"Islamitische Staat werkt aan terugkeer"
Islamitische Staat, boe boe boe
Drie zekerheden in het leven. De dood, belastingen en religie is stom. Nu geniet een groot deel van de chronisch gedupeerde geloofstokkies van Islamitische Baard weliswaar van een welverdiende sabbatical in een Syrisch strafkamp, maar niemand weet wat ze met die knapen moeten en dus staan ze vanzelf weer een keer aan de poort te rammelen. Hoewel het op de eerste hulp van de Europese ziekenhuizen momenteel rustig is qua overhoop geschoten metroreizigers en concertgangers, rekent de VN (PDF) op een opleving binnen de Sekte van Allah. "Islamic State in Iraq and the Levant (ISIL), following its loss of territory, has begun to reassert itself in both the Syrian Arab Republic and Iraq, mounting increasingly bold insurgent attacks, calling and planning for the breakout of ISIL fighters in detention facilities and exploiting weaknesses in the security environment of both countries. (... blablabla ...) Other threats from ISIL, Al-Qaida and their ideology continue to challenge Governments and security forces. These include issues related to the potential return of women and children from the core conflict zone, the effective prosecution of returned fighters, prison radicalization and a wave of pending releases, especially from prisons in Europe." En gezien het feit dat D66 die arme islamzeloten het liefst doodknuffelt in de harige en krachtige mannenjatten van Rob Jetten, de vvd als een verdrietig windvaantje met alle windjes meewaait tot het moment dat er verkiezingen naderen, ChristenUnie vooral bezorgd is over wie vanavond de aardappels schilt en CDA alleen een grote bek heeft kunnen we alleen maar zeggen: hou je veilig zo lang als ik leef.
Reaguursels
InloggenKunnen ze hier lekker prolifereren en daarna bij de volgende IS het nog een keer doen, en/of ons.
Onder Saddam en Khadaffi hadden we geen probleem met deze jongens. Dat is nu wel anders.. Had ze beiden laten zitten waar ze zaten. Alleen Saddam maakte het wat bont met dat in brand steken van oliebronnen.. toen moest de VS wel doorzetten en zitten wij thans met de gebakken peren..
Dat deed hij op zijn terugtocht als verdediging en vergelding.
Nuke the m#therf#ckers. Vrij ofzo naar Arnold Schwarzebuilder
Een ideologie roei je niet uit zonder erger te worden dan waarvoor je je daarmee probeerde te beschermen.
Vertel dat verhaal even tegen nog levende WWII veteranen. Die zouden de wereld kunnen verlaten zonder deelachtig te worden van jouw briljante observatie. Nozem.
Snap geen zak van je zin
Deze ratten hebben hun menselijkheid allang verloren. Het is onze humanitaire plicht om een wederopstanding vanz e te voorkomen, primair naar de slachtoffers en de kinderen van die slachtoffers maar ook zeker naar de ongeboren kindertjes van toekomstige jihadi's. Ergo, uitroeien dat tuig.
en vooral als je ze maar 2 jaar bajes geef
@Hoolie295 | 01-02-20 | 12:54:
bewijslast is niet rond te krijgen, want we willen ze hier berechten want daar ( waar de getuigen wel zijn en de bewijslast makkelijker rond te krijgen is ) zouden ze wel eens de doodstraf kunnen krijgen. Zie u het dilemma?
Voordeel voor IS is dat we hun leger hebben geïmporteerd binnen Europa.
Tweede voordeel is dat de Maastrichter schutterij of onze Finnen meer vuurkracht heeft dan ons leger.
Derde voordeel is omdat de jongens ‘zielig’ zijn ze gratis binnen de gevangenismuren kickboxtraining krijgen
Vierde voordeel is VVD, 66, GroenLinks, SP enz..
What can possibly go wrong wanneer ze vrijkomen cq uitgebroken zijn?
Volgens mij heeft IS een briljante strategische zet gedaan door zich te laten verslaan en direct zich in Europa te vestigen
interessante gedachte D.Bader..
@Troumoetblijcken | 01-02-20 | 15:19: familie van de Bader MeinhofGruppe?
Hoe ga je een leger bombarderen dat zich tussen je eigen burgers verschuilt?
Niet zo lang geleden hadden die IS wezens hetzelfde probleem. Als ik me goed herinner reden ze dan met de rupsen van tanks over mensen heen. Was heel effectief. Ook die brandende kooien waren reuze handig. Dus als niemand weet wat met die knapen te doen... vraag hun zelf eens om wat adviezen.
De innovatieve bijdragen van IS aan de het lichaam van menselijke kennis op het gebied van creatief moorden is indrukwekkend op een bepaalde manier inderdaad. Maar ik denk dat er vraagtekens te zetten zijn bij de effectiviteit als oplossing van het IS-lamitische vraagstuk. Maar als de werking ervan zou kunnen worden bewezen dan zie ik de bezwaren in de verste verte niet opwegen tegen de voordelen.
Denk niet ze durven dat gezien al die moslim protesten tegen geweld en terrorisme in naam van de Islam. Ik zeg het nog tegen de buurman gisteren. Helaas zegt hij tegen de buurvrouw niet naar hem luisteren hij is lam.
Het is makkelijk Hannie en Monique uit de islam te halen, maar het is enorm moeilijk om de islam uit Hannie en Monique te halen..
Maar natuurlijk komen ze gewoon terug, omdat mensen zijn maakbaar, kneedbaar, manipuleerbaar, na de juiste socia;listische hersenspoeling.......
Kunnen we niet gewoon een hoestende Chinees langs die IS-kampen in Syrië en Irak sturen?
Soms is de oplossing zo eenvoudig....
Nou ja, misschien moet je hen iid een flink stuk land geven. Kunnen allen die zich aangetrokken voelen daar heen. Uiteraard om lauter en alleen in de keuken te helpen. Diegenen die nu vast zitten ook. Vervolgens laat je hen een tijdje met rust. De deugmansen onder hen doen hun eerk in eigen gelederen en de populatie halveerd. Zoals bij elk geloof borreld de behoefte op om ook de rest van de wereld in zaligheid te laten verkeren en de aanval wordt ingezet. Vervolgens bombardeer of schiet je de laatste deugers helemaal de martelaar en het is weer een poosje stil uit die hoek. Zoiets.
Zo is het. Geef ze een soort van 2de Gaza dan zijn we er vanaf.
Mensen blijven graag in het verleden hangen, dat is het enige dat ze kennen. Te beroerd om een boek te pakken om zichzelf wijzer te maken en te bouwen aan een betere toekomst. Laat ze maar lekker zand happen, maar geef ze geen toegang tot wapens. Bij chimpansees gaat dat ook niet goed.
boeken zijn ook geschiedenis
@omeP | 01-02-20 | 09:18: En boeken lezen maakt je niet per definitie wijzer. Sterker, er zijn bibliotheken vol boeken geschreven die je als je ze serieus zou nemen aanmerkelijk dommer zou maken. Religieuze geschriften als meest voor de hand liggende voorbeeld, maar ook zelfhulp en kwakzalverij boeken, complotboeken, alle politiek-ideologisch gelul tussen twee kaften, pseudowetenschap op schrift en andere hersenverwekende gekrabbel dat maakt dat je als analfabeet beter af zou zijn.
@omeP | 01-02-20 | 09:18: veel boeken zijn fictie
IS zal terug keren als een Europese terreur organisatie en het volgende kalifaat zal zich in Europa bevinden.
Welkom welkom welkom
Lijkt me gek genoeg om realistisch te zijn.
De CIA geeft niet snel op...
Ga weg.
C&A ook niet
Terugkeer? Ze zijn toch al thuis in het door henzelf zo gewenste religieuze hell hole? Ik zie hier geen terugkeer in, immers ze waren hier nooit thuis, daarom gingen ze ook weg. De rest zijn leugens van stiekeme rukkers in de politiek en op de MSM. Thuis is waar je hart is, in het kalifaat aldus. En anders in de hel.
Terugkeer, ze zijn nooit weggeweest. Ze waren even in de luwte maar ze komen weer terug. Helaas net zoals.kanker wel eens terugkomt maar dan meestal veel venijniger.
De serie ‘de lokroep’ van Sinan Can spreekt boekdelen. Horen, zien & zwijgen lijkt helaas niet slechts het verleden, maar ook onze toekomst te bepalen. Waanzin ten top.
Allah w geen kalifaat.
Anders had hij namelijk alleen maar moslims geschapen.
#prutser
*wil
@Is dit nog nieuws? | 31-01-20 | 23:24: Gelovigen hebben daar een antwoord op. Vrije wil. Mensen moeten uit vrije wil zich onderwerpen. Handje helpen mag. En dit is op een manier die verder helemaal niemand kan uitleggen nodig. En ook geen vorm van narcistisch sadisme, want eh.. Allahs wegen zijn ondoorgrondelijk.
@Mazzelstof | 01-02-20 | 08:54: vrije wil is onzin, immers de wil van God....
@Is dit nog nieuws? | 01-02-20 | 11:08: Vertel mij wat. Maar gelovigen hebben bedacht dat ze dat nodig vonden. Wordt misschien een beetje moeilijk anders ongelovigheid een schuldvraag te vinden.
Welke apothekers? Die zijn toch allemaal omgeschoold tot billenwasser? Staan nu de hele dag in het bejaardencentrum onreine ongelovige kufarbillen te wassen.
Grootste deel van de 600-700 die hier binnenkomt zijn MOElanders... die wassen geen billen maar gaan in de (land)bouw. Overige deel zijn gezinsherenigers en """vluchtelingen"'" uit l'Afrique, Anatolie, Levant en de Hoorn van l'Afrique. En zij gaan zeker geen billen wassen.
@Graaf_van_Hogendorp | 31-01-20 | 22:16: kufarbillen. Nieuw woord geleerd.
Wanneer gaan onze apothekers eens naar Allepo retour? Inclusief die miljoen Merkel helpende handjes. Syrie opbouwen. Lekker weer op de knietjes naar Mekka onder Assad. Hop hop weg wezen!
Zij gaan zodra de mossels uit Bosnie in the nineties teruggaan naar hun heimat.
Namelijk niet, in de oitkiering en levenslang in een sociaal huurhutje.
Vergeet niet 2021 kartel te stemmen tata's! Meer meer meer van handophoudende types aub. Gezellie!
Bijna. Op dit moment is tegen de stadsgrens van Allepo een offensief gaande van Turkse puppets tegen Assadtroepen. En terwijl zij gebied in het zuiden verliezen. Ik verwacht dit jaar nog een volledige overgave van de puppets.
Die gaan nooit erug. Dit is het land van melk en honing waar je nooit meer hoeft te werken als je eenmaal binnen bent.
Religie is zéker geen validatie voor moreel en doe-es-effe normaal. Religie is een doctrine waarbij er geen weg terug is. Hierna gaat het verder is je verteld, maar die verder is goed zolang je aan mensgeschreven regels houdt (hier vaak erfzonde) . Moreel is ingebakken in he mens zijn. Wat gij niet wil dat u geschiedt..
Zit bij de veroveringsideoologie anders, en die vertelde waarteid is troef.
Denken ze.
Religie, en Zéker een veroveringideologie werkt steeds minder. Allah/god weet wat is, geweest, is, en zal gebeuren + dit leven is een test. Als de uitkomst bekend is..
Is het nooit een test.
Dit hier benoemen is ook kansloos. #Stemzeweg..
Disclaimert: Wat we hier intikken geeft nooit genoeg tegenwicht, tegen hen , die ons verkochten.
Neem er nog eentje! Dit is niet te lezen man!
Erger, en ik vertrouw mijn dierbare GS, wat wij hier intikken, kan tegen ons gebruikt worden. Zucht. #Stemzeweg!
Een van de vele redenen dat ik zo'n bloedhekel heb aan D66 is wel hun islam geknuffel. Ze doen dat maar om 1 reden: Wilders pesten. Dat ze daarmee heel Nederland in gevaar brengen als ze ervoor ijveren IS'ers terug te brengen, dat boeit niet. Wilders dat is hun target, dat mag wat kosten.
En wat die IS vrouwen aangaat, een bewijs temeer hoe extreem achterlijk islam is. Klitloze monsters in zwarte gordijn verpakking. Je zo laten behandelen als vrouw betekent dat je volmaakt geschift bent.
We worden geofferd.
Vergeet niet dat die zwarte gordijnen hun klitje zijn kwijtgeraakt toen ze nog jong waren. Onder zware druk van de familie, die zelf weer onder zware druk van hun gemeenschap stonden. "Je zo laten behandelen als vrouw" is dus relatief.
@Nivelleermarionet | 31-01-20 | 22:07:
Is een jong meisje geen vrouwtje dan?
@Nivelleermarionet | 31-01-20 | 22:07: je zo laten behandelen als van oorsprong blonde Hollandse vrouw is uiteraard totaal geschift.
Zijn gewoon aandachtshoeren. Niets over zeggen daar kicken ze juist op.
@schijtzat | 01-02-20 | 07:28: Het verknipt zijn is precies de reden waarom islam voor hen aantrekkelijk is. Maar het geldt natuurlijk voor alle vrouwen die vrijwillig islam aanhangen dat er een verklaring moet zijn met psychische gestoordheid of dwang of een combinatie van beide als grondslag. Een andere is er niet.
Prima, dan kunnen ze hier weer vertrekken. /droom modus uit
"In gevangenenkampen in Syrië en Irak landen zitten nog duizenden vermeende IS-sympathisanten vast."
Sympathisanten, sympathisanten?!?!? En ook nog ''vermeend"?!?!?! Het zijn godverredomme allemaal loepzuivere, 18-karaats IS leden, niets minder. Als al die tyfuslijers in Al Hol en andere "gevangenkampen'' al vermeende sympathisanten zijn, waar zijn dan de echte ISers?
"De slechte omstandigheden in gevangenissen en interneringskampen en complicaties bij het berechten van de verdachten kunnen ervoor zorgen dat zij verder radicaliseren, zeggen de onderzoekers."
"Verder radicaliseren"?!?!?! Nog verder? Ze waren de laatste jaren nog niet geradicaliseerd genoeg of zo? En dat zeggen 'onderzoekers'? Wat onderzoeken die mongolen eigenlijk?
Als de regering tussen nu en de volgende TK verkiezingen van maart 2021 al die IS ratten die zich nu nog in Syrië bevinden, niet collectief het Nederlanderschap heeft afgenomen, en niet alles in het werk stelt om die ratten buiten Nederland te houden - inclusief hun kalifaatkleintjes - dan stem ik PVV, scout's honour.
Het moet afgelopen zijn met die pleidooien om die IS ratten 'gecontroleerd' terug te halen, of alleen hun kinderen terug te halen (want die "hebben er ook nooit voor gekozen om in Syrië te wonen"; nee, kleine kinderen 'kiezen' nooit waar ze wonen, dat bepalen hun ouders voor ze).
Opzouten met lieden die alles waar Nederland - en het westen - voor staat, hebben verworpen om lid te worden van een middeleeuwse, duistere, wrede, intolerante, islamitische sekte, die vele duizenden andersdenkenden op de meest gruwelijke wijzen hebben vermoord, die duizenden Yezidi meisjes/vrouwen tot slaaf (in het huishouden en/of ter bevrediging van de seksuele lusten van de ''strijders'') hebben gemaakt. Voor dit soort islamitisch teringtuig is geen plaats, ik herhaal, GEEN plaats, in Nederland.
Zo is dat, @Dr. We kunnen er nu al van uit gaan dat je PVV gaat stemmen. Want het niveau waar je tegen ageert is het deugniveau van de TK met paspoort angsthaas Broekers Knol, rechters die nergens bewijs voor zien en de pers die eufemistisch blijft schrijven over de koks en koekjes bakkende nannies die de vernielingen, verkrachtingen, onthoofdingen en andersoortig dood en verderf jegens de bevolkingen van Irak en Syrië op hun naam hebben staan. Je hebt van a tot z gelijk.
@eastender | 31-01-20 | 21:44: Van i tot d
Toen IS aan het slachten ging in Syrië riepen moslims in Nederland dat het terroristen waren en zich niet eens “goed”moslim mochten noemen.
Nu dat ze op punt staan allemaal terug te keren hoor je geen enkele moslim meer.
Het zijn tenslotte de kinderen, broers, zusjes van die zogenaamde “goede” moslim.
Van hetzelfde schapenvel een pak.
@Ruimedenker Ik hoorde de (overwegend Soennitische) Moslims vooral jammeren over de Aleviet Assad. Over de vrome Soennietische moordenaars en verkrachters van ISIS hoorde je ze nauwelijks. En nog steeds niet. Ieder normaal mens ziet wel in dat een wereld zonder Jihadisme en Moslim extremisme een veel betere wereld is. Moslims niet en zodra een niet Moslim erover begint, zijn het wegkijken, naar anderen ( de Jod, eh Zionisten) wijzen en de racismekaart niet meer ver weg. Dat gaat tot in de TK door, Kijk maar naar die Turken van DENK.
Nog 3 zekerheden dan; (radicale) islam is even onuitroeibaar als (radicaal) salonsocialisme (PvdA/Portemonnee vd Ander), of muntkruid uit eigen tuin/balkonbak (al dan niet voor een slap glaasje Job Cohen-muntthee met heel, heel, veel schepjes suiker.
.
Kijk, destijds hadden wij het gewoon moeten houden bij die WEL compatible Spanjool, Italiaan en Portugees, al dan niet aangevuld met OOK een goedkope Pool)!) of Tsjech. Er stonden hele dorpen rijendik daar te trappelen om hun landgenoten achterna te gaan.
.
Maar nee. Er moest en zou(!) OOK een gedeelte arbeid komen uit Achterlijk Anatolie en naar, raar Rifnafferland.
Met als stevigste Pijler de islam, die deze analfabete volkeren ongeletterd maar daardoor extra gehoorzaam aan het Woord in dat Heilig Vod, hun verblijf in vogelvrij verklaard koud kikkerland Nederland verzachtte.
Want geld bleek ook niet alles, nee, toen gingen de mohammedaanse analfabetici (#*^) klagen over normen en waarden die ze niet beviel.
.
Maar weggaan, teruggaan naar koetkoeltoer van herkomst?
Dat niet.
Geld opsturen, ja, dat wel.
.
En 60 jaar later mijmeren de kleinkinders met inmiddels vaak al hun eigen mohammedaanse wormpies, over die prachtcultuur van ze, die opa en oma zo easy hadden achtergelaten en verslonst! Weer terug naar het ECHTE Turkije en Marokko, dat van toen!
Maar dan wel in kokend kikkerland Nederland.
Dat dan weer wel.
Morons. (en daarmee bedoel ik de W-Europeanen)
Een waarheid als een geit.
Gezinshereniging...... een grote vergissing.
Aanvulling; hoe die analfabete ongeletterden braaf en steeds braver gingen leven naar de Letter der Wet van het Boek, was uiteraard met dank aan de imam, de conservatieveling en radicaal in schaapskleren die het volk mooi in de bidlokalen via soera's en wat al niet kon vertellen wat Mo nou precies wilde zeggen in al die spannende avonturen van hem en het Plan van Allahlalala.
@chicago river | 31-01-20 | 21:10: En niet te vergeten de talloze PvdA'ers/GL'ers. Zij hebben het gefaciliteerd, ondersteund en het verbreid.Wouter Bos die in een zwarte doeken gehuld meisje het PvdA podium opsleurt. De Shirin's die, verbaal maar wel onder de gordel belaagd worden door "feministen". Dat werk.
@Ruimedenker | 31-01-20 | 21:09: Dat heeft een ontzettende aanzuigende werking. Daar hadden ze veel meer restricties in moeten bouwen.
een enkeltje birdseyeview atlantische oceaan met Ghulio Poch Airways. Met open armen terugkeren, geen taakstraf want zelfs geen bewijs, reintegratie, bijstand, toeslagen en hulpverleningscircuit zou belachelijk voor woorden zijn want zelfs de corona repatrianten moeten hun quaraintaine zelf bekostigen
Gezien het hierboven staande relaas over het coronavirus: als we nu eens dat virus in zo'n kamp binnensmokkelen? Alles in quarantaine en afwachten wat er overblijft? Het is tenslotte maar een griepje.
@Synecdoche | 31-01-20 | 21:14: En het zou de wil van Allah zijn.
Die wijfjes zitten prinsheerlijk verzorgd door de staat in hun sociale huurwoning, op hun hoogpolig tapijt, met hun lcd-tvm Miele en gratieschhhhh met bijstandsuitkering.
En natuurlijk met gratis internet om hun IS-propaganda te verspreiden. Allahu Akhbarrrrrrrrrrrrr.
De grote zorg is dus: maken deze terugkeerders deel uit van een groter plan. Dat weet je niet, maar de AIVD zal er wel bovenop zitten op een slimme manier.
Met Akerboom als baas weet je zeker dat de AIVD een nog grotere puinhoop zal zijn, wat dat betreft is de banencarrousel een garantie op mislukking op mislukking.
Sure .......... vertrouw maar op vadertje staat (NOT !!)
AIVD kun je voor een boodschap sturen. Zijn veel alerter dan bijvoorbeeld de Belgische dienst.
@Kuifje-naar-Brussel | 31-01-20 | 20:53:
Juist! In Brussel is men niet echt snugger.
@Eirrah2000 | 31-01-20 | 21:29: Ik ben iets minder paranoïde dan jij, hoogstwaarschijnlijk.
Ja, dat doen ze vast. George Soros wilt nog steeds zijn links-liberale wereldkalifaat hebben.
@Kuifje-naar-Brussel | 31-01-20 | 20:53: Pff, wat een vergelijking. Jansen & Jansen zijn daar nooit weggeweest.
@Kuifje-naar-Brussel | 31-01-20 | 20:53: proest, weet je hoe ze aivders bij andere echte diensten noemen buitenlandse dus, vrijvertaald zeikwijven, staan niet heel goed bekend, en vinden ze iets perongeluk geven ze het direct weg
Hans, get ze Flammenwerfer!
Gummie Puppen!!
Aber Herr Deksmaat. Sind sie fielleicht das Klima vergessen? Flammenwerfer? Dann bekommen Sie ärger mit der Greta.
Ja natuurlijk bestaat IS nog, kijken hoe hard die gasten die zo zielig deden vanuit de gevangenis zich straks weer aansluiten als ze de kans krijgen.
Daarom gewoon de strop voor deze moordenaars, meest humane naar de slachtoffers ook.
@marretje
Maar ze zijn zooo lievvvv. Cynisme uit, maar ik vrees dat het links zo zal worden verwoord.
@toetssteen | 31-01-20 | 20:35: Voor links is het allemaal extra stemvee wat ze in hun schoot krijgen geworpen.
@Nehemia | 01-02-20 | 06:38: alsof die gaan stemmen. Links spoort sowieso niet.
Ik vind guillotine humaner dan de strop.
Jommes, nog één keer:
De terreur is niet die ene mega-aanslag.
De échte terreur is de sluimerende, niet te stoppen, islamisering van de wijken, het onderwijs, de verenigingen én de samenleving als geheel.
De échte terreur is het in 50 jaar volledige omkatten van alle grote West-Europese steden in islamitische smeltkroezen van intolerantie, homohaat, jodentreiterijen en algehele teloorgang van de publieke ruimte.
Gefaciliteerd door MSM en politiek.
Al 25 Tweede Kamerverkiezingen lang gesteund door U, uw buren, uw collega’s, uw kennissen, uw familie én de rest van de Zwijgende Meerderheid.
Nederland wil gewoon meer Islam. En dat zal Nederland dus krijgen ook.
Juist.
Aanslagen zijn speldenprikjes.
Totale overheersing is het probleem. Het is een kwestie van tijd.
Klopt helemaal, en ze zijn elke maand weer een beetje meer aanwezig en ze worden ook steeds agressiever, arroganter en zelfbewuster. Dit gaat hier gierend uit de klauwen lopen...
@Graaisnaaiert | 31-01-20 | 20:44: Hier in Brussel zijn ze binnenkort al de grootste. Gaat ook politieke consequenties hebben. In Antwerpen was onlangs een raadslid dat pleitte voor aparte bussen voor mannen en vrouwen.
@Kuifje-naar-Brussel | 31-01-20 | 20:55:
Ik ken de Belgische demografie niet. Bent u serieus nu, want dat zou wel ernstig zijn in seculier West-Europa.
@Kuifje-naar-Brussel | 31-01-20 | 20:55:
Volgens mij is Kuifje op sprong de beste troll van alle geenstijlers! Het doet alsof ie van de vvd is maar ondertussen is het gewoon een communist.
Voorzittert, ik hield even mijn adem letterlijk in, toen ik uw tegel las. Niet omdat het nieuw voor me is, maar door het weer even, zo scherp gesteld, te lezen.
U heeft gelijk. Of laat ik het bij mezelf houden. Ik vind dat u het juist ziet.
Soms raak je zo gewend aan iets, aan veranderingen die zich meer en meer uitbreiden, dat je er van in slaap kan sukkelen. Ben weer wakker, (maar niet woke).
@Kuifje-naar-Brussel | 31-01-20 | 20:55:
Onze moderne EU Hitler Guy Verhofstadt zal dit ongetwijfeld met volle overtuiging steunen, de smerige rat.
@Graaisnaaiert | 31-01-20 | 21:02: Interessant experiment. Wat ook hier opvalt: segregatie. Er zijn wijken waar ik nooit kom, en de mensen die daar wonen -vooral de vrouwen- komen volgens mij nauwelijks zo'n wijk uit.
@Graaisnaaiert | 31-01-20 | 21:02: ik heb het interview met dat raadslid ook gelezen.
@Graaisnaaiert | 31-01-20 | 21:02: t klopt wat kuifje schrijft.
@Kuifje-naar-Brussel | 31-01-20 | 21:47:
Behalve als ze een bomgordel ophebben dan mogen ze opeens wél de wijk uit.
Alle gevangenen die nu vastzitten gewoon executeren. En vanaf nu geen gevangenen meer nemen, if you catch my drift. Ze zeggen dan altijd "ja maar we moeten ons niet tot hun niveau verlagen, dan zijn we geen haar beter enzo". Pardon? Dat kan echt wel hoor, dan moet dat dan maar een keer. Fight fire with fire.
Ja mee eens, zelf dacht ik aan de galg.
@marrretje | 31-01-20 | 20:27: Nee, guillotine. Schijnt aardig afschrikwekkend te werken ook, koppen op staken.
Tot hun niveau verlagen? Wij stoppen geen mensen in brandende kooien. Ze krijgen heel humaan de kogel. Geen pijn en gelijk dood, want dat laatste verdient het uitschot wel.
Prima, maar dan wel jij. Ga je handen maar eens vuil maken met bloed en ellende. Denk dat je al je broek volschijt zodra je de spangreep naar achter moet trekken
Ik ben ondertussen allang om. Geef die beesten een eigen reservaat, waar ze koppen kunnen snellen, vrouwen kunnen onderdrukken, met kinderen kunnen trouwen, slachtoffers van verkrachting kunnen stenigen, mensen als Jetten van flatgebouwen kunnen afkukelen en wat er nog meer in die zieke koppen van ze omgaat. Gewoon, daar ergens in de Levant, paar 100 vierkante kilometer, met wachttorens, prikkeldraad en mijnenvelden om ze binnen te houden en iedereen die ervan droomt dicht bij Allah en Mo te zijn mag daar wmb direct heen, sterker nog, betaal hun enkele reis vliegtickets. Wel even paspoorten inleveren en bezit aan de NL-staat afstaan maar dan ook echt opgehoepeld en tot nooit meer ziens, we schrijven niet. Toedels!
Eens!
Eerst decimeren en daarna een eigen plekkie geven met een kroeg, dat hielp bij die indianen ook.
Het lastige is... ze denken dat ze dat al hebben - en dat ze er bij voorbaat al gratis heen kunnen.
-
Ze noemen het zelf: 'jannah'.
Precies, Irak en Iran zijn prima op te delen in een koerdische staat, een seculiere perzische staat en een islamitische staat. Vooral die laatste zou een oplossing zijn. Erken die staat, geef ze een paspoort, en laat ze het daar lekker uitzoeken. kun je gelijk een andere nationaliteit intrekken, zijn ze ook niet stateloos meer. beperkt handel toestaan, geen visa uitdelen, en iedereen die zich zo nodig uit islamitische geloofsovertuiging wil misdragen lekker naar 'huis' sturen. Er zitten er genoeg in kampen en gevangenissen, en anders weten de israeliers ook nog wel een paar. Probleem blijft dat ze graag de wereld willen onderwerpen, maar de oost duitsers wisten zichzelf ook goed binnen de muren te houden.
ander probleem is dat je nogal wat grond nodig bent, er zijn een boel moslims die de islam boven de staat stellen. Gelukkig zijn er ook een hele hoop die liever in een vrij land wonen, zie de immigratie naar noord/west europa. Dat is lang niet altijd vanwege die outkiering.
@Jacques_SiConto | 31-01-20 | 20:45: Het probleem is alleen dat het soennitische deel van Irak en Oost-Syrië altijd al tramalant hebben gegeven. Het was ooit de thuisbasis van Saddam Hoessein, die panarabische dictator. Toen de Amerikanen hem en zijn regime van de troon stootte, toen waren ze vergeten wat te doen als je een nationaal-socialistisch regime verwijdert: Deprussificeren. De Amerikanen knikkeren gewoon de soennieten de laan uit en zetten er de sjiieten voor in de plaats, die hen terug gingen onderdrukken. Hussein kon niet terugkomen, dus dan maar wat radicaler en zo was de voedingsbodem voor ISIS ontstaan. De Amerikanen hebben de schade door het weghalen van Saddam Hoessein nog steeds niet opgelost, waardoor de voedingsbodem voor ISIS er nog steeds is daar.
Even een algeme opmerking : Als je ongedierte diervriendelijk bestrijdt kom je er nooit vanaf en we breken hier onze nek over de koekoekseieren.
Als de EU nu eens een keiharde stelling in zou nemen tegen IS, zou onze regering het dan eindelijk ook eens durven?
En doen?
"We breken hier onze nek over de koekoekseieren". Opmerking uit duizenden! lol.
De EU is pro-Islam. Beluister Zimmerschwanz.
De Daltons sisters
Stuur gewoon een paar Wuhan-Chinezen naar zo’n kamp, en doe de hekken op slot. Probleem opgelost.
Wat dat betreft kan Corona nog een zegen blijken te zijn.
of een f16 met verkeerde info... zo een vergis bombardement
Vast wel een paar Oeigoeren besmet.
Sie sind wieder da.
Komen die Toyota's toch nog van pas. Maakte me al zorgen.
Schokkend. Dat heeft echt iemand voorspeld...
Wat verrassend zeg. IS is een afsplitsing van Al Qaida, dus het heeft weinig zin om IS te bestrijden als je Al Qaida alle ruimte geeft en zelfs bewapent, zoals de Turken en het gros van de Europeanen doen.
Ik hoop dat ze vooral elkaar finaal gaan afslachten.
Gaat gebeuren maar wel in Duitsland, Frankrijk, Nederland.
Veel plezier.
Ach we hebben ook die "Free Syrian Army" getrained en bewapend. In Syrië was die groep beter bekend als "Daesh", ofwel, ISIS. Het hele bestaansrecht ligt in die Arabische Lente in een poging om Syrië en Iran te ontwrichten. Met dank aan Obama/Clinton.
Exact! Onze regering doet er alles aan om zowel in binnen- als buitenland de verspreiding van de Islam van Al Qaeda en IS te bevorderen.... Niet gek dat ze weer terugkomen dus...
@Shadowzz | 31-01-20 | 20:21: pas op de aivd is onderweg, zo negatief over Obama en Clinton how dare you
De terugkeer die je wist dat zou komen
Dankzij onze inzet worden we beloond met een extra dreiging.
We hadden ook geen keus, als IS baas was geworden, hadden we nu veel minder ongelovigen.
Dat moet beloond worden.
De gedachten en 'idealen' van IS e.d. zijn nog springlevend.
Het is helemaal niet voorbij.
Als ze de kans krijgen in Irak of Syrië komt het weer op.
Het is dat gedachtegoed dat de trekker overhaalt.
Als een mentaal virus dat het gedrag van mensen beïnvloedt.
Daar moet je zijn.
"Islamitische Staat werkt aan terugkeer"
Das mooi nieuws voor 'onze' terugkeerders, dan kunnen ze per omgaande terugkeren.
Ook voor nog dubbende potentiële terugkeerders een uitkomst: die kunnen per direct doorreizen naar deze nieuwe islamitische (heil)Staat.
Ja dat dacht ik ook al. Probleem opgelost.
Zijn we eigenlijk nog in oorlog met IS?
Ben je geen moslim? Ja.
Zolang die IS-idealen bestaan: ja.
Als moslims de kans schoon zien, zullen ze weer proberen om een Islamitische staat te stichten.
Voorlopig zijn ze even genezen, ze dachten allemaal dat het zou lukken in die zandbak, maar dat viel gelukkig tegen.
Zou zeggen: een voorlopige wapenstilstand.
@Veepert | 31-01-20 | 20:16: Ze slachten voornamelijk moslims af. Je moet ook nog eens voor de juiste club zijn in die moslim wereld.
@snapal | 31-01-20 | 20:21:
En nou maar hopen dat IS in Afrika niet groter gaat groeien.
@Shadowzz | 31-01-20 | 20:23:
Toch alleen omdat er geen "ongelovigen" zijn in die zandbaklanden?
Iedereen is wat daar, een ongelovige is een paria.
Hangt er van af wie je met 'we' bedoelt. Jij en ik wel. Onze overheid daarentegen staat klaar om ze zo snel mogelijk van Toyota's te voorzien...
Het is te verwachten dat dit kabinet binnenkort een eerste islamistische Staat-staatssecretaris benoemt om de belangen van IS optimaal te dienen.
Kaag loopt zich al warm. Ollongren is nog aan het inlezen.
Jette slaat deze even over.
@Piet Karbiet | 31-01-20 | 20:23:
Hennis terug in de Nederlandse politiek?
Dat wordt dringen voor de post “islamitische zaken”.
Hupsakee. Lekker islamitisch koppen eraf hakken, homo's van de toren flikkeren en er zeker van kunt zijn dat je weer helemaal welkom bent in Nederland. Mooi land toch.
Dit gezwel kun je niet verwijderen.
De enige mogelijkheid is iets met wortel en tak.
De geldstromen erachter moet je neutraliseren.
Wel mooi dat die zandbakvrouwtjes bijna allemaal meerdere keren getrouwd zijn.
Elke keer als er ene kapotgeschoten wordt zijn ze weer naar de volgende.
Over Kechs gesproken.
Bij gebrek aan 72 beloofde knapen in de hemel, proberen sommigen die 72 dan maar hier op aarde te incasseren....
Probleem is wel dat die baarmoeders gewoon blijven ratelen. Is nou niet echt de meest gewenste situatie om als kind in op te groeien, moeders met kinderen van meerdere stukgeschoten terroristen. Gaat ons via de kinderbescherming klauwen met geld kosten, los van het feit dat die kinderen hier gewoon kansloos zijn.
.. dat lijkt mij vanzelfsprekend. Europa - of meer precies de EU - is ook het voorfront van de fundamentalistische islam.
Dit voor demense die zich vertwijfeld afvragen of onze politici naïef zijn en waarom zij niet zien wat er gebeurt in de als kool groeiende asielindustrie.
Dat zien zij dus wel degelijk. Haarscherp. Omvolking is noodzakelijk om iedere verkiezing van een kans op verbetering in de kiem te smoren.
Je ziet nu al hoe snel de reclame verandert, je zie meer dan de helft buutnlaanders in die filmpjes. Omvolking in progress en amsterdammers zien het lachend aan.
@Ongeblustekalk | 31-01-20 | 20:13:
.. kijk geen TV meer en luister nog maar sporadisch naar de radio.
Dan valt het extra op hoezeer vooral de reclamewereld de agenda pusht van het globalisme. Nog meer banaal-fanatiek dan de mouthanen van de media-zelf.
De voortekenen laten een kleine kans zien op doorbreken van verlichting binnen de islam. Uitsluitend in onwaarschijnlijke landen als Iran en Saudi-Arabië. Tegen de weerstand van de zittende macht in, vanzelfsprekend.
Hier wordt de verduistering juist gesubsidieerd, uit naam van "inclusiviteit & integratie"..
@Jan Passant mk2 | 31-01-20 | 20:28: Hoe kan iets opvallen wat je niet ziet en hoort. neem een ander in de maling, poseur.
@Ongeblustekalk | 31-01-20 | 20:53:
eenvoudig. Het verschil tussen de tijd dat ik dagelijks de media volgde - en nu. Is het in een paar jaar niet wat warm geworden in je pannetje Kermit?
Grenzen dicht en gewoon daar lekker laten religiën.
Opvang in de regio is toch echt het best. Het geld is daar veel meer waard en effectiever te besteden en ook geen cultuurschok.
"religion is stom"? Is het nodig om alle religies te besmeuren Al's je een waarschuwend stuk over de radicals Islam plaats?
Zeg dan: islam is stom.
Ik zeg op mijn beurt: satirische weblogs zijn ook stom.
Nou Wallie, dat is dan weer heel selectief.
Wel de islam maar niet jouw religie.
Ok, islam is ronduit pet, maar aan iedere religie kleven nare dingetjes.
Shut the Fuck up Walter!
@Ruimedenker | 31-01-20 | 20:16: Aan de grootste atheïstische steomingen van de 20e eeuw, marxisme en nazisme, kleefden ook "nare dingetjes".
@Ragnar Lolbroek | 31-01-20 | 20:18: Thanks Donny
@WalterSobchack | 31-01-20 | 20:22:
Zeker.
En aan mij, overtuigd Atheïst, kleven ook wel eens nare dingen.
Dat mag je best zeggen.
@Ruimedenker | 31-01-20 | 20:27: maar dat is gewoon omdat je je niet zo vaak wast. Qua gedachtegoed zit je in ieder geval niet in de waanbeeldenhoek.
Walter Welcome!!
(Wat een comeback Mr_Natural, repsect)
Ze gaan terug naar het jaar 600? Halelujah!
REAGEER OOK