Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Arno Wellens krijgt klappen: 'Zeven Marokkanen'

Een deel van het bioscooppubliek verpest het weer eens voor de rest

Je moet in de grote steden tegenwoordig goed opletten welke bioscoop je uitkiest voor een avondje het gezellige mannetje uithangen voor je smatje. Er zijn namelijk een aantal bioscopen waar 'ze' de dienst uitmaken en 'ze' zijn luidruchtig, irritant, vervelend, lullen door de film heen, gooien met troep, laten zooi achter, zitten te appen en te bellen, enzovoort. Fatsoen, cultuur, opvoeding, geef het beestje maar een naam. En als je er wat van zegt kopschoppen 'ze' je na afloop helemaal de moeder. Zo was nu de kop van journo/publicist Arno Wellens, bekend van onder meer Het Euro Evangelie en de Kamerplant Tours (deel 2 hier), aan de beurt. Enfin, ze smelten de scooters, honderd piek beloning voor DFK84V!

The Day After

Reaguursels

Inloggen
-weggejorist-
afdankert | 03-09-19 | 22:54

Het lijkt erop dat het voor de autochtone Nederlanders in Nederland steeds onveiliger wordt. Echter, Nederland heeft de beschikking over een krijgsmacht, en één van de hoofdtaken van die Nederlandse krijgsmacht is het zorgen voor nationale veiligheid. Wellicht kunnen we daar iets mee?

www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/krij...

MaximumAwesomenimity | 03-09-19 | 20:59
-weggejorist-
Bowthat | 03-09-19 | 18:05

Welkom welkom welkom
Of nee; foei,!

Is dit nog nieuws? | 03-09-19 | 17:08

Was al heel lang geleden gestopt met het naar de bioscoop gaan omdat ik mij mateloos zat te ergeren aan het asociale gedrag van anderen. Onlangs heb ik mij laten verleiden tot een bioscoopbezoek. Schuin voor mij een blanke tokkie die de film met zijn telefoon te filmen. Een kwartier heb ik mij zitten verbijten; moet ik hier iets van zeggen? Ben niet de jongste meer en was alleen met mijn dochter. Uiteindelijk stopte de tokkie met filmen toen ik er iets van zei. De man was ook nog oncoloog want hij kon aan mijn gezicht zien welke ziekte ik leed. Moest toen denken aan een scene uit de film God bless America: www.youtube.com/watch?v=DzRWlT_KjUw
Heb besloten nooit meer naar de bioscoop te gaan.

debaviaan | 03-09-19 | 16:59

Veel sterkte Arno Wellens. Ik luister graag naar hem. Zegt zinnige dingen. Ik hoop dat hij nu niet van slag is en gewoon doorgaat met zijn werk. We hebben mensen zoals Arno Wellens nodig.

luto333 | 03-09-19 | 16:00

Is het onderhand niet zinloos hier nog over te berichten? Er verandert toch niets! De politiek doet niets, de politie krijgt geen extra mandaat, de autochtone burger mag niets en interesseert het ook niets want men blijft lekker links stemmen....

Nederlanddraaitdoor | 03-09-19 | 15:39 | 2

je haalt me de woorden uit mijn mond. Het lijkt inderdaad een beetje zinloos geworden. Ik denk dat ik maar ga emigreren. Allochtoon worden of zo.

c02JEuk | 03-09-19 | 15:43

In elk geval mag weer eens vermeld worden dat marokkanen kansloze en smerige lafaards zijn. .... inteelt...

Cor Zakov | 03-09-19 | 16:15

Jawel, de boosmarker van de dag is weer binnen.
@Arno: Goed dat je het zo duidelijk op Twitter gooit.
(Maar die oproep tot slopen mag er van mij wel uit..)
.
Welke bios was dit overigens? Filmhallen in 020-Gaza?

hotmint | 03-09-19 | 14:43 | 1

Pathé De Munt centrum!

van der g | 03-09-19 | 14:58

Goh, zijn het weer "vrome" moszlimsz? Wat een afval is het toch.

Wienerschnitzel mit | 03-09-19 | 14:18

Buurtvader Ibrahim had zeven zonen, zeven zonen had buurtvader Ibrahim...en ze hadden zo'n plezier.

Myckleby | 03-09-19 | 14:15

Gewoon sluiten die bioscoop.

Ramsesz | 03-09-19 | 14:02 | 2

Net als de zwembaden....

Is dit nog nieuws? | 03-09-19 | 17:09

@Is dit nog nieuws? | 03-09-19 | 17:09: Net als de voetbalvelden/stadscentra/clubs/verkeer ...

prof Nice | 03-09-19 | 17:46

Stukjes over Weert:0
Stukjes over A’dam:4

jdb1979 | 03-09-19 | 13:53
-weggejorist-
bwanabanjo | 03-09-19 | 13:09 | 3

Misschien moet de vrouw van die mishandelde Rotterdamse politieagent gewoon weer een brief schrijven om Arno een hart onder de riem te steken. En hopen dat de daders zich dan alsnog melden bij de politie.

van der g | 03-09-19 | 13:05

Het zijn niet alleen bioscopen maar ook zwembaden, uitgaans- gelegeheiden enzovoorts waar deze figuren de boel verpesten.

Swieberj | 03-09-19 | 12:53 | 3

Ik zou het nog iets breder trekken: Straten, wijken, steden, stedelijke gebieden, hele landen, ja zelfs delen van continenten.

der Schmutz | 03-09-19 | 13:09

Je bedoelt bijna heel Europa.

c02JEuk | 03-09-19 | 15:47
-weggejorist-
katow | 03-09-19 | 17:03

Er is een aantal bioscopen, niet "er zijn een aantal bioscopen". Dit is een beetje in de categorie "hun hebben" en "hun gaan".

van Oeffelen | 03-09-19 | 12:12 | 7

@Wisteria | 03-09-19 | 13:16: Hoe kan je het nou beter onderbouwen dan met de link van OnzeTaal.nl die ik erbij heb gegeven? Je hebt het trouwens verkeerd. 'Een aantal' is altijd meer dan één, dus altijd meervoud en geen enkelvoud. 'Aantal' is een heel ander gebruik van het woord aantal dan wanneer je het hebt obver 'een aantal'.

BluRay | 03-09-19 | 15:12

@Blote Bertus 2000 | 03-09-19 | 14:09: Jezus, ik zeg toch dat alletwee ok is, maar de vorm 'er zijn een aantal bioscopen' is net iets beter dan 'er is een aantal bioscopen'. Het meervoud slaat namelijk vooral op het meervoudige 'bioscopen' en niet op 'een aantal' wat overigens ook meervoudig is.

BluRay | 03-09-19 | 15:14
▼ 4 antwoorden verborgen

Wat ik wil zeggen gaat me weer een jorisje opleveren.... Dus zeg ik het wel op zijn joop.nl's ... Jammer dat we altijd weer dezelfde mensen de schuld geven..... (of zouden het ook altijd dezelfde zijn en het ons gewoon makkelijk maken schuldigen aan te wijzen)....

obseditas | 03-09-19 | 12:07 | 3

Zeg het maar op z'n Geenstijls, ik snap er geen ruk van.

Super Vaagstra | 03-09-19 | 12:12

Als je het op zijn joop.nl's wilt zeggen moet je er een sausje van morele superioriteit overheen gieten. Het liefste doen alsof je het verbergt. Maar gewoon je tegel beginnen met te zeggen dat je zeer hoogopgeleid bent (nooit zeggen in welk vakgebied) is ook acceptabel.

Historicuck_Han | 03-09-19 | 12:53

@Historicuck_Han | 03-09-19 | 12:53: Geesteswetenschappen schijnen onontbeerlijk voor een gezonde democratie te zijn. Daar mag je dus best trots op wezen wanneer je dat studeert of gestudeerd heeft.

Sans Comique | 03-09-19 | 13:42

G*dT, onze dappere Arno heeft meer verstand van het ‘Euro Evangelie Drie; aan de vooravond van de crisis’ te bekijken bij Café Weltschmerz!
Voor het aftrappen van k*t Marokkanen (minder3) raad ik speciale veiligheidsschoenen aan;-)
*CcMed*

kapitein oosterlng | 03-09-19 | 12:06

Tsja, het is nu eenmaal verboden allochtonen op hun onaangepaste gedrag aan te spreken. Het is tegenwoordig überhaupt not done, en een uiting van verkapt racisme om op enigerlei wijze te refereren aan het feit dat een allochtoon een allochtoon is, zelfs als het goedbedoeld is, getuige het absurde, hallucinerende artikel van ene Shervin Nekuee op de Joop:

"Dan komt de vraag, die als een compliment is bedoeld maar voelt als een mokerslag: “U spreekt zo goed Nederlands, eloquent bijna. Maar u bent toch niet hiervandaan? Waar komt u nu vandaan, waar heeft u onze taal geleerd? We dachten eerst Saudi-Arabië misschien."

Nee, mag je niet vragen, is bevooroordeeld. Ik dacht dan ook dat hij zou antwoorden: "Mevrouw, meneer, ik ben hier in Nederland geboren en getogen, en het Nederlands is dus mijn moedertaal". Maar, je gelooft het niet:

“Waarde mevrouw, mijnheer, ik ben hiervandaan, al mijn hele volwassen leven, vanaf mijn 19e, al 32 jaar lang. Dit land is ook mijn land en dat van mijn kinderen, hou toch op met ons als vreemdelingen weg te zetten, etc. etc.”

Vanaf zijn 19e?!?! Dus dat echtpaar heeft gewoon honderd procent gelijk, hij komt inderdaad uit het buitenland (Iran), maar hij leest dat echtpaar keihard de les dat ze hem als "vreemdeling wegzetten", terwijl ze dus gvd een compliment uitdelen.

Ik kan dit soort bizarre redeneringen echt niet meer volgen, hoor.

Dr_Johnson | 03-09-19 | 12:00 | 4
▼ 1 antwoord verborgen

Het ziet er inderdaad als een roedelaanval uit, pack attack dus. Hebben ze vaker gedaan maar goed, het zit ze ook in de genen. En Arno kan een klop op de deur verwachten wegens aanzetten tot vandalisme. Foei!

Graaisnaaiert | 03-09-19 | 11:59

De meeste bezoekers ergeren zich eraan, maar zijn te laf om er iets van te zeggen 'want dan krijg je klappen'. Maar als je gewoon iemand bijval geeft, laat zien dat je met meer bent, houdt het op. Maar klootzakjes weten dat de gemiddelde Nederlander daar te bang voor is.

Diotima | 03-09-19 | 11:59

Oplossing alle bioscopen verbieden. Net zo als die gemeente die gisteren in het nieuws was die alle scooters wil verbieden omdar scooters crossen door een voetgangersgebied. Ik zou de scooterijders die door een voetgangengersgebied rijden bekeuren eventueel bij niet meewerken scooter confiskeren. Dat is nml. handhaven van een verbod. Precies zoals we een automobilist bekeuren als deze een paar kilometer te hard rijdt. Echter in NL weet de overheid niet meer wat handhaven is en alleen als er bekeurd kan worden via een camera dan durft men nog in te grijpen. Allochtonen aanpakken, bekeuren durft men al helemaal niet en gevolg is het wordt steeds erger. Men slaat nu al gewoon een politieagent bewusteloos tijdens een trouwpartij en komt er waarschijnlijk mee weg. De anarchie van bepaalde groepen allochtonen wordt steeds groter omdat er niet tegen opgetreden wordt. Als die gasten hier ooit aan de macht komen en de sharia invoeren dan zullen de NL-ers er snel achter komen hoe een wet (de sharia) gehandhaafd wordt.

johnelec | 03-09-19 | 11:57 | 2

U denkt in oplossingen. Daar is de politiek niet van gediend hoor, daar maakt u ze grotendeels mee overbodig.

Graaisnaaiert | 03-09-19 | 12:01
-weggejorist-
afdankert | 03-09-19 | 23:08

Arno is een beetje masochistisch bezig. Eerst weg bij Fvd en 'follow the money' en nu dit. Op zich een goede vent, maar geen politiek talent.

derksje | 03-09-19 | 11:51

Uit de column van Wierd Duk: '... ook hebben veel allochtone jongeren er elk ontzag voor de Nederlandse overheid - die ver van hen afstaat - verloren.'

Wat nu zo om te janken is en tegelijk het probleem; ik heb dat ook. Elk ontzag voor onze overheid verloren. Thierry leek voor een verandering te kunnen zorgen maar die heeft al bewezen in no time door de politiek geassimileerd te zijn, in negatieve zin. Gisteren zag ik Joost Eerdmans een open sollicitatie doen bij FvD, beter dat Thierry 'm snel belt.

Super Vaagstra | 03-09-19 | 11:47 | 6

@Super Vaagstra | 03-09-19 | 12:11: Eerdmans zit gewoon in de politiek. Wethouder, loco burgemeester. Prima vent maar buiten jou komt er blijkbaar niemand op hem stemmen, want Een.nl was nou niet echt een succes.

Ik vind Eerdmans een prima vent. Zou er op kunnen stemmen. Maar de messias is het niet.

De vergelijking met Fortuyn gaat wat mij betreft niet op. Dat is niks ten nadele van Joost, maar hij is qua charisma, oratie en schrijfkunst niks vergeleken met Pim.

Sjors W. | 03-09-19 | 12:46

@Sjors W. | 03-09-19 | 12:46: Eerdmans zit niet 'gewoon' in de politiek want ik kan niet op hem stemmen. Ik woon namelijk niet in Rotterdam.

Ik zeg ook niet dat het de messias is, dat zijn jouw woorden (weliswaar als vraag geformuleerd).

Qua vergelijking zeg ik ook 'een soort van verpersoonlijking', ik ben het met je eens dat een 1 op 1 vergelijking niet op gaat. Joost Eerdmans weet dat ook wel, in tegenstelling tot b.v. Mat Herben, die wist dat niet.

Super Vaagstra | 03-09-19 | 13:25
-weggejorist-
afdankert | 03-09-19 | 23:15
▼ 3 antwoorden verborgen
-weggejorist-
NatNiks | 03-09-19 | 11:36

Wedden dat de NL internet Gestapo niets doet tenzij Arno Wellens zelf aangifte gaat doen!
Maar Ooohwee als jij als blanke NL'er iets op internet plempt wat als 'opruiend' bestempelt kan worden, dan staat de polizei meteen bij je over de voordeur drempel om je te halen.
Succes Arno!

GeinPonempie | 03-09-19 | 11:30 | 3

Heb jij al aangifte gedaan on behalf of Arno? Of had je het te druk met hier mopperen dat niemand het doet?

Sjors W. | 03-09-19 | 11:52

@Sjors W. | 03-09-19 | 11:52: Ik heb het geprobeerd. Maar mij werd gevraagd of ik over drie weken terug wilde komen. Iets met onderbezetting door controles op fietslampjes en door rood lopen en een wilde actie om wietplantjes uit de tuin van een stel bejaarden te halen (terwijl die even niet thuis waren, maar dat is toeval natuurlijk).

Sans Comique | 03-09-19 | 13:48

@Sans Comique | 03-09-19 | 13:48:
Sjors is een flapdrol.

GeinPonempie | 03-09-19 | 14:04

Het kabinet terug van reces,
moet nog ontwennen van de fles
Daarna geen tijd: straks prinsjesdag
waar ze ons weer beliegen mag
Dan met elkaar naar de moskee
daar pikken ze een cursus Islam mee.
Dan lachend om het klootjesvolk
op hun zo fel groengekleurde wolk.
Neerkijkend op een huilend land
waar eigen volk wordt uitgebant.
Het zal echt niet zo lang meer duren
dat zij dit echt moeten bezuren.
Want eens is 't volk het werkelijk zat
en gaat de hele handel plat.
Een vrome wens dat is wel waar
Maar anders over 15 jaar
Verplichte koffie in het koffiehuis
Of ayatollah kijken op de buis.

strawdog | 03-09-19 | 11:26 | 3

Geweldig! Dichters in de panelen! Het wachten is nog op de denkers.

Guusneus | 03-09-19 | 11:33

zolang we nog Sint&Piet mogen dichten zit jij wel goed....!

grapjasz | 03-09-19 | 11:35

@Guusneus | 03-09-19 | 11:33: Of de doeners trouwens, want dat laat dat Volk meestal gemakshalve achterwege als ze dat belegen citaat weer eens van stal halen :-)

Guusneus | 03-09-19 | 11:35
-weggejorist-
Evocatus | 03-09-19 | 11:19 | 3

Ach, boys will be boys.

Overdag lekker met zijn allen naar het zwembad, en 's avonds een filmpje pakken. Beetje kattenkwaad uithalen, aan autochtone meisjes zitten (zijn immers toch allemaal kk-hoeren), en als een "kaas" er wat van durft te zeggen, hem op gepaste wijze "corrigeren".

Zo'n verrijking, hè!

Dr_Johnson | 03-09-19 | 11:03

De emmer is vol!
Ik vind Arno een prima mens. Intelligent en gedreven! Zet zich in om de gewone mensen uit te leggen wat er werkelijk gaande is in de wereld, op monetair en op Europees politiek gebied, zaken die al dan niet van overheidswege onderbelicht blijven en weggelaten.
Als ik nu per ongeluk op een verkeerde plaats terecht kom op het verkeerde moment, dan sta ik niet voor mezelf in. De ellende is dat het steeds langer duurt voordat ik van dit gevoel ben hersteld.
Sterkte Arno, weet je gesteund. Dat laatste boek van je, dat wil ik hebben!

bolletje kaas. | 03-09-19 | 10:55

Sta je te filmen krijg je nog een lekkere fluim in je bek... want zo rollen ze.....

Behangdelul | 03-09-19 | 10:51

De keren in mijn leven dat ik geen keus had dan om te vechten was op 1 uitzondering na allemaal met getint tuig. En nee het lag niet aan mij want ik liep weg.en ze kwamen achter mij aan.
Waar blijft die demonstratie tegen Marokkanen terreur en geweld? Nou... wie?

Misterspok | 03-09-19 | 10:50

Dit klinkt/ziet er meer uit als regio Antillen, ik kan het mis hebben (stem, donkerheid van de huid).

Kleine_Deugniet | 03-09-19 | 10:34

Verdeel en heers.
Rigide veiligheidsmaatregelen op komst.
Overal camera's.
Gezichtherkenning.
Overal gevolgd.
Punten voor je gedrag.
Geweld in naam van de orde.
Verdwijningen en zelfmoorden.

nomo | 03-09-19 | 10:33 | 1

Maar precies dat dus. In plaats van er kwaad van te spreken dat iets gebeurt je afvragen waarom het gebeurt.

Wie heeft er baat bij dat bepaalde verschijnselen optreden c.q. niet of nauwelijks worden aangepakt? Verdeel en heers, een citaat van een Romeinse potentaat. Net als brood en spelen trouwens.

Guusneus | 03-09-19 | 11:29

Tja dat komt allemaal door deze opruiende artikelen in de kranten zoals die van Wierd Duk. Hier wordt weer stemming gemaakt tegen deze goedwillende mensen die de hele dag op hun scooter op weg zijn om werk te zoeken. Door deze aanvallen worden ze in de verdediging gedrukt en doen dingen die ze niet willen om later uit te huilen bij hun moeder.
pbs.twimg.com/media/EDhJmNrWkAEAK2E.j...

jan huppeldepup | 03-09-19 | 10:15

Even een tatoo zetten a la Guy Pierce in Memento.

'Geert Wilders. Ook de volgende keer weer. Wat er ook gebeurt en hoe lang het ook een tijdje goed gaat en hoe jammer het ook is van die goede 50... correctie: 5%.'

Realism Is All | 03-09-19 | 10:05 | 1

Dan zou de rest van de film geen logisch verband meer houden met het voorgaande. Goed dat er op Guy Pearces onderarm iets anders stond.

Wel een aanrader trouwens. Alle films van Nolan zijn het eigenlijk bijna waard om je er een dikke lip om te laten slaan.

Guusneus | 03-09-19 | 11:25

Was het wel een goeie film?

komtdatschot | 03-09-19 | 10:03 | 1

Tja vermoedelijk de romantische film Ironclad www.youtube.com/watch?v=8QGISazL3OU waar deze jongens bepaalde scenes niet begrepen of de film " Wij zijn met meer" van de bekende regisseur Ahmed Aboutaleb waar een politie varken van achteren wordt genokt........ oh wacht, daar wordt nog aan gewerkt..

jan huppeldepup | 03-09-19 | 10:33
-weggejorist-
Sitting_targets | 03-09-19 | 10:02 | 6
▼ 6 antwoorden verborgen

Goh, 7 stuks nog wel.
Wat een toeval weer.

steekmug | 03-09-19 | 10:00 | 1
-weggejorist-
Ommezwaai | 03-09-19 | 10:12
-weggejorist-
RickRD | 03-09-19 | 09:57 | 3

Hierdoor is Netflix groot geworden, de bioscoop is het openbaar vervoer van het film kijken. Je bent je leven niet meer zeker, en zit tussen het gajes van de onderste plank. Als ik zou gaan zou ik het nog geen eens durven vertellen uit schaamte om voor een aso te worden aangezien. Nu ze het zwembad plezier verziekt hebben is de bioscoop aan de beurt. Langzaam zorgen ze dat er straks geen plezier meer is zoals zwemmen, bioscoop, discotheek etc. zoals op sommige plekken in de wereld al het geval is. Geen toeloop, failliet en ze zijn succesvol in hun aanpak.

leijpeideaud | 03-09-19 | 09:57 | 4

Ligt misschien ook naar welke film je gaat. Ik denk dat je veilig naar een horrorfilm kan (zijn ze te bang voor) of een film waarbij je moet nadenken. Actiefilms... daar maak je meer kans op actie.

Dirk III | 03-09-19 | 10:02

Gated communities. Dat krijg je dan.

Sitting_targets | 03-09-19 | 10:04

@Sitting_targets | 03-09-19 | 10:04: Maar die zijn er al decennia, sociaal-cultureel en mentaal. Waar wonen onze geachte afgevaardigden eigenlijk, met wie omringen ze zich en waar en hoe brengen ze hun vrije tijd door?

Indertijd was er alleen Harry van Bommel die in de Transvaalbuurt in Amsterdam woonde. Mogelijk nu Peter Kwint, die bokst kick op redelijk niveau. Misschien kan die trouwens eens wat vaker naar de bios nu ik erover nadenk.

Hier in de regio heeft de politiek de mond vol over het behoud van de veenweide, maar de eerste VVD’er die met de vrijwilligers opkomend geboomte gaat uittrekken op een koude november zaterdagochtend moet nog geboren worden.

Die muren staan er allang.

Guusneus | 03-09-19 | 11:18
▼ 1 antwoord verborgen

En toch, die jongens op de scooter zijn de echte slachtoffers. Geen stageplaats, een zandbakreligie, je zus die met je oom getrouwd is en dan nog zo’n bijdehandte Arno die je bioscoopavondje verpest door met zijn gezicht precies onder je schoen te gaan liggen. De brutaliteit.

RogerDodger | 03-09-19 | 09:56 | 1

Je vergeet het ontbreken van een eigen buurthuis (waar ze samen film kunnen kijken)

B*tchmeister | 03-09-19 | 11:28
-weggejorist-
Eddy67 | 03-09-19 | 09:54
-weggejorist-
kotelet | 03-09-19 | 09:42 | 3

Een bioscoop is het enige waar dit volk nog wordt toegelaten. Een mooie reden om dan niet naar de bioscoop te gaan.

Repetitive Beats | 03-09-19 | 09:42 | 2

Ik krijg een scene in een bioscoop van de film "Inglourious Basterds" op mijn netvlies...

Ommezwaai | 03-09-19 | 10:01

Toch zou ik graag een sticker op de deur willen zien 'verboden voor Marokkanen'. Met als onderschrijft: honden en varkens welkom.

Blote Bertus 2000 | 03-09-19 | 14:13

Sommige bioscopen hebben een aantrekkelijke ingang aan de straatzijde en een uitgang aan de achterzijde of zijkant die uitmondt in een steegje. Handig FIFO-systeem gekopieerd van supermarktproducten: first in, first out. Of enkele megacinema's staan naar Amerikaans voorbeeld op een verder verlaten industrieterrein. Sociale veiligheid is dan ver te zoeken. Het is vooraf en tijdens de filmvertoning geld omzetten (iedere bezoeker minimaal 1 drankje, verkocht binnen 15 minuten) en na afloop de bezoeker op straat dumpen via een achterafsteegje of parkeerplein. Zo houd je een net imago overeind zullen ze wel denken. Alles wat er na afloop gebeurt is de cinema immers niet meer verantwoordelijk voor. Orde handhaven in de cinema roept alleen maar meer agressie op (en o ja, het kost geld).

mozaard | 03-09-19 | 09:41

Tropische zwembaden, gewone zwembaden, bioscopen, we laten alle openbare voorzieningen gewoon verdwijnen. Iedereen weer lekker een zwembadje in eigen tuin en eigen bioscoopje, etc. waar je alleen genodigden toelaat.

Waarom moeten alle "rassen" integreren als ze dat zelf helemaal niet willen?

W_F | 03-09-19 | 09:40 | 1

Een zwembadje in eigen tuin, daar komt de welstandscommissie op af. Dat is tegen de wensen van de architect.

Sans Comique | 03-09-19 | 13:58

dat wordt adverteerders bellen!

rifraf | 03-09-19 | 09:39
-weggejorist-
Beefbus | 03-09-19 | 09:38 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Youssef & Kamal ft. Fouad & Brahim hebben hier een mooi nummer over gemaakt. Cinema heet ie, aanrader

Balabanov | 03-09-19 | 09:37

Best frustrerend, een land waar dit door de politie/werkvloer niet gecorrigeerd mag worden... de slappe bestuurshap die deze lijnen uitzet heeft 25 jaar de tijd gehad... totaal mislukt. De emmer is vol, eigenrichting, kwestie van tijd.

grindbak | 03-09-19 | 09:36 | 4

Altijd maar de overheid. Mensen laten het zichzelf gebeuren. Die hele 'en dan word ik opgepakt' is preventieve lafheid om maar niks te hoeven doen. Je weet niet of het waar is want de kaaskop laat zich toch wel de kaas van het brood eten. Vervolgens lekker impotent over politici mopperen.

Een pestkop moet je op zijn muil slaan. En dat moet je allemaal consistent vanaf de basisschool doen/aanmoedigen.

Nu zijn die klootzakjes inderdaad niet meer te corrigeren; ze weten dat ze er mee weg komen, en alles dat ze zijn is gebaseerd op dit roedelgedrag. Zonder dit zijn ze niks dus zijn ze bereid er voor te vechten, ook omdat de kaaskop doorloopt terwijl Arno op de grond ligt.

Sjors W. | 03-09-19 | 10:41

@Sjors W. | 03-09-19 | 10:41: Ik denk dat de wortel van het probleem idd bij gebrek aan correctie ligt. Jaren geleden met de kleine meid in een waterspeeltuin geweest waar drie raddraaiers modder naar anderen gooiden. Eerst niet mee bemoeid want een roedel tieners kan net zo goed aan het vechten als aan het spelen zijn, dat is niet altijd te onderscheiden.

Toen vrijwel alle anderen weg waren, ging het zich tegen mij richten. Bij de eerste modderkluit meteen gezegd dat het afgelopen moest zijn. Bij de tweede gezegd dat ik 1 keer waarschuw en dat dat nu was. Bij de derde gevraagd hoe lang ze hun adem dachten te kunnen inhouden en naar ze toe gewaad.

Ze bleven gewoon dom staan lachen. Pas toen de eerste kopje-onder was gegaan maakten de andere twee dat ze wegkwamen.

Het gaat mij niet om de ‘heldendaad’, ik was ouder en groter, maar om de waarneming. Deze gasten hielden er in het geheel geen rekening mee dat er iemand daadwerkelijk zou ingrijpen.

Die waren dus 14,15 geworden zonder dat ze ooit door iemand serieus waren aangepakt. Bizar.

Guusneus | 03-09-19 | 11:02

@Guusneus | 03-09-19 | 11:02: inderdaad. Dat is het precies. De situatie hier met Arno is niet/ amper te redden. Het probleem is al te groot op dat moment en de situatie is al uit de hand gelopen op het moment dat je als bijstaander door hebt dat er wat aan de hand is.

Had dit tuig eerder gecorrigeerd geweest, was het niet tot dit punt gekomen.

Sjors W. | 03-09-19 | 11:35
▼ 1 antwoord verborgen

Heeft Arno zijn excuses al aangeboden voor het feit dat hij zich in Nederland in een openbare gelegenheid bevond ?

Ruikbaard | 03-09-19 | 09:33 | 1

Zou wel netjes zijn, ja.

Muuke | 03-09-19 | 09:40

Mantelbavianen zijn in NL een beschermde diersoort. Svp niet belerend toespreken. Liefst aaien en eten of beter meteen je geld geven, je auto, je scooter eigenlijk alles en blijven lachen vriendelijk lachen dat is. Hahaha. Ja ze weten dat ze beschermd worden en zijn daarom hondsbrutaal. Ze zijn agressief maar o.a. leeuwen behoren tot hun grote vijanden. In NL is de leeuw verworden tot Loekie en daar lachen ze om.... Verder nog wat info om de paralelliteit weer te geven. "Mantelbavianen leven in harems, bestaande uit één mannetje met 1 tot 10 vrouwtjes (gemiddeld 2) en hun jongen. Bijzonder aan de mantelbaviaan is dat verwante mannetjes (meestal broers) met hun harems naast elkaar leven en samenwerken in een zogenaamde clan. De broers helpen elkaar om vreemde mannetjes weg te jagen. De vrouwtjes worden zo goed bewaakt, dat het zelden een ander mannetje lukt om een vrouwtje weg te kapen. Mantelbavianen veroveren een harem door onvolwassen vrouwtjes (die niet worden bewaakt door de haremleiders en zijn broers) weg te lokken of te ontvoeren, of door oudere haremleiders aan te vallen en enkele of alle vrouwtjes over te nemen.

De clans voegen zich samen met andere clans in een band, waarin de dieren naar de voedselgronden trekken en samen slapen op een gedeelte van een rots. Ook haremloze mannetjes maken deel uit van deze bands. Een groep bands vormt samen weer een "troep". Een troep kan bestaan uit enkele honderden dieren. Dit zijn alle dieren die op een bepaalde rotswand slapen. 's Ochtends valt de troep uiteen in de verscheidene bands".

ecologiste | 03-09-19 | 09:32

Marokkanen? Maar ze zijn in Nederland geboren. Om dan over Marokkanen te beginnen is zeer stigmatiserend. Dit zijn alleen Marokkanen als ze worden gediscrimineerd op de arbeidsmarkt, aangehouden worden door de politie of de deur van een disco worden geweigerd.

azijnseikerT | 03-09-19 | 09:32 | 6

Een hond kan dan wel in de stal geboren zijn, dat maakt hem geen paard.

HansVanDerWorst | 03-09-19 | 10:30

Vraag ze wie hun koning is. Spoiler: begint niet met een W.

5611 | 03-09-19 | 11:35

@5611 | 03-09-19 | 11:35: wat roest dat? Als ik Wim-Lex morgen kon afzetten zou ik het doen. Achterhaald begrip, koningshuis.

Sjors W. | 03-09-19 | 12:50
▼ 3 antwoorden verborgen

Misschien zat hij in de bioscoop ook de hele tijd te livestreamen terwijl die Marokkanen gewoon rustig naar de film wilden kijken.

Gulliver | 03-09-19 | 09:31 | 1

Nee geloof ik geen reedt van.

Gulliver | 03-09-19 | 09:31

Al die moskeeën in Nederland staan vaak een groot gedeelte van de week leeg, laten ze daar films gaan draaien, wedden, dat de overlast dan over is?

Theo-Pim-Riv | 03-09-19 | 09:30

Jankerd. Beetje 7 mocros uitdagen en dan piepen dat je klapjes krijgt.
Als die echt kopschoppen ontvangen had zag die er anders uit n

RechtseKnakker | 03-09-19 | 09:29 | 1

En nu weer snel aan de beademing, het zuurstoftekort in de bovenkamer begint u parten te spelen.

amateurrr | 03-09-19 | 09:35

Als 'ze' politieke correctheid uit je systeem kunnen kopschoppen, dan heb je er tenminste nog wat aan.

Schulzie | 03-09-19 | 09:28

Zelfs in Pathe Groningen heb je finnen. En maar lulle en vreten. Als je netjes vraagt of ze zich willen gedragen en een beetje meer dankbaarheid moeten tonen aan een belastingbetaler die hun uitkering betaald, wordt je voor rotte vis uitgemaakt. En de biscoopmanagement ziet het apatisch aan. Voor mij geen bioscoop meer in Nederland.

Nerderlander | 03-09-19 | 09:27 | 1

Kleinere filmhuizen gaan. Daar komen ze (nog) niet. Pathe is groot en anoniem, daar gedijen ze wel, in groepen. Net als bacteriën en lauwe soep.

Bezorgde vader | 03-09-19 | 09:31

Mijn jongens gaan na diploma C ook op een vechtsport net als de naffers. Zij gratis maar mijn kinderen betaald. Je moet wat hé tegenwoordig als je in de randstad woont.

Dirk III | 03-09-19 | 09:24 | 2

perfect.

topsporter | 03-09-19 | 10:21
-weggejorist-
theo-is-dood | 03-09-19 | 10:45

zal wel een Engelstalige film geweest zijn met ondertiteling in het Nederlands. En als je de ene taal niet verstaat en de andere niet kunt lezen, tja dan krijg je dit. Die jongens vervelen zich. Dus ondertiteling in het Turks, Marokkaans en ander gebrabbel is hard nodig. Hoewel, nasynchroniseren is ivm de leesvaardigheid nog een beter idee.

Jemoesteensweten | 03-09-19 | 09:23

Wilt u meer meer meer of minder klapjes?
(kijkt schichtig of opstelten niet in de buurt is)

IkWilOokWatZeggen | 03-09-19 | 09:22

Beetje off topic, maar ik zoek al een tijdje z'n boeken Het euro evangelie (I, II, en III), maar zie nergens waar te koop ... Iemand een tip? Alvast bedankt! En Arno, ik ben niet alleen een fan van je, maar wil je ook het beste wensen. (Wat een wereld leven we.)

nemo_nemo | 03-09-19 | 09:19 | 2

via zijn site arnowellens . eu (29 euro)

Incidentje-doorlopen | 03-09-19 | 22:07

Willen we minder of veel minder marokkaans tuig? Nou?

De waard zijn gast | 03-09-19 | 09:19 | 3

Niet minder, gewoon helemaal weg. Ik zal ze missen als kiespijn.

Calastir | 03-09-19 | 09:21

@Calastir | 03-09-19 | 09:21:
Er mag er per stad eentje blijven ter observatie. Eens zien hoe groot die smoel dan nog is.

De waard zijn gast | 03-09-19 | 09:24

@De waard zijn gast | 03-09-19 | 09:24: Dat zou nog steeds teveel zijn.

Calastir | 03-09-19 | 09:43

Wat die jongeren nodig hebben is een buurthuis.

Reebensteeltje | 03-09-19 | 09:12 | 7

@sparrow | 03-09-19 | 09:22: Doe maar niet , zo meteen worden ze nog beïnvloed door haar criminele zoontje.

Jan Leul | 03-09-19 | 09:24

en verplicht deze link 5x per dag kijken met je reet omhoog, dan zal je een beter mens worden, wanneer je hier de humor en het verdriet van inziet en uit kan leggen. www.youtube.com/watch?v=K0lg9KchCqQ

Theo-Pim-Riv | 03-09-19 | 09:27

Wat dit tuig nodig heeft is een flinke schop onder hun donder.. Zachte heelmeesters, stinkende wonden.

donkieshot | 03-09-19 | 10:01
▼ 4 antwoorden verborgen

Ach, wie gaat er tegenwoordig nog naar een bioscoop... Dat is toch vragen om ellende ? Geef mij maar Netflix. Je zal zien dat mensen hun vertier steeds meer thuis gaan zoeken. Gezellig eten met vrienden, zelf koken. Of gewoon thuis een biertje opentrekken ipv een luidruchtige kroeg. Was laatst in A'dam, moest 16 euro (...) betalen voor een wodka-jus. Gaat echt nergens meer over. En zoals uit bovenstaand artikel blijkt, moet je ook nog opletten voor al die apothekers uit Aleppo.

Motleycrew | 03-09-19 | 09:12 | 2

16 euro, da's dus een omzet van 448 euro op 1 liter vodka en de bijbehorende 6 liter jus. (35cc + 215cc)...

peterdh | 03-09-19 | 10:14

Weet u zeker dat u het goed verstaan had? De laatste keer werd ik consequent in een soort internationale lingo te woord gestaan.

En dan stug Nederlands blijven spreken. En, heel kinderachtig, de bestelling drie keer teruggestuurd omdat er ‘iets niet klopte’.

Het zijn achterhoedegevechten, ik weet het. Maar je moet ergens je plezier vandaan halen. Uit een plein vol doorgesnoven cultuurverrijkers, waar dan ook vandaan, komt het voor mij al heel lang niet meer.

Guusneus | 03-09-19 | 10:44

Steeds weer schreeuwt de politiek en de mainstream Media moord en brand wanneer een ondernemer geen geld aan behaalde klanten wil verdien en ze niet naar binnen laat. Nooit wordt er naar voren gebracht hoe die situatie is ontstaan. Nooit.

metdedag | 03-09-19 | 09:12

Na ramadan bios vermijden en bij overlast gewoon accepteren, komt overigens niet zo vaak voor. Misschien ga ik niet op tijden dat er veel naffers in de bios zitten.
Vaak trouwens jonge meisjes die op hun telefoon aan het klooien zijn in de bios.

marrretje | 03-09-19 | 09:11 | 3

Ja, het zijn de jonge meisjes.

Dirk III | 03-09-19 | 09:18

inderdaad jonge meisjes moeten ze verbieden!

Metaalenzo | 03-09-19 | 09:20

@Metaalenzo | 03-09-19 | 09:20: zonder boerka dan, want die met boerka hebben een noodknop zodat deze kopschoppers hun nicht kunnen verdedigen tegen die schapen, ezels, varkens en andere beesten.

Theo-Pim-Riv | 03-09-19 | 09:25

Journalist ontmoet realiteit. Altijd goed! Benieuwd naar hoe de collega's nu reageren.

Amsterdamsko | 03-09-19 | 09:10 | 2

Arno mag wel oppassen niet te kritisch te zijn, anders Moskofiets.

Theo-Pim-Riv | 03-09-19 | 09:18

Hij is nu woke en daarmee meteen persona non grata geworden. Einde carrière.

Dirk III | 03-09-19 | 09:19

Een dag niet gekopschopt, is een dag niet geleefd

Antigoog | 03-09-19 | 09:10

Is Arno nu woke?

Pieter Breydel | 03-09-19 | 09:07

Sterkte Arno en ik hoop dat jouw psychische verwondingen, littekens, snel helen.
Dan zou ik de volgende link aanbevelen, waarin een nieuwe indeling van de provincies van Nederland, worden er twintig, voorspeld werd en uitgewerkt door Van Es en toegelicht door Jacobse. Kortom Visionairs toen, zonder het te weten.
Ja ik waarschuw vast voor kwetsende taal en opmerkingen, vooral medelanders zouden zich gekwetst kunnen voelen, maar die kunnen dan weer terugvallen op hulplijnen in hun moskee.
Ergo ken je de Tegenpartij niet dan zou ik toch even een paar minuten van Uw leven aan dit duo wijden, Godzijdank hebben we de beelden nog, maar voor hoelang, want onder sharia is stop de vooruitgang, stop vrijheid van meningsuiting et cetera
www.youtube.com/watch?v=K0lg9KchCqQ

Theo-Pim-Riv | 03-09-19 | 09:06

Ik ga er van uit dat in dit soort bioscopen de voorgedrukte aangiftes klaar liggen.

De vries, Henk. | 03-09-19 | 09:03 | 2

Waarschijnlijk waren het verwarde mannen of sommige mensen die sommige dingen doen en een vrijkaart van het OM krijgen, want anders zouden ze weleens Nederlandse paspoorten in moeten gaan trekken en dat past zo niet bij Nedrigland.

Theo-Pim-Riv | 03-09-19 | 09:09

Aangifte tegen de Hollander die zich verdedigde tegen een overmacht? Ja, alleen zijn die met plaatjes. Om de verminderd opgeleide medelanders tegemoet te komen.

Nivelleermarionet | 03-09-19 | 09:14

Iets in mij zegt dat Arno vanavond niet aan een van de NPO tafels is uitgenodigd om zijn verhaal te mogen doen.
We wachten wel op Café Weltschmerz

Minder!.. Minder!... Minder!

Welles! Nietes! | 03-09-19 | 09:01 | 1

Misschien zou alhier een Jensen . tv opgestart moeten worden.

Theo-Pim-Riv | 03-09-19 | 09:12

Is coeltoer traditie al decennia lang. Vooral bij suiker en offer feest ellende zijn de bioscopen een no go zone voor de room blanke man.
Tenzij je een kudde opgefokte losgelaten rif apen van dichtbij wil beschouwen.
Maar wees dan goed voorbereid en choose your battles wisely.
Sterkte.

Vlasbaard | 03-09-19 | 09:00

Nederlands basisonderwijs - waarin sociaal gedrag toch een rode draad is - heeft geen enkele vat op deze jongens. De thuiscultuur domineert. Het staat of valt met de ouders, dus die moeten het startpunt zijn. Dit betekent onder meer dat richting school de vrijblijvendheid eraf moet. "Bent u zonder gegronde reden absent bij voorlichtingsavonden of overleg, dan is uw kind niet langer welkom op onze school. De leerplichtambtenaar wordt hierover ook geïnformeerd." Bij wangedrag elders worden de kosten direct verhaald op de ouders en kunnen deze als vervolgmaatregel een bezoekje van bureau Halt tegemoet zien voor een plan van aanpak.

MickeyGouda | 03-09-19 | 09:00 | 4

met als oplossing dat er speciaal islamitisch onderwijs is, naar de iman wordt wel geluistert . uiteraard verschuift dan het probleem naar middelbaar onderwijs ; waar inmiddels ook islamitische scholengemeenschappen zijn .. vervolgens ligt het probleem vervolgens bij de werkgevers . Waar islamitisch opgeleide jongeren moeten starten , maar altijd afgeschermt zijn van nederlandse cultuur en bij hoog en laag iedere autoriteit uitgevoerd door een ongelovige blanke pertinent afgewezen wordt .. Tja de conc;usie van links politiek in deze is dat deze jongeren zo zielig zijn en zo extreem gediscrimineerd worden ..

sparrow | 03-09-19 | 09:13

@sparrow | 03-09-19 | 09:13: O ja, links. De traditionele bondgenoot van het bijzonder (voor de reaguurders onder ons: dat is religieus/levensbeschouwelijk) onderwijs.

De vrijheid van onderwijs hebben wij, zoals zovele misstanden, gewoon aan de confessioneel/liberale mainstream te danken.

Als u op school, al dan niet met den Bijbel, wat minder met den Plasser had gespeeld, had u geweten of kunnen opzoeken dat Nederland sinds zijn ontstaan ongeveer 10 jaar bestuurd is geweest door werkelijk centrum-links te noemen kabinetten.

De vrijheid om islantrefodaische scholen op te richten dateert in alle opzichten nog van het stenen tijdperk.

Guusneus | 03-09-19 | 10:37

Mooi betoog, Mickey en ik denk inmiddels de enige juiste aanpak.

letopuwzaak | 03-09-19 | 11:36
▼ 1 antwoord verborgen

Hoe naïef om zeker in Amsterdam naar de bios te gaan.

BrutusBosch | 03-09-19 | 09:00 | 1

Je zal er maar wonen.

De waard zijn gast | 03-09-19 | 09:13

Het is wel de ultieme Marokkanen zone....

neonreclame | 03-09-19 | 08:59

helaas kenteken is geblurd.

2_amazing | 03-09-19 | 10:12

Ja maar we gaan er volgend jaar allemaal op vooruit, dat is toch ook mooi?!

professorinopleiding | 03-09-19 | 08:58 | 2

Alweer. Geloof er niks meer van

metdedag | 03-09-19 | 08:59

Met een kwartje? Of 1000 euro?

Guusneus | 03-09-19 | 10:25

Het was weer gezellig in 020-Gaza! Meer, meer, meer inclusief moet het daar worden!

pibasso | 03-09-19 | 08:57

Tijd voor segregatie. Offer maar een provincie. Of twee. Wie bewezen heeft zich gedragen blijft vanzelfsprekend. Allochtoon of autochtoon. Geldt voor allen.

CalamityJane | 03-09-19 | 08:56 | 8

Wat dacht je van het land uit trappen. Ze segregeren maar van ons in Marokko die teringlijers.

De waard zijn gast | 03-09-19 | 09:14

Me dunkt dat we al genoeg hebben opgegeven. Geen vierkante centimeter mogen ze krijgen. In het land van herkomst is veel meer ruimte dan hier.

zwarte_weduwe | 03-09-19 | 09:22

@Titje | 03-09-19 | 09:10: En anders Laurens Ivens wel. Die jongens moeten mogelijk eens wat minder kroketten en wat meer quinoa gaan eten.

Guusneus | 03-09-19 | 10:24
▼ 5 antwoorden verborgen

Foei hé zeggen we dan tegen dot soort jongens

Kami sama | 03-09-19 | 08:56

Zwembaden, bioscopen, scholen en de straten. Ze zijn verloren. Beter minder, minder, minder bioscopen, zwembaden en scholen.

Mokum Kosher | 03-09-19 | 08:56 | 1

In de Stopera is het feest na uw constatering

Tobi | 03-09-19 | 09:15

Waarom we niet en masse opstaan tegen deze hufters? Omdat we A. vinden dat we te veel te verliezen hebben, het systeem laat ons balanceren tussen werk en werkeloosheid, maakt ons een slaaf van onze rekeningen en noemt dat welvaart en B. we al sinds de jaren 60 door onderwijs en overheid omgevormd worden tot passieve en dociele weekdieren zonder ruggengraat en ons dus niet kunnen verweren tegen de primaten die hun oerdriften een stuk minder onder controle hebben... kortom, we’re doomed...

Ad Hominem Tu Quoque | 03-09-19 | 08:55 | 5

En wanneer je optreed,weet heel hun familie waar je huis woont.
Dan sta je daar alleen tegenover een meute hyena’s.

De Profundus | 03-09-19 | 09:05

@elfenstein | 03-09-19 | 09:04: Die hebben het te druk met reageren.

Of filmen natuurlijk. Afgelopen week nog een interview gelezen met twee mensenredders die 1 of andere legpenning ontvingen. Een van de twee werd weer boos over al die filmende stuurlui.

Toen de drenkeling aan land was wel ineens allemaal een mening over wat er gebeuren moest of had moeten.

Ik zie een aardige parallel.

Guusneus | 03-09-19 | 10:21
▼ 2 antwoorden verborgen

Het hoort tegenwoordig allemaal bij de totale bioscoop beleving. Zonder zou je toch het gevoel hebben dat je wat mist.

Gomezlopez | 03-09-19 | 08:55

Het gaat al 25 jaar zo, dus ook de ouders waren hoogstwaarschijnlijk zo! Deze generatie probeert te overtreffen. Een politiek onrechtsysteem maakt het compleet voor ze.

Gemberthee | 03-09-19 | 08:54

Rocky 10?

Pleegzuster B | 03-09-19 | 08:52
-weggejorist-
L. Hannes | 03-09-19 | 08:51 | 1

De bioscoop? Bestaat dat nog? Geven mensen daar nog steeds moeilijk veel geld aan uit?

De bioscoop is als de traditionele televisie stervende. Alleen paupers en tuig komt daar nog maar op af.

overVecht | 03-09-19 | 08:50 | 6

@mr. dude | 03-09-19 | 09:18: En met 3 Oktober. Rituele kloppartijen, voorheen met Kattekers maar recent meer met Hagenezen dacht ik.

Groepen onderling, eigenlijk eenrichtingsgroepsgeweld.

Guusneus | 03-09-19 | 10:14

@mr. dude | 03-09-19 | 09:18: hee, dat had ik een tijd terug in de Efteling wat jullie beschrijven (behalve de drank dan), en met koningsdag.

Kleine_Deugniet | 03-09-19 | 10:30
▼ 3 antwoorden verborgen

Klappen na een bioscoopvoorstelling. Marokkaans applaus laat zijn sporen na. Maar gelukkig toeteren ze niet.

Astimar Teutis | 03-09-19 | 08:50

Had dan ook wat meegenomen om je te verdedigen, oen.

horsteknots | 03-09-19 | 08:48 | 5

wat ik aanraad? ik mag op gs niet oproepen tot geweld. vhvmu regels.

horsteknots | 03-09-19 | 09:40

@Usumani | 03-09-19 | 09:19: Omstanders bijvoorbeeld?

Het fundamentele probleem is dat wullie allemaal de andere kant opkijken als zullie dit flikken.

Daarom kan dit en daarom verandert het niet.

Guusneus | 03-09-19 | 10:10
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik heb daar eens gezeten en vroeg mij af: waarom ga je naar een film als je het niet wil zien... tja, je zou maar uit een cultuur/religie komen die je aan het verbieden is om gezellig in de kroeg zitten...

SterF... | 03-09-19 | 08:48

Ze dronken een glas, deden een een reaguursel op GS en een plas, en alles bleef zoals het was.

inderdaad geen stijl | 03-09-19 | 08:46 | 3

*We

inderdaad geen stijl | 03-09-19 | 08:46

En Arno neemt voortaan z'n .45 mee als hij stappen gaat

Tobi | 03-09-19 | 09:11

@Tobi | 03-09-19 | 09:11: En hij zal wel moeten ook. Zie ‘inderdaad geen stijl’. Alle Lion Kings hadden het weer te druk met hun zolderkamertje.

Guusneus | 03-09-19 | 10:06

Fatsoen, cultuur, opvoeding?
In bioscoop?

wezen | 03-09-19 | 08:45 | 1

Verachting en naar ik hoop onderschatting van de oorspronkelijken.

CalamityJane | 03-09-19 | 08:59

Oh. Bioscoop de Munt. Arno had het moeten weten, "you will never find a more wretched hive of scum and villany" zoals Obi Wan zou zeggen. Al decennia bekend om overlast van """jongeren""", het ergst wanneer de popo met hun ouders aan het iftarren zijn.

Graaf_van_Hogendorp | 03-09-19 | 08:40

Een groot probleem wil ik dit niet noemen. Er zijn natuurlijk ook mensen die zich keurig netjes gedragen.

John McClane | 03-09-19 | 08:40 | 1

Die laatsten worden alleen in elkaar geschopt.

metdedag | 03-09-19 | 09:07

Dit is niet jouw bioscoop vriend !!!

b3n | 03-09-19 | 08:37

Kneus. Gaat ie midden op straat staan op dat tramvlak. Hij snapt niet hoe een roedel hyena's te werk gaat.

Nanker Phelge | 03-09-19 | 08:37 | 1

Een roedel hyena's hoort hier niet op straat. Dat hij het mogelijk niet snapt, kun je hem niet kwalijk nemen. Wie heeft er voor gezorgd dat die hyena's daar rondlopen? Dat zijn de echte kneuzen.

Usumani | 03-09-19 | 09:23

Nogmaals: in Israël schieten ze allochtonen die de inheemse bevolking terroriseren een kogel door het hoofd, doen ze het nooit weer...

eerstneukendanpraten | 03-09-19 | 08:36 | 2

Spreekt me bijzonder aan.

CalamityJane | 03-09-19 | 08:52

Daarom gaan zoveel joden terug van hier naar Israël.

De waard zijn gast | 03-09-19 | 09:18

Gewoon niet meer naar die bioscopen gaan. Echt laat ondernemers het maar voelen dat ze hun etablissementen niet vrij houden van dat volk.

mr_awesome | 03-09-19 | 08:36 | 6

@Mokum Kosher | 03-09-19 | 08:58: Alleen zo jammer dat dat Artikel 1 dan weer niet telt als er gehandhaafd of veroordeeld moet worden. Dan zijn ze zielig etc, en lopen ze lachend weg.

TheEgg | 03-09-19 | 09:05

Dit soort incidenten werkt dus illegaal downloaden in de hand

Tobi | 03-09-19 | 09:19

@2voor12 | 03-09-19 | 08:46: Men kan best beter handhaven. Je wilt natuurlijk ook niet de ondernemer "pesten". Maar het lijkt me dat als je de ondernemer treft in zijn portemonnaie hij/zij misschien iets beter zijn/haar best gaat doen om bv te handhaven. Kijk Bioscopen, bepaalde uitgaansgelegenheden, zwembaden, scholen, bowlingbanen enz. die hun bezoekers laten lastigvallen door tuig, kunnen volgens mij heel creatief worden van minder inkomsten. Punt is dat je geen geld uitgeeft om een klote tijd te hebben, maar om een leuke tijd te hebben. Als dit een bepaald deurbeleid of andere vorm van handhaving (two strikes your out) tot gevolg heeft levert dat inkomsten op die ze anders mislopen.

mr_awesome | 03-09-19 | 10:18
▼ 3 antwoorden verborgen

Waarom houdt die racist geen rekening met de gevoelens van die vriendelijke jongens? Niet filmen vriend!

KuuKn | 03-09-19 | 08:36

Meer meer meer journalisten die "geaard" worden.
Net zo lang tot de media eerlijk gaat berichten over de staat van ons land.

frickY | 03-09-19 | 08:35 | 3

Denk je? Volgens mij heeft in ieder geval deze gast er totaal geen probleem mee. Beetje kneuzingen moet kunnen. Gewoon doorgaan en doen alsof je neus bloedt. Dat laatste wordt steeds makkelijker ook nog.

harry19612 | 03-09-19 | 09:05

@frickY | 03-09-19 | 09:12: Feiten lezen...

Excuseert u mij even terwijl ik in m’n broek pis. Volgt u deze panelen nog niet zo lang?

Guusneus | 03-09-19 | 10:03

Waar zijn Samson en Spekman als je ze echt nodig hebt ....

Carlos_I | 03-09-19 | 08:35 | 5

en Pino!

Tobi | 03-09-19 | 09:07

Asscher

timmey | 03-09-19 | 09:10
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik ben bang dat hij last gaat krijgen met zijn twitteroproep om die scooter in de fik te steken. De eigenaar van de scooter wordt natuurlijk geen strobreed in de weg gelegd, dat moge duidelijk zijn.

Nuchternederland | 03-09-19 | 08:35 | 4

De eigenaar van de scooter is wellicht vergeten aangifte van diefstal te doen...

Muxje | 03-09-19 | 08:36

Hmmm, daar hebben jullie een punt. Het kon dus nog cynischer.

Nuchternederland | 03-09-19 | 08:38

@Muxje | 03-09-19 | 08:36: Niet vergeten, gewoon geen fiducie in gehad. Wat ook wel weer te begrijpen is.

Sans Comique | 03-09-19 | 14:17
▼ 1 antwoord verborgen

Wat is Nederland toch een gaaf land zeg!! *proest*

Matlochtoon | 03-09-19 | 08:34

Waarom niet even de kliklijn geappt? Je zou intussen toch moeten weten dat een dialoog met de bekende figuranten eindigt met geweld?

Bennie Verbaasd | 03-09-19 | 08:34

Aboutaleb : "er zijn wel ergere problemen dan een paar kopschopMarokkanen".

Busted | 03-09-19 | 08:34 | 1

Precies. Het feit dat ze op 2-takt scooters reden in plaats van elektrisch, bijvoorbeeld. Die jongens hebben subsidie nodig om elektrisch te gaan rijden. Yasser, doe er eens wat aan!

Nuchternederland | 03-09-19 | 08:36

Bio Scoop! Massaal importeren van niet te integreren wilden werkt niet!

Kaas de Vies | 03-09-19 | 08:34 | 2

Dolby surrounded by Marocs. Slecht geluid.

Normpje | 03-09-19 | 09:12

Minder minder

Kamervraag | 03-09-19 | 08:34 | 1

Één keer minder meer en je mag ook voor het hekje, maat

Veldmaarschalk Sorry | 03-09-19 | 11:34

Kunt u zich een voorstelling maken hoe het ee over een jaar of 20 uitziet in dit land?

Mijn advies: als u het kunt, vertrek dan.

KollenbergSittard | 03-09-19 | 08:34 | 11

Precies, heb al plannen. Scandinavië.

lacucaracha | 03-09-19 | 09:33

Ik kon het en heb het gedaan. Feestelijke groeten van de Balkan en živjeli (proost).

Ruud Hazes56616330 | 03-09-19 | 09:34
▼ 8 antwoorden verborgen

Kom er maar in Landgenoten, lul dit ook maar weer recht.

2voor12 | 03-09-19 | 08:34 | 3

Die ga je hier niet zien.

elfenstein | 03-09-19 | 08:54

@elfenstein | 03-09-19 | 08:54:
Opvallend inderdaad hoe actief ze waren in het trouwstoeten topic en hier helemaal wegblijven.

2voor12 | 03-09-19 | 08:55

@2voor12 | 03-09-19 | 08:55:
Hired troll, per tegel betaald worden maar dan alleen in topics die de baas wenselijk vindt, anders wordt het te duur.

elfenstein | 03-09-19 | 09:06

Nergens last van. Nou waar praten we over.

azijnseikerT | 03-09-19 | 08:34

Smatje?

Muxje | 03-09-19 | 08:33 | 1

Chick, sma-tie, sma.

Ik ben ook ooit jong geweest, toen was dit een modewoord. Ik vraag me wel af of het nog steeds een courant woord is in de huidige straat vocabulaire..

NumbNuts | 03-09-19 | 09:24

Cultuur snuiven.

Dutch_Holland | 03-09-19 | 08:33
-weggejorist-
futurela | 03-09-19 | 08:32

En wat zeggen wij dan: mwah......

nope | 03-09-19 | 08:32

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken