangrijk om leden goed te screenen want ze hebben meer dan eens een theocratische agenda en of zijn geaffilieerd aan foute organisaties zoals Diyanet. Ome Erdo's arm reikt ver.

Nehemia | 08-04-20 | 12:27

Goeie TIL. Ga ik pinnen voor over 4 jaar.

TmC | 08-04-20 | 12:27

@trottle | 08-04-20 | 12:19:
En voor de desbetreffende personen gaat t alleen om t geld,de tijd volmaken om de rest van hun leven wachtgeld binnen te harken.

Ooievaar | 08-04-20 | 13:45
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
nutsniet | 08-04-20 | 12:07

Had die zoturk eerder al niet een lokaal akkefietje? Ken er zo snel niet meer vinden.

Omebert | 08-04-20 | 12:05 | 2

Yep, met PVV'er Cor Bosman die hem 'een stuk uitgekotst halalvlees, gemaakt van Turks varken' noemde. Ging wel even het eea vooraf maar dat meldde de anti PVV media niet. Kostte Bosman z'n uiteindelijk z'n politieke carriere.
www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...

AntonJansen | 08-04-20 | 12:28
-weggejorist-
ron9129 | 08-04-20 | 12:02
-weggejorist-
ron9129 | 08-04-20 | 12:01
-weggejorist-
ron9129 | 08-04-20 | 11:59 | 1

Dus binnenkort een 2e Turkse partij 'Denk na'?

FrankVeer | 08-04-20 | 11:43 | 7

Trap er weer niet in

Shellshock | 08-04-20 | 12:10

"Voobij het Denken^
Of

"Denken is ook maar een geloof"

Kokossss | 08-04-20 | 12:34

Waarschijnlijk worden het er drie: DENK van Öztürk, DACHT van Kuzu en GEDACHT van Azarkan.

MAD1950 | 08-04-20 | 16:53
▼ 4 antwoorden verborgen

Zou er in het Turks een woord zijn voor hypocriet?

Bab01 | 08-04-20 | 11:43 | 5

Da's hetzelfde als aan een eskimo vragen of ze een woord voor sneeuw hebben.

FrankVeer | 08-04-20 | 12:31

Nee want dat is daar zo gewoon dat het niet eebs opgemerkt wordt

Kokossss | 08-04-20 | 13:26

Ja: politikacı

Proud Infidel | 08-04-20 | 14:34
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik DENK dat Turks ook de voertaal is van deze partij. Een partij die de islamitische weldoener Erdogan vertegenwoordigt en diens politiek implementeert in de koloniën van het Ottomaanse Rijk-in-heroprichting.
Houzee, verwarde strijdmakkers.

Jan Passant mk2 | 08-04-20 | 11:41 | 1

Maar dan ook echt alleen zijn belang dient. Terwijl die griezels alles aan Nederland te danken hebben. Hoe kunnen die lui zichzelf recht in de spiegel aankijken.

Bab01 | 08-04-20 | 11:46

Google translate? Waar is Alptekin Akdogan?

JackStick | 08-04-20 | 11:41

www.geenstijl.nl/5152816/corona-ontbi...
Corona Ontbijt TV - Ladies Night Editie
Ebru Umar schuift aan in minuut 32:
"Ik denk dat die Turken allemaal team Erdogan zijn en dat ze allemaal betaald worden om hun mond te houden.
"Ik heb gehoord dat er bekende Nederlanders zijn van de moslim-persuasion die benaderd zijn door Kuzu en Ozturk om pro-Denk te zijn en dat geld geen probleem is als ze maar pro-Denk zijn. En ik heb het uit hele betrouwbare bron."
(Yeshim Candan) "Ben jij nog niet benaderd om pro-Erdogan om tegen 5 ton een miljoen whatever onbeperkt geld pro-Erdogan te zijn?"
"Ik denk dat Kuzu en Ozturk betaald worden en ze hebben een doel en dat is de Nederlandse samenleving ontwrichten en daar worden ze voor betaald"
"Erdogan/moslims/Denk en transparant? In een zin? Wat klopt er hier niet?"

kloopindeslootjijook | 08-04-20 | 11:35 | 3

"Als jij je verzwakt als natie of als persoon, zal je lot bepaald worden door andere entiteiten."

En ik herhaal nogmaals:
Tolerantie is gewoon gemakzucht en onverschilligheid.
En deze tolerantie wordt ook onze ondergang.

Pegidaan | 08-04-20 | 11:40

@Pegidaan | 08-04-20 | 11:40:
Ayaan Hirshi Ali haalde dan Popper aan: Kun je tolerant zijn tegen intolerantie?.
Wierd Duk heeft het af en toe over de naïviteit van het westen. Wij hebben mooi principes, maar niet iedereen in de wereld snapt dat of neemt dat serieus of kan dat iets schelen.

kloopindeslootjijook | 08-04-20 | 11:53

Goh, parallelle samenleving...

Welkom welkom welkom in Turkije.

Is dit nog nieuws? | 08-04-20 | 11:34

Ze zijn er allemaal ingetrapt.

nsfl | 08-04-20 | 11:34

Dom + kwaadaardig = lelijk.
Maar let op Azarkan. Serieus, die heeft ze allebei opgestookt.

Poesmobiel | 08-04-20 | 11:33 | 1

Ondanks dat het een griezel is, doet hij het momenteel goed.
Praktische vragen etc.
Ik merkte de enige was, die de kabbelende woordenbrei van Jaap van Dissel doorbrak met een vraag over een afwijking in een grafiek.
De rest begreep er sowieso geen hol van.

Roadblock | 08-04-20 | 11:55

Ze zeggen een missie te hebben. Goh, wat zou dat dan toch zijn? Vrouwenemancipatie binnen de islam? De-ideologisering van de Turkse mensen die in Nederland wonen (alias stemvee DENK en PvdA)?
Zeg het maar.

appeltjesgroeneweide | 08-04-20 | 11:33 | 1

Ze kunnen niet eens Erdogan zien als een willekeurige politicus en bedenken of wat hij doet wel of niet goed is voor het leven van het Turkse volk.
Je bent voor Erdogan of tegen Turkije bij dat soort gebrainwashte types.
Je kunt niet voor Turkije zijn en tegen Erdogan omdat je vindt dat wat de man doet het Turkse volk niet helpt. Zover is het al. Het is absurd.
Dus houden ze hun mond dicht bij Denk als het om inhoudelijke zaken gaat. Want je mocht eens ergens uitkomen en het niet eens blijken te zijn met wat Erdogan doet met het Turkse land en het volk, dat is onbespreekbaar.

kloopindeslootjijook | 08-04-20 | 11:47

Is de ALV ook in het Turks?

Waakvlam | 08-04-20 | 11:32 | 1

Nee helaas in het Fries want daar versta ik niks van.

Simon_GS | 08-04-20 | 14:31

Öztürk zit er alleen voor z'n eigen plezier, als hij al geen geld voor uit Erdogonie krijgt zoals Ebru onlangs suggereerde op GS bij een Muntz-ochtend.
Het kinderlijk vervelend doen op een roltrap met een camera-man is een voorbeeld van zoiets. Of de botsing met de Graaf (PVV). Hij vindt het allemaal reuze grappig.
Hij neemt de boel absoluut niet serieus en speelt met onze politiek en ons land.
De identity-politics-partij heet wel Denk en het zou moeten gaan over racisme en discriminatie, maar eigenlijk kan het hem niets schelen. Hij weet dat in ons land dat gevoelig ligt, mooi speelgoed om mee op de man te spelen steeds en stoorzender te zijn.
Geen wonder dat zelfs Sylvana Denk heeft verlaten.

kloopindeslootjijook | 08-04-20 | 11:32 | 1

En wat dacht je van Öztürks' geblèr vanuit de bankjes in de Tweede Kamer. Respectloos, onbeschoft en onbehouwen.

Crossing_The_Rubicon | 08-04-20 | 13:33

Alles waar "te" (Tu) voor staat is niet goed. Behalve te-vreden.

Dr_Prepper | 08-04-20 | 11:30 | 8

Terug naar je vaderland.

The_Master_Bear | 08-04-20 | 12:38

Turks Fruit

Hadena | 08-04-20 | 12:46

Terechtstellen.

Reaguurdeskundige | 08-04-20 | 13:55
▼ 5 antwoorden verborgen

Geen beter vermaak dan...

Sitting_targets | 08-04-20 | 11:29

Die witwas zogenaamde thuiszorgbureaus bij mij in de buurt waar ik nog nooit een zieke of bejaarde heb zien binnenstappen maar wel veel high fivende Audi suv mannetjes in dure maatpakken druk telefonerend op straat zie zijn nu ook gesloten. Hoop permanent!

Kokossss | 08-04-20 | 11:29

Zag hem net lopen. Ok, er zijn duizenden Turken die de tweelingbroer van Ozturk kunnen zijn.

RickTheDick | 08-04-20 | 11:28

Dat extreme vriend-vijand wereldbeeld maakt Turken toch wel een bijzonder onsymphatiek volkje.

Binnenbaan | 08-04-20 | 11:27 | 4

Ze Kunnen zichzelf niet los zien van een Turkse vlag. Terwijl ze daar niets aan hebben bijgedragen. Ze zijn daar toevallig geboren.

kloopindeslootjijook | 08-04-20 | 12:02

@wijsvinger | 08-04-20 | 11:35: Die namen ook. Stel je voor dat we dat hier zouden hebben. Arie Rasnederlander. Piet Puurnederlander. Karel Eernederlander. Govert Oppernederlander. Erik Echtnederlander.
Hier heb je het met een zelzame 'Den Hollander' wel gehad.

Reaguurdeskundige | 08-04-20 | 13:58
▼ 1 antwoord verborgen

Als dit bij de FVD of PVV was gebeurd was het breed uitgemeten in de MSM. Alleen blijft dit in verhouding toch erg onderbelicht naar mijn idee.

FLP_du_Stok | 08-04-20 | 11:27 | 4

@Graaf_van_Hogendorp | 08-04-20 | 11:29: Vergis je niet, '66 heeft ook een aanzienlijk deel van dat stemvee. Vandaar dat ze ook zo moeilijk doen over het Armeense Genocide-standpunt.

Sowieso herkennen Erdoganisten zich makkelijk in de antidemocratische trekken van '66.

Abject | 08-04-20 | 11:42

@Abject | 08-04-20 | 11:42:
Mmmm ik denk vooral als er clangenootjes bij de DDR666 club zitten dat er dan Turken op stemmen, maar PvdA ronselde vroeger de Turkse mosketen leeg voor die stemmen. Voor hun was de Ottomaanse stem belangrijk.

En als ze echt zo dreigend waren dan hadden talking heads in de MSM veel meer bericht over de vleermuizenclub. Maar het blijft bij alleen de grootste persberichten die met name Kuzu uitbrengt.

Alleen Johan Derksen kan ik me herinneren die echt structureel kritisch is op deze heren. En zijn hypotheek is afbetaald. Overige MSM figuren houden de kaakjes stijf op elkaar en kijken weg. Elke twatter scheet van Tjerry en zijdelingse opmerking van Hiddemeister wordt wel ogenblikkelijk uitvergroot door MSM.

Maar goed kan ook zijn omdat ze geen resources besteden aan een marginale race and religion baiters partij die vooral de vijanden van de MSM en het establishment irriteert. Het gevaar zien ze er niet zo in los van een paar stemmen op een (s)linkse partij. Daar vergissen ze zich schromelijk in, maar goed de gevolgen zijn voor het aboriginal proletariaat niet voor hun (zij kunnen als herrenvolk straks vluchten of in compounds zitten).

Graaf_van_Hogendorp | 08-04-20 | 11:57
▼ 1 antwoord verborgen

Opdoeken die Partij, verder boeit het me niet zolang ze mij en mijn schapen maar niet lastig vallen.

Plandelaville | 08-04-20 | 11:26 | 3

Het beste is om uw schapen voorlopig maar binnen te houden.

Lupuslupus | 08-04-20 | 11:32

Als ze mij 40 jaar geleden hadden verteld dat er ooit Turken in ons parlement zouden verschijnen, dan had ik gezegd: Tuurlijk! Eerst worsten draaien en dan het parlement in. Logisch.

aflaatverkoper | 08-04-20 | 11:25 | 2

Nou, ik kén wel hoogopgeleide Turken....
Maar dat zijn allemaal vrouwen, hahahahaha.

Papa Jones | 08-04-20 | 11:37

@Papa Jones | 08-04-20 | 11:37: met een inholland dieplooma dan.

WayneGretzky*99* | 08-04-20 | 14:57

Misschien kan Mohammed Faizel Ali Enait de plaats van Kuzu innemen.

Fantomas | 08-04-20 | 11:22 | 1

Meh. Ik kies voor Sait van rijsgool altijd geslaagt. Hebben we tenminste wat om te lachen.

Graaf_van_Hogendorp | 08-04-20 | 11:24

Dus we hebben een volksvertegenwoordiger van de hoogste politieke macht (in Nederland) die de constitutie (Nederlandse), volk (Nederlandse) en koning Willy (niet sultan Erdolf) zou moeten dienen, antwoorden in een of ander buitenlands blogje over Nederlandse zaken binnen een Nederlandse partij en in zijn eigen moerstaal.

Zucht. Dubbele paspoorten voor overheidsdienaren is zooooo een verrijking. Vergeet niet PvdA, D66 of GL te stemmen in 2021.

Graaf_van_Hogendorp | 08-04-20 | 11:22 | 2

of VVD.

arlen | 08-04-20 | 11:29

@arlen | 08-04-20 | 11:29:
Het maakt onder de streep inderdaad geen bal meer uit op welke kartelpartij je stemt.

Graaf_van_Hogendorp | 08-04-20 | 11:32

10.000 stemmen had deze turk en de Kuzu turk 120.000

Uw Verzekeringsadvis | 08-04-20 | 11:22 | 1

= 130.000 debielen.

wijsvinger | 08-04-20 | 11:33

Ik zag laatst een turks artikel op nu,nl. Een aardige indicator dat de integratie van een bepaalde groep faliekant mislukt is.

Tijd voor beleid.

BubbelWater | 08-04-20 | 11:22 | 1

Dat wisten we 30 jaar terug ook al.

WayneGretzky*99* | 08-04-20 | 14:58

Zelfs de nazi’s hadden nog het fatsoen in de bezette gebieden proclamaties naast het Übermensch Duits, ook in de taal van de betreffende bezette Untermenschen op te hangen.

Overigens spreekt Google Translate beter Nederlands dan mening importiër.

Nuuk | 08-04-20 | 11:20 | 4

Kuzu is lam. Het blijven toch geitenneukers.

arlen | 08-04-20 | 11:32

Deze mannen zijn ongemanierde griezels. Het zou de nieuwkomers sieren als ze hun kinderen fatsoenlijk opvoeden. Kwaliteit boven kwantiteit zeg maar.

Bab01 | 08-04-20 | 11:34
▼ 1 antwoord verborgen

Zouden de Blaim Stream Media ook elke stap in dit proces bij Denk net zo nauwkeurig fileren, analyseren en becommentariëren als Otten en Baudet?

ole guapa | 08-04-20 | 11:20

Kuzu kan heerlijk irritant het bloed onder je nagels vandaan halen en zuigen. Dat kan ik al een stuk beter waarderen dan dat agressieve geschreeuw van Öztürk. Desalniettemin zijn het beide griezels.

Gedeugbeleid | 08-04-20 | 11:17

Hij had een snor
Een grote snor, een ruige snor
Een grote, ruige, vieze dikke zwarte snor
O, mia bella Bosporus
(Henk Elsink)

Broadsquire | 08-04-20 | 11:17

Abdikatie in het Duits zal ook akseptiert worden.
Wel raadzaam dat selbst uit zu spreken; de "nationaal" voorlezer van statistieken en meest recent gepollde opinies, spreekt met stem van de transatlantische PoppenMeesters.

!slam weet niet wat een vriend is. Vriendschap is institutioneel geëxcludeerd uit islam.

Het is nog steeds een Land van naïeve dwazen.

hallevvezool | 08-04-20 | 11:16 | 1

ok

waarisdelol | 08-04-20 | 11:26

Urk, urk, urk, linzensoep eet je met een?

fak86 | 08-04-20 | 11:14 | 3

Lupel ?

ja,diedus! | 08-04-20 | 11:18

Vörk

De Rennende Rukker | 08-04-20 | 11:22

Zure augurk

straatsurfer | 08-04-20 | 11:26

Wanneer je er in het Nederlands niet meer uitkomt dan ga je over in het Turks, een logische volgende stap is vechten.

trekarm | 08-04-20 | 11:14 | 3

Klopt wel . Alles rond de Middellandse zee is nogal kort van lont....

Koning BongoBongo | 08-04-20 | 11:21

Het was een artikel in een Turkse krant, dus de keuze voor Turks is niet helemaal vreemd. Aan de andere kant is het wel vreemd dat een Nederlandse parlementariër geen verklaring aflegt in het Nederlands voor zijn Nederlandse achterban die echt niet allemaal Turks spreekt.

Synecdoche | 08-04-20 | 11:30

Ik hoop op een traditioneel duel tot de dood. Allebei volledig ingeolied. En vervolgens elkaar omver rochelen. Last man standing.

H. Caulfield | 08-04-20 | 11:14
-weggejorist-
Zatkniss | 08-04-20 | 11:13 | 1

Zes Juno: It's time for Glory!! Bat-ass Küzü against the Tragic Grinchface Öztürk.

Han-Xi | 08-04-20 | 11:12

Ik heb vréselijk moeten lachen om dit heerlijk cynisch artikel !

#Koffieoverhettoetsenbord

Remi 1 | 08-04-20 | 11:11

Wat rijmt er op urk?

MikeTheBull | 08-04-20 | 11:11 | 9

NRC

wijsvinger | 08-04-20 | 11:22

Hil veul !

Koning BongoBongo | 08-04-20 | 11:22

Urk, Urk, Urk een Turk in een jurk

Fedde71 | 08-04-20 | 11:23
▼ 6 antwoorden verborgen

Goed dat er een turkse ruzie is in het turks binnen een "Nederlandse politieke partij". Kun je denken? DENK dan maar 's om op te rotten, daaaaaaaaaaaag.

Gaat het niet dan? | 08-04-20 | 11:10

Ozturk klinkt als een Nigeriaase prins uit een 419 scam.

MikeTheBull | 08-04-20 | 11:10
-weggejorist-
pibasso | 08-04-20 | 11:09 | 2

Kijk maar eens goed naar de ogen van die vent. Als de rillingen daarna langs je rug lopen en je interne alarm afgaat, dan werkt je instinct correct.

Varende_Reaguurder | 08-04-20 | 11:09 | 1

Ik zie enkel een zwart gat zonder inhoud.

MikeTheBull | 08-04-20 | 11:11

Oztürk, de übürstürmführür

djs | 08-04-20 | 11:08

Wachten op de ALV? Of op de beslissing van de Turkse overheid?

dihydrogenmonoxide | 08-04-20 | 11:07

Waarom al deze verbazing?
Al tijden is bekend dat de "integratie" van Turken in Nederland een illusie is - en deze meneer bevestigd dat even - ondanks dat hij in Nederland in het Parlement zit en daar als volksvertegenwoordiger voor Nederlandse kiezers zit.
Hij steekt gewoon een dikke middelvinger op naar Nederland - en doen wij dan maar in het vervolg hetzelfde naar Turken ?? …….. gelijke monniken - gelijke kappen… ??,

nietoptimistisch | 08-04-20 | 11:05 | 4

@DoOne | 08-04-20 | 11:09: Turkse kiezer (met een Nederlands paspoort) en niet te vergeten een Turks paspoort.

straatsurfer | 08-04-20 | 11:23
▼ 1 antwoord verborgen

Weet u het nog, toen Thierry namens FvD een paar woordjes Latijn sprak in de Kamer. Dit was verboden en werd direct afgekapt. Waarom is het dan ineens niet verboden dat een andere Nederlandse politieke partij buiten de voertaal om spreekt? Waarom mag dit wel, maar wat Thierry deed niet?

JackStick | 08-04-20 | 11:05 | 2

Omdat politiek Nederland meet met twee maten.

kapt.Jerkoff | 08-04-20 | 11:24

Theo mocht ook geen Fries spreken, werd niet gewaardeerd. Wel raar want Fries is een officiële taal in dit koninkrijk.

Maar goed MSM redacties zitten ook niet Kuzu en Ozturk hun socials te F5en de hele dag, dan missen ze wel eens wat. Los van dat 'niet in de kaart spelen' gedoe , een omerta die alle MSM journalisten hanteren.

Graaf_van_Hogendorp | 08-04-20 | 11:28

Öztürk of Kuzu. Mij om het even. Beter annihileren ze elkaar, en daarmee de gehele partij.

Timide_Aso | 08-04-20 | 11:03 | 2

Geen zorgen. Als we ergens vanuit kunnen gaan is dat moslims onderling veel ruzie maken en uiteindelijk alles weer uitelkaar valt. Denk heeft zijn langste arm... tijd gehad.

halfvolle glas | 08-04-20 | 11:06

Denk zal inderdaad wel uit elkaar vallen maar daarmee zijn de vijfde kolonnes van Erdosnor en de Marokkaanse koning nog niet weg.

5611 | 08-04-20 | 16:08

"Ik zal geen uitspraken doen die de vriend spreken en van streek maken en de vijand aan het lachen maken."
Daar we zijn de vijand. WDaar het wij/zij Denken. Hoe duidelijk wilt u het hebben.

grapo | 08-04-20 | 11:03 | 1

Ho ho, het is Google Translate. Waarschijnlijk is "tegenstander" de juiste vertaling.

oldandwise | 08-04-20 | 11:07

Naar mijn idee wordt Nederland er met Ozturk niet beter op. Gelukkig graaft hij zijn eigen kuil op deze manier. Voor zover er sympathie bestaat voor DENK zal dat eerder voor Kuzu zijn dan voor zijn ex broederterrorist.

Ozturk geeft hier een heerlijk cadeautje weg. Echt genieten.
Het lijkt wel alsof hij compleet wereldvreemd is.

Nicolas Arcissus | 08-04-20 | 11:03

Het zit in de cultuur. Of in de genen. Islamitische mensen kennen het conflicts- en machtsmodel. Altijd zal de persoonlijke positie in de machtshierarchie voorop staan. Wat is er te halen? Zie ik een zwakte bij een ander die ik kan gebruiken? Kan ik iemand de schuld van mijn fouten in de schoenen schuiven? Het Nederlandse model is coöperatief. Is de samenwerking gebaat bij mijn handelen? Als ik x doe in mijn belang, versterkt of verzwakt dat de stabiliteit van de band, van de groep als geheel.

Ik ben geen racist want ik geef niet aan dat de ene methode 'beter' is dan de andere. Dat laat ik aan de lezer. Maar waar moslims zijn, zijn conflicten. Dat heeft denk ik te maken met de stammencultuur. Ons tegen hun. Ik tegen jou. Dat zit er daar veel meer in dan bij ons. Daarom snappen wij zulks ook niet, wij kunnen ons deze denkwijze nauwelijks voorstellen.

Knufter | 08-04-20 | 11:03 | 3

Goede analyse!
(Het een en ander heeft ook te maken met onze strijd tegen het water)

SterF... | 08-04-20 | 11:07

Nee, jij bent geen Racist.
Ozturk wel. Want, hoewel hij ook een volksvertegenwoordiger van alle Nederlanders is (zoals alle andere TK leden), en dit DENK fiasco dus ook alle NLers aangaat, sluit Ozturk ALLE niet-NLers uit.

Daar is een woord voor: racisme.

gaffelbaard | 08-04-20 | 11:16

Inderdaad, zo heb ik dat vroeger als ondernemer ook ervaren.

watmagjenogwel | 08-04-20 | 11:22

D(enk)-Day. Overigens lacht Farid Azarkan zich ongetwijfeld de balletjes uit zijn pantalon. Die was toch al druk bezig om Salonfähig te worden.

Tel uit je winst.

Hetkanverkeren | 08-04-20 | 11:02

“The wizard of Ozturk”, the musical

laurentius | 08-04-20 | 11:01

In de eerste zin staat; Ik kuz u.

CaseyForPresident | 08-04-20 | 11:01

"Deze koffer is groter dan zowel Öztürk als Lamb"
Dit vat het wel zo'n beetje samen, denk ik.

Nuchternederland | 08-04-20 | 11:01

Tis gewoon een Turk die in het buitenland woont en daar geniet van al het goeds van een Westerse samenleving. En hij is niet de enige Turk die op die manier in het buitenland woont.

Eddy67 | 08-04-20 | 11:00 | 7
-weggejorist-
Acar_ketimun | 08-04-20 | 15:52
-weggejorist-
Wegmetcorona | 08-04-20 | 16:06
-weggejorist en opgerot-
Soldaatvanoranje | 08-04-20 | 17:12
▼ 4 antwoorden verborgen

De parlementaire praat proxies van Ome Erdo.

Rest In Privacy | 08-04-20 | 11:00

Ik moet zeggen dat bovenstaande vertaling van Ozzie's tekst begrijpelijker en taalkundig juister is dan de woordendiarree die hij normaliter produceert.

Sommigen vinden Ozzie een twijfelachtig figuur, maar ik vind hem een held en inspiratie voor alle jongetjes op het speciaal onderwijs, omdat hij laat zien dat ook zwakbegaafden iets kunnen bereiken in dit prachtige land.

de IJsman | 08-04-20 | 11:00 | 2

En zo is het.

Rohin | 08-04-20 | 11:02

Kinderen in het speciaal onderwijs bashen? ga je schamen oetlul

DeviousDick³ | 08-04-20 | 12:40

die vage tekst lees je ook altijd op dating sites, bij zo een te mooi om waar te zijn catfish profiel met foto's. reageren en dan melding mail mij op dit yandex of gmail adres.. van horen zeggen

HetOorAakel | 08-04-20 | 10:59

Zijn dit dan die lange tenen uit Ankara waar ze het altijd over hebben?

Timide_Aso | 08-04-20 | 10:59

Dus Ozturk is een zuipschuit en Kuzu een vreemdgaande aanrander. Wat heeft die Azarkan voor lijk in de kast?

WldPlssr | 08-04-20 | 10:59 | 4

@Shitting Bull | 08-04-20 | 11:00: Zolang hij het niet met kleine jongetjes doet niks mis mee toch.

WldPlssr | 08-04-20 | 11:05

@WldPlssr | 08-04-20 | 11:05:

Inderdaad niks mis mee als hij homo zou zijn. Ook niet voor de DENK achterban. Die zijn zo inclusief....

Drunken_Pumpkins | 08-04-20 | 11:31
▼ 1 antwoord verborgen

Misschien een update voor de partij naam: "Dacht"?

Gladiator Fap | 08-04-20 | 10:59 | 3

Ik denk dat ik denk dus ik ben wat ik ben.

Knufter | 08-04-20 | 11:04

‘Kuzu’ is dus blijkbaar de letterlijke vertaling van ‘lammetje’ in het Turks.

DeBlijeGeit | 08-04-20 | 10:57 | 1

Niet van 'lamlul'?

Varende_Reaguurder | 08-04-20 | 11:12

De cookiemelding op die website is in het Nederlands. Dat begrijpt toch niemand.

gebruikesrnaam | 08-04-20 | 10:57

Waarom een durum bestellen, wanneer lahmacun kan krijgen...

Dauthi | 08-04-20 | 10:55

Ik zou haast lid worden en op 6 juni met een grote bak popcorn er heen gaan.
Priceless
Behalve dat de maatschappelijke prijs van een extra Denk lid te hoog is

Hemmenaar7 | 08-04-20 | 10:52 | 3

De vergadering zal wel in het Turks zijn. Dus tot het moment waarop de baardapen gaan vechten zult u er weinig van begrijpen.

Dick Luyenlomp | 08-04-20 | 10:54

Niet doen. U zult er niet ongehavend van terug komen vrees ik.

CaseyForPresident | 08-04-20 | 10:58

Verwacht deurcontrole van de Grijze Wolven de alert zijn op niet-gelovigen.

BubbelWater | 08-04-20 | 11:32

Oke. Ik ben verward. Moet ik hem nu een turk of een Nederlander noemen? Net zoals een fries die Fries spreekt ook Nederlander is?
Dat Nederland is racisme, fascisme etc geroep maakt dit soort vraagstukken uitermate complex.

Gazelle | 08-04-20 | 10:51 | 1

Ik zeg altijd Nederlander als ik autochtone Nederlanders bedoel, en bij alles dat dat niet is niet is noem ik - als dat ter zake doet - bij hun achtergrond. Surinamer, Russisch, Turks, Marokkaan, moslim, zwarte kousen, hindu, communist, enz. Net zoals ik een Fries een Fries noem, en een Zeeuw een Zeeuw.
De enigen die ik daarover heb horen mopperen zijn de niet-NLers. Die gaan dan in reactie daar op schelden met "kaaskop" enzo, en schreeuwen dan heel hard dat je geen "moslim" of "Marokkaan" mag zeggen
Maar gaat het dan een keer over NLse tradities of zo, dan is het weer van: "Ja, maar ik k ben geen kaaskop! Ik ben een Marokkaan!".

Maar jij en ik zijn de racisten, hoor! Jaja ....

Het ligt in het verlengde van het idee dat alleen blanke mensen racistisch kunnen zijn. Maar dit soort mensen zien niet in en beseffen niet hoe racistisch ze zelf wel niet zijn. Tja, zo gaat er nooit wat veranderen. Van Ozturk (en Azarkan) hoeven we dat betreft echt niks te verwachten. Misschien dat in de volgende generatie er een politicus komt die het wel begrijpt ...

gaffelbaard | 08-04-20 | 11:46

Niet mijn cultuurtje, dat van die Turken...

SterF... | 08-04-20 | 10:51

Hij start zijn schrijfsel met: "De afgelopen dagen hebben we moeilijke tijden doorgemaakt als samenleving en politieke beweging."

De Turkse samenleving heeft het inderdaad zwaar gehad en de AKP ook.

Selassie | 08-04-20 | 10:50

Wat toch wel typisch aan de mosselmannen is dat velen niet te vertrouwen zijn... wantrouwen binnen de mohammedaanse dan wel salafistische kringen is erg groot zelfs binnen directe familie. Dan kan je nog zoveel deugen en politiek correct benaderen zoals een Jette , kaag of klaver het maakt geen enkel verschil... velen zijn niet verenigbaar met onze manier van leven, weten en regels als ook democratie en vrijheden.

Hollandse_blauwe | 08-04-20 | 10:50 | 4

En jij denkt dat een Jetten, Klaver of Asscher wel betrouwbaar is?.

Dauthi | 08-04-20 | 10:56

@Dauthi | 08-04-20 | 10:56: verre van betrouwbaar. En dat hebben ze allemaal wel bewezen. D66 veruit het meest onbetrouwbaar en de partij bij uitstek dat de middeninkomens een dikke trap na geeft.

Hollandse_blauwe | 08-04-20 | 13:04
▼ 1 antwoord verborgen

Wollah habbie je weet tog zelluf niffo ik maak jullie allemaal de moeder rot op met die camera. Zo, ik heb het even vertaald voor jullie

PikinhetBlik | 08-04-20 | 10:49

Hoe spel je "maffioso" in het Turks.

gemeentereiniging | 08-04-20 | 10:49 | 4

Mafya. Mafya Rutte.

ja,diedus! | 08-04-20 | 10:54

Gangster

Jojohan | 08-04-20 | 10:55

öztürk, als ik me niet vergis.

Nuchternederland | 08-04-20 | 11:02
▼ 1 antwoord verborgen

Als Kuzu een echte vent is brengt ie de smerig details van Ozturk zijn vastgoedgesjoemel naar buiten. Poets wederpoets.

JanVergoor | 08-04-20 | 10:48 | 1

Dat Kuzu dat niet heeft gedaan, betekent dat hij zelf ook vuile handen heeft.

Madame Poitiers | 08-04-20 | 10:56

Wat is "Paard van Troje" eigenlijk in het Turks?

Dick Luyenlomp | 08-04-20 | 10:47 | 4

"Truva Atı", dank u Google

Dick Luyenlomp | 08-04-20 | 10:48

Denk

ja,diedus! | 08-04-20 | 10:54

Shoarma Troje.
het oude Troje lag in wat nu Turkye mag heten.

Nuchternederland | 08-04-20 | 11:03
▼ 1 antwoord verborgen

Gaat Kuzu nu terug naar de PvdA?

Harry Turtle | 08-04-20 | 10:47 | 3

Ja die hele ellende komt voort uit de PvdA en de weg met Nederland gedachte die de PvdA altijd gepromoot hebben. Alleen GL is erger op dat gebied.

Moonwarrior | 08-04-20 | 10:51

Als kuzu nu gewoon weer een eigen partij opricht, zou hij dan meer stemmen trekken dan Denk?

LuNaTeeQ | 08-04-20 | 10:56

@LuNaTeeQ | 08-04-20 | 10:56:

Wel als Öztürk de fractie leider van DENK wordt.
Wel als Azarkan de fractie leider van DENK wordt.
Niet als Sylvana de fractie leider van DENK wordt. (LOL)

Drunken_Pumpkins | 08-04-20 | 11:00

In tegenstelling tot veel woonplaatsen waar veel Marokkanen wonen en minder Turken, ben ik opgegroeid in een dorp waar het percentage Turken veel groter is dan het percentage Marokkanen.
Wat een dom volk, het was werkelijk waar altijd miserie met die mannen. Ik woon er al 8 jaar niet meer want ik heb m'n heil gezocht in een roomblank dorp in de nabijheid van Eindhoven. Mijn familie woont er nog wel. Er is blijkbaar een hele machtsstructuur ontstaan met opperturken en daaronder van dat lage soort, intimidatie van B&W, overlast je kent het wel. Waardeloos volk. Daar zit niks vooruitstevends tussen want al die vrouwen lopen met een hoofddoek en spreken geen woord Nederlands. Maar wel populair doen wat volledig onterecht is want behalve lauw eten taxiën naar halfzatte mensen kunnen ze niks.
Nu zijn in het bedrijf waar ik werk de laatste jaren veel Turken, direct uit Turkije, aangenomen. Hele leuke mensen, erg liberaal ook. Die kotsen dus echt op dat domme Erdogan-volk dat hier al vier generaties een parallelle samenleving erop nahoudt.
DENK wil dit in stand houden, dus het zou mooi zijn als door deze backstabbing heel DENK in elkaar dondert.

Draak uit Brabant | 08-04-20 | 10:47 | 3

We zouden er goed aan doen als we de Turken omruilen. Dus alle Erdogan aanhangers terug naar Turkije omruilen voor de Turken die Erdogan willen ontvluchten. Is goed voor de integratie en lost een hoop dagelijks leed op. Trouwens Erdogan is wat dat betreft ook het zuurstof niet waard. Hij sprak zijn aanhang in Europa ook toe om zeker 5 kinderen te nemen.... dat heeft niet als doel dat wij Nederlanders er een boel schoonmakers bij gaan krijgen....

Hollandse_blauwe | 08-04-20 | 10:56

@Hollandse_blauwe | 08-04-20 | 10:56: goed punt. Alleen wil ik liever helemaal geen turken ervoor in ruil hebben. Op mijn werk laten ze nu in de coronacrisis hun wate gezicht zien. Zich drukken. Eindeloos kindverlof claimen. Alles om het moslimbroedsel veilig te stellen

Kokossss | 08-04-20 | 11:24

"Nu zijn in het bedrijf waar ik werk de laatste jaren veel Turken, direct uit Turkije, aangenomen. "

Waarom niet uit NL? Is er wel gezocht naar kandidaten in NL? Heeft dat een reden?

gaffelbaard | 08-04-20 | 11:51

Het is toch wel overduidelijk dat dit soort lui parasieten zijn.

langzullenweleven | 08-04-20 | 10:46

Emoties als boosheid en frustratie uiten, maar vooral schelden, doe je het lekkerste in je Moerstaal.
Ik snap Ozzy wel. En zeker als je het Nederlands niet helemaal machtig bent.

Ruimedenker | 08-04-20 | 10:45

Lamb is een heel fijn bandje. Gabriel.

Piet Karbiet | 08-04-20 | 10:44 | 1

Inderdaad. Gabriel is mooi nummer, Gorecki ook. Van dezelfde cd toch?

Gazelle | 08-04-20 | 10:47

Gelukkig leren de kinderen tegenwoordig Turks op school....

Sateetje | 08-04-20 | 10:44

Hoor ik Öztürk of Kuzu, dan is het eerst dat ik voel: flikker op naar Istanboel.

Broadsquire | 08-04-20 | 10:44 | 3

Wat hebben zij in Constantinopel tr zoeken dan?
Deus Vult

Hemmenaar7 | 08-04-20 | 10:50

Als je zo naar die foto kijkt zou je toch zweren dat het een Turk is.

Ichneumonidae | 08-04-20 | 10:43

De lange arm streelt zijn baard.

ManusMann | 08-04-20 | 10:42

Ik hoop dat nu Kuzu weg is een groot deel van het electoraat ook weg loopt.

CzMichiel | 08-04-20 | 10:41 | 5

ja, leuk. Dan heeft D66 weer wat weg te geven aan zijn "achterban". Clientelisme is nooit ver weg bij het paaien van nieuwe doelgroepen.

Voor de nepliberalen wordt het wel een lastige afweging, tussen de eisen van orthodoxe gelovigen en rechten voor de lettermensen....

Glasgow Argus | 08-04-20 | 10:44

@Madame Poitiers | 08-04-20 | 10:43:

En daarom is en blijft Turkije onder Erdogan een arm achterlijk land.

Dutch_Holland | 08-04-20 | 10:45

Of die op Denk of PvdA stemmen maakt netto niet uit.

Moonwarrior | 08-04-20 | 10:52
▼ 2 antwoorden verborgen

De koffer is groot in deze. Laten we dat niet vergeten.

John McClane | 08-04-20 | 10:41

Mijn intuïtie zegt me dat je deze man moet mijden .

leo59 | 08-04-20 | 10:40

Met dank aan de pvda

Schriever | 08-04-20 | 10:40

ውድ ኦዙልከር ፣ በእውነቱ እንደ ሌሎቹ አዕምሮዎችህ አፍቃሪ ሰው ነህ ፡፡ ከ Kuzu ጋር መስራት እንደማትችል ተስፋ አደርጋለሁ እና ለተቀረው የፖለቲካ ስራዎ ብዙ ችግር ያስከትላል።

ፍቅር ፣ ህዝብ

Yzord | 08-04-20 | 10:38 | 3

Amharik?

JWZ_JMK | 08-04-20 | 10:43

Uw PC heeft Parkinson?

Pedronegro | 08-04-20 | 10:43

Mijn hond schrijft nog beter.

Dutch_Holland | 08-04-20 | 11:08

Niemand wil nog het salaris van dat stelletje betalen.Echt niemand.

van stampij | 08-04-20 | 10:38

Iets met broeders, eer, wraak, Allah, zusters, gebed? Geen idee, ze doen maar.

BozePaarseMan | 08-04-20 | 10:38

Logisch dat Turks. Ies bes moeiluk soms dat Nedurlans als ju de Denk vertalur niemee kan ebruik.

OscarWilde | 08-04-20 | 10:38

In juni 2016 publiceerde NRC Handelsblad een artikel waarin ze stelde dat Öztürk eerder als raadslid een dubieuze vastgoeddeal had gesloten, die hem zelf tienduizenden euro's voordeel opleverde. Volgens DENK was hier sprake van leugens en karaktermoord. Öztürk zou nog altijd verdienen aan deze dubieuze vastgoedconstructie en dit belang verhullen voor de openbare registers van de Tweede Kamer.

Bouwfraudeur | 08-04-20 | 10:37 | 2

In Limburg zijn een paar burgemeestertjes schijtbang van zijn netwerk (en erger) , alles onder het tapijt geschoven want "allochtoonse deugheid"(lees slappe bestuurders)

grindbak | 08-04-20 | 10:41

@grindbak | 08-04-20 | 10:41: ik verlang naar Gert Leers, de enige Limburgse bestuurder die wel zijn rug recht hield.

pibasso | 08-04-20 | 11:14

Typisch.
Denken in "vriend" en "vijand".

Kapitein Sjaak Mus | 08-04-20 | 10:37

Een betere reden om dubbele paspoorten af te schaffen, is er niet.

Deflatiemonster | 08-04-20 | 10:37 | 2

Dat gaat gebeuren als Pasen en Pinksteren op één dag zullen vallen.

Ommezwaai | 08-04-20 | 11:02

Tuurlijk in het Turks! Alles voor de achterban! Geeft toch een aardig inkijkje in zijn denkbeelden! Hij vertegenwoordigt alleen maar Turken en Turkse belangen! Nederlandse belangen zijn hem een zorg! Nederlanders zijn de vijand! Dat deze knul in stilte de politiek mag verlaten! Hij is het gezicht van de parallele samenleving waarvoor hij staat! Op naar de segregatie

DeutschlandUberAlles | 08-04-20 | 10:36

"onze zaak"...????? Vind dat die Turkse ritselaar hier exact aangeeft dat hij lak heeft aan ons, de laatste oorspronkelijke Nederlanders

grindbak | 08-04-20 | 10:36

Ik mag OzTurk wel.
Wist je dat OzTurk kaas betekent in het Turks?
En zo'n vieze baard heeft hij al.

Ik heb trouwens een racistisch toetsenbord dat van die gēkkē tekens weigert.

Kaas de Vies | 08-04-20 | 10:36 | 5

Hee Kaas, de vorige keer zei je dat Kuzu kaas betekend. Wat is het nou?

hotnot | 08-04-20 | 10:41

U valt in herhaling, Kaas.... vergeetachtig, ouderdom?

watmagjenogwel | 08-04-20 | 11:09
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik heb ineens zin in shoarma. Heel gek...

42 | 08-04-20 | 10:36 | 1

Ze wassen tegenwoordig wel hun handen , dat dan weer wel.

ja,diedus! | 08-04-20 | 10:56

Die foto is om zoveel redenen fout....

Toetsenbordcomplex | 08-04-20 | 10:36

Een Nederlandse politieke partij die eigenlijk de plaatselijke vertegenwoordiger van Erdogan is, ja die spreekt natuurlijk geen Nederlands.

Osdorpertje | 08-04-20 | 10:35

In deze tijden van crisis is het vast wel mogelijk om het gehele gezwel genaamd Denk via een noodmaatregel tot staatsvijandig en daarmee verboden te verklaren

HdJ | 08-04-20 | 10:35 | 1

Wat DENK betreft zou ik dat wel toejuichen, maar het schept een precedent. Dan kunnen andere partijen ook verboden worden.

artie | 08-04-20 | 11:31

Bij DENK moet ik ook altijd denken aan onderliggend lijden.

spamzuiger | 08-04-20 | 10:35

Het zou verboden moeten worden andere talen te bezigen als Nederlandse volksvertegenwoordiger. Doet me sterk denken aan America waar er ineens 2 man maar gewoon verder gingen in het spaans.

keistad | 08-04-20 | 10:34 | 4

@Enter Yeti | 08-04-20 | 10:43: Dat Engels en Duits gaat vaak samen met een enkel paspoort.

ja,diedus! | 08-04-20 | 10:57

Geen vreemde gedachte, Keistad.

Nicolas Arcissus | 08-04-20 | 10:59

@Enter Yeti | 08-04-20 | 10:43: Denk-intern is het ook niet zo netjes (wat mij overigens geen reet interesseert): Azarkan (fractievoorzitter van Denk), wordt nu ook gedwongen "Translate" te gebruiken.

Die jongens gaan lekker met elkaar om.
Waar is de chips?

Maytheforcebewithyou | 08-04-20 | 11:33
▼ 1 antwoord verborgen

Minder minder minder..
Of was dat alleen voor..

VEDRO | 08-04-20 | 10:33 | 1
-weggejorist-
miereneuker | 08-04-20 | 17:15

Deze koffer is groter dan Öztürk, dat zegt ook niet veel.

Mr_Natural | 08-04-20 | 10:33 | 1

Is dat zo'n koffer verzwaard met stenen, die te water gaat?

artie | 08-04-20 | 11:20

Realiseert die man zich nou echt niet dat hij in het verkeerde land woont?

Mayka.Lovelace | 08-04-20 | 10:33

Moeilijke taal dat Turks.

sprietatoom | 08-04-20 | 10:32 | 1

Net zo moeilijk als dat volk zelf.

watmagjenogwel | 08-04-20 | 11:05

Heeft Erdogan zich al uitgesproken over deze kwestie?

Aristotalloss | 08-04-20 | 10:32 | 2

Ja - Nederlanders zijn fascisten.

born2killn00bs | 08-04-20 | 10:39

“Zodra de zon onder gaat komt graaf Denkula weer naar buiten om U te straffen voor Uw uitspraken overdag”

Osdorpertje | 08-04-20 | 10:40

Zo veel woorden om helemaal niets te zeggen. Als het bij DENK niet lukt kan Ozturk zich altijd nog aanmelden bij D66 of GroenLinks.

spanarchist | 08-04-20 | 10:32

Bij Allah, dat komt in onze Eerste Kamer...

Bouwfraudeur | 08-04-20 | 10:32 | 1

zit

Bouwfraudeur | 08-04-20 | 10:41

Ik kan hier wel om lachen

geen_kwijl | 08-04-20 | 10:32 | 2

Ik niet. Die partij heft zichzelf nu niet ineens op en wie gaat Kuzu zijn plaats innemen? Een nog dommere salafist? Een dyanet approved imam?

JWZ_JMK | 08-04-20 | 10:48

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken