Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

"IS kan vrouwen inzetten voor aanslagen"

Snel terughalen dus nu het nog kan!!!1!

Volgens Europol worden jihadmoekes in de toekomst mogelijk ingezet bij aanslagen. Eerder mochten de dames louter opdraven als slaaf vrouw, echtgenoot en moeder. "'Maar vanaf eind 2017 heeft IS ook vrouwen expliciet opgeroepen te strijden en die strijd voor vrouwen gelegitimeerd', aldus de politieorganisatie in een vanochtend gepubliceerd rapport." Dat is goed nieuws voor de gendergelijkheidstrijders die vinden dat de vrouwen dezelfde dingen mogen doen als de mannen en dat is slecht nieuws voor iedereen die erg gehecht is aan zijn ledematen. En nu maar hopen dat we een oplossing vinden voor deze levensgevaarlijke problematiek, want linksom of rechtsom zorgt een of andere politieke pamperscheet er toch wel voor dat die zielige vrouwtjes een keer terug naar Nederland komen. We've got 99 problems but the bitch ain't one. O nee wacht, we've got 100 problems.

Reaguursels

Inloggen

Het waandenken en de hoogmoed die zich meester heeft gemaakt van deze samenleving met haar illusies zal zich binnenkort tegen haar keren. En dan roepen we allemaal ach en wee omdat men het logische gezonde verstand niet wist te gebruiken en verzetloos meehuilden met de wolven in het bos.

matrixbluepill | 15-06-19 | 11:09

Het blijft kinderlijk eenvoudig: men wordt uitgebreid gewaarschuwd maar men blijft halstarrig Jihad importeren. Dan is de gewenste uitkomst terreur en bloedbaden.

Datsun_Cherry | 15-06-19 | 10:10

Een vrind van me is gynaecoloog en krijgt ook wel eens zo'n voddebaal op spreekuur.
Uiteraard vergezeld van een baard met bidvlek op zijn kanis, gehuld in soepjurk en sandalen.
Alvorens hij een kijkje (via een spiegel, mag niet rechtstreeks van baardmans) heeft genomen in die meurende gleuf heeft hij al vijftig vliegen doodgeslagen.

Geheimrat Schultz | 15-06-19 | 07:24
-weggejorist-
Datgingniegoed | 15-06-19 | 00:49

Tsss, Tereur zet toch alles in om de “ gevestigde orde” te niet te doen.
Opbouwen duurt zoveeeel langer als slopen.
Ik kan hier geen respect voor hebben of creeeren.. Geen respect voor mijn leven op mijn grondgebied met mijn normen en waarden , FTW!
Een achterlijk gedachtegoed van 1400 jaar geleden ga jij de les wijzen? Yeah really? Ze kunnen hun eigen schorre morrie geen eens in de hand houden en dan komt dat SUPER irritante Vingertje om mij de les te lezen ? FU! Big time!
drLOL,Clean up the dirt behind you!

Datgingniegoed | 15-06-19 | 00:19

Wat is nu wijsheid?
Alle IS vrouwen hier naar toe halen en helpen via de nieuwe deradicaliserings industrie of het gewoon aan de plaatselijke imam overlaten en de deradicaliseer specialisten van hier daar naar toe laten gaan?
Moeilijk.

bananabanana | 14-06-19 | 23:59

UW EU! U weet wel , de vrije handels grensen, U weet wel , die maximaal 100 ml vloeistof voor de vlucht, die 100 meter lange rij voor customs airport, mega dure vlees import uit nood leidende EU landen, uw 1600 bladzijde gebruiks aanwijzing bij aankoop van een EU flut product. Al die mega voordelen zou u missen.

Datgingniegoed | 14-06-19 | 23:29

Er is geen greintje bewijs dat IS vrouwen inzet. Is allemaal hysterie.

Aldus Judith Sargentini.

Tapu | 14-06-19 | 19:30

Krijgen die vrouwen dan ook 72 maagden als ze als martelaar sterven? Zijn dit dan ook vrouwen en moeten ze lesbisch worden? Staat niks over vermeld in het grote sprookjesboek. Is er een moslim aanwezig in de zaal die enige opheldering kan geven.

TilburgDeGekste | 14-06-19 | 19:27 | 2

Mee 72 fornuizen

Jacktheflipper | 14-06-19 | 22:17

Nee er staat (soera 44-54) duidelijk meisjes. En dan specifieker meisjes met stralende (grote) ogen. Geen aantal. Dat getal komt uit de hadith. Dat verhaalt over 72 vrouwen en 80.000 slaven onder een (uit bouwkundig oogpunt tamelijke imposante) koepel met mineralen uit het wat duurdere segment.

Dus ja, als er gelijkheid van man en vrouw zou zijn in islam moeten die vrouwen postmortem lesbisch worden. Gelukkig is de eerste premisse onwaar. Maar in een alternatieve universum waar in een compleet andere islam wèl vrouwen en mannen gelijk waren, dan God is almachtig en vrouwen lesbisch maken moet toch niet de allermoeilijkste tovertruc voor hem zijn toch?

Mazzelstof | 15-06-19 | 08:09

Het is een wakker zooitje daar bij Europol. Ik denk niet dat er iemand is onder de reaguurders voor wie dit nieuws is, maar als het de jutten zelf en hun politieke bazen uit hun slaap haalt, dan is dat toch nog winst.

eastender | 14-06-19 | 19:04

Oud niieuws.

jufrouw theelepeltje | 14-06-19 | 18:58

Alsof dit nieuws is. Kan me nog de gijzeling herinneren in het Doebrovkatheater in 2002 in Moskou. Gijzelnemers waren de Tsjetsjeense Zwarte Weduwen. En zo waren en zijn er nog wel meer.

Deksmaat | 14-06-19 | 18:51

Weldenkenden onder ons kunnen hier alleen maar enthousiast van worden. Onze aanpak om mensen uit islamitische landen te integreren werp langzaam maar zeker zijn vruchten af. Vrouwen gaan steeds meer taken overnemen die eerder alleen door mannen en kinderen werden gedaan.

ronin1962 | 14-06-19 | 18:23

Nou, als ik burgemeester van Amsterdsm zou zijn, dan zou dit voor mij geen prioriteit hebben hoor. Er zijn wel belangrijkere zaken, zoals bijvoorbeeld racistische straatnamen veranderen.

JackStick | 14-06-19 | 17:47 | 1

En jeu de boule verbieden.

halfvolle glas | 14-06-19 | 18:19

"IS kan vrouwen inzetten bij aanslagen".
Het zal toch niet waar zijn....?

F1802 | 14-06-19 | 17:31 | 1

Perfect toch, weg met doe broedmachines,

Texuandrier | 14-06-19 | 21:17

Volgens de miljoenen Sargentini s in dit land is er niks aan de hand , en dat zie je in hun stemgedrag terug . STEEDS MAAR WEER .
Als ze ploffen gebeurt dat iig niet in schubbekutteveen waar ik woonachtig ben :)) Go girls !! Zet hem op :)))

ghetto-is-back | 14-06-19 | 17:01

GroenLinks: we gaan ze halen!

lingo star | 14-06-19 | 16:59 | 1

Ze kunnen prima bij groen links ingezet worden als milieu doodseskader

Jacktheflipper | 14-06-19 | 22:20

Een beetje slimme vrouw leent zich niet voor zulke ongein. Domme wijven mogen zichzelf opblazen, wat mij betreft.

Accident_Prone | 14-06-19 | 16:41 | 6

@D-Fens_1963 | 14-06-19 | 18:02: Ben niet zo'n autofanaat. AMG Mercedessen van het type terreinwagen, zo duidelijker voor D-fens?

Langshetrandje | 14-06-19 | 18:11
-weggejorist-
Texuandrier | 14-06-19 | 21:18
▼ 3 antwoorden verborgen

Wat mij nog altijd verbaasd is dat vaak wordt beweerd dat deze dames geen aandeel in de IS ellende hebben gehad.
Denk alleen al aan de talloze twitter- of webaccounts voor het werven van nieuw jihadvlees en die maar niet waren uit te roeien. Had je een twitter-account uit de lucht gehaald dan was daar alweer een nieuwe.
Daar zaten heus niet de mannen op het front achter, maar vooral deze brave IS-broedkippen.

druipsmurf | 14-06-19 | 16:33

Als ik een aanslag zou willen plegen, dan trek ik ook een Niqaab of Boerka aan.

Niemand weet wie daar onder zit man of vrouw en ook niet of ze een machinegeweer of mitrailleur of bomgordel dragen/ bij zich hebben en in Amsterdam wordt je toch niet gecontroleerd.

Dat weten de terroristen maar al te goed, dat Femke tegen controle is, wie een Niqaab of Boerka draagt.
Want dat zou wel eens stigmatiserend kunnen werken, bij deze zwaar onder drukte vrouwen.
Waar GroenLinks altijd graag voor in de bres springt, ook al kunnen er zo wel heel veel aanslagen ongezien worden voorbereid en gepleegd worden.
Want er is geen camera die deze lui erkend en als er wat gebeurt, dan hoor je links zeggen, hoe kan dit toch geburen, dat we ze nergens op camera hebben kunnen zien????!!!!!

Dan gaan ze de bekende "onderste steen boven halen" en dat er een grondig onderzoek gaat plaats vinden, (in de klootjesvolk taal betekend dit, dat het in de onderste la beland en voor de komende 20 jaar uitgesteld wordt, zo dat iedereen het al lang weer vergeten is, behalve de na bestaande natuurlijk, het betekend ook wel gewoon niks doen en in een hoekje gaan zitten en wachten dat het over waait. )

Niet links | 14-06-19 | 16:19

In elke oorlog waren de wijven die zich prominent meldden de gevaarlijkste zooi, de linkse kerk in W.-Europa verbindt een "vrouw" met iets warms/moederlijks en terughalen een deugd..... vergeet het, de afgereisde heksen zijn erger dan hun barbaarse mannetjes.

grindbak | 14-06-19 | 16:17 | 1

Dat is wat constant wordt gerapporteerd ook door mensen die ter plaatse zijn geweest. Maar het mag ons ook niet verbazen: vrouwen zijn overal het extreemst in.

Mazzelstof | 14-06-19 | 16:30

Dus die vrouwtjes gaan letterlijk het glazen plafond opblazen.

Schoorsteenveger | 14-06-19 | 16:17

Niks nieuws onder de zon, BOM-moeders hadden we in de seventy's ook al.

Mr_Natural | 14-06-19 | 16:06

Ook zo'n mooi woord van vroeger, dat je nooit meer hoort.
Sexbom.

Kapitein Sjaak Mus | 14-06-19 | 16:05
-weggejorist-
Leopard_II | 14-06-19 | 16:04 | 1

Islamitische vrouwen. Niet te verwarren met brievenbussen.

petersteenkamp | 14-06-19 | 16:03 | 2
-weggejorist-
Leopard_II | 14-06-19 | 16:05

Doekje voor het bloeden ...

mis en bouteille | 14-06-19 | 15:57

Om zoiets te verzinnen hoef je heus niet bij Interpol te werken hoor! Gewoon 1 + 1 bij elkaar optellen!

BaldEagle | 14-06-19 | 15:51 | 1

Je haal de IS larven op dan de Moeders kaboem

kwartjes | 14-06-19 | 15:58

Hartstikke mooi, die gelijkheid. De grote profeet zou er helemaal warm van worden.
Nadeel is wel dat vrouwen emotioneel wat onstabieler zijn, en waar je dat vaak kan zien aan groen/blauw/roze haar, ligt dat hier wat lastiger. Uitgaande van mijn vriendin blazen vrouwen zichzelf al op als ze een keer geen voorrang krijgen of zo......

captainobvious | 14-06-19 | 15:49

Gewoon daar laten verrekken en geen aandacht meer aan schenken. Als de (groot)ouders van deze koters zo graag bij ze willen zijn: koop een ticket en ga fijn daar het gezinnetje herstellen.

Peter_la_Selie | 14-06-19 | 15:44 | 2

Enkele reis welteverstaan?

Ommezwaai | 14-06-19 | 15:51

Zeker, gratis ticket!

Peter_la_Selie | 14-06-19 | 15:57

Welk IS ? Die zijn uitgeschakeld..
Niet met Mosterd eens dat we de laatsten snel moeten terughalen.

Shareholder II | 14-06-19 | 15:31 | 1

Met wortel en tak uitroeien die club. IS is/was een vijandige mogendheid. Je daarbij aansluiten zou tot het voor altijd verliezen van de Nederlandse nationaliteit moeten leiden. Maar de advocaatjes kennen hun pappenheimers en gaan aan de haal met de definitie van "Vreemde mogendheid".

Ommezwaai | 14-06-19 | 15:50

Terug? Maar dan wel naar het land van hun tweede nationaliteit, past ook beter bij hun levensovertuiging. Bijkomend voordeel is dat de niqab daar een tikkie meer geaccepteerd wordt. Win-win situatie dus.

DasNouJammer | 14-06-19 | 15:31

Gisteravond 22.20 uur nieuwsuur reportage kamp met IS vrouwen en kinderen.
Wat mij opviel dat je bijna struikelde over de hulpverleners zoals psygologen psychiaters, kinderhulpverleners, dolle minas'en dan nog een hand vol verslaggevers alsof het een bergetappe was in de tour de france.
Waar ik niemand over hoorde, en ze vertelden veel maar niemand sprak over de mogelijkheid te onderzoeken of contact op te nemen met de Iraakse of Syrische regering
En hen vragen of ze de kampbewoners wilden opvangen.
Dan konden ze de heren eerst screenen c.q. straffen voor misdaden en de dames voor het helpen in de keuken.

biebop | 14-06-19 | 15:11 | 1

logisch toch? al die hulpverleners vreten er van.

WillemWordtWakker | 14-06-19 | 15:41

IS is al een tijdje geen staat meer, kunnen zij hun naam niet veranderen?

Solar666 | 14-06-19 | 15:10 | 2

IB, islamitische Beweging,.. Staat gelijk ook voor een linkse hobby, inkomstenbelasting.

Ommezwaai | 14-06-19 | 15:42

Vrouwen, kinderen, het maakt allemaal niet uit als het om de grote jihad gaat.
Dat is toch allang zo?

Carmelita | 14-06-19 | 15:08 | 3

Yep daarom zeggen de diensten er ook bij dat het "nieuws" uit 2017 is.

Berbaar | 14-06-19 | 15:10

@Berbaar: Twee jaar later en geen plofkip gaf er gehoor aan..

Shareholder II | 14-06-19 | 15:34

@Shareholder II | 14-06-19 | 15:34:
Yep maar als, wat als, U weet wel als...........
Aldus de bibberaars in de panelen.

Berbaar | 14-06-19 | 15:44

Atheisme is religie zonder paus. De rest is hetzelfde.

Frau Merkel | 14-06-19 | 15:57

@Frau Merkel | 14-06-19 | 15:57:
Blijft grappig.
Mensen die geloven snappen het concept "niet geloven" gewoon niet.

Kapitein Sjaak Mus | 14-06-19 | 16:35

Die vrouwen plegen al een continue aanslag met hun plofdoos, maar nu kunnen ze dus ook een plofdoos zijn.

TeeJee | 14-06-19 | 15:05 | 1

Verplichte sterilisatie van immigranten uit moslimlanden om de 'diversiteit' te waarborgen lijkt mij een agendapunt bij de eerstvolgende regeringsformatie. De mensen op het linkse deel van het spectrum moeten daar toch wel iets voor voelen? Want diversiteit!!!

Solar666 | 14-06-19 | 15:12

Daarom altijd direct een headshot bij moslims. Geen gedoe met het pakket raken en degelijke.

Pedronegro | 14-06-19 | 14:59

De overheid moet als primaire taak het Nederlandse volk beschermen en dat doet zij niet door IS personen binnen te halen. Daarmee vergroot zij het risico en daarmee verzaakt zij haar primaire taak.

devil13 | 14-06-19 | 14:57

Da's mooi kut voor het AIVD-personeel. Hebben ze net in kaart gebracht waar alle mannelijke IS-terroristen wonen die ze uit de wind moeten houden, kunnen ze al het werk nog een keer over doen voor de theedoekenbrigade.

obominotie | 14-06-19 | 14:53 | 1

En die zijn wat lastiger te herkennen.

schijtzat | 14-06-19 | 16:18

Zitten ze boven soms om maagden verlegen?

BBRDWR | 14-06-19 | 14:53 | 1

Wie niet?!?

McSplutter | 14-06-19 | 14:54

Blazen vind ik Ok.
Opblazen ook, maar dan wel mijn rubberboot.

HoerieHarry | 14-06-19 | 14:52 | 2

U gaat de HoerieHarryWatch3 beginnen? (Mooie dames uit de Noordzee oppikken)

Patje2011 | 14-06-19 | 14:53

Een soort van Porky`s maar dan op de Maas of Waal ?

Lt-Kol Kilgore | 14-06-19 | 15:35

"IS kan vrouwen inzetten voor aanslagen"

Ja, en het is nooit uit te sluiten dat er hier in Nederland ooit een grote aanslag gepleegd wordt, aldus de AIVD, of de NCTV, of premier Rutte, of volgens alle drie. Kijk, dan heb je jezelf in ieder geval goed ingedekt als er wat mocht gebeuren: "Nou ja, mensen, het is vervelend natuurlijk, maar wij hebben nooit de garantie gegeven dat zoiets nooit zou kunnen gebeuren."

En gelijk hebben ze natuurlijk, als je een garantie wilt, moet je een broodrooster kopen. Maar wat ik de regering kwalijk blijf nemen, en natuurlijk nog meer mocht er ooit een grote aanslag plaatsvinden, is dat ze niet alles in het werk hebben gesteld om althans de kans erop zo klein mogelijk te maken, voor zover het in hun vermogen ligt:

ISers - en laten we nou toch allemaal, de MSM voorop het woord "IS-strijders" in de ban doen; het zijn geen strijders, het zijn psychopathische godsdienstwaanzinnige lustmoordenaars; gebruik IS-ers, of IS-leden - had hun Nederlanderschap ontnomen moeten worden. En de regering had ondubbelzinnig duidelijk moeten maken dat die lui hier niet niet meer welkom zijn, en moeten verklaren dat ze alles in het werk zal stellen om ze buiten de deur te houden. Nogmaals, ook dát is geen garantie dat het niet een keer mis kan gaan, maar dan heb je er iig alles aan gedaan.

Nu zijn twee kalifaatwezen (voorstanders van ophalen gebruiken altijd verkleinwoordjes om het lieve en onschuldige te benadrukken, en te etaleren dat hun deughartjes tenminste op de goede plaats zitten: weesjes, jihadbruidjes, naïeve meisjes, etc) van 2 en 4 opgehaald. Volgens Blok als gevolg van een eenmalige "unieke" situatie. Maar ja, volgende maand doet zich misschien weer een unieke situatie voor, misschien al eerder, en mogen 2 en 4-jarige "weesjes" wel naar Nederland voor een humane opvang en een onbezorgde jeugd, maar 2 en 4-jarigen die daar met hun moeder "creperen", "verpieteren", "in erbarmelijke omstandigheden leven", "Nederlands staatsburger" zijn... mogen die niet hierheen?

We zijn dus op een hellend vlak beland dat ervoor zal zorgen dat alle, maar ik bedoel ALLE ISers, vaders - voor zover nog in leven - moeders en kleintjes teruggehaald gaan worden. Je ziet de volgende stap in het hellende vlak al in België (want denk niet: o, dat is België, want ook een vergelijkbaar EU-land, en de André Seebrechtsen zullen daar via Europese regelgeving of weet ik wat, wel weer mee gedaan krijgen dat Nederland moet conformeren):

"Volgens de Vlaamse omroep VRT zijn er op dit moment al zes kinderen onderweg: vijf minderjarigen en een meisje van 18 dat als jonge tiener door haar vader was meegenomen naar Syrië om haar uit te huwelijken aan een IS-strijder. Zij zou ernstig getraumatiseerd zijn en dringend psychische hulp nodig hebben."

Eerst leek - ik zeg "leek" - er sprake te zijn van een soort leeftijdsgrens van 9 jaar (want vanaf die leeftijd "zouden" kinderen misschien wel eens gehersenspoeld kunnen zijn, volgens Sheila Sitalsing), maar kijk de Belgen: halen een 18-jarig meisje op, want "ernstig getraumatiseerd". Ze kunt nu al voorspellen dat alle kinderen ouder dan negen ook opgehaald gaan worden onder het mom: ze hebben zo veel ergs daar meegemaakt (executies bijwonen; misschien zelfs zelf uitvoeren), die zijn allemaal "ernstig getraumatiseerd" en hebben hier dringend psychiatrische hulp nodig, liever vandaag nog dan morgen, anders worden ze misschien "gevaarlijk".

Nou ja, ik tik elke keer weer hier de woede van me af, en dat helpt even goddank, maar niet lang. Ik merk dat mbt dit hele onderwerp een soort moedeloosheid zich meester van me maakt. Dus, sorry, hoor, moest weer even.

Dr_Johnson | 14-06-19 | 14:46 | 8

@BaldEagle | 14-06-19 | 15:43: Het is weinig meer dan een schuchtere poging de vvd nog wat glans te geven en vooral te trollen.

Frau Merkel | 14-06-19 | 16:08

Ik ben bang dat u gelijk krijgt. Aangezien er in het recente verleden meerdere 'kinderen' van dik in de 30 een verblijfsstatus bij elkaar gefraudeerd hebben (hoi Mauro), zie ik dat met 'kinderen' in de strijdbare vechters leeftijd uit IS gebied ook wel gebeuren.

marcoplarco | 14-06-19 | 17:01

@Berbaar | 14-06-19 | 15:08:

"Life is good."

O zeker, Berbaar. Ik ga straks met een paar goede vrienden uit eten en daarna naar de bioscoop. Ik heb het over het algemeen volkomen naar mijn zin. Maar betekent dat dat ik bij bepaalde ontwikkelingen die ik echt totaal verkeerd vind, de andere kant op moet kijken?

"Klinkt niet goed, praat er eens met de huisarts over, mijn Beste.
Antidepressiva misschien?"

Ik vind het flauw van je dat eea probeert te psychologiseren, alsof het aan mij ligt. Nogmaals, de levensgevaarlijke, godsdienstwaanzinnige psychopaten zitten in Syrië, en wat mij betreft blijven ze daar, allemaal.

Dr_Johnson | 14-06-19 | 17:18
▼ 5 antwoorden verborgen

Grappig, zijn die IS middeleeuwers toch geëmancipeerder dan verwacht.
Verder lachen om de paniekvogels hier.

Berbaar | 14-06-19 | 14:41 | 12

Echt ongelooflijk hoe mensen het terughalen van zieke moordenaars en hun gevolg een goed idee kunnen vinden. Als IS gewonnen had hadden ze in nog geen 100 jaar getaald naar terugkeer, nee, dan waren ze fulltime in de weer geweest met hoofden afhakken, mensen levend verbranden, verzuipen of het toejuichen daarvan. Dit volk, voor het overgrote deel streepjenederlander verdient het niet anders dan daar te boeten voor hun wandaden, wij en onze kinderen verdienen het niet om deze slagers en hun gehersenspoelde kleuters in ons midden cq gezellig in onze school bankjes te hebben. Bijkomend voordeel is dat ze daar geen D666-rechters hebben.

5611 | 14-06-19 | 16:05

@Berbaar | 14-06-19 | 15:46:
Weer helaas berbaar.... Het is hetzelfde onderwerp:

"Natuurlijk moet je per individueel geval bekijken wat er terug naar ons mooie landje komt EN IN HOEVERRE ZE EEN RISICO VORMEN en/of ze berecht kunnen worden voor hun eventuele daden aldaar."

En ik heb het over niet uitgezette veroordeelde criminele migranten die niet worden uitgezet. Daar wordt dus in de praktijk geen daad bij het woord gevoegd mbt risico.

peterdh | 14-06-19 | 16:58
▼ 9 antwoorden verborgen

Allemaal ISIS propaganda. Het doel van terrorisme is angstzaaien. Dat lukt ze enorm goed.

Laatst een draadje over een peuter en kleuter maakte het erg duidelijk.

De grootste "vrienden" van ISIS zijn de mensen die helemaal klaar zijn met "moslims" en ze allemaal het liefst zou willen "verwijderen".

Leuk detail daarbij is dat de volgers van de leer van ISIS geloven dat de eindtijd nabij is en zeer binnenkort de zogenaamde "rapture" of "Armageddon" plaats gaat vinden. Zij zijn niet de enigen die dit geloven.

Ook orthodoxe christenen en joden geloven dit.

Om dit te bespoedigen - de eindstrijd tussen de "gelovige" 'mensen van het boek' (dus orthodoxe soennitische moslims en/of khawarij en sommige orthodoxe joden en christenen) en de rest van de wereld - lees de ongelovigen of de aanbidders van "valse" "leer" of "God" of "goden".

Dus wat het doel is om Dar Al Harb (huis van oorlog) om te toveren via een eindstrijd waarin de ware gelovigen (deze orthodoxe 'moslims' dus) en hun dhimmies de orthodoxe joden en christenen die nagenoeg dezelfde leer hebben maar nog niet "wakker" genoeg zijn om te bekeren als grote overwinnaars te vieren wanneer Allah/Jahweh/God weer terugkomt om de Mahdi/Messias te brengen.

Ja het is krankzinnig. Ik weet.

Maar zij zijn niet de enige moslimsekte die dat geloven en erger... Joden en christenen geloven hetzelfde. Ze geloven dat ongelovigen moeten sterven in een eindstrijd. Joden zijn dan weer een beetje lui want die geloven dat Jahweh dat gaat regelen. Want gekozen volk. Christenen en moslims geloven dat zij dat moeten "waarmaken".

Ik weet. Totaal krankzinnig.

Andrew Deen | 14-06-19 | 14:38 | 13

@Andrew Deen | 14-06-19 | 15:17: Wellicht je toch eens in de materie verdiepen voordat je van leer trekt. Mo heeft het Oude Testament deels gekopieerd en omgevormd tot ideologie. Het Nieuwe Testament overruled veel uit het Oude Testament, onder andere waar je mee aan komt. Mo's lieverdjes leven nog in de steentijd.

Frau Merkel | 14-06-19 | 16:12

@Frau Merkel | 14-06-19 | 16:12:

Misschien snappen wat orthodox betekent? De volgers van de SGP hebben als poldertaliban zo ongeveer dezelfde standpunten. Het enige verschil is eigenlijk dat ze het staatsrechtelijk proberen te bewerkstelligen. Niet via terorisme.

Andrew Deen | 14-06-19 | 16:18

@5611 | 14-06-19 | 16:09:

Semantiek. Nationaliteit is iets wat je bezit. Boeit verder niet of je uit Limburg of Marokko komt. Leuk detail is dat verre van alle "streepjes" dubbele nationaliteit bezitten.

Andrew Deen | 14-06-19 | 16:19
▼ 10 antwoorden verborgen

Zie nu wat het opdringen van emancipatie teweeg heeft gebracht, waar bemoeid het Westen zich toch mee.

leijpeideaud | 14-06-19 | 14:36

Ik zie wel voordelen.
Iedere vrouw die zichzelf opblaast kan iig niet meer zorgen voor meer zoontjes.
Manmanman, dat ik ooit zo zou spreken over de medemens.
Die fanatieke islam haalt ‘t slechtste in mij boven.
Sorry, maar ik kan er niets aan doen.

Ruimedenker | 14-06-19 | 14:36 | 3

U is hier thuis! Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat meerdere GS-bijdragers er hetzelfde over denken. Verontschuldig u niet; dat zou de reactie van de veroorzakers van uw en mijn irritaties moeten zijn.

McSplutter | 14-06-19 | 14:42

Ehh wat is daar zo slecht aan? Zij zijn degenen die zichzelf opblazen en x anderen doden. Dan mag je toch hoop ik ook wel zoeken naar enige voordelen?

peterdh | 14-06-19 | 14:48

Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor! Ik ervaar hetzelfde!

BaldEagle | 14-06-19 | 15:45

Een bom?

Eddy67 | 14-06-19 | 14:34

Dat welkom welkom in mijn land gaat nog es zuur opbreken.

likmegaties | 14-06-19 | 14:32 | 2

"Nog es"??? Ik vind één keer al zuur genoeg.

McSplutter | 14-06-19 | 14:44

Nee hoor, gewoon ogen dicht vingers in de oren en heel hard lalalala roepen terwijl je denkt: "dat doen degenen die ík heb verwelkomt niet, dat zijn allemaal anderen"... Simpel.

peterdh | 14-06-19 | 14:50

Misschien houden IS-vrouwen ook wel van sex, ik las net ergens op internet dat SGP-vrouwen er wel pap van lusten. Dat maakt de ellende waar we in terecht zijn gekomen toch ietsje acceptabeler.

very_bad_poet | 14-06-19 | 14:25 | 8

@peterdh | 14-06-19 | 14:51: die koters worden onderhouden door AKW, KGB, zorg en huurtoeslag, potjes om te leren en potjes om bij te dragen aan sport en spel etc etc et tot ze 18 jaar zijn en dan is het 'we hebben er niet goed voor gezorgd, geen stage etc etc' lopen de meisjes uitgehuwd in donkere lappen en gaat het voortplanten weer gestaag verder.. maar onderhouden door de eigen ouders die aan het strijden zijn voor de jihad en volledig ingepakt zijn want religie is toch echt geen sprake van bij deze groep.. het onderhouden van de IS koters is de blanke oetlul in dit land..

fikkieblijf! | 14-06-19 | 15:32

@peterdh | 14-06-19 | 14:51: Tja, leuk is anders natuurlijk. Maar ik vraag me daarnaast af of die kindertjes er anders uitzien als je ze via het sterretje verwekt. Dokter in de zaal?

very_bad_poet | 14-06-19 | 15:41
▼ 5 antwoorden verborgen

Dit is stemmingmakerij GS. Immers er zitten alleen maar vrouwen onder een boerka en die doen zoiets niet. Die koken alleen en zorgen voor de strijdlustige babies en kinderen. Ik geloof er niks van dat IS vrouwen dat kunnen.

Cobalt bomb | 14-06-19 | 14:25 | 1

Ow, en daarenboven is het hysterie!

Cobalt bomb | 14-06-19 | 14:26

PostNL haalt overal brievenbussen weg. Kunnen we die niet vragen om dit probleem op te lossen?

marcoplarco | 14-06-19 | 14:22 | 1

Voor over je motor. Of buxus.

Mammeloe | 14-06-19 | 14:38

Ik voorzie dan toch wel problemen met het feit dat ze dan opgescheept worden met 72 maagden. Of zijn er opeens ook 72 knapen beschikbaar? Lastig!

klamme.vla | 14-06-19 | 14:20 | 2

misschien is het juist de verlossing van 72 knapen die de dames verkrachten in de huidige dimensie?

PSYx | 14-06-19 | 14:48

Het is juist om die maagden aan te vullen. Ze raken op, dus er moeten verse maagden naar het 'paradijs' geknald worden.

Cammy | 14-06-19 | 15:44

Vanmorgen had ik Jehova's aan de deur die me hun geloof wilden opdringen. Ik heb vriendelijk "nee" gezegd en toen gingen ze weg. Bij de islam is dat lastiger, die beginnen meteen met bommen te gooien.

Nivelleermarionet | 14-06-19 | 14:18 | 1

Vreemd is dat. Ik zeg nooit nee tegen Jehova's Getuigen. Paar keer gedaan. Ellenlange discussies. Maar ze komen helemaal nooit meer. Bestaan ze nog wel?

Mazzelstof | 15-06-19 | 08:20

Zie je wel, moslimvrouwen zijn hartstikke emancipeert! Ze mogen nu ook gewoon mensen opblazen.

zeertegendradig | 14-06-19 | 14:18

Maar als wij ze terug halen, dan kunnen eventuele vervelende oprispingen van een individu, in het buitenland niet voor ellende zorgen......
Het voelt zo lekker om te deugen.
We gaan ze halen!

Croxifoxio | 14-06-19 | 14:16 | 1

En *plop* gaat het oude gezegde: Het is beter te geven dan te ontvangen!

McSplutter | 14-06-19 | 14:22

Ik vind het de laatste tijd eigenlijk behoorlijk rustig qua aanslagen...
*tompietompietom fluitend door het leven glijdend*

Langshetrandje | 14-06-19 | 14:16 | 4

Helaas wordt al het ongeverfde hout nu in biomassa-centrales verstookt en is er voor u geen mogelijkheid meer om af te kloppen.

McSplutter | 14-06-19 | 14:24

@McSplutter | 14-06-19 | 14:24: Ik heb zelf nog wel een kuubje of wat bij de hand hoor... en overigens kwam het voor mij recent toch ook dichterbij dan me lief is. Het bakkertje in Lyon kom ik zeer geregeld en zo ook de dag voor die ene man van liefde er een pakketje kwam bezorgen. Tja. Nog niet zolang geleden werd ik er bang van. Nu alleen maar licht geïrriteerd ofzo. Gaat snel de adaptatie kennelijk. Wat moet je anders.
*tompiedom*

Langshetrandje | 14-06-19 | 14:39
▼ 1 antwoord verborgen

Wat Europol schrijft daar trekken D66 en GroenLinks zich niets van aan.
Die voelen zich zo moreel verheven boven alles en iedereen. Willen deugen is nogal verslavend.

leo de pejo | 14-06-19 | 14:15

Laat ze dan heel dichtbij het linkse gepeupel ontploffen...... heb je er de minste schade van.

Fatwabuster | 14-06-19 | 14:15 | 1

Anders Breivik deed het op zijn manier.

leo de pejo | 14-06-19 | 14:16

Hoe kan je nu straks een armlengte afstand houden als je arm eraf ligt ?

ja,diedus! | 14-06-19 | 14:14

Mij is nooit iets gevraagd.

lacucaracha | 14-06-19 | 14:14

Jochei, jochei, jochei, iek heb hele grote blij! Kijk eens hoe lekker de islam moderniseert. Fijn te zien dat er vooruitgang is. We kómen er wel....

Ceristimo | 14-06-19 | 14:14

Wen er maar aan hoor ik mensen voorzichtig zeggen...

Patje2011 | 14-06-19 | 14:13 | 2

Het dreigingsniveau voor aanslagen zal nooit meer onder de vier komen. Substantieel: De kans op een terroristische aanslag in Nederland is reëel.

Earl_of_Doncaster | 14-06-19 | 14:16

Volgens Frans Timmermans neemt, door extreem rechts, het antisemitisme toe. De Islam, het 'anti alles' en 'haat alles' geloof, heeft daar natuurlijk niks mee te maken, dat zijn allemaal slachtoffers die gewoon recht hebben op blinde vergelding.

Ton8695 | 14-06-19 | 14:13 | 3

Volgens wie??

McSplutter | 14-06-19 | 14:18

Ja die Frans is een leul, net als al die IS gasten en ook die Kudt ToeterTurken in de "stadt"! Vreselijke Klojo's. Weg met het tuig dat zich niet fatsoenlijk gedraagt.

AMX pri | 14-06-19 | 14:19

Frans zegt alleen dingen die Frans vooruit helpen. Meer dan dat kan je er niet in zien.

Onno Barendsen9337 | 15-06-19 | 13:52

IS verdient een voorkeursbehandeling, inclusief de allaaaaahuhakbarrrrr krijsende pinguïns. Gewoon zoveel mogelijk bommen erop.

Nivelleermarionet | 14-06-19 | 14:12

Is volgens al onze volksvertegenwoordigers uitgezonderd die van PVV en FvD geen enkel probleem.
Hun oplossing is om het Binnenhof gewoon nog wat extra te beveiligen. Wat daar buiten met het gewone kutvolk gebeurd zal ze een rotzorg zijn.

2voor12 | 14-06-19 | 14:12 | 1

Men kan het nog als "goed voor de werkgelegenheid" verkopen. Al die beveiligers zouden anders volkomen kansloos zijn op de arbeidsmarkt.

McSplutter | 14-06-19 | 14:19

Hasna Aitboulahcen blies zichzelf toch al op in 2015 in Frankrijk? Of is ze toch naar de 72 baarden gestuurd door de Franse politie?

Patje2011 | 14-06-19 | 14:09

Geen greintje bewijs. Los van uw ledematen over de markt.

Mammeloe | 14-06-19 | 14:08 | 1

Er moet uiteraard wel door de slachtoffers aangifte gedaan worden, anders geen zaak.

McSplutter | 14-06-19 | 14:36

Vanavond de bezorgde vaders weer bij Paauw of nieuwsuur?

Trumme | 14-06-19 | 14:08

Ja onder zo een tent krijg je een 80 liter sportzak vol bouten, moeren en springstof verstopt. Fatima loopt dan wel wat moeilijk maar niemand die er van gaat op kijken.

Lt-Kol Kilgore | 14-06-19 | 14:07 | 2

Want Fatima waggelt altijd al. Ten eerste omdat ze dik is, ten tweede omdat ze weer zwanger is.

Nivelleermarionet | 14-06-19 | 14:14

"IS zal vrouwen en kinderen inzetten voor aanslagen" moet het zijn denk ik.

priks | 14-06-19 | 14:07

Is hysterie, zo gaat IS niet met vrouwen om.

RickTheDick | 14-06-19 | 14:06 | 4

Zei Sargentini, EU-parlementslid GL.

Thoth | 14-06-19 | 14:09

Vrouwen staat op een voetstuk bij IS, net zoals die prachtige eeuwenoude beelden die kapot zijn gemaakt door dat tuig.

Patje2011 | 14-06-19 | 14:12

@Thoth | 14-06-19 | 14:09:
Klopt. Kunnen wij hier wel schelden op de islam (dat vinden de globalisten/klimaat-apen/links tuig helemaal prima). Ons grootste probleem blijft natuurlijk de genoemde groep wereldburgerlijke vijanden van onze samenleving.

Jan Passant mk2 | 14-06-19 | 14:12
▼ 1 antwoord verborgen

maar kom op zeg.. we weten toch dat voor een goede jihad de vrouwelijk vorm vooral is om te baren, te baren en te baren en uiteindelijk als grootste heilige daad zichzelf als offer aan te bieden.. ze krijgen alleen geen 72 maagden en dat is dan ook wat tot grote vraagtekens moet leiden..

fikkieblijf! | 14-06-19 | 14:06

Ik zou zeggen alle terugkeerders een verplichte zwarte ster op hun gewaad, met de witte letters ISIS, dat zal ze leren!

litebyte | 14-06-19 | 14:05 | 2

Het lijkt me beter dat zij verplicht hun boerka afleggen als ze hier naar toe (mogen) komen. Scheidt meteen het kaf van het koren.

Toos Bevergeil | 14-06-19 | 14:10

@Toos Bevergeil | 14-06-19 | 14:10:
Maar een mooi oormerkje kan wel.

Cobalt bomb | 14-06-19 | 14:28

Kan. Vrachtwagen besturen is niet heel moeilijk als je het remmen overslaat...

Is dit nog nieuws? | 14-06-19 | 14:05 | 3

Dit soort rijdt alleen VW en BMW; bouwen geen vrachtauto's (gelukkig).

McSplutter | 14-06-19 | 14:08

Dat zal dan de reden zijn waarom de EU en de Verenigde Nazi's zoveel mogelijk islamitisch verwarde mannen (m/v/onbekend) in lange middeleeuwse gewaden importeren en onder dwang naast u huisvesten, om de westerse cultuur te verdunnen/bestrijden.

In al hun Deugende en klimaatneutrale idealisme.
Wel even meespijbelen met de Brusselmannen, anders krijgt u op termijn een markering als zijnde een "populist" opgeprikt.

Jan Passant mk2 | 14-06-19 | 14:04 | 2

Dat "om de westerse cultuur te verdunnen/bestrijden" ziet u verkeerd. Wij worden er juist door verrijkt (heb ik wel eens gehoord).

McSplutter | 14-06-19 | 14:16

Gendergelijkheid; wie durft daar nou tegen te zijn?!? @mosterd: U is vast en zeker een boze witte man. Foei!!

McSplutter | 14-06-19 | 14:04

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken