Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

De NOS strijkt blanke Britse meisjesborstjes

Dat doen ze in Engeland (en Kameroen) toch anders

raarrr

Breast Ironing. Daar hadden wij hier op dit toxische mannenblog nog nooit van gehoord. Maar het is dus een manier om boobies te erasen bij jonge meisjes, zodat ze wat minder aantrekkelijk overkomen voor Het Andere Geslacht (wij dus). Komt vooral voor in alle tien de regio's van Kameroen en is ook waargenomen in West- en Centraal-Afrika, in Benin, Tsjaad, Ivoorkust, Guinee-Bissau, Guinee-Conakry, Kenia, Togo en Zimbabwe (dit hebben we opgezocht). En aangezien veel Afrikanen naar de UK gemigratiepact zijn, komt breast ironing nu ook in Engeland voor. Of het gebruik (beter misbruik) is overgenomen door de oorspronkelijke bewoners van Groot-Brittannië wordt uit het NOS-artikel niet duidelijk. Maar kennelijk wel, aan de NOS-foto te zien. Best raar, met zoveel (gratis) stockfoto's van Mensen van Kleur op het internet.

Arnold. Weer eentje voor je Zwartboek!

Social

Na de break een shocking SkyNews-repo uit 2016 over dergelijke Afrikaanse gruwelpraktijken (reconstructie, maar toch). Mocht u daar geen zin in hebben danwel bewust willen wegkijken van de malaise van de multicultuur, dan hier een link met louter poezengifjes.

Video uit 2016. Opgepast: gruwelijk

Reaguursels

Inloggen

Wat een achterlijke culturen bestaan er toch in de wereld. En (Noord) Afrika spant wel telkens de kroon.

benjeallanggek | 28-01-19 | 15:55
-weggejorist-
PamelaWray63 | 28-01-19 | 10:23

Toch wonderlijk die zelfhaat van de kartelpartijen.

oplichter | 28-01-19 | 09:40
-weggejorist-
Summer_Ruth | 28-01-19 | 08:46

Achterlijke gebruiken importeren we gaan er nog ver mee komen. Ik vraag me af wanneer we de middeleeuwen terug invoeren om deze waanzin te stoppen.

Lt-Kol Kilgore | 28-01-19 | 06:22

Multicultureel ?? Doe mij maar Monocultureel met zwarte piet .

Minus Richels | 28-01-19 | 04:49

Zegt vooral iets over mannen, en minder over de moeders die dit doen. En al helemaal niet over de meisjes die dit moeten ondergaan. Daar mag je wel eens over stilstaan.. de wereld die dit creeert..

MeneerGuggenheimer | 28-01-19 | 03:56 | 1

"Zegt vooral iets over mannen, en minder over de moeders die dit doen"

Leg uit, de moeder pakt een strijkijzer en bewerkt haar dochter. Hoezo zegt dit minder over haar? Ze is strafbaar bezig, ze is ongeschikt als ouder, etc. Hoe zegt dit minder ever haar. Ik snap je niet.

peterdh | 28-01-19 | 11:17

Blijf toch eens met je poten van andermans lichaam af. Jong en oud.

kloopindeslootjijook | 28-01-19 | 00:25

We are right and they are wrong. Stop met misdadig cultuur relativisme. Water stroomt omlaag, evolutie is waar, god bestaat niet, van rukken krijg je geen behaarde handpalmen, Jette is een lul etc.. etc.. Sommige dingen ga je niet meer over praten maar neem je aan als waar en je gaat verder.

pleemobiel | 27-01-19 | 22:46 | 1

Breast Ironing. 2019 is maar net begonnen maar deze gaat vermoed ik niet overtroffen worden in menselijke stupiditeit

misty pain | 27-01-19 | 23:00

Mijn hemel. Die mohammedanen verzinnen toch ook elke keer weer nieuwe manieren om hun haat richting vrouwen vorm te geven. Elke keer als je denkt dat het niet zieker en perverser kan, blijkt de realiteit nog veel zieker en perverser dan je had kunnen bedenken. Dank voor het voortdurend bevestigen van mijn stemkeuze (PVV/FvD).

Braboblanke | 27-01-19 | 22:07

Nooit van gehoord, wist niet dat het bestond. In een woord: ZIEK. Totale achterlijkheid. Vrouwenrechten worden in weinig landen gerespecteerd. Zelfs Scandinavie, waar vrouwen altijd veel invloed hebben gehad, worden de rechten van immigranten hoger gewaardeerd waardoor Zweden bijvoorbeeld van een van de veiligste landen ter wereld, nu een van de onveiligste is geworden. Importeren van achterlijkheid moet je verbieden. Geen enkele veroordeling tot nu toe en nogmaals, ik wist niet dat het bestond en heb totaal verbaasd gekeken en geprobeerd me in te leven in wat er gebeurde. Een muur tussen de VS en Mexico? Bouw er maar eentje in de Middellandse Zee en begin svp met het terugsturen van alle idioten die hier inmiddels gearriveerd zijn. Minder minder minder, nog minder en uiteindelijk geen enkele meer.

Angélica de Sancé | 27-01-19 | 21:34 | 1

Amen!

benjeallanggek | 28-01-19 | 15:57

Clitoris foetsie, borsten weg, verraden door je ouders, gedwongen huwelijk met 84jarige geitenhoeder, hatelijke schoonfamilie waarvan je een slavin bent...
Je kunt maar beter dood zijn. Dat is geen leven.

Accident_Prone | 27-01-19 | 20:40 | 1

De volgelingen van de satan ,laten geen kans voorbij gaan om de valse leer over de wereld te verspreiden.

pedro300 | 28-01-19 | 07:50

Zo zie je maar weer: als je Afrika importeert in Europa, dan redt je niet Afrika, maar creëer je een 2e Afrika.

R.I.P. Europa.

Johnweer | 27-01-19 | 20:19 | 1

Blijkbaar... Mijn hemel wat een achterlijkheid.

Dirk III | 28-01-19 | 14:14

De aarde zou met een aantal continenten minder een stuk beter af zijn. Misschien dat die stijgende zeespiegel toch nog niet slecht is.... Gauw de verwarming een graadje hoger draaien...

EUrofoob | 27-01-19 | 20:05 | 1

NOuals je in het westen des vaderlands woont ,veel geluk ,o wacht de evolutie gaat die mensen wel kieuwen aanbouwen

pedro300 | 28-01-19 | 07:52

Het 'oerwoud' importeren en dan verbaasd zijn dat daar ook de oerwoud rituelen bij horen.
Tja.......

Trouwens, werkt dit ook op 'billen'.....?
(ik vraag dit voor een kennis)

@xel | 27-01-19 | 20:04 | 1

Uw ervaringen graag bij een volgend topic!

Frau Merkel | 27-01-19 | 22:13

Zag ook eens een reportage (ik meen vanuit Somalië) waar ze de gewoonte hebben om meisjes onder dwang vet te mesten, want ze houden daar van dikke wijven of zo. Een meisje werd helemaal volgepropt met pap en om de aandacht van haar knappende ingewanden af te leiden werden haar vingers in een klem gezet.

sarcastro | 27-01-19 | 19:45 | 1

Oh en een andere reportage waarin ze vertelden dat het voor vrouwen gebruikelijk was om letterlijk zand in hun doos te wrijven omdat dat dan zo lekker schuurde voor de man met allemaal kleine wondjes tot gevolg, dat bericht in het kader van de Afrikaanse AIDS epidemie.

sarcastro | 27-01-19 | 19:54

Ze zeggen in dat filmpje dat het zorgt dat ze er minder aantrekkelijk uitzien voor mannen.
Maar zal me niets verbazen als het andersom was, in veel van die 'cultuurlanden' houden de mannen wel van een extra jong grietje.

Historicuck_Han | 27-01-19 | 19:22 | 1

Ja, een jonge maagd helpt tegen de aids, terwijl aids natuurlijk een westerse leugen is.

Analia von Solmsch | 27-01-19 | 19:39

Wat zijn ook alweer de voordelen van de multiculturele samenleving?

Is dit nog nieuws? | 27-01-19 | 18:36 | 1

Het in stand houden van dat piramidespel wat wij een economie noemen.

sarcastro | 27-01-19 | 19:47

Wat een zieke cultuur, bijna net zoiets als het besnijden in de Islam of het behandelen van dames voor 50% in vergelijking met het mannelijk gedeelte.
Allemaal voor preventie, voor mannen die zich niet kunnen beheersen.
.
Meisjes zijn in die cultuur alleen waardevol als ze als slaaf voor anderen kunnen werken, of verkocht/uitgehuwd kunnen worden aan oude mannetjes, of de prostitutie ingaan om geld voor de ouders binnen te halen.
En aangezien ze er genoeg maken, daald ook de waarde.

Rene046 | 27-01-19 | 18:33 | 1

Een mannenleven staat daar misschien iets hoger in aanzien, maar ik denk dat we wel kunnen stellen dat ze sowieso weinig respect voor leven en lichamelijk integriteit hebben, dat principe is toch meer een modern westers dingetje.

sarcastro | 27-01-19 | 19:47

Ondanks al deze geïmporteerde ellende, ook in het BBC artikel lekker geforceerd een WIT flashmeisje als voorbeeld tonen.

GormSuil | 27-01-19 | 18:26

Die smeerlappen steken hem ook in een hond of geit, maakt wel of geen tieten geen zak uit!
Dat vrouwen zich hier ook schuldig aan maken vind ik nog perverser. Zo zie je hoe verziekt die mensen zijn.

Accident_Prone | 27-01-19 | 18:21 | 4

wat dacht je van besnijden van vrouwen.. daar ben je dan als jong meisje/jongen.... je wil het eigenlijk niet, maar je ouders, je oma, en de rest van de familie moest het ooit doen, en nu mag jij er ook aan geloven, of je het wil of niet.
noem het maar cultuur of traditie...

Rene046 | 27-01-19 | 18:43

Dit is geen cultuur. Bij dat woord stel ik meandere dingen voor zoals kunst en beschaving. Geen beschaving betekent de afgrond in..

Accident_Prone | 27-01-19 | 20:29

AP, bij cultuur stel ik me ook heel andere dingen voor. Dit is....., ik ben sprakeloos.

Muuke | 28-01-19 | 00:58
▼ 1 antwoord verborgen

??? Wat is dit nu weer voor walgelijk ritueel. Ben ik net bekomen van de vrouwenbesnijdenis + dichtnaaien gat komt dit nu weer erbij. Notabene door vrouwen! Ja, sommige mensen hebben echt een lager IQ. Wat doe je dan eigenlijk hier, wat draag je bij aan de samenleving.

Badr Haary | 27-01-19 | 18:18

Over de NOS viel mij ook al op. Ze hebben na dit artikel van Geenstijl snel de stockfoto aangepast en erbij gezet dat het meisjes van Afrikaanse afkomst betreft ...

En het artikel direct naar een bijna onzichtbare plek op de site verplaatst ...

stichpimpelibok | 27-01-19 | 17:37 | 1

Het goede nieuws: GS heeft invloed op de NOS. Het slechte nieuws: de NOS durft het feitelijke nieuws niet te brengen.

radiatorknopje | 27-01-19 | 18:13

Die Femke gaat het straks alleen maar toejuichen, want het komt toch wel dichtbij zo.

Koekkeloere | 27-01-19 | 17:28 | 1

Ik weet niet of ze dochters heeft, maar kan me niet voorstellen dat een moeder dit toe zou juichen.

Muuke | 28-01-19 | 01:01

Ik neem aan dat de linkse deug brigades blij door de sraten rennen dit is nu de cultuur verrijking die ze zo graag willen.

Jacktheflipper | 27-01-19 | 17:19

Nou en. Laat ze elkaar lekker plat en dom houden,en laten wij zorgen dat ze dat in hun thuisland kunnen doen......

captainobvious | 27-01-19 | 17:13

Ik snap er even helemaal niets meer van; als ik de muziekzender(s) op heb staan (de kinders gebruiken die als achtergrond herrie) zie ik met zeer grote regelmaat dames van kleur (mag dat nog, Sylvana?) met fysiologisch onmogelijk zware glutei, tensor fascia lata en mammae, terwijl de middelrifjes dunner zijn dan een baby-armpje. Ofwel, een reet waar beide billen een eigen postcode nodig hebben, heupen waar een vliegdekschip jaloers mag wezen qua horizontaal oppervlak en de tieten welhaast uit de (te klein gekochte?) bh-tjes willen wippen bij elke zucht wind.
En in het land van oorsprong (mag dat dan nog wel genoemd worden, silly Syl?) gaan ze die borsten juist weg moffelen?
Raar volk, die afrikanen *vrij naar Asterix & Obelix

EEnzame SchizofrEEN | 27-01-19 | 17:02 | 1

Dames uit het artikel komen uit Kameroen. 20% Islam. Denk dat het uit die hoek komt.

Badr Haary | 27-01-19 | 18:20

Importeer Afrika en je wordt Afrika. Dus Amsterdam gooi de deuren maar open

ZwarteRiek | 27-01-19 | 16:56

De ontkenning is groot bij de deugmedia.

Ramsesz | 27-01-19 | 16:55

Hey seawatch.. nog bedankt voor de nieuwe buren. Dat wordt reuze gezellig.

Ton8695 | 27-01-19 | 16:33 | 2

Ligt inmiddels in AUGUSTA ANCH, in Italië. Staat in de lijst van afgemeerde schepen als 'Tug'. Kunnen er beter Tuig van maken.

EEnzame SchizofrEEN | 27-01-19 | 16:39

Thanks.

JohnWalker | 27-01-19 | 17:02

In de voortgaande unisextrend zou dit toch als positief moeten worden ervaren. Dit is gewoon een transgenderoperatie met minder geavanceerde middelen.

koter | 27-01-19 | 16:30
-weggejorist-
Niet links | 27-01-19 | 16:24 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Kenmerkend voor westerse, linksom voorgekookte deugmensen met een Novib-kalender op de koelkast, is de onvoorwaardelijke liefde voor Afrika en alles wat Afrikaans is. Al zo lang als ik leef (en da´s best wel een tijdje) slooft men zich in het westen uit voor Afrika, voor de `nobele wilde´; de miljarden die er in de afgelopen pakweg 60 jaar middels allerlei soorten collectes, acties, Live Aid-concerten, Band-Aid-concerten, marathon-uitzendingen op tv, promotie-toeren van Bob Geldof, middels duizelingwekkende bedragen aan ontwikkelings´samenwerking´ en ja, middels de verkoop van Novib-kalenders in dat onzalige werelddeel zijn gepompt, zijn inmiddels niet meer te tellen.

Mijn moeder verzamelde in de jaren ´50 al "zilverpapier" (ook wel bekend als aluminiumfolie, "voor de arme kindertjes in Afrika". Het is me overigens nooit duidelijk geworden wat er met die folie werd gedaan, of hoe dat spul ooit geld zou kunnen opbrengen.
Zelfs op mijn school stond in de gang een gietijzeren spaarpot in de vorm van een negerjongetje, dat dankbaar begon te knikken als je er een cent in gooide. Voor Afrika, uiteraard.

Die pre-occupatie met een werelddeel dat, ondanks generaties lange pogingen tot ontwikkeling, verantwoordelijk is voor de exploitatie en export van achterlijkheid, armoede, corruptie, wanbestuur, ellende, honger, stammenoorlogen, obscure religies en barbaarse gebruiken als hierboven beschreven, heb ik mijn leven lang al niet begrepen.

In deze tijd beleven we het twijfelachtige voorrecht getuige te mogen zijn van de apotheose van deze vorm van collectieve idiotie, of moet ik zeggen van deze fatale liefde: hele volksstammen van linksdraaiende, westerse deugmensen, vooral van de vrouwelijke kunne, sloven zich uit om tien-, nee, honderdduizenden voornamelijk mannelijke vertegenwoordigers van deze achterlijke, rampzalige "culturen" naar Europa te halen. Ze zetten zelfs zeeschepen in om deze grootschalige import van domheid, onwetendheid, primitief macho-gedrag en criminaliteit te kunnen verwezenlijken.

Zelden is de geschiedenis getuige geweest van zulk een bewust gecultiveerde vorm van zelf-destructie.

Peter Emile | 27-01-19 | 16:23 | 7

Helder betoog. We kunnen de boemerang terug verwachten.

JohnWalker | 27-01-19 | 17:01

Al die miljarden zijn ook hard nodig om de managers, kantoren op A1 locaties en 4WD te kopen. Uiteraard hebben de NGO’s ook markt comforme salarissen. Een goed doen is 1 ding maar het is geen roeping

Jacktheflipper | 27-01-19 | 17:25

Vele, vele miljarden en het heeft tot nog toe niets geholpen.Ja, Het meeste geld op zwitserse banken, vele, vele miljarden, komt uit afrikaanse landen.rarara....

Ben5570 | 27-01-19 | 17:45
▼ 4 antwoorden verborgen

En dit soort lieden zitten allemaal maar in het westen. Kan toch niet?

Dr_Johnson | 27-01-19 | 16:20

Ik heb soms het idee dat ik ontwaakt ben uit de matrix ofzo. Wat een bizar nieuws de laatste tijd.

sjef-van-iekel | 27-01-19 | 16:15 | 2

Het rijke westen heeft een aantal eeuwen in een bubbel geleefd. Kijk maar naar de massa van zombies die nog steeds gelooft dat ze in de realiteit leven.

Ton8695 | 27-01-19 | 16:19

Ja, echt he. Ik ben ook net bekomen van de vrouwenbesnijdenis. Ik dacht alleeb dat de clit.. rs werd weggehaald maar blijkbaar worden ze ook dichtgenaaid. Nu dit weer. Whats next? Benen er af zagen zodat ze helemaal niet meer het huis uit kunnen?

Badr Haary | 27-01-19 | 18:23

Update: NOS heeft op de app het roomblanke meisje vervangen door een negermeisje! Invloed van reaguurders? Dat zou heel mooi zijn...

Nimby_007 | 27-01-19 | 16:14 | 2

Oh? Hier op de vaste lijn nog niet...

EEnzame SchizofrEEN | 27-01-19 | 16:35

Veel interessantere vraag is, waarom is de eerste keus een blankmeisje.

lacucaracha | 27-01-19 | 21:57

Hey GS.. allemaal heel heftig enzo.. maar ff off topic.. waarom horen we in geen enkele media, incl GS iets over de gilet jaunes? In google is het bijna onvindbaar en de hele msm blockt het onderwerp? Toch zijn er ieder weekend enorme protesten. Maar in de msm vijver is geen rimpel te bekennen, behalve natuurlijk dat iedereen in zo'n geel hesje fascist en nazi is. Zelfs jullie berichten er helemaal niks over. Ik zou bijna denken dat jullie een memootje hebben gehad dat jullie daar niks over mogen roepen. De censuur in de EU begint goed op gang te komen. In mijn omgeving word ik bijna letterlijk verketterd en geëxcommuniceerd als ik de woorden geel en hesje in 1 zin gebruik. Doogewone mensen die helemaal koekwaus worden als ik ook maar een kritische noot uitspreek over het politieke kartel van oplichters en bedriegers en als ik actualiteiten aanstip mbt gele hesjes, wilders, baudet, trump.. dan ontstaat er regelmatig echte woede. Er is geen gesprek meer mogelijk. Dit begint best een beetje eng te worden.

Ton8695 | 27-01-19 | 16:12 | 10

De waard zijn gast | 27-01-19 | 16:47
En
am*dam | 27-01-19 | 17:28

Bedankt!

Ton8695 | 27-01-19 | 21:22

En wederom... enge tijden.. dat we dit soort informatie op deze manier moeten overdragen.

Ton8695 | 27-01-19 | 21:23
▼ 7 antwoorden verborgen

De bevolking daar gaat verviervoudigen en die komen allemaal hier naartoe. Wen er maar aan.

Patatter | 27-01-19 | 16:08 | 1

Slecht voor het milieu.

HaatbaardKnipper | 27-01-19 | 16:15

Alsof kleinere borsten die idioten ervan weerhouden om een meisje te verkrachten. Achterlijke cultuur, nuff said.
Mohammed pakte dat anders aan: die had gewoon seks met meisjes die nog geen borsten ontwikkeld hadden.

De waard zijn gast | 27-01-19 | 16:07 | 1

Of met jongetjes.

HaatbaardKnipper | 27-01-19 | 16:16

Zoiets als: miljoenen "Britten" geloven niet, dat de Holocoust plaatsvond?
De hedendaagse aanduiding van Europeese nationaliteiten is aan immigratie-inflatie onderhevig

am*dam | 27-01-19 | 16:07

Heb ook hierover een mail naar de NOS gestuurd. Een corrigerende tik over de vingers, zeg maar.
Als iedereen dat nu eens zou doen en dit een jaar lang zou volhouden....
Zal wel weer te veel gevraagd zijn.
Ik doe het iig wel...

Opblaas_boot | 27-01-19 | 15:55 | 2

Die mail kunt u beter naar iedereen die u kent sturen. De verandering begint niet bij de NOS, maar bij genoeg gele hesjes.

Ton8695 | 27-01-19 | 15:59

@ton: iedereen die ik ken denkt er net zo over. Het nieuws dient FEITELIJK te worden gebracht.
Dus wél naar de NOS mailen. Zeikert.

Opblaas_boot | 27-01-19 | 16:19

Iedere keer verbaast de totale achterlijkheid van dat continent me weer.

TheBigKirth | 27-01-19 | 15:51

Die Ans de jihadi pijpert heeft ook nauwelijks tieten.. Zou het?

Mark_D_NL | 27-01-19 | 15:46

Net als je denkt dat het niet nog gestoorder kan.......... ding ding, we got another winner, Johnny!

Kop Kaaz | 27-01-19 | 15:45

Mooi artikel, thanks!
Deze zin:
"Op het platteland is 13 jaar een normale leeftijd om te trouwen. Sommigen benaderen het vanuit een religieus perspectief. De profeet Mohammed trouwde immers zelf met een jong meisje, dus is het niet fout."
deed mij beseffen dat het jammer is dat Mohmmed niet uitsluitend jongetjes neukte. Dan hadden we nu niet zoveel elende gehad in de wereld.

De waard zijn gast | 27-01-19 | 16:22
-weggejorist-
myrna1965 | 27-01-19 | 15:42

De (jonge) mannen castreren is veel effectiever.

echtpaul | 27-01-19 | 15:38 | 1

Twee warme stenen en grillen die zooi.

Langshetrandje | 27-01-19 | 15:46

De gemiddelde AfroFemale heeft niet alleen te veel boobs. Ass Hip en Waist ironing gaan nog heel groot worden.

Tjemig | 27-01-19 | 15:37 | 1

Negerinnentieten zijn vaak pannekoekjes. Tegen zo'n reet kun je wel lekker aanduwen.

Trekbeest | 27-01-19 | 16:25

Waarom hangen die idioten hun lul niet in de frituur. Op 280 graden 10 minuten.

meneer der meneren | 27-01-19 | 15:34 | 2

met als uiteindelijk resultaat dat die onzin vanzelf uitsterft

tsunami69 | 27-01-19 | 15:37

meneer der meneren | 27-01-19 | 15:34
Welke olie gaat u daarvoor gebruiken?

Langshetrandje | 27-01-19 | 15:47

Kunnen de films van Ironman nu nog wel?

Mr_Natural | 27-01-19 | 15:28 | 1

Hahaha. Juist wel!

Opblaas_boot | 27-01-19 | 15:47

Ik ben ff de logica kwijt. De vrouwen moeten zich dus wikkelen in doeken, alleen hun ogen mogen zichtbaar zijn, strijken hun borsten, besnijden hun clitoris en dat allemaal om de man niet in verleiding te brengen. Europese vrouwen zijn kechs (allemaal), maar voor de rest gaat de integratie uitstekend en wil Halsema doeldragende vrouwen niet beboeten. Snapt zij nou echt niet dat zij hiermee deze achterlijke cultuur op die manier in stand houdt?

salsaparilla | 27-01-19 | 15:21 | 5

Je haalt Afrika en islam door elkaar. De meeste landen die in dat lijstje staan zijn overwegend christelijk.

koter | 27-01-19 | 16:28

Hear hear!

Datkanjenietmenen | 27-01-19 | 16:45

salsa
Natuurlijk snapt ze dat! Er steekt iets achter waar wij geen zicht op hebben ben ik bang.

CalamityJane | 27-01-19 | 17:07
▼ 2 antwoorden verborgen

Elite VN en EU: 'Omvolking' is de oplossing voor cultuurverschillen. Goed volk met kwaad volk mengen, verdeel en heers. VN Marrakesh pact.

JohnWalker | 27-01-19 | 15:17 | 3

Maar uiteindelijk mengt kwaad alleen met kwaad

burgertime | 27-01-19 | 15:25

Gooi je alle kleuren bij elkaar en je krijgt poepkleur met ook dito stank en overlast.

Johan_Voorhaar | 27-01-19 | 15:29

Nee, omvolking is dat blanken geen kinderen meer krijgen. Dit is de oplossing voor kapitalisme en ongewenst veel vrijheid, niet voor cultuurverschillen, want alle culturen zijn gelijk. Denk aan een vegetariër en een kannibaal, die zijn hetzelfde.

Angel_eyes | 27-01-19 | 15:36

Mooi voorbeeld van de waardevolle bijdrage van islam aan de wereld. Helaas blijkt al een paar honderd jaar dat er niet meer in zit.

npo | 27-01-19 | 15:08 | 3

Islam, ik ben de eerste om de islam er met de haren bij te trekken maar hier gaat het om inheemse volklore en culturele vruchtbaarheidsrite.

Johan_Voorhaar | 27-01-19 | 15:31

Goed zo Johan. Ik ben ook falikant tegen de islam. Alleen laten we het wel op een oprechte, intellectuele en integere manier dat (en dit) debat voeren.

Trans_Fimmermans | 27-01-19 | 15:56

Afrika gonna Afrika, of het nou christelijk, islamitisch, of niet religieus is.

Sceptische_autist | 27-01-19 | 17:39

Ahja, dus nu moeten wij dat probleem oplossen? Of nu moeten wij al die mensen hier heen halen om te laten zien dat ze het zoveel beter kunnen hebben? 't is een beetje surrealistische samenwerking van groen/import/multikul/gutmensch etc .... Hoe zijn wij in vredesnaam in een positie beland dat dit voor ons relevant nieuws is?

peterdh | 27-01-19 | 15:07 | 1

Hoe meer mannen naar Europa des te minder platte tieten in Afrika.
Soort me to.....

Rene046 | 27-01-19 | 19:21

Waar gaat dit over?
Ben poezen aan het kijken.

nonloso | 27-01-19 | 15:05

Soit. Gebeurt weldra allemaal in den verre; buiten de eu-grenzen..

Shareholder II | 27-01-19 | 15:04

Friesland. 15-Jarig fietsend meisje in haar arm gestoken vanuit een tegemoetkomende auto. Dat is waar ik woedend om wordt. Wat dat importgajes elkaar aandoet laat me koud.

Nivelleermarionet | 27-01-19 | 15:01 | 4

Gutmenschen kan het ook niet schelen wat immigranten elkaar aandoen. Als ze de blanken maar vervangen, want die zijn allemaal Adolf Hitler.

Angel_eyes | 27-01-19 | 15:04

Plus veel. Zoek het ff lekker zelf uit. Is het ons pobleem? Driewerf NEE!

Opblaas_boot | 27-01-19 | 15:14

Is die uit Castricum en Egmond nog niet gepakt?

Muuke | 28-01-19 | 01:16
▼ 1 antwoord verborgen

Ze worden bij de NPO met de dag pissiger dat er dag in dag uit terechte kritiek wordt geuit op het web. Het lijkt erop dat het enige middel dat ze rest is fatsoenlijke mensen pesten met foto's van blanken in een setting waar donkere mensen toch echt de hoofdrol spelen.
Ga zo door NOS met je uitlokgedrag en gedram.

bodemloos | 27-01-19 | 15:01

Wie zijn er eigenlijk geraadpleegd toen 'we' besloten dat we een multiculturele samenleving moesten nastreven?

marcoplarco | 27-01-19 | 14:58 | 3

@marcoplarco | 27-01-19 | 14:58 |
U en mij in ieder geval niet.

Sjefke7807 | 27-01-19 | 14:59

Nou, de marxisten besloten dat de verdorven kapitalistische westerse cultuur dood moest, en dus werden andere culturen gewapeniseerd en tegen de gastcultuur ingezet.

Angel_eyes | 27-01-19 | 15:02

Hans Janmaat had (1980?) kritiek op de multiculturele samenleving en hij vond dat het gevraagd moest worden. Hij werd massaal uitgelachen en genegeerd.

helodia | 27-01-19 | 21:48

Oooh, mensen van kleur, jullie kunnen zo primitief zijn. Ik zou jullie nooit op mijn kippen laten passen. Ja, Stevie Wonder wel, natuurlijk.

RickTheDick | 27-01-19 | 14:56 | 1

Pas maar op want Stevie Wonder heeft zelfs auto gereden. Wel op een groot vlak terrein van een luchthaven, maar toch.

Nivelleermarionet | 27-01-19 | 15:19

Als je de derde wereld importeert , word je de derde wereld.

Want die mensen nemen hun ideeën mee naar Europa en velen zullen niet integreren maar hun waarden/normen/levenswijze vasthouden.

Kaskensj | 27-01-19 | 14:53

'Britse meisjes'... jaja...

Ton8695 | 27-01-19 | 14:53 | 1

Ja, zo waren er ook "Nederlanders" onderdeel van IS volgens de Media. Dit waren echter allemaal Noord-Afrikanen van geboorte. Het verraad van Nederland zit heel diep bij veel mensen.

helodia | 27-01-19 | 21:52

"Of het gebruik (beter misbruik) is overgenomen door de oorspronkelijke bewoners van Groot-Brittannië wordt uit het NOS-artikel niet duidelijk"

Dat viel mij ook op. Beetje onduidelijk.

Mark van Leeuwen | 27-01-19 | 14:50 | 1

Ja hoor heel onduidelijk

Sceptische_autist | 27-01-19 | 17:40

Is dit net zoiets als planking?

Cheeky Bastard | 27-01-19 | 14:45

De NOS wil de burger doen geloven dat dit barbaarse en debiele gebruik wordt uitgevoerd door blanke Britten, terwijl de echte daders Afrikaanse negers zijn.
Dat is dus een valse en leugenachtige wijze van berichtgeving die niet geaccepteerd kan worden.
De verantwoordelijken dienen ontslagen te worden, want het beroep van journalist onwaardig. Minister en staatssecretaris, doe iets!

kempenaer | 27-01-19 | 14:44 | 2

Heb wederom reeds een mail gestuurd naar NOS.
Als iedereen hier dat nu eens zou doen, een corrigerende tik over de vingers naar de NOS over ieder onderwerp wat niet correct wordt weergegeven. Dat zou een mooie aktie zijn. Gewoon een jaar lang volhouden.

Opblaas_boot | 27-01-19 | 15:50

Goed gedaan, respect voor jouw actie! Super!

kempenaer | 27-01-19 | 17:10

Zou de trend die is ingezet met PC en SJW's nog te keren zijn? Ik heb er een hard hoofd in en zie de toekomst met afgrijzen tegemoet.

Ben Hetzat | 27-01-19 | 14:44 | 1

@Ben Hetzat | 27-01-19 | 14:44 |
U bent niet de enige. En aan de States krijg ik dit soort waanzin via de Skype ook al tijden niet meer uitgelegd. Ik houd mijn hart vast voor de toekomst...

Sjefke7807 | 27-01-19 | 15:01

Het spijt me zeer, echt waar.
Ik kan er niet langer wakker van liggen. Er is altijd wel iets. Nu weer breast ironing. Ik zou zeggen: zoek het lekker uit, kom in opstand. Je kunt er ook voor kiezen om hieraan NIET mee te doen.
Wij in het Westen hebben onze eigen problemen.

Opblaas_boot | 27-01-19 | 14:42 | 4

"Ik zou zeggen: zoek het lekker uit, kom in opstand"
@ Opblaas_boot
Of stem met z'n allen eens een keertje PVV of FvD; wie weet wat er dan gebeuren kan

telelezer | 27-01-19 | 15:09

@mokum enz. In ieder geval geen breast ironing. Is verantwoording van de ouders. Je kiest er voor om het te doen of niet. Nogmaals: niet mijn probleem. Moeten we verdomme alle misstanden van die achterlijke cultuur op onze schouders nemen? Is dat ook geen colonialisme? Waren we toch zo op tegen? Zelf oplossen. Val mij er niet mee lastig.

Opblaas_boot | 27-01-19 | 15:20

@telelezer: inderdaad. Maar alleen om te voorkomen dat dit soort achterlijk gedrag hier gaat plaatsvinden. Ik hoop dat de PVV of FvD plus veel stemmen krijgen.

Opblaas_boot | 27-01-19 | 15:24
▼ 1 antwoord verborgen

Ik heb me altijd al afgevraagd hoe het toch kan dat negers allemaal zo'n grote piemel hebben. Er begint me nu iets te dagen.

VanBukkem | 27-01-19 | 14:41 | 1

Warme steen er tegen houden?

Mark van Leeuwen | 27-01-19 | 14:48

Ow, dan zullen dez praktijken niet meer voorkomen. Gelukkig dat er een Youtube termijn is voor mensen waar het brein zich dagelijks bij het ontwaken zich reset. Lekker comfy wel hoor.

Acar_ketimun | 27-01-19 | 15:20

Als het dan toch over de NPO gaat, die weet ook te melden dat 5% van de ‘Britten’ niet gelooft dat de Holocaust is gebeurd. Goh, over wat voor ‘Britten’ zou dit gaan?

radiatorknopje | 27-01-19 | 14:40

Die poezengifjes zijn geniaal

geen koning | 27-01-19 | 14:38

Vanwege al die ellende die Afrikaanse (en andere) vrouwen moeten ondergaan, zou men zich beter kunnen afvragen hoe die Afrikaantje (en andere) lullen moeten worden aangepakt.

ljcoster | 27-01-19 | 14:38

Kinderen besnijden, kindbruidjes en nu dit weer. Leuk die multiflauwekulti.

de uitbater | 27-01-19 | 14:35 | 2

Rare jongens die Afrikanen. Maar in deze jubeltijd der diversiteit bedoel ik er niet te snel over te oordelen hoor. Ik kijk wel uit. Men doet maar.

Shareholder II | 27-01-19 | 14:34

Uit het NOS artikel: "Het waren volgens haar allemaal Britse staatsburgers."

Oh, gelukkig maar. Nu kan het in ieder geval niets met immigranten/moslims/derdewereldlandiërs te maken hebben!

K. Letskoek | 27-01-19 | 14:33

Voor ons afschuwelijk. Voor hen niet meer dan traditie en zelfbescherming. Het bestraffen van meisjesverminking zal ongetwijfeld beschouwd worden als ongewenste blanke inmenging in hun cultuur. Wij, barbaarse blanken, straffen onze vrouwen door hen de traditionele “””behandelingen””” te ontzeggen. In hun ogen zijn wij de wilden. Het zij zo. Snel, extra ontwikkelingshulp sturen.

Nivelleermarionet | 27-01-19 | 14:31 | 2

Onze cultuur bestraft vrouwen door ze te dwingen op hoge hakken te lopen, dan rennen ze niet weg.

ugur | 27-01-19 | 14:45

ugur, inderdaad. Ik hoop dat ze onder last van D66 en consorten onder druk van de #metoo beweging alle schoenen met hakken verbieden. Want dan stemt 49% van de Nederlandse bevolking nooit meer D66. Dan komt het namelijk ineens allemaal heel dichtbij bij ze.

peterdh | 28-01-19 | 07:33

Is dat diezelfde visie op vrouwen als die besnijdenis van jonge meisjes.. je snijdt alles weg wat mogelijk lust kan geven en zo'n klein gaatje dat overblijft is altijd zoveel prettiger voor het genot van de man dan een groot gapend.. na het baren van 5 kinderen.. en die man is nodig om voor te bestaan.. dus nu komt er een cultureel erfgoed bij.. borsten.
Eigenlijk zegt zo'n volk dan... we willen geen vrouwen! maar iets om voort te planten en mannelijke lusten te bevredigen die meteen ook dan voor die voort panting zorgt..
lijkt mij dat deze volkeren misschien op de hoogte worden gebracht van K.I. dan kunnen die achterlijke gebruiken achterwege blijven..

fikkieblijf! | 27-01-19 | 14:28 | 1

Ik weet niet hoe het bij jou zit waarde Fikkieblijf, maar ik gun dit soort met virulente vrouwenhaat behepte kerels altijd iets met een heggeschaar en afknippen... usnaptwel

EefjeWentelteefje | 27-01-19 | 15:07

Op de website en app hebben ze het plaatje veranderd. Er staat nu een lichtbruine schouder van een liggend meisje op. Ook niet echt duidelijk om welke bevolkingsgroep het gaat.

Stormageddon | 27-01-19 | 14:28 | 1

Het is vooruitgang, onder druk van Twitter en Geenstijl. "Bij Alkmaar begint de victorie." We veroveren de NOS weer terug op de deuginquisitie.

Sitting_targets | 27-01-19 | 14:35

Om te voorkomen te worden uitgemaakt voor racist e.d., is het volgende geïmporteerde pittoresk-inheems gebruik dat ik hoor te respecteren misschien kannibalisme? Ik verbaas me nergens meer over.

isitsoornot | 27-01-19 | 14:27

Dat kleine mannetje staat in de CO2-uitstoot van zijn kleine zusje, dat lijkt ook niet gezond.

Watching the Wheels | 27-01-19 | 14:27

Let wel: bij het NOS-artikel over die Parijse balkonklimmer die een baby redde was het ineens wel een 'Malinees' en geen Fransman.

Phat_Phuc | 27-01-19 | 14:27 | 2

Somalinees?

Langshetrandje | 27-01-19 | 14:30

Soros en de NOS zijn rabiate tegenstanders van oorspronkelijke Europeanen.

kempenaer | 27-01-19 | 16:57

Als je denkt dat het niet achterlijker kan met die pislamzooi kom je toch weer bedrogen uit. Ik kijk niet naar de beelden maar hier moet GVD toch iedereen piswoest om worden!

Tiltetapper | 27-01-19 | 14:27 | 1

Heeft niet zoveel met islam te maken. Is etnisch dingetje.

Sceptische_autist | 27-01-19 | 17:43

Over 10 jaar moeten hier alle vrouwen met 12 ringen om de nek, of een schotel in de onderlip. Leve multikul!

Jos Tiebent | 27-01-19 | 14:23 | 3

De naam "Peniskoker: voorspelt ook niet veel goeds.

Rest In Privacy | 27-01-19 | 14:28

Wordt hier eventjes geïnsinueerd dat andere culturen minderwaardig zijn? Nee toch hé. Anders moet ik de diversiteitspolitie bellen.

Hollende_Kleurling | 27-01-19 | 14:31

@ Hollende_Kleurling | 27-01-19 | 14:31
Bluf!
:)

Rest In Privacy | 27-01-19 | 14:33

GVD, wat een achterlijk, achterlijk volk zeg. Alle idioten die genitale mutilatie doen, zijn fucking randdebielen en moeten worden geridiculiseerd en zeker niet in Europa worden opgenomen.

PijlVader | 27-01-19 | 14:22

Soort transgender gedoe, maar dan op zijn derdewerelds.

bqbq | 27-01-19 | 14:20

Ik kan het niet, wil het niet en ga het niet zien.
Welke onmensen doen zoiets hun medemensen, kinderen nog, aan? Ik kan er werkelijk niet bij met mijn hoofd en hart dat dit soort praktijken gebeuren. Dat we dit laten gebeuren.

En wij importeren dat soort gajes maar hier naar toe. En we moeten ons schuldig voelen vanwege alle auw en pijntjes en ontmenselijking van die volwassenen daar.
En intussen doen diezelfde volwasennen dit deze meisjes aan. Maar je mag er als blanke Westerling niets van zeggen wat het is niet jouw cultuur.

En waar zitten die schijt VN en die bagger humanitaire hulp maffiosi nou he?
Maar wel die kutklimaat teringzooi door je strot willen duwen,

VictimaDelAmor | 27-01-19 | 14:20
-weggejorist-
RobinVan77 | 27-01-19 | 14:18 | 2

Net opgezocht.
Alle genoemde landen zijn OIC landen.
Alle genoemde landen zijn dus moslimlanden. Met Sha'ria.

Ik voorspel alvast.
De EU en het VK gaan hier NIKS aan veranderen!!! We gaan in de komende jaren een toename van islamitisch barbarisme zien.
Waarom?
Nou, hierom.
Omdat het zo is afgesproken.
Lees.
eeas.europa.eu/headquarters/headquart...

gaffelbaard | 27-01-19 | 14:16 | 1

DENKiaanse teksten zijn van toepassing:
"Wen er maar aan."

Langshetrandje | 27-01-19 | 14:34

Er is geknokt en gestreden op alle fronten in Nederland om van Kinderarbeid af te komen en daar kwamen wetten voor.
Er is geknokt en gestreden op alle fronten in Nederland, teneinde Vrouwen kiesrecht te geven.
Er is geknokt en gestreden op alle fronten in Nederland, voor vrijheid van meningsuiting.
Er is geknokt en gestreden op alle fronten in Nederland, voor scheiding van Kerk en Staat.
Er is geknokt en gestreden op alle fronten in Nederland, teneinde een vrij en goed leefbaar Nederland te krijgen, waar armoe niet meer zou bestaan.
Alles ging goed en toen kwam die ettuR I II III en straks IV en alles gaat fout.
Nederland Exit.
Nederland Grenzen dicht.
Nederland Weer van Nederlanders die aan één paspoort genoeg hebben en er nog trots op zijn ook.
Wil je dit dan kan je alleen op de PVV stemmen, zelfs met dat klote rode potloodje en papiertje in een linkschcorrupt stemlokaal.

Theo-Pim-Riv | 27-01-19 | 14:16 | 1

Vrouwenkiesrecht blijkt achteraf niet zo goed te werken.

kempenaer | 27-01-19 | 16:55

Werkt dit ook op de man-boobs van vatsige witte mannen? Ik stel voor dat we dit verplichten (als goed bedoelde beloning natuurlijk) voor elke politicus die tegen een gevangenisstraf van minimaal 10 jaar op dit soort praktijken stemt.

WammesWonder | 27-01-19 | 14:15

Judith Salvini zal het allemaal wel weer hysterie vinden

r frier tuck | 27-01-19 | 14:15
-weggejorist-
eikenloof | 27-01-19 | 14:14

Ook schijnt men Aids te kunnen genezen, door het verkrachten van maagden.
Of men eet een Albino op voor magische krachten.
En dan maar zeiken over zwarte Piet.
Wie is er nu van het padje af?

Rest In Privacy | 27-01-19 | 14:13 | 2

@ azijnseikerT | 27-01-19 | 14:18
Bedankt voor het delen. Net als je denkt dat het niet gekker kan.

Rest In Privacy | 27-01-19 | 14:26

ce ca
Ongelogen. Hier staat Castello di Fonterutoli 2011 te kameren voor slachting hedenavond. Geen somalische albino daarbij maar simpele puttanesca.

Langshetrandje | 27-01-19 | 14:28

@ Langshetrandje | 27-01-19 | 14:28
U heeft duidelijk smaak. *plop* en eet smakelijk voor zo.
Albino vlees zal net als de rest wel naar kip smaken. Hier op tafel een Engelse (varkens) roast vanavond.

Rest In Privacy | 27-01-19 | 14:37

Ce ca! | 27-01-19 | 14:3
Was vlak voor de "burgeroorlog" in Rwanda volgens mij in 1991. Daar is mij toen mensenvlees aangeboden (er werden toen al veel slachtpartijen aangericht, je kon aan de netten in rivier zien of het onrustig was geweest die nacht). Heb een trackrecord qua voedseldurfal, maar hier trok mijn lijf destijds toch een lijn...

Langshetrandje | 27-01-19 | 15:05
▼ 5 antwoorden verborgen

Het moment dat een stel achterlijke bosjesmensen de grens oversteken zijn het geciviliseerde personen die de waarden en normen overnemen van een westers land. Wat denk je zelf. Niet zo verbaasd doen.

azijnseikerT | 27-01-19 | 14:12

Nog geen politieke partij over gehoord!
Neen, zelfs BIJ1 niet.

demaup | 27-01-19 | 14:12 | 1

Tuurlijk niet. BIJ1 heeft een akkoordje met islamieten. Als ze hier iets negatiefs over zeggen, schoppen ze tegen het zere been van een deel van hun achterban. Gaat dus niet gebeuren.

En daarbij, Sylvana heeft het alleen op blanken gemunt en deze meisjes zijn dat niet.

gaffelbaard | 27-01-19 | 14:32

En volkeren met zulke praktijken halen we Europa binnen?
Ja, en Ies Koeltoer.
Mooi man! Lang leve de niet-geintegreerde en van primitieve gebruiken doordrenkte multi-culturele samenleving.

ljcoster | 27-01-19 | 14:12

Hoveel gekleurde mensen zouden er naar de NOS kijken, vraag ik mij af?

Beefbus | 27-01-19 | 14:11 | 3

Veel. Vuurrood van woede.

BrabantsVerzet | 27-01-19 | 14:14

Veel, was nog niet zo lang geleden bij een buitenlandse familie in Amsterdam-west, die alleen maar naar NPO 1, 2 en 3 keken. De kinderen spraken perfect Nederlands, terwijl de ouders vrijwel geen Nederland spraken. Toen ik vroeg hoe het kon dat die kinderen beter Nederlands spraken dan leeftijdsgenootjes en zelfs geen Amsterdams accent hadden, was het antwoord dat ze altijd de NPO aan hadden staan en nooit een buitenlandse zender en dat daar bewust over nagedacht was om het taalgevoel bij die kinderen te ontwikkelen.

Watching the Wheels | 27-01-19 | 14:23

Watching the Wheels | 27-01-19 | 14:23

Lul toch op, jij hebt zogenaamd het onmogelijke meegemaakt, wishful thinking!

Foxcave | 27-01-19 | 14:34

Cultuurverrijking

Upendo | 27-01-19 | 14:11

Ik maak gebruik van mijn witte privilege om weg te kijken.
*op poezengifjes klikken doet*

Hollende_Kleurling | 27-01-19 | 14:07

En de NOS gaat verder met het gladstrijken van alle potentiële etno-ras-afkomst-kleur-religie-indicators die mogelijkerwijs door hardcore-deugprimaten als racistisch stereotyperend en kwetsend mogelijkerwijs zouden kunnen worden gezien worden kunnen.

gein_zörreg | 27-01-19 | 14:06 | 1
-weggejorist en opgerot-
RobinVan77 | 27-01-19 | 14:05 | 1

Binnenkort bij de NOS: Britse meisjes lijden onder duivel-uitrokingsrituelen van de grote tutti-tutti magamba. Die inclusiviteit wordt steeds lachwekkender.

kotelet | 27-01-19 | 14:05

Waarom staat er een roomblank meisje bij? Wat hebben wij hiermee te maken? Dit is toch een ding van negers?

Nimby_007 | 27-01-19 | 14:04 | 1

Precies hetzelfde viel mij ook op. Het hele artikel gaat over "Afrikaanse tradities'* en we zetten er een foto van een zielig kijkend BLANK meisje bij.

"BRITSE meisjes" zodat we de échte oorzaak niet hoeven te noemen: Somalisch Islamitische achterlijkheid.

Wel bijzonder dat de deugmedia durven te noemen dat deze mishandeling door VROUWEN wordt gepleegd. Wel moet even worden vermeld dat het is om ongewenste MANNELIJKE aandacht te voorkomen. Want vrouwen zijn altijd slachtoffer van mannen.

*Afrikaanse Tradities, die moeten wij respecteren want anders zijn wij koloniale blanke overheersers. Dat Sinterklaas ONZE traditie is doet er niet toe, want wij blanke mensen moeten ons maar aanpassen..

klimgek | 27-01-19 | 16:05

Ja maar, degene die dat doet, de moeder, die is toch ook zwart? En dan is het toch nooit fout? Want niet-Westerse culturen zijn een verrijking, dat heb ik inmiddels geleerd. Maar ik ben nu een beetje in de war. Mag ik dit gestrijk wel afkeuren, of ben ik dan een racist? Ik wil Wilders niet in de kaart spelen, door marteling af te keuren. Dat zou vreselijk zijn.

BrabantsVerzet | 27-01-19 | 14:02 | 1

Inderdaad, vreemd dat die elitaire, academische Deugers deze deugspagaat niet opmerken. Deug principes blijken oneindig rekbaar.

klimgek | 27-01-19 | 16:09

In zwart Afrika wordt Breast Ironing gebruikt om te voorkomen dat jonge meisjes worden verkracht door geile zwarte mannen die hun lul niet in bedwang kunnen houden.
En net die ene keer dat een stock foto van een negerin wat toepasselijk zou zijn gebruiken ze een stock foto van een blanke vrouw. Het lijkt D'66 wel daar in het Verenigd Koninkrijk dat ze de olifant in de kamer niet durven te benoemen.

Osdorpertje | 27-01-19 | 14:01 | 2

Afrikaanse mannen... Het is dat ik geen zin heb in een ban. En dan de Arabieren... Maar die zijn ook geen ban waard.

BrabantsVerzet | 27-01-19 | 14:03

@BrabantsVerzet | 27-01-19 | 14:03
En dan zit je nog anoniem op GeenStijl. Stel je voor dat en in het Britse House of Parliament zit, dan kan je helemaal niets meer zeggen.

Osdorpertje | 27-01-19 | 14:10

Dat doen die Afrikaanse vrouwen dus omdat ze hun mannen kennen. Net als bij hoofddoeken. Het is in en in triest maar in die culturen is het kennelijk van levensbelang dat je geen sexuele signalen uitzendt. Die mannen zijn doorgaans nog 'in natuurlijke staat', geen enkele vorm van beschaving en alleen op directe instincten reagerend. Dan is het ironisch dat het gros van de immigranten uit dit soort mannen bestaat. Die door roomblanke natte poezen verwelkomd worden. Deze maatschappij is helemaal van het padje af.

Sans Comique | 27-01-19 | 13:59 | 2

Zo gauw er een paar kinderen zijn, smeren ze 'm. Dus heel dom zijn ze nou ook weer niet.

BrabantsVerzet | 27-01-19 | 14:07

Wanhopige vrouwen maken gekke sprongen.

kempenaer | 27-01-19 | 16:42

Heerlijk hè dat multiculti.

Billy24 | 27-01-19 | 13:58

Ze weten het zelf ook niet bij de NOS, want even verderop word geschreven dat het meisjes van Afrikaanse afkomst zijn.

Dan denk ik: racisme! En, haatzaaien!
Waarom?
Omdat door te schrijven over 'Britse' meisjes en daarbij ook nog eens de foto van een blank meisje te plaatsen, de NOS poogt mensen te laten geloven dat deze walgelijke praktijken iets 'brits' zou zijn, dat deze mishandeling door Britse blanke mensen uitgevoerd worden, en dat de importcultuur waar deze meisjes uit komen er echt eerlijk waar heus niets mee te maken heeft.
Daarom. De NOS is aan het haatzaaien.

gaffelbaard | 27-01-19 | 13:58

Dit is soooo niet Nederland......

AdPatat1960 | 27-01-19 | 13:56

goh je zal maar een wijf uit somalië, wonende te midden Afrika, getrouwd op je 9de met een arabier en zodoende een moslima te zijn, klit eraf gesneden, tieten gestreken en een pinguïn pak aan, 5 kids baren, 3 andere vrouwen, wekelijks in elkaar gemept worden om vervolgens na je 35st gedumpt te worden door baasje na 3 keer wat te brullen.

Feministen vooral deze achtelijkheid blijven ontarmen!

allesofniks | 27-01-19 | 13:56 | 6

De Afrikaanse vrouwen ondergaan dit vrijwillig. Dat is ook hun recht. Kolonist!
BrabantsVerzet | 27-01-19 | 14:09

U heeft het filmpje waarschijnlijk niet durven kijken. Ziet er niet vrijwillig uit hoor!

Jos Tiebent | 27-01-19 | 14:21

Gregovic | 27-01-19 | 14:16
U moet even onderzoek doen naar heksenvervolging in Duitsland...
Bovendien, sarcasme mijnerzijds bij eerdere tegel.

Langshetrandje | 27-01-19 | 14:24

@Randje
In Engeland heb je nog steeds dorpen met de heksenwip.

Jos Tiebent | 27-01-19 | 14:28
▼ 3 antwoorden verborgen

.. wie met kwade/Deugende opzet barbaren importeert om de eigen "cultuur te verrijken", die is schuldig aan de her-invoer van achterlijke gebruiken, derdewereld corruptie en uiteraard het oude bekende fascisme in een nieuw jasje om dat allemaal recht te praten en kritiek te veroordelen.

Jan Passant mk2 | 27-01-19 | 13:55

Vreemde luchtjes in de portieken, vreemd lopende meisjes als ze net terug komen van vakantie en vreemd gegil op was/strijkdag.
Wat een verrijking toch!

Petrus Poortwachter | 27-01-19 | 13:55 | 1

.. hoort allemaal bij de multiKul en wie daar vragen bij stelt is een racist

Jan Passant mk2 | 27-01-19 | 13:57

Las het paar dagen geleden al op Reddit.
1 reaguursel naast de gebruikelijke bleef me bij en was volgens mij ook precies hoe de borsten strijkers er zelf over denken:
“De veelal moeders die dit doen denken op zo’n manier hun dochters een betere kans in het leven te geven, schaamtevrij omdat de echte straf vaak na een verkrachting komt binnen deze ‘stammen’, een betere kans op school, werk en derhalve een betere kans op een vruchtvolle toekomst”

Echt, je zou het haast nobel gaan vinden, die tietverbranders en hun manier om hun dochters, nichtjes of kleindochters te helpen richting een mooi leven!
Zonder borsten dan, dat wel.

Ashtrey | 27-01-19 | 13:54

Toch niet zo´n gek idee die Brexit? Grenzen nu maar dicht tegen nog meer achterlijkheid. Beetje te laat eigenlijk.

Jahowiseffe | 27-01-19 | 13:53 | 1

.. Brexit komt inderdaad veel te laat om dat reeds door den vijand overgenomen eiland te redden van islam, barbarisme en globalisme. Binnenkort ook in dit theater.

Jan Passant mk2 | 27-01-19 | 14:01

Kunnen ze, na de klit verwijderd te hebben, in één moeite door niet meteen de borstjes afzetten? Ze zijn er achterlijk genoeg voor.

gestoptmetroken | 27-01-19 | 13:52 | 1

Wel meteen heel genderneutraal.

Europees_Aanbesteed | 27-01-19 | 13:54

Dit is wel zo geforceerd policor dat het fakenews wordt. Zo kennen we de NOS weer, die schamen zich nergens meer voor. Het gaat om meisjes met een somalische achtergrond en een achterlijk ritueel uit de woestijn en achterlijke pedofiele kerels die zich niet weten te beheersen met kleine meisjes. Wonderlijke beeldkeuze.

kom hoe heet ie | 27-01-19 | 13:52

De NOS noemt Britse meisjes Britse meisjes en besteed aandacht aan een gruwelijk fenomeen. En dat is verkeerd omdat?

Superior Bastard | 27-01-19 | 13:51 | 10

Hetkanverkeren | 27-01-19 | 13:55
En dat weet je hoe? Heb jij in hun broekjes gekeken?

Sans Comique | 27-01-19 | 14:27

Bastard
Omdat ze niet echt het plan hebben er iets tegen te ondernemen. Door ze britse meisjes te noemen geldt dat ook voor de blanke britse meisjes. Zo moeten we er aan wennen. Gedogen.

CalamityJane | 27-01-19 | 15:03

Sans Comique | 27-01-19 | 14:27 | Uiteraard, want zo ben ik. Overigens viel het mij daarbij op dat ook het fenomeen ondergoed bij de primitieve medemens niet helemaal goed ingeburgerd lijkt te zijn. Net zo goed als bij ons in het westen het fenomeen gezond verstand sinds de Verlichting bij menigeen in de vergetelheid is geraakt. Daarom, en speciaal voor u: www.planinternational.nl/projecten/wa... Voor mij is de informatie dat dit ook in Indonesië voorkomt, trouwens nieuw.

Hetkanverkeren | 27-01-19 | 15:05
▼ 7 antwoorden verborgen

Wat is dat toch, die Afrikaanse en Arabische obsessie met het verminken en onderdrukken van vrouwen? Ok, zo af en toe kunnen ze behoorlijk drammen, maar om ze dan als pimpobject of misbruiksvoorwerp te behandelen gaat ook weer een beetje ver.

Graaisnaaiert | 27-01-19 | 13:50 | 2

Gewoon één keer per week een pak slaag zou toch voldoende moeten zijn.

Petrus Poortwachter | 27-01-19 | 13:52

Daar is één antwoord op; Koran (hoewel de Bijbel er nauwelijks voor onder doet).
Daarin staat onomwonden dat sexueel wangedrag van mannen wordt uitgelokt door vrouwen. Vrouwen zijn de wortel van het kwaad en komen bijgevolg ook niet in het Paradijs. Hoe ze dan aan die 72 maagden moeten komen is een raadsel maar Gods wegen zijn ondoorgrondelijk (als het zo uitkomt). Wellicht zijn het een soort lege hulzen, een soort LMD's, slap en willoos met van die dode ogen die de mannen nog kennen van toen ze bij leven hun nichtje of zus verkrachtten. Een echt liefhebbende God laat ze misschien ook nog eens tegenstribbelen.

Sans Comique | 27-01-19 | 14:32

Gruwelijk om meisjes zo te zien verminken. Maar het doel begrijp ik is ook niet weg te wissen: meisjes onaantrekkelijk te maken voor een betere toekomst zonder een verleiding te zijn voor mannen. Dan ligt het probleem toch bij die mannen die zich niet in kunnen houden en in staat zijn de toekomst van die meisjes te vergallen? Laten die zich eens inhouden.

Jan, Leiden | 27-01-19 | 13:49 | 2

Het getuigt van een minachting naar mannen wanneer zij zich niet zouden kunnen inhouden tegenover vrouwen. Als je daarop moet anticiperen door borsten weg te strijken, of hoofddoeken/niqabs of burqa's te dragen ga je van de verkeerde opvoeding en moraal uit. Jammer genoeg wordt de zelfbeschikking van vrouwen niet in elke cultuur even veel gerespecteerd.

Mr. Bami | 27-01-19 | 14:00

Ja, dus ligt het probleem oorspronkelijk bij die mannen in dat soort culturen. Dan hoeven die meisjes nief zo berbaars te worden mishandeld, wat geenszins niet zou mogen.

Jan, Leiden | 27-01-19 | 15:20

Misschien is het voor de nobele zwarte man ook tijd voor dick ironing?

number668 | 27-01-19 | 13:47

Dat werkt dan dus averrechts voor de vrouwen/meiden die dat niet moesten ondergaan. Slim bedacht hoor. Maar hee, als je in zo'n gedachtegang leeft, en waarschijnlijk weer onder bepaalde groepsdruk.. Wát is dan nog wel een slim idee.

NiCeY | 27-01-19 | 13:47

GS: cursus antropologie aan huis.

Schadenfreude | 27-01-19 | 13:46

NOS is al heel lang af. Ken ook niemand meer die daar op afstemt behalve mijn oma van 95.

Reaaalist | 27-01-19 | 13:46

Tja,Joden en moslims mogen hun kinderen ook gewoon mishandelen. Moet allemaal kunnen want traditie.
Ontzeg ouders die hun kinderen verminken hun ouderschap en geef ze een boete.
Ow, en vijftig zweepslagen

miko | 27-01-19 | 13:45 | 2

Vergeet dan even niet die gestoorde sadisten die bij babies graatjes in de oren laten prikken. Ter meerdere eer en glorie van de ouders zelf.

Ben Hetzat | 27-01-19 | 14:36

Ben Hetzat | 27-01-19 | 14:36
Ook al zoiets.

miko | 27-01-19 | 15:46

Dacht zelf meer aan “Blue Waffle”.

NeetNormaal | 27-01-19 | 13:50

Sorry miko

NeetNormaal | 27-01-19 | 18:30
▼ 1 antwoord verborgen

De 'witte' vrouw is gek op BBC dus laten we die ook maar aanpakken dan.

Ben Hetzat | 27-01-19 | 13:43 | 2

Pussy ironing?

Sitting_targets | 27-01-19 | 14:14

Nee cock ironing

Ben Hetzat | 27-01-19 | 14:35

Zouden ze nou bewust of onnozel zo'n stockfoto erbij doen?

oorwormpie | 27-01-19 | 13:43 | 3

En dan te bedenken dat het langs meerdere bureautjes is geweest alvorens het gepubliceerd is..

NeetNormaal | 27-01-19 | 13:46

De NOS weet donders goed dat dit een Afrikaans gebruik is.
Had er dan een foto van een strijkijzer bij gezet lutsers!

keestelpro | 27-01-19 | 13:50

Hoe vaak kun je onnozel zijn? Het is gewoon hun deugbeleid.

Sitting_targets | 27-01-19 | 14:15

Ben benieuwd wat Asha Tuinbroek hierover gaat bloggen.

Arijane | 27-01-19 | 13:43 | 3

Die heeft het al eens ervaren denk ik.

Jos Tiebent | 27-01-19 | 14:16

Als iemands lichaam een strijkbeurt zou kunnen gebruiken...

Sitting_targets | 27-01-19 | 14:17

Die kunnen we crowdfunden denk ik.

Geen01 | 27-01-19 | 14:18

Deze wereld is stuk, ik wil een nieuwe.

knutsel_ | 27-01-19 | 13:43 | 2

Vroeger kon ik zoiets wegwuiven als zijnde ver van mijn bed show.
Maar niets is meer buiten handbereik. De complete achterlijkheid van de hele wereld is part & parcel van onze samenleving geworden.
Vroeger was alles beter...

keestelpro | 27-01-19 | 13:47

knutsel_
Dat kan, maar dan moet je wel even wachten tot de Vogoniërs langskomen.

Mubbenschonster | 27-01-19 | 14:33

Sommige dingen wil je niet weten.
Maar je zou die kerels moeten aanpakken en niet de meisjes mishandelen.
Affijn, we zien weer eens wat 'verrijking' betekent.

marjen | 27-01-19 | 13:43 | 1

Idd, ik weet een betere manier om die hete stenen te gebruiken.

Ben Hetzat | 27-01-19 | 14:34

De Afrikaanse man is ook dol op ruim bemeten achterwerken. doen ze daar dan niks aan?

van Dam | 27-01-19 | 13:42

Is niet erg, is cultuur.

Weerduivel | 27-01-19 | 13:41

Wat een verrijking voor onze maatschappij, al die culturen.

Oepsie1234 | 27-01-19 | 13:41 | 3

J

IkwilJinekwel | 27-01-19 | 13:46

E

sarcastro | 27-01-19 | 19:51

Z

Road to serfdom | 28-01-19 | 07:50

Achterlijke cultuur, aangehangen door zwakbegaafden.

Akiron | 27-01-19 | 13:41

2019 wordt het jaar van de 'breast iron challenge'. Het zal vooral razend populair worden onder moslima's en feministen om de vreselijk seksistische man een loer te draaien.

keestelpro | 27-01-19 | 13:41

Achterlijke barbaren. Maar cultuur he dus omarmen. Sterker nog vind dat sjw meisjes dit ook maar moeten doen. De pedos zullen jullie dankbaar zijn.

Ben Hetzat | 27-01-19 | 13:41

Ik kende het (nu geïmporteerde) verschijnsel waarvan de meisjes mishandeld worden om verkrachtingen in Afrika, door Afrikaanse mannen tegen te gaan. Heeft niets met blanken te maken overigens. Meisjes daar moeten tot de huwbare leeftijd (12) als jongetjes door het leven. Werd overigens door NOS fake news even niet bij vermeld. Ook dat levert veel problemen op trouwens.

Ik las het artikel en moest lachen om de doodsstrijd waarin de auteur heeft gezeten om het multicultiflauwekulneutraal te krijgen

RenHoek | 27-01-19 | 13:39

Achterlijke cultuur... mag ik dat zeggen?

Kamikazepiloot | 27-01-19 | 13:39 | 8

Nee wij dan, met onze barbaarse zwarte Piet. De pot verwijt de ketel!
keestelpro | 27-01-19 | 13:44
Jij snapt er niet veel van he, Keestelpro?

langzullenweleven | 27-01-19 | 13:48

Ooit van cynisme gehoord langzullenweleven?

keestelpro | 27-01-19 | 13:52

Nee. Je dient het te relativeren. Behalve als het over Israël en de Palestijnen gaat. Dan mag je benadrukken dat de Joden niet deugen. Leer dat nou toch eens.

BrabantsVerzet | 27-01-19 | 14:13
▼ 5 antwoorden verborgen

Mooi man andere culturen.

keestelpro | 27-01-19 | 13:38 | 6

Tieten moeten eraf, clitorissen eraf.
En wat er dan nog overblijft moet onder een tent worden verborgen.

Inderdaad, wat een verrijking voor onze samenleving.

James Lastig | 27-01-19 | 15:16

@James Lastig
Theologisch gezien natuurlijk uiterst krom. Jouw god is almachtig en volmaakt en wat ga jij doen ? Een beetje aan zijn schepselen knutselen. Waarmee je eigenlijk zegt dat jouw god het een beetje verprutst heeft nietwaar ? Zelfde met homo's binnen de islam. Door allah geschapen maar ze moeten wel van de toren want ze deugen niet. Snapt u hem nog ?

Wekkertje | 27-01-19 | 20:24
▼ 3 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken