Overbevolking Amsterdam in 2 Tweets
Politie Amsterdam verpest feestje in Stopera
Terwijl in het Amsterdamse stadhuis de champagneflessen ploppen, zitten ze op de politiebureaux bij de pakken neer. Van het geld waarmee Het Blik Agenten dat opengetrokken zou worden heeft Klaas Dijkhoff een Kia Niro en een verbouwing gekocht en daarom moet er nu zwaar bezuinigd worden bij de Amsterdamse hermandad. Er gaan twee politieburo's in de avonduren dicht en die andere gaan nog maar 1 uurtje per dag open. De Grachtengordel en De Wallen worden teruggegeven aan de scooter- en Audi-boys uit de Top600. Fietsers zonder nachtlampjes worden voortaan met rust gelaten. Pinautomaten verdwijnen. En omdat ieder nadeel een voordeel hep (Amsterdams gezegde). Iedereen mag weer blowen en drinken in het Centrum, en daarna met een snorder of een bierfiets naar huis. Is het toch nog feest in het Mekka van de Narcostaat.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk
Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis
KASSA! 'Brug over het Amsterdamse IJ nu al HONDERDEN MILJOENEN duurder'
Maar hee, dan heb je ook niks
