PVV test nieuwe huisstijl op sociale media
Hee een make-over in het artwork van de meeuwenpartij!
Weg zijn de harde kleuren, weg zijn de stellige letters en het is gedaan met de ietwat bloedfanatieke boosheid. De verzetsbeweging van Geert Wilders begint met frisse tinten mint aan het nieuwe politieke seizoen. Ontwaarden we aan het begin van de zomer nog voornamelijk negatief geladen uitingen, zoals deze poster (met daarin een dwingende oproep aan boerkadragers om naar Saudie-Arabië te verhuizen) of deze uiting (waarin met een agressieve verlekkering vooruitgeblikt wordt op een hoofddoekverbod dat zou moeten volgen op het boerkaverbod), het is nu minty freshness wat de klok slaat. Vorige week zagen we onderstaande kleurrijke lofzang op de vrijheid al in de timeline van de PVV-leider voorbij schuiven, vandaag blijkt deze nieuwe, optimistische lijn van image empowerment en positive reinforcement (salestermen uit het paarse boekje - red.) te worden doorgetrokken, zoals bovenstaande beeltenis laat zien.
Opvallend is het heropende oog voor detail. Zo is het kenteken van de bus bijvoorbeeld leesbaar gehouden, hetgeen een subliminale emotie van betrouwbaarheid in de grafische uiting versterkt. De subtiel verwerkte details, zoals de 'Hollandse dakjes', geven het geheel een vertrouwd gevoel. "Opgewekt" is doorgaans niet het eerste woord dat in ons opkomt bij de PVV, maar dat is toch het oordeel dat we aan deze prenten kunnen geven. Ook de bijbehorende tweet van de partijleider is opvallend opgewekt van toon. Is Wilders zijn partij aan het herijken? De introductie van de nieuwe huisstijl wordt in ieder geval opgeluisterd met de inbreng van de eerste set Kamervragen van het nieuwe politieke jaar.
Reaguursels
InloggenZe kunnen niet met de bus terug naar Saoedi Arabië
Waar heeft u het over?
@Heiner | 22-08-19 | 08:36:
staat al een tijdje droog?
commons.wikimedia.org/wiki/File:Arriv...
btje jaren 80 stylo, keyboard riff Take on me als opkomstmuziekje en Greet stijgt weer naar 50 zetels (in de peilingen)
Ik hoop het echt!
De tweede dame van links, in dat plaatje van die 4 dames, lijkt op Romy Schneider in haar jonge jaren. Vind ik. Mooie tekeningen, doet een beetje aan oude boekomslagen denken. Arendsoog, Pietje Bell e.d.
Er studeren meer hoog opgeleide vrouwen af dan mannen en nu al ligt het uurloon van vrouwen gemiddeld hoger dan bij mannen onder de 30.
Vrouwen zijn niet financieel of op een andere manier afhankelijk van mannen.
In sommige andere landen maken ze dat onmogelijk omdat vrouwen niet meer mogen studeren of voor elk klein dingetje toestemming van een piemeldrager nodig hebben. Waarom is dat? Met respect voor vrouwen heeft het niets te maken want je pakt vrouwen un vrijheid af zelf te kiezen wat ze met hun leven willen.
Meer fopstudies dus meer vrouwelijke hoogopgeleiden.
Eigelijk is de omgekeerde trend schrikbarend te noemen maar onze rechtse reguurders vinden het kennelijk wel prima.
De eindredacteur van joop gaat helemaal uit zijn plaat over Baudet.
joop.bnnvara.nl/opinies/baudet-en-de-...
Wat boeit dat wereldje. Het is benepen en niet creatief , grappig of origineel.
Het zijn de wijsvingertjes met strakke monden zonder glimlach.
Geen enkele behoefte daar te gaan kijken.
Potverdikkie, heb ik nu toch weer dat slechte stuk gelezen van Hij-met-de-witte-onderbroek-met-gele-vlekken.
Wat boeit de Joop site eigenlijk nog. Als er 12 uur na plaatsing artikel slechts 4 reacties zijn, dan zijn er 2 mogelijkheden.
1) Niemand boeit het anders had men wel in de pen geklommen
2) De censuur is zo sterk dat van de 400 reacties slechts 1% geschikt is voor plaatsing
De linkse enthousiasme met nazi's is bekend. Men kan er niet over ophouden te praten. Iedereen en zijn grootmoeder dient als gelegenheid voor de portrettering van een of andere beroemde nazi, over wie men dan graag de vergaarde kennis wil debiteren. Begrijpelijk ook wel met de boekuren die ze in nazi's hebben zitten.
En dit was een prachtige gelegenheid om nazi's in vette letters te kunnen schrijven. Er zat gister dan ook een extra vlek in die witte onderbroek.
Ps.
Angélica de Sancé | 21-08-19 | 18:28
Je uitleg van de vraag of de minister bekend is met de wet van het aangehaalde onderwerp snap ik ergens (nu jij het uitlegt), maar blijf erbij dat ik het een idiote vraag vind.
Omdat je van een minister voorop mag verwachten dat hij de wetten kent die met diens portefeuille gemoeid zijn.
Het vermelden van dit voorval (verderop in de vragenlijst) was imho voldoende geweest.
Verder, niet alle vragen van het CDA waren onhandig.
Net zo min als dat die van de PVV dat allemaal waren.
PVV, nu ja, Wilders, wordt flink aangehaald (jazeker, ook door mij) op die ongeconcentreerde (niet ter zaken doende, zo je wil) vragen.
En hé, CDA richt op eenzelfde manier de persoonlijke vragen omtrent chauffeur.
Die ongeconcentreerdheid, niet ter zake doende vragen zijn dus niet alleen voorbehouden aan de PVV.
En dat willen criticasters van Wilders, PVV, juist wel graag zo zien.
Daar ging mijn notie (o.a.) ook over - that's all.
Bedankt voor uw toelichting. Nu snap ik beter wat u bedoelt. Verder zou ik i.p.v. ongeconcentreerd eerder ongenuanceerd gebruiken.
Waarom vindt u de PVV een 'outcastpartij'?
Wat zijn 'ongeconcentreerde' vragen?
Angélica de Sancé | 21-08-19 | 18:28
Ik vind de PVV niet per se een outcastpartij.
Dat is ze wel geworden na grote verkiezingswinsten, waarna de gesettelde partijen (van oudsher zeg maar) alsnog niet met deze club wilde praten over te vormen coalitie - vandaar outcast.
Wat ik overigens geen negatieve kwalificatie wil toedichten. Verre van, luiden buiten de gangbare lijntjes houden de boel daarbinnen veelal scherp.
Ongeconcentreerde vragen vind ik kamervragen met verzoekjes tot complimenten of bedankjes aan een persoon (zoals deze buschauffeur).
Dat klinkt me bijna als Radio Gaai - bel en wij draai.
Omgekeerd dan, ik zie liever minder softe vragen die dus meer to the point en kritisch zijn op dit onderwerp.
Haha, leuk geschreven @VanRossem!
Gevoel voor humor kan Greet ook niet worden ontzegd. Dientengevolge had deze tweet van hem ook wel bij het topic gekund:
twitter.com/geertwilderspvv/status/11...
Verder alle respect voor zijn doorzettingsvermogen en hard werkende fractiegenoten. Daarom gaat er hiero altijd één stem naar de PVV.
Die kamervragen:
1. Ja
2. Nee
3. Ja
4. Nee
Vul het maar vast in voor ze, meer wordt het niet.
Bizondere nieuwe huisstijl. Heeft iets reclameachtigs. Wanneer je het zou zien zonder tekst weet je niet eens van wie het zou zijn. Wasmiddelreclame?
Ik snap dat hele Boerka verbod niet.
Gezicht bedekkende kleding is al decennia verboden in openbare ruimte.
Omdat je lid bent van een MC mag je toch ook niet met een integraalhelm een bank of zo binnenwandelen ?
Maar als je lid bent van een sekte, mag je dat wel met een boerka ?
Benieuwd hoe ze op een netjes gewassen KKK mutsje of zo reageren.
Door het een Boerka verbod te noemen, heeft Links gewoon munitie gemaakt om tegen de PVV te kunnen schoppen.
Voor de vrijheid van godsdienst moet zo ongeveer alles wijken of er worden uitzonderingen voor gemaakt. Voorbeeldje, de ziektenkostenverzekering. Er is een groep mensen in NL die zich principieel niet verzekert. Het ligt in Gods hand, zeggen ze. Een ziektenkostenverzekering is echter wettelijk verplicht. Daarom is er speciaal voor deze groep mensen een bepaalde omweg gecreëerd. WA voor motorvoertuigen kunnen ze niet onderuit.
@Heiner | 21-08-19 | 19:34:
Ja, nog zo iets
Zoek, zoek de 40 rovers......
Handhaven. Moeilijk hoor.
hhhmariavanempel | 21-08-19 | 17:22
Kijk aan, ook het CDA met kamervragen.
Ook hier: dit is niet het moment om de minister van zake te vragen of hij bekend is met de wet die in het bijzonder onder zijn departement valt.
Noch om deze chauffeur persoonlijk te bedanken (via kamervragen nota bene).
Edoch, zie hier: het ligt kennelijk niet aan de outcastpartij PVV om ongeconcentreerde vragen te stellen aan de verantwoordelijke staatssecretaris en minister.
Het CDA drukt zich evenzo onhandig uit.
Dat is bovenop de toch al ongelukkige niet-handhaving van de wet die zij als democratisch geheel hebben laten ingaan extra onhandig.
Ter heliview zou ik deze constatering verder niet hard laten wegen in het feit dat die wet nu eenmaal haar praktijk van navolging moet kennen.
Door de vraag te stellen, of de minister bekend is met de wetgeving, ondervang je 'ontwijkende' antwoorden.
Waarom is het stellen van deze vragen door het CDA 'onhandig'? Het gaat om handhaving. Dat deed de chauffeur en hij wordt nu berispt vanwege onduidelijkheden m.b.t. de uitvoering van de wet.
Waarom vindt u de PVV een 'outcastpartij'?
Wat zijn 'ongeconcentreerde' vragen?
Om met Baudet te spreken : lex specialis derogat lex generalis ofwel de wet op het burka etc verbod zet de wet op de vervoersplicht opzij. Ook geldt lex posterior derogat lex anterior ofwel een latere wet zet een eerdere opzij.
Geen idee wat je zegt maar ik neig naar team Otten.
@Omebert | 21-08-19 | 19:28:
Zwak!
@Omebert | 21-08-19 | 19:28: zeg gewoon dat je een VVDer bent
Leuk hoor beetje nederlands vertalen naar interessant klinkend steenkoollatijn met google translate. Sukkeltjes, eerst nederlands leren
Gewoon totaal negeren.
In een isolement drukken door totaal te negeren.
Weten we het filmpje nog van The Twilight Zone.. Stempel op je voorhoofd en totaal genegeerd worden door de rest van de bevolking ?
Gewoon doen.
Oké. Sinds de jaren 70 wordt NL meer en meer islamistischer. Eerst kwamen mannen die werk verrichtten waar de NLers zich 'te goed' voor vonden. Die mochten hun families hierheen halen en daarna kwamen er meer meer meer, met meer families.
Inmiddels zitten we rond de 1 miljoen moslims in NL. Die eisen hun ding: moskee, sharia, burqa. Ze wonen het liefst bij elkaar en als dat het geval is, worden hen onwelgevalligen (joden, homo's) weggetreiterd.
Rechtskundig is iedereen gelijk in NL. Alle 'pluchepartijen' onderstrepen dat en houden zich aan de regels.
Intussen gaat de islamisering door. Er is inmiddels een islamitische partij in de Kamer en de druk wordt opgevoerd.
Moslims worden in hun streven gesteund door linkse partijen die 'niets meer te vertroetelen' hebben. De klassieke arbeider is niet langer zielig en verdient genoeg. De vrouwen zijn ge-emancipeerd en hebben geen steun meer nodig. Ze komen nu op voor de 'verdrukten die moslims heten'.
Niet alle moslims zijn terroristen maar vrijwel alle terroristen zijn moslim. Die heb je er ook nog bij, naast de drammers die meer meer meer moslimrechten opeisen. (Denk, moskeebesturen, bekeerlingen)
Je ziet de tweedeling ontstaan. Nederlanders én goed ge-integreerde hardwerkende moslims enerzijds en anderzijds de klagers met een dubbele agenda: profiteren met een uitkering en diep van binnen de kafir hatend, waarvoor ze ook nooit zullen werken. De droom is dat er ooit zoveel moslims zijn, dat ze de wetten kunnen aanpassen en het kunnen overnemen. Dat is een gotspe.
Maar die groep weegt zwaar en ondervindt akelig veel steun vanuit de Kamer.
Daar tegenover staat Wilders en sinds kort ook Baudet (die succesvoller is en daarom snel moet sneuvelen, iedereen in Hilversum en Den Haag doet zijn best om dat te bewerkstelligen)
Wilders wordt geboycot en viert natuurlijk vanuit die snertpositie elke overwinning. De burqa is verboden en Wilders juicht. Zeker als er één buschauffeur het met hem eens is. Ik snap Wilders, ik snap zijn frustraties en zie ook met lede ogen toe hoe NL meer en meer verandert.
Het is al heel anders dan pak weg 50 jaar geleden. Hoe is het vanaf nu gerekend over 25 jaar? Zijn we dan een minderheid? In Noorwegen is een minister berucht vanwege zijn uitspraken: laten we nu lief zijn voor de moslims, dan hoop ik, zijn ze het ook tegen ons als we een minderheid vormen.
Geert Wilders wil dat niet en staat pal voor ONZE cultuur. Je kunt dat conservatief, ultra rechts of zelfs fascistisch noemen, maar zijn zorgen zijn terecht. Willen we toelaten dat onze cultuur op den duur islamitisch wordt met alles erop en eraan en met wat dat betekent?
Een Engelse journaliste interviewde onlangs de Dalai Lama die zich ook zorgen maakte over Europa en de islamisering. Ze antwoordde: "Nou en, ook als we straks een minderheid vormen, is dat erg?" Dat is naief en doet denken aan Libanon, dat ooit Christelijk was en tegenwoordig een sjiietisch bolwerk waar Christenen helemaal niks meer te vertellen hebben.
Geert heeft niet altijd de juiste mensen achter zich staan, maar hij heeft wel gelijk. We beseffen dat pas als het te laat is. Als mensen als Jetten en Ollongren van de minaret naar beneden worden gesmeten... Dan zegt D'66: oeps, hadden we maar op Malle Geert gestemd, verdomme, hij had gelijk, maar hij bracht het zo onhandig...
Laten we, en GeenStijl voorop, ons dat GOED realiseren en als we Geert belachelijk maken, ondergraven we onszelf. Bij Jinek e.d. staan ze op de tafel te dansen als GeenStijl en de reaguurders Geert laten vallen. Dan staat er niemand meer tussen ons en DENK/Mocro's/omvolkers. Er is verder niemand. Fortuyn is dood en Baudet worstelt met Michelinmannetjes...
Hoe komt u er toch bij dat er in ons land maar 1 miljoen moslims wonen. Dat was ergens in de jaren'90. En al lang worden de 3e en 4e generatie niet meer geteld als moslim. Kijk gewoon eens om u heen op straat. Behalve in heel kleine dorpjes zijn ze overal(!) aanwezig.
@Goofje | 21-08-19 | 17:51: www.cbs.nl/nl-nl/achtergrond/2018/43/... 5% is moslim. Omdat deze cijfers uit 2018 stammen, heb ik er wel een 150.000 bijgeteld. 5%x17 miljoen +150.000=1 miljoen.
Zij hebben wel baarden!
@Goofje | 21-08-19 | 17:51: Nou, hoeveel zijn het er dan?
"Eerst kwamen mannen die werk verrichtten waar de NLers zich 'te goed' voor vonden"
Ook weer zo'n steeds terugkerend cliché wat op complete onzin is gebaseerd en waarmee de eerste generatie zijn koters heeft vergiftigd met haat tegen gastheer Nederland en haar inwoners.
wel mooi en duidelijk uitgelegd, en geen woord onwaar, het wordt tijd dit zinkende schip maar eens te verlaten!
@AntonJensen | 21-08-19 | 18:28: De 'gastarbeiders' kwamen in een tijd waarin er vrij veel werkloosheid was en tienduizenden vacatures niet konden worden ingevuld. 1+1=2 Maar als u een andere berekening kunt laten zien... Ik sta daar altijd voor open. De haat tegen NL kwam pas later. In Turkije en Indonesie zag je vroeger ook geen hoofddoeken. De islamisering daar en hier, inclusief de 'haat' zijn nog niet zo heel lang geleden begonnen maar nemen wel enorm toe. Die curve is exponentieel.
@Goofje | 21-08-19 | 17:51:
Zélfs in dorpjes zijn ze al aanwezig.
Ik fiets regelmatig door 020-west; Mercatorplein, Slotervaart, Osdorp, De Baarsjes, Kolenkitbuurt. Daar is niets, maar dan ook he-le-maal niets Nederlands meer aan. Overal winkels met Arabische/Turkse opschriften. Overal hoofddoeken, niqaabs, djelleba´s, soepjurken, baarden, gebedsmutsjes. Overal rondhangende kerels: geen werk, wél uitkering. Plus toeslagen. Het is alsof je in Teheran of Bagdad rondfietst. Amsterdam-West is gewoon een onderdeel van het Midden-Oosten.
Overigens zie je in grote delen van Oost precies het zelfde beeld.
Nog een jaar of tien, vijftien, schat ik, en Amsterdam is gewoon een islamitische stad. Waar vijf keer per dag - en dan hoorbaar in de hele stad, inclusief het centrum - de islamitische gebedsoproep door vervormende luidsprekers knalt.
Bij mij om de hoek ligt een kerk. De Willem de Zwijgerkerk. Iets verderop, bij het voormalige Haarlemmermeerstation, de Agneskerk. Met zekere regelmaat luiden daar de klokken. Ik betrap mij erop, dat ik - overtuigd atheïst - ben gaan houden van dat geluid, waarvan ik me tegelijkertijd afvraag hoe lang dat nog zal klinken.
@Angélica de Sancé | 21-08-19 | 18:34: vacatures werden niet opgevuld omdat men (vooral overheid) niet de juiste salarissen wilde betalen. Er waren genoeg niet werkende Nederlanders destijds. Lerarentekort is ook zo opgelost als het "juiste salaris" er tegenover staat.
@sjef-van-iekel | 21-08-19 | 19:05: Het lerarentekort heeft niet alleen met het salaris te maken. De regelgeving is absurd en een leerkracht krijgt geen respect, wordt bedreigd en staat voor een klas met probleemkinderen, zorgkinderen, 14 nationaliteiten en kan nooit het rendement halen waarvoor hij/zij zich heeft ingezet. Bovendien kun je niet zomaar een woning krijgen en moet je misschien nog een flink stuk rijden voordat je je kunt laten 'afzeiken.'
Voor de zoveelste keer. Het is geen boerkaverbod, het is een verbod op gezichtsbedekkende kleding!
@Harrie7949 | 21-08-19 | 17:33
Zeg het dan goed Harrie:
" gedeeltelijk verbod gezichtsbedekkende kleding"
www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/gezi...
@demaup | 21-08-19 | 17:52: En toch is het een boerkaverbod, hoe mooie je het ook verpakt.
@Bin Bash | 21-08-19 | 18:07:
Loopt u dan maar met een integraalhelm een bank binnen.
@toetssteen | 21-08-19 | 18:31: Of met een bivakmuts.
@Bin Bash | 21-08-19 | 18:07:
U bent ook helemaal niét eigenwijs hé !
Het CDA heeft Cora gevraagd of zij de chauffeur persoonlijk wil bedanken twitter.com/harryvdmolen/status/11641...
Goede actie. En nu maar afwachten.,
Qua vormgeving heel erg goed. Mooie 50-er jaren vorige eeuw stijl. Zoals b.v. de 'Melk goed voor elk!' poster. Heerlijk nostalgisch. Goed bezig Geert.
Mij doet het plaatje nogal hieraan denken: imgur.com/a/LkdUfBY
@Poesmobiel | 21-08-19 | 17:37: Haha. Leuk!
Kamikazepiloot | 21-08-19 | 16:58 *re:OT*
Parbleu?
"Volgens het OM beoordeelde de brandweer het pand als te onveilig en is daarom besloten de krakers met spoed uit het gebouw te zetten".
Eh, ja nou ja, het was volgens het bestemmingsplan ook alleen bedoeld als bedrijfsruimte voor autoverkoop, met showroom.
Als het niet waar was, zou bijna grappig zijn, deze motivatie van het OM (huh?) en het doorslaggevende oordeel van de brandweer, dat dit pandje toch niet zo geschikt was als herberg voor obstinate fakevluchtelingen.
de bekeerlinge. ze was niets, ze is niets, maar denkt nu, ze is iets , en kan een grote bek hebben. temeer daar achterlijk nederland, islam faciliteerd.
faciliteert
Ik pop het zomaar even spontaan.
Vrije meningen zijn entertainment geworden.
Een bizz, waarmee te dollen valt naar believen.
En verder vind ik de kamervragen van de PVV in zake 'busburka' erg ongeconcentreerd.
Ze geven de staatssecretaris namelijk veel te veel ruimte om speelse antwoorden te geven - hoezo complimenten verzoeken voor chauffeur?
Dat zit op hetzelfde level als de betreffende moslima in isolatiegordijn die excuses wil van de chauffeur.
In politiek opzicht moet dit soort verontwaardiging over de consequenties van een nieuwe "probeerwet" in de praktijk er anders, duidelijker uitzien.
Hier ligt juist de taak om die praktijk in de maatschappij, het testmodel dus van "de wet gezichtsvermomming", vanaf het begin per 1 augustus jl., haarscherp te benoemen.
Uitwijken naar vindt u dit of dat ja of nee qua complimenten, secretaris, zal de truc niet doen.
Wakker blijven, Wilders.
Mee eens, maar ik denk dat het past in het hernieuwde, vriendelijker imago. Bovendien vang je zo'n staatssecretaris in de praktijk nergens op vast. Het wordt pas interessant als de chauffeur wordt ontslagen en vervolgens een rechtszaak aanspant met het verweer dat hij slechts de wet heeft gehandhaaft.
eens
damn... dit moet wel een nieuw record "weggerorist" zijn onder een reaguursel
Op school leerde ik dat er regels zijn en dat we ons aan de regels moeten houden.
Als we ons niet aan de regels hielden kregen we straf.
Hoe leg je aan kinderen uit dat er wetten zijn in dit land om je aan de regels te houden, En als je je vervolgens dus niet aan die regels , niet aan de wet houdt, als je overal schijt aan hebt , dat er dan in veel gevallen eigenlijk niets aan de hand is .... dat je dus gewoon de regels kan overtreden zonder sanctie ...
de logica is ver te zoeken
De wetten zijn er niet ten behoeve van de wetten zelf.
@Bin Bash | 21-08-19 | 17:46: Wetten zijn er om nageleefd te worden. Waarom zijn ze er anders?
@Goofje | 21-08-19 | 17:56: Als leidraad. Om duidelijkheid te verschaffen in geschillen. Genoeg wetten zijn onrechtvaardig, religeus van aard, verouderd. Dat was altijd zo mooi aan de hollanders van vroeger, die lieten zicht de wet niet voorschrijven. Een mens weet zelf geod genoeg wat rechtvaardig is, wat goed en wat slecht is.
@Bin Bash | 21-08-19 | 18:11: Nee, zo klopt dat niet. Wetten zijn niet gemaakt om geschillen te beslechten. Wetten zijn gemaakt om je eraan te houden. Ten bate van orde, veiligheid en eerlijkheid. "Een mens weet zelf goed genoeg wat rechtvaardig is, wat goed en wat slecht is." Vandaar dat Moslims de wetten van hun profeet massaal aan hun laars lappen, waar het bijvoorbeeld besnijdenis en de spijswetten betreft. Omdat ze zelf ook wel weten dat dat allemaal niets voorstelt.
Kweet niet, vind dit er wel gaaf uitzien. uploads.gscdn.nl/uploads/94b6e7e795_h... Het zou dat hoofd op een leuk kort jurkje moeten zijn. Die amandel ogen maar wel een paar hotpants. Misschien een ander motiefje. Nee, als je de rest erbij fantaseert valt het best wel mee.
Kijk eens in noord Kroatië en zuid Hongarije en in Slovenië, zou ik willen suggereren. Daar lopen ze dus in korte broeken en leuke shirtjes en hebben ze die mooie ogen.
@Verbandmeester | 21-08-19 | 17:01: Maar hebben ze ook zo'n burqa topje?
Geertje is een klein zielig mannetje die altijd voor spek & bonen meedeed met zijn blutte slinkende partij, doch niettemin stug zijn vroege dementie blijft door ontwikkelen.
Meneer juicht hier met zijn laatste clubcenten.. omdat ze 1 moslima van 1 busrit wisten te onthouden. Meteen groot postervertoon als was het weer 1933. En daar nog (electorale) hoop uit putten ook. Lol. Hoe zielig ben je dan echt?
Schelden doet geen zeer.
Sja, persoonlijk vind ik Shareholder II een zielig mannetje/vrouwtje/dinges, maar dat mag hij/zij/het zijn.
in een fatsoenlijk land heeft een politieke partij geen andere tools dan een wet schrijven tegen middeleeuwse gebruiken die hier niet thuis horen. Wanneer medeplichtigen van dat gebruik van hun machtspositie misbruik maken door de handhaving te saboteren, dan is er een probleem dat niet veroorzaakt werd door de partij die de moeite nam de wet legaal door het parlement te loodsen.
Maar goed. U bent er ook voorstander van dat wetten op eigen gezag gehandhaafd of genegeerd horen te worden door den overheid, hmm?
Angela de provocatieve pseudomoslima is vast welkom in SA of Iran. Is ze binnen paar maanden weer huilend op de stoep van Schiphol omdat het toch allemaal beetje tegenviel. Wilders is overigens niet klein noch zielig noch dementerend. Uw aperte haat daarentegen bijna aandoenlijk.
@Jan Passant: ik moet nog zien wat er van die partij overblijft..
Lieden die hun frustratie op 1 vrouwke in de bus gaan projecteren, of per sé hun varkenvlees voor de moskee willen bereiden, of zinkende partijtjes die in hun laatste geclaimde overwinningsroes der treurnis met deze NSB-posters komen..
dat valt m.i. niet onder 'een fatsoenlijk land' , toch?
@Shareholder II | 21-08-19 | 17:08:
Het lijkt mij wat flauw dat lieden met een voorkeur voor willekeurig bestuur praten over de (inter)Nationaal Socialistische Beweging, alsof dat iets van Geert is - in plaats van van henzelf.
Dat geeft ook geen antwoord op de volgende kwestie:
in een fatsoenlijk land heeft een politieke partij geen andere tools dan een wet schrijven tegen middeleeuwse gebruiken die hier niet thuis horen. Wanneer medeplichtigen van dat gebruik van hun machtspositie misbruik maken door de handhaving te saboteren, dan is er een probleem dat niet veroorzaakt werd door de partij die de moeite nam de wet legaal door het parlement te loodsen.
U blijft er voorstander van dat wetten op eigen gezag gehandhaafd of genegeerd horen te worden door den overheid, hmm?
@Shareholder II | 21-08-19 | 17:08: Je gelijk proberen te halen met platte beledigingen en zinloze provocatie. Je kan alles van die wilders zeggen maar niet dat het een fatsoenlijke vent is.
@Langshetrandje ik haat geen mensen.
Maar lieden als Wilders acht ik laag. Ik kijk ( niet eens naar moslims nu maar ) puur naar de gore praktijken die de PVV hier durft te tonen. Dit is gewoon vies. Simple as that.
En ontzettend jammer dat dhr Wilders zich zo verlaagt.
Waarschijnlijk op aangeven van zijn nr.2, de raspoetin.
@Shareholder II | 21-08-19 | 17:22: Een man die in "vredestijd" al zulk taalgebruik hanteert....
@Shareholder II. Wat vindt u belangrijker? Je aan de wetten van dit land houden of je aan de dogma's van Mohammed houden?
@Shareholder II | 21-08-19 | 17:22: U gaat vrolijk door met schandelijke vergelijkingen. Waarom is zijn nr 2, Fleur Agema, voor u een Raspoetin? Gunt u haar ook een gewelddadige dood of waar slaat deze vergelijking op? Ik vind u zeer agressief overkomen. Beetje zorgwekkend zelfs.
@Langshetrandje | 21-08-19 | 17:53: Deze persoon zit vol haat en wat hij schrijft heeft niets meer met VvMU te maken maar is op een smerige manier belasteren van personen die hem niet aanstaan. Levensgevaarlijk.
@Bin Bash | 21-08-19 | 17:16: Lees uw laatste zin nog eens over.......
@Heiner | 21-08-19 | 17:48: hahahaha is dat een serieuze vraag??
@Goofje | 21-08-19 | 18:02: pffff.... ik zoek hem maar kan hem niet vinden. Echt... zit met tering klein venstertje te kutten, helpt niet echt hahaha
@Shareholder II | 21-08-19 | 17:22: U haat geen mensen. Wilders is geen mens volgens u?
@Bin Bash | 21-08-19 | 18:14: Dat is zeker een serieuze vraag, ook al stelde ik hem niet aan u. Maar ik ben wel benieuwd hoe u daar zelf over denkt. Ik reageerde iets hoger al op uw plemp van 18:11.
@Shareholder II | 21-08-19 | 17:08: In een 'fatsoenlijk land' wordt gewoon de wet gehandhaafd. Verder nog iets?
Stemt allen op volksheld no.1 GEERT WILDERS van de PVV!
Ondertussen in Utrecht:
www.telegraaf.nl/nieuws/1748031034/ni...
Mooi.
Als die 4 mei schreeuwers in Vught recht hadden op een schadevergoeding, zal dit wel duizenden euro's kunnen gaan opleveren aan islamkwetsuren. Een nieuw verdienmodel!
Tijd dat ze hun eigen ziekenhuizen met eigen bekostigingssystemen oprichten dan hebben ze van ons geen last meer.
@ChatBot | 21-08-19 | 16:51: Een soort van basisinkomen dus.....
Ja. Zorgplicht. Vervoersplicht. Zo zijn er nog best veel dingen belangrijk te noemen, voordat je over iemand zijn religieuze kledij begint te miepen. Kan me wel voorstellen dat dat lang stand houdt voor een rechter..
De sluwe doortrapte heer Rutte heeft 't weer mooi voor elkaar, toch? Jullie je maar drukmaken, en zijn partij groeit maar, en zelfs de aanhangels lijken te rollen. Top.
We poepen in onze broek van angst aangesproken te worden op eventueel racisme. Het wordt een steeds mooier Nederland....
Donders, wat liggen ze allemaal op de knieën voor de islam gewoon ziekelijk.
@Daffyduckblowtook | 21-08-19 | 17:51: Terwijl racisme niet aan de orde is. Moslim is geen ras en boerka is ook geen ras.
Kinderachtig en dan ook nog wetende dat dit het tegenovergestelde effect gaat hebben, meer support voor de boerka. Dat die hobby club nog bestaat.
Over elke wet kan gediscussieerd worden, na handhaving en beoordeling door de rechter.
Het besluit van de overheid echter welke wetten den bestuurders WEL van pas komt - en welke NIET, dat is een glijdend vlak.
De kwalijkste bestuursvorm die wij onsch nog zo goed herinneren deed dat zo routineus.
Dat denk ik dus ook.
Als je vanaf vorige jaar peilt (EU-verkiezing) dan bestaan ze niet meer. En ze zijn blut, terwijl niemand daar Henk heet.
Wilders heeft het compleet verspeeld bij mij. Dan kan ik nog meer "respect" opbrengen voor zo'n Wagensveld, al is dat mijn club ook zeker niet.
@Shareholder II | 21-08-19 | 16:58: wat heeft Wilders u misdaan?
@Langshetrandje | 21-08-19 | 17:02:
Ehm hij heeft het verspeeld bij mij, zheg ik dus net pipo..
@Shareholder II | 21-08-19 | 17:25: Ik kan lezen, dank u. Maar even concreet. Waarom heeft de heer Wilders het bij u dusdanig verspeeld dat u met allerlei engige vergelijkingen op de proppen komt? Gaat het wel helemaal lekker in uw bovenkamer? En noem me geen pipo. Daar word ik wat onrustig van.
Rijdt Arriva trouwens niet in nieuwere (elektrieke) bussen ?
OT: Wat gaat er gebeuren als de pixel counter de 1.000.000 clicks haalt?
Beetje in de stijl van “Fati en de wondersloffen”.
Toch zeg ik nee, niet doen. Niet op deze manier.
Hoewel, de tekening met de vrije dames spreekt mij meer aan.
De nieuwe PVV ga-naar-huisstijl, van mij hadden de kleuren wat minder, minder, minder gemogen.
Lol. Helegaar geen Arriva-bus!
twitter.com/HansAckerNY/status/116417...
Hihi. Pica uit 2006.
Wel humor dat het zich in Stein handelde om een Nederlandse “Boerenkool” Moslima met Niqaab fetisj versus een van oorsprong Marokkaanse buschauffeur. Maakt het voor die racisme roepers toch opeens een stuk gecompliceerder...
De politieagent die erbij gehaald werd, was van Marokkaanse afkomst en de moslima had van hem op meer begrip gerekend. De afkomst van de buschauffeur werd voor zover ik weet niet genoemd.
@quigg | 21-08-19 | 16:56: Genoeg Marokkanen die niks van de boerka moeten hebben, weet ik uit ervaring.
@Kuifje-in-de-EU | 21-08-19 | 16:57: Omdat de meeste Marokkanen wel weten wat voor achterlijke misdadige doctrine erachter zit. Zij zien wel dat er nog nooit iemand beter is geworden van de Islam, behalve degenen die het gebruiken om anderen te onderdrukken en af te persen.
Een nieuw imago en een positieve insteek. Dat boerkaverbod was een uitstekend idee van de PVV.
Als het aan de VVD ligt komt de kopvoddentax er uiteindelijk ook, want tax.
Even wat verder denkend nog een idee voor Rutte: misschien dat eenieder tegen betaling bewust bepaalde kleinere wetsovertredingen mag begaan, aangezien handhaving toch een ding van het verleden is en het de staat potentieel veel nieuwe inkomsten kan opleveren.
Dat kan al lang hoor, zie de zzp constructie die postnl heeft met de belastingdienst.
@ScottMcBeanie | 21-08-19 | 16:34: "schijnzelfstandigheid" is een concept dat is verzonnen om de staat te laten inbreken op een overeenkomst tussen 2 private partijen. Dit soort concepten doen hun opkomst meestal in landen waar de staat haar inwoners afperst.
@Beefbus | 21-08-19 | 16:43:
Absoluut waar, belachelijke regels (ook amper hand te haven), maar gelden dus niet voor de grotere jongens.
Je weet toch wel dat het idee van de kopvoddentax gerelateerd is aan de verpakkingsbelasting?
Tegen betaling kleine wetsovertredingen begaan? Dat bestaat al zo lang. Dat noemen we hier bekeuring of boete.
Leer door de verf/uiterlijk/marketing heen te kijken. 75% van de mensen kan dat niet.
Nou u het zegt......
word een beetje moe van die PVV jankers
vooral veel roepen en er gebeurt geen flikker aan het werkelijke probleem de criminele islam.
Die boerka en andere theedoek dragers maken mij niet zoveel uit, heb er geen last van
maar Greet schreeuwt lekker maar met daadwerkelijke oplossingen komt ie niet
ben een beetje klaar met dat zinloze geschreeuw
Dus stem je nu voor het kartel? Wat voor alternatief denk jij te hebben, precies?
Word een beetje moe van die jankers die schreeuwen dat Greet niet met oplossingen komt.
Nederland de-islamiseren
- Nul asielzoekers erbij en geen immigranten meer uit islamitische landen: grenzen dicht
- Intrekken alle al verleende verblijfsvergunningen asiel voor bepaalde tijd, AZC’s dicht
- Islamitische hoofddoekjes niet in publieke functies - Verbod op overige islamitische uitingen die in strijd zijn met de openbare orde
- Preventief opsluiten radicale moslims
- Criminelen met een dubbele nationaliteit denaturaliseren en uitzetten
- Syriëgangers niet meer terug laten keren naar Nederland
- Alle moskeeën en islamitische scholen dicht, verbod koran
Allemaal punten uit het verkiezingsprogramma, allemaal oplossingen!!
Dat jij niet eens bent met de oplossingen, dat mag, maar het zijn wel oplossingen!!
@satansnightmare4554 :
Sja, in een fatsoenlijk land heeft een politieke partij geen andere tools dan een wet schrijven tegen middeleeuwse gebruiken die hier niet thuis horen. Wanneer medeplichtigen van dat gebruik van hun machtspositie misbruik maken door de handhaving te saboteren, dan is er een probleem dat niet veroorzaakt werd door de partij die de moeite nam de wet legaal door het parlement te loodsen.
Of wilt u andere "oplossingen" zien van "Greet", zo ja: laat eens horen, hmm?
@NjetNiet | 21-08-19 | 16:33:
Meeste punten allemaal tegen de grondwet. Wat voor landverrader ben je als je de grondwet niet na wilt leven...
Wat jij nu aan het roepen bent over oplossingen enz enz dat heb je niet zelf verzonnen,en wat vind jij dan een criminele islam waar volgens jij de PVV wel wat aan kan doen?
Misschien moet je zelf eens met een "oplossing" komen in plaats van dit domme geleuter.
Vertel maar hoe jij het gaat oplossen! Geef eens een voorbeeld.
@Erikjan79 | 21-08-19 | 16:36: Wetten en de grondwet kan je aanpassen op een democratie manier, dus ik ben een landverrader als ik wetten en de grondwet op een democratie manier wil aanpassen.
Zolang ze een minderheid hebben en de meerderheid het gevaar niet ziet, verandert er ook niet veel. En voor wat die criminele Islam betreft.
Volgens de meeste Moslims is de criminele Islam helemaal niet crimineel. Anders zouden ze wel meer kritiek op hun eigen norm afwijkers hebben en konden haatpredikers en haatmoskeeën niet bestaan.
@Erikjan79 | 21-08-19 | 16:36: Bijvoorbeeld als je mensen bedreigt of probeert te verwonden omdat ze demonstreren bij jouw apenrots.
Geert en co hebben oplossingen genoeg, zie minder, minder criminele mocro's staat hij wel voor het gerecht toen konden o zo wonder de politiebureau's 24 uur open zijn om aangiftes te doen
@Erikjan79 | 21-08-19 | 16:36: Onzin de grondwet kun je wijzigen,is een prima procedure voor.
Is dat intussen al strafbaar? Wetten handhaven waarvan aanhangers van totalitair bestuur, in anti-democratisch overleg bijeen, besloten dat die NIET gehandhaafd zullen worden.
Wetten zijn namelijk maar gereedschap voor deze versie van het socialisme. Te negeren indien niet bruikbaar voor eigen gebruik. Of andersom juist wel.
De terechtgewezen chauffeur kan daar binnenkort wellicht een tipje van de sluier over oplichten. Als dat niet nog ernstiger consequenties voor hem persoonlijk oplevert, uiteraard. Wij hebben het hier over gevaarlijke bestuurders (niet de chauffeur).
Sommigen hier schijnen nog niet te begrijpen hoever het inmiddels al is gekomen met de indoctrinatie en het gedram. Ook in glossy vrouwenmagazines worden de boerka en boerkini door influencers en in modeartikelen inmiddels gepromoot als waren het 'must haves' voor elke lezeres. Er lijkt geen potverdorie ontsnappen aan.
Potverdorie plus geen.
@MickeyGouda | 21-08-19 | 16:21: Ik kan me voorstellen dat een getailleerde boerkini jou erg goed staat, Madame Gouda.
@Kuifje-in-de-EU | 21-08-19 | 16:26:
Onder het motto "boven een bepaalde leeftijd is meer beter", heer Kuifje? ;-)
@MickeyGouda | 21-08-19 | 16:28: Ik denk dat alle kleding jou erg goed staat. Maar ik durf geen opmerking over een veter-string te maken.
@Kuifje-in-de-EU | 21-08-19 | 16:29:
Nou, mijn dag is weer goed. Eerlijk gezegd zwem ik noodgedwongen al in een soort boerkini, want het Bretonse zeewater is zo koud dat het niet te doen is zonder "combinaison" van de Decathlon. En dan maar hopen dat je niet door iets passerends voor een zeehond wordt aangezien.
@Kuifje-in-de-EU | 21-08-19 | 16:29:
There! What has been seen, cannot be unseen!
@MickeyGouda | 21-08-19 | 16:35:
Och, *het* kan 12 mtr. lang worden, en ze verplaatsen groepsgewijs:
www.knack.be/nieuws/planet-earth/inva...
Maar no worries, *het* eet plankton. Jij lijkt mij geen plankton, Mickey.
.
Oh ja, er zit wel nog ander spul, bij de Bretonnen:
-KLeintandzandtijgerhaai
-Gladde haai
-Hondshaai, Ruwe haai
-Jaws - om de zoveel tijd gesignaleerd van Biskaje tot Bretagne.
Je hebt vast wel S & W en *Het Bretonse Broertje* mee. Genietze!
Kuifje-in-Afrika
Kuifje-in-de-EU
Kuifje-in-(Mickey)Gouda
@chicago river | 21-08-19 | 17:01:
Haha.. En bedankt hè, Chicago! Dat wordt voortaan nog meer dissociëren in het water. Ik neem die Suske & Wiske wel mee de zee in.
@MickeyGouda | 21-08-19 | 17:52: suske en wiske en het happende viske.
@MickeyGouda | 21-08-19 | 17:52:
Ja, de *sardonische grijns* was ik vergeten tijdens het uitzoekwerk en het optypen ;- Joh, die Noordzeevisjes doen jou helemaal niks.
(stilte)
... Maar deze lieverds daarentegen...
www.bing.com/images/search?q=reuzenkw...
Welnee joh, bijten wel, maar doet je niks. LOL! Salut! /KLOK!
Die bedekte vrouw loopt in de openbare ruimte. Ik begrijp dat de PVV daar blij mee is, met zo'n brave burger?
Vrijheid betekent ook dat je niet zo coca-cola-achtig blij hoeft te zijn. Zijn de dames net bevrijd uit de gevangenis of zo?
Wat een ellende is politieke reclame toch. Al die blijheid omdat u belasting mag betalen.
arie-hoax | 21-08-19 | 16:20
Eens.. 100%. Echter 1 ding: *ze* doen het allemaal, van de uiteinders van Links via het gedrogeerde Midden naar de uiteinders van Rechts.
Politiek postermateriaal voor de buhne. Fake en propagandistisch.
Willen *ze* zelf niet horen, dat jij dat doorhebt, maar *ze* weten het zelf al te goed.
@chicago river | 21-08-19 | 16:51:
Hoe repressiever de regimes, hoe blijer de mensen.
@arie-hoax | 21-08-19 | 17:04: Als dat zo was, waren de Moslims allang niet meer hier, maar in de achterlijke heilstaten waar hun roots liggen.
Krijgen we de antwoorden van de regering ook eens te lezen ?
Die hoop is er wel, ben benieuwd wat onze weke knieën regering erop antwoord.
De PVV kan nu het momentum hebben nu FVD aan het ineenstorten is. Ha, straks is Greet nog salonfähig. Ik gun het het wel. Iets minder bashen graag.
Niettemin niet mijn club maar hij mag er ook zijn.
als er een zwaar vermomde het openbaar vervoer instapt stap ik uit, maakt me niet of het een bivakmust of niekaap of boerka of wat dan ook is, maar ik voel me echt niet veilig zo.
Sterker nog; ik stap nooit in. Ga liever lopen of op de fiets.
Mja, of dat zal helpen? Zelfs hier roepen de trollen al dat geboren Nederlanders naar Hongarije moeten verhuizen, wanneer de donkere kanten van slap bestuur, islamisering & massa-immigratie hen niet bevalt.
@Jan Passant mk2 | 21-08-19 | 16:28: Tja, trollen he?
Als je hier in dit stadje in de bus stapt denk je, ik ben in Arabië
Enfin Nederland maakt een wet, plaatst wat een gebodsborden alles geregeld, handhaven huh daar motte nog effe over debatteren!
Waar is de meeuw. Met z'n bochten enzo.
Mint FTW! Gister na het bieren nog 2 fijne koppen muntthee ingenomen (geen honing, hou niet van honing, honing neem je als je keelpijn hebt, en ja: in de thee.)
Honing in je thee... ja hallo, ben niet ziek en ben ook geen mocro.
.
Plus, Linux Mint is dan ook praktisch de enige aangluurbare en enigszins werkende distro voor bejaarde en minder bejaarden machientjes.
Plus, munt kun je makkelijk planten, en je munt zal binnen no-time zich definitef vestigen, om, gelijk als onkruid, niet/nooit meer weg te gaan. "Munt is here to stay!", schreeuwen de muntplanten dan tegen je,terwijl je met je poten tussen de bossen gebladerde pepermuntjes staat. Toch een beetje ook zoals het rifland finland importvolk, ook *here to stay!*, dat dit gezonde plantje per hectoliter pp /p/dag wegtankt (met honing, dus).
.
Die ubervrolijke dames met die selfie; zijn dat de Scheepsjuffers van de Bontekoe?
Mijn hele tuin stond inmiddels vol munt, het kroop overal onderdoor en overheen. Maar het is wel lekker in de thee. Kan ook in de honden- of kattenmand tegen de vlooien. En allemaal gratis! Wat een geweldig plantje.
@Goofje | 21-08-19 | 16:55:
Dat zeg ik: GAMMA munten planten!
Ben een sucker voor gratis gezond lekker ingredientenvoedsel.
Joh, munt tegen vlooien in de mand?
Ga de hond eens polsen, wat tie ervan denkt (ook al heeft ie geen vlo)
@chicago river | 21-08-19 | 17:11: Heb ook al 20 jaar een maggiplant in mijn tuin. Heerlijk in de soep, over de gebakken aardappels, in de jus.... etc. En elk najaar een hele hand vol zaden. Sterft elk najaar af en in het voorjaar istie er weer.
Saoedi Arabië is zo gek nog niet. Je hebt Mekka en Medina om de hoek! Er zijn miljoenen gelijkgestemden en geen rare Nederlandse fratsen zoals LGBT, andere religies, vrouwen die Westerse kleding dragen, en al helemaal geen afvalligen (wonderbaarlijk). Arabië, ga gewoon eens kijken voor een leuk huisje.
Een gratis enkeltje plus een oprotpremie moet altijd een optie zijn. Oneindig veel goedkoper dan 70 jaar sociale zekerheid, gezondheidszorg en kosten van veiligheidsdiensten.
Lol! De frisse Hollandse tinten van 'De Kameleon', gecombineerd met 'Brammetje Bond'...... Nu maar wachten tot er weer een deugneus komt die de illustraties niet 'inclusief' genoeg vindt. De PVV is here to stay mensen, wen er maar aan.
Maar toch helemaal geen blonde koppies? Geen een die lijkt op onze Doutzen.
@Kuifje-in-de-EU | 21-08-19 | 16:15: Brunettes zijn ook gewoon mooi Hollands.. toch? Inclusief goed-geintegreerde Turkse dames, Chinezen. Enz, enz. We zitten hier niet bij het arische broederschap. Het gaat om de kern: Nederlandse cultuur leidend. :)
@Kuifje-in-de-EU | 21-08-19 | 16:15:
Doutzen ziet er niet altijd blond uit.
thefappeningblog.com/wp-content/upload...
@kotelet | 21-08-19 | 16:19: Toch een gemiste kans...
@Kuifje-in-de-EU | 21-08-19 | 16:15: Ik vind ´onze´ Doutzen het niet hebben.
Er is duidelijk over nagedacht door een niet nader te noemen reclamebureau,
Dit kan wellicht het tij voor de partij weer doen keren, zeker met de chaos bij fvd op het moment in het achterhoofd
Mintgroen komt lieflijker over dan donkerbruin, moeten ze bij de PVV gedacht hebben.
Die foto moet heel vroeg in de morgen zijn genomen. Op andere tijdstippen krijg je die kans niet op de Wallen.
Het blijft trouwens verbazingwekkend dat de Partij van Vilders niet lijkt te snappen dat vrijheid ook betekent dat vrouwen een tichel mogen dragen. Koosjer slachten. En gewoon zichzelf mogen zijn. Met groen ingezeept punkhaar of gewoon met een hoofddoekje. Ik heb niets met moslims of punkers. Maar ze doen maar lekker zolang ik er geen last van heb.
Het is een verbod gezichtsbedekking omdat het nogal bedreigend is als mensen met bivakmuts, intergraal helm, horror clown, burka bepaalde plekken betreden.
Klopt, ik vind ook dat mensen dat mogen doen, alleen niet in de openbare ruimte.
En Islam heeft er nogal een handje van, net als linkse drammers voornamelijk voor mij in de openbare ruimte te bepalen wat wel en niet.
Van bidden midden op straat tot gendeneutrale aannamebeleid voor RvC's bij mijn bedrijf.
Ik ben niet tolerant tegen intoleranten.
Weg met de reli- en sjw fascisten.
@Dutch_Holland | 21-08-19 | 16:09:
Integraal helm
@Dutch_Holland | 21-08-19 | 16:09:
Als je een angsthaas bent. Ja. Dan ben je bang voor alles.
Ik vind de Niqaab onzin.
Maar ik voel me meer bedreigd door griezels met een clown masker of een bivakmuts. Die domme mutsen heb ik geen last van.
Alhoewel. Er is een scène in een film waarin Koerdische strijdsters zich verkleden als Boerka vrouwen en ze kapot schieten. Het kan dus wel. Volgens deze Franse film.
@Andrew Deen | 21-08-19 | 16:13:
Voor de onnozelheid. ISIS dus.
@Andrew Deen | 21-08-19 | 16:13:
Ja jij bent stoer, maar is tegen de wet. Jammer voor de reli-fascisten.
@Andrew Deen | 21-08-19 | 16:13:
www.bndestem.nl/overig/overvallers-in...
@Dutch_Holland | 21-08-19 | 16:19: LOLOLOLOnden
Het is geen boerkaverbod, dat maken de moslimfascisten en hun useful idiots zoals jij er van. Het is niets meer en niets minder dan een verbod op gezichtsbedekking op bepaalde plaatsen in de openbare ruimte.
Dus stop met als een verongelijkt kind te dreinen en accepteer het.
@Dutch_Holland | 21-08-19 | 16:09:
Houd best van echt nare, duistere horrors (gore is bijna nooit horror maar slapstick).
Echter, kom ik ergens een horror-clown IRL tegen, dan gaat mijn hart minstens 1 tik overslaan, op zeker.
Heb je die filmpjes uit FR gezien, toen met die horror-clown hausse?
Dood- en doodeng. *snel de Smurfen opzetten doet*
@Kaas de Vies | 21-08-19 | 16:10:
Ben ik helemaal voor. Sluit zich aa n bij de kaascisten.
Bepaalt u voor mij waar ik last van heb?
Ik stem links, maar ja woon ook in Blaricum, zie ze nooit.
Komt nog geen goeie hond vandaan, zei mijn vader hoor, maar dat zei hij van alles buiten zijn straatje.
Als je als inwoner van Blaricum nog steeds dusdanig ongelukkig bent met je leven moet je misschien eens proberen al je geld weg te geven en inschrijven voor een huurflatje in een achterbuurt van Rotterdam. Kan je gewoon zelf doen, daar heb je geen Asscher, Klaver of Jetten voor nodig.
Ik zie dat ze minder kleur gebruiken.
Toch mis ik de blonde Arische meid
Lijkt me goed als de PVV een serieus en positief programma opstelt.
Ik zou ze alle vier doen.
En vooruit, mevrouw Burka ook. Lekker divers!
jij durft, kan van alles onder zitten, man, vrouw, trans, knap, lelijk......
Aha.... de verbijstering, die blijft, gelukkig!
Meisje komt voor een lousy tientje per uur, met onrendabelenvervoer schoonmaken. Het gaat niet om haar!
Gingen PVVers ook nog iets doen. Ja dan had je er misschien wat aan. Tussentijds is het janken aan de zijlijn. Is er werkelijk nog echt iemand die denkt dat je stem voor de PVV in jouw voordeel werkt?
Over plucheplakkers gesproken. Het doet niets. Het kan niets. Het heeft niets gepresenteerd.
Maar blijf erop stemmen. Veel sterkte.
Ho ho, die boerkawet was een ideetje van Geert, als ik de MSM moet geloven. Toch iets bereikt.
@Kuifje-in-de-EU | 21-08-19 | 16:04:
Niet dus.
Je hebt in ieder geval voldaan aan je burgerplicht zonder voor je eigen ondergang te stemmen.
Nee stemmen op dat D666 van jou daar word je beter van. Houd toch op man!
Lul, ik blijf toch PVV stemmen! Jij bent ziende blind en horende doof, bij jou komt het besef pas wanneer je hoofd over de stoep rolt.
Ach, de PVV, dat was eens.....
Dat boerka-verbod is een godsgeschenk voor Wilders.
En voor jou. En voor mij.
Voor iedereen eigenlijk.
De weelde. Een domme bekeerling haar baantje om schoon te maken ergens frustreren. Nou de winst!!
@Toetsenbordcomplex | 21-08-19 | 16:02: Ik ga nauwelijks met de bus.
@Andrew Deen | 21-08-19 | 16:04: Ze kan toch wel even haar gezicht aan de buschauffeur laten zien?
@Kuifje-in-de-EU | 21-08-19 | 16:06:
Dat heeft ze toch ook gezegd. Ze zei dat ze bereid is om haar identificatie kaart te laten zien en haar gezicht te tonen. Als dit nodig is.
Dat is het niet. Laat dat droevige meisje lekker zielig zijn. De fophef.
@Andrew Deen | 21-08-19 | 16:10: Ook voor droevige meisjes gelden regels.
@Kuifje-in-de-EU | 21-08-19 | 16:12:
regelneuker!
REAGEER OOK