Politie: Marokkanen mogen gewoon Arno klappen
Zaak Wellens ook weer opgelost!
Dat was nog best een brisant verhaal begin september. Journalist Arno Wellens maakte kennis met de biculturele samenleving en werd gekopschopt door Marokkaans scootertuig na een opmerking over aso-gedrag in een bioscoop. Alles werd live gestreamed op de Facebook en de zeven hyena bontkraagjes + scooter konden op een presenteerblaadjes bij de popo afgeleverd worden. Kat in het bakkie voor de Sterke Arm zou je denken. Maar nee, hoor. Geen lijk, geen zaak. Politie laat de zaak schieten. De misdaadcijfers zijn weer bijgesteld & Nederland is weer een stukje veiliger. Dit is het land waarin u woont. Het land van...
Social
Reaguursels
InloggenDe Westerse cultuur is niet te verenigen met de Islamitische cultuur. Na tig jaar integratie mag dat inmiddels wel duidelijk zijn. Wat is de oplossing? Straffen waar het pijn doet. Sluiten van moskeeën als imam's over de schreef gaan, ouders geldboetes opleggen als kinderen over de schreef gaan (of uitkering tijdelijk stopzetten), verplicht Nederlands leren (hoe wil je anders kunnen integreren? Zo niet, opzouten). Heropvoeden laten we maar zeggen. Niet verwachten dat het allemaal vanzelf gaat.
Probeer het maar, optreden tegen islamitisch geweld. De overheid zou misschien wel willen, of ook dat niet, maar is veel te bang voor onvrede onder onze islamitische medeburgers. En dat zijn er een heleboel, gemotiveerd, agressief en heel vaak gewapend. Kansloos dus.
@Maris v.d Hof5393 | 23-11-19 | 10:15: Pappen en nathouden is het devies. Zo worden kinderen nu ook opgevoed, of eigenlijk NIET opgevoed. Er wordt ze gevráágd of ze heel misschien iets willen doen of laten Nee? Okeé, dan niet. Even goeie vrienden.
Lijkt mij dat Arno de Nationale Politie in gebreke moet stellen en het schadebedrag + immateriële schade van de NP vordert met een gerechtelijke civiele procedure! Dat zou een novum kunnen betekenen in de jurisprudentie en de politici en politie eindelijk dwingen daadwerkelijk wat te doen aan deze wantoestanden, van (te laat) opgenomen aangiftes met bekende daders, die op de plank blijven liggen en vervolgens in het grote archief van de vuilverbranding eindigen!
Leg de kosten maar weer neer bij de belastingbetaler. Dank u wel.
Totdat het volk het recht in eigenhanden gaat nemen en dan is het weer racisme.
Volgende keer zeggen dat het een Nederlandse wielrijder was. Dan mogen ze wel in actie komen.
Huh, wat is dit voor onzin? Jezus! (p.s. is een hollands spreekwoord, sorry voor de mensen die christelijk opgevoed zijn)
Ja man ... we zijn zo`n beetje het lafste volk ter wereld ..
Maurice Berger, ( Frankrijk) kinderpsychiater die met jonge Noord-Afrikanen werkte: “Niet één waar ik mee te maken heb gehad, gaf blijk van enig schuldgevoel.”
De meerderheid van de Nederlanders bestaat uit laf linkse kiezers die gewoon bij de deugroedel willen horen en zolang ze het nog goed hebben en hun niets overkomt blijven ze laf en links stemmen.
Misschien als de stront echt de ventilator raakt dat ze bangetjes wat anders gaan stemmen.
De politiek en in het bijzonder Mark Rutte weten dit heus wel maar denken na ons de zondvloed of ze zijn allang gevlucht naar een warm oord met hun poen.
Ze spreken toch weleens over de stilzwijgende massa, die erbij staat en niks doet?
Ik verdenk Nederland ervan een onwetende massa te hebben. Zij die niet willen weten en niet willen of kunnen zien, totdat ze het zelf ervaren.
Dat kopschoppen en het zomaar "uit het niets" mishandelen van onschuldige voorbijgangers gaat zo te zien nog heel groot worden. Verdedig u zelf! De overheid laat het er blijkbaar bij zitten!
Bestaan er ook subsidies voor Nederlanders die willen leren zichzelf te verdedigen omdat de Staat er niet meer in slaagt onze veiligheid te waarborgen?
Ken meer journalisten die er wel klaar met dat mocro-tuig zijn. Nederland zal in rap tempo steeds rechtser worden, en dat is prima!
Vraag me af of hij hierdoor überhaupt anders gaat stemmen. De zelfhaat zit diep bij sommigen. Voorbeelden te over.
Prima maar helaas te laat
Als dit een foto was geweest van een echt donkere jongen, in elkaar getimmerd door een groep blanken was de foto de hele wereld over gegaan.
Kim Kardashian (wie), Oprah, the Daily Show met die enge Trevor Noah en alle kranten hadden er allemaal schande van gesproken, dat dát kan in Nederland.
Wat is er toch aan de hand in Nederland.
Maar dat dit kritische journalisten, blanke jongeren en blanke ouderen overkomt... stilte.
Om ziedend van te worden, inderdaad.
Petertje zou er dan als de kippen bij zijn geweest om er schande van te spreken. Als het (weer eens) een blanke overkomt dan wordt het gebagetaliseerd. Racisme werkt maar één kant op.
Het meest racistische aan ons land zijn de slachtoffers van geweld en criminaliteit vanuit de finse hoek. Maar laten we ons vooral druk maken over de sint, piet en voetballers die uitgescholden worden.
Radio1 ?
Radio1 ?
Hallo Radio1 ?
Nieuws van alle kanten ?
Waar blijven jullie ?
Hij dacht even zijn witte privilege in te zetten, live streamen op fb en dan denken dat ze niets doen ofzo, dom. Dat je moet je alleen durven met een Glock op zak..
Grappig dat de bond voor journalisten zo stil blijft nu.
En maar willen staken wegens werkdruk.
We kunnen later toch echt niet zeggen; " wir haben es nicht gewusst.
Overigens is het helemaal niet waar dat je pas na een week aangifte mag doen. Je bent wettelijk gerechtigd om binnen 48 uur na delict op *elk* politiebureau in Nederland aangifte te doen. nac48 uur op jouw dichtstbijzijnde bureau en ze mogen die niet weigeren. Ze willen het misschien niet, maar ga maar heisa maken, wees assertief onder het mom, of 1x werk en opnemen of niet maar dan ook een week extra werk aan de klachten afhandeling + meer
Ik heb het onlangs nog meegemaakt met iets anders. Moest op afspraak.
Kon inderdaad wel een paar dagen eerder als je daarvoor naar letterlijk een andere provincie afreist.
Maar wat u zegt wist ik niet!
Er komt een tijd naderbij waarin de burger het wel moet gaan overnemen van de politie, althans wanneer de laatste door de D66-mentaliteit blijft aangestuurd...
Ik kan wat vertellen: ook bij camerabeelden die wel bewaard zijn doet de politie niks.
Terzijde: dit verklaart misschien ook waarom die ober kopschoppers in Praag gewoon met het vliegtuig naar huis wilden, i.p.v. anoniem met een auto terug over de grens. Ze rekenden er niet op dat de politie actie overnam. In NL kom je immers meestal weg met zoiets.
De is nu natuurlijk, al dan niet geholpen, ook eens mag terugklappen. Lijkt me wel wanneer je het beleid doortrekt. Triest, maar het enige waar zo'n groep respect voor heeft is een echte meerdere. Mierzoet zijn ze dan. Ze zoeken grenzen op. Dat kan, en moet je ze stellen. Zijn net kinderen...
"De vraag is nu natuurlijk" had ervoor moeten staan..
Nederland kan die kudmarokkanen niet kwijt aan Marokko hoorde ik op de radio.
Welnu Spanje kan dat wel, die hebben nl. een deal met Marokko. Ik zou zeggen Nederland maak een deal met Spanje en dan flikkeren die Spanjaarden ze wel over het nauw van Gibraltar
Omdenken Trumpstyle, approved!
Die deal is er al, heet Schengen. Hup in bus en afleveren daar!
Als de politie alleen maar is geïnteresseerd in makkelijk scoren over de rug van de burger en de rest laat schieten weet je dat het weer 1939 is :-(
btw het beste voor Arno, zeldzaam goede onderzoek-journalist.
Met name het interview bij Café Weltschmerz met Taco Dankers van GEFIRA is een knalharde oogopener. Dit interview alleen al maakt 100 jaar NPO volstrekt overbodig.
Ik heb groot respect voor Arno Wellens, zijn optredens bij Café Weltschmerz zijn wat mij betreft legendarisch. Goeie vent. Goed journalist.
Ik ook veel sterkte, Arno!!
Wat zou er in Israel zijn gebeurd na zoiets, vraag ik mij af. O ja, natuurlijk weet ik dat wel. Hadden wij, verwekelijkt zooitje linkmiechels, maar een greintje van die realiteitszin. Maar ja, joden zijn ervaringsdeskundigen in de omgang met de doodscultus-belijders.
Blijkbaar moeten eerst heel veel mensen er last van hebben voor er iets verandert of vewacht wordt van de politiek.
Heb een zoon van twaalf. Wat ik doe als ze hem met een roedel halfdood slaan? Die gedachte durf ik niet eens af te maken. Echt niet.
Dan staat Petertje r. vooraan in de rij om het te bagetaliseren en de schuld in de schoenen van uw zoon te schuiven.
Ik ben blij dat het voor Arno goed is afgelopen, en ik hoop dat hij nog vele jaren door kan gaan met goede onderzoeksjournalistiek. We kunnen Arno Wellens niet missen.
Het kan trouwens allemaal nog wel erger. In Brussel rijdt de politie de godsganse dag zo hard mogelijk en met de sirenes aan door rood. Negen van de tien keer zijn ze nergens naar op weg, het is gewoon gemakkelijk. Ik heb ze letterlijk vlak na zulke bizarre acties zien stoppen bij een broodjeszaak om even een baguette te scoren. Ondertussen zie je in Anderlecht en vlakbij stations Noord en Zuid openlijk drugs gedeald worden. Uitgaan in Brussel in het gebied van de oude Beurs wordt door de politie afgeraden, vanwege "groepen jongeren."
Dat is hier ook. Ik woonde vlakbij een strategisch logistiek punt in een drukke omgeving in de randstad.
Wekelijks kwamen per sirene alle hulpdiensten aangereden... je zag ze over een brug aan komen rijden, door rood licht, langs fietsers en wandelaars... om dan rustig uit te stappen voor overleg, eerst nog even keuvelen...
@Braco.me | 22-11-19 | 17:17: het mooist vind ik als de Koning of een minister er langs moet. Dan komen de motoragenten en die houden al dan niet midden in een hallucinante spits fluitend en gebarend alle verkeer tegen - ook mensen die al midden op een kruispunt zijn. Dan paar minuten wachten en voila, de zwarte bolide. En dan alles weer vrijgeven met een totale verkeerschaos tot gevolg omdat waar de auto's staan niet meer klopt met de verkeerslichten. Tsja, zo gaan je burgers wel van de overheid houden...
Kopschoppers hebben nu dus vrij spel? Wanneer je lang genoeg wacht zijn de camerabeelden gewist. Lezen ze dit mee, zal het geweld alleen nog maar toenemen?
Maar de politie heeft een zaak minder, er ligt tenslotte niemand in coma in een ziekenhuis of in een zak bij een crematorium? "Betreden van deze wijk geheel op eigen risico"-borden maar plaatsen dan?
Lang gelden liep ik met mijn neef door een stadje in Zuid-Holland en opeens kwamen een dozijn of meer stomdronken Marokkanen uit een cafe op ons af rennen, zonder enige vorm van aanleiding. We zijn er met enkele trappen vanaf gekomen. Marokkanen moeten zich afvragen waarom ze bij veel zaken geen graag geziene gasten zijn, ipv alleen maar te janken. Chinezen of Hindoestanen weigeren ze niet.
Als je dit op familiefeestjes vertelt willen ze je domweg niet geloven. De bron, hè. Die is niet betrouwbaar en zo.
Nou, in pakweg Gouda of Rotterdam geloven ze je wel hoor, en gooien er 10 anekdotes bovenop.
Tja, je moet ook niet van de politie verwachten dat ze gaan uitvoeren waar ze voor betaald worden. Het idee zeg. Tss...
Kan me niet voorstellen dat de gemiddelde wout niet wil ingrijpen. Ken er een paar persoonlijk en allemaal delen ze mijn mening over onze berbevrienden. Volgens mij kunnen ze geen kant op want geen geld, mankracht, fatsoenlijke leiding etc... Wat te doen?
@Spatnietmetpap | 22-11-19 | 17:10: berber
@Spatnietmetpap | 22-11-19
Eens
Zou u een agent nog als vriend willen hebben wetende dat als hij de opdracht krijgt u af te rossen dat nog doet ook.
En zo is het. Gefokt op gehoorzaamheid, niet op slimheid.
Tja wat blijft er over als de hermandad niks meer doet. Ik begin de Amerikaanse constitutie Second Amendment steeds beter te begrijpen. De hermandad vraagt je om het zelf op te lossen.
Dank. Ik steun u geheel in uw opvatting uiteraard.
Mick van Wely zei het gisteravond erg treffend bij Pauw.
Dat we ons mond vol hebben van racisme, maar dat dit óók racisme is.
Marokkaanse groepen tegen blanke jongens. (Ouderen, meisjes..)
Wat nog stelsigmatig voorkomt ook.
Knap gezegd.
En dan heb je nog dit terreur in groepsverband tegen ieder die ze onwelgevallig is.
Het is een groot probleem dat benoemd moet worden zoals het is. Namelijk geen 'jongeren' maar Marokkaanse jongeren.
Helmaal mee eens ! Ik regeer regelmatig met "stop rasistisch geweld / criminaliteit tegen blanken"
Heeft iemand een idee wat de echte misdaad cijfers zouden kunnen zijn? Hoeveel misdadigers lopen er vrij rond omdat het niet politiek correct is om misdaad aan te pakken? Het kan niet anders dan schrikbarend hoog zijn. Het land brand terwijl nutteloze graaiers in den Haag de andere kant op kijken.
80.000 minimaal.
1 miljoen?
@The2Amendment | 22-11-19 | 16:51: Hah nou als we het leger zouden inzetten dan verliezen we de strijd als het er zoveel zijn. Stel je voor dat de criminelen zich zouden verenigen. Dan zijn de rapen flink gaar.
@Kets22 | 22-11-19 | 16:58: Dat leger is net als de politie al geïnfiltreerd.
Ook voor de politie is het dweilen met de kraan open. Dit is een zaak voor de politiek. En we weten allemaal hoe de hazen rennen; met een rolstoel.
Nee hoor het is geen dweilen met de kraan open. Meer een kwestie van priorisering. Snelheidscontroles zijn lekker eenvoudig, je word er niet moe van en het levert geld op. Aanpakken van criminele asielzoekers of marokkanen is vermoeiend en levert geen geld op. Dus kiest de politie massal voor flitsacties en fietslamp controles.
@The2Amendment | 22-11-19 | 16:33: iedereen weet dat het zo is en ik begrijp het ook nog wel. Zeker als je weet dat als je die gastjes oppakt ze in no-time weer lachend door je buurt lopen.
@drs. Levi Samsonov | 22-11-19 | 17:05: Ook dat is een zaak van de politiek en wetgeving.
@Ignatius J Reilly | 22-11-19 | 17:07: akkoord.
Ik heb hetzelfde meegemaakt, ook door een groep, ze proberen je echt dood te schoppen terwijl je op de grond ligt gelukkig kon ik mijn hoofd goed beschermen met mijn armen, ik ken de filmpjes uiteraard. Door geluk kon ik wegkomen.
Enfin, aangifte gedaan en na een dag was het "onderzoek" al gestaakt kreeg ik te horen, ik was niet zwaar genoeg gewond! De camerabeelden die er waren zijn niet eens opgevraagd door de politie, die heb ik later zelf maar even gebracht, haarscherpe beelden, en weer werd er geen flikker mee gedaan. Mentaal heb ik hier een paar maanden last van gehad, ik was eerder nooit angstig, ik ben geen kleine jongen maar tegen een groep kun je niks beginnen, laffe honden zijn het. Soms denk ik wanneer ik de hoofddader zou zien fietsen dat ik hem maar gewoon kapot rijdt met mijn auto, dat stuk stront heeft toch niks toe te voegen aan de samenleving en zal het na mij gewoon weer doen. Aan de andere kant heb ik dan een groot probleem en kan ik mijn zaak wel sluiten als er geen inkomsten binnenkomen. Erg frustrerend, er wordt niks aan gedaan, je moet echt eerst half dood zijn met een permanente hersenbeschadiging wil de politie actie ondernemen.
Vreselijk. Waar kan je heen met je frustraties en gevoel voor gerechtigheid?
Ik zou het ook niet weten. Je moet tegenwoordig al de publiciteit opzoeken om iets gedaan te krijgen.
Hopelijk kom je eroverheen en ik zou zelf nu niks meer ondernemen.
Voor wat het waard is; mij hebben ze te pakken genomen een aantal keer vanwege herkomst uit een politiek discutabel land wat ze niet zo lekker ligt.
Geen kopschoppen, hoor. Wel flinke blauwe plekken en veel angst en nog wat ander terreur. En ik was (nog steeds haha) een meisje, hoe laf.
Uiteindelijk toen het steeds verder ging hebben mijn blanke neven het 'opgelost'. Ook nog gevaarlijk maar het hielp.
Met de ouders viel niet te praten.
Het is een drama met die onopgevoede kl$^&&**(n. Sterkte!
Het is lang terug. Soms zie ik er nog een lopen.. met zo'n aangeklede pinguin (nicht?) en kinders achter ze aan.
Ze kijken niet heel blij, want waar ze zo op spugen (de westerse vrijheid) willen ze misschien ergens zelf wel.
Slechts één heeft een blanke vrouw en heeft mij ooit nog kort aangesproken en een soort van spijt betuigd dat hij een 'rotjongen'was.
Over antisemitisme en buurtterreur hebben we het maar niet gehad. Ik was ook niet de enige die last had, wel de enige die de hakenkruizen op de muur kreeg.
Het probleem is op micro- meso en macroniveau en dat mogen de kranten en politici wel eens wat beter uitspreken..
Rot voor je (no sarc intended)
Het zou m.i. ook verplicht moeten worden om straffen, ALS die al opgelegd worden, breeduit onder de aandacht worden gebracht
Neem het gevalletje Miriam Kater, die voor de deur van haar huis/ werk werd aangevallen en ook een (dapper) meisje wat foto's nam een dubbele kaakbreuk werd geslagen..
Nooit meer iets van gehoord
Terwijl het 'voor de grap' best wel nuttig kan zijn om eens in kaart te brengen hoeveel schade dit volk toebrengt aan de maatschappij
Dader(s)
-(kuch) opsporing
- Juridische bijstand/ tolk
- Berechting / beroepen
- Detentie/ begeleiding/ herintreden
Slachtoffer(s)
- Schade/ zorgkosten / blijvend letsel?/
- Uitval arbeid
- Angststoornissen
Één jaar normale detentie kost al € 92.400,- per jaar (alleen detentie!)
... bijna 3xmodaal......
Dus zelfs als ze je aangifte opnemen komt het niet in de misdaadcijfers terug.
@Joost2B | 22-11-19 | 17:02: Voor een jaar detentie moet je, zeker als je een tintje hebt, heel meer gedaan hebben dan iemand in een rolstoel trappen.
Het is de onvoorspelbaarheid en de schaamteloosheid, denk ik, waar je minstens net zo van kapot bent als de trappen zelf. Het getuigt inderdaad van een uitzonderlijke lafheid dat Marokkaans straattuig altijd in groepen opereert. Ik heb ook het gevoel dat het vrij stelselmatig is gericht op mensen van buiten de eigen groep.
Mijn Aziatische vriendin, inmiddels vrouw, is bij herhaling lastig gevallen door Marokkaanse groepjes. Ik wed dat ze dat bij hun "zusters" Fatima of Saida niet durven.
@drs. Levi Samsonov | 22-11-19 | 17:14:
Dus zowel u, als uw vrouw.
Voorbeelden te over zo te horen.
Het geweld wordt nooit gepleegd binnen de eigen groep.
Het voldoet aan alle criteria om dit probleem als groter te bestempelen dan 'rotjochies' helaas.
Politie smeekt om respect, luid noodklok en vraagt om begrip. Der polizei kan van mij opgedoekt worden. Doe het zelf wel als de nood aan de man komt.
De domme meerderheid blijft VVD/D66/GL/CU/PvdA stemmen. Dus dit blijft zo; er zal echt niets veranderen. Want de domheid regeert. Reken niet meer op de overheid, zoals u gewend was.
Zijn er ook ergens cursussen, ;eigen rechter spelen: te volgen? Dan wil ik me graag opgeven.
In tsjechie en polen kan dat.
@The2Amendment | 22-11-19 | 16:35: Nou, kijk eens aan. Europees dus, wat wil je nog meer...
@Sans Comique | 22-11-19 | 17:22:
minder minder
Arno had alles op beeld, de daders in het vizier en de eigenaar van de scooter opgezocht, en de politie is te beroerd om op te staan en het laatste beetje inspanning te leveren.
Het herinnert mij aan de gevallen waarbij verkrachtte vrouwen hun eigen verkrachter opsporen (dankzij hun gestolen iphone gps) en zelfs het adres en de foto van de verkrachter aan de politie laten zien en de politie het nog steeds verdomt om in actie te komen.
Tja, op zo'n manier dalen de theoretische criminaliteitscijfers wel.
Een verkachtingsslachtoffer heeft een half jaar gewacht opdat politie dader kon vinden. Niet gelukt dus.
Na een kwartier speuren op internet heeft ze hem gevonden.
Daarna heeft het nog 3 maanden geduurd voor dat popo actie ondernam.
Fijne dag nog.
@joppo0 | 22-11-19 | 16:53: Heb je een linkje? Ik was mijn familie graag de oren...
@Sans Comique | 22-11-19 | 17:23:
Volgens mij is dat die vrouw uit Hoorn die ook een boek heeft geschreven? Google weet het wellicht
De nieuwe werkelijkheid: straks helemaal geen aangiften meer opnemen, en nederland is plotsklaps het veiligste land te wereld.
Wat een gaaf land hebben we toch , hè Mark. Lul.
De VVD zou eerlijker moeten campagne voeren. Ze zijn voor massa-immigratie van nepvluchtelingen, een zachte politie en justitie, 100 km op de snelweg, hoge belastingen. Allemaal prima, maar zeg dat dan.
Sinds wanneer mag je pas na een week aangifte doen van een geweldsmisdrijf?
NA EEN F*CKING WEEK???!!!
Ben ik achterlijk, heb ik iets gemist, is dat een nieuwe paragraaf in het wetboek?
Wie verzon dat?
Alles om het misdaadcijfer te verlagen en u het gevoel te geven dat u gek bent. Dat Nederland ondanks de ongebreidelde import van de laatste decenia veiliger is geworden. Dat is natuurlijk niet het geval maar dat mag kosten wat het kosten niet met objectieve cijfers worden vastgesteld.
Meestal kan het ook niet meer in je eigen gemeente.
D66 is de schuldigen
@Bab01 | 22-11-19 | 15:50:
Pure, grootschalige gaslighting scam is het. Mede door u en mij betaald ook nog.
Cijfercosmetica, werkt feilloos...
Iemand uit mijn omgeving heeft last van een stalker. Als je ziet hoever iemand kan gaan voordat de politie bereid is daadwerkelijk in te grijpen en zo'n drugs dealende, geweldplegende, vrouwen misbruikende vandalist een paar dagen van straat te halen.. Dan merk je dat dit soort tuig gewoon vrij spel heeft in dit land.
Dan adviseer ik haar (?) toch echt een wat meer creatieve oplossing die weliswaar geld kost maar vele malen effectiever is. In de film Pulp Fiction is een goede handleiding te vinden.
@The2Amendment | 22-11-19 | 16:36: Of de serie Dexter.
Ben ik even blij dat ik in een kleine stad woon waar er minder minder (bijna geen) wonen.
Ik zie mezelf toch niet zo in Rusland wonen...
Stem dus over twee jaar maar weer allemaal op het partijkartel, dan blijft Nederland een gaaf land, waarin de criminaliteit voortdurend daalt.
Yup, er zijn weinig zaken zo goed te manipuleren als het misdaadcijfer. Zelfs indien u het slachtoffer bent van gekopschop of verkrachting heeft het thans nauwelijks zin om aangifte te doen. U bespeurt steeds meer geplof, gekopschop en gepief? Dat kan kloppen. Toch becijferen de manipulators voor u dat Nederland steeds veiliger wordt.
Ja, deze hoernalist stemt CDA, dus kiest hij zelf voor het partijkartel dat verantwoordelijk is voor de nog steeds dagelijkse import van dezelfde mensen die hem nu tegen zijn kop schopten. Karma is a bitch!
Inleveren, muil houden en doorlopen.
Zo gaat dat hier als je blank en rechtschapen bent.
Marokkanen mogen alles en iedereen klappen. Niemand die er wat tegen durft te doen
Ik heb met je te doen. Wat een bananenland.... Wij wonen gelukkig in een streek waar de politie wel voor de burgers opkomt.
U woont niet in de randstad dus. Gunstig voor u.
Maar o wee als je een tweet plaatst met de vraag om het kentekennummer van de scooter, en het aanbod aan Arno om de Mocro's in kwestie even een lesje te leren. Dan heeft de politie wél tijd voor handhaving, en komt Mark Rutte weer opdraven in de plenaire vergaderzaal van de Tweede Kamer.
Goed opgelost.
Blijft wel het gevalletje van racisme open staan waar Arno zich schuldig aan maakte. Onterecht onschuldige marokkanen aanklagen terwijl hij had kunnen weten dat de bewijzen reeds klimaat-neutraal gewist zouden zijn tegen de tijd dat zijn afspraak voor aangifte gehonoreerd werd.
Er waren dus wel getuigen, aldus Arno's twitter.
Hopelijk melden die zich opnieuw opdat de politie er eens een keertje niet onderuit komt een zware mishandeling door marokkanen te onderzoeken.
Zo kun je wel mooi bewijzen dat het met de misdaad door een bepaalde bevolkingsgroep heel erg meevalt.
Ter herinnering, opdat we nooit vergeten: www.dumpert.nl/item/7609429_655747e3
Verschrikkelijk! En dan de politiek, die op Wilders en Baudet na, die volledig wegkijken. Dit maakt de politiek mede schuldig aan het extreme geweld van roedels tegen kinderen. Dit zijn geen volksvertegenwoordigers meer maar volksvernietigers; en dan betreft het nog kinderen ook.
@miss error | 22-11-19 | 15:14: en de journalistiek, die dit thema zo goed als volledig vermijdt. Ze willen geen fake news genoemd worden, maar als je zo nadrukkelijk wegkijkt bij een grote misstand en inzoomt op iets veel kleiners... tsja.
Ik krijg nog een boek van je, Arno!
Ik ook, maar dat vind ik geen probleem. Daar mag Arno zo lang over doen als hij nodig vindt.
Wat ik veel zorgelijker vind is dat de inhoud van "Het Euro Evangelie" geen aandacht krijgt in de landelijke pers en televisie!
Het zou helemaal geen onaardig idee zijn als Arno samen met Jort Kelder eens effe een uur bij Pauw gaan zitten en hem (en de kijker) eens even haarfijn uitleggen dat we een Euro/banken probleem hebben en wie dat gaat betalen.
Het allerslechste boek over de Griekse en de Eurocrisis tot op heden is geschreven door Jeroen Dijsselbloem die effe uitlegt hoe je met vriendjespolitiek en het schenden van werkelijk alle EU verdragen een muntunie probeert overeind te houden, zelfs Eva Wiessing (economisch voorleesmoeder bij het NOS journaal) schreef een beter boek over de Griekse crisis.
hier ook meegemaakt.
De politie is als de dood voor dat allochtone tuig en kijkt gewoon weg, net zoals alle linkse partijen aan wie we deze geweldige maatschappij te danken hebben. Maar oh wee als een autochtone Nederlander een allochtoon iets aandoet dan gaan alle registers open. Justitie heeft na bijna 75 jaar helemaal niets geleerd. Een zeer trieste conclusie.
Linkse partijen zeggen gewoon dat het allemaal niet waar is. Allemaal wit racisme.
Ja meemaakt paar klapje ik tegen 3 en ik kon dokken en bijna bak straf. Volgende keer doe ik het gewoon weer
Twee jaar geleden werd de bankrekening van mijn moeder geplunderd. Nadat we na opvragen van overzichten aantoonden waar en wanneer de diefstal had plaatsgevonden wilden we camerabeelden van de ING. Deze worden normaal na 30 dagen gewist. Helaas ging de behandelende diender een weekje met de wintersport en was het daarna te laat om nog beelden te krijgen. Toendertijd verweet ik het de ING, maar nu ik dit artikel lees begin ik er anders over te denken.
Ik kom gelukkig nooit buiten, laat m'n boodschappen bezorgen door appie en andere diensten, leef lekker geisoleerd zonder sociaal leven tussen mijn 2 meter hoge hekken met waakhonden, ben in het bezit van een jachtvergunning met bijpassende wapens. Laat maar komen zou ik zo zeggen. Liever had ik een sociaal leven zonder hoge hekken, de kroeg af en toe eens naar de bioscoop ongedwongen op straat lopen maar het kan gewoonweg niet meer Europa is om zeep.
U woont in Zuid -Afrika ?
@ja,diedus! | 22-11-19 | 15:06: Nog even en je kan beter daar gaan wonen.
Al eens eerder geschreven; had een stalkster en aangifte met schriftelijk en audiobewijs. Daarna een bekentenis van de stalkster en dan...... niks want ‘ze hadden geen bewijs’. Prutsers.
In Nederland mag het Openbaar Ministerie (OM) zelf bepalen of het strafbare feiten wil vervolgen. Dit wordt het opportuniteitsbeginsel genoemd.
In Duitsland bijvoorbeeld is dit heel anders. Het OM is verplicht alle strafbare feiten te onderzoeken en te vervolgen. Dit wordt het legaliteitsprincipe genoemd.
Het ligt voor de hand dat een dermate groot verschil in het strafvervolgingssysteem consequenties met zich meebrengt voor wat betreft de personele bezetting van politie, het OM en bij de strafrechtbanken.
Ook is het zo dat de objectiviteit in het geding is.
Denk maar wel Wilders vervolgen en niet Samson en Oudkerk.
Nog een punt om aan te pakken. Leeg het moeras!
Tja zo hoeft Wilders de deur niet uit om campagne te voeren. De politie doet dat al voor 'm. Gaat lekker!
Helaas, wie anders dan wij hier lezen dit soort zaken? Komt echt niet bij de vojsofholland of wat de meeste nederlanders ook kijken.
Dus men weet het niet, en zolang het niet dichtbij komt interesseert het ook niet.
Wat wij hier zien als eyeopeners wordt compleet genegeerd. Gaaf landje.
De politie doet niets, u betaalt belastingen en we gaan allemaal dood.
En Marokkanen zijn een ras.
@ja,diedus! | 22-11-19 | 14:47: Dat beweren ze zelf, ooit zei er eentje " ons ras krijgt geen kanker " ik nodigde hem gelijk uit op de afdeling oncologie in het uz in Jette om het tegendeel te bewijzen, nee laat maar zei hij.
Ik snap nu wel waarom de politie altijd zo teleurgesteld reageert als ik meld dat ik wel beelden heb. Wij hebben een protocol waarbij altijd camerabeelden worden veilig gesteld bij melding van een of andere misstand. Meestal krijg je dan na twee weken een agent aan de lijn die letterlijk vraagt: "U heeft zeker geen beelden meer beschikbaar?". Maar ja, dat hebben wij dus wel en dan moeten ze alsnog onderzoek gaan doen.
Is toch een paar keer per jaar een vermakelijk ritueel.
Beelden van de jaarlijkse iftar zijn dan wel weer ruimschoots voorhanden. Altijd met glunderende en schoenloze dienders. Gelukkig hebben we de beelden nog.
Wat een goed protocol!
Veel bedrijven hebben het dus voor niks, een wassen neus.
Je kan vaak niet eens melden of vragen of ze het willen bewaren.
Met andere woorden: Je trapt wat mocro's in elkaar en laat je liggen als oud vuil. Goed om te weten.
Die vlieger gaat niet op als je een blanke Nederlander bent. Helaas.
Macro's oefenen groepsgewijs en politiek meer druk uit op de politie
Als je met de auto richting het politiebureau gaat (wel op kantoortijden , en hou rekening met de jaarlijkse iftar anders gesloten), dan moet je na je niet opgenomen aangifte niet in al je boosheid en frustratie iets te hard op het gaspedaal trappen. Meestal hebben ze dan tegen u een 100% sluitende zaak. Nederland is dan weer een stuk veiliger.
Ongemanierd, onopgevoed en nog racistisch ook. Als blanke bent u in Nederland mooi de lul. U bent dé prooi. Als jongere wordt u door een roedel opgejaagd en belaagd. Als oudere wordt u opgezocht om als makkelijke prooi (al dan niet thuis) te beroven. U wordt geplukt, beschimt en als loonslaaf financiert u de boel. U bent blank dus dan mag dat. Racisme werkt maar één kant op.
Ben doodsbang, niet voor mezelf, maar als ze aan mijn kleizoon zitten, gaat zijn vader helemaal los. Trouwens net op de weg heel veel politie, met karabijnen of hoe die dingen heten, mutsen over hun kop, hadden er twee onder schot, weg afgezet, kijk dat is Spanje.
Polen is nog beter.
Als ik mijn eigen ervaringen met criminaliteit op een rijtje zet: DIT JAAR tweemaal kenteken gestolen, een fiets gestolen , en eenmaal een voorwiel van mijn auto gestolen. Aantal verdachten gepakt: 0.
Over ALLE jaren in mijn leven: woninginbraken, auto inbraken, vandalisme, etc.: één zaak "opgelost". Een of andere Marokkaan had honderden autoinbraken bekend, die van mij was er één van. Ter informatie voorgelegd bij de rechter.
Wie hebben alle delicten gepleegd? Geen idee, ik kan er slechts naar raden. Politie, justitie en rechterlijke macht slaan nog geen deuk in een pakje boter.
Ik heb persoonlijk alleen maar last van de politie, bekeuringen uitdelen kunnen ze wèl.
Was 5 dagen in Nederland, toen ik aankwam in Spanje lagen er twee bekeuringen uit Nederland.
U bent een klimaat terrorist van het ergste soort.
Heeft het OM geen tijd over om hierover een animatiefilmpje te maken ?
Geef die jongens een clubhuis.
Hadden ze al; In de bijlmer. Maar daar worden nu appartementen van gemaakt.
Daarom komen al die zwakzinnigen naar Nederland , hier kunnen ze doen wat er maar in hun gekke kop op komt . Wat een zooitje !!
En maar roepen dat we geen marokkanenprobleem hebben!
Hebben we ook niet. We hebben een marokkanen catastrofe. Zo’n tsunami van geweld, intimidatie, criminaliteit, pure haat voor van alles wat Nederlands is, islamisering, totaal gebrek aan normen en waarden etc etc een “probleem” noemen zou wel het understatement van de eeuw zijn... vindt u ook niet....
Tja , ik kan wel over flitsers en iftarren beginnen......
Mocht een Marokkaan door een blanke 'Ollander in mekaar worden geschopt dan gaan alle registers open om deze boosaardige rascist te vinden.
Dat valt niet mee. Een Fin alleen is niet zo stoer. Dus dus kans om een 1 op 1 gevecht met een Fin te hebben is nagenoeg nul.
Heb je gezien wat er met die supporter (FC Den Bosch - Excelsior) die vermeend de Hitlergroet bracht is gebeurd? Hij werd door zowat het hele leger geconditioneerde deugtrollen van de media bijna gelyncht. Toen bleek dat hij alleen maar een wegwerpgebaar maakte was er niet één van die losers die openlijk excuus maakte.
Als je een slachtoffer hebt , dan heb je toch een zaak zou je denken ?
Niet bij de Nederlandse politie. Als de politie al wat doet, faalt het OM wel. Als je daar voorbij weet te komen verkloot de rechter het wel. En als zelfs dat goed gaat moet de uitvoering nog lukken. Succes.
Politie/OM kan in veel gevallen als ze doortastend optreedt veel misdaden gelijk oplossen. Maar omdat ze het erg druk hebben met het sturen van dit soort brieven, sturen ze liever dit soort brieven.
Vervolgens gaan mensen klagen, krijgen ze het nog drukker en sturen ze nog meer van dit soort brieven. Dat in plaats van dat ze een keer misdaden gaan oplossen.
Nu gaat natuurlijk lang alles zo en zitten er ook ijverige en slimme agenten tussen. Maar qua maatschappelijke taakinvulling, is het wel duidelijk dat het allemaal een flink stuk beter moet.
Iemand stal mijn post en vroeg met een salarisstrook een creditcard aan. Ik werd gebeld door een controlebureau dat dit soort aanvragen checkt voor Mastercard, VISA etc. Ik vertelde niks te hebben aangevraagd en al een creditcard te hebben. "Dat dachten we al, want uit die 5 flats bij elkaar in Amsterdam krijgen we al enkele maanden tientallen aanvragen, steeds in slecht Nederlands. Het lijkt dat de aanvrager beter Frans dan Nederlands beheerst. Doe alstublieft aangifte! We hebben al een dossier overlegd aan de politie van 25 valse aanvragen, en men doet niks maar misschien met meer...!"
Ik deed netjes aangifte, wat me 3 uur kostte (!!!), en kreeg na enkele weken eenzelfde brief: helaas pindakaas, we hebben geen tijd en geen zin uw zaak te onderzoeken. Want daar komt het op neer. Met een beetje opsporingstechnieken achterhalen ze echt wel wie die post jat. Ik trachtte ook eens een gestolen fiets aan te geven. "Hahahahaha, daar doen we toch niks mee meneer! Sorry hoor haha!" Fiets kostte me wel gewoon 1.000 euro en er staan nummers in gegraveerd - had ik meegenomen.
Fiets van 1000 EUR zet je toch een GPS tracker in? Daarna ga je hem gewoon ophalen met een paar man.
@ChatBot | 22-11-19 | 14:26:
zal je zien dat er dan wel beelden van zijn en 3 maal raden wie dan ' eigen rechter' speelde en de bak in draait met een strafblad, ook al is het je eigen bezit wat je even terughaalt.
Dan doet de politie wel haar best hoor, zolang ze maar niet achter de iftarmaatjes aanmoeten, dat zijn immers vrinden.
@ChatBot | 22-11-19 | 14:26: ik ben van het platteland, dus die Randstedelijke slimheid had ik destijds niet.
@Yumi | 22-11-19 | 15:08: daar zit een kern van waarheid in. Ik denk niet dat politie lui of kwaadaardig is, maar ze weten donders goed dat ze de Hell's Angels, groepjes Marokkanen, voetbalhooligans etc. minder gemakkelijk de baas kunnen dan pakweg een brave burger die in een kersttrui de auto fout parkeert. In centrum Rotterdam zette ik de auto laatst 1 minuut aan de kant om de GPS opnieuw in te stellen (ze hebben een goed deel van het wegdek bij het station opgebroken) en hup, daar stond de juut met pen en papier.
Beste Popo, wegens niet geleverde diensten en belabberde kwaliteit zeg ik bij deze mijn abonnement op. Gratis tip: Hef de politie helemaal maar op. Scheelt een aardige kostenpost op een instantie die niets heeft in te brengen of presteert. Misschien wel even navragen bij ErdoHitler en Koning Bruinwerker van Marokko of de schijn niet moet worden opgehouden dat het toch echt de Nederlandse slapjanussen zijn die bepalen wat er in Nederland gebeurd en wat niet. Ongezien de tyfus en smell my beard.
Volgende keer toch maar op Greet Wilders m'n stem uitbrengen i.p.v. dat softe zooitje VVD'ers...
Stemmen heeft geen zin in een dictatuur.
Het kalifaat Holland is thans een voldongen feit, hoezee, hoezee, hoezee!
Binnenkort wordt dat uitbundig gevierd met een haram & halal-televisieshow geproduceerd door BNN/VARA, Omroep MAX, NCRV/KRO en TROS/AVRO waar alle BM'ers (bekende moslims) en andere troetelturken en knuffelmarokkanen hun opwachting zullen maken.
Hou de berichtgeving in de media dienaangaande scherp in het oog.
Herkenbaar.
Inbraak in auto's, duidelijke scooter + kenteken te zien + bontkraagjes op de camerabeelden en nog geen 24 uur later ging Politie Amsterdam de zaak al beëindigen. Ik weet de reden niet eens meer. Maar het was onzin.
De reden?
De misdaadcijfertjes van die Lieve Stad oppoetsen.
Ze weten gewoon autochtonen durven niets terug te doen en politie doe ook niet en zolang dat zo is gebeurt er niets. Trouwens Ismail Ilgun krijgt zelfs aanbieding AD en andere klussen. Vraag mij nog steeds af waarom hij en zijn vriendjes hadden keihard gestraft moeten worden
Het heeft eerder met niet mogen te maken dan met durven. Als je een paar goed mept uit de roedel kun je maar beter verhuizen. En niet te hard meppen , anders sta je zo voor het hekje met alle gevolgen vandien. Helaas zijn degene die het meest dreigen te verliezen juist het slachtoffer. Noodgedwongen , dat dan weer wel.
ik ben nog van generatie die 1972 in Rotterdam heeft mee gemaakt. Toen hadden mensen gewoon meer lef en schijt aan alles. Nu zijn we internet helden geworden en zolang politie of burgers niet zelf ingrijpen geen we onder spit delven
www.destentor.nl/deventer/celstraf-vo... Ook weer een fopstrafje die staat over een paar jaar weer buiten te appen en zoeken naar nieuwe slachtoffers... de nodige instanties die hem moeten volgen stelt niks voor en is verre van een betrouwbare oplossing. Voorbeelden genoeg gezien dacht ik zo.
Zie hier waarom misdaadcijfers dalen. Aangifte heeft geen zin.
Het zou zo aardig zijn als al die policor wetenschappers van de Radboud Universiteit zich ook eens zouden uitspreken tegen dit soort reëel bestaand geweld van - islamitische - allochtonen richting autochtonen, ipv ronkende verklaringen te doen uitgaan tegen de invoering van het gedeeltelijke boerkaverbod, omdat dat verbod te samenleving zou splijten, en een toename zou veroorzaken in het geweld richting moslima's (waarvan je echt werkelijk nooit een voorbeeld in de krant os op tv of op internet tegenkomt).
"Onderstaande komt uit de zg anti-boerkaverbod verklaring van een stel dwazen aan de Radboud Universiteit (4-9-2019):
"Daarnaast versterkt de wet sociale spanningen tussen bevolkingsgroepen, en heeft als bijwerking – zoals onder andere door het platform Meld islamofobie! gedocumenteerd – een toename in het publiek beledigen en verbaal en fysiek lastigvallen van islamitische vrouwen in algemene zin en ongeacht waar ze zich bevinden. Zichtbaar islamitische vrouwen – met én zonder nikaab – worden nageroepen, bespuugd, hardop beledigd, bedreigd, alsook op straat geduwd en getrokken door voorbijgangers en fietsers."
Dit artikel is alweer geen voorbeeld van een bespuugde, bedreigde, geduwde, dan wel getrokken moslima."
Ik hoor zojuist dat het filmpje alsnog gevonden is. het lag in hetzelfde laatje als waar het filmrolletje van srebrenica, het bonnetje van teeven, het rapport over het syrië-bombardement, etc etc etc etc liggen. Is een BOOR-DE-VOL laatje kan ik u vertellen.
Ligt er ook een onderste steen in?
Waarom zou je überhaupt nog aangifte doen. Verspilde moeite zo zie je maar weer....
Ligt eraan waar je woont en wie je als diender voor je hebt/mee te maken hebt.
Hoezo de aangifte tegen Wilders was zo gepiept polizeiburau's waren 24 uur open, de burgemeesters liepen af en aan, de kranten en de NOS waren 24 uur mee bezig dus het kan wel want er is dan toch genoeg personeel
Ik loop sinds kort de hele dag met een Bodycam. Kan je voor ene paar 10tjes kopen op ali expres. Dan film je gewoon alles de hele dag. Heb je altijd bewijs.
Maak hier even een screenshot van terwijl je het filmt.
Ik heb dat veel goedkoper opgelost. Laat altijd een boa meelopen.
Mja, een beetje bodycam is toch nog altijd meer dan een paar tientjes OOK op aliexpress.
Normaalgesproken vraag je je geld terug als een dienst niet levert wat ze beloven. Waarom kan dat niet bij de politie? Alleen daarom al compleet waardeloos.
'Cut out the middleman', je belt de politie zodat ze op een boef komen schieten, aangezien je blijkbaar niet op de smerissen hoeft te rekenen doe ik dat voortaan zelf wel.
Gelukkig heb ik geen sociaal leven want je zou bijna de deur niet meer uit durven tegenwoordig.
Ik heb een mening over Marokkanen. Die mening is pas strafbaar als ik die uit. Vandaar dat ik mijn mening netjes voor me houd.
Meningen mogen altijd geuit worden als je er maar bij zegt dat het jouw mening is.
Zo ben ik van mening dat marokkanen een kudtvolk zijn.
@ChatBot | 22-11-19 | 14:21: Uit ervaring helemaal mee eens
De politie is er nu eenmaal niet happig op om Marokkanen aan te pakken. Camerabeelden zijn gewist of 'toevallig' stonden alle camera's net even uitgeschakeld. Daar hebben we wel meer voorbeelden van gezien in het verleden. Misschien maar goed ook, anders moeten we misschien toegeven dat er toch iets van een Marokkanenprobleem is en dan gaat iedereen maar roepen dat we minder Marokkanen in dit land willen hebben. Dat moeten we natuurlijk niet willen met z'n allen!
Was niet Arno W maar Mark R na een opmerking over asogedrag in de bios verbouwd dan waren ”direct de verantwoordelijken van hun bed gelicht"
Mark R zou geen opmerking over aso gedrag in een bioscoop maken.
Hij zegt: Ik zou ze allemaal zo in elkaar willen slaan.
Maar dat doet hij alleen als er pers(en beveiliging) bij is.
@Roadblock | 22-11-19 | 14:07: Mark R zie ik sowieso niet iemand in elkaar slaan, eerder omgekeerd.
Nou dat belooft wat voor die lynchpartijen in Gorinchem door groepen "jongens".
Schandalig. Bestuurlijk Nederland, doe hier nu eens een keer iets aan. Laat het nu eens niet alleen bij woorden.
Zoals het nu gaat, gaat dit land nog verder naar de kloten (voor zover dat nog kan).
Van hoogopgeleide mensen hoef je echt niets te verwachten. Die willen schone handen houden, een deugimago en uiteraard veel geld blijven verdienen in een overgewaardeerde ambtenarenfunctie.
Je kunt in een gaaf land natuurlijk niet alles hebben. Dank zij onze onvolprezen politie en rechterlijke macht weten we inmiddels wel maar mooi dat marokkanen een ras zijn. En een kniesoor die dan over dit soort akkefietjes gaat vallen.
@Arno, dat is nou bijkomende schade door D66 en deugbeleid. Ga je beklag maar doen bij Jetten, Jesse , Marcel van Dam , Joop van Riessen enz.. allemaal acteurs dit dit extreme en criminele klimaat mogelijk hebben gemaakt.
En de crimineel leert hier weer van; zijn er geen beelden, dan zit je altijd goed!
Vroeger, toen waren er ook geen beelden, maar gingen ze er achteraan, dat was hun taak, sinds we lekker inclusief zijn doen we dat niet meer.
Kan Marokko onze politie niet beter gewoon meteen helemaal overnemen?
Een beetje zoals met voetbal uit wedstrijden. Dat er dan Nederlandse politie mee reist.
Langzaam maar zeker worden wij blijkbaar steeds zwakker en daardoor een makkelijke prooi. Gooi daar bovenop dat de politie altijd kiest voor degene met de slachtofferrol of wegkijkt en het jachtseizoen is geopend. En die vervelende "jeugd" weet dit maar al te goed en gaan nu in hordes de straat op om random mensen aan te vallen en dit onder het genot van een lach te filmen. Dit soort inteeltgebroed met een lange lijn van achterstand, vol haat en altijd wijzend naar de ander zal nooit inzien dat zij menig mening hierover bevestigen. Om daarna weer lekker in de slachtofferrol te kruipen, een rol die hier door onze overheid omarmd wordt en de echte slachtoffers? die zoeken het zelf maar uit. Waarschijnlijk verhuizen, naar een andere school, niet meer naar je stamkroeg of sportclub.
Laat me je dit zeggen: veel Nederlanders emigreren ivm. de uitzichtloze situatie aangaande deze import inteelt zooi, die de openbare ruimte beheerst.
@Wienerschnitzel mit | 22-11-19 | 14:02:
Het BNP zakt al in elkaar:
www.google.com/publicdata/explore?ds=...
@Wienerschnitzel mit | 22-11-19 | 14:02: Tsjechië, Slowakije, Polen, Hongarije en zelfs Witrusland en Rusland hebben al vele jaren lang, ieder jaar opnieuw, dalende misdaadstatistieken, zonder dat daar de misdaadstatistieken voor vervals hoeven te worden. Ik merk daar zelf duidelijk het verschil. Ik adviseer alle reaguurders die de mogelijkheid hebben de blik eens oostwaards te richten. Het is echt een verademing om eens 's avonds door een stad te lopen zonder dat je bang hoeft te zijn voor de aanhangers van de vrede.
Het is zo oneerlijk allemaal. Daders komen in vrijwel alle gevallen ermee weg mits er eventuele duidelijke beelden zijn dan nemen ze het in onderzoek. Of het nu om aanrandingen of straatroof of zware mishandeling ... letterlijk wordt alles terughoudend gedaan over Aangifte. Ook al heb je de beelden duidelijk dan nog zal de officier aanbevelen om het niet voor te laten komen maar zelf op te lossen met je eigen verzekering als het bijvoorbeeld gaat om inbraak....
Ja en het volgende jaar de betreffende verzekering 10% duurder.
@wiers | 22-11-19 | 13:58: zo werkt het, de burgers betalen de ellende die de falende overheid veroorzaken.
Al is het maar om een appeltje te schillen..
En wat ga je dan doen met dat mes dacht je?
Vandaar dat sommige gemeenten preventieve fouilleerzone's hebben ingesteld, waar zonder aanleiding gefouilleerd mag worden.
De mocro's (en ik) weten precies waar die zijn.
Al zijn leven dat juist u daar inloopt, en dan heeft u een dossier.
Verboden per APV binnen de Diepenring.
Minder, minder, minder inteelt please.
Kom op zeg. De diensten van slachtofferhulp zijn gratis. Daarmee lijkt me het slachtoffer me wel voldoende gecompenseerd. #cynisme
Waarom is er wel geld voor slachtofferhulp en iet voor aangifte en opsporing? Wat heb je aan slachtofferhulp als je weet dat de daders je elk moment en overal weer in elkaar kan trappen? Dat lijkt me extra traumatisch.
Dubbel slachtoffer; eerst van de mocro's en daarna van de lamlendige politie.
Als het illegale Marokkanen blijken te zijn,kan de politie niets nee,omdat ze er niet zijn.
Zelfs mevrouw Knol kreeg o op het rekest.
Laats film gekeken die ten tijde van Stalin na WO2 afspeelde. Moord was een kapitalistische aandoening en zou zich niet voordoen in het arbeiders paradijs. Aangifte doen was verraad.
En dezelfde Politie doet alsof zijn neus bloed en vraagt doodleuk of mensen aangifte blijven doen om de statistieken bij te kunnen houden.
Maar de linkse wetenschappers zullen kunnen zeggen dat het goed gaat, dus maak je maar geen zorgen.
Ik kan niets vinden online dat je pas na een week aangifte kan doen. Zeker gezien de ernst van de zaak, ga je toch niet een week wachten of is dat tegenwoordig ook politie beleid ?
Ze hebben pas over een week een gaatje van 10 minuten tijd voor je. Dat is de eerste horde die ze opwerpen in de hoop dat je dan al zegt het er maar bij te laten zitten. Is eigenlijk heel standaard geworden.
Die regel bestaat ook niet.
Volgens mij kan je ook online aangifte doen. Maar wellicht was hij daartoe fysiek of mentaal niet toe in staat.
@J.Luns | 22-11-19 | 14:04:
Is geloof ik maar voor een paar dingen. Dacht geweldsmisdrijven niet. Zeker weet ik het niet.
Nee, dat was nou weer die 2 weken bedenktijd bij een aangifte van een verkrachting.
https://www.om.nl/onderwerpen/seksueel-geweld/vraag-antwoord-zeden/
Bij persoonlijk aangifte doen (moet u wel eerst een bureau vinden) wordt wel eens gezegd, dat ze er pas na 14 dagen naar gaan kijken.(Zie de aangifte over Gorinchem bij Beau gisteravond)
Vreemd, Arno heeft volgens eigen schrijven getuigen, en de Politie geeft aan dat er geen getuigen bekend zijn.
Omdat de polite geen interesse heeft er achteraan te gaan. Ze lezen niet eens wat jij aanbrengt, je krijgt gewoon standaardbrief 1A thuisgestuurd en hopen dat je het er dan maar bij laat zitten.
Kwestie van krijg de kolere maar...
Tot zo ver het motto: Waakzaam en Dienstbaar....
Nou, dat wordt dus alle bioscopen verbieden.
Overigens, voor een moderne Sjarrel Bronsen is de bioscoop begrijp ik de plaats waar men aardig kan ruimen?
Nou, bij ons in de bioscoop zijn laatst twee schoonmakers uit de weg geruimd door een Turkse man die zijn dochter zocht, maar een beetje verdwaald was. De arme man wist het toen ook niet meer. Doodleuk lopen schoonmaken terwijl jouw dochter spoorloos is. En haar moeder jou niet wil zien. Het valt enigszins te begrijpen.
Nederland is HELEMAAL van de pot gerukt, maar helaas zijn de meeste inwoners (incl. veel naïeve reaguurders) helemaal gebrainwasht door hun Big Government qua 'zegeningen' van de Multiculturele Cultureel-Marxistische Neo-Communistische Heilstaat aan de Noordzee.
Ga lekker door met torenhoge belastingen te betalen, ga lekker door met torenhoge boetes voor belachelijk kleine snelheidsovertredingen betalen, ga lekker door met door op het Partijkartel te stemmen, en ga lekker door met te geloven in die Maakbare Samenleving!
Groeten uit het buitenland!
Proef ik afgunst of gewoon heimwee?
Dat je je in ‘t buitenland druk gaat maken op een Nederlandse roze weblog. Tijd teveel? Verveel je je daar? Of wil je je Nederlandse cynisme inborst onderhouden? Waarom ben je überhaupt naar ‘t buitenland gegaan indien je NL en NL kleine criminaliteit niet los kan laten?
Rot lekker op naar je eigen land! Oh wacht.
@dorstig! | 22-11-19 | 13:49: Nee, meer een "told you so" na 20-25 jaar tegen een doofstomme muur te praten. Die doofstomme muur staat symbool voor de Nederlandse bevolking, en ook nu 'hebben jullie het gewoon niet begrepen,' maar over 20-25 jaar kunnen jullie dan weer opnieuw gaan huilen en klagen over de manier waarop het Culturele Marxisme en de Groene Klimaatgestapo Nederland VERDER om zeep heeft geholpen.
@Mokum Kosher | 22-11-19 | 13:55: Yup, zo zijn Nederlanders: iedereen die zich tegen de linkse waanzin verzet wegtreiteren! Dat is ook de reden waarom in 25 jaar geleden uit NL ben vertrokken, en dat is ook de reden waarom ik voorlopig niet zal terugkeren: tegen zo'n dom gebrainwasht volk kun je niet aan. Als makke lammetjes heeft men zich ~30 jaar geleden de Multiculturele Samenleving laten aanpraten en toen kreeg ik EXACT dezelfde kritiek te horen van Nederlandse: men WILDe het gewoon niet begrijpen. In plaat daarvan WILDE men maar al te graag de linkse onzin van Sonja Barend & Co geloven, net zoals men nu met twee poten in de linkse klimaathysterie trapt, en men zich een totalitaire politiestaat laat aanpraten die met een ware 'Endlössung' tegen de automobilist aan de gang is. Terwijl de scootercriminelen vrij rond lopen...
Zou het bij een reciproke actie van het slachtoffer naar de dader(s) precies zo gaan bij de afhandeling door de plisie?
Om rechtsongelijkheid onder de burgers te voorkomen zou ik daarvoor best willen pleiten. Dat lost een boel problemen op lijkt me.
Makkelijk doorschoppen naar de politie, maar die maken de regels niet in dit land. Justitie (OM) bepaalt welk bewijs er moet zijn en dus indirect de rechters die bepalen wat zij als bewijs toelaten in een zaak. De politie gaat echt geen zaken starten waarvan ze van te voren weten dat het kansloos is.
Tenzij je een paar plantjes in je tuin heb. Dan komen ze wel met een peloton aan marcheren.
Mee eens, de dienders op straat krijgen onterecht de Zwarte Piet :) toegespeeld, terwijl die aan handen en voeten gebonden zijn. Er zit daar ook veel frustratie over de gang van zaken. Rijden van incident naar incident. Hier in 010 7/8 man/vrouw pet shift voor een hele wijk. Bergen administratie. Dan moet je noodgedwongen prioriteiten stellen.
20 jaar conservatieve partijen aan de macht en de rechtsstaat is volledig uitgehold. Omdat een stel klojo's fraude, corruptie, nepotisme en machtswellust moeten uitoefenen...
Huh? Waar zag jij die conservatieve partijen dan?
Conservatieve? CDA? of VVD? dat zijn Christendemocraten( soort van Sociaal democraten maar dan Christelijk) en Neoliberalen.
Dauthi | 22-11-19 | 13:44,
Gedogen van (seksueel) geweld is juist typisch links.
Het smoesje van "bezuinigingen" is een leugen.
Voor het vervolgen van tegenstanders van dit geweld (van Janmaat en Hirsi Ali tot Wilders en blokkeerFriezen) is wel altijd personeel, tijd en geld.
Links zegt altijd dat alleen gedachtendelicten vervolgd moeten worden.
En dat is dus precies wat we de afgelopen decennia zien gebeuren.
@ikworstelengadouchen | 22-11-19 | 13:48:
Ik hoor anders al 20 jaar niets anders dan conservatieve rechts populistische verkiezingsretoriek, "Normen en Waarden", "fuck drugs", "meer blauw op straat", "geen geld naar de grieken", "geen generaal pardon", "meer hulp voor de boeren"...
Ik wilde net iets posten maar zag een groene melding boven in het scherm, nooit eerder gehad, mijn tegel is ook niet geplaatst, even een test dus. Weet iemand wat die Javascript popup melding betekent, verdween te snel ?
Suggestie @GS misschien de timeout op het element vergroten.
Javascript draait client-side, ergo je lappie is stervend.
@Man-Van-De-Rekening | 22-11-19 | 13:46: een beetje javascript gaat echt niet mijn linux laptopje om zeep brengen, moet meer voor gebeuren, maar helaas geen antwoord van u.
Ook eens gehad.
Heb je linkje willen plaatsen??
@thephysicist | 22-11-19 | 13:50:
Moet je maar Windows draaien zoals normale mensen doen.
@NeetNormaal | 22-11-19 | 13:57: ja, maar we mogen toch linkjes plaatsen ?
@b3n | 22-11-19 | 14:10: leuk, u heeft helemaal gelijk, ik zal even een andere ssd disk met windows installeren, AFK en ben zo terug.
Ik heb wel eens gelezen, dat een zwitsal beperkt wordt in het aantal reacties per dag/onderwerp, maar u bent geen zwitsal.
Misschien een premium nemen :)
Zonder al teveel commentaar, dit bericht tijdens het hedenmorgse courantenrondje: www.trouw.nl/binnenland/uitgeputte-po... Een deel van de problemen komt nu dus mede door het beveiligen van al die advocaten die Dirk van Wiersum als een baksteen lieten vallen omdat hij een kroongetuige verdedigde.
Laat ik ook eens naïef wezen en nu hopen dat het momenteel blijkbaar kroongetuigen regent op het departement van mr. Klokkenluider himself, Ferd Grapperhaus. En dan nu een stukje wandelen als voorbereiding op de vrmibo. En om stoom af te blazen. Dit land........
Altijd direct naar de beveiliging gaan of iemand erheen sturen om de beelden op te vragen, die krijg je misschien niet, maar je mag ze wel zien en dan film je ze gewoon met je telefoon, dan heb je iets, voor t geval ze 'kwijtraken'.
We kunnen nu wel heel verontwaardigd doen, maar oh oh wat doen we moeilijk wanneer enige privacy in het geding is.
Dáárom zijn die camerabeelden al zo snel gewist namelijk.
Tuurlijk jones. Je bent toch wel een echte pippo ook. Die worden niet gewist op het moment dat er sprake is van een misdrijf dus. U praat dus werkelijk pure onzin. Houd het netjes want wilde eigenlijk zeggen. Iets wat sochtends in een pot ligt als u achter u kijkt. Maar ja u bent een echte vvd-er. Zeg maar zoiets als het bonnetje is zoek. Opgelost.
De overheid redeneert: kan Arno nog zijn belasting betalen? Zo ja, dan is er niets aan de hand.
De politie is uw beste vriend.
Moeder van de jongen, die door riffijnen in elkaar geslagen was, gisteravond bij Beau:
Toen ik aangifte ging doen zei de betreffende ambtenaar iets wat hij volgens mij niet kon maken.
Hij zei namelijk dat ze er pas over 14 dagen naar gingen kijken.
Peter Kots De Vries blaatte er onmiddellijk over heen:
Dat is al jaren zo, ze hebben gewoon te veel te doen.
Mja, tenzij het spreekkoren op een tribune zijn, of een "aanval" op een AFA kraakpand waar KOZP een vergadering houdt.
Dan zijn ze flitsend.
En het zijn luie ambtenaren
Tja, het mag niet, maar kan wel, dus doen ze het.
"ze hebben gewoon teveel te doen" - maar ho es effe, de misdaadcijfers zijn toch al jarenlang dalende, het wordt toch steeds veiliger in NL?
Of.... worden we gewoon met z'n allen stinkend belazerd?
Ze hebben vooral verkeerde prioriteiten.
Uiteraard, onduidelijke beelden, geen getuigen etc... maar vlgs Pauw komen de Maroc ouders zelf hun boefjes bij het buro brengen, dus het komt allemaal goettt.
Oh, dat begon al bij de aangifte.
"Kijken we pas over 14 dagen naar mevrouwtje".
Welke agent is er nog trots op het Politiewerk en welke agent heeft de illusie dat hij/zij de samenleving veilig houdt of zelfs uitgesproken zinvol bezig is?
De Politie heeft niet meer díe rol in de samenleving waar burgers steun aan hebben.
De Politieagent is een mens, een mens die aan zijn/haar eigen privéomstandigheden denkt en rekening houdt met datgene wat zij gaan onderzoeken.
De criminelen zoals omschreven in dit verhaal zullen te allen tijde wraak nemen, linksom of rechtsom.
De agent weet dat, de leiding weet dat.
Dat is ook waar die daders een kronkel hebben, veroorzaken zelf iets, worden er op aan gesproken en gaan dan wraak nemen op iets dat zelf zijn begonnen.
Aha Bureau Lijnbaansgracht in Amsterdam. Er zitten daar nog een paar dienders bijna tegen hun pensioen aan die denken altijd zelf de wet te kunnen bepalen. Hoog tijd dat daar ook de bezem doorgaat. Bureau Burgwallen is een stuk effectiever geworden sinds de verhuizing want dat was een mooie kans daar de boel te reorganiseren en nieuw op te zetten zonder alle ballast uit het verleden.
Wat een gaaf land waar we in wonen! Heej maar je mag protesteren hoor! Dat is een groot recht dus ga maar staan waar en wanneer we het zeggen en hou het netjes anders is het lastiger te negeren. En dan weer huphup naar huis, via de file (100km/h) en belasting betalen!
Slachtofferhulp, het doekje voor het bloeden. Die maken wat mee hoor. Die arme mensen hebben onderhand zelf ook slachtofferhulp nodig. En die slachtofferhelpers krijgen dan ook weer slachtofferhulp. Erg goed geregeld allemaal. De doekjes zijn niet aan te slepen. Er is zelfs een hele industrie omheen ontstaan. Goed voor de werkgelegenheid. Niet zo raar natuurlijk als het bloeden nooit stopt. Dus waarom klagen? Er ligt een grote voorraad doekjes in de GGZ kast, en ze worden steeds aangevuld. We mogen ons gelukkig prijzen met zo'n humaan land.
Super lieve mensen idd maar het helpt geen neuk
Hier gaat je bloed van koken. Respect voor de pliesie bereik het 0 punt.
Ze hadden wel weer tijd om vandaag met de flitsbus op een provinciale weg dicht bij huis te staan.
Grafvolk
Tja. En dat tuig uit gorinchem zal ook wel weer de dans ontspringen.... dankzij de grote toverspreuk: "maar ze hadden wat racistisch gezegd"
En daarom, minder, minder, minder politie. Die gasten zijn van geen enkel nut maar staan wel altijd in de weg. De toegevoegde waarde is negatief. Kost bovendien heel veel geld.
Reken maar dat Arno nu wel aandacht krijgt van de politie. Die komen hem wel even met vier man in uniform aan de deur intimideren dat hij dit maar direct van twitter moet weghalen.
Het zou me niet eens verbazen. Of men doet nu aan damage control.
Ik ken zeven gasten die zich de ballen uit hun broek lachen om het Nederlandse 'rechts'systeem. Als ze, laf als ze zijn, ballen hébben natuurlijk.
Dankzij Geenstijl zie ik alles door een roze bril.
Dus we leven in super gaaf land. Een vaasje waar we voorzichtig mee moeten zijn.
Leve Nederland. Leve de EU!
Goed dat u het zegt. Ben effe de cijfertjes aan het aanpassen in de catagorie overige.
Zo en alles is weer glas plas was.
De eerste klap is een daalder waard... Zeker bij kansenparels... Nooit afwachten bij die lui... Hebben ze een grote bek, heb dan meteen een veel grotere bek terug en begin meteen keihard te rammen... Dan maar zelf een aanklacht... Die is het waard... Alleen dan deinzen ze terug... Maar ja, Nederlandse mietjes hè...! Lief zijn voor elkaar... Haha!
Zelfs de sterkste kerel legt het af tegen een horde hyena`s
Ik dacht dat we de afgelopen honderd jaar hadden gewerkt aan het verlaten van het recht van de sterkste en het invoeren van een eerlijk rechts- en ordesysteem. Blijkbaar zijn er mensen die vinden dat wanneer er hordes hyena's binnen komen we dat pad maar moeten verlaten en wederom teruggaan naar zelfbeschikking op basis van spierkracht. Pech voor de fysiek minder sterken/agressieven dan?
@Winter_is_coming | 22-11-19 | 13:35: De tijden zijn veranderd. We worden door meedogenloze hyena's van het pad gejaagd en zullen iets moeten doen ter verdediging. "Het gesprek aangaan" wellicht?
Tja, het is wat het is... U mag doen wat u schikt... Als dat buigen is voor dit soort 'cultuurverrijkingen' moet u dat vooral doen... Dat blauwe oog van Arno ziet er natuurlijk ook heel mooi uit... Mij gebeurd dat niet, althans niet zonder dat er minimaal eentje van de tegenpartij ook uitziet alsof hij zojuist door een bus is aangereden en laveloos naast me op de grond ligt... Maar geloof me, kies keihard voor de aanval en ze zijn ineens een stuk minder happig om door te zetten, ook al zijn ze met veel meer. Het is een afschrikmechanisme en zo ongeveer het enige dat werkt... Ik heb het regelmatig meegemaakt... Ik dank God voor mijn agressieve inborst...
@Winter_is_coming | 22-11-19 | 13:35:
Je ziet toch wat er aan de hand is? Waarom blijf je hangen in die semi- beschaafde prietpraat? Wees liever pragmatisch en schaf een vuurwapen aan zoals Hiddema heeft aangeraden of organiseer jezelf met anderen in je buurt. Of wil je perse een slachtoffer worden?
@Wiebenick | 22-11-19 | 13:45:
Bakkie thee met ze drinken. Ken er 1 die dat ook dacht. Dat gesprek moet nou nog plaatsvinden. Ze hadden geen zin in thee. Ze hadden liever pilletjes en poedertjes. We zien nou wat dat 020 heeft opgeleverd. Iedere week wel een geliquideerde. Mooi man. Ik zeg knuffel alert.
Daarom ga ik s’ochtends altijd naar de bioscoop.
Hear me out. Laatst ging ik naar de ochtendvoorstelling. 09:00 begon die. 5 man in de zaal. Allemaal liefhebbers. Er werd wat gelachen en wat popcorn gekraak. Maar verder was de sfeer relaxed.
Los van de Marokkanen. Als je op een avond tijdstip naar de bios gaat, en verwacht dat het rustig is, dan kan je beter thuisblijven.
Ook al waren 5 man geen probleem geweest. Ik heb daar gewoon geen zin in. Plus dat ik geen zin heb in dat mijn vriendin erbij zit.
Dus of ga s’ochtends, of niet.
Maar als iedereen nu in de ochtend gaat...?
Ik zet al jaren geen stap meer in Pathé De Munt, in 020. Dé speeltuin voor kudt-mocro's. Ook ga ik nooit meer naar extreme gewelds-films omdat die dit soort tuig aantrekken. Sindsdien is mijn uitgaans-leven een stuk relaxter geworden.
@Toetsenbordcomplex | 22-11-19 | 13:32:
Doet amper iemand. Ik verklaarde mezelf ook voor gek. Maar toen ik er eenmaal zat vond ik het zeer relaxed
JA maar.... ik heb een baan :-(
In de ochtend?
Dan moet ik werken voor uw uitkering.
Ik ga niet meer, ik wacht tot de film gestreame'd wordt of dat-ie op DVD verschijnt. Heb ik mijn eigen bioscoop thuis, met chips nootjes en bier, en nog een stuk goedkoper ook.
En... geen irritante eikels in de zaal.
Goed advies. Net als geen sieraden dragen en geen handtas mee. Persoonlijk alarm aan je sleutel. Nooit 's avonds op straat lopen. Auto meteen op slot zetten in plaats van wachten op het automatisch vergrendelen. Bepaalde buurten mijden. Niet naar een zwembad. Niet naar het park. Niet met het openbaar vervoer. Niet alleen naar het stadscentrum. En anders beter thuisblijven inderdaad. Het werkt hartstikke goed hoor! En zo leven we vrolijk verder.
@Peter Emile | 22-11-19 | 13:38:
Ja, en wanneer straks de laatste blanke Nederlanders in het laatste overgebleven bolwerk Friesland zitten, zullen ze tegen elkaar zeggen:
"Het is eigenlijk al begonnen toen we ons uit de bioscopen lieten jagen.
Toen hadden we er iets aan moeten doen".....
https://web.archive.org/web/20070928095241/http://www.uitkijk.net/docs/De%20Ondergang%20van%20Nederland.pdf
Niet naar Pathé is in amsterdam ook niet nodig de betere kneuk film komt ook in de kleine bios. Ook is het verstandig niet de eerste weken te gaan maar als de film al een tijd draait. En idd op moeilijke tijden. Vroeg of laat. Scheelt ook in popcorn ellende of die ene eikel met een kraak zak. Enige uitzondering is de imax.
Ik doe dit op zondag mensen
@Poesmobiel | 22-11-19 | 13:49:
Beetje overdreven niet? Ik heb gewoon geen zin in gezeik en wil rustig van mijn film genieten.
Geen getuur op mobieltjes of geklets hoort daar ook bij.
@Nacho_Vidal
Ahhh bevalt dat nou? Dat voorover buigen en "dank u meneer" zeggen als je in je reet wordt geneukt?
@Nacho_Vidal | 22-11-19 | 13:56: Joh, ik geef je groot gelijk. Alleen baal ik wel van de (voorzorgs-)maatregelen die je hier (met name waar ik nog een paar jaar moet wonen) ook echt moet nemen.
@peterdh | 22-11-19 | 13:58:
Haha
@Peter Emile | 22-11-19 | 13:38:
Ik vind uitgaan sowieso niet leuk meer. Ga sowieso niet naar tenten waar onze kolonisatoren komen maar de hele sfeer staat me tegen. Vroeger had je nog van die lekkere rustige bruine Ierse pubsm, rockkroegen, motorcafe's, maar die zijn iniddels bijna allemaal weggedeugd. In plaats daarvan zit je in de etalage onder vaag tl-licht, tussen mensen met irritante hipsterbaardjes en overcombs en trutjes die vooral bezig zijn met aandacht vragen voor hun telefoonwebsite. En zo opgefokt als de pest en je betaalt je ook nog eens scheel. Nee, dank u, uitgaan doe ik wel in het land van mijn betere helft, dat is nog te doen.
Wat heeft dit volk toch voor een berg narigheid en ellende gezorgd in het vroeger zo leuke Nederland . Ze hebben er voor gezorgd dat ze de sfeer in Nederland totaal naar de kloten hebben geholpen .
Waar je je echt bezorgd om kan maken is dat ons land steeds verder afglijd naar een steeds bedenkelijker niveau .
Het eerste is waar, en heel erg triest. Heel erg triest.
De illusie dat de politie er is om de burger te beschermen is werkelijk lachwekkend.
Het is de incassoafdeling van de Belastingdienst. En de belastingdienst werkt weer hoofdzakelijk voor het COA en de AZC's.
Ik neem het de politie niet eens kwalijk. Zij moeten het doen met een grote onderbezetting. Het is dweilen met de kraan open. Enne het wordt alleen maar erger. Deze hyena's weten dat zij onbelemmerd hun gang kunnen gaan.
Onderbezetting? Hier regelmatig busjes vol die in de wijk worden afgezet om auto's die niet perfect in het parkeervak staan te bekeuren.
Onzin.Jaar in jaar uit wordt er melding gemaakt via de media dat de criminaliteit in Nederland dalende is en bijna nihil is, zie het aantal gevangenissen die gesloten worden of opgevuld worden met Belgen en Noren.Het is mij dan ook een raadsel waarom de politie dan klaagt over werkdruk en onderbezetting.
@linus | 22-11-19 | 13:43:
U bedoelt: Jaar na jaar worden we al belogen, en lopen de criminelen vrij rond.
Wat hebben wij eigenlijk nog aan die hele fucking politie? Misdaden lossen ze niet op, aangifte kun je niet doen, boeven worden niet gepakt, het enige wat ze wel goed kunnen is burgers die zich wel gedragen sarren en boetes uitdelen voor een kapot achterlicht. Nogmaals, we zijn beter af met wapens op zak want aan de politie HEBBEN WE NIKS.
Dat is allemaal dankzij het beleid van de gevestigde orde. Het probleem is dat de politie eerst volgestopt is met PvdA/D66/VVD topmensen en daarna helemaal verrot is geworden.
'Dit is het automatisch antwoordapparaat van de politie. Vanaf heden hebben we besloten om u sneller van dienst te zijn. Bent u slachtoffer van een beroving, mishandeling, poging tot doodslag of erger? Dan wensen we u van harte de vinkentering. Einde bericht.'
Ook die politie is al lekker digitaal bezig hoor.
Kies 1 voor vinkentering. Kies twee ,voor weg met ons. Kies negen als u terug naar het begin wilt of als u de keuzes in dit menu graag nog een keer wilt horen. Zo niet dan verbreken wij de verbinding automatisch.
En zo kunnen we nog verder bezuinigen op de veiligheid van de burger. Ook daarom doen veel mensen niet eens meer aangifte van inbraak, diefstal etc.
Er gaan honderden miljoenen extra naar Politie Justitie daar kan het niet aan liggen.
@Trumme | 22-11-19 | 13:27: Ik ben bestuurslid van onze bewonersorganisatie. Ik moet mensen steeds op het hart drukken, doe aangifte. Geen aangifte betekend er is niets gebeurt, de buurt is veilig dus geen aandacht van politie. :(
@RickRD | 22-11-19 | 13:31:
Zou u aangifte doen als u te horen krijgt, dat ze er misschien over 14 dagen pas naar gaan kijken?
Als lid van de MSM heeft Arno vast jarenlang braaf D666 of GL gestemd. Je krijgt waar je voor kiest lutser, dus hou op met klagen.
Aanname, scheldwoord, onterechte beschuldiging.
Lekker bezig.
@Superior Bastard | 22-11-19 | 13:27: dank je. Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend inderdaad. Dit is GS. Ga nou maar weer snel naar de jeaup, inferior bastard.
Arno heeft juist meerdere keren in verschillende Weltschmerz videos aangegeven dat hij vind dat de NL MSM faalt. En dat hij denkt dat hij zo’n beetje de enige onderzoeksjournalist is die echt in de cijfers duikt. Dus nee, hij is geen aanhanger van de NL MSM.
Misschien schrijft deze journalist doordeweeks wel lovende kritieken over de marokkaanse medelanders.
"Probleem bij geweldsdelicten: politie doet enkel onderzoek bij camerabeelden."
WTF!?!?!
... geeft wel aan wat een bloedstollend hoog IQ de Gorinchemse hyena roedels hebben om zelf hun geweldsdelicten op social media te publiceren...
@Joost2B | 22-11-19 | 13:45: en ook die komen weg met een waarschuwing want minderjarig. Geen idee van de gevolgen, etc.
Welkom in het echte Nederland, Arno.
Vaag verhaal. Maar er staat een telefoonnummer in die brief dat je kunt bellen bij vragen. Want die zijn er genoeg.
Zou ik eerst even doen, in plaats van gelijk alles maar op Twitter te gooien.
Welk nummer bedoel je dan?
0800-tuig?
Nummer van het Slachtofferloket?
Of het nummer voor Slachtofferhulp?
Alle 3 overigens totaal zinloos in deze situatie als je het mij vraagt.
Idd direct op Twitter ermee.
Spreid het nieuws.
Eerst bellen.. voor een dealtje?
Oh, zou jij dat doen IB?
Als jij met zo'n overduidelijke kluit in het riet gestuurd wordt, ga jij braaf het nummer van het "slachtofferloket" (Dus er bellen er nog al wat) bellen?
Want, waarom zou jij dat doen? Welk antwoord denk jij te krijgen van ze? Of gewoon om even voor de vorm te bellen? Ik ben echt heel benieuwd...
"Kan ik bezwaar maken tegen de beslissing?
U kunt een brief schrijven aan de officier van justitie. Op de brief die u heeft gekregen of op Mijn Politie vindt u de contactgegevens van de officier van justitie. In de brief vertelt u waarom u vindt dat uw zaak moet worden onderzocht. Slachtofferhulp Nederland kan u daar mee helpen. U moet een kopie meesturen van de aangifte en een kopie van de beslissing van de politie. Stuur uw bezwaar op naar het arrondissementsparket dat hoort bij de plaats waar het strafbare feit is gebeurd.
De officier van justitie laat u weten wat zijn beslissing is."
Tuurlijk bastard. Piep piep. Helaas alle medewerkers zijn in gesprek,vanwege de drukte kunnen wij u niet te woord staan. Belt u op een ander tijdstip terug.mischien is het dan minder druk. Pieppppp
@Superior Bastard | 22-11-19 | 13:32:
Jou brief is er snel. Tegen de tijd dat je antwoord terug krijgt. Heb je een baard tot aan je knieeen. Eet je met een slabbertje en krijg je te horen dat i.v.m de lange tijd die verstreken is ze er niks meer mee kunnen. Mooi man
U bent wel meneer naief. Komt vast nooit achter dat hek vandaan van die villa en heb geen weet van de samenleving.
@Superior Bastard | 22-11-19 | 13:32: Onwil is een formidabele tegenstander blijkt hier maar weer eens.
@Superior Bastard | 22-11-19 | 13:32:
Tuurlijk.... 6 weken later, als de mediaaandacht volledig weg is, antwoord:
"De officier van justitie heeft de zaak nogmaals bekeken en geconcludeerd dat er verder geen onderzoek gedaan kan worden."
En daar zit je dan. Onderzoek weg. Media aandacht weg. Nul op het rekest.
Tsja, da’s ontzettend logisch natuurlijk.
De multiculturele ramp met bepaalde bevolkingsgroepen moet en zal door onze strot worden geramd.
Is dit tegenwoordig nog een topic waard zou je je kunnen afvragen...
In juni 2010 nam de Raad van Europa Resolutie 1743 aan, waarin moslims alle ruimte en middelen kregen om hun religie, cultuur en tradities in Europa te belijden en om kritiek op de islam te bestrijden. Deze resolutie is officieel bekrachtigd en nationale regeringen maken sindsdien daar beleid op.
Hahaha Arno denkt echt dat de politie, onderbezet en onbemand überhaupt camerabeelden heeft geprobeerd om op te vragen, zijn zaak is niet eens van de plank gekomen. Dit is een standaard brief.
GS doe eens even wat journalistiek onderzoek hier en vraag eens voor de gein aan betreffende bioscoop of de politie überhaupt heeft gebeld met ze om te vragen om camera beelden. Ik durf te wedden van niet namelijk. En dat zou betekenen dat die brief simpelweg 1 grote leugen is.
Ik kan het alleen maar met u eens zijn.
Heb ik ook zo ervaren.
Hij zal wel geen respect gehad hebben voor zijn toekomstige leiders.
Tja... wonen in Nederland doe je vrijwillig.
waar woont u? Ik heb er hier ook geen zin meer in kutland, kutstraffen, kutpolitiek, kutbelasting, kutfinnen
@amperbroekie | 22-11-19 | 13:25: u woont zo te lezen in Den Bosch?
Land is prima, alleen de bestuurlijke elite maakt er een puinzooi van.
Wat kan onze Arno nu nog volgens het NL recht?
Volgens mij niks meer toch...
De overheid dwingt je onderhand om het heft in eigen hand te nemen.
Scootermeneer flink de touwtyfus inschoppen met 6 matties en zorgen dat het even niet gefilmd wordt.
Hij zou ook nog civielrechtelijk kunnen proberen om zijn schade te verhalen denk ik? Maar daar is de bewijslast niet makkelijker.
ho ho ho, het geweldsmonopolie ligt bij de marrokaantjes uhh ik bedoel de overheid
Blijkbaar hoef je niet eens meer te zorgen dat je niet gefilmd wordt. Dat is ten minste zoals ik dit artikel lees.
Arno is geen vluchteling, dus Arno is net als wij, een marionetten pop die zijn mond moet houden en moet betalen aan de maffia overheid.
Civiele zaak beginnen op basis van onrechtmatige daad en daarop de mishandeling opbouwen. Doel: schadeclaim en smartegeld. In nde VS heel normaal, in 0031 zijn we sufgesust om maar vooral te vertrouwen op het woord van de MinJus, die beschermt ons allemaal. En ja, dat betekent wel kosten maken voor een recherchebureau om de namen en rugnummers van de daderts in handen te krijgen. De reden dat wij Nederlandersch iedere keer te grazen worden genomen, of het nou Riftuigh is of dat schorriemorrie uit vak K, is omdat we veulste afgericht zijn om 'niet voor eigen rechter te spelen.' Geen lichamelijk of vocaal dan wel linguïstiekgeweld gebruiken dus bij het vervolgen. En dat klopt, anders wordt het nog meer een zootje. Gebruik geweaun juridisch geweld. En dan niet verdwalen in paranoia querulanterfanten natuurlijk. Gewoon ongezien de t*fus civiel procederen....
Maar... maar.... racistische spreekkoren bij een marginaal voetbalclubje zijn toch het ergste probleem van Nederland, nu?
Tja, moet je maar nix weggooien, want mss ben je dan wel een nazi.....
Had je maar "minder minder minder" moeten stemmen. Nu niet zeuren om ht geweld en het falen van de overheid. Je was er zelf bij toen de grenzen opengingen, de politie werd afgebroken en iedereen wegkeek.
Als de politie maar overal aangifte van gaat opnemen komt straks nog iemand als Wilders aan de macht. Dat moeten we natuurlijk niet willen met zijn allen.
Gisteravond bij Beau:
Baudet zei iets over de etnische achtergrond van het gebeuren in Gorichem.
Peter KoTs De Vries onmiddellijk:
"U trekt wel heel gauw conclusies, terwijl dat nog niet eens bekend is."
Peter KoTs De Vries heeft blijkbaar speciale selectieve stront in zijn ogen.
En laffe hond Beau wist niet hoe gauw hij zich van het etnische thema moest distancieren:
"U zit hier namens de politiek, en ik doe alleen maar nieuws maken".
Bah.
Meer,veel meer etnisch profileren.
Iets van een (rif)aap die uit een mouw komt.
Dat moeten we willen met zijn allen.
Nee, zoonlief is advocaat geworden en dan ga je je ineens anders gedragen. Heb je begrip voor wat je eerder afkeurde. Althans dat doe je als je geen ruggengraat hebt.
Al die figuren op tv, zijn bang voor hun job, bij kritiek op die multi culti ellende dreigt uitsluiting, weg baan, weg inkomen, die zullen gek zijn.
Ons rechtssysteem faalt aan alle fronten... daar krijg je alleen maar meer gedonder van.
Met die overdreven articulatie vraagt Wellens ook wel om een flik paar toepen op zijn neus. Maar dat mag geen reden zijn voor geweld. Wel een mooi alibi.
Dit is trouwens geen toeval. Dit is opgezet door de deepstate. Wellens is ook al uit zij huis gezet omdat "niet in z'n huis zou wonen".
Maar Nederlanders (inclusief veel naïeve Reaguurders) zijn gebrainwasht dat Nederland een politiestaat moet worden voor mensen die 's nachts 5 km/h te hard rijden op een verlaten snelweg met een bordje "100" ernaast.
Mark my words: nu de maximum snelheid in Nederland teruggebracht zal worden n.a.v. van die zogenaamde neo-communistische stikstof- en milieuleugen, zal het wel weer prijsschieten worden voor de politie.
Maar scootertuig mag van diezelfde gewoon mensen in elkaar slaan en gaat niet tot actie over, ondanks dat het bewijs hun op een presenteerblaadje wordt aangeleverd?
Nederland is HELEMAAL van de pot gerukt, maar helaas zijn de meeste inwoners helemaal gebrainwasht door hun Big Government qua 'zegeningen' van de Multiculturele Cultureel-Marxistische Neo-Communistische Heilstaat aan de Noordzee.
Na 3 keer aangifte te hebben gedaan de afgelopen paar jaar, waar uiteindelijk na een paar maanden wachten toch niets mee werd gedaan, heb ik de handdoek in de ring gegooid, net zoals duizenden andere beroofden, mishandelden, bestolenen, etc.
In de meeste gevallen heeft het geen enkele zin.
Vandaar de dalende statistieken ivm aangiftes,
wat onterecht vertaald wordt naar dalende criminaliteit. Schijnveiligheid , raar woord..
Net als MP oplichting bijv. al lever je echt ALLES aan, tot aan het DNA van de dader, dan nog, een standaardbrief is je deel, met we "kunnen nix doen", hef die club maar op, compleet zinloos.
Sja, had Arno maar opzij moeten gaan, het hoofd buigen en de blik nederig afwenden en tegelijkertijd de portemonnee op de geopende hand presenteren.
Als je na 50 jaar nog niet weet hoe je je tegen onze nieuwe overheersers moet gedragen verdien je ook niet beter. Hamdoelilah!
Hij is leuk:-)
@Wienerschnitzel mit | 22-11-19 | 13:18:
Het zou leuk zijn als het niet zo verdomd dicht bij de werkelijkheid komt...
@NeetNormaal | 22-11-19 | 13:20: tja, eigenlijk diep - en diep triest.....
Gisteren bij Paauw zat de vakbondspopo Jan Struijs weer een zielig verhaal over personeels tekort en geldgebrek te verkondigen maar heel de organisatie is versnipperd en gaat naar de klote door managementstructuren onkunde en desinteresse. Al komen er nog 5 duizend agenten bij het helpt niets.
Er hangen slechts 1.5 miljard camera's op die locatie. Waar zijn die op gericht dan, de sterrenhemel?
Als je goed leest; nadat de aangifte eindelijk opgenomen is en het apparaat in beweging komt zijn de beelden foetsie. De harde schijf reset zich iedere week.
@Trumme | 22-11-19 | 13:18: een HD reset zichzelf niet, er wordt gewoon over bestaande data heen geschreven.
@Trumme | 22-11-19 | 13:18: Dit gaat niet over de camera's van de Pathe of van een van die shoarmatenten, maar over camera's die (denk ik) van de gemeente zijn en op straat overal hangen. Je kan mij niet wijsmaken dat die beelden binnen een week gewist worden.
Volgens mij loste ze vroeger zaken op zonder camera beelden omdat die er gewoon weg niet bestonden, (is niet zo heel lang geleden hoor). Waarom kan dat dan nu niet en toen wel??? Onwil misschien? Niet mogen misschien? Zeg het maar.
Onwil misschien? Niet mogen misschien? Zeg het maar.
Ik zeg beide.
Die camerabeelden worden we gebruikt hoor, als Arno het had gewaagd een vibnger tegen ze uit te steken. Dan was het immers "Rassiesj" en had een peloton deugadvocaten klaargestaan om hem voor lange tijd op te sluiten.
Man, we hebben hier geen Marokkanenprobleem, we hebben hier zo onderhand een Marokkanenepidemie, een plaag van bijbelse omvang.
@Graaisnaaiert | 22-11-19 | 13:18:
Wegkijkende deugers-probleem hebben we...
@Moonwarrior | 22-11-19 | 13:17: zaken oplossen doen ze in 15 tot 20% vd aangiften. In Noord Rijn-Westfalen met ook 17 miljoen inwoners en 16 k agenten lossen ze 70% op. Al jaren is dit bekent.
In alle Europese landen is het hetzelfde gezeik. Dit is slechts ter voorbereiding zodat de klapaapjes straks kunnen klappen voor de nieuwe EU politie die er aan zit te komen. Je weet wel, de politie die in Nederland zal bestaan uit minder dan 10% nederlanders, zodat de bevolking makkelijker onderdrukt kan worden
Beide....
Vroeger werden er milities opgericht.
Nu herhaalt de geschiedenis zich vaak, dus waarom niet in dit opzicht?
De boeren hebben aangetoond complete steden te kunnen blokkeren, dus dat is dan de moderne cavalerie. Nu nog infanteristen werven.
Waar de overheid faalt, moet de burger het zelf oplossen.
Arno is geen prioriteit. Arno heeft nl geen discriminatiekaart. Arno is een blanke belastingbetaler. Arno kan de pleuris krijgen... en klappen.
Arno is niet blank. Fun fact: toen hij eens een banlieu bezocht, verwezen mensen hem naar de Algerijnse flat.
Amen.
Politie, altijd +1
Tweederde van de brief gaat over slachtofferhulp. Eenderde over dader niet pakken. Nuf read.
ik denk dat Marokkanen een etnisch monopolie op geweld hebben....
En dat is niet eens rassies!
@Frau Merkel | 22-11-19 | 13:22: nope. heeft de rechtbank bevestigd dus ik mag dit gewoon zeggen!
Neuh, is niet zo. Geweld komt in de hele Arabische/Islamitische wereld voor. Heeft iets te maken met het jezelf superieur en de ander als minderwaardig wegschrijven in dat rotboekie van ze. En omdat de gemiddelde Islamiet hier niet met ons op onze terreinen kan wedijveren vallen ze maar terug op hun eigen, tribale gemep, om toch nog ergens de beste in te zijn.
Vaasjes te koop. Zgan teab
We moeten allemaal zelf aan de taser.
Gelijke monniken, gelijke kappen toch? Als zij, dan wij!
nee we moeten allemaal tank mogen kopen.
@dorstig! | 22-11-19 | 13:14: probeer het eens zou ik zeggen, ik wed dat de politie binnen 1 uur bij u op de stoep staat met een arrestatieteam met 50 voorgedrukte aangiftes, dat u diezelfde avond met naam en foto bij Pauw veroordeelt worden en de volgende dag hetzelfde in de NRC en Volkskrant.
Probleem van zo'n taser is dat je alleen kan dreigen naar 7 personen. Zodra je geschoten hebt is je wapen weg. Peperspray of gewoon haarlak en een zippo.
@ScumbaggusMaximus | 22-11-19 | 13:52:
Oh, maar je hebt herlaadbare tasers.
Wist u dit niet?
En hoop is OVERAL om ons heen.
Standaardbriefje. Zelf ondervonden. Kost me steeds meer moeite om sympathie te hebben voor de diender. Dat gelul over onderbezetting ben ik wel zat. Maak een keuze. Krijg elke week een overzicht van de politie werkzaamheden in de buurt app. In één verslag trots melden dat er weer een hele dag geflitst is èn er op een melding niet gereden kon worden vanwege onderbezetting. Tja...
Sjekkie time!
Dat is wel wat kort door de bocht?
Het probleem zit hem niet bij de dienders (de meeste willen echt wel..) maar bij een veranderende samenleving die we niet kunnen bijbenen.
En ja, dit soort Marokkaanse boefjes (ik zeg het maar even vriendelijk) maken zeker onderdeel uit van die 'veranderende samenleving'.
De bal ligt bij de politiek en daarmee bij ons, als we volgend jaar gaan stemmen.
-
@Bernhard de II | 22-11-19 | 13:19:
Het kan geen kwaad om Islamisering en migratie op de agenda te zetten. Maak er een verplicht programmapunt van bij de partijen, waarin ze aan kunnen geven meer, van hetzelfde of minder te willen. Is de keuze snel gemaakt.
Ik woon er allang niet meer. En iedereen die niet zijn/haar toekomst ziet op een zolderkamer achter een toetsenbord of in de politiek kan ik aanraden te vetrekken.
In het beste geval blijven er dan alleen maar dit soort tuigh over, en politici die geloven in de maakbare samenleving waarbij alles met praten (toverwoord verbinden) kan worden opgelost.
En dan gaat het dus godverdegodver om flinke mishandeling, 7 tegen 1.
Waarbij de politie 0,0 seconde onderzoek hoeft te doen.
En maar wapperen met mooie cijfers over dalende criminaliteit. Behalve dan onder het puntje "overig" (mishandeling, aanranding, verkrachting, moord, etc).
Maar van diefstal of bedreiging wordt bijna geen aangifte meer gedaan.
Bravo! Hoera!
Fijn dat we een belastingdruk van ruim 50% hebben om belangrijke zaken als veiligheid goed te regelen.
Ja joh, het mag allemaal wat kosten, je hebt dan ook echt nix.....
7-1 valt nog mee, doorgaan durven Finnen niets totdat het 10 tegen 1 is.
@Moonwarrior | 22-11-19 | 13:14:
Gorinchem 50-60 tegen 1
Dit land gaat kapot aan immigratie door laagwaardig tuig! Het is net het rampjaar 1672! nl Het land reddeloos, de regering radeloos en het volk (wordt) redeloos omdat het volk het zat is en op een gegeven moment zelf het heft in handen gaat nemen omdat de regering niets doet!
Resultaat van 40 jr gajes binnenhalen, niet vreemd hoor.
Laten we de dijken doorsteken. Dat zal ze leren dat addergebroed.
@Wienerschnitzel mit | 22-11-19 | 13:16:
Klopt, in 70/80 er jaren reeds in Venlo een en al ellende , verplaats door politiek naar Venlo/west (Blerick) tot heden ten dagen.
En wat heb jij gestemd?
Prachtig, mishandeling geen interesse maar voor Wilders lagen er voor gedrukte formulieren klaar. De boodschap kan haast niet duidelijker.
En dan nog blijven suggereren dat daar helemaal geen enkele vorm van organisatie achter stak. Smerig linksvolk.
Mooi dat de misdaad verder daalt!
Kunnen ze weer vrolijk vertellen dat de misdaadcijfertjes omlaag gaan maar in de praktijk is het héél anders.
Dat van het ontbreken van camerabeelden is gewoon een smoesje. Als je nu 50 van die filmpjes naar de politie zou brengen dan verzinnen ze wel weer wat anders om maar vooral niets te hoeven doen aan het Finnenprobleem. Dat mogen ze niet van de VVD/CDA/D66/GL/PvdA, dus uiteindelijk mogen ze dat niet van de stemmers in dit land.
Nou ja, het is wel eerlijk want ze kunnen ook zeggen dat ze er hard aan werken en dan merk je er ook niets van.
In Amsterdam heffen ze politie binnenkort op.
Moet je eens zien hoe snel de misdaadcijfers dalen.
Sjah in een land waar facebook berichten jegens de multikul samenleving actief opgevolgd worden door een vermanende foei aan de voordeur verzorgd door oom agent kun je dit verwachten natuurlijk.
Een ontzettend gaaf land is dit, met vaasjes enzo......
Autochtonen doen nog niet aan eigenrichting, dus zo erg zal het allemaal wel niet zijn.
Dat kan snel veranderen als een van je kinderen tot kasplantje wordt gemept door een troep hyena's.
Mep maar eens een Hells Angel in elkaar. Moet je eens kijken met hoeveel ze verhaal bij je komen halen. Wel eens gehoord dat een groepje een Hells Angel wat doet? Dat laten zelfs die eencellige die zgn. niet kunnen denken wel uit hun hoofd. De NL-ers moeten ook maar eens solidair zijn met elkaar en met een groep verhaal gaan halen. Lijkt mij een natuurlijke reactie als je geen steun van de politie krijgt.
De N.V.J. zal wel aanhaken en het politieapparaat aanspreken...…….
Dat is een beetje dom. Zou die juut nu helemaal niet begrijpen, dat het 10 minuten later op de roze onderbuik van NL staat?
Weet je wel hoeveel het godverdomme kost om de minister weer naar de Kamer te halen?
Niets verrassends dus.. Zo worden de meeste aangiftes van roomblanke Nederlanders afgedaan. De pliesie heeft het namelijk erg druk met het vinden van kopstukken van de Mocromaffia. Laat één ding heel duidelijk zijn, zonder al dat geïmporteerde tuigh was ons land heel wat leefbaarder....
Dan houden we alleen de Brabandse boefjes over... ohwww wacht!
Geen kopvodtaks maar wel kopschopbelasting. Je moet betalen!!!
Gewoon een gedachte:
draai het eens om: Marokkaan vangt kloppen van lelieblanke mannen,
hoelang duurt het voor het bioscoopmanagement publiekelijk excuses aanbiedt?
De wereld te klein, ------------net als een vermeende hitlergroet op een tribune, oooo jeetje..........
Lelieblanke mannen zijn dan ook niet zo laf als die straatratten...
Dan staat Petertje r vooraan in de rij om u te vertellen hoe racistisch u wel niet bent. Het is een gotspe. Als blanke mag bent u in Nederland vogelvrij verklaard.
Dus Arno is nog niet eens een statistiek? Ga je schamen, politie!
Die zijn veuls te druk met in groepjes automobilisten bekeuren die 3 km te hard rijden; lekker veilig, en dat levert wél wat op. Iets met prioriteiten.
Dat gaat ook redelijk automatisch met de trajectcontroles. Wel voorzien van een dieselaggregaat dat dan weer wel. Dat is nou nutteloze uitstoot.
Bewapen lijkt mij nog de enigste oplossing onderhand hier in oos mooie kikkerland
Waar de overheid zich terugtrekt, vult de markt het gat.
Zo ook voor het segment veiligheid.
Dan heb ik slecht nieuws voor je, onze overheid heeft besloten dat prive wapenbezit zeer ongewenst is en er alles aan dit te ontmoedigen of onmogelijk te maken. E-screener test, psychologen, hoge kosten bij aanvragen van een wapenverlof, steeds meer regels. Dus een legaal wapen gaat een probleem worden. Vreemd genoeg is de aanpak van illegale wapens totaal geen prioriteit bij de politie.
@Moonwarrior | 22-11-19 | 13:14: You named it! Hoi Kasja!
@Moonwarrior | 22-11-19 | 13:14: Zie de inbreng van Hiddema om alle drugszaken waarbij het vermoeden van een wapen is, op vermoeden van verboden wapenbezit aan te pakken. Zelfs dat kunnen ze niet.
@Moonwarrior | 22-11-19 | 13:14: Tja, dit zou ons er niet van weerhouden ons massaal te bewapenen. Er is toch geen mankracht bij de politie om dit tegen te gaan. En in de spirit van Sinterklaas: lekker knallen -- met zijn allen.
Enige logische conclusie.
Foei toch, mag niet. Geweldsmonopoly ligt natuurlijk bij die bontkraagjes.
De neiging om onszelf te bewapenen wordt steeds groter
met dank aan de immer falende rOverheid
Echter, ik moet dan toch oa denken aan de 'uitwisseling van argumenten' in Dirty Harry's Magnum Force
waar trek je dan de lijn, straks ook maar iemand die op de stoep spuugt loopt een headshot geven?
Ik dacht het net. Jammer dat je het in dit land dan ook nog moet kopen van een crimineel.
Nederlandse politie is helemaal geen politie maar een belastingambtenaar.
Kritische agenten noemen zichzelf een veredeld incassobureau
Totaal verkloot landje. Met als prijskaartje 500 Miljard, uitroepteken.
Nou en. Als er wel een zaak van wordt gemaakt krijgen ze in het beste geval een fopstraf. Overigens veranderde mijn autocorrect dat woordje in “doodstraf”. Misschien moest mijn iPhone het vonnis maar vellen...
#teamiPhone
@MickeyGouda | 22-11-19 | 13:08: #teamiMickey
Muxje's iPhone heeft een Freudiaanse versprekingsbug
nu wil ik ook zo'n iPhone
Wat een gaaf land wonen wij toch , he?
Volgens de cijfertjes wel ja!
Toch jammer dat de realiteit zo anders is...
Het wordt allemaal gepikt he.
@NeetNormaal | 22-11-19 | 13:13:
Heerlijk toch dat een journalist nu eens aan den lijve kan ondervinden hoe het komt dat die statistieken er zo goed uit zien.
Alleen jammer dat het er eentje is die wellicht al door had hoe het zat...
REAGEER OOK