Politie 'overweegt aangifte' om treintweet Baudet
Aangifte doen tegen een uitspraak van een politicus, dat werkt
Thierry Baudet loopt al een hele dag als een laffe haas te duiken op vragen over zijn haathitsende dierbare vriendinnen tweet. Ondertussen laait de shitstorm lekker op en heeft Nasrdin Dchar alweer een fokking open brief geschreven en wil DENK een Kamerdebat. En nu overweegt de werkgever van een van de '4 Marokkanen', de Nationale Politie, om aangifte te doen tegen de volksvertegenwoordiger. "We vinden het heel kwalijk wat er gebeurd is en nog kwalijker dat er nog geen reactie is gekomen." Oh oh. Gelukkig heeft Thierry een goede advocaat. Aangifte doen natuurlijk volstrekt zinloos.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
AD-verslaggever doet aangifte vanwege mishandeling door medewerker Turks theehuis
Hoor en wederhoor, altijd belangrijk
ZoekZoek. HONDERD OPLICHTERS
Waakzaam, dienstbaar en er helemaal klaar mee
Agent die moslima schopte duikt onder met gezin na 'ernstige bedreigingen'
zouden mensen die (al dan niet anoniem) iemand bedreigen zelf weten hoe ontiegelijk sneu ze zijn
