Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LIVE! Ellie Lust AT5 Flikker Flottielje Feest Stream

Alle witte driekwartsbroeken uit de provincie verzamelen langs de grachtenkades! De hoogmis van de homovrijheid staat weer op slag van afvaren. En elke belijdenis begint met een preek.

Zie je wel. Onomstotelijk statistisch aangetoond

Beminde seksueel geaarden. Onderzoek heeft uitgewezen dat er een behoorlijke overlap is van mensen die tegen de boerka zijn, met mensen die van mening zijn dat de parade van potenpontons tijdens de Pride wel wat minder pompeus mag, qua "aanstellerig" gedrag. Dat doet een beetje pijn aan ons hardroze, homominnende hart. Als je beweert vóór de vrijheid van de gevangen vrouw te zijn, hoe kun je dan tégen de vrijheid van de zichzelf vierende Alfabethomo's zijn? Dat computert niet.

Jazeker, er is duchtige kritiek te uiten op de karakterverandering die de Pride heeft ondergaan, zoals onze GayStijl verslaggever Terrible Kid zo keurig heeft verwoord. Waarom varen er meer bankiers en belboeren dan bonkige leernichten mee op de Canal Pride? Wat doen "Black Lives Matter"-vlaggen op de Pride? Hoezo "Stop killing trans people", wie doet dat dan? En waarom hellen die homoboten zo zwaar over naar SJW- en Sneeuwvlok Smeets-links, en gaan Pride-activiteiten gepaard met politiek rechts bashen, terwijl de Pride wel inclusiviteit met de islam propagandeert, de minst homotolerante en meest rechtsconservatieve van alle religies? En hoezo is GroenLinks zo arrogant dat ze liever niet meevaren, dan met andere partijen op één boot te stappen? Zij zijn toch dé LHBT-partij?

Maar daar gaat het vandaag allemaal niet over, beminde seksueel geaarden.

Vandaag zingen we het gospel van de vrije samenleving, en dat smaakt naar het halleluja van de homoseksualiteit. Zowaar als wij mogen lachen om pisnichtwitzen van podiumartiesten en marginale podcasters, zo verdienen de vrijzinnigen van geaardheid het om in volledige vrijheid hun seksualiteit te scanderen - één week per jaar, voor het oog van de ganse natie, vanaf het Amsterdamse grachtenwater. Met veel glitter en stukjes lolliepopmuziek en zo.  [Edit: Glitter blijkt verboden door GroenLinks020 - red.]

Kapers op de vloot ten spijt, de Canal Pride is elke zomer weer een hoogtepunt van schaamteloze vrijheid, en een feestelijke uiting van ver ontwikkelde hoogcultuur. Zijn wie je bent, sans gêne, in een vrij land, is het allerhoogste. En daarvan moet je af en toe de uitersten tonen én vieren, tot op de grenzen van het betamelijke (en soms een beetje daaroverheen), om de vrijheid van de gemiddelden te garanderen. Zeg maar, hoe het ook werkt met de vrijheid van meningsuiting.

Canal Pride LIVE!
Een deel van de route is afgezet omdat de kademuren nog brakker zijn dan het Amsterdamse deradicaliseringsbeleid. Dat de feestelijke Flikker Flottielje daarmee deels aan het zicht onttrokken wordt, is helaas wel weer een treffende metafoor. Want we zijn ver, maar we zijn er nog lang niet en daarom is het des te belangrijker dat de botenparade jaarlijks tegen alle sentimenten in opstoomt om de gay gemeenschap de meest vrijzinnige versie van zichzelf te laten zijn & te laten zien - ook voor alle andere mensen, van alle geaardheden, die het genot en de geneugten van een vrij land willen genieten, en willen blijven genieten. 

TL;DR: HUP HOMO'S!

Livestream met het steeds onuitstaanbaarder wordende televisiecliché Ellie Lust en de immer aimabele Rik van de Westelaken, bij AT5 op de livestream.

Google Maps

Pottenboot blijkt dijk van een cliché

en iets met ruimtelijk inzicht wat betreft bord & font size

Ellie in eerlijkere tijden

Social

HOI ROX!

Social

Snoeiharde sexy stand-up in drag ter compensatie

Bonusstreams (als de 4G het toe staat)

Reaguursels

Inloggen

Het is allemaal de schuld van Johan Derksen het symbool waar heel linksgekkie Nederland op los kan en mag gaan .Het bevalt de programmabazen niet dat er nog 1 iemand op de buis is die wars van gutmensch conventies zegt waar het op staat.. Jaren geleden al verguisd door de KNVB omdat hij het opnam voor een clubje dat geen rifratjes meer in de selectie wilde.De waarheid valt veel mensen zwaar dus moet de boodschapper maar dood.

hoeman | 03-08-19 | 23:17 | 1

Welnee joh, hij is een voorloper want ouwe knar, uit de tijd dat we nog gewoon gekheid konden maken en satire en elkaar geen mietje noemden. Laat de dwazen de dwazen leiden, de wijzen hun kop ophouden de schouders ophalen en de schouders rechten.

zijvanhiernaast | 03-08-19 | 23:28

Hoog tijd dat de normale homosueel Pride weer terug pakt en al die meeliftende mafklappers de pride uitzetten.

weedo | 03-08-19 | 22:40 | 2

De billenbijters hebben maar 1 week per jaar, wij 51 en daar hoor je niemand over.

Uw Verzekeringsadvis | 03-08-19 | 23:24

.. Of gewoon helemaal afschaffen die relnichtenpropaganda.

ArthurAlkmaar | 04-08-19 | 08:59

Ik kijk de samenvatting en het valt wel mee met de blote konten.
Vind het wel mooi, al die boten per beroep/ etc en dan al die mensen..
Best tof dat dit kan.

letopuwzaak | 03-08-19 | 22:26 | 1

Absoluut. Ieder jaar betrap ik mezelf er weer op met een smile en goed gevoel naar de samenvatting kijk. Zelf geen moeite met bloot e.d. maar inderdaad, de Pride laat zoveel meer zien.

zijvanhiernaast | 03-08-19 | 22:32
-weggejorist-
pibasso | 03-08-19 | 21:40 | 1

Over 10 jaar zal dit teveel moslims te veel tegen de borst stuiten, dat Halasema dit na haar 3e periode zo niet Amsterdam vindt, omdat het niet meer inclusief is voor grote groepen burkadragenden en booslims. En dus zal dit het einde van de gayparade zijn. Let op, over 10 jaar bestaat dit fenomeen niet meer, of er kan niet meer garant worden gestaan voor de veiligheid van de deelnemers. Dus kan de gaypride niet met vergund worden. Geniet er nog maar van met jullie onbesneden lulletjes en voorbipsen.

pibasso | 03-08-19 | 21:40 | 1

Daar ben ik inderdaad ook heel bang voor.

pjisonline | 04-08-19 | 09:02

En dan lees je dus dit bij de PC NPO: "Volle kades en bontgekleurde boten: dit is de Canal Parade 2019" nos.nl/video/2296160-volle-kades-en-b...
Klopt maar als 30+ jarige Amsterdam veteraan echter geboren getogen provincie (Limburg zoals menigeen reaguurder tot in den treure weet en mij erom haat, ghehehe) dus ik kan miemelen van 2 kanten. Deze parade is verworden tot een provinciale bende, Provinciale nichten uit Doesburg, Emmen, Maastricht, Delfzijl en Schubbekutteveen etc die zich staan aan te stellen op een boot. Daarnaast VIVA, Libelle, LINDA provincialen op de kade uit Doesburg, Emmen, Maastricht, Delfzijl, Schubbekutteveen etc. die er een dagje uit van maken met "grappig" regenboog petje. Vormloze trollen met kort pittig kapsel die eerst gaan shoppen, dan gaan lunchen bij La Place en dan hysterisch gaan "whoopen" op de gracht slaafs gevolgd door hun mannetjes die er eigenlijk niet bij willen zijn maar geen ruggengraat hebben. Man oh man.

Basil Fawlty | 03-08-19 | 21:04 | 3

Dus?
U huldigt het id dat er slechts Amsterdammers op de boten mogen mee varen? En u bent ervan overtuigd dat er vnl. burgersukkeltjes langs de canal pride feesten? Woont u ergens onder de grond in A’dam?

zijvanhiernaast | 03-08-19 | 22:58

@zijvanhiernaast | 03-08-19 | 22:58:
Ach, ach, ach u begrijpt het dus niet. Maar zal het nog eens uitleggen. Toen dit festijn begon in '96 was het de bedoeling een feestje te bouwen. Niks gepolitiseerd, geen SJW bullshit (was niet eens bekend toen) en ook geen viva, libelle, Linda, RTL boulevard, SBS camping gemiemel. Boten werden gehuurd door de Amsterdamse nichten en lesbo cafes. De oude organisatie zat niet te wachten op provinciaal gezeik. Het gemiemel begon echter met de nieuwe directie en na 2011 toen de multinationals een of ander convenant ondertekenden dat ze oh oh zogenaamd zo pro homo en lesbo waren. Maw pinkwashing. En ik kan je vertellen veel nichten en lesbo maten en bekenden van mij zijn toen afgehaakt. Wat je nu ziet is hetzelfde als het Nederlands elftal voetbalt in de Arena en 10.000 kaarten zijn vergeven door de ING aan vinex mutsen en soyboys. Men gaat eerst lekker shoppen in Amsterdam of op de Arena boulevard om kussentje te kopen en daarna naar het stadion echter men weet geen zak van voetbal maar men is wel als een debiel in oranje gekleed. En nee ik woon niet onder de grond. Ik ken deze stad waarschijnlijk beter dan u.

Basil Fawlty | 04-08-19 | 01:54

@Basil Fawlty | 04-08-19 | 01:54:
Heel mooi omschreven.
Ik heb enige jaren geleden op een van de boten gestaan, en ik kan je hele verhaal bevestigen: alle spontaniteit is er vanaf, het is één georkestreerde bende met ingestudeerde danspasjes, leuzen, enzovoorts. Wat mij betreft: één keer was genoeg.

EefjeWentelteefje | 04-08-19 | 11:10

Volgend jaar een boot vol met boerka’s. En dan beginnen ze ineens te zoenen, en doen de flapjes in hun boerka open en gooien hun tietjes er uit. Ik kan niet wachten op de ophef uit de bekende kant!

mexicano + satesaus | 03-08-19 | 20:59 | 1

Ik vond die gast met regenboog burka op de kade wel grappig. En de boot met Iraniërs cool. Doch je maakt een mooi statement, punk!

zijvanhiernaast | 03-08-19 | 23:06
-weggejorist-
reetjemoose | 03-08-19 | 20:29

Boeit mij echt niet. Het is in Amsterdam dus dan ben sowieso al weg

Omebert | 03-08-19 | 20:08

Hoeveel moslimlanden hebben een Gay Parade? Antwoord: nul. Er worden in veel moslimlanden wel homo's onder luid gejuich op straat opgehangen. In Turkije zijn trouwens officieel geen homo's, volgens de Turkse regering.
Waar gaat onze Turkse held Özcan Akyol het vandaag over hebben... gay zijn in ... jawel... de biblebelt!

#hypocrietmannetje

www.ad.nl/binnenland/wie-in-de-bibleb...

K. Westergaard | 03-08-19 | 19:32 | 4

In Turkije hebben ze gerenomeerde mannen die als dame zeer geliefd & populair zijn bij het volk. Vergeet even de Islamitische goegemeente van deze inmiddels islamtische enclave:

youtu.be/Hg0RPrLQGQk

youtu.be/oCXfMJnGWaA

zijvanhiernaast | 03-08-19 | 23:15

O.a. Zeki Müren was de geweldige dichter, had de mooiste stem, zijn kunst was groter dan hemzelf. Dè ster in Turkije, geliefd en gelouterd. Nog steeds overigens.

zijvanhiernaast | 03-08-19 | 23:36

@ K. Westergaard. Just saying. Heeft u de demo’s in Istanbul dit jaar en de afgelopen jaren gevolgd? Özkan in de pis zetten. Slaap er een nachtje over, haal diep adem en bezin u in hemelsnaam.

zijvanhiernaast | 04-08-19 | 00:13
▼ 1 antwoord verborgen

Verdraaid nog aan toe, nou wil de zeespiegel ook nog eens niet stijgen, wat een pech.
youtu.be/9mjOmsqIibk

Bolder | 03-08-19 | 19:20

Sinds ze volledig voor de NPO werkt, lust ik Ellie niet meer zo!

Bena | 03-08-19 | 19:13

En morgen kan ik weer niet hand in hand met mijn partner over straat in Amsterdam, omdat we dan nagesist, -gefloten of in elkaar gerost worden. Hypocriete toestand die Gay Pride

tantesidonia | 03-08-19 | 19:07 | 3

Nou moe - heeft u die betonschaarmocroboot niet voorbij zien komen dan?

bisbisbis | 03-08-19 | 20:06

tantesidonia, sorry hoor, maar ik wordt ècht opstandig van deze opstelling, die ik ook bekritiseer bij mijn vrienden en collega’s. Op deze wijze houden jullie in stand wat we allemaal verafschuwen.
Ik als loslopende vrouw wordt zo nu & dan ook uitgescholden, bedreigd of bespuugd. Mijn man heeft evenzeer te maken met dreigementen door booslims.
Ikzelf wordt wild als het gebeurt en ga er grof op los. Dat moeten jullie ook doen. Als jullie het je maar allemaal laten aanleunen veranderd er dus niks. Ik stoor me daar echt aan. Jullie aangepaste gedrag. Sorry hoor.

zijvanhiernaast | 03-08-19 | 23:48

Dat geklaag. Sta voor wie je bent. De Nederlandse homo’s & lesbo’s zijn echt watjes geworden. Evenals de hetro meiden en jongens tegenwoordig. Softies. Ja, zo houden jullie met z’n allen de hele toestand lekker in stand. Achterlijkheid. Neem een voorbeeld aan de protesten in Istanbul de afgelopen maanden. Ok, de Pride is vandaag daar verboden, maar zíj hebben zich uitgesproken en laten zien. En hoe!!

zijvanhiernaast | 03-08-19 | 23:59

Bull. Je kunt homo's prima accepteren maar dit toch een aanstellerig stom feestje vinden. Acceptatie is toch niet hetzelfde als blinde adoratie?

Een van die pride woordvoerders vond het feit dat homo door voetballers als scheldwoord wordt gebruikt een signaal dat "we er nog lang niet zijn". Eveneens bull. Stereotypen doen het nu eenmaal goed als basis voor belediging. En ziektes voor krachttermen. Niemand blijft gespaard, ook homo's niet.

Gen. Maximus | 03-08-19 | 19:06

Een holebi-carnaval. Nogal verworden tot een commercieel gebeuren. Best leuk, maar met homo-emancipatie heeft het helemaal niets te maken.

Mijn klomp breekt | 03-08-19 | 19:01

Wat betreft homoacceptatie is de gaypride wel het minst effectief om dat voor elkaar te krijgen.

Rotterdammert1965 | 03-08-19 | 18:57

God houdt van homo's, Allah houdt van kinderen.

Wemibono | 03-08-19 | 18:43

Ellie Lust verzorgt dagvoorzitterschappen, begeleidt zij boekpresentaties, leidt zij debatten en houdt ze lezingen over vakgerelateerde onderwerpen. Voor prijzen voor het inhuren van Ellie Lust kunt u direct een offerte aanvragen
https://www.sprekersbureau.com/spreker/ellie-lust/

AntonJensen | 03-08-19 | 18:39 | 2

Policor lullen is zakken vullen.

Kanarie_Geil | 03-08-19 | 19:40

Ellie Klust

bisbisbis | 03-08-19 | 20:22

Ellie en Rik: "Het draagvlak voor LHGTB-ers in de samenleving neemt af, en dat is een zorgelijke ontwikkeling". Klopt Ellie en Rik, maar hoe komt dat dan? "Hè wat, wat zeg je, kan je heel moeilijk verstaan op 't moment." Hoe komt dat?! "Hè?!" Hoe komt dat??!! ... Tuimelbosjes, krekelgetsjirp...

Zenzeo | 03-08-19 | 18:18 | 4

Pride door Nieuw-West en ze zullen het weten.

Peter_la_Selie | 03-08-19 | 18:34

Mensen die zo krampachtig om de hete brij heen draaien, neem ik niet meer serieus, zielige mensjes zijn het.

Kanarie_Geil | 03-08-19 | 18:56

Ja dat blijft geheim. Waarschijnlijk Amsterdammers die daar verantwoordelijk voor zijn.

foxhunter | 03-08-19 | 21:48
▼ 1 antwoord verborgen

Ik snap nooit zo goed tegen wie al die groepen het dan opnemen? Ergens zitten nog steeds een stel witte hetero Hitler aanhangers die alles willen doodmaken of zo? Wanneer gaan de ogen eens open? Streng gelovigen: moslims en biblebelters zijn de vijand van de seksueel vrijgevochten homofiel!

een maffiabaas | 03-08-19 | 18:00 | 1

Eh, met name dus de islam en niet-westerse cultuur. Geweld komt vooral uit die hoek. Hoe kan het ook anders? Twintig jaar geleden was 020 nog met recht de gay capital van Europa, maar dat is snel verminderd. U denkt wellicht dat de verbreiding van het christendom daar mede schuldig aan is?

Wisteria | 03-08-19 | 19:13

Als "links" zo door gaat blijft er straks geen LHBT'er meer over.

4thoseabout2rockwe.. | 03-08-19 | 17:55

Het wordt zo langzamerhand de Ellie MUST show. En wat die parade betreft, een beetje minder geil gedoe komt de homo acceptatie ten goede en dat is waar het zo brood nodig om gaat.

gratias | 03-08-19 | 17:43

Ik kan me Ellie Lust nog herinneren toen ze aanpielde via AT5 en toen vond ik haar al zeer onaangenaam. Het feit dat ze lesbisch is interesseert me niet maar ze is vervelend en onaangenaam. D'r straalt niks positiefs van uit. Geknepen gefrustreerd bekje. Monotome stem, robot ambtenaarijk geleuter, irritant kort pittig kapsel en altijd miemelen. Mijn tenen krommen ervan. Maw vreselijk irritant, ongezellig jankerig wijf. Of zoals op z'n Amsterdams: optieften.

Basil Fawlty | 03-08-19 | 17:38 | 4

@EefjeWentelteefje | 03-08-19 | 18:12:
Eefje,
Hummmm.
Nee!
Ik zag die verbetenheid al toen ze bij AT5 kwam. Vond haar toen al negatief, onsymphatiek. Zijn van die politievrouwen die ergens een diepe frustratie hebben. Ik kan er niet direct mijn vinger op leggen maar ik heb er niks mee. In ieder geval, ze irriteren me mateloos.

Basil Fawlty | 03-08-19 | 18:33

Naast narcistische trekken is geld volgens mij wat de drijfveer is.

demaup | 03-08-19 | 20:27
▼ 1 antwoord verborgen

Lijkt op de laatste dagen van Rome.

komtdatschot | 03-08-19 | 17:34

Die Ellie Lust komt nu ook mijn strot uit, met haar monotone gelul alsof ze het zwarte garen heeft uitgevonden.

natit | 03-08-19 | 16:53

En hoe veel scheepsdiesels zijn er vandaag met lage toeren door die grachten gesukkeld?

bisbisbis | 03-08-19 | 16:50 | 1

Hopelijk ook met maximaal 12 personen anders boete

Rotterdammert1965 | 03-08-19 | 19:00

Lijkt mij gaaf dat de roze onderzeeër uit Operation Pettycoat meevaart met de Gay Pride, bovenop de periscoop zit dan de blote Luitenant Barbara Duran (aka Wanda) met een regenboogvlag te zwaaien en reclame te maken voor een soort Pink Lubricant terwijl Ellie Lust zegt dat zij zich gekwetst voelt omdat periscopen niets met Hosmo te maken hebben. Alleen bier, veren, snorren, leren broeken en petten, gekleurde balonnen, pittig kort, tuinbroeken, brandnetelthee, songfestival, ABBA, Village People en roze is een uiting van je gevoel en kan je eindelijk lekker jezelf zijn. BTW ik heb niet geteld maar het lijkt wel of er meer vrouwen dan mannen (als verschillen zichtbaar) op de bootjes zijn. Kan mijn bias naar vrouwen zijn en afkeer van blote mannen, dus subjectief. Was 10 jaar geleden volgens mij echt anders...

hetgingperongeluk | 03-08-19 | 16:41 | 1

Straks staat iedereen op die boten, behalve de paar boze witte mannen die nog niet bijgepraat zijn door Ellie en volharden in hun slechtheid.

Schoorsteenveger | 03-08-19 | 17:06

Weet niet of iemand het gemerkt heeft, maar ze varen de verkeerde kant op

Uilenspiegel | 03-08-19 | 16:40 | 2

”verkeerde kant”
ROFLOL !

Bolder | 03-08-19 | 17:00

hele dikke grijns

komtdatschot | 03-08-19 | 17:35

Opname vlak bij de 2 Zwaantjes, dikke handel voor Trees en Jos.

Uw Verzekeringsadvis | 03-08-19 | 16:33
-weggejorist-
donald_en_ronald | 03-08-19 | 16:30

Héél aardig stuk, Van Rossum. Wellicht verdient het cynisme tegenover de Gay Pride, dat zich inmiddels ook van ondergetekende heeft meester gemaakt, met zo'n stuk als dit wat tegenwicht.

Leve de vrijheid, immers.
En vier die vrijheid (zo lang dat nog kan).
Dat is waar het om moet gaan.

Toch blijft het jammer dat de Gay Pride, net als bijvoorbeeld de Dodenherdenking trouwens, gekaapt is door de politieke correctheid van Links; Van alles moet er zo nodig worden bijgesleept vanwege die politieke correctheid.

Laat manifestaties als de Pride vooral een hele dikke middelvinger zijn naar de sinistere, verstikkende naargeestigheid van de islam.
En laten we ons wel realiseren, dat zoiets als de de boottocht van de Pride allang niet meer mogelijk is als je de route zou verleggen van de grachtengordel naar de Hoekenesgracht, de Osdorpergracht of de Sloterplas.

Vandaag vieren de homo's, de lesbo's en de Whatever-genders feest en is de Amsterdamse binnenstad, dat blanke reservaat, één kleurrijke chaos van mooie, blije mensen van allerlei voorkeuren, geslachten en gezindten die de vrijheid vieren. Maar zodra de feestvierders zich hebben teruggetrokken en alle vlaggen, vaandels en ballonnen zijn opgeruimd, wordt die zelfde binnenstad weer overspoeld met Marokkaanse en Turkse taxi-chauffeurs uit de parallelle samenleving van de Bezette Westelijke Amsteloever, die travestieten, transgenders en blinden met hun geleidehond weigeren mee te nemen. En gaan roedels rel-beluste mocro-jongeren weer op zoek naar homo-stelletjes die ze in elkaar kunnen slaan met betonscharen.

Kortom.
Er is veel, héél veel meer nodig dan een éénjaarlijks feestje met boten en een 'pride-walk' in een lelieblank reservaat, om een halt toe te roepen aan de regressieve vloedgolf van voornamelijk islamitische homo-haat.

Wat vooral nodig is, is weerbaarheid van de samenleving.
Maar hoe maak je een samenleving weerbaar die vanwege de massieve import van twijfelachtig & achterlijk volk uit de meest obscure landen ter wereld, al lang geen samenleving meer is?
En hoe kan een samenleving weer weerbaar worden als die haar trots en zelfrespect heeft ingeruild voor zelf-haat?
Hoe krijg je een samenleving weer weerbaar als die grotendeels bestaat uit wegkijkers, watjes en struisvogels, die bovendien worden gereguleerd en geleid door over-gefeminiseerde instituties?
Hoe kweek je een weerbare gemeenschap in een land dat geleid wordt door een kruidenier, een technocraat die dat land beschouwt als een onderneming? In plaat van als een natie waar je trots op mág en kán zijn, en waar vrijheid niet alleen in de eerste week van augustus, maar het hele jaar door gevierd kan worden?

Kortom weer:
k zie de toekomst, ondanks het uitbundige feest van vandaag, tamelijk somber in.
En de enige troost is dat ik die niet meer hoef mee te maken.
Neemt niet weg dat ik tot dan toe, mijn bijdrage wil blijven leveren en strijdbaar wil zijn op de enige manier die ik nog kan: zo nu & dan een stukkie plempen hier. En hopen dat die stukkies ook gelezen worden door lui van buiten deze parochie.

Peter Emile | 03-08-19 | 16:30 | 4

Het feest doet mij een weinig denken aan de decadente sfeer zoals die er in de jaren '30 van de vorige eeuw in de grote Europese steden heerste. Men feestte zich een eind in de rondte alsof het einde van de wereld nakende was, er was een "unheimliches Gefühl" dat het allemaal wel eens héél snel afgelopen zou kunnen zijn met de pret. En terecht, naar wij nu allen weten.
Met The Pride is het ook een beetje zo. Je viert het, zo uitbundig als maar kan zijn, maar het is een beetje tegen beter weten in, want er schuurt iets, er zit iets niet helemaal goed, maar niemand benoemt het, niemand legt er de vinger op. Het is appeasement-politiek overal waar je kijkt, overal waar je luistert, zelfs op de laatste plekken waar je denkt dat je je mond nog open kunt doen om een waarheid uit te spreken die bijna nergens meer gehoord wil worden.
"Tomorrow belongs to me."
www.youtube.com/watch?v=FN7r0Rr1Qyc

Schoorsteenveger | 03-08-19 | 16:57

@Schoorsteenveger | 03-08-19 | 16:57:
-
Cabaret! het lied is overigens nergens in de annalen van de Hitler padvinderij terug te vinden - het werd speciaal voor de film geschreven in 1966.

bisbisbis | 03-08-19 | 20:20
▼ 1 antwoord verborgen

Ik dacht dat ik naar Avro's In de hoofdrol zat te kijken met deze week Ellie Lust.

Patje2011 | 03-08-19 | 16:29

Als Ellie nu al niet een paar uur staat klaar te komen, dan weet ik het niet meer. Echt een allesweter!! Wat een vreemde dame!

Harry de Slijter | 03-08-19 | 16:28 | 1

Zou een mooi stel aan tafel zijn met peter rrrrrrrr de vries

Rotterdammert1965 | 03-08-19 | 19:02

Dat iemand uit de kast komt, prima, is zijn/haar eigen keuze maar waarom dat ze hun kleren er dan in laten liggen gaat mijn begrip te boven.

pa_niek | 03-08-19 | 16:27 | 2

Lol!

Zo Ontzettend Moe | 03-08-19 | 16:44

Terug uit nardia

Rotterdammert1965 | 03-08-19 | 19:02

Lijkt me erg vermoeiend hoor, de hele dag met niets anders dan je geslachtsdeel bezig zijn.
Is er niks anders ?
Oh ja, Jan Dijkgraaf belasteren:

www.briefjevanjan.nl/

Bolder | 03-08-19 | 16:17 | 2

Zit hier net met de buurman wat te zuipen, dames aan het winkelen, die kwam op het idee me keihard in m n hol te naaien, ok, daarna heb ik hem gepakt, gewoon om ff te testen of het wat is.
We zijn niet al te enthousiast, laten het ff bezinken en nemen nog een biertje.

Uw Verzekeringsadvis | 03-08-19 | 16:29

Lang briefje voor zijn doen. Als hij uitdeelt heeft hij minder woorden nodig.

JamesMurphy | 03-08-19 | 16:50

Alfabethomo's, prachtig, ik hou deze er in als nominatie voor Van Dale's woord van het jaar.
In een eerdere tegel staat ook nog het woord "alfabetmensen", een prima alternatief, misschien zelfs beter.

Mubbenschonster | 03-08-19 | 16:15 | 2

Nog een nominatie: Jihadwelpjes

nattegleufhoed | 03-08-19 | 16:19

Dissonanten, getroebeleerden, frustos. Ik weer er nog wel een paar.

ChupaChupa | 03-08-19 | 18:15

Al organiseer je iedere dag een canal parade het zal de homohaat echt niet helpen verminderen . Zolang je aanhangers van de islam blijft impoteren zal het dicrimineren van homo's allen nog maar heftiger gaan worden .

leo59 | 03-08-19 | 16:09 | 3

Het lijkt me juist een topidee om moslimmannen te impoteren, dat scheelt enorm in de aanwas.

Hetze Haatstra | 03-08-19 | 16:30

Links is er al goed mee bezig, over een paar jaar zie je geen HOMO meer. Om zeep geholpen samen met Import gelovigen. Zo laat je een ander de vuile was doen.

kwartjes | 03-08-19 | 17:10

Zit een kwartiertje te kijken. Als ik het goed begrijp draait het dit jaar volledig om Ellie Lust, die in alle nederige bescheidenheid ook maar doet zoals ze doet om het mens te zijn dat ze wil zijn en die nooit zal stoppen met vechten tegen onrecht. Zie daar: Ellie Lust, onze Vrouwe Justitia in hoogsteigen persoon.

JamesMurphy | 03-08-19 | 15:59 | 3

Deze beschrijving doet me denken aan wat Quinsy zei op een anti-ZP demonstratie: "Dit is mijn Rosa Parksmoment."

omanders | 03-08-19 | 16:06

Wie heeft toch besloten dat die Ellie Lust een leuk mens is?
Ik zie zo'n typische diender, stuurs, zonder humor en weinig sympathiek.
Haar enige verdienste is dat ze lesbisch is.
Want zeg nu eerlijk zou zo'n saai type al die aandacht krijgen wanneer het een gewoon heterovrouwtje had geweest.
Denk het niet.

Remus McMillan | 03-08-19 | 16:29

van rossum, volgens mij klopt je eerste alinea niet, ja klopt dat de boerka tegenstanders ook dat hoog tentoongestelde gehalte aan nichtenparade dezelfde lieden betreft.. het zijn beide de extreme kanten van een vrijheid die ergens ernstig schuurt aan de ongelijkheid die zij trachten ermee aan anderen wijs te maken. Het mag van beide wat minder... dan is het prima te integreren in dit polderland.. allemaal gelukkig

fikkieblijf! | 03-08-19 | 15:58

Wat is Ellie Lust toch een narcistisch en belerend mens.

i-Wonder | 03-08-19 | 15:57

Zijn er inmiddels ook homo, trans- en lesbobuddies die je kunt alarmeren zodat je hulp krijgt zo gauw je door een andersdenkende groep rifhyena's belaagd word? Of is dat dan weer teveel gevraagd?

BenPakdee | 03-08-19 | 15:46

Het is feest in omsterdom , stront in alle kleuren van de regenboog , Hoera !

Minus Richels | 03-08-19 | 15:44

Groenlinks vaart niet mee, want ze wilen de Burka's niet tegen het hoofd stoten.
Want dat zou stemmen kunnen kosten.
Dat is belangrijker dan de liefde tussen 2 mensen.

kwartjes | 03-08-19 | 15:37 | 1

Groenlinks wilde perse een eigen boot, en die is terecht geweigerd. Mevaren met andere politici was ze te min. Buiten de stemmen geven ze verder overigens geen fuck om allo's. Heb je al die blanke koppen wel eens bij elkaar gezien?

BenPakdee | 03-08-19 | 15:50

" Korting op nWillies glijmiddel"
En altijd zo,n subtiele webwinkel, dat dealert.

kotelet | 03-08-19 | 15:35

Een feest waarbij koningin Lust spreekt voor de hele gemeenschap en constant wil aangeven wat de problemen zijn. En in 3.5 uur ben je in katholiek Parijs waar ze homo's haten.

Patje2011 | 03-08-19 | 15:30 | 3

Ik denk dat de meeste Parijse locals een andere religie aanhangen tegenwoordig...

Graaf_van_Hogendorp | 03-08-19 | 15:32

Door Ellie ben ik acuut hetero geworden...

peter van dijk1186 | 03-08-19 | 15:27 | 1

U was daarvoor een male lesbian?

Graaf_van_Hogendorp | 03-08-19 | 15:31

Alle alphabet boten zijn leuk, the rest niet.
Vieze sympathiekapers zijn het.

MistaRazista | 03-08-19 | 15:22

Eland Lust vond ik bij Opsporing Verzocht altijd heel capabel. Neemt zichzelf iets te serieus maar op zich een tof kereltje.

koter | 03-08-19 | 15:22 | 1

Hij had daar nooit weg moeten gaan

Balabanov | 03-08-19 | 16:26

Ben tegen het openlijk etaleren van homoseksueel gedrag en het dragen van de boerka. Echt, het kan.

Willibald von Klúúúk | 03-08-19 | 15:20 | 4

Behalve zoenende pubers hoef ik ook geen hetero's te zien die het openlijk etaleren, eerlijk gezegd.

BenPakdee | 03-08-19 | 15:42
▼ 1 antwoord verborgen

Ellie Lust, zij heeft nog steeds niet door dat zij haar functie bij de politie niet vanwege haar kwaliteiten heeft gekregen. Nee Ellie, de politie had een diversiteitsvisitekaartje nodig. Dat ben jij geworden. Je bent gebruikt puur omdat je vrouw bent en gevoelens hebt voor hetzelfde geslacht.

Bij Johan Derksen wordt je tenminste als individu behandeld en niet als minderheid, slachtoffer of wat dan ook.

thekolere | 03-08-19 | 15:19 | 1

Precies. Waarom denken mensen dat ze bij TMF een baantje hadden voor kapster Sylvana? Was namelijk geen pan geweest om een witte R. Kelly nummers aan te laten kondigen...

Graaf_van_Hogendorp | 03-08-19 | 15:30

Wel Lust, geen last...

wezen | 03-08-19 | 15:16

Na een kwartier kijken nog steeds geen spoor te bekennen van minderheden die proberen te integreren. Jammer, dit was een uitgelezen kans.

BozePaarseMan | 03-08-19 | 15:16 | 4

@Ridde Rogter | 03-08-19 | 15:20: ja oké, ik moest even omdenken. Dank

BozePaarseMan | 03-08-19 | 15:22

@Ridde Rogter | 03-08-19 | 15:20:
Anderskokende medelanders wonen over het algemeen niet in het Centrum maar in de wijken daarom heen. Bootjes blijven keurig in het reservaat.

Graaf_van_Hogendorp | 03-08-19 | 15:26

ho ho , ik zag iemand met een Grolschs biertje hoor.

peter van dijk1186 | 03-08-19 | 15:30
▼ 1 antwoord verborgen

Ik vind Ellie Lust steeds meer sterallures krijgen. Ze heeft het nog steeds over "we" als ze het over de politie heeft. Zal mij benieuwen of ze in de toekomst nog nieuwe programma's mag maken.

Mannes | 03-08-19 | 15:09 | 2

Zolang ze policor poep blijft praten wordt ze wel gedoogd bij de npo denk ik.

Schuldenbrau | 03-08-19 | 15:16

@Schuldenbrau | 03-08-19 | 15:16:

Boeijuh. TV is een stervend medium. Hoe meer policor des te eerder het totaal het lootje legt. Onder de 35 wordt sowieso nauwelijks nog reguliere TV gekeken. Dat geforceerde gedoe daar prikt de jeugd zo doorheen. Werkt eerder averechts. In Hilversum lopen ze nog een beetje achter. Ze denken dat ze daar nog (zoals vóór 2005) een monopolie op de informatievoorziening hebben.

koter | 03-08-19 | 15:30

Lola, van the Kinks. Zou een heel toepasselijk lied zijn voor de parade. Gisteren had ik het hele lied hier neer geplemt, maar dat werd verwijderd. Iets met rechten of zo denk ik. Maar goed een ieder die een lekker deuntje wel weet te waarderen met een pakkende tekst voor deze gelegenheid. Lola. Eén regel dan: Girls will be boys and boys will be girls. It's a mixed up muddled up shook up world except for Lola

forecastle | 03-08-19 | 15:01 | 2

Dat is hier al 300 maal besproken, Lola.

RickTheDick | 03-08-19 | 15:03

Het wordt tijd dat ook Ajax kleur bekend en gewoon meedoet met de Canal Pride.

impy | 03-08-19 | 15:00 | 1

Kan niet, vanavond tegen Vitesse.

NeedIsaymore? | 03-08-19 | 15:28

Al die boten krijgen na afloop wel keurig een bekeuring, neem ik aan? 12 opvarenden op een boot was toch het maximum dat mag van Sharon?
www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...

Stormageddon | 03-08-19 | 14:54 | 1

Die heeft het te druk met fijnstofdeeltjes tellen.

Schoorsteenveger | 03-08-19 | 14:58

Het "water" -peil zal zeker weer een paar centimeter stijgen, want ze zeiken er wat aan af zeg.
Maar mijn zegen, alleen hoop ik ooit nog eens openlijk te kunnen zeggen, zonder gelijk aangevallen te worden, dat ik het rete zielig vind wanneer een jong ongeboren mensje in stukken geknipt wordt.
Niemand beschermd die mensjes, maar misschien krijgen we ooit in de toekomst daar nog eens een babypride dag voor.

Theo-Pim-Riv | 03-08-19 | 14:50 | 5

@BenPakdee | 03-08-19 | 15:44: Yep, moet lukken. Hoeveel kant-pissers je dan nodig hebt voor een paar cm stijging rekent u zelf maar uit...

hetgingperongeluk | 03-08-19 | 16:14
▼ 2 antwoorden verborgen

Feestende gays en alfabet genders op een bootje in de gracht, helemaal prima heb ik nul last van.
Mevrouwen die in een boerka lopen, ook prima, nul last van.
Zo lang beide het doen waar en wanneer het geoorloofd is gaan ze hun gang maar.

Berbaar | 03-08-19 | 14:46 | 7

U zal waarschijnlijk de allerlaatste zijn die echt hinder ondervindt van de overtuigingen van 1 van deze 'groepen'.

Hopelijk houdt u wel een open vizier voor mensen die aangeven dat er een sterke intolerantie uitgaat van de (boerka)islamitis he kledijdragende gemeenschap. Gedachtengoed wat heel vervelend wordt wanneer dit in steeds grotere mate aanwezig is in uw wijk/ stad/ straat.
(Ik herinner u eraan dat ik mijn joodse familienaam heb ingeleverd, en de naam van mijn man heb aangenomen, ter bescherming van mijn kroost zodat zij niet de haat meemaken op school, welke ik heb meegemaakt).

Allemaal een mooie dag van tolerantie gewenst!

letopuwzaak | 03-08-19 | 15:07

Nee Droopy heeft nergens last van alleen wel van mensen met een andere mening.

BozePaarseMan | 03-08-19 | 15:14

@letopuwzaak | 03-08-19 | 15:07:
Ja maar Berbaar wordt er niet mee lastiggevallen (ik, ik, ik), dus is er niks aan de hand. Toch? Baasje heeft een behoorlijk bekrompen belevingswereld. Maar dat is voor de meeste reaguurders hier al duidelijk.

Basil Fawlty | 03-08-19 | 15:41
▼ 4 antwoorden verborgen

De Gay parade was geinig eind jaren '90 begin jaren '00 toen de boten veelal werden gehuurd door nichten/lesbo kroegen en clubs (bijna allemaal al gesloten) uit Amsterdam met als doel een feestje bouwen. Muziekinstallatie, tap erop en varen. Heb die boel jaren voorbij zien komen bij mij toen ik daar nog woonde. Maar de afgelopen 10 a 15 jaar is het verworden tot een goedkoop commercieel en door hysterisch links, snowflake, SJW gekaapt en gepolitiseerd deugfeest. Het is z'n doel volledig voorbijgeschoten.

Basil Fawlty | 03-08-19 | 14:45 | 3

Precies dit.

Graaf_van_Hogendorp | 03-08-19 | 15:08

@Graaf_van_Hogendorp | 03-08-19 | 15:08:

Juist! Je verwoordt precies mijn gevoel. Dat was eigenlijk walging, maar dat leek me niet gepast. Vind namelijk echt dat dit vreselijke spektakel moet kunnen. Cognitieve dissonantie dus. Kan er wel mee leven.

Wiebenick | 03-08-19 | 17:14

Amen!

ChupaChupa | 03-08-19 | 18:38

Fijn hoor.

kokkie klaphaak | 03-08-19 | 14:52

@kokkie klaphaak | 03-08-19 | 14:52:
Beste krant van Nederland

RickTheDick | 03-08-19 | 14:54

Vorig jaar heeft Ellie Lust zich wel degelijk iets laten ontvallen over de situatie van homo's in moslimlanden. Het was even, maar ik heb het gehoord.
Hopelijk durven ze nu ook te benoemen dat de veiligheid van homo's in Nederland niet zozeer in het geding is door onze Pieten, een Derksen of een Nico ..
Maar dat zal vast niet, helaas.

Ik gun ze dat ze hun ogen opendoen en de waarheid durven benoemen.
Dat transgenderstel wat onlangs als zoveelste weggepest was, hebben óók gezegd dat het om allochtone jeugd ging (en zo blijf ik ze helaas ook zien, hoewel ikzelf van de generatie daarvoor allochtoon ben).

Steun op een dag als vandaag al die mensen die aangeven waar de haat grotendeels vandaan komt, luister nou eens naar de mensen die uit die landen komen.

Allemaal een goeie pride dag, wie meedoet en/of kijkt.
Ik ben werken. Cheers!

letopuwzaak | 03-08-19 | 14:44 | 3

@letopuwzaak | 03-08-19 | 14:44 |
Mijn waarde @letopuwzaak, het "allochtoon" zijn zit hem niet in de vermeende huidskleur of komaf, maar in het gedrág! Ze vereenzelvigen, en blíjven zich vereenzelvigen met Turkije, Marokko etc. al zijn ze 4e, 5e, 10e! generatie. En dat zeggen ze zelf ook. Ze willen niets met dit land, haar inwoners of tradities en gebruiken te maken hebben. Ook dat zeggen ze zelf. Mijns inziens is dan ook niet de vermeende huidskleur die maakt dat ze als allochtoon gezien worden en blijven, het is hun aanstootgevende onaangepaste gedrag. Van zoveel andere culturen en afkomsten die hier zijn komen wonen hoor je nagenoeg niets. Doen lekker mee, werken en gedragen zich zonder de eigen afkomst te vergeten. De énige groep waar constant onmin mee is, is? Juist. U doet uzelf dus te kort in mijn optiek. U bent voor mij een Nederlander, ongeacht uw kleurtje of komaf.

En werk ze!

Sjefke7807 | 03-08-19 | 15:00

@Sjefke7807 | 03-08-19 | 15:00:
Dank voor de mooie woorden. U beschrijft ook helemaal hoe ik erover denk.
Wat er ook bijhoort is dat je niet bij de eerste de beste keer dat iemand eens een opmerking over 'je afkomst' maakt, je je meteen gediscrimineerd voelt.
Inderdaad, wat u zegt. Lekker meedoen. Een leuk mens zijn en dat laten zien en zolang je gangbare westerse waarden erop nahoudt, is er vaak geen enkel probleem.
Ik zie mezelf ook als niets anders dan Nederlander, en ik besef denk ik door mijn andere achtergrond wat een groot geluk het is dat mijn wieg hier stond. Ik zal dat altijd uitdragen!
Een fijne dag, lieve Sjefke! Bedankt voor de mooie tegels weer.

letopuwzaak | 03-08-19 | 17:37

Weet u wie ook Hosmo had, Alan Turing, de Engelse codekraker van de Duitse Enigma en uitvinder van de Turingmachine. Hij werd in 1952 veroordeeld voor Hosmo activiteiten, nog maar 67 jaar geleden. Straf was chemische castratie. Uiteindelijk heeft hij in 1954 zelfmoord gepleegd. Von Neumann (tijdgenoot) en Turing zijn essentieel voor de opbouw van de huidige CPU´s van onze Compu´s en Internets. Om sorry te zeggen voor 1952 zet de Bank of England voortaan een foto van Hosmo Turing op 50 Pond biljetten. Begin jaren 60 was Hosmo nog verboden in veel Europa landen, nu mogen ze naakt met een bos veren in hun kanaal, YMCA en Abba zingen op een bootje... andere tijden!

hetgingperongeluk | 03-08-19 | 14:41 | 4

Lees: Turings [email protected] | 03-08-19 | 15:05:

ritter vn hüpfburg | 03-08-19 | 15:39

"Hij werd in 1952 veroordeeld voor Hosmo activiteiten, nog maar 67 jaar geleden."

Nee hoor, daar werd hij niet voor veroordeeld. Hij werd veroordeeld omdat hij naar ik meen een jongen van 12 of 13 in zijn kont had geneukt. Pedofilie dus.

koter | 03-08-19 | 15:45

@koter | 03-08-19 | 15:45: Kom even met bronnen dan? Ik heb deze tekst:
In January 1952 Turing picked up the 19-year-old Arnold Murray outside a cinema in Manchester. After a lunch date, Turing invited Murray to spend the weekend with him at his house, an invitation which Murray accepted although he did not show up. The pair met again in Manchester the following Monday, when Murray agreed to accompany Turing to the latter's house. A few weeks later Murray visited Turing's house again, and apparently spent the night there.
After Murray helped an accomplice to break into his house, Turing reported the crime to the police. During the investigation Turing acknowledged a sexual relationship with Murray. Homosexual acts were illegal in the United Kingdom at that time, and so both were charged with gross indecency under Section 11 of the Criminal Law Amendment Act 1885, the same crime that Oscar Wilde had been convicted of more than fifty years earlier.

hetgingperongeluk | 03-08-19 | 16:26
▼ 1 antwoord verborgen

Al die programma's op NPO over homo's en lesbiennes je kunt er onderhand niet vanaf zappen, mag ik dat zeggen zonder dat ik weer iedereen kwets, ik ben homomoe. Gelukkig maandag weer Derksen bij VoetbalInside.

lingo star | 03-08-19 | 14:37

Ik zie bijna geen negers in de stoet. Komen onder hen geen homo’s voor?

Ridde Rogter | 03-08-19 | 14:34 | 2

Die varen niet op boten, die vervoeren hoeren in hun Mercedes.

Schoorsteenveger | 03-08-19 | 14:39

Die zitten benedendeks en bedienen de roeispanen.

Crusher | 03-08-19 | 14:49

Toch heeft het iets intimiderends.
Nou goed, je hoéft niet te kijken zullen we maar zeggen.

Papa Jones | 03-08-19 | 14:31

happy homodag allemaal!

yeps | 03-08-19 | 14:18

Wat kunt u toch heerlijk met woorden kleien, waarde @ Van Rossem. Met scherpte en een kwinkslag de spijker zó hard op de kop weten te slaan, chapeau! Dat hele blote is ook niet mijn ding, maar ik zou sterven om hun recht te verdedigen het die ene dag per jaar in alle vrijheid te kunnen/ mogen vieren. Ooit stond Amsterdam bekend als hèt Mekka van de homo acceptatie. Daar is helaas niet veel meer van over.

Sjefke7807 | 03-08-19 | 14:14 | 3

Het is zelfs nog beter tegenwoordig; Amsterdam is Mekka.

blisterverpakking | 03-08-19 | 14:19

Ik zit er nu een tijdje naar te kijken, maar wat is er zo bijzonder aan? Het Westlands corso (ook vandaag trouwens) is toch veel mooier? Al deze boten zijn toch een beetje hetzelfde. Drijvende bakken met dansende en springende blanke millennials erop. Het enige verschil zit in de “kostuums”, en zelfs dat is veelal lui en ongeïnspireerd. Sommigen komen niet verder hetzelfde bedrukte t-shirtje. Kunnen ze niet eens kijken naar carnavalsoptochten en bloemencorso’s? Daar maken ze er tenminste nog wat van. Dit is toch een beetje een exhibitionistenoptocht voor narcisten. Van mij mag het allemaal hoor, maar het gaat nergens over. Veel geschreeuw, weinig wol. En blank. Heel blank. Het lijkt wel een nazi partijdag in Neurenberg.

Stormageddon | 03-08-19 | 14:14 | 7

@naik65 | 03-08-19 | 15:03:
De partijcongressen van Groen-Links zijn net zo divers. En de redacties van Persgroep en Mediahuis-kranten. Net zo divers als de Neurenberg-partijdagen van weleer. En wat betreft staatscontrole bestaat dat streven bij die groepen ook. Dus zoveel verschil is er niet.

Stormageddon | 03-08-19 | 15:21

@Graaf_van_Hogendorp | 03-08-19 | 15:18:
Eh... de nazi’s waren geheel vrij van “agressieve superioriteitdeugen, stuitende hypocrisie en verwaande zelfoverschatting.”?
Lijkt mij juist een hele rake typering. Het “deugen” was iets anders gedefinieerd, maar de moraal was identiek.

Stormageddon | 03-08-19 | 15:25

@Stormageddon | 03-08-19 | 15:25:
Well... you're not wrong. Maar een GL partijconferentie lijkt me anno 2019 net iets actueler, ook gezien ze de scepter (helaas) zwaaien over Amsterdam.

Graaf_van_Hogendorp | 03-08-19 | 15:28
▼ 4 antwoorden verborgen

Ligt het nou aan mij dat ik Johan Derksen nog niet op een van die boten heb gezien?

Ridde Rogter | 03-08-19 | 14:13 | 2

Vrijheid betekent ook dat je je aan iets kunt onttrekken.

Papa Jones | 03-08-19 | 14:37

Waarschijnlijk omdat hij het banaal en genant vindt en hij heeft wel iets beters te doen, mag ik aannemen. Geldt voor meerderen.

ChupaChupa | 03-08-19 | 18:45

Boten uit alle lagen vd bevolking. Doet het Haga college mee? Of de Westermoskee met een dhow?

Trumme | 03-08-19 | 14:12

Als ik het monotone, humorloze geluid dat Ellie Lust produceert doet mij vermoeden dat ze geen vrouw, geen man, geen androgyn, maar een robot is.

Crusher | 03-08-19 | 14:11 | 3

Familie van Rob Jetten?

MAD1950 | 03-08-19 | 14:16

@Crusher | 03-08-19 | 14:11 |
Is ze toevallig van dezelfde batch als RoboJetten? Dat zou namelijk een hoop verklaren.

Sjefke7807 | 03-08-19 | 14:16

Had zo in Blade Runner mee kunnen spelen.

Schoorsteenveger | 03-08-19 | 14:23

Los van alles...

Ik ga via Jan van Galen richting vriend om auto racen te kijken...

Die stad kom je niet door.:.

neonreclame | 03-08-19 | 14:11 | 3

Ga via de A10 en A2 richting Brabant/Gelderland. Wordt je veel gelukkiger van.

Trumme | 03-08-19 | 14:13

@Trumme | 03-08-19 | 14:13:

Gelderland snap ik. Maar backstabbing Brabant, waar het een week per jaar "gezellig" is ?
Nein danke.

Rammstein | 03-08-19 | 14:19

Het is verworden tot een veel te commercieel gedoe waar iedereen een graantje van mee wil pikken (no pun intented). Al die bedrijven met hun eigen boot, tot GeenStijl die al talloze blogs erover schrijft. Dat mag, maar god, wat zou het prachtig zijn als er weer eens Pride kan zijn waar je gewoon jezelf kan zijn, zonder dat je beland in een compleet van de pot(ik ben wel goed bezig zeg) gerukte poppenkast. Oh wacht, die Pride is, verdomme iedere dag hier in Nederland dat ik andere mannen van achter mag nemen, een hand mag vast pakken van mijn vriend. Dat hoeft niet zo 'gevierd' te worden. Het is hier heel normaal namelijk. (Ja er is geweld tegen LHBTI+, maar er is ook geweld tegen non-LHBTI+)

ho4x | 03-08-19 | 14:11 | 2

En het doel; acceptatie is op vacantie in Marokko en Turkije.

Trumme | 03-08-19 | 14:15

Ook lesbisch?

HoerieHarry | 03-08-19 | 14:10

Doen Albert Mol en Jos Brink niet mee dit jaar?

HoerieHarry | 03-08-19 | 14:05 | 2

Nee, alleen Joop Braackhekke.

kwark001 | 03-08-19 | 14:06

HoerieHarry | 03-08-19 | 14:05 |

Zeg dan gewoon niks.

Rammstein | 03-08-19 | 14:07

Waarom :hellen die homoboten zo zwaar over naar SJW- en Sneeuwvlok Smeets-links, en gaan Pride-activiteiten gepaard met politiek rechts bashen, terwijl de Pride wel inclusiviteit met de islam propagandeert"??

Het antwoord is niet zo moeilijk. De intentie is om tegenstellingen te omarmen. Bij Geenstijl is het businessmodel meer het speels tentoonstellen van allerlei tegenstellingen en wat clicks genereren (ideologie, dat is vaak een luis die meereist op de pels van noodzakelijkheden).

In de spiegel van decadentie en nihilisme, vanzelfsprekende eigenschappen van elke vermoeide, oude cultuur die geen einde of verandering wenst, hooguit een feest van tegenstellingen of een genadeloze bodemloze speelse analyse van wat er "fout" gaat zonder overtuigend toekomstperspectief, raak je al snel verloren.

GeenAccount | 03-08-19 | 14:00 | 1

We zien de teloorgang van wat ooit een hoogcultuur was. En die eindigen altijd in cultural collapse met een tot grote hoogte gebracht hedonisme op alle gebied. De mens is in de greep van het lichaam gebracht met al zijn verslavingen. EN Nederland loopt voorop; denkt het meest tolerante en dus beschaafde land ter wereld te zijn maar dat is slechts een idee fix om de gapende leegte erachter te omzeilen

pigadaki | 03-08-19 | 14:37

Vergeet niet een vork door te slikken.
Verder veel plezier daar.
Misschien wel de laatste keer, Femke is niet zo van het gezellige.

Ruimedenker | 03-08-19 | 13:59 | 1

Ruimedenker | 03-08-19 | 13:59 |

En u bent meer van de grappen met een baard, no pun intended.

Rammstein | 03-08-19 | 14:06

Ellie Lust is gewoon een aandacht tante en niks anders .jammer dat Johan Derksen zo dom was om met haar een interview te doen,je weet ze is van de politie afkomstig is en dat zegt meer dan genoeg

gerrit5042 | 03-08-19 | 13:57

Waar is de Sea Watch 3 om ze preventief te redden?

HoerieHarry | 03-08-19 | 13:52 | 1

Je bedoelt de Soa Watch.

Hetze Haatstra | 03-08-19 | 13:55

Pas als alfabetmensen gewoon gaan doen, horen ze er echt bij.

Schadenfreude | 03-08-19 | 13:49 | 2

tsja... Wat is gewoon... jouw gewoon of mijn gewoon?

GWB | 03-08-19 | 14:02

Uiteindelijk draait het hele topic dus weer om hoeveel LHBTspeciaal vrienden je hebt en hoe succesvol je daar over op kan scheppen.

Cobalt bomb | 03-08-19 | 13:48

Als je zo graag in vrouwenkleren wil rondlopen, laat je dan lekker ombouwen.

Swoop | 03-08-19 | 13:48 | 3

Swoop | 03-08-19 | 13:48 |

Waarom ?

Rammstein | 03-08-19 | 14:04

@Swoop | 03-08-19 | 15:51: Dus als je in februari een boerenkiel aantrekt kun je maar veehouder worden. Zoiets?

IJsbrekert | 03-08-19 | 16:53

Ellie Lust. Eerst jarenlang bij de politie alles rechtlullen wat krom is en als je er dan uiteindelijk zelf uitgeflikkerd word lopen janken. driewerf Bah!11

streknek | 03-08-19 | 13:45 | 5

@Bennie Boos | 03-08-19 | 13:59:

Binnenkort heeft u daar geen last meer van. Dan mogen vrouwen alleen nog voor gezin zorgen in een tent.

Rammstein | 03-08-19 | 14:03

@Rammstein | 03-08-19 | 14:03:
Heeft u nog tips hoe ik mijn vrouw zo gek kan krijgen? Ik moet oppassen want ze kan nogal fel reageren.

Bennie Boos | 03-08-19 | 14:13

Misschien eindigt ze wel als haar grote voorganger Klaas Wiltink ,als de beroepsleugenaar van de NSB bank.

streknek | 03-08-19 | 14:35
▼ 2 antwoorden verborgen

Boot nr 44.
Islam tegen homogeweld. Geweldig. Had ik nooit verwacht.
Vol met boerka dragers en imams,
spandoek met "mo houdt van homo's
Flyers met uitnodiging voor een bezoek aan de plaatselijke moskee in gaypride uitdossing.
Zie je wel dat het kan.

frank4444 | 03-08-19 | 13:44 | 4

Is gewoon een soort van sinterklaas boot. Opgedirkte colombianen. En wat er onder die tafelkleden zit weet niemand.

Cobalt bomb | 03-08-19 | 13:49

Was mooier geweest als de boot 'Homo's tegen Islamgeweld' had geheten...

GWB | 03-08-19 | 14:04
▼ 1 antwoord verborgen

Nou, veel plezier heh?
Maandag gewoon weer aan het werk, en niet te brak aub.

TeeJee | 03-08-19 | 13:44

Dit is de intocht van sinterklaas voor volwassenen. Volle zakken, erecte roeden en schimmel tussen de benen. Benieuwd wanneer het verboden wordt.

A.S. Perien | 03-08-19 | 13:43

Ellie Lust, de vrouwelijke versie van Peturrrr de Vries, lijkt ook overal (betaald) verstand van te hebben. Mooi verdienmodel, dat wel.

otjemans | 03-08-19 | 13:39

Tja, van al die pootboten wordt ik eigenlijk een beetje moe. Hebben we niet genoeg flikkers bij de media/radio/televisie. Als jeugdige hetero kom je je eigenlijk een beetje abnormaal voor als je al die beelden ziet maar het is maar 5% van de bevolking. nl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualitei...
Ze mogen van mij hun gang gaan als het maar niet in me voortuin is,
enne ik wacht wel op de boerka pride parade,

jan huppeldepup | 03-08-19 | 13:37 | 4

jan huppeldepup | 03-08-19 | 13:37 |

"Ze mogen van mij hun gang gaan als …… "

Geniet er nog maar even van, vanaf uw tuinhek. U gaat er nog aan terug denken met weemoed en vooral enorme spijt.

"word ik" ….. geen "wordt ik"
"mijn voortuin" ……. geen "me voortuin"

Ik kan er niets aan doen.

Rammstein | 03-08-19 | 14:00

@Rammstein | 03-08-19 | 14:00: Tja dat .... wordt ik... was dom, me voortuin komt door vermoeidheid van die pootboten, voortaan nog eens doorlezen, bedankt rammystoon.

jan huppeldepup | 03-08-19 | 14:49

Over Rammstein gesproken... een songtekst van hun: Ich hab kein Lust.

Nivelleermarionet | 03-08-19 | 17:23
▼ 1 antwoord verborgen

Leven en laten leven, zeg ik altijd maar. Het interesseert me hoegenaamd geen reedt van welke persuasie iemand is en wat voor moeilijk traject daar aan vooraf is gegaan - die jankverhalen ken ik onderhand wel. Alles is moeilijk, moeilijk en daar moet je dan maar in meegaan. Gisteren ook weer zo’n dragqueen (in een vandaag, geloof ik) die maar bleef roepen dat ie niet gerespecteerd wordt. Hoe kun je iemand respecteren als ie zichzelf niet respecteert? Ik bedoel, die gast zag er niet uit; slechte make-up, slechte pruik, flutjurk, doe dan in ieder geval een beetje je best. Vermoeiende mensen, pff.

Computer_says_no | 03-08-19 | 13:37 | 2

In ons dorpje lopen alle dragqueens er over het algemeen heel netjes bij. Zelfs mijn buurman, een vette boer is altijd heel verzorgd. Het kan dus wel. Als men maar wil.

A.S. Perien | 03-08-19 | 13:47

@csn: Ik dacht dat ze er allang niet meer waren... 1Vandaag kijkers...

GWB | 03-08-19 | 14:12

Varen ze ook door Nieuw-West? Over de Slotervaart? Of is het alleen lafjes door de Groen-Linkse grachtengordel?

Stormageddon | 03-08-19 | 13:34 | 5

Stormageddon | 03-08-19 | 13:34 |

Het is een feest, geen suicide mission.

Rammstein | 03-08-19 | 13:55

GL stemmers wonen voornamelijk in de hipsterwijken rond het Centrum. Zie eigenlijk alleen NPOers die aan de grachten wonen GL stemmen. Zou het meer willen omschrijven als oud links territory: PvdA en D66. Overigens zijn hun standpunten over heaumeau's net zo hypocriet als die van GL.

Graaf_van_Hogendorp | 03-08-19 | 15:15
▼ 2 antwoorden verborgen

Waar zijn de gayservatives ? Durven die niet meer te komen uit angst voor antifa ?

boccelullus | 03-08-19 | 13:33 | 2

Heten nu roze leeuw meen ik.

quazi | 03-08-19 | 13:38

Ach iedereen z'n feestje natuurlijk, ik ben er niet te vinden noch kijk ik ernaar. Waar ik dan wel weer vebaasd over ben zijn de vlaggen met 'Black Live Matters'. Negers hebben zelf weinig met homoseksualiteit, beter gezegd ze moeten er helemaal niets van hebben. Die hele pride nonsens kun je daarmee al direct de prullenbak inwerpen. De mensen doen hun ding maar, met acceptatie van homoseksualiteit heeft het allang niets mee te maken. Zeker zolang er gezwegen word over de daadwerkelijke olifant in de porseleinenkamer namelijk, Islam.

Indoneesje | 03-08-19 | 13:31 | 1

Er zijn ook zwarte homo's en Arabische homo's hoor. Het is geen wit privilege

Rest In Privacy | 03-08-19 | 13:34

Ik ga lekker naar Utreg toe.
Daar is de "hetero parade"bezig.
Lekker rustig en geen gek doenerrij.

ditotje | 03-08-19 | 13:30 | 1

Of naar Rotterdam, naar de "KoopGoot Parade".

Kanarie_Geil | 03-08-19 | 13:46

Hmm, heel duidelijk dat hier de zaken niet over elkaar gelegd kunnen worden. Een sodom en gomorra heterofeest zou met hetzelfde enthousiasme ontvangen worden. Evengoed wil men wel de mevrouw?? die afrekent bij de kassa kunnen aanspreken.
Topic: meh. Samenleven blijkt maar weer eens verdomd lastig in NL.

Cobalt bomb | 03-08-19 | 13:24 | 2

Het sodom en gomorra-gehalte inderdaad. Van mij mag het. Maar laten we ten eerste niet doen alsof altijd alles overal geoorloofd is. Je mag niet in je blote reedt een rijbewijs ophalen. Veiligheid, zichtbaarheid en communicatieve beperkingen daargelaten mij alleen al vanuit hetzelfde normatieve fatsoen als de naaqtheid ook een bepaalde (bedekkende) kledij ongepast en dus verboten. Wat mij stoort aan de gay-pride is de nadruk op het homosexuele boven het homofiele. In mijn beleving zijn homo’s mensen die zich aangetrokken voelen tot mensen van hetzelfde geslacht. Dat kan op veel, veel meer fronten dan alleen maar het hebben van een piemel of flamoes. In apenlanden overal ter wereld wordt het eenzijdige beeld gepropageerd dat de homofiele gemeenschap bestaat uit normloze, hitsige, extraverte neuqmachines. In amsterdam wordt 1x per jaar dat beeld Dan zeg ik: jammer.

Koekje-dr-bij? | 03-08-19 | 13:45

@Koekje-dr-bij? | 03-08-19 | 13:45:
Wij hoeven ons geenszins iets aan te trekken van wat apenlanden van onze reetpareet vinden. Boeit me zogezegd geen reet. Dit is ónze cultuur, of een klein onderdeeltje ervan, dat onze homoos ten minste 1 dag helemaal hun goddeloze zelf kunnen zijn. Of je het mooi vindt of leuk is jouw perceptie en jouw probleem maar het is wél tof dat ze het doen. Het moet ook, al is het maar om die apenlanden een welgemeende fukjoe in hun gezicht te raggen: HIer, kijk, jullie hebben je baarden op tv die zeggen wat niet mag, wij doen dat anders en vieren duchtig feest op alle mogelijke manieren. Mooi man, verschillende culturen.

elfenstein | 03-08-19 | 13:54

.. maar goed. Zet je TV toch uit, dat ding kookt de inhoud van je dakpan tot een onherkenbare Deugbrij. Of ga naar Amsterdam om gewoon zelf eens tegen de gevels te plassen, tis er carnaval en je betaalde ervoor.

Jan Passant mk2 | 03-08-19 | 13:24

Hoe meer (de tegen veel geld in te huren) Ellie Lust en grootbek LHBT'ers, die echter te laf zijn om een 'bepaald' agressief probleem te duiden, in de media hoe meer ze me beginnen te irriteren. Ik was totaal niet homofoob maar zo langzamerhand wordt je het wel.

AntonJensen | 03-08-19 | 13:23 | 6

@normanius | 03-08-19 | 13:36:
Wel gek hoor, het veld staat er toch nochtans vol mee. Go Pride!!
Die zogenaamde regressie is mede te danken aan de media. click,click, click.

Cobalt bomb | 03-08-19 | 13:44

@normanius | 03-08-19 | 13:36: een gevalletje van let u even niet op mij maar op hem. Laat ik maar even gokken, waar de allahtonen voor 90% tegen zijn, is dat bij de autochtonen 10%.

Swoop | 03-08-19 | 13:55

@norm: waarom moet anderen worden opgedrongen dat iets normaal is omdat het voor jou normaal is. Begrijp mij goed: van mij mogen die mafklappers half naakt op een bootje dansen, maar ga het nou alsjeblieft niet als normaal bestempelen.

GWB | 03-08-19 | 14:22
▼ 3 antwoorden verborgen
-weggejorist-
azijnseikerT | 03-08-19 | 13:22 | 2

Als ik van bloemkool hou en elke dag bloemkool vreten wil moet ik dat helemaal zelf weten.
Als ik vervolgens alles en iedereen steeds ga vervelen met mijn verzotheid op bloemkool, vind dat ik daar ook nog eens trots op moet zijn, steeds ga lopen piepen dat anderen niet zo gek zijn op bloemkool en ik meen daardoor tekort gedaan te worden en nogmaals iedereen constant te confronteren met en zodoende hen bloemkool door de strot te douwen mag ik dan wel gek zijn op bloemkool maar verder totaalmalloot en gruwelijk vervelend...

naik65 | 03-08-19 | 13:18 | 6

Ach als het blijft met een keer per jaar een bloemkoolpride waarin jij helemaal jezelf kunt zijn met bloemkolen. Dat ik mag kijken maar het hoeft niet. Waarom niet?

Rest In Privacy | 03-08-19 | 13:26

@naik65 | 03-08-19 | 13:35:
Misschien een idee om jaarlijks een optocht te houden voor iedereen met een fetisj, geaardheid, ideaal, bloemkolen of rare liefhebberij. Enige regel is dat je niet mag aanspreken/aanraken. Alleen maar laten zien en gezien worden. Lol

Rest In Privacy | 03-08-19 | 13:39
▼ 3 antwoorden verborgen

Worden er weer veel in de boot genomen, dit keer?

Kanarie_Geil | 03-08-19 | 13:18 | 5

@elfenstein | 03-08-19 | 13:45:
Vorig jaar stond er, rond dezelfde tijd waarschijnlijk, bij het/een topic een filmpje met een pisdrinkende snuiter. Wellicht ligt daar het antwoord op je vraag? Maar het kan ook zijn dat ze even overboord pissen, of op de praam is een wc-faciliteit van dixie? Is allemaal net wat waarschijnlijker.

Cobalt bomb | 03-08-19 | 13:53

@Cobalt bomb | 03-08-19 | 13:53:
Aan welke kant van de boot moet je dan gaan staan dat ze 'm goed zien?

elfenstein | 03-08-19 | 13:57

@elfenstein: dat wordt gewoon rond gepompt door de pijpleiding.

GWB | 03-08-19 | 14:26
▼ 2 antwoorden verborgen

Dan ben je toch rijp voor de... ja wat?

kwark001 | 03-08-19 | 13:19

Heeft helemaal niets meer te maken met "bevrijding". Dit is het toneel van Uberdeugers geworden, met overgeile theaterhomoo's als trekmarionetten. Ik zou me als oprechte homo schamen voor dit misbruik.

SugarCandyMountain | 03-08-19 | 13:14 | 1

Doe ik ook.

ho4x | 03-08-19 | 14:14

Bij mij in de buurt is het arabische deel der bevolking oo verkansie naar de thuislanden.
De regenboog toeristen hebben nu weer het idee dat dit een hele tolerante buurt is.

brughslurph | 03-08-19 | 13:14

De boerka boot mis ik!Ellie Lust, Ellie Lust, Ellie wentelt zich in absurde aandacht.

lanexx | 03-08-19 | 13:13


Ellie was als agente een zeer bekwame mobilifonist m/v.

Zij weet echt wel waar de werkelijke homohaat zich niet schuil houdt bij Derksen, Dijkgraaf of Roos.
Maar zij komen je ramen niet ingooien.

Rammstein | 03-08-19 | 13:12

Ellie Lust Geen Worst.

Hetze Haatstra | 03-08-19 | 13:11 | 4

Ellie Lust wel rosbief.

HoerieHarry | 03-08-19 | 13:14
▼ 1 antwoord verborgen

Ik vraag dit voor een vriend die op van die donkere mysterieuze oosterse mannen valt met van die geile reebruine ogen en lekker veel kroelhaar op de geoliede torso:
Is er ook een moslimboot?

elfenstein | 03-08-19 | 13:10 | 5

Dat is niet mijn sheeppride, vriend!

Kapitein Stijlvol | 03-08-19 | 13:25

Bordje d'r bij:
Anal Snackbarrr.

elfenstein | 03-08-19 | 13:47

Die zou BOMvol zijn schat ik .....

Koning BongoBongo | 03-08-19 | 14:14
▼ 2 antwoorden verborgen

De Gay Pride, ieder jaar meer en meer huichelachtige zelfverloochening.

smdyasc | 03-08-19 | 13:07

Fijn dat E. Lust het commentaar doet. Ze heeft ook verstand van boten, motoren, bruggen, water, kleding, politiek.
Kots.

frank4444 | 03-08-19 | 13:06

Ellie Lust, die heeft gay toch uitgevonden?

Schoorsteenveger | 03-08-19 | 13:04 | 6

Kudt. Koffie over m'n scherm toen ik deze uitklapte...

elfenstein | 03-08-19 | 13:19
▼ 3 antwoorden verborgen

De Gay Pride is een links feestje geworden omdat links daar heel erg goed in is: zich bij een sympathieke beweging aansluiten en deze dan overnemen door het platform te verbreden. Zag ze vroeger ook al bij allerlei protesten uit de arbeidershoek, die waren spontaan door arbeiders zelf opgezet maar zagen al snel helemaal rood met PvdA-rozen en SP-tomaten.

Zelfs bij de Gele Hesjes zie je dit.

Muxje | 03-08-19 | 13:03 | 5

@HoerieHarry | 03-08-19 | 13:05: Tegen Johan durven ze wel, een bordje met Flikker op Islam. Dat bordje durven deze valse nichten niet.

Indoneesje | 03-08-19 | 13:33

@Indoneesje | 03-08-19 | 13:33: ik denk dat sommigen het wel durven (en dus nodig vinden), maar dat ze dat niet mogen uitdragen van het organisatiecomité (bestaande uit heel veel Deugers).

SugarCandyMountain | 03-08-19 | 13:40
▼ 2 antwoorden verborgen

Heb in de regel geen negatieve gevoelens naar anders geaarden maar de geprivaliseerde eikels die hier aan meedoen doen dat gevoel kantelen. Overigens mis ik nog een verplichte schaamboot. Met witte hetero mannen, het hoofd deemoedig diep gebogen.

A.S. Perien | 03-08-19 | 13:01 | 1

SJW'er van dienst:
"Bloody hell, moet je nou eens lezen wat ik op Geenstijl gevonden heb! Dát gaan we doen volgend jaar!"

elfenstein | 03-08-19 | 13:07

Ja maar, moslims worden ook gediscrimineerd, bedreigd en in elkaar geslagen. Net als christenen en heaumeaus. Dus overeenkomst.
Je verzint het niet.

frank4444 | 03-08-19 | 13:00 | 1

Zijn dat diezelfde moslims die op die bootjes komen, vrouwen kinderen en hoogopgeleide toch?

Gel*l er is een geloofsovertuiging met aanhangers die wereldwijd de boel terroriseren. De slachtoffers kunnen ze heel goed spelen....

Diepstrotje | 03-08-19 | 22:02

Link naar onderzoek?

Trans_Fimmermans | 03-08-19 | 12:59

@van Rossum, die 'tegenstelling' bestaat helemaal niet. Iedereen mag in vrijheid zowel heaumeau als islam doen. Maar ik hoef er niet dagelijks de lasten van te ondervinden.

Bij heumeau valt dat nog mee, daar is die tocht in Dramsterdam maar eens per jaar. Hoef ik niks mee. TV niet aan, merk je er hier niks van. Ik denk dat ze dom bezig zijn maar ze gaan hun gang maar.

Qua islam ligt dat anders, daar plukken we elke dag de rotte appels van. Het hele jaar door. Elke dag drammen, zuigen, parasiteren en dwarsbomen. Daar moet je als rechtgeaarde Nederlander wel tegen in het verweer komen. Die boerka is een drogreden. Elke rem op de expansie van islam wordt luidkeels onder de 'FOBIE!!1!' paraplu gezet. Onterecht. We moeten als samenleveing heel snel, en heel veel barricades opleggen aan het gif dat islam heet.

marcoplarco | 03-08-19 | 12:59 | 4

@Muxje | 03-08-19 | 13:02: doel je op Burkadag? Eens per jaar mogen alle moslima s op een boot een Burka dragen.

azijnseikerT | 03-08-19 | 13:14

Het gaat niet om de boerka, maar de verknipte geest die eronder zit om dat ding aan te trekken.

Jos Tiebent | 03-08-19 | 13:14

@Jos Tiebent | 03-08-19 | 13:14: de verknipte ideologie die de aanleiding vormt en de achterlijke tribale mannencultuur die hun rechten niet kwijt willen.

azijnseikerT | 03-08-19 | 13:19
▼ 1 antwoord verborgen

Homo's snappen niet dat ze twee problemen hebben: 1e de islam zal ze eeuwig verketteren en 2e het is altijd lastig tot een minderheid te behoren.

Carmelita | 03-08-19 | 12:59 | 1

Hard blijven schreeuwen, denken ze, dan verdwijnen die problemen vanzelf, denken ze.

peterdh | 03-08-19 | 13:51

Ik zag laatst iemand in mannenkleding nogal vrouwelijk over straat lopen bij ons in het dorp. Heb het niet durven aan te spreken wat het hier doet, maar was wel verbaasd. Ik denk dat de vakantieperiode er iets mee te maken heeft.

SamV | 03-08-19 | 12:57 | 6

@A.S. Perien | 03-08-19 | 13:02: mannen zei je!

vluchtelingallergie | 03-08-19 | 13:04

En je punt is?

Trans_Fimmermans | 03-08-19 | 13:34
▼ 3 antwoorden verborgen

‘Acceptatie’ wordt verward met ‘aanmoediging’.

JackStick | 03-08-19 | 12:56

De hele familie van Meesteres België is van de partij. :-)

keestelpro | 03-08-19 | 12:55

Aanstellerig gedoe. Wat heeft deze hysterie te maken met dat je op iemand vd zelfde sexe valt?

azijnseikerT | 03-08-19 | 12:55 | 8

@azijnseikerT | 03-08-19 | 13:05:
Nou ja was niet persoonlijk bedoelt. Maar mij doet een paar leernichten op een bootje niet zoveel en ik ervaar het niet als provoceren. Ik weet overigens exact wat de gaypereet tegenwoordig is (ik heb op de grachten gewoon voor een half jaartje aan de vaarroute). Het is een commerciele bende, een tweede Koninginnedag voor provincialen. Ratio gay vs hetro is zo'n 1:10 op zo'n dag. En waar vroeger allerlei gaybars en andere organisaties meevoeren, is het tegenwoordig alleen maar plek voor kartelpartijen en multinationals.

Voor uw beeldvorming, ik heb homo's gesproken die de gaypereet letterlijk geen hol aan vinden. Het zijn de exhibitionisten die meevaren, al is alles tegenwoordig flink gekuist.

Graaf_van_Hogendorp | 03-08-19 | 13:09

Ik heb bij die bootjes het gevoel dat ik had toen ik las over het orkest op de Titanic. Het orkest mocht nog één keer laten horen wat het in huis had en ging toen onverbiddelijk naar de bodem van de zee. De opvarenden van die bootjes mogen nog één, twee, misschien drie keer laten zien dat ze trots zijn op hun geaardheid - en dan worden ze van een flat gegooid.

MAD1950 | 03-08-19 | 14:33
▼ 5 antwoorden verborgen

toch raar dat er niet staat: 58%> Ik voel me niet vrij om hand in hand te lopen omdat we dan uitgescholden worden en bedreigd door licht getinte mannen.

De_Helderse_Kaaskop | 03-08-19 | 12:53 | 2

Logisch dat ze dat niet schrijven, want dat zou niet kloppen.

Van Rossem | 03-08-19 | 13:05

@Van Rossem | 03-08-19 | 13:05:
Nee dat percentage is inderdaad veel hoger.

Cobalt bomb | 03-08-19 | 13:20

Imca Marina kwam net ook opgebaard langs varen.

HoerieHarry | 03-08-19 | 12:53 | 1

Henk Krol gaat haar later dit jaar nog feliciteren.

Gele Beer | 03-08-19 | 12:54

Extreem links (o.a. AFA) vindt dit allemaal maar een feestje voor de white privileged gays.
Ik trek maar een blikje gember neutraal open.

BrutusBosch | 03-08-19 | 12:52

Ellie Lust schijnt vandaag in de Telegraaf te beweren dat ze bij de politie is ontslagen vanwege haar geaardheid. Ellie gaat dus het Sylvana-weggetje bewandelen. Vies.

Poesmobiel | 03-08-19 | 12:50 | 6

Ik kan haar gewoon niet zien! Weet niet waarom..
Altijd moet ik gauw wegzappen.

Carmelita | 03-08-19 | 13:00

Hoezo geaardheid? Ellie is best een leuke vent... of bedoel je dat hij ook zo'n je weet wel figuur is?

Pedronegro | 03-08-19 | 15:55
▼ 3 antwoorden verborgen

In mijn jeugd worstelde ik ook met homoseksuele gevoelens.
Het kwam voort uit het gevoel wat jongens hebben voordat hormonen ze seksueel knettergek maken: meisjes zijn stom en met jongens onder elkaar is het altijd dikke pret.
Dankzij het achterlijke gedrag van sommige homo's was ik snel 'genezen'.
Serieus de reden waarom ik graag liever met jongens om ging was omdat ik niet zo van dat verwijfde gedrag van vrouwen hield maar de allergrootste wijven vind je dus onder homo's. Maar ik ga wel kijken hoor. Om ze keihard uit te lachen.

keestelpro | 03-08-19 | 12:49 | 1

Ja, dat hebben konijnen ook weleens. Die kunnen zich wel een kwartier daarover bezinnen voordat ze een dameskonijn bespringen.

HogeNood | 03-08-19 | 13:38

ellie lust vandaag wel een postzegellikkertje of 10

Nasdsrovj | 03-08-19 | 12:48

Top, even laten zien dat we vandaag de meest tolerante samenleving ter wereld zijn. Kunnen we morgen weer de luiken dicht trekken en ons weer richting de middeleeuwen begeven!

Nico1000 | 03-08-19 | 12:48

.. zolang de boerka's en de gay-prides hand in hand gevierd worden in stinkende linkse steden wens ik ze succes met deze culturele Deug-spagaat.
Ik doe wel een onvrijwillige bijdrage via de fiscus om dat kaartenhuis overeind te houden in de aanzwellende wind van de multiKul (K van flauweKul).

Jan Passant mk2 | 03-08-19 | 12:47

De gaypereet is een commerciele bende geworden puur gericht op marketing. Marketing van organisaties die onze beteren dienen gericht op talking heads in de MSM en de socials. Gericht op werkeloze/gesubsidieerde lieden die de hele dag niets beters te doen hebben dan zeuren op onze Tjer en vroeger Geertje, en in alles de opkomst van Nazi Duitsland zien. En daarmee de toon bepalen (want ze kunnen het veroorloven om de hele dag vuil te spuien in de ether).

Maw het is deugpunten kopen voor organisaties die onze meerderen dienen. Het levert geen directe doekoe op, maar dient als propaganda om de juiste meninkjes van het kantklossend klootjesvolk te vormen. En nee niet om heaumeau's te 'emanciperen' maar om te duiden wie de bad guys en de good guys zijn. Verrassend genoeg zijn de bad guys overigens niet degenen die homosensualiteit pertinent afwijzen. Of althans, alleen het witte deel wat dat doet is evil. Neen, het zijn de 'verkeerde populisten' (die nota bene in meerderheid handtasjes steunen).

En de rest is ranzige zelfpijperij van de bovenste orde. Driewerf bah.

Graaf_van_Hogendorp | 03-08-19 | 12:47

Zo Lust is er nog wel geen

Hemmenaar7 | 03-08-19 | 12:47

Ik vind die Ellie Lust zo onuitstaanbaar dat ik er hard over nadenk homofoob te worden. (een beetje zoals de anti zwartepiet mensen mij bijna tot racist hebben gemaakt)

Wiezewalakristalix | 03-08-19 | 12:47

Vind Ellie Lust een heldin. Was heel lang politieagent. Altijd plus veel. Maar... Dat ze de werkelijke bron van homohaat niet benoemt is onvergeeflijk. Als je de oorzaak niet durft te benoemen, dan los je het probleem nooit op. Met haar o zo politiek correcte gedrag doet ze de homo gemeenschap geen goed lijkt mij.

Schuldenbrau | 03-08-19 | 12:46 | 2

Zolang homo's zich voor het karretje laten spannen hebben ze bij mij weinig sympathie. Overigens is er niet zoiets als een eenduidige mening wat alle homo's hebben. Maar conservatieve homo's laten zich maar weinig gelden in de MSM en de socials.

Iedereen die 3 sec. in een Nederlandse (middel)grote stad rondloopt buiten het witte of toeristische gedeelden weet hoe er door locals over homoseksualiteit wordt gedacht. Maar homo's zelf trekken de bekkies niet open en laten zich gebruiken door de policoren en smiechterig (s)links.

Graaf_van_Hogendorp | 03-08-19 | 12:54

Precies dit.
De hetero’s die voor hun in de bres springen, en het probleem wél durven te benoemen wordt doodleuk een dolk in de rug gedrukt door diezelfde scene.
Ze zoeken het maar uit wat mij betreft.

Ray69 | 03-08-19 | 13:16

Ik word er weer aardig hitsig van....

HoerieHarry | 03-08-19 | 12:44 | 2

Jij krijgt van Ellie Lustgevoelens ?

Koning BongoBongo | 03-08-19 | 14:29

Nu krijg ik zelfs zin in die bolle ordi Hazes met d'r goed stel longen
of is dat allemaal weer formica

Tobi | 03-08-19 | 15:22

Gekkies kijken: ik vind helemaal leuk!

keestelpro | 03-08-19 | 12:43

Ellie Lust? Een MDF plaat heeft nog meer uitstraling.

Eduardo- | 03-08-19 | 12:43 | 2

Daar verschillen de meningen over. Ik vind het een alleraardigst gelukt schepsel. Mooi persoon.
Kraamt wel heel veel onzin uit de laatste tijd, dat is jammer.

HA, BIER!1! | 03-08-19 | 14:01

@HA, BIER!1! | 03-08-19 | 14:01:

Je zuipt duidelijk teveel...

eerstneukendanpraten | 03-08-19 | 15:40

Ik sla even over. Lust sowieso geen sla.

kwark001 | 03-08-19 | 12:42

Mevrouw Lust is iets te bijdehand geworden, in negatieve zin overigens. Zelfoverschatting is haar niet vreemd.
Zeer storend wat mij betreft...

laurentius | 03-08-19 | 12:41 | 1

Ze heeft wat ook Mart Smeets zo irritant maakt. Ze maakt de wereld waarin wij met z'n allen leven tot háár wereld en gaat ons, kijkers en luisteraars, vervolgens introduceren in onze eigen wereld, alsof die volkomen nieuw voor ons is en zij, Ellie Lust, dé Ellie Lust, de enige is die ons wegwijs kan maken.

Schoorsteenveger | 03-08-19 | 14:52

De Canal Parade... Ik denk dat ik maar eens een jaartje oversla.

VanBukkem | 03-08-19 | 12:40 | 2

Las ”Anal Parade...”

*Fles wegzetten doet..*

Wijze uit het Oosten | 03-08-19 | 12:53

@Wijze uit het Oosten | 03-08-19 | 12:53:
Een prachtige opmerking.

botbot | 03-08-19 | 13:19

Deze scene heeft het voor mij verknalt.
Te veel hysterie, te veel gedram.
Mijn sympathie is gone.

Ray69 | 03-08-19 | 12:39

Ik was een aantal weken geleden per ongeluk in Londen tijdens de gaypride aldaar. Een openlucht sexfeestje was het, met homo acceptatie had het niks te maken want er keek niemand behalve homo’s naar. Prima als dat je doel is maar volgens mij schiet dit het werkelijke doel voorbij, maar goed.
Carnaval vind ik wel leuk en dat verschilt nauwelijks. Ieder zn meug, leven en laten leven.
Och, misschien is dat ook wel de boodschap. Ik woon niet in Amsterdam, de Heere zij geloofd en geprezen, dus ik heb nergens last of plezier van.

Bakkeleures | 03-08-19 | 12:38

Ik vond Ellie Lust best een nette vent, maar begin nu toch langzamerhand een beetje Ellis Lust-moe te worden. Iedere dag wel ergens op TV.

papieren tijger | 03-08-19 | 12:37

Die Ellie neemt bij mij alle lust weg.

Alfred E. Neuman | 03-08-19 | 12:37 | 2

Dat is een hele goeie!

vluchtelingallergie | 03-08-19 | 13:08

Ellie lult er anders lustig op los.

Ommezwaai | 03-08-19 | 14:34

Is Ellie Lust een vrouw, een man of gewoon een object? #lustobject

keestelpro | 03-08-19 | 12:36 | 3

Geen idee, maar als pansexueel zijnde, zou Ik haar keihard doen.

HA, BIER!1! | 03-08-19 | 13:58

@HA, BIER!1! | 03-08-19 | 13:58: Toch wel opvallend: homos die eruit willen zien als vrouw en lesbiennes die er uit willen zien als man.

Swoop | 03-08-19 | 14:04

Als er één in een verkeerd lichaam geboren is, is dat ellie lust wel.

Jos Tiebent | 03-08-19 | 12:35 | 1

Maar waar het om gaat is de treffende paragraaf:
Maar daar gaat het vandaag allemaal niet over, beminde seksueel geaarden.

Hemmenaar7 | 03-08-19 | 12:54

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken