Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Asjemenou. Grensrechterdoodschopper Yassine Dardak verdachte in Zoetermeerse steekpartij

oh men

Je Verwacht Het Niet

Yassine Dardak, die in 2012 samen met zijn vader en een paar teamgenoten grensrechter Richard Nieuwenhuizen doodschopte en daarna verschillende keren is veroordeeld voor diefstal en inbraak, moet opnieuw voor de rechter verschijnen. Yassine is verdachte in een zaak van een echtscheidingsadvocaat die op klaarlichte dag met een mes in haar nek is gestoken. "Yassine D. (van Dardak) wordt ervan verdacht betrokken te zijn geweest bij de steekpartij, al is hij waarschijnlijk niet degene geweest die heeft gestoken." Wij zijn benieuwd of we binnenkort een echtscheidingstoernooi krijgen om de schadevergoeding bij elkaar te crowdfunden. Misschien kan iemand, bijvoorbeeld (en we denken nu echt even out of the box) een rechter, Yassine even heel erg lang buitenspel zetten. Alvast bedankt.

Geen haat maar feiten

Social

Reaguursels

Inloggen

veel advocaten gedragen zich als verwarringsmonteurs. Spitsvondig verwarring stichten, zodat twijfel ontstaat en bij twijfel geld bij de rechter vrijspraak.

korrel37 | 12-03-19 | 14:56

Advocaten zijn een aparte slag mensen die voor bijvoorbeeld 250 euro per uur graag kinderlevens kapot maken, zware criminelen uit de gevangenis houden. Onderling goed samenwerken zodat de rekening aan beide kanten hoger kan uitvallen. Tegen beter weten in dom gedragen om er zelf beter van te worden. Ik kan me best voorstellen dat je daar een keer klaar mee bent. Een mes in de keel zetten lijkt me echter geen passende straf. Een orgaan van de overheid zou financiele straffen bij wangedrag moeten geven net als bij roken in de horeca. Dan lossen we het probleem in de kern op.

Kaan78 | 12-03-19 | 08:42

Die advocate deed obstructie dus deaud maken

rattenvanger XL | 11-03-19 | 23:40

Met geweld in een een kanon stampen en de vleesbrij richting Marokko schieten.

Jahowiseffe | 11-03-19 | 23:33

En toen wist ik het: deze bevolkingsgroep moet verdedigd worden. Nasaal feit.

rattenvanger XL | 11-03-19 | 23:30

Dus volgens Peterrr mag een partijdige grensrechter doodgeschopt worden.
Zou eens wat minder coke snuiven!

Madamjanet | 11-03-19 | 23:25 | 2

Dat heeft hij niet gezegd. Dat bedoelde hij wel. Dat suggereerde hij ook. Hij zou het nog helderder zeggen als het kon. Alleen niet expliciet. Dat zou de grens van het behoorlijke over gaan.

Mazzelstof | 12-03-19 | 06:18

Doe niet zo kleinzerig. Wat hij zeinis gewoon waar. Laat het daar lekker bij. Fantaseren kan je beter over lekker mokkels doen.

mark1487 | 12-03-19 | 07:44
-weggejorist-
PijlVader | 11-03-19 | 23:19

Wat zou Peter stemmen 20 maart?

Manus Olie | 11-03-19 | 22:55 | 2

D’66 of PvdA denk ik zo.

Toninhocerezo | 11-03-19 | 23:46

Iedereen verdient een tweede kans! Ik zeg hamdoelilah broeders en zusters.

HoogToontje | 11-03-19 | 22:43

Hmmm..... maar wat nu als blijkt dat deesch kansenparel 125 kmh heeft gereden in de trajectcontrole? EN daarna 3 euro te weinig in de parkeermeter heeft gestopt...

Dan MOET justitie deze misdadiger, deze milieubarbaar, deze ijsbeerkiller, hem toch echt kei- en keihard aanpakken??

klimgek | 11-03-19 | 22:23

PRdV en Giel gaan vast van de week samen in DWDD uitleggen wat zij nou bedoelden met het bagatelliseren van grensoverschrijdend schoppen en idem kleutergebruik..

Tjemig | 11-03-19 | 22:19

Het grootste probleem dat we hebben is niet Yassine Dardak. Yassine is alleen maar achterlijk, gevaarlijk en heeft een verknipte persoonlijkheid. Dat is ook niet zo vreemd, gezien zijn 'opvoeding' (waarbij zijn vader (!) hem ervan niet weerhoudt om een grensrechter te mishandelen, maar er juist een handje bij helpt).

Het echte probleem is dat ook mensen van wie we enige beschaving zouden mogen verwachten, zoals officieren van justitie en rechters, eigenlijk net zo achterlijk zijn: het dringt maar niet tot hen door welke afgrijselijke misdaden Yassine begaan heeft en tot waar Yassine in staat is. De misdrijven die Yassine begaan heeft, en waar hij van verdacht wordt, horen zeer zwaar bestraft te worden.
Een mens als Yassine hoort niet op straat te zijn, maar achter slot & grendel te zitten. Jammer dat niet iedereen dit beseft. Het enige effect van het laf & zacht straffen van daders, is dat je anderen straft: de onschuldige slachtoffers van Yassine krijgen de zwaarste straf, mogelijk de doodstraf. Wie zei ook al weer dat de doodstraf in Nederland is afgeschaft?

Reken af met dit beleid, tijdens de verkiezingen op 20 maart. Deel straf uit aan daders, niet aan (toekomstige) slachtoffers.

Pianoman | 11-03-19 | 22:18 | 1

Maar: ik wil geen racist zijn?

rattenvanger XL | 11-03-19 | 23:33

Als Petertje nu consequent is twittert ie nu zn ongezoute mening over echtscheidingsadvocaten

Ovideenznvrienden | 11-03-19 | 22:04

Het commentaar van Peturj Rj de Vries is net zo stuitend ! Dus als je bijvoorbeeld een grenzeloos Narcistische irritante misdaad verslaggever bent en ze steken je in je donder moet je niet zeuren .....

Kobus Kloothamer | 11-03-19 | 21:52
-weggejorist-
Heiner | 11-03-19 | 20:58

Feit is ook dat als Holleeder veroordeeld wordt, Peter meer beveiliging dan de Oranjes en Greet nodig heeft om niet overhoop gekrakka-kaat te worden.

Sliptong | 11-03-19 | 20:30

Wederom aangetoond dat de straffen te kort zijn. Uitzetten naar Marokko kan niet, volgens Marakesh verdrag. Want Marokko is niet veilig, zo last ik een tijd geleden.

Maar met dit soort mensen is Nederland ook niet veilig. En maar pamperen.

Moestuinier | 11-03-19 | 20:15

Maar ze hebben nu wel een gedragsprofiel van hem…
Het begin is er, zal ik maar zeggen.

Veluwse-Eikel | 11-03-19 | 20:13

Beste Peter R de Vries, tja die clubscheids zijn op lager niveau waarop ik gevoetbald heb, vader van hun zoontje dat mee voetbalt. Hij is misschien partijdig maar ook tof dat ie die moeite neemt om op de vrije zaterdag of zondag te scheidsrechteren. Bedenk dat ook eens. En wij verloren toch altijd met 10-0 dan wel 5-0 dus die ene valse goal maakte ook niks uit.

lingo star | 11-03-19 | 20:02

Gelukkig hebben we 20 maart de kans bijsturing van het beleid af te dwingen.

#Stemzeweg

Eirikur_Petursson | 11-03-19 | 19:36 | 1

Ja de waterschappen zullen hem wel te grazen nemen

Die nare vent | 11-03-19 | 19:56

DNA afstaan?

Mart6037 | 11-03-19 | 19:13

Een Marokkaanse advocate (ja, gecheckt) is een geslaagde meid. Dat kan allemaal niet volgens hun cultuur.

BrutusBosch | 11-03-19 | 19:10 | 1

Vreselijk, vreselijk. Arme vrouw.
Het idee alleen al, een mes in je nek.

EefjeWentelteefje | 11-03-19 | 20:54

Dit soort Oh sorry, "ras" is niet te verbeteren, heel simpel. Na de strafjes hier waar ze om lachem gaan ze simpelweg direct weer op de oude voet verder. Er is maar 1 oplossing, net als in de VS, heel erg lang opsluiten, zo zijn ze uit de samenleving, en heeft niemand last van ze.

Wienerschnitzel mit | 11-03-19 | 19:08

Marokkanen en messen, het blijft een onhandige combinatie.

Cor Netto | 11-03-19 | 19:02

Zelfs al betrapt men je in Nederland op heterdaad, dan krijg je alsnog een softe straf. Het wordt tijd dat we weer een beetje terug naar de middeleeuwen gaan. Koude kerkers, vochtige betonvloeren met ratten en kakkerlakken.. dat soort werk. In landen als Turkije en Marokko willen ze ons vast wel een rondleiding geven in hun gevangenissen om een idee te krijgen hoe zoiets er nu aan toegaat.

Vrouwtje_haram | 11-03-19 | 18:53 | 1

Niks daarvan: wetteloosheid duurt ff maar dan...

rattenvanger XL | 11-03-19 | 23:37

Allemaal Wilder's z'n schuld.

Rest In Privacy | 11-03-19 | 18:49 | 1

Wilders, die ene

Rest In Privacy | 11-03-19 | 18:49

Ies koeltoer. Veel meer excuses zal dat stuk genetisch afval niet hebben.

Goofy Goofball | 11-03-19 | 18:48 | 1

Ze hebben dan "ook nooit ietsz gedaan man"....

Wienerschnitzel mit | 11-03-19 | 19:08

Als je die tweet van die ransbal De Vries P. weer leest dan loopt je bloed weg.
Maar goed, Yassine Dardak, kan iemand het ontnemen van het Nederlandse Staatsburgerschap vat ter hand nemen, dan kan hij straks na het uitzitten van zijn straf direct geshipt worden naar Marokko.
Zie niet in waarom we onnodig risico moeten blijven lopen, deze Yassine Dardak is onverbeterlijk, onderken dat en handel daar naar.

bwanabanjo | 11-03-19 | 18:32

Niet zeiken reageerders het is een lieve jongen

Jacktheflipper | 11-03-19 | 18:19

Gaaf land he? Iedereen verdient het telkens maar weer... kansen.... om 1e of 2e keer slachtoffer te worden van zo’n totaalmalloot (waar 15 mensen uit zieligheidsindustrie afhankelijk zijn)
Gaat lekker! Gewoon weer vvd stemmen mensen, nederland wordt steeds veiliger...

Bali Lovert | 11-03-19 | 18:13

Mijn kleinzoon van 14 zij het me van de week nog. Denk dat ik maar het criminele pad op ga. Zei hem dat hij beter eerst moslim kan worden dan liggen de straffen een stuk lager.

Tishetnetnie | 11-03-19 | 18:09

'' in 2012 grensrechter Richard Nieuwenhuizen doodschopte en daarna verschillende keren is veroordeeld voor diefstal en inbraak, moet opnieuw voor de rechter verschijnen. ''

Waarom zat ie niet in de bak met zo'n CV?

pga | 11-03-19 | 18:01 | 2

De overheid moet zijn kiezers wel bij de hand hebben.

Pelforth | 11-03-19 | 18:07

Gevangenissen bleken goede AZC's te zijn.

A.U.EnLeven | 11-03-19 | 18:26

Conclusie: Strenger straffen helpt WEL. Als dit stuk vullis gewoon in de gevangenis had gezeten, waar hij thuis hoort, was dit deze echtscheidingsadvocaat niet overkomen.
Daarom: Three strikes wetgeving, zoals in beschaafde landen.

Chuck the plant | 11-03-19 | 18:00

Kan die P de Vries niet gejorist worden ?

iopeth | 11-03-19 | 17:58

Nog geen reactie van Peter Rrrrrr de vrieskist dat veel echtscheidingsadvocaten stuitend partijdig en onsportief zijn?

miff | 11-03-19 | 17:54

Jammer dat ik geen politicus ben, want dan zou ik geschokt en verontwaardigd zijn en pleiten voor meer saamhorigheid. Nu neem ik het voor kennisgeving aan en kijk uit naar elke stembusgang en hoop dat er wat verandert.

NeedIsaymore? | 11-03-19 | 17:38

Dit is wat Wilders dus bedoelde met "Willen jullie minder Marokkanen ?"
Dat wil ieder normaal opgevoed burger toch!
Hij bedoelde NIET het goed geïntegreerde deel van deze bevolkingsgroep.

Harrie7949 | 11-03-19 | 17:24 | 5

Precies, is gevalletje “cultuur”
Niets aan doen, vinden de Linkse partijen.

Bolder | 11-03-19 | 17:59

goed? .........5%?

Wienerschnitzel mit | 11-03-19 | 19:10

Het slachtoffer was kennelijk ook een Marokkaanse.
Een zeer geslaagde dame met een eigen advocatenpraktijk.
Helemaal naar de ratsmodee... arme vrouw helemaal kapotgemaakt.

Schop die KERELS het land uit met hun zieke 'prinsjesopvoeding', en stimuleer de meiden, verdorienogantoegvd!

EefjeWentelteefje | 11-03-19 | 20:53
▼ 2 antwoorden verborgen

“Waarschijnlijk betrokken”.
Geven elkaar de schuld, wordt niet bewezen wie daadwerkelijk heeft gestoken....= vrijspraak.
Geseponeerd wegens gebrek aan bewijs.
Trieste zaak voor t slachtoffer.

Ruimedenker | 11-03-19 | 17:22 | 3

Gewoon groeps-aansprakelijkheid.
En dan de straf keer het aantal in de groep.
Kijken hoe snel ze elkaar verlinken.

Is dit nog nieuws? | 11-03-19 | 17:36

Bij misdrijven die in vereniging zijn gepleegd zijn de daders hoofdelijk aansprakelijk. De wetgeving is er, maar de rechtelijke macht gebruikt hem niet, want de daders zijn de echte slachtoffers.

Chuck the plant | 11-03-19 | 18:03

Zie scootermoord Nijmegen, zelfde shit. Ook 2x Mo.

Wienerschnitzel mit | 11-03-19 | 19:11

Steeds
maar
weer.
Iedereen een 22e kans!

Is dit nog nieuws? | 11-03-19 | 17:20

Wat denkt DENK hiervan? Of kijken de heren net even de andere kant op?

tis_wat | 11-03-19 | 17:02 | 3

Denk vindt het vast belachelijk dat deze arme jongen verdachte is.

Is dit nog nieuws? | 11-03-19 | 17:32

Denk is zeker geschokt dat Wilders hem weer zover heeft gekregen een misdaad te plegen.
Trouwens het slachtoffer is een vrouw dus eigenlijk is yassine het slachtoffer

Jacktheflipper | 11-03-19 | 18:24

Isz szchoelt Politsie.........

Wienerschnitzel mit | 11-03-19 | 19:11

Noordzee, teiltje, vloeibaar beton.

Ray69 | 11-03-19 | 17:01 | 2

Slecht voor de vissen. Opstoken in de Hem centrale. Bio brandstof.

HaatbaardKnipper | 11-03-19 | 17:08

"Dat kan toch allemaal maar, dat kan toch allemaal maar? Dat kan toch allemaal, allemaal, allemaal, allemaal maar in Nederland?" Als straks ook nog werkelijk schuldig aan medeplichtigheid of daad zelf? Wat dan?

Jan, Leiden | 11-03-19 | 17:01

Waarom komen dit soort varkens nou nooit een keer de verkeerde tegen?

De Pilsvogel | 11-03-19 | 17:00 | 3

Omdat de verkeerde(n) al door de overheid van tevoren al dood zijn gemaakt.

Ronnie uit Helmond | 11-03-19 | 17:19

Mocro maffia...

Is dit nog nieuws? | 11-03-19 | 17:32

@Is dit nog nieuws? | 11-03-19 | 17:32: En zelfs die schieten nog vaak mis

ole guapa | 11-03-19 | 18:55

Grensrechters zijn inderdaad niet altijd objectief. Maar om ze dan maar dood te schoppen?

van heinde en verre | 11-03-19 | 16:57 | 1

Levert trauma's op hoor bij deze knul, een onterecht buitenspelletje. Kan hij moeilijk handelen deze ernstige vorm van discriminatie. Beetje rekening mee houden ja.

HaatbaardKnipper | 11-03-19 | 17:06

Yassine Dardak klinkt als een gewone normale marokkaanse jongen. In Marra-kech is onlangs nog door de Verenigde Nazi's internationaal geregeld dat wij daar wekelijks enkele honderden extra van moeten opvangen.
Omdat wij anders racist zijn en ook geen handen meer aan ons bed hebben voor later. Volgens de nieuwe fascisten dan.

Jan Passant mk2 | 11-03-19 | 16:47 | 4

Het is z'on goeie knul deze kansenparel volgens de buurtvader in Nieuw West.

HaatbaardKnipper | 11-03-19 | 17:01

Heb liever een Drion66 dan Marokkaans tuig aan mijn ziektebed.

Langshetrandje | 11-03-19 | 17:31

@HaatbaardKnipper | 11-03-19 | 17:01: "Buurtvader", ook zoiets, welke groep in dit landje heeft dat ooit nodig gehad??? En dan werkt het NOG niet....................zuchtttttt

Wienerschnitzel mit | 11-03-19 | 19:14
▼ 1 antwoord verborgen

Mr Baudouin zal wel even na toekenning van zijn schadevergoeding een woordje met hem praten.

hertogvanzottegem | 11-03-19 | 16:43

Stuk stront. En wat is het verhaal? Dat hij geen stage 'kreeg'? Of dat de samenleving niet goed is voor moslims zoals hij?

Hommel | 11-03-19 | 16:40 | 3

Inderdaad een stuk stront, die Peterrrr de Vries

Haatejaculaat | 11-03-19 | 16:45

Het verhaal is dit keer dat de familie diep in de schulden zit omdat zij de toegewezen schadevergoeding aan de familie Nieuwenhuizen niet kan betalen. Inderdaad discriminatie, racisme, slachtoffer, ..... dus.

JohnJames_001 | 11-03-19 | 16:56

@JohnJames_001 | 11-03-19 | 16:56:
Sielug, ja.
Mocht ik dit stuk stront, en zijn familie, ooit in mijn SHV-aanmeldingenlijst tegenkomen dan verziek ik die aanmelding hoogstpersoonlijk.
Er. Zijn. Grenzen.

EefjeWentelteefje | 11-03-19 | 20:56

Was dit niet die vent die wegens herhaaldelijk vervelend gedrag en een gebrek aan een Nederlands paspoort op het vliegtuig terug naar Marokko was gezet?

De verwarde man | 11-03-19 | 16:39 | 2

Nee, dat is een ander heerschap.

Pelforth | 11-03-19 | 18:11

Nee joh, da's weer een ander inteelt misbaksel.....

Wienerschnitzel mit | 11-03-19 | 19:14

Is koeltour en heeft niks met de islam/allah/achtergrond te maken.

Eddy67 | 11-03-19 | 16:37

Misdaad loont toch echt alleen in NL.

Cobalt bomb | 11-03-19 | 16:34 | 3

getinte misdaad loont ook wel in UK, het Duitsland van dat mokkel Merkel, Zweedse Waanzinnigen en bij de Pol. De voorraden 'begrip' en 'het is onze schuld' zijn ook in die landen nog lang niet op

hertogvanzottegem | 11-03-19 | 16:46

@hertogvanzottegem | 11-03-19 | 16:46: Klopt als een zwerende vinger. Bei uns in Deutschland speelt het schuldgevoel nog een te grote rol. Wir haben es gewusst.
Maar gelukkig hebben wij wel veel minder minder minder. De "overlast"van bontkraagjes beperkt zich grotendeels tot de gelukszoekers, en touristen uit Utrecht die over de grens een plofkraakje komen doen.

Frau_Ferkel | 11-03-19 | 18:24

@hertogvanzottegem | 11-03-19 | 16:46:

Je vergeet 'moeten onze verwantwoordelijkheid nemen', 'wij zijn naïef geweest', 'het is een uitdaging', 'op den duur zal het lonen', etc.

Voorgeenchanterikpeu | 11-03-19 | 22:31

Hoelang moet het nog duren eer dat de woorden en waarschuwingen van Geert Wilders voor waarheid worden geaccepteerd? Het zijn toch regelrechte schoften die ook als zodanig dienen te worden behandeld? Maar ja: Zolang GL, D66, PvdA Socialistische Partij en nog een aantal van onze gewaardeerde volksvertegenwoordigers deze schoften blijven steunen en daar mee in gesprek gaan of een gezellig kopje thee blijven drinken, blijven we dit soort berichten voorgeschoteld krijgen. Buiten de landsgrenzen trappen dit tuig.

jale | 11-03-19 | 16:33 | 1

Dat gaat nooit gebeuren.

Is dit nog nieuws? | 11-03-19 | 17:31

Je kunt een mens wel uit een rare cultuur halen maar hoe haal je de rare cultuur uit de mens...?

DasNouJammer | 11-03-19 | 16:33 | 4

Hersen-explantatie is mijn voorstel.

Frau_Ferkel | 11-03-19 | 18:11

@Frau_Ferkel | 11-03-19 | 18:11:
Wat een mooie opmerking van u.
U gaat er nog vanuit dat er bij dit soort levensvormen hersens aanwezig zijn. Wilt u eens aangeven waar dat uit mag blijken?
De opmerking men schijt niet in de eigen pantalon reken ik als onvoldoende.

F. Jacobse | 11-03-19 | 18:48

@F. Jacobse | 11-03-19 | 18:48: Een terechte opmerking, mijn waarde.
Helaas ik kan ik U nog geen empirisch bewijs voorleggen.

Frau_Ferkel | 11-03-19 | 18:59
▼ 1 antwoord verborgen

Een SeaWatch die af en toe mensen oppikt in 020 en vervolgens dropt voor de kust van Afrika, dat zou toch wel aardig zijn.

Papa Jones | 11-03-19 | 16:30

Hoeveel andere wangen moeten we dit soort klootzakken nu wel niet toekeren voordat ze ophouden met het verwoesten van andermans levens? Heeft de rechter eigenlijk het recht om iemands dubbele (NL) paspoort af te nemen? Gebeurt dit ook? Zo nee, waarom niet?

Joris Draaksteker | 11-03-19 | 16:20 | 2

Feitelijk gezien verwoest de rechter die zo'n stuk stront vrij spreekt of een korte straf geeft andermans leven. Zijn/haar keuze heeft de crimineel namelijk in onze samenleving teruggebracht, alwaar ellende geschiedde. Uitzetten is helemaal geen ingewikkelde procedure en wordt m.i. te weinig toegepast.

Eagle_Eye | 11-03-19 | 16:25

De ellende waar die groep verantwoordelijk voor is, is niet meer te overzien. Ik vraag mij regelmatig af WAAR en WANNEER de limit bereikt is, ik vrees nog een hele lange weg te gaan.

Wienerschnitzel mit | 11-03-19 | 19:17

Ik vraag even aan een imam wat ik hier mee moet.

drs. P | 11-03-19 | 16:18

Zo Joris is streng geworden zeg! *bied excuses aan*. Verder blijf ik bij mijn eerdere tegel, teveel zijn de daders slachtoffers en is het slachtoffer nog net niet soms de dader. Wat is het volgende waanzin moment bij OM en justitie? Dat Anne Faber het zelf uitlokte door alleen te fietsen? We zijn al zover dat men vindt dat een aanranding gerechtvaardigd is als een vrouw zich te bloot kleed. Nogmaals, justitie, OM en hulpverlening is terminaal ziek in Nederland.

Indoneesje | 11-03-19 | 16:13 | 3

Helemaal mee eens!

CalamityJane | 11-03-19 | 16:59

“Wat is het volgende waanzin moment bij OM en justitie? Dat Anne Faber het zelf uitlokte door alleen te fietsen? We zijn al zover dat men vindt dat een aanranding gerechtvaardigd is als een vrouw zich te bloot kleed.”
Wat een onzin!
Panhuis kreeg levenslang in de vorm van 20 jaar + TBS en het tweede deel is gewoon de grootste kolder die er is.
Denk toch eens na man.

Superior Bastard | 11-03-19 | 16:59

Zojuist las ik elders nog een reactie van iemand dat we gewoon een heel erg fijn land hebben. Ongetwijfeld afkomstig van iemand die nooit het nieuws volgt, vooral niet als het een bepaald volk betreft.

Goldfinger | 11-03-19 | 16:12

Hebben ze al DNA van hem gepakt?

TheOneWhoKnocks | 11-03-19 | 16:11 | 2

Dat mag in dit geval niet.

Ronnie uit Helmond | 11-03-19 | 17:21

Krijgen we nou? Heeft ie ook nog eens een snelweg geblokkeerd?

Is dit nog nieuws? | 11-03-19 | 17:30

Kan die Peter R. niet eens genegeerd worden op dit platform? Die monotoon neuzelende griezel met zijn hazelip roept toch alleen maar dingen om te bereiken dat hij weer ergens in een linkse praatshow gevraagd wordt.

Disaronno | 11-03-19 | 16:11 | 1

@Disaronno, deze kwijl lult gewoon een eind in de ruimte. Geen podium geven en negeren. Hoe moeilijk of het ook is. PRdeV staat synoniem voor heel erg dom. Alleen hij weet het zelf nog niet.

jale | 11-03-19 | 16:38

Volgens velen kunnen mensen met een kleurtje alleen maar zielig en slachtoffer zijn.Zelfs statistieken zijn racistisch.
De witte man is daarom de lul.Hij betaalt het meeste belasting en scoort het laagst in alle misdaadstatistieken,dus pakken zegt de overheid.
Aangemoedigd door links en wegkijkers.

pejoar | 11-03-19 | 16:06

Nee ze mag niet van me af daar staat straf op je weet toch lol !

telefoontje | 11-03-19 | 16:06

Is dit dan toch het moment waarop we selectieve sharia-wetgeving gaan toepassen?

Der Hauspaus | 11-03-19 | 16:04

Correctie op Asjemenou. Grensrechterdoodschopper Yassine Dardak verdachte in Zoetermeerse steekpartij....

De passage "Misschien kan iemand, bijvoorbeeld (en we denken nu echt even out of the box) een rechter, Yassine even heel erg lang buitenspel zetten."

Dit moet natuurlijk zijn:
"Misschien kan iemand, bijvoorbeeld (en we denken nu echt even out of the box) een rechter, Yassine definitief buitenspel zetten."

Dutch_Viscount | 11-03-19 | 16:03
-weggejorist-
van Oeffelen | 11-03-19 | 16:01

Return to sender met Yassine Dagdag... tot nooit meer ziens

Ad1617 | 11-03-19 | 16:01

Voor dit soort families polderen we land, bouwen er een stad en huizen op en geven hun kinderen gratis scholing. Denk dat we tot aan hun dood een paar miljoen kwijt zijn per gezinslid, aan detentie, juridische- zorg- en medische kosten. Dat is geen verrijking maar zelfdestructie.

Mammeloe | 11-03-19 | 16:00

Wel een oude tweet van PrdV.
Maar goed, die jongen zit kennelijk in een circuit van geweld, criminaliteit en agressie en wat dat betreft zou her geen slecht idee zijn om maar eens cumulatief te gaan straffen ( voor eenzelfde type vergrijp dus, geweld 1e keer, geweld 2e keer bonusstraf en geweld 3e keer lang opsluiten. Ditto voor roof, inbraak, aanranding, noem maar op. De enige manier om in die koppen te laten doordringen dat dat gedrag hier echt niet kan ).

Graaisnaaiert | 11-03-19 | 15:58 | 4

Een stike is in 1 keer....

Thijsz | 11-03-19 | 16:23

@ Thijsz | 11-03-19 | 16:23
Het is een Amerikaanse uitdrukking. 3 x 1 keer een veroordeling en je ligt eruit

Rest In Privacy | 11-03-19 | 16:41

Laten we beginnen met de juiste straffen uitdelen die er op een vergrijp staan. Want hoe kan het bijvoorbeeld zijn dat je in 2012 iemand doodschopt, en in 2019 gewoon op straat loopt, met al weer nieuwe veroordelingen op zak?
Zijn die straffen voor inbraak en diefstal dan afgetrokken van de oorspronkelijke straf voor dat doodschoppen inplaats van erbij opgeteld?

Hoogbegaaft | 11-03-19 | 16:57
▼ 1 antwoord verborgen

Deze gast heeft zichzelf in de kijker gespeeld. Gelukkig voor zijn minder bevoorrechte medespelers op het dagelijkse inclusieve feest komen ook zij bijna allemaal een keer in het nieuws.

Dirk III | 11-03-19 | 15:58

Ik zou hem graag met zijn nieuwe outfit willen helpen. Met een paar splinternieuwe pattas van gewapend beton wordt hij weer echt het heertje.

ScumbaggusMaximus | 11-03-19 | 15:55

Joris vond mijn plan blijkbaar niet zo goed.

Boer Harm uut Twente | 11-03-19 | 15:54 | 1

Trek het je niet aan, de onwetendheid der Jori van dienst kan je moeilijk kwalijk nemen. Het is N.B. vrijwilligerswerk moet je denken.

Cobalt bomb | 11-03-19 | 16:53

Je geeft ze een vinger.... Vervolgens schoppen ze mensen dood steken ze mensen neer enz.

Repetitive Beats | 11-03-19 | 15:51

Gewoon een nieuwe 8e kans geven ,vindt je het gek dat die knakkers zich gek lachen om ons softe gedrag ,Nederland daar kom je overal mee weg die softe Nederlanders hebben zichzelf allang opgeheven

Kappie62 | 11-03-19 | 15:51 | 3

In hun eigen land kregen ze de doodstraf. Daarom zijn ze hier, want hier kunnen ze onbelemmerd hun gang gaan.
En ons rechtssysteem? Daar hebben ze schijt aan.

ZZP-er | 11-03-19 | 15:56

@ZZP-er | 11-03-19 | 15:56: Ons rechtssysteem deugt niet.
Het is een systeem, maar heeft niks met recht, laat staan gerechtigheid te maken.En dat al minstens 50 jaar!

pejoar | 11-03-19 | 16:00

@ZZP-er | 11-03-19 | 15:56: Er zijn landen waar ze je van 10 hoog naar beneden pleuren onder het geroep van de naam van de man die je 7 maagden belooft in de mohammedaanse hel

jale | 11-03-19 | 16:41

3 strikes out, had hier een hoop narigheid gescheeld. Ventjes uit " bepaalde" cultuur zijn hardleers. Zachte heelmeesters & stinkende wonden enzo.

bqbq | 11-03-19 | 15:48 | 1

Waarom maar liefst 3x?

Is dit nog nieuws? | 11-03-19 | 17:29

Hierop is minder, minder, minder van toepassing. Dit soort gastjes, waarschijnlijk met dubbel paspoort moet je gewoon de Nederlandse nationaliteit afpakken, wij zij veel te soft hier in Nederland. In werkelijkheid wordt het rustiger qua overlastgevers en een mooi signaal aan iedereen die WEL in de pas wenst te lopen.

pibasso | 11-03-19 | 15:47

Peter de Vries die een grap maakt.. Dat zie je niet vaak. Jammer dat het dan wel over de dode rug van iemand is. MINDER grappig!

Mokum Kosher | 11-03-19 | 15:46
-weggejorist-
Kapitein Stijlvol | 11-03-19 | 15:45
-weggejorist-
Boer Harm uut Twente | 11-03-19 | 15:44 | 1

Geef ze toch dat clubhuis.
Maar stort ze wel even mee, in de betonnen fundering.

Rest In Privacy | 11-03-19 | 15:43 | 2

Yassine Hoffa

burgertime | 11-03-19 | 15:45

@ burgertime | 11-03-19 | 15:45
Historisch besef! + veelsz.

Rest In Privacy | 11-03-19 | 15:48

Zou een autochtoon ook zo snel na een moord weer vrij rondlopen, ondanks meerdere delicten?

L.E. Raar | 11-03-19 | 15:38 | 4

Zolang hij geen "minder" roept ja!

Rest In Privacy | 11-03-19 | 15:44

Ja. Punt is alleen dat die in veel mindere mate voor de rechter komen. Overigens was het doodslag, geen moord.

Dr_Prepper | 11-03-19 | 16:13
▼ 1 antwoord verborgen

Wat een verrijking!

Gerrit gordijnstok | 11-03-19 | 15:37

Als wij nu eens Yassine Dardak hier hielden en Peter R. de Vries een levenslang enkeltje Marokko gaven?

bisbisbis | 11-03-19 | 15:37 | 1

@Gerrit Gordijstok, een wereld idee: Peteurrrrrr R de Vries een enkeltje zandbak. Ik hang alle Nederlandse vlaggen uit die ik in huis heb. Wat? Ik breng hem persoonlijk naar Schiphol en trap hem met plezier de sluis in richting vliegtuig.

jale | 11-03-19 | 16:44

Ik koop een stukkie grond voor 'm; hoeft-ie er alleen nog maar in.

de visser | 11-03-19 | 15:37 | 1

Wel met z’n voeten naar het oosten

burgertime | 11-03-19 | 15:46

Feit is dat veel D66 rechters stuitend partijdig, en letterlijk grenzeloos zijn. Zie het elke dag. Heb je geen grensrechter voor nodig, want grenzen stellen doen de D66 rechters alleen bij de autochtoon van Friese afkomst.

Het land is grenzeloos, de EU is grenzeloos, de wereld moet grenzeloos worden. Gaat helemaal goedkomen.

Dutchbeaurouge | 11-03-19 | 15:35
-weggejorist-
de visser | 11-03-19 | 15:35

Benieuwd wat de afkomst is van opgepakte doch verwarde aanslagpleger die van t'weekend de heer Wilders met messen en een bijl te lijf wilde gaan. Ik gok op Jan de Boer uit Zwabberkutteveen.

janleuk | 11-03-19 | 15:34 | 1

Een extreem rechtse tokkie, laagopgeleid ook nog, jammer alleen dat ze er dit keer geen "PVV'er" achter kunnen plakken, Dus zal wel een jaloerse FvD'er gaan worden. Die ontkennen het klimaat (als je het zo zegt slaat het helemáál nergens meer op) dus zijn de nieuwe paria's. Wilders = nazi, Baudet = klimaatontkenner.

Dutchbeaurouge | 11-03-19 | 15:39

Een straf?? Is ie pro-piet ofzo?

Dan maar zo! | 11-03-19 | 15:33
-weggejorist-
Heppie-even-voor-mij | 11-03-19 | 15:33

Peterrrrr feit is dat de linkse media altijd deze bullshit richting slachtofferrol wil lullen. Dat dan ook wel weer.

dorstig! | 11-03-19 | 15:32 | 2

Ten tijde van dit twitterberichtje van maffiamaatje de Vries, kreeg deze nog geheel zelfstandig erectietjes.

Langshetrandje | 11-03-19 | 15:33

@ heppie even voor mij ;
Als Peterrr nu eens nog blaft met zijn puddingbuks, is het mistig in Hilversom

dorstig! | 11-03-19 | 15:41

Nieuw(e) Sloten, had het maar gedaan.

Watching the Wheels | 11-03-19 | 15:32

Beetje moeilijk doen over een paar steken.
In het IS tijdperk is dit nu toch een beetje bromsnorren.
Bovendien hebben wij nu #poesdoeslief.
Prioriteiten. Er zijn nog Friezen wiens DNA wij nog niet hebben.
Dus niet bretzelen, maar actie.

MistaRazista | 11-03-19 | 15:31
-weggejorist-
Indoneesje | 11-03-19 | 15:31 | 3

Waar hebben we het meeste last van gehad, de moffen of de finnen?

Ko Ranzig | 11-03-19 | 15:30 | 5
-weggejorist-
Twisted_Faith | 11-03-19 | 15:46

Ranzig, ranzig. Even rondje lopen op Waterlooplein en naar Hollandsche Schouwburg gaan. En even vijf minuten nadenken.

Langshetrandje | 11-03-19 | 15:57

Ter info. De Finnen (met hoofdletter) hebben samen met de moffen in WO2 gevochten tegen Rusland, in die tijd/nog steeds geen lief land. Daarnaast zijn er wel degelijk finnen (zonder hoofdletter) gesneuveld bij de bevrijding van Nederland. Niet zo heel veul, maar toch.
Saillant detail: Dat laatste heeft een nieuwe Nederlandsche traditie opgeleverd. Het voetballen met herdenkingskransen, wanneer men ergens bij de jaarlijkse dodenherdenking vergeten is de finse vlag in de top te hijsen.

Frau_Ferkel | 11-03-19 | 18:48
▼ 2 antwoorden verborgen

Dankzij Yassin stond ik zondag van 8.00 tot 12.00 uur langs de velden.

Mammeloe | 11-03-19 | 15:30
-weggejorist-
Abject | 11-03-19 | 15:30

"#grensrechter Feit is ook dat veel clubgrensrechters stuitend partijdig zijn en grenzeloos onsportief. Zie het elke week."
Tuurlijk.... en dan is het legitiem om iemand dood te schoppen, Peter RRRRRRRRRRR de V.?

LostSandWich | 11-03-19 | 15:26 | 3

Buiten de ongelukkige timing heeft 'ie natuurlijk wel gelijk.

Balzakius | 11-03-19 | 15:35

@Superior Bastard | 11-03-19 | 15:38:
En er is al 7 jaar niks feitelijks aan anders dan dat het het onfatsoen van deze nare hypocriete deugsnor etaleert.

Cobalt bomb | 11-03-19 | 16:49

Ach, dat doet hij af en toe gewoon.

Hij zat gewoon niet lekker in zijn vel.

Nacho_Vidal | 11-03-19 | 15:24 | 4

Hij heeft inderdaad gewoon een goed gesprek met de juiste persoon nodig.

overVecht | 11-03-19 | 15:28

@overVecht | 11-03-19 | 15:28:
Een uitlaatklep. Gewoon om zijn frustraties te uiten.

Dat is heel normaal. Iedereen heeft dat.

Nacho_Vidal | 11-03-19 | 15:36
▼ 1 antwoord verborgen

Deze ook gewoon in Irak berechten...

SterF... | 11-03-19 | 15:23

In Vught, dan kan ie af en toe even naar buiten. Iedereen blij.

oorwormpie | 11-03-19 | 15:22

Maar als je 'm echt kent is het zo'n goeie lobbes. Je moet 'm uit z'n kooi laten: dan krijgt-ie weer een lach op z'n gezicht.

Slogra | 11-03-19 | 15:21 | 3

Ja, kan ie lekker een eerzaam leven gaan leiden. Dat wil hij, dat willen wij. Ik geef zo'n jongen niet op hoor. Broos vaasje zo'n jongen. Weet je : nu investeren voorkomt dat zo'n jongen de verkeerde paden neemt. Was in mijn ogen erg constructief bezig met opbouw en motivatie te over. #laathemweerlachen

Lorejas | 11-03-19 | 15:28

Heeft ook geen gemakkelijke vader gehad .. en die 1-jaar jeugddetentie heeft hem voor het leven getekend .. blablabla (leest voor uit het standaardmurkenverweerboek).

Beefbus | 11-03-19 | 15:33

Nu hij er eentje van hun eigen soort te grazen heeft genomen, zit er misschien wel iets meer in dan een gewone standaard fopstraf.

Lt-Kol Kilgore | 11-03-19 | 15:21 | 1

Tuurlijk niet. Eerwraak = koeltoer en daar moet jij rezpek voor hebben

burgertime | 11-03-19 | 15:48

bij de politie kan geen aangifte worden gedaan , omdat er een glasafscheiding tussen dader en slachtoffer was

HetOorAakel | 11-03-19 | 15:21

Yassine lang buitenspel zetten? Dat gaat niet. We hebben een enorm tekort aan mensen als Yassine. Wie gaat er anders de konten van onze bejaarden wassen of les geven aan mijn dochtertje? Wie gaat anders al die warmtepompen installeren?

Sans Comique | 11-03-19 | 15:21
-weggejorist-
Nietgek | 11-03-19 | 15:18

Die mafklapper werd toch uitgezet?

RenHoek | 11-03-19 | 15:16 | 4

Dat was zijn vriendje Ibrahim C. ook iemand die meerdere strafbare feiten beging na het doodschoppen van de grensrechter. Die Ibrahim C. zit nu ergens ondergedoken, waarschijnlijk in NL omdat hier niet actief wordt gezocht naar dit soort ratten.

ChatBot | 11-03-19 | 15:21

@ChatBot | 11-03-19 | 15:21: Politie heeft wel betere dingen te doen. Zo zijn er in Friesland mensen die graag een rustige intocht van St.Klaas hebben. Die moet je aanpakken.

El Rico Grande | 11-03-19 | 15:30
▼ 1 antwoord verborgen

Wees welkom, welkom in mijn land. Het klinkt leuk en is goed voor jij eigen moraal als je links georiënteerd bent, maar dat zijn de vervelende dingen die hieruit voortvloeien.

Mijn lijkt het lied: wees welkom, welkom in jouw vaderland, meer gepast.

Hoppa_hop | 11-03-19 | 15:14
-weggejorist-
Fatwabuster | 11-03-19 | 15:14

Nederlandse rechtsysteem werkt goed, ik zeg meer rijdende rechters en linkse wijfen bij justitie!

ZwarteRiek | 11-03-19 | 15:14

Tsja, ik vind dat ik 'm toch weer moet inkoppen:
*** D66-modus aan ***
Vijftien minuten taakstraf, dat zal 'm leren!
*** D66-modus uit ***

*** GL-modus aan ***
Meer! Meer! Meer Yassine!
*** GL-modus uit ***

*** Rutte-modus aan ***
Wat een ontzettend gaaf land!
*** Rutte-modus uit ***

L. Vis | 11-03-19 | 15:13 | 6

@Superior Bastard | 11-03-19 | 15:16:
Ohh wat ben je orgineel. En vast ook heel intelligent.

peterdh | 11-03-19 | 15:18

Een bastaard? Ja!
Superieur?
Nope!

Rest In Privacy | 11-03-19 | 15:40
▼ 3 antwoorden verborgen

Wat dat betreft zou Alexander PegtolT een voorbeeld kunnen nemen aan Els Borst. Die offerde naast de samenleving ook zichzelf dolgraag op, om ruim baan te geven aan een verwarde bedreiger. Alex, ga eens praten met die jongen en zijn pa!

obominotie | 11-03-19 | 15:13

Gaat weer weekje vast deze parel.

Langshetrandje | 11-03-19 | 15:12 | 2

Wat een hoge straf!?

overVecht | 11-03-19 | 15:13

Wat heeft hij misdaan om zo'n draconisch hoge straf te krijgen?

RenHoek | 11-03-19 | 15:17

Bureau Halt moet overuren gaan maken voor deze belhamel.

HaagsHaram | 11-03-19 | 15:10

Hij gaat vooruit, eerst zn voeten gebruikt, nu z‘n handen en straks wellicht zijn hoofd/hersenen...

Julianalaan | 11-03-19 | 15:09

Gelukkig krijgt deze Yassine steun van Peturrrr. Die heeft ook ervaring met echtscheidingsadvocaten.

Bon-sens | 11-03-19 | 15:08

Mooi hoe ze zo snel weer vrij rondlopen dit soort parels.

overVecht | 11-03-19 | 15:08 | 2

Iedereen heeft recht op een 5e kans...

Muxje | 11-03-19 | 15:20

Meer van dit soort lui. Wat een verrijking voor de samenleving.

Steakduboeuff | 11-03-19 | 15:07

Kan iemand Peter zn account blokkeren, vior een weekje.. wat een onfatsoen. Zijn belevingswereld is voor iedereen van toepassing?

boerk | 11-03-19 | 15:06 | 6

@Superior Bastard | 11-03-19 | 15:12: Bij het doodschoppen was het wel relevant. Daar hier dezelfde persoon betrokken is, is de tweet van Peter. R. de Vries wel degelijk relevant.

El Rico Grande | 11-03-19 | 15:18

@Cobalt bomb | 11-03-19 | 16:46: Daarin ben ik wankelmoedig.

Langshetrandje | 11-03-19 | 17:33
▼ 3 antwoorden verborgen

Feit is dat ook veel advocaten stuitend partijdig zijn en grenzeloos onsportief. Zie het elke week.

Peter Radeloos de Vries

El Rico Grande | 11-03-19 | 15:05 | 1

En politieke partijen..

boerk | 11-03-19 | 15:07

Toch mooi dat het internet weinig vergeet, Peterrrrrrtje

IkWilOokWatZeggen | 11-03-19 | 15:05

Outside the box, Ronaldo.
Niet out of the box.

Volgende keer maar weer gewoon in het Nederlands?

Kapitein Sjaak Mus | 11-03-19 | 15:05 | 4

Taalnazisten worden gevolgd. En maken zelf de meeste fouten.

Langshetrandje | 11-03-19 | 15:14

@Kapitein Sjaak Mus | 11-03-19 | 15:38:
Mis mus.

Langshetrandje | 11-03-19 | 16:07
▼ 1 antwoord verborgen

In een land zonder D66 rechters had dat heerschap nog vastgezeten.

Johan_Voorhaar | 11-03-19 | 15:05 | 15

@Superior Bastard | 11-03-19 | 15:13:

Heb je daar een linkje van!

eerstneukendanpraten | 11-03-19 | 15:59

@Superior Bastard | 11-03-19 | 15:30:

Zeker nooit in een internationaal opererende organisatie gewerkt?

libertat | 11-03-19 | 15:59
▼ 12 antwoorden verborgen

Ja, een echtscheidingsadvocaat. Die komt maar dingen vragen voor de kech, waar de sharia een heel andere oplossing heeft.

Stukje multiculturele verwarring, kan gebeuren.

Glasgow Argus | 11-03-19 | 15:05 | 2

En het is nog een vrouw ook. Die hoort in een chador aan het aanrecht te staan.

El Rico Grande | 11-03-19 | 15:07

@El Rico Grande | 11-03-19 | 15:07: Had vast ook geen burka aan, dan krijg je dat. Zou Peter zeggen.

Ommezwaai | 11-03-19 | 19:32

Goh en wij maar denken dat die zijn leven gebeterd had...

Achiel | 11-03-19 | 15:05 | 6

Zodra er lichtgetinten in het spel zijn houdt Peter z’n grote mond plotsklaps dicht of trekt ie subiet de racismekaart.

Ommezwaai | 11-03-19 | 19:31

Eensklaps of plotseling...

Ries13 | 11-03-19 | 20:42
▼ 3 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken