Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Zanger Nielson: 'Meppende agent 'Fred' = goedzak'

Weet je wat het is/ Het lijken geen goede moves/ Maar zie je niet dat die agent/ Precies weet wat ie doet

pats

raak

Heldere uitleg van de bekende zanger Nielson, die eigenlijk Niels Littoij heet, over de zaak van de meppende agent Fred die wij inmiddels allemaal zo goed kennen. Littooij is #teampliesie, al heeft dat er ook mee te maken dat hij Fred goed kent. En wat blijkt? Fred is een goedzak eerste klas. Een goedzak eerste klas die de hele dag allemaal kutzooi over zich heen krijgt, geweld gebruikte tegen een arrestant die niet meewerkte omdat dat nou eenmaal zijn werk is en daarna nog meer kutzooi over zich heen kreeg. Dank voor de uitleg, Nielson! 

Reaguursels

Inloggen

Nielson is een Amerikaanse zanger met enorme songs, zeker een democraat en Clinton fan.

Cocorico | 05-01-19 | 13:35

Fred stond daar wel in zijn eentje.. met een kudde hyena's om zich heen.
What would you do?

DeviousDick³ | 05-01-19 | 12:38

Niels gaan we niets meer van horen... Fred verdwijnt achter het bureau en het etterbakkie zijn eigen vlog ( of hopelijk wordt ie rapper) en zo komt alles weer goed in Nederlalalaland

ronin1962 | 05-01-19 | 12:31

Toen er versterking kwam hadden die die groep best even aan kunnen pakken. Met zulke burgers gaat 't land naar de knoppen. In andere landen moet je blij zijn dat de politie komt anders wrdt je gelyncht opstaat door de plaatselijke bevolking. Man man man.

reagluurder010 | 05-01-19 | 10:02

Als jij als tuigje lekker aan het rellen ben, moet je niet gaan huilen als de wapenstok je vind.

Ik kan begrijpen dat een agent soms wat tikjes teveel geeft.

Merlanni | 05-01-19 | 09:43

Zoiets verwachte ik al. Ik had een kort uitstapje gemaakt naar van Jole waar de hele identitair linkse kliek weer met schuim op de mond aan het krijsen was: “Politie geweld!” Uiteraard was het nieuwsitem online geplemt zoals de ‘kwalitatieve deugmedia’ dat doen zonder wederhoor. Omdat ik redelijk slecht kan omgaan met de domheid bij joop, mag ik niet meer reageren...
Er is een groep ‘deugende’ Nederlanders, meestal randstedelingen, die in een alternatieve werkelijkheid wonen.

ratelaar | 05-01-19 | 09:05 | 1

Nogmaals een lesje mechanica erin gooien voor diegene die het niet helemaal begrepen hebben:

De derde wet van Newton: actie ←→ reactie

Als een voorwerp A (17 jarige jongen) een kracht op een voorwerp B (politie agent) uitoefent, gaat deze kracht gepaard met een even grote, maar tegengestelde gerichte kracht van B.

Deze wet stelt dat krachten nooit alleen voorkomen, maar steeds in paren.

NB. Hoewelde krachten tegengesteld gericht en even groot zijn, heffen zij elkaar niet op, omdat zij op verschillende voorwerpen werken. De krachten treden gelijktijdig op.

Ergo: de jongen kreeg geheel volgens de natuurwetten een correcte behandeling.
QED

Dutch_Viscount | 05-01-19 | 00:47

Tijd voor een extra laag politie. Guardia Civil. Eerst meppen, altijd gelijk en aanwezig.

MeneerGuggenheimer | 04-01-19 | 23:31

Grappig genoeg geeft de term 'goedzak' exact weer wat er mis is met de NL politie en waarom zij ieder respect hebben verloren!

De tijd dat de NL ''samenleving' op orde was te houden met 'goedzakken',........ das war einmal !

@xel | 04-01-19 | 21:53

Inmiddels gaat Denk Rotterdam vragen stellen in de gemeenteraad ... niet naar aanleiding van het beschoten theehuis.
Dat dan weer niet.

Analia von Solmsch | 04-01-19 | 21:51 | 1

En de andere kogelschieters in de ó zo gezellige wijk Afri, daar zullen we Denk zeker en vast ook niet over horen in de gemeenteraad van 010.

zijvanhiernaast | 04-01-19 | 22:09

Kunnen we oom agent niet even een kaartje sturen? Eindelijk een held die hard aanpakt. Ballen van staal die man

brawler | 04-01-19 | 21:41

Helemaal eens met Nielson en diep respect voor ‘Fred’ die daar namens ons de boel onder controle moet houden! Hup Fred, goed gehandeld, dank daarvoor.

BozePaarseMan | 04-01-19 | 21:09
-weggejorist-
Dielangemetdiebaard | 04-01-19 | 19:26

Ik mag er niets meer over zeggen van GS want weggejorist, maar ik had wel gelijk!

TonyMontana010 | 04-01-19 | 19:26

Hollandse Fred mocht het weer opknappen .
Aboutalen zat lekkers achter de oliebollen zoals een goed PvdA-er beaamt.
de tyfuszooi is toch voor een ander.

liegende lippen | 04-01-19 | 18:28

Agent Fred heeft zijn werk uitstekend gedaan, maar wat ik me nog wel steeds afvraag is waarom hij daar alleen stond.

His Lordship | 04-01-19 | 18:08 | 3

Budget.

Ray69 | 04-01-19 | 18:13

Zijn twee collega's waren met een opstootje bezig.

Papa Jones | 04-01-19 | 18:15

Omdat Nielson aan het beunen was.

Trumme | 04-01-19 | 19:35

Superfred, de nieuwe stripheld !

Baron Clappique | 04-01-19 | 18:08

10 punten voor nielson.

Schepvogel | 04-01-19 | 18:00

Het "zielige slachtoffer van excessief politiegeweld" zou eens moeten ontdekken wat een scherppuntige martinet is. Hij zou ook een paar filmpjes kunnen bekijken van de werkwijze van de Indiase oproerpolitie...

Rhenium | 04-01-19 | 17:56 | 1

Of de politie en militairen in Turkije, da’s toch een heel ander verhaal. Btw de wapenstok wordt krek functioneel gebruikt door agent. Vraag me af of de jongeman er überhaupt een blauwe plek aan overgehouden heeft.

zijvanhiernaast | 04-01-19 | 22:13
-weggejorist-
Peter777 | 04-01-19 | 17:50 | 1

Wie niet horen wil moet voelen.

Is volkomen onafhankelijk van ras, geloof en huidskleur.

Compos mentis | 04-01-19 | 17:49

Strontvervelend doen en niet luisteren naar de pliesie = klappen vangen.
Lijkt mij niet meer dan normaal. Persoonlijk vind ik dat er wel vaker klappen mogen vallen als ik sommige filmpjes op Dumpert etc zo bekijk.

priks | 04-01-19 | 17:12 | 1

Inderdaad moet u eens kijken (niet te lang, want gevaarlijk) naar zo’n diender in Griekenland of Spanje. Dan werkt u heel snel mee, als die wat van u moet...& dan heb ik t niet over een wapenstok. Onze agenten zijn echt goedzakken...

Canis.bonus.es | 04-01-19 | 20:31

ik ben ook team pliesie en team nielson, dat die agent geen wapen heeft getrokken geeft al aan hoe groot zijn zelfbeheersing moet zijn geweest tegenover zo'n meute doorgesnoven, stomdronken en asociale debielen.

macdushi | 04-01-19 | 16:57 | 1

Wat een paranoïde attitude, die meute deed niets. Alleen wat opmerkingen en Fredje is super bang.

i-Wonder | 05-01-19 | 01:06

Wat er is voorgevallen voordat de agent de wapenstok gebruikte staat er natuurlijk weer niet op of is er afgeknipt.

kortebroek | 04-01-19 | 16:51 | 3

Ja, tijd voor bodycans die openbaar genaakt mogen worden als tegengeluid. Alhoewel domvolk toch nooit wilt luisteren en hun eigen beelden alleen maar bevestigd willen zien.

SamV | 04-01-19 | 16:59

U had het kunnen lezen! Werd doorgelinkt hier!

CalamityJane | 04-01-19 | 17:50

Domvolk wil luisteren. Aub mensen, hou toch eens op met dat wilt!

BlowingBubbles | 04-01-19 | 20:11

Meneer de politie agent mag van mij een mooi lintje krijgen voor afdwingen van gezag. Heerlijkom te zien dit.

Xaffier | 04-01-19 | 16:44 | 4

Geblondeerde politicus die na het zien van dit filmpje aan zijn toehoorders vraagt : Had agent Fred harder of zachter moeten slaan... het antwoord is u allen dan vast al wel bekend...?

HAL 9000 | 04-01-19 | 17:21

neutraal
Hoop voor u niet dat u b.v. gekopschopt wordt zonder iemand met dat monopolie in de buurt.

CalamityJane | 04-01-19 | 17:56

Meneer de agent hanteerde de wapenstok slechts functioneel. En niet voor niets zo te zien. Hij stond er alleen voor, met een menigte die steeds naderbij kwam.

zijvanhiernaast | 04-01-19 | 22:24
▼ 1 antwoord verborgen

Dit zijn de (nog kleinschalige) voorhoede-gevechten van de komende burgeroorlog. MustRead in dit verband: de meest recente column van Nausicaa Marbe in de T.

Onze steden zitten volgepakt met opgefokt & primitief tuig uit foute macho-culturen waarin stompzinnig geweld niet alleen de voertaal is, maar tevens het enige instrument waarmee respect kan worden afgedwongen.

Het betuigen van respect op grond van leeftijd, wijsheid, prestatie, functie of goede werken is een onbekend verschijnsel in die grauwe cultuur. Afgezien van het feit dat 'respect' in die kringen wordt beschouwd als iets dat je kunt opeisen zonder er ook maar íets tegenover te stellen, in plaats van dat je zoiets moet verdienen.

Peter Emile | 04-01-19 | 16:38 | 1

DAs de waarheid als een varken! Eeh, koe!

TonyMontana010 | 04-01-19 | 19:27

Politie lief, pareltje stout.
Pareltje au, pareltje lief.
Veel ingewikkelder dan dit is het niet.

Nivelleermarionet | 04-01-19 | 16:25

Knul loopt steeds weg, terwijl hij gesommeerd wordt te blijven staan. En ik weet niet wat hij allemaal tegen die agent roept.
Ook blijkt uit de beelden wel dat de agent niet de mogelijkheid heeft de knaap te boeien, zonder de wapenstok aan de kant te doen. Het publiek komt nogal dreigend op hem af. Hij kan alleen maar proberen de jongen op zijn plaats te houden. Maar die werkt dus niet mee. Het zou nooit zo zijn gegaan als het publiek niet zo bedreigend was, en/of er een tweede agent zou zijn geweest die de rest op afstand kon houden.
Lijkt mij dat de agent niet veel te verwijten valt. Maar ja.. die politiek correcte leidinggevenden weer hé. Lui dus die vaak niet achter hun personeel staan.
Arme Fred.

druipsmurf | 04-01-19 | 16:24 | 2

Wat me ook opvalt, is dat er ook oudere 40+ Turken/Marokkanen tussen de groep staan, en dat die niets doen/proberen om de situatie te de-escaleren. Dit is voor mij een van de tekenen dat niet alleen de moslimjeugd zwaar oververtegenwoordigd is in de misdaadcijfers, maar ook dat de ouderen medeplichtig zijn: ze corrigeren niet. Ze hebben zelf gezien wat die jongen met de auto gedaan heeft, ze snappen dat ie er in het Nederlandse rechtssyteem niet mee weg hoort te komen, maar ze doen niets om op een volwassen manier te situatie te de-escaleren, zoals door te roepen: "Jongens, afstand houden, laat de agent rustig zijn werk doen".

Een ander teken is dat b.v. in de 'slechte' wijken van Brussel veel Moslims echt wel wisten waar de gezochte terroristen zich verscholen, maar dat niemand de politie tipt.

Het probleem is dus veel breder dan die (niet zo) kleine groep raddraaiers, en die kleine groep terroristen/extremisten. Het probleem is dat hen de hand boven het hoofd gehouden wordt door de "gematigde" moslims. Ze voelen meer sympathie voor hun mede-gelovigen dan voor de brede samenleving of het land waar ze wonen. De rellen bij de Turkse ambassade waren ook tekenend op dat gebied.

EduardoGS | 04-01-19 | 19:33

@EduardoGS
Inderdaad. Als we niet oppassen valt onze maatschappij nog eens domweg uit elkaar. Te veel parallele samenlevingen hier die elkaar niet moeten.

druipsmurf | 04-01-19 | 19:51

Excuses voor dubbele post. Network issue.

Doing | 04-01-19 | 15:56 | 1

mag hopen enige issue die je hebt ......

herrJoepVonD | 04-01-19 | 16:35

Dat geouwehoer met die idiote slogan dat de politie je beste vriend is moet maar eens afgelopen zijn. Zoek je zeik met de popo krijg je zeik. met de popo.

Doing | 04-01-19 | 15:50 | 2

Weet je een betere slogan?
Één keer is genoeg, hoor!

Ruimedenker | 04-01-19 | 15:58

Luisteren of anders voelen?

kortebroek | 04-01-19 | 16:52

Dat geouwehoer met die idiote slogan dat de politie je beste vriend is moet maar eens afgelopen zijn. Zoek je zeik met de popo krijg je zeik. met de popo.

Doing | 04-01-19 | 15:50 | 1

Ook als je het niet zoekt.

Mart6037 | 04-01-19 | 19:34

De ordetroepen van Halsema hadden dit toch wel kordater aangepakt.
Die laten niet zo met zich sollen.

Pelforth | 04-01-19 | 15:41

De ouders van die kwajongen willen toch dat hun zoontje wordt opgevoed op straat zoals ze gewend zijn in hun thuisland , nou zo doen we dat dus er op los rossen behoort bij een goede opvoeding als je niet luistert .

Jetstream | 04-01-19 | 15:38

Ok.. voorbeeldjappie zoals de tribe hem, zijn collega's en zijn taak bejegend. Het is tekenend.

horsteknots | 04-01-19 | 15:36

Nou ik wist al dat het een HELD was! Lintjehuuuu in April

The Concierge | 04-01-19 | 15:33
-weggejorist-
Asylum | 04-01-19 | 15:30

Civil War is coming.
Is kwestie van tijd. Nederland is er klaar mee.

Bloed-Zweet-Tranen | 04-01-19 | 15:20 | 1

Niks meer aan veranderen, is een gaaf land.

Pelforth | 04-01-19 | 15:42

Kijk hoe je doet .... kleine jonguh... what te fuck dat jij zo maar jonguh mag slaan 13/14 jaar......

daytripper | 04-01-19 | 15:14 | 4

Hij hield helaas nog in. Preventief opsluiten al dat straattuig

Nouwske | 04-01-19 | 15:32

daytripper | 04-01-19 | 15:14
17, da's geen kleine jonguh meer.

toetssteen | 04-01-19 | 17:29
▼ 1 antwoord verborgen

Ik voel een haye van der Heydentje aankomen. Ineens Persona non grata bij de gesubsidieerde NPO.

Mart6037 | 04-01-19 | 15:14
-weggejorist-
Tonythelonley | 04-01-19 | 15:11 | 2

Nou, nou weten we het wel intussen. Iedereen team Fred en team politie en nou maar weer eens iets anders.

JvanDeventer | 04-01-19 | 15:10

De problemen bij justitie worden niet veroorzaakt door goedwillende 24/7 dienders zoals 'Fred' en de achter de schermen vaak hard werkende rechercheurs. De ellende wordt veroorzaakt door de omhoog gepromoveerde politiebaasjes vanaf schaal 10 die elkaar de hand boven het hoofd houden en baantjes toeschuiven. Dat alles gelardeerd met het reorganisatie- en ICT faalbeleid van Haagse bovenonsgeplaatsten wiens motto 'Horen Zien en Zwijgen' is. Dat wilde ik even kwijt.

DasNouJammer | 04-01-19 | 15:06 | 6
-weggejorist-
Ad-123patat | 04-01-19 | 17:02

Aan de wanden op de bureaus hangen tegeltjes: "Alle dienders zijn gelijk maar sommigen zijn meer gelijk" en "Het is niet belangrijk hoe goed je bent, het gaat erom hoe goed jouw baas vindt dat je bent".

DasNouJammer | 04-01-19 | 17:13

Musashi
Waarom denkt u dat ze zich bekeerd hebben tot de linkse kerk! Daarom! Ze promoveren elkaar de mannen van die kerk.

CalamityJane | 04-01-19 | 18:04
▼ 3 antwoorden verborgen

Nu ben ik van nature al geneigd eerder de kant van de politie te kiezen in plaats van tienertuig geïmporteerd uit Turkije of het Rifgebergte.

Hark_van_Rommel | 04-01-19 | 14:59

Even off topic. Ik zag zojuist onze militairen het vuil opruimen op de waddenstranden. Man, man,man wat een een zielige vertoning, twee handjes vuil en dan 20 meter lopen om het naast een afvalkar te gooien. Lachen maar niet echt.

kneuterzak | 04-01-19 | 14:59 | 2

Dan zag ik ook inderdaad liever ons leger opruimwerk verrichten in de no-go-areas die onze steden rijk zijn. Die zijn daar beter toe uitgerust dan de platte pet.

Abject | 04-01-19 | 15:02

Ik hoop dat de volgende opruim werkzaamheden van onze jongens plaatsvinden in de no-go areas. (deze gebieden terugbrengen onder Nederlands gezag)

Musashi | 04-01-19 | 16:20

Fred had een klein snuifje op, was alleen.. en pakte de jongste om ongecontroleerd en disproportioneel op in te slaan.

Moest Fred..'ik voel me machtig als ik mep!' misschien iets uitlokken?
Ik hou niet dit soort repressie op de straat... morgen staat Fred misschien wel in te beuken op mijn oude buurvrouw die een geel hesje aanheeft.

Welles! Nietes! | 04-01-19 | 14:59 | 14

Haha w/n, deze "trol" werkte goed, hè? Kijk het aantal "geschokte" reaguursels eens! "BAM!" Já jonguh, kut! Je leert het al aardig...

Laagopg,dramnegertd | 04-01-19 | 15:56

Welles was ook de trol die op de avond van de oud en nieuw brandje in Scheveningen het complete vergunningsaanvraag traject al had gelezen. Niet meer dan een zielige blufferige trol met megalomane trekjes.

F. Jacobse | 04-01-19 | 16:06

@Welles! Nietes! | 04-01-19 | 14:59 laat je nakijken mongool

Zwizalletju | 04-01-19 | 16:55
▼ 11 antwoorden verborgen

Ja, nu komt het allemaal wel heel dichtbij! Ofzo.

Ggroengras | 04-01-19 | 14:57

De mening van een niet al te populaire zanger opvoeren als gewicht in den schaal leggen doet deze zaak geen goed. Het is zoiets als: De buren van Mark Rutte klagen erover dat hij 's morgens altijd zo vroeg de straat uit rijdt. De enige reactie die je geven op onderhavige en laatst genoemde voorbeeld is: "ja en...?"

Willem_Oltmans | 04-01-19 | 14:56

sinds wanneer loopt de belastingdienst met een wapenstok rond ?

vmk | 04-01-19 | 14:52 | 1

Breng ze nou niet op een idee!

daytripper | 04-01-19 | 15:15

De Nationale Politie is actie. De maat van Fred liep in Heerlen.

Mammeloe | 04-01-19 | 14:51

En de 17 jarige jongen loopt alweer vrij rond.

MoonBeebe | 04-01-19 | 15:09

Nielson ????
Wie is dat nou weer ?

loser | 04-01-19 | 14:50 | 3

Iemand die veel gespijbeld heeft blijkbaar.

van Oeffelen | 04-01-19 | 14:51

Dat is die gast van Everybody's talking, van de film Midnight Express die over vervelende turken gaat.

wijsvinger | 04-01-19 | 15:05

De halfbroer van Frans Bauer.

HoerieHarry | 04-01-19 | 15:59

Ik ben maar wát blij dat die agent niet doorgeslagen heeft want anders hadden we volgend jaar misschien wel naar dat jong met z'n hoge C in holland got talent moeten luisteren.

pa_niek | 04-01-19 | 14:49 | 2

Holland got talent... Wasda?

normanius | 04-01-19 | 14:51

normanius 14:51
Zit ergens in denHaagiStan, binnenhof aan/op/naast Het Spui of zoiets!!? Hebben ontiegelijk veel talent in huis om de Ned. burger fin. "uit te melken" c.q. dwars te zitten,hoe dan ook...! Moeten het in de toekomst waarschijnlijk, op een hollen zetten, om woedende massa één stap voor te blijven .... Aldus!

Laagopg,dramnegertd | 04-01-19 | 17:30

Ach ik werd er ook om afgebrand om dat ik gewoon zei wat ik zag. Mooiste was vooral door vvd aanhang. Je weet wel met een pinokkio Rutte die even op tv benadrukt dat geweld tegen hulpverleners niet hoort. Uhhh duhhh nee natuurlijk hoort dat niet.Nu zie ik fredje daar staan . Geheel in paniek. In zijn eentje. Wat the fuck Hoe kan dat in zijn eentje En dat op zo'n avond. O mischien door jaren bezuinigen op politie door die zelfde pinokkio Rutte. Want inplaats dat de burger en ook de politieman op straat beschermt moet worden gaf die pinokkio Ruttegraat liever een kado aan de multinationals. Inplaats van wat meer politie en beter loon voor ze en geld voor een goede organisatie.Nu gaat die afschaffing divident belasting niet door dus je zou verwachten bij geen geweld tegen hulpverleners dat geld extra naar zorg defensie en politie. Nope wordt gewoon via andere weg naar de multies gedouwd. Want het gaat die vvd helemaal niet om burger of politieagent. Die zal hun werkelijk poep zijn. Want als dat geld wel naar politie had gegaan had fredje niet alleen gestaan.Maar ja meneer Pinokkio Ruttegraat spreekt u er maar schande van. Maar de schande is eigenlijk die jaren van bezuinigingen op die politie waar u verantwoordelijk voor bent maar dat weer afschuift. Daarvoor die vvd stemmers neem ik niet voor vol.Net als die kudtpartij.Wat je er ook van vind. Fredje had daar op zo'n avond niet alleen horen te staan.

tweetybird | 04-01-19 | 14:46 | 14

Dat domme gelul over hulpdienst moet afgelopen zijn. Politieagenten doen hun burgerplicht, net zoals elk ander burger. Als er naast mij iemand omvalt, help ik ook.

Echter, qua werk zijn ze GEEN hulpdienst. Ze doen het ook zelden tot nooit, dat verhaal over 7 geredde levens is gewoon 7 keer bullshit, een agent maakt dat mss één keer in z'n leven mee, en de instructie is: afblijven tenzij het écht niet anders gaat.

Hier en op dumpert doen mensen altijd alsof agenten 24/7 bezig levens te redden zijn, mensen uit brandende huizen redden en wat nog meer. Dat is hele dikke grote stierenpoep.

zik | 04-01-19 | 16:33
-weggejorist-
zik | 04-01-19 | 16:35

@klevert 14:54
"als dat paupergajes zich normaal zou gedragen. Jij legt de schuld neer bij de regering"
Zeg eens, Jan Lul uit de biertent, hoe is dat "paupergajes" eigenlijk hier gekomen? komen aanwaaien of zo? En leer eerst eens hoe je het woord, "kleuterschoolniveau" schrijft, dom va-re-kut-je ...

Laagopg,dramnegertd | 04-01-19 | 18:13
▼ 11 antwoorden verborgen

En so what als die agent nog een keertje slaat als dat joch op de grond ligt. Zodra ze liggen beginnen ze te piepen maar als ze overeind komen, beginnen ze meteen weer te jennen. Nul respect voor oom agent gaat ook oom agent wel eens de keel uit hangen.

zwarte_weduwe | 04-01-19 | 14:43

Gewaagd van Nielson. Nu zullen we zien hoe snel het media-apparaat zich tegen hem keert.

Gualtiero | 04-01-19 | 14:43 | 3

Deed hij dit jaar niet mee met Wie is de Mol? Kan nog mooi worden dan.

zwarte_weduwe | 04-01-19 | 14:44

Het moet niet gekker worden. Agent Fred handelt in zijn eentje helaas, geheel volgens het politieboekje en houdt het agressieve publiek op afstand. Lintje voor deze vuurvreter.

JohnWalker | 04-01-19 | 14:51

Nielson rechtsextremist.... ik zie de headlines al en Nielson daarna met een lege vioolkist in een of andere winkelstraat .... want onderbuik en antipolicor .

Koning BongoBongo | 04-01-19 | 16:14

Ik ben blij dat we nog Pliesie hebben die dit straattuig durft aan te pakken, heb soms weleens het idee dat het daar aan schort

Nouwske | 04-01-19 | 14:42 | 1

Dat idee heb ik 24/7

HaagsHaram | 04-01-19 | 14:52

Vorige week drie agenten aan de deur en geen enkele heeft mij geslagen met een wapenstok. Overweeg een aanklacht wegens discriminatie.

pa_niek | 04-01-19 | 14:39 | 1

Heb je wel gespuugd dan? Sterkte met de verwerking en afwikkeling van deze traumatische discriminatie!

Cobalt bomb | 04-01-19 | 16:20

Waar kan ik de heldere uitleg van het verhaal vinden ?

Koning BongoBongo | 04-01-19 | 14:39 | 1

Maroc.nl al geprobeerd?

Ruimedenker | 04-01-19 | 14:44

Het alternatief was Molenbeek. Niet normaal de ravage aldaar.

Mammeloe | 04-01-19 | 14:36 | 2

Nee, het is wel normaal. We moeten het alleen nog accepteren.

halfvolle glas | 04-01-19 | 14:45

Jullie hebben tenminste nog agenten als Fred. Wij hebben alleen mietjes die in hun combi zitten schuilen en pas afkomen als ze absoluut zeker zijn dat iedereen gaan lopen is.

Lt-Kol Kilgore | 04-01-19 | 15:10

Ik moest weer even aan deze denken.
Eerst viel alles en iedereen over de betrokken agent.
Toen was het verhaal net iets anders.
nl.wikipedia.org/wiki/Strandrellen_in...

Ruimedenker | 04-01-19 | 14:36

Tja. Toch in dubio. Aan de ene kant juich ik de harde hand toe, a la Guardia Civil.
Aan de andere kant is een keiharde politiemacht als priveleger van Ollongren een horrorscenario.

Lafayette | 04-01-19 | 14:35 | 8

@Ruimedenker | 04-01-19 | 15:06
Wie zich niet gedraagd heeft ook niets te vrezen. Sterker nog wie zich wel gedraagd wordt verneukt door zij niets te vrezen hebben.

Verder. Voor de Guardias heeft iedereen respect in Spanje, maar ze worden ook ingezet om de burger de kop in te drukken (o.a. Catalonie). We hebben een politiemacht nodig waar het tuig respect voor krijgt, maar dat niet door Rutte en handlangers gebruikt wordt om de burger te onderdrukken. En dat laatste vrees ik, net als een EU-leger.

Lafayette | 04-01-19 | 15:16

Het verschilt per land. Ik was gisteren in Düsseldorf en heb welgeteld één politieauto gezien, op één van de drukste punten van de stad.
Niemand wil een fascistoïde politiemacht, maar tegelijkertijd moet de popo wel respect genieten. Moeilijk verhaal.
Ik denk dat we kleine misdrijven sneller en strenger moeten bestraffen.
Simpelweg een agent bespugen = minimaal 2 dagen cel.
Hulpverleners belagen minimaal 1 maand zitten, oid.

Ruimedenker | 04-01-19 | 15:40

@Lt-Kol Kilgore
De inmiddels opgeheven Rijkspolitie ook hoor.
Die hadden internationaal net zo'n reputatie.
Veelal plattelandsjongens met een militaire achtergrond, die er geen been in zagen om een dancing of een disco of een kermis even schoon te vegen.

Amerikaanse hippies met een grote waffel, die dachten dat in NL alles kon en alles mocht, kregen van die kerels vaak een brute reality check.
Klets met vlakke hand in harig smoelwerk was dan nog het minste wat ze konden verwachten. Voordat ze uit huurauto werden gesleurd, in de boeien geslagen, van drugs werden ontdaan en in celletje van dorpsbureau terechtkwamen. En daar konden ze zich ook maar beter koesthouden.
Ab komt uit familie waar 2 ooms bij de RP zaten.

Ab Sconditus | 04-01-19 | 16:19
▼ 5 antwoorden verborgen

Tja. Tuigmocros mogen nou eenmaal niet aangehouden worden want RASIEST!!1!. Plusje voor Fred.

Knisperende_Tissue | 04-01-19 | 14:34 | 1

Fred verdient opslag en een bevordering.

Pelforth | 04-01-19 | 15:49

Als burger zou je jezelf eens moeten afvragen hoe jouw wereld eruit zou zien indien moedige politiemensen zoals Fred er niet zouden zijn geweest om dit (DENK-)tuig van jouw wereld gescheiden te houden.

Een beetje vanuit je monoculturele (villa)wijk comfortabel moreel superieur gaan zitten prediken dat Fred “disproportioneel” zou handelen..

Ga u daar lekker zelf eens tussen die hyena’s staan of houd gewoon - eindelijk - eens uw fatsoenlijke bek!

Kompromat | 04-01-19 | 14:33 | 2

Precies. +veel

Kop Kaaz | 04-01-19 | 16:04

+ veel

the namster | 04-01-19 | 16:20

Fred doet gewoon zijn werk en daar mankeert niets aan, juiste aanpak van dat triefel.
Graag meer van dit soort agenten in Rotterdam.

Havenwerker | 04-01-19 | 14:32

Als Fred gewoon een hoofddoek op had gehad waren al die rotjochies gewoon braaf kwispelend naar huis gegaan. Allemaal.

Mammeloe | 04-01-19 | 14:30 | 1

en waar waren de buurtvaders nu?

ChatBot | 04-01-19 | 14:40

Oom Fred had nooit door de psychologische keuring mogen komen. Goedzakken hebben vaak een agressieregulatiestoornis.

Baron Clappique | 04-01-19 | 14:29 | 7

Hoogopgeleid en een beetje last van het Dunning-Krugereffect ?

ChatBot | 04-01-19 | 14:39

Baron
U bent in uw reacties al agressief. U bent vast een afgekeurde die denkt het tien keer beter gedaan te zullen hebben als Fred.

CalamityJane | 04-01-19 | 15:46

Baron Clappique | 04-01-19 | 14:29
Zeg leipo, we hebben juist meer Fred's nodig zoals het zich laat blijken. De tijd van "de-escaleren"*braak* is al lang geleden achter ons gelaten.

Cobalt bomb | 04-01-19 | 16:16
▼ 4 antwoorden verborgen

Een dorp verderop heeft de ME tijdens oud en nieuw behoorlijk huisgehouden. Hoor je bitter weinig over. Huilen is alleen voor veel te brutale allochtoontjes. Wanneer je geen klappen wilt ga je er niet bij staan. Wil je ze wel, dan blijf je staan. Zo simpel is het eigenlijk. Het wordt tijd dat de politie de straat weer in handen krijgt.

metdedag | 04-01-19 | 14:28 | 1

Juist! Je krijgt toch echt eerst een of meerdere sommaties om te vertrekken alvorens ze gaan meppen. Het is zo simpel.

Abject | 04-01-19 | 15:05

De Nederlandse politie heeft met Mitch Henriquez laten zien dat niet alleen agenten liegen maar ook de politievoorlichters liegen erop los. En zelf bij het proces zeer twijfelachtige deskundigen inzetten. Zowel agenten als de politie kan je niet vertrouwen.

i-Wonder | 04-01-19 | 14:28 | 8

@ Abject | 04-01-19 | 15:07
Ik ben bang dat de gemiddelde agent er zo over denkt ja.

Baron Clappique | 04-01-19 | 15:21

Baron
Ik eigenlijk ook wel een beetje. Hij had nog onder ons kunnen zijn bij normaal gedrag.

CalamityJane | 04-01-19 | 15:49

Baron Clappique | 04-01-19 | 15:18
Gelijk heeft ie! Een opgeklopt drama was het.

Cobalt bomb | 04-01-19 | 16:14
▼ 5 antwoorden verborgen

Volgens mij is hier goed opgetreden door agent Fred. Op de een of andere manier krijg ik nou nooit een meppende agent achter me aan.

Duifmans | 04-01-19 | 14:28

Jammer dat Fred geen commissaris is.

kwark001 | 04-01-19 | 14:26

Die Nielson is ook wel een toffe peer.

Toen hij die Edison kreeg zijn we tot in de vroege uurtjes wezen stappen.

Wat er na zijn Grammy winst gebeurd is kan ik helaas hier niet melden.

ditotje | 04-01-19 | 14:25 | 1

Fred? Bent u dat?

Is dit nog nieuws? | 04-01-19 | 14:33

Laatste video - een zenuwlijersmontage, die zogenaamd dynamisch moet overkomen.

HogeNood | 04-01-19 | 14:22

Weet je wie ook een goedzak was en gewoon zijn werk deed?

Premier Trutte | 04-01-19 | 14:18 | 2

Zwarte Piet?

Mammeloe | 04-01-19 | 14:31

Fred had hem nog wel wat harder kunnen raken.

*JTR* | 04-01-19 | 14:18

Precies wat men ook altijd van de kopschoppers en andere mongolen zegt: het zijn zulke aardige jongens.
Behalve als er iemand weerloos op de grond ligt, dan krijgen ze een waas voor de ogen en gaan ze compleet Rodney King.

miko | 04-01-19 | 14:18 | 5

HaatAth3ist | 04-01-19 | 14:53
Ach ja,en dat geeft de politie het recht,... leuke maatschappij sta jij voor. Is Saudi Arabie of Iran niet iets voor je?

miko | 04-01-19 | 16:05

miko | 04-01-19 | 16:05
Wat ben je hier nou weer soft.

Cobalt bomb | 04-01-19 | 16:11

Cobalt bomb | 04-01-19 | 16:11
Soft?
Indien er niet meer informatie word gegeven zie ik een agent die een puber liggend op de grond de tering slaat.
Omdat de jongen aan de wagen morrelde. jaja. Leer mij de maffia in blue kennen.
Op het moment dat iemand de agent aanvalt,lastig valt op zijn bek slaat of wat dan ook,goe joor geng zou ik zeggen, anders gewoon je beheersen. Je bent professioneel of niet

miko | 04-01-19 | 17:39
▼ 2 antwoorden verborgen

Met 'Sexy als ik dans' bij het filmpje is het nog veel leuker.

Mr_Natural | 04-01-19 | 14:17

De politie is je beste vriend. Capuchonklootzakjes niet.

dr Rechts | 04-01-19 | 14:16 | 1

Behalve de politiek correcte politietop dan! Want die zijn het die de klootzakjes uit de wind houden op bevel van hogerhand!

CalamityJane | 04-01-19 | 16:15

Verder was Fred een lone wolf en pas sinds kort geradicaliseerd. En in beeld bij de AIVD.

Mammeloe | 04-01-19 | 14:14

Heeft Nielson een album of single? Die moeten we toch naar nummer 1 gekocht kunnen krijgen? GS steun deze man waar het telt, in de portomonnee, en dump een spotify linkje.

Likqua | 04-01-19 | 14:14 | 1

Zo commercieel zijn ze nou ook weer niet.

Cobalt bomb | 04-01-19 | 16:09

Ja, een bekende advies van mij is: 'Wanneer je de hond treitert moet je eerst kijken hoe lang het touw is waar hij aan vast zit".
Maar misschien gaan ze zo eens een allochtoontje lager zingen.

Premier Trutte | 04-01-19 | 14:14 | 2

Het zal de eerste hond niet zijn die zijn ketting lostrekt en alsnog een stevige hap vlees uit zijn belager bijt.

Lt-Kol Kilgore | 04-01-19 | 14:18

En terecht.

Lupuslupus | 04-01-19 | 14:23
-weggejorist-
Indoneesje | 04-01-19 | 14:13 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Komt vast wel commentaar van de VN

lalico | 04-01-19 | 14:13

Wel opvallend dat Blof direct met een soort gelijk nummer komt... stijl... tering band.

overVecht | 04-01-19 | 14:11 | 1
-weggejorist-
zik | 04-01-19 | 14:11

Twee kanten van het verhaal? Slechts twee? Ik wil veertig kanten van het verhaal. En al die kanten van het verhaal zijn even relevant, verdimme.

RickTheDick | 04-01-19 | 14:10 | 1

Ghehehe, sesam open u.

Cobalt bomb | 04-01-19 | 16:07

De stokslagen van Fred waren gewoon super-supersnelrecht.

Mr_Natural | 04-01-19 | 14:09

Fred geeft ook goed onder uit de zak.

Sitting_targets | 04-01-19 | 14:08

Ik betrapte mij er op dat ik zijn laatste nummer ook enorm vet vind. Mooie muziek en rakende tekst.

overVecht | 04-01-19 | 14:08
-weggejorist-
Henk P | 04-01-19 | 14:07 | 2

Ervan uitgaande dat deze Niels behoort tot de zogenaamde BN'ers, hulde voor zijn lef om af te wijken van de policor islamknuffel-meningen van zijn soortgenoten.
Hopelijk schaadt het zijn carrière niet al te erg, beter nog, hopelijk herkennen mensen hem als kennelijk oprecht en niet wegkijkend zoals zovelen van zijn collegae.

EefjeWentelteefje | 04-01-19 | 14:06 | 3

Hij zal vast niet meer gevraagd worden voor DWDD.

Deflatiemonster | 04-01-19 | 14:11

@Deflatiemonster |
Ik weet niet of dat wel zo 'erg' is. Er zijn zat artiesten juist gesloopt vanwege optreden bij DWDD.

EefjeWentelteefje | 04-01-19 | 14:16

@Deflatiemonster

Misschien kan hij beter ook niet in Rotterdam een drankje omgooien.

SDI | 04-01-19 | 15:37

Ik vond het gedrag van agent Fred sowieso al meevallen.
Ik denk dat er meerdere reaguurders hadden gehoopt dat Fred hem helemaal lens zou slaan.

Wijze uit het Oosten | 04-01-19 | 14:06 | 4

Die hele buurt daar hadden ze van mij mogen besproeien met agent orange, de taal die die verrijkers wel verstaan. En dan dat turks gedramede filmpje. Enkeltje turkije voor die k****zak naar zijn utopische staat.

SmaritesII | 04-01-19 | 14:34

Voorjaarsmoe | 04-01-19 | 14:19
Gastjes van 17 maken net zo veel stuk als gasten van 35.

Cobalt bomb | 04-01-19 | 16:05

Voorjaar
Wat is er nog normaal aan dit gastje van 17?
Een normaal opgevoede jongeman van 17 overkomt dit niet!

CalamityJane | 04-01-19 | 16:24
▼ 1 antwoord verborgen

En de slinkschen de body cams maar tegenhouden ivm de privacy wetgeving

Rest In Privacy | 04-01-19 | 14:06

Finse naam, dan moet het kloppen.

Uw Verzekeringsadvis | 04-01-19 | 14:05

Fred is sowieso een held.

Harrydekuthond | 04-01-19 | 14:04

Zag meteen al dat het een goedzak was door de manier waarop hij die jongen afranselde.

Watching the Wheels | 04-01-19 | 14:04 | 2

Goud

Blote Bertus 2000 | 04-01-19 | 14:31

Afranselen? pff die paar aaitjes.

Cobalt bomb | 04-01-19 | 16:04

Als Nielson het zegt valt het allemaal wel mee *WTF is Nielson mompelt*

Pedronegro | 04-01-19 | 14:04 | 2

Dan heb je toch de afgelopen 5 a 6 jaar onder een steen gelegen als je Nielson niet kent.

shenkie7 | 04-01-19 | 14:29

Wie is Nielson? Waarom is zijn mening belangrijk?
*Onder steen terugkruipen doet*

Is dit nog nieuws? | 04-01-19 | 14:32

Luisteren naar de politie. Krijg je ook geen klappen.

Is dit nog nieuws? | 04-01-19 | 14:04 | 9

Er is later niets vast te stellen als ze onrechtmatig je ID vorderen. De enige manier om dan je recht te halen is om te weigeren en een prent te krijgen, die kan je dan aanvechten. Die prent is dan trouwens een 'strafbeschikking' ( strafblad ). Belachelijk gewoon.

Veel plezier in jullie politiestaat.

Eierbal-is-fijn | 04-01-19 | 14:49

Eierbal
Makkelijk afgeven op de straatagent die werken onder politiek correcte top.
Val die aan en laat je niet zo kennen!

Alles wat onder die pc top werkt zou weg moeten wezen. Ga kranten rondbrengen desnoods.

CalamityJane | 04-01-19 | 16:28

@Eierbal-is-fijn | 04-01-19 | 14:49
Precies, heb vaak gezien dat agenten logen in proces verbaal en daar win je het bij de rechter niet van. En die leugenachtige agenten worden gedekt door de politieorganisatie die zelfs verwurging goedpraat.

i-Wonder | 05-01-19 | 01:02
▼ 6 antwoorden verborgen

Ik vind dit niet kunnen.

Eierbal-is-fijn | 04-01-19 | 14:03 | 5

Of een lied gezongen

Eierbal-is-fijn | 04-01-19 | 15:51

Van oorsprong linksmens?

CalamityJane | 04-01-19 | 16:29

Ziet er niet fraai uit. Weet niet wat er is voor gevallen, maar hij had al peperspray op zijn smoel. Hij had hem ook gelijk de boeien om kunnen doen. Daar zijn die toch voor.

Er van uitgaand dat wat er voorgevallen was niet door de beugel kon en dus moest worden opgepakt.

hassangenghis | 04-01-19 | 17:43
▼ 2 antwoorden verborgen

Nou, die zien we ook niet meer op TV.

Mr_Natural | 04-01-19 | 14:03 | 1

Op TV mss nog wel maar het Songfestival is door de drain inderdaad...

Pedronegro | 04-01-19 | 14:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken