Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Deze zomer op een NL festival: geradicaliseerde verkrachter en drugsdealer Mustapha Bali

Zomaar een modern relaas. 

Social

De geboren en getogen Belg Mustapha Bali die ook een Marokkaan is, zat een celstraf van 17 jaar uit wegens het bevestigen van vooroordelen. En dat geldt eigenlijk zo'n beetje voor het hele gezin, want het zijn een soort islamitische Flodders. Mustapha Bali zat vast voor drugsdealen en verkrachting van een zwakbegaafde vrouw en is bovendien geradicaliseerd. Zijn zus, Samira Bali, zit een celstraf van 27 jaar uit wegens het doodsteken van haar ex-vriend en is getrouwd met teruggekeerde Syrië-ganger Younes Delefortrie. Mustapha's en Samira's broer, "Abdelhak (32) slachtte hem onder haar aanmoediging verder af", verwijzend naar de moord op Samira's ex-vriend. 

Maar goed, Mustapha Bali dus, is vanaf heden stateloos, illegaal in België en VRIJ! België probeerde hem uit te zetten naar het enige land waarvan hij nog een paspoort heeft, maar Marokko weigert in alle toonaarden. Bali heeft z'n uitzetting niet eens zelf aangevochten, ging gewoon allemaal vanzelf. Het maximale vasthoudingstermijn van 8 maanden was verstreken dus nu moest de Dienst Vreemdelingenzaken hem vrijlaten. Waar-ie nu precies is weet zelfs zijn advocaat niet, maar goed, België was toch al verloren grondgebied dus who gives a fuck. Hadden we maar een internationaal verdrag waarin dit allemaal geregeld werd of zo hè, en waar dan zelfs de moslims en Afrikanen zich aan zouden houden.

Reaguursels

Inloggen

Ik heb begrepen dat Marokko ze wel terug wilt nemen, echter alleen als de persoon zelf ook meewerkt. Dus moet de overheid voor die mee werking zorgen. Gewoon een lange gevangenisstraf in het vizier zetten. Dan kiest ie eieren voor zijn geld. Dus het is gewoon een slappe smoes, dat niet willen terugnemen.

Atheist-Priest | 29-01-19 | 09:55

Ze lachen zich dood in Marokko: Grootste deel van het kansloze volk woont ondertussen hier. Geef ze ongelijk dat ze geen zin hebben in dit soort slachtafval.

Homer P. Simpson | 29-01-19 | 09:47

Ik kan de houding van Marokko hierin wel begrijpen. Geboren en getogen Belg.. Doorgedraaide crimineel, waarom zou Marokko dit soort idioten willen opnemen? Zij hebben er tenslotte niets mee te maken gehad.. Kwestie van hard beleid voeren tegen idioten, en al helemaal als er sprake is van recidive!

staples | 28-01-19 | 21:58 | 3

De Nederlandseregering had jaren geleden al moeten investeren in een goede band met de Marokkaanse regering, naar voorbeeld van Spanje. Dat land is er na vele onderhandelingen wél in geslaagd om retrappende mocro's nar Marokko te sturen.
Verder: als je zijn paspoort afpakt heeft hij alleen maar een Marokkanse variant. Drop die lul geoon in Marokko bij een politiepost en laat hem verder de tering genieten.

De waard zijn gast | 28-01-19 | 23:31

Als nazaat van een marokkaan ben je per definitie marokkaan. Zolang Marokko zijn onderdanen weigert om afstand te laten doen van hun nationaliteit, behoudt ze ook de verantwoordelijkheid daarvoor.
Zoals de Engelsen zeggen: you can't have the cake AND eat it.

BenPakdee | 29-01-19 | 00:45
-weggejorist-
JeukendLid | 29-01-19 | 11:31

Spuitje.

WasHetMaarMakkelijk | 28-01-19 | 21:48

Reaguurders toch! Het is maar een verkrachter die met zijn vingers niet aan de dochter van een rechter heeft gezeten. Of ma Rutte.
Zo erg is erg is het dus niet.
Alles wel in perspectief blijven zien.

F. Jacobse | 28-01-19 | 21:20

Ik wordt zo moe van dit soort braaf onmachtig gedoe. Zet een hele rits uitgewezenen op een marineschip, verdoof ze en zet ze per landingsvaartuig af op een willekeurig stuk noordafrikaans strand. Failed States genoeg. Hell, 1e wereldland Groot Brittannië kan haar kust niet eens bewaken tegen de bootjes vanaf het Kanaal.

Gen. Maximus | 28-01-19 | 21:19 | 1

Dat laatste, daar waren ze vanaf 1941 wel erg goed in. Wat is er gebeurt met die oude verworvenheden?

De waard zijn gast | 28-01-19 | 23:32

Oh die halen die Haagse Hippies o.l.v. PvdA/GL en Rutte (VVD) wel weer hier binnen in Ter Apel .

liegende lippen | 28-01-19 | 20:29

Fijn afreizen naar 029 Moes. Rutger en Femmie regelen daar puik de opvang voor je....

Grijskijkert | 28-01-19 | 19:18

Slim om dit figuur lekker te laten lopen. Wat kan er mis gaan?

Blanke_Vlaai | 28-01-19 | 18:54

Was Julio Poch niet weer vrij?

Cor Netto | 28-01-19 | 18:03

Brown en zus, een grote genetische fout, het product van in, en in, en inteelt. Zoals heel veel van noord Afrikaanse afkomst.

PijlVader | 28-01-19 | 17:57 | 2

ik heb daar eens over nagevraagd bij mensen met een islam probleem. zij zeiden, lach niet, vrouwen zijn geen familie, want je krijgt de naam van je vader. dus foekie foekie met zus, nicht noem maar op mag!

rifraf | 28-01-19 | 18:58

rifraf | 28-01-19 | 18:58 |
Ieder geloof heeft aan hun boekje gerelateerde flauwekul die het goed praat om als man boven een vrouw te staan. De Islam is daar dan ook wel weer het meest geslaagde exemplaar van.

De waard zijn gast | 28-01-19 | 23:34

Een ideetje; zet hem op de Seawatch!

Argesus | 28-01-19 | 17:13

"België probeerde hem uit te zetten naar het enige land waarvan hij nog een paspoort heeft, maar Marokko weigert in alle toonaarden."

Je moet dat kutMarokko eindelijk eens financieel aanpakken met alles wat mogelijk is. Alle EU subsidies die erheen gaan stopzetten; een importstop van al hun produkten; economische sancties; zorgen dat de diaspora in Europa geen geld meer kan overmaken naar familie in Marokko.

Net zo lang tot ze toegeven, en ik verwacht dat dat heel snel zal zijn, want net als hun landgenoten in Europa zijn ze maar in één ding geïnteresseerd: easy money.

Dr_Johnson | 28-01-19 | 17:08 | 4
-weggejorist-
brabra11 | 28-01-19 | 18:07

Of gewoon weigeren Marokkanen met een NL paspoort toe te laten als ze terugkomen van vakantie...

DeDenkerT | 28-01-19 | 18:33

Precies. Het is van de zotte dat we ons, als rijk westers land, laten chanteren door een half derdewereldland. Zij zijn meer afhankelijk van ons dan andersom. Manmanman wat een slappe toestand.

Braboblanke | 28-01-19 | 22:22
▼ 1 antwoord verborgen

Je zet em dan toch gewoon op een vliegtuig naar Marokko en als ie daar eenmaal is bekijken ze het maar. Dan sturen zij em maar ergens anders naar toe. Dan kunnen wok em hier gewoon makkelijk weigeren omdat ie toch geen europees paspoort heeft. Of denk ik nou te makkelijk?

deministerpresident | 28-01-19 | 17:08 | 2

*wij

deministerpresident | 28-01-19 | 17:08

Wij en weigeren?

am*dam | 28-01-19 | 17:31

Hebben we niet ergens een eiland in de verre zee, waar dit soort gevallen kunnen opslaan?

am*dam | 28-01-19 | 16:39 | 3

Bijvoorbeeld Sint Helena.

Braboblanke | 28-01-19 | 22:23

Er ligt een flink aantal onbewoonde eilandjes in de middellands zee. Gewoon daar dumpen, met wat tenten en oude K-rantsoenen..

BenPakdee | 29-01-19 | 00:48

Als Femke en haar college dit lezen, nodigen ze hem vast en zeker uit op de thee en kan hij als illegaal zijn pasje ophalen. Woning en Miele erbij... aje to, dik voor mekaar... Straks zijn zus erbij en de rest van de moordenaarsbende... Wordt super!

Maar waarom hebben we hier en in Belgie eigenlijk zulke achterlijke wetten dat we voor dit soort gevallen geen oplossingen weten? Het zal steeds meer voorkomen... Theo Francken was een populaire politicus van de Belgische regering (NVA) en dit is dus al een ouder verhaal maar inhoudelijk zeker actueel.

En Marokko zou je moeten boycotten als ze hun eigen uitwerpselen niet willen opruimen.

Angélica de Sancé | 28-01-19 | 16:31

Meer
-
Meer
-
Meer

bisbisbis | 28-01-19 | 16:29

doodstraf? misschien helemaal zo gek nog niet.

isotope 465 | 28-01-19 | 16:24

Tuurlijk wil Marokko hem niet terug. En wij ook niet. Niemand. Helemaal niemand zit te wachten op dit stuk vreten.
Als ik het voor het zeggen had in dit land dan gooiden we hem in zee.

VanBukkem | 28-01-19 | 16:19

Als ik het goed begrijp lukt het de Belgische overheid niet om een man die aangetoond heeft bereid te zijn om een andere Marokkaan en moslim te vermoorden uit te wijzen. Noem mij maar cynisch, maar wat gaat hier dan precies verkeerd?

BrabantsVerzet | 28-01-19 | 16:14 | 1

Een essentieel proces in de immigratieprocedures, namelijk "uitwijzing", blijkt in de realiteit niet te bestaan, hoewel veel politici er periodiek toch naar blijven referen. De facto houdt het in dat elke potentiele immigrant (of het nu een islamitische massamoordenaar is of een uiterst criminele marokkaan) die zich hier in NL aanmeldt, uiteindelijk legaal hier kan verblijven.

ChatBot | 28-01-19 | 16:29

Het is toch werkelijk ongelofelijk hoe men in Nederland en Benelux en vele andere EU landen erin slaagt om zoveel losers binnen de grenzen te krijgen en er niet meer vanaf te willen want zo lijkt het toch echt. Zou er dan toch een reden achterzitten om rotzooi te maken en de EU bevolking tegen elakaar op te zetten. Kan iemand mij anders een duidelijke reden geven en geen slappe linkse zever?

Slough | 28-01-19 | 16:12 | 3

Een uitleg zou kunnen zijn dat Brussel een grensoverschrijdende (islamitische) (onder-)klasse probeert te creëeren die grensoverschrijdende samenwerkingsverbanden noodzakelijk maakt. Denk EU-politie, EU-leger, enzovoort, om op die manier de EU tot een federale staat om te vormen. Dat de oorspronkelijke bewoners van de lidstaten dit in overgrote meerderheid niet willen wordt weggedacht door de ideologie van ‘het Europese project’. Het gevoel van morele superioriteit dat aanpassing van het ‘valse bewustzijn’ van Europese burgers legitimeert.

radiatorknopje | 28-01-19 | 16:22

Radiatorknopje: Eng, heel enge gedachte maar zou er niet van staan te kijken want dit alles maar op z'n beloop laten is hemeltergend. En de brave burger maar werken en maar 0 respect krijgen ervoor, integendeel, een steeds grotere bek van imbeciele lieden als Rutger Groot Wassink met z'n linkse tegendraadse anti-hoofd.

Slough | 28-01-19 | 16:42

Als illagaliteit nou nog strafbaar was, kon je hem in de bak gooien. Maar nee, door de immigratielobby uit de wet gesloopt. Zal er wel op uitdraaien dat hij met voorrang een sociale huurwoning krijgt, anders loopt hij over straat, krijg je nog meer ellende. Een brave burger op straat levert geen ellende op. Dus voor de brave burger is er daklozenopvang, en voor hem een huis. Zo gaat het aflopen.

Gewinflipt | 28-01-19 | 16:11 | 3

Moet natuurlijk illegaliteit, met een e, zijn.

Gewinflipt | 28-01-19 | 16:12

Hoe kom je daar in vredesnaam bij??? Zo gaat het niet! Daklozen opvang zit vol.

peterdh | 28-01-19 | 16:14

Het is Links geweest, in Nederland de PVDA, dat illegaliteit niet strafbaar wilde stellen. Ongetwijfeld voor die paar rottige stemmen die nu naar islamitische partijen gaan. Ja, de PVDA is een zegen geweest. Laten we er weer op stemmen.

BrabantsVerzet | 28-01-19 | 16:16

NiCeY | 28-01-19 | 15:03
Oh my allah, Mustafa killed himself!

DKP | 28-01-19 | 16:10 | 1

Hij viel in het mes. Zes keer.

BrabantsVerzet | 28-01-19 | 16:17

Een eigen onderdaan weigeren? Lijkt mij sterk.

BozePaarseMan | 28-01-19 | 16:07

Is dit "Willem" z'n "land" nog wel?

hallevvezool | 28-01-19 | 16:01 | 1

NL is slechts een belasting-wingewest voor de familie Amsberg. Hij zit op het eerste vliegtuig naar Bermuda als hier de peop de ventilater raakt.

ChatBot | 28-01-19 | 16:23

De elite en hun politieke handpoppen zitten er niet voor u of voor hen, maar enkel voor zichzelf. Die denken... meer meer meer van dit soort pychopaten. Verdeel en heers. Wij, het volk, zijn er enkel om leeg te knijpen en weg te werpen.

Ton8695 | 28-01-19 | 15:59

Gewoon de Belgische NOS blijven kijken en stemmen zoals iedereen en z'n moeder stemt, anders ben je een fascist.

Slogra | 28-01-19 | 15:57

Tja, bij voorkeur donder je ze uit een vliegtuig vandaan, maar dat mag niet.

stenenvissert | 28-01-19 | 15:52 | 1

Wie denkt u wel dat u bent?
De Argentijnse luchtmacht of zo?

F. Jacobse | 28-01-19 | 16:28

Dit continent is hardstikke deaud.. de omvolking krijgt meer en meer momentum en onze politiek begint inmiddels dag voor dag arroganter te worden. Dit soort monsters zijn met een reden tussen de burgers van de Europa in gegooid. Totale ontwrichting is het doel. We leven inmiddels echt in een dictatuur. Alles binnen de EU wordt inmiddels gecensureerd en/of gemanipuleerd en de sfeer begint echt verziekt te raken. Burgers worden uitgeknepen en in de bek gepist en dit soort monsters wil men maar wat graag, bij voorkeur illegaal, binnen de EU houden. Alles moet kapot, zodat de elite haar greep op de macht en de wereld kan verstevigen. De blanke mens staat op de zwarte lijst. Moslims zijn veel makkelijker te sturen en het duurt nog wel een paar honderd jaar voor ze een probleem voor de macht worden. Europa wordt vernietigd, voor de macht en rijkdom van de happy 1%. En de massa onder ons ontkent alle problemen zelfs. We staan samen in de rij voor het slachthuis, maar de meeste schapen zijn blind en geloven het niet. Die blinde schapen vallen zelfs de schapen aan die het onheil zien aankomen. Het is allemaal schokkend. Het werd jaar op jaar erger, toen werd dat maand op maand erger en inmiddels en het wordt dag op dag erger. Verraden door de elite, die inmiddels al in de reddingssloepen zitten.

Ton8695 | 28-01-19 | 15:52 | 6

Peter, omdat ik als een van de weinige die ijsschots wel zie verschijnen in de verte? Omdat ik niet binnen in de balzaal mee feest en op het dek sta omdat ik de vaarroute niet vertrouw? Is het een rubberen ruggengraat hebben als je je reddingsvest en je reddingsboot al regelt voor de rest van het schip dat straks moet doen? Als dat zo genoemd wordt, dan ben ik dat en dan interesseert me dat echt geen ene moer.

SpaansePeetvader | 28-01-19 | 19:09

Nee je hebt een rubberen ruggegraat omdat dat je in je roeibooitje snel weg vaart in je eentje terwijl er nog mensen aan het verzuipen zijn, dat noem ik geen ruggegraat hebben. Oe het word hier minder leuk, toedelokie medemens, zoek het maar uit.

peterdh | 28-01-19 | 19:48

Peter zo werkt het natuurlijk niet. Weet jij hoe oud ik ben? Weet jij hoeveel jaar ik mijn mening heb verkondigd in de familie kring? Weet jij hoeveel ik heb moeten opgeven voor ik in de positie kon komen dat ik nu bijna kan zeggen dat ik het land waar ik zoveel jaar heb gewoond en waar ik zoveel geschienis mee heb gehad kan verlaten? Ik heb al eens in het buitenland gewoond voor langere tijd en toen ik terugkwam herkende ik niets meer van mijn oude geliefde land. Mag ik nu dan na zoveel bloed zweet en tranen zelf kiezen dat ik mijn vaderland zal achterlaten? Dwaas, die lui hier hebben zelf decennia lang, inmiddels een halve eeuw lang, de meest incapabele nietsnutten de leiding van dit land gegund, daar ieder paar jaar zelf voor gekozen. De groeten.

SpaansePeetvader | 28-01-19 | 20:32
▼ 3 antwoorden verborgen

Het is niet omdat hij een belgische paspoort heeft dat hij ook een belg is, laat staan een Vlaming.

Als ze hun export product dat duidelijk defecten heeft niet willen terugnemen, wel dan moeten we ook niks anders meer. Gooi die amabasadeur eens snel uit zijn ambasade en pak die clown snel voor iets anders op.

Lt-Kol Kilgore | 28-01-19 | 15:51

Kan die SeaWatch 3 geen veerdienst in twee richtingen openen? Brengt de balans weer een beetje terug.

R2fu**D2 | 28-01-19 | 15:51 | 1

Dan moeten wij eerst dit soort geteisem in rubberbootjes de Noordzee op slepen...

DeDenkerT | 28-01-19 | 18:38

De horde van Halsema staat in haar Lieve Stad te springen om dit maatschappelijk uitschot te voorzien van een nieuwe huurwoning inclusief €10.000 inrichtingskosten en een uitkering. Alleen wanneer 40 % stemgerechtigden die nooit hun stem uitbrengen dit bij de komende verkiezingen wel gaan doen, verandert er iets.

zwartblog55 | 28-01-19 | 15:49

O, wat erg...

wezen | 28-01-19 | 15:47 | 1

Die verrijking...

Pelforth | 28-01-19 | 16:09

Marokko, waarom trekken we ons IETS aan van wat zij willen? Zij zijn de ontvangers onze uitkeringen, gewoon (tijdelijk) stopzetten totdat men inbind. Het is zo makkelijk maar zonder een president als Trump en zin nieuwe hogegerechtshof zullen onze slappe theezakjes van een politici maar vooral ook rechters niets nuttigs doen...

WatZalIkErvanZeggen | 28-01-19 | 15:41 | 4

Tja met zo'n slap zootje aan het bewind verdienen Nederlanders (e.. a. ondertekenaars van het Marakkesh accoord) niet beter.

Slough | 28-01-19 | 15:55

En Trump maar belachelijk maken, het is een beetje zoals het orkest op de Titanic, vrolijk doorgaan met alles en anderen bekritiseren als ze ervoor waarschuwen, dat die boot toch wel erg veel water An het maken is.

SpaansePeetvader | 28-01-19 | 16:02

Dat is zo. Keihard stellen dat de uitkeringen niet meer overgemaakt worden en Marokko buigt meteen. Maar ja, de politiek en een ruggengraat, dat is uiterst zeldzaam. En dan die internationale wetgeving waar we niet onderuit kunnen. Flauwekul. Zie Trump, die doet het gewoon.

BrabantsVerzet | 28-01-19 | 16:21
▼ 1 antwoord verborgen

Op een lekke rubberboot de Noordzee op en de Sea Watch 3 er op af sturen. Veilige haven: Cassablanca

wateenzeikweer | 28-01-19 | 15:40

Kijk Marokkaanse Nederlanders/Medelanders, zo denkt jullie land van herkomst over jullie; ze willen wel jullie geld, maar voor de rest kunnen jullie gewoon stikken.

Rico Tampeloerus | 28-01-19 | 15:39

Ik snap het probleem niet. Je schopt hem gewoon over de west-grens van je land. Nederland heeft ook zo'n optie. Wordt veel te weinig gebruikt.
Je geeft ze de keus: Je pakt nu het vliegtuig en toedeledoekiet zelf, of wij schoppen je aan de westkant buiten de territoriale wateren. Misschien een paar keer een voorbeeldje stellen, maar dan is het snel afgelopen.

TheEgg | 28-01-19 | 15:37 | 5

Gewoon wat minder dat "politiek correcte beste kindje van de klas" willen spelen. Geldt zowel voor Belgique als voor ons...

Marrakech wil zijn onderdaan niet terugnemen? Prima!
Dan gaan wij toch ook lopende Visum aanvragen verscheuren, uitkeringen die kant op stopzetten etc. etc.

We laten over ons heen lopen......

NeetNormaal | 28-01-19 | 15:55

@NeetNormaal

Dat *zouden* we moeten doen, praktijk is echter dat we dat niet gaan doen en we wel over ons heen laten lopen. Tot nu toe.

peterdh | 28-01-19 | 16:17

Noord-west. 65 km lang en heel vlak. Bootje kan er overal te water gelaten worden.

kokenrel | 28-01-19 | 17:47
▼ 2 antwoorden verborgen

Gewoon weigeren al die "Nederlanders" terug te nemen na de zomervakantie.

Tronald_dump | 28-01-19 | 15:31 | 2

ja, we houden ze gewoon tegen bij de..... grens wou ik zeggen, stom.

De_Helderse_Kaaskop | 28-01-19 | 15:39

Als het paspoort ongeldig wordt verklaard, komen ze de spaanse grens niet meer over en al helemaal niet het vliegtuig in.

Tronald_dump | 28-01-19 | 15:54

De onderbuik kan zoveel leed niet aan.

bodemloos | 28-01-19 | 15:47

Een beetje premier stopte gelijk de betalingen aan Marokko.

De luis | 28-01-19 | 15:22 | 1

Geloof me ; Links bestuurlijk Belgie lult alles recht wat krom is.. net zoals hier.

horsteknots | 28-01-19 | 15:25

Ik stel voor dat we dit je 'Julio Poch Patstelling' gaan noemen. Uit een vliegtuig flikkeren mag niet. Maar de opties zijn in de rechtstaat op.

horsteknots | 28-01-19 | 15:17 | 1

Greenpeace was tegen het afzinken van boorplatformen. En kijk, daar hadden we nu de vruchten van kunnen plukken als we die dingen gewoon intact laten en hergebruiken.
Een schip met tuinaarde meezenden, een handje groente-zaad en wij schuldvrij verder met ons bestaan.

bodemloos | 28-01-19 | 15:25

Vroom hoofdoekkie om maar:
Samira Bali (29) is volgens de burgerlijke partijen de “spin in het web” en de “aanstoker” van de moord op Mustapha El Morabit (21). Het slachtoffer was de ex-vriend van Samira.

Wekkertje | 28-01-19 | 15:17 | 1

Dus het devies blijft laat buitenlanders in het buitenland blijven dan kunnen ze daar naar hartelust spinnen in hun web.

bodemloos | 28-01-19 | 15:51

Och. Maar wij zijn met meer!
.
Toch?
.
.
Toch?

Niet als het ligt aan NRC: ene "historica" mutti Ute Frevert: „Hitler gebruikte inderdaad dezelfde soort retoriek als rechts-populisten nu".
www.nrc.nl/nieuws/2019/01/26/vertrouw...
*zucht*

chicago river | 28-01-19 | 15:16 | 3

Ze snappen het gewoon niet daar kan ik inkomen. Maar dan vervolgens met zo'n kul analyse aankomen, dat vind ik wel verwerpelijk.

lacucaracha | 28-01-19 | 15:25

Je kunt bij haar de driedaagse cursus 'smearing' volgen. Voor MSM journalisten gratis en de rest gesubsidieerd.

bodemloos | 28-01-19 | 15:59

Martin Luther King gebruikte ook dezelfde retoriek.

Schoorsteenveger | 28-01-19 | 16:41

En Theo Francken wat ging u dan gedaan hebben?

bodemloos | 28-01-19 | 15:14
-weggejorist-
benjeallanggek | 28-01-19 | 15:11 | 5
▼ 5 antwoorden verborgen

Heeft die Younes Delefortrie nu een Habsburgse kin (teken van incest, effe Googlen) of lijkt dat maar zo ?

Wekkertje | 28-01-19 | 15:10 | 1

Het is ene walenkop, die door ene drugsverslaving in het gevang is geraakt en daar het ware geloof heeft omarmd.
Ofwel kneus zakt verder weg in het moeras van ellende.

Pelforth | 28-01-19 | 16:00

En weer een voorbeeld waarom "EU officials" een stokje voor de deal tussen Israel en Uganda en Rwanda (allen geen EU leden) hebben gestoken. Iedereen zou eisen dat de EU een gelijksoortige deal zou sluiten en dat meneer gezellie op het vliegtuig naar Rwanda kon worden gezet, met een gloednieuw paspoort op zijn naam in de zak van de begeleider. Die US $3,500 per persoon krijgen criminelen natuurlijk niet.

Google maar op Isreal Uganda Rwanda Migrant Deal en je kunt er alles over lezen.

EnNouJijWeer | 28-01-19 | 15:08

Geradicaliseerd en crimineel (b)lijkt zo ondertussen bijna een verplichte combinatie. Je vraagt je af of er nog iemand in zo'n moskee zit zonder strafblad.

Wekkertje | 28-01-19 | 15:08

Vast een koelturele aanwinst voor NL.

Oepsie1234 | 28-01-19 | 15:08

Dus een gevaarlijke crimineel loopt nu vrij rond en justitie vindt dat geen probleem. De burger wordt vogelvrij zo langzamerhand.

marjen | 28-01-19 | 15:06 | 1

Als dit zo doorzet worden de gangstermoslims vogelvrij verklaard.

Rest In Privacy | 28-01-19 | 15:12

Niks wat er uit dat land komt is goed... Kan men niet gewoon alles in een vliegtuig laden en daar droppen met een parachute ofzo? Who gives a fuck...

de dorstige | 28-01-19 | 15:03 | 6

Berbaar, ga lekker terug naar het rif, je geliefde heimat.

Tronald_dump | 28-01-19 | 15:34

hahaha.. berbaar... blaatgeit

Ali Bundii | 28-01-19 | 15:40

nog even .. eerst de zwarthemden in italié toen de bruinhemden in Duitsland , jaren 30, en een beetje durfal als Baudet of Wilders trekt een Geel hemd aan . en we zijn weer terug waar wij begonnen zijn echter met dit verschil: Moslims die heulen met de overheid ( Hitler had een islamitisch korps want ze waren zo fijn tegen de joden net als de socialisten , nog steeds ) links drukt en pusht dit ongevraagd naar rechts maar kan de weerstand niet bieden om tegengas te geven en Halsema trekt het tuig naar zich toe en gaat moskeen beschermen .. nog even en we hebben een gelegadiseerde knokploeg . Als je nu nog tegengas wilt geven.. trek dan een geel overhemd aan maar neem de joden en werkende klasse nu wel in bescherming !! dat is een groot verschilletje met de jaren 30 dan .Maar of dat lukt is maar de vraag. ben gek op dit soort gedachtes zoals u ziet .

Baron de laclou | 28-01-19 | 15:44
▼ 3 antwoorden verborgen

..... een soort islamitische Flodders ....
't Is dat dit soort figuren niet zo tegen humor kunnen, vooral relativeren en zelfspot blijken lastig, anders zat hier natuurlijk een dijk van een serie in waarbij de oorspronkelijke Flodders verbleken.

Wekkertje | 28-01-19 | 15:02

wellicht heeft mustapha een soort rondreis door Europa op het moment.. via de AZC's en claimt niet te weten waarvandaan ie komt en hoe zijn naam ook alweer was. tegen de tijd dat Nl over 8 maanden erachter komt dat hij wel een mondje Maroc en Bels spreekt is de vogel vertrokken naar Deutschland's gastvrij heid..

fikkieblijf! | 28-01-19 | 15:02 | 2

Zin DNA en vingerafdrukken zitten al in de Interpol databases, dus zo erg zal het wel niet worden.

Pelforth | 28-01-19 | 15:09

Ach Pelforth, ik zou er niet van opkijken.

schijtzat | 28-01-19 | 15:11

Het is hiermee duidelijk dat het Marrakesh pact alleen voor westerse landen consequenties heeft.

Crystallugia | 28-01-19 | 15:02 | 1

Belgie heeft met moete en tegen de wil van het Belse volk getekend.. daarna hoorde je er niets meer over.. zo rollen de euroo's

fikkieblijf! | 28-01-19 | 15:03

We moeten er gewoon uit, Hiddema zoek eens een oplossing.

gato | 28-01-19 | 15:00

Als meneer nog een Marokkaans paspoort heeft is hij dus niet statenloos. Lijkt me toch een simpel verhaal, hij is in België ongewenst, dus hij gaat op het vliegtuig naar Marokko, of ze daar nu hoog of laag springen.

thefonz | 28-01-19 | 15:00 | 10

Berbaar | 28-01-19 | 15:25
Vraag : wordt u nou nooit eens ongelooflijk moe van uw zelf ?
Verwachte antwoord : Nee

the namster | 28-01-19 | 15:37

@berbaar
De door jou telkenmale aangehaalde Pavlov, is pas een echte Pavlov reactie. Woef!

benjeallanggek | 28-01-19 | 15:43

Berbaar lijkt verdacht veel op Berber, een woestijnvolkje in Marokko, nuff said

Slough | 28-01-19 | 16:07
▼ 7 antwoorden verborgen

Zijn thuisland weigert hem terug te nemen? Ik zou zeggen, neem een militair vliegtuig, flikker dit afval er in en dan gewoon daar landen en dumpen die hap,
en dan de morco koning even mededelen dat hij toch echt z'n afval GAAT terug nemen zo niet, dan de grens tussen morcoland en europa potdicht gegooid
GAAT worden en er dan helemaal geen een morco meer deze kant op mag komen!

derijdendehufter | 28-01-19 | 14:56 | 6

Marokko heeft een monopolie in de fosfaat handel.
Zonder fosfaat is moderne westerse landbouw niet mogelijk.
U wilt het hard spelen?

Johan_Voorhaar | 28-01-19 | 15:25

fikkieblijf! | 28-01- 19 | 15:04
2 enclaves zelfs. Kun je de boel nog eerlijk verdelen ook: het opgeschoren kop kapsel incl. petje in Melilla dumpen, de kopschopperige schriele mocro-poten naar Ceuta. Weg = weg.

chicago river | 28-01-19 | 15:37

Johan_Voorhaar | 28-01-19 | 15:25
China en Amerika kunnen ook leveren.

toetssteen | 28-01-19 | 16:19
▼ 3 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Eucalyppta | 28-01-19 | 14:56 | 2

Wat belet ze om hem gewoon op het vliegveld richting Marokko te zetten? Dat hij daar het vliegveld niet af komt en hier ook niet meer is niet onze zorg.

peterdh | 28-01-19 | 14:55

Met of zonder parachute boven Mocronië een vliegtuig uitduwen. NACademicus Cleaning Systems BV: voor grondige reiniging.

NACademicus | 28-01-19 | 14:52

Kunnen ze hem niet met een halve parachute boven Marokko droppen?

klowiepowie | 28-01-19 | 14:52 | 4

is niet nodig.. in Marokko is een EU enclave op Spaans grondgebied. daar ontschepen dat volk en via een hekwerk zo de poort uit werken... zijn ze meteen in het vader en thuisland met een Marokkaans paspoort

fikkieblijf! | 28-01-19 | 15:06

Je moet niet zo pochen met je reaguursel

Yalimba | 28-01-19 | 15:10

Nee, mag niet blijkbaar van berbaar/rutte. Maar ja, liegen mag ook niet. ;)

benjeallanggek | 28-01-19 | 15:18
▼ 1 antwoord verborgen

Weer zo'n pareltje.

lacucaracha | 28-01-19 | 14:52

Hier radicaliseer ik dus van.

Freddie Stobart | 28-01-19 | 14:51

Marra-kech is door de Verenigde Nazi's en de EU ontworpen als 1 richtingverkeer. Internationaal is afgesproken dat al uw democratische wetten ongeldig zijn en dat u iedere vijand van de westerse samenleving moet opvangen, huisvesten, levenslang verzorgen.

Terugsturen naar de terroristen-producerende landen is verboden, want die willen juist van dat terrorisme af. Bovendien geeft dat oponthoud op de vluchtelingenschepen van de fascistische NGO's, want ook die varen 1 richtingverkeer.

Jan Passant mk2 | 28-01-19 | 14:49 | 4

marakech gaat over migratie , en een marokkaan in de EU zonder EU paspoort is... een illegale migrant... een illigrant dus...
Het dondert toch niet wanneer hij naar de EU gekomen is? Een migrant is een migrant. Zijn marokaanse paspoort is het bewijs.

Nuchternederland | 28-01-19 | 15:06

Goed geinformeerde EUrocrat: de EU weet feilloos elk haartje te splitsen met als gevolg dat het niks uitmaakt waar de vijand van de westerse samenleving vandaan komt. Of hoe - of met wat voor papier dan ook.
Terugsturen MAG niet.
Eigenlijk is die EU dus veel gevaarlijker voor Europa (het werelddeel, niet het politieke monster) dan de terroristen-producerende bondgenoten van Brussel.

Jan Passant mk2 | 28-01-19 | 15:10

Eurocrat

Ehhh hij heeft een marokkaans paspoort, dus hij is een migrant. Simpel.
---
Migreren
Handeling waarbij archiefstukken worden overgezet van het ene systeem naar het andere, met behoud van hun authenticiteit, integriteit, betrouwbaarheid en bruikbaarheid.
---

peterdh | 28-01-19 | 15:43
▼ 1 antwoord verborgen

“België was toch al verloren grondgebied dus who gives a fuck.”
Precies dit.

Superior Bastard | 28-01-19 | 14:48 | 3

Ahja, niet dat dat grenst aan Nederland ofzo. Kortzichtig tot en met.

peterdh | 28-01-19 | 14:52

Ben in 15 minuten op de fiets in België...

Lochos | 28-01-19 | 15:02

Omdat, beste drum, deze meneer nu in NL gaat opduiken en misschien jou/ jouw familie wel pijn gaat doen. Of denk je dat geradicaliseerde zware criminelen alleen maar 24/7 bidden en knielen en niets doen, of een baantje in de vuilnisophaaldienst nastreven?

Nuchternederland | 28-01-19 | 15:05

Even denken.. meneer heeft geen Nederlands paspoort (meer), maar alleen een Marokkaans paspoort. Je zou zeggen dat meneer slechts 1 kant op kan... Marokko. Hoe men hier in Marokko omgaat is helemaal geen vraagstuk voor Nederland. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden en gezien de onwelriekende, pus lekkende staat van Nederland lijkt zacht heelmeesterschap hier beleid te zijn dat al een tijdje de boel aantast.

Claude_Vieaul | 28-01-19 | 14:48 | 4

Lez0n het gaat over België!!

Berbaar | 28-01-19 | 15:14

.. er zit geen grens tussen België en Nederland, althans niet eentje die werkt. Is met opzet gedaan, o.m. om te voorkomen dat marokkanen met marokkaanse paspoorten naar marokko gestuurd kunnen worden door onbevoegd-gekozen regeringen van deelstaten van de EU.

Jan Passant mk2 | 28-01-19 | 15:18

"Lez0n het gaat over België!!"

Maakt geen fuck uit berbaar. Maargoed loze kreten spuwen om iets te zeggen te hebben zonder daadwerkelijk iets nuttigs toe te voegen is jouw vakgebied.

peterdh | 28-01-19 | 15:45
▼ 1 antwoord verborgen

Iedereen is gelijk ( lett: wordt in gelijke gevallen gelijk behandeld ) voor de wet, maar de wet kennelijk niet gelijk voor iedereen.
Ben eigenlijk wel een beetje klaar met roverhoofdman daar in Marokko. Hoogste tijd om vanuit Europa de geldstromen die kant op helemaal stop te zetten totdat meneer eieren voor zijn geld kiest en onderdanen waarvan hier de nationaliteit wordt afgenomen gewoon terugneemt, zoals het hoort.

Graaisnaaiert | 28-01-19 | 14:47

Rubberbootje, kompas, net genoeg benzine om de kust te halen, paar flesjes water en dan net buiten de kustwateren van Marokko overboord van een marinefregat zetten. Wat zal het kosten? En laat Marokko dan maar eens zien of ze hem Europa weer in krijgen.

Bigi Bana Boy | 28-01-19 | 14:47 | 2

Mwoa dan wordt ie direct door seawatch weer richting Nederland gestuurd, maar laat het ons aub gewoon proberen, zien we wel waar zijn schip strand.

peterdh | 28-01-19 | 15:20

Marakech akkoord flikkerd direct door de mand.

Ray69 | 28-01-19 | 14:46

Is vast op weg naar het lieve Amsterdam. Wordt hij met open armen ontvangen

batvoca2 | 28-01-19 | 14:46 | 2

ja idd ! Groen links maakt geen onderscheid , niet eerlijk en zo

Baron de laclou | 28-01-19 | 14:47

er komen er nog 47 aan las ik vanochtend , althans dat is de verwachting en die gaan dus ook niet terug maar linea recta naar Halsema's Amsterdam .

Baron de laclou | 28-01-19 | 14:53

Toch raar dat het Spanje wel lukt om Marokkaans gajes terug te sturen over de straat van Gibraltar.

Johan_Voorhaar | 28-01-19 | 14:46 | 3

Omdat het hier slapjanissen zijn !!!!

geeratz8217 | 28-01-19 | 14:48

Ook in Spanje komen op dit moment een hoop bootvluchtelingen, Grote steden zijn zwart.

gato | 28-01-19 | 14:54

In het noorden van Marokko liggen twee Spaanse exclaves: Ceuta en Melilla. Marokko beschouwt deze exclaves en zeven onbewoonde eilandjes voor de Noord-Afrikaanse kust, samen de zogeheten Plazas de soberanía, en het eilandje Alborán als bezet Marokkaans grondgebied. Dus omdat het bbezet gebied betreft gaat dat ook weer de nodige problemen opleveren.....

lilluke halve hoan | 28-01-19 | 15:42

Guantanamo, daarom dus.

dyslexieman | 28-01-19 | 14:43 | 1

Precies. Gitmo is het enige krijgsgevangenenkamp in de hele westerse wereld - en krijgsgevangenkampen zijn nu precies de plaatsen waar je vijandelijke soldaten die je de oorlog verklaarden kan vasthouden tot de vrede uitbreekt.
17 of 27 jaar in een Belgische- of Nederlandse gevangenis zijn in een paar maanden voorbij, bovendien vinden zij het daar veel te leuk en steken de andere gevangenen aan met hun giftige islam.

Jan Passant mk2 | 28-01-19 | 14:46

Slecht idee. Een geradicaliseerde geweldadige crimineel zonder enig perspectief vrijlaten.

sjef-van-iekel | 28-01-19 | 14:42 | 2

Nee hoor, dat is officieel een goed idee. Want volgend de regels, dus wettelijk goedgekeurd.

Nuchternederland | 28-01-19 | 15:02

Oh. Nou dan is het goed. Nu slaap ik vast beter.

sjef-van-iekel | 28-01-19 | 15:06

Is er niet gewoon een hitsquad dat dit soort types ongezien naar de hel zend?
Er zijn vast wel vrijwilligers voor.

watergeus | 28-01-19 | 14:41 | 3

Bel het A-Team maar.

sjef-van-iekel | 28-01-19 | 14:43

Of Charles Bronson.

Rest In Privacy | 28-01-19 | 15:10

Ce ca! | 28-01-19 | 15:10
Yul Brenner deed ook niet zo moeilijk.

the namster | 28-01-19 | 16:05

Alle uitkeringen richting Licht-Getintië stop zetten tot ze hun wangedrocht terugnemen. Het is zo makkelijk.

Bobbbe | 28-01-19 | 14:40 | 6

Ze weten ook precies wie ze moeten laten gaan.

Mr.Crowley | 28-01-19 | 15:02

Lochos | 28-01-19 | 14:56
Dat is ook de enige reden dat Merokko wil dat alle nageboortes(sorry) nakomelingen een Marokkaans paspoort krijgen. Je kunt als Marokkaan trouwens makkelijk van je nationaliteit af voor je kinderen maar ja, dat doet er bijna geen een. En op deze manier gaan er dan miljarden terug voor de 'opvoeding en behuizing' van neefjes tot achterneefjes tot achterachterlijke neefjes etc.

miko | 28-01-19 | 15:12

@lochos, waarom sturen we dan überhaupt nog ontwikkelingshulp geld heen. Kunnen we dus *per direct* zowiezo mee stoppen.

peterdh | 28-01-19 | 15:22
▼ 3 antwoorden verborgen

Nu we het toch over Marokkaanse kansenparels hebben: de drie veelplegers die "toevallig" bij Raymond van Barneveld (via het dak) inbraken en zijn vrouw in elkaar beukten, konden gelukkig op clementie rekenen van de rechter: www.ad.nl/binnenland/lagere-straffen-...

wapster | 28-01-19 | 14:39 | 8

Dronken via een regenpijp 3-hoog een zolderkamertje binnendringen. Natuurlijk gelooft de D66 rechter dat.

ChatBot | 28-01-19 | 15:30

Dat men dat verhaal sowieso geloofd...
Weg kwijt geraakt..
Toevallig huis van Van Barneveld...
Sure...

NeetNormaal | 28-01-19 | 15:34

wapster | 28-01-19 | 14:39
De rechterlijke macht is totaal doorgeslagen. Welk een absurdisme!

toetssteen | 28-01-19 | 16:12
▼ 5 antwoorden verborgen

De meeste Belgen zijn dus net zo lafhartig als de meeste Nederlanders. Nou ja, zolang de familie Bali zich alleen tegen haar supporters keert zal het me worst wezen.

obominotie | 28-01-19 | 14:39

Van je familie moet je het hebben!

laurentius | 28-01-19 | 14:39

Hadden we maar geen Internationaal verdrag!
Dan hadden wij onze eigen grenzen nog. En zeggenschap over wie binnen te laten...

paost712 | 28-01-19 | 14:39 | 1

We hebben er een, Marrakesh. Maar dat is niet bindend behalve voor os.

Synecdoche | 28-01-19 | 15:28

Gewoon 100K aan een bananenrepubliek betalen voor opname met de garantie om hem nooit meer terug te zien.

Tronald_dump | 28-01-19 | 14:38 | 2

geen gek idee , denk dat je met 30K er ook al bent zeg ik als zuinige Hollander .

Baron de laclou | 28-01-19 | 14:49

een Pochie is goedkoper...

lovekila | 28-01-19 | 14:56

Rechts extremistisch moslimvuilnis

litebyte | 28-01-19 | 14:38 | 1

Heeft niets met rechts of links te maken... Gewoon extremistisch moslimvuilnis.

dreistein34 | 28-01-19 | 15:07

Wen er maar aan, we gaan nog veel meer van dit soort clusterfucks voor onze kiezen krijgen.

Parsons | 28-01-19 | 14:37 | 1

Dat is niet moeilijk voorspellen, met dat incompetente deugvolk dat zich leiders noemt maar ondertussen geen enkele verantwoordelijkheid neemt. En zich er volstrekt niet druk om maakt, zolang het niet bij hen in de straat gebeurt tenminste.

Zupschufter | 28-01-19 | 15:55

Dat zou een goed filmscript zijn: de Islamitische Flodders.
Lekker lachen man!

keestelpro | 28-01-19 | 14:37 | 4

Ja.. Met eentje er tussen die zich elke aflevering opblaast.

NiCeY | 28-01-19 | 15:03

Ik vind het ook een schitterend idee.

Wekkertje | 28-01-19 | 15:04

Uiteraard elke keer omdat er iets heel erg lulligs kleins tegenzit.

NiCeY | 28-01-19 | 15:04
▼ 1 antwoord verborgen

Iedereen is gelijk

Ronnie uit Helmond | 28-01-19 | 14:36

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken